Za ženy si platí jen ubožáci - zpět na článek

Počet komentářů: 448

  1. Je-li to ten alien, co myslim, tak má asi víc zkušeností, jak většina ostatních tady dohromady…no a dál by se to dalo eště rozšiřovat a doplňovat na dalších tuctech stránek…ale je to k něčemu?

  2. Tak nejak nesouhlasim, ze vsechny zensky jsou píčy a chlapi chudaci.

    Jasou takovy i makovy.

    Navic jsou proste z jiny planety a na spoustu veci koukaj jinak.

    Pan autor je taky pripad. Kritizuje, jak se zensky nejsou schopny citove navazat a z jeho textu pritim strika jak jima pohrda

    Co se prachu tyka. Ono zalezi jaky ma dany soudruh prijmy. A taky asi tu potrebu.

    Kdyz napriklad budu chtit štych 10x za mesic, tak to jeho 5 az 10 za devku dela nejakych 50 az 100k mesicne.

    Vetsina lidi nema takovy prijmy, aby je stara u rozvodu mohla v prumeru o takovy prachy za mesic zpetne za spolecne roky obrat.

    Mozna stara doma neni zdaleka tak luxusni co holka za ty prachy co pan autor pise, ale zas to ma nejaky ty hygienicky a zdravotni vyhody, nez s devkou.

    1. Devka za desitku nebude zadna smradlava Polka a velmi pravdepodobne si bude davat vetsiho majzla, nez manzelka, ktera se po zliti necha opichat nekym na vyjezdni porade, pricemz ten dotycny suka diskotekove princezny a kapavku povazuje za kasel.

      Uz jsem to tadz psal, zazil jsem zacatky bordelu v Brne a mnozi jejich majitele byli bud moji znami, nebo i pratele. Falt lepsi kurvicky byly holky na vejsce, co nestaly o kraval na kolejich a nez nekde sedet za kasou, aby bylo na privat, tak radeji jednou tydne zasly na vybranou a objednanou klientelu. Pritom kdyby na koleji sukaly s kdekym, jak jeste za mne bejvalo zvykem, tak zdravotne by to bylo mnohem vyssi riziko.

      1. To je fakt. Dřív na koleji kámen šukal cihlu, a kapavka byla u školního doktora častější diagnóza než chřipka či angína.
        Po revoluci se holky začaly prostě prodávat. A v principu je jedno, zda 1x týdně na privátu, a nebo z nadrženosti celých 5 let lezly na koleji po zdi, ale šukat s chudým studentem bylo pod jejich úroveň, když cílily na podnikatele. Ty když se pak zlily v hospodě a ztratily zábrany, tak tam šly s prvním opilcem.

        Kdyby člověk neměl odpor k opilým ženám a sexu na záchodě, tak by mohl mít ve studentských klubech a hospodách docela pestrý sexuální život.

        1. se pak zlily v hospodě a ztratily zábrany, tak tam šly s prvním opilcem.

          Kdyby člověk neměl odpor k opilým ženám a sexu na záchodě, tak by mohl mít ve studentských klubech a hospodách docela pestrý sexuální život.
          Buďte v klidu. Svět je stále stejnej, obzvláště na Moravě:-)

        2. Ja jsem na hajzlu jednou sukal, zavreli jsme se tam a posadil jsem ji na zavrenou misu. Bylo to ale nizko, takze kurva jsem ji drtil v podrepu, no uplne nahovno. Ona byla docela hlucna a i kdyz jsme byli v kabince, tak kazdymu druhymu ucastniku plesu bylo nejen jasne, co se uvnitr deje, ale i kdo to konkretne je. Jednou jsem ji pichal zezadu nahore na vezi v Krumlove, kupodivu Nemci se jen culili a davali palce nahoru. No… obcas byly proste ulety. Asi nejvetsi jsem zazil, kdyz jsem si dal rande s buchtou na Care (Ulice Ceska v Brne) u sloupu. Tehda tam bejval takovej velkej betonovej valec na reklamy. Bylo to dohozeny rande pres kamosku, zadny internetovy seznamky nebyly a kamoska mela nabijece a taky nadrzenou kamaradku. Pak byla pizzerie, a pote uz jsem ji drtil v telefonni budce, ktera stala nedaleko od toho sloupu na Care. A to prosim bylo odpoledne. Kupodivu ale, nikdo fizly nezavolal. Zlata doba.

      2. No já se v těch cenách neorientuju. Nejsem bordelovej typ. Ale narychlo jsem teď vokouknul pár webů a desítka za noc je naprosto standardní cena za běžnou holku z privátu či eskortu na (za celou noc, páč v článku se taky všude píše „za noc“).
        Takže nevím o jak moc „luxusních“ holkách autor píše. Na 5 tisíc se zjevně dostaneš s běžnou kurvou za hodinu eskortu s příplatkem za pár prasáren.

        Tvrdit, že moje stará doma je rizikovější než děvka mě příjde hodně hodně odvážný. Jasně, manželka ti může zahejbat, ale ta profesionálka má desítky či spíš stovky zákazníků měsíčně. Viz. věta „velmi pravdepodobne si bude dávat větsiho majzla, než manželka, která se po zlití nechá opíchat ěekym na výjezdní poradě“.

        Pokud to teda celé není myšleno tak, že ta profesionálka „si dává většího majzla“ = se všema šuká jen s pláštěnkou, kdežto manželka se nechá opíchat kdekým bez gumy.

        Vona ta kurva bude mít nejspíš i nějakýho bojfrenda, kterýmu dá bez, nebo možná i nějakýho VIP zákazníka, kterýmu dá bez a ty gumy taky vobčas prasknou, srolujou atd. a ta pravděpodobnost, kyžmá desítky či stovky zákazníků je docela vysoká.

        Takže mě prostě příjde tak nějak hygieničtější a méně riskantní ta manželka, kde nemusím přemýšlet kdo jí naposled naštěkal do budky a jak dlouho přede mnou a nemusím si celej život brát pláštěnku.

        Ale pokud někdo věží, že jeho stará by byla větší kurva než kurva a chytí od ní leda tak v lepším případě kapavku, tak je to jeho volba.

        1. Samozrejme to neni cernobily, ale pripad od pripadu se to muze lisit. Kdyz mi bylo petadvacet, kamos o patnact let starsi chtel, at mu namontuju do auta novy radio, ze manzelka je doma a do garaze mne pusti. Kdyz jsem to mel hotovy, prisla manzelka v zupanku a ze prej jeste potrebuje postelovat vypinac v loznici. Pro mne to tehdy byla stara raketa a navic kamosum proste do bab nedelam, ale rozhodne si nemyslim, ze tohle zkousela jen na mne. Takovejch unudenejch panicek bejvala v satelitech okolo Brna fura.

          1. a dověděl se, jak se mu panička doma kurví?

            1. Tou dobou pichal servirku v hospode, kde hraval s kapelou (konicek, jinak podnikal ve stavebnictvi), tak nevim, jestli sledoval, co se deje doma.

              1. Tak v tom prípade, ak to neospravedlňuje, minimálne to vysvetľuje jej správanie. I keď neviem, kto začal skôr a na úpadku vzťahu mal väčšiu vinu…

          2. Pro mne to tehdy byla stara raketa a navic kamosum proste do bab nedelam, ale rozhodne si nemyslim, ze tohle zkousela jen na mne
            Dovolím si odlehčení situace. Znáte okřídlené…..Přítel mé ženy je i mým přítelem……..:-)

      3. Uz jsem to tadz psal, zazil jsem zacatky bordelu v Brne a mnozi jejich majitele byli bud moji znami, nebo i pratele.
        Sice jsem v tomto směru pouze pozorovatel, ale všimnul jste si doba asi mění, když zbourali Moulin Rouge…:-)

        1. MR upadal uz davno, pomerne brzo se tam zacaly varit obedovy menicka, aby tam vubec natahali lidi aspon pres den. Dneska uz bordely moc nefrcej, holky jsou po privatech a bordelu je minimum pro tradicni Stammgasten.

          1. To jsou ty internety. Takovej cesťák si to najde na netu a ví kam jít. Dříve musel hledat ten bordel. A červená lucerna prý je od nádražáků, kteří ji tam nechávali zavěšenou, když byli v podniku.

            1. :-) To neznam…

          2. v čem se některý ty tzv. priváty vlastně liší vod bordelu? že tam není vstupný? :D

            1. Levnejsi rezie. A pokud si ten privat vedou holky samy, tak jim vic zustane za nehtem. Tim padem ceny jsou roky vicemene stejny.

              1. v teorii to zní krásně…

          3. nedavno jsem takhle jel Sumavou a najednou v takove zapadle vesnicce pred „hospodou“ u silnice cedule „NEUE MÄDCHEN“ :D

            1. Jo, maj tam novy ukrajinsky kurvy.

              Je docela zvlastni, ze uz z vice stran jsem slysel (ne od JPP, ale od znamych, co privaty provozuji), ze cesky holky dost nadavaj na UKcka, ze je to fakt dost spodina a radeji jdou s Rusem, protoze z toho aspon koukaj prachy. Neni v tom zadna politika, jen proste fakt, ze UKcka zrejme jsou vetsinou nejobycejnejsi delnasi a zrejme se chovaji dost hnusne.

              Mimochodem ale, do stejne skupiny casto radi i Bavoraky, protoze pry to, co jezdi na cesky privaty, jsou ti nejobycenejsi sedlaci. Trosku movitejsi Nemec si zaplati kurvu v Nemecku, protoze tam uz je to par let legalni zivnost.

    2. Uvedený ceny jsou za noc, to bacha. To si bere málokdo, většina chodí na chvílu…

  3. Otázka přímo na autora článku:

    Zkusil jste někdy vybranou dámu, co se i po několika měsících jevila být skoro ideální, víceméně izolovat od internetu?
    Já mám totiž tu zkušenost, že i hezké dívenky z vedlejší vesnice, co jsou i relativně slušně vychované ridiči a mají do nějakých cca 17 vštípené i hodně solidní návyky – tak i tyhle dívenky, dokáže internet a zvláště pak sociální sítě doslova zkurvit.
    A to až tak, že z té dívenky je po dvou letech brouzdání po internetech nepoužitelná, vychcaná ludra, která jde jenom po prachách, po majetku a po tom, co ONA z toho případného chlapa bude moci vytěžit. Zpravidla jí sociální sítě vytlučou z hlavy i jakékoliv touhy po dětech, neboť děti jsou stopka v „kariéře“.
    Jeden takový otevřený holčičí „pokojíček“ jsem po jistou dobu na FB sledoval a nestačil jsem zírat. Jistě, otázka je, jak se ty dívenky prezentovaly na tom netu a jak se potom zachovají doopravdy, to se lze jen těžko dovědět, pokud je osobně neznáte, což je málokdy – anebo Vámi vybraná na podobný profil nechodí taky a Vy ho nesledujete.
    Poznal jste tohle někdy taky?

    1. Já si osobně nemyslím, že konkrétně samotný internet je příčinou toho „zkurvení se“. Internet je jen prostředek, nástroj. To, že se z dotyčné stane vychcaná ludra je IMHO uvnitř v ní, samotný internet za to nemůže. Je to podobné jako hláška „peníze jsou zlo“.
      Na internetu nikdo nemusí chodit na socky typu tiktok, instagram, twitter nebo FB. Nebo mimibazar. Nikdo si nemusí vytvářet účet na OnlyFans. Internet je plný zajímavých a užitečných informací, je to jen o tom, jak kdo internet používá.

      1. Tak mít k něčemu sklon je jedna věc. Podle mě neméně důležitý faktor je, kdy s tím přijdeš do kontaktu. Většina dětí i náctiletých ví o životě prakticky nula, zkušenosti nula, takže jejich přirozená obrana je velmi nízká. Do poměrně dlouhé doby to zásadně nahrazoval rodič, který ty zkušenosti a znalosti měl a děcku, ne vždy demokraticky, předával.
        To, že konzumace alkoholu dětmi v nízkém věku zvyšuje riziko alkoholismu v dospělosti, neví ani řada dospělých. Jak by to mohli vědět děti?

        1. To si nemyslím že je úplně odpovídající přirovnání.
          Sklon k alkoholismu – hospoda – alkohol.
          Sklon k tomu se zkurvit – internet – sociální sítě.
          V hospodě si můžeš dát alkohol, ale nemusíš.
          Na internetu můžeš trávit čas na sockách, ale nemusíš.
          IMHO je to o výchově.

          1. Tak otázka je, co myslíš tou výchovou.
            Můj point byl v tom, že když budeš dávat pětiletému děcku „ochutnat“ alkohol tak už ho žádná sebelepší výchova před tím zvýšeným rizikem neochrání. Alkoholismus ho může přivést k dalším drogám. U takového heroinu pak vzniká závislost po první dávce.
            Když holku necháš vychovávat svobodně ať si vybere jak je dneska v módě tak má ve 13 všechny socky a v 17 se budeš třeba divit, že má onlyfans.
            Když dítěti necháš volný přísun jídla, zejména to, které v mozku produkuje ty správné látky tak se vyžere do morbidní obezity.
            Můžeš a nemusíš tady nedává smysl, když to dítě to není vůbec schopno prospektivně vyhodnotit.

      2. Ženský se maj potřebu být krásné a lepší. Odjakživa. Korzety, paruky, makeup, barvy na vlasy atd. Prostředky se mění. Jdou s dobou.
        Dneska se už není třeba tolik nadřít. Cvaknou fotku, trochu vylepší už v aplikaci na mobilu. Takový suplikátor makeupu. Korzet zas nahradí photoshop, nebo vhodné naaranžování pro fotku.
        Když pak člověk vidí fotky někde na fejkbůku a zná tu holku z reálu, tak se nestačí divit, že jí nejde poznat.

        A obdobně snadno lze vylepšovat imgage. Znal jsem jednu, která byla schopná vypustit z huby hlášku „to je krásná restaurace, si to vyfotím a dám na fejsbuk, že jsme tam byli“.
        Pak to vypadá, že žijí úžasný voňavý život plný sportu, dobrodružství, zdravého jídla, kultury a zábavy.

        Takže ano, internet je prostředek.

        Ale rozhodně bych neřekl, že jsou takové všechny.

    2. Já jsem byl nedávno v šoku, když jsem potkal dívenky, co se stihly morálně (před začátkem sexuálního života) zkurvit ještě před nástupem puberty. Prostě smradi z bohatých rodin, kde je jim dovoleno vše.
      Taková pak vidí okolní svět z pozice 3letého dítěte – myslí si že svět je tu jen od toho aby uspokojoval její potřeby.

      Dřív to docela trvalo, než se taková dívka morálně zkurvila. Třeba i do 25-30 let. Pak to kleslo na 20-25 let. A dnes to vydrží tak do puberty.
      Ale jak říkám, ty předpubertální mě fakt šokovaly. To už signalizuje konec naší civilizace.

      1. Tak svět je tu od toho, aby uspokojoval moje potřeby, ale je zkurvenej tak, že si myslí, že je to naopak :-)

    3. Je fakt, že je jistá korelace mezi těma rozumnějšíma a tím, že ony tydlety jůbůky a fesťůby moc nežerou, ne v nějaké velké míře.

      No jo, jenže mi řekni, jak je jako chceš tale izolovat? Dyž do toho někomu začneš kecat, tak seš samozřejmě fofrem odkopnutej jako podivínskej nerd, případně úchylnej debil. Nemělo by to být eště součástí té rozumné výchovy u rodičů, aby do toho dotyčná nespadla?

    4. V tomhle je internet nevinne. Zenskou zkurvi ji i kolegynky v praci, kamosky z posilky, spoluzacky na intru. Staci aby par tydnu poslouchala vdanou kolegyni co aktivne zahyba manzelovi jak to bylo supr a jak ji milassek vzal do toho supr nobl hotelu zatim co manzovi nakukala ze musi na sluzebku, zacne zavidet a uz to jede… Nejhorsi je pokud ma za kolegyni rozvedenou ludru co stahla manzela z posledni kosile a ted ji lici jak muze mit barak, auto i penizky a nemusi se otravovat s chlapem…

      Kdysi hoodne davno, jeste v dobach kdy internet byl dial-up a Zuckerberg dral lavice na zakladce jsem prvni rok na postgradualu kvuli nedostatku mista bydlel na prevazne holcici koleji. Za ten rok jsem ztratil veskere iluze o zenskych na cely zivot. Pokud tam i nahodou prisla studovat nejaka hodna a nezkazena holka z venkova, tak nejpozdeji ve tretaku z ni byla vypocitava mrcha co svou .undu vyuzivala jako prostredek na ziskani penez a vyhod.

      1. Njn p.ča hýbe světem… Kdo je teda vlastně na vině? :-)

  4. Zajímavý pohled a nemyslím si, že zaslouží tak nízké hodnocení. Netvrdím, že se vším souhlasím, ale dodám, že jsem rád, že jsem byl mladej v 90. letech, kdy vypadaly holky ještě normálně. Teď je každá třetí pokérovaná jak kdyby ji včera pustili z lochu a ještě s fialovou hlavou.

    1. V Cesku je to jeste cajk, ale Bavoracky, to je uplne hotovo. Pokerovany jak mimozemstan a jeste vsude mozne narvany nejaky cingrlatka. Jako jo, vola na jatka taky vedes za krouzek v rypaku, ale tohle je nekdy zu viel. Holt, jsem konzerva.

      Ja chapu, ze si nekdo chce udelat radost a prdne si nekam nejakou kerku. Okay. Ale kdyz to nekdo dela proto, aby „byl jako XYZ“, k tomu xiltovku, kapuci a kalhoty u kolen, tak vypada stejne, jako tisic dalsich podobnejch a tam mi nejak unika ta honba za originalitou.

      My jsme v mladi nosili paco a dzizku, ale s prichazejicim vekem a rozumem se to dalo celkem dobre odstranit. Kdezto kerka broucka na zadecku, ktera v padesati na te prdeli vypada jak rozjeta ropucha, to je fakt ulet.

      1. Když jsme byli v 90. letech v Anglii, tak jsme zírali na ty jejich tlustý vydry v růžovejch teplákách a kamarád si to fotil s tím, že by mu to jinak doma nikdo nevěřil, co tam pobíhalo za hrůzy. Já jsem tehdy pochopil to přisloví, že krása anglických žen udělala z Angličanů skvělé mořeplavce.

        1. Jojo, já byl v anglii někdy v 1999 a s naprostym zděšením jsem sledoval ty prasnice v žabkách a péřových bundách co jim mezi kalhotama a péřovkou čumělo asi 10 cm horní tlustý prdele. (Fakt musim psát takhle expresivně)
          No a dneska když se takhle porozhlídnu po městě po mladejch děvčatech tak to vypadá dost podobně bohužel.

          1. Ale tak aspoň v univerzitních městech je na ulicích mraky pěknejch holek, ale co s tím žejo, budeš je na chodníku zastavovat a někam zvát? Do čtvrt hodiny na tebe pošlou městapo :D

            1. Když jsme byli v 90. letech v Anglii, tak jsme zírali na ty jejich tlustý vydry v růžovejch teplákách a kamarád si to fotil s tím, že by mu to jinak doma nikdo nevěřil, co tam pobíhalo za hrůzy
              Chápu, že ta hranice je čiště individuální, ale zkušenost je taková, že uchazečka o spolupráci, která sice nesplňuje od pohledu požadavky na 100 %, může mnohé dohnat snahou při plnění úkolu:-)
              co s tím žejo, budeš je na chodníku zastavovat a někam zvát? Do čtvrt hodiny na tebe pošlou městapo :D
              Takhle blbě v této oblasti nebalí…:-)

        2. @ Ko-za 16.5.2022 v 9:19
          Ja jsem ted v Irsku a nic, ale absolutne nic se nezmenilo (denne tu mame sousedky ze Severniho Irska), jen snad ta hmotnost. Ze se dokazou vyzrat do desive neforemnosti tela jsem netusil. Dokonce i deti. A jeste, asi aby to bylo zretelnejsi, se nacpou do elastaku. Cim tlustejsi, cim upjatejsi oblecek. Tfuj!

      2. Výborně se to vidí na pláži u moře. Báby s tučnejma zadnicema maj na zádech na začátku žlábku takovej „originální“ ornament a vlastně už ani neni vidět co jakej. V itáli to má opravdu každá půltá.
        Jinak o tetování se zmiňuje Dalrymple v knize Život v ghetu, zmiňuje se tam s nadsázkou, že tim inkoustem se přenáší nějaký vir, co způsobuje že je pak člověk dement.

        1. Hlavně to tetování dnes dělá každý pablb. A pak to tak vypadá. Obrázek je rozmazaný, jak krev roznáší inkoust. Celý obrazec je vystouplý, jak to dělají tupou jehlou a vlastně udělají jizvu.
          Já si tykám s malířem, který dělá i tetování (2x účastník MS), ale i malování na tělo. A ten, když se rozvypráví, tak i nezasvěcený člověk, který o tetování ani neuvažuje, prostě jen hltá každé jeho slovo. Škoda, že jako většina umělců má i své problémy.

          1. Naopak, tyhle odporný kérky, co popisujete, maj lidi 40+ z dob, kdy se ještě o tetování vědělo hovno. Dnes stačí maličko, opravdu jen titěrně hledat a najdete šikovýho tatéra, co pracuje kvalitně a spolehlivě. Fakt nestačím zírat, jak moc jsou názory z 90. let ještě živý:D

            1. Môže byť, ale ja každého počmáraného (čím viac, tým viac) zaraďujem do nejakej tej nižšej spoločenskej vrstvy (pozor, to nie vždy koreluje s majetnosťou či príjmom). Aj v porne sa radšej kukám na nejakú čistú nepotetovanú, čo teda nebýva samozrejmosťou.

              1. grg: Ale dyť jo. Máte svý preference, který vám nikdo nebere. Totální respekt, ale mějte vy respekt ke druhý straně.

                Protože když tady vidím idiotský gerontí obraty typu „potetovanej jak kriminálník/kurva“ nebo „kdo má tetování, je dement/spodina“, tak mi to přijde hrozně směšný. Časy se mění a lidem, co v módě a estetice zamrzli okolo 90. let, se nikdo přizpůsobovat nebude. Vsadím se, že většina, co tu kydá na tetování, nosí ještě tříčtvrťáky a trička s obrázkama, což vidím na otylejch fotrech bohužel kurva často.

                Pravidlo číslo 1 pro každýho, kdo trochu stárne: To, že se ti něco nelíbí, neznamená, že je to blbý.

                1. co je přesně špatně na tom, mít na tričku obrázek?

                  1. to jsem se chtěl taky zeptat, co je špatného mít na triku třeba obal desky Unknown pleasure? Dyť je naprosto skvělé :-)

                    1. Ale nic na tom není špatně. Já mám docela slušnou sbírku black metalových triček:) Ale je docela rozdíl prezentovat na tričku svůj kulturní vkus a mít sepraný tričko Svijany nebo Colorado Yacht Club est. 1985. Snad mi rozumíte.

                    2. jo, rozumím… ale když vy jste napsal „Vsadím se, že většina, co tu kydá na tetování, nosí ještě tříčtvrťáky a trička s obrázkama, což vidím na otylejch fotrech bohužel kurva často“. Ano, nosím občas trika s obrázkama, džínový 3/4ťáky a břicho taky nemám zas tak úplně v rovině (místo pekáče buchet spíš mazanec). Takže do vaší definice burana zapadám dokonale, s čímž se vnitřně neztotožňuji, proto oponuji.

                2. sázku byste asi prohrál, bo máte zkreslené představy nejen o některých fotrech. Móda kérek je většinově povrchní móda, která si hraje na nějakou filozofii. Mám vysledované, že dotyčný obvykle má nějaký dílčí problém sám se sebou. To platí i pro bordel na xichtě (copyright Tarantino).
                  A že je to móda? Tím hůř. Ukazuje to, že dotyčný nedokáže domyslet, že tenhle módní výstřelek je na furt (nebo draze a bolestivě odstranit). Je legitimní si o takovém člověku udělat ne zcela pozitivní závěry.
                  Takže to berte jako plichtu. Vy mě můžete mít za zpatecnickeho burana v sandálech, já možná vás za pokérovaného pozéra :-)

                  1. Teď teda už nebudu hájit tetovaný lidi jako takový, ale jen čistě sebe: Ehm, jakoby já fakt vim, že je to nafurt:D To lidi považujete za tak absolutní ichtyly, že jim to jako „nedochází“? Nebo já nevím, někomu třeba ne, ale to musí být fakt mentál:D

                    Mohl byste elaborovat, na základě čeho jste vysledoval, že mají tetovaní „dílčí problém se sebou“? Nějaké příklady? Ptám se bez ironie, jako pokérovanýho pozéra, kterej ale není zabejčenej, mě zajímají názory ostatních lidí.

                    1. Spoustě pokérovaných, se kterými jsem se o tom bavil, fakt nedochází, že je to na furt. Nebo dochází, ale nepřipouštějí si, že je to třeba přestane bavit nebo se jim ta kérka líbit (týká se mladších), u starších protože móda a kérku pak mnohdy maskovaly. Příklady: starší 50tka problém s chlastem, po 10 letech troska. Další pokérovaná ve 40 (vždycky po tom toužila), kérku maskuje – leta bez chlapa, submisivní, pod tlakem strachu schopná udat nejlepší kamarádku. Spousta mladývh pokérovaných – problém se sebedůvěrou, touha být něčím zajímavá.
                      U mnohých (rozhodně většinových) potetovaných mužů sleduji otevřenou nebo latentní agresi. Dále pak opět submisivitu a zvyšování sebedůvěry (často marné), a samozřejmě i primitivismus.

                      Ano, zobecňuji, a jako u jiných věcí se najdou důvody jiné, leč jsem člověk předsudečný a jsem za to rád. Příroda je moudrá a soud prvního dojmu nám nedala jen tak pro nic za nic.

                      Celkově tetování, rap, piercingy, vytahané lalůčky apod. považuji za návrat k primitivismu. Staletí se zde rozvíjela estetika, aby se evropská civilizace opět zhroutila do kultury hopsání okolo ohně pomalovaná, v monotónním rytmu a s propíchaným ksichtem.

                    2. „… k primitivismu…“
                      – – –
                      Ano, pokéro i rap, jasné příznaky. Podobně tuzing.

                      *

                      Před xx lety jsem tu psal, jak jsem měl zajišťovat přístup komusi z jiné firmy. Přijel blb, měl na hlavě rohy. Jasný příznak, už mi svítila kontrolka.
                      A taky že jo. Musel jsem ho hlídat fest, stát mu za prdelí a sledovat každý pohyb…

                      .

                    3. treb: Jak vám do toho vlezl ještě rap?:D (Neposlouchám rap a nehájím ho.) Když si tak zoufáte nad primitivismem, nesere vás taky techno? Punk? Některý primitivnější formy metalu? Nesere vás primitivní rytmika Joy Division? Musí být vše esteticky krásné zároveň složité?

                      Bych chtěl vidět vaše last.fm nebo hodnocení na CSFD nebo něco podobnýho, když jste takovej arbitr kultury:D

                      Ale to jsme se od tatůček dostali daleko:D

                    4. Joy Division a primitivní rytmika? bavíme se o stejné kapele? Teď mě jen zkoušíte, že jo? :-D

                    5. treb, ad rytmika: Já nevim, pro mě je *složitá* rytmika třeba tohle: https://www.youtube.com/watch?v=Brh1YKTON1Q&ab_channel=RelapseRecords Ale hrajou to tetovaný vopice, tak to asi bude nějaká negerská sračka:) Jinak proti Joy Division nic, fajn muzika.

                    6. proti gustu žádnej dišputát, se říká. ačkoliv bubeník je dobrej.
                      ale přeci jen, zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou. Obávám se, že nedošlo k úplnému pochopení. ;-)

                    7. MG42
                      17.5.2022 v 20:34

                      hudba celkem ujde, nikdy sem sice nechápal, co má přesně znamenat to chrčení to mikrofénu, ale dyž si to najde zákazníky, v pořádku; horší sou, myslím, různý místní takyumělci, co se hlavně nasajou na stádní cecek, a ty jejich sračky jim platí každej z výpalnýho

                    8. Naprosto v klidu. V tomhle jsem tolerantní, jako málokdo.
                      Pokud mi to nikdo nevnucuje, tak sám ať si poslouchá třeba Rammstein či rap jakýkoli barvy.
                      Já taky pokud možno nikomu nevnucuju své Deep Purple, třebaže někdy jezdím s aparátem v autě dost nahlas – neotvírám moc okna a když vystupuju, stáhnu to.
                      Dneska už si skoro každý může pomocí poměrně laciné techniky vybrat jakýkoli stream, který mu vyhovuje. Skoro nikdo už není odkázán na pár nějakých přiblblých lokálních FM stanic, které celé týdny a měsíce dřou jeden a tentýž, pokud možno co nejlevnější playlist.

                    9. MG42
                      17.5.2022 v 20:24

                      last.fm to čo je?

                      a CSFD, to je ten hnůj, nebo nějaká odnož socanů?

                    10. Behemot: Na last.fm se ukládají písničky, co posloucháte, je to taková „databáze vkusu“. Je to docela sranda, pokud má člověk rád hudbu. CSFD.cz je zas databáze filmů, kde si člověk může naklikat/ohodnotit své oblíbené. Taky fajn pro filmofily.

                    11. MG42
                      17.5.2022 v 21:05

                      proč bych si proboha živýho něco někde ukládal, aby mě kdejakej poogl a jinej šmírák zase líp profiloval? si dělají jeno msrandu, žejo?

                      jo voni asi myslí ČSFD, tak to jo, to je ten hnůj ichtylů, co musí všechno zbuzerovat, protože to je založený na ideje, kterou někdo natočil už v roce 1903 na němej krátkometrážní film…na ty sráče už tak desetiletí akorát mrdám :D

                    12. mg2: za arbitra kultury se nepovažuji a nikdy jsem se nepovažoval. Jsem náročný a kritický, to připouštím. A žena i dcery mi mou náročnost někdy vyčtou, že jim kazím zážitek z nějaké plytké hovadiny (paradoxně pak často samy uznají, že to fakt byla plytká hovadina). Ale kázat o kultuře veřejně co se má lidem líbit? To fakt ne. Ovšem kritizovat kulturní veledíla, na to já jsem kadet. :-)))

                    13. Považuju je za ichtyly a o to víc ty, kterým to navíc dochází. Už se těším na ty počmárané dědky a babky za pár let… xD Co může k tomuhle člověka nutit by mne fakt zajímalo..

                    14. bohyně Psýché

                    15. No One: LOL, vy citujete nějakou retro anti-tattoo bibli?:D Jakože netetovaný plesnivci budou hot a sexy, kdežto ty potetovaný budou hnusný? AHA!

                    16. Ne, já si to jen živě představuju, bo jsem to ještě neviděl, nic víc za tím nehledejte… A co je k tomu teda nutí? Tohle mne zajímá, je to nějaký komplex tak na sebe musím upozornit takhle?

                    17. No One: Proč by někdo někoho nutil? Proč to berete jako „upozorňování na sebe“? Když máte nějakej účes nebo nějak upravený vousy, taky na sebe „upozorňujete“? Je to prostě styl jako každej jinej. Ozdoba, nebo „ozdoba“ (pro vás). Lidi na sebe vzhledem vždycky „upozorňovali“…

                    18. Mi jde vysloveně o „nucení“ ve smyslu té vnitřní pohnutky. Je přeci plno lidí co se prostě nepotřebujou nijak dokrášlovat a žijí spokojený život pak ti co to potřebujou… v čem to vězí? A neříkejte mi že to nepotřebujou nebo je nikdo nenutí, proč by to jinak teda dělali?

                    19. No 0ne
                      17.5.2022 v 21:22

                      jako máš recht, hlavně u ženckejch je to občas strašný; tak třeba co sou schopný se sebou jinak pěkný holky dělat, aby si připadaly jako kdoví co, přičemž se budou muset nechávat pravidelně přeřezávat tak co deset-patnáct let, protože to prostě nevydrží; vedle toho, co to bude stát, tak budou po každým řezání trpět, no a nakonec to většinou po padesátce, nejpozděj šedesátce vzdají (nebudou-li to nějaký tydlencty hvjezdy) a až se to pak celý rozsype, výsledek bude na ten věk mnohem horší, než kdyby se do toho těla nesraly a nechaly to být

                    20. Jako já to fakt neodsuzuju, možná to tak vypadá, jen prostě at mi nikdo neříká, že něco je jen tak a já to vlastně mám v pi.i co řešíš pohoda , nic mne nenutí a takové ty výkřiky.. Říkala mi obvodacka co si docela rozumíme bo tam jsem jednou za dva roky 3 roky a nejsem henten simulant, tak si pustí dycky hubu na špacír, že co vidí na mladých a přitom hezkých holkách při těch prohlídkách, že to je něco…

                    21. No 0ne
                      17.5.2022 v 21:48

                      No a to je myslím taky dílkem skládačky, proč někdo, kdo nejenom, že nadšeně nad těmadle sračkama nejásá na kdejakejch těch jůbůkách, fejsťůbech a jinejch nesmyslech (dokonce se od toho všeho asociálního hnusu drží minimálně na vzdálenost hodně dlouhýho glacku), když pokud už náhodou nějakou takovou nějak zkontaktuje či potká, tak nevyjadřuje-li nad tím alespoň potom pochopení (ba naopak), je naprosto odepsanej nýmand, samozřejmě.

                      Některejm (opravdu jen některejm) takovejm se rožne mezi aspoň mezi pětatřiceti a štyryceti, když se jim nedaří furt sehnat nikoho, kdo by se ukázal dostatečně použitelnej na něco jinýho, než občasný ošustění, ale to už s sebou táhnou taky spoustu dalších démonů (než jenom kérky a cingrlátka), jak párkrát popisoval mj. Dr. Challenger, takže je velký překvapení, že i po jejich prozření mnohdy je problém se dát do vztahu s někým, s kým by eště mohly zkusit dohnat rodinu.

                    22. Hele nejsem žádný náboženský fanatik, ale jsou to zajímavé věci o těch démonech tak… :-)

                      https://www.kristusjezis.cz/co-rika-bible-o-tetovani-piercingu/

                      http://odkrytelzi.cz/tetovani-symboly-tetovani/

                    23. No One 22:14: LOL, tak tohle je za mě úplný dno. Jebat křesťanskou duchařinu se vším všudy:D Nejhorší nepřátelé kultury a svobody. Něco mi říká, že moje kérky by je moc nepotěšily:D

                    24. Když si vyhoním, umře koťátko?

        2. se ženou o pokérovaných říkáme, že je to „holka jako obrázek“ :-)

      3. Když čtu tyhle „konzervativní“ komentáře, tak by mě moc zajímalo, jak asi vypadáte vy. Nechte mě hádat: účes na Jágra (pokud teda nejste vyplešlej), 10 let starý sepraný tričko s obrázkem, tříčtvrťáky a fusky v sandálech. Cítím z vás takovej ten českej odpor k modernitě a snaze vypadat dobře (ačkoli mě spousta módních trendů taky neskutečně štve, to jo).

        „xiltovku, kapuci a kalhoty u kolen“ — sorry, tohle se nosilo na přelomu milénia, je rok 2022. Vy asi nebudete moc dobrej pozorovatel.

        1. No nevím. kšiltovku a kalhoty pod prdel vidím u mladých borců dnes a denně. Obzvlášť mladí cigoši

          1. Maybe, v Praze kvůli vysokejm nájmům už žádní cikáni nejsou, takže nemůžu posoudit:D Nicméně dá se očekávat, že budou zaseklí v minulosti, tak jako hodně diskutérů tu; a hlavně já se bavil o mainstreamu.

            1. majnstrým není jen Praha, ač si to pražáci neradi připouštějí. To víte, my maloměšťáci jsem proti Praze pozadu. ve spuštěných kalhotách a s kšiltofkou tedy asi o nějakých 20 let :-)

            2. asi seš v nějaké jiné Pze, zrovna sem nějakejm dělal elektroinstalaci v boudě vedle garáže kde, ehm, dělají auta, a podle toho jak furt vyvolávají po telefounech jedou nejenom v deseti- a statisícovejch kšeftech s autama, ale ai v milionovejch kšeftech s pozemkama a nemovitostma; ale jo, tidle aspoň něco dělají, esli myslíš ty povaleče na dávkách, ti už z větší části odtáhli :)

        2. á, pan módní buzna, koukám

          fusakle v sandálech nosím čistě z praktickejch důvodů odjakživa a nehodlám s tím nikdy přestat, a vy buzny se třeba zeserte tři metry do vrchu :o)

          1. Nechytejte se jedný věci. Moje pointa je jinde a vy to víte. Jestli máte praktickej důvod dělat něco, co bývá považováno za „neatraktivní“, tak to dělejte a nebuďte vztahovačnej na něco, co bylo cílený jinam:)

            1. mi to celkově příde jako trapná hovadina, ať si na sebe každej navleče, načmárá nebo naleje, co chce, jeho věc, ale musí počítat s tím, že se to vostatním nebude líbit…samozřejmě to může brát tak, že má v píči, co se vostatním (ne)líbí :o)

              ale komentátoři toho, jak kdo vypadá, to je pro mě stejná sorta neužitečnejch parazitů jak bulvár a jiný kulturní antropologie a další ziskovky na začleňování morgošů

              1. asi tak. klidně se pokéruj, vověš cingrlátkama, ale nesnaž se mi vnutit, co si o tobě mám myslet. Když se nebudeš chovat jako kretén, možná si po čase zvyknu a uznám, že jsi fajn. Ale nech to na mě a nesnaž se mě urážet, že jsem buran v sandálech a hovno tomu rozumím.
                Bezďák má taky „svůj styl“. Jeho věc, ale v mý hlavě to bude jasný.

                1. treb: Come on, tady se vyrojily komentáře, jak jsou tetovaný lidi kurvy a kriminálníci, tak kdo koho uráží:D Jen jsem chtěl nabídnout nějaký kontrasty, že ink v kůži je hodně malý procento celkovýho vzhledu a že lidi obecně vypadaj dost jako čůráci a měli by se nad sebou zamyslet, zejména ti, co nejvíc pičujou na ostatní.

                  Ono to má pak i impakt na ten dojem u žen, abychom se vrátili k tématu článku. Nevím, jak v Buranově, ale městským ženám docela záleží na tom, jestli se chlap umí upravit a oblíct. A fakt nemyslím nějakej šampóning, myslím úplně normální sebepéči, např. nebejt celej mastnej a nenosit věci z devadesátek:)

                  1. co je „věci z devadesátek“? to snad nikdo nemá, resp. pokud někdo má 25 let starý triko (co se eště nerozpadlo na prach), asi to je z nějakýho důvodu?

                    trochu pozitivní je, že blížící se brutální ekonomickej průser aspoň částečně tomudle konzumně-fiflenovskýmu chování (jako právě že neustále nakupovat hromady hader a přetíkající šatníky po pár použitích vyhazovat do konťáku, aby si dokazovaly, že sou v…čem, nevim), učiní přítrž :)

                    1. To si nerozumíme. Já neobhajuju nic „konzumně-fiflenovskýho“. Moje hadry jsou pokud možno nadčasový a jedu stejnej styl konzistentně roky. Nemám rád trendy a na aktuální módě mě sere spousta věcí (třeba ty pytlovitý gatě u holek, vždyť je to tak strašně unsexy). Nepleťte si snahu dobře vypadat se snahou za každou cenu se svézt na tom, co je právě in. Není nic hustýho na tom utrácet spoustu peněz za zbytečný oblečení, naopak.

                      Ad věci z devadesátek (u chlapů): věci jako tříčtvrťáky, rejoice kalhoty, vůbec sportovní věci everywhere, nepadnoucí velikosti a střihy (protože pičo pohodlí nebo protože pičo nakupovat dlouho je nemužné, tak beru první XXL polyesterovou sračku na svý otylý tělo), košile s krátkým rukávem (nejlíp pod sakem LOL), košile s trojitým límečkem LOL… já nevím, jsou toho mraky. Je to odporný a je to vidět pořád, i v Praze. Nedivím se, že jakákoli slušná žena se takhle nastajlovanýmu zoufalci naprosto vytlemí, a pak je Alien smutnej, že jsou na něj kočičky zlý:D

                    2. Zrova se mi vybavil nas general. Vcera jsem se s nim potkal na chodbe a vsiml jsem si, ze zase vytahl tu svoji oblibenou bilou kosili. Zalozeny rukavy, na koncich barevny vysivky, ktere jsou i na limecku. Vypada to jako kus hanackyho kroje. Nevim, co z toho muze Cech poznat, ten pan ma rocni zamestnanecky prijem 140k v Ojrech. Cistyho. V bavorsky Prdelau to neni uplne spatny.

                  2. jinak na začátku diskusního vlákna stály názory jako

                    V Cesku je to jeste cajk, ale Bavoracky, to je uplne hotovo. Pokerovany jak mimozemstan a jeste vsude mozne narvany nejaky cingrlatka. Jako jo, vola na jatka taky vedes za krouzek v rypaku, ale tohle je nekdy zu viel. Holt, jsem konzerva.
                    Výborně se to vidí na pláži u moře. Báby s tučnejma zadnicema maj na zádech na začátku žlábku takovej „originální“ ornament a vlastně už ani neni vidět co jakej. V itáli to má opravdu každá půltá.

                    A podobně.

                    Můžeš mi tam zvýraznit, kde vidíš komentáře, jak jsou tetovaný lidi kurvy a kriminálníci, tak kdo koho uráží:D?

                    1. Jj, „kroužek v rypáku“, to je takový něžný:D Já narážel třeba na „Teď je každá třetí pokérovaná jak kdyby ji včera pustili z lochu“ od uživatele Ko-za. Nebo „ja každého počmáraného zaraďujem do nejakej tej nižšej spoločenskej vrstvy“ (grg). Ichtylní gerontí odsudky bez špetky snahy o pochopení věci, sorry…

                    2. Teď je každá třetí pokérovaná jak kdyby ji včera pustili z lochu.
                      Nějak nevidím nic urážlivýho, vono to může docela dobře popisovat realitu :)

                    3. No to je právě ta komoušská představa, že se „tetuje v lochu“. Tak určitě. Když si tyhle sračky přestanete myslet a psát je, budete lepší, milejší člověk:)

                    4. ale v lochu se tetuje fest. to není žádná komunistická představa :-)

                    5. V komoušských představách jsme vyrostli, o jejich výhodách nebudu nikoho přesvědčovat. Ale za našich mladejch časů, když jsme začali rozum brát, v šedesátejch, jsme pochopili, že tetovaný jsou a) krimálníci, b) námořníci. U námořníků to neplatívalo pro průmyslováky, co pak absolvovali další polskou nebo sovětskou školu. Výjimkou z toho všeho byli bouřliváci, jeden divoký lesák, druhý sice též v jádru slušný člověk, ale jinak procházející vším možným, za starých časů by se řeklo, že dobrodruh. Nikdo jiný tady tetovaný nebyl, o ženských nemluvě.

                    6. Bobík: Njn. V šedesátkách taky nikdo nekomunikoval přes internet, neposlouchal black metal, nehrál videohry, nepil craftový pivo, neměl doma myčku na nádobí a netušil, že žraním pětkrát denně si vyprodukuje diabetes. Proč by někoho měly zajímat retardovaný doby, kdy jste vyrostli? Je to dávno, svět se změnil. Tahle pseudohrdost ve stylu „jsem starej chuj absolutně neschopnej přizpůsobit svý myšlení“, to mi teda přijde jako hrozná tragédie. Po dnešní diskusi už úplně chápu, kde se na D-fensu bere ta nenávist k ženám — protože starý retardi nejsou schopný updatovat svoje dekády starý myšlenkový vzorce. „Divoký lesák“ — tomu se budu smát ještě zejtra:D

                    7. Já Vám neberu ten přehled vymožeností, budiž Vám přány.

                      Okolnost, že jsem neposlouchal black metal ad., mě vůbec nerajcuje. Vaše znalosti nebo spíše dojmy týkající se minulosti, pokud je myslíte vážně, neodpovídají skutečnosti. Jsem dalek Vás o tom přesvědčovat nebo Vám je vymlouvat.

                      Zmínil jste retardovanou dobu. V ní byli ti retardovaní v pomocných ZDŠ připraveni na život v mezích svých možností lépe, než ve – Vaší – dnešní frikulínské době inkluze a korektnosti.

                      „Změněný svět“ zatím vrcholící dneškem a – doufám, že už beze mne – pokračující do digitální měny a sociálních kreditů, si fakt užijte. Hečepeče!

                    8. no vidíte, jak se vám tady ubližuje. leta se snažím to pochopit a dospěl jsem k nějakému závěru. Vy jste ale argumentačně nic nového nepřinesl. Nebo fakt zkuste říct, co vás na tom tak přitahuje? Třeba mi rozšíříte obzory.

                    9. Jj, mocinky jsem utrpěl, béé:D Mně se to líbí, protože se mi to líbí, to vám asi nevyargumentuju. Užijte si domnělou superioritu netetovaného kořena a fakt bacha na ty tříčtvrťáky, je to hnus:) Pá.

                    10. tak jsme se konečně domluvili. pro vás je odporný hnus móda z 90tek a třičtvrťáky, sandály, mě se ekluje kérka a bordel na ksichtě. Už zprvu jsem předvídal mezi námi plichtu.
                      ps.. problém ulovit babu nemám, ale nelovím. Jenže jsou to halt baby z Buranova. ;-)

                    11. treb
                      18.5.2022 v 6:55

                      klidně něaký pošli, ale ne zas 45+, resp. 50+, jak támdle chytračí h72 :D

                    12. Behemote, Behemote…vygoogli si fotky třeba Sharon Stone nebo Demi Moore a pak potvrď, že bys fakt nikdy nebral :-) Čím to, že vám nevěřím, chlapi bídní :-) ?

                    13. Slecna Ling
                      18.5.2022 v 23:15

                      hele Tebe vomlouvá, že přicházíš na konec a jak Tě už znám, nečteš vod začátku :D

                      řeč šla vo zakládání rodiny, fakt máš dojem, že padesátiletý báby budou celý nadržený na rození děcek? :o)

                    14. Slecna Ling
                      18.5.2022 v 23:15

                      jako jinak sou 40-60 celkem fajn, vo tom nic, ale jako asi fakt nebudou po té pětaštyrycítce chtít někoho na děcka, že? občasný haly-údský výstřelky jako umělý všecko, aby padesátiletá bába porodila, úplně neberu v potaz

                    15. Jo,kamaráde zlatá, bohužel jo. Teď se mi reprodukovala 47 letá managerka z payrollu. Ale jinak jj, od začátku jsem nečetla, ono to bylo takový světácký, ale zas současně depkoidní, tak jsem to jen tak přelítla. Ale stejně tomu hippíkovi fandím :) Vážný to asi nebude, ale aspoň má barevnej život, víš jak. Pro mě to není, ale jinejm to vlastně docela přeju. A i když rodinu v tomhle nezaloží, aspoň má na co vzpomínat. Zlým dojmem na mě určitě nepůsobí, takže go h72, go!

                    16. Jak dopadla zkouška sváření?Bude Flashdance, nebo co s tím ve Státech?

                    17. Ahoj! No tak zatancovat kolem těch svejch sprasků můžu, ale zatím dělám žížaly. Tj. svár je všechno možný, ale fakt ne estetickej. No prej u TIGU docela umění :-) Ale nevěším hlavu a jedu dál ( tedy než lektor zešílí :-) ) A pak stejně budu dělat mrtvýho brouka, bo mi to sice nejde, ale je to hustý:-) ! Jednou to dám! Ehh…možná :D

                    18. Takovej konišek:-)

                    19. každej má nejaký koně, že :)

                      já sem tudle zas žasnul, jak sem nakonec, po počáteční hrůze, zvládl slepit rošt na vopejkání nad vohništěm, TR-2kou, i přes to, že to je třetí seonu venku na dešťu, tak nejenom že rám drží pohromadě, ale ai to roštoví, slepený ze vší možné kulatiny, co padla pod ruku, furt drží, nikde nic neprasklo:D tak sem hned vzal nějaký bochany na burgry…

                    20. Mňam!

                    21. Abych nebyl za úchyla.Použil jsi při tvorbě corgon nebo čistý argon?Nebo hasičák?

                    22. Forge
                      19.5.2022 v 3:13

                      Tvl TR-2ka, to je dvoufázový trafo, žere to jenom obalovaný elektrody, co bych tam dělal s plynem :D

                    23. jestli to drží, tak co :-). Já za mlada usoplil konzoli na satelit, profisvářeč by se mi vysmál, ale konzole byla po 20 letech naprosto v pohodě. Pak jsem si troufl i na bránu k domu a v pohodě. To vše starou komunistickou svareckou po dědovi.

        3. Ja? Ja to mam docela jednoduchy – oblikam se podle toho, jakou mam naladu, kam jdu a co budu delat. Vcera jsem sekl zahradu v zasranym tricku NVA, ktery ma na brise pet der a ja prohlasuju, ze to mam z boju na Ukrajine. K tomu zkraceny maskace, protoze ty jediny mi v rozkroku vydrzej, pokud delam neco na strese. Klasicky modraky, byt drahy, ze mi v rozkroku skubou, protoze roztahnu nohy vic, nez cinska svadlena.

          Do prace mam vetsinou znackovy dziny, kosili nebo triko, kozeny boty. Vsechno v levnejsim spotrebnim provedeni, insgesamt circa 500 Euro. Na rockovy festaky tricko, dziny, kozeny boty, ovsem uplne jinej styl. Na nakupy do mesta jedu podle toho, jestli jedu sam, nebo s rodinou. Pokud sam, tak klidne treba v plavkach a zabkach. V aute misto v zabkach ridim bosky. Pokud s rodinou, tak se prizpusobim rodine. Pokud jsem s rodinou a v Cesku, snazim se nevycnivat z davu. Mistni (vcetne mne) spatne snasej cajzly, tak nechci vypadat jak oni a pak mit poskrabany auto, nebo pichly kolo.

          Pokud jsem v Nemecku, pak vypadam jako prumernej bohatsi Nemec. Na nic si nehrat, ale nevypadat jak socka z mastale. Nevim, jestli jsem trefil tvuj odhad.

          A co se tech xiltovek tyce, tak zrejme Cesko diktuje nejaky novy modni trend, protoze CH/F/N/I vidim to, co jsem napsal. A to musim pracovne tam ci onam minimalne jednou mesicne. Jasne – rozdil tu je, ze pokud potkam pubose nekde v Caslavi, tak ty hadry budou od rakosnika, nebo z Internetu od rakosnika. Pokud toho pubose potkam v Deggendorfu, tak ty hadry ve srovnatelne prdeli budou alespon od mistni nemecke znacky (ergo taky rakosnik, ale prece jen trosku lepsi).

  5. Sorry, ale šílená sračka… Nic horšího jsem dlouho nečetl. Ty budeš zřejmě hoooodně zhrzelý chudák.

  6. No, někteří lidé mají holt dost smutný život. A ne, nyní nepíšu o (všech) ťapinách a (všech) jejich klientech…

  7. Vždycky, když vidím někoho tak ublíženého, pojmu podezření… Co asi tak nabízí autor, když jsme všechny takový ludry??? Na druhou stranu můj dospělý syn tvrdí, že cokoli pod třicet je krávoidní – tak nevím, kde se stala chyba.

    1. Fakt ty poslední generace jsou v obludným objemu úplně mimo. Na druhé straně po třicítce je to taky solidní materiál, poměrně často s děckama co si pořídily s bůhvíkým, a to je eště o level větší riziko. Plus to, že nemají vedle práce a starání o prcka čas ani spát, takže určitě už ne si pořizovat vztah :D

    2. Můj 23 letý soused, pohlednej a hodnej kluk co už pár let normálně pracuje a bydlí ve vlastním baráku, by rád sehnal nějakou mladou buchtu, se kterou by si pořídil děti. Ale ony tak nějak nejsou. Teď kamarádí s jednou, co už by děti chtěla, ale má to jednu vadu – že je jí 37.

      1. Vůbec, ale vůbec nikomu, mladým ani starším, dnes nezávidím jakékoli seriózní pokusy o seznamování s ženskýma.
        V osmnácti už se na většině z nich vystřídalo „X“ chlapů a ty jejich reakce na seznamkách, to by nejeden blil…
        Paralelní vztahy jako úplný standard, lhaní, povrchnost, chronická promiskuita, závislost na virtuálním světě…
        To na nějaké budování vztahu a péči o děti moc není… :-/

        1. Reakce? Kde to kupuješ? :o)

      2. Ono trebárs v kresťanských komunitách je takých voľných dievčat ešte pomerne dosť (no, v ČR ktovie, ale na Slovensku zatiaľ v pohode), ale má to samozrejme viaceré netriviálne podmienky, ktoré musí muž spĺňať. A sex samozrejme obvykle až po svadbe…

  8. Jo milej brachu,
    pokud ti skutečnost
    není k žití,
    přestup do virtuální reality.
    A jestli máš dost prachů,
    máme tu moduly:
    hospody, dětí, strachu,
    Mozartů a Bachů,
    ale i holčičích áááchů.
    A teď právě tvoříme
    blok vůní a pachů.

  9. Mohl bych poprosit o kontakt na nějakou tu luxusní děvku za 5k-10kKč za noc v Praze?

    1. Otázka je, co je pro tebe luxusní?? :D

      1. To je právě spíš otázka na autora článku, za těch 5-10k za noc si ten luxus moc nechci představovat :-D

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017