Vohnout z Řeporyj II.: Balkáne, vejdi do nás - zpět na článek

Počet komentářů: 509

  1. No možná to je taky tím, že za tebou jaksi lidi chodí vo pomoc, ne? Už se na tebe vobrátila banda nějakejch polokriminálních čmoudů, že nějakej krám co od někoho koupili za pár šlupek, nikdy podle smlouvy nepřepsali a na chudáka teď chodí pokuty, co ho po nějaké vloupačce nechali stát rok a půl a když si pro něj přišli, už tam nebyl, tak aby jim ho jako vobec vydala? Předpokládám, že asi ne, že? Si schopen připusti v tomto pozitivní bias?

    Neřikám, že tadle metoda co ten rypák vymyslel je košer, je to svinstvo, což na druhé straně nijak nepomenšuje svinstvo nějakejch (bílejch) cigánů, co po ulicích válí vědomě svůj bordel (někteří magoři takhle z ulice mívají i pohyblivej autoservis), přestože ví, jak je to dneska na piču s parkováním.

    A mimochodem pokud seš majitel nějakejch garáží nebo parkoviště, tak z hlediska vypakování takovýho bordelu si na tom eště mnohem hůř, jak obecní vyžírky.

  2. Bílá vrána z Řeporyj vám vadí, protože tam u vás jste takoví rasisti že bojujete i s černejma vránama?

  3. Njn…on se clovek nezavdeci.
    Nic nedela – je to lina svine, co nic nedela pro obcany.
    Vymysli, jak neco udelat pro obcany – je to svine, co prekracuje zakony.

    Uprimne receno, moc nechapu, kam se podej ten „boj se zmrdama“, co se tu vedl? Kam se podelo takove to „vyserem se na zakony, proste to udelame tak, jak to ma byt“?

    Samozrejme, ze pokud by starosta byl hajzl a choval se jak hajzl, tak je to na hovno. Ale pokud porusuje zakony ve prospech lidi, co tam bydlej, tak osobne rikam, ze bych takovyho chtel taky. Takovyho, co se neboji jit do krizku s nelegalnima ubytovnama, odkud se bordel vozi nekam na cerny skladky..co se neboji jit do boje s lidma, co vypoustej sracky do potoka…co se neboji nechat odtahnout vraky, ktery nemaj kola ani SPZtky… (Btw, kdyby sis o tom neco vazne zjistil, tak podle vseho probiha nejprve intenzivni pokus o kontaktovani majitele vozidla, a obcas I uspesne…)
    Osobne bych chtel starostu, co by vandaly nenaprasil fizlum, ale nechal by je za to vsechno opravit, co zkurvili…
    Jo, chapu, vsechno je to protizakonny a kdyby to nekdo zneuzil, tak to bude zneuzity.
    Ale kdyz se to dela spravne, tak tomu fandim – kdyz uz tu musime nejake staty a obce a starosty mit, tak takovehle beru.

    1. „Ale pokud porusuje zakony ve prospech lidi, co tam bydlej, tak osobne rikam, ze bych takovyho chtel taky.“
      Ale jen do doby, kdy poruší zákon proti vám. Pak už takový frajer nebude…

      1. No jiste. A proto chci nekoho, kdo to bude delat „pro lidi“.
        Byly doby, kdy sam pan domaci psal neco ve smyslu „chces-li bojovat se zmrdama, musis se jim at chces ci nechces na chvili v podstate stat taky, protoze to jinak nejde. To, ze se jim stanes, se kompenzuje tim, ze delas „dobre skutky“, ktere to opodstatnuji“ (popsal jsem vlastnimi slovy to, jak to chapu). A je to pravda. Se zmrdama se neda bojovat tak, ze jim budes predcitat z Bible, fakt ne.
        Takze za me Novotny dobry. Dobry smerem k Rusku, dobry smerem k obcanum te vesnice, kde to ridi. Ostatne, jak jsem pochopil, lidi ho tam maj docela radi. Asi vedej proc…

        1. On je ale dost propastny rozdíl, když si to po svém zařídí obcani a nebo když si to po svém udělá někdo kdo vykonává moc a disponuje ozbrojenym sborem. To je přesně ten Donbas nebo Balkán. Mimochodem Adolfa nebo Klemu měli lidi taky rádi, alespoň podstatná část obyvatel.

          1. Obcani si to docela zaridili tak, ze si tam zvolili Novotnyho, o kterym vedeli, jakej je a jakym zpusobem to povede. Jak rikam – bydlet tam, volim ho taky.
            A samozrejme se z Novotnyho muze stat druhej Hitler. Ano, je to mozne. No jednak myslium, ze je to nepravdepodobne, a jednak docela umim rozlisovat, o co slo Hitlerovi a o co jde Novotnemu a nevidim v tom zadnou korelaci.

            1. Obcani si to docela zaridili tak, ze si tam zvolili Gottwalda, o kterym vedeli, jakej je a jakym zpusobem to povede.
              Obcani si to docela zaridili tak, ze si tam zvolili Babiše, o kterym vedeli, jakej je a jakym zpusobem to povede.
              Obcani si to docela zaridili tak, ze si tam zvolili Novotnyho, o kterym vedeli, jakej je a jakym zpusobem to povede.
              Občani……..

              1. Jiste, je to tak. Osobne bych nevolil Babise ani Gottwalda, protoze bychvedel, jakym zpusobem to chtej vest a nelibi se mi to.
                Naopak bych si zvolil Novotneho, protoze vim, jak to chce vest a libi se mi to.
                v cem je presne problem? Pokud pomineme, ze tu stat vubec nechci, ale bavime se ted o situaci takove, jaka je – mame tu stat, ten je vcelku spatny a snazim se to udelat tak, aby byl spatny co nejmene.
                A diky Novotnemu imho je trosicicicicicku mene spatny.

                1. Ano, podíváme-li se na to tak, že v Řeporyjích jistě splňuje voličské očekávání, protože jako od bývalého šéfa jakýchsi bulvárních časopisů nejnižšího levelu a bývalého dramaturga televize Barrandov od něj asi jiné chování nemohli čekat. A protože už má několikátý mandát, tak se jim zřejmě jeho chování líbí a jsou s ním naladěni na stejnou vlnu. Zda to svědčí o schopnostech politika Novotného nebo o jisté zvláštní povaze voličů nebudu hodnotit.
                  Ale ani to si myslím ho neopravňuje k obcházení zákonů ba přímo k jejich porušování. Je politik, za stranu, která sedí v parlamentu a pokud se mu nějaké zákony nelíbí nebo si myslí, že jsou vůči obcím na hlavu, má použít prostředky politiky a ne anarchie či zvůle. A opakuji, to, že mu na to jednodušší voliči naskakují na věci nic nemění.
                  Mimochodem v tom obcházení zákonů – jak by se lišil od Bureše? Nijak……..

                  1. Lisi se tak, jestli ty zakony obchazi ve svuj prospech, a nebo ve prospech lidi, ktere zastupuje.
                    Pokud je to ten druhy pripad, tak tomu tleskam a vzdy tleskat budu, at to bude delat kdokoliv

                    1. Ve prospěch KTERÝCH lidí? Bolševici taky konali ve prospěch dělníků, určitě to bylo dobře, že? :-D Vy jste přesně typ voliče Novotného a to myslím se vším pohrdáním, kterého jsem schopen.

                  2. bubik: Novotný má 1. mandát, ne několíkátý

                    1. Starosta je poprvy, v zastupitelstvu obce sedi tusim uz od 2010.

                2. No, jenze jednim z ukolu voleneho ourady je i reprezentace. Tam ma, IMHO, Novotny jeste velke mezery.

                  1. Ne druhou stranu, obhroubli hulvati maji pro značnou cast volicu neodolatelnou pritazlivost. Jeden takovej nam uz sedmej rok strasi na Hrade.

                    1. Vrána k vráně sedá. O složení obyvatelstva jsem si nikdy nedělal velké iluze. :-)

                    2. Pravda, kandidatku v Reporyjich jsem nevidel. Mozna jim krivdim a vazne vybrali toho nejmensiho debila.

                    3. Ber to tak, ze Reporyje jsou presne ten typ prdele, kde kazdej kazdyho zna. To neni jako prazskej magorat.
                      Zrejme jsou reporyjsti s Novotnym spokojeni a asi vedi proc. A furt si říkám ze je lepsi hulvatsky hovado co se neboji uspinit si ruce a neco pto svoji obec dela, ke spokojenosti jejich obcanu, nez uhlazeny alibista co nehne prstem, protoze „ja bych rad ale nejde to“.

                    4. shane: ale vždyť na to už tady výš poukazovala spousta lidí – dělá něco „pro občany“, ovšem pro jaké a na čí úkor? Vždyť je to přesně ten způsob toho největšího svinstva, který se tady (snad ještě pořád většině) nelíbí. Shanovo auto zavazí? No tak pod něj vylejeme plechovku oleje, odtáhneme a pěkně tomu hazlovi ukážeme. Starosta happy, závistiví sousedé happy (dělá něco pro lidi, přece) a shane? Na každém šprochu pravdy trochu, sere pes. Hlavně, že „lidi“ jsou spokojený.

                      Lacina? Hlavně, aby byl spokojený lid. Krámský, Nečesaný? Hlavně, že stádo je happy. Lump patří za mříže, alles gute.

                      Takže za mě Novotný dělá „něco“ pro ty největší svině (udavačská verbež, na tu mám názor shodnou s D-F) a že jde tomuhle xindlu na ruku má být dobře? Že jsou s ním tím pádem spokojeni a příště trochu přitvrdí, fanklubu lidí s charakterem milicionářů a uličních výborů se to líbí, tak je to cajk? Zkuste to trochu domyslet z pohledu těch, kteří nejsou ten „spokojený lid“ a představte si tam sebe.

                    5. Mno, jelikoz nejsem ancapak ale hnusny etatista a navic pravni pozitivista, tak me to nijak zvlášť nepohorsuje ani neprekvapuje. Jen bych k tomu podotkl ze jakakoliv komunita se bude snazit prosazovat zajmy celku ci alespon většiny a je jen na jednotlivci jak se k tomu postavi a co si muze dovolit. Tak to bylo, je a bude. Novotny dela co po nem volici chteji a co mu projde. A zda se, ze mu projde celkem dost, protoze v tom umi chodit. Tot vse. Nic vic, nic min. Ještě bych podotknul, ze tam kde zakon není schopen dlouhodobe uspokojit potreby a přání lidi, tak holt nastoupi svepomoc.

                    6. Re: shane
                      3.1.2020 v 8:41

                      Jo, to sedi. V nasi prdeli starostuje kluk, co jeho fotr byl vyhlasenej udavac za komara a suverenne nejvetsi zlodej jak v minulosti, tak dnes. Nemyslim tim, ze by se nazobal na dotacich, ale sousedum ukradl, co nebylo prikovany. Mladej se hodne doma naucil a mistnim lidovcum proste prisel jako fajn kluk, co se s vecma nesere.

                      Trosku mouska na krase je, ze hned po volbach vyhlasil, ze je potreba udelat poradek v obecnich pozemcich, ktere nekdo uziva neopravnene (kdekdo ma kus stodoly na obecnim, bo bordel v mapach) s tim, ze prodavat se nic nebude, takze najemni smlouvy a zvedl poplatky uplne za vsechno.

                      Lidovci ted cumi a premysleji, jestli nekde neudelali chybu.

              2. Lojzo, Vám je sympatické, jak se Novotný ve funkci starosty chová a jak si počíná?

            2. Téměř všichni zde Novotného plísní jak obchází zákon ale mně se něco podobného opakovaně stalo ale z druhé strany. 3x za rok před domem zaparkovali různí výtečníci auto v rozkladu a nechali jej tam měsíce hnít. Jednou dokonce v protisměru se zvratky u dveří. Odtaženo až po několika měsících marné snahy o odstranění. Auta bez STK, po týdnech stání s prázdnými gumami. Proč neparkují okolo svého bydliště ale obšťastňují někoho vzdáleného. Nakonec po 4 měsících marné snahy o nápravu někdo asi místní ukradl RZ a náprava přišla do 14 dní. Že by jste zaparkovali s běžným vozem a neprodleně se na něj vrhli vohnouti a udělali z něj překážku SP se mi moc nechce věřit. Nic není černobílé a zatím legislativa spíše zvýhodňuje majitele vraků kteří odkládají vozy na veřejné komunikaci. Tím neomlouvám nějaké lumpárny místní správy ale odstranění autovraku legální cestou je běh na dlouhou trať. Možná že by někteří diskutující změnili názor kdyby před jejich domem v klidné a pěkné ulici co bydlí stál ohnilý, zanedbaný shit mnoho měsíců.

              1. Není to běh na dlouhou trať. Obec na úřední desce vyvěsí výzvu a pokud se vlastník nepřihlásí a neodstraní jej, nebo ho obec nezjistí, po dvou měsících může vrak sama zlikvidovat. Jenže ho obec musí zlikvidovat na svůj náklad a komu by se chtělo utrácet, že

                1. Problém ale je s definici vraku. Pokud to neni vyhorela rozmlacena troska, tak to jako vrak nikdo neuzná. Jedine by z toho něco teklo, pak se to odstraňuje podle zakona o odpadech.

              2. To je presne jeden z mnoha duvodu, proc jsem vzdy chtel vypadnout ze sidliste a dalsich mist, kde je sharing kazdeho m2. S lidma se domluvit nelze.

                1. Dneska se tomu říká co-living nebo komunitní bydlení. U mladých jásavých blbů a mileniálů je to teď strašně in, proto ten cool název. My tomu říkali ubytovny a sídliště. Každý, kdo neadoruje co-living, je totálně out a fuj fuj neekologický zpátečník :D.

                  1. Komunitni bydleni je neco jinyho. To je neco jako bejval koldům nebo kibucy a podobne komunity. V podstate typicke dnesni sdilene bydleni je kdyz si parta kamaradu pronajme dohromady byt. Viz serial Přátelé.

            3. Lojza 25.12.2019
              Tady došlo k nedorozumění. Já nesrovnávám dotyčné v jejich myšlení nebo činech. Pouze poukazuju na to jak nesmyslný je argument o tom, že když někoho podporuje nějaká majorita tak je to dobře.

            4. Ano, že bys to hovado volil ty, mě vůbec nepřekvapuje.

              1. Tak zalezelo by na protikandidatech, ale proc ne. Kdyz se podívám kdo vsechno nam v Praze primatoroval a kdo byli ostatni kandidati, tak v tom srovnani Novotnej vubec nedopadá spatne a soudim, ze by byl horkej kandidát. Ostatne, abych parafrazoval volice Zemana, aspon by to nasralo horsolidi a byla by sranda.

    2. Lojzo, takže představitel státní správy si může se zákony vytírat prdel?
      „Hlavně aby to bylo pro lidi“
      Bože můj, kam jsme to dopracovali?
      (a to jsem ateista)
      Jak správně píše RMick „Jen do doby, než se to bude týkat Tebe“

      1. Tak nevim, jestli jsem prisel z jinyho vesmiru, ale me prijde, ze si se mnou stat vytira prdel neustale. Neprijde mi, ze by to tu bylo vsechno uplne super a pak prisel Novotny a zacal si s lidma vytirat prdel. Prijde mi, ze to je presne naopak. Ze stat si vytira prdel s lidma neustale, a pak prisel nekdo, koho to taky sere, stal se starostou a zacal na ten stat alespon trosku srat a delat to „po svem“.
        A az se to bude dotykat me…. Osobne bych pred tema par desitkama let, kdyz jsem delal ty prusery, byl uplne nejradsi, kdyby prisel nejakej takovej Novotnej a dal mi pres drzku, nez aby to policie zamerne nechala dojit tak daleko, az to bylo na zavreni (ano, bylo to tak, doslova: My o vas vime uz dlouho, ale dlouho to nebylo na basu, tak jsme cekali, az toho budete mit nastradano vice).

        1. Samozřejmě že si s námi stát vytírá prdel.
          A není to náhodou proto, že je tady spousta Novotných, kteří si to dělají po svém?
          Představuju si to tak, že by to mělo být něco jako dětská hra na četníky a zloděje – stát by měl být ten hodný četník a chytat ty nehodné zloděje(ty co nedodržují zákony). Že to je v praxi vlastně úplně naopak, tak to je to největší kurevstvo. Teď se asi spousta lidí směje jak jsem naivní, ale princip Utopie se mi líbí. Bohužel bychom museli vyměnit všechny lidi na zemi za něco jiného.
          Možná tedy, že v současné zkurvené době, kdy nám vládnou mafiáni a jiní zločinci je způsob vládnutí prezentovaný Novotným pro lidi akceptovatelný.
          Teď budu vypadat jako převlečený zrgl, ale asi by to chtělo nějaký cold restart.

          1. Oooo nikoliv. Stat si s nama vytira … vsechno, a to proto, ze tak je NASTAVENY. Zakony jsou tak nastavene, aby to nebyla chyba, ale vlastnost.
            Stat by byl nejradsi, aby vsichni politici zakony dodrzovali, protoze tim zpusobem by drzel obcany na co nejkratsim provaze.
            Obcas prijde nekdo jako Novotny a na ty zakony sere a tim tomu statu v podstate skodi. Za me dobry…

            1. S tím vytírání vlastně nejsme vepři.
              Je otázka proč to tak je.
              Že by proto, že se postupně různé prasárny legalizovaly(uzákoňovaly), a teď je stav jaký je?
              Anebo již otcové zakladatelé psali ústavu s tím, že na chudý lid musí být přísnost?

              1. Je ti inherentní vlastnost stádů, s hentou všeobecnou kdemohkradcií je to eště rychlejší. Už tady dlouho nebyl Rober Higgs, zdá se.

            2. ad: Stat by byl nejradsi, aby vsichni politici…..

              Omyl, stát je řízen politiky a politici jsou takoví, jaké tam voliči volí. Když na to voliči s.rou i u voleb, natož další 4 roky, když volí politiky za virtuální slib žvance a když nejvíc hlasů má nakonec ten, kdo nejvíc čerpá na úkor ostatních, tak se nelze divit, že se ze státu stala účelová organizace pro zmrdy. To se ale nezachrání tím, že některý z politiků se rozhodne ojebávat situaci trochu jinak……

              1. Imho stat v podstate „nejsou lidi“. Je to samostatna entita. Neco jako mafie. Je nakonec uplne jedno, kdo je zrovna v nejake mafii umoci. Pokud je ta mafie jiz dostatecne zakorenena a „rozkrocena“ ve spolecnosti, muzes klidne zabit cele vedeni mafie a ono se tam najednou objevi nejake jine a v podstate bude dale delat uplne to same. Dokonce i kdyby nejakej mafianskej boss chtel vsechno zmenit a najednou zacit delat charitu, tak to nedokaze. Mafie, stat… je to organismus, ma to vlastni vedomi, rekl bych.
                (samozrejme je to mirna nadsazka, ale v principu to ak skutecne je)

              2. Lojzo, to je ale blábol hodný tak toho Novotného.
                Jen si zkuste představit, že nějakým zázrakem terminujete Bureše a on nestihne politickou závěť, ani nějakého zastupiče.
                Protože Bureš je ANO a ANO je Bureš+40 estébáků+Prchalova agentura, tak s Burešem automaticky padá celé hnutí, včetně jeho lidí ve všech vládních funkcích, nebo i za hnutí zvolených v krajích.
                Koncem loajality a odchodem lidí typu Veselého a Markoviče končí i Agrofert.
                Každý s IQ nad cca 110 nejspíš ví, kým a proč byli do funkcí užitečných idiotů a drábů ti lidé nominováni a později dosazeni.
                Domeček z karet proti tomuhle padá celou věčnost.
                Klasická vládní krize, jakých jsme bývali dříve svědky, by proti tomuhle byla docela zábavnou taškařicí, na kterou bych se docela rád a brzy podíval. Už aby to bylo.
                A pokud možno tak, aby o tom všichni ti „postižení“ v tom šíleném zmatku nevěděli.

                1. To moc nechapu…ano, stalo by se to, ze by zmizel Babis, prisel by tam nekdo jinej…a mas dojem, ze by se jako zeco zasadniho zmenilo? Ze by najednou nekdo rekl : Tak jo, snizime dane o 50%, snizime pocet statnich uredniku na 1/3 … nebo tak neco?
                  O tom mluvim…nestalo by se NIC zasadniho.

                  1. No… ze snizime pocet statnich uredniku rekli v podstate vsichni, co tam od roku ’90 byli, ne?

                    1. Ok, mozna jsem se spatne vyjadril, neslo mi o verbalni deklaraci, ale o samotnou akci.

                    2. Statni urednici jsou uplne normalni zlodeji, kteri by se rukama nikde neuzivili. Takze stat maji jako konstrukt s monopolem moci, ktery slouzi k jejich osobnimu zajisteni. Nic jineho v tom neni. Takze jakekoli snizovani dani, snizovani poctu uredniku a dalsi nesmysly jsou proste sci-fi, to je samozrejme.

                      Burese je potreba odstavit, protoze statnimu zneuzivani moci dal forsaz a dopracoval se k fasismu. Presto ale pravdu mas, ze vyrazne zlepseni uz ocekavat neni lze.

                  2. znovu: víte, který politik je za Vás v parlamentu? Byl jste někdy na jeho hodinách pro veřejnost? Přednesl jste mu svoje námitky?
                    Já vím, že s nějakým jedním Lojzou či jedním Bubikem si může v záasadě vytřít (!), ale kdyby věděl, že se jeho chování nelíbí třetině nebo polovině voličů, tak by se choval jinak. On totiž i PŘÍŠTĚ chce být zvolen……..

                    Jen taková drobnost – když bylo u nás před pár lety tzv. veřejné zasedání zastupitelstva, kde se mělo projednávat cosi ne úplně ku prospěchu občanstva, oznámili to v místních kuřích rozhledech velmi nenápadnou formou. I vzali jsme s kamarádem kopírku a kopii pozvánky naházeli lidem do schránek. Přišlo asi tak padesát lidí a z krásně připraveného zasedání ve stylu schvaluje se, schvaluje se… se stal boj s přítomnými…….a to, co mělo být hladce schváleno se úplně schválit nepovedlo…….někteří zastupitelé poznali své voliče a hlasovali proti……

                    1. Dobre, zeptam se jinak. CO se tu konkretne za poslednich rekneme 10 let zmenilo nejak ZASADNE k lepsimu a muzou za to politici, kteri to prosadili? Kde nam pribylo nejake velke mnozstvi svobod, kde nam ubylo nejake buzerace a tak?

                    2. Odpovím otázkou – chtějí lidi víc svobody? Chtějí míň buzerace? Kdyby chtěli, nebudou volit kdysi Paroubka, nyní Bureše, za slib, jak vše zařídí. Nebudou jásat nad EET, nebudou požadovat další modré zóny, nebudou chtít zakázat zbraně, nebudou – jako je tomu nyní v Praze – požadovat návrat ke kartičkám rezidentů za oknem auta, protože se bez nich blbě udává.
                      Stejně jako všichi žvaní, že kvalitní jídlo a pití nadevše a pak kupují párky z Kostelce a pivo Braník v petce, tak mají plnou hubu svobody a podnikání, ale kdyby jim to někdo dal, poběží zase zpátky pod křídla gosudara. Koneckonců ten gosudar je právě produktem strachu ze svobody.

                    3. Coz je zacarovany kruh, kdy si stat vychovava sve obcany tak, aby si mysleli, ze ho maji radi a ze ho bezpodminecne potrebuji uplne na kazdy prd.
                      coz plne zapada do toho, co jsem rekl: Stat je organismus, ktery dela vse pro to, aby prezil a byl cim dal tim silnejsi.

                    4. Svoboda bud je, nebo neni a hlavne – ta je subjektivni, protoze jejim meritkem je pocit svobodneho cloveka. Svobodny se muze citit i vezen ve svoji cele, zatimco spoutany se muze citit clovek, ktery chce a nemuze letat.

                      Vic nebo min mame volnosti, ta je objektivni.

                      Problem je, ze lidi chteji vice volnosti sobe, ale buzeraci druhym. Tak to vzdy bylo, je a bude.

                    5. Svoboda je poznaná nutnost. – V.I. Lenin :-)))

                    6. To byl Marx, ne Lenin…

                    7. No jo, opravdu … žil jsem bludu. Vladimírovi se samozřejmě omlouvám:-).

                    8. Tak tak, on ostatne Vlada tech vlastnich myslenek ani moc nemel ;-)

                    9. „soudruh Lenin pry rekl Učit se, učit se, učit se. No, možná rekl, mozna nerekl. To víte, soudruh Lenin je soudruh Lenin, ne žádný Jan Amos Komenský. Ale určitě řekl Mučit je, mučit je, mučit je.“

                    10. Z Jana Amadea nam toho mnoho nezbylo, ale DNA soudruha se stale jeste vali v mauzoleu, byt zli jazykove tvrdi, ze tam toho v originalu uz moc nezbylo. Tak treba bude Jurassic park IV v ruskem pojeti :-)

                    11. Lenin žil, Lenin žije, Lenin bude žít…

                    12. Tohle tema uz zpracoval Pilipiuk v knihach o Jakubu Vandrovci.
                      Ostatne, nektere postrehy Jakuba Vandrovce stoji za pozornost – Komunismus je vedecka odnoz satanismus. A Nejlepsi metoda jednani s komunisty je metoda vrstvova – vrstva hliny, vrstva komunistu, vrstva hliny.

                    13. Zdálo se mi, že jsem podél cesty, viděl viset komunisty. Vítr s nimi lehce pohupoval, Bůh mi odpusť, já se zaradoval.

                    14. Ja nejsem odpornik na toto velkoformatove kuchareni, ale nepatri tam nekam jeste vapno?

                    15. Jo, je to lepsi, pak tak dlouho nesmrdej, ale nutny to neni. A to vapno by melo bejt nehaseny. Haseny uz takovej efekt mit podle myho nebude.

                    16. …to bude zrejme ten duvod, proc se porad shora vykrikuje, ze by se to nehaseny melo zakazat. Prej nejaka nebezpecnost, nebo co. Checht. Ted do nich vidim jak do hubeny kozy.

                    17. Alibisti to jsou. Stejne jako serou na skolstvi, ale podminky ve veznicich zlepsujou furt. Do školy uz nepůjdou, ale do lochu by mohli.

                    18. Takhle ve Znojmě v tom Dalíkově pensionu by se dalo užít si i doživotí…;-)

            3. Lojza 25.12.2019
              Novotný je státu u prdele. Ke všem státním prasárnám dle zákona přidává své další mimo zákon. Pecka. Jediný důvod proč si občané zvolili ten pytel sraček je nějaká plánovaná třídírna odpadu nebo co, takže si zvolili místního kašpara, v naději že mediální pozornost pomůže realizaci stavby odvrátit. Já fakt nechci žít v zemi, kde si veřejná moc dělá co chce a sere na vlastní zákony. Že vám strážník místo botičky nepropíchá gumy, zaneprázdněný policajt vás nenechá hnít v cele do doby, kdy bude mít čas vás vyslechnout nebo, že vás soudce nestrčí do díry proto, že se mu nelíbí váš ksicht. Opravdu je důležité, aby i vítěz voleb respektoval zákon i kdyby vyhrál s 90% a vsem se to libilo, co dela.

              1. Aha, to jako ze se ty veci, o kterych mluvis, NEDEJOU? To jako myslis vazne?
                Dejou se zcela bezne.
                Btw, jsem tu uz tusim vypravel, jak jsem takhle jednou prisel k odvolacimu krajskemu soudu a soud uz mel dopredu vypracovany rozsudek vcetne zduvodneni. A kdyz to ten soudce vyhlasoval, tak si to tak blbe pamatoval, co tam napsal, ze mi rekl jiny pocet mesicu v base a nejaka prisedici ho hbyte opravovala, ze je to jinak.
                A vypravel jsem, jak jsem nasral mestaky a ti si na me vymysleli, ze jsem je ruzne napadal a delal nejake veci, ktere se vubec nestaly?
                A tak ruzne…takze vsechno to, o cem mluvis, se skutecne deje. Jen abys vedel….

                1. Lojza 25.12.2019
                  Ano, vím, že všechno tohle se děje. V některé zemi je to ojedinělý exces na který dotyčný papaláš/policajt/úředník/soudce dle zákona doplatí, v jiné je to běžnější a v té naší se dokonce najdou Lojzové, pro které je takové chování hodno obdivu.
                  Mě připadá právní stát jako model, který mám raději než ty doněcké nebo balkánské variace ve stylu silnější pes mrdá.

                  1. V nasi republice se tohle deje bezne a nikdo na to typicky nedoplati.
                    Takze jsem rad, kdyz nekdo dela neco „proti zakonum“ v prospech lidi, ktere zastupuje. Tedy nikoliv proti nim, ale v jejich prospech.
                    Osobne to docela odlisuju. Samozrejme pokud to nebudes odlisovat, tak ti vyjde to, co rikas.

                    1. Že někdo něco dělá ve prospěch lidí, se dá tvrdit vždy. Nejste tedy o nic lepší než ti měšťáci propichující gumy, nebo ten váš soudce s předpřipraveným rozsudkem.

                    2. Velitel teroristické buňky taky dělá dost pro lidi, které zastupuje. I Adolf dělal dost pro své voliče. Problém je v tom, co na to ti druzí… Soudce s pipravenym rozsudkem také jistě vyhovuje spoustě lidí. Nezdrzuje a nejakyho hnusnyho grazla pošle za katr a tam přece grazlove patrej. Já tleskám, konečně dělá někdo něco po lidi a nesere se s nějakými právními omezenimi…

                    3. Ada: ano, Novotného vidím přesně stejně jako toho soudce, co už měl vše připravené – jakýpak sraní se se sprostým podezřelým, do báně s ním. Jen z nějakého mě nepochopitelného důvodu si Lojza myslí, že je to něco jiného a že by „mu dal přes hubu“, zatímco mnohem pravděpodobnější je, že by ho jen dřív poslal do basy na delší dobu a zkrátil by jen dobu čekání, „až toho bude dost“ tím, že by toho „bylo dost“ díky nějakému kreativnímu způsobu (takové to klasické „přišijeme to Lojzovi a fertig“, jako když se „objasňuje“ hromada vykradených bytů nebo ukradených aut tím, že se přidá k tomu, co udělala právě odchycená banda).

                      Lojzovi spoluobčané, pro které by něco Novotný udělal by totiž nejásali nad tím, že by dal začínajícímu kriminálníkovi přes hubu (co by z toho měli?). Naopak by jásali, kdyby „něco udělal pro lidi“ tím, že by toho krimoše poslal do basy co nejdřív na co nejdýl a zbavil je tak pocitu ohrožení, které jeho pohyb po návsi představuje.

                  2. Ada: Vy, příznivec ancapu a „Mě připadá právní stát jako model, který mám raději než ty doněcké nebo balkánské variace ve stylu silnější pes mrdá.“?

                    Co se Vám přes Vánoce stalo?

                  3. Stat je tema „nejsilnejsi pes mrda“, nic vic. Vcera rozhlas oznamil, ze se vyssuje dan ze psa. Celkem mi neni jasne, co obec pro pejky dela, ze potrebuje navysit dan, ale lidi jsou jiste radi, ze mohou dobrovolne prispet a ne, ze to stat bude nasilim vymahat.

          2. A co přesně se -podle Vás- stane v momentu, až se státu Novotný nějak znelíbí? Až ten stát přestane z jakési leno-setrvačnosti akceptovat jeho všeobecný přístup? Zůstane ten provaz řeporyjských stejně dlouhý, nebo bude delší?
            Nestane se nááhodou to, že aby stát do budoucna zabránil opakování takového excesu, tak ten provaz lidem ještě o notný kus zkrátí??
            Vy byste byl skutečně rád za starostu, za kterého se každý příčetný člověk z Řeporyjí stydí?
            Opravdu byste všude a nahlas říkal, že jste občanem Řeporyjí a jste hrdý na svého starostu? Toho, co na fotografy médií vystrkuje prdel, dělá ostudu všem Čechům bez rozdílu – a celkově se už patnáct roků chová jako ten nejposlednější debil?

            1. Reagujete na mne, ale já psal přesný opak!
              Podle mne je Novotný vůl, kterému by se měli věnovat v Bohnicích.

              1. Obavam se, ze na chemii je Novotnej zvyklej a telesny tresty jsme do znacne miry omezili, takze nevim nevim, jestli tam by na nej meli nejakej vhodnej kalibr.

                1. Ale to víš, že měli. Vykachličkovaný kumbál s katrem půdorysu 1m2, s velkými oky a céčkový proud okolo 5°C s tenkou proudnicí. Netřeba ani chemie, ani mlácení. Je to myslím furt regulérní.
                  A kdyby náhodou nebylo, stačí v té izolačce zapálit odpadkový koš a je už je pádný důvod rozmotat hadici od hydrantu. Že zrovna v izolačce někdo je? Ale byl ohrožený popálením přece, tak jsme ho museli chránit, no ni?
                  IMHO jeho vlastní medicína, „vyrobit důvod“.

                  1. Problem je, ze prave proto, ze je medialne tak provarenej, tak na nej nikdo nesahne. Jeho tatik, puvodne velky eso showbusinessu 90. let, uz je dneska druha, mozna spis treti liga spolecne s Patrasovou, ale mladej se obrnil sam a celkem uspesne. Jakmile by nejakej dochtor zacal vodolecbu, tak bude bulvar v orgasmu. Tyhle metody se daji aplikovat na nekoho, na koho uz se zapomnelo.

                    1. Jeho tatík už má velké zdravotní problémy a je rád, že je rád. Ten už ani žádnou ligu nehraje.

                  2. Možná ano. Pokud by to někdo z léčebny tomu bulváru propálil.
                    A co já vím z různých vyprávění personálu z nedaleké odmašťovny v KM, tak tam se s těmito lidmi vůbec, ani trošku neserou.
                    Sereš a prudíš personál? Odmítáš léčbu a děláš bordel? Házíš v jídelně žrádlo po ostatních pacientech a hecuješ je proti nám?
                    Žádný noviny, žádný propalování do nich, Novotný neNovotný. Krom toho – není, ani nikdy nebyl žádná serebrita, ale POUZE pěkně sviňácký a zpovykaný synek jakéhosi trapáka, co si také na serebritu jenom hrál. Normálním soudným, jenom trochu kulturním lidem, byl vždycky Novotný sen. u prdele asi tak stejně, jako kdysi ty nekonečný vyprávěnky Donutila.
                    Kde nezabírá chemie, tam zabírají jiné metody. A věř mi, že psychiatrům kecat do postupů či práce se ještě nikdo neodvážil, veřejně už vůbec ne.

                    1. Re: servisdok
                      25.12.2019 v 18:32

                      Mam kamarada dochtora v cvokhausu v Cernovicich. Celkem vim, jak to tam funguje. Ale mladej, kterej ma furu nepratel i v bulvaru, by byl fakt pod drobnohledem. Jo, nepochybne by se podarilo nekde za rohem mu trosku nacechrat peri, ale pokud by na nej nemel dochtor pifku, nestalo by to za to otravovani.

                      Jina vec ovsem je, jak dlouho by tomu curakovi trvalo, nez by na nej nekdo tu pifku mel, ze… ;-)

                      Stran tech ‚celebrit’… priznam se, ze po smrti Gotta uz nevim, kdo tady jeste zbyl, o tom by se dalo rict, ze je – aspon ceska – celebrita. V cesku se za celebritu prohlasuje kdekdo, kdo je provarenej na bulvaru.

                    2. @servisdok
                      Vy už jste asi zapomněl co způsobilo přechod od klecových lůžek k dopování pacientů utišujícími preparáty

                  3. Když to tak čtu, tak starej Lojza Grebeníček by z vás měl radost.

                    1. Hlavně ze je špatně ze Novotnej ucelove ohejba predpisy. Ale kdyz se to servisakovi hodi, hned by ucelove predstiral pozar aby moh mučit vězně studenou vodou. Slusnej doublething, to se cení.

                    2. shane: mě spíš přijde, že doublethink předvádí Lojza, když tleská likvidaci jednotlivců ve jménu „občanů“, přičemž mu vadí, že to stejné udělal soudce v jeho případě. Což ovšem nevidí a myslí si, že Novotný „by mu dal přes hubu“ a do žádné basy by nemusel. Přitom Novotný dělá přesně to co ten soudce, nikoliv něco jiného. Možná to není doublethink ale úplně obyčejná hloupost.

                      Pokud jde o servisdoka, já to pochopil v kontextu toho, že by nebylo vůbec od věci, kdyby soudruh Novotný okusil vlastní medicínu, vždyť to tak i psal. Ale nejsem jeho mluvčí, zarazilo mě právě až to, co napsal H-P a Vy.

                    3. Okusil vlastní medicínu? Za co? Za to ze ohýba zakony, predpokladam. Jelikoz to servisdok navrhuje za to potrestat, předpokládám ze mu takove chování vadi. Ok. Jenze to, za co chce novotneho trestat sam navrhuje (ohnout ucelove zakony/pravidla). Ergo doublething. Ohybat zakony je spatne, ale kdyz je potreba, tak je ohnem abysme potrestali ty co ohybaji pravidla.

                    4. shane: „IMHO jeho vlastní medicína, „vyrobit důvod“.“

                      Mě to jako ilustrace špatnosti páně Novotného přijde dobré. Poukazuje to přesně na to, co Lojza nevidí nebo vidět nechce (případně je holt jen zmrd, to je ještě třetí varianta, na kterou už tady ukázal mnohokrát, např. BSA a pravidla moštárny v chatové osadě).

            2. Omlouvám se Vám pane Willy. To byla reakce na Lojzu. Promiňte prosím. Z
              dejší systém vkládání příspěvků je takový…nepředvídatelný :D

            3. Az se Novotny znelibi, predpokladam, ze po nem pujdou a on, jelikoz s nekym bojuje pulku zivota, pujde bojovat. Nakonec ho asi semelou, ale v lokalnim zastupitelstvu je vyhoda, ze pokud tam nekoho chtej mistni, tak s tim system malo co muze udelat.
              Samozrejme ho muzou obvinit z propagace a distribuce drog a podobne, to by mohli uz dneska, takze by asi system vyhral, ale zapotil by se, imho

              1. Novotnej na to, jakej je to debil, jedno zmaknul naprosto sqele – dostal se na flek, na kterej jeste dosahnout mohl a z nej ted dela medialni smrste tak, jako drive, nez sel jeho soukromej business do kopru. Ted v tom ale neriskuje zadny svoje prachy, mezi nim a lidma stoji stat, takze z jeho pohledu naprosto idealni model. Ja osobne v tomto pred nim smekam, protoze tohle fakt skoulel luxusne.

                1. Novotny neni debil. Mozna ho nekdo nemusi mit rad, ale rozhodne je to nadprumerne inteligentni clovek.
                  Dale – tim, ze sel do politiky, sel s penezma HODNE dolu. Jeho soukromej business vynasel vyrazne vice, nez starostovani…

                  1. Re: Lojza
                    25.12.2019 v 18:23

                    Jasne, ale jemu prachy az tak moc nechybi. Starostovani je pro nej zpusob, jak:

                    1) zkusit delat neco fakt solidne, protoze on vi, ze je vseobecne povazovanej za kretena a kdyz ma slabou chvili, tak mu to opravdu vadi

                    2) delat si prdel z ceho se mu namane, prakticky bez realneho risika pro svoji vlastni osobu

                    Nadprumerne inteligentni asi je, protoze prumer v teto zemi je skutecne tristni. Ale ani zdaleka nepatri mezi lidi, kterych by bylo mozno si napriklad vazit. On je kralem mezi bulvarnimi princi. Neco jako Kocka junior v podsveti. Ma svoje kontakty, leckdo se s nim kamaradickuje, leckdo se mu vyhne, ale vetsina lidi by si o nej neoprela ani kolo.

                    1. Prumer v teto zemi je docela podobny, jako prumer v jinych zemich…
                      Uz z principu toho, jak se inteligence „meri“…
                      Jinak s tebou v mnohem nesouhlasim, ale tak asi se vzajemne nepresvedcime, tak to nema cenu dal rozpitvavat :-)

                2. Stačí jenom nežrat mu to, co kde nakecá novinářům, aby se zase zviditelnil. Je to debil a navíc nemocný člověk, Nejsem dochtor, ale nějakou vážnou poruchu chování má, o tom žádná.
                  Do volené a do jisté míry veřejné funkce by prostě neměli směřovat asociálové a lidi s porouchanou psyché, to je všecko. Když se to ignoruje, dopadne to minimálně stejně, jako tohle.
                  Ale nešť – je aspoň vidět, co jsme to za národ. Občani Řeporyjí nutně museli vědět, jakého debila si do funkce volí. I zbytek státu, minimálně námi volení poslanci zhruba věděli, co je Bureš/ANO zač, jak ke štěstí přišel a že může splnit tak dvacetinu toho, co bylo na plakátech.
                  Přesto „lidi“ oba jmenované navolili.
                  Takže znova – máme takový vedení, jaké si jako národ zasloužíme.
                  Furt v pohodě, za Vás Lojzo furt dobrý?

                  1. Uz ses me na to ptal jednou, chces to pisemne?:-)
                    Proste nesouhlasim s tim, jak situaci vidis, proc jsem vysvetlil.

                  2. No … volili Bábu, což je teda dost děs, vo tom žádná.
                    Ale koho to tam volili jiní:
                    Filipa
                    Okamuru
                    Bartoše … budiž, jenže bohužel s komsomolcem Michálkem
                    Hamáček
                    Fiala
                    A pak nějaká ta KDU/TOP/STAN směska.

                    Jako něco z toho je možná o něco málo lepší, něco o trošku horší, ale fakt mi nepřijde, že bych z těch, co volili zrovna Bábu, měl ve srovnání s těmi ostatními dělat nějaké jooo pitomce. Protože když tak vidím ty karty v balíku, tak mám pocit, že kdyby se to místo voleb losovalo, tak to o moc hůř nedopadlo.

                    A jinak … Klaus, Zeman, Špidla, Gross, Paroubek, Topolánek, Nečas, Sobotka. No, že by to byla nějaká hitparáda …

                    1. @Hans-Paul
                      Přesně tak, stačí se nositele názoru, že volič strany XY je úplný debil, zeptat a koho že to volil on a v 99% raději neodpoví.

                    2. To mas tezky. Obcas, vraceje se domu pres Rudu zajdu do Coopu. Koukam tam do pultu s uzeninama. Jedno s eckama, druhy se sojou, treti voschly, dalsi hnusny… a cumis do toho a rikas si ‚zena je dneska pryc, sam si vecer varit nechces, takze si neco musis vybrat‘. A cumis do toho, cumis, vis ze vybrat musis a pritom jedno stoji za hovno jak to druhy. A co nadelas?

                    3. Sysop
                      25.12.2019 v 19:19

                      Tak si kup z vobsluhovanýho, tam nevidíš složení (dokud nevyjedou lístek) co voči nevidí, duši nepálí, žejo? :D

                      Jinak vo pár metrů vejš je nějaký rodinně vypadající řeznictví, sice mají vysokohorský ceny, ale tak zas by to nemusela být taková hrůza, no a holt vybereš vo pár éček víc…(ostatně i v té sámošce je to cenově dost běsný, holt vysokohorská přirážka).

                    4. A tak… moh’ jsem nakoupit i v Germanii, ale ja spis narazim na ten volebni model v Cesku. Vybrat musis a pritom vidis, ze za hovno to stoji lautr alles.

                    5. Sysop
                      25.12.2019 v 20:37

                      Furt máš možnost jít k jinýmu pultu.

                      Jako jo, prej si můžeš zbalit kufry a vodstěhovat se někam jinam, tvrdí všichni tady ti bolševici a jiní buzeranti, akorát je to jak v tom vtipu, jak nakonec Roubíček povídá „a poslouchaj, Kohn, nemají voni nějakej jinej glóbus?“.

                    6. To je asi opravdu těžký, když Tě nenapadne nic jiného než uzeniny. A tak je to s celým národem, stěžují si, že jsou u nás hnusné párky, no aby ne, jen čuně si představuje, že večeře jsou párky nebo buřty. :-D

                    7. Ale jo, ve smyslu puvodni myslenky bych samozrejme byl pro, odstranit celej ten omezenej vyber, ergo demokracii jako takovou :-)

        2. No, brano touto optikou, to na Novotneho padne take, az si toho nastrada vice.

      2. Přitom lojza tu je roky radikální bojovník proti statu, který si s námi vytírá prdel. Netušil jsem, že jeho logika je čistě v tom, že z toho nemá prospěch on, ale jinak je to vlastně v pořádku.

        1. Ses tu prvně nebo co? Skoro kazdej kdo tu bojuje proti statu tu bojuje proto, protoze ho sere, ze ho stat nuti delat co on nechce. Jakmile jde o to slapnout na krk nekomu koho dotyčný rad nema, tak je naopak zvysen8 buzerace vítané. Viz diskuze o cyklistech.

          1. opravdu jen „skoro každej“, ten zbytek nechce, aby někdo šlapal na krk cyklistům, ale aby je přestal neúměrně podporovat, nestavěl jim cyklostezky, nedovoloval jim nesmysly, neblokoval kvůli nim dopravu, apod.

  4. My tu máme třeba ,,nařízení starosty o močení vsedě,, Taky slušný.

    1. Robite si srandu, vsak?

      1. Bohužel ne… více Google

        1. Snazim sa to brat ako pokus o vtip ale mrazi z toho.

          1. Na to, jaká jsme prdel, se o nás nějak často píše v celostátním tisku a starostovo jméno je tam uvedeno pokaždé.

    2. U nas v praci na dverich od hajzlu jsou ctyri obrazky.

      Na prvnim si figurka rve hajzlovou stetku do huby a pod tim je text „ganz schlecht“.
      Na druhem si hajzlovou stetkou cese vlasy a pod tim je text „schlecht“.
      Na tretim si tou stetkou cisti prdel a pod tim text „schon besser“.
      Na poslednim figurka tou stetkou cisti hajzl a pod tim text „super“.

      Pravdou je, ze hajzly jsou tam tak cisty, ze by se z nich dalo zrat.

      1. Pak že Němci nemají smysl pro humor.

        1. Maj. Ale je takovej… Německej :)

          1. Tak ja jsem nelenil a pod jeden ten obrazek jsem namaloval kameru a napsal „Du bist beobachtet!“. Smali se taky, ale po tejdnu to zmizelo…

            1. Hajzlova stetka je Monika Babisova?

              1. Pak by ovsem byl spravny uz ten treti obrazek.

                1. Asi naka kampan, no ;)

      2. Já to viděl na hajzlu i tady, ale bez štětky v hubě. Holt německý fekální humor.
        Ale vzpomněl jsem si na jeden vtip o němcích, řekl bych taky dost typický, z éry předzavedení ekobiosračkopaliv, takže za chvíli tomu málokdo porozumí:

        Čech na benzínce tankuje benzín a u vedlejšího stojanu zaparkuje auto s německou značkou.
        Vyleze z něj chlap, stáhne si kalhoty, vrazí si tankovací pistoli do zadku a začne „tankovat“.
        Čech na něj nevěřícně zírá a pak si začne klepat na čelo a lámanou němčinou na něj houkne:
        „Ist das normal?“
        a Němec mu s úsměvem odpoví:
        „Nein, das ist Super“

        1. Jojo, to prezentoval sveho casu Izer, jenze fura lidi nevi, ze to je vtip ze 70. let, kdy jeste existoval Normal.

          1. Nebo special. Je to starý jak metuzalem.

            1. Metuzalém byl starý skoro tisíc let. Tehdy dva nosáči „tankovali“ tak maximálně oves.

              1. To musi bejt sranda si s vama vypravet vtipy :)

                1. Na druhej strane sa ale vela dozviete z historie.

                2. Až budete starý jako Enoš, taky si s váma společnost mnoho zábavy neužije.

                  1. Nedavno sa kamarati na letisku bavili o tom, ako clovek pozna ze uz je stary. Udajne ste stary vtedy, ked ku akejkolvek teme viete povedat nejaku historku ktorej ste sucastou alebo Vam ju niekto rozpraval. Uff, mal som taky neprijemny pocit, ze hovoria o mne :)

                    1. A opravdu stary jsi v okamziku kdy uz nepoznáš zadnou historku i kdyz ti tu samou rikali dneska rano. skleroza ma tu vyhodu, ze furt zazivas nove veci :)

                    2. Na lavicke v parku sedia dvaja dochodcovia a okolo ide krasna mlada zena.
                      Pocuj pamatas sa ako sme kedysi za takymi behavali?
                      Pamatam, iba si neviem spomenut preco.

                    3. Re: semancko
                      26.12.2019 v 18:29

                      Jo, to takhle stoji duchodce v loznici hotelu u postele, kouka na stetku v ni a povida „sakra… co ja jsem to jen chtel…a proc jsem vlastne nahej…?“

                    4. Já myslel že tady vo sysopovi :D

                    5. Achtung! Feind hört mit! ;-)

      3. Pár let od revoluce a všichni jezdí srát do Německa.

  5. U nás v Plzni se s vraky bojuje blokovým čištěním ulic. Ale předchází komunikace v podobě lístečku nalepeného na okně. Btw s vrakem není třeba hýbat, ba se ho ani dotknout. Stačí zajistit „únik provozních kapalin“ rozlitím deci oleje pod motorem. Následně je neprodleně konáno z důvodu ohrožení životního prostředí. Taky máme appku na mobil na hlášení všelijakých neplech, rozbitých značek, chodníků, černých skládek, poblitých laviček apod. Prostě ráj na zemi. Jo a v našem baráku je jakási bdělá hlídka, co si snad vede grafikon jízd vozů, a když usoudí, že nějakému nepřibývá dost km, tak mu vylepí lísteķ na okno, že zabírá místo k parkování.

    1. S tou bdělou hlídkou, to je teda maso.
      A už někomu z hlídky někdo spočítal zuby?

      1. Takovou hlidku jsem zazil, kdyz jsem jeden cas bydlel v panelaku v Zabinach. Hlidka navic mela i vykonnou moc a sice syna, ktery obcas treba hlucicimu sousedovi odpojil nulak, aby bylo vice srandy s hledanim, proc ta stava nejde, ze. Pak se ovsem stalo, ze sem-tam nekdo zrejme Postou poslal pani do schranky PUR, coz mladej odstranoval velmi dlouho a velmi nelibe, obcas meli zalomenou sirku v zamku a podobne zahady, takze jejich aktivita ponekud zchladla a v dome prestalo strasit.

        1. No jasne, hlavne proti hlucnemu sousedovi nic neudelat. Vlastne jo, udelat – nadavat v hospode, jaky je to hrozny, a jak by s tim nekdo mel neco udelat.
          Ale samozrejme, beda jak s tim nekdo neco udela, to je desna svine.
          Musim rict, ze nektere veci moc nechapu, asi jsem na to malo debilni, nebo ja nevim.

          1. Nejsi debilni, jsi jen malo informovany. Ten hlucny soused jsem byl ja, protoze jsem se rozhodl vyriznout jeden zbytecnej panel mezi kuchyni a obyvakem.

            Na domovni schuzi jsem nejprve vsechny (vcetne hlidaci pani) o svem zameru informoval, ujistil jsem je, ze prace budou probihat od 9 do 14 nodin, odhadem dva dny max. Nasledne jsem prispel drzhubnym 3000 Kc do domovniho fondu v ramci „prispevek na prach v dome“. Nebyla jedina vyhrada.

            Pote, co mi volal delnas, ze nejede elektrika, ale ze v hodinach nic nevidi, jsem musel domu, pripojil jsem nulak a nasledne sel face to face autorovi toho tunningu v klidu a slusne vysvetlit, ze jestli chce mit svuj zivot bezproblemovy jako doposud a valet se doma na invalidni podpore zcela zdrav, tak at zapomene na muj byt. Pochopil to a mel jsem klid.

            1. A neposlal si tomu debilovi náhodou aj tú PUR poštu čo mu vykypela v poštovej schránke?

              1. Bohuzel ne, nekdo mne tehdy predbehl. Na pocatku jsem si myslel, ze je to hodne hnusny a ze to jiste slo vyresit jinak. Casem jsem zjistil, ze nekdo byl jen zkusenejsi a mene naivni, nez ja.

      2. Nevím, kdo to píše. Na A4 nalepené na okně se jednou rozjelo pěkné diskusní vlákno. Jindy bylo na okně vozu takové to Prodám za 20000. Následně se opět objevil vzkaz, aby si dotyčný ten šrot odvezl a nezabíral parkovací místo.

    2. Já myslel, že z Plzně nácky s totalitním smýšlením a udavače vyhnali už v pětačtyřicátém američani. Jak tak koukám, tak nám historici poněkud lhali :-p

      Ta bonzovací appka je fakt síla. Být to za protektorátu, tak by bylo o pár milionů čechů méně.

      1. Já spíš myslím, že se to obratem vrátilo ze Západu. Uvědomělý občan, občanské hlídky, podporuj svého policajta…

      2. Bonzovací appka se jmenuje Plznito a je na google storu Dlužno dodat, že majoritně se tam hlásí skutečné závady na městském mobiliáři, bordel po bezdomovcích, černé skládky odpadků. Že jsou lidi svinskej dobytek a poté, co se okolní lesy vyčistí od lednic a pneumatik a neuplyne půlrok, aby se ten bordel zase záhadně nerespawnoval je bohužel taky pravda.

        1. lidé jsou nevychovatelný dobytek, a proto by se stát/město/obec měl snažit to eliminovat, ideálně nějakým efektivním způsobem, například možností zcela zdarma odložit takový bordel bez problémů na nějaké likvidační místo a to zcela zdarma. Jenže tak to nefunguje, za některé věci se platí, protože ty nesmyslné ekolikvidace stojí hafo peněz, některé věci není možné odevzdat ve všech sběrných dvorech, a tak dále a tak podobně, házejí občanům klacky pod nohy a tahají z nich peníze. Proč asi někdo veze lednici nebo pneumatiky do lesa? Jen tak z plezíru nebo proto, že tu lednici nebo pneumatiky nemají kam zahodit, případně nevědí?

  6. No je mi to jedno, parkuju na svým, nicméně pokud je míst nedostatek, přijde mi sobecký, aby parkovací místo zabíralo auto, pod kterým už vyrůstá zeleň, jak tam stojí dlouho a to bez ohledu na to, jak dojemný příběh donutil majitele nechat auto dlouhodobě hnít na obecním.
    Jinak samozřejmě, zákony jsou tak složitý, že ať úředník udělá jak chce, vždycky to někdo kdo se do toho zakousne asi dokáže shodit. Očekávat, že ouřada co bere dvacku za měsíc,bude umět se zákonama vymrdávat jako Judr co si tu samou sumu naúčtuje za šichtu.
    A samozřejmě, očekávat, že úřad bude produktivní a efektivní a zároveň ouřada dokáže napsat za den 30 nenapadnutelných patnáctistránkových rozhodnutí vyhovujících všem předpisům je také poněkud naivní. Takže se ani nedivím, že Novotný na to sere a jal se realizovat ancap v praxi.
    Do celé té šlamastyky jsme se dostali díky zvlášnímu přístupu, kdy platí, že neznalost zákona neomlouvá a zároveň nastal stav, kdy zákony jsou tak složitý, že už jim nerozumí ani sami právníci, případně jim rozumí každý z nich jinak.
    Asi by měl být vydán ústavní zákon, že zákon zavazující fyzickou osobu k čemukoliv je neplatný, pokud mu není schopen porozumět občan s mediánovým IQ.

    1. Splést si ancap se stalinistickými praktikami bolševických prokurátorů, v jejichž stylu dnešní zmrdistarostové chápou právní systém, to je docela síla.

    2. Kdo je oprávněn určit, jak často mám své auto používat? Váže se k tomu i oprávnění určit, kam a na jak dlouho mám jet, nebo to má být až další krok?

      1. @ygorek
        Bejval to tady ráj pravicovejch fanatiků. A pro ty je vždycky vlastnický právo svatý. Takže dejme tomu, že obec je vlastník a když obec určí, že na jejich pozemku smí parkovat pouze růžový auta se zelenejma nárazníkama, tak je to přeci svatý právo majitele pozemku. A když halt určí, že jsou parkovací místa určeny přednostně pro ty, kteří své auto potřebují používat a sběratelé vraků ať si svý auto strčí třeba na svůj vlastní pozemek, tak je to taky jejich svatý právo.
        Jo pokud je parkovacích míst tři prdele, tak je to asi jedno. Pokud jich je nedostatek a pět debilů tam nechá stát vraky nehnutě dva roky, tak halt to lidi sere a pak se všichni diví, že se obec rozhodne, že když je parkování na jejich pozemku takový terno, tak se bude platit litr měsíčně a basta.
        Jak říkám, je mi to jedno parkuju na svým a je mi to vcelku u prdele, ale celkem si dokážu představit, že kdybych se rozhodl pořídit si rozsáhlou sbírku ojetejch Felicií, zaparkoval je u Ygorka před barákem a čekal 20 let až jejich hodnota vzroste z pěti litrů na deset, dokážu si představit, že by ygorek ztratil svůj nadhled a ztratil by obavy, že mu obec nařídí vést si knihu jízd, pokud bych snad měl být donucen přesunout si tu svoji vzácnou sbírku na svůj pozemek či platit obci za užívání jejího prostranství.

        1. No vy to schytáte. :-)))

          Tady se ten argument, s obcí jako vlastníkem, velmi nerad slyší.

          BTW … výše uvedené je míněno obecně a ne na ygorka, s tím je skoro vždy rozumná řeč a i když ne třeba shoda, tak se člověk aspoň občas i něco dozví a nad něčím zamyslí.

          1. Až mi ukážete nějakýho toho pana Obec, kterej něco vlastní, tak se můžem bavit.

            Zatím je tady jakási nenažraná entita stád, která všechno všem ukradla, vobčas se změní barvičky, fangle a kormidelníci, ale jinak ten cirkus jede furt dál, a ta tudle jednou vlastní i hajzlpapír v horní dolní, jindy zase ten nakradenej majetek jako že svěří nějaké jiné entitě, která se zjevila zčista jasna a říká si Horní Dolní a je tam pár takovejch zase menších panduláků co si kormidlují „svou“ maringotku, podstatně menší, než je ta hlavní cirkusová stádní.

            1. Týká se tato teorie o panu Obci jen parkování nebo je případně možné aplikovat i na jiné pozemkové potřeby?

        2. A kdepak že se ta sbírka zaparkovaných felicií nachází?
          Já jsem na sídlišti v blízkém okolí našel jediné auto, které by s odřenýma ušima mohlo být „autovrak“, ale bylo kompletní, nic mu nechybělo, nic z něj nevytékalo, jen s ním evidentně půl roku nikdo nejezdil, špinavé okna, možná propadlá STK. Takže zákonnou definici vraku by to stejně nesplňovalo.
          Což znamená, že na 100 aut jeden pseudo-autovrak. A kvůli tomu všechna ta buzerace, třídní a generační nenávist (jak to trefně popsal Dfens).
          Typický případ kdy zmrdi vyrobí neexistující problém a hledají na něj „řešení“ za naše prachy a naserou a otráví tím statisíce lidí.

          1. Máte pravdu – v případě, který popisuji, byla okna automobilu pokryta něčekaně silným na omak drsným nánosem.

          2. Asi na to mám smůlu, no různý vočesaný vraky s rozbitejma voknama, prázdnejma kolama a bez značek vídám nepravidelně všude možně. Někdy i kompletní, no už zarostlý trávou kolem dokola.

            Jo a v ulici se před pár lety objevil přívěsnej bydlík, na němž průběžně přibývají vrstvy plachet a jinejch hader a kolem se kupí krámy a chrápe v tom nějakej bezďák. Jak s tímdle už vůbec netuším, oficiálně to sice taky má mít značku a jezdit na technickou, no esli to vůbec značku má, pod těma vrstvama to nikdá nikdo nenajde.

            1. Sálus kecá. Polovraky stojej vsude kde je vetsi koncentrace lidi.

        3. Ano, je-li obec vlastníkem, má právo určit způsob nakládání s obecními pozemky. To, co vy popisujete ve svém příspěvku, se ovšem ničemu takovému nepodobá. Alespoň jsem v době svého angažmá v obecním zastupitelstvu nic takového nezažil. To, co je připisováno starostovi Novotnému, nelze akceptovat – jak říkal v době mé ZVS velitel čety:“Keď on može, aj ja možem.“

          (Stalo se mi, že mé vozidlo neopustilo parkovací míto sedm měsíců a vodorovné lišty u oken byly místy pokryté jemným mechem. Když jsem se ze služební cesty vrátil, nasadil jsem booster, nastartoval a odjel do Lídlu nakoupit. Představa, že by mi nějaký trouba nechal auto s pomocí mimozemšťanů zlikvidovat za potlesku své voličské základny, je znepokokujívcí.)

          1. @ygorek
            pouze konstatoval, že by mně bylo blbý zabírat autem, který nepoužívám, parkovací místo, tam kde jich je nedostatek.
            Vy jste z toho mistrovsky vydedukoval, že jsem zastánce myšlenky, aby Vám někdo poroučel, kdy a kam máte jet a následně jste dokonce vydedukoval, že parkování na obecním se nepodobá parkování na obecním
            A ani nevyzývám k nějaké buzeraci a třídní nenávisti, jak tady opět nějak záhadně dedukuje kaBrňák, já pouze konstatuji, že někteří občané se chovají jak debilové a v důsledku toho pak vrchnost vymýšlí ptákoviny, který by vůbec nebylo třeba řešit, kdyby se lidi nechovali jak banda tupečků.
            Například v mém bydlišti zarůstají na parkovišti dvě auta, zrovna v místě, kde se konají často, min 1x týdně, různé akce plus se tam jezdí na úřad a blbě se tam parkuje. Přitom v obci je dost místa, aby to nemuselo stát zrovna u kulturáku a nikomu to nepřekáželo. Pro jistotu, neřeším to, nepožaduji po obecním úřadu aby to řešil, nejezdím na akce autem, jdu pěšky, je mi to fakt jedno, jen si občas když jedu okolo řeknu, že ten kdo to odstavil zrovna sem je fakt bezohlednej kokot. Na druhou stranu má štěstí, bo na úřadě je každému naprosto jedno, že návštěvníci nemají kde zaparkovat a dvě místa jsou zapláclý nějakým obecním blbem, takže je vlastně všechno v pořádku.

            1. Pokud zde někdo dedukoval, pak pouze vy. Proto jsem se zeptal: „Kdo je oprávněn určit, jak často mám své auto používat? Váže se k tomu i oprávnění určit, kam a na jak dlouho mám jet, nebo to má být až další krok?“ a vy jste mi neodpověděl. Tak to chodí.

              1. no tvl. Obec je majitelem pozemku a má tedy dle mého právo určovat pravidla, jakým způsobem se na tomto pozemku bude parkovat. Rovněž u auta , pro Vás asi naprosto překvapivě, zastávám názor, že o tom jak se bude užívat by měl rozhodovat majitel. Pokud tedy užíváte svůj vlastní vůz, pak rozhodujete Vy. Pokud používáte obecní multikáru, pak opět hrozí, že obec bude mít tu drzost a bude vám kecat do způsobu jejího užívání.

    3. pokud je parkovacích míst nedostatek, nemělo by snahou obce/města být to, aby jich byl dostatek? Úkolem by mělo zajištění dostatků míst bez lustrování, kdo parkuje „moc“ dlouho a kdo parkuje „vhodné“ auto a podobně. U nás žádné vraky trávou nezarůstají, přesto je parkovacích míst málo, protože tu parkují dojíždějící středočeši. Všichni na ně koukají skrz prsty, ale faktem je, že nemají kde jinde zaparkovat. U příjezdu je pro ně parkoviště jak dlanička, městská část opakovaně trousí nenávistné komentáře s tím, že jakoby hájí blaho místních a je třeba zavést parkovací zóny. Přitom by stačilo zřídit několik parkovišť s dostatečnou kapacitou, ale na to nejsou prachy, protože se musí budovat komunitní centra, organizovat nesmyslné akce, kde je víc pořadatelů než účastníků, řešit, jestli vybudovat pláž nebo bionesmysl v podobě koupaliště. A i ten bionesmysl v podobě koupaliště je zatížen tím, že tam nebude dostatek parkovacích míst, když se bude chtít holota vykoupat, přileze si tam hezky po svých, protože opičáci na radnici jaksi zapomněli, že město jim rozhodně nepatří, že jsou jen pověřeni jeho správou, tak jako soudruh Novotný.

  7. Jediné objektivní a spravedlivé zhodnocení, jestli je auto vrak, nebo ne, je stav mysli majitele. A pak s tím něco dělejte. :-)
    To, že se nepojízdné autí pohodí na komunikaci, aby mohlo být odtaženo je stará vesta. Akorát Novotný se k tomu nejspíš přihlásil. Nebo nepřihlásil? Řekl to někde na plnou hubu, že to dělá, nebo „se jim to tam děje“? Nevím, ptám se..

    1. Jj, rika doslova, ze uzavrel smlouvu s mimozemstanama a ti ty auta v noci teleportujou na ulici.

      1. Uzavřel smlouvu jako fyzická osoba, nebo jako Řeporyje?

      2. To právě nikdo neví a on to nahlas nikdy neřekne.
        Nějakých třináct metráků se ale určitě samo nepřemístí o 300m dál, i kdyby o to nějaké jiné hovado 10x žádalo samotného Boha. Všecko by bylo řešitelný, kdyby byla vůle, najít na to hovado nějaký zákonný klacek a 5x po sobě ho řádně přetáhnout. Není k tomu politická vůle, protože ODS, protože boj proti Rusovi a protože „pro lidi“.
        Chtěl bych vidět ten virvál, jaký by to hovado spustilo, kdyby se něco podobného událo jeho blízkým. Ono je strašně snadný říct „mně se to nemůže stát“.
        Jistěže může, úplně komukoliv. Stačí na to infarkty či mrtvičky prostřední intenzity a k tomu jako bonus rodina, co na Vás zvysoka sere, pokud z Vás pravidelně nepadají prachy.
        Vidíme v přímém přenosu z nejvyšších míst, jak jeden zmrd vymrdává se systémem tak, že obsadí všecky klíčové pozice vlády. Chtějte pak po ostatních, včetně samosprávy, aby oni se systémem nevymrdávali – když to naprosto okatě dělá i sám předseda vlády..

        1. To ale prece umi resit kdejaka autokamera s pohyblivym cidlem, ne? Nasledne podat trestni oznameni, at je starosta zase slavnej.

        2. Autokamera s pohybovým čidlem.
          Zaplacená a namontovaná někým, za účelem někoho, nebo něco nabonznout.
          Na skoro nic jinýho není takováhle kamera zapotřebí. Tos posrals. My tomu tady říkáme vytloukání klínu klínem.

          1. Mylis se. Ja mam v aute kamery, ktere predevsim snimaji, kdyz jedu. Ale maji i pohybova cidla a nahravaji, pokud by se neco delo v aute, nebo s autem nekdo hybal. Nevidim na tom nic spatneho.

            Pokud soudruh starosta nedela nic protizakonneho, nema se ceho bat, ne? :-)

  8. To už se tady vážně všichni pomátli? Novotný by asi nevyhrál soutěž Československo (případně Rusko) má talent, ale kritizovat ho furt dokola za to, že konečně někdo řekl pravdu o osvobození Prahy je fakt úchylnost.
    A spojovat jeho jednání s ODS, to je nějaká přetrvávající komunistická úchylka, jak všichni museli hlasovat stejně bez výjimky? Copak on je v nějaké funkci ve vedení? Má vliv na směřování ODS? Proboha, vždyť byl zvolený starostou v malé vesnici u Prahy.
    Bureš buzeruje lidi, aby platili daně, sám přitom už asi deset let žádné neplatí, ovládl prakticky všechny rozhodující úřady a vy řešíte jednoho úchyla bez vlivu na cokoliv, který jen nasral rusáky (a ti si to sakra zasloužili)?

    1. Tak nevím, Cyklisto, jestli rozumíte psanému slovu a nebo jestli nejste troll – už jenom ta přezdívka by, hádám, dovedla zdejšího pana domácího slušně vytočit. Ukažte mi, kdo tady psal o osvobození Prahy…Nepatří to náhodou do diskuse k minulému článku?

    2. Kandidoval za ODS? Je člen ODS? Tak holt reprezentuje ODS. Sorry.

      1. A ten Fiala se už byl v tom jejich Řepákově taky předvádět.

        1. Protože si blbec nechal nakukat, že Novotný zlepší jeho obraz neslanýho nemastnýho nekňuby.

    3. Detail: ten uchyl zadne Rusaky nenasral. Jsem presvedcen, ze naprostou majoritu divaku pobavil. Ostatne je mist zabavnych poradu seste kategorie, kde jeho fotr vymyslel slovo „bavic“.

      Ja osobne mu vubec nevycitam obhajobu nejake sochy. Je v naprostem poradku, ze si lidi mohou dat do svoji obce sochu kohokoli. Pro mne za mne, at tam maji treba Adu, Marxe, Stalina, Novotneho, nebo jineho curaka. Kdyz je to za jejich vatu, je to jejich vec. Ostatni aspon vedi, kam ty lidi zaradit, kdyzby tou prdeli nahodou projizdeli. Nic vic, nic min.

      Novotny ale naprosto prosral sqelou prilezitost si ty kokoty namazat na prsa. Namisto toho udelal to, co ocekavali a potrebovali, coz mne osobne sere. Protoze pak jsem hazen do jednoho pytle s takovym debilem. To, co delame my tady – ‚nojo, Rusak, to je samej vozrala‘, nebo ‚nojo Amik, to je sama cerna tlama co nebude makat‘, to delaji i Rusaci ‚nojo Cechoslovaci, to jsou lidi, co si neumi zvolit nejakeho solidniho zastupce, zrejme jsou jeste vetsi debilove, nez ten starosta‘. Coz treba me osobne vadi, protoze na diskusich se mne pak lidi ptaji, jak to v te Evrope delame, ze si naprosto demokraticky zvolime nejakeho curaka, od Hitlera, pres Gottwalda az po Novotneho. Zatimco oni nez se rozkoukali, uz meli gosudara nalajnovanyho a s Putinem problemy nemaj.

      To se pak tezko argumentuje. A to mne sere, protoze jsme hospodarsky uplne jinde, nez 99 % Ruska. Je to, jako se ptat Nemcu, proc si volej Makrelu, kdyz jsou jinak tak na vysi.

      Burese volila tretina Cechu, tam je chyba v lidech. Komari se k moci v roce ’46 take dostali diky lidem, kteri ziskali neco pres 40 % hlasu. Je to uplne stejnej model.

      1. Ale jo, nasral. Proto taky okamzite prosadili v OSN rezoluci o zákazu propagace nacismu. Kterou mimochodek nepodporil snad zadnej stat, co ma s nacismem osobni zkusenost, ale vesmes staty Asie, Afriky a Latinsky Ameriky. Oni z toho fakt serou maggi v kostkach, ac je to tezko pochopitelný. Nejvetsi stat sveta, jaderna velmoc a muze se posrat z nějaký pamětní desky v bezvýznamný mestsky casti bezvýznamnýho mesta bezvýznamnýho státu. Si nedovedu predstavit ze by tak vyváděla treba Britanie kvuli památníku Guy Fawkese nebo Williama Joyceho.

        1. Ale tak to je klasický únikový jednání, odvedení pozornosti od problémů, v jakých Rusko je.
          Pochopitelný je to v tom, že vítězství nad Německem bylo to nejlepší, co v jinak šíleném 20. století zažili.

          1. Tak treba prvni clovek ve vesmiru rozhodne neni maly uspech. On9 by se toho našlo vic, na co by mohli byt hrdi. Jenze to by holt nesmeli mit tezkej komplex menecennosti. Skutečně velci dokazi byt pokud ne velkorysi, tak alespon jednat v duchu prislovi Orel much nelapa. Rottweiller vzbuzuje respekt i kdyz jen tak polehava a obcas zívne. Kdyby stekal na kazdej list jak naspeedovana civava, tak je akorat smesnej.

            1. Jenže on ten komplex méněcennosti má své důvody. Když vidím někoho, jak se vyhrabal ze sraček a snaží se nějak umýt a otřít, přijde mi podlé se mu posmívat a nadávat mu do smraďochů a špinavců.

              1. Tak pokud se ten dotycnej do tech sracek imrvere sam vrha a jeste vsechny okolo presvedcuje ze je to horska bystrina…

                1. Ve dvacátých létech se k té horské bystřině jezdil podívat kde kdo a sepisovaly se traktáty o jemné vůni a kořenité chuti té minerální vody.

                  1. Tak blbci se najdou vsude. Nicmene si nemyslim, ze by to byla reakce na nejake posmesky s vtipy na Rusaky. Z Američanů si dela legraci pul sveta a jim je to fuk.
                    Podle myho je to tim, ze Rusove se s tema hruzama druhy svetovy vyrovnali tak, ze si vytvořili legendu, ze jen oni jediní zachranili svet a tim vlastne ospravedlnili ty desitky milionu vlastnich mrtvych, protoze si proste nedokazali priznat, ze ti mrtví chcipli vlastne zbytecne kvuli neschopnosti a bezohlednosti vlastního veleni. A proto odmítají jakoukoliv diskuzi, protoze by je to pripravilo o tu pohodlnou iluzi.
                    Krom toho si za ty staleti sracek nejspis vytvorili neco jako maj Zidi – sveho druhu ideu o vyvolenem narode utlacovanem vsemi ostatnimi.
                    Ostatne, my timhle trpime taky a tohle nase presvedceni stalo snad za vsema pruserama do kterejch jsme vlezli.

                    1. Jo, to není daleko od pravdy. Němce si dokázali zastavit a odrazit zpátky, ale to by bylo tak všechno, bez druhé fronty a amerických dodávek by válka na Východě uvízla na mrtvém bodě.
                      Znáš tyhle knížky?
                      https://www.databazeknih.cz/vydane-knihy/john-mosier-10152

                    2. Ne, ale podobne to tema popsal i Len Deighton a pak Paul Warner v Bitve o Francii 1940.
                      Mimochodem, jestli ctes anglicky tak doporucuju od Gordona Corrigana Mud, Blood and Poppycock a Blood, Sweat and Arrogance: Myths of Churchill’s War. Je to bejvalej lampasak a v podstate obrací a boura britske myty o obou svetovych valkach.

                    3. Dík za tip, P. Warnera znám, četl jsem
                      https://www.databazeknih.cz/knihy/prvni-svetova-valka-196136

                      Ten Corrigan zní zajímavě, ukládám, až budu objednávat nějakého Miyazakiho, přibalím to k tomu. Zas takovej angličtinář nejsem, ale mohl bych zalevlit :-)

                    4. U ty odborny literatury je to hlavne otazka terminologie, jinak to nebejva slozita anglictina. Horsi bejva beletrie, tam se autor obcas dost odvaze.

                    5. Na tom Corriganovi ke dobry to, ze je to bejvalej lampasak se stabnim vycvikem a rozumi jak to chodi v armade a co obnáší budovat a ridit velky vojensky uskupeni, coz vetsina historiku nevi. Takze hlavne v ty prvni valce dochazi k zajímavým zaveru a v podstate vyvozuje, ze prvni valka byl ve skutečnosti vrchol britske armády, zatimco druha byla spis bida a upadek. A na Churchillovi za jeho vměšování do vedeni valky nenechá nit suchou a omlatil mu o hlavu i jeho podil na tom, ze byla Britanie v roce 1939 tak straslive nepripravena na valku. On totiz jsko poslanec dlouha leta podporoval škrty v rozpoctu na obranu.

                    6. shane
                      25.12.2019 v 22:26

                      To je snad známej fakt, že byli ve sračkách, taky jak dopadli během těch pár dní co vedlo k Dunkirku, že?Zázrak je, že se dokázali takhle vzchopit a během pár let válečná produkce snad ai přesáhla tu říšskou, esli se dobře pamatuju.

                    7. No, to je právě jeden z těch mytu. Ta prvni pulka je pravda, ta druha pulka je ve skutecnosti taková, ze uz v roce 1941 ci 1942 prakticky zbankrotovali. Proto taky místo puvodniho Cash & Carry vyjednali Lend-Lease, cili zaplat jen to co se znici a co si chceš nechat, zbytek po valce vrat. A proto taky tak ochotne pustili Imperium. Protoze uz nemeli prachy na jeho udrzovani.

        2. Je to jako s výchovou dětí pro kolektiv: Nezačínej si, ale nenech si nic líbit.
          Za mě je to trapná, zbytečná a nevkusná provokace.

          1. Jedna vec jsou rusti politici a druha vec jsou rusti ovcane. Jako je to ostatne vsude.

            O co Rusakum slo v OSN, tezko rict. My jsme pro ne totalne nezajimavy hriste.

            1. Tak mluvit za 140 milionu rusu bych si fakt netroufl. Co je dulezite ze ruska oficialni mista se rozhodne nechovají tak, jako by se celou zalezitosti bavily. Naopak reaguji az nepřiměřeně podrážděně.

              1. Vsak jsou to tam taky jeste porad stary struktury. Chapu, ze druha valka je jejich bolestivy a velky tema, ale mladi uz to maji dost u prdele.

      2. Sysop 25.12.2019 v 17:59

        V lidech není chyba, tak se chovají „by design“. V každé společnosti najdete 30 % (nebo jiné číslo) vohnoutů, kterým přijde jako dobrý nápad přehlasovat ty bohatší (úspěšnější, … atd., celý slovník tu na to máme) a společně je okrást. Nezbývá než se s tím smířit, vzít to jako fakt a nenápadně je držet na uzdě a dovolit jim jen otravovat, ne přímo likvidovat. V osmačtyřicátém to nevyšlo, teď to jakž-takž vychází, protože vohnouti nechápou ekonomické zákonitosti jako je přenos daně :-)

  9. Neco podobneho jsem zazil i jinak. V jedne „nejmenovane demokraticke zemi“ prisla radnice na to, ze parkovaci zony sice u nich nejsou potreba, ale ze je to prima cesta, jak ryzovat prachy. Lidi to tam ale nechteli a to se zdalo jako problem. Tak se jednoho dne objevila na konci ulice dodavka. Ne ze by vypadala uplne nepojizdna, ale prespaval v ni bezdomovec, nebo by asi bylo lepsi rict borec, co mu proste stacilo spat v dodavce a pres den regulerne nekde bouchal na stavbe. A pak jednoho dne mela vypustene kola, pak ji nekdo ulomil zrcatka, protoze mistnim zacalo vadit, ze si obcas odskocil na „malou“ do blizkeho krovi. On si sice ty kola zase dopumpoval a dal tam nove zrcatka, ale…. Samozrejme, ze to nemohli odtahnout. Byla to „demokraticka zeme“, kde se cti nazor zakon, aby jen tak svevolne nekdo odtahl nejakou dodavku, i kdyby to treba meli byt ufoni. Ale verejne mineni se najednou velice rychle zmenilo. Ted uz tam „kontolovane parkovani“ maji. Dodavku odtahli hned prvni den, co tam ztoporili znacky s omezenym parkovanim. Tezko rict jestli lidem doslo, jak se nechali do neceho vmanipulovat. Uz maji v Ritoryjich parkovaci zony?

    1. No, v mém okolí se našlo i pár opačných případů … někdo tam auto odstavil (celkem přesně se vědělo kdo proč a kolikátý auto v okolí mu tam takto stojí), ono tam pár měsíců stálo a pak … se do něho někdo nastěhoval. Pár týdnů tam vegetil, k naší opravdu velké radosti, bo bordel okolo a smrad, až i slavný úřad MČ Praha 6 usoudil, že teď už z toho vrak je. A tak po mnoha měsících zmizelo jak auto, tak i bezďák.
      Ani po jednom se pokud vím nikomu nestýskalo.

      Jo, zóny tam nejsou … teda zatím, salám se krájí pomalu:-/.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017