Rodinný statement - zpět na článek

Počet komentářů: 287

  1. Výborný a hluboce pravdivý text. Že má mizerné hodnocení, to právě cosi svědčí o stavu naší společnosti. Bohužel. Kdyby zde byla nasrána nějaká dementní píčovina, bude mít rate 1,05 :-)))))

    1. Samochvála smrdí.To ti doma neřekli?

      1. Ne že bych polykal hořkost každá doba má kalamity ale se stavem společnoti to tedy „redy není a dám ze slovenska kdy se zdá že jsou sice napřed ale asi tu drží línii.
        https://www.facebook.com/Romiyerpe/videos/774019097506086/

      2. Myslím, že došlo k omylu. Alis a Alien jsou dva různí lidé.

        1. Máš k těm všem účtům jedno heslo, nebo na to máš databázi/tabulku?

          1. Šimone, ne každý má na šecko tabulky/db jako u tebe V tísni.

    2. Jo, ale to už tu bylo s hippies tedy v „soft formě protože k tomu měli květiny a zpěv. Dnešní doba jen trží ale ty standarty k životu jsou přes proklamace nevolnické a ubohé bez skutečné inteligence která by mohla být vzorem a tahounem v společnosti. Je to vyredukovaný na virtuál peněz /prostředků chudých/ dnes fikce která za rok vyprášila tady čtvrtinu úspor. Holt „hodnoty, že jo.

    3. alis: Ale chybí mu smysl pro realitu a rozum. Ano, vztah má cenu zachraňovat. Ale jen v určitém, celkem malém procentu případů.
      1.) Pokud chtějí ten vztah udržet oba, tak se většinou do problémů nedostanou a jaksi není co zachraňovat, protože všechno funguje.
      2.) Pokud jeden udělá chybu a chce ji napravit (takže chtějí OBA pokračovat ve vztahu), pak to je to malé procento, kdy to má smysl.
      3.) Pokud jeden vztah nechce zachraňovat a/nebo je psychopat/alkoholik/gambler/násilník/…., potom platí, že je lepší vztah ukončit. V tomhle případě nejde utáhnout celý vztah v jednom člověku a časem se to bude jen zhoršovat. A děti budou vidět maminku/tatínka s modřinami, zlitého pod obraz, sjetého, psychicky týraného – a tohle si ponesou do života. Ne, v takovém případě je lepší zmizet.
      4.) Jeden/oba se brali z mladické nerozvážnosti a nejsou připravení pro život. Je to trochu podobný případ jako 3.) akorát je ten nevhodný partner jen „další dítě v rodině“, odmítající být v roli rodiče. A druhého člověka nezměníš, pokud se nechce měnit on sám. V takovém případě se to většinou taky nedá zvládnout.

      Takže krásný text, ale zbytečný. Pokud jsem člověk, který to cítí podobně jako autor (tedy že má smysl o rodinu bojovat), pak existuje hlavní rada – najít si někoho, kdo to má stejně. Obrovským obloukem se vyvarovat problémových parterů (pokud je na začátku svého života schopný takové rozeznat). A doufat, že bude mít člověk štěstí.

  2. Šmarjá pan blábol se vrátil pro další nakládačku. Tu dlouho nebylo.

    To dostal vycházky, nebo nějakej zřízenec nezamknul?

    1. @ yxefko

      proklouznul, mezi tím co ti nasazovali zřízenci svěrací kazajku

    2. @x-f
      trochu empatie prosím, je to takové patetické a barvotiskové jak z příručky pro mladé katolíky, ale nějaké zásadní výtky nemám. ;-)

      1. Už to vim proč doktror štrossmajer z nemocnice na kraji města říkal kdyby hloupost nadnášela tak tu létá jako holiička. :-))))))))))))))))))))
        https://www.youtube.com/watch?v=1bhsizfcUIE
        Ti říkám futr že jsou dva rujy lidí. blbé a potomé, chlapi jsou zvířata jak my dobře víme a máme zažitý že jo, no. Definitivum grandum high end.

        https://www.youtube.com/watch?v=Glbvef8r3KI

        1. Ěšťě že to nepíči v prohlížeči google s odtraňováním hramaticjých hyb a dokonce pokročilým že jo, co bych exeloval potom. Fcumná a trestý čin nezdebilnění a ještě by vyaktualizovali i dydlace k čertu, zase.
          https://www.youtube.com/watch?v=fu0PnCOY7yU
          Jdu se najíst, asi na tom něco bude že se říká kecá mu to z hladu. :-)
          https://www.youtube.com/watch?v=038jfGe7Ls8

      2. Je pravda, že ten text tentokrát není tak kontroverzní, ačkoliv několik vysloveně blábolů tam je.
        Např. věta „Žádný cizí chlap vaše děti živit ani milovat trvale nebude.“. Znám ze svého okolí řadu lidí, které vychoval nevlastní otec a maj ho jak za vlastního, protože i on se k nim tak choval.
        Nebo: „A pokud se žena s podporou státu (ospod, soudy) rozhodne, tak se k nim prostě nedostanou.“ Taky blábol. Ty úřady kupodivu tohle všechno znají a umí i docela dobře fungovat a hájit zájmy dětí. Znám z blízkého okolí případ, kdy se mamina kopala kolo sebe a využila všechny možné prostředky jak otce od dítěte odstavit a to včetně smyšleného obvinění ze zneužívání dítěte a stejně to nakonec dopadlo dobře pro otce a nakonec dostal holku i do péče. A nově mám v okolí další případ, kdy ta spolupráce taky není dobrá a zase úřady celkem fungují. Stejná znám ale víc případů, kdy otec po rozchodu o vlastní děti přestane jevit zájem sám, než případů kdy mu v tom zkouší bránit matka.

        To pako se tentokrát muselo hodně držet, aby se tam na plno nevyjevilo svoje názory, které tady opakovaně vyjevilo v jiných článcích a hlavně v diskusích. Každý kdo tu s ním přišel do styku ví o jeho vysloveně defektním vztahu k ženám. I tady je v každé třetí větě vidět, kdo podle něj může za všechny problémy.

        1. jenom technicka – ze ty deti ve vasem okoli jsou nevlastni vi i oni, nebo jenom vy? :-)

  3. mysim, že prostým pohledem je zřejmý, že to bude víc jak jedna z melounu, ale jo, každopádně se obvykle nikdo moc nehrne starat vo cizí děcka…

  4. Souhlasím s myšlenkou článku, obsahuje řadu myšlenek hodných tesání do kamene, přesto si dovolím pár připomínek (vycházející z mé praxe, tedy řádově nižších stovek případů a případů mě známých, které nemusí být statisticky shodné s větším vzorkem):

    Čekají na ně nejdřív naprosto nechutné několikaleté spory o děti
    Nemalou část řízení o svěření dětí mám vyřešnou do 3-4 měsíců, tak 75% dohodou, spory o svěření přesahující rok jsou spíše raritní, spíše se vrací jako spory o zvýšení výšení výživného (ale část párů se dohodne mimosoudně) a případně o změnu styku. Občas o změnu svěření.

    a pak obrovské existenční
    Obrovské problémy má jen menší část. Problémy větší část.

    a vztahové problémy.
    Opět velmi rozdílné. Znám rozvedené spokojené v nových vztazích, zmám rozvedené, kteří si nyní celkem dobře rozumí s druhým s rodičů.

    Hodně dětí následně v pubertě nebo v dospělosti své matky začne nenávidět, natož pokud odehnaly tátu úplně.
    Ano, to se děje často. Podotýkám, že nejen v rozvedených rodinách, ale tam často.

    Žádný cizí chlap vaše děti živit ani milovat trvale nebude.
    Nepoužívejte prosím absolutní výroky. Znám případy, které je popírají a dokonce znám pána, který víceméně trpí přítelkyni (a s přítelkyní), kvůli jejímu dítěti (mají ještě spolenčé). Když byly spolu jako spokojený pár, tak ho vzal na úrovni svého a teď je to také tak, byť madam je na pár facek a vyražení dveří, ale tomu (jejímu) dítěti to neudělá. Konečně i adoptivní děti jsou cizí.

    A že nežijí od výplaty k výplatě nebo z dluhů,
    Teď jsem zrovna předával rozvodový rozsudek klientce, která má vyšší čistý příjem, než průměrná mzda v hrubém, tak to asi s dvěma dětmi nějak dá (sama tvrdila, že finančně je spokojená). Ekonomické těžkosti to přinese, ale že by 999 999 z milionu brečelo do polštáře, jak nemá prachy, tak to také ne.

    Z pohledu mužů je rozpad rodiny vždy naprostá tragédie a prohra.
    Prohra ano, naprostá tratédie většinou jen v době rozpadu samotného, lidé jsou pružní. Nepšíliš často, ale potkávám lidi, kteří to dali s grácií, byť ne bez jizev. Konec konců, lidé jsou pružní a i když rozvod je pricipiálně horší než úmrtí partnera, tak výsledek je podobný a vdov a vdovců s malými dětmi není moc, ale tam, kde to vidím, jsou celkem funkční.

    Čekají je letité spory s bývalou partnerkou a zpravidla i soudy o přístup k dětem, případně i ztráta bydlení a peněz.
    Možná je tu nějaká jiná voda nebo lepší vzduch, ale nadpoloviční většina rozvodů končí funkčními dohodami ve všech směrech, i když to začíná často velmi zle.

    1. Ta vaše „dohoda“ ovšem spočívá v tom že si chlap nechá totálně nasrat na hlavu a všechno odkýve, v domění že už bude mít pokoj.
      Jde tedy spíš o takovou „mnichovskou dohodu“.
      Právníkovi to ale může být jedno, ten dostane zaplaceno vždy. Asi jako zbrojovka co s radostí dodává munici všem válčícím stranám.

      1. to máte z toho, že Vaše představa o statistice dělení majetku pramení z kňourání ukřivděných po hospodách; pan LWG, jakožto „luční advokát“, který měl podobných případů administrace dohod na stole několik stovek (nebo třeba také moje paní, městská advokátka s agendou odpovídající spíše tomu lučnímu advokátství) to bude vidět trochu jinak; vychcané vyžírkovství i velkorysost jsou mezi pohlavími rozděleny přibližně rovnoměrně, a zdaleka nejhorší vyžírkové jsou mamánci zdědivší ruinu domečku po babičce, která byla následně nákladně zrekonstruována ze společných příjmů, a všechno je jeho a nejede přes to vlak (notabene když ženy příjem vypadl po dobu, kdy se 24/7/365 starala o miminka v těžké spánkové deprivaci).

        1. Ze svých vlastních konverzací s jinými juristy mohu potvrdit.

          Zejména ve velkých městech je celkem běžný případ, že tahounem rodinné ekonomiky je hyperaktivní manželka, kdežto nudící se manžel s nějakou pofiderní kariérou (herec průměrných kvalit atd.) má více příležitostí k zahýbání a spadne-li klec, snaží se aspoň ex post svoji bývalou trochu podojit.

          Ono se to rozdělení ekonomické moci ve společnosti dost posunulo. Bez ohledu na svaté kecy odbornic z gender studies dnes kvalifikované ženy vydělávají za stejnou práci zcela stejné peníze jako chlapi.

          Tím pádem se ale posunula i balance v tom, kdo koho se při rozvodu snaží ozbíjat.

          1. rovnost platů za stejnou práci*) funguje prakticky všude, kam trošku vidím pod pokličku. jiná věc je, že v rodinách občas ještě „rovnost“ (nenapadá mě lepší slovo) není, ale s tím žádný úřad nic nenadělá, to si holt ženy budou muset ještě pár desítek let „odhlasovávat nohama“. v problematice majetkové stále zhusta panuje přesvědčení, že plat manžela je jen jeho a plat manželky je jen její a rodina ekonomicky nefunguje jako jeden tým (pomiňme problematiku pár promile třídy nejbohatších a druhá a další manželství, kde se předmanželské smlouvy a rozdělení majetků stávají normou), a představa „já jsem chodil do práce a živil a žena měla čtyři tisíce rodičák a flákala se doma, ergo barák s čerstvě splacenou hypotékou je můj“ ještě straší v mozcích podstatné části populace.

            * musíme ovšem porovnávat porovnatelné, uklízečku s uklízečem, zdravotní sestru s bratrem, internistu s internistkou, ředitelku s ředitelem, ne primáře se sestrou.

            1. Lukas B. No, trochu v té teorii hapruje fakt, že ženský docela rády „hlasují nohama“ odchodem ze vztahu s chlapem, s kterým se měly dobře. Vím z blízkého okolí minimálně o dvou případech, kdy dotyčný, slušný a pracovitý chlap (pravda, žádný Ajnštajn, ale dotyčné taky nejsou zrovna Kyrýjovic Mařenky), prostě přestal bavit a byl hozen přes palubu.
              Naopak v případech, kdy bych odchod docela pochopil, setrvávají ve vztahu s někým, kdo je docela bere u huby, a zřejmě jim to celkem vyhovuje. Nejde o domácí násilí.
              Není to tak černobílé, jak nám podávají feministky a synové s averzí k tátovi.

              1. Hroch_bahenni: nuda je zabiják jakéhokoliv vztahu a chlap má podle mých pozorování ke stereotypu blíž a ženským to ne vždy vyhovuje. Takže zatímco on má každé pondělí squash a každou středu pivko s kamarády a zbytek týdne sedí spokojeně u televize, pro hodně ženských je to o ničem. On má pocit, že jim nic nechybí, ona má pocit, že ustrnula na mrtvém bodě. Dlouhodobý vztah je něco, na čem je potřeba neustále makat, samo to fungovat nebude.

                1. fatdwi:
                  Hlavní roli samo hraje to, z jakého vrhu samice pochází.

                  1. Forge: o tom jsou zase jiné věci. Na tohle to ale neplatí, je to o povaze, ne vzorcích chování. Měl jsem v okolí několik ztroskotaných dlouhodobých vztahů, tedy odborně „přechozených“. Délka okolo 10 let. Něco se rozpadlo vzájemně (už si „neměli co říct, protože si všechno řekli“), něco ukončily dámy právě z nudy ve stereotypu, ve kterém těm jejich chlapům bylo velmi dobře. Dnes jsou vdané, s dětmi, spokojené. A je fuk, že jedna je z rozvedené rodiny a další z úplné, ta nuda je odradila obě úplně stejně.

                    1. fatdwi:
                      Jaký jiný věci?Prober se a do tý doby se nežeň.S přátelským pozdravem Forge.

                    2. Forge: tak ten se poved. Netřeba to dál rozebírat.

                    3. @ eFatdwi Chat XB1

                      ty všechno popleteš pátý přes devátý… máš akvárko? nemáš, tak seš buzerant

                2. @ eFatdwi Chat XB1

                  tak tuhle chybu dřív dělalo hodně chlapů… naštěstí se to začíná měnit… jak ženskou pořádně nezaměstnáš začne vymýšlet píčoviny… je potřeba se ženě věnovat a postarat se o ni, aby se ani na chvíli nazastavila… pak bude spokojená, protože se nebude nudit z nedostatku programu a nebude se trápit vymýšlením chujovin

                  to znamená pomoci ji sehnat náročnou lukrativní práci… pomoci ji vyrobit ze dvě děcka… a když to nebude stačit pomůže přiměřená zahrádka, nějaký záhonky se zeleninou, pařníčky, ovocný keře… taky je dobrej šicí stroj…

                  prostě pořádně zaměstnaná žena – šťastná domácnost… ovšem chlap nesmí být línej vobčas své ženě zorganizovat nějakou užitečnou práci, když si sama neporadí

                  1. To je to. Když si baba nemá na co stěžovat, je nešťastná, protože baba si prostě stěžovat potřebuje.
                    Zřejmě proto ty, u kterých by člověk odchod ze vztahu pochopil, v něm setrvávají, a naopak.

                3. Konkrétně tihle dva jsou z venkova, takže místo squashe spíš opravovali to, co se v baráku rozbilo. Mimochodem jeden ten barák opravil, druhý postavil. Večer přišli z dílny/z garáže urvaní domů a potřebovali trochu vypnout.
                  Nechlastají ani jeden. Jeden z nich po druhém pivu usíná – teda aspoň na zábavě, doma nevím :)
                  Jo, máte pravdu, zdůvodnění od obou bab byla v podstatě nuda – u jedný „já už k němu tak ňák nic necejtím“, u druhý nevím. Ovšem že by proti nudě dámy samy něco udělaly (třeba si našly kroužek nějakýho cvičení), to zas ne. „Bavte nás!“

                  1. Jo pánové, chtěli ste mít babu a vztah – a že to některou babu tak už nějak neba a ohlíží se možná už po jiném peříčku? Můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak asi všechno – tady je každá rada drahá…

                    1. No dokážu si živě představit, co by se strhlo, kdyby chlap takhle dotyčný oznámil, že „ho to neba“ a nazdar.
                      Řeč šla ale o něčem jiném. Totiž že baby přes všechny ty pokrytecký kecy o násilnících a tyranech a parazitech úplně v pohodě hoděj přes palubu slušnýho chlapa, protože je to najednou „neba“. Rozvod pro zábavu, tomu říkám já.
                      Pak ty samý baby fňukají po netových diskuzích a nadávají na šovinistická prasata.

                    2. Nejsme ve při a mluvíme o tom samém. Můžeme s tím nesouhlasit…

                  2. Hroch_bahenni: takže stačilo vyměnit slovíčka za konkrétní místní reálie, jak jsem předpokládal.

                    Ehm, ta nuda se týká vztahu-partnera. Co by „proti tomu“ měly dělat? Možná to i zkusily, ale odpověď byla „jsem unavenej, dej pokoj“ a podobné nesmysly.

                    Je zajímavé, kolik chlapů není schopno respektovat ženské a kolik ženských zase nechápe naprosto primitivní návod na chlapa (plný břicho, prázdnej pytel). Argument „ale že by proti nudě něco dělala“ odpovídá argumentu „však si může uvařit a pohonit sám“. Tak nějak asi cítíte, že to není zrovna to, co by Vás udrželo ve vztahu. Když si budu vařit a honit, na co vztah, že. Dtto nuda pro ženu – na co potřebuje chlapa, když nedodává, co má?

                    Níže píšete, že „co by se strhlo, kdyby chlap řekl, že „ho to neba“. Jenže proč by to chlap říkal? To totiž není typický důvod, proč se rozvádí chlap. Proto to obvykle slyšíte od ženských. Čí je chyba, že chlap nechápe, co potřebuje ženská? Té ženské? Takže je chlapova chyba, že mu manželka nechce dát? Aha!

                    Samozřejmě najdete jistě vhodné příklady, proč je ta „výjimka“ pravdivá. Ale to je pro celkový pohled irelevantní.

                    1. fatdwi:
                      Nechci být vulgární, ale zeptám se: Doma to taky takhle pitváš?Nebo pitváte spolu a máte harmonický pitevní vztah?A co replikanti?Pitvají ve třídě spolužáky?Moc otázek, stačí odpověď holou větou.Nechci to pitvat.

                    2. Forge: když znáte pravidla šachů, potřebujete je pitvat? A současně, pokud je potřebujete popsat někomu, kdo je nezná, tak Vám stačí holá věta?

                    3. fatdwi:
                      To je smutný.Že si hraješ.

                    4. Forge: jestli spíš není smutný, když nechápete analogii. Třeba příště.

                    5. fatdwi:
                      Tak na necháposhledanou.Chytrolíne.

                    6. „Proto to obvykle slyšíte od ženských.“ Přesně o tom Hroch píše.
                      On: Postavil jsem barák.
                      Ona: Nudím se.

                      Nejspíše každý tyto výroky ohodnocuje rozdílně, tedy někdo takovou slovní výměnu považuje za v pořádku někdo zjevně ne. Někdo si myslí, že „nudím se“ lze spravit a proto obhajuje nudění se jako zcela oprávněné a někdo ne. Já si to taky úplně nemyslím, že je to jako životní filozofie v pořádku. Tedy z pohledu chlapa. Ženská dělá zase to, co jí přijde jako nejlepší strategie. Chlap koneckonců není zodpovědný za to jak moc iracionální očekávání si nastavila žena sama sobě.

                      Ty se to snažíš převést na absolutně binární problém, ale realita binární nebývá. Přidám příběh. Já si na vysoké v prváku pořídil partnerku, která po vysoké prohlásila, že chce dál cestovat po světě jak jsme to dělali celou vysokou. Já jí odpověděl, že teď to na chvíli skončí a budu tak dva tři roky tvrdě makat, abych se posunul v práci a vydělal nějaké peníze, aby hypo na byt byla co nejnižší. A pokud nechce, může jít. Tak šla. Ona cestovala, bydlela v pronajatém pokoji s holou prdelí, peníze utrácela za cestování a užívání si. Já makal, pořídil lepší byt v té době za pět mega, který dneska má hodnotu 15+, v něm rodinu a hypo splaceno po necelých 10 letech. Cestování a „užívání si“ se mi posunulo jen o pár let díky slušné práci.
                      A pointa? Ta moje ex nakonec ulovila v práci a zaháčkovala dítětem a svatbou chlapa profilově identického jako já dneska i v podobném věku a plně zajištěného. Tedy kdybych tehdy naskočil na přístup tehdejší partnerky a „bavil“ ji tak dneska nejspíš tahám za kratší konec já.
                      Některé věci prostě najednou dělat nelze, protože vyžadují poměrně dost úsilí, času a případného nepohodlí a pokud to někdo nechápe a nudí se tak ne vždy to má řešení. Mnohem jednodušší je pak na někoho svalovat vinu za vlastní nespokojenost.

                    7. Jak říká jedno pěkné úsloví, ženy nezajímá závod, ale počkají si v cílové rovince na vítěze.

                    8. Tak ono třeba naopak se chlap taky pobaví a odchází a ženská z toho má pak „outěžek“ na celý život. Zde je asi zbytečné, stěžovat si na jednu nebo druhou stranu. Ale malovat si tu, že já vím, jak na spravedlivý a spokojený vztah na celý život, na mne si nikdo nepřijde, mi přijde trošku naivní…

                    9. No 0ne: Ale tady žádný outěžek zatím nevznikl. To negativní, co se mohlo stát se nestalo. Jsou zcela určitě i opačné případy. To co není jiné je evoluční chování ženy a muže. Jen se mu mění kulisy tak to má jiné dopady.

                      „Ale malovat si tu, že já vím, jak na spravedlivý a spokojený vztah na celý život, na mne si nikdo nepřijde, mi přijde trošku naivní…“
                      Ano, souhlasím, přesně tohle jsem tu psal v jiném příspěvku.
                      Pointu bych vypíchl přepsáním jedné známé fráze. Brečí se vždycky lépe ve vlastním bytě než pod mostem. Vlastně i nalezení případné nové partnerky je pak daleko méně problémové. Nepřekvapivě proto, že evoluční chování ženy. Návod na doživotní štěstí to pochopitelně není.
                      Pro úplnost, to že tehdy ten vztah skončil jsem si jako nijak neužil, spíš naopak. Pochybnosti, zda jsem se vydal správnou cestou jsem měl taky.

                    10. starter25 17.5.2023 v 12:50
                      Sakra, Vy jste snad můj bratránek. I ty čísla sedí.

                    11. Forge: jestli Vám moje titulování „chytrolínem“ pomáhá a jinak to neumíte, tak si poslužte.

                      starter25: co kdo považuje za „v pořádku“ je úplně irelevantní. Můžete se klidně vztekat, ale nic s tím nesvedete, stejně jako tlustá chlupatá feministka může dupat nožičkama a nic to nezmění na tom, že běžnému chlapovi se bude líbit úplně jiný typ ženské. Asi Vám ušlo, že já nehodnotím, jen říkám, jak věci jsou. Že máte potřebu to hodnotit, resp. to jinak neumíte je spíš Vaše škoda.

                      Chlap samozřejmě není zodpovědný za to, jak se cítí druhá strana, stejně jako za to není zodpovědná ženská (třeba když chlapa už podesáté tento měsíc poslala do prdele se sexem s tím, že ji bolí hlava). Přesto tyto situace typicky vedou ke konfliktům nebo jiným problémům. Je tedy dobré „znát mapu“ a dle toho se chovat a přestože každý je zodpovědný za své emoce sám, neškodí, pokud v těch druhých podporujeme ty kladné.

                      Příklad jste zvolil výborně a tím podpořil, co jsem napsal – jak to, že to nevidíte a myslíte si, že je to „jinak“?:-) Vždyť přece bylo zřejmé, že abyste svého času partnerce vyhověl, musel byste něco dělat jinak, než jste chtěl. Měl jste ale tolik rozumu, že jste to řekl dopředu a tím jí umožnil odejít bez toho, že byste spolu zůstali nespokojení a časem by nová situace (makačka v práci místo užívání si cestování) nejspíš vedla k větším problémům a možná i rozchodu. V čem se to liší od toho, co píšu, tedy že je nutné si být rozdílných potřeb vědom a dle toho se chovat?

                    12. fatdwi:
                      Pomáhá a je mi to libé!

              2. ano, iracionalitu v chování máme všichni, bez rozdílu veku/barvy/pohlaví. evoluční darvinisti s oblibou bonmotují, že je pro ženu výhodné počít se šmejdem (ve smyslu vychcaným sobcem), neboť dítě šmejd se ve světě neztratí a nenechá na sobě dříví štípat.

                1. Pravda.

      2. re: Kabrnak

        Vidíte a úplně nejhorší dohodu o vypořádání SJM, kterou jsem kdy viděl, uzavřela paní, která jí potom chtěla zkusit prohlásit neplatnou pro (reálnou) brutální nevyváženost. Podle předspokladů soud sice konstatoval, že je to nevyvážená dohoda, ale svobodná a rozpor s dobrými mravy neshledal.

        Pro klid se lecčeho vzdávají jak muži, tak ženy, ale většina dohod je víceméně vyvážená, nebo alespoň ne hrubě jednostranná.

    2. LWG: jen k tomu „rozpadu rodiny a prohře/tragédii“ – myslím, že ze své praxe musíte znát spoustu vztahů, kde chlap, co skočí na kolegyni v práci, rozpad rodiny jako tragédii nevidí, maximálně tak v tom, že teď bude muset část peněz dávat bývalce.

      1. Na druhou stranu je zas otázka, zda nějaké takové tragédie, které z toho mohou nastat, trápí vlastně i tu svolnou kolegyni… :-)

      2. překvapivě je to jinak (tedy z vyprávění advokátů v rodině a mezi kamarády), takový ten archetypální rozsévač co má doma ženu a tré dítek a s klidným svědomím oplodní kolegyni, oškube manželku a je šťasten se vyskytuje dost vzácně. normální muž nese takovou situaci dost bolestně a jako úplné štěstí bez starostí to nevnímá, v pohodě je v tomto případě bezskrupulozní zlatokopka, která o osm let později tu samou situaci (ale v jiné roli) nese velmi těžce.

        1. Lukas B.: zde se neshodneme na tom, že to „je jinak“, protože v mém okolí to „jinak“ není. Takže možná jen klasický střet bublin. Navíc, popisujete něco, co jsem já nepsal – nemluvím o žádném „archetypálním rozsévači…co oškube manželku“. Mluvím o normálním chlapovi, který si hlavně myslí, že jemu se to stát nemůže (takže archetypální je na něm akorát tak odsuzování zahýbání u druhých) a který jednoho dne ráno zjistí, že ta žabka z vedlejšího oddělení byla fakt hodně dobrá…a navíc u toho rovnou stihla otěhotnět (to zjistí zase až o něco pozdější ráno). Výsledkem je rozvod, on je happy s tou novou a rozhodně to pro něj nebyla „prohra“. Jen už tolik nesoudí ostatní:-)

          Současně to popírá i tu „bezskrupulózní zlatokopku“, to fakt není vždy tak, že „rozsévač ojede zlatokopku“, takových bych naopak řekl, že je minimum.

          Nicméně znám i případ, kde bolestnost na straně manžela přišla, ale až tak rok po té – na začátku byla manželka ochotná mu odpustit a vzít ho zpět, ale to píchal o 20 let mladší a bylo mu s ní dobře. Pak se ale vztah rozpadl (přecejen člověk nesouloží 24 hodin denně a rozdíl 20 let a životních zkušeností se projeví i jinak a ne vždy pozitivně, takže přišly hádky a konec), dotyčný chtěl zpět, ale za ten rok už nebyl zájem na straně manželky, které se nové situaci postupně přizpůsobila (dokonce ani neměla jiného) a o manžela už nejevila zájem. Ten pak litoval, bědoval a snad se i poučil.

          1. zelený je strom života, bubliny jsou rozličné a veškeré průměrování a glajchšaltování od ďábla jest. shodnout se nemusíme.

          2. jo a ten marný pokus o návrat rok poté (po vyprchání hormonálního rauše a uvědomení si, že opuštěná bejvalá byla jeho nejlepší kamarád) je scénář velmi rozšířený.

  5. Je to zvláštní, ale mladí kluci by rodiny docela zakládali, nebo to aspoň do budoucna část z nich plánuje (moje okolí). Holky nechtějí. Prý nebudou nikomu otročit.

    1. Když se nebudou starat doma tak je zmandlujou korporátníci hyperstrojků na zisk a u nich i samotných majitelů samopozřením deviace zběsile pádivých workoholiků konkurence a eg. Pomiňme že je pudí mamon zmar devast beznaděj že nebudou chápat proč žijí.
      https://www.youtube.com/watch?v=oTEFxp2lWd0
      Dost, musím jit vyvenčit čubíka jamníka jinak s ním nebude řeč ba ani k žití, mají pevnou vůli. :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=dy8xJUvH6Eg

      1. Telepatka a teleporťačka s boží láskou promine blbečkovi „žvanilin. .. ještě mi nevydefinovala premiérsky svobodu slova profesorsky, rouhači a kacíři nově kafíři, tlučhubové a holoto odrbaná líná držkující. :-)))

        1. Příště po ránu fšechno zrychtuju jako financ kozu nebo projedu jak kuna kurníkem slepice, jdu si lehnout. :-)))
          https://www.youtube.com/watch?v=6XgvKWsVcVQ

  6. Aliene, na úvod říkám, že s tebou v tom, jak to myslíš souhlasím, to jen abychom si vyjasnili postoje. V ideálním světě by to tak mělo být.
    Bohužel realita poslední dekády, dvou je jiná. Naprosto jiná a trend míří úplně někam jinam.

    Nejen, že dekadence nabírá na síle, ale netýká se bohužel jen “bílých” holek. Je to záležitost rozvoje a bohatství, jakmile má černoška, asiatka stejnou životní úroveň vykazuje naproste SHODNÉ dekadentní znaky, jako ta běloška.
    Už dávno neplatí, že co černoška to deset parchantů. Trendy se obrací i v Africe, stačí jen mírný nárůst životní úrovně a porodnost klesá. Aktuální trendy demografie lze vyhledat na netu.
    Zatím to tak sice nevypadá, ale pokud bude tento trend pokračovat, lidí začne ubývat. A jakmile toto nastane, hned tak se to nezastaví. Pokud součaně generace budou mít podprůměrně dětí, pak každá dalši generace by musela sama mít min. 2x tolik dětí než ta předchozí aby trend aspoň zpomalila. A to mít nebude ani omylem.
    USA, kde tyto věci akcelerují a pak se šiří do světa, je za rok 2023 aktuálním trendem, že 63% mladých kluků z Gen Z si nehledá stálou ani občasnou partnerku vůbec. Roste počet paniců po 20. roce života nejvíce od doby, kdy je sledováno.

    Zbytek je silně promiskuitník. Navíc pohled na dlouhodobý vztah je věc zastaralá a přežitá v očích této generace.
    Takže do budoucna nás čeká generace (či víc generací) solitérů a kamarádů/ek s výhodami.
    Současní mladí dlouhodobé vztahy nevnímají jako potřebné, současný svět jim umožňuje dokonale se zabavit i jakožto samotářům. A těm, co jsou na toto citliví, nezbývá než rešit sebevraždou. Budoucnost je z pohledu tradiční rodiny dost temná.

    1. Ona ta „tradiční“ rodina (=otec+matka+děti) je docela nedávný vynález…
      Pračlověk Janeček a jeho tlupa by se při té představě opupínkovali hrůzou, zděšením, pohoršením a znechucením…
      Ostatně pokud lidstva ubyde, přinese to jistě nějaké změny (některé k lepšímu, některé k horšímu, přičemž záleží hlavně na úhlu pohledu) a s těmi se lidstvo nějak popere, jako dosud pořád pokaždé…

    2. Kdo nemá děti ten si nemusí s budoucností národa, země či planety lámat hlavu, protože to už není jeho budoucnost. Tyhle divné západní trendy vymřou se svými nositeli, tradiční kultury a národy tu zůstanou. Ten, kdo má nějakou víru nebo nějaký vyšší smysl to předá dál, ten kdo život propaří to nemá komu předat. Ono se to srovná.

      1. Však není nás na světě dost? Je nás třeba víc? Abychom se víc a víc prali o místo na slunci? Když to nemám komu předat, on si to už někdo po mně rozebere a mi to bude už jedno…

      2. A co mít děcko? Co to má za smysl? Narodí se do doby kdy bude nadávat na fijalu a piráty a nebo mu ve škole vymažou mozek a bude nadávat na dezolát. Pak bude makat někde v kolbence a nakonec se uchlastá a nebo ufetuje někde na nádraží jak v mandragoře.
        Se vzapamtuj, mít děcko neznamená že tvůj život dojde k naplnění a nebo půjde někam dál. Ty vůbec žádné děcko nepotřebuješ k čemu?
        To stát ho potřebuje do montovny.
        Na to ti seru. proč bych měl někomu cizímu vychovávat pracovníka do kolchozu, když na mě serete. nejste schopni zajistit ani základní věci aby člověk měl kde ty děcka prcat a baby nevedete k výchově toho parchanta a starání se o toho chlapa. myslíš že na tabletu na youtube se to naučí?
        Jsi totálně mimo.
        Celá tahle posraná generace je mimo.
        Kdejakej brazilskej slum má větší vyhlídky na přežití než pojebaná zkurvená přeregulovaná, přemrdaná evropa.
        už by sem dáda Putin měl hodit atomovky, praha, paříž, berlín brusel a Londýn.
        Pak by tu byl klid a možná by bylo i koho mrdat.
        Ty šuline.
        vykurvenej.
        Mít pojebaný děcko, který bude hrát counterstrike a codo a jinak se bude se vším trapit stejně jak se trápíš teď ty a já?
        na co?
        chípni

        1. SkReT:
          Přídavky, né?

          1. Pičo ze sto tisíc měsíčně mě přídavek 500 fakt nezalepí ztrátu diskomfortu a toho večer vklidu posedět, protože ženská se chce jít bavit a „nesedět doma“

            1. SkReT:
              Pičo ze sto tisíc? To fakt nezalepí.
              Ale zase umřeš a nikdo ti nezatlačí víka!

            2. Za to ale systém nemůže, nýbrž vyjebaní rodiče, že mají doma debílka přilepeného k počítači kde hraje counterstrike nebo minecraft.

              Znám jednu takovou rodinku. Otec tituly za jménem i před jménem, vědec, neuvěřitelně chytrý, matka titul jen před jménem.
              Otec ovšem dělá „kariéru“ takže nemá čas na synka, manželka potřebuje dovolené u moře, nové auto, takže ta zase prachy.
              Kdo může za to, že nechali dítě růst jak dříví v lese, nemá zájem o nic, žádné koníčky, nečte, neučí se, nechodí ven, jen čumí do monitoru a paří nějakou totální píčovinu sotva dojde ze školy.
              Tohle je naše budoucnost. Dementní debílci co si sami ani neutřou zadek, natož že by byli nějak užiteční pro společnost. A můžou za to jejich rodiče, nikdo jiný.

              Naproti tomu jiný pár, oba vyučení, otec maká ve fabrice, matka prodavačka, občas nezaměstnaná. Otec bere děti každý víkend na ryby nebo do lesa, jezdí za babičkou na venkov, a obě nejsou závislé na šmatlafounu, na rozdíl od vrstevníků. Pozoruhodné, ni ?

            3. Jednak, pokud nejsi debil a umis deti vychovavat, tak je vychovas tak, aby se mely dobre, aniz by si s nima nejakej curak pres stat vytiral prdel.

              Druhak, mam slusnej prijem pres sto tisic a presto pridavky €250 na kus nejsou k zahozeni, spori se na jejich uctu na studia. Kdyby neco, zkovertuju je v nejakou smenitelnou hodnotu.

              Tretak, decka jsou to jediny, co ma v zivote skutecnej smysl. Aspon teda pro mne. Vsechno ostatni je treba prijemny, ale pomijivy.

              1. Raději jim jednou do roka kup zlatou minci. Nebo řetízek. Ten si pak můžou dát kolem krku a přeplavat pohraniční řeku a někam zmizet. I v nejhorším průseru co se tu semele. Už od raného středověku se používal k těmto účelům speciální opasek, kam se ty zlaťáky nacpaly.

                Říká se že na podzim proběhne shutdown klasických měn, papírových i virtuálních. A místo toho bude nějaké virtuální „blockchain“ svinstvo. Jaký bude převodní poměr úspor lidí na novou měnu ? Že by 1:0 ? V nejlepším ten podle „zapotondy“ l.p.1953.

                Prý mají být i časově omezené peníze, které při neutracení propadnou (tj. nelze nic ušetřit) případně pak za určitý druh peněz koupíš jen určité zboží, jiné ne ani kdybys měl miliony.

                Nečetl jsi „Limes inferior“ ? Tam tohle vše bylo do detailů popsané.

                1. Ja dostavam kazdej rok zlatou unci jako jednu z premii, to decka fasujou. Plus jsme cast vaty prevedli na zlato a mame… nekde v dosahu. Kdyby ta castka za Kindergeld prerostla rozumnou hranici, tak z toho taky nadelam zlato, nebo neco jinyho. O mene se mluvi asi tak poslednich 6 let. Ne, ze by realne nehrozila, ale nikdo nevi kdy a to zrejme ani borci v CNB. Takze to sice nepodcenuju, ale ani neZerguju.

                  Co se ciste virtualni meny tyce, vcetne jeji moznosti vysumeni, to je sice celkem pekny a mokry Schwabuv sen, ale zatim to moc nevypada, ze by si tohle lidi hned nechali libit. Tady bude potreba jeste par kolecek nakrajet. Ja osobne tyhle veci beru trosku s rezervou, protoze plany bejt muzou, ale k realizaci je dlouhas cesta. Asi tak, jako plany mladyho Bidena o ovladnuti Novorossije a nebo plany staryho Putina o ovladnuti Kijeva. Reci se vedou a voda tece.

                  Co ale urcite nepodcenuju, je celkovy vyvoj spolecnosti. Na ferovku jsem doma potomstvu rekl, ze anglictina dobry, nemcina dobry, ale bude potreba zacit s cinstinou. Cinani jsou ostri loktari, s nima prdel nebude a nase deti se s nimi rozhodne srazi.

                  1. Vidíš, zásadní strategická chyba.
                    Podobnou udělali rodiče z jedné lepší pražské rodinky, když zmanipulovali synka k přesídlení do Londonistánu a k oženění se s multikulti muslimkou z ještě bohatší rodiny. Bo čuchali že Londonistán je pořád centrem světa, ale že tam začínají mít navrch muslimové.

                    Jen netušili že Londonistán je v procesu likvidace a proměny v žebráckou středověkou islámskou žumpu provinčního významu.

                    Tak aby jsi se s tou Čínou nepřepočítal. Minimálně bych začal u synů s plasickou operací očí a chirurgickým žlutěním pleti :-)))) Když dokázali vybělit Jacksona, tak proč by nějakými jódovými injekcemi nezežlutili čecha.
                    Protože číňani jsou nechutně nadřazení rasisti. A jinobarevný „póvl“ mezi sebe jen tak nepřijmou. Možná tak na uklízení záchodků.

                    Podobně jako ten synek z pražské bohaté rodiny je nasraný, že má za manželku muslimku, prestižní britskou univerzitu, a kastovně je na tom tak, že maká sice v prestižní firmě, ale mezi řadovýma indama a pakistáncema, což ho pěkně žere.
                    Zjistil že v davově-elitářských společnostech jako je ta britská (či čínská) existuje celý systém „skleněných stropů“, přes který se ani jako bohatý, multikulti uvědomělý, v británii vzdělaný, prostě nedostane. A vždy bude jako „póvl z východní evropy“ zařazený mezi barevnou náplavu ze všech koutů Commonwealthu.
                    Ostatně lordové si vždy víc cenili svého indického sluhy, než etnicky čistého původního keltského britského obyvatelstva, které pro ně makalo šestnáctky v továrnách. Viz. Charles Dickens.
                    A Čína je nemlich to samé.

                    Já bych dnes své syny učil jednak ruštinu a druhak rozdělávání ohně pomocí pazourků. Protože toto jsou jediné dva scénáře geopolitického vývoje.

                    Ostatně i Čína je zoufale surovinově závislá na Rusku, a dokonce i technologicky, a to i na USA a Evropě. High-tech stále drží americké a evropské firmy, vojenské technologie pak rus. Přes veškeré číňanovo nabubřelé naparování a okázalé projevy, by útočící americkou armádu museli umlátit čepicema.

                    1. Tak ja bych nerad, aby mi potomstvo jednou zdrhlo do Ciny, ale vzdycky platilo a plati i ted, ze v Cesku se uci jazyk okupanta, tak proc nemit naskok, ze. Rustina je jednoducha, tu se muzou naucit vzdycky. Troufl bych si i rict, ze se da pro zakladni komunikaci naucit behem par tejdnu odposlechem. To se cinstina fakt neda.
                      Co dnes Cinan umi, nebo ma, nijak nedovozuje, co bude umet, nebo mit, treba za 15 let. A ty utecou rychle a moje potomstvo trefi.
                      Rozhodne je nechci nechat plynout s davem, nebo je uklizet do nejakych odkladist nepouzitelnych kadru, jako jsou neziskovky a jine sracky.

                2. kaBrnak: Janusz Zajdel forever. Ona teda Edenie je taky čím dál tím pravděpodobnější. Bez toho hepáče teda.

        2. SkReT:
          Sežeň čtyři kousky a nebudeš muset hrábnout.

          1. to nedělám ani teď, vstávám v 9 chodím spát v jednu ráno, do práce chodím jen když se mi chce.

        3. Vidíš a furt je nás víc i přes ty miliardy a miliardy co už se dávno v prach obrátily. A zas to trápení někdo zkouší předat dál a na co? Kam jako chcem dojít? Když už tu tak filosofujem hezky… :-)

          1. No One:
            Onehdá jsem se pobavil v řetězci Hruška.Jsou to špindírové, ale chtěl jsem jenom cigára.U kasy měli košík s novinama a nahoře svítilo pár National Geografiků.Jeden mne zaujal a anžto vím, že nás je už o miliardu víc, chtěl jsem slevu.Pokladní byla ale po telefonátu se šéfem nekompromisní: Jestli si to prej chcete přečíst, tak za plnou!

            1. smysl tvého příspěvku je úplně stejný jako smysl mít pojebaný smradlavý uječený pitomý děcko které je hloupější než ty, protože lidé přirozeně hloupnou. a holka s IQ160 ti nedá.

              1. SkReT:
                Klídek, jseš blbej nebo jen nadrženej?Apropos holka s Menzy je loterie:Buď tě unudí k smrti anebo s tebou objeví zákoutí, kde úplně zblbne.

                1. další nesmyslný příspěvek, tebe tady za to někdo platí ?

                  1. SkReT.
                    Teď mi to teprve došlo.Alien!

        4. Zrozen za normalizace, za socíku ve škole indokrinován, přesto si myslím, že jsem to přežil ke své spokojenosti. Myslím, že dnešní doby není z historického kontextu nějak zvláště špatná. A můj otec, zrozený v době WW II?

    3. Souhlasím, vliv konzumerismu je zjevný. Například Turecko a Tunisko mají v tomto ohledu vysloveně „evropské“ potíže: Téměř úplné vymýcení infekčních onemocnění, zato doslova epidemii chorob civilizačních a postupující stárnutí populace. Ani naše milovaná céčka už nejsou, co bývala. Dvě tři čhave a šmytec, „čest“ výjimkám. Tady to ale vidím pozitivně i z jiného úhlu: Céčka už jsou líná i krást, také raději řeší lajky na TikToku.
      Manželství a rodině začal pomalu zvonit umíráček někdy v 70’s, kdy se už slabší polovičky postupně dokázaly uživit samy, případně s pomocí státu. Krčím nad tím rameny, neodvažuji se dávat znaménka, ale prostě to tak je, ať s tím nespokojení bičíkovci souhlasí nebo ne.

      1. pičo je nás strašně moc, dokážu si představit snížit stavy o 90%

        1. ano, dokážu si představit snížení stavu lidstva na 10%, ale představa je to dosti ukrutná. a to i když pomineme takové ty válečné/meteorické/epidemické scénáře a půjdeme tou nejmírnější „japonskou cestou“ s porodností těsně nad 1 dítě na ženu, tj. v každé generaci (plusminus 30 let) polovic vrstevníků. sto let takového života, a pak vrátíme porodnost zase na 2,1 a svět se zase vesele zazelená. znamená to najednou situaci, kdy se buď každý v produktivním věku stará o několik starců, znamená to obrovskou systémovou změnu, kdy 90% práceschopných bude pracovat v oblasti sociálně pečovatelské a ekonomika půjde do háje. zkrachuje většina technické infrastruktury, nebude se o ní mít kdo starat, globální řetězce surovin a obchodu zkrachují. je to dost ukrutná dystopie.
          jo takhle kdyby někde v banánystánech, to se nám zdá, že by nás to nebolelo. možná. což s realitou nemá společného už vůbec nic.

          1. zatímco teď v těch kolonách a přeplněných obchodech je to ideální?
            seš píča?
            když se podíváš kolik milionů tun zbytečných věcí se vyrábí jen proto aby nějaká piča si mohla v alze kliknout na nějkaou pičovinu a tu si do druhýho dne dostala do svých ruk aby to za týden zahodila jako nepotřebnou pičovinu, tak NE, fakt mi není líto 90% lidstva vyhladit, protože to je jen bilogická hmota, prvok reagující na světlo. Prostě na slunci se to začne vrtět a když slunko zaleze tak se to přestane hýbat.

            Úplně nenávidím takový ty děcka do deseti let jak smrdí takovou tou vůní biohmoty. Je to jen hmota. crrr ráno vstát, jít do práce, z práce do hospody z hospody do postele a druhej den to stejný.
            hmota která o ničem nepřemýšli a jejich jediný cíl je podívat se na nějakej pitomej film na netflixu a mít další hmotu děcko.
            Jsme prostě jen červi, nebo bakterie, které jen žerou a serou a rozmnožují se jak mor této planety.

            1. skret:
              Jste mi připomněl vtip:
              Mars se ptá Země: „Co tak smutně, sousedko?“
              Země: „Ále, před sto tisíci lety jsem chytla lidi, svědí to a furt to nepřestává. Jak se to dá léčit?“
              Mars: „Léčit netřeba, za chvíli to přejde samo.“

              1. kéž by se tomu dalo pomoci

                1. Na, tohle video se ti bude líbit…případně pán z druhého odkazu. https://www.churchofeuthanasia.org/catalog/video.html
                  https://misantrop.estranky.cz

                2. Neboj, o to se skrytí elitáři dávno starají a desítky let na tom pracují. Vlastně už prakticky sto let od dob hraběte Kalergiho. Kecám, ta agenda se rozjela už kolem roku 1850. A naplno vypukla v jatkách 1. a 2. světové války, jejímiž vedlejšími efekty měly být depopulace a přeorání Evropy. Jenže Stalin jim do toho hodil vidle, tak se to nepovedlo.
                  Tak to zkouší fut znova, tuhle přes migráčky, tuhle přes ISIS a islamisty, pomocí genocidních nařízení EU, skrz Mew Green Deal či Great Reset, „covid“ plandémii a podobně.
                  Mentální genocida Evropy pomocí šmatlafounů a likvidace školství už v podstatě proběhla.

                  Celá tahle akce super-elit má jen jednu drobnou nevýhodu: ty nebudeš mezi tou elitou která má povoleno to přežít.

                  Líbí ?

            2. možná to nedovede uchopit ani pochopit, ale zdrojem Vašeho blahobytu je mimo jiné třeba právě to zdánlivě zbytečné odnikud nikam na alze. a hustota obyvatel. jednoduchost logistiky.
              a chovejte se slušně, nebo půjdete do ignoru, na tu Vaši koprolálii nejsem moc zvědav. děkuji.

      2. Podle mne to ma v rukou chlap. Moje zena brala pred 15 lety pres sedesat cistyho zaklad a presto jsem ji presvedcil, at se na to vysere a je doma. Sice obcas ma pindy, ale na druhou stranu ja prijdu domu, doma cisto, navareno, buchticka, domaci syr, uzeny, ve skleniku zelenina, trava posecena, kytky radost pohledet, i ta kunda pripravena vonava. Zpocatku bylo tezky tu kobylu osedlat, hodne kopala, ale nakonec velmi dobre a spolehlive vozi. A nezanasi.

        Vsechno ma svy mouchy, ale feminizaci je potreba porazit vytrvalosti. Zensky nejsou bojovnice na dlouhy trate.

        1. To jsem si taky myslel, když si jeden můj známý, slušný zodpovědný chlap (ikdyž ne svaťoušek) vzal podobnou, rozumně vypadající ženu.
          Trvalo to 8 let než jí definitivně ruplo v kebuli a rozvedla se. Kdyby pil a mlátil ji, tak by se to zřejmě nestalo.

          Oproti tomu znám chlapíka, již v doochodu, kterému žena šukala v práci s kolegou na noční už ve 20ti. Tak ji seřval, kolegovi dal přes držku, a dožil s ní v klidu až do doochodu. Jen si nejsem úplně jistý, jestli mu pak přestala zahýbat, nebo se to naučila tajně a opatrně, s tím že druhého takového pracovitého a hodného troubu a otce dětí už nesežene.

          Tím se ale dostáváme k „ročníku výroby“. Ročník 1970 je ještě zlatej, ty ženské mají rozum a nevyvádí ve většině případů pičoviny. Počínaje cca rokem 1980 tam už je jen otázka KDY začne vyvádět píčoviny a bude se chtít rozvést, u většiny z nich.
          A po roce 1990 je to úplně v prdeli.

          1. Mam ted v praci novou laborator a protoze nejsem fanda velkych open office, rekl jsem tehda archalovi, at mi to uzavre a oddeli od kancelari zdi. Sulin ji udelal sklenenou. Takze jsem objednal vysoky skrine a nechal celou tu debilni zed ze strany labiny obskladat skrinema. Majitel firmy na to tak nejak smutne koukal a rikal cosi o Verschwendung. Tak jsem mu rekl, ze to si musi projednat s archalem, ale abychom nekoukali na to mnohametrovy sklo, tak ze to polepime nejakejma obrazkama. Nez jsem stihl se znovu nadechnout a navrhnout nejaky pekny polonahy buchty, tak se mu rozsvitily oci a povida ‚lidi si na to daji fotky svych domacich mazlicku‘. Vydechl jsem a na nejakej cas ztratil rec. Typisch Deutsche Lösung.

            No… samozrejme, jsme v Nemecku, takze nehrozi nejaky spontanni reseni, vsechno musi mit Ordnung. Firemni grafik zalozil na siti adresar, kam lidi zacali hnojit fotky kocicek, pejsku, kralicku, zelvicek a dalsi haveti vcetne jmen a grafik porad behal do mesta do fotolabu, lepil to na to sklo a ja jsem si rikal, ze nastesti to zevnitr pres ty skrine nemusim videt. A jdu takhle z labiny do kancelare a pred tou zdi Narku stoji par starsich pracovniku, tak nejak nezucastnene na to cumi a jeden povida ‚to je tim, ze maj malo decek…‘ A kdyz jsem se koukal na majitele tech mazliku, tak opravdu, prakticky bez vyjimky lidi, co nemaji rodiny, nebo ani partnery. Takhle dneska zije moderni nemecka mladez. Ne vsichni, samozrejme, ale rozhodne vetsina. V mem tymu 3/4 lidi jsou svobodni bezdetni. A to mam vekove rozpeti 28-42 let.

          2. Tak ono záleží, co kdo považuje za selhání.
            Znám slušný, vzdělaný a velmi dobře vydělávající pár včetně velmi příznivého fyzické zevnějšku obou. Oba si v minulosti odskočili. Dneska jim táhne k 60 a jsou stále spolu. Oba dva si mohli zařídit nové životy, domy, auta, rodiny.
            Taky znám páry, které působily a působí celkem pohodově a postupem času vyplavalo, že i oni měli různé problémy…zahýbání, chlast, deprese, problémy s prací či erekcí. Jen to prostě ne vždy prezentují a ne vždy jeden druhého kopne do prdele – což je často považováno za to selhání, v sysopově světě selhání chlapa.
            Takže ty fráze o vosedlání a nezanášení či každý svého štěstí strůjcem beru ve vztazích vždy s rezervou.
            Ve střelecké komunitě se říká, že kdo si nedal nechtěný výstřel tak je to jen otázkou času, kdy se mu to stane. A to závisí jen na tvojí vlastní vůli a kognitivních schopnostech. Představa, že jsem schopen být deterministickým strůjcem chování dalšího člověka je zjevně naivní.

            1. To starter25
              Nečekala jsem, že zrovna s vámi budu kdy na něčem souhlasit. Ale ano. Je to tak. Zrovna nevěra se celkem zbytečně nadhodnocuje. Je to šok pro ego? Zcela jistě. Ale je to důvod se rozcházet? Proč?
              Spíš to přináší otázku, proč ten druhej zahnul a je to čas na inventuru vztahu. Znám třeba jednu, co žije v manželství od 18, její druhý sexuální partner, ona pro něj první a za deset let s ním neměla jedinej orgasmus. A to přitom vysvětluje, ukazuje, prosí horem spodem. Pán je prostě levej a do toho ho to ani moc nezajímá. Není mi úplně jasný, jak s ním bez zahnutí vydržela. Ale vydržela. Jen jí to začíná, čím dál víc frustrovat. Něco mi řiká, že to přijde. Kdo bude oběť? Tenhle vůl? Mno…asi ne….

              1. To mi připomnělo jeden otřepaný ze života, jak si povídají dvě kamarádky.

                „Říkáš to manželovi, když dosáhneš orgasmu?“ „Ne… Nechce, abych mu volala, když je v práci.“

                1. To No One:

                  Chicht, dobrej :-D

                  1. Asi tak padesát let starý. Za nás se říkalo „Nee, nemá v práci telefon“..

              2. Já myslel, že ženský vždycky touží po něčem, co ještě neměly. Pak nechápu, proč chce po tom současném partnerovi orgasmus, když už ho zřejmě zažila s tím předchozím. Navíc dělat z člověka vola jen proto, že má jiné koníčky, je neurvalé a cítím zde malý respekt ke svobodě člověka. Nedej Bůh, aby bylo doprovázeno vměšováním se do cizího vztahu. Ty totiž lidé uzavírají zpravidla proto, že v celkové bilanci kladů a záporů partnera vidí jasně znaménko +. Sdělená stížnost na jeden parametr může v ne zcela zúčastněné pozorovatelce vyvolat klamné komplexně tragické domněnky a tomu odpovídající chuděře pomoci. Člověk svobodný si pomůže sám. Já třeba manželku nenutím, aby mi vařila jídla, které sama nejí. Když na ně mám chuť, pronajmu si místo u plotny.

                1. …odpovídající snahu chuděře…

                2. Ja jsem tohle mel tezsi. Kdyz jsem se s manzelkou seznamil, umel jsem varit lip, nez ona. Ona se postupne doucila behem vykrmu potomstva. Jenze… kdyz si chci neco klohnit ja, co ona neji, nebo se ji s tim nechce srat, tak nasledne jde po me zkontrolovat kuchyn bezmala v bilych rukavicich. Coz pravidelne vedlo k dlouhym debatam na tema, co znamena slovo ‚cistota‘ a teorii relativity tohoto vyrazu.

                  Nakonec se to vyresilo samo, protoze ve stare casti baraku zustala kuchyn, kterou jsem tam delal pred rekonstrukci, takze svoje mnamky si delam tam a mam svatej klid. Obcas si zena neodpusti poznamku na tema uklidu a podobnych blbosti, coz vzdy odpalim tim, ze jsem uz leta nebyl na poradnym vandru a tak mam toto aspon jako nostalgickou simulaci.

                  Nejsem vylozene bordelar, ale jsem chlap, no.

                  1. Tak to mám výhodu, že ohledně pořádku jsme s manželkou nejspíš chlapi oba.

            2. Nerad bych, aby moje strohe vyjadreni bylo brano jako 100% axiom nejakeho sovinisty. Ja rozhodne nechci zenskou, ktera je ‚pode mnou‘. Jen chci rict, ze chlap je ten, kdo ma rodinu tahnout a udavat smer. A taky byt za svoje rozhodnuti zodpovednej a resit problemy. Zenska premysli jinak, v nekterych vecech mozna i lip, nez chlap, protoze zvlada deset veci zaraz, ale treba analyticke mysleni u typicke zenske je prece jen jine, nez u chlapa. Takze pokud nastane nejaky obecny problem, ktery se netyka typicky zenske oblasti, malokdy ho zenska vyresi. A kdyby ano, tak to pak da mnohdy sezrat chlapovi, ze to mel resit on.
              Chyby samozrejme nastavaji. Predevsim prilezitosti rozvraceji vztahy, to je jasne. Tady mam ja vyhodu v tom, ze jsem se zenil az v 35, takze jsem mel uz neco za sebou a vedel, co chci. Nemam potrebu hledat neco jinyho. Na druhou stranu mam ve zvyku si stanovovat vysoke cile. Nekdy se nezadari, ale aspon clovek zvedne prdel a neco pro to dela. Kdyz jsem byl mladej, celkem bezne bylo skore tak 3:1, pomer ‚dostal kosem/byl odpalkovan‘ vs. ‚bylo neco dal‘. Nejsem Belmondo a tak clovek musi vyvijet vetsi aktivitu, kdyz chce dobrej efekt…
              Deprese jsou asi normalni vec, to snad ma kazdej. Jen v ruzne intenzite a frekvenci. Zrovna moje zena, coby extrovertni cholerik, ma deprese celkem casto. Jeden cas i premyslela, jestli netrpi maniodepresi, ale zrejme ne. A neni mozne to nijak ovlivnit, proste jeji charakter potrebuje ventil, protoze i nalada lita nahoru a dolu. Behem dne ta sinusoida obvykle dosahne neutralu. Takze pokud dopo super, tak odpo naprd at vice versa.
              Stesti je podle mne spis bonus, z velke casi veci nahody a omezeneho trvani. Jedine, co pro jeho podporu muze jedinec udelat je, dobre nastavit latku naroku a vlastniho pricineni. Plne ovlivnit to ale nemuze.

              1. Sysop:
                Netřeba hlubokých analýz.Mám doma „italku“.Pokud ale plníš normy, netřeba se ničeho obávat.Soužití je samo v podstatě boj.Ale krásnej.Velká prověrka byla, když odešli děti z baráku.Zvládli jsme to díky tomu, že to nebyla jediná náplň.Podřízená samo je, ale je to tichá dohoda.Nijak toho nezneužívám.Prostě to plyne v klidu.Občas sice bouřka s kroupama, ale pak se překlene duha.Prostě normálně.

              2. jak to dopadlo s televízorou

        2. Sysop: +1. Každý svého štěstí strůjcem. Sráči pak akorát fňukají na netu a dožadují se povinného respektu za pindíka. Rozdíl oprotim feministické krávě, co si myslí, že když má pipku, tak je královna de facto žádný. Jen u chlapa se to projevuje fňukáním a u ženské agresivitou. Vyčítat si nemají co. Jaký jde, takovou potká.

          1. Presne. V jedne jedine veci s LGBTQIA+ souhlasim – a sice, ze chlapa sulin nedela. Chlap si musi jit za svym a treba i delat chyby, ale ne dvakrat. Stejne, jako zenskou nedela pica. Tu ma totiz kazda.

            1. Sysop 12.5.2023 v 17:42

              Dělá. Manželku, matku, přítelkyni ale ne.

            2. Sysop: ono je to tím, že tak, jako ji má každá ženská, tak ho má každej chlap. Samotné vlastnictví pohlavního ústrojí nic neříká o charakteru nositele. Ubrečenej majitel penisu je stejně k smíchu jako namistrovaná slepice. Nevím, jestli to označit za „problém“, ale faktem je, že dnes je těch ufňukánků stále víc a pak se diví, že na ně žádná nebere. Stejně jako vostrý manažerky nechápou, že kariéristická kravka zajímá málokterého chlapa. Obě dvě kategorie – tedy muži, co nejsou chlapi a ženy, co jsou mužatky – mají dojem, že je jim projevováno málo respektu, tak se ho snaží vyřvat fňukáním (muž) a arogancí (žena). Z D-F se zdá, že hlavně ufňukánkům pomáhá coby terapie psaní:-)

        3. co spotřeba nádobí?

          1. V soucasnosti nula. Stejne, jako dverni vyplne a dalsi spotrebak.

            1. tak gratz, ale že to trvalo :D

    4. vono to bude s tou prosperitou jen tranzitivně. Lidi, kteří mají dost prostředků se dostanou do jiného ‚kostela‘ než chudí, typicky na web/tiktok/face/… kde jim vypláchnou hlavu, a daný výplach je pro ně relevantní. Pokud budete chudé holčině z transylvánie vykládat pohádku o kabelce na šprcgumy, kariérním úspěchu a reprezentativním audi, nezafunguje to, protože do kabelky se ke šprcgumám nevejde sekera a audi blbě šplhá po šutrech ve stráni. Ale pokud se hlavu vypláchnout podaří, pak holčiny začnou vidět smysl života v trávení 14h v práci, aby mohli soupeřit s kámoškama o společenské postavení: jám guči a anorexii, zatímco ty pradu a bulimii. A teď sám nevím, kdo vyhrává. No každopádně obě jsou fakticky samy, borci je berou jako kurvy, a život prožijou poněkud zvláštně. Ale v „luxusu“, a určitě bude chytrá domácnost, bazén i all-inclusive v turecku, to je tutovka.

      Ono lidí, kteří se umí rozhodovat sami bez ovlivňování druhými, je opravdu, opravdu málo. Pokud vůbec někdo takový je.

      1. s vohledem na to, že věčina je „zajištěná“ tak možná mezi třicítkou a padesátkou, pak to začne jít do prdele, protože už je moc nikde nechcou (ani v práci, pokud si neudělají fakt hodně dobrou kariéru, což rozhodně nebude případ VŠECH, ani poloviny ne), a doochody a další, budou-li vůbec, tak mizerný a pro bezdětný obzvášť, tak už generace právě těch nynějších padesátnic, u kterejch to víceméně začalo, bude hodně dobře v prdeli…asi jak statisíce, možná miliony doochoců na ukravíně, budou naprosto živořit, z ruky do huby

        ne, todle se fakt srovná…

        1. Behemot12.5.2023 v 11:16
          a to zas jó. Ono zrovna ty bezdětné, nezávislé a soběstačné po padesátce procitnou i bez nějakých specialitek, které naši generaci potkají. Borci taky, ale ti vychlastaní to většinou zabalí rychle.

        2. Doba, kdy si temer kazdy clovek mohl dovolit luxus samostatnosti (na partnerovi, na rodicich, na pratelich,…) tak nejak konci. Ale nevidim to jako tragedii, spis jako nutnou zmenu mysleni.

          1. Někdy je samostatnost (osamělost) doslova životní nutnost. Zjevně jsi se na vlastní kůži nesetkal s magorkami/magory co svojí blbostí, bezohledností a nepoučitelností doslova řežou větev na které sedí oni, případně jejich rodina.
            A systematicky dlouhodobě si serou do vlastního hnízda.
            Je tam naprostá absence jakékoliv sebereflexe.
            A od takových musíš dnes co nejdál, i kdyby to byla vlastní rodina.

            Viz případ té blbky co jsem zde uvedl, 40+ s dítětem 8 let a zrovna TEĎ se rozvádí.
            Kdy každému co nemá v kebuli nasráno je jasné, že je potřeba se naopak semknout v rodině, s partnerem i přáteli, aby tu náročnou dobu přečkali.
            Znám rodiny, kde se teď rvou o dědictví, a to málo co si urvali ještě rozfrcají za blbosti.

            Asi vážně nemáš tolik zkušeností s ročníky 1981 a mladšími. Protože tam je takové chování pravidlem, kdy řežou větev pod sebou i rodinou.
            Možná je to taky tím, že vše co máš jsi si tvrdě odmakala a vydřel vlastníma rukama i hlavou. Rozmazlený smrad co vše dostal od rodičů, a nedokázal si ani toto udržet, natož aby sám něco vybudoval, případně podobná fiflenka co přišla s holou řití k hotovému u chlapa, ti si ničeho neváží, protože vše k nim doposud přicházelo tak nějak samo.
            A podle toho to dopadá, protože si myslí, že to k nim takhle bude přicházet dál.
            Ti z nich co „prozřeli“ se pak snaží okrást svoje příbuzné o dědictví, protože jako líní paraziti neumí nic vybudovat.

            1. Fakt je, ze ty mlady moc neznam. Vlasne jedinej pripad, kdy jsem zustal stajf, se mi stal v praci, kdy po me zacala startovat jedna Ceska, ktera pritom ma 2 deti koncici ZS, ale je ji cerstve 40 a zacina mit syndrom koncovych svetel ujizdejiciho vlaku. Coz o to, zenska pekna, ale kurva nejsem prece debil a svine vuci svoji a jeji rodine. Jeji starej doma kmita, zivnostnik, predelava starou chalupu a ona by si nekde zacala romanek. Pritom ja nejsem zadnej Delon a pokud jen cucha prachy, tak to by uz v jejim veku mela umet poznat, ze k mym by si fakt necuchla. Opatrne a na ferovku jsem ji to vysvetlil, protoze odmitnuta zenska je nejhorsi nepritel a probehlo to v klidu. Nicmene jsem ziral, ze by byla schopna doma uplne vsechno hodit za hlavu. Takova zenska by pro mne absolutne spadla na dno jakychkoli hodnot.

              A jinej pripad je jedna ucitelka myho potomka, ktere je nejak 45 a rozvadi se. Dve deti na stredni, ale alternativni mysleni, joga, spasa sveta a tak. Tam je otazka, jestli ji spis nekopnul do prdele ten jeji, aby sam sebe spasil pred kriminalem za vrazdu.

              1. Učitelka.
                Aha.

              2. Není něco podobného Helena Houdová. Ta měla snad miliardáře, a radši vyšuměla.

                1. Houdovou zna osobne Thud, pokud by se tady vyskytl, muze poreferovat. Ale co si pamatuju jeho posledni vyjadreni na jeji adresu, tak to byl celkem slusny vycet sprostych slov a jmen zenskych pohlavnich organu.

              3. No právě, chlap, který založil rodinu, a za těch 10+ let do ní nainvestoval strašný prachy a času a námahy, by si připadal jako debil, kdyby to vše zahodil. A zničil zázemí pro svoje potomky, kvůli kterým to víceméně dělá, tuhle sysifovskou/Sysopovskou :-)))) práci.
                Myslím že i ženě prospěje, když maká doma „na statku“ a zná tak hodnotu všech věcí a práce. Než když někde v kanclu přenáší papíry z jedné místnosti do druhé, lakuje si nehty, popíjí kafíčka a nadbíhají jí tám stárnoucí obšournící ze všech oddělení, hlavně aby si zasunuli, do čehokoliv, jen když to dýchá.

                Ženská v podstatě vždy vymění chlapa za prachatějšího, když k tomu má příležitost. Nadbíhají šéfům, primářům, komukoliv kdo je tam „šarže“. Zažil jsem kdysi dávno nadbíhání holek 18-19 řidiči autobusu (zájezd), pupkatému taťkovi od rodiny cca 35 let.
                Protože on je tam ten „ředitel autobusu“ kterému svěřují své životy. Něco jako korvetní kapitán zaoceánské lodi. Tehdy jsem to naprosto nechápal, ale od té doby jsem poznal ženskou mentalitu i její animální aspekty, které to prostě vysvětlují.

                Máš naprostou pravdu v tom, že každý svéprávný rozumný chlap by takovou flundru co se v 45ti vnucuje a má doma slušného chlapa a nedospělé děti, kopl do řiti a hnal ji býkovcem až za město.
                Jenže ti dnešní ubožáci jsou schopní se i před tím nejšerednějším hrochem s kundou plazit po zemi, aby získali jen neurčítý letmý příslib, hypotetickou možnost, že si možná v budoucnu zasunou.

                1. Maji si radeji zaplatit kurvu. Ve finale dostanou lepsi servis za min penez.

                2. To Kablbák:

                  A vy už jste konečně zasunul? Ano nebo ne? Je to jednoduchý jak žebřík a když neodpovíte, tak už vás tu známe jako starého chlubila, co ví teoreticky vše ale jinak opět hovno . Všem kundám, co vám nedaj zdar.A že je to většina

                3. Docela zajímavým novodobým fenoménem jsou „létající štětky“. Znám jich několik, a můžu zodpovědně prohlásit, že (po)letuška není povolání, ale něco mezi charakterovou vadou, psychiatrickou diagnózou, případně ještě sexuální úchylkou z kategorie BDSM.

                  Svoje mládí v rozpuku a kráse strávily jako služtičky posluhující chlípným arabům v Emirates airlines, co jim šahají na zadek, případně si nenápadně drandí karla, zatímco okolo nich uklízí svinčík. Nebo rozmazleným dětičkám pracháčů, po kterých je tam brajgl jak po stádu prasat.

                  A když stárnou a dostanou vyhazov z prestižních aerolinek, tak si honem koukají najít nějakého troubu co si je vezme. Tam pak se ovšem projeví jejich zvrácený charakter, pokřivené hodnoty, a vztahové dysfunkce.

                  Protože najednou je velký problém uklízet po vlastních dětech, protože je to „ponižující a vyčerpávající“. A je problém „dělat služku“ vlastnímu manželovi a milujícímu otci dětí. Což je eufemizmus pro řádnou péči o domácnost a o unaveného manžela co přijde z náročné a zodpovědné práce (nesrovnatelné s funkcí služky v letadle) hladový a chce kromě večeře a vlídného slova i nějaké to mazlení a šukání (to si dotyčná zase najednou připadá jako „zneužívaná sexuální otrokyně“).

                  Jak takové manželství s vyšinutou „létající štětkou“ které se blíží klimakterium, nakonec dopadá, (bez ohledu na to jak skvělého a hodného chlapa si najde) snad už ani nemusím popisovat.

                  1. Nepopisujte, víte hovno, vy zoufalče :-) Zkusíme si takový testík. Kdo má konečné slovo ve Fit to fly a co to vůbec je? Kdo komunikuje s customs? Kdo poskytuje first aid? Kdo a jak zajišťuje RMR? Co je MEDIF? Ani cink, že…pač vaše znalosti o letuškách vycházej leda z pornáčů…Ostatně váš legendární coming out byl s námi podobný,aneb co si kdo kde strká do prdele :D

                    1. A ještě vás změstnám, vy misogine.

                      ESC DR, HOSP, PTU, PRSOV :-)

                    2. On nemá rád gin? Omlovám se, ale nedalo mi…

                    3. Pardon…Mea culpa. Příště lepšejc, ale jinak tuten pán, hlavně nenávidí ženy :-) Ale zas je v tom konzistentní, činí tak roky a roky, zřejmě jak se vyvíjí a nepřichází odezvy jeho sexuální tenze

                    4. SL: vy sexisticke prasatko, vite kolik uz se mnou letelo letusaku? A takovy vymydleni chlapci to byli. A vy porad jenom letusky, letusky. A vubec, jak si dovolujete odhadovat jejich pohlavi?

                    5. Jsem jediný kdo si myslí, že „teplý stevard“ je pleonasmus?

            2. Behemot: No, pokud je jí těsně nad 40, tak vůbec nemusí tušit, že přichází průser. U nás je dělící čára zhruba tak 43. Pro mladší je všechno cajk, zlo bude zítra poraženo a všechno bude fajn, říkali to v ČT.
              Mluvím o VŠ. Ti s nižším vzděláním už tuší, protože mají kámoše/příbuzné/sousedy, na které to už dopadlo.

    5. Alienovy teze jsou radikální a absolutní, akorát ty detaily značně skřípou.

      Zdaleka nejdrastičtější pokles porodnosti je ve východní Asii, vůči tomu je ČR vysoce plodná země. Docela zřetelný pokles je i v muslimském světě, zvlášť v jeho vzdělanější části. Obecně platí, že jakmile ženy dosáhnou spolehlivě aspoň základního vzdělání, klesá jejich úhrnná plodnost na méně než polovinu původních hodnot.

      Specifický problém mají v ropných královstvích, kde je mladá populace tak obézní, že vyhledává IVF už ve věku dvacet-něco, neb přirozenou cestou to nejde.

      Alien mluví o „bílých“ a „barevných“, ale tenhle trend ke zmenšování porodnosti je globální a výjimky jsou spíš náboženského charakteru. Ultraortodoxní v Izraeli, Amiši nebo mormoni v Americe, obyvatelé biblického pásu v Holandsku = výrazně nadprůměrná velikost rodin proti zbytku národa.

      Poslední poznámka: podle mě se nedá vyloučit, že někdy kolem roku 2050 se děti budou rodit z umělých děloh. Ta technologie pomalu postupuje dopředu a pokud se doladí, státy jako Čína nebudou mít žádné zábrany v jejím použití. Pak je budou muset napodobit i jiné státy, chca-nechca, to je stejné jako se střelným prachem nebo elektřinou, kdo to odmítne, zůstane pozadu.

      Pak by se asi demografie národů poněkud pozměnila.

      1. Klonové války ze Star wars?

        1. sem si vzpomněl na tleilaxanský nádoby tvl…akorát ti zjistili, že jediná skutečně funkční biologická nádoba sou dělohy SKUTEČNEJCH žen

          aby to nedopadlo stejně :D

          1. Behe:
            Rozhodně je levnější někoho zblbnout, než vyvíjet a provozovat tak složité zařízení.Není to Sci-Fi.To je Fantasy.

            1. od jednoduchého ke složitému. dokud budou transfůze závislé na dárcích krve a transplantace ledvin závislé na cyklistech s rozbitou hlavou, potud je umělý odchov dětí v umělých dělohách jen utopie. počkejme si nejprve na tu linku na výrobu krvinek.

              1. Lukas B.:
                Jsem přesvědčen, že je to marný boj, něco přírodního překonat.Jediný, co jsme vymysleli a co Vesmír zřejmě ke svému fungování nepotřebuje je kolo a záznam zvuku(potažmo obrazu).Ve všem ostatním naprosto selháváme.Vždyť ještě dnes nemáme jednotnou teorii o povaze světla.

                1. nemyslím si, že je to marné, ale nemyslím si, že to bude jednoduché nebo rychlé, tedy mluvíme-li o reálné dostupnosti nějaké podobné technologie pro aspoň promile lidstva. v šedesátkách-sedmdesátkách se dost optimisticky fantazírovalo o kolonizacích dalších planet, ukazuje se, že na to ještě zdaleka nemáme, a to především ekonomickým výkonem planety a jestli si to dovedeme představit, tak v v úrovni věda/válka, ale ne průmysl.

                  1. Lukas B.: k tomu fantazírování – včera jsem si z ničeho nic vzpomněl na film, který se mi kdysi líbil – Split Second s Hauerem. Tak že si pustím aspoň začátek, jestli na to vůbec koukat. A první na obrazovce: budoucnost, Londýn 2008 a popis katastrofy, která vedla k neutěšenému stavu. Vzhledem k tomu, že v roce 2023 se z futuristického díla stal historický dokument, musel jsem se smát, že mi to nějak uteklo a Londýn před 15 lety vypadal přecejen jinak, než jak si to halyvůd vymyslel.

                    Jasně, není to žádná vědecká vize, prostě jen filmová kravina. Ale mimo je to úplně stejně, jako studená fůze, která taky před 50 lety vypadala, že je za rohem. Přitom ale spousta věcí – třeba mobilní telefon, který je dávnou realitou – tehdy v moc filmech „z budoucnosti“ není. Obecně jsem kdysi viděl přednášku jednoho futurologa, který měl velmi dobré živobytí z firem, kterým radil, co mají dělat, aby byly úspěšné i za 20 let a víc. A odnesl jsem si z toho jednu věc, se kterou jde souhlasit:
                    Lidé typicky přeceňují rychlost změn v krátkém horizontu (klasické „dávám bolševikovi rok, maximálně dva“ nebo místní proroci apokalypsy, co bude už desátým rokem „příští měsíc“) a zásadní změny v horizontu dlouhém (třeba sociální média a jejich vliv).

                  2. Lukas B.:
                    Je marné, anžto nemožné.
                    Dnešní Hi-tech se ani zdaleka nemůže rovnat tomu, co pozorujeme v přírodě.Bolí mě ruka, ale dám jen pár příkladů:
                    -pavoučí vlákno: neumíme, pouze vlákno z taveného křemene se pevností malinko blíží, ale je velký rozdíl mezi pavoučím zadkem a tavnou pecí
                    -stéblo trávy: máme mrakodrapy s počítačově řízeným mechanickým zařízením proti zemětřesení.Nejvyšší budova měří tisíc metrů.Přepočítej si sám.
                    -analytické metody: samička mola vysílá feromony a sameček je cítí na kilometry daleko

                    Takhle bych mohl pokračovat donekonečna.
                    Chybí pokora a úcta k přírodě.Homo economicus to přehání.

                    1. Obecně souhlas, ale v detailech námitky…
                      – stéblo trávy vysoké tisíc metrů na Zemi nikdy nebude (průřez roste s druhou a váha* s třetí mocninou)…
                      – feromony rozhodně nejsou cítit na kilometry, ba ani na milimetry (veškeré smyslové vnímání je na rozdíl od obecného přesvědčení kontaktní)…
                      Naproti tomu má někdy vynikající výsledky bionika ve smyslu aplikace přírodních patentů (třeba suchý zip)…

                      * V tomto případě opravdu váha a ne hmotnost…

                    2. jizlivec:
                      Sdělení jsi pojal.Chtěl jsem pouze naznačit, že boj je předem prohraný, anžto od začátku nesmyslný.Teď jsme svědky klimatické epizodky a výsledkem je klimašílenství…Když byla naposled malá doba ledová, tak se s tím svezla třicetiletá válka.

                    3. s tím stéblem trávy jste trefil kozla. doporučuji Vám vstřebat základy nějaké „teorie modelování“, nebo aspoň si uvědomit, proč má slon tlustší nohy než srnka (v poměru k výšce). úplně stejně je to s tím stéblem a mrakodrapem.
                      a taky je potřeba si uvědomit, s jakým průnikem kvantilů únosnosti a zatížení (nebo s jakým koeficientem bezpečnosti) pracuje matka příroda (nebo bůh) při navrhování stébla (nebo třeba sekvojovce obrovského) a s jakou rezervou navrhuje stavební nebo dokonce jaderný inženýr.

                    4. Lukas B:
                      To je mi jasný, že nemůže být mravenec zvící slona.Asi by se zhroutil do sebe.Taky nám po zahradě neběhá:-)

                    5. A procs s tim teda prisel??

                    6. Já bych lidi nepodceňoval. Jsme také z hlediska organiky doslova úkazem. Podívejte například, jaké krásné máme (jsme měli, před nástupem woke bullshitu) naše samice lidského rodu… viděl jste někde na planetě Zemi hezčí zvířata než jsou tato? :) já nikoli.

                      Ale teď vážně, lidstvo… skrze něj si vesmír uvědomuje sebe sama.

                      Podívejte se co dokázaly generace válečné, ano sice se málem vyhladili, ale “málem” se nepočítá, pořád jsme zde. Co se počítá je to, že s počítačem s výpočetní silou jakou ma dnes rozbitá kalkulačka ze SAPY, dokázali vyslat člověka na oběžnou dráhu nezávisle na sobě dvě technicky jiné vývojové větve. Dokázali poslat sondy po sluneční soustavě, na a okolo těles. Poslali lidi kolem naší přirozené družice, několikrát. Taky tam i přistáli, několikrát. Nikdo tam nezahynul(!) i když měli připravené i smuteční řeči, nebyly nikdy potřeba.
                      A to vše dávno před internetem.
                      Říkám to pořád, válečná generace měla koule velký jak mrakodrap. Ale ani dál lidstvo nezahálí. Už jen fakt, že si s sebou nesete krabičku, která telefonuje, posílá elektronickou poštu, internet, fotí fotky a to vše se vejde do kapsy? Wtf? A koupit si to může kdokoli!? Wtf2?!
                      Jako lidstvo jsme úžasní a i když máme plno chyb, jako teď vážně ruku na srdce – lidstvo je neskutečné a kdyby se nesráželo žabomyšími válkami, byli bychom ještě dál.
                      Mrzí mě, že se vytratilo to nadšení, které měla válečná generace. To byl motor co nás hnal (i přes své mouchy) dopředu.

                    7. other_user2:
                      To je v pořádku.Člověk je chytrej, ale lidi jsou tupý.Tak to bylo vždy.A že chybí nadšení?Na to je jednoduchá odpověď.Dlouho nebyla válka.Je to hnusný, ale je to tak.Navíc doba je tak rychlá, že to jede do absurdna.Takže jsme svědky nadšení předválečnýho.

            2. Podivej se na to ze strany majitele toho kramu – mel bys jeden z nejvynosnejsich businessu. Mit legalni kontrolu nad plozenim lidstva, to je dneska sen globalizatoru a podobnych Goebbelsu.

      2. Alien má pravdu, Kechlibar spíš žije v iluzích, i to, že o něco klesne porodnost černochů a čmoudů neznamená, že není pořád o dost vyšší než u nás, IQ je u nich přes „vzdělanost“ také v průměru nižší:

        https://cs.wikipedia.org/wiki/Porodnost

        https://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

        1. Tak se schválně kukněte na té Wiki třeba na mapu Indie s regionální porodností.

          https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_states_and_union_territories_of_India_by_fertility_rate

          To je pětina lidstva, docela velký vzorek. Hodně regionů už je pod úrovní ČR nebo na ní (1.7). A to ten proces ještě neskončil.

          1. Bohužel Indové jsou spíš běloši, Indoevropané. Byť nižší kasty jsou tmavší.

            Ale u černochů i když ta křivke může jít o něco dolů, tak je pořád o tolik vyšší, že nás totálně přečíslí. I v EU maj vyšší porodnost než my…

          2. Vy jste opravdu Marian Kechlibar? Já bych nečekal,že Marian bude psát pod Aliena na D-fensovi. :)

            1. Jinak islám porodnost taky bude spíš podporovat, na sekularizaci u lidí s průměrným IQ 90 u arabů a nižším u černochů na to moc nevěřím. Nevěřím na další osvícenství u nich, ne hromadně.

              Navíc tím, že dřív skončí sekulární Evropa než jejich svět, tak spíš my zeslábneme a islám posílí. Islámská Evropa a rozpadlé USA (takový velký Detroit) – nebudou bránit radikálnímu islámu v cestě k moci.

              Snad zůstane východní Asie a začnou se tam rodit děti.

            2. Checht :)

              D-Fens si chodím číst snad už dvacet let. Zdejší kombinace téměř naprosté svobody projevu a extrémního rozsahu názorů i kvality komentátorů (od lidí, od kterých se lze něco naučit, až po naprosté šílence) je dost netypická.

              Zároveň mi ty nejhorší případy slouží jako „teploměr společnosti“ = co se zase šíří pod povrchem.

    6. Other_user2: kdepak USA, tenhle problém je už dávno v Japonsku, kde se s tím snaží už delší dobu (neúspěšně) něco dělat. Dokonce mají už několik let (tuším vyhlášena 2015) „iniciativu 2050“ nebo tak něco, kde je cílem, aby se pokles počtu obyvatel zastavil. Nechce se mi to hledat, ale vize jsou masakr – ze 127M Japonců jich bude za pár let sotva 80M, měl jsem to svého času nastudované docela dobře, bohužel teď to z hlavy nedám přesně.

      Ono se to časem srovná, pro planetu není zas tak zle, že tady bude zase menší počet lidí. Horší to bude s úrovní života, ale ta je vždy relativní a člověk tvor přizpůsobivý. Ve finále si myslím, že pro tradiční rodinu budou zase zlaté časy, protože bezdětní jednotlivci budou v důchodu v háji a nebude to nic pěkného na pohled. Plus pochopitelně různé výhody plynoucí z většího počtu členů domácnosti. Možností, co se stane je strašně moc a úplně zle to nevidím. Ne hned, ale globálně. Oni totiž ti bezdětní logicky vymřou a zůstanou tak ti, pro které „mít děti“ není nic špatného. Ale se zvyšujícím se počtem bezdětných, co si budou chtít udržet na úkor jiných svůj životní standard i ve stáří to samozřejmě bude boj a pravděpodobně se dočkáme velebení bezdětných jako těch správných, jak už to tak v moderní socanské společnosti bývá, když je nutné jiného legální cestou okrást.

      1. Mel jsem Japonciky na obchodni navsteve tento tyden, privezli hromady prezentu v podobe ruznejch caju, akorat ty kurvy sikmooke maji vsude popisky na caji tim jejich rozsypanym cajem. A je uplne fuk, ve kterym smeru se to ma cist, stejne vim hovno. Nicmene, po evropankach docela mlsne koukali, takze chut by asi byla, cert vi, kde je problem. Jestli prilisna emancipace Japonek? Puvodne subky a dneska tvrde manazerky asi Japoncum tvrde nedelaji.

        1. Sysop: že to patří zalít horkou vodou je jasný a kolik stupňů má mít z toho vyčteš, ne?:-)

          Ad koukání po Evropankách – to je normální, ale ještě to neznamená, že chtějí skončit na pokoji. Problém je v nastavení celé společnosti, to by bylo na dýl. A tvrdá manažerka nejspíš moc nerajcuje nikoho ani tady, kromě subíků, co v hospodě plácají něco o tom, jak je super, že je ta jejich schopná a nezávislá (zní to líp, než říkat, že bere telefony i při sexu, pokud vůbec nějaký mají).

          1. :-D

            Stran tech caju – problem je, ze jsou to nejaky lepsi smesi s bylinkama, ale ja vim picu, co je to za byliny. Jeden caj jsem zkusil, krasne vonel a hercnu jsem mel pomalu az v krku, takze cert vi, co tam sypou. Nafotim to a poslu obrazky Japoncikum, at k tomu kua dodaj nejakej navod.

            1. @Sysop
              Google Lens🤔

              1. Nepouzivam Google an bloc. Japoncik se ozval a poslal popis v anglictine, takze problem solved.

        2. coto bylo za fabriku🤔

          1. Vyrabeji laboratorni techniku pro medicinu, potrebuji nase komponenty. Jmeno neni podstatny.

            1. jo takže zákoš, sem myslel že dodavateli, tak to nic

  7. Alien, je mi to hrozně líto, ale máš to úplně blbě.

    Normální = to co je ve společnosti běžné, zvyklé. Máme-li rozvodovost 47%, je rozpad rodiny NORMÁLNÍ, stejně jak je NORMÁLNÍ, že když si hodíš mincí, tak ti padne panna anebo orel. Prostě si to zadrátuj do hlavy. Normální je nefetovat a nechlastat. V čr? V zemi která chlastá nejvíce na celé planetě?! V čr je NORMÁLNÍ chlastat. Pokud nechlastáš, tvoje možnosti se snižují a celkově si to v čr míň užiješ.

    Je ZDRAVÉ nechlastat, nefetovat, nekouřit, nekurvit se, nedělat kariéru jako piča jen pro zisk kreditů, sociální soutěž a přední příčku high score v hall of fame (kolumbáriu). Je ZDRAVÉ pro dítě, má-li 2 rodiče, které se o něj starají a chtějí jej rozvíjet. Ale i když je oba má, ta druhá a třetí podmínka fakt není NORMÁLNÍ a míra starání se, je těžce subjektivní.

    Je chtít mít stabilní partnerku, vztah, dítě, rodinu? Proč to chceme? Je to výhodné[není]/potřebné[není]? Další lidi nepotřebujeme, genofond a zvyky českého národa (stejně jako u většiny dalších národů) již nedává nějaký zvlášní důvod jej zachovávat. Nevím odkud se ta touha mít vlastní dítě bere, to bychom zabíhali do filozofických otázek. Každopádně v dnešní době je to potřeba spíše iracionální.

    Pokud si ji někdo přesto zvolí[jako já], je dnes NORMÁLNÍ očekávat solidní problémy: partnerka bude dělat problémy, bude si snažit polepšit na váš úkor pod vlivem NORMÁLNÍCH projevů společnosti, bude se snažit rozbít rodinu, děcko bude z NORMÁLNÍHO kolektivu chytat odporné, přesto NORMÁLNÍ móresy, a vy, pokud nejste lůzr a jste racionální jedinec, musíte tuto NORMÁLNÍ hrozbu nějak vyřešit, stejně jako dříve jsme se bránili před nějakou jinou havětí. A pokud se vám to podaří, pak kupř. NORMÁLNÍ učitelka si bude stěžovat, že vaše dítě se chová příliš slušně, což je NENORMÁLNÍ [nedělám si kozy, fakt se mi to stalo]. Ale pokud se někdo rozhodl pro rodinu, toto bude jeho NORMÁLNÍ, pravidelný úkol. Samozřejmě tomu může jít naproti volbou partnerky, místem bydliště aj. High-upkeep partnerka, zvyklá na luxus a kurvení se, je samozřejmě hratelná, ale vaše hra nebude mít příliš prostoru pro chyby, a každopádně je pak dobré mít známého lékárníka či psychiatra pro občasnou psychotropní vzpruhu.

    Vaše kognitivní disonance pramení z toho, že máte definici normality starou 300 let, podle ní si nastavujete strategii hry, která (logicky) nevychází dle vašich očekávání. Upravte to. Ten šit který vidíte kolem sebe (který ale je pro kurvičky, nýmandy, a povrchní materialistické sráče mimořádně působivý a obohacující), je NORMÁLNÍ. Vy se s ním/v něm musíte naučit pracovat.

    1. alfonz1912.5.2023 v 9:46

      errata, zdejší systém vynechává „špičaté“ závorky: „Je CO? chtít mít stabilní partnerku, vztah, dítě, rodinu?“

    2. alfonz19: než jsem se dokázal správně vyjádřit, napsal jsi to místo mě… Díky :D

    3. společenská norma a její ne/naplnění jsou dvě docela odlišný (byť samozřejmě související) věci

      tak ses nám tady poskově posral, a teď běž hezky zpátky na základku a zkus látku probrat eště jednou, teď už třeba pochytíš víc, než jenom dunění

      1. Behemot12.5.2023 v 11:19

        todle bylo jako na mě? Pokud snad ano, dokázal by mistr nějak konkrétně formulovat, kde je v textu chyba? Nechť se poučíme.

        1. dyk to píšu, co je na tom nejasnýho? společenská norma je soubor nepsanejch zvyků, „zvykovejch práv“; norma je to, na čem se společnost hubou shoduje – třeba že je normální chodit do hokny, nekrást, neznásilňovat, nechlastat jak dobytek a tak

          to že to pak nutně nemusí (ani majorita) naplňovat na tom nic nemění; navíc že se tady chlastá do němoty je nesmysl, to je pár procent populace

          taky tady něgdo poukázal na to, že docela dost klesl výstav chlastu s rýmičkou – a nikoli ani tak proto, že by lidi nechodili do krčmy, pže přešli na lahváče, pak ty vokýnkový výdeje na stojáka a v neposlední řadě si začli dělat svoje domácí/garážový sleziny (vopchoty s malejma pípama nestíhaly prodávat a pučovat!), ale protože přestali jezdit turisťáci, co tady nezřízeně (nejenom) po nocích lejou jak hovada (což doma mnohdy nemůžou, nebo je to tam vo tolik dražší, že se jim vyplatilo si sem zaletět/zajet rychlíkem na víkend)

          1. Behemot12.5.2023 v 12:14

            ok, kde si myslím, že máte v úvaze díru.

            Norma má obecně dvě varianty: a) něco vyrábím a definuji, že např. akceptovatelný rozměr obrobku je 2cm±10 mikrometru. Pokud výrobek nesplňuje normu, je to zmetek a vyhodí se. b) pozoruji okolí a všímám si, jak to funguje; _normálně_ má králík 6-12 potomků podle druhu. Nic moc s tím nenaděláme, takhle funguje, a pokud se mu narodí nečekaně 20 (!) fakticky to nic neznamená, nejde o zmetek. Pokud by králičí populace začala běžně rodit 30, chovatel se patrně zaraduje a nebude to nutně problém s porušením encyklopedické normy. Prostě králéci fčíl rodijó 30.

            Je pak na vás, jak vnímáte společnost. Jestli autoritářsky/totalitně(kdy strana, domovní tajemník, pánbíček či černoprdelník stanovil, jak to má podle nich bejt), anebo jako vyvíjející se uskupení, které se v nějakém čase nějak projevuje. Já to vidím spíše jako ty králíky, a myslím že je to lepší, než abyste dostal negativní skóre/posudek za podvratnou/protistátní/nebohulibou(!) činnost.

            Váš text se odkazuje na ‚sociální normu‘, viz wiki: „Základním předpokladem každé sociální normy je její kolektivní, popř. institucionální charakter. Základní znaky: preskriptivnost (normativita), obecná závaznost, vynutitelnost a sankcionovatelnost.“ A jelikož vidíme, že přirozená kolektivní shoda zde není(47% rozvodovost), pak se můžeme spolehnout jen na institucionální řešení „problému“, skrze někoho velmi moudrého, kdo si prosadí svou. A upřímně: pokud by nám církev/strana znovu diktovala[preskriptivnost], že každý[obecná závaznost] musí makat a voženit se, jináč jej fízli[vynutitelnost] seřežou pendrekem a šoupnou na mírov[sankcionovatelnost], tak jsme (zase) v mnohem větší prdeli, než když se nám jen půlka lidí rozvede anebo dívky ukazují zdarma pekáč na webu[což je pochopitelně chvályhodné]. Tímto způsobem bych tedy chápal desatero(ačkoliv bůh sám si s nezabiješ moc hlavu nedělal) či světské zákony, ale pokud se nechceme dostat zpět do totáče, asi bychom neměli institucionalizovat mezilidské vztahy apod.

            1. Tvl ja na takovej kybl ted nak nemam silu, sorryjako. Treba nakej kolemctouci…

              1. Behe:
                Nenech se otrávit a nepadej do gauče.Dlužíš mi odpověď ohledně blesků.Servisák něco zamumlal, ale mě zajímá názor těch, co poznali něco víc, než cín.

              2. Behemot12.5.2023 v 15:50

                Jak krátká a ironická je cesta od invektiv a osočování z neznalostí k neochotě přečíst a pochopit 3 krátké odstavce, že?

                Princip: „Vy se mýlíte(vy vole!), já mám pravdu, a protiargumenty nebudu číst!“ byl vždy projevem moudrosti a základem pokroku[sarkasmus].

                1. vidím tam dva voctavce, každopádně to je urzotariánskej kýbl

                  přitom stačilo napsat neco jako moja definica je lepší protožeproto a je to, v tom kýblu stejně není moc argumentů, co by tvoju definicu PROKÁZALY, pže tam matláš kde co úplně jinýho co s tím nijak nesouvisí tvl, a todle umoří i osla

                  1. Behemot14.5.2023 v 15:18

                    chápu. Plnou definici ‚sociální normy‘ jsme si ukázali a vy ji tedy stále vnímáte jako lepší pro tuto oblast? Nějaká autorita by vám měla vynutitelným způsobem říkat, jak se má vaše rodina chovat, abyste nedostal pokutku/trest? Jen se ujišťuju, třeba jste věřící a máte to tak. Něbo nějakej milec čínského přístupu.

                    Já to tak nemám, a fakt mi to přijde lepší bez cizího dohledu, ano. Jó a ty odstavce jsou fakt 3 :D

    4. alfonz19: „Nevím odkud se ta touha mít vlastní dítě bere, to bychom zabíhali do filozofických otázek. Každopádně v dnešní době je to potřeba spíše iracionální.“

      To není věc filozofická, naopak je to věci biologie a pudů. Takže ano, je to iracionální. Člověk se nerozhodl, že se bude množit, ale je mu to vlastní. Že to dnes přebíjí marketing a naopak se propaguje nenormálnost také není nic nového, třeba náboženství se odjakživa zaměřovala na démonizaci běžného chování, aby bylo možné lidi snáze ovládat. Dnes jsou to třeba korporace, pro které je nejlepší konzument ten, který nemá žádné „běžné“ starosti a může tedy život strávit u počítače, kde taky utratí své peníze. Takže se pěstuje kult jednotlivce, protože samotný člověk je snáze ovlivnitelný (s kým by se o tom, jestli je rozumné žít virtuální život a v něm utrácet peníze radil, že) a přináší zisky těm, kteří se mu postarají o ty správné zážitky – ty virtuální, které čekají doma na internetu. A k tomu patří rozbíjení vztahů, kdy vztah rodinný nahradí vztahy na asociálních sítích a ve virtuální realitě. Nehledal bych za tím nic divného nebo filozofického, stačí na to jít přes obvyklé cui bono.

      1. fatdwi12.5.2023 v 12:40
        plně s vámi souhlasím. Ta filozofická otázka je v tom, zdali ten pud má stále větší význam než racionální vidění přemnoženosti, problémů světa či uvědomění si, zdali vlastní genofond/schopnosti jsou takové, aby to pořád stálo za to. Ale souhlasím, že od položení si této otázky je většina lidí příliš vzdálena. U mě pud zvítězil navzdory uvědomované si genetické deficienci :D O intelektuální ani nemluvě.

        1. alfonz19: pud je příroda a ta si s tím taky poradí. Svým způsobem by se dalo říct, že právě ty současné tanečky o tom, že děti jako teda ne, povedou přesně k tomu, o čem sní kdejaký psychopat – redukci lidstva. Jak psal Other_user2, snižování porodnosti jde ruku v ruce s materiálním dostatkem a nedejbože přebytkem a protože se to týká poměrně velké části lidstva, je dost pravděpodobné, že za 50-100 let budou počty lidí na zemi jinde než dnes. Ale nikoliv směrem nahoru, jak bije na poplach kdejaký grýndýl fašista-eugenik, ale směrem dolů. Jako v tom Japonsku. Jsem trochu hledal a ta iniciativa byla v roce 2014 s cílem udržet populaci do roku 2060 aspoň na 100M skrze zvýšení porodnosti na 1.8 na ženu (z 1.1 v roce 2013, historické minimum). Jinak se čekalo, že do roku 2100 bude Japonců jen 80M, z toho 35% nad 65 let, takže se jim bude hroutit ekonomika.

          Stačí, když se podobný vývoj odehraje třeba v Indii a dalších větších státech a bude po problému. Příroda si poradí skrze zblbnutí lidí:-)

          1. fatdwi:
            Postrádám v tvé řeči jednu premisu: Země o člověku vůbec neví.Ta žije časem geologickým.Občas si uprdne a člověk si hned namyšleně myslí, že to je kvůli němu.

            1. Forge: až takhle jsem to brát nechtěl, protože to už můžem rovnou říct, že jsme vesmíru zcela u zadku. Přiletí kometa, další glaciál a kde ta naše super civilizace bude, že. Ale takovejhle fatalismus mi není vlastní.

              1. fatdwi:
                No původně jsem chtěl napsat, že v rámci Vesmíru je naše Země hovno v trávě, ale přišlo mi to přízemní.

                1. Hlavně, že si rozumíme:-)

                  1. Taky zdravím a přeji vše nejlepší.Hlavně zdraví, štěstí a abys byl spokojenej.

  8. Pro deti je jiste prima mit funkcni rodinu s obema rodici. Ale nesouhlasim s tim, ze je potreba ji drzet za kazdou cenu. Par paru, ktere jsou spolu kvuli detem znam. A deti jsou vsechno jen ne stastne. Samozrejme, kdyz to jde, tak udrzet rodinu je prima. Na to staci aby se rodice proste tak nejak akceptovali. Ale kdyz jsou ublizeni a nenavidi se. To uz je lepsi se rozejit. Samozrejme nejlepsi by bylo to vubec nedavat dohromady. Ale to uz je voda pod mostem.

    1. Něco mi říká, že Alien neměl mezi kamarády nikoho, kdo opravdu prožil dětství s rodičem – psychopatem.

      Jeden můj spolužák se udržoval v duševní normě jen tím, že si do sešitu tajně sepisoval různé způsoby smrti pro svého fotra. Myslím, že před maturitou byl ten sešit už plný (80 stran). Matka se nechtěla rozvést, byla silně věřící, tak raději trpěla to, že dostávala „facky o zeď“, psa vyhozeného ze šestého patra atd. Pánbůh to tak chce…

      Mimochodem, pachatel byl bývalý důstojník ČSLA a nikoliv blbec, vysoce kvalifikovaný v radioelektronickém boji. Ale psychopat.

      1. Už přestanu dnes vrkat ale zajímavý je to že komunistům nevadilo že ve slovníků pojmů bylo že silové resorty armáda a policie mají fašistické řízení. Ten styl se asi u „kovaných projevuje. Měli by to hlídat zákony aby nebyli exesy ale známe výroky musíme zhasnout a být rychlejší jak právníci či musíme mít odvahu v souvislosti se zákazy webů a s křížkem po funuse potom my nic muzikanti ale provozovatelé sítí. Nehledě buldozerování 100osmou důchodů s tím že oni mají zvýšení mezd ze zákona, jistě odvahu mají komorníci přehazování peněz.
        https://www.tiktok.com/@merenice2/video/7119572797944302854

        1. každý si trochu nosí mentální nastavení z profese „domů“ (více samozřejmě ti, co pracují s lidmi). typicky učitelky mají sklon trpělivě poučovat. a samozřejmě velitelé v silových resortech mají tendenci velet a odpor proti rozkazu těžce nesou.

          1. Lukas B.:
            Taky to může být naopak.Dispozice jedince mu určí povolání.Znám „učitelku“, která dělá jinou práci, ale doma je to jasný.To samé zdravotní sestry.Maj to v povaze, starání se o druhé.Ale může se samo jednat o vyjimky.Nechci to zobecňovat.

            1. ano, správná připomínka, korelace nemusí být kauzalitou, a je-li kauzalita, potom může být jedním i druhým směrem.

            2. S emeritní učitelkou žiju pod jednou střechou. Několikrát denně je nutno nastavovat hranice a usměrňovat :D
              Někdy je to, pravda, únavné – to když nemáte zrovna dobrý den, anebo opačně – učitelku někdo nasere v obchodě.
              Ale myslím, že to je ještě prd proti tomu, jako ženská žít s lampasákem. Když si vzpomenu, co jsem si v jejich blízkosti, nebo přímo s nimi užil během ZVS, tak ty 2 roky byly akorát na hraně.
              Někteří jedinci, pokud by museli sloužit třeba třetí rok (chytří a slušní lidi), by si určitě ublížili.

              1. Učitelek mám několik v rodině. Všechny si vzaly protějšky – učitele.
                Záhy jsem pochopil, že jen tak spolu můžou vydržet, protože jsou šáhlí vesměs podobně a sdílí i názory na potomstvo… :-)

                Samosebou, Tvoje partnerka může být naprosto skvělá…prosím nebrat osobně…

                1. ségra, psal to už stokrát

              2. by si ublížili, jak by jim rozbíjeli držku tak, že by se děti do konce života smály jejich sešívanejm ksichtům?

      2. Tak on to nemusi byt zrovna psychopat. Staci jen, ze si nedokazali odpustit, vyrovnat se s necim. Treba v jedne rodine jeji nevera, domluvili se slovy, ze jako OK. Ale uz se vicemene nenavidi. Decka z toho fprdeli, ted dospivaji a ani jedno asi nebude mit funkcni vztah. Dalsi: Otec osmatlaval dceru. Rodice zustali spolu, ale tak nejak jako spolubydlici. Dcerka docela naprasky chlapum neveri a vlastne ani zenskejm, kdyz maminka s timhle souhlasila. Dalsi: Otec alkoholik. Mlatil vsechny okolo. Zde lepsi konec, pac se rodice rozvedli a deckam se povedlo navazat vztahy a zit se svyma rodinama.

    2. Já vám dám selanku Al friends
      https://www.youtube.com/watch?v=Hi4ejrl-oRY
      automatoni vyhoukaní sedření :-)

  9. Zdar, Ali, long time no see. Tak ty už seš gólovej a máš kindoše, jo?
    Ale vážně – nebuďte na něj oškliví, folks. Jako jo, je to (jako obvykle) snůška pindů level „reálně o tom vím hovno, ale udělal se mi názor“ a patří to spíš konzumentům červené knihovny. Ale je to hluboce pod Mistrovým standardem kokotovitosti a není to nic, co by od něj průměrný alienolog neslyšel bezpočtukrát.
    Ad „Protože soudit vás za vše budou časem právě vaše děti, nikdo jiný“ – to sis přečetl správně, Ali. Jen ti uniká, že ten, kdo tě soudí, nesoudí vždy správně. byť by to byly tvé vlastní děti.

    Btw: Ali, chystá se taková malá reinkarnace staré blogosféry. Nechceš zase začít blogovat? Myslím, že spoustě lidí se po tobě dost stýská.

    1. A jéje.Pan JPG, siamské dvojče Aliena.U těch siamáků je právě to neštěstí, že když se jeden probudí a druhý si chce ještě schrupnout, má smůlu.To spojení je nekompromisní.

      1. :D

      2. Třeba si tu píše někdo sám se sebou, jsou různé cesty terapie. Nicméně je zjevné, že kde se objeví jeden, je vzápětí i jeho druhé já… :-)

        1. @No 0ne: ano, tak to je. Z tohohle placu se stalo takové dezoleum, že už tady sleduju jen odborné články (kterým nerozumím, ale aspoň bývají zajímací) a pak Mistra Aliena, se kterým jsme dlouholetí známí a všude ho doporučuji.
          Že si tady píše někdo sám se sebou, je ovšem dost zjevné, že?

      3. Máš nějaký zásadní problém s tím, na koho reaguju, nebo jen nutkavá potřeba chovat se jako blbec? Variantu „Alienův mulťák“ asi taky nelze vyloučit…

        1. JPG:
          Domluvte se co dál.Nejlepší varianta by byl návrat do obludária.Je to na vás.

          1. @Forge: Když s Alienem je těžká domluva – on je na mě příliš inteligentní. Návrat do obludária jsem mu tu nabízel několikrát, ale zatím nereagoval. Takže to prostě budeš muset vydržet a pokud to nezvládáš, tak si mě dát do ignore, ať tu nemusíš zbytečně pičovat.

            1. JPG:
              Nene, ignore je vyjimečný post.Vy dva tady smrdíte párkrát do roka.Takže zábavné, rozhodně to není na řád svatého corony.

              1. @Forge: ano, to je pravda – viz moje odpověď kolegovi. Bohužel nenacházím témat, u kterých bych smrděl častěji a intenzívněji – většinou se bavím, aniž bych cítil potřebu reagovat. Zkus to taky – budeš v kolektivu oblíbenější nebo aspoň budeš smrdět jen tolik, co já.

                1. JPG:
                  Jestli se snažíš naznačit, že to tady sleduješ a píšeš jen když napíše Alien a nejste bratři, tak zapoj mozek a vymysli pojmenování tvojí úchylky.Mě totiž nic nenapadá.

                  1. @Forge: ano, v podstatě tak, s drobnou výhradou k tomu „jen“. Já nevím – třeba alienofilie?
                    Jestli teda považuješ za úchylku, když reaguju jen na to, na co chci a sám to máš jinak, tak by sis o tom měl s někým promluvit.
                    Člověče, vždyť i na tebe reaguju prostě proto, že z tebe mám prdel.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017