Zatímco ruská speciální operace na Ukrajině probíhá, mnozí si kladou otázku, jaký je důvod jejího spuštění. Jedním z důvodů jsou ukrajinské fašistické síly.
Od Západem podporovaného převratu v Kyjevě v roce 2014 politické organizace spojené s neonacisty infiltrovaly ukrajinskou mainstreamovou politiku, když ukrajinská vláda vyslala vojáky, aby se pokusili rozdrtit povstání na Donbasu silou.
Zatímco Ukrajina vedla válku proti odtrženým silám v Doněcké a Luganské lidové republice, neonacistické skupiny na Ukrajině se proslavily svou bojovnou rétorikou vůči obyvatelstvu na východě země a také horlivou účastí v občanské válce.
Batallion Azov byl původně dobrovolnická milice vytvořená v květnu 2014 krátce po převratu v Kyjevě.
Prvním velitelem jednotky byl pravicový nacionalista Andrij Biletskij, který vedl polovojenskou nacionálně socialistickou skupinu s názvem „Patriot Ukrajiny“ a v roce 2008 byl zakladatelem neonacistické skupiny Social-National Assembly (SNA).
V roce 2010 Biletskij, bývalý poslanec, zjevně řekl, že Ukrajina měla podle zpráv v záplavě západních mainstreamových médií „vést bílé rasy světa v závěrečné křížové výpravě… proti Semitům vedeným Untermenschen (podlidí)“.
Azov pohotově vstoupil do boje, když se nacionalisté a neonacisté začali nelegálně chopit moci po celé Ukrajině a střetli se s nepřátelskými silami takzvaného „antimajdanského“ hnutí.
Události v Oděse 2. května 2014 se staly jedním z definitivních okamžiků tohoto období, protože pouliční boje mezi neonacisty a protestujícími proti Majdanu přiměly ty druhé, aby se zabarikádovali v místním domě odborů.
S podporou nových ukrajinských úřadů byla obklíčená budova zapálena benzínovými bombami. Téměř 50 lidí bylo zabito, buď upáleno zaživa, nebo při skoku k smrti z oken, aby unikli plamenům. Při děsivých událostech bylo zraněno asi 250 dalších demonstrantů.
Azov se zúčastnil následných nepřátelských akcí v Donbasu a v listopadu 2014 byl začleněn do Národní gardy Ukrajiny, ačkoli její členové nadále nosili neonacistické a SS podobné symboly a ozdoby a otevřeně vyjadřovali neonacistické názory.
Jejich logo odráží Wolfsangel, jeden z původních symbolů používaných 2. tankovou divizí SS Das Reich. Zástupci praporu Azov však tvrdili, že jejich symbol je zkratka hesla „Národní myšlenka“ v ukrajinštině.
Ukrajinské úřady se neobtěžovaly skrývat skutečnost, že v roce 2014 Azov tvořili neonacisticky orientovaní dobrovolníci ze zemí jako Švédsko, Itálie, Francie, Bělorusko, Kanada a Slovinsko.
V roce 2016 Úřad vysokého komisaře OSN pro lidská práva (OHCHR) obvinil prapor Azov, oficiálně povýšený na pluk v lednu 2015, ze spáchání válečných zločinů, jako je hromadné rabování, nezákonné zadržování a mučení. V současné době se „Oddělení zvláštních operací“ Azov zabývá protiprůzkumnými a speciálními zbrojními operacemi ukrajinské armády.
xmartjan
Už jsi poslal Míšovi a Péťovi pětku? Jinak zdechnou dneska hlady…
xmartjan
Ještě jsi zapomněl na toho rusackeho fašistu, co ho pohřbili zaživa s Předkožkinem v letadle, jakpak se to jmenoval?
xmartjan: To jsou ta zaručeně pravdivá česká mainstreamová média? Co pravdivě informovaly o koronaviru, vakcínách, o dění na Ukrajině, o mnoha dalších věcech – a vždy objektivně a pravdivě?
xmartjan
Je tam video a rusky snad rozumíš
Alan.Cox
xmartjan: To jsou ta zaručeně pravdivá česká mainstreamová média? Co pravdivě informovaly o koronaviru, vakcínách, o dění na Ukrajině, o mnoha dalších věcech – a vždy objektivně a pravdivě?
xmartjan
Občas napíšou i pravdu, obzvláště když se u tohoetypek dám natočí
Alan.Cox
xmartjan: To jedině když se spletou, nebo špatně pochopí noty. Pak následuje několik měsíců dementi té pravdivé informace.
Alan.Cox
Kdyby mi Zamazal dělal tak obrovskou reklamu, jako dělá Pelzovi – znal by mě celý svět. Nelze ani penězi vyjádřit reklamní a PR hodnotu Zamazalových článků pro generála Pelze.
Zatímco Pelz používá mozek, aby vyhodnotil to, co probíhá /což samosebou neznamená, že se v detailech nemůže mýlit), uslintaný Zamazal vytrvale napadá cokoliv, co mu nezapadá do jeho vidění světa.
xmartjan
Tvůj bezcenný a navíc zcela mylný názor:-P
Alan.Cox
xmartjan: tvůj bezcenný a navíc zcela mylný názor
LS
Źe je můj názor pro blbečky jako ty bezcenný, mě jenom těší.
xmartjan
A ty napadas cokoliv, co nezapadá do tvého vidění světa, můžeš si s ním podat ruku, blbečku
Alan.Cox
Xmartjan je něco jako Danuše Nerudová. Nedokáže napsat nic, co by mělo náznak věcné myšlenky.
Celková informačního hodnota všeho, co dosud xmartjan napsal je celých nula bitů.
Otázka pro blbečka jako ty: mám jeden bit, jakou nese informaci?
Alan.Cox
Na všechno najdeš odpověď v tom textu na wikipedii. Přeci nebudu sebevědomého kreténa, u kterého sebevědomí je o půl vesmíru za znalostmi, učit základy teorie informace! To nechám na tvém samostudiu.
Forge
AC/HD:
Samostudium na wikině taky nepokryje všechno.To Alíku přeci dobře víš.Pomni nedávný trapas ohledně datových kablíků.
Jsem sice v tvém Královském igňoru, ale všichni si to doufám vryli do paměti.
To, že je xmartjan vemeno nehraje roli.
Alan.Cox
Chtěl bych jen upozornit, že tu druhou reakci nevidím. „Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.“
Forge
AC/HD:
Leda kyselou prdel, šmíráku úchylnej.
Čteš si to napravo a pak děláš zagorku.
Jseš nudnej.
xmartjan
Zase jsi neodpověděl. Jakou informaci tedy nese jeden bit? Řekni mi
Alan.Cox
xmartjan: Viz má odpověď ve 21:58. Tam najdete vše, co potřebujete.
xmartjan
Ne, nenajdu. Ptám se naprosto triviální otázku, na kterou neumíš/nechceš odpověď. Prozradím ti tu záhadu, že samotnytbit nenese žádnou informaci
xmartjan
Chápu, že nerozumíš rozdílu mezi informacemi a daty, proto jsme taky každý někde jinde
Zase jsi neodpověděl. Jakou informaci tedy nese jeden bit? Řekni mi
Yaseeq
že vlastně nikdo z těch proruskejch imbecilů tady není schopen vysvětlit, proč nenávidí Ukrajince a miluje rusáky. Prostě pokusit se dát dohromady nějaký důvod. Tedy ne, že by to někdo normální pochopil, ale jen to zkusit…
Jihočech Honza
Jejda, to je prosté:
1) protože je Rusko dnes západnější země než zwokovatělý, multikulturní, zelený Západ
2) protože vyzvali pyšného amerického hegemona
3) protože je nenávidí lidé, kterými hluboce pohrdám a považuji je za škůdce naší vlasti i celého Západu
xmartjan
1) směšné
2) směšné
3) xenofob
Jihočech Honza
vidíš, a mě to to přijde docela důležité.
přidám dalí:
4) Západ je protikřesťanský, putinovské Rusko přinejmenším neutrální.
5) porážka NATO by snad mohla vést k sebereflexi, že Západ dělá něco špatně
xmartjan
4) Kadyrov
5) o jaké porážce nato se prosím bavíme? :-DDD
Jihočech Honza
4) Lepší Kadyrov než Šamil Basajev.
5) vystřílení banderovců, znovupřipojení ruských území, plodná hospodářská spolupráce v rámci BRICS…
xmartjan
Ten váš BRICS, to je teda vážně něco. Vždycky, když tenhle spolek někdo vytáhne, je naprosto zřejmé, že se jedná o naprostého idiota a ignoranta ekonomických zákonů… Sorry, ale věřit BRICSu je pro mě asi jako věřit v panenku Marii
Jihočech Honza
Tak mi pověz něco o těch ekonomických zákonech…
Mimochodem, zrovna jsem se vrátil z Římova, kde literátské bratrstvo z Netolic mělo krásný koncert z barokních poutních písní k římovské Matce Boží.
Jen idiot, debil a kretén jako je xmartjan udělá z existence BRICSu věc víry. To fakt musíš být totální feťák nebo úplně vymaštěný. Na to se jinak nedá reagovat.
xmartjan
Ty vůbec nechápeš psaný text,kurva. Zkus si to párkrát přečíst, zamyslet, a kdyžtak se zeptej někoho s IQ nad sto, co jsem napsal
Alan.Cox
Zatím jsi napsal jen hromadu sraček. Útoky ad hominem nebo popírání reality. Nic, co by za to stálo.
xmartjan
BRICS a popírání reality, to sedí, ale trochu jinak, než máš na mysli
Alan.Cox
xmartjan: Vzhledem k tomu, že jsi dosud nenapsal nic, co by mělo nějakou informační hodnotu, budu tě dále ignorovat. Děkuji za pochopení.
xmartjan
Ignoruj, ignorante. Na otázku odpovědět neumíš, jen opakujes naučené nesmysly
Alan.Cox
ad 5) NATO dostalo nakopáno na prdel i od středověkých pasáčků koz v Afghánistánu.
xmartjan
Aha, že jsem si nevšiml. Definuj nakopano na prdel. Ano, zavedení loutkové vlády se nezdařilo, ale vojenská prohra to nebyla. Jen nepostupovali jako rusáci a nesrovnali všechno se zemí a raději uzavřeli pochybný obchod s teroristy
Alan.Cox
1) Amíci z Afghánistánu zdrhli jako malí kluci. To prostě nenatřeš na jinou barvu. Amíci dostali nakopáno na prdel a celý svět to vnímal jako prohru USA / NATO.
2) Zatím Amíci srovnali se zemí všechno, kde mohli. Za sebou nechávali měsíční krajinu. Rusové to tak nedělají. Lžeš, a jsi s každým dalším tvým příspěvkem víc a víc nedůvěryhodný.
xmartjan
1) neříkám že to byla výhra, jen pochybný obchod s teroristy, ekonomicky nedávalo smysl zůstat
2) bachmut, Mariupol, spousta dalších míst je co?
3) důvěryhodnost nás dvou ať posoudí jiní, ale tvá bezmezná zaslepenost mi dává velkou šanci
Alan.Cox
xmartjan:
ad 1) Amíci prostě na to neměli. Afghánci jim nakopali zadek. Bylo to prohra USA / NATO / Západu, a celý svět to tak vnímal.
ad 2) Bachmut a Mariupol byl rok těžkých bojů, nikoli běžný boj. A Mariupoli byla ocelárna Azovstal, která měla sedm pater podzemí a v nich měsíce ukrytí kovaní ukronáckové z Azova.
ad 3) Tvoje lhaní a popírání faktů je tak obrovské, že ti nedávám nejmenší šanci. Navíc generuješ jen žumpu, stačí se podívat na tvé další komentáře. Jenom stoka od tebe.
xmartjan
A nakopali afgánci prdel I rusakum?
Alan.Cox
Protože trpíte Alzheimerovou demencí, připomenu vám, na jaké téma a vlákno reagujete:
Jihočech Honza: „5) porážka NATO by snad mohla vést k sebereflexi, že Západ dělá něco špatně“
xmartjan: „5) o jaké porážce nato se prosím bavíme? :-DDD“
xmartjan
Takže Afghánci taky nakopali rusakum prdel,co?
Alan.Cox
xmartjan: Nic, jen jste lhal, že NATO neutrpělo porážku.
xmartjan
Porážku v Afghánistánu mám spjatou především s rusaky
Alan.Cox
Já mám xmartjana spjatého s blbostí a hysterickými emocionálními výkřiky.
tolik sebereflexe bych vod takovýho pablba, jak seš ty, teda fak nečekal
neska ses nesjížděl bo co?
xmartjan
Sjíždějí se trosky, to fakt nejsem.
Forge
Yaseeq:
Kdybys tady byl déle, tak by jsi zjistil, že důvodů netřeba.
A teď mi vyvstalo deja-vu, kdy padla otázka: Co je normální?
Doteď platilo, že normální = přirozené.
Alan.Cox
Protože:
1) nemáme rádi korupci;
2) nemáme rádi papalášismus / oligarchii;
3) nemáme rádi ukrajinskou mafii;
4) nemáme rádi nacismus, hákové kříže, nacistické orlice ani hajlování;
5) nemáme rádi genicidy národů, kterými je Ukrajina a Ukrajinci proslulá v historii i současnosti;
6) nemáme rádi zvyšování daní kvůli Ukrajině;
7) protože vidíme hafo neřešených českých problémů, které vláda neřeší údajně kvůli Putinovi a Babišovi;
8) nechceme další znásilňované a umlácené holky ukrajinskými připrchlíky;
9) nechceme vysávání českého sociálního a zdravotniho a důchodového rozpočtu kvůli miliónu ukrajinských parazitů, kteří si to celý život neplatili jako Češi;
10) nikdo nemá rád povinně vnucovanou lásku k nějakým Ukrajincům – to je jako povinně 3x denně souložit Drábovou a usmívat se u toho;
11) nikdo nemá rád povinně vnucovanou nenávist k Rusům, kteří nám mimochodem zachránili kejhák před Hitlerem a dalšími západními vymoženostmi a hodnotami;
12) protože západní hodnoty současnosti je něco, co už nechce nikdo na světě – LGBTQ, migrační násilí, radikální islám, neschopnost evropských lídrů, ekoterorismus, genderové přešívání malých dětí, všechno do kopru, chudoba, zakazování aut a žárovek a všeho, …
xmartjan
1) v rusku není korupce, aha
2) v rusku není papalasismus/oligarchie, aha
3) v rusku není mafie, aha
4) Utkin
5) ukrajinský hladomor, aha
6) cena svobody
7) problémy neřeší nikdo, ani Babiš, ani Fiala, ani Zeman, ani Klaus
8) které? Moji tetu znásilnil rusak
9) lepší dělat charitu než podpořit zločin
10) nikdo tě nenutí
11) nikdo tě nenutí
12) ano, zdravý rozum chybí, ale zas tak špatné to není, spíše zveličované médii
Gorgussien
Hele a je lepší mafie Russká v Russku nebo Ukravínsská v čessku ?
xmartjan
Může mi prosím někdo z místních odborníků poradit, jak je to s těmi nacisty na Ukrajině? Jsou nebo nejsou?
Jihočech Honza
Zatím ještě jsou, ale už jsou jich, gerojů, plné hřbitovy.
xmartjan
Takže ten hrdina Prigozin, který tam na rozdíl od potentátů z Kremlu, nějaký čas celkem úspěšně bojoval, ten lhal, když tvrdil, že tam žádní nejsou? Já tomu fakt nerozumím, můžeš mi to vysvětlit?
Alan.Cox
xmartjan: To jsou ta zaručeně pravdivá česká mainstreamová média? Co pravdivě informovaly o koronaviru, vakcínách, o dění na Ukrajině, o mnoha dalších věcech – a vždy objektivně a pravdivě?
Jihočech Honza
Různých fanatických nacionalistů je na UA plná prdel. Jak moc se to překrývá s neonacismem netuším, ale různých wolfsangelů a balkenkreuzů se tam objevilo dost, dokonce i v mainstreamu se o tom psalo. A když si vzpomenu, jaké dusno dělali těm skautům kvůli alpské protěži a těm dvěma vojákům z Afghánu (Honza jako Hohenstaufen)…
xmartjan
A fanatičtí nacionalisté v rusku nejsou? Vždyť je to +- stejná chamraď.
Jihočech Honza
A proč tedy jedny milujeme, zasypáváme penězi a zbraněmi, zatímco druzí jsou fujfuj?
xmartjan
Jedněm pomáháme, aby druzí zapomněli na Lisabon
Jihočech Honza
A co by asi dělali v Lisabonu, ty kokot dreveny?
Jestli Rusové o něco stojí, tak je to Konstantinopol.
xmartjan
Méďa se viděl v Lisabonu, vycházím z jeho slov
xmartjan
Komu by se nelíbilo v Istanbulu? :-) Už to řekli Turkům?
grg
Iste, ani Kyjev vlastne nikdy nechceli. To sú tie retrospektívne zmeny cieľov…
Alan.Cox
grg: Takže to shrňme, Rusko prohrává, Ukrajinci vyhrávají, NATO boduje na celé čáře, ekonomika Západu roste do obrovské prosperity. Ještě, že vás, grgu, máme, abyste nám připomněl fakta a realitu. Nehynucí a neskonalé díky vám! Jste muž, jaký je vždy třeba na informační frontě.
grg
Bla bla bla…
A chceli teda ten Kyjev, či nechceli?
Alan.Cox
grg: A co by s tím Kyjevem dělali?
Ruská federace hraje atriční válku o vyčerpání nepřítele. Prostě se bude válčit tak dlouho, až Ukrajina ekonomicky padne na hubu do sraček, a spolu s ním všechny západní podporující státy – až bude po všem.
Vy vůbec netušíte, jak probíhá válka o vyčerpání zdrojů nepřítele. Ta se opravdu nehraje tak, že do pár dní obsadíte území. Ta se hraje tak, že nepřítel padá do čím dál větších sraček ekonomicky, potravinově, energeticky, a jinak. A to se Ruské federaci daří, jsou v tom dobří, protože přesto, že Ukrajinu zásobuje celý Západ, tak jde Ukrajina do strašných, ale příšerných sraček.
grg
Aha, takže prílet na Hostomel a kolóna smerom ku Kyjevu a zase späť, to bolo vlastne vytváranie sračiek. To dáva zmysel, spolužiakov dedko tiež spomínal, že keď tiahli sovieti vo veľkej vlasteneckej cez ich dedinu, bola kompletne celá osraná. Tot 3D šachy, že na to ešte nikto neprišiel…
Alan.Cox
grg: Jak už jsem napsal, ještě že vás máme. Rusko prohrává, Ukrajina vítězí. Rusko jde ekonomicky do sraček, Západ zažívá neuvěřitelnou prosperitu.
Základní heslo války i života: Je důležité vyhrát válku, ne každou bitvu. Konečný výsledek rozhoduje.
grg
Už sa trochu opakuješ, nejaké nové frázy nemáš?
Alan.Cox
grg: Nemám, protože nejsem tak ideologicky uvědomělý soudruh jako vy. Jste prostě politicky na výši.
xmartjan
Kdybys měl někde IBAN, možná bych ti něco přispěl, třeba desetikorunu jako Míšovi a Péťovi, abys měl co žrát
xmartjan
On to píše všude dokola, protože nic jiného neumí a studovaný taky zrovna není. Je to prostě jeho mantra, Ukrajina a západ jde do sraček a Rusko nadevše. Prosťáček. Trochu mu závidím vidění světa. Náraz s realitou bude jednou krutý
xmartjan
A hlavně po něm nechtěj odpověď na otázky, na to fakt nemá kapacitu. Myšlení není jeho silná stránka, ba co víc, je to katastrofa
xmartjan
Oni na Kyjev nechtěli, a tak do roka, max dvou si vzpomenou, že vlastně ani na Ukrajinu ne. A pak pro jistotu přidají, že všech cílů bylo beze zbytku dosaženo.
Forge
xmartjan:
Ty jsi pěkně nasranej.A minimálně dva dny.
Co se ti přihodilo?
xmartjan
Bylo hezky a testastretta chtěla vyvětrat
Alan.Cox
Yaseeq: Že nikdo z těch proukrajinských imbecilů tady není schopen vysvětlit proč miluje Ukrajince a nenávidí Rusy.
Chápu u proukrajinských / protiruských prostě nedostatek vlastního mozku, takže je snažší jít s proudem, opakovat propagandu, a nenávidět koho je povoleno nenávidět – ostatně bude to tak bez bebíčka. Pohodlný postoj pro zbabělce, ovce, nemyslící.
Sysop
A tak jsou i lidi, kteri proste Rusaky nemaji radi z nejakeho rodinneho prokleti, a nebo taky lidi, kteri proste moc nepremysleji, nehrabou se v nejake historii, maji jednoduchy zivot, jednoduche naroky, nepatraji, neprepinaji a valka na UA pro ne zacala 25/3/22, takze je jasne, co a jak.
Nemuzes po kazdem chtit, aby vsemu rozumel. Ze to jsou volici a pak podle toho voli a pak se divi, to uz je, samozrejme, jina.
Forge
Sysop:
Nechci se vracet k jádru, ale jsou mezi námi i tací, kteří přemýšlí přespříliš.
No a to nejhorší je samo to podivno, co si hraje na člověka, ale je to zrůda.
Alan.Cox
Já to chápu. Například naprosto rozumím tomu, proč Cibulka nesnáší Rusy, a všude vidí ruské agenty a většinou i dvojité agenty.
Problém ale je, že ta protiruskost je většinou i příznakem, že chtějí zavést totalitu a politické procesy pro ty ostatní dezoláty a svině, co nechtějí lézt do konečníků Bruselu, Ukrajině, USA. A to už je reálná komplikace, kvůli kterým ta protiruskost vytváří stejné charaktery osob co Čurda nebo Moravec.
xmartjan
Totalitu chcou zavést všichni, bez ohledu, je to otázka udržení moci. V Rusku a Číně ji mají, na západě se pomalu ale jistě vtírá, má jen trochu lidštější tvář. Pokud si mám vybrat mezi totalitou západní/východní, beru západ, protože v této totalitě se dá jakžtakž žít
Jihočech Honza
Jak pro koho.
xmartjan
Tak jestli neumíš vydělat peníze v západní společnosti, nechtěl bych tě vidět v té východní
Alan.Cox
Ekonomické výsledky a statistiku současné Západu mluví o tom, že většina Zápaďanů pokulhává ve výdělcích. Zatímco třeba v Rusku je to mnohem snadnější – viz světové statistiky.
xmartjan
Ano, průměrný plat v rusku je přímo snový! A když chcou koupit měnu, kterou by se dalo někde zaplatit, je to ještě lepší!
Alan.Cox
To není nic proti průměrnému platu v Zimbabwe! Tam není problém ani miliónový (a v určitých dobách ani miliardový) měsíční plat!
xmartjan
Bože můj, ty jsi fakt naprostý prosťáček. Je mi tě líto.
Alan.Cox
Západ vůbec nezakazuje žádné weby, ani pod Vítem Rakušanem, ani pod Lejenovou.
Pokud se dostanete na ruskou stránku, je to trestné. Pozor na to. Zapomínáte sledovat poslední zákonodárné aktivity České republiky a Evropské unie.
xmartjan
Neboj, já mám pro strach uděláno
Jihočech Honza
Někdo možná nemá rád Rusáky kvůli roku 1968, ale většina modrožlutých fangličkářů by vesele nenáviděla Ukrajince a milovala Rusy, kdyby Ursulka a spol uvítala SVO jako boj s fašisty proti levnému russsskému plynu by nic neměla, neb by nám pomáhal dekarbonizovat.
Alan.Cox
Spíše je dlouhodobý proces, jeden z řady procesů co tu rozehrál Západ. Vedle procesu „zničení českého průmyslu a podnikání“ a „kompletní zničení českého vzdělanosti“ spolu s procesem „zničení Čechů, jejich historie, kultury a národa“ je tu ještě proces „vytvoření obludné nenávisti k Rusům“.
Ono to začalo už tím, že čeští historici a různé instituce typu „Paměť národa“ a mapování doby před 1989 – je jeden podvod vedle druhého. Žádný český projekt, historik, skupina nemapuje objektivně dobu před 1989. Pouze sbírají kompro na tu dobu. Většina lidí si neuvědomuje, že je to svinstvo ze strany Západu jako hrom.
Stačí chvíli vypnout emoce, a začít dávat vedle sebe události, skutečné události. Politické procesy 50. let versus mccarthysmus 50. let v USA. Znárodňování versus zabavování zlata v USA, nebo dnešní znárodnění ruského majetku celým Západem. Západ podporující Adolfa Hitlera včetně bankéřů a korporací versus Sovětský svaz, který ho porazil. V podstatě jen člověk zjistí, že Západ svá svinstva barví propagandou na andělskou bělobu, zatímco očerňuje Východ. Západ přitom smrdí sírou mnohem více než Východ, ale propaganda se snaží Západ navoněn nejsilnějšími voňavkami jarních květů co existují.
Jihočech Honza
Tak daleko bych nezašel, zabavení měnového zlata (FBI fakt neprohledávala hrnky, jestli tam nemají American eagly) se nedá srovnávat s masovým ožebračením sedláků, fabrikantů i živnostníků. Stalinistký režim byl nesrovnatelně horší než Západ ve 30.-50. létech.
Ale tomu plivání špíny na bývalý režim chybí jeden zásadní postřeh, který někdy v uvolněných šedesátých létech přinesl Jan Werich – tohle není socialismus, o jakém jsme snili, ale důvody, proč vznikl, ty nezmizely…
Alan.Cox
Západ to dělal chytřeji. Namísto přímého hulvátského znárodňování prostě lidi přivedl do ekonomické nouze, kdy byli nuceni sami prodat.
misaka
Ano, jw, kterého si chtějí obě strany názorove přivlastnit, něco v tomto duchu řekl. Krátce před tím, než ho utli v tv a filmu.
Pravda taky je, že nebyl ten, komu by vzali majetek a syna či dceru poslali k ptp či do lágru.
Voskovec věděl, proč se nikdy nepodíval na císařova pekaře….přestali by si psát.
Jihočech Honza
Ovšem taky nebyl ten, pro kterého měl bývalý režim jen doživotní dřinu v dole či jako čeledín u sedláka.
Voskovec taky žil v USA v době, kdy vláda dělala mnohá opatření, která byla s Východem v souladu, FDR, Truman ani Eisenhower nebyli žádní liberálové ani libertariáni.
tenton
Vedle procesu „zničení českého průmyslu a podnikání“ a „kompletní zničení českého vzdělanosti“ spolu s procesem „zničení Čechů, jejich historie, kultury a národa“ je tu ještě proces „vytvoření obludné nenávisti k Rusům“.
Jako kdybych četl Hegenbarta: http://www.hegenbart.cz/2023/07/nepoliticky-pohled-na-politiky-a-politiku/
Alan.Cox
Takže Hegenbart ode mě opisuje?
xmartjan
Podívej se na projekt zapomenuté expedice, zase nemáš pravdu
Ale v pořádku, je dost důvodů, proč nemít rád Rusko i celý Východ. Mě jen sere, že se z prosté velmocenské přetahované o to, kde bude Trautenberkovo a kde Krakonošovo, dělá souboj dobra se zlem, přesněji Absolutního DOBRA s Absolutním ZLEM.
Alan.Cox
Ano, to je vypíchnutí podstaty. Chápu, že někdo má / nemá rád tu kterou velmoc. Ale že se z toho dělá boj dobra se zlem.
misaka
Ty sám děláš že západu absolutní zlo, se nediv.
Rusaky tady nikdo moc nemusí, protože tu pobyli, čili známe a víme.
Jihočech Honza
Z dnešního Západu.
Němci taky pobyli, a přitom jsou dnes největší kámoši.
misaka
Ne tak dlouho a ne jako přátelé.
Laciné…
xmartjan
A navíc se celkem naučili chovat, co Sysope?
Nomad
..naučili Sysopa skákat..
xmartjan
:-DDD
Jihočech Honza
Ono to v těch třicátých a čtyřicátých létech bylo složitější…
Třeba taková Adina Mandlová se s Němci docela skamarádila.
xmartjan
A co jako?
Jihočech Honza
No nic. Rozhodne konečný výsledek. Pak se ukáže, kdo byl prozíravý a kdo vsadil na špatnou kartu.
xmartjan
Trochu offtopic, jako vždy
Jihočech Honza
Tak on topic. Němci nás chtěli dílem poněmčit, dílem vystěhovat, dílem vyhladit. To je ovšem zapomenuto, taková je život.
Sověti z nás nechtěli udělat Rusy, jen tu chtěli mít spřátelený režim, který by znemožnil opakování června 41. A protože komunisté byli nejlepšími a nejvěrnějšími dědici tradic národních, zašli ještě dál, než bylo ze sovětského pohledu nutné.
A když se to KSČ v roce 68 začalo vymykat z rukou, zasáhli. Přičemž jim nevytýkali mocenský zásah a těch pár desítek mrtvých, ale znemožnění toho opravdového socialismu.
celý to je jenom vo tom, že několik různejch komoušskejch band (stalinisti, trockisti a další revolucionáři) se perou vo moc, tady jednu bandu v ’68 vodstavila jiná banda, a ta vodstavená je za to dodnes do krve nenávidí, a když se pak nejak dotlačila k lizu po kotrmelcu, tak to té druhé dává sežrat, no
xmartjan
Asi první příspěvek, kde by se s tebou dalo souhlasit, i když o detailech bych polemizoval, ale ty nejsou pro teď důležité.
Alan.Cox
Behemot: Ale všechny ty komunistické bandy se považují za disidenty v boji proti komunismu. Nejvíc se za disidenty proti komunismu považují trockisti, což byla ta nejsvinštější partaj komunistů, která může za největší zvěrstva za bolševiků.
xmartjan
Ano, rusové ve jménu udržení sféry vlivu páchali různé zločiny, nevymanili se z toho do dneška. Neříkám, že jinde to není stejné. Ano, je.
Jihočech Honza
Kolik životů stál například převrat generála Pinocheta vs zásah v roce 68…
xmartjan
Je to podstatné? Domnívám se že nikoliv. Chile není ČR, tak proč srovnávat nesrovnatelné…
Jihočech Honza
A Putin není Hitler…
xmartjan
To není, ale snaží se dost
Hroch_bahenni
misaka 15.8.2024 v 22:32
??? Němci o sobě tvrdili, že jsou přátelé. Že chrání Evropu před mongoloidními pololidmi z východu.
A Hácha (pravda, donucen hrubým nátlakem) svěřil budoucnost českého národa do rukou vůdce.
Jihočech Honza
Pro zajímavosť, můj otec navopak „pobýl“ u Němců, býl totálně nasazené, ale nigdá protivá nim neřekl křivýho slova.
Potom z Totaleinsatzu zdrhl, došél pěšky z Hermann Göring Werke dom, a býl svědkem vosvobození našé malé vsi Rudó armádó. No a na základě této zkušenosti, dyš mluvíl vo Rusách, tak jako vo sviňách zlodějskéch nenažranéch.
Hroch_bahenni
vltava
Nojo, ale většina těch, co byli na Totaleinsatzu, se tam nehlásila z nadšení a oddanosti Říši a Vůdci, a taky asi dělala jinou práci. proto jejich vzpomínky jsou poněkud odlišné.
No a díky tomu, že se hodným Němcům všechno nepodařilo, mí předci neproletěli komínem v Osvětimi.
Hroch_bahenni
Pišu „býl totálně nasazené“, to je trpné rod, gde vidíte to hlášení z nadšení to fakt nevim. Prácu dělál svoju, zámečnickó, to jo. Než postavili HGW, tak býl v Lincu u nejakýho sókromnika, a pré se tam mňél lepčí jak předtým u nás.
Hroch_bahenni
vltava
I věci, které jsou povinné, se dají dělat s nadšením. Když měl tak dobré zkušenosti s anšlusovaným Linzem… A pak z Totaleinsatzu byl spokojený, co jsem z Vašeho komentáře pochopil.
I se zámečníky se dá zacházet různě.
Hroch_bahenni
Porád nevim gde vidíte to nadšení a spokojenosť, dyš pišu, že s tama zdrhl.
U sókromnika v Lincu dobrý, ale v HGW to už stálo za hovno. proto taky zdrhl.
Ale asi Vám to nerozmluvím.
Forge
vltava:
Můj děd byl taky totálně nasazenej a prostě ho odvezli.Po půl roce zdrhnul.
No, zdrhnul.To je silný slovo:Šel pěšky domu na statek a tam pak ve velkém neklidu fungoval.Měl štěstí, že náš statek nebyl velkostatek.Takže němčurákům stačily dávky.Čeledíni a děvečky byli „spokojení“ a drželi hubu.Což byl zázrak.
Že to nikdo nepropálil.
Co nastalo po únoru už je jiný příběh.
quadra
No vidis, a to este takym totaleinsatz nasadenym Nemci vyplacali bolestne po vojne.. este v 90. rokoch po prevrate, poznal som expartizana, ktoreho Nemci zbalili po „povstani“ a odlifrovali na farmu kdesi pri Lubecku, musel tam sice makat od svitu do mrku, ale mal co zrat a strechu nad hlavou, kedze to bolo na vidieku, ani mu nepadali bomby na hlavu.
Dostal nejakych 7 tisic DM, vtedy to bol prijemny bonus v ranom stadiu budovania kapitalizmu.
quadra
Kvalifikovanym ludom (co isli dobrovolne pracovat a boli potrebni pre Risu) Nemci platili podstatne viac, ako by zarobili na Slovensku ci v protektorate.. situacia rovnaka ako teraz.
Alan.Cox
Západ vždy oceňuje lidi, co se spojí s nacisty. To platilo tehdy, to platí i v roce 2024.
Hroch_bahenni
No tak jasně, mj. umělý kurzový rozdíl RM vs. koruna. Předpokládám, že je platili v RM.
tak je hrozný překvápko, že po tech pár tisícách kilometrů jatek, co jim rajch po cestě připravoval, dyž jich sem došla řádově míň jak desetina, se chceli konečně trochu nažrat a tak, to je naprosto nepochopitelný, no…
Behemot
„se chceli konečně trochu nažrat“
Přesňe. Vedle v dědiňe molodcom uvolnili školní byt. Přišli dvá, nédřív pré že musijó prohledat školu, sice tam nebyla noha, ale pré „Náda iskať Germana“. Tak prohledávali, až po kabinet. Tam jeden uviďél velkó flašu s naloženéma žabama a čolkama. „Špiritus!“ Votevřél to, hrábl do teho rukó, čolky vyhodíl na zem a votočíl to do sebe.
Forge
Možná se přitom zakuckal.Formaldehyd dost štípe:-)
xmartjan
Skvělá historka :-D
xmartjan
Až příště poletím nad Moskvou letadlem, tak to bude bombardér.
Kurva, to jsem se zasmál. No, nic, pomalu bude čas vytáhnout z almary bombera.
Alan.Cox
Neznám žádnýho, gdo miluje Ukrajince.
Pro lidi vokolo mně, aj pro mně, je Ukroš a Rus jeden čert.
Ale tó válku, tó začalo Rusko.
Alan.Cox
Rusko začalo všechno zlé.
Nejhorší je, že separatisté na Donbase už od 2014 napadají zákeřně kyjevské nacisty, co je chtěli jen zgenocidovat a vyhladit. A oni ty separatistické svině ne a ne dobrovolně chcípnout, ale dokonce začali bojovat za své životy! Co si to dovolují!
Srbové zákeřně napadli USA a NATO. Lybie napadla zákeřně USA. Sýrie zákeřně napadla USA. Írák zákeřně napadl USA a NATO. Mali zákeřně napadla Francii. Venezuela se pokouší podkopat USA a jejich režim.
Alan.Cox
Né, néhorší só trpaslící.
A všecko zlý začalo co sme slezli ze stromů. To sme si fakt posrali veget.
jizlivec
Však jsme neslezli dobrovolně…
Z džungle do stepi nás vyhnali schopnější primáti – šimpanzi a gorily…
A potom nás z přívětivé Afriky zase ti schopnější vyhnali na nehostinný sever…
No a to nás donutilo vynalézt pokrok*…
* Ten, co ho dnešní tzv. „pokrokáři“ zatracují…
Alan.Cox
Pokrok je výmysl proruských agentů! Pokrok je proti evropským hodnotám! Pokrok je největší nepřítel Západu, EU a NATO! Kdo horuje za pokrok, ten je zrádce a nepřítel!
Alan.Cox
Myslíte trpaslíky jako je Dana Drábová?
Alan.Cox
Slezení ze stromů není nevratná operace. Můžete na ně zase vylézt. To je ta výhoda.
Alan.Cox
Jinak samozřejmě Židé v čele s Kolomojským a Zelenským v roce 2022 rozehráli sled událostí, na konci kterém vyhraje Ukrajina a Izrael. Doslova svým nepřátelům ufrknout, a to tak, že Ukrajina i Izrael přestanou existovat – a tím zabrání tomu, aby se dali porazit. Mazaná taktika.
xmartjan
1) v rusku není korupce, aha
2) v rusku není papalasismus/oligarchie, aha
3) v rusku není mafie, aha
4) Utkin
5) ukrajinský hladomor, aha
6) cena svobody
7) problémy neřeší nikdo, ani Babiš, ani Fiala, ani Zeman, ani Klaus
8) které? Moji tetu znásilnil rusak
9) lepší dělat charitu než podpořit zločin
10) nikdo tě nenutí
11) nikdo tě nenutí
12) ano, zdravý rozum chybí, ale zas tak špatné to není, spíše zveličované médii
xmartjan
Místní rusoskvadra nějak slábne, na otázky odpovědět neumí, jen přidává do ignorlistu. Srabi
Děkuji všem za dynamickou diskusi.
Jen mě trochu překvapilo, že se nikdo nepostavil na obranu ono „zpatnáctinásobení“ ruského vojenského průmyslu. Generál neuvedl zdroj, tak jsem doufal, že někdo šikovnější to dohledá a dokáže, že Rusko opravdu protivníka svou výrobou slavně válcuje.
corona
J. N. Zamazal, slavný žurnalista…
.
quadra
A ze sa pytam, uz postavil Hermann Goring Reichswerke tu slubovanu fabriku na Ukrajine?
Alan.Cox
My jsme ten článek ani nečetli.
Chápeme váš milostný vztah ke generálu Pelzovi, ale ta červená knihovna je obecně nuda.
Ukrajinští padouši a férová ruská odpověď
Zatímco ruská speciální operace na Ukrajině probíhá, mnozí si kladou otázku, jaký je důvod jejího spuštění. Jedním z důvodů jsou ukrajinské fašistické síly.
Od Západem podporovaného převratu v Kyjevě v roce 2014 politické organizace spojené s neonacisty infiltrovaly ukrajinskou mainstreamovou politiku, když ukrajinská vláda vyslala vojáky, aby se pokusili rozdrtit povstání na Donbasu silou.
Zatímco Ukrajina vedla válku proti odtrženým silám v Doněcké a Luganské lidové republice, neonacistické skupiny na Ukrajině se proslavily svou bojovnou rétorikou vůči obyvatelstvu na východě země a také horlivou účastí v občanské válce.
Batallion Azov byl původně dobrovolnická milice vytvořená v květnu 2014 krátce po převratu v Kyjevě.
Prvním velitelem jednotky byl pravicový nacionalista Andrij Biletskij, který vedl polovojenskou nacionálně socialistickou skupinu s názvem „Patriot Ukrajiny“ a v roce 2008 byl zakladatelem neonacistické skupiny Social-National Assembly (SNA).
V roce 2010 Biletskij, bývalý poslanec, zjevně řekl, že Ukrajina měla podle zpráv v záplavě západních mainstreamových médií „vést bílé rasy světa v závěrečné křížové výpravě… proti Semitům vedeným Untermenschen (podlidí)“.
Azov pohotově vstoupil do boje, když se nacionalisté a neonacisté začali nelegálně chopit moci po celé Ukrajině a střetli se s nepřátelskými silami takzvaného „antimajdanského“ hnutí.
Události v Oděse 2. května 2014 se staly jedním z definitivních okamžiků tohoto období, protože pouliční boje mezi neonacisty a protestujícími proti Majdanu přiměly ty druhé, aby se zabarikádovali v místním domě odborů.
S podporou nových ukrajinských úřadů byla obklíčená budova zapálena benzínovými bombami. Téměř 50 lidí bylo zabito, buď upáleno zaživa, nebo při skoku k smrti z oken, aby unikli plamenům. Při děsivých událostech bylo zraněno asi 250 dalších demonstrantů.
Azov se zúčastnil následných nepřátelských akcí v Donbasu a v listopadu 2014 byl začleněn do Národní gardy Ukrajiny, ačkoli její členové nadále nosili neonacistické a SS podobné symboly a ozdoby a otevřeně vyjadřovali neonacistické názory.
Jejich logo odráží Wolfsangel, jeden z původních symbolů používaných 2. tankovou divizí SS Das Reich. Zástupci praporu Azov však tvrdili, že jejich symbol je zkratka hesla „Národní myšlenka“ v ukrajinštině.
Ukrajinské úřady se neobtěžovaly skrývat skutečnost, že v roce 2014 Azov tvořili neonacisticky orientovaní dobrovolníci ze zemí jako Švédsko, Itálie, Francie, Bělorusko, Kanada a Slovinsko.
V roce 2016 Úřad vysokého komisaře OSN pro lidská práva (OHCHR) obvinil prapor Azov, oficiálně povýšený na pluk v lednu 2015, ze spáchání válečných zločinů, jako je hromadné rabování, nezákonné zadržování a mučení. V současné době se „Oddělení zvláštních operací“ Azov zabývá protiprůzkumnými a speciálními zbrojními operacemi ukrajinské armády.
Už jsi poslal Míšovi a Péťovi pětku? Jinak zdechnou dneska hlady…
Ještě jsi zapomněl na toho rusackeho fašistu, co ho pohřbili zaživa s Předkožkinem v letadle, jakpak se to jmenoval?
Odpovím si sám, Utkin to byl!
Máš gnozeologicky problém:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-prigozin-valka-ukrajina-naciste-demilitarizace-nato.A230324_194703_zahranicni_jhr
xmartjan: To jsou ta zaručeně pravdivá česká mainstreamová média? Co pravdivě informovaly o koronaviru, vakcínách, o dění na Ukrajině, o mnoha dalších věcech – a vždy objektivně a pravdivě?
Je tam video a rusky snad rozumíš
xmartjan: To jsou ta zaručeně pravdivá česká mainstreamová média? Co pravdivě informovaly o koronaviru, vakcínách, o dění na Ukrajině, o mnoha dalších věcech – a vždy objektivně a pravdivě?
Občas napíšou i pravdu, obzvláště když se u tohoetypek dám natočí
xmartjan: To jedině když se spletou, nebo špatně pochopí noty. Pak následuje několik měsíců dementi té pravdivé informace.
Kdyby mi Zamazal dělal tak obrovskou reklamu, jako dělá Pelzovi – znal by mě celý svět. Nelze ani penězi vyjádřit reklamní a PR hodnotu Zamazalových článků pro generála Pelze.
Že by rozesírači zase v akci?
https://casopisargument.cz/58818
Zatímco Pelz používá mozek, aby vyhodnotil to, co probíhá /což samosebou neznamená, že se v detailech nemůže mýlit), uslintaný Zamazal vytrvale napadá cokoliv, co mu nezapadá do jeho vidění světa.
Tvůj bezcenný a navíc zcela mylný názor:-P
xmartjan: tvůj bezcenný a navíc zcela mylný názor
Źe je můj názor pro blbečky jako ty bezcenný, mě jenom těší.
A ty napadas cokoliv, co nezapadá do tvého vidění světa, můžeš si s ním podat ruku, blbečku
Xmartjan je něco jako Danuše Nerudová. Nedokáže napsat nic, co by mělo náznak věcné myšlenky.
Celková informačního hodnota všeho, co dosud xmartjan napsal je celých nula bitů.
Bit nenese informace, vole, ale data
Bit je jednotka informace. Douč se.
(https://en.wikipedia.org/wiki/Information_theory)
Otázka pro blbečka jako ty: mám jeden bit, jakou nese informaci?
Na všechno najdeš odpověď v tom textu na wikipedii. Přeci nebudu sebevědomého kreténa, u kterého sebevědomí je o půl vesmíru za znalostmi, učit základy teorie informace! To nechám na tvém samostudiu.
AC/HD:
Samostudium na wikině taky nepokryje všechno.To Alíku přeci dobře víš.Pomni nedávný trapas ohledně datových kablíků.
Jsem sice v tvém Královském igňoru, ale všichni si to doufám vryli do paměti.
To, že je xmartjan vemeno nehraje roli.
Chtěl bych jen upozornit, že tu druhou reakci nevidím. „Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.“
AC/HD:
Leda kyselou prdel, šmíráku úchylnej.
Čteš si to napravo a pak děláš zagorku.
Jseš nudnej.
Zase jsi neodpověděl. Jakou informaci tedy nese jeden bit? Řekni mi
xmartjan: Viz má odpověď ve 21:58. Tam najdete vše, co potřebujete.
Ne, nenajdu. Ptám se naprosto triviální otázku, na kterou neumíš/nechceš odpověď. Prozradím ti tu záhadu, že samotnytbit nenese žádnou informaci
Chápu, že nerozumíš rozdílu mezi informacemi a daty, proto jsme taky každý někde jinde
Bit je jednotka informace. Douč se.
(https://en.wikipedia.org/wiki/Information_theory)
Ty věříš západní Wikipedii? Studuj
Zase jsi neodpověděl. Jakou informaci tedy nese jeden bit? Řekni mi
že vlastně nikdo z těch proruskejch imbecilů tady není schopen vysvětlit, proč nenávidí Ukrajince a miluje rusáky. Prostě pokusit se dát dohromady nějaký důvod. Tedy ne, že by to někdo normální pochopil, ale jen to zkusit…
Jejda, to je prosté:
1) protože je Rusko dnes západnější země než zwokovatělý, multikulturní, zelený Západ
2) protože vyzvali pyšného amerického hegemona
3) protože je nenávidí lidé, kterými hluboce pohrdám a považuji je za škůdce naší vlasti i celého Západu
1) směšné
2) směšné
3) xenofob
vidíš, a mě to to přijde docela důležité.
přidám dalí:
4) Západ je protikřesťanský, putinovské Rusko přinejmenším neutrální.
5) porážka NATO by snad mohla vést k sebereflexi, že Západ dělá něco špatně
4) Kadyrov
5) o jaké porážce nato se prosím bavíme? :-DDD
4) Lepší Kadyrov než Šamil Basajev.
5) vystřílení banderovců, znovupřipojení ruských území, plodná hospodářská spolupráce v rámci BRICS…
Ten váš BRICS, to je teda vážně něco. Vždycky, když tenhle spolek někdo vytáhne, je naprosto zřejmé, že se jedná o naprostého idiota a ignoranta ekonomických zákonů… Sorry, ale věřit BRICSu je pro mě asi jako věřit v panenku Marii
Tak mi pověz něco o těch ekonomických zákonech…
Mimochodem, zrovna jsem se vrátil z Římova, kde literátské bratrstvo z Netolic mělo krásný koncert z barokních poutních písní k římovské Matce Boží.
https://youtu.be/wpKA1meiJzs?t=2039
Jen idiot, debil a kretén jako je xmartjan udělá z existence BRICSu věc víry. To fakt musíš být totální feťák nebo úplně vymaštěný. Na to se jinak nedá reagovat.
Ty vůbec nechápeš psaný text,kurva. Zkus si to párkrát přečíst, zamyslet, a kdyžtak se zeptej někoho s IQ nad sto, co jsem napsal
Zatím jsi napsal jen hromadu sraček. Útoky ad hominem nebo popírání reality. Nic, co by za to stálo.
BRICS a popírání reality, to sedí, ale trochu jinak, než máš na mysli
xmartjan: Vzhledem k tomu, že jsi dosud nenapsal nic, co by mělo nějakou informační hodnotu, budu tě dále ignorovat. Děkuji za pochopení.
Ignoruj, ignorante. Na otázku odpovědět neumíš, jen opakujes naučené nesmysly
ad 5) NATO dostalo nakopáno na prdel i od středověkých pasáčků koz v Afghánistánu.
Aha, že jsem si nevšiml. Definuj nakopano na prdel. Ano, zavedení loutkové vlády se nezdařilo, ale vojenská prohra to nebyla. Jen nepostupovali jako rusáci a nesrovnali všechno se zemí a raději uzavřeli pochybný obchod s teroristy
1) Amíci z Afghánistánu zdrhli jako malí kluci. To prostě nenatřeš na jinou barvu. Amíci dostali nakopáno na prdel a celý svět to vnímal jako prohru USA / NATO.
2) Zatím Amíci srovnali se zemí všechno, kde mohli. Za sebou nechávali měsíční krajinu. Rusové to tak nedělají. Lžeš, a jsi s každým dalším tvým příspěvkem víc a víc nedůvěryhodný.
1) neříkám že to byla výhra, jen pochybný obchod s teroristy, ekonomicky nedávalo smysl zůstat
2) bachmut, Mariupol, spousta dalších míst je co?
3) důvěryhodnost nás dvou ať posoudí jiní, ale tvá bezmezná zaslepenost mi dává velkou šanci
xmartjan:
ad 1) Amíci prostě na to neměli. Afghánci jim nakopali zadek. Bylo to prohra USA / NATO / Západu, a celý svět to tak vnímal.
ad 2) Bachmut a Mariupol byl rok těžkých bojů, nikoli běžný boj. A Mariupoli byla ocelárna Azovstal, která měla sedm pater podzemí a v nich měsíce ukrytí kovaní ukronáckové z Azova.
ad 3) Tvoje lhaní a popírání faktů je tak obrovské, že ti nedávám nejmenší šanci. Navíc generuješ jen žumpu, stačí se podívat na tvé další komentáře. Jenom stoka od tebe.
A nakopali afgánci prdel I rusakum?
Protože trpíte Alzheimerovou demencí, připomenu vám, na jaké téma a vlákno reagujete:
Jihočech Honza: „5) porážka NATO by snad mohla vést k sebereflexi, že Západ dělá něco špatně“
xmartjan: „5) o jaké porážce nato se prosím bavíme? :-DDD“
Takže Afghánci taky nakopali rusakum prdel,co?
xmartjan: Nic, jen jste lhal, že NATO neutrpělo porážku.
Porážku v Afghánistánu mám spjatou především s rusaky
Já mám xmartjana spjatého s blbostí a hysterickými emocionálními výkřiky.
Protože nedokážeš věcně argumentovat, hňupe
xmartjan
15.8.2024 v 22:51
ses na sebe zrovna čučel do žrkadla, dyž to dřístal? :o)
Dřysta možná tvoje stará, gyzde
Je fakt, že tvoje blbost a emocionální výkřiky stojí za to
xmartjan
15.8.2024 v 22:52
tolik sebereflexe bych vod takovýho pablba, jak seš ty, teda fak nečekal
neska ses nesjížděl bo co?
Sjíždějí se trosky, to fakt nejsem.
Yaseeq:
Kdybys tady byl déle, tak by jsi zjistil, že důvodů netřeba.
A teď mi vyvstalo deja-vu, kdy padla otázka: Co je normální?
Doteď platilo, že normální = přirozené.
Protože:
1) nemáme rádi korupci;
2) nemáme rádi papalášismus / oligarchii;
3) nemáme rádi ukrajinskou mafii;
4) nemáme rádi nacismus, hákové kříže, nacistické orlice ani hajlování;
5) nemáme rádi genicidy národů, kterými je Ukrajina a Ukrajinci proslulá v historii i současnosti;
6) nemáme rádi zvyšování daní kvůli Ukrajině;
7) protože vidíme hafo neřešených českých problémů, které vláda neřeší údajně kvůli Putinovi a Babišovi;
8) nechceme další znásilňované a umlácené holky ukrajinskými připrchlíky;
9) nechceme vysávání českého sociálního a zdravotniho a důchodového rozpočtu kvůli miliónu ukrajinských parazitů, kteří si to celý život neplatili jako Češi;
10) nikdo nemá rád povinně vnucovanou lásku k nějakým Ukrajincům – to je jako povinně 3x denně souložit Drábovou a usmívat se u toho;
11) nikdo nemá rád povinně vnucovanou nenávist k Rusům, kteří nám mimochodem zachránili kejhák před Hitlerem a dalšími západními vymoženostmi a hodnotami;
12) protože západní hodnoty současnosti je něco, co už nechce nikdo na světě – LGBTQ, migrační násilí, radikální islám, neschopnost evropských lídrů, ekoterorismus, genderové přešívání malých dětí, všechno do kopru, chudoba, zakazování aut a žárovek a všeho, …
1) v rusku není korupce, aha
2) v rusku není papalasismus/oligarchie, aha
3) v rusku není mafie, aha
4) Utkin
5) ukrajinský hladomor, aha
6) cena svobody
7) problémy neřeší nikdo, ani Babiš, ani Fiala, ani Zeman, ani Klaus
8) které? Moji tetu znásilnil rusak
9) lepší dělat charitu než podpořit zločin
10) nikdo tě nenutí
11) nikdo tě nenutí
12) ano, zdravý rozum chybí, ale zas tak špatné to není, spíše zveličované médii
Hele a je lepší mafie Russká v Russku nebo Ukravínsská v čessku ?
Může mi prosím někdo z místních odborníků poradit, jak je to s těmi nacisty na Ukrajině? Jsou nebo nejsou?
Zatím ještě jsou, ale už jsou jich, gerojů, plné hřbitovy.
Takže ten hrdina Prigozin, který tam na rozdíl od potentátů z Kremlu, nějaký čas celkem úspěšně bojoval, ten lhal, když tvrdil, že tam žádní nejsou? Já tomu fakt nerozumím, můžeš mi to vysvětlit?
xmartjan: To jsou ta zaručeně pravdivá česká mainstreamová média? Co pravdivě informovaly o koronaviru, vakcínách, o dění na Ukrajině, o mnoha dalších věcech – a vždy objektivně a pravdivě?
Různých fanatických nacionalistů je na UA plná prdel. Jak moc se to překrývá s neonacismem netuším, ale různých wolfsangelů a balkenkreuzů se tam objevilo dost, dokonce i v mainstreamu se o tom psalo. A když si vzpomenu, jaké dusno dělali těm skautům kvůli alpské protěži a těm dvěma vojákům z Afghánu (Honza jako Hohenstaufen)…
A fanatičtí nacionalisté v rusku nejsou? Vždyť je to +- stejná chamraď.
A proč tedy jedny milujeme, zasypáváme penězi a zbraněmi, zatímco druzí jsou fujfuj?
Jedněm pomáháme, aby druzí zapomněli na Lisabon
A co by asi dělali v Lisabonu, ty kokot dreveny?
Jestli Rusové o něco stojí, tak je to Konstantinopol.
Méďa se viděl v Lisabonu, vycházím z jeho slov
Komu by se nelíbilo v Istanbulu? :-) Už to řekli Turkům?
Iste, ani Kyjev vlastne nikdy nechceli. To sú tie retrospektívne zmeny cieľov…
grg: Takže to shrňme, Rusko prohrává, Ukrajinci vyhrávají, NATO boduje na celé čáře, ekonomika Západu roste do obrovské prosperity. Ještě, že vás, grgu, máme, abyste nám připomněl fakta a realitu. Nehynucí a neskonalé díky vám! Jste muž, jaký je vždy třeba na informační frontě.
Bla bla bla…
A chceli teda ten Kyjev, či nechceli?
grg: A co by s tím Kyjevem dělali?
Ruská federace hraje atriční válku o vyčerpání nepřítele. Prostě se bude válčit tak dlouho, až Ukrajina ekonomicky padne na hubu do sraček, a spolu s ním všechny západní podporující státy – až bude po všem.
Vy vůbec netušíte, jak probíhá válka o vyčerpání zdrojů nepřítele. Ta se opravdu nehraje tak, že do pár dní obsadíte území. Ta se hraje tak, že nepřítel padá do čím dál větších sraček ekonomicky, potravinově, energeticky, a jinak. A to se Ruské federaci daří, jsou v tom dobří, protože přesto, že Ukrajinu zásobuje celý Západ, tak jde Ukrajina do strašných, ale příšerných sraček.
Aha, takže prílet na Hostomel a kolóna smerom ku Kyjevu a zase späť, to bolo vlastne vytváranie sračiek. To dáva zmysel, spolužiakov dedko tiež spomínal, že keď tiahli sovieti vo veľkej vlasteneckej cez ich dedinu, bola kompletne celá osraná. Tot 3D šachy, že na to ešte nikto neprišiel…
grg: Jak už jsem napsal, ještě že vás máme. Rusko prohrává, Ukrajina vítězí. Rusko jde ekonomicky do sraček, Západ zažívá neuvěřitelnou prosperitu.
Základní heslo války i života: Je důležité vyhrát válku, ne každou bitvu. Konečný výsledek rozhoduje.
Už sa trochu opakuješ, nejaké nové frázy nemáš?
grg: Nemám, protože nejsem tak ideologicky uvědomělý soudruh jako vy. Jste prostě politicky na výši.
Kdybys měl někde IBAN, možná bych ti něco přispěl, třeba desetikorunu jako Míšovi a Péťovi, abys měl co žrát
On to píše všude dokola, protože nic jiného neumí a studovaný taky zrovna není. Je to prostě jeho mantra, Ukrajina a západ jde do sraček a Rusko nadevše. Prosťáček. Trochu mu závidím vidění světa. Náraz s realitou bude jednou krutý
A hlavně po něm nechtěj odpověď na otázky, na to fakt nemá kapacitu. Myšlení není jeho silná stránka, ba co víc, je to katastrofa
Oni na Kyjev nechtěli, a tak do roka, max dvou si vzpomenou, že vlastně ani na Ukrajinu ne. A pak pro jistotu přidají, že všech cílů bylo beze zbytku dosaženo.
xmartjan:
Ty jsi pěkně nasranej.A minimálně dva dny.
Co se ti přihodilo?
Bylo hezky a testastretta chtěla vyvětrat
Yaseeq: Že nikdo z těch proukrajinských imbecilů tady není schopen vysvětlit proč miluje Ukrajince a nenávidí Rusy.
Chápu u proukrajinských / protiruských prostě nedostatek vlastního mozku, takže je snažší jít s proudem, opakovat propagandu, a nenávidět koho je povoleno nenávidět – ostatně bude to tak bez bebíčka. Pohodlný postoj pro zbabělce, ovce, nemyslící.
A tak jsou i lidi, kteri proste Rusaky nemaji radi z nejakeho rodinneho prokleti, a nebo taky lidi, kteri proste moc nepremysleji, nehrabou se v nejake historii, maji jednoduchy zivot, jednoduche naroky, nepatraji, neprepinaji a valka na UA pro ne zacala 25/3/22, takze je jasne, co a jak.
Nemuzes po kazdem chtit, aby vsemu rozumel. Ze to jsou volici a pak podle toho voli a pak se divi, to uz je, samozrejme, jina.
Sysop:
Nechci se vracet k jádru, ale jsou mezi námi i tací, kteří přemýšlí přespříliš.
No a to nejhorší je samo to podivno, co si hraje na člověka, ale je to zrůda.
Já to chápu. Například naprosto rozumím tomu, proč Cibulka nesnáší Rusy, a všude vidí ruské agenty a většinou i dvojité agenty.
Problém ale je, že ta protiruskost je většinou i příznakem, že chtějí zavést totalitu a politické procesy pro ty ostatní dezoláty a svině, co nechtějí lézt do konečníků Bruselu, Ukrajině, USA. A to už je reálná komplikace, kvůli kterým ta protiruskost vytváří stejné charaktery osob co Čurda nebo Moravec.
Totalitu chcou zavést všichni, bez ohledu, je to otázka udržení moci. V Rusku a Číně ji mají, na západě se pomalu ale jistě vtírá, má jen trochu lidštější tvář. Pokud si mám vybrat mezi totalitou západní/východní, beru západ, protože v této totalitě se dá jakžtakž žít
Jak pro koho.
Tak jestli neumíš vydělat peníze v západní společnosti, nechtěl bych tě vidět v té východní
Ekonomické výsledky a statistiku současné Západu mluví o tom, že většina Zápaďanů pokulhává ve výdělcích. Zatímco třeba v Rusku je to mnohem snadnější – viz světové statistiky.
Ano, průměrný plat v rusku je přímo snový! A když chcou koupit měnu, kterou by se dalo někde zaplatit, je to ještě lepší!
To není nic proti průměrnému platu v Zimbabwe! Tam není problém ani miliónový (a v určitých dobách ani miliardový) měsíční plat!
Bože můj, ty jsi fakt naprostý prosťáček. Je mi tě líto.
Západ vůbec nezakazuje žádné weby, ani pod Vítem Rakušanem, ani pod Lejenovou.
Tak hlavně že v rusku nic nezakazujou:-D
Hlavně, že na Západě nebo v ČR nic nezakazujou.
Prubni: (https://ria.ru/)
Já se tam dostanu, ty ne?
Pokud se dostanete na ruskou stránku, je to trestné. Pozor na to. Zapomínáte sledovat poslední zákonodárné aktivity České republiky a Evropské unie.
Neboj, já mám pro strach uděláno
Někdo možná nemá rád Rusáky kvůli roku 1968, ale většina modrožlutých fangličkářů by vesele nenáviděla Ukrajince a milovala Rusy, kdyby Ursulka a spol uvítala SVO jako boj s fašisty proti levnému russsskému plynu by nic neměla, neb by nám pomáhal dekarbonizovat.
Spíše je dlouhodobý proces, jeden z řady procesů co tu rozehrál Západ. Vedle procesu „zničení českého průmyslu a podnikání“ a „kompletní zničení českého vzdělanosti“ spolu s procesem „zničení Čechů, jejich historie, kultury a národa“ je tu ještě proces „vytvoření obludné nenávisti k Rusům“.
Ono to začalo už tím, že čeští historici a různé instituce typu „Paměť národa“ a mapování doby před 1989 – je jeden podvod vedle druhého. Žádný český projekt, historik, skupina nemapuje objektivně dobu před 1989. Pouze sbírají kompro na tu dobu. Většina lidí si neuvědomuje, že je to svinstvo ze strany Západu jako hrom.
Stačí chvíli vypnout emoce, a začít dávat vedle sebe události, skutečné události. Politické procesy 50. let versus mccarthysmus 50. let v USA. Znárodňování versus zabavování zlata v USA, nebo dnešní znárodnění ruského majetku celým Západem. Západ podporující Adolfa Hitlera včetně bankéřů a korporací versus Sovětský svaz, který ho porazil. V podstatě jen člověk zjistí, že Západ svá svinstva barví propagandou na andělskou bělobu, zatímco očerňuje Východ. Západ přitom smrdí sírou mnohem více než Východ, ale propaganda se snaží Západ navoněn nejsilnějšími voňavkami jarních květů co existují.
Tak daleko bych nezašel, zabavení měnového zlata (FBI fakt neprohledávala hrnky, jestli tam nemají American eagly) se nedá srovnávat s masovým ožebračením sedláků, fabrikantů i živnostníků. Stalinistký režim byl nesrovnatelně horší než Západ ve 30.-50. létech.
Ale tomu plivání špíny na bývalý režim chybí jeden zásadní postřeh, který někdy v uvolněných šedesátých létech přinesl Jan Werich – tohle není socialismus, o jakém jsme snili, ale důvody, proč vznikl, ty nezmizely…
Západ to dělal chytřeji. Namísto přímého hulvátského znárodňování prostě lidi přivedl do ekonomické nouze, kdy byli nuceni sami prodat.
Ano, jw, kterého si chtějí obě strany názorove přivlastnit, něco v tomto duchu řekl. Krátce před tím, než ho utli v tv a filmu.
Pravda taky je, že nebyl ten, komu by vzali majetek a syna či dceru poslali k ptp či do lágru.
Voskovec věděl, proč se nikdy nepodíval na císařova pekaře….přestali by si psát.
Ovšem taky nebyl ten, pro kterého měl bývalý režim jen doživotní dřinu v dole či jako čeledín u sedláka.
Voskovec taky žil v USA v době, kdy vláda dělala mnohá opatření, která byla s Východem v souladu, FDR, Truman ani Eisenhower nebyli žádní liberálové ani libertariáni.
Vedle procesu „zničení českého průmyslu a podnikání“ a „kompletní zničení českého vzdělanosti“ spolu s procesem „zničení Čechů, jejich historie, kultury a národa“ je tu ještě proces „vytvoření obludné nenávisti k Rusům“.
Jako kdybych četl Hegenbarta:
http://www.hegenbart.cz/2023/07/nepoliticky-pohled-na-politiky-a-politiku/
Takže Hegenbart ode mě opisuje?
Podívej se na projekt zapomenuté expedice, zase nemáš pravdu
Včetně pana domácího https://dfens-cz.com/il-96-flight-report/
Ale v pořádku, je dost důvodů, proč nemít rád Rusko i celý Východ. Mě jen sere, že se z prosté velmocenské přetahované o to, kde bude Trautenberkovo a kde Krakonošovo, dělá souboj dobra se zlem, přesněji Absolutního DOBRA s Absolutním ZLEM.
Ano, to je vypíchnutí podstaty. Chápu, že někdo má / nemá rád tu kterou velmoc. Ale že se z toho dělá boj dobra se zlem.
Ty sám děláš že západu absolutní zlo, se nediv.
Rusaky tady nikdo moc nemusí, protože tu pobyli, čili známe a víme.
Z dnešního Západu.
Němci taky pobyli, a přitom jsou dnes největší kámoši.
Ne tak dlouho a ne jako přátelé.
Laciné…
A navíc se celkem naučili chovat, co Sysope?
..naučili Sysopa skákat..
:-DDD
Ono to v těch třicátých a čtyřicátých létech bylo složitější…
Třeba taková Adina Mandlová se s Němci docela skamarádila.
A co jako?
No nic. Rozhodne konečný výsledek. Pak se ukáže, kdo byl prozíravý a kdo vsadil na špatnou kartu.
Trochu offtopic, jako vždy
Tak on topic. Němci nás chtěli dílem poněmčit, dílem vystěhovat, dílem vyhladit. To je ovšem zapomenuto, taková je život.
Sověti z nás nechtěli udělat Rusy, jen tu chtěli mít spřátelený režim, který by znemožnil opakování června 41. A protože komunisté byli nejlepšími a nejvěrnějšími dědici tradic národních, zašli ještě dál, než bylo ze sovětského pohledu nutné.
A když se to KSČ v roce 68 začalo vymykat z rukou, zasáhli. Přičemž jim nevytýkali mocenský zásah a těch pár desítek mrtvých, ale znemožnění toho opravdového socialismu.
Jihočech Honza
16.8.2024 v 0:08
celý to je jenom vo tom, že několik různejch komoušskejch band (stalinisti, trockisti a další revolucionáři) se perou vo moc, tady jednu bandu v ’68 vodstavila jiná banda, a ta vodstavená je za to dodnes do krve nenávidí, a když se pak nejak dotlačila k lizu po kotrmelcu, tak to té druhé dává sežrat, no
Asi první příspěvek, kde by se s tebou dalo souhlasit, i když o detailech bych polemizoval, ale ty nejsou pro teď důležité.
Behemot: Ale všechny ty komunistické bandy se považují za disidenty v boji proti komunismu. Nejvíc se za disidenty proti komunismu považují trockisti, což byla ta nejsvinštější partaj komunistů, která může za největší zvěrstva za bolševiků.
Ano, rusové ve jménu udržení sféry vlivu páchali různé zločiny, nevymanili se z toho do dneška. Neříkám, že jinde to není stejné. Ano, je.
Kolik životů stál například převrat generála Pinocheta vs zásah v roce 68…
Je to podstatné? Domnívám se že nikoliv. Chile není ČR, tak proč srovnávat nesrovnatelné…
A Putin není Hitler…
To není, ale snaží se dost
misaka 15.8.2024 v 22:32
??? Němci o sobě tvrdili, že jsou přátelé. Že chrání Evropu před mongoloidními pololidmi z východu.
A Hácha (pravda, donucen hrubým nátlakem) svěřil budoucnost českého národa do rukou vůdce.
Jihočech Honza
Pro zajímavosť, můj otec navopak „pobýl“ u Němců, býl totálně nasazené, ale nigdá protivá nim neřekl křivýho slova.
Potom z Totaleinsatzu zdrhl, došél pěšky z Hermann Göring Werke dom, a býl svědkem vosvobození našé malé vsi Rudó armádó. No a na základě této zkušenosti, dyš mluvíl vo Rusách, tak jako vo sviňách zlodějskéch nenažranéch.
vltava
Nojo, ale většina těch, co byli na Totaleinsatzu, se tam nehlásila z nadšení a oddanosti Říši a Vůdci, a taky asi dělala jinou práci. proto jejich vzpomínky jsou poněkud odlišné.
No a díky tomu, že se hodným Němcům všechno nepodařilo, mí předci neproletěli komínem v Osvětimi.
Hroch_bahenni
Pišu „býl totálně nasazené“, to je trpné rod, gde vidíte to hlášení z nadšení to fakt nevim. Prácu dělál svoju, zámečnickó, to jo. Než postavili HGW, tak býl v Lincu u nejakýho sókromnika, a pré se tam mňél lepčí jak předtým u nás.
vltava
I věci, které jsou povinné, se dají dělat s nadšením. Když měl tak dobré zkušenosti s anšlusovaným Linzem… A pak z Totaleinsatzu byl spokojený, co jsem z Vašeho komentáře pochopil.
I se zámečníky se dá zacházet různě.
Hroch_bahenni
Porád nevim gde vidíte to nadšení a spokojenosť, dyš pišu, že s tama zdrhl.
U sókromnika v Lincu dobrý, ale v HGW to už stálo za hovno. proto taky zdrhl.
Ale asi Vám to nerozmluvím.
vltava:
Můj děd byl taky totálně nasazenej a prostě ho odvezli.Po půl roce zdrhnul.
No, zdrhnul.To je silný slovo:Šel pěšky domu na statek a tam pak ve velkém neklidu fungoval.Měl štěstí, že náš statek nebyl velkostatek.Takže němčurákům stačily dávky.Čeledíni a děvečky byli „spokojení“ a drželi hubu.Což byl zázrak.
Že to nikdo nepropálil.
Co nastalo po únoru už je jiný příběh.
No vidis, a to este takym totaleinsatz nasadenym Nemci vyplacali bolestne po vojne.. este v 90. rokoch po prevrate, poznal som expartizana, ktoreho Nemci zbalili po „povstani“ a odlifrovali na farmu kdesi pri Lubecku, musel tam sice makat od svitu do mrku, ale mal co zrat a strechu nad hlavou, kedze to bolo na vidieku, ani mu nepadali bomby na hlavu.
Dostal nejakych 7 tisic DM, vtedy to bol prijemny bonus v ranom stadiu budovania kapitalizmu.
Kvalifikovanym ludom (co isli dobrovolne pracovat a boli potrebni pre Risu) Nemci platili podstatne viac, ako by zarobili na Slovensku ci v protektorate.. situacia rovnaka ako teraz.
Západ vždy oceňuje lidi, co se spojí s nacisty. To platilo tehdy, to platí i v roce 2024.
No tak jasně, mj. umělý kurzový rozdíl RM vs. koruna. Předpokládám, že je platili v RM.
vltava
16.8.2024 v 8:25
tak je hrozný překvápko, že po tech pár tisícách kilometrů jatek, co jim rajch po cestě připravoval, dyž jich sem došla řádově míň jak desetina, se chceli konečně trochu nažrat a tak, to je naprosto nepochopitelný, no…
Behemot
„se chceli konečně trochu nažrat“
Přesňe. Vedle v dědiňe molodcom uvolnili školní byt. Přišli dvá, nédřív pré že musijó prohledat školu, sice tam nebyla noha, ale pré „Náda iskať Germana“. Tak prohledávali, až po kabinet. Tam jeden uviďél velkó flašu s naloženéma žabama a čolkama. „Špiritus!“ Votevřél to, hrábl do teho rukó, čolky vyhodíl na zem a votočíl to do sebe.
Možná se přitom zakuckal.Formaldehyd dost štípe:-)
Skvělá historka :-D
Až příště poletím nad Moskvou letadlem, tak to bude bombardér.
Kurva, to jsem se zasmál. No, nic, pomalu bude čas vytáhnout z almary bombera.
Alan.Cox
Neznám žádnýho, gdo miluje Ukrajince.
Pro lidi vokolo mně, aj pro mně, je Ukroš a Rus jeden čert.
Ale tó válku, tó začalo Rusko.
Rusko začalo všechno zlé.
Nejhorší je, že separatisté na Donbase už od 2014 napadají zákeřně kyjevské nacisty, co je chtěli jen zgenocidovat a vyhladit. A oni ty separatistické svině ne a ne dobrovolně chcípnout, ale dokonce začali bojovat za své životy! Co si to dovolují!
Srbové zákeřně napadli USA a NATO. Lybie napadla zákeřně USA. Sýrie zákeřně napadla USA. Írák zákeřně napadl USA a NATO. Mali zákeřně napadla Francii. Venezuela se pokouší podkopat USA a jejich režim.
Alan.Cox
Né, néhorší só trpaslící.
A všecko zlý začalo co sme slezli ze stromů. To sme si fakt posrali veget.
Však jsme neslezli dobrovolně…
Z džungle do stepi nás vyhnali schopnější primáti – šimpanzi a gorily…
A potom nás z přívětivé Afriky zase ti schopnější vyhnali na nehostinný sever…
No a to nás donutilo vynalézt pokrok*…
* Ten, co ho dnešní tzv. „pokrokáři“ zatracují…
Pokrok je výmysl proruských agentů! Pokrok je proti evropským hodnotám! Pokrok je největší nepřítel Západu, EU a NATO! Kdo horuje za pokrok, ten je zrádce a nepřítel!
Myslíte trpaslíky jako je Dana Drábová?
Slezení ze stromů není nevratná operace. Můžete na ně zase vylézt. To je ta výhoda.
Jinak samozřejmě Židé v čele s Kolomojským a Zelenským v roce 2022 rozehráli sled událostí, na konci kterém vyhraje Ukrajina a Izrael. Doslova svým nepřátelům ufrknout, a to tak, že Ukrajina i Izrael přestanou existovat – a tím zabrání tomu, aby se dali porazit. Mazaná taktika.
1) v rusku není korupce, aha
2) v rusku není papalasismus/oligarchie, aha
3) v rusku není mafie, aha
4) Utkin
5) ukrajinský hladomor, aha
6) cena svobody
7) problémy neřeší nikdo, ani Babiš, ani Fiala, ani Zeman, ani Klaus
8) které? Moji tetu znásilnil rusak
9) lepší dělat charitu než podpořit zločin
10) nikdo tě nenutí
11) nikdo tě nenutí
12) ano, zdravý rozum chybí, ale zas tak špatné to není, spíše zveličované médii
Místní rusoskvadra nějak slábne, na otázky odpovědět neumí, jen přidává do ignorlistu. Srabi
seš blbej šašek, takovej jak zadrhlá gramodeska, vobveselíš jednou-dvakrát, pak už seš na kopanec do prdele, sem ti to psal už vonehdá, blbe
A, stara socka se zas ozvala. Tak co, už máš na uhlí a béňo?
Potrefená husa tu zas bude bečet, že nezvládá inflaci:-)
zív, zív pyčo
Baník to nedal, pyčo
Děkuji všem za dynamickou diskusi.
Jen mě trochu překvapilo, že se nikdo nepostavil na obranu ono „zpatnáctinásobení“ ruského vojenského průmyslu. Generál neuvedl zdroj, tak jsem doufal, že někdo šikovnější to dohledá a dokáže, že Rusko opravdu protivníka svou výrobou slavně válcuje.
J. N. Zamazal, slavný žurnalista…
.
A ze sa pytam, uz postavil Hermann Goring Reichswerke tu slubovanu fabriku na Ukrajine?
My jsme ten článek ani nečetli.
Chápeme váš milostný vztah ke generálu Pelzovi, ale ta červená knihovna je obecně nuda.