Někdy kolem roku 2015 američané veřejně vystoupili s tím, že spojení Německa a Ruska je hrozba a je třeba tomu zabránit. Jestli se nepletu, tak toto se do puntíku naplnilo, Německo sklaplo podpadky, nordstream je v troskách.
Válka na Ukrajině to skvěle akcelerovala, taky do toho američané nalili balík peněz, protože výhružky, špehování a sankce (na Basf, Eon atd.) asi nezabírali a němečtí vůdci se nordstreamu nechtěli vzdát. Ty haldy ukrajinských mrtvol byly obětovány v zájmu vyšších cílů.
Jenom neskutečný idiot bude tvrdit, že Rusko rozdrbalo Ukrajinu, aby se odstřihlo od Evropy. Řekl bych, že Rusové spadli do pasti a geniální šachista Putin se nechal z Evropy vyšachovat.
Jako náplast si pravděpodobně vezme strategickou část Ukrajiny a prezident USA Trump mu to odmává. Uvidíme. :)
Sysop
Svedove uz vysetrovani NS ukoncilo, vinik nenalezen. To jsem si konecne oddychl, ze to vyresili…
Sysop
Podle mne Putin nemel moc na vyber, Rusko neni tak silne, jak chce vypadat. Prece jen Amis jsou v EU zakoreneni pevne a kdyz se rozhodli, ze Ukrajinu rozmrdaji, tak ji proste rozmrdali. Nenapada mne zadny zpusob, jak by Putin dosahl toho, aby nemel Amis na UA a pritom aby o spojeni s EU neprisel. Podle mne nebyla sance. Bud to pro nej mohlo dopadnout blbe, nebo jeste hur.
Jihočech Honza
„Rusko neni tak silne, jak chce vypadat.“
A zároveň není tak slabé, jak vypadá zvenku, zejména v našich pravdomluvných médiích.
merce
Vtip je v tom, že Američané nikdy vážně neuvažovali o vstupu Ukr do NATO. Prostě na to Rusové skočili.
Co mohl Putin dělat? No, třeba opět rozmístnit rakety na „Kubě“. Víme jak to dopadlo, rakety z Kuby raus, rakety z Turecka raus. Takhle se hrají šachy, SVO je na hovno.
Ale to je jen takové teoretizování, počítá se výsledek. A pro mě je teda osobně přijatelnější americký projekt Trojmoří, než ďuginova vize euroasianismu. Trojmoří nám totiž umožní se emancipovat od zdegenerovaného Bruselu. Teda pokud to amíci dotáhnou do konce, ale zdá se mi, že se to rýsuje. Stačí se podívat na Bábův obrat o 180. :)
merce
Přesněji: emancipace od Ruska a Bruselu. Co víc si přát, ne?
Sysop
Tak ja jsem rozhodne pro, abychom byli samostatni. Ale je to vlhkej sen asi tak stejne, jako ze si preju neplatit dane proti svoji vuli. Stat ma monopol na nasili a na moje sny sere. Stejne, jako to delaji Nemci, Amici, Rusove, Anglani…
merce
Nedělal bych předčasný závěry a zeměřil se na to, pozorovat jak se situace bude vyvíjet v tomto kontextu. Nějaká úplná samostatnost je samozřejmě útopie, vždy budeme součást nějakýho bloku, kde budou vymezený základní mantinely. Tady jde o to, aby nám do vnitřních záležitostí nekecali vypatlaní soudruzi z nějaký centrály a to si myslím tu potenciálně možný je.
Sysop
Stacilo by dosahnout alespon stavu Rakouska. Je jich min, nez nas a maji vic samostatnosti, nez my.
Alan.Cox
Ale jsou to chcimírové!
xmartjan
A ta multikulty Vídeň taky stojí za to! Plus ta jejich vymrdaná byrokracie.
Sysop
S Kubou se to tezko srovnava, tam nebyla obcanska valka. Ani v tom Turecku ne. Turci obcas udelali nejakou SVO na Kypru, nebo si vyrazili na lov na Kurdy, ale nic tak velkyho, jako bratrovrazedna valka to nebylo.
O cem Amis vazne uvazovali, nebo ne, nema smysl spekulovat. To nikdo nevi. Vzhledem k tomu, ze neplati ani to, co reknou, tak se uz vubec nelze spolehlive dovedet, co si mysli. Rozhodne jejich zajem byl byt na UA. O tom neni treba diskutovat a bylo to v jasnem zajmu Monsanta, BlackRocku i mladeho Bajdna. Jestli v ramci NATO, nebo nejakeho jineho papiru, je celkem fuk. NATO ostatne nic nikomu nenabizi, ani nezajistuje. Je to organizace pro obchod se zbranemi a prosazujici zajmy velkych mrdajicich psu. Spoleh na pripadnou pomoc je uplne stejny, jako pred osmdesati lety na jeji cleny. Pokud to pro ne bude vyhodne, tak mozna pomuzou. Treba poslou balenou vodu.
Jihočech Honza
Přesně tak, ten pověstný článek 5 umožňuje vojenský zásah ve prospěch napadeného člena. Logicky, po zkušenostech s první světovou válkou, kterou rozpoutaly menší mocnosti a pak už se rozjela řetězová reakce spojeneckých smluv.
Cos sledovali Amíci těžko říct, myslím, že tomu odpovídá jedno hodnocení Napoleonovy politiky po smíření s Ruskem v Tylži, všechny ty intervence do různých zemí a dosazování příbuzných a maršálů na knížecí trůny – podobal se hazardnímu hráči, který získal velkou výhru a jen tak z nudy, aby hra nestála, dal malou sázku – a získal velkou výhru. A to dělal opakovaně a narazil až ve Španělsku.
Otto
Koukám máte Napoleona trošku nastudovaného – knížky od Jirky Kovaříka?
merce
Může bejt, střílel jsem tak nějak od pasu.
Zaregistroval si tu plechovou zeď na polsko-běloruské hranici? Kdo tam asi tak posílá tu slimáckou havěť … Teď tam zařval polský pohraničník útokem kopí, doslova. Poláci teď dají větší pravomoci pohraniční stráži používat smrtící zbraně proti invazistům. Prostě mám za to, že se to v bývalým ostbloku vyvíjí dobrým směrem. Fiala taky půjde do prdele.
Sysop
Cekam, kdy se pujde Brusel omluvit Orbanovi za jeho plot. Ten je cajicek proti tomu, co vytvorili Psonci. Jako jo, ja s nima souhlasim a dal bych tam rovnou kulometny hnizdo. Jak ale lynchovali Orbana, to nezapomenu.
Jihočech Honza
Já taky ne, přitom byli všichni rádi, že někdo tu špinavou práci udělal. Ale ta příležitost kopnout si s vyjícím davem do slabšího…
Sysop
Rozumis, ono je dulezity, odkud se migrosi hrabou. Z Beloruska, to jsou naaaaci migrosi!
merce
Ale to nejsou migroši z Běloruska ani Ruska, to jsou tranzitní země, které to s potěšením posílaj na tu polskou hranici.
Jestli někdo chce vinit američany, že destrukcí Sýrie a Lýbie spustili migrační toky, tak to samé dělají Rusko a Bělorusko, akorát jinými metodami.
Relativní chudoba středoevropského prostoru zatím zajišťuje, že se ta havěť cpe na štědrý západ, ale tohle skončí průserem a s tím průserem budeme sousedit.
Grýndýl je prkotina, která se zruší lejstrem, tuhle anonymní náboženstvím vymletou masu lidí není ani kam exportovat. Čili nejde jen o jižní hranici, ale i o východní. Proto mluvím o emancipaci na západ i východ, aby se tu zachránil aspoň nějakej zdravej bílej prostor.
Sysop
Porad rikaji, ze chteji omezit spotrebu veproveho a hoveziho. Mozna jde jen o vymenu konzumniho masa. Ja nevim, me treba konina nechutna. Takze jestli jde o nejake novodobe konecne reseni nejake otazky, tak ja zatim nevim, jestli se mam tesit.
Alan.Cox
Chtějí nacpat lidu sójové maso a červy.
Sysop
No ja jsem spis uvazoval, jestli ten prisun masa z Afriky nema byt urcen je konzumaci. Pokud je smyslem depopulace, pak by to vychazelo.
Alan.Cox
Alan.Cox: Evropa stále nepochopila, že se jí Anglosasové snaží zničit. Mimo jiné migrací a z toho plynoucími problémy, mimo jiné green dealem, mimo jiné genderovými zrůdnostmi, mimo jiné deinstustrializací, a také zhloupnutím obyvatel.
Dokud prostě lidé nepochopí naplno, že Evropa je pod útokem USA – a ten útok zahrnuje mimo jiné podporu migrace a to další, co jsem psal – tak nemá nejmenší šanci.
Sysop
Ti Zidi, co klapali v zastupech do sprch, tomu taky neverili. No uznej – neco takovyho prece neni mozny, ze ne?
pro to, aby tam byly emerický základny, nemusijou nutně byt v NATO
cool
Ten na 180sátkál jel vždycky ale zaměstnanci či spolustraníci a nikdo neví co byli že jo mu demokraticky dělali obráceně proklamace s kterými znovu a znovu bodoval a o5.t mu to demokratovi kazili Nevím s tím by šejkspír v anglii pohořel ale kdyby byl tady? :-))))))))))))))
Alan.Cox
Tak sociální sítě a facebook smazaly veškeré účty atentátníka na Donalda Trumpa. Aby si nikdo nemohl přečíst, co byl zač.
Úplně stejně jako u atentátáníka na Roberta Fica.
Člověka pak napadají různé závěry…
merce
Fejkbuk chrání práva svých lidí. Spojenci na sebe nežalují, člověk má právo nevypovídat ve prospěch rodinného příslušníka, a voni jsou tam taková rodinka. Morálně je to v pořádku. :)
Panek
A nakonec se ukáže, že atentátník na Trumpa byl vzdálený příbuzný Fica a ten, co střílel na Fica je blízký přítel zahradníka současné Trumpovi manželky. A vlastně nejde o stupňování agrese liberálních pitomců, kdy od vajec přes píšťalky, kameny a rozkrádání aparatury plíživě přešli na palné zbraně. Ono to vlastně nemá s politiko nic společného. Vyšetřování ukáže, že Ficovi a Trumpovi mají dlouholetý spor. Jen se teď neví, zda je to je to spor o nabouraný žebřiňák, nebo o ukradený omáčník.
merce
Pár dní po atentátu na plantární zlo Trumpa se celej svět může koukat, jak atentátník „zcela nepozorovaně“ leze na střechu budovy.
Fejk? Přijde doba, kdy fejk možná bude úplně vše, co člověk nespatří na vlastní oči. Jsme na prahu informačního chaosu, kdy všichni ztratí pevnou půdu pod nohami, včetně mejnstrýmových manipulátorů.
ODS je přece se svými balíčky vyhlášená, že to někoho překvapuje. Pokaždé když vládla tak přicházela s novými nápady jak odrbat lidi a doplnit vyrabovanou státní kasu.
Ty věci jsou už pozastavený, jen se čeká na volební štempl. Tahle vláda už jede jen jedinej cíl – dokurvit, co se dá, aby to ti po nich měli co nejhorší. A ani to jim nepomůže, definitivně končí. Kormidlo je nastavený už jinam a oni se budou už jen koukat, případně zmizí do bruselských útrob.
Alan.Cox
merce: Jim to pomůže, protože peníze těm vlastizrádcům jim zůstanou, nic jim nehrozí. Proto se vlastizrádci dříve popravovali. Bez poprav vlastizrádce je – kapitalisticky vzato – vlastizrada docela výnosný podnik. A bude to mnoho lidí opakovat.
merce
Vlastizrada je dnes právnicky neuchopitelná, je to gumová definice, jelikož jsme součástí eu a nato, tak se nemá cenu ohánět stavem, kdy tyto instituce neexistovaly.
Co si nakradli, to si nakradli, kradou všichni, všude, kde je velký badžet, se krade. To jsou podružný věci.
Teď se přestane společensky škodit. Najede se na konzervatismus, nebude to nejspíš optimální, ale vyloučí se nevratné škody. Ač jsem stoupencem minimálního státu v čase poklidného rozvoje, tak nějací anarchokapitalisti by si s invazí afroasioislámského šmejdu neporadili. Tady se chtě nechtě bude třeba opřít o silnej národní stát.
Alan.Cox
Alan.Cox: Dokud se bude vlastizrada vyplácet, nebude lépe. Tak jednoduché to je.
Nepřestane se společensky škodit. Nenajede se na konzervatismus. To je téměř tutovka.
A pokud se najede na minimální stát, tak to způsobí ještě větší škody než Pětikoalice v nejdestruktivnějším tažení.
merce
Myslím, že ti trochu ujel vlak a nevnímáš procesy, které se startují. Ale dej tomu čas a sám uvidíš, třeba.
Alan.Cox
merce: Nestarují. Rozhodně ne v ČR.
leon
Neřekl bych, že vlastizrada je dnes právnicky neuchopitelná:
Vlastizrada je trestný čin podle § 309 trestního zákoníku, který spáchá ten „občan ČR, který ve spojení s cizí mocí (každý stát mimo Českou republiku) nebo s cizím činitelem (osoba, která sice není oprávněna jednat jménem cizího státu, ale má na politické dění v něm významný vliv) spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314)“.
Rozvracením republiky se míní úmyslné rozvrácení ústavního zřízení, územní celistvosti nebo obranyschopnosti České republiky anebo zničení její samostatnosti, a to účastenstvím na násilných akcích proti ní nebo proti jejím orgánům. Trestem pak může být odnětí svobody na 8 až 12 let, popřípadě navíc i propadnutí majetku.[1] Trestná je navíc i jen příprava tohoto trestného činu.[1]
Kvalifikovaná skutková podstata je dána tehdy, jestliže je trestný čin rozvracení republiky spáchán členem organizované skupiny, nebo je jím způsobena těžká újma na zdraví nejméně dvou osob nebo smrt, škoda velkého rozsahu či závažné ohrožení mezinárodního postavení České republiky, případně je-li spáchán za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu. V těchto případech již hrozí trest odnětí svobody na 12 až 20 let, popřípadě navíc i propadnutí majetku.[1]
Sysop
…ergo, pokud tam neni nasili, pak to neni vlastizrada.
leon
Ke spáchání škody velkého rozsahu či závažné ohrožení mezinárodního postavení České republiky násilí netřeba.
Alan.Cox
Sysop: Nestačí obžalovat Petra Fialu a Víta Rakušana za neplacení daní na 20 let?
Sysop
Mozna by na ne slo aplikovat moderni protiruske metody. Nejprve trest, pak obvineni a pak to cele zahrat do ztracena.
Alan.Cox
Sysop: Není to moc humánní? Takhle se s tím crcat? Prostě trest, a obvinění dodat tak za 20 let – není dostatek soudců.
Sysop
Kdyz muze byt nekdo prezident bez mandatu, proc by nemohl byt trest bez soudu, to je fakt. Na Guantanamu s tim maji dobre zkusenosti a to jsou nasi demokraticti pratele, zadne rozvratne zivly.
merce
A pokud nechceme tuhej multikuturní ruskej režim a nechceme liberální multikulturní západní bordel, tak je třeba pro to hlasovat.
Sysop
Kde muzu hlasovat proti GD?
merce
V příštích volbách, a ani tam nemusíš chodit, páč to je rozhodnutý.
Sysop
Tak to jsem uprimne rad, ze GD bude mit utrum. Dost jsem se toho bal.
Alan.Cox
Grafický Design už dost utrpěl, a půjde do kelu kompletně
Alan.Cox
Když děláš a hlasuješ pro to, co chce Washington, tak máš přehršel výběru.
Když ovšem chceš něco jiného, nepomůže ti ani, že jsi Viktor Orbán, a Maďarsko je předsedou EU. To už Brusel začíná hlasovat o vyloučení práv Maďarska.
merce
Alan.Cox
Ale to je sakra přesně ono! Orbán jede tu politiku emancipace, roztržka mezi bruselem a východní evr.se bude prohlubovat. A bude to mít krytí od Trumpa. Orbán nejednal o míru s amarickým prezidentem, ale s kandidátem. To jsou facky neoliberálům.
Alan.Cox
Alan.Cox: To zní skoro stejně optimisticky, jakože Ukrajina vyhraje nad Ruskem a obsadí Moskvu.
merce
Dobrá. Dejme tomu čas a pak si řeknem, jak se to vyvíjí. Ano jsem optimista.
Alan.Cox
Já jsem optimista. Všechny příčiny současného stavu v Evropě zůstanou neřešeny. Možná se krátkodobě něco na chvíli velmi dočasně uhladí. Ale pak to propukne z neřešených příčin znovu.
V České republice je ovšem už mrtvo. To, co bylo zničeno za posledních několik let se bude napravovat minimálně 20-30 let. Pokud by se tedy přestalo dál ničit a začalo se hned napravovat.
V Evropě bude i válka, ale ne z Ruska, ale spíše ze severních zemí. Cokoli na rovnoběžce od Polska nahoru chce válčit a vidět krev a bomby natolik, že už své zvířecké pudy ani neovládají. Zhruba za 30 let to rozjedou děj se co děj.
Dokud Evropa nevykope Anglosasy v evropského kontinentu, nic se nezmění.
Děj k lepšímu nemůžete změnit tak, že necháte mezi lídry beta samce (vlezdoprdelisty), ale musíte je vyměnit za skutečné lídry (alfa samce) se strategickými schopnostmi. Neslušnými, možná málo demokratickými, ale schopnými něco k lepšímu změnit. Přizdisráči a loutky typu Lukavský nebo Rakušan nebo Koudelka, kteří mají na rukou špagáty z Washingtonu jsou stále časovanou bombou.
A dokud vlastizrdáci beze strachu chodí ulicemi, aniž by na mě občas někdo aspoň plivnul – ať jsem humanista – tak žádná změna nehrozí.
servisdok
Bude stačit znova najet na ty socialistické paradoxy a všecko poběží, jako namazané.
Třicet roků nesměla žádná pila oficiálně prodat soukromníkovi modřínové fošny, neměli na to ani ceníky, ale všichni měli baráky zevnitř vyobkládané modřínem a schodiště jakbysmet.
Dvacet roků se v republice nevyráběly přenosné trafosvářečky, ale všeci kdo potřebovali, těmi přenosnými trafosvářečkami svařovali ploty, zábradlí, vjezdová vrata a pálili traverzy na stavbách, jak diví.
Zhruba v roce 1975 nebyl pro fyzické osoby-občany dostupný étercelulózový lak na žárovky. Nebyl prostě v maloobchodním prodeji, nebyl ani v maloobchodním ceníku Barvy/Laky a neměl stanovenou MOC. Prodával se jen v 10kg plechovkách i s příslušným ředidlem a výhradně jen organizacím.
Ale o Vánocích měli všichni, kdo měli nějaký větší jehličnan před barákem, ověšený řetězy miňonek pětadvacítek, excelentně nabarvených étercelulózou. Zašroubovaný ve vodotěsných objímkách, co taky nebyly v běžném prodeji a používaly se jen v průmyslu. Celý ten stromek pak klidně žral třeba půl kilowattu a nikoho to moc nesralo.
V předmětné době, kdy číňan kromě bahna, motyky, srpu, kladiva či rýže nic jiného neznal, kdy v ČSSR stál naprosto nesehnatelný, desetiampérový triak KT774 tři stovky kus a nějaký nesehnatelný 7474 stál zhruba podobně, tak ale na těch smrčcích před baráky „běželo světlo“ odshora dolů, zleva doprava a opačně.. :D
Socialistické paradoxy.
Sysop
…mezi lidmi nebyly zadne zbrane, ale na Silvestra bylo bohunicky sidliste jak pri rekonstrukci bitvy o Stalingrad. Nikde se nedaly koupit UV rtutove vybojky, ale na kdejake vesnicke diskotece je meli, aby holkam svitily ve tme sprdy.
RTB1, 2, 3 se nevyráběly? Kde se to teda vzalo, ze vzduchu?
servisdok
Ty RTB se začaly dělat v Brumově až na přelomu 70./80.let, kdy už bylo dost ruské mědi na primár. První JS-90 začala dělat přidružená výroba nějakého JZD zhruba v téže době.
Na svářečky ta tvrdá ruská měď stačila, ale sekundáry stejně dělali hliníkový.
Ty domácí verze byly profi provedené a bylo podle použitých komponentů dost poznat, ve které fabrice dotyčný pracuje :D
Kostry cívek z trojky sklolaminátu, žádný pertinax či texgumoid, navinutý dvaapůlkou trojitým smaltem, co se používal na kotvy dynam v Triodynách :D
Sekundáry měděným páskem asi 2x8mm, ovinutým izolační tkanicí na statorové cívky motorů, naimpregnované měkčeným polyuretanovým lakem, aby to při navíjení nepraskalo, když se jednotlivé závity sekundáru doklepávaly v rozích dřevěným špalíkem, aby to pěkně drželo formu. Dvanáctipolohové přepínače VS16 z Obzoru, složené třeba z pater a vaček několika jiných, co byly dostupné jako ND do mašin ve fabrikách.
Ten největší hardkór měl usměrňovače z alternátorových, nebo lokomotivních ČKD diod a zapalovací tlumivky se dělaly z převinutých jader EI50. Taky z fabrik, protože takhle velká trafa, či samostatné plechy nikde v maloobchodě koupit nešly. Stejně, jako hotové přepínače, či 16-25mm2 licnový výstupní káble ke kleštím.
Ty exempláře s usměrňovači vařily úžasně, mnohé doteďka..
mám fabrickou dvoufáz a vaří to celkem slušně ai na střídavinu, na to moje lepení teda…dyž si člověk nedá bacha tak utaví kde co ai tou svařovací elektrodou:D
merce
Celkem nechápu tyto dotazy, Bába udělal otočku k motoristům a Orbánovi, tenhle prostor prostě pojede jinou trajektorií. A němčouři to koneckonců taky překlasifikují, páč bez levnýho ruskýho plynu to jde ekonomicky do plynu. Německá zelená politika je bez Ruska v prdeli.
Alan.Cox
merce: Neříkej hop, dokud nepřeskočíš!
Zatím se jede po stále stejné trajektorii. V ČR dokonce nejpevněji vůbec.
Sysop
Ja teda rikam ‚hop‘ jako vyzvu ke skoku.
Alan.Cox
Zatím máš kolos o váze milión tun, který setrvačností pojede dost dlouho, i kdybys začal točit kormidlem. Zatím ještě nikdo u nás ani netočí kormidlem, jen šlape na plyn ve stejném směru.
merce
Alan.Cox
No nevím, na jedný straně je setrvačnost, na druhý straně jsou revoluce.
S obojím je třeba počítat.
Alan.Cox
merce: Revoluce požírají své děti. Tak jako v 1989.
Hroch_bahenni
merce 17.7.2024 v 0:25
Kdo tu revoluci udělá? Kdo ji povede?
V 89. byla revoluce podporovaná/organizovaná zvenku a režim naopak žádnou podporu zvenku neměl. Dnes je situace opačná.
V Čechách se něco revolučně hne, pokud nastane oslabení protektora. Máme dva. V USA se asi něco změní, ale v Německu to aktuálně moc nevypadá – to by asi spíš věděl Sysop.
Samozřejmě netvrdím, že něco nemůže nastat do 30 let. Za 30 let taky může bejt naše národní jídlo skopové, knedlík, zelí a pito, jak napsal Stanislav Komárek. (A nebylo by to horší než to, co nám asi plánují Rakušan a spol.)
servisdok
Nestačilo by pro začátek třeba vyjebat se zmrdama, jak to udělal Orbán?
Já tam přes 20 let nebyl, ale bývalý kolegáček s půlkou feferónské krve, tam jezdí furt a říká, že ti fefíci jsou v pohodě a že je tam klídek, nikdo do ničeho nejebe, všeho je dost a občanům dostupného.
Sysop
Re: Hroch_bahenni 17.7.2024 v 10:03
S nejakou zmenou bych v Nemecku nepocital. Nemci jsou zvykli cekat na Befehl. A zatim tady neni sila, ktera by ho vydala. Takze se sice nadava uz jako v Cesku, ale dela uplne stejny hovno. Slimaci uz zakladaji vlastni partaje, pochopili, jaxe klikou toci, takze to tady zvladnou naprosto demokraticky.
leon
Hlavně co je nejdůležitější ta revoluce by musela začít v Praze. Problém ale je, že pražáci jsou s fialovou vládou spokojení. Dokazují to všechny volby, které proběhly.
Panek
Protože vzdělaní a bohatí volí SPOLU, říkali to v televizi. A nikdo nechce být počítán mezi blbé a chudé.
merce
A němečtí zelení, co brali tučné prachy od gazpromu, jsou teď největší militanti proti Rusku. No, co těm zkrachovalcům zbývá, že …
Asi to tedy bude o defraudantech či o korupci moci a docela dobře to tam sází na odkazu o poměrech “gogokocourkova po nás potopa. Ale myslím že tam i poznamenal že si řežou pod sebou větev či prostě nebudou mít kam jít a zůstanou či zhebnou v žumpě své produkce kejklířů co ztropili.
Závěr mívá s velmi dobrým záběrem tak vydržte. 🙂 https://www.facebook.com/vrabelladislav/videos/3896634103949446
Darmo, nebol to progresivny Volkischer Beobachter.. zaujimave je, ze 13 rokov nikomu nevadil.
Janko
„Navíc v případě o něch údajných „slibů“ šlo primárně o nezávazné plky a osobní názory, nezřídka ze strany politiků, kteří k jakýmkoli slibům o nerozšiřování NATO neměli mandát.“
To je presne ako Matovič, ktorý chodil po cigánskych osadách a sľuboval 500 eur, ak ho budú voliť. Vlastne z právneho hľadiska nesľuboval, on to iba tak hovoril a urobil všetko pre to, aby to cigáni takto pochopili.
Inak povedané, je jedno, či dohoda bola na papieri alebo to iba Gorbačovovi takto hovorili v súkromných rozhovoroch.
V medzinárodnej politike platí, že politik môže klamať do televízora od rána do večera, ale NIKDY, NIKDY nesmie klamať predstaviteľovi iného štátu, ak nie sú vo vojnovom stave a nechcú sa vzájomne zničiť. Môže veci zamlčať, nepovedať priamo, ale nikdy nesmie klamať.
Gorbačovovi klamali a Rusi to právom cítia ako krivdu.
Alan.Cox
Janko: Můžou. Jen to má důsledky.
USA lhalo i v OSN, že mají zbraně hromadného ničení v Íráku, aby je mohli bombardovat.
Dachsmeister
@azbuci
Jo Rusové a Kazaši co nimi komunikuji se podivují, když na ně spustím lámaně rusky, popř. překoktám test v azbuce.
Navodí to jinou atmosféru, i když pracovně komunikujeme anglicky.
Křivonosý tvrďák Foltýn má úžasné fotky :-))))
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-pevne-doufam-ze-ruskych-generalu-padne-rychle-co-nejvic-veri-foltyn-255493#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest255_trending_llm_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Ty zelené mužiky si autor mohl strčit do prdele.
Někdy kolem roku 2015 američané veřejně vystoupili s tím, že spojení Německa a Ruska je hrozba a je třeba tomu zabránit. Jestli se nepletu, tak toto se do puntíku naplnilo, Německo sklaplo podpadky, nordstream je v troskách.
Válka na Ukrajině to skvěle akcelerovala, taky do toho američané nalili balík peněz, protože výhružky, špehování a sankce (na Basf, Eon atd.) asi nezabírali a němečtí vůdci se nordstreamu nechtěli vzdát. Ty haldy ukrajinských mrtvol byly obětovány v zájmu vyšších cílů.
Jenom neskutečný idiot bude tvrdit, že Rusko rozdrbalo Ukrajinu, aby se odstřihlo od Evropy. Řekl bych, že Rusové spadli do pasti a geniální šachista Putin se nechal z Evropy vyšachovat.
Jako náplast si pravděpodobně vezme strategickou část Ukrajiny a prezident USA Trump mu to odmává. Uvidíme. :)
Svedove uz vysetrovani NS ukoncilo, vinik nenalezen. To jsem si konecne oddychl, ze to vyresili…
Podle mne Putin nemel moc na vyber, Rusko neni tak silne, jak chce vypadat. Prece jen Amis jsou v EU zakoreneni pevne a kdyz se rozhodli, ze Ukrajinu rozmrdaji, tak ji proste rozmrdali. Nenapada mne zadny zpusob, jak by Putin dosahl toho, aby nemel Amis na UA a pritom aby o spojeni s EU neprisel. Podle mne nebyla sance. Bud to pro nej mohlo dopadnout blbe, nebo jeste hur.
„Rusko neni tak silne, jak chce vypadat.“
A zároveň není tak slabé, jak vypadá zvenku, zejména v našich pravdomluvných médiích.
Vtip je v tom, že Američané nikdy vážně neuvažovali o vstupu Ukr do NATO. Prostě na to Rusové skočili.
Co mohl Putin dělat? No, třeba opět rozmístnit rakety na „Kubě“. Víme jak to dopadlo, rakety z Kuby raus, rakety z Turecka raus. Takhle se hrají šachy, SVO je na hovno.
Ale to je jen takové teoretizování, počítá se výsledek. A pro mě je teda osobně přijatelnější americký projekt Trojmoří, než ďuginova vize euroasianismu. Trojmoří nám totiž umožní se emancipovat od zdegenerovaného Bruselu. Teda pokud to amíci dotáhnou do konce, ale zdá se mi, že se to rýsuje. Stačí se podívat na Bábův obrat o 180. :)
Přesněji: emancipace od Ruska a Bruselu. Co víc si přát, ne?
Tak ja jsem rozhodne pro, abychom byli samostatni. Ale je to vlhkej sen asi tak stejne, jako ze si preju neplatit dane proti svoji vuli. Stat ma monopol na nasili a na moje sny sere. Stejne, jako to delaji Nemci, Amici, Rusove, Anglani…
Nedělal bych předčasný závěry a zeměřil se na to, pozorovat jak se situace bude vyvíjet v tomto kontextu. Nějaká úplná samostatnost je samozřejmě útopie, vždy budeme součást nějakýho bloku, kde budou vymezený základní mantinely. Tady jde o to, aby nám do vnitřních záležitostí nekecali vypatlaní soudruzi z nějaký centrály a to si myslím tu potenciálně možný je.
Stacilo by dosahnout alespon stavu Rakouska. Je jich min, nez nas a maji vic samostatnosti, nez my.
Ale jsou to chcimírové!
A ta multikulty Vídeň taky stojí za to! Plus ta jejich vymrdaná byrokracie.
S Kubou se to tezko srovnava, tam nebyla obcanska valka. Ani v tom Turecku ne. Turci obcas udelali nejakou SVO na Kypru, nebo si vyrazili na lov na Kurdy, ale nic tak velkyho, jako bratrovrazedna valka to nebylo.
O cem Amis vazne uvazovali, nebo ne, nema smysl spekulovat. To nikdo nevi. Vzhledem k tomu, ze neplati ani to, co reknou, tak se uz vubec nelze spolehlive dovedet, co si mysli. Rozhodne jejich zajem byl byt na UA. O tom neni treba diskutovat a bylo to v jasnem zajmu Monsanta, BlackRocku i mladeho Bajdna. Jestli v ramci NATO, nebo nejakeho jineho papiru, je celkem fuk. NATO ostatne nic nikomu nenabizi, ani nezajistuje. Je to organizace pro obchod se zbranemi a prosazujici zajmy velkych mrdajicich psu. Spoleh na pripadnou pomoc je uplne stejny, jako pred osmdesati lety na jeji cleny. Pokud to pro ne bude vyhodne, tak mozna pomuzou. Treba poslou balenou vodu.
Přesně tak, ten pověstný článek 5 umožňuje vojenský zásah ve prospěch napadeného člena. Logicky, po zkušenostech s první světovou válkou, kterou rozpoutaly menší mocnosti a pak už se rozjela řetězová reakce spojeneckých smluv.
Cos sledovali Amíci těžko říct, myslím, že tomu odpovídá jedno hodnocení Napoleonovy politiky po smíření s Ruskem v Tylži, všechny ty intervence do různých zemí a dosazování příbuzných a maršálů na knížecí trůny – podobal se hazardnímu hráči, který získal velkou výhru a jen tak z nudy, aby hra nestála, dal malou sázku – a získal velkou výhru. A to dělal opakovaně a narazil až ve Španělsku.
Koukám máte Napoleona trošku nastudovaného – knížky od Jirky Kovaříka?
Může bejt, střílel jsem tak nějak od pasu.
Zaregistroval si tu plechovou zeď na polsko-běloruské hranici? Kdo tam asi tak posílá tu slimáckou havěť … Teď tam zařval polský pohraničník útokem kopí, doslova. Poláci teď dají větší pravomoci pohraniční stráži používat smrtící zbraně proti invazistům. Prostě mám za to, že se to v bývalým ostbloku vyvíjí dobrým směrem. Fiala taky půjde do prdele.
Cekam, kdy se pujde Brusel omluvit Orbanovi za jeho plot. Ten je cajicek proti tomu, co vytvorili Psonci. Jako jo, ja s nima souhlasim a dal bych tam rovnou kulometny hnizdo. Jak ale lynchovali Orbana, to nezapomenu.
Já taky ne, přitom byli všichni rádi, že někdo tu špinavou práci udělal. Ale ta příležitost kopnout si s vyjícím davem do slabšího…
Rozumis, ono je dulezity, odkud se migrosi hrabou. Z Beloruska, to jsou naaaaci migrosi!
Ale to nejsou migroši z Běloruska ani Ruska, to jsou tranzitní země, které to s potěšením posílaj na tu polskou hranici.
Jestli někdo chce vinit američany, že destrukcí Sýrie a Lýbie spustili migrační toky, tak to samé dělají Rusko a Bělorusko, akorát jinými metodami.
Relativní chudoba středoevropského prostoru zatím zajišťuje, že se ta havěť cpe na štědrý západ, ale tohle skončí průserem a s tím průserem budeme sousedit.
Grýndýl je prkotina, která se zruší lejstrem, tuhle anonymní náboženstvím vymletou masu lidí není ani kam exportovat. Čili nejde jen o jižní hranici, ale i o východní. Proto mluvím o emancipaci na západ i východ, aby se tu zachránil aspoň nějakej zdravej bílej prostor.
Porad rikaji, ze chteji omezit spotrebu veproveho a hoveziho. Mozna jde jen o vymenu konzumniho masa. Ja nevim, me treba konina nechutna. Takze jestli jde o nejake novodobe konecne reseni nejake otazky, tak ja zatim nevim, jestli se mam tesit.
Chtějí nacpat lidu sójové maso a červy.
No ja jsem spis uvazoval, jestli ten prisun masa z Afriky nema byt urcen je konzumaci. Pokud je smyslem depopulace, pak by to vychazelo.
Alan.Cox: Evropa stále nepochopila, že se jí Anglosasové snaží zničit. Mimo jiné migrací a z toho plynoucími problémy, mimo jiné green dealem, mimo jiné genderovými zrůdnostmi, mimo jiné deinstustrializací, a také zhloupnutím obyvatel.
Dokud prostě lidé nepochopí naplno, že Evropa je pod útokem USA – a ten útok zahrnuje mimo jiné podporu migrace a to další, co jsem psal – tak nemá nejmenší šanci.
Ti Zidi, co klapali v zastupech do sprch, tomu taky neverili. No uznej – neco takovyho prece neni mozny, ze ne?
Přitom polští kopiníci byli kdysi elita.
pro to, aby tam byly emerický základny, nemusijou nutně byt v NATO
Ten na 180sátkál jel vždycky ale zaměstnanci či spolustraníci a nikdo neví co byli že jo mu demokraticky dělali obráceně proklamace s kterými znovu a znovu bodoval a o5.t mu to demokratovi kazili Nevím s tím by šejkspír v anglii pohořel ale kdyby byl tady? :-))))))))))))))
Tak sociální sítě a facebook smazaly veškeré účty atentátníka na Donalda Trumpa. Aby si nikdo nemohl přečíst, co byl zač.
Úplně stejně jako u atentátáníka na Roberta Fica.
Člověka pak napadají různé závěry…
Fejkbuk chrání práva svých lidí. Spojenci na sebe nežalují, člověk má právo nevypovídat ve prospěch rodinného příslušníka, a voni jsou tam taková rodinka. Morálně je to v pořádku. :)
A nakonec se ukáže, že atentátník na Trumpa byl vzdálený příbuzný Fica a ten, co střílel na Fica je blízký přítel zahradníka současné Trumpovi manželky. A vlastně nejde o stupňování agrese liberálních pitomců, kdy od vajec přes píšťalky, kameny a rozkrádání aparatury plíživě přešli na palné zbraně. Ono to vlastně nemá s politiko nic společného. Vyšetřování ukáže, že Ficovi a Trumpovi mají dlouholetý spor. Jen se teď neví, zda je to je to spor o nabouraný žebřiňák, nebo o ukradený omáčník.
Pár dní po atentátu na plantární zlo Trumpa se celej svět může koukat, jak atentátník „zcela nepozorovaně“ leze na střechu budovy.
Fejk? Přijde doba, kdy fejk možná bude úplně vše, co člověk nespatří na vlastní oči. Jsme na prahu informačního chaosu, kdy všichni ztratí pevnou půdu pod nohami, včetně mejnstrýmových manipulátorů.
Hlavně že tam není Babiš….
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-na-vladu-miri-jizdni-rad-green-dealu-zdrazi-benzin-i-vytapeni-uhlim-40480270
Schválně, kdo si taky myslel, že válka v Malorusku tyhle šílenosti alespoň pozastaví?
A nebude se jednat jenom o energie. Prej „ozdravný balíček“!
https://zpravy.kurzy.cz/717760-zvyseni-dane-z-lihu-vladni-ozdravny-balicek-2024-2025-cesko-ve-forme-zvyseni-spotrebni-dane-z/
ODS je přece se svými balíčky vyhlášená, že to někoho překvapuje. Pokaždé když vládla tak přicházela s novými nápady jak odrbat lidi a doplnit vyrabovanou státní kasu.
Rubeše covidchunty mi ani nepřipomínejte ale lidé v houfu mají asi paměť akvarijních rybiček ač jako jednotlivci se pitomci nejeví. A tohle je to co laxní přehlíží ke svým až existenčním patáliím, síla pozor.
https://www.facebook.com/camillo.paja/videos/410627064782070/
https://www.idnes.cz/cdAXO7VnBaKapwREqtviCTsx1jWAUfhcGAIBqqBxpu17cwdXaznb2zn/kPFnLm19I7mCAFxQZ8MtyJUke45jowo3xVeCMwgrlfkXXd
https://www.youtube.com/watch?v=_LXGja3T4v0
Ty věci jsou už pozastavený, jen se čeká na volební štempl. Tahle vláda už jede jen jedinej cíl – dokurvit, co se dá, aby to ti po nich měli co nejhorší. A ani to jim nepomůže, definitivně končí. Kormidlo je nastavený už jinam a oni se budou už jen koukat, případně zmizí do bruselských útrob.
merce: Jim to pomůže, protože peníze těm vlastizrádcům jim zůstanou, nic jim nehrozí. Proto se vlastizrádci dříve popravovali. Bez poprav vlastizrádce je – kapitalisticky vzato – vlastizrada docela výnosný podnik. A bude to mnoho lidí opakovat.
Vlastizrada je dnes právnicky neuchopitelná, je to gumová definice, jelikož jsme součástí eu a nato, tak se nemá cenu ohánět stavem, kdy tyto instituce neexistovaly.
Co si nakradli, to si nakradli, kradou všichni, všude, kde je velký badžet, se krade. To jsou podružný věci.
Teď se přestane společensky škodit. Najede se na konzervatismus, nebude to nejspíš optimální, ale vyloučí se nevratné škody. Ač jsem stoupencem minimálního státu v čase poklidného rozvoje, tak nějací anarchokapitalisti by si s invazí afroasioislámského šmejdu neporadili. Tady se chtě nechtě bude třeba opřít o silnej národní stát.
Alan.Cox: Dokud se bude vlastizrada vyplácet, nebude lépe. Tak jednoduché to je.
Nepřestane se společensky škodit. Nenajede se na konzervatismus. To je téměř tutovka.
A pokud se najede na minimální stát, tak to způsobí ještě větší škody než Pětikoalice v nejdestruktivnějším tažení.
Myslím, že ti trochu ujel vlak a nevnímáš procesy, které se startují. Ale dej tomu čas a sám uvidíš, třeba.
merce: Nestarují. Rozhodně ne v ČR.
Neřekl bych, že vlastizrada je dnes právnicky neuchopitelná:
Vlastizrada je trestný čin podle § 309 trestního zákoníku, který spáchá ten „občan ČR, který ve spojení s cizí mocí (každý stát mimo Českou republiku) nebo s cizím činitelem (osoba, která sice není oprávněna jednat jménem cizího státu, ale má na politické dění v něm významný vliv) spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314)“.
Rozvracením republiky se míní úmyslné rozvrácení ústavního zřízení, územní celistvosti nebo obranyschopnosti České republiky anebo zničení její samostatnosti, a to účastenstvím na násilných akcích proti ní nebo proti jejím orgánům. Trestem pak může být odnětí svobody na 8 až 12 let, popřípadě navíc i propadnutí majetku.[1] Trestná je navíc i jen příprava tohoto trestného činu.[1]
Kvalifikovaná skutková podstata je dána tehdy, jestliže je trestný čin rozvracení republiky spáchán členem organizované skupiny, nebo je jím způsobena těžká újma na zdraví nejméně dvou osob nebo smrt, škoda velkého rozsahu či závažné ohrožení mezinárodního postavení České republiky, případně je-li spáchán za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu. V těchto případech již hrozí trest odnětí svobody na 12 až 20 let, popřípadě navíc i propadnutí majetku.[1]
…ergo, pokud tam neni nasili, pak to neni vlastizrada.
Ke spáchání škody velkého rozsahu či závažné ohrožení mezinárodního postavení České republiky násilí netřeba.
Sysop: Nestačí obžalovat Petra Fialu a Víta Rakušana za neplacení daní na 20 let?
Mozna by na ne slo aplikovat moderni protiruske metody. Nejprve trest, pak obvineni a pak to cele zahrat do ztracena.
Sysop: Není to moc humánní? Takhle se s tím crcat? Prostě trest, a obvinění dodat tak za 20 let – není dostatek soudců.
Kdyz muze byt nekdo prezident bez mandatu, proc by nemohl byt trest bez soudu, to je fakt. Na Guantanamu s tim maji dobre zkusenosti a to jsou nasi demokraticti pratele, zadne rozvratne zivly.
A pokud nechceme tuhej multikuturní ruskej režim a nechceme liberální multikulturní západní bordel, tak je třeba pro to hlasovat.
Kde muzu hlasovat proti GD?
V příštích volbách, a ani tam nemusíš chodit, páč to je rozhodnutý.
Tak to jsem uprimne rad, ze GD bude mit utrum. Dost jsem se toho bal.
Grafický Design už dost utrpěl, a půjde do kelu kompletně
Když děláš a hlasuješ pro to, co chce Washington, tak máš přehršel výběru.
Když ovšem chceš něco jiného, nepomůže ti ani, že jsi Viktor Orbán, a Maďarsko je předsedou EU. To už Brusel začíná hlasovat o vyloučení práv Maďarska.
Alan.Cox
Ale to je sakra přesně ono! Orbán jede tu politiku emancipace, roztržka mezi bruselem a východní evr.se bude prohlubovat. A bude to mít krytí od Trumpa. Orbán nejednal o míru s amarickým prezidentem, ale s kandidátem. To jsou facky neoliberálům.
Alan.Cox: To zní skoro stejně optimisticky, jakože Ukrajina vyhraje nad Ruskem a obsadí Moskvu.
Dobrá. Dejme tomu čas a pak si řeknem, jak se to vyvíjí. Ano jsem optimista.
Já jsem optimista. Všechny příčiny současného stavu v Evropě zůstanou neřešeny. Možná se krátkodobě něco na chvíli velmi dočasně uhladí. Ale pak to propukne z neřešených příčin znovu.
V České republice je ovšem už mrtvo. To, co bylo zničeno za posledních několik let se bude napravovat minimálně 20-30 let. Pokud by se tedy přestalo dál ničit a začalo se hned napravovat.
V Evropě bude i válka, ale ne z Ruska, ale spíše ze severních zemí. Cokoli na rovnoběžce od Polska nahoru chce válčit a vidět krev a bomby natolik, že už své zvířecké pudy ani neovládají. Zhruba za 30 let to rozjedou děj se co děj.
Dokud Evropa nevykope Anglosasy v evropského kontinentu, nic se nezmění.
Děj k lepšímu nemůžete změnit tak, že necháte mezi lídry beta samce (vlezdoprdelisty), ale musíte je vyměnit za skutečné lídry (alfa samce) se strategickými schopnostmi. Neslušnými, možná málo demokratickými, ale schopnými něco k lepšímu změnit. Přizdisráči a loutky typu Lukavský nebo Rakušan nebo Koudelka, kteří mají na rukou špagáty z Washingtonu jsou stále časovanou bombou.
A dokud vlastizrdáci beze strachu chodí ulicemi, aniž by na mě občas někdo aspoň plivnul – ať jsem humanista – tak žádná změna nehrozí.
Bude stačit znova najet na ty socialistické paradoxy a všecko poběží, jako namazané.
Třicet roků nesměla žádná pila oficiálně prodat soukromníkovi modřínové fošny, neměli na to ani ceníky, ale všichni měli baráky zevnitř vyobkládané modřínem a schodiště jakbysmet.
Dvacet roků se v republice nevyráběly přenosné trafosvářečky, ale všeci kdo potřebovali, těmi přenosnými trafosvářečkami svařovali ploty, zábradlí, vjezdová vrata a pálili traverzy na stavbách, jak diví.
Zhruba v roce 1975 nebyl pro fyzické osoby-občany dostupný étercelulózový lak na žárovky. Nebyl prostě v maloobchodním prodeji, nebyl ani v maloobchodním ceníku Barvy/Laky a neměl stanovenou MOC. Prodával se jen v 10kg plechovkách i s příslušným ředidlem a výhradně jen organizacím.
Ale o Vánocích měli všichni, kdo měli nějaký větší jehličnan před barákem, ověšený řetězy miňonek pětadvacítek, excelentně nabarvených étercelulózou. Zašroubovaný ve vodotěsných objímkách, co taky nebyly v běžném prodeji a používaly se jen v průmyslu. Celý ten stromek pak klidně žral třeba půl kilowattu a nikoho to moc nesralo.
V předmětné době, kdy číňan kromě bahna, motyky, srpu, kladiva či rýže nic jiného neznal, kdy v ČSSR stál naprosto nesehnatelný, desetiampérový triak KT774 tři stovky kus a nějaký nesehnatelný 7474 stál zhruba podobně, tak ale na těch smrčcích před baráky „běželo světlo“ odshora dolů, zleva doprava a opačně.. :D
Socialistické paradoxy.
…mezi lidmi nebyly zadne zbrane, ale na Silvestra bylo bohunicky sidliste jak pri rekonstrukci bitvy o Stalingrad. Nikde se nedaly koupit UV rtutove vybojky, ale na kdejake vesnicke diskotece je meli, aby holkam svitily ve tme sprdy.
servisdok
18.7.2024 v 12:01
RTB1, 2, 3 se nevyráběly? Kde se to teda vzalo, ze vzduchu?
Ty RTB se začaly dělat v Brumově až na přelomu 70./80.let, kdy už bylo dost ruské mědi na primár. První JS-90 začala dělat přidružená výroba nějakého JZD zhruba v téže době.
Na svářečky ta tvrdá ruská měď stačila, ale sekundáry stejně dělali hliníkový.
Ty domácí verze byly profi provedené a bylo podle použitých komponentů dost poznat, ve které fabrice dotyčný pracuje :D
Kostry cívek z trojky sklolaminátu, žádný pertinax či texgumoid, navinutý dvaapůlkou trojitým smaltem, co se používal na kotvy dynam v Triodynách :D
Sekundáry měděným páskem asi 2x8mm, ovinutým izolační tkanicí na statorové cívky motorů, naimpregnované měkčeným polyuretanovým lakem, aby to při navíjení nepraskalo, když se jednotlivé závity sekundáru doklepávaly v rozích dřevěným špalíkem, aby to pěkně drželo formu. Dvanáctipolohové přepínače VS16 z Obzoru, složené třeba z pater a vaček několika jiných, co byly dostupné jako ND do mašin ve fabrikách.
Ten největší hardkór měl usměrňovače z alternátorových, nebo lokomotivních ČKD diod a zapalovací tlumivky se dělaly z převinutých jader EI50. Taky z fabrik, protože takhle velká trafa, či samostatné plechy nikde v maloobchodě koupit nešly. Stejně, jako hotové přepínače, či 16-25mm2 licnový výstupní káble ke kleštím.
Ty exempláře s usměrňovači vařily úžasně, mnohé doteďka..
servisdok
19.7.2024 v 1:53
tvrdil že nevyrábělo, tak se rozmyslel
mám fabrickou dvoufáz a vaří to celkem slušně ai na střídavinu, na to moje lepení teda…dyž si člověk nedá bacha tak utaví kde co ai tou svařovací elektrodou:D
Celkem nechápu tyto dotazy, Bába udělal otočku k motoristům a Orbánovi, tenhle prostor prostě pojede jinou trajektorií. A němčouři to koneckonců taky překlasifikují, páč bez levnýho ruskýho plynu to jde ekonomicky do plynu. Německá zelená politika je bez Ruska v prdeli.
merce: Neříkej hop, dokud nepřeskočíš!
Zatím se jede po stále stejné trajektorii. V ČR dokonce nejpevněji vůbec.
Ja teda rikam ‚hop‘ jako vyzvu ke skoku.
Zatím máš kolos o váze milión tun, který setrvačností pojede dost dlouho, i kdybys začal točit kormidlem. Zatím ještě nikdo u nás ani netočí kormidlem, jen šlape na plyn ve stejném směru.
Alan.Cox
No nevím, na jedný straně je setrvačnost, na druhý straně jsou revoluce.
S obojím je třeba počítat.
merce: Revoluce požírají své děti. Tak jako v 1989.
merce 17.7.2024 v 0:25
Kdo tu revoluci udělá? Kdo ji povede?
V 89. byla revoluce podporovaná/organizovaná zvenku a režim naopak žádnou podporu zvenku neměl. Dnes je situace opačná.
V Čechách se něco revolučně hne, pokud nastane oslabení protektora. Máme dva. V USA se asi něco změní, ale v Německu to aktuálně moc nevypadá – to by asi spíš věděl Sysop.
Samozřejmě netvrdím, že něco nemůže nastat do 30 let. Za 30 let taky může bejt naše národní jídlo skopové, knedlík, zelí a pito, jak napsal Stanislav Komárek. (A nebylo by to horší než to, co nám asi plánují Rakušan a spol.)
Nestačilo by pro začátek třeba vyjebat se zmrdama, jak to udělal Orbán?
Já tam přes 20 let nebyl, ale bývalý kolegáček s půlkou feferónské krve, tam jezdí furt a říká, že ti fefíci jsou v pohodě a že je tam klídek, nikdo do ničeho nejebe, všeho je dost a občanům dostupného.
Re: Hroch_bahenni 17.7.2024 v 10:03
S nejakou zmenou bych v Nemecku nepocital. Nemci jsou zvykli cekat na Befehl. A zatim tady neni sila, ktera by ho vydala. Takze se sice nadava uz jako v Cesku, ale dela uplne stejny hovno. Slimaci uz zakladaji vlastni partaje, pochopili, jaxe klikou toci, takze to tady zvladnou naprosto demokraticky.
Hlavně co je nejdůležitější ta revoluce by musela začít v Praze. Problém ale je, že pražáci jsou s fialovou vládou spokojení. Dokazují to všechny volby, které proběhly.
Protože vzdělaní a bohatí volí SPOLU, říkali to v televizi. A nikdo nechce být počítán mezi blbé a chudé.
A němečtí zelení, co brali tučné prachy od gazpromu, jsou teď největší militanti proti Rusku. No, co těm zkrachovalcům zbývá, že …
Jo ta „demokradtůra se jak se zdá dělá pouze pár zdegenerovanými žolíky s vychovatelnými, obětmi.
https://www.youtube.com/watch?v=bWXazVhlyxQ
https://www.youtube.com/watch?v=b490Jgnle6I
Tak znám to nejméně 30. let, víc jiné interpretace, to bylo původně na vietnam?
Asi to tedy bude o defraudantech či o korupci moci a docela dobře to tam sází na odkazu o poměrech “gogokocourkova po nás potopa. Ale myslím že tam i poznamenal že si řežou pod sebou větev či prostě nebudou mít kam jít a zůstanou či zhebnou v žumpě své produkce kejklířů co ztropili.
Závěr mívá s velmi dobrým záběrem tak vydržte. 🙂
https://www.facebook.com/vrabelladislav/videos/3896634103949446
Nemci zakazali casopis
https://www.welt.de/politik/deutschland/article252540734/Compact-Innenministerium-verbietet-rechtsextremes-Magazin.html
Darmo, nebol to progresivny Volkischer Beobachter.. zaujimave je, ze 13 rokov nikomu nevadil.
„Navíc v případě o něch údajných „slibů“ šlo primárně o nezávazné plky a osobní názory, nezřídka ze strany politiků, kteří k jakýmkoli slibům o nerozšiřování NATO neměli mandát.“
To je presne ako Matovič, ktorý chodil po cigánskych osadách a sľuboval 500 eur, ak ho budú voliť. Vlastne z právneho hľadiska nesľuboval, on to iba tak hovoril a urobil všetko pre to, aby to cigáni takto pochopili.
Inak povedané, je jedno, či dohoda bola na papieri alebo to iba Gorbačovovi takto hovorili v súkromných rozhovoroch.
V medzinárodnej politike platí, že politik môže klamať do televízora od rána do večera, ale NIKDY, NIKDY nesmie klamať predstaviteľovi iného štátu, ak nie sú vo vojnovom stave a nechcú sa vzájomne zničiť. Môže veci zamlčať, nepovedať priamo, ale nikdy nesmie klamať.
Gorbačovovi klamali a Rusi to právom cítia ako krivdu.
Janko: Můžou. Jen to má důsledky.
USA lhalo i v OSN, že mají zbraně hromadného ničení v Íráku, aby je mohli bombardovat.
@azbuci
Jo Rusové a Kazaši co nimi komunikuji se podivují, když na ně spustím lámaně rusky, popř. překoktám test v azbuce.
Navodí to jinou atmosféru, i když pracovně komunikujeme anglicky.