Putinovi pohůnci za mřížemi! - zpět na článek

Počet komentářů: 243

  1. prvnííííí… to se mi eště nestalo… a teď du přečíst článek kucí

  2. První? Hmm, jak málo stačí k lidské radosti. I proto mohou vzniknout články jako tento.
    Ale co už, vítejte v demokratuře!

    1. to ókáčko

      mám k tobě čtyři věci

      1) nemusíš komentovat každou pičovinu, kterou uvidíš… opravdu to není povinné… pokud mi nevěříš vznes dotaz adminovi, případně příslušné státní organizaci, řídící tvůj život

      2) když nepočítám první slovo, tak jsi napsal tři kratší věty… přesto výrazně nesrozumitelně… znáš úsloví dvakrát měř a jednou piš?

      3) pokud považuješ lidskou radost za motivaci vzniku tohoto článku… začal bych na tvém místě zvažovat návštěvu specializovaného lékaře, který se ti podívá na tu škaredou vyrážku mezi ušima

      4) pokud máš pořád dost humoru… přečti si právní web na druhým linku v článku (paragraphos.pecina)… pokud tě ani poté humor nepřejde… je to neklamné znamení přítomnosti více jak 2,5 promile v krvi… následně můžeš zapomenout co jsem ti psal a pokračovat ve své bohulibé činnosti

      1. To, že tomu nerozumíš, neznamená že to nemá smysl… :-)

      2. Klokane, nebuď agresivní.
        Kolega napsal střízlivý osobní názor a ty jej nutně nemusíš čtyřbodově koučovat. Tebe nikdo nekoučuje a taky občas napíšeš pěknou píčovinu.
        Vidím to na omluvu kolegovi.

        1. to servisdok

          začal se do mě povýšeně srát… dál bádat nad jeho údajnýma smyslama nebudu

        2. jestli servisdoku jde o nedorozumění… tak nemám problém se omluvit… už jsem to tady udělal několikrát… ale petrokin i v dalším příspěvku nevypadá, že by měl zájem

        3. servisdok: Jste mi, kolego, dal podnět k přemýšlení.
          Jsou obvykle klokani agresivní nebo mírumilovní?
          Nemám přímou zkušenost, asi mrknu na nějaký dokument.
          Oni vypadají takoví plyšoví pohodáři, ale to některé slečny taky a jak to pak dopadá.
          Čímž se dostáváme k medvídkům kaolám…a párkům s hořčicí.
          Ps: Asi nejsem dostatečně uvědomnělý, o čem přesně správně stranicky psát pod článkem o takových kurvárnách, když se mělo dávno řešit davově něco venku. Nejpozději v okamžiku, kdy kusovka toaletáku stojí víc než dřív chleba, to už je fakt integrita nejlepšího režimu v historii úplně v prdeli. Když teda ani to zaklekávání maminek s dětmi za doprovodného samodušení a autootravy s českými vlastenci nehlo.

          1. Já žádný podnět k přemýšlení nevidím. Servisdok zde vstoupil do cizí, dosud vcelku vyvážené diskuse jako nějaká cenzurní autorita, s cílem zvrátit rovnováho v neprospěch modrého a posílit rudou záři nad Kladnem, povzbuzen duchem sílícího totalitního Záporna.

  3. I mne pobouřila myšlenka, že by snad v naší nádherné, jako panna neposkvrněné demokracii, mohl kdekdo nahlas říct, ba co říct, ještě k tomu i natočit na video své názory. Tedy samozřejmě fialových názorů se to netýká, ty samosebou může hlásat kdejaký Petr. Nebo Pavel. Nebo i Petr Pavel. A propagovat je může, a to třeba i ve „veřejnoprávním čéétééčku“ a mééédiích, např. španělská bota či /ne/obyčejný svěrák.
    Nebudu se dlouho rozepisovat, na závěr jen otázka ku rvačče: není dnes už hříchem třeba ovládat azbuku???

    1. to LS

      što eto azbuka… není to nějaká tajná šifra nepřátelská lidově demokratickému zřízení?

      1. а́збука eto priblizitělno što-to takoje kak russkij sanskrt :-)

        1. sánskrt… da da ja eto znala… mnógo vódky ja popíla i gavaríla sánskrtom kogda ja vstrečílas so salvator dali… v samom děle lično my znakómy

          1. Sanskrt je původní dialekt uklízeček z Figueras.

        2. LS: Yes, sir.

    2. Mám zprávu od svého, o generaci mladšího, profesního kolegy. Moc šikovný chlapík, který mi párkrát účinně pomohl s několika čistě digitálními záležitostmi, na které jsem už sám nestačil.
      Posílal své profesní CV asi dvěma, či snad třem firmám. Do jedné, té nejmenší z nich, jej přijali prakticky ihned, bez všelijakých pohovorů a zkušebních dob.
      Od personalistky té druhé firmy, se mu v mailu dostalo opatrného poučení, že uvádět krom angličtiny a němčiny i ruštinu, jako znalost dalšího cizího jazyka, není dneska prý moc moudré.

      1. by mě zajímalo, jak vůbec běžnej zákazník k tobě dostane ty velký audiokrámy, předpokládám, že mu nevodpovídáš tím stylem, že píšeš špalky, ze kterejch se nic kloudnýho nedozví, že ne?

        1. Ne, proč? Není to potřeba.
          A pak, mám dost stálých, kteří dají referenci svým známým. A ti všichni si to (už kvůli hodnotě) přivezou i odvezou osobně a podobně, jako sem vozí PA krámy dvě menší rentálky a několik menších S-L firem, pro které dělám už dlouho.
          Robustní touringové věci střední i vyšší třídy furt docela dost váží a to i ty spínané. O nástrojovce, v drtivé většině flaškostroje, ani nemluvě. To si sem vozí buď sami muzikanti, nebo zvukař z kapely, u které zrovna působí.

          1. no já jenom že asi rok a půl sem zaseklej v tom KAM TO MÁM KURVA VODVÉZT, KDY TO TAM KÁM KURVA VODVÉZT a tydlety drobnosti, že? nebo mám jako dojet někam na náměstí a začít tam hulákat, že hledám servisdoka? asi né…

      2. Vzhledem k tomu, že všichni ročník 1978/1979 a starší se ještě učili povinně rusky, tak ruštinu na nějaké úrovni u nás pořád umí miliony lidí. V podstatě ročníky 1970 a starší měli ruštinu celou základní a střední školu, tj. 9 let. Za tu dobu v hlavě něco zůstane i když to člověk 30 let nepoužil. Tedy všichni padesátníci mají ruštinu zapírat ? Ta personalistka asi nebude nejostřejší tužka v penálu.

        1. Jazyk je to v čem melete pojmy a němci dostali protože měli zakázáno mluvit jidiš robotický jazyk němčinu. Jak se zmínil K.Goot a ten nějaké spojení na loutkovodiče měl určitě. O angličtině když se nedorozumí s americkou a australskou hormou foneticky bez tlumočníka je zbytečné se zmiňovat. Slovanské jazyky mají základ v konech a původně v runách a kdo není úplně blbej tak mu konstrukce souvislostí a chápání vyskočí. I když to věrozvěstové napasovali na primitivní abecedu. Hejkalové zůstanou brutopýrními. :-) Ovšem stačí vzpomenout dobu kdy nad texty brouků/beatles se mohli „mravokárci zbláznit že to jsou ulíté fantazmagorie feťáků z nepoznaného pojmodojmo, roboti.
          https://www.youtube.com/watch?v=6mvvIq-Fdxg

          1. Už ti to jde přepnout na skutečnou češtinu, nebo to tvůj programátor furt valí přes translator, brutopýre? :D

            1. Co to Hi-Fi? Sereš na to? Máš asi jiný zájmy.Ok.

          2. Alespoň jednou týdně si nech vyčistit kožich, brutoinžodocentopýre.

          3. Nebylo to původně hláskové písmo? Ona ta hláskovost zůstala v jakési totálně zprzněné podobě i v naší latince.
            Dokonce je známé původné slovanské písmo co vypadá podobně jako sanskrt, a sanskrt z něj vychází. Nikoliv naopak.

            Zase nám ti košer brutopýři lhali, až se jim od pejz prášilo.

            1. ty vole co je to ten brutopýr? furt vo tom někdo mluví… já nemám šajnu

        2. Ta personalistka uvazuje jako Ceska. Ja jsem prijal noveho programatora, mladej kluk, rodice Kazasi, on od deseti let v Nemecku, mluvi nemecky/anglicky/rusky a vzal jsem ho hned, protoze jednak ma nezkazeny vychodni uvazovani a druhak sosa programatorske informace z ruskych for bez prekladace. Nemci jasali.

          1. Spíš má ta personalistka nasráno v kebuli. Kdybys věděl co za fifleny berou na místa personalistek…
            Přitom je to klíčová osoba, na které záleží, jestli budpu pracovníci banda neschopných nemakačenků, či kvalifikovaní pracovníci.
            Poté co staré protřelé personalistky odešly do doochodu, tak ty fifleny co nastoupily po nich vybírají člověka podle ksichtu, osobních sympatií a dle svého menstruačního kalendáře či momentálního svrbění kundy.

            1. kabrnak 1+

            2. Stejně tak vybírá GŘ personalistky, jen namísto svého dosadí jejich kalendář.

            3. Personalistka je diagnosa stejně jako učitelka. Jsem byl upozorněn, že když pro ně užívám čengliš označení, nemám se uprostřed nadechovat: „ej, čárky“ (sorry, astma). Kačky kádrovačky taky neprošly.

        3. Jimmyx: Ad „Za tu dobu v hlavě něco zůstane i když to člověk 30 let nepoužil“
          To je velice odvážné tvrzení. Myslím, že výuku základních škol vysoce přecenujete, jakkoliv byla řádově kvalitnější než je dnes. Ale přístup antipíčelkovských pacošů právě k jazyku ruskému býval z mnoha důvodů řádově vlažnější než po 90. roce k jazyku anglickému. To ani není otázka ideologická, ale že ty hry, filmy, hudba, sportovní zápasy byly v angličtině. To mě jazyk anglický naučilo velice rychle, zatímco 150kg zš učitelka ruštiny mě nenaučila ani ty základy, jen to, že se i v zimě může někdo zpotit a ožralý usnout při výuce žáků druhého stupně (nakolik mě tento poznatek obohatil do života, netuším, ale nepiju a cvičím – tak to asi účel splnilo, komunisti holt byli ohledně výuky životosprávy fakt kádři s těmi svými jiskrami, tělocviky a píčelkami).
          Vše, co umím rusky, už jsem sem napsal (něco rozumím navíc jednoduše proto, že umím dobře česky). Byl jsem do světa vypuštěn jen se samostudiem z nápisu v metru a z filmu Vrat´ se do hrobu a Básníci. To ale není jen o ruštině, němčina dopadala stejně. Ale na střední škole už ses ty základy přece jen musel naučit, abys u maturity prolezl + část fotbalových zápasů jsem opět sledoval na zdf/ard a basketbal na dsf, což mě naučilo víc než celá škola (takže tak jako u eng rozumím dokonale, zbytek je u ger horší).

          1. A po těch letech na ZŠ a SŠ a semestru si musel člověk zkouknout pelíšky, aby věděl, co je durak. Maturita? Odvyprávět rusky literaturu. Nedávno jsem s překvapením zjistil, že bukvičky celkem plynule čtu, ale skoro hovno vím, co čtu. Nevadí, stejně jsem byl za kinga. Ale to ještě Putin na Ukrajině byly fotky cara chuje na bicyklu a všichni z toho měli srandu. Dneska teda taky, ale začíná to být smích skrz slzy.

      3. servisdok: No já nevím a kdo jako bude s těmi statisíci ukáček na stavbách komunikovat, americký kouč?
        Mám už více let z praxe info, že se v Praze místo angličtiny a němčiny v některých profesích nenápadně vyžadovala právě ta ruština.
        Takže ona spíš slečna neuvědomněle nepochopila, že správně má kádrovou rezervu poučit, aby příště do životapisu uváděla místo ruštiny ukrajinštinu. Minimálně v tuto chvíli.
        No jo, ale co když se zas zítra změní režim, v tom aby se kurva vyznala. Já umím česky, anglicky, německy a pro jistotu němnožko gavarim parusky, kaktibjazavut, adin dva tri četyre pjat išol zajčik paguljat, mitiščinski mašinostrojnyj zavod… Jsem do další desetiletky kvalitně linpičsticky vybaven. Až na tu čínštinu, na tom musím s nějakou spřátelenou slečnou z večerky po nocích zapracovat (jestli mě za nesprávně provedené menu číslo 69 nerozsekají mačetami na kung-pao).

        1. „машиностроительный“. Zapomněl jste na italštinu: „E pericoloso sporgersi“.

          1. Voves: Italy a Frantíky neřeším.
            Jedni utečou dřív než začne boj a druzí mají ve všem takový bordel, že jim zbraně rozkrade a prodá mafie.
            Navíc budou mít svých starostí s muslimy dost, o ty je postaráno na desítky let, aby neotravovali.
            Navíc to už pár stovek let nejsou podstatné řeči.
            Budoucnost je mocensky v Číně a Rusku.
            Naše část Evropy se může ještě vzpamatovat a přidat se jako lokální neutrální velmoc na bázi R-U obohaceného vším použitelným okolo.

    3. To, v cem zijeme, je skutecne cista a prava demokracie. Takhle to vypada. Neni to spatne. Takhle demokracie, ergo vlada luzy, skutecne vypada.

      1. to sysop

        technický dotaz… když si vobčan-lůza, nakrade miliardu… pak si koupí svýho poslance a zákony, takže technicky už vlastně nic neukradl… je to ještě lůza, nebo něco jinýho?

        1. Kontroversní lůza.

          1. Tak tak, luza je to mentalne, ne matrijalne.

          2. to forge, sysop

            kucí ste mě v tom udělali úplnej hokej… vim ještě větší hovno než předtím… kde mám hledat svůj vnitřní kompas? když ani vy nepomůžete

            1. Hlavne nechod s davem.

              1. to Dejv nebude nadšenej… sám na pivu

                1. Muze si za to sam, mel myslet tridne.

                  1. von za to nemůže… my jsme vykořeněný a nevíme do který třídy patříme… ani asistenty nám nedali

                  2. Sysope, trocha ťa uvediem na pravú mieru:
                    https://cs.wikipedia.org/wiki/Ochlokracie

              2. Sysop: Ad „Hlavne nechod s davem“
                To je pohříchu často nefunkční až smrtící strategie, kterou si mohou dovolit jen výjimečně inteligentní, silní a schopní jedinci. A i ti to občas vyhodnotí jinak směrem k výhodnější stádní strategii + na to budou často doplácet.
                On je asi rozdíl, jestli ten dav skáče do propasti nebo si jde pro dávky (vakcíny). :,)
                Ale vážněji. Kdo se alespon v nějaké míře nechová stádně, chcípne dnes prostě na ulici nebo ho kolektiv umlátí, takže to v čisté podobě v dané společnosti řešení taky není. A to říkám jako někdo, kdo se nestádně chová v maximální možné míře, jak jen je to možné. Ne účelově, ale protože mi odmala jednání stádní většiny nevyhovuje a kacířsky jsem to vždy analýzou vyhodnocoval, že to pro mě osobně vede do prdele, protože nejsem stádní typ. Ale pro stádní typy lidí je to zaručeně úspěšná strategie, zatímco nestádní by je zničila. A jak jsem řekl, v určitých oblastech na nestádní či antisystémové jednání určitě doplácím dost.
                Nemusíme chodit daleko – zkušenej, charismatickej chlap naprosto přesně ví, co by měl říkat a dělat, aby sbalil 99% žen. Přesto dělám a říkám v mnohém něco jiného, což není evolučně nejvýhodnější strategie (vcelku úmyslně při úvodním seznamování sofistikovaně odradím většinu žen, které mi chtěly vlézt do postele). Zatímco prolhaný, bezcharakterní pozér, který ženským nakecá, co chtějí slyšet a bude vypadat přesně, jak je zrovna in, bude mít řádově vyšší evoluční úspěšnost.
                Já je holt musím dostat jen na své přirozené kvality, rétoriku, humor a charisma v natolik vysoké míře, že poblázněné zamilovaností, nadržeností i strachem útrpně, shovívavě zkousnou, že jim sladce nelžu do očí, dovolím si drze říkat krutou pravdu a chtít od nich víc než nic jako ostatní kolem (kterým zpravidla stačí, že ji mají a dýchají). :,)
                V přírodě bych si to ale rozhodně dovolit nemohl a musel bych pro rozmnožení dělat to, co se od samce očekává. Na druhou stranu tam zas máš šanci žít skutečně nestádně a mimo Systém, pokud ale dokážeš přežít.
                Druhý příklad – na vrcholu jsem měl na to být komerčně vysoce úspěšný a slavný profík ve svém sportu, čímž bych zabezpečil svou rodinu na několik generací. Rozhodl jsem se jít jinou poctivější, nesystémovou a pro mě osobnostně bližší cestou, kde jsem dokázal velké věci, ale která nebyla finančně ohodnocena. Zpětně to považuji za své nejlepší životní i sportovní, ale nejhorší ekonomické rozhodnutí.
                Neměnil bych, ale…má žena, děti, vnuci a tým, kterému fandím, asi ano. :,)
                Poslední příklad. Ve svých projektech často nutně musím komplexně zakomponovat systémovou a stádní složku (a chápat, co lidé s vysokým DQ potřebují), jinak by jednoduše nemohly uspět a fungovat, když jde o projekty určené pro lidi nebo k fungování s lidmi.
                Takže, zdaleka nejvýhodnější strategie je IQ + DQ v symbioze pro nejefektivnější výsledky.
                A tak je to se vším.

            2. Ježíš tě miluje!Tak to prubni.

              1. už jsem to zkoušel… spíš mě dlouhodobě zneužívá

                1. Tak už nevím, co drogy?

                  1. to forge

                    máš love?… kolik chceš?

                    1. Od cizích neber!Říkala babička.

                    2. to sou kšefty…

                    3. ModrýKlokan: Máš perník?
                      Chci švestkovej, s kytičkama a krtečkem.

                    4. máš zelení? nějaký dobrý, ne šrot?

                    5. ne, dělal jsem si s forgem srandu… taky bych potřeboval na masti

                    6. ModrýKlokan
                      7.8.2022 v 23:34

                      tak esli de vo CBD varianty, toho si snad můžeš skoro pěstovat, kolik chceš, si zasaď, ne?

                    7. behemot

                      tak kde můžu, aniž to někdo votočí, je veřejně vidět, moc lidí… možný problémy, ještě nevim

                    8. ModrýKlokan
                      8.8.2022 v 0:30

                      důvod?

                    9. no nemám chuť to dokola cizím lidem vysvětlovat, taky ti nemusí věřit… je to tady drbárna

                    10. teda to vyznělo jako že mluvím o webu… myslel jsem bydliště

                2. Tak zvedni davku. Je fakt, ze kazdej rok ty houbicky maj jinou silu, ale to nevadi.

                3. No kurva, že mě to nenapadlo dřív: kup si televizi a nalaď ČT.

                  1. ty hajzlo… chceš mi zabít?

                    1. To ne, chyběl bys tu.Ale mohl by jsi podávat pravidelné reporty.Ze zápisníku masochisty by se to mohlo jmenovat.Ale jen návrh…

                    2. forge forge… tyhle služby jsou dneska děsně drahý… a ty příplatky za specialitky

                    3. Vytříbená perzepláž.Zdar, zmrde!

                    4. Článek vohovně, diskuse taktéž. Všecko jde do prdele..

                    5. To Servisdok:
                      Článek se povedl.Ty máš ale zpoždění.

                    6. servisdok: Tentokrát nesouhlas, článek kvalitní, diskuse legendární, a já jsem byl v noci taky skvělý.

                    7. Sledovani CT neni o masochismu. Konzument ma priznaky spis bulimie. Pokud se nechce poblejt, nesmi nic zrat.

                    8. to sysop

                      mě u toho cca do 10 minut tiká voko

                    9. To je zacatek, vydrz.

                    10. sysop

                      su měkkej

                    11. Já nevydržím dýl jak půl minuty. ČT to je jako bychom zde na Zemi chytali satelitní vysílání z nějaké planety šílenců, kde je všechno převraácené, zvrácené a ještě naruby.
                      Kolikrát si říkám, jak ti lidi na takovéhle planetě můžou žít?
                      To je zřejmě nějaký reverzní/inverzní vesmír či co.

                      Vlastně mi to připomíná reverzní vesmír z Červeného trpaslíka. Kde šli do hospody vyplivnout na talíř jídlo. Vše tam fungovalo pozpátku. Zábava pak nastala, když si šli do křoví odskočit ne aby tam něco nechali, ale aby si tam něco vyzvedli.
                      Tak zhruba takový je zážitek při sledování ČT či Aktuálně.

                      Nebo bych sledování televize to přirovnal k zážitku, kdy otevřeme dekl od žumpy, zašťouráme tam šoufkem, a pak pozorujeme co vyplavalo na povrch. Jak u toho můžou lidi trávit hodiny a celé dny, to nechápu.

                    12. to kabrnak

                      a proč ty lidi čumí hodiny se šoufkem do žumpy? to nechápu

                    13. Ja chapu CT. Je to proste firma, ktera se nacucla na statni cecek a lidi v ni ‚jen delaji svoji praci‘. Takto nastavene to meli spousty lidi, od katu, pres gestapaky, stbaky a dalsi zamestnance vladnouci vrstvy.

                      Spis nechapu ty lidi, ze na to cumi. Po tech 30 letech si snad uz vsimli, ze ve svate bedne je vic, nez dva programy.

                    14. Bedna je svatá!Takový prachy to stálo a ještě aby v tom drahým přístroji lhali!To přeci není možné.

                    15. Urcite tam nelzou, dyk je prece platime.

                    16. A voni tam něco nacházejí? Čím víc programů, tím víc pirát (nic s malou stranou).

                    17. kaBrnak: Já projekt tv ukončil v roce 2010 a přešel na alternativní zdroje.
                      Jedno z nejlepších rozhodnutí, co jsem kdy udělal. Od té doby si sleduju, co chci, kdy chci, jak chci, přemýšlím neuvědomněle ještě víc než dřív a nejsem už nijak organizován.
                      Řekl bych, že napojení či odpojení od mainstream médií všech typů má co do činění s mírou debilizace toho či onoho člověka, i když to jistě nestačí samo o sobě. Dost už určuje, jak zvládnete proces povinné debilizace a zotročení na všech stupních cz škol, kolektivů a rodin.
                      Dnes už si jen průběžně udělám základní přehled z mediálních pilířů Systému, čím krmí většinové spoluobčany, abych nežil v sociální bublině (podobně mě vždy blízce informují mladé slečny o next gen technologických novinkách).
                      Také sleduji, co se vkládá do hlav studentům.
                      Má to výhodu, že pak předem vím, co mi většina mužů a všechny ženy na jakékoliv téma doslovně řeknou a co budou do krve hájit jako své „vlastní názory“.
                      Pokud se od toho člověk odpojí, je to opravdu pohled do nějaké hodně bizarní podoby blázince, kde se vzbouřili pacienti. Bohužel to zcela určuje světonázor, myšlení a chování cca 70% národa, v lepším případě. A to natolik, že jsou schopni během několika dnů své názory a činy změnit na opačné stejně jako mainstream média (takže jsou vpodstatě neodvratně totální schizofrenici a blázni viz jeden z monologů sira Humphreyho na téma zavádění politiky ministrů do praxe).
                      Zde se někde dostáváme i do tématu IQ a DQ, tedy inteligenční a stádní kvocient a jejich využití potřebné k přežití v lidské společnosti podle typu osobnosti. To bych už ale asi některým více DQ nadaným členům df prostoru přehnaně zavařil závity.

                    18. ModrýKlokan: A zkusil sis u toho vyndat lžičku z hrnku nebo přeladit na jiný kanál?

                    19. Já si dobrovolně z iTV ČT1 a ČT24 odinstaloval. Nechal jsem jen ČT2, neboť tamtudy občas proletí zajímavé dokumenty a skutečná kultura.
                      Zprávy si hledám spíš na netu, sice to zabere dost času, ale nemám to předžvýkáno a správně svazácky podbarveno zmrdama ze „zpravodajství“ ČT. Je z toho odporná svazácká žumpa – nikdy bych nečekal, že bývalý ředitel komerční televize se sníží k něčemu takovému. To už i ta Prima se snaží o jakousi rádoby objektivitu a v diskusích nechává prostor prakticky všem stejný. Zkurvenci z ČT kohokoli s odlišným názorem uřvou, nebo nařknou z dezinformace.

                    20. Jo a moje děti taktéž dobrovolně odinstalovaly ČT-D, ochrana mých vnoučat před černými princeznami je pro ně důležitější. Mají postahováno určitě k tisícovce československé pohádkové a dětsko-seriálové klasiky. Nechybí tam ani Záhada hlavolamu a seriál Kamarádi, u kterého se s pár vysvětlivkami velmi baví. Váleček je legenda :D a nešlo jim vysvětlit, že ten solidní a seriózní Marek Eben je jedna a tatáž osoba :D

                    21. To u nas kdysi davno byla mela. Okolo baraku mame hodne hnizd – kosi, konipasove, drozdi. A sedime si takhle na terase, v krovi to pipe a zena povida ‚ty kosata jsou tam tak tri, mozna ctyri, ted odlitla mamka, hele‘ a ukazala na kosici, ktera frcela pro dalsi varku zradla na cerstve posecenej travnik. A do krovi vletel druhej ptak. Slyseli jsme ho, kosata spustila krmici povyk, ale nevideli jsme ho. Na to ja povidam ‚no, tak ted krmej oba‘ a do toho jeden potomek povida ‚jako druha mamka, jo?‘

                      No ty vole do mne vjel blesk. Kurva odkud maj decka tyhle picoviny? Brutalni vyslech, az se ukazalo, ze zdroj byl jakejsi porad na Dcku, prej cosi o dvou mamkach, nebo dvou tatkach. A D-cko bylo fofrem utnuty, plus nasledoval vyklad, ze priroda se neposrala, jako my lidi. Chabe namitky ve stylu vychovy slonicemi, nebo lvicemi, jsem ignoroval.

                    22. Sysop
                      7.8.2022 v 20:14

                      výchova slonicema a lvicema sou v podstatě takový jako zvířecí jesle, že ty, co zrovna nemají, nebo už sou starý, tak se starají vo vostatní, ne?

                      vostatně to určitě znají, pančelky ve školkách sou většinou taky (eště teda) žencký

                    23. Behemot: Ad „výchova slonicema a lvicema sou v podstatě takový jako zvířecí jesle, že ty, co zrovna nemají, nebo už sou starý, tak se starají vo vostatní“
                      Viz cikánská péče o děti. :))
                      Tam je ráno vypustěj do nejbližšího parku, kde dělají bordel a hlídá je nejstarší dcera, co ještě nekojí, což je zhruba dvanáctiletá. :,)
                      A dělají to v tomhle zatraceně správně.
                      Vždy, když vidím nějakého nebohého gadžu, jak nese dítě na rukách, tlačí kočárek, táhne košík s jídlem a vedle něj stojící feminisovaná slonice/hrošice ho buzeruje, vzpomenu si, jak děti vychovávají kolegové cikánští tátové od rodin. :,) Zhruba tak, že od toho jsou tam přece všechny ty baby, pičo. A žádná cikánka by si to nedovolila zpochybnit. Na druhou stranu, hlavami rodin jako Arabové rozhodně nejsou, těmi jsou tchýně a šéfové rozpočtu taky ne, to má pod palcem jejich stará (které se odevzdávají prachy, pokud nějaké tedy jsou).
                      Ale funguje jim to taky, protože mají jasně rozdané role, práva i povinnosti přesně na míru jejich typu mužů a žen.
                      Proto si to často některé gadžovky a gadžové mixující se v naivních očekáváních s cikánskými protějšky vykládají stejně mylně jako bílé holky mixující se s muslimy, aniž by znaly pravidla jejich kultury, komunity a rodin. Hlavní problém mixu s v nácti krásnou cikánkou je krom divokých cikánských dětí, že si s ní bereš celou její rodinu, hlavně tu šílenou tchýni, z čehož leckdo bílý začne chlastat z podoby mnohem víc než z toho, že mu po dvacítce přibere 50kg nebo je naopak anorektická semetrika. Na druhou stranu, kdo už si udělal bílé dítě, možná to s otřesným stavem nesnesitelných, neloajálních mladých bílých žen začíná být alternativa…nebo si zajet pro Asiatku do ještě normálnějších zemí, kde vychovávají dcery tradičně k úctě k muži a rodině. Potíž je, že ten femi virus ty barevné začínají chytat taky.

                    24. Konzumenti koláče jsou daný.Masochismus nastane, když si to pustíš, a víš co tě čeká.

                    25. No ja jsem ted sklouznul na Seznamzpravy a koukam, ze ten debil Gabal se uz zase k necemu vyjadruje:

                      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-komentar-co-delat-s-orbanem-trojskeho-kone-kremlu-si-nemuzeme-dovolit-210908

                      Mimochodem, za prohlaseni, ze je to debil jsem byl kdysi vykopnut ze ZK. Takze tim muj dojem nabyl presvedceni.

                      A takovi lide se snazi tocit klikou teto republiky.

                    26. sysop

                      ta svině Gabal je jistota… když nikoho nemají… poctivě škodí třicet let… ale moc ho nevenčí, přece jenom takto exkluzivní retardovaný dement je jen ke svátečním příležitostem

                    27. Á, Gabal…
                      Ten má tu svini Hybáškovou, co řídila se značnou hladinou chlastu a zbořila několik zaparkovaných vozidel.
                      Z jejich makovice prvotně vyšel projekt „šmejd Pavel na Hrad“…

                    28. Vemeno!

                    29. forge

                      jo… kvalifikovaní na presidenta jsou voba

        2. Se podívejte do historie anglickýho parlamentu.

      2. Sysop: Nesouhlas. V čem přesně si v ČR spodních deset milionů v něčem vládne a něco určuje/kontroluje? Nějak jsem si za posledních 32 let nevšiml. Vládnou tady lokální kmotři dle pokynů nadnárodních kmotrů, které zadávají stranám, které sponzorují. Občané nemají žádné zpětné pojistky kontroly nad politiky a dalšími státními orgány, které jsou pro demokratický Systém klíčové (odvolatelnost + závazná státní a lokální referenda, petice + občanské úřady s pravomocemi).
        Jednou za pár let se konají fiktivní „volby“, kde je občanům skrz nabídku, sponzoring i mediální marketing předloženo jen to, co je povoleno zvolit, navíc na principu stran a s 5% kvotou (tedy se o demokratické volby nejedná) + když je třeba, ještě se to zfalšuje nebo se odstíhá/dehonestuje rizikový subjekt.
        Takže se u politického systému jedná o stranickou parlamentární totalitu oligarchického typu. Poslední roky doplněnou o fašistické a neomarxistické prvky.
        Současný režim je všechno možné, jen ne standardní demokracie (natož přímá), je spíš principiálně její opak.
        To už měl systémově řádově víc demokratických prvků Kaddáfí v Libyi (viz Zelená kniha) a Hitler v Německu (ne, to není nadsázka).

        1. Ty to ale spatne chapes.

          Ja rikam, ze to, co tu mame, je proste normalni demokracie v praxi. Ne teorie na papire, jak je vsechno yalite sluncem a jak si delnicka trida… eh… vladnouci vetsina urcuje rizeni statu. Leda hovno s prehazovackou. Ta demokracie, ve ktere zijeme, je ta stejna, o ktere psal Platon nebo Sokrates. Tento bordel, kde vladnou vychcani, hloupi a zkorumpovani egoiste, kteri pouze vytvareji iluzi, ze lide mohou neco ovlivnit, ci kontrolovat.

          Ergo, nase demokracie nema nejakou zavadu. Ona proste takto realna demokracie vypada.

          To mas, jako s prestavbou socialismu. Take to byla Gorbiho iluze, ze opravdovy socialismus je lepsi, spravedlnejsi, hospodarnejsi a vubec lepsi cesta ke komunismu. Hovno. Lidi jsou, jaci jsou a idealy se s realitou proste nepotkavaji. Prestavovat socik k lepsimu proste nebylo mozne, protoze on uz fungoval na hranici mozneho. Jeho prestavbou byla dekonstrukce a prechod ke kapitalismu.

          1. Sysop: Já to dycky špatně chápu, jsem holt neuvědomnělej destabilizační článek v každém totalitním režimu. :,)

        2. Alien :
          “ V čem přesně si v ČR spodních deset milionů v něčem vládne a něco určuje/kontroluje? “

          – ta otázka ukazuje, že ABSOLUTNE nechápeš PRINCIP demokracie. V demokracii nevládnu ovčania ! V demokracii ovčania odovzdajú MOC DO RÚK nejakým gaunerom, ktorí im najviac nasľubovali, a potom sa ovčania modlia, aby ich tí demokraticky zvolení gauneri nezabili.
          Inak to ani NEMôŽE byť. Ani v aute nemôžu riadiť všetci cestujúci.

          1. ktosicelkominy: Ok, definuj demokracii, jak ji ty definuješ. Zvládneš to?
            Pak já definuju demokracii tak, jak je obecně platně definována + definuju přímou demokracii dle svého návrhu tohoto společenského systému (protože reálně ještě v praxi nikde nebyl provozován/ne, ani ve Švýcarsku).
            A můžeš si být jist, že oba definujeme úplně odlišné až protipolní systémy.
            *
            Takže to nechápeš resp. nemáš dostatečné znalosti v tématu ty. Ale to je jedno, kdo co chápe, rozhodující je, jak co je. V žádném demokratickém systému posledních 32 let nežijeme, to je nesporný fakt, na kterém by se správně měli všichni rozumní chlapi 30+ shodnout. Zopakuju fakt – parlamentní stranická totalita není demokracie + taktéž základy ideologie kapitalismu a feminismu, na kterých současný režim v ČR stojí, se neslučují s demokratickými principy (taktéž neomarxismus a fašismus, které se do toho mixují).
            Leč se na tom vlastenci neshodnou a rozhádají, protože na vlastenecké scéně se nikdo neshodne ani na datumu a proto taky prohrává. A tak, mně je to fuk, klidně až dnes žijeme v socialistické demokratické megapolární monarchii. Hlavně konečně vyndejte hlavy z prdelí, rypáky z hlíny, zavřete rozhádané huby a pojdme ten fašistický protičeský bordel společně vykydat a nahradit něčím smysluplným, v čem se dá normálně žít a je úcta k národu i rodině. Ale to ne, že jo, bude se dál do krve hádat o píčovinách nebo odbornostech na internetu a v hospodě, dokud vám je nezavřou.
            Ale klid, mně zase serou ti, co tvrdí, že nežijeme v kapitalismu. :,) A marně jim taky už tak 20 let vysvětluju, že (femi)kapitalismus není demokracie apod.
            Jenže rozdíl je v tom, že já si to poctivě odargumentuju, proč co jak kapitalismus/socialismus, demokracie/totalita ano/ne.
            *
            Zkus si místo toho osočování nastudovat něco aspon o těch společenských systémech, kde nějaké demokratické prvky byly. Athény, některá období Říma, Kaddáfího Libye – velice omezeně, jen některé instituty a v nevyhovujícím provedení, v rámci autoritativních režimů.
            Žádný systém, kde je v jeho výkonné hierarchii přítomna stranická složka (jedno jaký počet stran), NENÍ už z principu demokratický, ale vždy totalitní.
            Demokracie je nějaký pojem, stejně jako třeba filosofie (proto skuteční filosofové neříkají filozofie).
            Vláda lidu má své základní principy a instituty. Z těch v našem státě resp. v Ústavě a praxi nejsou v letech 1990-2022 naplněny žádné, se třemi částečnými, úmyslně špatně nastavenými výjimkami: a) volby do Senátu, prezidentská volba (špatně je primárně otázka dvoukolové volby, stranické a jiné přislušnosti, sponzoringu, mediality), b) lokální referenda (problém s účelovými limity, vypisováním, uznáním atd).
            *
            Takže, problém a trik je jinde. Pro globální prediktory a jejich Systém i dlouhodobé cíle jsou určité systémové prvky opravdu nebezpečné, pokud by byly zavedeny, nastaveny a využívány lidmi optimálně. Proto používají manipulační techniku „systémový svícen“, kdy je preventivně zavedou sami a nastaví úmyslně špatně, aby je tím lidem dehonestovali.
            Příklady: demokracie, Senát, přímá prezidentská volba, regulace, digitalizace, internet, socsítě, Nepodmíněný příjem atd.
            Proto parlamentní stranická mediokratická „demokracie“, dvoukolový stranický „senát/přímá volba“, orwellovská „digitalizace“, nesmysly a desinformacemi zahlcený „internet“, debilizační, filtrované a cenzurované „socsítě“, špatně zaváděný a nastavený NP atd.
            A proto taky ne havlisté, neomarxisté, fašisté, ale „pravdoláskaři a sluníčkáři“ (tedy autodehonestace svatých slovanských symbolů) – jsem velice hrdý na to, že se i díky mému hodně pracnému letitému snažení povedlo nakonec v praxi sjednotit na neomarxismu-tech (jakkoliv je to samozřejmě definičně nepřesné, ale o to vůbec nejde, proti jednotícím nálepkám nepřítele musíš mít jednotící nálepku pro něj).
            *
            Ale má smysl logicky a odborně argumentovat na cz webech ve flame prostředí? Nemá.
            Čeští muži 30+ natož 40+ až na výjimky mají svůj světonázor daný (což je správně) a nedokáží naslouchat argumentům ani je uznat (to je špatně), které se od něj odlišují, i kdyby se mýlili jakkoliv.
            Proto tady taky máme tolik fanatických starých antikomunistů a rusofobů v době, kdy je to ten poslední problém, co bychom v ČR měli.
            Tvůj narativ je, že je demokracie nesmysl + že žijeme v demokracii – nezajímá tě, co je a není demokracie, ani v čem žijeme. Tím je to dané a já zbytečně ztrácím čas, nelze tě nijak ničím přesvědčit a oba to víme.
            Ztrácím ho ale proto, že jsme na čteném médiu, kde je kupa dalších lidí, kteří si z toho naopak něco můžou vzít a obohatí je to + to obhájí důležité idee.
            Dodávám, že na rozdíl od dogmatických zastánců jejich dokonalých utopií či teorií nepovažuji demokracii za jediný svatý, nedotknutelný, dokonalý systém, který kdy byl vymyšlen. Naopak. Ve svém návrhu nové Ústavy si beru mnohé tisíci let prověřené prvky z více jiných dobrých systémů do vzájemné systémové symbiozy (např. z už zmíněných).
            *
            Pro pořádek, bojuje se na nadnárodní i nižší úrovní o to, že tady bude:
            a) digitální fašismus (bude obsahovat NP v nejhorší podobě)
            b) Islám a právo šarija (nasrat, končíme)
            c) přímá demokracie se socialistickými prvky (bude obsahovat NP v optimální podobě)
            –můžete si zcela svobodně, demokraticky vybrat
            -alternativy – ŽÁDNÉ.

            1. Hele aliene, nejsi náhodou spíš neuvědomělej stabilizační článek totalitního režimu, když tu tepeš do někohocelkemjiného, kdo se reálně až tak jiným než ty nejeví?

  4. Dydlantaví dydlační dydlarvartoři dydlace. Dedydlace :-)
    https://rumble.com/v1ezql5-carrie-madej-sk-dabing-metaversum-depopulcia.html

  5. Zdravím, panstvo – neví někdo kde bych mohl najít to inkriminovaný video pánů Tušla a Čermáka?
    Za případný link předem dík.

    1. Aby to nebylo jaxtema ZHN v Iraku… existuje vubec nejake video?

      1. Existujou vůbec nějací pánové? …

  6. no jako k té jednotě…

    Poměry v jednotlivých zemích EU se liší – V Itálii je 52% stoupenců okamžitého míru, a jen 16% stoupenců pro Ukrajinu spravedlivého míru! V Německu 49 ku 19. V Rumunsku 41 ku 23. Ve Francii 41 ku 20! V Česku a na Slovensku se průzkum nekonal!
    https://www.michalapetr.com/mip-93-eu-priznala-ze-v-bruselske-pokladne-uz-nejsou-zadna-eura-nova-sabotaz-uredniku-bruxelae-odhalena/

    ukrošskej bordel to už má spočítaný, cizí prachy dávno došly, nikdo soudnej žádný další neposlal, neposílá a nepošle, protože sám nemá a ve většině zemí to začíná vřít tak, že se vopitická svoloč začíná bát vo kejhák, tak honem točijou kormidlo na vopačnou stranu…v talijánsku dopadli ještě dobře, dyž byla vláda celkem mírumilovně rozpuštěna

    1. Měli to spočítáno už před min. 2-3 měsíci. Šlo to poznat i podle toho, kde všude a na jakých pozicích, se úkáčka začala objevovat a v jakých počtech. Například v hotelech se jiné, než UA pokojské a uklízečky nevyskytují.
      Začínají se objevovat i dříve nevídané extrémy, které imho nemohou skončit dobře pro dotyčné zaměstnavatele.
      Některé restaurace už nejsou schopny zaplatit opravdu dobré, české kuchaře, takže na pozici šéfkuchaře momentálně pracuje velmi mladý pomocný kuchař z UA a pomocné kuchařky mu dělají dvě UA ženy z domácnosti, jen se základní školou. Všichni prakticky bez znalosti češtiny, ani částečné a ty ženy bez znalosti pracovního prostředí. To nemůže pro ty podniky dopadnout dobře. Výjimky asi potvrdí pravidlo, že bez opravdu solidního vzdělání a praxe na místě šéfkuchaře, půjde úroveň dolů vodou i za vydatné pomoci internetů.

      1. náš lidově demokratický kapytalysmus si rozvracet nedáme… to nějak dopadne… to pivo si když tak natočím sám

        1. Pivo? Jako ze p i v o? Obsahuje alkohol a sklenikovy plyn. To prvni se zakaze a na to druhe budou emisni povolenky!

          1. Sysope to znamená jediné… musíme ho rychle a včas všechno vypít

            1. Marny. Ty varny pivovarnicky budou produkovat dal a vic. Nez si na ne doslapne protidrogovy s ekofasistama.

          2. Sysop: U pití piva se hlavně zbytečně moc mluví a neakceptovatelně zvýraznuje genderové stereotypy.
            Nově ho budou moci konzumovat pouze nebinární osoby s genderově správně upraveným jazykem.
            Zakazovat se rozhodně nikomu nic nebude, to by si náš demokratický a svobodný režim nikdy nedovolil, každý má na výběr.
            Já třeba pivo nepiju, takže mně zakážou zase cvičit, sportovat, šukat a zpívat. Pardon, dají mi svobodně na výběr, že to můžu dělat naočkovaný, v e-roušce a jen doma, každý čtvrtek v 17:04-17:16, na elektrifikovaném záchodě, pod dohledem kvalifikované feministické soudružky.
            Pokud ani to nepomůže v ultrapacifackovací jednotě švejkovského národa rektálních cyklistů a análních krkonošců, tak je všechny za úsvitu popravíme jednou salvou nových cen v supermarketech a na složenkách za nájem a energie.
            Ps: Ještě jednou zdražej pivo, hajzlpapír, banány, vložky, zmlátěj další mámy s dětma a daj nám to v tv za vinu, tak ta revoluce kurva musí bejt, jinak už chudáci zoufalí fakt nevěděj, jak nás nahnat na popravu.

            1. Zdrazovani? Jake zdrazovani? Jedna se pouze o prechodne upravy cen! Jak bz se mohlo zdrazovat ve funkcnim trznim hospodarstvi, kde vsechno resi neviditelna ruka trhu?

              1. Sysop: Jsme rádi, že je tady konečně někdo nedesinformovaný. Ano, jde pouze o přechodné úpravy cen, které se mohou měnit jednou maximálně dvakrát za den a to nejvýše o 100% původní hodnoty, jako v Benátkách ceny pohledů.
                Ps: Vždy mě hrozně jako análityka zajímalo, jak vypadá taková ruka nebo noha trhu. Nebo rovnou dvě.

              2. Všetko nie. Napríklad psychické problémy ruka trhu nerieši. Ale zrovna zdražovanie je úplne jasná a silná akcia onej ruky. Toľko sa ju štáty snažili držať v putách, až sa nakoniec utrhla a tresla so všetkou razanciou.

                1. to von totiž trh tady dělá nějaký ideologický kokoťárny se všema těma dýlama a jinejma zákazama na ruský suroviny, ááááno?

                  1. behemot: Správnej kapitalistickej trh a jeho ruka i noha se mají umět ideologickým zásahům účinně bránit! Jinak je to utopie. :-
                    Já bych všechny ty tržní černé zhasínající kšeftařské ruky zakázal, vrátil se zas k poctivé práci, pevné měně se zlatým standardem, plné soběstačnosti, normovaným cenám na české zboží a byl by klid. :,)
                    Jo, vlastně, ale aby to zas nebyl nějakej ten hroznej komunimus nebo tak něco – jsem asi zlej, podle mě je to jen správné systémové řešení lidské společnosti, nic víc.

                    1. tydle ultralevičácký ideologie sou dycky to, co způsobí ten průser

                      kde je stádní ozbrojenou mocí trh brutálně zregulovanej, jak přesně se má ty vole pitomej bránit? samozřejmě vznikne šedej a černej trh, do nějaké míry, ale to nic nezachrání, maximálně udělá trochu snesitelnější

                      ten bordel, co tady je, je dávno blíž k centrálnímu plánování, než k volnýmu trhu, a poslední tři roky to eště dostává forsáž, přičemž nynější totalita má zas k dispozici technikratický nástroje, který ty předchozí neměli ani ve snech

        2. ModrýKlokan: Točit si sám pivo? Bez splnění norem a naplnění kvot?! Máte nějaké luxusní protiunijní choutky, to se vám nebude trpět. S takovymy asocialnimi živly zatočime po bolševicku, eh čo to taram, po bruselsku.

      2. Copak on někdo ještě pochybuje o tom, že to co z gastroprůmyslu nezaklekl Bureš a nezlikvidovaly lockdowny, to bezpečně zkrachuje do jara?

        Tipuju že nějaké hospody zůstanou jen ve městech a ve frekventovaných turistických oblastech.

        Na vesnici už to teď vypadá tak, že kde byly 3 hospody, tam teď skomírá jedna. Kde dvě, tak tam už žádná nezůstala.

        Celý sektor služeb půjde do kopru, nejen gastro.

        1. Doted jsem zradlo kupoval v Nemecku ja cestou z prace. Zena tam jezdila obcas quli hadrum, cehoz se odmitam ucastnit. Od minuleho tydne uz jezdi pro zradlo i ona. Zaplatpanbuh, ze zijeme u cary.

          1. Že bych začal jezdit zase do Rakous? Doteď to nemělo až takový smysl. Ale časy se mění. Docela by mě zajímalo, kolik jídlo stojí v Rakousku. Jestli taky zdražilo, nebo je ne.

            1. Zdražilo, ale méně než v ČR, takže se ceny v průměru dostaly na podobnou nebo stejnou úroveň. Rozdíl na totožném nákupu v ceně dejme tomu 50 EUR budou desetikoruny ve prospěch jedné nebo druhé strany podle konkrétního sortimentu. Určitý rozdíl je v kvalitě, tzn. krájená šunka nechutná jako linoleum a mléko nechutná jako vápno na bílení, ale i tam se to časem srovná.

              1. Tak u masných výrobků bych tomu zcela věřil, když si uvědomíme co tu vyrábí babišovo i kostelecké kafilerky disponující výhradně ukrajinskými a rumunskými pracanty.
                Před pár lety jsem si dělal srovnávací nákup v rakouském příhraničí a vyšlo to šul nul, s tím že občas něco bylo kvalitnější a za stejnou cenu, ale třeba čokolády byly velmi podobně šizené.
                Co mě však fascinovalo, že v rakouských supermarketech je stejně frustrovaný personál jak u nás, rovnou si mohli nechat vytetovat na čelo „no future“ nebo podobnou optimistickou hlášku. Fakt jsem od rakušáků čekal něco lepšího.

                Myslím že benelín tam taky stojí stejně jako u nás.

                1. kaBrnak: To já bych si jako z médií vyprofilovaná správná čechiše šajze za skutečnou kvalitu i rád připlatil. Bohužel jsme už delší čas ve stavu, že platíme za totální odpad cenami vysoce převyšujícími ceny nejkvalitnějších produktů ne tak daleké doby.
                  Ten trik probíhal napříč segmenty výrobků klasickým vařením žáby. Vždycky se „nenápadně“ vyhodilo z regálů to kvalitní a dalo se tam méně kvalitní za shodnou cenu. To se pak nějaký čas postupně zdražovalo a následně opět vyměnilo za nižší kvalitu.
                  Až jsme dnes tam, kde jsme. Místo žrádla polystyren, z pití chemikálie a místo kožených bot kecky – za cenu nejvalitnějšího žrádla, pití a kožených bot (poslední roky ta moda konečně dorazila i ke sportovním míčům).
                  Kdo je zvyklý neházet z regálu do košíku vše, co ho napadne a vybírá si pečlivě, co jí, tak ví o tomto procesu shitizace nejen potravin v českomoravském koncentráku svoje.
                  Taky vždy hrozně miluju ty rady cajzlům „zajed si pro to tam či tam“, když se člověk sotva doplazí do supermarketu a nějaké větší akce si nechá na viz níže. No a všechny ty lokální obchůdky byly zlikvidovány v devadesátkách (já je podporoval, do supermarketů původně nechodil, lidem to říkal, nikdo na mě nedal a pak už nebylo kde jinde co nakoupit/to samé fastfoody vs různé kvalitní kiosky).
                  Jsem zlej, je to systémová věc jako s volbami – na výběr by měly být jen kvalitní a skvělé produkty, ne velké a větší sračky. Někdejší dost přísné čs státní normy měly hodně do sebe a zaručovaly určitou standardní kvalitu (za první republiky to zas dost hlídaly cechy a ještě existovalo něco jako profesní a lidská čest).
                  *
                  Já si svého času např. rád připlatil za kvalitní dorty nebo saláty ve specializovaných pražských místech. Taky z profesní deformace za kožené boty.
                  Ale zas to nesmí stát jako dřívější měsíční nájem, to už je pak trochu problém.
                  Dneska už nekoupíš ani normální hranolky, nevím co s tím dělaj. My je uměli udělat i jako děti, ale s dnešníma bramborama už to prostě nějak nejde.

                  1. Co míče, ale TRENKY !!!
                    Kde mám kurva sehnat slušné trenky ???

                    Pohodlné, bavlněné, s poctivou délkou se před lety daly sehnat u každého rákosníka za 50. Případně o něco lepší do 150 v obchodě. Bavlna, bambus, s lycrou, tenké letní, tlustší zimní, dlouhatánské i normální délky.

                    Ze zoufalství jsem si lonu koupil nějaké české za 350. Už ten obchod neexistuje.
                    Letos jsem zajásal, když v C&A měli sadu za slušnou cenu, a nebyly to ty otřesné s všitým stěhováckým gumicukem v pase, které snad vymyslela šílená feministka s kastračními fantaziemi (zatím si nedovolila přidat smyčku na stažení varlat, tak tam dala aspoň ukrutně stahující gumu do pasu).

                    Když už můžou módu pro ženy navrhovat buzeranti, proč by mužskou módu nemohly ovládnout lezby a feministky, že?

                    Ó jak jsem se s těmi trenkami netrefil. To snad navrhoval nějaký buzerant či co, s úmyslem análně-hýžďového zpevňovacího zvýraznění, a ještě si ho přitom honil. Jinak to není možné.
                    Ty trencle mají v mojí standardní velikosti snad o třetinu menší délku. Prostě takové analně-hýžďové push-up trenky které zřejmě mají za ůkol stáhnout prdel do pevného kulatého tvaru.

                    Že to byl nějaký omyl při návrhu, jsem vyloučil, spíš to navrhl nějaký opravdový chlívácký teplomet s fantaziemi o panenských prdýlkách náctiletých hošíků.
                    Protože tohle nebylo navrženo na normální průměrně tlustou prdel chlapa středního a vyššího věku.

                    Od příštího roku bude zřejmě k sehnání jen tohle:
                    https://dmxgear.cz/c/4-category_default/jocksy-tanga.jpg

                    1. kaBrnak: Naprosto ti rozumím a držím palce, kolego. Pokud něco padne, doporučuji nakupovat do zásoby na dalších 50 let, než to zmizí.
                      Já takhle řeším většinu částí oděvu a je to hrůza. Jsem kvůli sportu a posilování tělesně hodně atyp.
                      Vše, na co jsem si zvykl, bylo v rámci feminisace a metrobuznizace trhu vyřazeno (3xl sportovní šustáky, kapsáče, 7xl šortky atd).
                      Spodní prádlo naštěstí už cca od 20 let nemusím řešit. :,) My, kteří máme stehna větší než mnozí tělo, vlastně ani nemáme na výběr. Ach, ten klid (asi jako oholit si hlavu a už neřešit vlasy :,) ).
                      Tak zatím se dá sem tam sehnat nějaké použitelné 4xl tričko, uvidíme co napřesrok. Nakupuju už vše zásadně do zásoby, jakmile mi to v praxi funguje.
                      Naposledy mi kapitalističtí kreténi vyřadili zubní pastu, kterou jsem k velké spokojenosti používal 12 let a lidi ji brali útokem. Fakt radost hledat něco použitelného od začátku.
                      Tyhle změny pro z měnu a odstřel produktů, které šly na dračku, fakt miluju. A přesně i proto celej pošahanej kapitalismus nesnáším. To bylo na tom hrozném socíku fajn, měl jsi své jisté, dobré i špatné věci byly pevně dané a nebyly změny pro změnu. Mohl ses adaptovat, dneska si na něco zvykneš a zítra je to úplně jinak, což je pro zvykové a konzervativní lidi děs. V džungli nebo anarchii s tím tak nějak počítáš, jen pořád netuším, proč bychom měli v tomhle bordelu platit daně a mít stát, aniž bych byl anarchokapitalista.

                    2. jakej zas kapytalysmus ty vole blbej?

          2. Sysop: Souhlas, jezdit k západním slovanským kmenům kvůli rouškám je kacířské. :,)

        2. kaBrnak: Jste nedostatečně uvědomnělý, soudruh!
          Šak sme vas to na tej přednašce všechno učili, kurva!
          V kapitalismu nikdy nic nekrachuje, jen se přesouvají lidské, materiální a finanční zdroje ku schopnějším kadrum od meně schopnych.
          Neserte nas, soudruh, bo pudete v plne polni z brna do prahe leštit cajzlum latriny a zpět!

      3. na pracovním trhu bylo vůbec veselo, ukrošský uklízečky, co to tady sice dělaly roky na hovno, ale dělaly, se ze dne na den staly urpchlívacema, a v bytovkách na týdny až měsíce přestalo být vytíráno (platby samozřejmě stále odcházely), než se našly zase nějaký jiný chuděry, co tady za 120/hod. polejvaly schody vodshora dolů, aby si pan velkopondikatel fakturoval 500+hod. a na pracáku si udělali čárku

        1. bejemot: 120/h? Uklízečky?
          To maji v našem lidově kapitalistickem koncentračnim raji úplně jine kvalifikovane kadre i v tej prahe.

          1. To mám na Moravě čistého já jako programátor. Ale já po penězích moc nejdu, to je fakt… ;-)

            1. RomanL: on psal 120 Kč na hodinu, ne 120k měsíčně, jste se asi přehlíd.

              Pokud skutečně máte 120 Kč čistého na hodinu, tedy nějakých 150 (?) hrubého, tak to by mě zajímalo, co a kde programujete. Napadá mě jen automyčka na Globusu, ale zase bych řekl, že vyťukání programu na ovládací panelu se běžně neříká „programování“.

              1. fatdwi: 120k měsíčně mají všichni ajtáci jen ve vaší hlavě a na internetu. Realita v ČR je pro běžný průměr úplně v jiném řádu.
                Samozřejmě, když se někdo vypracuje na vyšší pozice u nadnárodní firmy, pak ten plat lítá. Ale to je malé procento cílevědomých a také hodně přizpůsobivých profíků.

                1. I lemry, co postahujou šablony na WP z netu, přemalujou tomu barvičky a za takovej „web na míru“ si řeknou od 10k nahoru, tímdle stylem mají randál. Teda, pokud trh přece jenom nefunguje a nikdo k nim pak nelozí, pak je jasný, že z toho mají tak dvacku, dyž splaší s bídou dva chudáky měsíčně, co jim to dají.

                  Se zakázkama je to teď poněkud debilní, drtivá většina těch idiotů co si dává poptáfky nemá ani projekt, a když už čmáranicu, tak hodně mizernou, ale každej by chcel nabídku spočtenou do posledního šroubečku a nejlíp aspoň vod pěti firem, ať se můžou podrážet. Jelikož na takový kokoty seru, abych propálil desítky hodin děláním práce (návrh toho, co mají správně voni sami dodat) zdarma (jednou a stačilo!), tak teď dělám na chvílu v podstatě ukrošsko-elektrozednickou subku za 350+. Pohodička, žádná velká makačka na bednu, žádná zodpovědnost, akorát svůj vercajg. Není to žádná hitparáda v oboru, ale jako dobrý.

                  Vedle toho ale sou lidi, co dou dobrovolně dělat za kilo na hodinu v krajským městě a stočtyřicítka jim pak příde jako supr zlepšení. Jako pak se nemůžeš divit, že zanedlouho už statisíce lidí nemají na přežití, dyž jim nájem+energie raketově rostou na 20 litrů třeba a nebere to konce.

                2. Alien: a jéje, zase plácáte o věcech, o kterých nic nevíte. Plus dám příště k těm 120k smajlíka, aby i Alien pochopil, že je to nadsázka, vyplývající ze situace (těžko bych mohl napsat: „on psal 120 Kč na hodinu, ne 80k měsíčně“, to by pak poněkud ztratilo humorný podtext).

  7. K tem vlajkam na radnicich, u nas vysela nekolik tydnu,spolu s čr a vlajkou městyse,nedavno ji nahradily hvezdičky eu na modrem pozadi.starosta je uvědomeli, důvody výměny nevim,asi abychom vědeli kto je tu panem v kotlince.

    1. Doplnim,vysela ukr.samozrejme.

      1. kdo kam co chodil sít několik týdnů?

        1. vlajka nemusí stát… stačí když pevně visí

          1. ModrýKlokan: Pevný vis je v dnešní době nedostatkové zboží. Leckdy je kdekdo rád za kolísavé stání.

      2. Pardon, viset..hrubka jako krava

        1. bofan

          stůj si za svým! a nic neodvolávej!… vyseli je naši zastupiči s nástupem osevní sezóny? – vyseli… tak už je buřt jestli visely… ne zastupiči, ti by případně viseli

          nic nikdy nikomu nepřiznávej, copa se nedíváš aspoň někdy na naši moudrou vrchnost v ČT?… viděl jsi tam snad se někoho k něčemu přiznávat?… tak vidíš, uč se a někam to dotáhneš, lumpe

    2. Bofan: Copak politici, ti to mají tak nějak v popisu práce, mrdat s tím, kdo zrovna sype.
      Horší jsou vysoce uvědomnělí spoluobčané, kde na maloměstech vidám to, co z Prahy neznám. Plachtu pětikoaly na plotě soukromého domečku se zahrádkou nebo vlaječku EU i s krásným mottem ve výloze soukromé prodejny. To by nejeden neuvědomnělý cajzl blil.

      1. Je třeba sledovat kam se zrovna obrací vítr, jako korouhvička.
        Kdysi takoví správní předvídaví živnostníci měli ve výloze něco jako „židy neobsluhujeme“.
        Moc dlouho jim to ale nevydrželo, o 10 let později nadšeně vylepovali plakáty o kulacích, v již znárodněné živnosti:
        https://www.ustrcr.cz/wp-content/uploads/2011/11/karikatura10.jpg

  8. Vyjadřujte se k článku. Jo, mameluci.
    https://www.youtube.com/watch?v=agg7RyNOnxo
    Holiúdi ještě nevěděli co to jsou videoclipkoidi.

    1. co je serjožo… klekl ti bot?… nemáš to lehký, taková dřina

      1. Meteleskum bleskum za hliníkem do humpolce za hujerem se švestičkami. :-) Vjedeclý tydýti zkumáků, spotřeby.

    2. sergej: Podívej se, já to nezakazuju. Ale taky to nemůžu povolit.
      Furt s tou pravdou… Drž hubu a plav!

  9. Ztroskotanci a samozvanci!Tady budujeme Ráj a voni furt budou remcat!

    1. to forge

      železné pěsti našich ocelových prokurátorů… vám už ty zásady enumerativnosti veřejnoprávních pretenzí vyženou z hlavy, i s Putinem, mameluci

      1. Jo a s těma ,co používaj cizí slova nebo nosí brýle a nejsou ve Straně taky časem zatočíme.

        1. Posledne tam vzali kdekoho a jak to dopadlo. Nene. Strana bude jen omezeny okruh nevol… eh… vyvolenych.

          1. Sysop: Pořád stě to vůbec nepochopyl, soudruh.
            Správná strana má jen jednoho člena – svého vůdce!
            A toho musí národ následovat, aby ho vedl zpět dopředu ke světlým včerejškům, dneškům i zítřkům.
            Kdo se odrodí, toho kat hlavičku do košíku porodí.

            1. Nech odpadne všetko, čo je kolísavé. Nech odpadne všetko, čo je oportunistické. A nech ostatne to, čo chce za tento národ zápasiť.

      2. S fortelem na silážní jámy!
        Vždy suché boty pro stavbaře!
        Dobrý odchov – zdravé tele!
        Za včasnou sklizeň!
        Soběstačnost v krmivech na první místo!
        Elektrifikace automobilismu za solární panely!
        Dohnat, předehnat!!!

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017