Prý se musí zvýšit daně. Fakt? - zpět na článek

Počet komentářů: 246

  1. Neuvěřitelný dneska dva rozumný články.

    1. Jo, jo, taky jsem si všiml. :-)

    2. Tento „rozumný“ článok hovorí presne polovicu pravdy – vláda robí dlh.
      Druhá polovica – Vláda ROZDÁVA – o tom sa moc nepíše.
      Vláda ROZDÁVA ako divá – a (skoro) všetci sa radujú. Potom prídu voľby, a tí „nahnevaní“ ovčania dajú podporu vládnemu kandidátovi.
      Demokracia je fraška o troch dejstvách :
      I. Všetci podporia milovaných politikov vo voľbách
      II.Všetci nadávajú na SVOJICH zvolených politikov.
      III. Všetci sa tešia na nové voľby.

      1. Tak základní problém je nesmyslná cena energii, kterou máme asi nejvyšší na světě. Zločinný ČEZ má od ledna 12 Kč/kWh bez distribuce. Takže při doplatku státu 6 Kč se hned v únoru začal hroutit rozpočet. Navíc řada státních firem platí tuhle palbu v plné výši, takže proto krachuje pošta a tuším za chvíli problém i u ČD. A samozřejmě všichni podnikatelé si to museli zapičítat do nákladů, i s výhledem na pokles prodeje. A taky díky tomu hromada občanstva získala nárok na nějakou dávku. Takže jde pouze o neschopnost vlády zkrotit zlodějský ČEZ. K tomu lokajské odstřižení od ruského plynu, kde Maďar má v domácnosti m3 za cca 10 Kč, my za 30 plus opět krvácí stát na zastropování. A u krachujících firem zůstává spousta nezaplaceného DPH a dalších věcí. Proto se to vládě národní katastrofy začíná hroutit.
        http://www.cez.cz/edee/content/file/produkty-a-sluzby/obcane-a-domacnosti/elektrina-2022/moo/moo_ee_bez_zavazku_egd_10_2022.pdf

        1. a to ERÚ schválil další navýšení distributčních poplatků, jenom a POUZE skrz všecky ty slunečníkový vypatlance, co si hrajou na prodavače těch svejch pár smradlavejch kWh denně (a to nechcu vidět, jak vypadají ty výstupní vlny při hodně velkým přiblížení na oscilu)

          1. Co bys neudělal pro záchranu planety.
            Závěry sjezdu EU splníme!

          2. gde je servisdok dyž má byt při ruce? určitě už ai v ulici někdo ty kurvárny má namatlaný, už si voměřoval, co z těch rejžáckejch beden leze??

            1. Budu to komentovat, až to bude stát za to.
              Myslím, že v minulosti už jsem tu psal něco o tom, že kvůli svinstvu v síti a následně komplikovanému, opravdu přesnému měření při práci, jsem si musel postavit vlastní zdroj čistého, skutečně sinusového a nezkresleného napětí, bez ss složky a všelijakých jedovatostí od triaků.

              1. to ale bylo kvůli sousedovic troubám, pokud se pamatuju dobře; že kdejaký rejžácký spínaný zdroje (paradoxně hlavně ty úplně nejmenší, ale vono se to nasčítá) nemají filtraci absolutně žádnou, víme taky

                no ale co tady ty bedny vod větráků a jinejch žrkadel? ta vlna, skládaná z VF spínání tranzistorů, prostě nemůže být z principu tak čistá, jak z točivýho stroje, že

              2. dyž bych potřál vyřešit nějaký zapojení ve vyhrazeným pásmu, seš schopnej (a vochotnej) mi s tím pomoct, nebo to dopadne jak s těma bednama a jinejma rádiama? optimálně ai konečný zapojení, kontrolu a proměření že to nevazbí, neruší apod.

  2. A co s tím jako hodlas dělat soudruhu? Jakoze budes volit opozici nebo neparlamentní strany?

    Demogracie je nejhorší státní zřízení jaké existuje, a „lidé“ (debilové okolo) si stále myslí že demogracie je záruka jakési svobody.

    1. WeaponizedAutism: hodlal jsem o tom informovat pomocí článku, třeba si to někdo uvědomí (já taky nekoukám obden na výši rozpočtu a hodí se, když někdo informuje po dostatných věcech). A to jsem udělal. Co s tím hodláte dělat Vy?

      1. >Co s tím hodláte dělat Vy?

        Zatím nic, až sem tu na to naseru tak jednoduse vezmu kufr a jedu dopice z evropy.

        Nicméně ty jsi ten co tu píše ubrecene články.

        1. O strašlivé demogracii tady brecite akorát sám, se s tím budete muset nějak vyrovnat.

    2. Říkám to celou dobu. Zastavit to může jen caesar s jasně definovaným časově omezeným mandátem.

      1. Panek: dejme tomu, že by k tomu došlo – fakt myslíte, že by dobrovolně skončil? To typicky tihle lidé nemají ve zvyku, když už se dostanou k lizu. Osobně si nemyslím, že se z toho můžeme dostat sami, na to bude muset přijít nějaký impuls zvenčí, který tu hrůzu odstaví, stejně jako 1989 – a to se může stát až docela za dlouho a nemusí pro lidi znamenat zrovna dobré zprávy jako tehdy (a ani 1989 nebyla dobrá zpráva pro spoustu lidí, nakonec fňukalů je docela dost i na D-F).

        1. Pokud by bylo období jasně definované. Nemyslím např.: „Mandát končí při dosažení vyrovnaného rozpočtu ve třech po sobě následujících letech.“ Ale prostě třeba 6 let. A hotovo. A trestní odpovědnost za nesplnění.

          1. Vyvození trestní odpovědnosti u někoho, kdo bude velet ozbrojeným složkám a držet za koule soudy bude poněkud obtížné. Já znám jen dva případy takových dočasných napravovačů. Francesco Franco a ten to naplánoval až po své smrti a Augusto Pinochet, který fakt po diktátorování zase zavedl volby. Pak ještě Thatecherová byla vhodný materiál, ale žádný takový materiál v ČR nevidím.

            1. Tak zjednodušené řešení mnoho lidí neakceptuje. Ale třeba Kancléř, Armádní generál, Generální soudce, Generální prokurátor. Každý svou agendu a každý ústavním zákonem fixované % z příjmů státního rozpočtu pro svoji agendu.
              Něco se stát prostě musí, jinak za stejně dlouhou dobu, co tu byli komunisti, tenhle režim dostane Česko do bankrotu. A po komančích bylo alespoň co rozprodávat, teď už nepůjde ani to.

              1. Panek:
                „… se stát prostě musí…“
                – – –
                Třeba to, že přibyde lidu na demonstracích. Nebo začnou stávky. S tím si poradí bělofousatej šmejd, zajistí „řád a klid“ třeba i s pomocí trvale umístěných přátel.

                .

            2. Češi si neumí vládnout. Umíme být šikovní zemědělci, řemeslníci, inženýři, hudebníci a lékaři, ale na politickou činnost nemáme buňky.

        2. Gaius Aurelius Valerius Diocletianus – 1. května 305 Diocletianus svolal své velitele, přítomné vojenské sbory a na kopci nedaleko Nikomédie, na němž byl kdysi prohlášen císařem nyní dobrovolně abdikoval.

      2. Proč časově omezený mandat? Pokud bude diktátor osvícený nechť je ve funkci celý život ci aspoň do doby než chytne stařeckou demenci.

        A vlastně ani nemusí být osvícený. Pokud se v nedemokratickem rezimu dostane k moci nekdo neschopný je rychle odstraněn a to buď fyzicky nebo jen rodinou někam do ústraní.

        Pouze v demogracii musíš ty curaky přetrpět a jelikož typycky volič má iq tykve tak máš dva curaky co ti budou vladnout kteří si každých par let jen vymění místa

        1. Tak podobně to fungovalo u nedemokratů za dob šlechty, jen se střídali. To stejné u klasických diktátorů, taky se jen střídají.
          Ostatně ani diktátoři, králové nebo šlechta nevládnou sami.
          Jak plyne čas tak se mi zdá, že sinusoida je nevyhnutelná – ve smyslu – těžké časy dělají silné muže, ti udělají dobré časy, dobré časy vytvoří slabé muže a ti to zkurví a skončí to těžkými časy. Politika je toho pak jen odrazem jako příčina/následek.

    3. Demogracie a fraška vo voľbách je ta posledná radosť, ktorú politici počas svojho kurvenia ponechávajú ovčanom.
      Demogracia je svoboda zvoliť si svojho otrokára.

  3. Hezky shrnuto. Ale je zbytečné se nad tím rozčilovat. V systému státních inflačních dluhových peněz a v parlamentní demokracii (kde politik spotřebuje naprostou většinu energie na to se k moci dostat a na vlastní vládnutí už mu mnoho nezbývá) je rostoucí státní dluh fíčura, nikoli bug. Můžeme se jenom přizpůsobit, především nepoužívat peníze jako dlouhodobý uchovatel hodnot.

    1. Jihočech Honza: já se ani tak nerozčiluju nad dluhem, ale nad blbostí lidí, kteří to nevidí a plácají cosi o tom, že Fiala s tím „aspoň něco dělá“ a že „daně se musí zvýšit, to se holt nedá nic dělat“. A to ne nad retardy, kteří nemají jak to vidět, ale hromadou inteligentních lidí, kteří jsou jen vymytí médii.

      KDYBY byly dnes plánované příjmy pod 1500 miliard a výdaje něco přes, tak bych to dejme tomu chápal, že po té sekeře skoro 1000 miliard, co za dva roky nadělal Babiš, je nutné něco dělat. Ale ve chvíli, kdy (a teď vybírám zcela účelově) nás Babiš obral za 3 roky (2015-2017, příjmy 3548) o míň, než Fiala za dva (2022+2023, příjmy 3606), je to nehorázná drzost. Stát na daních nevybere dost, naopak vybere výrazně víc, než co by měl potřebovat. Už letos měl státní dluh klesnout a místo toho bude růst.

      1. fatdwi 20.4.2023 v 6:41

        Přesně.

      2. fatdwi 20.4.2023 v 6:41

        Omlouvám se za roztržení příspěvku.
        K rozpočtu nedílně patří Státní závěrečný účet, který schvaluje Sněmovna v květnu následujícího roku. Letošní závěrečný účet dosud nebyl předložen, takže ještě může nastat překvapení.
        K vámi uvedeným údajům jsem našel drobná upřesnění, doufám, že jsem je pochopil správně:

        rok saldo v mld.Kč
        2016 61,77
        2017 -6,15
        2018 2,94
        2019 -28,5
        2020 -367,4
        2021 -419,7

        1. @fadtwi
          z toho vychází Sobotka s Babišem jako dobří hospodáři…
          A nebýt covidu, máme tu Andyho na věčné časy a nikdy jinak…
          Pamatuju Klause v devadesátkách kázat o zákonu o vyrovnaném rozpočtu.
          Tak to kdyby Fiala zkusil, tak se všichni poserou, důchodci, státní zaměstnanci, socky a všechny dotační pijavice.
          Vážím si Vašeho názoru i článku, ale politicky aspoň trochu průchodné je 150 miliard vyhrat a navíc a 150 miliard ušetřit.
          Ani toto není Stanjura schopen aspoň navrhnout, natož prosadit.
          Ale za dva a půl roku přijde Andy s Dluženou s vládou národní záchrany a zasekne sekeru za dluhovou pseudobrzdu, po nás potopa.

          1. Dachsmeister: zkuste si představit, že tuto diskusi vedeme před rokem. Říkáte „150 navíc vybrat a 150 ušetřit“ – ale proč zrovna tohle? Z čeho soudíte, že zrovna letošní bezprecedentní příjmy jsou natolik na hraně, že je potřeba je ještě navyšovat? Měl jste loni, když šel výběr nahoru o skoro 300 miliard dojem, že je to málo, že by měl jít o dalších 300 a pak ještě 150 k tomu? Podle mě by Vás to ani nenapadlo. Tady je příjmová stránka rozpočtu:
            2018 1314.5
            2019 1465.36
            2020 1364.8
            2021 1386
            2022 1678.3
            2023 1928

            Kdybyste loni řekl: „aspoň trochu průchodné je 150 miliard vybrat navíc a 150 miliard ušetřit“, tak byste byl z dnešního pohledu úplně mimo. Vybralo se mnohem víc navíc a neušetřilo se vůbec nic, naopak se rozfofrovalo o 400 miliard víc. Tj. zatím nevidím důvod se bát toho, co udělá Andy s Dluženou za dva a půl roku, protože tady máme katastrofu už teď.

            I proto jsem Pankovi psal, že si myslím, že se z toho nedokážeme dostat sami – není vůle, rozežraný státní sektor je úplně utržený z řetězu a není nikdo ani nic, co by to dokázalo zastavit. Naopak se spoustě lidí nakukalo, že chudáček stát nemá peníze a je nutné mu jich dát ještě víc. Jestli hlupci s grýndýlem dojedou k tomu, že tady nebude co brát, tj. příjmová stránka rozpočtu nepůjde nahoru, ale naopak klesne, tak co potom? 1000 miliard ročně dluhu navíc, aby se pokrylo, co Fialenko rozjel?

            1. @fadtwi
              být to na mě, tak jsme 200+ a splácíme dluh.
              Píšu co je politicky průchodné.
              Nejlepší příklad je s tou rodinou co vydělá místo 60kKč další rok 100kKč, ale furt ji 20kKč chybí.
              Jo zkresluje to trochu inflace, ale v zásadě je to přesné.
              To se nám to hoduje když nám lidi půjčujou, jak pravil polní kurát Katz.
              V kruzích technické inteligence naší montovny jsem za ultrapravičáka, každý druhý tu fňuká co všechno je drahé a na co má „nárok“, všichni nadprůměrné příjmy, včetně většiny dělnictva.
              Dneska mi do telefonu fňukal důchodce jehož důchod začíná číslicí 3 a je pětimístný s úsporami v sedmimístné sumě.
              No nic, nasrat všem, soudcům je 100+ taky málo, každému dáme podle jeho potřeb a dluh bude bilion ročně a furt budou někteří fňukat.
              A až se to úplně posere, tak budou zase fňukat, že ale oni mají přece nárok…

              1. Dachsmeister: nedávno jsem byl svědky zajímavé diskuse důchodců (dva manželské páry), které se utvrzovaly v tom, že se mají strašně špatně, přitom jedni mají vlastní, nedávno zrekonstruovaný dům a dva velmi pěkné důchody, jeden tuším navíc vyfutrován výsluhami. Druhá strana bydlí „jen“ ve svém bytě a má chalupu. Zatracenej Fiala, za Babiše, to bylo super, už aby byl zpátky. Na námitky, že jdou nahoru dluhy a že to někdo bude muset zaplatit jen keci o tom, že za to nemůžou a potřebujou vyšší důchod, však se napracovali dost. Oba manželské páry celý život státní zaměstnanci.

                Takže já ten odpor vůči důchodcům docela chápu. Kdo má slabší nervy a podobné případy v okolí, může klidně sklouznout i k negativnějším emocím. Můj soucit s chudáčky důchodci, co se mají špatně, také poněkud utrpěl. Sebestřednost, nulová sebereflexe a totální nezájem o ty, kteří to zaplatí (především jejich vnoučata) holt vedou k jiným emocím. Stát by měl tohle, stát by měl tamto, nejsou ty správné léky, za komančů, jó to bylo všechno.

                V zásadě si myslím, že krize je nutná a potřebná k ozdravení toho marasmu, který se tady v posledních letech rozjel ve velkém. Jediné blbé bude, jestli to vygraduje k nějakému většímu průseru, kterým se u nás bohužel vždy daří (okradení lidí formou měnovky, znárodnění atd.).

                1. fatdwi:
                  „… nezájem o ty, kteří to zaplatí (především jejich vnoučata)…“
                  – – –
                  Za současný stav nesou vinu hlavně ti, co tam naházeli ten 5K dobytek, takže tu nezkoušej kecat něco o nezájmu. Dluh jde nahoru díky šmejdu, který zlikvidoval průmysl, veřejnou dopravu cpe cizině, školství doáhl k výrobně neužitečných nemehel.
                  Patříš do té sorty taky – humanitní kvalifikace a obživa někde kolem šméček a blamáží…

                  :OD

                  1. corona: příčina a následek, hlupče. Za současnou situaci můžou ti, kteří volili celá léta Babiše a který to dopracoval tam, kde to dnes je – „spolu“ jsou jen produktem socanského přístupu, který jeho voliči vyžadovali (teda ne ti první, kteří mu naletěli, když šel „řešit kmotry“).

                    Protože jsem nevolil ani Babiše, ani pětidemolici, mám v tomto svědomí čisté. Ale oba ty manželské páry, o kterých jsem psal, Babiše volili a jsou na to hrdí.

                    A tupče, když píšu o nezájmu, tak to byl jejich nezájem – to není něco, o čem bych já mohl „zkoušet kecat“, to je něco, co dělali oni, chápeš to vůbec?

                    1. fatdwi:
                      Aha, tak tedy voliči Babiše…
                      A ten Babiš, co kvůli němu nějací puberti z milio-chvilio dělali kravál po Letné, ten jako zkurvil cukrovary, dojebal průmysl, místo kvalitních učňáků zavedl humanitní pseudoobory, ano?
                      NE. Tohle dělala pakáž, sdružená nyní v 5K.
                      Nebýt opatření kvůli COV-19, nevylezl by za Babiše ani dluh. Teď je po covidu a dluh leze.

                      A mimochodem, já ho tam vhodil jen jednou – když stál proti tomu zmetkovi bělofousatýmu…

                      .

                    2. corono a víte, že na Covid opatření se taky dalo vysrat? Bejt Babiš silná osobnost ( ano, málokdo byl ), tak řekl : Chránit se je individuální zájem, ale zavírat a následně dotovat nevýdělečné podniky, to ho nikdo nenutil. Stejně tak je ostudný, že díky Mafře měl takovou pozici, že mohl říct : “ O tom čínským svrabu budeme psát akorát informativně a jednou tejdně, žádnou hysterii tu nechci vidět.“ A udělal to? Ani prd. Víte ono je to jedna banda, Fiala jako Babiš. Jeden přihrával zakázky pharma kámošům, druhej zas perlí dneska, že se státní moloch furt a furt rozrůstá…Nevyberete si.

                    3. „corono a víte, že na Covid opatření se taky dalo vysrat? “
                      – ale to by nebolo demokratické. Ovčania potrebovali ten covid-teror ako koza podrbání. Také pekné slovo ani v SK nemáme.

                    4. corona: humanitní pseudoobory jsou věcí VŠ a pouze dnešní moderní sračky nahradili ty tvoje, jako třeba VUML. Takže v klidu. A ano, byl to Babiš, kdo nasekal skoro 1000 miliard dluhů za pouhé dva roky a během předcházejících let konjunktury rozfofroval co se dalo.

                      Že je 5k stejná pakáž není předmětem sporu, chápu, že bys potřeboval jako správnej černobílej kretén, abych je volil a byl jejich přívrženec, protože pak by ti to nálepkování šlo mnohem líp, ale jsi vedle jak ta jedle, hlupče. Znám víc barev než zelenou a bílou, ale to ty nikdy nepochopíš, hlavně, že poznáš granát od krikeťáku a jedničkovýho golfa od dvojkovýho, znalče.

                    5. fatdwi:
                      „…ty tvoje, jako třeba VUML…“
                      – – –
                      Jaký „moje“…?
                      Co s tím mám společnýho…?

                      :OD

                    6. fatdwi:
                      „…hlupče…“
                      – – –
                      Děkuji, velmi sedí, zvláště od bambuly, který si zde chtěl hrát na staršího a povídat, jak zažil starý režim.
                      Ano, ten pitomej VW Golf byl skutečně II, starší generace měla světla bez zakřivené linie směrem ke středu vozidla. Co to má pod kapotou zase nevíš ty, nikdy ses v tom nevrtal, jen jsi něco nahltal v magazínech.

                      Že za Babiše (a nejsem volič ANO, to už jsem psal) se ročně méně prošustrovalo až do začátku COV-19 než za dobytka z ODS, je vidět i na těch tvých grafech, co jsi někde sebral z wikipédie (koukal jsem jinam a opravdu jsou podobné s reálem).

                      Naivní přívrženec té svobo&demo bandy jsi; vhodit grupu s retardem Jedličkou, který si hraje na stát mezi Chorvatskem a Srbskem znamená nedostatek soudnosti. Sklony k blbostem a-lá Urza jsem u tebe taky zaznamenal. Takovým fantasmagoriím snadno podléhají hlavně humanitně „vzdělaní“, působící někde kolem kšeftu, reklamy, žurnalistiky a podobných pavěd.

                    7. corona: sedí to hlavně na dementy, kteří svým „mozkovým“ „myšlením“ došli k píčovině, které se drží jak hovno košile a dělají ze sebe akorát čím dál, tím větší šašky.

                      Kdepak, co to má pod kapotou netuším, motor hledám zásadně v kufru (facepalm). Blahé paměti na S120 jsem vyčistil karburátor za cca 45 minut na ulici, od otevření kapoty po její zavření. Lanko od plynu v odstavném na dálnici jsem dal taky. Prostě neschopnej blbec, co o autech nic neví. Dneska takové věci naštěstí nedělám, protože kromě toho, že to ani nejde (teda u jednoho auta by to šlo, to lanko ještě má, ostatní DBW – karburátor ale už nemá ani to), tak to hlavně není potřeba.

                    8. corona :
                      „A ten Babiš, co kvůli němu ……, ten jako zkurvil cukrovary, dojebal průmysl,“

                      – Babiš je taký moderný Kristus, ktorý na svojich pleciach nesie všetku vinu za skurvenie Česka.

                2. @fadtwi
                  přesně proto je zcela zbytečné někomu přidávat, furt budou mít málo, dnes jsem poslouchal na ČR Plus rozhovor s nějakým TOP 09 expertem na školství, emeritním ředitelem nějaké ZŠ, ten člověk ze sebe nedostal smysluplnou větu, nedejbože strukturovanou, redaktor byl taky pičus, no blbý a blbější.
                  Jediné co jsem se dozvěděl, že chtějí přidat 15 miliard pro 150.000 učitelů, ale Dlužena by prý přidala ještě asistentům, vychovatelům, trenérům a kdovíkomuještě, a to by už bylo prej 30 miliard.
                  Pak má člověk bezpečně řídit.
                  První na ráně ke znárodnění budou slavné penzijní fondy, řekl bych.
                  A pak se půjde po majetku.

                  1. Dachsmeister: souhlas, přidávání neřeší vůbec nic, ti lidé si toho vůbec neváží. Ještě ty peníze ani nemají a už remcají, že to bude málo a chtějí víc.

                    Odbočka – jak znáte z manažerské praxe, peníze obecně jsou motivace na houby a vydrží tak 3-6 měsíců max. Takže pokud zaměstnanec tvrdí, že potřebuje přidat, jinak půjde, typicky to víc peněz nevyřeší, protože půjde stejně, akorát to bude firmu stát víc. Má-li člověk smysluplnou práci, pak peníze nijak zásadně neřeší, nejde-li o opravdu exkluzivní nabídky, které „nelze odmítnout“.

                    Ad další kroky – tady se obávám, že můžete být blízko pravdě. Od začátku jsem tvrdil, že penzijko je na nic a že není jistota, že mi z toho stát vůbec něco dá, takže k údivu prakticky všech kolegů jsem si nikdy nic takového neplatil (všichni kolem samozřejmě ano, protože firma na to přispívala stejnou částkou, jakou si dotyčný platil). Pokud se tedy stane, že to znárodní, pro mě by to bylo určité zadostiučinění.

                    Nicméně hned ten další krok – majetky – je samozřejmě ukázka toho, jak člověk, i když může jednu věc trefit, už nemusí být schopen postihnout celou komplexnost celku. Protože moje odpověď na „proč si to neplatíš“ vždycky byla „moje penzijko je byt“. Pokud mi ukradnou i ten, tak jsem samozřejmě v loji.

                    1. fatdwi :
                      “ přidávání neřeší vůbec nic,….“
                      – přidávání je základný nástroj demokracie. Rieši tú absolutne základnú vec – získava podporu voličov.

                      A vážne : přidávání je jediný nástroj, na predĺženie života tohto smiešneho finančného systému.

                      „Od začátku jsem tvrdil, že penzijko je na nic a že není jistota, že mi z toho stát vůbec něco dá,“
                      – penzijko je PLACEBO. A placebo je dosť dobre fungujúca medicína. Nelieči, ale poteší.

                    2. @fadtwi
                      byt ani důl Vám přece sebrat nemohou. :-D
                      1% daň z majetku ročně bude stačit. ;-)

      3. fatdwi :
        “ ale hromadou inteligentních lidí, kteří jsou jen vymytí médii.“
        – heheééééé , tomu sa latinsky hovorí „oxymoron“.

  4. Pokud uvazim ze 50% prostredku vybranych na danich je rozkradeno a 25% vynalozeno nehospodarne, zdalo by se – ze tech zbylych 25% se bude urcitym zpusobem zvysovat spolu s navysenim dani. Ovsem fakt, ze 60 az 70% zisku zaprodanych firem je vyvezeno do Nemecka – jde jaksi proti tomu, zejmena kdyz je to jeste pred zdanenim. Jeste ze mame zavislou cinnost. Jinak by tu nezustalo nic…

  5. ten kretén na financích je učiněná pohroma, fak jo, teď zjistili, že tam mají „chybičku“ za 60 giga, ale to je fpohodě, pže to se dožene menším sypáním energošmejdům; to myslí to snížení, jak režim dodavatelům nakázal, že NESMÍ ceny energií snížit pod ten jejich pyčus-trop? smál bych se, kdyby to nebylo k pláču…

  6. Pokud se rozčilujeme nad skokem dluhu v roce 1999, musíme vzít v úvahu že od roku 1999 je součástí rozpočtu i ztráta tehdejší Konsolidační banky. Tam předtím OF a ODS hromadily ztráty z privatizace a transformace. Do roku 1999 ty ztráty v rozpočtu nebyly vidět a byly poměrně veliké. Banka zanikla v roce 2007 s celkovou bilancí -235 miliard. Další dluhy jdou na vrub již různým dalším vládám.

    1. vinicius: nad dluhy z před 25 let se snad nikdo nerozčiluje, to je prostě fakt. Každopádně díky za zajímavou info – po důvodech jsem se nepídil, nebylo cílem rozebírat, kdo to navýšil čím, ale hlavně ukázat nehorázné lži ohledně nutnosti zvyšování daní v kontextu výše rozpočtu a státního dluhu v delším období.

  7. Chtějí za své mizerné rozpoznávací a rozlišovací schopnosti „kchárlatelů sběří pitomců „korporace trestat okolí morálními invalidy.
    A zkratkou mým oblíbeným CTRL
    20.4.2023 v 5:42
    https://dfens-cz.com/macrone-macrone-ty-spatne-dopadnes/comment-page-3/?show=comments#comments
    ..děvčátka z heřmánkového předměstí čajových dýchánků se mohou rozbrečet, ostatní mohou vzteky autisticky nepříčetně řičet a sviňodebilit. :-)

  8. Kromě toho mě sedmikoalice posune odchod do penze, v nejhorším a tudíž nejpravděpodobnějším případě o čtyři roky. Jsa relativně při penězích, měl jsem v úmyslu opustit výdělečný proces v den dosažení kopy let, využít maximálního předdůchodu a pak si eventuelně tu a tam ještě pár grošíků přivydělat. Nestane se tak. Sedmikoalice mě jednak pošoupne řádný termín zhruba o dva járy a možnost zkrácení (s nejvyšší pravděpodobností) zkrouhne o další dva járy. Kdo by je neměl rád? K citelnému zvýšení daní dojít musí, to je zcela bez debat. Četl jsem obsáhlý článek o výši a struktuře ukrajinského státního dluhu, vyšel zhruba rok před speciální operací. Kdo ho bude splácet…kdo, když ne my, kdy, když ne teď? To je sice motto Rote Armee Fraktion, ale co jiného je současná EU?

    1. Eu je výměna obyvatel evropy €araboafriky a nově chazariátem směsky z východu zaplavení kontinentu, tedy prvotně kalergi sběří dané pod „bilderberg co to (spytlíkovali) nevolených.
      https://aeronet.news/wp-content/uploads/EthnicMapUkraine-768×538.jpg
      https://www.pokec24.cz/politika/dmitrij-medvedev-o-tom-proc-ukrajina-zmizi/
      A hned potom patrně
      https://www.youtube.com/watch?v=9a—cJa5-E

      A jo, souhlas ale „zaspamuju. :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=ohhbrHQ4Y-Y
      https://www.youtube.com/watch?v=zNmO233OztQ

  9. fatdwi:

    „…mediálním blábolům naší vlády…“

    – máš podíl na tom, že takovou vládu máme. Volils vždycky „svobo&demo“, nezkoušej se teď stavět jinam…

    „…(data jsou z wikipedie)…“

    – když smolíš článek, mohl bys použít jiný informační zdroj, než otevřené bláboliště, kde v mnoha případech drží správu psychicky narušená děcka.

    .

    1. corona: koho jsem tedy volil, lháři? A neschovávej se za sračky o „svobo&demo“ a buď konkrétní.

      1. fatdwi:
        Vhazovals ODS, její satelity a frakce. Tvoje smýšlení nic jiného neumožňuje. Zcela jednoznačně patříš k tzv. „pražské kavárně“.
        Že máš sklony lhát a blamovat jsem poznal – snažil ses zde stavět do pozice staršího, než jsi.

        K sobě uvedu, že jsem nikdy nevolil ODS a její satelity a frakce. Za nového režimu (a tedy při skutečných volbách) mě nikdy ani nenapadlo volit KSČ a její potomky či frakce.

        Jeden z nás dvou tedy nese podstatně vyšší podíl na současném stavu země – vím, že se tohle snažíš všelijak zastírat, mlžit a překrucovat. Nečas dle tebe dobře, podle mého je to grázl, ryzí arogantní prospěchář se zlodějskými sklony.

        .

        1. corona: zasloužilej komančskej lhář háže vinu na mladšího, dobrej vlastňák, soudruhu :-)

          Kde jsem psal, že Nečas je dobře? Máš to v té palici už úplně pomotané, nebo zase jen prostě lžeš.

          A ještě tedy co jsou to ty frakce a satelity, neschovavej se pořád a buď jednou v životě chlap.

          1. fatdwi:
            Ale jo, za Nečase se dluh první rok zvýšil, ale stabilizoval = nejlepší vláda.
            Frakce a satelity? Za satelity lze považovat ODA, KDS a za frakce třeba US a SSO. V současné době pak 5K, protože TOP09 je stejně jen uměle postavená podpěra ODS, banda STAN je taková ta „komunální“ ODS (stejné metody, stejné cíle).

            Jak jsem uvedl, nebyl jsem nikdy ani člen, ani kandidát žádné politické strany.
            Sice nevím, čeho jsi členem ty, ale tvoje podpora těch zlodějsko-podvodnických partají je jistá.

            .

            1. corona: díky, žes mi ukázal, jak „přemýšlíš“, ale nic z toho, co se ti vylíhlo v palici, tam není. Současně to jen dokresluje to tvé neustálé lhaní, protože ty vůbec neřešíš, co kdo napsal, ale jakou píčovinu jsi z toho svým „mozkovým“ myšlením stvořil. Např. mé údajné „dělání se starším“, které neustále omíláš, ale nebyls schopen to nijak dokázat – není jak, protože tvoje pocítky jsou tvůj problém, ne můj.

              Pokud jde o mou podporu, tak jen hlupák nevidí, že jsem byl od samého počátku proti „spolu“ s poukazem na to, že proti Babišovi neudělali vůbec nic, naopak covid teror jeli svorně s ním. Kdes sebral, že bych je nedjebože volil netuším, současně jsme tuto debatu už vedli a zjevně máš paměť děravou jak řešeto, jinak bys stál v koutě a ne že ty lži omíláš pořád dokola dál.

              Z toho, cos vypsal, jsem v době, kdy jim tady dělal reklamu pan domácí a kdy jsem měl Macha za slušeného člověka volil Svobodné, ale netušil jsem, že jsou „kavárna“ nebo „satelit“, aspoň to teď vím – rád si současně přečtu, čím přispěli k dnešní době, seznam bude jistě dlouhý. Historické spolky jak US nebo ODA jsem nikdy nevolil, ale nenapadlo by mě jejich někdejší voliče označovat za „viníky“ dnešní situace, to je úplně na hlavu. Nicméně tím jen pokračuješ ve vlastních gólech, protože tys tady za minulých komančů zadělal na ty dnešní.

              1. nekrm to

                1. shifty: já to krmím rád, ono to papká a dělá to ze sebe čím dál, tím většího kokota, není důvod, aby se ostatní nepodívali na výstavní kousek. Dnes obzvlášť vydařené – opakovaně nepozná typ auta, ale v jiném příspěvku je to „někdo, kdo o vozidlech opravdu něco ví“. To nevymyslíš, na to potřebuješ šaška na scéně:-)

                  1. Je to expert, to se hned pozná. Odborník na slovo vzatej :D

                  2. Tak jsem si dnes zakrmil, popohnat ho trochu provětrat šanony. V jeho věku by se měl člověk hejbat.
                    Ale už to není ono, ztrácí jiskru, výdrž a přestává s ním být sranda.

                    1. Teď už diskutovat nebude, ztrapnil se totálně jeho Golfem. Jeho E-ego utrpělo velkej šrám a pro někoho, kdo ničím jiným v podstatě nežije, je to velký špatný.

                    2. to shifty:
                      Ale kdepak.
                      Když se prsil v kauze krikeťáček a došel ke zdi poznání, nebránilo mu to přestat.
                      BTW, já bych verzi toho Golfa nerozeznal, strohá auta mne nikdy tak nepřitahovala, abych se v nich vyznal. No, ale alespoň ze sebe nedělám experta.

                    3. misaka: problém není v tom, že to nepoznal, ale v tom, že ani po upozornění nebyl schopen překonat své ego vševědoucího debila a podívat se na obrázky. Když se to následně spojí s jeho posedlostí pořád někoho kádrovat a někomu předhazovat, co tady napsal před 5 lety (už tu dlouho nebyl SkReT a tedy ani vagóny), tak je jen vidět, co je to za ubožáka, který si nevidí do držky – přísnost musí být na ty okolo, na něj samotného? Kdepak).

                    4. Nazývat lidi „dalšími rozvoďáky“ a přitom udělat takovej epic fail, na to už musíš bejt trošku guma…každej se tady někdy v něčem seknul, ale o to až tak nejde.

                      Spíš jde o to jakej zkurvenec tady kádrovák vlastně je.

                      Což nebrání a ani nebránilo třeba i chytřejším typu Sysop si ho tady vykrmovat a hladit ho po hlavince, když pěl souhlasné ódy.

                    5. pardon, rozvodářy…

                    6. to shifty:
                      Přehlédl jsem to a přitom jsem měl to nejlepší resumé před očima: „Jeho E-ego utrpělo velkej šrám a pro někoho, kdo ničím jiným v podstatě nežije, je to velký špatný.“
                      Tohle sedí jak prdel na hrnec. A nejenom na krikeťáčka.
                      Máš velké, bezvýznamné plus.

                    7. Oh :) dekuji

              2. fatdwi:
                „… mé údajné „dělání se starším“…“
                – – –
                Ale samozřejmě, žes to zkoušel – kecy o tom, co jsi zažil za starého režimu apod. A to není jediná věc, kde se snažíš – tvoje kecy o autech, které jsi někde slyšel či vyčetl a pak plácáš, jako bys s tím něco najezdil. Myslíš si, že to nepozná někdo, kdo o vozidlech opravdu něco ví…?

                * * *
                „.. jsem měl Macha za slušeného člověka volil Svobodné, …“
                – ano, volils frakci, kde šéfoval Mach z ODS, motal se tam Payne a pubertální teleta Jedlička a Pánek.

                * * *
                „…Historické spolky jak US nebo ODA jsem nikdy nevolil, …“
                – pravděpodobně proto, žes ještě neměl volební právo kvůli nízkému věku.

                * * *
                „… jejich někdejší voliče označovat za „viníky“ dnešní situace, t…“
                – ale ano, nesou vinu. ODA = strana podvodníků a tunelářů, mj. se tam motal i plzeňský šmejd Pospíšil.

                * * *
                „…tys tady za minulých komančů zadělal na ty dnešní…“
                – a čímpak? Docházkou do škol, prací v průmyslu, dopravě a dalších důležitých odvětvích? Některá moje práce z té doby je v provozu dodnes. Nebo snad nuceným pobytem za plotem v zelených hadrech, kterému jsem opravdu neměl šanci utéci…?

                :OD

                1. corona: je to tak, máš jen kecy, nic víc, lháři. A pokud jde o auta, řídil jsem za svůj (pochopitelně velmi krátký) život tolik a takových aut, o jakých se ti ani nesnilo, ty znalče, co ani nerozeznáš jedničkovýho golfa od dvojkovýho. Ty si fakt nevidíš do té své prolhané držky, že to snad ani není možný.

                  Ještě mě teda zajímá seznam těch průserů, kterými jsem se provinil tím, že jsem volil Svobodné (jestli si to dobře pamatuju, do parlamentu se tehdá vůbec nedostali), tak val a piš:-)

                  Ano, nadšené budování socialismu a užívání si role lampasáka, to fakt nebyl odboj, chudáčku, co za nic nemůžeš;-) Jo a žes neměl šanci se vyhnout? Nedávno tady tvůj souputník servisdok vykládal, že přes hranice mohl každej, kdo jen trochu chtěl, tak nekecej, srabe:-)

                  1. Přesně. Každý, kdo trochu chtěl, zároveň něco uměl a byla za ním viditelná dobrá práce.
                    A představ si, že ani nemusel „být u nich“ (© Občanský průkaz). Tím současně netvrdím, že snad ani nebyl důkladně proklepnut – určitě byl, nejméně dvě, ale spíš tři kolena zpět.
                    Taky netvrdím, že úplně každý. Zvláště ne takoví, co strkali rypáky do politiky, anebo něčeho, co je přesahovalo a po čem jim bylo úplný hovno. Anebo třeba takoví, co jezdili formálně přikulovat, aby je zase nezavřeli za příživnictví, v medvědu.
                    Kajícně se přiznávám:
                    Nestrkal jsem rypák do politiky anebo něčeho, co mě přesahovalo, dělal jsem tak, jak jsem nejlíp uměl (jak mě to naučili na škole i doma), nepovyšoval se nad jiný a byla za mnou jasně viditelná a identifikovatelná práce. Jestli moje snadnější výjezdy na Západ byly odměnou za tohle všechno, pak ano, oproti rypákům a blbcům jsem tedy býval odměňován.
                    Nijak se za to nestydím.
                    Dodnes jezdím do některých „baráků“, ve kterých stále a spolehlivě funguje ten základ, který jsme tam s kolegy položili, třeba před 40-45 lety.
                    Oproti Tobě fatdwi, se já nemám za co stydět. Ani sám před sebou, ani před rodinou, kolegy či generačními souputníky. Nikomu jsem se nemusel upisovat, ani někomu něco podepisovat, někomu něco dokazovat, nebo být součástí něčeho, co jiní považovali za výsadu.
                    Pouze jsem pracoval. Jestli na knížepánově, nebo na záhumenku, je úplně jedno. Byly to moje ruce a moje hlava, co mě opakovaně dostávaly na Západ.
                    Ne domnělé vlastnictví nějakých průkazů.

                    1. No ty zrovna, ty práskači, ty by ses měl stydět každý jeden den.
                      Předkládáš tady k uvěření úplně ideální skvělý životopis, aby ses pak v nové době uvedl na internetu po prvním nasrání jako zasraný udavač.
                      To se pak tomu ideálnímu stylu života předtím věří těžko.
                      Těžko říci, komus zašlapal ramena do bahna, abys měl ty paty suchý.

                    2. Je někde k nalezení důkaz, že jsem někoho konkrétního prásknul?
                      Tak, že jako dovopravdy, abys tomu rozuměl i ty. Máš?
                      Jestli takový konkrétní důkaz nemáš, tak o práskání radši mlč.
                      Vycházím přitom z toho, že plnou hubu nějakého domnělého práskání, mají pravidelně všichni ti, co nemají v tomto směru čisté svědomí.
                      Já mám.
                      Že jsem tím někdy někomu hrozil, ještě vůbec nic nedokazuje, jestli se opíráš o tohle.

                      Je to přesně totéž, jako kdyby někdo šel okolo baráku někoho zjevně bohatého a poznamenal: „Tenhle barák by se vyplatilo vykrást“ – a misaka, který to slyšel, už má naprosto jasno. Je to zloděj a patří za mříže.
                      Jdi do prdele a zavři zevnitř.

                    3. Jak ten čas letí…

                      „servisdok1.5.2019 v 7:08
                      …………………Kurva už mě neser Ty zmrde, nebo Ti pošlu dáreček a zveřejním Tvoji IP.

                      Ignorovat uživatele“

                    4. A ten důkaz by nebyl?

                    5. Tak kdejakej bachař v koncentráku taky „jen pracoval“, hezky se vybarvujete, den za dnem lépe.

                      Za co přesně bych se měl stydět?

            2. bacha, čepici nasadit!

        2. to corona:
          Po těch letech bys už mohl pustit, co jsi vlastně volil např. v devadesátkách.
          Já v tom tápu, podle tebou no-go kritérií jsi nemohl mít volitelný lístek v pazouře, žádná taková strana, která by vyhovovala tvým kritériím (jaks je popsal) neexistovala.
          Později to vidím na Zemanovce, ale ani tady si nejsem jistý – nemůžu (a hlavně nemusím a nechci) sledovat tvoje myšlenkové toky a příspěvky kompletně.
          Čili spíše kecáš, i tobě asi ruka ujela, ale internet snese všechno, s důrazem, který kladeš na svoji neangažovanost bych to neviděl tak jednoznačně.
          Ty ses namáčel už před plyšem a po plyši to taky nebylo to pravý vořechový, dle všeho.

    2. To nebyl fatdwi, to jsem byl já, ty strejdo.

      1. misaka:
        Předevčírem mínus jeden český žoldák na UA, můžeš ho nahradit, „BOJOVNÍKU“. Až to vybojuješ a budeš koukat v Kerči na moře, Pávek ti dá metál a trafiku.

        :OD

        1. to corona:
          Jed jste už letos hříbky?
          Nejed, ale tenhle novej sultán marockej má prej bejt moc hodnej člověk.

          1. misaka:
            Hříbky ani vloni, „bojovníku za určitě správnou stranu“.
            A tenhle svobo&demo blok táhne ČR do totálních sraček, s tvým podílem viny.

            .

            1. Taktyktláti papat, téééď! :-)
              Hledal jsem druhý díl.
              https://tvsalingrad.cz/verejna/

            2. to corona:
              To je jasný, že já, to přece víme.
              Navíc asi jdeme dobrým směrem, před nám jdou taky nějaký lidi a není jich málo.
              Ty náš strejdo…

              1. misaka:
                Ano, ty.
                Podle tebe:
                – je správné se míchat do konfliktu jiných států, který nás nemusel zajímat,
                – je OK, když cpeme prostředky zdarma na UA a ještě sem taháme statisíce cizinců od nich,
                – je v pořádku, že se poškozuje energetika a průmysl politickým gestům, z nichž má prospěch banda politických dobrodruhů,
                – je v pořádku, že si tu cizí státy prosazují, kdo bude prezident.

                Já tyhle věci nechci, ty ano. Neseš tedy odpovědnost za špatný stav země.

                .

                1. corona:
                  No samozřejmě, mám na tom dokonce lví podíl.
                  A?

                  1. misaka:
                    Ano, máš na tom podíl. Tím, co házíš do volební schránky, tím, co píšeš po diskusi.

                    .

                    1. corona:
                      No, asi to dělám dobře, vše vychází.

                    2. misaka:
                      „…dělám dobře, vše vychází.“
                      – – –
                      Ale to já vím, že jsi mediální přesvědčenec. A že tobě vyhovuje takový vývoj, vím od té doby, co jsem se s tebou poprvé chytil (tehdá u narážky na Hřebejka, kterou jsi nepobral).
                      Jsi škůdce.

                      .

                    3. corona:
                      Víc, musíš víc.
                      Škůdce je málo.

                2. Takových „brod je daleko bude víc.
                  20.4.2023 11:20:32
                  https://pravyprostor.net/duchodova-mela/#comments

                3. corona :
                  „Já tyhle věci nechci, ty ano. Neseš tedy odpovědnost za špatný stav země.“

                  – KAŽDÝ demokrat uznáva, že AKÉKOĽVEK nazory víťaza volieb sú víťazstvom samotnej demokracie. To je PRINCÍP demokracie. Takže za víťazstvo demokracie sú zodpovední všetci. BLBÉ – ale to je princíp.

    3. corona :
      „– máš podíl na tom, že takovou vládu máme. Volils …..“

      dva roky po KAŽDÝCH voľbách nie je v štáte nikto, kto volil tuto vládu. Taký srandovný úkaz v demokracii. A každá BUDÚCA vláda je ideálna do času, keď sa stane súčasnou vládou. (relativita času podľa Einsteina).

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017