Jak se praví v jedné ČSSR detektivce – „Kachna je jedinej živočich, co žere, i když nemá hlad“.
Btw, proč se vlastně Blažkovi přezdívá Don Pablo? Má to něco společného se Španělskem nebo jižní Amerikou? Bo jestli to má být narážka na italskou mafii, tak po jejich je Pavel Paolo.
karban
Před několika lety jsem zaslechl, že je to podle Escobara. Navíc španělský Pablo zní tak nějak drsněji než italský Paolo. A teď s těma miliardama z fetu to vlastně i celkem sedí.
Tu přezdívku muvymyslell Svatopluk Bartík protože mu Blažek vymyslel přezdívku: „Základka“. Byl to jediný zastupitel Brna, který měl pouhé základní vzdělání. Se Pražáci poserou až jim ho pošleme do Prahy místo Blažka.
karban
Pražáci měli takovýho borce už v devadesátkách, nebožtíka Šteinera. Za kolibříka ideální radní pro dopravu, se základkou. Ale někdy krátce po miléniu se plácnul přes kapsu a zakoupil maturitu.
cool
Tady byl profesor na základce co si to pletl s pedagogem podle toho jestli mu už zmizeli prsty na tlamě od facek rodičů. Ale kudy chodil tak řval že je vzdělaný protože četl machiaveliho, zmrd.
HLAP
Newspeak: dneska už neříkáme „leží s uříznutou hlavou zakopanej vzadu na dvorku pod hromadou kompostu“. Dneska už říkáme „odletěl na Filipíny za manželkou.“
Bedrich77
Na to, co se tu okolo daru státu událo, můžeme mít různé názory (které jsou jak známo jako díra do prdele – každý ji má).
Tak i já mám názor, a to ten, že ty svině nejsou tak blbé, jak to vypadá – oni jen ve své bohorovnosti si vůbec nepřipustili, že by z této akce nějaký průser mohl nastat. Vždyť mají státní aparát včetně tzv. veřejnoprávních médií pod kontrolou a to by bylo, aby to plebsu neprodali naopak jako velký vládní úspěch – tak přece zněla první story s níž ta sebranka přišla. Vůbec nepočítali s tím, že by někdo hledal blechy na „zisku“ státu z majetku odsouzeného lumpa a už vůbec s tím, že se podrobnosti o celém případu tak rychle rozkřiknou (což je samo o sobě podezřelé, jako by na tom měl zájem někdo mocnější než vláda).
Pokud tomu tak je, pak se asi jedná o ruskou stopu, neboť spřátelené tajné služby by přece nepracovaly na likvidaci tak (vůči nim) devótní smečce.
Jen bych dodal, že na celé věci se mi líbí to hemžení – jako když nachčiješ do mraveniště.
bullshitoza
Shrnuto hezky, vidím to stejně jako Bedřich77.
princdrson
zloděj křičí chyťte zloděje, ano je to legrace
karban
Zatím můžeme akorát spekulovat.
I jen ta „stopa“ může bejt kromě ruský třeba čínská nebo i francouzská atomová. A nevylučoval bych ani americkou. Tam teď taky jedou trochu jinou politiku, než když Kolář docházel hulit péra na Tržiště na ambasádu a na cestu zpátky dostal děrnou pásku pro Pávka na další tejden.
cool
👍 Robotizace 4. generace dle šwába globalizace, akorát musí zkontrolovat aby mu sepnula baterka. Trochu pokročilejší než ksichties sophie občanka SA. U ni museli oskenovast i hydrauliku na kárce na pitvoření. Ale směr na vyhubení lidí roboty je asi totožný. 🤣😲🤦♂️
cocoqg
Asi jo, až na tu ruskou stopu. Fialenko stejně končí, a nahradí ho Babiš nebo dokonce Rakušan, kteří banderovce chtějí podporovat dál. Rusáci by spíš rádi zlikvidovali zběhlého rozvědčíka na Hradě. A tenhle potenciál tam nevidím, ledaže by bitcoiny přišly i jemu. Je sice blbej, reagoval zase frázema jako „pád vlády by nikomu nepomohl“, což samozřejmě nemůže být konstatování faktu, protože to nemůže vědět, ale jenom obvyklá komunistická ochrana statu quo (komouši, když se dostanou k moci, tak se brání jakýmkoliv změnám).
cocoqg
Je sice blbej, ale to k sesazení nestačí, zvlášť když byl stejně blbej už před zvolením.
cool
No to je „hra, se mnou nepočítejte v tom nepojedu aktivisti. Ztráty rus – ukr mají 1:20 aktuálně s tím že trump řekl že rusové jsou 20x silnější jak ukr, ú neumocňuji to jo/ však řekl že amerika se tohodle levelu neučastní a je to věc loutkářů podřízené eu tedy bilderbergy kalergiády výměny obyvatel evropy. …čekáte co, brrrr
bureš & čuk a gek, cvoci https://pravyprostor.net/rizena-vymena-puvodnich-obyvatel-von-der-leyenova-premyslite-o-tom-co-jste-udelala/
Podle mne to vytáhli lidi od Redla/Rakušana, protože chtěli namazat SPOLU schody a přetáhnout jejich voliče. Taky to krásně překrývá jejich průsery, o kterých se vůbec nemluví.
karban
To se mi nezdá. Dozimetristi vědí, že šanci na koryta mají jen se Spolu. Přece nechtějí vládnout s Burešem. Jedině, že by se povedlo do voleb Bábu na dvacátej pokus odsoudit za Čapák. A ideálně eště Vokamůrku za vobrázek čerta. Ale kdo to zařídí? Tetka Evča Dekráva je tak marná, jak je namyšlená. A že by v zákulisí tahal za nitky Don Pablo? Proč by se namáhal, zvlášť když ho takhle vyšplouchli.
Hanes
Jako nemusí jít o krátkodobý plán. 4 roky v opozici, pak premiéra, proč ne. Stačí prostě zlikvidovat SPOLU a absorbovat jejich voliče. A třeba mají i lepší plán, jako že prezidentčík jim dá premiéra z druhého místa a ANO se roztrhne, přičemž s půlkou udělají koalici. V ANO je taky solidně zazmrdováno, tu stranu nedrží pohromadě prakticky žádná ideologie, jen oportunismus.
Každopádně je fakt, že Fiala a Rakušan loví ve stejných vodách. Jeden je tu navíc.
karban
Jasně, tak možností je spousta, i tahle. Pak ale spíš v první řadě sázka na domluvu se správní radou Pávka. Čtyři roky u ledu až kdyby to neklaplo. I tak mi to pro ně v současný situaci přijde jako výstřel do vlastní haksny.
Ideologie. Tu měli socani (kde dneska jsou) a ODS naposled někdy v devadesátkách. Pak jsou tu zvrácené ideologie (komunisti, zelený, původní piráti – i když to je vlastně totéž co komanči).
Moderní strany a hnutí jsou korupční nebo přímo mafiánský marketingový projekty (STAN, TOP, ANO, SPD…) Z odéesky se postupně stalo totéž. Jo, Motoristi. S Borisem Šťastným a Veseckou? Tak určitě.
Nejtransparentnější jsou vlastně lidovci. S kýmkoli do koalice a krást na maximum, co ještě projde. V tom se za ty léta stali mistry. Akorát nevim, jestli se tomu dá říct ideologie.
A ta se výrazně zvýšila proti 80. nebo 90. letům předchozího století. Tak to prostě je a je nesmysl tvrdit, že ne, nebo taky falešně vsouvat přirozenej rozvoj díky technickýmu pokroky za nejakou zásluhu zřízení. Leda hovno a esli neco, komouši to výrazně zpomalili, důvody jsou zřejmý a vidí to každej, kdo nemá hlavu v prdeli bolševickejch hoven.
karban
Jihočech psal, že i ten bolševik dokázal celkem podstatně zvednout životní úroveň většiny obyvatel ČSSR oproti meziválečné ČSR. A to má recht.
Samozřejmě je pravda taky to, že na vyspělé evropské státy jako např. Nizozemsko, Záp. Německo, Švýcarsko, Francie, Švédsko atd. naopak zase ČSSR 80. let ztrácela.
A že dneska je na tom většina Čechů líp než před plyšákem, ale ztráta na bohaté evropské státy se moc nezměnila.
akorát že tvl, navzdory prvorepublikovejm kdemohrkadům, ČSR pořád těžila z toho, že to bylo průmyslový srdce tehdejšího mocnářství, a byla mezi nejvyspělejšíma zeměma světa (i přes to, jakej zaostalej rurální žebrákov byla slovač)
Kdyby to bolšáni nezkurvili – ohromně nadanejch lidí, co měli vagón novejch nápadů, objevů, vynálezů, který sme mohli MY valit do celýho světa, místo západa – mohlo to pokračovat a mohli sme byt na úrovni tech států, co jmenuješ; bolševik to zkurvil a tydle západní stády toho potom jenom využily a dorazily to tady do věčné pozice žebráckéí montovny (místo konkurence), která jim náramně vyhovuje.
Todle neustálý předhazování ČSR jako žebrákova je bolševická sračka, bolševickej žebrákov z toho byl potom. Životní úroveň i za raspubliky výrazně rostla (tak jako ustavičně rostla přetím).
Marty...
akorát že tvl, navzdory prvorepublikovejm kdemohrkadům, ČSR pořád těžila z toho, že to bylo průmyslový srdce tehdejšího mocnářství, a byla mezi nejvyspělejšíma zeměma světa (i přes to, jakej zaostalej rurální žebrákov byla slovač)
Ano, máte pravdu, celkem dobře jste si to na wiki načetl.
Kdyby to bolšáni nezkurvili – ohromně nadanejch lidí, co měli vagón novejch nápadů, objevů, vynálezů, který sme mohli MY valit do celýho světa, místo západa
No, nalejme si čistého vína. Bylo by to stejné jako teď nebo za první republiky. Tedy 10 až 15 let za západními zeměmi. Je to vět mentality a vládnutí. Stejně jako teď hrabe partička oligarchů hlavně pod sebe, tak hrabali továrníci za první republiky, proto dopadli, jak dopadli.
Sysop
To je prave to, co je to to ‚MY‘. Za komara skutecne patrilo vsechno vsem a nikomu nic. Ale bylo to jakes takes MY. Predtim nebylo zadne MY, byli konkretni vlastnici a to vetsinove Nemci, nebo Zide. Cechu pomalu. Dneska velke fabriky a spolecnosti zase vlastni vetsina cizincu.
tech soukromejch fabrik byl vagón, i když třeba se spoluvlastnictvím nebo na úvěr; takovou fabriku totiž holt než na dluh nepostavíš, a dneska už tuplem ne, a je jedno esli nandeš nekoho, kdo do toho pude s tebó, nebo pudeš za židákem do banky, furt seš dlužné
byla totiž pořád značná šance se z nejakýho živnostníka stát továrníkem, nebo aspoň důležitým vedoucím vývoja u nekoho takovýho, že takovejch bylo (a mohlo být, šikovnejch lidí co uměli vymyslet novinky, který eště nikdo jinej na světě neměl, tady bylo); komouš to všecko zkurvil a ty nejschopnější za vodměnu mnohdy zavřel, tvl, to nevymyslíš
Sysop
Ale jo, ja urcite komary chvalit nechci. Neni za co.
Spis srovnavam CSR 20. let a CR 20. let. My se na komary vecne vymlouvat nemuzeme.
karban
Behemot, Sysop
Tohle téma je na dlouhý diskuze, který už i tady mockrát proběhly. Zkusím to co nejstručněji.
1) Nehájím bolševika, však tady o něco výš píšu, že komunismus je zvrácená ideologie. Podpořil jsem Jihočecha, neb měl prostě pravdu – životní úroveň Čechů a Slováků za reálného sociku byla lepší než před tím, včetně první republiky.
k tomu
2) Bez bolševika by zřejmě nešly tak masivní investice na Slovensko. A ty byly potřeba. Komunisti udělali hodně špatného, ale udrželi pohromadě Československo. To byl v regionu silný hráč, stát který měl smysl. A jen tak někdo si na něj nemohl dovolovat. Samozřejmě proti supertěžkým váhám jako Třetí říše podpořená v Mnichově Británií a Francií nebo později SSSR v ’68 nebyla na úspěšnou obranu prakticky šance – ale třeba na Poláky a Maďary byl dojem dostatečný. Dnes pohrobkům Československa zbývá jen spoléhat na NATO.
ale
3) Na druhou stranu: Bez bolševika by ta životní úroveň nejspíš už v těch osmdesátých letech byla podstatně lepší.
Dost pravděpodobně v sedumdesátkách, bolšán reálně zkrachoval tak v šedesátejch letech, ostatně taky proto byla měna ve třiapadesátým. Řekněme že eště v padesátkách by probíhala hlavně vobnova, ale v rámci lidí co měli skvělý věci jenom čekající na uvedení na trh by průmysl jel dál. A dál.
Navážu ai na sysopa – vono to je těžký, po dalších 40 letech úpadku prostě vlak ujel tak moc, že jak ho chceš dohnat? Sám to vidíš u vás, režák je už dneska napřed a zrychluje se to. Až ujede úplně mimo dohled, co s tím chceš dělat? Pokud neusne na vavřínech a neupadne stejně, jako aktuálně zápat, tak ho nedoženeš.
tvl vyfetlo zas došlo dřístat hovadiny…zkus neco novýho, seš aktuální jak předvčerejší noviny tpč
Sysop
Re: karban 7.6.2025 v 19:34
No, ze je na tom vetsina Cechu lip, nez pred plysakem… ono se to tezko pocita.
Nezapomen, ze dneska mas dluh na ovcana cca 360 000 Kc, cili ctyrclenna rodina ma sekeru bratru 1,5 mega. Bez ohledu na to, kolik vydelava, nebo jaky majetek zdedila, atd.
Takze tech 1,5 mega na rodinu musis videt nekde okolo sebe v tom, co ti dal stat. A vidis to? Protoze pokud ne, pak se sice mame lip, nez tehdy, ale za kurevskej dluh.
Pokud se budeme drzet Jyrkova hesla, ze dluhy se neplati, pak muzeme byt v klidu a uzivat si to.
Tim nijak nevyvracim to, ze za komara vnitrni dluh byl taky docela velkej a krome toho doslo k okradeni vsech schopnych hned na pocatku. Pokud ale soucasnou situaci chceme srovnavat s prvni republikou, tak si dovoluju upozornit, ze do pocatku 30. let CSR penize pujcovala a statni dluh neexistoval. Ten vznikl az prenesenim hospodarske krize do CSR od roku 30.
Takze… pokud ted stojime na prahu nove hospodarske krize, rekneme jako pred sto lety, tak jsem zvedav, kam se se statnim dluhem dohrabeme nyni, kdyz mame 360 000 Kc dluh na osobu a pred sto lety byl nula!
Bahnak
Vnitřní dluh se přetavil do bankovního… Vnitřní dluh viděli skoro všichni, ten bankovní jsou čísla v počítači.
Na jedný straně komanč blbě řídil a dusil osobní iniciativu, na druhý straně se při původní akumulaci kapitálu kradlo fakt hodně.
Jak to nakonec je s tím, kdo se má líp, když se k tomu přičtou dluhy, těžko říct.
Taky do toho kecají Číňani, GD… není to jednoduchý porovnávat.
– – –
Autentický záznam z přelomu režimu. Nedovolím si popírat, co skutečně bylo.
Je však vhodné připomenout, co hrozilo (a bohužel může stále hrozit) – před dvaceti lety zde mohla být zóna min. 300 km2, kam by byl možný vstup pouze přes kontrolní body, s prohlídkou vozidla atd. Na to se zapomíná…
Pěkný článek, za 5 minut čtení jsem se dozvěděl více, než ze všech informačních webů a pořadů, co jsem zběžně viděl. Mám však jednu otázku:
Jak tohle všechno víte? To jsou ty informace někde veřejně přístupné, nebo snad máte nějaký insider přístup do pozadí oné kauzy?
princdrson
žirafa je typický rozesírač s cílem odvést pozornost od důležitých témat. Stačilo.
Challenger
Trasováním peněženek, které udělali za mě jiní (viz obrázek), bylo zjištěno, že Jiříkovský ve skutečnosti nerozděllil miliardu jednu ale miliardy dvě. To si může každý ověřit v blockchainu. Beneficienta 1 miliardy známe, zatímco beneficienta další miliardy neznáme, nicméně vzhledem k tomu, že se část peněz posílalo i z druhé peněženky (viz obrázek) lze dovodit, že zástupci beneficienta se znali.
Tyto transakce proběhly ihned poté, co se dostal Jiříkovský na svobodu. Výčet zmrdů, kteří se tak pravděpodobně dostali k lizu je založen na pouhé logické úvaze. Vycházím z toho, že:
1) nikdo nedá miliardu jen tak, zejména ne těm, kteří jej do toho krimu dostali. Impakt Jiříkovského trestné činnosti v prasečáku byl zanedbatelný (k obchodům docházelo celosvětově a především na americké půdě). Pozitivní kolateráolní důsledky Jiříkovského kšeftování online byly podobné jako jinde, to jest obchod s drogami se především pro zákazníky stal výrazně bezpečnějším. Naši fízlové nemohli mít tucha, co koníček dělá, kdyby dodržel základní pravidla bezpečnosti, mohli na něj přijít jen týmy fízlů, kteří po darknetu šli a to nebyli naši fízlové. V podstatě šlo o fízly z FBI, Interpolu a Europolu.
2) Aby tedy Jiříkovského donutili vydat bitcoiny, museli jej jak pozitivně tak negativně motivovat. Negativní motivace se dělá převážně přes třetí osoby, typický je příkladmo cigoš, který vás ve vězení šikanuje, znásilňuje za blakosklonné tolerance bachařů, kteří vždy přesně vědí, kdy mají zavřít své oči a nedělat nic. Pak měl Jiříkovský velkou motivaci se bavit se svým advokátem, který ho hezky skásnul a který pravděpodobně věděl celou pravdu o tom, kde bitcoiny jsou a že koníček může peněženky dekryptovat a zájmovým osobám penízky převést.
3) je notoricky známo, že někteří advokáti, soudci a další zástupci státní správy je jedna velká mafiánská pakáž a všichni si jdou vzájemně na ruku. Samozřejmě to neplatí o celé advokátní obci, ale o Tietzovi, donu Pablovi a soudních určitě. Don Pablo měl exluzivní přístup ke všem soudcům. Mohl zajistit, který senát to bude projednávat, kdy tpo bude projednávat a za kolik to bude projednávat. Vše po dohodě s předsedou soudu, kterého vidí „on daily basis“
4) justiční prasnice, která jej bez dalšího pustila na svobodu a prominula mu zbytek trestu musela být podplacená – podporuje to celá řada indicií, že v tomto kontextu panuje na soudech dopposud neodhalená, zato však rozsáhlá korupce. V základu se počítá jeden rok basy asi za 2 mega.
5) v tomto případě musela existovat další justiční prasata, která mu dovolila cestu zpět k jeho nakradeným bitcoinům. Tato zkorumpovaná justiční prasata jsou známa, jedná se o Škvainův senát na nejvyšším soudu. Dle informací v maintrýmu (odkaz na judikát bohužel nikde není) bylo hlavním důvodem navrácení hardwaru a obsahu disků to, že „Jiříkovský nemohl přijít o svoji digitální identitu“, přičemž se zmrdi odkazovali na právní zásadu nullum poena sine lege s tím, že by se jednalo o další trest, který ovšem nebyl koníčkovi Jiříkovskému uložen. JE zajímavé, jakou péči jeho právu na digitální identitu zmrdiprasata věnují, vzhledem k tomu, že ze spisu vyšlo najevo, že Jiříkovský si „nepamatoval hesla potřebná k dekryptování disků“. Tedy pokud si Jiříkovský hesla nepamatoval, pak je zcela bezpředmětné, aby mu vraceli 10 let staré hardwarové šunky s win7, notabene, když je důvodné podezření, že tam může mít produkty své trestné činnosti. Pokud by se Jiříkovský najednou rozpoměl, mohl ty disky fízlům přece ukázat rozkódované. Čili celé odůvodnení je velká píčovina, přece „právo na digitální identitu“
6) Zmrd Angyaglossy se stavěl za své zmrdikolegy – jede v tom od počátku taky. V jistých justičních kruzích mají Angyaglossyho za totálního kreténa. BUdete se divit, ale na seznamkách je spousta zapisovatelek a ty vám za trochu té pozornosti, zábavy a něhy řeknou množství informací o brněnských poměrech v justičním Palermu. Mám dokonce kolegu, který se na tyto vztahy specializuje, ale disponuji i jinými informacemi z hluboce zakonspirovaných zdrojů. Nic ovšem není konkrétné, spíše mi to dovoluje udělat si obráízek o tom, jak soudci fungují.
7) každý zaměstnanec státní správy má PRÁVNÍ POVINNOST hlásit veškeré podezřelé věci, kde by mohla hrát roli korupce (viz též nepřekažení a neoznámení trestného činu). Fízli by museli být blbí, aby nevěděli, že Jiříkovskému vracejí počítače s bitcoiny. Jelikož to nenahlásili, jedou v tom taky, není možné, aby byli tak blbí. Navrácení hardwaru, se kterým byl spáchán trestný čin je věc nesmírně vzácná až jinak neexistující. Ať mi některý z těch jejich zmrdů ukáže jiný takový judikát!
6) Prolepený musel být i státní zástupce v kauze, aby nepodával stížnosti, odvolání a nešel do médií (to by nemohl, protože to by mu don Pablo hezky vytmavil)
8) takže si zrekapitulujme, kdo všechno MUSEL nutně být v Jiříkovského kauze nápomocen:
a) don Pablo
b) jeho advokát
c) tříčlenný senát NS (Škvain a spol, dohledat lze na rozvhrhu práce justičních prasat)
d) Angyaglossy
e) justiční prasnice nejmenovaného trestního senátu, která ho pustila na podmínku (buď KS Brno nebo VS Olomouc)
f) fízlové – jednak ti, co kauzu vyšetřovali a jednak ti, kteří spravovali zabavený hardware – zde je výčet relativně nejasný, ale neuplacení fízlů s sebou nese riziko, že to někdo z nich propálí
g) státní zástupce
h) bachaři. Museli zajistit, aby bílého koníčka nikdo nezapíchl ještě předtím, než vydá tajemství svých zakryptovaných disků, ale zároveň museli zajistit koníčkovi značný dyskomfort v kriminále, aby byl motivován pokud možno co nejdřív vydat všechno z bohatství svýho¨. Taky ho museli oddělit od případných defektorů, kteří by příběh koníčka mohli propálit.
Je to celé dost delikátní operace založená na mafiánství, značné koordinaci sil a zvláštní péči o mandanta v kriminále. Je to takové symbolické – Pablo chtěl miliardu pro stát, aby z ní mohl před volbami uplácet státní zaměstnance – volby se blíží. Miliardu si rozdělili zmrdi zainteresovaní na kauze – v průměru šlo o 75 mega na osobu, fízl asi nedostal stejně jako soudce, že.
Existoval poměrně dlouhý spor v justici ohledně platů bachařů. Existuje časové koincidence mezi uvolněnými bitcoiny (viz trasování blockchainu) a rozhodnutím dona Pabla dát na platy bachařů 200 mega – dohledatelné v mainstrýmovém tisku.
Challenger: takhle jste měl napsat hned ten článek. K tomu ještě přidám – je nutné, aby se aktéři na „horní úrovni“ už znali. To by byla práce pro šikovného investigativního novináře. Bachař je bachař, fízl je fízl, ti jsou moc nízko. Ale Škvain tam rozhodně nebyl proto, že by „to na něj vyšlo“. Nabízí se propojení přes Bradáčovou, se kterou je Blažek v holportu už pomalu 15 let (zajímavý je komentář Petra Dimuna k jejímu jmenování https://www.info.cz/zpravodajstvi-a-komentare/karieristka-ktera-neumi-uznat-chybu-proc-je-spatne-ze-se-bradacova-stane-nejvyssi-statni-zastupkyni). Bradáčová a Škvain se potkali na Vrchním státním zastupitelství a museli něco „péct“ už tam, takže teď dostal důvěru s Jiřikovským.
Stejně tak státní zástupce, kterým byl Dragoun, je nejspíš „kůň“ Bradáčové, ač se zdá, že zrovna s Blažkem se moc nemuseli.
A na podmínku ho dle všeho pustil KS – VS neměl důvod do toho vstupovat, jedině, že by tam bylo odvolání. Ale nic jsem k tomu nenašel, AI tvrdí, že rozhodnutí není veřejně známé. Odsoudila ho Bordovská. Ta současně rozhodla už tehdy o tom, že se smažou jen data ze tří počítačů, jestli už tady byly zárodky kauzy ale těžko říct. Že podmínečné propuštění bylo součástí plánu je ale prakticky jisté, proto to ticho. Jméno soudce, který ho pustil, bude nejspíš také hezky zapadat někam k Blažkovi a Bradáčové (která by měla okamžitě skončit také, nejen Blažek).
cocoqg
fatdwi – v týhle malý republice se všichni nahoře znají. Nebo znají někoho, kdo zná.
fatdwi
Znát lidi a znát lidi, co pokryji trestnou činnost je dost rozdíl. Kolik lidí, které znáte, by byli ochotni něco takového udělat a neprokecnout? A to Vám jde předpokládám relativně o houby, zatímco tohle je vysoká hra sibru, psychopatu a dalších charakteru, kterým není vždy možné verit.
cocoqg
Tak samozřejmě myslím soudce a politiky v exekutivě (ne křiklouny ve stranách). V těchto oborech, aby se člověk dostal hodně vysoko, tak v první řadě musí znát. Politik se může dostat i nedopatřením fluktuací voleb, ale jak mu vyprší mandát, tak zase spadne dolů, pokud nezná. Příklad je kdysi premiér Sobotka.
Sysop
Pozor, ona neni jedna mafie. Jsou to spis ruzne zajmove skupinky, ktere si i navzajem jdou ruzne po krku. Neco jako mafiansky bordel v Rusku pred nastupem Putina. Az se tem nasim domacim mafiim podari nastolit jednoho vudce, to teprve nastane prdel velika. Ted je jeste aspon sance, ze obcas jedna parta jinou potopi a nasinec si pres media zatanci na necim hrobe.
fatdwi
Sysop: mafiánský bordel je v Rusku pořád stejný. Pouze nyní oligarchové nesmí kecat do politiky a Putinovi platí desátky, jinak se nezměnilo nic. Jak by taky mohlo, zas takovej hráč, aby Putin oligarchům všechno sebral, fakt není. Jen přenastavil pravidla hry, což se běžných lidí nijak nedotklo.
Sysop
No ta velka doba zavirani oligarchu do krymu (ne na Krym) uz pominula, zda se. Kuci pochopili, ze je lepsi vydelavat porad a chlup mene, nez jednou a hodne. Co mam tam zpravy ze zeme, kde predevcirem je pozitri, tak je tam ted vetsi klid na praci, nez byval. S vyjimkou banxteru, ty nema na 100 % pod palcem ani Elvira Sachipzadovna.
Me je to fuk, ja tam neziju a vliv to na mne nema, jen hledam paralelu k nam, coby ‚divokemu zapadu‘ vzhledem k RF.
fatdwi
Sysop: taková doba ale nikdy nebyla. Putin zlikvidoval Chodorkovského a ostatní velmi rychle pochopili, že bude lepší platit výpalné než skončit stejně. Putin neudělal žádný „pořádek“, pouze sám sebe nominoval za vrchního mafiána, se zákony, fízlama a armádou v zádech. To bylo předtím nepředstavitelné, že by si policajti přišli pro někoho z oligarchů. A taky se to už nikdy potom nestalo. Holt se hoši smířili s tím, že capo di tutti capi z nich nikdo nebude, protože jednoho už mají a nemá smysl s ním bojovat.
Tehdá ještě netušili, že je blbec zatáhne do války a jejich těžce nabyté majetky v zahraničí budou v ohrožení. Ale prohráli jednou, můžou prohrát zase, už si zvykli.
Sysop
Jojo, trosku jsem to naslehal, ale myslel jsem samozrejme Chodorkovskeho.
Foundryman
Tuhle jsem četl sáhodlouhý rozbor jednoho ukrajinského ekonoma na webu strana.ua. Zkoumal, proč při stejných výchozích poodmínkách (nebo dokonce lepších pro Ukrajinu) je UA ve sračkách a Rusko jde nahoru. Dle jeho mínění je to tím, že v Rusku se Putinovi podařilo dostat hospodářství zpod kontroly mafií pod kontrolu státu. Což se na Ukrajině nikdy nikomu nepodařilo a proto tam jede korupce a drancování naplno.
corona
Foundryman:
„..podařilo dostat hospodářství zpod kontroly mafií pod kontrolu státu…“
– – –
… což mohou mediální přesvědčenci nazvat „ohrožení svobody podnikání“ a tím označit RF za krutou totalitu, zatímco UA = svobo&demo.
Bahnak
Nevím, jak se na to dívají oligarchové, to by věděl spíš někdo, kdo sleduje naše oficiální média, viz výše. Ale co se týká normálních lidí (doktoři, učitelé, kancelář apod.), tak pro ty je změna jednoznačně pozitivní.
Co se týká životní úrovně ve větších městech, tak bych představy o společných záchodech, komunistech a oprýskaných panelácích dost rychle opustil. Na jednu stranu pěkně tvrdej kapitalismus (práce, kdykoli si zaměstnavatel pískne), na druhou stranu „se ochladilo, v noci bylo 15 stupňů, ale ještě nezapli podlahové topení, tak musíme přitápět přímotopy“ a na dovolenou Turcija, ale chtěli bychom příště do Bahrajnu jako soused. Bych rád viděl za Jelcina, jak normální Rus letí do Turecka…
Sysop
Muzeme se na RF koukat jak chceme, ale pro nas z toho neplyne vubec nic. Nemame ani jejich kulturu, ani jejich mysleni, ani jejich zdroje… vlastne lautr nic.
Pro nas je problem, ze jsme privesek Nemecka a Nemecko se rozhodlo pro autodestrukci. Na to by bylo vhodne se zamerit a premyslet, co s tim udelame. Porad jsme na tom lip, jak Nemci. Ti sice maji bohatsi spolecnost, ale uz ted maji politicky vic utazene srouby, nez my (snad s vyjimkou medii, kdy v Nemecku je chloupek vic volnosti, nez u nas). Jsme mensi, mame vetsi moznost manevrovat. Oni ne.
Pokud se ovsem debata scvrkne na ‚s tim se neda nic delat‘, ‚to jedinec neovlivni‘, pak mi unika, proc je rec o RF, kde je to v tomto smeru uplne to same.
corona
Sysop 8.6.2025 v 10:38
“ se neda nic delat‘
– – –
Jsme na sestupu. Čím později přijde obrat, tím víc to bude bolet. Dokud je tam ale ta současná banda, není šance.
Bahnak
Já vím. Rusové nás jako svoji součást neviděli nikdy, to je jen propaganda, a dneska nás vnímají jako… přívěsek Německa. Pokud tedy o nás vědí víc, než že máme pivo a Krtečka… Stalo se mi, že mi kdosi sděloval jakousi částku v jévro a na můj dotaz, zda to platil v eurech, odpověděl, že to je proto, abych to chápal. Že jsou u nás koruny a že se fakt líp z hlavy počítá „děleno čtyřmi“ než „děleno 22“, ho trochu překvapilo. Že prej důmal, že jsme v EU. Některý nuance jsou evidentně pod jejich rozlišovací schopnost.
A máš pravdu, politiku vnímají stylem Moskva daleko, car vysoko.
Sysop
Stari Rusove nas povazovali za bratry, teda aspon ti, co meli ahnung o druhe valce.
Soucasna mladez o nas nevi nic, nebo jen to, co nekde nacte na webu, vcetne ruske propagandy. V tomto smeru je na tom nase mladez smerem na Rusko uplne stejne.
Takze se da vychazet z toho, ze nejaka stara valecna spojenectvi jsou pfutsch a nema smysl se na ne dovolavat. Tabula rasa. V soucasnosti jsme nepritel RF, coz se nam po vrbeticke namaze podarilo a podporou UA jsme to i jasne podtrhli. Tim je dane, jak nas bezni Rusove vnimaji. Chteli jsme to, mame to a muzeme se na to i spolehnout.
Jako jo, muze nam to byt v podstate fuk, ale je to podobne, jako na ulici nahodne vybraneho cloveka poslat do prdele. Muze nam to byt fuk. Mozna…
Kazdopadne nas problem je predevsim v Bruseli a na to je potreba se soustredit. To nejmensi, co kazdy z nas muze udelat je, poradne se zamyslet pred podzimnimi volbami. I to ma vliv, byt maly.
Jihočech Honza
Můžeme si u RU myslet kde co, ale v tuhle chvíli je to jediná protiváha EU a hroutícího se Německa. Nemusíme se s nima nějak zvlášť kamarádit, mají svoje zájmy i svůj styl politiky a života, ale bylo kurva zbytečný si z nich dělat nepřátele. V ničem nám to neprospělo, stálo to hromadu peněz a Malorusku jsme pomohli tak akorát do hrobu.
Když vím, jak je barák blbě postavenej a v jakém stavu je elektroinstalace, že ve sklepě je plno propanbutanových láhví, je dobré kontrolovat, kde jsou únikové východy a zda jsou průchodné, dřív, než se začne valit kouř a vypukne panika.
Sysop
Jde o zajmy, jako obvykle. My si chceme udrzet prizen zapadu, takze musime zpivat jeho pisen. Ze to nekteri delaji i z presvedceni, inu to je v nasem narode jiz tradici, taky zde nemalo lidi vitalo kdysi Hitlera a souhlasilo s liqidaci Zidu. Jenoduchym lidem ukazes nepritele jednoduse.
Jihočech Honza
Zvlášť když je bílej a a moc nefandí evropským hovnotám.
corona
Jihočech Honza:
Máme v čele banderizéra a hadrfouse. Příliš se dělat nedá.
Jihočech Honza
A Českou televizi, Senát a Ústavní soud, většinu univerzit…
corona
Jihočech Honza
„A Českou televizi, Senát…“
– – –
Volič volil, ti zvolení pak rozhodovali a dosazovali další…
Lojza
Jen ze jdu okolo….jsem se chtel zeptat, jak ze presne nejakej prezident nejak zasadne ovlivnuje, co se tady deje? On ma nejake zasadni pravomoci, ktere mohou otocit smerovani republiky tam ci onam?
A pokud by tam byl Babis, myslis, ze by se tedy delat dalo?
A co presne by se prosim dalo delat?
corona
Lojza:
„Prezident by nejmenoval do vlády ministry, kteří by chtěli vystoupit z NATO a EU“
Ještě něco…?
Lojza
To je docela odvazne tvrzeni, protoze prezident nema co kecat do toho, kdo bude nejaky ministr. Jo, ze to proslo Zemanovi, tak to je vec jedna, ze se nejaci lide bali proste s nim jit do sporu, ve kterem meli navrch. Pokud se nepletu, nema prezident prilis moznost do toho kecat. Jo, muze zdrzovat a tak, ale to je tak vsechno. Takze v tomhle problem nebude…
corona
Lojza
„…prezident nema co kecat do toho, kdo bude nejaky ministr.“
– – –
Prezident republiky
a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi, …
Lojza
Ano, ale na navrh predsedy a nema co kecat do toho, co mu predseda da jmenovat.
Hodne se to resilo za Zemana….a rikam, tomu to proslo proto, ze se ho vsichni bali,pripadne nechteli riskovat stret, no
corona
Lojza:
„..nema co kecat do toho, co mu predseda da jmenovat…“
– – –
To jsi slyšel kde…?
Lojza
A kde se presne pise, ze do toho kecat muze?
corona
Lojza:
„jmenuje a odvolává“
.
Lojza
Vládu jmenuje a odvolává prezident republiky. Prezident také přijímá demisi vlády a jejího předsedy, a na návrh předsedy vlády jmenuje a odvolává ostatní členy vlády. Odvolání vlády je možné, pokud vláda podala demisi, nebo pokud jí Poslanecká sněmovna vyslovila nedůvěru
misaka
Prakticky má ty milosti ale to není málo, jak praxe ukázala.
Je zde nutno zmínit od 90 snahu zrušit Senát, aby nešlo přehlasovat. Tehdy pod záminkou nákladů 1 mld…kde jsou ty časy …
což přesně vidíe, z vouctavního vouda padá čímdáltímvíc zprasků, vodevřeně vyhrožuje zasahováním do voleb á la rumunskej cigánov (napřed nelegálně zrušený, pak nelegálně zavřenej kandidát a nakonec po spočtení výsledků, kde jasně vyhrál zástupce toho zavřenýho kandidáta, tak najednou přišly nejaký 2M dopicků vod mrtvol a prorežimní ksindl s násokem vyhrál, to sou vjeci co), a tak
Jihočech Honza
A milosti, to je užitečná věc, jak ukázal děda Biden.
Lojza
No jasne no, pripadne jisty pan Zeman…
Sysop
Cert vi, kdo za Bideta ty milosti vubec podepisoval.
Latimerie podivna
Vzhledem k tomu, že milost dostal i jeho syn, tak při smyslech občas byl. A nebo to zařídila Jill (manželka).
V souvislosti s tím prezidentským podepisovátkem by mě zajímalo, jestli ti prezidenti vůbec vědí, co všechno vlastně podepsali (tedy v výjimkou Bidena, ten určitě nevěděl, i když to podepisoval osobně). Většinu toho samozřejmě ten prezident ví, ale když tam někdo podstrčí něco málo významného, co prezidenta (moc) nezajímá, tak to podepisovátko podepíše a prezident se o tom ani nedozví. Kdyby to podepisoval sám, tak se třeba na to může náhodou podívat co podepisuje (náhoda je blbec), ale s podepisovátkem je to bez rizika.
Bahnak
@ Sysop souhlas
S vyloženě mladejma <40 jsem se teda nebavil, ti starší s pece en něco pamatujou, ale málo. Ti mladší teda někteří (dost) byli Práge.
Ano, o to, aby nás vnímali jako nepřátele, se naše vláda snažila velmi. Ani ta předtím teda moc přátelských gest neudělala, i když tam nebyl vyložený fanatismus. Vlastně se trochu divím, že na nás nemají pifku větší, přece jen je víc serou Pobalťani a Poláci.
Co se týká náhodnýho člověka na ulici, tady jde navíc o někoho, kdo není zrovna jeden z tisíce.
JJ. Čeká se, až se EU v téhle podobě složí, a co z toho bude. Protože pokud se nesloží, bude z toho soft koncentrák.
karban
Ale tak zatančit si lidi furt můžou i v tom Rusku. A dokonce si kolikrát můžou vybrat jestli až na hrobě nebo rovnou pod oknem.
cocoqg
Jo, právě to vypadá na válku mafií ODS a STAN, kde STAN drží na uzdě ministerstvo vnitra, který nechce ztratit zrovna o volbách. Proto asi nevyšlo ven všechno a otázek je spousta. Aby se Prevít udržel, nesmí zničit Fialu. Pravděpodobně ale ještě dostanou figuru Staňury.
Jantar
Estébácké a komunistické rodinky se přece 50 let navzájem znají.
100% to pak platí pro ty pražské.
Jejich dětičky jsou prorostlé státní správou od obecních zastupitelstev až po ministerstva, přes vysoké školy (tetuše), policií, soudy a polostátní firmy.
Havel zbavil komunisty průměrné moci a daroval jim absolutně neomezenou moc nad ekonomikou a životy nás všech.
Politika je jen loutkové divadlo pro blbečky.
Sysop
Nerad ti beru plamenny projev, ale ja jsem devadesatky prozil v Brne a co tam se delo, to obcas zvedalo oboci i Prazakum. Neni pravda, ze nejvetsi bordel je v Praze a delaji ho prazaci. To je povera. Sveho casu jsem mel moznost nahlednout pod poklicku prazskeho politickeho hrnce a nestacil jsem se divit, odkud ti nejruznejsi lide jsou a kde jsou ruzne mimo Prahu zasiti. Podotykam, par sedych eminenci, kteri si tykaji s nasimi politiky, zije sice v Evrope, ale ne v Cesku. Jmena, ktera medii neprojdou.
Jantar
Ti největší šíbři jsou neviditelní. A fungují skrz nastrčené koně. Tak aby to nešlo rozkrýt.
Kdo je vidět a jeho jméno je trochu známé, ten není velká ryba ale střední.
Mocné pražské rodiny si najímají fackovací panáky z Moravy: Topolánek, Nečas, Fiala,… které pak politický odstřelí (se stamilióny v kapse) nebo předhodí davu.
Jen hlupák krade viditelně.
princdrson
pak je otázka, kdo pase Bureše
Sysop
Hele, to je zajimava otazka. Driv jsem si myslel, ze je v tom vsem za svoje.
No…
…asi ne.
Jenze cert vi, kdo se na nej mezitim navesil a komu pomaha za nejaky obolus delat to, co by jinak mel delat pro volice. Kdyz pujdu hodne do historie, tak jsou tam porad ty jeho prachy, co ukradl komarum a co nebejt listopadu, tak ho poslaly nekam tezit rukama uran. Ostatne ty prachy pak vybublaly pri tech jeho carovnych nakupech (ja vim, Chemapol koupil za nic, ale byly i dalsi fabriky a podniky), kde rikal ‚svycarske fondy‘ a ‚svycarsti kamaradi‘. Pritom ti, co ho znali uz za komara, tak svorne rikali, ze by si pro Kcs koleno vrtal a s nikym do holpecu jit nechtel.
Takze bud na nej nekdo mel tu starou komunistickou slozku a dokud to nebylo promlceny, tak to konvertoval v bic a nebo skutecne mel nekoho venku, kdo mu ten balik oprasoval a kryl.
Dachsmeister: takže zase nic. Pořád OFI a Ameropa, „kamarádi ze Švýcarska“, ale kdo to je a co přesně se tam dělo nikdo kromě aktérů neví. Nejspíš s nimi Babiš typicky vyjebal a jsou důvody, proč tito nejsou dávno v médiích.
Sysop
Nikdy nikde neprosaklo, kolik ukradl tem komarum.
fatdwi
Sysop: „kamarádi ze Švýcarska“ měli peněz dost, takže ten „základní kapitál“ byl nejspíš zdravej, na Agrofert to stačilo. Pochybuju, že se někdy dozvíme pravdu. Když „privatizoval“ Petrimex, tak už věděl, co dělá. Kdo ví, co kde „privatizoval“ za totáče.
Sysop
No cetl jsem clanek, je to uz davno, kde jeho spolupracovnik ze Svajcu tehdy docela opatrne naznacoval, ze Andy to proste s penezma umel. Velmi, velmi opatrne.
Pokud jsem to dobre pochopil, tak pres nej tekly prachy do/ze zahranici a on si hral malou domu. Jakym zpusobem, vi jen on a par zasvecenych. Prisli mu na to a sli po nem. Listopad to utnul, Andy splynul s podlahou a vyloupl se, az byl klid. Akteri jeste ziji, ale jak pises, cert vi, co na ne Andy ma.
Mel jsem dobreho kamarada u BIS, uz nezije. Ten mi tvrdil, ze Andy mel hodne, skutecne hodne dobre kontakty do SSSR na ta spravna mista. Dokonce ze v dobe, kdy je v Andyho historii bile okno a Andy tvrdi (jako jediny), ze byl ve Svajcu, tak mel studovat institut Dzerzinskeho. Nebyl ale politicky zajem to nejak resit. Treba to taky jednou vyplave.
Jantar
Já myslím že kamarádi ze švýcarska a kamarádi z Ruska, to se navzájem nevylučuje. Když mohli že švýcarska financovat Hitlera, nebo vagón zlata pro Lenina, proč by lehce nezafinancovali Bureše, když viděli že je kluk šikovná.
Kdo byl v zahraničním obchodu, ten se setkal s mezinárodními institucemi a mafiemi.
Takže bych nevylučoval,že ho do jisté míry neovládají švýcarští finančníci pro svoje politické účely ve střední evropě.
Když zbytek politiků tu pase americká ambasáda.
Ony jsou totiž naše české mafie a pak nadnárodní finanční a mocenské mafie z City, New Yorku či Bernu. A ty tu mají své zájmy. A ještě jim vyhovuje, že zůstávají skryté pod těmi národními mafiány. Kteří když nespolupracují, tak s nimi občas třeba ve švýcarsku spadne vrtulník, nebo v londýnském vězení sklouznou na mýdle.
Sysop
Echt svycarske financniky Cesko zrejme moc nezajima, ale ve Svajcu je uklizenych hodne lidi, kteri meli vliv uz za komara a maji ho i dal. Nasi, ceskoslovensti sibri. Jsou tam ve vetsim bezpeci, nez tady, mimo dosah medii a mohou si financne dovolit tam zit. Ano, ti maji svoje zajmy v Cesku, protoze je to i jejich zdroj obzivy. Svycarsko ne.
Lovec Opic
A které jsou to ty mocné pražské rodiny?
leon
V tom jsou odeesáci jednička jak najít zdroje pro financování špinavostí a korupce.
Například „církevní restituce“. A vovčani je stále volí a pak se diví, kam jsme se to dostali.
Jaký „materiál“ v populaci převládá, taková je vláda.
cocoqg
Církevní restituce (vč. inflační doložky) jsou dílem zmr. Miroslava Nezadlužíš Stát Kalouska. Tento protřelý šíbr pochopitelně věděl i jak zainteresovat ODS, pokud ji potřeboval.
(potěšilo mě, že když jsem Kaldu naposled viděl na videu letos na nějaký obskurní pražský konferenci o udržování války na Ukrajině – kam on vcelku zoufale přišel lobovat za nějakýho zbrojaře – tak byl alkoholik Kalda už celkem rozklepaný a poněkud sešlý věkem a alkoholem. On neuděal novou stranu, protože už na to nemá sílu. A to je pro ČR jedině dobře)
Ten první odkaz měl být / od boku zas bez kontroly ctrl – zasrané klávesy, víte že nedělám korekci wolové ne, puntičkáři a borováči vysazení. :-))) https://www.youtube.com/watch?v=1DvDjeRs-_o
Lovec Opic
Jak přišel autor článku na skutečnost, že mlčenlivost porušil advokát pana Jiříkovského?
„Je zřejmé, že se konkrétní jména a konkrétní skutečnosti dostaly do médií ze strany orgánů činných v trestním řízení. Oznamovatel se důvodně domnívá, že takto konkrétní informace mají k dispozici pouze osoby z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) nebo z Vrchního státního zastupitelství v Olomouci,“ stojí v textu trestního oznámení na neznámého pachatele, které podal Tomáš Jiřikovský.
To je zcela prosté: pouze advokát Jiříkovského měl k němu přístup do kriminálu, aby mohl Jiříkovskému zprostředkovat informace a dát nabídku, která se nedala odmítnout. Ten musel zároveň říct o podrobnostech případu donu Pablovi a dalším zkorumpovaným soudcům – respektive za zkorumpovanými soudci šel pravděpodobně don Pablo. A pravděpodobně to nedělal poprvé. Že by dal Jiříkovský nabídku donu Pablovi přes svého advokáta považuji za velmi nepravděpodobné. Myslím, že kdyby lovci opic uměli číst, tak by jim to bylo jasné.
I když věřím, že se to neomarxistické chamradi nelíbí.
To, že se kauza dostala do mrrdií je věc jiná. S tím určitě advokát nemá nic společného. Samozřejmě, že se koníčkovi nelíbí ten humbuk, co nastal, protože to ohrožuje jeho samotnou existenci. Podle mého mu ovšem TO poradil don Pablo a jeho adovokát. Podle mě je to jen výkřik do tmy.
Jak se praví v jedné ČSSR detektivce – „Kachna je jedinej živočich, co žere, i když nemá hlad“.
Btw, proč se vlastně Blažkovi přezdívá Don Pablo? Má to něco společného se Španělskem nebo jižní Amerikou? Bo jestli to má být narážka na italskou mafii, tak po jejich je Pavel Paolo.
Před několika lety jsem zaslechl, že je to podle Escobara. Navíc španělský Pablo zní tak nějak drsněji než italský Paolo. A teď s těma miliardama z fetu to vlastně i celkem sedí.
https://www.kverulant.org/cases/wanted-pavel-blazek-alias-don-pablo/
Tu přezdívku muvymyslell Svatopluk Bartík protože mu Blažek vymyslel přezdívku: „Základka“. Byl to jediný zastupitel Brna, který měl pouhé základní vzdělání. Se Pražáci poserou až jim ho pošleme do Prahy místo Blažka.
Pražáci měli takovýho borce už v devadesátkách, nebožtíka Šteinera. Za kolibříka ideální radní pro dopravu, se základkou. Ale někdy krátce po miléniu se plácnul přes kapsu a zakoupil maturitu.
Tady byl profesor na základce co si to pletl s pedagogem podle toho jestli mu už zmizeli prsty na tlamě od facek rodičů. Ale kudy chodil tak řval že je vzdělaný protože četl machiaveliho, zmrd.
Newspeak: dneska už neříkáme „leží s uříznutou hlavou zakopanej vzadu na dvorku pod hromadou kompostu“. Dneska už říkáme „odletěl na Filipíny za manželkou.“
Na to, co se tu okolo daru státu událo, můžeme mít různé názory (které jsou jak známo jako díra do prdele – každý ji má).
Tak i já mám názor, a to ten, že ty svině nejsou tak blbé, jak to vypadá – oni jen ve své bohorovnosti si vůbec nepřipustili, že by z této akce nějaký průser mohl nastat. Vždyť mají státní aparát včetně tzv. veřejnoprávních médií pod kontrolou a to by bylo, aby to plebsu neprodali naopak jako velký vládní úspěch – tak přece zněla první story s níž ta sebranka přišla. Vůbec nepočítali s tím, že by někdo hledal blechy na „zisku“ státu z majetku odsouzeného lumpa a už vůbec s tím, že se podrobnosti o celém případu tak rychle rozkřiknou (což je samo o sobě podezřelé, jako by na tom měl zájem někdo mocnější než vláda).
Pokud tomu tak je, pak se asi jedná o ruskou stopu, neboť spřátelené tajné služby by přece nepracovaly na likvidaci tak (vůči nim) devótní smečce.
Jen bych dodal, že na celé věci se mi líbí to hemžení – jako když nachčiješ do mraveniště.
Shrnuto hezky, vidím to stejně jako Bedřich77.
zloděj křičí chyťte zloděje, ano je to legrace
Zatím můžeme akorát spekulovat.
I jen ta „stopa“ může bejt kromě ruský třeba čínská nebo i francouzská atomová. A nevylučoval bych ani americkou. Tam teď taky jedou trochu jinou politiku, než když Kolář docházel hulit péra na Tržiště na ambasádu a na cestu zpátky dostal děrnou pásku pro Pávka na další tejden.
👍 Robotizace 4. generace dle šwába globalizace, akorát musí zkontrolovat aby mu sepnula baterka. Trochu pokročilejší než ksichties sophie občanka SA. U ni museli oskenovast i hydrauliku na kárce na pitvoření. Ale směr na vyhubení lidí roboty je asi totožný. 🤣😲🤦♂️
Asi jo, až na tu ruskou stopu. Fialenko stejně končí, a nahradí ho Babiš nebo dokonce Rakušan, kteří banderovce chtějí podporovat dál. Rusáci by spíš rádi zlikvidovali zběhlého rozvědčíka na Hradě. A tenhle potenciál tam nevidím, ledaže by bitcoiny přišly i jemu. Je sice blbej, reagoval zase frázema jako „pád vlády by nikomu nepomohl“, což samozřejmě nemůže být konstatování faktu, protože to nemůže vědět, ale jenom obvyklá komunistická ochrana statu quo (komouši, když se dostanou k moci, tak se brání jakýmkoliv změnám).
Je sice blbej, ale to k sesazení nestačí, zvlášť když byl stejně blbej už před zvolením.
No to je „hra, se mnou nepočítejte v tom nepojedu aktivisti. Ztráty rus – ukr mají 1:20 aktuálně s tím že trump řekl že rusové jsou 20x silnější jak ukr, ú neumocňuji to jo/ však řekl že amerika se tohodle levelu neučastní a je to věc loutkářů podřízené eu tedy bilderbergy kalergiády výměny obyvatel evropy. …čekáte co, brrrr
bureš & čuk a gek, cvoci
https://pravyprostor.net/rizena-vymena-puvodnich-obyvatel-von-der-leyenova-premyslite-o-tom-co-jste-udelala/
https://www.youtube.com/watch?v=RuOQNaHmdyo
No ale to nejsou „nad cvičení placatozemci a ví že orešnik doletí přes pól do kalifornie nebo na floridu na ranč šéfa. :-)))
https://www.youtube.com/shorts/aouo4swT6eo
https://www.youtube.com/watch?v=-TmyfpVD8V8
Podle mne to vytáhli lidi od Redla/Rakušana, protože chtěli namazat SPOLU schody a přetáhnout jejich voliče. Taky to krásně překrývá jejich průsery, o kterých se vůbec nemluví.
To se mi nezdá. Dozimetristi vědí, že šanci na koryta mají jen se Spolu. Přece nechtějí vládnout s Burešem. Jedině, že by se povedlo do voleb Bábu na dvacátej pokus odsoudit za Čapák. A ideálně eště Vokamůrku za vobrázek čerta. Ale kdo to zařídí? Tetka Evča Dekráva je tak marná, jak je namyšlená. A že by v zákulisí tahal za nitky Don Pablo? Proč by se namáhal, zvlášť když ho takhle vyšplouchli.
Jako nemusí jít o krátkodobý plán. 4 roky v opozici, pak premiéra, proč ne. Stačí prostě zlikvidovat SPOLU a absorbovat jejich voliče. A třeba mají i lepší plán, jako že prezidentčík jim dá premiéra z druhého místa a ANO se roztrhne, přičemž s půlkou udělají koalici. V ANO je taky solidně zazmrdováno, tu stranu nedrží pohromadě prakticky žádná ideologie, jen oportunismus.
Každopádně je fakt, že Fiala a Rakušan loví ve stejných vodách. Jeden je tu navíc.
Jasně, tak možností je spousta, i tahle. Pak ale spíš v první řadě sázka na domluvu se správní radou Pávka. Čtyři roky u ledu až kdyby to neklaplo. I tak mi to pro ně v současný situaci přijde jako výstřel do vlastní haksny.
Ideologie. Tu měli socani (kde dneska jsou) a ODS naposled někdy v devadesátkách. Pak jsou tu zvrácené ideologie (komunisti, zelený, původní piráti – i když to je vlastně totéž co komanči).
Moderní strany a hnutí jsou korupční nebo přímo mafiánský marketingový projekty (STAN, TOP, ANO, SPD…) Z odéesky se postupně stalo totéž. Jo, Motoristi. S Borisem Šťastným a Veseckou? Tak určitě.
Nejtransparentnější jsou vlastně lidovci. S kýmkoli do koalice a krást na maximum, co ještě projde. V tom se za ty léta stali mistry. Akorát nevim, jestli se tomu dá říct ideologie.
Čert vyletěl z elekriky a jmenoval se …..ra
https://www.youtube.com/watch?v=7TT0BQzsK38
Pod vedením Ursuly von der Leyenové panuje v Evropské Komisi nevolnictví
https://aktax.cz/pod-vedenim-ursuly-von-der-leyenove-panuje-v-evropske-komisi-nevolnictvi/
Nevolte nikoho z televizní obrazovky…
https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025/videos/1247871813402498/
https://navratdoreality.cz/elektronika-za-socialismu-fronty-nejistota-a-trocha-humoru-23389.html
To byly zlatý časy… vyloženě…
Ovšem i tehdejší strana a vláda mohla právem říci, že se máme nejlépe v dosavadní historii…
Ve srovnání s První Republikou? Tak to vážně těžko.
Tak to vážně snadno. V osmdesátkách rozhodně nebyl hlad, všichni měli oblečení i boty, elektřina prakticky všude, aut mnohem více…
A ještě zlí komunisti stříleli do hladových dělníků….
Nebo že by to byla ta demokratická První republika ?
Dezoláta Fučíka a jeho soudruhy stíhala a zavírala protiprávně tehdejší policie, ale ani to nestačilo, tak nakonec stříleli do lidí.
Stejně jako dnes stíhali „proruské dezoláty“ zatímco ve státě kradli ve velkém a obyčejní lidi neměli co jíst
Sakryš, nejsme dnes ve stejné situaci ?
@JH
a Husák do dělníků nestřílel jako Masaryk…
A pak nastala doba temna, HavloKlausoZemanoAndrejoFialová bída!
Ale střílel, když bylo potřeba, například v srpnu 69.
To nic nemění na tom, že se životní úroveň proti dvacátým i třicátým letům výrazně zvýšila.
A ta se výrazně zvýšila proti 80. nebo 90. letům předchozího století. Tak to prostě je a je nesmysl tvrdit, že ne, nebo taky falešně vsouvat přirozenej rozvoj díky technickýmu pokroky za nejakou zásluhu zřízení. Leda hovno a esli neco, komouši to výrazně zpomalili, důvody jsou zřejmý a vidí to každej, kdo nemá hlavu v prdeli bolševickejch hoven.
Jihočech psal, že i ten bolševik dokázal celkem podstatně zvednout životní úroveň většiny obyvatel ČSSR oproti meziválečné ČSR. A to má recht.
Samozřejmě je pravda taky to, že na vyspělé evropské státy jako např. Nizozemsko, Záp. Německo, Švýcarsko, Francie, Švédsko atd. naopak zase ČSSR 80. let ztrácela.
A že dneska je na tom většina Čechů líp než před plyšákem, ale ztráta na bohaté evropské státy se moc nezměnila.
akorát že tvl, navzdory prvorepublikovejm kdemohrkadům, ČSR pořád těžila z toho, že to bylo průmyslový srdce tehdejšího mocnářství, a byla mezi nejvyspělejšíma zeměma světa (i přes to, jakej zaostalej rurální žebrákov byla slovač)
Kdyby to bolšáni nezkurvili – ohromně nadanejch lidí, co měli vagón novejch nápadů, objevů, vynálezů, který sme mohli MY valit do celýho světa, místo západa – mohlo to pokračovat a mohli sme byt na úrovni tech států, co jmenuješ; bolševik to zkurvil a tydle západní stády toho potom jenom využily a dorazily to tady do věčné pozice žebráckéí montovny (místo konkurence), která jim náramně vyhovuje.
Todle neustálý předhazování ČSR jako žebrákova je bolševická sračka, bolševickej žebrákov z toho byl potom. Životní úroveň i za raspubliky výrazně rostla (tak jako ustavičně rostla přetím).
akorát že tvl, navzdory prvorepublikovejm kdemohrkadům, ČSR pořád těžila z toho, že to bylo průmyslový srdce tehdejšího mocnářství, a byla mezi nejvyspělejšíma zeměma světa (i přes to, jakej zaostalej rurální žebrákov byla slovač)
Ano, máte pravdu, celkem dobře jste si to na wiki načetl.
Kdyby to bolšáni nezkurvili – ohromně nadanejch lidí, co měli vagón novejch nápadů, objevů, vynálezů, který sme mohli MY valit do celýho světa, místo západa
No, nalejme si čistého vína. Bylo by to stejné jako teď nebo za první republiky. Tedy 10 až 15 let za západními zeměmi. Je to vět mentality a vládnutí. Stejně jako teď hrabe partička oligarchů hlavně pod sebe, tak hrabali továrníci za první republiky, proto dopadli, jak dopadli.
To je prave to, co je to to ‚MY‘. Za komara skutecne patrilo vsechno vsem a nikomu nic. Ale bylo to jakes takes MY. Predtim nebylo zadne MY, byli konkretni vlastnici a to vetsinove Nemci, nebo Zide. Cechu pomalu. Dneska velke fabriky a spolecnosti zase vlastni vetsina cizincu.
Takze kdo to je, ten MY?
Sysop
7.6.2025 v 21:20
tech soukromejch fabrik byl vagón, i když třeba se spoluvlastnictvím nebo na úvěr; takovou fabriku totiž holt než na dluh nepostavíš, a dneska už tuplem ne, a je jedno esli nandeš nekoho, kdo do toho pude s tebó, nebo pudeš za židákem do banky, furt seš dlužné
byla totiž pořád značná šance se z nejakýho živnostníka stát továrníkem, nebo aspoň důležitým vedoucím vývoja u nekoho takovýho, že takovejch bylo (a mohlo být, šikovnejch lidí co uměli vymyslet novinky, který eště nikdo jinej na světě neměl, tady bylo); komouš to všecko zkurvil a ty nejschopnější za vodměnu mnohdy zavřel, tvl, to nevymyslíš
Ale jo, ja urcite komary chvalit nechci. Neni za co.
Spis srovnavam CSR 20. let a CR 20. let. My se na komary vecne vymlouvat nemuzeme.
Behemot, Sysop
Tohle téma je na dlouhý diskuze, který už i tady mockrát proběhly. Zkusím to co nejstručněji.
1) Nehájím bolševika, však tady o něco výš píšu, že komunismus je zvrácená ideologie. Podpořil jsem Jihočecha, neb měl prostě pravdu – životní úroveň Čechů a Slováků za reálného sociku byla lepší než před tím, včetně první republiky.
k tomu
2) Bez bolševika by zřejmě nešly tak masivní investice na Slovensko. A ty byly potřeba. Komunisti udělali hodně špatného, ale udrželi pohromadě Československo. To byl v regionu silný hráč, stát který měl smysl. A jen tak někdo si na něj nemohl dovolovat. Samozřejmě proti supertěžkým váhám jako Třetí říše podpořená v Mnichově Británií a Francií nebo později SSSR v ’68 nebyla na úspěšnou obranu prakticky šance – ale třeba na Poláky a Maďary byl dojem dostatečný. Dnes pohrobkům Československa zbývá jen spoléhat na NATO.
ale
3) Na druhou stranu: Bez bolševika by ta životní úroveň nejspíš už v těch osmdesátých letech byla podstatně lepší.
karban
7.6.2025 v 22:29
Dost pravděpodobně v sedumdesátkách, bolšán reálně zkrachoval tak v šedesátejch letech, ostatně taky proto byla měna ve třiapadesátým. Řekněme že eště v padesátkách by probíhala hlavně vobnova, ale v rámci lidí co měli skvělý věci jenom čekající na uvedení na trh by průmysl jel dál. A dál.
Navážu ai na sysopa – vono to je těžký, po dalších 40 letech úpadku prostě vlak ujel tak moc, že jak ho chceš dohnat? Sám to vidíš u vás, režák je už dneska napřed a zrychluje se to. Až ujede úplně mimo dohled, co s tím chceš dělat? Pokud neusne na vavřínech a neupadne stejně, jako aktuálně zápat, tak ho nedoženeš.
Marty…
7.6.2025 v 21:01
tvl vyfetlo zas došlo dřístat hovadiny…zkus neco novýho, seš aktuální jak předvčerejší noviny tpč
Re: karban 7.6.2025 v 19:34
No, ze je na tom vetsina Cechu lip, nez pred plysakem… ono se to tezko pocita.
Nezapomen, ze dneska mas dluh na ovcana cca 360 000 Kc, cili ctyrclenna rodina ma sekeru bratru 1,5 mega. Bez ohledu na to, kolik vydelava, nebo jaky majetek zdedila, atd.
Takze tech 1,5 mega na rodinu musis videt nekde okolo sebe v tom, co ti dal stat. A vidis to? Protoze pokud ne, pak se sice mame lip, nez tehdy, ale za kurevskej dluh.
Pokud se budeme drzet Jyrkova hesla, ze dluhy se neplati, pak muzeme byt v klidu a uzivat si to.
Tim nijak nevyvracim to, ze za komara vnitrni dluh byl taky docela velkej a krome toho doslo k okradeni vsech schopnych hned na pocatku. Pokud ale soucasnou situaci chceme srovnavat s prvni republikou, tak si dovoluju upozornit, ze do pocatku 30. let CSR penize pujcovala a statni dluh neexistoval. Ten vznikl az prenesenim hospodarske krize do CSR od roku 30.
Takze… pokud ted stojime na prahu nove hospodarske krize, rekneme jako pred sto lety, tak jsem zvedav, kam se se statnim dluhem dohrabeme nyni, kdyz mame 360 000 Kc dluh na osobu a pred sto lety byl nula!
Vnitřní dluh se přetavil do bankovního… Vnitřní dluh viděli skoro všichni, ten bankovní jsou čísla v počítači.
Na jedný straně komanč blbě řídil a dusil osobní iniciativu, na druhý straně se při původní akumulaci kapitálu kradlo fakt hodně.
Jak to nakonec je s tím, kdo se má líp, když se k tomu přičtou dluhy, těžko říct.
Taky do toho kecají Číňani, GD… není to jednoduchý porovnávat.
https://www.facebook.com/reel/1225138558491752
Sladký časy to byly…
shifty 8.6.2025 v 19:04
– – –
Autentický záznam z přelomu režimu. Nedovolím si popírat, co skutečně bylo.
Je však vhodné připomenout, co hrozilo (a bohužel může stále hrozit) – před dvaceti lety zde mohla být zóna min. 300 km2, kam by byl možný vstup pouze přes kontrolní body, s prohlídkou vozidla atd. Na to se zapomíná…
Kdyby někdo nevěděl:
https://mapy.com/cs/zakladni?mereni-vzdalenosti&l=0&rm=9ei95xVU-d80gQlh00iUd500mXWi00lHWj00jjHkG0i9Sk90hxHkn0h7pjg0fSfjg0ekNj003VZj00dFh580de5500cos510aTXh00b-pgg0cxygN0xVLhHeN0xV2uH300cGoc00b4Wb80cfla903M1bn0fiMa90VUcN05Wmc005vtdG0jbfc80mfh390xVMOfg80xVTk3&x=13.7590593&y=49.6305480&z=11
Takové autentické…na to se blbě odblekotává.
Pěkný článek, za 5 minut čtení jsem se dozvěděl více, než ze všech informačních webů a pořadů, co jsem zběžně viděl. Mám však jednu otázku:
Jak tohle všechno víte? To jsou ty informace někde veřejně přístupné, nebo snad máte nějaký insider přístup do pozadí oné kauzy?
žirafa je typický rozesírač s cílem odvést pozornost od důležitých témat. Stačilo.
Trasováním peněženek, které udělali za mě jiní (viz obrázek), bylo zjištěno, že Jiříkovský ve skutečnosti nerozděllil miliardu jednu ale miliardy dvě. To si může každý ověřit v blockchainu. Beneficienta 1 miliardy známe, zatímco beneficienta další miliardy neznáme, nicméně vzhledem k tomu, že se část peněz posílalo i z druhé peněženky (viz obrázek) lze dovodit, že zástupci beneficienta se znali.
Tyto transakce proběhly ihned poté, co se dostal Jiříkovský na svobodu. Výčet zmrdů, kteří se tak pravděpodobně dostali k lizu je založen na pouhé logické úvaze. Vycházím z toho, že:
1) nikdo nedá miliardu jen tak, zejména ne těm, kteří jej do toho krimu dostali. Impakt Jiříkovského trestné činnosti v prasečáku byl zanedbatelný (k obchodům docházelo celosvětově a především na americké půdě). Pozitivní kolateráolní důsledky Jiříkovského kšeftování online byly podobné jako jinde, to jest obchod s drogami se především pro zákazníky stal výrazně bezpečnějším. Naši fízlové nemohli mít tucha, co koníček dělá, kdyby dodržel základní pravidla bezpečnosti, mohli na něj přijít jen týmy fízlů, kteří po darknetu šli a to nebyli naši fízlové. V podstatě šlo o fízly z FBI, Interpolu a Europolu.
2) Aby tedy Jiříkovského donutili vydat bitcoiny, museli jej jak pozitivně tak negativně motivovat. Negativní motivace se dělá převážně přes třetí osoby, typický je příkladmo cigoš, který vás ve vězení šikanuje, znásilňuje za blakosklonné tolerance bachařů, kteří vždy přesně vědí, kdy mají zavřít své oči a nedělat nic. Pak měl Jiříkovský velkou motivaci se bavit se svým advokátem, který ho hezky skásnul a který pravděpodobně věděl celou pravdu o tom, kde bitcoiny jsou a že koníček může peněženky dekryptovat a zájmovým osobám penízky převést.
3) je notoricky známo, že někteří advokáti, soudci a další zástupci státní správy je jedna velká mafiánská pakáž a všichni si jdou vzájemně na ruku. Samozřejmě to neplatí o celé advokátní obci, ale o Tietzovi, donu Pablovi a soudních určitě. Don Pablo měl exluzivní přístup ke všem soudcům. Mohl zajistit, který senát to bude projednávat, kdy tpo bude projednávat a za kolik to bude projednávat. Vše po dohodě s předsedou soudu, kterého vidí „on daily basis“
4) justiční prasnice, která jej bez dalšího pustila na svobodu a prominula mu zbytek trestu musela být podplacená – podporuje to celá řada indicií, že v tomto kontextu panuje na soudech dopposud neodhalená, zato však rozsáhlá korupce. V základu se počítá jeden rok basy asi za 2 mega.
5) v tomto případě musela existovat další justiční prasata, která mu dovolila cestu zpět k jeho nakradeným bitcoinům. Tato zkorumpovaná justiční prasata jsou známa, jedná se o Škvainův senát na nejvyšším soudu. Dle informací v maintrýmu (odkaz na judikát bohužel nikde není) bylo hlavním důvodem navrácení hardwaru a obsahu disků to, že „Jiříkovský nemohl přijít o svoji digitální identitu“, přičemž se zmrdi odkazovali na právní zásadu nullum poena sine lege s tím, že by se jednalo o další trest, který ovšem nebyl koníčkovi Jiříkovskému uložen. JE zajímavé, jakou péči jeho právu na digitální identitu zmrdiprasata věnují, vzhledem k tomu, že ze spisu vyšlo najevo, že Jiříkovský si „nepamatoval hesla potřebná k dekryptování disků“. Tedy pokud si Jiříkovský hesla nepamatoval, pak je zcela bezpředmětné, aby mu vraceli 10 let staré hardwarové šunky s win7, notabene, když je důvodné podezření, že tam může mít produkty své trestné činnosti. Pokud by se Jiříkovský najednou rozpoměl, mohl ty disky fízlům přece ukázat rozkódované. Čili celé odůvodnení je velká píčovina, přece „právo na digitální identitu“
6) Zmrd Angyaglossy se stavěl za své zmrdikolegy – jede v tom od počátku taky. V jistých justičních kruzích mají Angyaglossyho za totálního kreténa. BUdete se divit, ale na seznamkách je spousta zapisovatelek a ty vám za trochu té pozornosti, zábavy a něhy řeknou množství informací o brněnských poměrech v justičním Palermu. Mám dokonce kolegu, který se na tyto vztahy specializuje, ale disponuji i jinými informacemi z hluboce zakonspirovaných zdrojů. Nic ovšem není konkrétné, spíše mi to dovoluje udělat si obráízek o tom, jak soudci fungují.
7) každý zaměstnanec státní správy má PRÁVNÍ POVINNOST hlásit veškeré podezřelé věci, kde by mohla hrát roli korupce (viz též nepřekažení a neoznámení trestného činu). Fízli by museli být blbí, aby nevěděli, že Jiříkovskému vracejí počítače s bitcoiny. Jelikož to nenahlásili, jedou v tom taky, není možné, aby byli tak blbí. Navrácení hardwaru, se kterým byl spáchán trestný čin je věc nesmírně vzácná až jinak neexistující. Ať mi některý z těch jejich zmrdů ukáže jiný takový judikát!
6) Prolepený musel být i státní zástupce v kauze, aby nepodával stížnosti, odvolání a nešel do médií (to by nemohl, protože to by mu don Pablo hezky vytmavil)
8) takže si zrekapitulujme, kdo všechno MUSEL nutně být v Jiříkovského kauze nápomocen:
a) don Pablo
b) jeho advokát
c) tříčlenný senát NS (Škvain a spol, dohledat lze na rozvhrhu práce justičních prasat)
d) Angyaglossy
e) justiční prasnice nejmenovaného trestního senátu, která ho pustila na podmínku (buď KS Brno nebo VS Olomouc)
f) fízlové – jednak ti, co kauzu vyšetřovali a jednak ti, kteří spravovali zabavený hardware – zde je výčet relativně nejasný, ale neuplacení fízlů s sebou nese riziko, že to někdo z nich propálí
g) státní zástupce
h) bachaři. Museli zajistit, aby bílého koníčka nikdo nezapíchl ještě předtím, než vydá tajemství svých zakryptovaných disků, ale zároveň museli zajistit koníčkovi značný dyskomfort v kriminále, aby byl motivován pokud možno co nejdřív vydat všechno z bohatství svýho¨. Taky ho museli oddělit od případných defektorů, kteří by příběh koníčka mohli propálit.
Je to celé dost delikátní operace založená na mafiánství, značné koordinaci sil a zvláštní péči o mandanta v kriminále. Je to takové symbolické – Pablo chtěl miliardu pro stát, aby z ní mohl před volbami uplácet státní zaměstnance – volby se blíží. Miliardu si rozdělili zmrdi zainteresovaní na kauze – v průměru šlo o 75 mega na osobu, fízl asi nedostal stejně jako soudce, že.
Existoval poměrně dlouhý spor v justici ohledně platů bachařů. Existuje časové koincidence mezi uvolněnými bitcoiny (viz trasování blockchainu) a rozhodnutím dona Pabla dát na platy bachařů 200 mega – dohledatelné v mainstrýmovém tisku.
Ano
Pučmelouni mlží ale zhodnotí to kdo. :-))
Retardi jsou neteční, pobírají co
https://www.youtube.com/watch?v=-TmyfpVD8V8
Challenger: takhle jste měl napsat hned ten článek. K tomu ještě přidám – je nutné, aby se aktéři na „horní úrovni“ už znali. To by byla práce pro šikovného investigativního novináře. Bachař je bachař, fízl je fízl, ti jsou moc nízko. Ale Škvain tam rozhodně nebyl proto, že by „to na něj vyšlo“. Nabízí se propojení přes Bradáčovou, se kterou je Blažek v holportu už pomalu 15 let (zajímavý je komentář Petra Dimuna k jejímu jmenování https://www.info.cz/zpravodajstvi-a-komentare/karieristka-ktera-neumi-uznat-chybu-proc-je-spatne-ze-se-bradacova-stane-nejvyssi-statni-zastupkyni). Bradáčová a Škvain se potkali na Vrchním státním zastupitelství a museli něco „péct“ už tam, takže teď dostal důvěru s Jiřikovským.
Stejně tak státní zástupce, kterým byl Dragoun, je nejspíš „kůň“ Bradáčové, ač se zdá, že zrovna s Blažkem se moc nemuseli.
A na podmínku ho dle všeho pustil KS – VS neměl důvod do toho vstupovat, jedině, že by tam bylo odvolání. Ale nic jsem k tomu nenašel, AI tvrdí, že rozhodnutí není veřejně známé. Odsoudila ho Bordovská. Ta současně rozhodla už tehdy o tom, že se smažou jen data ze tří počítačů, jestli už tady byly zárodky kauzy ale těžko říct. Že podmínečné propuštění bylo součástí plánu je ale prakticky jisté, proto to ticho. Jméno soudce, který ho pustil, bude nejspíš také hezky zapadat někam k Blažkovi a Bradáčové (která by měla okamžitě skončit také, nejen Blažek).
fatdwi – v týhle malý republice se všichni nahoře znají. Nebo znají někoho, kdo zná.
Znát lidi a znát lidi, co pokryji trestnou činnost je dost rozdíl. Kolik lidí, které znáte, by byli ochotni něco takového udělat a neprokecnout? A to Vám jde předpokládám relativně o houby, zatímco tohle je vysoká hra sibru, psychopatu a dalších charakteru, kterým není vždy možné verit.
Tak samozřejmě myslím soudce a politiky v exekutivě (ne křiklouny ve stranách). V těchto oborech, aby se člověk dostal hodně vysoko, tak v první řadě musí znát. Politik se může dostat i nedopatřením fluktuací voleb, ale jak mu vyprší mandát, tak zase spadne dolů, pokud nezná. Příklad je kdysi premiér Sobotka.
Pozor, ona neni jedna mafie. Jsou to spis ruzne zajmove skupinky, ktere si i navzajem jdou ruzne po krku. Neco jako mafiansky bordel v Rusku pred nastupem Putina. Az se tem nasim domacim mafiim podari nastolit jednoho vudce, to teprve nastane prdel velika. Ted je jeste aspon sance, ze obcas jedna parta jinou potopi a nasinec si pres media zatanci na necim hrobe.
Sysop: mafiánský bordel je v Rusku pořád stejný. Pouze nyní oligarchové nesmí kecat do politiky a Putinovi platí desátky, jinak se nezměnilo nic. Jak by taky mohlo, zas takovej hráč, aby Putin oligarchům všechno sebral, fakt není. Jen přenastavil pravidla hry, což se běžných lidí nijak nedotklo.
No ta velka doba zavirani oligarchu do krymu (ne na Krym) uz pominula, zda se. Kuci pochopili, ze je lepsi vydelavat porad a chlup mene, nez jednou a hodne. Co mam tam zpravy ze zeme, kde predevcirem je pozitri, tak je tam ted vetsi klid na praci, nez byval. S vyjimkou banxteru, ty nema na 100 % pod palcem ani Elvira Sachipzadovna.
Me je to fuk, ja tam neziju a vliv to na mne nema, jen hledam paralelu k nam, coby ‚divokemu zapadu‘ vzhledem k RF.
Sysop: taková doba ale nikdy nebyla. Putin zlikvidoval Chodorkovského a ostatní velmi rychle pochopili, že bude lepší platit výpalné než skončit stejně. Putin neudělal žádný „pořádek“, pouze sám sebe nominoval za vrchního mafiána, se zákony, fízlama a armádou v zádech. To bylo předtím nepředstavitelné, že by si policajti přišli pro někoho z oligarchů. A taky se to už nikdy potom nestalo. Holt se hoši smířili s tím, že capo di tutti capi z nich nikdo nebude, protože jednoho už mají a nemá smysl s ním bojovat.
Tehdá ještě netušili, že je blbec zatáhne do války a jejich těžce nabyté majetky v zahraničí budou v ohrožení. Ale prohráli jednou, můžou prohrát zase, už si zvykli.
Jojo, trosku jsem to naslehal, ale myslel jsem samozrejme Chodorkovskeho.
Tuhle jsem četl sáhodlouhý rozbor jednoho ukrajinského ekonoma na webu strana.ua. Zkoumal, proč při stejných výchozích poodmínkách (nebo dokonce lepších pro Ukrajinu) je UA ve sračkách a Rusko jde nahoru. Dle jeho mínění je to tím, že v Rusku se Putinovi podařilo dostat hospodářství zpod kontroly mafií pod kontrolu státu. Což se na Ukrajině nikdy nikomu nepodařilo a proto tam jede korupce a drancování naplno.
Foundryman:
„..podařilo dostat hospodářství zpod kontroly mafií pod kontrolu státu…“
– – –
… což mohou mediální přesvědčenci nazvat „ohrožení svobody podnikání“ a tím označit RF za krutou totalitu, zatímco UA = svobo&demo.
Nevím, jak se na to dívají oligarchové, to by věděl spíš někdo, kdo sleduje naše oficiální média, viz výše. Ale co se týká normálních lidí (doktoři, učitelé, kancelář apod.), tak pro ty je změna jednoznačně pozitivní.
Co se týká životní úrovně ve větších městech, tak bych představy o společných záchodech, komunistech a oprýskaných panelácích dost rychle opustil. Na jednu stranu pěkně tvrdej kapitalismus (práce, kdykoli si zaměstnavatel pískne), na druhou stranu „se ochladilo, v noci bylo 15 stupňů, ale ještě nezapli podlahové topení, tak musíme přitápět přímotopy“ a na dovolenou Turcija, ale chtěli bychom příště do Bahrajnu jako soused. Bych rád viděl za Jelcina, jak normální Rus letí do Turecka…
Muzeme se na RF koukat jak chceme, ale pro nas z toho neplyne vubec nic. Nemame ani jejich kulturu, ani jejich mysleni, ani jejich zdroje… vlastne lautr nic.
Pro nas je problem, ze jsme privesek Nemecka a Nemecko se rozhodlo pro autodestrukci. Na to by bylo vhodne se zamerit a premyslet, co s tim udelame. Porad jsme na tom lip, jak Nemci. Ti sice maji bohatsi spolecnost, ale uz ted maji politicky vic utazene srouby, nez my (snad s vyjimkou medii, kdy v Nemecku je chloupek vic volnosti, nez u nas). Jsme mensi, mame vetsi moznost manevrovat. Oni ne.
Pokud se ovsem debata scvrkne na ‚s tim se neda nic delat‘, ‚to jedinec neovlivni‘, pak mi unika, proc je rec o RF, kde je to v tomto smeru uplne to same.
Sysop 8.6.2025 v 10:38
“ se neda nic delat‘
– – –
Jsme na sestupu. Čím později přijde obrat, tím víc to bude bolet. Dokud je tam ale ta současná banda, není šance.
Já vím. Rusové nás jako svoji součást neviděli nikdy, to je jen propaganda, a dneska nás vnímají jako… přívěsek Německa. Pokud tedy o nás vědí víc, než že máme pivo a Krtečka… Stalo se mi, že mi kdosi sděloval jakousi částku v jévro a na můj dotaz, zda to platil v eurech, odpověděl, že to je proto, abych to chápal. Že jsou u nás koruny a že se fakt líp z hlavy počítá „děleno čtyřmi“ než „děleno 22“, ho trochu překvapilo. Že prej důmal, že jsme v EU. Některý nuance jsou evidentně pod jejich rozlišovací schopnost.
A máš pravdu, politiku vnímají stylem Moskva daleko, car vysoko.
Stari Rusove nas povazovali za bratry, teda aspon ti, co meli ahnung o druhe valce.
Soucasna mladez o nas nevi nic, nebo jen to, co nekde nacte na webu, vcetne ruske propagandy. V tomto smeru je na tom nase mladez smerem na Rusko uplne stejne.
Takze se da vychazet z toho, ze nejaka stara valecna spojenectvi jsou pfutsch a nema smysl se na ne dovolavat. Tabula rasa. V soucasnosti jsme nepritel RF, coz se nam po vrbeticke namaze podarilo a podporou UA jsme to i jasne podtrhli. Tim je dane, jak nas bezni Rusove vnimaji. Chteli jsme to, mame to a muzeme se na to i spolehnout.
Jako jo, muze nam to byt v podstate fuk, ale je to podobne, jako na ulici nahodne vybraneho cloveka poslat do prdele. Muze nam to byt fuk. Mozna…
Kazdopadne nas problem je predevsim v Bruseli a na to je potreba se soustredit. To nejmensi, co kazdy z nas muze udelat je, poradne se zamyslet pred podzimnimi volbami. I to ma vliv, byt maly.
Můžeme si u RU myslet kde co, ale v tuhle chvíli je to jediná protiváha EU a hroutícího se Německa. Nemusíme se s nima nějak zvlášť kamarádit, mají svoje zájmy i svůj styl politiky a života, ale bylo kurva zbytečný si z nich dělat nepřátele. V ničem nám to neprospělo, stálo to hromadu peněz a Malorusku jsme pomohli tak akorát do hrobu.
Když vím, jak je barák blbě postavenej a v jakém stavu je elektroinstalace, že ve sklepě je plno propanbutanových láhví, je dobré kontrolovat, kde jsou únikové východy a zda jsou průchodné, dřív, než se začne valit kouř a vypukne panika.
Jde o zajmy, jako obvykle. My si chceme udrzet prizen zapadu, takze musime zpivat jeho pisen. Ze to nekteri delaji i z presvedceni, inu to je v nasem narode jiz tradici, taky zde nemalo lidi vitalo kdysi Hitlera a souhlasilo s liqidaci Zidu. Jenoduchym lidem ukazes nepritele jednoduse.
Zvlášť když je bílej a a moc nefandí evropským hovnotám.
Jihočech Honza:
Máme v čele banderizéra a hadrfouse. Příliš se dělat nedá.
A Českou televizi, Senát a Ústavní soud, většinu univerzit…
Jihočech Honza
„A Českou televizi, Senát…“
– – –
Volič volil, ti zvolení pak rozhodovali a dosazovali další…
Jen ze jdu okolo….jsem se chtel zeptat, jak ze presne nejakej prezident nejak zasadne ovlivnuje, co se tady deje? On ma nejake zasadni pravomoci, ktere mohou otocit smerovani republiky tam ci onam?
A pokud by tam byl Babis, myslis, ze by se tedy delat dalo?
A co presne by se prosim dalo delat?
Lojza:
„Prezident by nejmenoval do vlády ministry, kteří by chtěli vystoupit z NATO a EU“
Ještě něco…?
To je docela odvazne tvrzeni, protoze prezident nema co kecat do toho, kdo bude nejaky ministr. Jo, ze to proslo Zemanovi, tak to je vec jedna, ze se nejaci lide bali proste s nim jit do sporu, ve kterem meli navrch. Pokud se nepletu, nema prezident prilis moznost do toho kecat. Jo, muze zdrzovat a tak, ale to je tak vsechno. Takze v tomhle problem nebude…
Lojza
„…prezident nema co kecat do toho, kdo bude nejaky ministr.“
– – –
Prezident republiky
a) jmenuje a odvolává předsedu a další členy vlády a přijímá jejich demisi, odvolává vládu a přijímá její demisi, …
Ano, ale na navrh predsedy a nema co kecat do toho, co mu predseda da jmenovat.
Hodne se to resilo za Zemana….a rikam, tomu to proslo proto, ze se ho vsichni bali,pripadne nechteli riskovat stret, no
Lojza:
„..nema co kecat do toho, co mu predseda da jmenovat…“
– – –
To jsi slyšel kde…?
A kde se presne pise, ze do toho kecat muze?
Lojza:
„jmenuje a odvolává“
.
Vládu jmenuje a odvolává prezident republiky. Prezident také přijímá demisi vlády a jejího předsedy, a na návrh předsedy vlády jmenuje a odvolává ostatní členy vlády. Odvolání vlády je možné, pokud vláda podala demisi, nebo pokud jí Poslanecká sněmovna vyslovila nedůvěru
Prakticky má ty milosti ale to není málo, jak praxe ukázala.
Je zde nutno zmínit od 90 snahu zrušit Senát, aby nešlo přehlasovat. Tehdy pod záminkou nákladů 1 mld…kde jsou ty časy …
https://dfens-cz.com/souboj-o-poklad-silk-roadu-don-pablo-edition/comment-page-3/?show=comments#comment-471848
8.6.2025 v 23:13
„Prakticky má ty milosti ale to není málo, jak praxe ukázala.“
– – –
Tohle napsal jeden primitiv, aby bylo vidět, kterak po libtardsku „nechápe“, že „jmenuje a odvolává“ znamená, že rozhodovat…
Lojza 8.6.2025 v 22:57
– – –
Ano, našel sis to sám, konečně…
Jmenuje členy Ústavního sodu a vedení ČNB.
Jihočech Honza
8.6.2025 v 12:50
což přesně vidíe, z vouctavního vouda padá čímdáltímvíc zprasků, vodevřeně vyhrožuje zasahováním do voleb á la rumunskej cigánov (napřed nelegálně zrušený, pak nelegálně zavřenej kandidát a nakonec po spočtení výsledků, kde jasně vyhrál zástupce toho zavřenýho kandidáta, tak najednou přišly nejaký 2M dopicků vod mrtvol a prorežimní ksindl s násokem vyhrál, to sou vjeci co), a tak
A milosti, to je užitečná věc, jak ukázal děda Biden.
No jasne no, pripadne jisty pan Zeman…
Cert vi, kdo za Bideta ty milosti vubec podepisoval.
Vzhledem k tomu, že milost dostal i jeho syn, tak při smyslech občas byl. A nebo to zařídila Jill (manželka).
V souvislosti s tím prezidentským podepisovátkem by mě zajímalo, jestli ti prezidenti vůbec vědí, co všechno vlastně podepsali (tedy v výjimkou Bidena, ten určitě nevěděl, i když to podepisoval osobně). Většinu toho samozřejmě ten prezident ví, ale když tam někdo podstrčí něco málo významného, co prezidenta (moc) nezajímá, tak to podepisovátko podepíše a prezident se o tom ani nedozví. Kdyby to podepisoval sám, tak se třeba na to může náhodou podívat co podepisuje (náhoda je blbec), ale s podepisovátkem je to bez rizika.
@ Sysop souhlas
S vyloženě mladejma <40 jsem se teda nebavil, ti starší s pece en něco pamatujou, ale málo. Ti mladší teda někteří (dost) byli Práge.
Ano, o to, aby nás vnímali jako nepřátele, se naše vláda snažila velmi. Ani ta předtím teda moc přátelských gest neudělala, i když tam nebyl vyložený fanatismus. Vlastně se trochu divím, že na nás nemají pifku větší, přece jen je víc serou Pobalťani a Poláci.
Co se týká náhodnýho člověka na ulici, tady jde navíc o někoho, kdo není zrovna jeden z tisíce.
JJ. Čeká se, až se EU v téhle podobě složí, a co z toho bude. Protože pokud se nesloží, bude z toho soft koncentrák.
Ale tak zatančit si lidi furt můžou i v tom Rusku. A dokonce si kolikrát můžou vybrat jestli až na hrobě nebo rovnou pod oknem.
Jo, právě to vypadá na válku mafií ODS a STAN, kde STAN drží na uzdě ministerstvo vnitra, který nechce ztratit zrovna o volbách. Proto asi nevyšlo ven všechno a otázek je spousta. Aby se Prevít udržel, nesmí zničit Fialu. Pravděpodobně ale ještě dostanou figuru Staňury.
Estébácké a komunistické rodinky se přece 50 let navzájem znají.
100% to pak platí pro ty pražské.
Jejich dětičky jsou prorostlé státní správou od obecních zastupitelstev až po ministerstva, přes vysoké školy (tetuše), policií, soudy a polostátní firmy.
Havel zbavil komunisty průměrné moci a daroval jim absolutně neomezenou moc nad ekonomikou a životy nás všech.
Politika je jen loutkové divadlo pro blbečky.
Nerad ti beru plamenny projev, ale ja jsem devadesatky prozil v Brne a co tam se delo, to obcas zvedalo oboci i Prazakum. Neni pravda, ze nejvetsi bordel je v Praze a delaji ho prazaci. To je povera. Sveho casu jsem mel moznost nahlednout pod poklicku prazskeho politickeho hrnce a nestacil jsem se divit, odkud ti nejruznejsi lide jsou a kde jsou ruzne mimo Prahu zasiti. Podotykam, par sedych eminenci, kteri si tykaji s nasimi politiky, zije sice v Evrope, ale ne v Cesku. Jmena, ktera medii neprojdou.
Ti největší šíbři jsou neviditelní. A fungují skrz nastrčené koně. Tak aby to nešlo rozkrýt.
Kdo je vidět a jeho jméno je trochu známé, ten není velká ryba ale střední.
Mocné pražské rodiny si najímají fackovací panáky z Moravy: Topolánek, Nečas, Fiala,… které pak politický odstřelí (se stamilióny v kapse) nebo předhodí davu.
Jen hlupák krade viditelně.
pak je otázka, kdo pase Bureše
Hele, to je zajimava otazka. Driv jsem si myslel, ze je v tom vsem za svoje.
No…
…asi ne.
Jenze cert vi, kdo se na nej mezitim navesil a komu pomaha za nejaky obolus delat to, co by jinak mel delat pro volice. Kdyz pujdu hodne do historie, tak jsou tam porad ty jeho prachy, co ukradl komarum a co nebejt listopadu, tak ho poslaly nekam tezit rukama uran. Ostatne ty prachy pak vybublaly pri tech jeho carovnych nakupech (ja vim, Chemapol koupil za nic, ale byly i dalsi fabriky a podniky), kde rikal ‚svycarske fondy‘ a ‚svycarsti kamaradi‘. Pritom ti, co ho znali uz za komara, tak svorne rikali, ze by si pro Kcs koleno vrtal a s nikym do holpecu jit nechtel.
Takze bud na nej nekdo mel tu starou komunistickou slozku a dokud to nebylo promlceny, tak to konvertoval v bic a nebo skutecne mel nekoho venku, kdo mu ten balik oprasoval a kryl.
Ale to je jen moje teorie.
@Sysop
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/andrej-babis-agrofert-penize_2111030500_pj
Dachsmeister: takže zase nic. Pořád OFI a Ameropa, „kamarádi ze Švýcarska“, ale kdo to je a co přesně se tam dělo nikdo kromě aktérů neví. Nejspíš s nimi Babiš typicky vyjebal a jsou důvody, proč tito nejsou dávno v médiích.
Nikdy nikde neprosaklo, kolik ukradl tem komarum.
Sysop: „kamarádi ze Švýcarska“ měli peněz dost, takže ten „základní kapitál“ byl nejspíš zdravej, na Agrofert to stačilo. Pochybuju, že se někdy dozvíme pravdu. Když „privatizoval“ Petrimex, tak už věděl, co dělá. Kdo ví, co kde „privatizoval“ za totáče.
No cetl jsem clanek, je to uz davno, kde jeho spolupracovnik ze Svajcu tehdy docela opatrne naznacoval, ze Andy to proste s penezma umel. Velmi, velmi opatrne.
Pokud jsem to dobre pochopil, tak pres nej tekly prachy do/ze zahranici a on si hral malou domu. Jakym zpusobem, vi jen on a par zasvecenych. Prisli mu na to a sli po nem. Listopad to utnul, Andy splynul s podlahou a vyloupl se, az byl klid. Akteri jeste ziji, ale jak pises, cert vi, co na ne Andy ma.
Mel jsem dobreho kamarada u BIS, uz nezije. Ten mi tvrdil, ze Andy mel hodne, skutecne hodne dobre kontakty do SSSR na ta spravna mista. Dokonce ze v dobe, kdy je v Andyho historii bile okno a Andy tvrdi (jako jediny), ze byl ve Svajcu, tak mel studovat institut Dzerzinskeho. Nebyl ale politicky zajem to nejak resit. Treba to taky jednou vyplave.
Já myslím že kamarádi ze švýcarska a kamarádi z Ruska, to se navzájem nevylučuje. Když mohli že švýcarska financovat Hitlera, nebo vagón zlata pro Lenina, proč by lehce nezafinancovali Bureše, když viděli že je kluk šikovná.
Kdo byl v zahraničním obchodu, ten se setkal s mezinárodními institucemi a mafiemi.
Takže bych nevylučoval,že ho do jisté míry neovládají švýcarští finančníci pro svoje politické účely ve střední evropě.
Když zbytek politiků tu pase americká ambasáda.
Ony jsou totiž naše české mafie a pak nadnárodní finanční a mocenské mafie z City, New Yorku či Bernu. A ty tu mají své zájmy. A ještě jim vyhovuje, že zůstávají skryté pod těmi národními mafiány. Kteří když nespolupracují, tak s nimi občas třeba ve švýcarsku spadne vrtulník, nebo v londýnském vězení sklouznou na mýdle.
Echt svycarske financniky Cesko zrejme moc nezajima, ale ve Svajcu je uklizenych hodne lidi, kteri meli vliv uz za komara a maji ho i dal. Nasi, ceskoslovensti sibri. Jsou tam ve vetsim bezpeci, nez tady, mimo dosah medii a mohou si financne dovolit tam zit. Ano, ti maji svoje zajmy v Cesku, protoze je to i jejich zdroj obzivy. Svycarsko ne.
A které jsou to ty mocné pražské rodiny?
V tom jsou odeesáci jednička jak najít zdroje pro financování špinavostí a korupce.
Například „církevní restituce“. A vovčani je stále volí a pak se diví, kam jsme se to dostali.
Jaký „materiál“ v populaci převládá, taková je vláda.
Církevní restituce (vč. inflační doložky) jsou dílem zmr. Miroslava Nezadlužíš Stát Kalouska. Tento protřelý šíbr pochopitelně věděl i jak zainteresovat ODS, pokud ji potřeboval.
(potěšilo mě, že když jsem Kaldu naposled viděl na videu letos na nějaký obskurní pražský konferenci o udržování války na Ukrajině – kam on vcelku zoufale přišel lobovat za nějakýho zbrojaře – tak byl alkoholik Kalda už celkem rozklepaný a poněkud sešlý věkem a alkoholem. On neuděal novou stranu, protože už na to nemá sílu. A to je pro ČR jedině dobře)
https://www.youtube.com/watch?v=-TmyfpVD8V8
Ještě že mi vnímavější nejsme tak závislí na prostředcích chudých.
https://www.youtube.com/watch?v=aunVlekXjkE
Ten první odkaz měl být / od boku zas bez kontroly ctrl – zasrané klávesy, víte že nedělám korekci wolové ne, puntičkáři a borováči vysazení. :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=1DvDjeRs-_o
Jak přišel autor článku na skutečnost, že mlčenlivost porušil advokát pana Jiříkovského?
„Je zřejmé, že se konkrétní jména a konkrétní skutečnosti dostaly do médií ze strany orgánů činných v trestním řízení. Oznamovatel se důvodně domnívá, že takto konkrétní informace mají k dispozici pouze osoby z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) nebo z Vrchního státního zastupitelství v Olomouci,“ stojí v textu trestního oznámení na neznámého pachatele, které podal Tomáš Jiřikovský.
Dealer z Blažkovy bitcoinové kauzy podal trestní oznámení. Mám zničený život, tvrdí
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/blazek-bitcoiny-kauza-dealer-drogy-trestni-oznameni-penezenka.A250604_232235_domaci_svm
To je zcela prosté: pouze advokát Jiříkovského měl k němu přístup do kriminálu, aby mohl Jiříkovskému zprostředkovat informace a dát nabídku, která se nedala odmítnout. Ten musel zároveň říct o podrobnostech případu donu Pablovi a dalším zkorumpovaným soudcům – respektive za zkorumpovanými soudci šel pravděpodobně don Pablo. A pravděpodobně to nedělal poprvé. Že by dal Jiříkovský nabídku donu Pablovi přes svého advokáta považuji za velmi nepravděpodobné. Myslím, že kdyby lovci opic uměli číst, tak by jim to bylo jasné.
I když věřím, že se to neomarxistické chamradi nelíbí.
To, že se kauza dostala do mrrdií je věc jiná. S tím určitě advokát nemá nic společného. Samozřejmě, že se koníčkovi nelíbí ten humbuk, co nastal, protože to ohrožuje jeho samotnou existenci. Podle mého mu ovšem TO poradil don Pablo a jeho adovokát. Podle mě je to jen výkřik do tmy.
Děkuju.