Rusáci versus NATO 19:0 - zpět na článek

Počet komentářů: 474

Přidat komentář
  1. Nešlo by nějak tomu debilovi sebrat ten jeho údajný lékařský diplom – na základě toho, že kromě toho že je to debil, tak také nezvládl učivo dejme tomu 6. tř. ZŠ a hned ve druhé větě sekl 2 hrubky? Já vím, nešlo. Ach jo.

    1. Nejsi první, koho to napadlo, myšlenkou, že by Challengerovy představené mohlo nebo možná spíš mělo zajímat, že jejich podřízený trpí dost slušnou paranoiou, jsem se zabýval rovněž. Samozřejmě jsem v nejlepším duchu tohoto webu byl za úchyla a práskače už jen proto, že jsem si dovolil se nad něčím takovým zamyslet, nicméně trvám na tom, že přinejmenším fakultativně je to relevantní úvaha. Když kape na karbid obsluze na benzínce, tak do toho dejme tomu nikomu nic není, ale v případě lékaře je to téma k úvaze.

      1. To záleží na tom, jak velké jsou u benzínky fronty, přeci jen to může být nástroj obecného ohrožení. Pokud jde o doktory, i výpadek každého jiného bude mít malý příznivý efekt na pokles 30% předčasných nebožtíků, co jdou za jejich přešlapy a léčbou.

      2. :-) Těžko. Dneska je takový nedostatek doktorů, že se bere cokoliv, co má ruce a nohy. Doba, kdy v Británii vyhnali docela schopného českého kardiochirurga hlavně proto, že byl sprostý na muslimky (nicméně, pokud vím, i reálně, nejen mediálně), a tuším Britské listy to tehdy rozmázly a vrátily kauzu zpět do Británie, je dávno pryč.

        Takže je to nízké, ale navíc neúčinné počínání.

        1. Vidím, že mnoho lidí by si přálo 50. léta a jejich čistky. MM276 by byl skvělý trockistický bolševik. Zcela jistě by udělal vysokou kariéru jako estébák nebo prokurátor pro politické věci. Červený bonzovací zápisník by měl u sebe ve dne v noci.

          1. Myslím, že by mu spíše vyhovoval McCarthyho Výbor pro neamerickou činnost (zde neevropskou).

            1. I dnes se dá udělat skvělá kariéra v FBI, CIA, případně být bachařem v Guantanámu.

      3. Nitus 13.9.2025 v 2:11

        Požadavek na odejmutí lékařského diplomu člověku, jehož odborné výsledky neznáte ani z doslechu, ale jeho řeči netýkající se odbornosti jsou vám nepříjemné, je mi povědomý.
        Kdy předpokládáte znovuzavedení uličních výborů?

        1. Vida, další, co neumí číst a nahrazuje tento nedostatek kreativitou v oblasti low-level manipulací. O odnětí lékařského diplomu nepadlo ani slovo. Prostě se jen tak zamýšlím nad tím, jak moc vlastně takovému lékaři může hrabat, aniž by bylo etickou povinností jeho nadřízených mu (například) vysvětlit, že se má trochu krotit a když už je magor, tak to nespojovat se svojí prací. Kdyby například chlastal, tak nikdo nebude diskutovat o tom, že to je relevantní téma. Situace, kdy chytá stíhy z pičulínů se od chlastu kvalitativně neliší, oboje může a nemusí být problém v závislosti na mnoha proměnných.

          1. Nitus 13.9.2025 v 10:33

            Cituji:
            1) „Nešlo by nějak tomu debilovi sebrat ten jeho údajný lékařský diplom…“.
            2) „Nejsi první, koho to napadlo, myšlenkou, že by Challengerovy představené mohlo nebo možná spíš mělo zajímat, že jejich podřízený trpí dost slušnou paranoiou, jsem se zabýval rovněž.“
            3) „Vida, další, co neumí číst a nahrazuje tento nedostatek kreativitou v oblasti low-level manipulací. O odnětí lékařského diplomu nepadlo ani slovo.“

            Komentáře se zdržuji.

            1. Takových písmenek vyplýtvat na to, abys nedokázal naprosto nic, tedy až na svou schopnost přečíst mezi řádky něco, co tam není, to už chce talent.

              1. Jako kdybys od ygnorka čekal něco jinýho.

                1. Nečekal jsem od něj naprosto nic, a i tak jsem zklamán :-(

        2. Požadavek na odejmutí lékařského diplomu člověku, jehož odborné výsledky neznáte ani z doslechu, ale jeho řeči netýkající se odbornosti jsou vám nepříjemné, je mi povědomý.
          Kdy předpokládáte znovuzavedení uličních výborů?

          Není potřeba odebírat diplom. V ČR je to zařízeno jinak.

          Přečtěte si pravidla jejich komory. Pokud by se to dodržovalo, tak autor textu už neléčí…

    2. Nešlo by tomu MM276 sebrat maturitu i případně diplomy a tituly? Na základě toho, že je to fašista a esesák svým postojem?

      1. Máš o esesácích velmi osobité představy. Pokud vím, tak SS brali lidem jiné věci, než diplomy.

        1. To je jen další fáze esesáka.

          Na začátku je vždy pocit, že uvědomělost v naší věci dává právo na cokoli. Ono se to nakonec vždy vyvine jako v 30. letech.

    3. Nejsem machr přes mezinárodní politiku, ale u nás na psychiatrii se teď prudce zvýšilo množství jurodivých magorů, co hlásaj nemlich to samý, co Challenger. Taky strejci na AT (alko-toxi) melou podobný hovadiny. Asi stejný zdroj inspirace…

      1. Já jsem odešel coby psychologický diagnostik z psychiatrie právě proto, že se množil počet lepšolidí, co v náhlém hnutí a záchvatu činit svět lepším vyvraždili své rodinu nebo napadli okolí.

        Protože jsem mohutný chlap, tak jsem povinně všechny tyto diagnostikoval. Nikdy jsem nevěděl, co udělají. Každou vteřinu jsem musel být ve střehu, připraven na cokoli (protože jejich psychózy mohly provést cokoli, a normální reakce nebyly). A nevěřili byste, jakou sílu má 50 kg tintítko, když se zcvokne.

        Vy se tu hroutíte už jen z toho, vy sněhové vločky, že někdo má jiný názor než vy. Neuvědomujete si, že vaše křehkost a vaše dětinskost při neschopnosti zvládání i minimálního stresu a nesouhlasu – nakonec k těm vraždám povede.

        Učte se přizpůsobovat normálnímu světu a lidem. Jinak budete muset žít v bukrech, vy rozmalené princezny!

        1. Zkusím ti odpovědět úplně vážně.

          My (nikoli plurál majestatikus) se nehroutíme z toho, že má někdo jiný názor. Ale z toho, že občany, které rozesírají vlastní hnízdo, musíme ve jménu demokracie tolerovat.
          Když bude v běžné rodině dospělý potomek držkovat a tvrdit jaký je to tady hnusný a jak ve sporu se sousedem o plot mezi zahradami má pravdu soused a kdesi cosi, lze ho vyhodit, ať se stará sám.
          Západní demokracie dojíždí na to, že povýšila absolutní pluralitu na modlu, ještě o kousek před sebezáchovu. Dokud byla vojensky a ekonomicky silnější, mohla si to dovolit. Soupeři jí vyrostli a podle mého názoru už si to dovolit nemůže.

          1. Zkusím Ti odpovědět úplně vážně:
            Opravdu věříš, že tenhle šašek pracoval na psychiatrii „coby psychologický diagnostik“, a že odtamtud odešel kvůli nadkritickému zmnožení lepšolidí? Osobně mám trochu problém mu věřit už jen tu základní tezi, že pracoval. OK, možná někde ve výkopu, tak nějak limitně. Ale tohle fakt ne, z mateřský školky už jsem nějakou dobu venku. Ty jeho historky zvolna začínají dosahovat Alienových parametrů. Kolik vražd v uplynulé řekněme pětiletce spáchali lepšolidé? Nejmíň mylyjón, pyčo, mám tady na to statistiku, jakou svět neviděl.

            1. Zřízence na psychiatrii dělat jistě mohl a jestli si s pacientem i povídal a odhadoval, proč tam leží, tak je i psychodiagnostik.

              I mezi vzdělanými lidmi jsou „cvoci“. Osvědčilo se mi reagovat racionální argumentací na objektivní argumenty protistrany, obvykle protistrana nesouhlasí, ale ex post se nad tím zamyslí a v hlavičce se trochu rozbřeskne.
              Zatímco urazit argumentujícího je sice obvykle snadné, ale často pak racionální argumentaci diskvalifikující i pro příznivce celé té věci.

              Stále je potřeba myslet na čas tomu věnovaný a Shawa: Never wrestle with a pig. You both get dirty and the pig likes it.

            2. Nitusi, popírání reality ti nepomůže.

              Lepšolidé vraždí jak na běžícím páse. Na Trumpa nebo na Fica nestřílel žádný fanoušek Putina.

              V širším smyslu – právě teď lepšolidé mají na rukách krev asi tak dvou miliónů Ukrajinců za poslední čtyři roky.

              1. Jasně, lepšolidi stříleli na Trumpa, Fica, a teď nejnověji na Kirka, a ty jsi je diagnostikoval všechny včetně těch, kteří ještě nebyli dopadeni. Tři případy za tři roky na celém světě logicky znamenají epidemii a novodobý fenomén, to se ještě nikdy v historii lidstva nestalo, že by v průměru jednou ročně někde na světě někdo střílel po politikovi. Učiněná tsunami násilné trestné činnosti, za chvíli se to bude dít denně. Čas vypadnout z oboru a místo psychiatrie se začít věnovat pletení věnců, než budeš zavalen atentátníky.

                To je vtip, že? Prosím, řekni mi, že teď už fakt trollíš.

                1. Zatím jsi jen bezduchý kecal. Zatímco já a ostatní uvádějí fakta, ty jsi se vzmohl jen na nadávky oponentům.

                  Marně čekáme na nějaký fakta od Nituse nebo věcný argument od Nituse. Zřejmě marně, protože je to nad tvé síly a schopnosti.

                  1. Jaká fakta? Že po politicích občas někdo vystřelí? No, to je fakt. Co tam máš dál?

                    1. Nic. Děkuji za potvrzení toho, co jsem psal.

                      Kromě zlostného štěkání a očerňování druhých jsi jen neschopný eunuch bez věcných argumentů.

                2. Ono teda stačí, kolik lepšolidí vraždu nebo pokus o vraždu veřejně schvaluje. Že si na to zatím sami netroufají, je jiná věc.
                  Nebo, když jsme u toho, kolik lepšolidí schvaluje malé české mlácení holí nebo Oganesjanovo napadání babiček. Sami to dělat nemusejí, mají na to lidi.

                  1. Souhlasím, že je to děsivý, nicméně opět to není žádná novinka. Keyboard warriors jsou společenský fenomén (nebál bych se říci problém) už celá desetiletí. Že jich v poslední době přibývá je fakt, ale nejsem přesvědčen o tom, že to má něco společného s pravdoláskaři jako takovými, prostě internet používá už doslova každej. Dalo by se diskutovat o tom, že keyboard warriors se radikalizují, ale to mi přijde dost subjektivní, kdo zažil nultá léta, kdy „se to ještě smělo“ a lidi na fórech se navzájem posílali do plynu na denní bázi, ten ví, o čem mluvím.

                    1. Nitas: radikalizace existuje, ale je daná právě společenským klimatem, kdy to, co „se ještě smí“ je de facto černobílé. Kde před 25 lety nebyl problém kohokoliv posílat kamkoliv, tam je dnes dovoleno posílat pouze jednu stranu. Putin v pytli, smrt antivaxerům nebo schvalování atentátu jsou jednosměrné, zkuste hodit do pytle lejno nebo přát smrt očkovaným.

                      Takže pak společnost vypadá radikalizovaně, ale ve skutečnosti jen proběhl „channeling“.

          2. Takže stále plurál majestikus… ačkoli mluvíš za jednu osobu…

          3. Zajímavý příměr, toto:
            „Když bude v běžné rodině dospělý potomek držkovat a tvrdit jaký je to tady hnusný a jak ve sporu se sousedem o plot mezi zahradami má pravdu soused a kdesi cosi, lze ho vyhodit, ať se stará sám.“

            Tak, jak jsi to napsal, bych s tím i souhlasil, že je blbé být takovým držkujícím dospělým potomkem.
            Svůj rozdílný názor spatřuji v jiném popisu toho příměru.

            Nějak takto:

            Jsem tvůj dospělý potomek, a držkuji nad nesmyslnou, eskalovanou dramasituací se sousedem.
            Žijeme v jednom bytovém domě, spolu s ostatními rodinami. Nad našimi rodinami rozhoduje správce bytového družstva. Stejně tak soused spravuje vedlejší bytový dům, zastupujíce rodiny tam bydlející.
            Potíž je v tom, že správce našeho bytového družstva je pičus.

            Soused před X lety poprosil našeho správce, ať mezi domy nechá vegetaci, zelený prostor, ať tam nic nestaví. Náš správce mu to sice slovně přislíbil… ale s pokračujícími roky v tomto prostoru pokácel stromy, umístil tam popelnice, tepelná čerpadla, sklady a další pakáž. Některé ze skladových budov už částečně stojí na pozemku souseda. Nehledě na zohavené prostředí.

            Sousedovi po X letech překračování předchozích dohod a slušnosti dojde trpělivost, rozhodne se budovy za čárou svých pozemků zbourat.
            V tu chvíli náš správce začně vřeštit, jaký je soused zlosyn, a co si dovoluje. Začne nás burcovat do nenávisti vůči sousedovi, démonizovat ho. Urputně posílá na souseda pochybná právní obvinění, fízly, kontroly úředníků.

            A já jen říkám, že náš správce je pičus, škodný pokrytec, a sebestředný blbeček. Že neměl nikdy dostat tu pravomoc tu o něčem rozhodovat.

        2. Hm, nějak nevím, na co teď reagujete. Já psal o tom, že v blázinci se množí pošahaní nebo vychlastaní dezoláti s Challengerovými názory a vy melete něco o sněhových vločkách. Na sněhovou vločku jsem už asi trochu starej. Za mě jsme na válku trénovali tak, že jsme v pláštěnkách s plynovou maskou a igeliťákama na rukou přilepenejma izolepou utíkali do krytu CO. Tak nevim, kdo nás připravoval na život v bunkru.

          Na psychiatrii dělám už hodně moc pátků a nikdy se mi nestalo, že bych se nějakého pacienta bál s výjimkou rozjetých alkoholických delirantů. Delirium umožňuje využít veškerou svalovou sílu až do poškození svalových vláken, tam je to o život, maj sílu jako gorila, a deliranta nejspíš neukecáte.

          1. Reaguji na vás.

            Vzhledem k tomu, že nechápete psaný text, zkusím jednoduchou češtinu: Na psychiatriích se množí lidé, kteří vraždí pod vlivem napumpovanosti lepšoidní ideologie.

            Není to jen na psychiatriích. On to nebyl žádnou stoupenec Challegera či dezolát, kdo střílel na Trumpa nebo Fica či přetáhl holí Babiše. Stejně tak poslední vražda Charlieho Kirka byla provedeno člověkem pod vlivem násilného genderového přešití na jiné pohlaví a pak zjisil, že to byla kravina.

            Momentálně je tolik vražd motivovaných lepšími lidmi s vašimi názory, že už je to normální stav. V médiích už to ani neřeší. Tento týden přišlo o život sedm politických kandidátů AfD v Německu. A ne, nejsou to přirozené smrti.

            Vy tu řešíte nějaké bláboly trosek, které vás neohrožují. Idioti, co pořád řeší názory či bláboly někoho jako pekelně vážnou věc, jsou hlavní viníci těch vražd. Já už jsem neměl nervy prakticky týdně být sám v místnosti s dalším psychotickým vrahem, co vyvraždil nebo se pokusil vyvraždit průměrně od jednoho do deseti lidí. Zmapovat si předtím každý sloup, předmět v místnosti. Připravit si ústupové cesty, kdyby něco. A zároveň ho diagnostikovat psychotesty, jejichž závěry pak sloužily pro soudně znalecký posudek.

            Na psychiatrii dělají psychology samé ženy. A já mohutný chlap. Kdo si myslíte, že si tyto případy vyžírá?

            Dnes už lepšolidé nedrží ani dekórum. Vraždy a pokusy o vraždu už adorují, radují se z nich, slaví či aspoň omlouvají.

            Někteří lidi jsou nebezpečný, protože jsou pod vlivem. Ale někteří lidi už jsou pod vlivem lepšolidí esesáci připravení vraždit.

            1. pacient…

      2. Nestraš, prostím tě. Ještě chlastat aby začal a ty svoje bláboly psal nalitej, to by nám chybělo. Se tady začnou objevovat články, napsané stylem „ehm brrmm brmm Putinvyhaje brrrrm brrm měsero upičilínivolefemiprasnice pryxčz Hradu!!!“. A jelikož pan domácí provádí selekci materiálů k publikování stylem „je to napsané v ASCII a antivirus to pustil, šup s tím na net“ tak tu situaci už nemá co zachránit.

        1. Hele, Nitusi, já se třeba s Dissenterem dostávám často do opozice, ale jako diskutéra si ho velice vážím. Diskutuje solidně a na úrovni. Je dobrej.

          Ale čím dál více přemýšlím, jestli by nepomohlo zkvalitnění četby na d-fensovi dát tě do ignore. Marně se pokouším vzpomenout, kdy ses pokusil o cokoli jiného než zvířecko pudovou dehonestaci.

          1. K tomu nemohu než říci „s chutí do toho a půl je hotovo“. Behemot mě podle všeho v ignore má, a ty jeho hysterické záchvaty, připomínající menstruační cyklus, se od té doby dost zlepšily. Možná ti to rovněž pomůže. A že pomoc potřebuješ jak sůl, o tom se asi netřeba bavit.

            1. Chápu, že všichni jsou blbí, jen Nitus je skvělý. Máš to s náma, ty génie, fakt těžký!

              1. Mám. Zcela otevřeně, mám. Ale trochu mě uspokojuje, že vy se mnou taky.

              2. Já se ti divím…vždyť už po Nitusovejch prvních tak dvou reakcích, bylo přece úplně jasný, jakej to bude mít průběh a k čemu asi dojdete ;)

      3. marcusant: tak pak kolegu Challengera pozdravujte, léta jsem mu upřímně radil, aby vyhledal odbornou pomoc a on se místo toho rozhodl řešit svůj problém arteterapií. Samozřejmě s cílem hodit vinu mimo něj. Nyní to chytá druhé stadium a myslím, že ho časem potkáte, akorát to nebude dobrovolné ani léčitelné, ale bude tam odeslán, až ho stiha dožene v práci a pomoc vyhledá jeho nadřízený.

        Snad aspoň jeho synové mají vlastní mozek a pokud na sobě budou pozorovat příznaky, kterými se chválil otec, pomoc vyhledají zavčasu sami.

    4. Já myslím, že občan může mít lékařský diplom i když se stane vrchním strategickým velitelem NATO nebo dokonce Spojených států Slovanských

    5. Píše ten, který ve svém komentáři hned v první větě „sekl“ dvě hrubky také. Asi proto, že, kromě toho, že je debil, tak také nezvládl učivo šesté třídy ZŠ.

      Dovolil jsem si ty čárky doplnit. A doporučil bych méně arogance – pak je člověk méně za hlupáka.

      1. To bylo pro kolegu MM.

  2. nechápu, proč rusko brání ukrajině ve vstupu do eu, to je nejlepčí cesta jak ji zničit

    1. Malorusko, nebo EU?

      1. Obe

    2. Pozdě. Právě Ukrajina, které chtěla vstoupit do NATO a EU už je zničena.

      A není to zdaleka jediný stát, který chtěl vstoupit do EU/NATO, který byl zničen.

    3. Řekl bych, že Rusko nebrání vstupu Ukrajině do EU ale do NATO.

    4. Ale Rusko právě že NECHCE ZNIČENOU UKRAJINU. Ale pro spoustu dobroserů je to prostě nepochopitelný paradox. ;-)

      1. Rusko chce alespoň neutrální Ukrajinu, když už ne přátelskou jako za Janukovyče. Pokud má být nepřátelská, tak nechť je třeba zničená, Krym a Donbas mají, Rusové či proruští Ukrajinci emigrovali do říše, zbytek ať si užije kinžály, gerany či zirkony, když to tolik chtějí.

  3. Nebudu se vyjadřovat ke zvláštnímu mentálnímu nastavení autora, ale jen dvě otázky.

    1) Pokud se kousek ode mě potlouká agresivní obluda, je správným řešením vrhnout sílu do obrany, posléze obludu najít a odkázat do patřičných mezí, nebo sedět u ohně a pěstovat poudačky o strašných zubech nestvůry, v noci se klepat a nad ránem utéct?

    2) Existuje v demokratickém státě hranice, kdy by měl ten, kdo narušuje obranyschopnost, vypadnout z okna? Pokud ne, je to výhoda nebo nevýhoda proti autokraciím?

    1. 1)
      Ta „obluda“ sem dodávala plyn a suroviny za příznivou cenu. Dalo do ní vyvážet, fungoval vzájemný obchod. Neměla na nás územní požadavky a zcela jistě neměla zájem sem na nás něco házet. Dělala si svoji vnitřní politiku, která nás vůbec nemusela zajímat.

      2)
      Ano, existuje. Pokud mi sem přivandruje hromada čmudek a paralyzuje společnost a tím i obranyschopnost, měla by vylítat ven okny i dveřmi.
      Stejnětak by měla vyletět banda diletatntů či zkorumpovaných šmejdů, která nakupuje předražené vybavení a tím tu obranyschopnost taky paralyzuje.

    2. Ad 1) Chtělo by to v první řadě objektivně zhodnotit, zda je to jen dojem vašeho mozku, nebo realita.

      Ad 2) Byly doby, kdy se vlastizrádci věšeli. Ale to by v Česku museli pověsit 99 % politiků a 98 % úředníků. V zásadě by kromě prosté lidu nikdo moc nezůstal. Bojím se, že nebude dost stromů a kandelábrů. Na Černochovou, Rakušana, Koudelku a všechny členy Fialovy vlády by musely být zesílené konstrukce.

      1. Naše vlast je Evropa. A komu se to nelíbí, může táhnout mimo Evropu. :-)
        Jakkoliv mám proti Fialově vládě dost námitek (čeho ministr je zase Koudelka? to je jak na orloji…), tuhle důležitou věc uchopila správně.

        1. Nevěděl jsem, že mluvíte o sobě v množném čísle. Pocit velikášství nebo Napoleonský komplex se vyskytuje docela málo v populaci.

          Moje vlast není Evropa. Já jsem Čech nebo Čechoslovák. A tak to zůstane.

          A komu se to nelíbí, Dissenter, může táhnout třeba do zadele.

          1. Když připouštíš neexistující dvoustátí jako svou vlast, proč se bránit Evropě (EU, Panevropě)?

            1. Československo byl existující stát.

              Já jsem demokrat. Vůbec ti nebráním jít do války a padnout za vlast a jejich vůdce Lejenovou nebo Timmermanse. Jednej jak ti srdce poroučí.

              1. Nejsem válečný profesionál a ve válce není důležité padnout, ale zvítězit, takže osobně bych tomu asi příliš nepomohl. Hodně práce v tomhle směru udělá samotná připravenost, mít pořádnou sukovici a v druhé ruce pochodeň může medvěda odehnat, aniž by bylo potřeba ho zabít.

                A proto jsem pro to, aby se významně zvýšila vyzbrojenost Evropy včetně ČR, vzal bych si příklad z Polska. Včetně daňové zátěže (ale ne aby rostl sociální stát, naopak).

                1. Vezměte si příklad z komunistické armády Československa.

                2. Začněte tím, že zpacifikujete Ukrajince, migranty a muslimy v Evropě.

                  Ono je hezké být bojovný, ale když nejste sto umravnit ani připrchlíky a ekonomické krimigranty … tak jsou to všechno jen odtržená slova od reality.

                  Nepouštějte se do války s Ruskem, dokud nezvládnete Turky v Německu, muslimy ve Švédsku, Afričany ve Francii, nebo Ukrajince v Česku.

                  Tak nějak by se měla obranyschopnost země odvíjet od skutečných, nikoli domnělých, problémů.

                3. Dissenter 13.9.2025 v 9:43

                  …ve válce není důležité padnout, ale zvítězit.“
                  Zlatá slova, opět s vámi mohu stoprocentně souhlasit.
                  Pokud dokážete vysvětlit, jak lze ony dva jevy od sebe oddělit, zkuste o tom napsat něco podobnějšího, jistě by to zajímalo i další čtenáře.
                  Abstrahuji samozřejmě aktuální a v hlavněproudních sdělovacích prostředcích několikrát popsanou ukrajinskou cestu, kdy bojovníci nepadnou, protože na své vítězství čekají v zahraničí.

                  1. Dissenter 13.9.2025 v 10:18

                    Promiňte mi mé dlouhé vedení, ale došlo mi, že předmětný citát vlastně v dokonalé zkratce popisuje Stalinovu strategii a má šanci nahradit cizojazyčnou zkratku „nas mnógo„.

                    1. Já bych to chápal právě naopak, něco ve smyslu, pokud není momentálně šance vyhrát (zastavit postup), tak nemá smysl „bojovat do posledního muže“ a lepší je ustoupit (pokud je kam). Jak se říká, hrdinů jsou plné hřbitovy.
                      Ale, co tím skutečně myslel, ví jenom autor.

            2. Dissenter 13.9.2025 v 9:22

              Československo jako stát několik historických okamžiků existovalo, zatímco Evropa jako stát neexistovala nikdy a jak to vypadá, bohudík ani existovat nebude.
              Znám naproti tomu několik osob považujících se za občany také již neexistující Rakousko-Uherské monarchie a dokážu je pochopit.

              1. To spíš asi Koruny, ne?

                „Byl to hrozný čas, vlci vyli v mrazivé krajině kterou táhla cizí vojska, lapkové ve hvozdech okrádali karavany kupců, vrchnost zle tiskla poddané a zem neměla už spoustu let krále.“

                tak si říkám, ještě že je to už všechno za náma.

        2. nic takovýho neexistuje ty pošahanej kreténe, začínáš být zralej na kazajku, pže tydle tvoje bludy už zanedlouho přerostou do stavu že budou nebezpečný tobě ai vokolí

          1. Jo to si dobře pamatujeme, tvoje názory se „nám“ nelíbí, šup do klece. Super. Když rusák válčí, ruský lid je nadšen. Když Polsko pošle někam pár letadel, polský lid krvácí.

            Co ty seš kurva za zmrda.

    3. Hranice, kdy by někdo „měl“ v demokratickém státě vypadnout z okna, samozřejmě existuje a limitně je dána okamžikem, kdy ho ozbrojený dav z toho okna vlastnoručně vyhodí. Je to poněkud smutné, ale „spravedlnost vycházející z ruky rozzuřené lůzy“ je vlastně ten nejdemokratičtější představitelný princip. To je zdaleka ne jediný důvod, proč jsem vůči demokratickým principům jako celku lehce skeptický.

      1. Já nemluvil o rozzuřeném davu, ale o situaci, kdy čurda narušuje obranyschopnost tak málo, že není efektivní ho soudit, ale zase tak moc, že není přijatelné ho tolerovat.

        1. Nejvíce narušují obranyschopnost českého státu Černochová, Řehka, Foltýn a hned poté celý zbytek Fialova uskupení.

          Já bych byl pro popravčí četu. Kdo by pak v Praze uklízel ten bordel po stovkých lidí vypadlých z okna!

      2. Jen do té chvíle, než příslušné orgány rozeberou pomocí kamerových záznamů dav na jednotlivé Pepíky Vomáčky a ty pak odstíhají za spoluúčast na vraždě.

        1. A teď tu o Sněhurce. Dějiny odjakživa píšou vítězové, na tom ani kdemohkradcie nic nemění. Nehledě na to, že efektivně je to jedno. Klidně můžou Pepíky zaživa rozčtvrtit na náměstí Černínského paláce, ta pavement pizza, kterou Pepíci vyrobili ze svých volených zástupců, díky tomu neobživne.

          1. Ti zástupci, které se vyhodí z okna, jsou jen loutky skutečných hlav. Dokud nezasáhnete hlavy, pak je to jen o vybouření davu. A pak se zase pojede dál po staru.

          2. Myslím, že bojujete v minulé válce. Nikdy a nikde v historii nebylo tolik fízlů na obyvatele a nikdy neměli k dispozici takové prostředky jako dnes. Kombinace pouliční kamerizace, sledování telefonů a umělé inteligence umožňuje ve městech odstíhat téměř všechny závažné násilné trestné činy (pokud je vůle), protože ve městě dnes prakticky nelze zmizet. Lidi to vědí a dav se skládá z lidí.

            1. aha a proč tady teda vopakovaně pouliční ksindl vybírá auta a NIKDY NIKOHO nenašli ty vole? když už náhodou, tak stačí si vzít vole čepišku

              1. Kdyby ovšem nějaký svinský dezolát někde napsal na auto písmeno Z, nebo nedejbože strhl ukrajinskou vlajku – tak ho vypátrají, i kdyby měli zalarmovat Interpol.

    4. Správné řešení je zjistit, proč je obluda agresivní.
      Protože evidentně se většina jiných dokáže s „obludou“ docela dobře domluvit, stačí si vyjasnit, kde je Krakonošovo, kde je Trautenberkovo, a z obludy se vyklube docela fajn chlapík s dobře zásobenou spíží i sklípkem.

      Ale ono je jednodušší vyřvávat o tom, že méďa má zuby a drápy a že nejlepší by bylo mu je vytlouct a vytrhat. Jo, to z něj určitě udělá plyšáčka na hraní.

    5. Dissenter: Stavíte na klamné premise. Realita byla taková, že Rusko do událostí na Ukrajině nebylo považované za problém a čile se s ním spolupracovalo. Problém vznikl poté, když se konkurence snažila na Ukrajině angažovat víc než bylo Rusko ochotné tolerovat, podobně jako tolerance USA k dění v jiných státech (např, Kuba) měla také své meze. Velmoci mají zájmy a jinak velké dvorky, tak to na světě chodí. Když se někdo rozhodne to nerespektovat a zkusí získat víc, fajn, ale ať pak nebrečí, to je holt riziko a byl varován.

      1. Rusko není považováno za problém ani teď, protože přes všechny kecy o obnově SSSR a tradičním russssssssském imperialismu. Rusko nepůjde za hranice Maloruska a Podněstří.
        Proč je to takový problém? Ať si to klidně vezmou.

        1. Ti, kteří vládnou na evropském hřišti ho za problém považují.

          1. Nepovažují. Oni pouze používají Rusko k odvedení pozornosti od neřešených problémů Evropy i vlastních států. Kromě toho se při vyvolávání falešných nebezpečí dobře krade a tuneluje (viz covid), a dobře se přitahují opratě směrem k disktatuře pro občany.

            1. Nazvěte to jak uznáte za vhodné – považují, předstírají, tvrdí…pro pointu to nehraje roli.

              1. Hraje to roli. Protože budou konat podle skutečné motivace, a kecat podle předstírané motivace.

                Evropa Rusko nepovažuje za problém. Protože tak nekoná. Německo třeba dělá dohody s Ruskem. Evropa navenek zbrojí, reálně si ničí průmysl i obranyschopnost jednak green dealem, druhak drahými energeiemi a surovinami, třeťjak neschopnými lídry.

                1. Když Putinovi došla trpělivost a ta vojska konečné vyslal, myslel jsem (chybně) že to bude blitzkrieg a stejně tak (chybně) že je po grýndýlu.

                  Po třech letech je možno říct, že banderovci spáchali demografickou sebevraždu a Němci jsou blbci, kterým není rovno. Ne jen zavřít jaderné elektrárny, ale demolovat je, aby nikoho nenapadlo obnovit provoz….

                  1. Ježíš v bibli dává krásný návod na zjištění pravdy a skutečného stavu věcí: „Po ovoci poznáte je. Špatný strom nemůže dávat dobré plody.“

                    Drtivá většina lidí sleduje kecy a projevy. Daleko důležitější je sledovat činy a postupy aktérů.

                    – Putin nemohl udělat blitzkrieg, a kdyby to zkusil, zničil by Rusko. Celý Západ na to čekal, aby rozložil Rusko na atomy. Věděl jsem to já, tím spíše to věděla celá FSB a ruská generalita plánování konfliktu.

                    – Ukrajina měla klasický anglosaský/židovský scénář, který má mimochodem i ČR. Dodej za prezidenta herce a komedianta, drž ho pod krkem, a zničíš zemi. A je jedno, jestli ten komediant se jmenuje Zelenskij, Havel, Reagan, nebo jinak. Ukrajina byla zničena židovkou Nulandovou.

                    – Ukrajina byla ve skutečnosti zabita už při svém vzniku na zač. 20. století. Jak už psal Masaryk, každý stát se udržuje ideou, kterou vznikl. Ukrajina nikdy neexistovala, je to projekt Západu na vytvoření nenávisti k Rusku a zničení Ruska. A to je idea, kterou se udržuje. Bez toho nebude existovat. Jejich státnost jsou holokausty, genocidy, masové vraždy, nenávist, nacismus, korupce, násilí.

                    – Německo bylo zničeno v podstatě Angelou Merkelovou. Helmut Kohl tehdy udělal velkou chybu, že si tuto kunu v kurníku pěstoval.

                    – EU je projekt USA na zničení Evropy. Tak jako musela být zničena Třetí říše, tak musí být zničena i Čtvrtá říše, jinak Evropa nemá nižádnou šanci.

                2. Chápu, co myslíte, ale pro pointu to roli nehraje. Ať už to nazývají jakkoliv, co jsem napsal je platné bez ohledu na to.

                  Evropa prokazatelně jednala v souladu s postojem „Rusko je problém“, takže to nebyla jen póza. Že ve spoustě případů zůstane u řečí nebo se střílí do nohy a dochází ke konfliktům s jiými zájmy jako GD atd. nemění nic na tom, že Evropa prokazatelně konala v duchu „Rusko je problém“.

                  1. Evropa nejednala podle scénáře „Rusko je problém“, to se mýlíte. Bylo jasně vidět, že se Ruska nebojí, protože dělali takové pitomosti, že kdyby si mysleli, že Rusko by chtělo udělat protiakci – tak by to ani nezkoušeli ani s hnědými trenkami.

                    Evropa jednala podle scénáře „nenávidíme Rusko, a hajlovali bychom až bychom brečeli“.

                    1. jojo, třeba němci, Merkelová a tak, ty dělali přesně co píšeš.

                    2. Myslet si, že je něco problém/někoho nenávidět a dělat pitomosti, to se nijak nevylučuje.

                    3. qwertyz: A to přesně píši. Naprosto se mnou souhlasíte.

                    4. Pokud se mnou souhlasíte, tak jsme ve shodě.

  4. Tak ti naši chciválkové ta polystyrénová letadýlka slepená izolačkou dotáhli až do OSN.

    Rusofobie ve velké menšině. Většina zemí OSN nepodpořila obvinění Ruska z účasti na incidentu s bezpilotním letounem v Polsku.

    Pouze 46 z 193 členských zemí OSN podpořilo obvinění Polska vůči Rusku ohledně incidentu s bezpilotními letadly, která porušila polský vzdušný prostor.

    Místopředseda polského ministerstva zahraničí Marcin Bosacki přečetl společné prohlášení „jménem vlád“ několika zemí, v němž jsou kroky Moskvy bez důkazů označeny za „eskalaci“, „provokaci“ a „porušení mezinárodního práva“. Dokument však podpořilo pouze 46 zemí a delegace Evropské unie, což představuje méně než čtvrtinu členů OSN.

    Mezi signatáři jsou Polsko, Rakousko, Belgie, Velká Británie, Německo, Řecko, Maďarsko, Itálie, Španělsko, Norsko, Jižní Korea, USA, Ukrajina, Francie a Japonsko.

    Většina zemí OSN se k prohlášení nepřipojila.

    1. Spíš než na počtech záleží na významu zemí. Kolik divizí má Kiribati a Tuvalu? :-)

      1. A ty významné země utlučou Rusko green dealem a přiteplalým průvodem s pavími péry v konečnících?

        1. V kritice přílišné orientace na sifon a uspokojování podivných potřeb ti dám za pravdu. Ale řešením není apoptóza Západu, ale jeho renesance. Včetně expanze.

          1. Morgrely nebo či snad krásnými kalergiho světle hnědými mogrely a jeho slovy s IQ do 90, zlými a hloupými nechápajícími systém ovládání a protože nemohu najít příslušný termín j elit tak dám lůzršlechtou absolutistické neofeudalizace zdegenery. Zeshora i zezdola.:-))) Zákeřně podvodnými – nemůžeš ani uvěřit půl slov ale snadno ovladatelnými dráby. Jupíííí

            1. ..ochlokracie a to druhé hledey azore s parkinsonem a tím němcem jo alzheimer.
              ..poz. kdo pije ten blije a kdo nepije taky
              https://www.liter.cz/basne-fantasy-787833-cist
              https://www.youtube.com/watch?v=nc5LaNcTAfU

          2. Řečeno slovy d-fense, Západ se dostal do nejvyššího stupně zazmrdování. Jejich lídři jsou neschopní a jsou tam jen z prospěchu. Mají to jen jako koryta.

            Jediné státy, které dokázaly vyřešit své zazmrdování, jsou na Východě. Dokázalo to Rusko – dokonce 2 x (Stalin, Putin), dokázala to Čína, dnes to právě dokazuje Nepál.

            Jenomže to chce lidi, co jsou vlastenci, a nebo jsou na dně. A ne, Evropa není ničí vlast.

        2. Na konečníkovou ě specialista M. S. :-)

      2. Dissenter 13.9.2025 v 9:23

        Přesně!
        Vždycky mě udivuje, jaký význam je přikládán jednání presidenta nebo premiéra ČR s presidenty nebo premiéry opravdových států, zatímco by jim příslušelo jednání jednání se starosty či primátory některých větších měst, samozřejmě, ne těch opravdu velkých měst.

      3. to nevim, zato vim, že jenom když vezmu členy BRICS, nebo členy ŠOS, tak to bude velice výrazně víc, jak celej KoZa dohromady (ai s UŠAndama)

    1. fšechno, jen ne to trampsko-kántry, americké lidové umění transformované na české poměry, hnis hnisu , zachrante koně, stánky , rosa na zblitku, fůj brr, a k tomu jarek jako vrchol umění, jdu napravit rovnováhu dějin do dílny rozmlácením kladivem na kovadlině jedné VM-2204, mc-90, flešky Adata 4G, po cestě přiberu nějakej vynyl a CD, a určitě foukanou garmošku, tímn zčásti napravím světaběh

  5. Tak to právě rozčíslo Polsko:

    Polsko nevidí důvody k přerušení diplomatických vztahů s Ruskem, — řekl šéf polského ministerstva zahraničí Sikorski.

    Tímto prohlášením Varšava uznává dvě skutečnosti.
    První — bezpilotní letouny skutečně pronikly, a tento incident už byl využit jako nástroj nátlaku na spojence.
    Druhá — „agresivní Rusko“ — je pohodlný obraz, který umožňuje získat další finanční a politické výhody od „spojenců“ a tlačit NATO k tvrdším krokům.

    A teď, když Poláci vytěžili ze situace všechny možné benefity, lze říci, že je vše v pořádku a nemají žádnou touhu vztahy s Ruskem zhoršovat.

    Pokud se potvrdí verze o droních „Gerber“ vypuštěných od Ukronacistů a znovu sestavených, vyjde najevo, že Kyjev svého cíle nedosáhl a úkol zapojit NATO do války opět nesplnil. Sami Poláci přitom dovedně zatlačili na své partnery a nyní vypadají dobře, aniž by pohnuli prstem. Veškerou špinavou práci za ně opět udělal Kyjev.

    1. NATO už přece ve válce dávno je.
      Zelí ale jde o to, mít vojáky NATO ve velkém množství na Ukrajině.

      1. Zelenskému jde o to, aby válka pokračovala.

        Válka na Ukrajině mohla začít jen proto, že tam bylo vycvičeno velké množství ukrajinských nacistů-vlastenců. Ti docela zatápěla Rusku, a mnozí ukrajinští vlastenci udělali značné oběti. Stovky tisíc jich zařvalo nebo skončili jako invalidi. Ti se nikdy nesmíří s tím, že někdo podepsal mír s Ruskem nebo kapitulaci – k čemu by pak jejich oběti byly?

        To je největší překážka mírové dohodě. V okamžiku, kdy Zelenskij podepíše jakoukoli mírovou dohodu, tak mu tito ukrajinští vlastenci, kteří obětovali strašně moc pro vizi porážky Ruska, zakroutí krkem.

  6. Podle me Cukrberk zvolil spatne misto na preziti, koukal jsem na geologicke mapy planety vcetne 3D map celeho oceanu – no abych to zkratil, Jestli to bouchne tak bouchnou i vulkany a Tsunami a vubec – jakou sanci ma takova Havaj proti Apokaplypse??

      1. Cukrberg, na Havaji ma bunkr. Podle me mu ho zasype popel a zalije lava, az to rupne :-)

    1. Havaj je tisíce km stranou od všech území velmocí. V případě konfliktu se tam lze uklidit. Kromě toho tam lidé drží spolu víc než na pevnině severní Ameriky, protože si uvědomují, že mohou kdykoli být odříznuti.

      Na druhé straně může být Havaj zastávkou, kde se nějaké čínské, indické, ruské či jiné vojenské síly rozhodnou udělat mezizastávku. Vyberte si.

      Cukrberk hlavně nepochopil, že na Havaji platí jiné majetkové zákony než ve zbytku USA. Například některé pozemky nesmíte zavřít, nebo nesmíte na nich bránit činnosti původních Havajanů, i když je to vás soukromých majetek. Nebo pláž u moře nesmíte zavřít a nesmíte bránit na ní pobytu lidem, i když je to vás pozemek.

      Cukrberk si takto koupil pozemek. A pak vygeneroval spousty žalob na narušování jeho pozemků. Má extrémní majetek, a je tak blbej, že si ani nezjistil jaká omezení mají jeho pozemky na Garden Island. Teprve když ze sebe udělal totální blba, tak žaloby stáhl.

      1. Za predpokladu ze vsechno zustane na svem miste, Havaj muze byt fajn, nicmene, jako kus zeme Havaj pro me nepredstavuje jistotu, ze se cela nesesune do more, ze tam nevybouchnou vulkany a ze ji nesejmou obri tsunami :-)

        Jako chapu ze si ji asi vybral pro svou odlehlost, nicmene, ona ta samota na izolovanem ostrove uprostred oceanu taky skyta ruzna nebezpeci, napriklad, ze kdyz vsechno selze, tak potom odsud nelze snadno utect.

  7. Tolik slov a při tom stačilo napsat: „nesnáším Židy a obdivuji teokraty z Íránu“..

    1. Když pitomci dojdou slova, zkusí obvinit oponenta a antisemitismu. Nic nového pod sluncem.

Napsat komentář

D-FENS © 2017