Osobně řeším fízly prevencí – stačí jezdit po okreskách, tam je člověk potká jen u nehod. Ve městě se tak navíc vyhýbám i semaforům a namistrovaným primitivům v německých autech. A taky jsem si prostudoval zákon o provozu na silnicích a zákon o fízlech. Dává to docela fajn sebevědomí, když člověk ví, co může a nemůže a co můžou a nemůžou fízlové.
Ada
To je hezká teorie a asi máte štěstí, že vám vychází. Až bude nějaké místní oddělení v čárkové krizi, tak zažijete věci. Navíc nad tím bdí justice a tam se můžete spolehnout, že ve sporu občan-fízl nebo občan úřad přikryjí klidně i vraždu, natož nějaké dopravní věci.
Pirath
Turek je odpad a zoufalec. Ale není sám z té stáje. Xaver Veselý se úplně stejně podělal, když se kdysi v Seznamu omlouval „novinářce“ Zbýše. Nebo když žvanil o tom, že XTV kohosi pozve, aby byla vyvážená. Přitom měl jasně říci: tohle je naše televize, na vyváženost vám seru, protože sere na ni i ČT, která jediná má vyváženost v popisu práce. Jsou to zkrátka ubožáci, přesně jak pan domácí píše, při sebemenším problému by se postavili na stranu nepřítele, ať už je to Brusel, Ukrajina nebo jiný čurbes.
Pirath
Omlouvám se, mělo být „Zdíše“. Jsem přepracován :)
RK
to Pirath
Pana Xavera Veselého bych úplně nezatracoval. Hned řeknu proč.
V době covidové totality se nebál a pozval do studia PANA PROFESORA Berana (záměrně píši velkými písmeny, neb si jej velice vážím) a štěkajícího p. Kubka. Koukněte, srovnejte. A za mne měl tehdy pravdu p. prof. Beran svými názory a postoji.
A pak druhá část. Zkuste si představit, že proti vám stojí tzv. novináři – mééédia.
Nebudu teď konkrétní. Jednalo se o naprosto bagatelní věc, kterou by ještě před x-lety vůbec nikdo neřešil. A teď vám jako představiteli instituce volají neustále novináři, chtějí vaše vyjádření, chtějí vědět, jaké kroky jste podniknul, co budete dělat, oslovují vaše nadřízené atd.atd. Tak třeba taky couvnete a řeknete, dobře, tak „já toho dotyčného pozvu“.
Xaver ale zve koho chce, a že chce zvát všecky je IMO jenom správně, pže pak vyváženej je, nejenom, že si na to hraje jak antičeská hovnovyza. To, že většinou třeba z vládních stran nepřídou, pže chápou, jaký sou pýče (anebo přijdou a udělají ze sebe ukázkový dementy), je jejich problém. Voni tech aktivit mají několik, jedna věc je XTV, což jsou v zásadě rozhovory, a pak třeba Xaver Live, kde je to víc takový žvanění, ale občas to je taky docela seriózní a informačně hodnotný, přičemž tam si ale zvou, koho chcou.
Sysop
Veselac to dela dobre, na ceskej rybnik je to dobre udelany na to, ze XTV dela par lidi.
hlavně poměr cena-výkon je proti hovnovyzy úplně jinej sport
Jantar
Kdoví jaká grupa je v zákulisí za tím. Xaver je schopnej, to jo, ale podle mě je jen „frontman“ určité mocné vlivové skupiny, která má za sebou ty největší profíky na politiku, sociologii a psychologii.
Už proto, že za ty roky rokoucí sypání písku do soukolí ČT, ho nikdo neodstřelil soudně ani existenčně.
Prostě má za sebou krytí hodně mocných lidí, kterým nevyhovuje aby se z ČR stala druhá Ukrajina. Na čemž pracují úplně všechny strany a dosavadní vlády.
Dostat během 1-2 let úplně neznámého nýmanda Turka na výsluní a do europarlamentu, s naprosto nulovou mediální podporou, jen skrz „alternativní“. XTV, to dokážou jen ti nejlepší profíci.
Sysop
Ja myslim, ze ne. Znam ho tricet let, osobne. Kdysi mi dohodil jednu kocku, se kterou jsem nejakej cas chodil. Jeho deviza je, ze na kazdyho neco vi. Zacal drbama a postupne si vytvoril fury znamych, kteri mu obcas pusti to a ono, protoze vedi, ze to nevybleje jako kdejakej novinar. Veselac umi drzet jazyk za zuby a nikomu nevyhrozuje, nevydira.
Tak až ho uvidiš jim vyřiď, že te jejich emajle sou na hovno. Psal sem s různejma věcma nekolikrát, nigdo nigdy nevodpověděl. Platit jim za to, že mi vodepíšou, s tím ať dou do hajzlu.
Sysop
No, jak ho znam, tak maily jdou uplne mimo nej. Ale mel by si tam na to dat nejakou cvicenou opici, o tom zadna. Kdyz si nekdo zridi schranku, mel by se o ni taky starat.
Má tam nekolik schránek, neco má řešit produkční, neco kdovíkdo, jak řikám, nevodpověděl nigdy nigdo.
Ada
Neodstřelil? Pravidelně sklízí nějakou novinářskou anticenu, dostává čočku rusofila a dezinformátora, kde se jen podívá a když se stal radním, tak nová vláda hned změnila počet lidí v radě, aby eliminovala vliv těch „špatných“ radních. Navíc ČT ho asi ve své bohorovnosti dlouho ignorovala, ať si na svým blogýsku plká, nemá přece dosah.
Jinak zviditelnění Turka, Macinky a spol je celkem spontánní – když jsem na ně narazil, tak jsem je sledoval proto, že mi to přišlo zajímavé. Kdyby se tam stejně pravidelně objevovala třeba Danuše, pes po ní neštěkne. A Xaver z toho měl sledovanost, takže win-win, netřeba hledat nějaké temné marketéry v zákulisí. Jsou prostě osobnosti, které zvedají sledovanost.
Arnold J Rimmer
Ten musel dostávat hroznou čočku, nejen Humlové na CNN (tam to jelo snad tejden v kuse), dokonce i Vašík zvednul nesouhlasně obočí. Že nevydržel a pod tlakem se sesypal ho samozřejmě diskvalifikuje z členství v našem partyzánským oddílu. Poserové zleva zprava, kam se podíváš.
Ale k sypání písku do soukolí (což je primární zřetel) by jako obětovatelnej pěšák mohl být stále použitelnej.
Jo, to zase budou padat eurohovna lidem na hlavy… na druhou stranu věřím, že se to stejně sesype samo. Povolenky pro domácnosti dopadnou přímo na lidi a to se líbit nebude, to už neokecají.
JASAN
No tak výčet odpůrců grýndýlu je naprosto magickej „od ODS až po ANO“. To jsem asi žil posledních 10 let úplně v jiný zemi.
Jinak jsem slyšel debatu v rádiu, kde nějakej chlapík (už nevím kdo) vysvětloval že emeisní povolenky pro domácnost jsou strašně fajn a navíc je to velká výzva páč z eu fondů budou směřovat miliardy na kompenzaci domácnostem, který ty povolenky budou platit…a já se zcela vážně ptám: nezačaly se brát drogy už i v rozhlase?
Sysop
Se slovem „vyzva“ se posledni dobou roztrhl pytel. Pritom se uziva v pripadech, kde bych se nebal pouzit slovo „pruser“ jako synonymum.
Přesně stejným způsobem se v roce 2023 meditovalo nad maloruskou grossoffensivou, že stačí jen nastartovat motory leopardů a Russsssové v hrůze utečou.
jako že tam budou votročit jak negři v Africe, aby americkej páníček měl bambiliony tun surovin za nic (pže přece budou splácet ty stovky miliard dluhů)? a kde že je tam ten přínos na ekonomiku? :DDD
Rusáci musijou utíkat vod idiotboxů, aby se z toho smíchu neudusili tvl…aktuálně, dle očekávání, vyhráli kontrakt na jaderku v Kazachstánu, a taky ve Vietnamu je konečně na spadnutí podpis smlouvy a urychlený zahájení výstavby. Takže sotva dokončí projekty v Egyptě a Turecku, hned zahájí další. Taky Lukašenko už chce stavět druhou elektrárnu, pže každej vidí úspory co jim to dává v energetice, přičemž strojírenství tam stále roste a tím pádem spotřeba taky.
Turci budou, s vohledem na jejich spotřebu a budoucí vývoj, potřebovat těch elektráren tak 20, vo to se nejspíš šábnou rusáci s rejžákama, možná si líznou ai korejaký šikmáci. Zápat dost těžko. A tak můžem pokračovat.
Kameňák 🇨🇿👍❤️😍
správná guma jezdí po prázdné gumě a bez hemly. Netrestatelný pošle pokutu na charitu, už vidím orgána jak poruší zákon. Jedině s amnestií. 🙏😭
Panek
Ale no tak. Jen žehlí průser v kampani. Honí desetiny.
Neposrat se a zakončit volby s 4.8%, nebo si nasypat popel na hranatou hlavu a přehoupnout se přes 5.0%? Kupecký počty.
cool
Sarkazmus a ironie takže těch pod stovku se netýká, stejně budou halucinovat. & spravné kejklíře většině, au. Slušný jezdec jezdí supersporty 300 z místa a dvěstě v městě ale v reálu fakt jen mezi lidmi a ne formanty/nemusí vyšilovat. (jsou nakažliví, choroby) béééé :-)
RK
to Panek
Plně souhlasím. Některým to zaimponovalo. Ale tzv. „průzkumy“ ukázaly, že to některé voliče může odradit. Nic víc, nic míň.
Každopádně to svědčí o určité „jednoduchosti“ kandidáta. Protože, pokud už takto něco něco zveřejním, musím mít v záloze další postup.
cool
Hollande nebo jak se jmenoval před sarkodzim který prodal euál bombamovi (mohl říct že mu vysuší vošintonskou bažinu) za zničení lybie aby nemusel vracet půjčku na prezidenskou kampaň kadáfímu a spustil vlnu osidlenců na kontinent „indiáni i když mu kadáffí řekl že evropany umlátí dělohami muslimové svých žen. No a ujížděl před starou na motorce za milenkou. Že jo, kdo by chtěl semetriku.
Integrale
Právě podle těch preferencí bych tipoval, že Turek tu stranu kompletně zlikvidoval.
Ono taky dávat na socialistický sítě fotky, jak jedu 250 km/h, to může jen skutečně zamindrákovaný hluboký debil (po novým: osoba s těžkou mentální retardací).
shane
Plus Hranatá výzva plus výčet jeho sportovních vítězství nad sebou samým, potažmo patnáctiletými školáky.
Holt se ukázalo, že instantní spasitel je infantilní trouba. Mladým Motordegenům to asi imponovat bude, ale starší a dospělejší voliči z toho jásat nebudou.
Navíc imho udělal Micinka chybu, že avizoval vládní koalici s Babišem a odmítnul jiné varianty. Kdo nechce Babiše ve vládě je volit nebude a kdo ho tam chce, tak může rovnou volit Babiše, vysledek bude stejnej. Takže zbejvaj naivkové, co po dvanácti letech ještě věří, že by nějaký menšinový koaliční partner dokázal Babiše korigovat.
Hroch
Mít hranatou hlavu je velice sexy, samice vlhnou chca-nechtíce.
ModrýKlokan
@ Hroch
Používej správně odborné termíny, tedy chca-nechca.
Sysop
Je to tak. D-Fensu s cistym bodovym stitem je nepomerne mene, nez tech, co plati a scitaji. Takze pak je hranatej frajer, co si s PCR vytre prdel tak akorat nasere, protoze v Cesku je dominantni zavist, nikoli obdiv.
LD
Pro takové sráče tu je dost stran a bohužel tu vládnou.
JaFo
Původně mi připadali motoristé jako docela rozumná strana. Mohli by se zasadit aby s měst zmizely betonové bloky uprostřed silnic a cyklostezky pro sebevrahy končící mezi jízdními pruhy, kam se cyklisté neodváží. A také aby zmizelo výpalné za krátkodobé parkování. Ale po těch všech eskapádách to vypadá, že strana motoristé řidičům vůbec nepomůže. Tím pádem tato strana je jako fiat alternativa a není volitelná.
corona
JaFo 17.6.2025 v 3:15
„Původně mi připadali motoristé jako docela rozumná strana…“
– – –
Spoustě lidí i Piráti…
JaFo
U pirátů bylo akorát zarážející jak rychle se z nich stali korupčníci a korytáři.
Vypadalo to na stranu rebelů, která mohla alespoň krátkodobě zatopit vládním stranám. Ale ihned se stali daleko horší než strany vládní.
corona
JaFo:
Piráti se objevili 2009 jako partička mladých zájemců o koryta. Od pohledu nevolitelná pakáž – navíc jsem měl možnost přes kolegu nahlédnout do charakteru jednoho z jejich nejvyšších. Šmejd.
Sysop
Pirati byli vzdy jeste vetsi smejdi, nez korzari. Nevim, co jako kdo cekal.
JaFo
Třeba teď chtějí piráti destabilizovat vládu a to může být paradoxně užitečné.
Jihočech Honza
A nejhorší ze všech byli bukanýři.
Integrale
Chodíval jsem s Pirátama chlasatat ještě za Kadeřávka do Žlutý pumpy. Většina členů byli ajťáci aspol., kterým se nechtělo moc tahat a měli pocit, že by jim mělo stačit makat 1-2 dny v týdnu. Což nebylo až tak mimo, protože většina z nich žili v mamahotelu, nebo jim rodičové sponzorovali bydlení jinde (což je logika, kterou jsem nepochopil už vůbec).
Primárně ta strana vznikla na odporu vůči „novelizaci“ autorského zákona – ve zkratce šlo o to, že podle zákona z 90. let trvala autorská práva 20 let po zveřejnění díla. „Novelizace“ spočívala v prodloužení autorských práv po celý život autora + dalších 75 let po jeho smrti. A to je kurva rozdíl. Šlo o to, že třeba Dieselův motor by nikdo nemohl do roku 1988 jakkoli měnit (resp. by se mu to nevyplatilo) a common-railubychom se dočlaki někdy ve 26. století. Je trochu demagogické, ale ta současná podoba autorského zákona je skutečně hovadina.
A druhá věc byla legalizace drog, pro začátek alespoň těch měkkých. Ale legalizace, nikoli socializace, jak to pak předložilo Bartošovic nemehlo.
Tedy zpočátku se občas s něčím z jejich programu dalo souhlasit, ale velmi rychle se z tý strany různým „fúzováním“ se zelenými a socanskými debily stala extremistická levice a za Bartoše už to byla neobolševická svoloč. Nicméně Bartoš byl odejdut hlavně proto, že byl málo bolševický nok, protože taková Gregorová, to se člověk diví, že si ještě vidličkou nevypíchla oko u oběda, protože její jednomístný inteligenční kvocient neodpovídá schopnosti jíst příborem…
shane
Tak rychle… Do vlády se dostali po dvanácti letech existence. Jiný strany to zvládly mnohem rychlejc.
Tak nejak, že ten jejich debil mekintoš opakovaně blábolil, že celej ten represivní aparát, kterej nemá VŮBEC nic společnýho s bezpečnosťou a kterej vodírá lidi vo minimálně vyšší miliardy ročně, je podle ňho naprosto košér, nic s tím dělat ani nebude, šak von taky platíš pokutišký a je to pod rozlišovací schopnosti, gréndéle se, gréndéle tam. Psal sem to už minimálně loni, že v tomdle se mně vůbec nezdá. To, že to sou věci, který lidi drtí současně, je fakt asi mimo jeho rozlišovací schopnost, takže bych se vůbec nedivil, kdyby pak vodmávali kdejakou kurvárnu, která to akorát posílí.
Vo tom vodstraňování betonovejch kurváren vměstech žvanil taky mnohokrát, to je ale věc navolení do komunálu a mám stále větší pocit, že to jsou taky jenom hovna a v reálu by v tom neudělali vůbec nic, kór dyby nekdo rozjel masírku s přejetejma kočárkama, tak by se posrali jak malí.
Celkově mám stále větší pocit, že si budou hrát na revajvl modrejch ptáků, akorát že zapomněl říct, kterejch ptáků. Začíná to notně připomínat návrat tak eště možná do doby, kdy to přebíral lžiala, a vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se pak taky během roku-dvou prozmrdili v libtardskou pakáž, jako sou ptáci dneska, kde bude fungovat už jenom maximálně to kmotrovský rozkrádání a držení se koryt zubama nehtama.
Jantar
A to jsi ještě neviděl 70cm vysokou kulatou dopravní značku UPROSTŘED silnice – křižovatky. Zatím vydržela pár týdnů než jí někdo rozjebal o chladič. Protože je kvůli své placatosti z jistého úhlu zcela neviditelná.
Ta křižovatka je celkově výtvor někoho kdo si míchal koks s pervitinem.
Ono už je problematické to že se mění že čtyřproudé výpadovky na 2 tříproudy (kolmo) plus naproti výjezd z parkoviště.
Což samo stačí na to, aby venkovan co přijíždí do města zpanikařil.
Vylepšili to tím, že tam nacpali „betonové kurvárny“ což venkovana totálně vyděsí a odbočí tak radostně do protisměru. Protože mu nedochází že má jet až ZA ty betonové svodidla.
Naprosto instinktivní reakce – vidím zeď, zastavím před ní.
Základní věc dopravní psychologie. O které bývalí esenbáci sedící na dopravní policii, či kdo to schvaluje, nemají ani ponětí.
ModrýKlokan
@ JaFo
Podle Macinkovo rozhovoru v TV (ČT, CNN?) před cca dvěma měsíci, jsem pochopil, že páně Macinku výrazně a prioritně zajímá oblast zdravotnictví. Zavedení placených úkonů a privatizace. Pro blaho lidstva, přilehlých galaxií a všech českých vohnoutů, samozřejmě.
Takže kdo se motá v tomhle lukrativním byznysovým prostředí, bude volit Motoristy. Nemocnice, pojišťovny, farmacie a vůbec celý zdravotnictví je, a ještě teprve bude, zlatej důl pro ty, co se nestydí a nezakecají.
Sláva kokaina!
Bitkojnu salva!
shane
Ano, tomu se říká pravicová politika. ne ta socdem co se tu za pravici vydává.
ModrýKlokan
@ shane
S tím nemám problém. Jen bych zdvořile požádal „pravici“, aby se rozhodla, zda ta pravicovost má být pro všechny fšude, nebo jen pro někoho někde.
Zatím to vypadá, že naše pomazaná „pravice“ zaváděla, zavádí a bude zavádět „pravicovost“ pro většinové „podřadné“ kasty občanů, a pro sebe na hradě na kopci, si bude dále spokojeně udržovat komunismus/socialismus nadřazené vládnoucí kasty.
Nejlepší na tom je, jak si Pražáci pořád myslí, jak jsou lepší, chytřejší a kulturnější, než venkovští dezoláti.
shane
Pod pojmem Pražák myslíš toho izraelského miliardáře?
Jihočech Honza
Ne, tím myslím úředníky z magistrátu a voliče, kteří tomu dávají politické požehnání.
shane
Rozdělení na kasty/třídy je naopak velmi pravicové. Beztřídní společnost budovali komunisti. Spíš by se socky měly rozhodnout, jestli opravdu chtějí pravici. Ale naštěstí pro ně jim stačí, když se socdem sama označí za pravici.
Jihočech Honza
S beztřídní společností začali křesťané. Není rozdílu mezi židem a pohanem, svobodným a otrokem, mužem a ženou, všichni jsou jedno v Kristu.
Mnich možná eště jo, nicméně tady (jako v celé ojvropě) institucionalizovaná církef si vytvořila kurva daleko větší množství hodností, jak ten posledních mnich v nejaké zapadlé prdeli, a prostě to regulérně BYLA mocenská vrstva plná papalášů, co si z práce poddanejch žili jak prasata v žitě (i když plebsu hlásali vo střídmosti). Po pádu západního Říma převzali notnej kus moci a ten se spíš rozšiřoval kdejakejma intrikama a pletichama s tím, jak spolu bojovali světští šlechtici a panovníci (nebo ti, co se jima chtěli stát) a podávali si u biskupů a jinejch papežů dvéře (a notně podmazávali), aby tito stáli zrovna na jejich straně. Neco podobnýho jak dyž třetí stád prodává zbraně voběma stranám konfliktu :o)
Ta tvoja selektivní slepota je vobčas nenápadná jak třímetrový hovno uprostřed dálnice ty kokso.
ostatně, nebylo todle celý právě to, proti čemuž vystupoval nejakej žanek husů (se vším, co se dělo potom)? ;o)
shane
žanek proti církevní hierarchii vcelku nic neměl, sám byl její součástí a byl s tím spokojen, vadilo mu, když představitelé moci světské a zejména církevní žili v hříchu. Usuzoval z toho potom, že hřešící feudály nemusí jejich poddaní poslouchat. Což byl docela problém. Ještě větší problém pak byla jeho teze, že hřešící kněz svými hříchy přijde o své kněžské svěcení (resp. Bůh mu sebere jeho pověření vystupovat jeho jménem) a tedy všechny jeho církevní akty jsou neplatné. Což by znamenalo, že jím provedený křest je neplatný, stejně jako svatby, poslední pomazání, rozhřešení atd, takže tím jeho farníky díky tomu čeká věčné zatracení. Což by mělo na středověkou křešťanskou společnost dost brutální dopad.
Si prostě o tu hranici říkal.
Jihočech Honza
A proti upalování kacířů taky nic neměl, jen měl jiné názory na to, kdo je heretik a kdo pravověrný.
Přesně tak, představte si dnešní společnost, kde je úřední výnos zpochybněn nemravností úředníka – zápis do katastru, daňový výměr, stavební povolení…
to by se žilo, kdyby zkorumpovaný kurvy, hrající si na vrchnost, vydávající samý nezákonný sračky, lidi vzali šturmem za to, že ty jejich sračky jsou jako nezákonný neplatný, co? :)
Jihočech Honza
Behe: nějaký řád být muší, podívej se na Afghánistán, šária lepší práva silnějšího.
hierarchii, né tomu, že si přežírali panděra v luxusu jak světská šlechta, zatímco řadoví členové co to pámbíčkářství opravdu žrali žili jak nuzáci
shane
behe: Žanek si taky přežíral panděro, stěžoval si, že nemůže pořádně chodit, neb jest tlust. Ani tohle mu nevadilo. Jemu nevadilo, když si prelát nacpal nácka. Jemu vadilo, když si v postní den nacpal nácka vepřovým. A co se týče chudoby, tak Hus nekritizoval bohatství jako takový, ale to, že honba za majetkem u církve zastiňovala její duchovní účel. jemu nevadilo, když šlechtic odkázal vesnici klášteru a klášter z ní pobíral berně. Jemu vadilo, když řeholníci zfalšovali zakládací listinu, aby si tu vesnici přivastnili. Což se celkem běžně dělo. Protože se nemaj co hnát za majetkem, ale maj sloužit Bohu. To samý odpustky. Jemu nevadilo odpuštění hříchů. Jemu vadilo, že lidem stačí, aby zacálovali a bylo jim odpuštěno, protože tam chyběl aspekt pokání.
shane
Zapoimeňte an to, co jsme se učili ve škole. Hus byl nábožen ský reformátor. Veškeré jeho snažení směřovalo k tomu, aby donutil lidi dodržovat Boží a církevní zákony a nařízení a učinil z nich lepší křesťany. Pokud z toho vynecháš Boha, jak to udělali komunisté (a do jisté míry i obrozenci), tak z toho zbyde nesmyslnej ahistorickej paskvil, kterej nebude ani moc dávat smysl.
Bahnak
@ shane
My jsme se učili ve škole (v 80. letech), že Hus byl církevní reformátor. Že byl komunista, se možná učilo dřív, ale za nás už ne.
no však to byl takovej solidní začátek, husiti to pak jenom dotáhli trochu dál :o)
Jihočech Honza
Proč selektivní slepota? Že pro stromy nevidím les, tedy vlastně naopak, pro les mávnu rukou nad jednotlivým stromem?
Proč jsme asi převzali moc po pádu západního Říma? Protože tam tehdy vládli podobní Fialové a Ursuly jako dnes, kteří to přivedli ke krachu, jen tehdy to byli Germáni, dneska to budou čmoudi, kteří dají zpráchnivělé stavbě poslední kopanec.
Někteří preláti si žili jako prasata v žitě, to ano, ale to bylo vykoupeno nesčetnými mučedníky, světci, askety a poustevníky, zástupy mnichů, kteří civilizovali pustiny, pralesy a močály, kultivovali půdu, opisovali knihy a šířili evangelium mezi barbary.
No tak keltové dokázali spokojeně žít i v tom „pralese“ ve vesnicích a malých městech protože žili v symbióze. Ne že tam naběhli se sekyrama, všechno vymlátili, a pak se udřeli k smrti na neúrodném kamenitém políčku při pěstování nesmyslné pšenice.
Krajina celkově zpustla na prales právě díky likvidaci keltů, kteří se uměli o krajinu starat líp než moderní ekologie.
Ostatně vatikánská mafie je dědicem říše římské která vyvraždila Kelty. A to včetně katastrofálního hospodaření, otrokářství, neustálých válek a genocidy všech co nesouhlasí s jejich zvrácenou ideologií.
Odnesly to slovanské rody v celé evropě.
A co je nejhorší, nevládl jim pak ten nejschopnější náčelník vybraný kmenem, jako u keltů/slovanů.
Ale ta nejhorší proradná krysa co lezla do zadku vatikánu a byla schopná těch nejhorších podlostí aby se prodrala k moci. Za to bylo slíbeno „křesťanskému šlechtici“ že když z dětí vychová stejné patolízalské podvraťáky, tak budou mít moc dědičně.
Což žádná zdravá společnost nikdy dobrovolně neudělá.
Proto byli povražděni Slavníkovci, vyvražděni Prusové apod.
Hra o trůny celkem přesně vystihuje ten fantastický křesťanský středověk. Bratrovraždy, královraždy, incest, příbuzenské sňatky, podrazy, travičství, atentáty a další podlostí.
tds
+1
De_Bill
Jen technická. Turek měl „odevzdáním řidičáku“ na mysli zřejmě vzdání se řidičského oprávnění, což podle 361/2000 §94 možné je.
Hroch
Je to možné, lidé to dělají hlavně pro svůj pokroročilý věk, když jim zbylo ještě dost rozumu, aby měli pochybnost o svých řidičských schopnostech.
Většina lidí končí s ježděním zhruba okolo 75. roku věku.
Celoživotní řidiči z povolání bohužel pro celkovou zbědovanost ještě dříve.
Je samozřejmě možné i se vzdát třeba jenom skupin C nebo D, případné přezkoušení nebude tak náročné.
Stařík potřebuje tak akorát zavézt bábu k doktorovi, na nákup, za mladejma nebo si zajet na Babetě na ryby, náklaďák nebo autobus řídit už nepotřebuje, toho si už užil za ta léta dost.
LD
No nevím, vídím kolem dost řidičů, kteří měli být dávno v důchodu a stále jezdí kamiony, autobusy … část z existenčních důvodů a část pro zábavu.
A poměrně často dost strašně. Pokud nekdo jezdí jak pako, je to zhruba seřazeno: žencká, čmoud, geront, libtardskej polodebil (naposled takový pako vod pohledu, dyž sem to míjel, tak se kretén za jízdy ani nedržel volantu a dělal si voběma pazourama manikůru tvl), začátečník.
jako že ne-čmoudskej rejžák? pže u čmouda tak nejak nerozlišuju esli je to slimák, negr bo takovej ten vopálenej šikmáč (Kambodža a tak, jasnej rozdíl třeba proti korejákům a žaponcům – taky žaponci umí být bílí jak sníh, možná proto všecky vostatní za druhé války vyhlazovali jako untrmenše)
gogo
Ono je možná dobře, že poslední změna limitu byla v roce 1996. Protože by klidně mohl být limit 70km/hod a uprostřed dálnice namalovaná cyklostezka
Hroch
Také může přijít doba, kdy se budou lidé divit, nač předkové budovali tak široké chodníky…
Sysop
Ta doba uz tady davno je, ale lidi se spis divi, jak velky kus z toho chodniku umi sebrat magorsrat a udelat na nem cyklopruh.
Já se spíš divím, proč 8+ metrů široký chodníky sou kreténům málo a eště musijou zkurvit jízdní pruh vedle toho chodníka, rozšířit ho na 13+ metrů a auta poslat do tramvaje. Chodí po tom chodníku snad 100000 lidí denně, že musí byt širokej jak runway pro A380ku? Není to spíš vobráceně?
Sysop
Asi pujde o hen to zklidnovani mest. Pumpickari jsou prece uplne klidni a ohleduplni, takze postupne vytlaci puvodni silnicni druhy.
tds
To je úplně děsivý ve Vídni, kde se dva, dva a půl metru široký chodník rozpůlí, aby tam byla cyklostezka/pruh a do té části pro chodce ještě zasahují všechny pitomosti z obchodů, židličky před kavárničkou atd. Na druhou stranu, na vozovce zůstalo parkování a normální pruh. Pumpičky se chovají úplně stejně debilně a agresivně, jako tady. Ale furt se v té Vídni jezdí autem líp, než tady, klidně i v samotném centru a není tam tak zbytečně obrovská pěší zóna, jako v českých /moravských/ větších městech. Ale taky tam ti jejich aktivisti dělají bordel a přibývá ulic úplně bez aut. Třeba už dřív proměněná Mariahilfe je nádherný příklad, jak to nedělat – auta pryč a je to ráj tamnějších nepřizpůsobivých a arogantů na kolech / escooterech. A lidi jsou raději nakupovat na Mitte do obchoďáku….
Jantar
To je typické pro většinu měst EU araboafriky.
O centra se přetahují přistěhovalci dýlující fet s angresivními woke buznami na kolech či bez a s růžovými/fialovými vlasy.
Normální člověk tam raději nepáchne.
tds
Jj, vůbec mě to do končin Berlínských, Amsterodamských či Pařížských dávno neláká… Z hlediska dopravy se mi asi nejvíc líbil chaos na jihu Itálie. Tam spousta vymožeností ještě nedorazila (i když jsem zachytil nějaké cyklokraviny třeba v Catanii) a není to tam v těch menších městečkách ještě taková Afrika, protože oni chtějí na bohatší sever nebo aspoň do velkého města. A cyklobuzny opruzují taky raději ve městech, maximálně tam kluci jezdí na elektrokolech skrz pobřežní kopce, kdy i to supermarketu je to x desítek metrů převýšení :-D
Vídeň se postupně mění strašně k horšímu a nemusím ani do Favoriten se zatoulat…
Sysop
Pravda, ve Vidni uz jsem deset let nebyl, tehda jsem tam ale jezdil co tejden a neskutecne mne sralo, ze neni poradne kde zaparkovat. Dost mne preqapuje, ze ted se na ulici parkovat da. Dokonce se mi podarilo dostat ve Vidni za parkovani dva flastry soucasne, jeden od statni a druhej od mestske. Neuveritelna vec.
otula
> Ale furt se v té Vídni jezdí autem líp, než tady, klidně i v samotném centru
No, já teda nevím. Před relativně krátkým časem jsme si udělali rodinný výlet kousek za Vídeň a já debil jsem si říkal, že nemá smysl kupovat dálniční známku. Průjezd Vídní byl všude samá třicítka a na každých 100 metrech radar. Větší utrpení jsem snad nikdy nikde jinde nezažil. Na zpáteční cestu jsem si už raději koupil dálniční známku. Stejně tam pak byla všude myslím osmdesátka, a když konečně skončila a šlápnul jsem na to, tak tam stáli policajti a měřili…
Osobně řeším fízly prevencí – stačí jezdit po okreskách, tam je člověk potká jen u nehod. Ve městě se tak navíc vyhýbám i semaforům a namistrovaným primitivům v německých autech. A taky jsem si prostudoval zákon o provozu na silnicích a zákon o fízlech. Dává to docela fajn sebevědomí, když člověk ví, co může a nemůže a co můžou a nemůžou fízlové.
To je hezká teorie a asi máte štěstí, že vám vychází. Až bude nějaké místní oddělení v čárkové krizi, tak zažijete věci. Navíc nad tím bdí justice a tam se můžete spolehnout, že ve sporu občan-fízl nebo občan úřad přikryjí klidně i vraždu, natož nějaké dopravní věci.
Turek je odpad a zoufalec. Ale není sám z té stáje. Xaver Veselý se úplně stejně podělal, když se kdysi v Seznamu omlouval „novinářce“ Zbýše. Nebo když žvanil o tom, že XTV kohosi pozve, aby byla vyvážená. Přitom měl jasně říci: tohle je naše televize, na vyváženost vám seru, protože sere na ni i ČT, která jediná má vyváženost v popisu práce. Jsou to zkrátka ubožáci, přesně jak pan domácí píše, při sebemenším problému by se postavili na stranu nepřítele, ať už je to Brusel, Ukrajina nebo jiný čurbes.
Omlouvám se, mělo být „Zdíše“. Jsem přepracován :)
to Pirath
Pana Xavera Veselého bych úplně nezatracoval. Hned řeknu proč.
V době covidové totality se nebál a pozval do studia PANA PROFESORA Berana (záměrně píši velkými písmeny, neb si jej velice vážím) a štěkajícího p. Kubka. Koukněte, srovnejte. A za mne měl tehdy pravdu p. prof. Beran svými názory a postoji.
A pak druhá část. Zkuste si představit, že proti vám stojí tzv. novináři – mééédia.
Nebudu teď konkrétní. Jednalo se o naprosto bagatelní věc, kterou by ještě před x-lety vůbec nikdo neřešil. A teď vám jako představiteli instituce volají neustále novináři, chtějí vaše vyjádření, chtějí vědět, jaké kroky jste podniknul, co budete dělat, oslovují vaše nadřízené atd.atd. Tak třeba taky couvnete a řeknete, dobře, tak „já toho dotyčného pozvu“.
Xaver ale zve koho chce, a že chce zvát všecky je IMO jenom správně, pže pak vyváženej je, nejenom, že si na to hraje jak antičeská hovnovyza. To, že většinou třeba z vládních stran nepřídou, pže chápou, jaký sou pýče (anebo přijdou a udělají ze sebe ukázkový dementy), je jejich problém. Voni tech aktivit mají několik, jedna věc je XTV, což jsou v zásadě rozhovory, a pak třeba Xaver Live, kde je to víc takový žvanění, ale občas to je taky docela seriózní a informačně hodnotný, přičemž tam si ale zvou, koho chcou.
Veselac to dela dobre, na ceskej rybnik je to dobre udelany na to, ze XTV dela par lidi.
hlavně poměr cena-výkon je proti hovnovyzy úplně jinej sport
Kdoví jaká grupa je v zákulisí za tím. Xaver je schopnej, to jo, ale podle mě je jen „frontman“ určité mocné vlivové skupiny, která má za sebou ty největší profíky na politiku, sociologii a psychologii.
Už proto, že za ty roky rokoucí sypání písku do soukolí ČT, ho nikdo neodstřelil soudně ani existenčně.
Prostě má za sebou krytí hodně mocných lidí, kterým nevyhovuje aby se z ČR stala druhá Ukrajina. Na čemž pracují úplně všechny strany a dosavadní vlády.
Dostat během 1-2 let úplně neznámého nýmanda Turka na výsluní a do europarlamentu, s naprosto nulovou mediální podporou, jen skrz „alternativní“. XTV, to dokážou jen ti nejlepší profíci.
Ja myslim, ze ne. Znam ho tricet let, osobne. Kdysi mi dohodil jednu kocku, se kterou jsem nejakej cas chodil. Jeho deviza je, ze na kazdyho neco vi. Zacal drbama a postupne si vytvoril fury znamych, kteri mu obcas pusti to a ono, protoze vedi, ze to nevybleje jako kdejakej novinar. Veselac umi drzet jazyk za zuby a nikomu nevyhrozuje, nevydira.
Tak až ho uvidiš jim vyřiď, že te jejich emajle sou na hovno. Psal sem s různejma věcma nekolikrát, nigdo nigdy nevodpověděl. Platit jim za to, že mi vodepíšou, s tím ať dou do hajzlu.
No, jak ho znam, tak maily jdou uplne mimo nej. Ale mel by si tam na to dat nejakou cvicenou opici, o tom zadna. Kdyz si nekdo zridi schranku, mel by se o ni taky starat.
Má tam nekolik schránek, neco má řešit produkční, neco kdovíkdo, jak řikám, nevodpověděl nigdy nigdo.
Neodstřelil? Pravidelně sklízí nějakou novinářskou anticenu, dostává čočku rusofila a dezinformátora, kde se jen podívá a když se stal radním, tak nová vláda hned změnila počet lidí v radě, aby eliminovala vliv těch „špatných“ radních. Navíc ČT ho asi ve své bohorovnosti dlouho ignorovala, ať si na svým blogýsku plká, nemá přece dosah.
Jinak zviditelnění Turka, Macinky a spol je celkem spontánní – když jsem na ně narazil, tak jsem je sledoval proto, že mi to přišlo zajímavé. Kdyby se tam stejně pravidelně objevovala třeba Danuše, pes po ní neštěkne. A Xaver z toho měl sledovanost, takže win-win, netřeba hledat nějaké temné marketéry v zákulisí. Jsou prostě osobnosti, které zvedají sledovanost.
Ten musel dostávat hroznou čočku, nejen Humlové na CNN (tam to jelo snad tejden v kuse), dokonce i Vašík zvednul nesouhlasně obočí. Že nevydržel a pod tlakem se sesypal ho samozřejmě diskvalifikuje z členství v našem partyzánským oddílu. Poserové zleva zprava, kam se podíváš.
Ale k sypání písku do soukolí (což je primární zřetel) by jako obětovatelnej pěšák mohl být stále použitelnej.
Budete ozeleněni, odpor je marný:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-cash-only-chcete-mene-green-dealu-na-spadnuti-je-pravy-opak-279097
Jo, to zase budou padat eurohovna lidem na hlavy… na druhou stranu věřím, že se to stejně sesype samo. Povolenky pro domácnosti dopadnou přímo na lidi a to se líbit nebude, to už neokecají.
No tak výčet odpůrců grýndýlu je naprosto magickej „od ODS až po ANO“. To jsem asi žil posledních 10 let úplně v jiný zemi.
Jinak jsem slyšel debatu v rádiu, kde nějakej chlapík (už nevím kdo) vysvětloval že emeisní povolenky pro domácnost jsou strašně fajn a navíc je to velká výzva páč z eu fondů budou směřovat miliardy na kompenzaci domácnostem, který ty povolenky budou platit…a já se zcela vážně ptám: nezačaly se brát drogy už i v rozhlase?
Se slovem „vyzva“ se posledni dobou roztrhl pytel. Pritom se uziva v pripadech, kde bych se nebal pouzit slovo „pruser“ jako synonymum.
Všude… Všude je berou:
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/varovna-slova-zusa-do-moskvy-za-20-let-bude-ukrajinska-ekono/r~ffc50fa2478b11f0beca0cc47ab5f122/
Přesně stejným způsobem se v roce 2023 meditovalo nad maloruskou grossoffensivou, že stačí jen nastartovat motory leopardů a Russsssové v hrůze utečou.
jako že tam budou votročit jak negři v Africe, aby americkej páníček měl bambiliony tun surovin za nic (pže přece budou splácet ty stovky miliard dluhů)? a kde že je tam ten přínos na ekonomiku? :DDD
Rusáci musijou utíkat vod idiotboxů, aby se z toho smíchu neudusili tvl…aktuálně, dle očekávání, vyhráli kontrakt na jaderku v Kazachstánu, a taky ve Vietnamu je konečně na spadnutí podpis smlouvy a urychlený zahájení výstavby. Takže sotva dokončí projekty v Egyptě a Turecku, hned zahájí další. Taky Lukašenko už chce stavět druhou elektrárnu, pže každej vidí úspory co jim to dává v energetice, přičemž strojírenství tam stále roste a tím pádem spotřeba taky.
Turci budou, s vohledem na jejich spotřebu a budoucí vývoj, potřebovat těch elektráren tak 20, vo to se nejspíš šábnou rusáci s rejžákama, možná si líznou ai korejaký šikmáci. Zápat dost těžko. A tak můžem pokračovat.
Svatý Kryštofe „tropYč wícevolanter, zazpíval a :-)
https://www.youtube.com/watch?v=SATTds7HLW0
Kameňák 🇨🇿👍❤️😍
správná guma jezdí po prázdné gumě a bez hemly. Netrestatelný pošle pokutu na charitu, už vidím orgána jak poruší zákon. Jedině s amnestií. 🙏😭
Ale no tak. Jen žehlí průser v kampani. Honí desetiny.
Neposrat se a zakončit volby s 4.8%, nebo si nasypat popel na hranatou hlavu a přehoupnout se přes 5.0%? Kupecký počty.
Sarkazmus a ironie takže těch pod stovku se netýká, stejně budou halucinovat. & spravné kejklíře většině, au. Slušný jezdec jezdí supersporty 300 z místa a dvěstě v městě ale v reálu fakt jen mezi lidmi a ne formanty/nemusí vyšilovat. (jsou nakažliví, choroby) béééé :-)
to Panek
Plně souhlasím. Některým to zaimponovalo. Ale tzv. „průzkumy“ ukázaly, že to některé voliče může odradit. Nic víc, nic míň.
Každopádně to svědčí o určité „jednoduchosti“ kandidáta. Protože, pokud už takto něco něco zveřejním, musím mít v záloze další postup.
Hollande nebo jak se jmenoval před sarkodzim který prodal euál bombamovi (mohl říct že mu vysuší vošintonskou bažinu) za zničení lybie aby nemusel vracet půjčku na prezidenskou kampaň kadáfímu a spustil vlnu osidlenců na kontinent „indiáni i když mu kadáffí řekl že evropany umlátí dělohami muslimové svých žen. No a ujížděl před starou na motorce za milenkou. Že jo, kdo by chtěl semetriku.
Právě podle těch preferencí bych tipoval, že Turek tu stranu kompletně zlikvidoval.
Ono taky dávat na socialistický sítě fotky, jak jedu 250 km/h, to může jen skutečně zamindrákovaný hluboký debil (po novým: osoba s těžkou mentální retardací).
Plus Hranatá výzva plus výčet jeho sportovních vítězství nad sebou samým, potažmo patnáctiletými školáky.
Holt se ukázalo, že instantní spasitel je infantilní trouba. Mladým Motordegenům to asi imponovat bude, ale starší a dospělejší voliči z toho jásat nebudou.
Navíc imho udělal Micinka chybu, že avizoval vládní koalici s Babišem a odmítnul jiné varianty. Kdo nechce Babiše ve vládě je volit nebude a kdo ho tam chce, tak může rovnou volit Babiše, vysledek bude stejnej. Takže zbejvaj naivkové, co po dvanácti letech ještě věří, že by nějaký menšinový koaliční partner dokázal Babiše korigovat.
Mít hranatou hlavu je velice sexy, samice vlhnou chca-nechtíce.
@ Hroch
Používej správně odborné termíny, tedy chca-nechca.
Je to tak. D-Fensu s cistym bodovym stitem je nepomerne mene, nez tech, co plati a scitaji. Takze pak je hranatej frajer, co si s PCR vytre prdel tak akorat nasere, protoze v Cesku je dominantni zavist, nikoli obdiv.
Pro takové sráče tu je dost stran a bohužel tu vládnou.
Původně mi připadali motoristé jako docela rozumná strana. Mohli by se zasadit aby s měst zmizely betonové bloky uprostřed silnic a cyklostezky pro sebevrahy končící mezi jízdními pruhy, kam se cyklisté neodváží. A také aby zmizelo výpalné za krátkodobé parkování. Ale po těch všech eskapádách to vypadá, že strana motoristé řidičům vůbec nepomůže. Tím pádem tato strana je jako fiat alternativa a není volitelná.
JaFo 17.6.2025 v 3:15
„Původně mi připadali motoristé jako docela rozumná strana…“
– – –
Spoustě lidí i Piráti…
U pirátů bylo akorát zarážející jak rychle se z nich stali korupčníci a korytáři.
Vypadalo to na stranu rebelů, která mohla alespoň krátkodobě zatopit vládním stranám. Ale ihned se stali daleko horší než strany vládní.
JaFo:
Piráti se objevili 2009 jako partička mladých zájemců o koryta. Od pohledu nevolitelná pakáž – navíc jsem měl možnost přes kolegu nahlédnout do charakteru jednoho z jejich nejvyšších. Šmejd.
Pirati byli vzdy jeste vetsi smejdi, nez korzari. Nevim, co jako kdo cekal.
Třeba teď chtějí piráti destabilizovat vládu a to může být paradoxně užitečné.
A nejhorší ze všech byli bukanýři.
Chodíval jsem s Pirátama chlasatat ještě za Kadeřávka do Žlutý pumpy. Většina členů byli ajťáci aspol., kterým se nechtělo moc tahat a měli pocit, že by jim mělo stačit makat 1-2 dny v týdnu. Což nebylo až tak mimo, protože většina z nich žili v mamahotelu, nebo jim rodičové sponzorovali bydlení jinde (což je logika, kterou jsem nepochopil už vůbec).
Primárně ta strana vznikla na odporu vůči „novelizaci“ autorského zákona – ve zkratce šlo o to, že podle zákona z 90. let trvala autorská práva 20 let po zveřejnění díla. „Novelizace“ spočívala v prodloužení autorských práv po celý život autora + dalších 75 let po jeho smrti. A to je kurva rozdíl. Šlo o to, že třeba Dieselův motor by nikdo nemohl do roku 1988 jakkoli měnit (resp. by se mu to nevyplatilo) a common-railubychom se dočlaki někdy ve 26. století. Je trochu demagogické, ale ta současná podoba autorského zákona je skutečně hovadina.
A druhá věc byla legalizace drog, pro začátek alespoň těch měkkých. Ale legalizace, nikoli socializace, jak to pak předložilo Bartošovic nemehlo.
Tedy zpočátku se občas s něčím z jejich programu dalo souhlasit, ale velmi rychle se z tý strany různým „fúzováním“ se zelenými a socanskými debily stala extremistická levice a za Bartoše už to byla neobolševická svoloč. Nicméně Bartoš byl odejdut hlavně proto, že byl málo bolševický nok, protože taková Gregorová, to se člověk diví, že si ještě vidličkou nevypíchla oko u oběda, protože její jednomístný inteligenční kvocient neodpovídá schopnosti jíst příborem…
Tak rychle… Do vlády se dostali po dvanácti letech existence. Jiný strany to zvládly mnohem rychlejc.
Tak nejak, že ten jejich debil mekintoš opakovaně blábolil, že celej ten represivní aparát, kterej nemá VŮBEC nic společnýho s bezpečnosťou a kterej vodírá lidi vo minimálně vyšší miliardy ročně, je podle ňho naprosto košér, nic s tím dělat ani nebude, šak von taky platíš pokutišký a je to pod rozlišovací schopnosti, gréndéle se, gréndéle tam. Psal sem to už minimálně loni, že v tomdle se mně vůbec nezdá. To, že to sou věci, který lidi drtí současně, je fakt asi mimo jeho rozlišovací schopnost, takže bych se vůbec nedivil, kdyby pak vodmávali kdejakou kurvárnu, která to akorát posílí.
Vo tom vodstraňování betonovejch kurváren vměstech žvanil taky mnohokrát, to je ale věc navolení do komunálu a mám stále větší pocit, že to jsou taky jenom hovna a v reálu by v tom neudělali vůbec nic, kór dyby nekdo rozjel masírku s přejetejma kočárkama, tak by se posrali jak malí.
Celkově mám stále větší pocit, že si budou hrát na revajvl modrejch ptáků, akorát že zapomněl říct, kterejch ptáků. Začíná to notně připomínat návrat tak eště možná do doby, kdy to přebíral lžiala, a vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se pak taky během roku-dvou prozmrdili v libtardskou pakáž, jako sou ptáci dneska, kde bude fungovat už jenom maximálně to kmotrovský rozkrádání a držení se koryt zubama nehtama.
A to jsi ještě neviděl 70cm vysokou kulatou dopravní značku UPROSTŘED silnice – křižovatky. Zatím vydržela pár týdnů než jí někdo rozjebal o chladič. Protože je kvůli své placatosti z jistého úhlu zcela neviditelná.
Ta křižovatka je celkově výtvor někoho kdo si míchal koks s pervitinem.
Ono už je problematické to že se mění že čtyřproudé výpadovky na 2 tříproudy (kolmo) plus naproti výjezd z parkoviště.
Což samo stačí na to, aby venkovan co přijíždí do města zpanikařil.
Vylepšili to tím, že tam nacpali „betonové kurvárny“ což venkovana totálně vyděsí a odbočí tak radostně do protisměru. Protože mu nedochází že má jet až ZA ty betonové svodidla.
Naprosto instinktivní reakce – vidím zeď, zastavím před ní.
Základní věc dopravní psychologie. O které bývalí esenbáci sedící na dopravní policii, či kdo to schvaluje, nemají ani ponětí.
@ JaFo
Podle Macinkovo rozhovoru v TV (ČT, CNN?) před cca dvěma měsíci, jsem pochopil, že páně Macinku výrazně a prioritně zajímá oblast zdravotnictví. Zavedení placených úkonů a privatizace. Pro blaho lidstva, přilehlých galaxií a všech českých vohnoutů, samozřejmě.
Takže kdo se motá v tomhle lukrativním byznysovým prostředí, bude volit Motoristy. Nemocnice, pojišťovny, farmacie a vůbec celý zdravotnictví je, a ještě teprve bude, zlatej důl pro ty, co se nestydí a nezakecají.
Sláva kokaina!
Bitkojnu salva!
Ano, tomu se říká pravicová politika. ne ta socdem co se tu za pravici vydává.
@ shane
S tím nemám problém. Jen bych zdvořile požádal „pravici“, aby se rozhodla, zda ta pravicovost má být pro všechny fšude, nebo jen pro někoho někde.
Zatím to vypadá, že naše pomazaná „pravice“ zaváděla, zavádí a bude zavádět „pravicovost“ pro většinové „podřadné“ kasty občanů, a pro sebe na hradě na kopci, si bude dále spokojeně udržovat komunismus/socialismus nadřazené vládnoucí kasty.
Děkuju, si neprosím!
tohle je pravice:
https://www.lidovky.cz/nazory/u-sixtu-hotel-praha-stare-mesto-magistrat-historicky-dum-pamatkova-zona.A250617_124309_ln_nazory_lgs?zdroj=cxrecs#cxrecs_s
Nejlepší na tom je, jak si Pražáci pořád myslí, jak jsou lepší, chytřejší a kulturnější, než venkovští dezoláti.
Pod pojmem Pražák myslíš toho izraelského miliardáře?
Ne, tím myslím úředníky z magistrátu a voliče, kteří tomu dávají politické požehnání.
Rozdělení na kasty/třídy je naopak velmi pravicové. Beztřídní společnost budovali komunisti. Spíš by se socky měly rozhodnout, jestli opravdu chtějí pravici. Ale naštěstí pro ně jim stačí, když se socdem sama označí za pravici.
S beztřídní společností začali křesťané. Není rozdílu mezi židem a pohanem, svobodným a otrokem, mužem a ženou, všichni jsou jedno v Kristu.
a to bylo eště přetím, nebo až potom, co se klér stal novou šlechtickou vrstvou? :o)
Stavovskou.
Rytíř bojuje. Sedlák pracuje. Mnich se modlí.
Mnich možná eště jo, nicméně tady (jako v celé ojvropě) institucionalizovaná církef si vytvořila kurva daleko větší množství hodností, jak ten posledních mnich v nejaké zapadlé prdeli, a prostě to regulérně BYLA mocenská vrstva plná papalášů, co si z práce poddanejch žili jak prasata v žitě (i když plebsu hlásali vo střídmosti). Po pádu západního Říma převzali notnej kus moci a ten se spíš rozšiřoval kdejakejma intrikama a pletichama s tím, jak spolu bojovali světští šlechtici a panovníci (nebo ti, co se jima chtěli stát) a podávali si u biskupů a jinejch papežů dvéře (a notně podmazávali), aby tito stáli zrovna na jejich straně. Neco podobnýho jak dyž třetí stád prodává zbraně voběma stranám konfliktu :o)
Ta tvoja selektivní slepota je vobčas nenápadná jak třímetrový hovno uprostřed dálnice ty kokso.
ostatně, nebylo todle celý právě to, proti čemuž vystupoval nejakej žanek husů (se vším, co se dělo potom)? ;o)
žanek proti církevní hierarchii vcelku nic neměl, sám byl její součástí a byl s tím spokojen, vadilo mu, když představitelé moci světské a zejména církevní žili v hříchu. Usuzoval z toho potom, že hřešící feudály nemusí jejich poddaní poslouchat. Což byl docela problém. Ještě větší problém pak byla jeho teze, že hřešící kněz svými hříchy přijde o své kněžské svěcení (resp. Bůh mu sebere jeho pověření vystupovat jeho jménem) a tedy všechny jeho církevní akty jsou neplatné. Což by znamenalo, že jím provedený křest je neplatný, stejně jako svatby, poslední pomazání, rozhřešení atd, takže tím jeho farníky díky tomu čeká věčné zatracení. Což by mělo na středověkou křešťanskou společnost dost brutální dopad.
Si prostě o tu hranici říkal.
A proti upalování kacířů taky nic neměl, jen měl jiné názory na to, kdo je heretik a kdo pravověrný.
Přesně tak, představte si dnešní společnost, kde je úřední výnos zpochybněn nemravností úředníka – zápis do katastru, daňový výměr, stavební povolení…
Jihočech Honza
18.6.2025 v 17:10
to by se žilo, kdyby zkorumpovaný kurvy, hrající si na vrchnost, vydávající samý nezákonný sračky, lidi vzali šturmem za to, že ty jejich sračky jsou jako nezákonný neplatný, co? :)
Behe: nějaký řád být muší, podívej se na Afghánistán, šária lepší práva silnějšího.
shane
18.6.2025 v 17:00
hierarchii, né tomu, že si přežírali panděra v luxusu jak světská šlechta, zatímco řadoví členové co to pámbíčkářství opravdu žrali žili jak nuzáci
behe: Žanek si taky přežíral panděro, stěžoval si, že nemůže pořádně chodit, neb jest tlust. Ani tohle mu nevadilo. Jemu nevadilo, když si prelát nacpal nácka. Jemu vadilo, když si v postní den nacpal nácka vepřovým. A co se týče chudoby, tak Hus nekritizoval bohatství jako takový, ale to, že honba za majetkem u církve zastiňovala její duchovní účel. jemu nevadilo, když šlechtic odkázal vesnici klášteru a klášter z ní pobíral berně. Jemu vadilo, když řeholníci zfalšovali zakládací listinu, aby si tu vesnici přivastnili. Což se celkem běžně dělo. Protože se nemaj co hnát za majetkem, ale maj sloužit Bohu. To samý odpustky. Jemu nevadilo odpuštění hříchů. Jemu vadilo, že lidem stačí, aby zacálovali a bylo jim odpuštěno, protože tam chyběl aspekt pokání.
Zapoimeňte an to, co jsme se učili ve škole. Hus byl nábožen ský reformátor. Veškeré jeho snažení směřovalo k tomu, aby donutil lidi dodržovat Boží a církevní zákony a nařízení a učinil z nich lepší křesťany. Pokud z toho vynecháš Boha, jak to udělali komunisté (a do jisté míry i obrozenci), tak z toho zbyde nesmyslnej ahistorickej paskvil, kterej nebude ani moc dávat smysl.
@ shane
My jsme se učili ve škole (v 80. letech), že Hus byl církevní reformátor. Že byl komunista, se možná učilo dřív, ale za nás už ne.
shane
18.6.2025 v 20:04
no však to byl takovej solidní začátek, husiti to pak jenom dotáhli trochu dál :o)
Proč selektivní slepota? Že pro stromy nevidím les, tedy vlastně naopak, pro les mávnu rukou nad jednotlivým stromem?
Proč jsme asi převzali moc po pádu západního Říma? Protože tam tehdy vládli podobní Fialové a Ursuly jako dnes, kteří to přivedli ke krachu, jen tehdy to byli Germáni, dneska to budou čmoudi, kteří dají zpráchnivělé stavbě poslední kopanec.
Někteří preláti si žili jako prasata v žitě, to ano, ale to bylo vykoupeno nesčetnými mučedníky, světci, askety a poustevníky, zástupy mnichů, kteří civilizovali pustiny, pralesy a močály, kultivovali půdu, opisovali knihy a šířili evangelium mezi barbary.
Jihočech Honza
18.6.2025 v 17:05
jj, civilizovali barbary, běžně ohněm a mečem žejo :o) ptal se jich negdo, esli chcou tudlenctu „civilizacu“?
Ptal ses svých dětí, jestli chtějí číst a psát a podobné vejmysly?
Jihočech Honza
18.6.2025 v 17:19
takže kam cirkváč vlezl, tam to bylo JEHO, jo? no vida, jak se pěkně vodkopáváš :D
Na und?
Podstatné je, že po tom to bylo lepší, než před tím.
Jihočech Honza
18.6.2025 v 17:25
says who?
No tak keltové dokázali spokojeně žít i v tom „pralese“ ve vesnicích a malých městech protože žili v symbióze. Ne že tam naběhli se sekyrama, všechno vymlátili, a pak se udřeli k smrti na neúrodném kamenitém políčku při pěstování nesmyslné pšenice.
Krajina celkově zpustla na prales právě díky likvidaci keltů, kteří se uměli o krajinu starat líp než moderní ekologie.
Ostatně vatikánská mafie je dědicem říše římské která vyvraždila Kelty. A to včetně katastrofálního hospodaření, otrokářství, neustálých válek a genocidy všech co nesouhlasí s jejich zvrácenou ideologií.
Odnesly to slovanské rody v celé evropě.
A co je nejhorší, nevládl jim pak ten nejschopnější náčelník vybraný kmenem, jako u keltů/slovanů.
Ale ta nejhorší proradná krysa co lezla do zadku vatikánu a byla schopná těch nejhorších podlostí aby se prodrala k moci. Za to bylo slíbeno „křesťanskému šlechtici“ že když z dětí vychová stejné patolízalské podvraťáky, tak budou mít moc dědičně.
Což žádná zdravá společnost nikdy dobrovolně neudělá.
Proto byli povražděni Slavníkovci, vyvražděni Prusové apod.
Hra o trůny celkem přesně vystihuje ten fantastický křesťanský středověk. Bratrovraždy, královraždy, incest, příbuzenské sňatky, podrazy, travičství, atentáty a další podlostí.
+1
Jen technická. Turek měl „odevzdáním řidičáku“ na mysli zřejmě vzdání se řidičského oprávnění, což podle 361/2000 §94 možné je.
Je to možné, lidé to dělají hlavně pro svůj pokroročilý věk, když jim zbylo ještě dost rozumu, aby měli pochybnost o svých řidičských schopnostech.
Většina lidí končí s ježděním zhruba okolo 75. roku věku.
Celoživotní řidiči z povolání bohužel pro celkovou zbědovanost ještě dříve.
Je samozřejmě možné i se vzdát třeba jenom skupin C nebo D, případné přezkoušení nebude tak náročné.
Stařík potřebuje tak akorát zavézt bábu k doktorovi, na nákup, za mladejma nebo si zajet na Babetě na ryby, náklaďák nebo autobus řídit už nepotřebuje, toho si už užil za ta léta dost.
No nevím, vídím kolem dost řidičů, kteří měli být dávno v důchodu a stále jezdí kamiony, autobusy … část z existenčních důvodů a část pro zábavu.
A poměrně často dost strašně. Pokud nekdo jezdí jak pako, je to zhruba seřazeno: žencká, čmoud, geront, libtardskej polodebil (naposled takový pako vod pohledu, dyž sem to míjel, tak se kretén za jízdy ani nedržel volantu a dělal si voběma pazourama manikůru tvl), začátečník.
Zapomnels Polaka.
… a mezi Polákem a ženckou je ještě asijat.
jako že ne-čmoudskej rejžák? pže u čmouda tak nejak nerozlišuju esli je to slimák, negr bo takovej ten vopálenej šikmáč (Kambodža a tak, jasnej rozdíl třeba proti korejákům a žaponcům – taky žaponci umí být bílí jak sníh, možná proto všecky vostatní za druhé války vyhlazovali jako untrmenše)
Ono je možná dobře, že poslední změna limitu byla v roce 1996. Protože by klidně mohl být limit 70km/hod a uprostřed dálnice namalovaná cyklostezka
Také může přijít doba, kdy se budou lidé divit, nač předkové budovali tak široké chodníky…
Ta doba uz tady davno je, ale lidi se spis divi, jak velky kus z toho chodniku umi sebrat magorsrat a udelat na nem cyklopruh.
:-))
Já se spíš divím, proč 8+ metrů široký chodníky sou kreténům málo a eště musijou zkurvit jízdní pruh vedle toho chodníka, rozšířit ho na 13+ metrů a auta poslat do tramvaje. Chodí po tom chodníku snad 100000 lidí denně, že musí byt širokej jak runway pro A380ku? Není to spíš vobráceně?
Asi pujde o hen to zklidnovani mest. Pumpickari jsou prece uplne klidni a ohleduplni, takze postupne vytlaci puvodni silnicni druhy.
To je úplně děsivý ve Vídni, kde se dva, dva a půl metru široký chodník rozpůlí, aby tam byla cyklostezka/pruh a do té části pro chodce ještě zasahují všechny pitomosti z obchodů, židličky před kavárničkou atd. Na druhou stranu, na vozovce zůstalo parkování a normální pruh. Pumpičky se chovají úplně stejně debilně a agresivně, jako tady. Ale furt se v té Vídni jezdí autem líp, než tady, klidně i v samotném centru a není tam tak zbytečně obrovská pěší zóna, jako v českých /moravských/ větších městech. Ale taky tam ti jejich aktivisti dělají bordel a přibývá ulic úplně bez aut. Třeba už dřív proměněná Mariahilfe je nádherný příklad, jak to nedělat – auta pryč a je to ráj tamnějších nepřizpůsobivých a arogantů na kolech / escooterech. A lidi jsou raději nakupovat na Mitte do obchoďáku….
To je typické pro většinu měst EU araboafriky.
O centra se přetahují přistěhovalci dýlující fet s angresivními woke buznami na kolech či bez a s růžovými/fialovými vlasy.
Normální člověk tam raději nepáchne.
Jj, vůbec mě to do končin Berlínských, Amsterodamských či Pařížských dávno neláká… Z hlediska dopravy se mi asi nejvíc líbil chaos na jihu Itálie. Tam spousta vymožeností ještě nedorazila (i když jsem zachytil nějaké cyklokraviny třeba v Catanii) a není to tam v těch menších městečkách ještě taková Afrika, protože oni chtějí na bohatší sever nebo aspoň do velkého města. A cyklobuzny opruzují taky raději ve městech, maximálně tam kluci jezdí na elektrokolech skrz pobřežní kopce, kdy i to supermarketu je to x desítek metrů převýšení :-D
Vídeň se postupně mění strašně k horšímu a nemusím ani do Favoriten se zatoulat…
Pravda, ve Vidni uz jsem deset let nebyl, tehda jsem tam ale jezdil co tejden a neskutecne mne sralo, ze neni poradne kde zaparkovat. Dost mne preqapuje, ze ted se na ulici parkovat da. Dokonce se mi podarilo dostat ve Vidni za parkovani dva flastry soucasne, jeden od statni a druhej od mestske. Neuveritelna vec.
> Ale furt se v té Vídni jezdí autem líp, než tady, klidně i v samotném centru
No, já teda nevím. Před relativně krátkým časem jsme si udělali rodinný výlet kousek za Vídeň a já debil jsem si říkal, že nemá smysl kupovat dálniční známku. Průjezd Vídní byl všude samá třicítka a na každých 100 metrech radar. Větší utrpení jsem snad nikdy nikde jinde nezažil. Na zpáteční cestu jsem si už raději koupil dálniční známku. Stejně tam pak byla všude myslím osmdesátka, a když konečně skončila a šlápnul jsem na to, tak tam stáli policajti a měřili…