O glorifikaci vraždění: paragraf pussy-pass Czech Edition - zpět na článek

Počet komentářů: 139

  1. Ohledně vyškrtnutí Hany Marvanové z ČAK – máte o tom bližší info? Já jsem nikde nic nenašel, naopak podle https://vyhledavac.cak.cz/Company/Details/0b8a2487-5023-e711-80d5-00155d040b0c se zdá, že v ČAKu stále je.

      1. @Challenger
        ještě opravte dobu pobytu v NVZ
        U těchto trestů se po půlce nepouští.
        Jestli dědila ona nebo standardně jen 1/2 a po 1/4 dcery, to je taky jedno, když měl Velikovský doma piču, měl si sepsat závěť, taky asi bylo nějaké SJM, v době jejich sňatku asi předmanželské smlouvy nefrčely.

        1. Z dědického práva je vyloučen, kdo se dopustil činu povahy úmyslného trestného činu proti zůstaviteli,

        2. Technická:

          V první třídě dědiců dědí zůstavitelovy děti a jeho manžel, každý z nich stejným dílem., tedy standartně (ze zákona) nedědí manželka větší podíl, než děti.

          Je pravda, že jako první se vypořádá SJM a ze SJM má podíl manželka a co není jejím podílem, jde do dědictví, kde se dědí jak podíl ze SJM, tak výlučný majetek a ten v první třídě dědiců rovným dílem. Vyšší podíl manželky nevychází tedy z dědictví, ale z vypořádání SJM, pokud v něm něco je.

      2. Z toho článku plyne, že měla pozastavenou advokátní činnost, protože byla ve pracovním/služebním poměru s ministerstvem spravedlnosti jako první náměstkyně ministra. Jako ministerský předseda nemohu podnikat (legrace s koblihářem a svěřeneckým fondem), jako poslanec nemůžu být senátor.
        Pozastavená činnost (zánik mandátu) ze zákona, ne kvůli lumpárně.

  2. Otazkou zustava jestli literarni ejakulat mudrce challengera byl instigovan podobnou srackou z pera jeho soudruha/soukmenovce (select the applicable based on how these sexually malajdusted idiots call one another) nebo jestli na tom mudrc challenger v potu sve tvare pracoval simultanne.

    Spravedlnost by urcite mela merit kazdemu stejne, nicmene honit si figurativne pero ohledne jednoho nebo dvou pripadu injustice je normalni debilita. Pote co jsem skimmoval challengeruv vyblitek me okamzite skocil do mysli pripad OJ Simpsona kterej zavrazdil manzelku a milence and literally got away with murder.

    Na to aby se mohl udelat nejakej relevantni zaver ohledne subject matter tyhle sracky by bylo potreba analyzovat vic pripadu nez dva nebo tri.

    Jinak na mudrce challengera se aplikuje to same co na toho peachuse aliena. Vase problemy se zenami vyveraji z toho ze na ne nahlizite jako na prostredek na vycakani vaseho schliplyho mikropenisu, jako na inferiorni bytost ktera je tu vod toho aby vam poslouzila. No a voni zeny – surprise surpise – se vam na to muzou zvysoka vysrat. Alienovi nezbejva nez is honit ptaka a mudrcovi challengerovi nezbejva nez se spokojit s nejakou podobnou picou jako von je curak protoze normalni zenska by si vo nej nevoprela kolo a.k.a. wouldn’t touch the fucking jerk with a 10-foot pole.

    1. Jacq je alter ego Džamily Stehlíkové. Jasnovidné diagnózy na dálku – levně, kdykoli, na počkání!

      1. Urcite idiote. Defektivni osobnost z mudrce challengera primo strika, podobne jako z toho druhyho curaka, aliena.

        Jestli ses zena tak doporucuju at jim des na nejakou dobu delat partnerku.

        S nejakou Stehlikovou si vyliz prdel. Vubec nevim kdo to je.

        1. Your absence of awareness is the source of comedy😁

        2. Stehlikova SE byla za prava mensin myslim,ze v kanade je to primo homo canadis

        3. Myslím, že to je právě ten humor, který Češi chápou, a Američané ne. Džamila Stehlíková je naprosto protřelá jasnovidka a navíc psychiatrička z Kazachstánu, která se znemožňuje již delší dobu. Zcela ve stylu Jacqe. A také se jako Jacq štěluje podobně sprostými slovy jako etalon nejnormálnějšího chování a Mirka Dušína.

          Jako kdyby tvé soudy vypadly z oka té vypatlané Stehlíkové.

          1. Soudruzko Jesterko, nevim co jsou to sprosta slova. To jsou nejaka slova ktera se z nejakeho duvodu tobe a dalsim soudruhum nelibi protoze jim invokuji neco s cim vam nekdo indoktrinoval vase nanomozky? Unlike you and all them other righteously offended twits who swoon upon hearing a words their whisperer has prohibited them from uttering, ja ti soudruzko Jesterko seru. Ja pouzivam slova ktera v danem kontextu nejlip exprimuji to co je potreba vyjadrit. To ze ty se z nakyho toho hovna, sracky, kundy, curaka posiras je tvuj problem.

            Jinak podle pruzkumu tvych oblibenych americkych vedcu, soudruzko Jesterko, people who avail themselves of the entire lexis, y compris des jolis mots que tu percois comme des jurons, are generally more as opposed the less intelligent. Eat your heart right out tovarish Jesterka.

            https://www.sciencealert.com/swearing-is-a-sign-of-more-intelligence-not-less-say-scientists

    2. Máš vůbec koule? Jsi Zmr. jméno? Tvoje aktivity jsou hnusné. Challenger jako lékař a soudní znalec má vhled do věcí, které jsou tobě vzdáleny na hony. Přitom s ním nesouhlasím s jeho „vyhodnocením“ zásahu policie proti zfetovanému čurákovi. Prostě si občas díky obrovským vědomostem – na které ty nemáš ani náhodou- honí často i své, než naše, triko.

      1. Seru na to jestli je mudrc challenger lekar nebo soudni znalec.

        Je to psychologicky defektni osoba ktera imrvere figurativne masturbuje na tema jak jsou zeny protezovany a vice versa.

        Na jeho vedomosti mrda pes. Tady vysral textove hovno zvane generalization, which is a formal fallacy. He’s drawing aberrant conclusions based on an infinitely small number of examples. Fuck that. He deserves to be callled out for this shit.

        And you go fuck yourself dickhead.

        1. jacq: Ad „Seru na to jestli je mudrc challenger lekar nebo soudni znalec.“
          To by byl ještě relevantní postoj. Horší je, když nezkušené a nevědomé mládí sere na znalosti a zkušeností moudrého stáří. Pak bývá za voly. Což je do třicítky ok, pak už ne.
          Respekt a pokora ke znalostem, dovednostem a zkušenostem jest základním znakem moudrého muže. Opak jest základním znakem blbců.

          1. Hele, Aliene. Já jsem se naučila naslouchat různým lidem a různým pohledům. Hodně to obohacuje život. Dokonce jsem četla i tvé články a pohled na svět a život. Něco má reálný základ, něco je spíše přání – dle mého.

            Ale to morální kázání bysis fakt měl odpustit. To je přesně důvod, proč po tobě lidi startují.

            Skutečné znalosti, dovednosti a zkušenosti, nebo jen prostá odolnost a nezdolnost – nezávisle na věku oné osoby – budí vždy minimálně nevědomý respekt.

            Ovšem ani zdaleka ne každý starší muž či žena má znalosti, zkušenosti či dovednosti. Prostě je to jen v některých. Automatické poslouchání každého staršího člověka bez rozlišování je totální kokotina, která se vymstí – a schválně jsem použila toto expresivní slovo.

            ***

            Challenger má tak trochu smůlu, že jeho článek vychází krátce po Alienově článku. Lidi startují na Challengera vyštengrovaní po tvých morálních kázáních ála koho má člověk poslouchat. Přitom je to škoda, některé věci by se daly publikovat bez morálních kázání na houby – jako o těch automaticky starších zkušenějších.

          2. Tovarish Alien, c’est qui exactement „moudre stari“ pripadne implikovane „nemoudre mladi“ vole kurva tovarish, vole?

            Co je to stari vs. mladi vole? The number of revolutions of the Earth around the Sun your useless self has witnessed during your useless masturbatory life, tovarish, vole? Or is it a person’s state of mind? Willingness to explore new avenues, inclination to embrace progress, oft associated with „youth“ as opposed to conservative, fuddy-duddy attitude and dislike for everything new, attributed to advance age?

            Ty zvracis slova implikujici koncepty kterym zjevne nerozumis – your mind is a putrid mixture of apples, oranges, shit, piss, and who knows what the fuck else.

            Na stari neni moudreho vubec nic. Stary clovek muze byt totalni pica nebo moudra osoba, podobne jako mlady, vcetne deti.

            1. Některé tvé názory mi nejsou úplně cizí, ale nemůžeš to kurva psát jak ti zobák narost tak, abych tomu taky rozuměl?

      2. Mimochodem, pokud je mudrc. challenger soudni znalec, tak to je totalni pruser. Ten clovek trpi naprosto silenyma predsudkama, generalizuje na zaklade jednoho nebo dvou prikladu, dela ruzny dehonestujici asumpce vuci tem ke kterym ma predsudky, i.e. „jak dlouho skakala z penisu na penis“ (sic), atakdale.

        Chapu ze misogynous lidem asi jako ty takovy text zahreje vasi uchylnou dusi, ale todle je proste neprijatelny.

        Text je sracka.

        1. To je málo! Přidej grády! V USA je zvykem, jak napsal dfens, nehodného člověka zlikvidovat, zastřelit, rozčtvrtit, odřezat mu hlavu a nabodnout ji vystavenou na kůl a nachcat mu na hrob.

          Zatím tě podezírám, že s autorem snad souhlasíš! Při tak malé intenzitě rozhořčení! :-)

          1. Co to meles za hovna?

          2. Tovarish Jesterka, a forensic expert, which is what mudrc. challenger is hailed as, must first and foremost remain impartial. Posledni co by mel delat je verejne exhibovat svoje naprosto treskuty predsudky pripadne psychologicky problemy. In regard whereof, I acknowledge that mudrc. is using a moniker. Nonetheless, people around here probably know who he is.

            Ten zbytek tvejch hoven lze tezko komentovat, you got too hot under the collar, tovarish, and kinda forgot to pay attention to the ol‘ coherence. Next time, try taxing your wit to a greater extent than usual or find yourself a different interlocutor.

          3. tak na to, ze zrejme zije v Kanade pise tak nejak standardne. Veli tam tomu dva buzeranti, zensky maji dvojnasobny prava, mensiny asi ctyrnasobny, marximus kam se podivas. Do toho jeho nazory zapadaji docela v pohode.

            1. no to je ale taky fakt, kdo v něčem takovým přežívá, to je v podstatě chudák

              znám tam na dálku jednoho žida, ten už to má taky pěkně v prdeli a žije tam jak socka v podnájmech, taky má jenom asi jedenapůlnásobný práva, možná už ani to ne

  3. Článek není příliš zajímavý. Je plný konstrukcí a závěrů typu „přání je otcem myšlenky“ a „dle sebe soudím tebe“. Nelíbí se mi podobné články, vytmavující ženy jakožto bestie, na které si radnojesti dávat pozor.

    1. Článek není (jenom) o ženách, nýbrž o malé části lidí s poruchou osobnosti (psychopatech), kterých je v populaci prý zhruba 1%.

      1. Ne. Clanek o je o treskutem mindraku murdce challengera ze zen a jeho percepce toho ze zeny jsou ve spolecnosti protezovany na ukor muzu.

        To demonstrate this alleged or implied phenomenon, mudrc. challenger relies on no fucking fewer than three cases of potential injustice toward men and special treatment of woman.

        Even if what mudrc. challenger claims in the crock of shit constituting the commented text reflected reality, perhaps in part, the kind of prejudice he allows his biased self to express is simply unacceptable.

        Jako kdyby ty sracky vod Aliena nestacily.

        1. Vy znáte Challengera osobně? No v tom případě se nestyďte a rozepište se o jeho mindrácích podrobněji.

          1. Proc bych ho mel znat osobne? Mudrc. challenger je mi naprosto ukradeny. All I’m doing is commenting on his fallacious and highly prejudiced text and obvious hang ups about women.

            Napadlo nekdy mudrce challengera ze k tomu aby holka udajne skakala na penisech je treba aby nejaky ty penisy na to skakani byly? Ze tedy a half of the blame for the implicitly defective promiscuous behavior lies with the possessors of penises a.k.a. guys? Nebo je to OK kdyz kluci sukaj jednu holku za druhou (nebo se o to aspon snazej) ale je to strasnej prohresek kdyz suka holka?

            Mudrc. challenger je soft and slightly more sophisticated version of that fuckwit Alien, but equally as biased and equally as misogynistic.

            Jestli ty ses zalezlej challengerovi v prdeli a vyse popsany zjisteni te hluboce ranilo, tak to je smula. Nema bejt nikomu zalezlej v prdeli.

            1. Aha. Ptal jsem se proto, abych si vás mohl správně zařadit – jako blba, který plácá nesmysly o věcech, o kterých nic neví. Děkuji.

              Mimochodem, vy máte penis, nebo jste si ho nechal uříznout? Pokud ho ještě máte, měl byste vědět, že penisy ke skákání jsou k dispozici v dostatečném množství. Já bych hledal problém v rodinné výchově, případně v její absenci.

              1. Zarad si me kam chces kadrovaku, je mi to naprosto ukradeny.

                Ty absolutne nechapes vyse napsane.

                Co se tyce implikovane defektivnosti promiskuity, tedy skakani na penisu, proc je to implikovane defektivni u holky ale ne u kluka? Kluci muzou vopichat kolik holek chtej a je to OK ale holky ne? Co to je za absurditu? Snad kluci vaginy na to aby do nich zasouvali ty svoje schliply ptaky a prematurne ejaculovali potrebujou ne?

                Proc kurva mudrc. challenger vubec neco pinda o tom na kolika penisech ta holka z toho clanku skakala? Co to ma s cim co spolecnyho? Aha – ja vim. Je to proto aby se z ni udelala devka, cubka ktera vojede vsechny. Defektni osobnost protoze zena ma implikovane verne slouzit muzi podle vzoru ktery propaguje ten druhej debil, Alien.

                1. Když už máte potřebu trollit, zkuste to prosím dělat trochu inteligentněji a kultivovaněji. Zatím si vás dám do ignore, bezpochyby to přispěje k čitelnosti místních diskusí.

                  1. Your prerogative, Tovarish Prince. I don’t need to know any of that. Je m’en calice.

                  2. dobře díš, je to pak notně lepší (i když ve výpisu posledních komentárů ten sračkomet furt můžeš vidět v reálným čase, pokud zrovna má vycházku a pustijou ho k tomu)

                    1. Ty jsi akorát nasranej, protože ten zrg1 aka jacq tě poslal k šípku ohledně ženskejch, paradoxně má jinej názor, což taky čumím. Ty ses dal do tábora Aliena a kaBrňáka a i ten jeden z největších exotů tohoto webu (kterýho jsme tady jednu dobu blokovali) má z tebe srandu.
                      Když už i jedinci, zralýmu na exotopedii jsi pro srandu, to píchne.

                    2. Touché

                    3. nemám se ti podívat do velké knížky, co by se ti hodilo na vobklad? očividně to potřebuješ…

                    4. Takže píchlo..nic si z toho nedělej.
                      Ber to z té lepší stránky, až (IF) jednou dostaneš kopačky (nepřeji nikomu), budeš mít absolutně jasno v tom, kdo je na vině, i kdybys jí třískal, chlastal jako Dán, měl jí za bytost hodnotově někde mezi křečkem a psem či měl osm exekucí.
                      Prostě ženská, bo….
                      To já bych se plácal v pochybnostech.

                    5. Pockej, vy uz tady nemate zeny v klecich? Aha. Ajjajajaajjaajaajj

                    6. misaka
                      21.7.2022 v 23:14

                      koukám, že na todle je vobklad fakt málo…doporučím oddenek leknínu bílýho, ale dávkování konzultuj s dochtorem, oka?

                    7. Já si ordinuji vstavač polní, žena potměchuť.

                  3. Ad „Zatím si vás dám do ignore, bezpochyby to přispěje k čitelnosti místních diskusí.“
                    Potíž s tímto řešením je, že ty sračky nikam nezmizí a dále ovlivnují veřejný prostor, veřejné mínění + se vytvářejí sociální bubliny. Tedy, nevidím v tom řešení problému, ale jeho konzervaci a další rozvoj do horšího stavu.
                    Mám o tomto delší čas napsaný komplexní článek. Ale s tím, jak to poslední dobou v debatách na df vypadá, zvažuji, jestli to sem dávat.

                    1. Nezvažuj, rovnou to hoď do koše.

                    2. Slecna Ling
                      22.7.2022 v 0:14

                      tady by mohl pomoct odvar z makovic, případně dymnivka dutá :o)

                    3. Dyt to tu balis ne, si psal? Tak se netrap…

                    4. ale tak blbce stejne nepresvedcis a rozumni si na nej udelaji svuj nazor. Nenechal bych se tim ovlivnit.

                2. Musim rict, ze jak mnohdy mi prijdes jak z jinyho vesmiu oproti memu, tak posledni dobou bych podepsal temer vsechno, co napises :-)
                  Tak dik, alespon se s tim nemusim psat ja :-)
                  Zrovna tento komentar, na ktery reaguju, jsem puvodne chtel napsat taky…

                  1. Ja jsem z jinyho vesmiru. Jsem z Planety Zorg. Kdyz jsem byl malej tak jsem se zatoulal rodicum do lesa kdyz se zastavili na Zemekouli a pak museli rychle vodlitnout kdyz se k nim blizili lidi zjevne s cilem zkurvit jejich flying saucer. Nejak to tady prezivam ale neni to jednoduchy!

                    Jinak me proste sere kdyz si magori cintaj pentli o muzsky nadrazenosti a zensky podrazenosti. Nebo nakonec nadrazenosti a podrazenosti kohokoli jinyho.

                    1. Ja jen doufam,ze planets Zorg nebyla nejaky mysterious hint Nebo rebus,protoze vez, ze podobnost s ZRG1 tam je. Nicmene Pravda je,ze on byl spis alobalova bestie, kdez to Ty na to des z jinej perspective. Dokonce chapu co chces rict,ze svuj clanek radne neodzdrojoval dalsima studiema a pomohl si pouze domacim nasilim. Z vlastni zkusenosti na to,ze dicks have to be available je to samy jako,ze sun has to rise again. Chapu co Tim chces rict nicmene na tech clancich neco je resp. Vim Kam Tim Miri, ale nemyslim, ze chce uplny narovnani pomeru,protoze holky to proste nezvladnou to je to verejny tajemstvi a burden of proof always lies on us not on them…

                    2. Já si myslím (90%), že Jacq není zerg ani ling. Protože zerg byl na rozdíl od něj konceptuálně vzdělaný a dokázal napsat/přečíst knihu. A ling je gramotná a žensky emocionální/zákeřná. Oba pak mají IQ vyšší zhruba o 30 bodů než on. Naproti tomu, koordinace jacq+ling je jistá věc.
                      Všichni tři se pak vyžívají v ad hominem rétorice a prvotních flame útocích na uživatele. Pro mě osobně byl určitě nejpřínosnější původní zerg (linga nečtu, jacqa občas). Kdekomu splývá s jacqem, protože mají shodný styl psaní. Ale zatímco obsah jacqových příspěvků je zpravidla informačně zcela bezcenný nebo jen primitivní hejt, zerg měl podnětné informační části, prokládané urážkami. Jacq prokládá urážky urážkami v různých jazycích a výjimečně mezi ně vloží nějaký názor. Nicméně souhlasím, že Jacq může být zergovo primitivní oddychové alter – zerg ho stvořit dokáže, zatímco jacq zerga ne. :,)) Tady někde to začíná být kapánek nepřehledné. Což se na webech bez systémového řešení alter eg a moderace zpravidla stává.
                      Nicméně, možné je vše, pokud do toho někdo s vyšší inteligencí dá hodně energie a času. Jen netuším, proč by to někdo dělal zrovna na webu typu dfens (nejsou tu profily, příběhy, ženské atd) a ne někde, kde to přinese větší zisky (popularita, skorování, signaturní image, pověst atd). A ještě jen jako diskutér, kde už mu to na rozdíl od autorů článků nedává nic, jen práci a ztrátu času. Ale motivace bláznů i géniů jsou různé, možné je vše.
                      Každopádně, majitel webu v tom má skrz už průměrné administrační rozhraní určitě naprosto jasno, pokud se dotyčný fejkař poctivě nekryje (což nedělávají, když to není třeba). Je vždy sranda, pokud to majitel/admin záměrně pustí a nechá všechny magory se odkrýt a projevit, aby následně provedl slavné odhalování a Očistu. :,)

                    3. Kolego, už jsem to psal a opakuju to znova.
                      1./
                      Zerg je Jacq. Zerg byl ke konci kariéry toho nicku a svého tapecírunku sprostý víc, než dlaždič – ad hominem nájezdy na úplně všecky byly běžné. Tenkrát, když někteří psali, že už je to pěkně sere jsem se ho nepřímo zastal s tím, že si rád přečtu všechny názory, nejen intelektuálů typu shiftyho.
                      Naprosto přesně se to kryje, obdobím i vystídáním nicků. Mefayor byla „více intelektuální“ a vulgarismů prostá identita zerga.
                      2./
                      Aliene, jestli komunikuješ s domácím, schválně se ho zeptej nikoli na konkrétní IP, ale zda se původní zergova IP aspoň blízce oblastně, kryje s jeho dalšími identitami – tedy minimálně Jacq a Mefayor. Je totiž skoro vyloučeno, že by se v jednom okrese a u jednoho providera vyskytovalo víc takových psychopatů, jako je tohle.
                      Já totiž už nějakou dobu vím, že se kryje, až „nápadně“ :D
                      3./
                      No tak jistěéé a samozřejmě, že jsem nabeton potomek nějakého domovnického práskače, nějakého estébáka, šmíráka a jánevím ještě koho. Jistěže jsem a už nemá smysl to sem psát, je to ohraná písnička, co už lidem leze na nervy.
                      Ono to dneska není tak těžké zjistit, kdo se jen snaží diskutovat a kdo se snaží záplavou vulgarit jen a pouze psychopaticky vysírat celé zdejší diskusní osazenstvo.
                      4./
                      Je vážně škoda, že na tyhle identity někteří noví (zpravidla trolové) reagují. Dlouhodobé zkušenosti (o z odbornějších diskusí) jsou takové, že pokud se na troly, jejich útoky, nadávky a jiné sprostoty skutečně nereaguje, velmi brzy je to přestane bavit.
                      Odezva je přesně to jediné, co je drží při téhle aktivitě a formě vysírání. Uvědomuju si, že to není nic nového, jen to připomínám.
                      5./
                      Zerg začal při začátku bolševické chřipečky postovat špalky, co vešly max. tři na obrazovku. Všichni to rolovali, odezva veškerá žádná, tak změnil nick na Jacqa, posty zkrátil a začal nadávat úplně všem včetně mne, který jsem se ho kdysi nepřímo zastal, když ještě ty špalky měly únosnou délku. Pak to začal přehánět a už to nebylo ke čtení.
                      Plus k tomu to, že identita Jacq je „vyšperkována“ tvrzením, že dotyčný žije v Kanadě.
                      S takhle perfektním přehledem – jednak o dění i místních, specificky českých opatřeních za chřipečky i o typicky česky specifickém dění v politice, to přece jen cosi signalizuje. Genialita to ale není.
                      6./
                      Napadají mne jen hraniční důvody, proč se tak děje. Buď je to invalida-ležák, co má od rodiny k dispozici laptop a neomezená data, nebo je to spíše chovanec některého z psychiatrických ústavů, kde má možná nějaký přístup k PC, k wifi a nikdo to raději nekontroluje. Takovým ukázkovým případem, může být tzv. „Anna z KSH“:
                      https://www.vidlakovykydy.cz/index.php/comment/2095571#comment-2095571
                      https://www.vidlakovykydy.cz/index.php/comment/2095600#comment-2095600
                      https://www.vidlakovykydy.cz/index.php/comment/2095522#comment-2095522
                      Přijde Vám někomu, že tyhle příspěvky psal psychicky zcela zdravý člověk? Nebo někdo s IQ alespoň 80?
                      7./
                      Slečna Ling s tímhle psychopatem nemá nic společného. Za své podezření, že by to v extrémním případě takto mohlo být, jsem se jí omluvil nejlépe, jak umím.
                      Virtuální kytky sice posílat nejdou, ale kdyby šly, tak pugét rudých růží by ode mne dostala. :D

                      Víc k tomu tématu shora nemám.
                      Snad jen to, že tento web odolával a bude zřejmě dále odolávat tak dlouho a proto, že zdejší pan domácí má zaprvé nervy z patnáctky šroubovky a zadruhé, kdyby mu i tyhle nervy selhaly, tak pravděpodobně má šroubovákem z klávesnice, preventivně vyloupnutou klávesu Delete.
                      Názory se jistě mohou různit (včetně názorů na tento můj příspěvek), ale já si za ním stojím. Samozřejmě, že si rád přečtu i názory ostatních, nebudou-li to názory podobných duševních gigantů misaka, shifty, Torm a pár dalších.
                      Nemám nikoho v ignoru.
                      Mně bohužel ignore mód nefunguje moc dobře a myslím, že podobné potíže měl svého času i Sysop a Behemot. Píšu totiž nejčastěji z dílenského PC, ve kterém mám nainstalovány, kvůli jejich naprosto nepřekonatelné stabilitě, ještě staré dobré XP SP3. S několika šikovnými doplňky, jako jsou všechny potřebné certifikáty, pár novějších prográmků, pak ProTel, nějaké playery videa a tak podobně.
                      S OS W-XP zapnutý ignore mód způsobuje jiné problémy, např. přihlašování, odhlašování, velmi rychlé rolování a ještě pár nepříjemností, neboť tento současný redakční systém, je zřejmě optimalizován pro W7 a výše. Ten předchozí s W-XP i W98 fungoval výborně, ale plně chápu, že látat to nejde donekonečna. Já si zalátal W-XP, protože při práci potřebuju PC maximálně stabilní. To že nebonzuje tak, jako vše od W7, to je už jen bonus navíc.

                      Takže sice posty těchto duševních gigantů stále vidím, ale už je zásadně nečtu, což jsem dříve občas dělal. To ostatně doporučuji i všem ostatním v případě mých, někdy delších a někdy odbornějších příspěvků. Platí bod 6 pravidel tohoto webu. Je zbytečné mi vypisovat, jak velký jsem debil, dement, zapšklý stařec, stará svazácko-bolševická struktura apod.
                      Prostě ty mé posty kurva nečtěte, jako nečtu já ty Vaše. Vyřešeno, hotovo 20.

                    4. To Alien:
                      Jak se Ti čte tenhle můj výjimečně vysoký špalek? :D

                    5. servisdok
                      22.7.2022 v 18:51

                      seš eště na schráně? jedeš letos Holice? můžu vzít pár těch zesíků, esli vo to je zájem, plus tu mám nejakou starou telku

                      s tím reprákem a rádiem na mě teda sereš?

                    6. Jsem na schráně Pavle. Napiš, co potřebuješ a co to je za prístroje.
                      Do Holic mě to už moc netáhne, protože množství nepoužitelné veteše už tam překročilo množství zboží, které nějak použitelné je.
                      Když vidím člověka, třeba se dvěma kýbly vysloveně televizních a navíc použitých elektronek většinou řady P, na kterých často nelze ani přečíst označení, tak se pousměju a jdu dál. Jenže vedle pak pán nabízí bulharské a rumunské stykače z přelomu 70. a 80.let – sice nepoužité, kdysi nakradené na údržbě, ale jsou ke stejnému prdu, jako ty flašky.
                      Irituje mě i množství vysloveného IT a PC šrotu (který opravdu často vypadá jako vytažený-ukradený ze SD), který mohou využít leda tak úzce zaměření sběratelé/restaurátoři historické výpočetky.
                      K tomu prodeje čínských „laboratorních“ zdrojů s uštíplým přívodním kabelem a dalších podobných „pokladů“. Něco dobře použitelného pro mladé amatéry, třebas lab-zdroje Aritma, nebo Tesla AUL210/310, malé osciloskopy třeba do 20MHz, měřáky, generátory a zdroje z Tesly Brno řady BK, to jsem tam viděl naposled okolo roku 2000.
                      Tehdy se tam dal koupit například régl (regulační autotrafo) – třebas dokonalý a spolehlivý Křižík RA5/RA10 (5A a 10A), nebo naprosto skvělé, bývalé východoněmecké régly řady ESS1xx (6-25A) s chlazeným sběračem a nepoužité za pár stokorun.
                      V Německu je stejná, jenom přejmenovaná firma vyráběla dál, ale dál je prodával Conrad už za západní marku a už stály pěkných pár tisícikorun..
                      Jak jsem psal, skalních radioamatérů tam jezdí už velmi málo, prodejci šrotu je totálně převálcovali.
                      A mladý borec, kterého to fakt baví a co by rád začal bastlit i mimo školu, si na tyhle začátky už nekoupí na burze plně vyhovující, funkční a skoro dokonalý AUL310, ale čínský zdroj s vylhanými parametry tak, že kdyby je měl splnit aspoň z poloviny, tak by stál tolik, že by byl neprodejný.
                      Ale on ten rejžák má 4 displeje a stojí z Alíka zhruba tak stejně, jako ten skvělý AUL310 na burze. Co na tom, že rejžový zdroj při zapnutí vygeneruje na výstup 2,5x větší jehlu, než je nastaveno a často zničí připojený obvod.
                      V návodu, často jen s rozsypaným čajem je napsáno, že se má zátěž připojovat „až po náběhu zdroje a ustálení parametrů“. No tak jasně…o výdrži takových přístrojů se nemá cenu ani bavit.
                      Poslední slušné „lab“ zdroje, dělal rejžák pod hlavičkou „Manson“. Byly to 1:1 okopírované zdroje Voltcraft a jiné modely původně renomovaných výrobců. Že byly „poslední“, to píšu proto, že rejže kopie osadily ne-až-tak-úplným-šrotem, regulační tranzistory, co tam dostávají nejvíc na prdel, byly fakt originály Panasonic-Toshiba-Motorola, takže i pár pěkných let vydržely. S jedním starším, lehce upraveným Manson NP-9615 dodnes opatrně oživuju zdravé, ale dlouho skladované NiCd akumulátorky, protože ten zdroj má spolehlivý proudový limit už od 10mA. Dal jsem namísto obyč poťáků Aripoty a zrovna minulý měsíc jsem s ním oživil pět „sloupků“ NiCd 225 a NiCd 450, co se používaly do vojenských erefek a větších radiostanic VXW. Koupené kdysi v devadesátkách z NZ a na váhu…
                      A takové věci, jako tyhle zdroje, měřáky, ale i třeba starší, ale dobře použitelné, poctivě a dle norem vyrobené elektronické součástky, už na těchto „burzách“ bohužel mnoho let koupit nejdou.
                      Pár překupníků tohoto noname polovodičového šrotu sice bylo vidět, ale kdybych ten šrot teoreticky a mermomocně chtěl (jakože ho nechci ani vidět), no tak si ho umím od rejží objednat sám a za polovinu.
                      Například kouzelná je třeba „sada“ rovných 1000ks „tranzistorů, optronů a IO“, údajně pro účely oprav spínaných zdrojů. Dvoupatrový zásobník, pouzdra od TO92/TO92L, přes TO126, TO220 až po TO264, bipoláry i fety, něco nejpoužívanějších optronů, něco TL431, nějaké řídící IO SG/TL. Dohromady tisíc kusů, cena i se zásobníkem 499,-Kč, poštovné samozřejmě zdarma, dodání do 2 týdnů. Největší cenu na té sadě má ten dvoupatrový zásobník asi 30x20x8cm…

                    7. servisdok
                      22.7.2022 v 21:31

                      na prodej je to čímdál horší, ale dá se tam, při patřičným hrabání, sehnat eště něco použitelnýho, spíš než radioburza je to už elektrovetešnickej blešák, no

                      každopádně co tam jezdí ten dědek někde vod Ovy co tam doveze plachťák opravdu vyloženě odpadu, včetně plastikové veteše v zoufalým stavu, co stojí i nová řádově nízký stokoruny, ale lidi to tam přehrabujou jak kdyby v tom byly zlatý cihly, taky mě dojímá, jak tam na jedné straně hlupáci prodávají i často kolikrát zajímavou eletroniku za směšný částky na váhy, aby to dotyčnej eště za dvojnásobek zpětně odprodával ostatním, než to v nedělu odveze a po přebrání pošle semlít na zlato…jo, je to fakt v piči

                    8. servisdok
                      22.7.2022 v 21:31

                      jo a zkusil sem teda zas napsat, poslední dobou to je tak že v nejlepším případě vodepíšeš na polovinu zpráv a ne dycky něco, z čeho se doberu určité odpovědi

                      taky ses předpokládám pěkně vysral na toho chlápka z Vysočiny, aby ses u něj poptal kterejch že televizí a měřáků to má desítky kusů a esli tam není něco z toho, co sháníš do sbírky, že?

                    9. Servisem
                      Pěkně jste ty alter ega popsal. Jacq je sprosťácká značka do diskuse. Pokud chce diskutovat normálně, používá jiné nicky. Příkladem budiž jedna nedávná vaše diskuse s jacqem (ohledně nějaké elektroniky),kde vás sprostě urážel,aby s vámi v následující diskusi o tomtéž slušně mluvil pod jiným nickem. Který že to je nick nebudu psát. Zjistíte to snadno:)

                    10. I’m sick and tired of this endlessly biased misogynistic crap. If it was written by some frustrated dickhead, who cares. But mudrc challenger is an intelligent person who goes into great lengths to substantiate his prejudice. So, he needs to be repaid in kind. Drawing far-reaching conclusions based on anecdotal evidence, personal aversion vis-a-vis women, and who knows what the fuck else is simply not acceptable.

                      Is there injustice in the world? Fuck, yes. Are there problems in regard to sex? Fuck, yes (mostly of different nature than what this dimwit keeps ranting about). Does it mean that this crap makes any sense? Fuck, no.

                    11. Ty nejsi Čech, nebo co se tu snažíš předvádět? Mermomocí dokázat, že ten zergův troling je agresivně nakažlivý?

                    12. Jacq:
                      Hele, ty misogynistickej prejudicé, fakt k hovnu tahle činnost. Normálně ten nick „Jacq“ opusť, už s ním neohromíš…

                      >(:O}

                    13. jacq: Ad „Jinak me proste sere kdyz si magori cintaj pentli o muzsky nadrazenosti a zensky podrazenosti. Nebo nakonec nadrazenosti a podrazenosti kohokoli jinyho.“
                      To se mužům s nezdravým vztahem k ženám, s nevyrovnanou submisivitou a s nedořešeným mateřským/otcovským komplexem stává (to nebyly urážky, ale diagnosy). Taky je to klasika u mladších mužů s minimem zkušeností se ženami (to z tebe úplně kape).
                      Ty prostě pořád hájíš maminku proti tatínkovi, bohužel, je mi líto (za to takoví kluci nemůžou, je to chyba obou rodičů, jak to posrali nebo častěji matky, jak to posrala).
                      Normální chlapy to nesere, ale šukaj, pak jsou se svými dětmi na hřišti a tak. Taky nemají potřebu srát se do každého dominantního chlapa nebo normální sub ženské, co projde okolo. Nebo neřešej před všemi dokola honění a porno jako ty (ne, že by si nehonili nebo na něj nekoukali).
                      Navíc už uměj zpravidla číst a chápat, takže si nepletou lidi bojující za rodinná, dětská a ženská práva (šovinisti), s lidmi bojujícími proti ženám (feministky, feministi).
                      Ps: Ale nemíním tady některým mužům dělat z pohledu profíků psychoanalýzu a určovat zcela jasnou diagnosu. Jacq je navíc oproti některým censored vcelku neškodný, jen si zapomíná vypnout nadávací klávesu jako někteří capslock či diakritiku.

                    14. Btw, jen se zeptam – slysel jsi uz nekdy o tom, ze existuji i dominantni zeny a submisivni muzi?
                      Pripadne, ze existuji switch zeny i muzi? :-D

                    15. Tohle je uroven kablbaka, sysopa, servisdoka a dalsich, ktery si ani nedokazou najit porno, co by je uspokojilo…takze na porno jako takovy nadavaj.

                      Ale ze mam tu dobrou naladu, tak hosi zkuste treba xvideos.com. Tam je vintage, i romantickeho mraky B-)

                  2. Jo no, je to vtipny, jak tvari v tvar frustratum se najednou zergo jevi jako normalni kluk. Ta rozdvojena vosobnost je masakr, respektive to je jeste neco mnohem vic. Ale to je fuk. Tady zase strika frustrace vsemi smery….

                    Jen bych si pro mistni mysogenisticky hvezdy dovolil podotknout, ze jim to tak uplne nehraje. Pokud totiz sami drzi pevne oprate v ruce a vse ve svem svete naprosto ovladaji, pak nechapu, proc resi trable nejakych ubozaku, co to same nezvladnou. Spis byste se meli radovat ne? Vic matrose pro vas, nebo? Ale cosi mi rika, ze neni vse jak se tu prezentuje… :-D

                    1. Jde o to, že většinou nikdo nedrží opratě pevně a posrat to může jedna i druhá strana. Dávat do toho pohlaví….
                      Mimochodem, ten poliš, co popravil a poslal do žumpy svou dosud kojící manželku, to je taky žrádlo – akorát z toho autor nevyvodil úplně všechno – jakože například hlavním slabým článkem z morálního, etického či selského hlediska nebyla ta jeho milenka, ale ten zkurvenej fízl (muž) který to nejenom připustil ale rovnou provedl – a pak se promlčel soudem…
                      Ale i to lze obrátit (jistě tam nalezneme nějaký neblahý ženský vliv, pokud chceme, musíme a nemáme…že)…

                    2. Jasne. Ale vlhkej sen tady mistnich panicu typu alien, kablbak, bocek a dalsich je mit zenu na retezu aka kourici opicku. Jen si dovoluji jim jejich predstavy uvadet do reality, to je cely. Nikdo normalni, co normalne suka a zije s zenskyma to tak samozrejme nema a ani mit nemuze.

                    3. Už jsem to psal jinde, jedna blbá zkušenost nedělá život.
                      A stvořit si na ní hodnoty a ještě to vydávat za normál…..to už je na pováženou.
                      Spíše mne překvapilo, kolik frustrovaných mužů je. Člověk by si řekl že pěknejch (nebo) normálních (nebo) vyhovujících holek je a byl plnej svět, tedy alespoň to tak vnímám. A zároveň, že vztah či rodina nemusí být nutně fight.
                      No asi ne pro každýho.

                    4. Normalni holka je jako Sucha voda protimluv. Jejich nalada Lita all over the place proto sou to holky zit s normalni holkou jestli myslis, ze ma svoje up and downs tak akorat neprobeh krest ohnem potom me zajima ta normalnost
                      7-8/10 rozvodu iniciujou ony

                    5. Nedokazu si predstavit nic hruznejsiho nez „normalniho“ cloveka.

                      Normalita implikuje konformitu s vetsinou, tezko muze bejt neco horsiho. To je dobry pro tupy stadni lidi bez vlastni osobnosti kteri zijou zivot podle skriptu napsanyho nejakym soudruhem z kostela, ustredniho politbyra, nebo bruselske kancelara.

                      Nasrat na normalitu.

                      At je holka kazdej den jina, the Gemini me is a different person every day too. How fucking boring would life be if things were always the same …!

                    6. Re: IS250-3GR-FSE

                      Je pravda, že většinu návrhů na rozvod PODÁVAJÍ ženy. Ovšem je tu nemalá skupina mužů, kteří akceptují nebo i (spolu)vyvolají faktickcý rozpad vztahu/rodiny, pouze nechtějí toto formalizovat, takže toto (i výslovně) nechávají na ženě, nebo – v menší míře – rozvod odmítají prostě proto, že nechtějí být „rozvedený“, čistě statusově. Potom je tu nemalá skupina těch, kteří se nechtějí rozvést kvůli majetku/výživnému, jakkoliv jsou vztah a rodina nefunkční (i po ekonomické stránce).

                    7. misaka
                      21.7.2022 v 23:28

                      tak jistě, pěknejch holek je, zdálky, případně na fotce

                      pak už člověk neví, esli je lepší, když zůstanou u toho klasickýho, že radši ani nekomunikujou, nebo teda komunikujou a ovšem k tomu předvádí ty svoje žencký svinstva…

                    8. shifty: Á, panic, to už tady dlouho nebylo. :)) Kéž by, zařídíš to? Jako panic bys to mohl umět.
                      Bejvalky se za bříška popadají (kde je stálker jpg, aby mě hájil, že mám krásné mladé slečny, když to ví? :,) ).
                      Mí mopslující hejtři vždy oscilují mezi dvěma nesmiřitelnými rovinami, kdy mě ti samí nazývají v jedné diskusi děvkařem a v druhé panicem. Pořád netuším, jak to sladit.
                      Každopádně, asi jde o tvé vlhké submisivní sny, kdy vědomě lžeš a desinterpretuješ hodnoty a postoje slušných monogamních chlapů + závidíš těm dominantním, že je mají jejich ženy v úctě, zatímco na tebe serou.

                      Ps: Ženu nelze mít na řetězu, pokud na něm sama nechce být. Kdybys na něm někdy nějakou měl, věděl bys to.
                      Ach, tihle zahořklí teoretici nenávidějící ženy i úspěšné dominantní muže.
                      Sobečtí, sebestřední muži jako ty chtějí mít ženy jako bezdětné pracovní otrokyně u nadnárodnch otrokářů nebo ve své firmě za minimálku. To skončí, smiř se s tím. Tahle debata je totiž úplně bezpředmětná. Pokud si tady neudělají vlastenci s ženami a podobnými „muži“ pořádek, udělají to za ně do pár desítek let muslimové. Ti už se nezakecají ani se nebudou zdržovat zbytečnostmi jako jsou nějaké volby, nebo ženská či homo práva. A tyhle typy „mužů“ sejmou jako první, protože na rozdíl od žen a buzen vědí, co činí a škodí ženám a dětem vědomě.

                    9. Skoda, ze me ty sracky co pises nebavi ani cist, panici

                    10. Tak nevím, žena, která by mne měla v úctě za stavu, kdy jí nepovažuji za sobě rovnou… tak jsou takové pipiny.
                      A pakliže se dostanu do sporu, kdy v okamžiku, kdy svou partnerku považuji za (minimálně) sobě rovnou, jsem submisivní…tak to nemá řešení.
                      Na rozdíl od Shiftyho tě Aliene nepovažuji za panice.
                      O to je to horší.

                    11. Potkal, zakecal, přesvědčil, svlíknul (neopil doufám), zasunul, vysunul, nepochopil.
                      Utřel, odešel, furt nepochopil.
                      Nezavolal.

                    12. A kruci, když to tak po sobě čtu….
                      Ale to mi bylo pod dvacet. Pět. Tak nějak.

                    13. …svedil, zeptal, dozvedel, koupil, mazal, bolel, usekl, zahodil.

                    14. to sysop, misaka 1+ :-))))))

                      „Potkal, zakecal, přesvědčil, svlíknul (neopil doufám), zasunul, vysunul, nepochopil.Utřel, odešel, furt nepochopil.Nezavolal.“

                      „…svedil, zeptal, dozvedel, koupil, mazal, bolel, usekl, zahodil.“

                      :-)))))) nejlepší příspěvky…

                      debatovat nebudu… bo tohle téma je podle mě pro veřejnou diskusi – anonymní i neanonymní, osobní i online – zcela a naprosto ztráta času a emocí… smysl má někdy/někde, mezi čtyřma očima, na tematickém webu/blogu, v odborné diskusi a publikacích psychologů/sociologů

                    15. Hele, a nechtel uz bys tahnout nekam do prdele za tema svejma krasnejma mladejma slecnama, pichat je tam od rana do vecera dle libosti a neoblazovat nas tady tema srackama, co zde neustale produkujes?
                      Neboj no, byla to otazka jen recnicka, vim, ze nechtel.
                      Btw, uz jsem to psal jinde, ale existuji odbornici (lekari), co by ti dokazali pomoct. Alespon tedy castecne, protoze na to, jak jses vypatlanej a jakej mas zkurvenej charakter, na to bohuzel uz nezabere nic.
                      Btw, je mi jasny, ze bys strasne rad byl ten dominant, co piskne a zensky se mu plazej u nohou. A dokonce je mozne, ze se ti to nekdy i povedlo/povede, kdo vi. Akorat ze tohle je presne ten styl dominance ala 50 odstinu sedi. Skutecna dominance/submisivita je o necem docela jinem, nez nam tu neustale predvadis. To, co tu z tebe leze, vypada jako neco obslehnuyho z blbyho porna.

                    16. Děkuju, Lojzo. Krásně shrnuto, ale ten jarabák stejně nikam neodleze, to je marný a marný

                    17. A tak zase zrudicky vzdy slouzily k obveseleni, oder? Berme to tak.
                      Ostatne krome dalsich zastydlych frustratu tu zbytek bude pouze bavit.
                      Pekne rano, btw. B-)

                    18. „Alespon tedy castecne, protoze na to, jak jses vypatlanej a jakej mas zkurvenej charakter, na to bohuzel uz nezabere nic.“

                      Odborníci jsou na to pánové Heckler a Koch, to je dost vyhlášená dvojka, ale je i řada dalších v oboru :-)

          2. PrincJason: Tyhle reakce na jiné muže ala jacq apod. bývají zpravidla sebereflexní sebeprojekce, nic jiného bych v tom nehledal. Proto se také často stává, že absurdními výkřiky napadají silné stránky oponentů, které jsou známé a ověřené.

  4. Teď jsem teprve dočetl ten první rozsudek na osmičku v tvrdejch. Teda řeknu Vám, to není rozsudek, to je scénář – buď skvělýho hororu nebo super komedie. Pokud to bude horor, pak ta atmosféra tam musela být tvrdá a pořád dost dobře nechápu ty sousedy, ty bezdomáče jo, protože bezmozky není třeba chápat.
    U komedie si představuji ty přesuny těla, to placení kořalkou, tu paniku, to vytrhávání parket a pálení koberce, úplná groteska (navíc ty skvosty jako „poznal jsem to, už jsem dělal hrobaře a to tělo začlo smrdět (ne doslovně)“ u toho jednoho bezďáka.
    Co mne překvapilo byly (mmj):
    – že nedostali spolčení (nejsem právník, ale udělali to vědomě a společně)
    – že uvedla, že gun spustil náhodou, ačkoliv bylo nutno dvakrát natáhnout spoušť dle znalce a všichni to sežrali
    – ty posudky psychologů
    – ta generalizace ze strany autora (ačkoliv to mne tak nepřekvapilo)
    – Marvanovou znám osobně (nikoliv blízce, spíš náhodou) – čekal bych více (nebo méně?) čert ví.
    Tady si všichni vytáhli špatné karty a netroufal bych si tvrdit, že je to pohlavím.

    1. no, problem je, ze ten dvoji metr je uz pomerne zrejmej po cely zapadni civilizaci, prikladu je vic nez dost a zdaleka nejen v soudnictvi. Treba pece o deti, podezreni ze znasilneni atd. Takze beru to, ze tenhle clanek neni statisticka sonda ale jenom ukazkovy pripad, kdy se posralo kde co a stejne na to vsichni srali a protoze zenska, tak dostala malo, chlap by zcela urcite dostal vic.

      Chapu, ze femi aktivisti museli hned vyskocit, ale zadne dadrazovani se tam fakt nevidim. To ze se o kurve pise jako o kurve je snad normalni, az se bude psat o vedkyni nebo doktorce, urcite bude psat jinak.

  5. Technický dotaz: to, že Velikovská dědila po zavražděném manželovi veškerý majetek v hodnotě milionů je domněnka anebo fakt?

    Nedokážu si představit, jak by k tomu mohlo dojít, protože po oběti se nedědí: „Nedědí, kdo se dopustil úmyslného trestného činu proti zůstaviteli, jeho manželu, dětem nebo rodičům anebo zavrženíhodného jednání proti projevu poslední vůle zůstavitelovy. Může však dědit, jestliže mu zůstavitel tento čin odpustil.“ (§ 469 OZ 1964). To je dědická nezpůsobilost ze zákona, kterou nejde obejít.

    1. Jo tak to mne taky zarazilo, stejně tak jako to, že pokud dotyčný dvoudírový neměl ještě rodiče či jiné příbuzné (dcery se asi vyšachovaly svou výpovědí), kteří mohli požadovat také nějaké odškodnění.
      Zas tak dobře jsem to nedal, spíše rychločtením.

    2. Taky by me to zajimalo. Jestli to nahodou nejsou jen kecy…ale co me to nema….

  6. Já bych rád kolegovi Challengerovi poděkoval za jeho neúnavný boj proti feministickému moru. Dost mužů dnes stále nechápe, jak zásadní nepřítel to je a kolik svinstva z něj skrz infikované ženy do jejich životů, domovů a postelí přichází.
    Ty křiklavé případy, o kterých referuje Challenger, už jsou jen vrcholek ledovce. Nejhorší je, že to máme všichni v nějaké míře doma skrz své ženy.

  7. Brr, tohle byla bída. Tak jednostranný článek už jsem dlouho neviděla, určitě není challenger a Alien jedna a ta samá osoba? Stejný styl alá „ženy jsou nechutné prolhané bestie zdivočelé hnusným feminismem“, slyšeno v různých variacích již asi posté. Ty mindráky a nasranost z toho přímo čiší.

    1. PS: Feminacismus nepodporuji a považuju ho za jednu z forem levičáctví, nicméně když si čtu ty srajdy, co tady plodí Alien a spol, tak me napadají různé myšlenky. Nemluvě o tom, že pro některé jedince je „feminacismus“ prakticky všechno a mají tendence jím označovat úplně všechno, co se jim nelíbí.

      1. Asi jsi feminacistka. Já ten článek četla, a věnuje se tématu, že ženy dostávají nízké tresty oproti mužům ze stejné činy. Ten článek není zcela bez chyb, a je v něm několik podezřelých míst, nicméně to ve většině článků kdekoli.

        Mě by, spíše z psychologického hlediska, zajímalo – a začalo mě to po čtení v diskusích na dfensu posledních dní zajímat – jak vůbec psát o řekněme méne morálním chování žen, aniž by to začaly výkřiky, že to psal zhrzený muž, kterému nějaká nedala.

        Přijde mi to stejné, jako když o černošském chování musel psát černoch – od bělocha by to bylo nehorázné. A židovské excesy musí oznamovat pouze Žid, jinak by to byl antisemitismus.

        Já jsem při svém pokusu, již skončeném, přesídlit do Česka nějakou dobu pracovala částečně pro domov důchodců. V tom domově důchodců nepracuje jediný muž. Kdykoli se tam vyskytl, tak okamžitě byl loven místními zaměstnankyněmi. Protože do domovů důchodců si muži kvůli tragicky nízkým mzdám obvykle odskočí odpočinout od ruchu, nabrat síly po těžkém rozvodu, nebo jsou to křesťané zkoušející pomáhat lidem – většinou o vztah nestáli. To ovšem ženy nemohly skousnout. Obvinily každého muže ze sexuálního obtěžování – od šmírování jich v šatnách až po pokusu o znásilnění. Vyřešilo se to vždy dohodou – ředitelka vyhodila daného muže za nevhodné chování. Já jsem těm ženám navrhovala, ať to znásilnění vycucané z prstu ohlásí na policii – ale ony dobře věděly, že křivé obvinění, snadno prokazatelné, je malér. Po čase jsem se stala nežádoucí i já, a byla jsem odvelena.

        1. LOL. Pobavilo. Sorry, ale skončila jsem po první větě.

        2. Malý dodatek – líbí se mi ten logický rozpor a dvojitý metr ve vnímání:
          chlap napíše článek, ze kterého řve mindrák a nasranost na opačné pohlaví = je to OK a komu se to nepozdává, je feminacistka.
          žena napíše článek, ze kterého řve mindrák a nasranost na opačné pohlaví = JE TO FEMINACISTKAAAA REEEEEEEEE!

          1. pics or didn’t happen

          2. Tak to ma byt, tak je to spravne, kazen u zen musi byt, tak je to spravne….

            Je vtipne, ze tyhle kraviny vyzaduji jen zhrzenci. Ale tak furt zabavnejsi, nez covid a putin…

            1. shifty: No je to zábavné spíš takovým tím tragikomickým způsobem, až do chvíle kdy mi docvakne, že to ti lidi myslí naprosto vážně. Jinak tady ty hysterické a ukňourané textíky o tom, jak je všechno promořené feminacismem a co si to ty baby dovolují jsou spíš cringe. Já když budu chtít, tak si taky vyhmátnu pár případů, ze kterých to třeba bude zase vypadat, že soudy straní mužům. Protože obecně naše soudy jsou jako kolo štěsteny a není problém najít cokoli, aby to pasovalo na cokoli. A pak napíšu nasraný článek na dfens, ve kterém budu nasraně prskat na chlapy :D :D To by byla prdel, už vidím ty reakce.

              1. Takové štěstí jak tomu říkáte, jako mají u našich soudů ženy bych chtěl mít ve sportce.
                Ženy dostávají poloviční tresty za stejné TČ, povinost platit poloviční výživné než muži. Tedy těch několik málo co nedostanou (spíš se vzdají) výhradní péči. Těch co ji dostanou je přes 80%. Takové štěstí bych fakt v té sportce rád.
                Njn, už toho kňourání nechám.

                Své zkušenosti a některých dalších mužů se kterými jsem se o tom bavil nechávám stranou. Je jich po netu relativně dost, na to že se s těmito věcmi většina mužů nesvěřuje, poněvadž chlapy nepláčou, ..

              2. to mngwa

                hele to je dost dobrej nápad… umíte si představit ten šitstorm?… šacuju to nejmíň na tisíc příspěvku a skóre nad 40 táců

                1. Hmmmmmmmm …. žeby? :D

          3. Super je na tom to, jak se mistni klaka mysogenu okamzite odkopala, sundala trenyrky a pripravila se k pruniku. To me vazne bavi, ne ze ne B-)

            1. Shifty
              Mohu se zeptat,co je to ten mysogen?

              1. Já typuji nějakou výbušninu (od hexogen), ale třeba se pletu.

        3. Jesterka – to je krásné, šmíruješ – jsi úchyl, nešmíruješ – taky jsi úchyl.. :D Radši utéct, ony se tam sežerou možná navzájem, co tak trochu pozoruju kolem nebo slyším o ženských kolektivech… :D Ale to budou stejně zas nějaké ty pomluvy…

        4. Alright then. Is the issue of ‚women being handed lesser punishment for the same offenses‘ worth examining? Or the implied fact that women get better treatment in society, or different treatment? Probably. But certainly not the way this prejudiced dimwit mudrc. challenger is approaching it.

          Enough said.

          You’re not intelligent enough to discern the underlying issues of phenomena. You’re only good to uncontrollably yap about shit you’re able to discern at first sight.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017