Nové úsekové měření v ulici V Holešovičkách - zpět na článek

Počet komentářů: 490

  1. Asi tak před osmi lety, když jsem se snažil být občansky aktivní, jsem psal na magistrát, jak je možné, že v Holešovičkách je omezená rychlost s doplňkovou tabukou „omezení hluku“, a zároveň se tam měří rychlost, která se zase smí měřit jen z důvodu zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu. Nějak mi to neštymovalo.
    Odpověď byla, že minulý rok tam během ledna byla jedna nehoda (před zahájením měření), a letos během ledna žádná nehoda, tudíž je to zřejmě bezpečnější. Zaťukal jsem si na čelo, a uzavřelo to mojí krátkou a cynickou kariéru občanského aktivisty (byla to asi třetí akce).

    Od té doby se rozmohl (nejen) v Praze nešvar, kterému říkám magická zpomalovací čára. Jde o čáru, které označuje začátek a konec úsekového měření. Tato čára auta magicky nárazově zpomalí a pak zase zrychlí. Každý slušný řidič ví, že se má jezdit pomalu na magické zpomalovací čáře. Každý slušný řidič si tedy magické čáry eviduje, a pokud se k ní blíží v rychle jedoucí koloně, už dávno ví, že se bude prudce zpomalovat. Zrovna Holešovičky jsou toho typickým příkladem, kde bych se nedivil, že spousta ťukanců vznikla kvůli tomu.
    Jedná se o účinnější alternativu tzv. papírového policajta, který funguje podobně, ale nevydělává peníze. K vidění hlavně na Moravě.

  2. Tak holt přibyde další místo, kde budu při nočním průjezdu stát na klaksonu.

    1. Diky, takove idioty jako Vy tam mistni opravdu potrebuji. Staci kdyz tam v noci projede bezohledny motorkar.

      1. Tak to je klasika, místní budou srát projíždějící, projíždějící budou srát místní a politik nebo úředník se zaraduje, že má co k řešení.

        1. …tady by mohl zbrojni prumysl ucejtit sanci, jen to chce drobne legislativni ustupky.

          1. Stačí ustálit soudní praxi.
            Je noční klid státem chráněný zájem? Je.
            Teď už jen ohnout tu přiměřenost.

            1. – rychle projizdejici ridici budou prohlaseni za agenty Kremlu
              – nasledne probehne lokalni protiteroristicka operace za podpory mirovych bomb NATO. Staci oprasit sedmdesat let stare mapy.

              Myslim, ze to dame dokupy. Jen to bude chtit CE na ty bomby, ze nerusi nocni klid. To uz nekdo vosefuje.

              1. Navrhuju vychytat termobarickou bombu. Když se do toho dá nějaký zpomalovač hoření, mohl by se při implozi nahrnout okolní vzduch zpátky poměrně tiše, šlo by to zaměnit za vzdálené hřmění. A hlavně, žádnou rtuť a olovo. Všecko dle normy a odbouratelné či recyklovatelné.

                1. Neni dulezite, co to dela. Dulezite je, aby to melo v cajku papiry. Kdyz tam bude prohlaseni dovozce o shode, tak je to svaty. Prinejhorsim dovozce (s. r. o. s 200 tKc kapitalem) holt zkrachuje, no. Muzeme se zeptat Vondry, von todle umi. Kdyz se ten nakup prihodi k tomu aktualne planovanemu nakupu 210 BVPcek za 50 miliard, tak si nejakejch par bomb nikdo nevsimne, bude se resit dalsi megapruser s BVP.

              2. Hej Sysope…
                Hezke Vanoce.

                A pro ty ostatni:
                -Akcie olizuji celorocni minima (DJ indexu do neho chybi cca 400 bodu)
                -USA jsou v obchodni valce s Cinou
                -Cina je v obchodni valce s USA a v diplomaticke valce s Kanadou
                -NATO je v proxy valce s Ruskem
                -Ukrajina balancuje na pokraji horke valky s Ruskem
                -Syrie hodla sestrelovat Izraelce a Rusko tomu nebude branit
                -Brexit byl ukraden a znesvecen globalnimi elitami a bude z toho bordel prerustsajici hranice united Kingdom of Kondom a Terezie Kvetnove
                -Francie je zrala na impeachnuti gerontofilniho hosana z nejmenovane Rothschildovy banky, ktery tam je shodou okolnosti prave prezidentem po kampani, ktera silne pripominala tu Drahosovu
                -V Madarsku probiha toho casu barevna revoluce rizena Sorosovymi zplozenci spolu s uzitecnymi idioty a lepsolidmi, podobna radobyrevoluce probehla nedavno u nas proti Babisovi (ktery jen tak mimochodem nedoporucil rezoluci OSN o pravu libovolneho globalniho srace primigrovat odkudkoliv kamkoliv, bez toho, aby do toho meli starousedlici co mluvit. Ti maji akorat drzet hubu a navalit davky, jako ve Svedsku. Ovsem nase verejnopravni Sorosovize to podala stylem, ze Babis veznil vlastni dite na Krymu).
                Kazdopadne muzeme byt radi, ze ta radobyrevoluce neklapla a ze zatim u nas Soros a spol nestrili investigativni novinare, jako to udelal na Slovensku, kdyz potreboval odvolat nepohodlne ministry.

                Takze, abych to shrnul.
                Mate pod stromeckem plynove masky ? Atombordel obnleky ? Balenou vodu ? Trvanlive jidlo asi tak na rok a den ? Mate zesilene stropy ve sklepe, pytle s piskem, leky, hygeinicke potreby, baterie, palivo …

                Anebo k vam prikrakorali mimozemstani z Alzy a donesli vam smartfouna Soros edition s kamerou vepredu a vzadu ?

                1. Zdaaaar :-) Ty jeste zijes? Pekny svatky taktez vinsuju, klidne trosku uber na obavach. Sere se to, ale zatim docela plynule. Soucasny stav na Ukro-Ruske hranici vyhovuje tak nejak vsem, pokud Waltzman neudela nejakou ultrapicovinu, bude vicemene klid. A jak jiste vis, tak ma od zapadu noty, ze delat bordel ano, ale moc to neprehnat.

                  Frantici pujdou do ztracena, lidi jim vic slibej ucast, nez fyzicky provedou.

                  Jako jo, veci s dejou, ale zatim se to neji tak horky, jak se to navarilo. Jeste rok tomu dame…

                  1. Francouzi delaj bordel furt. Se divim, ze se nad tim jeste nekdo pozastavuje.

                    1. Pozastavuje, protože jsme zvědaví, jak dlouho si jde odhlasovávat blahobyt.

                    2. Minimalne do doby, dokud neprijde. Takze klidne vecne. Ale vyvozovat ze Francie je v prdeli protoze tam delaj bordel na ulici je asi jako vyvozovat ze je cednik rozbitej protoze tece. :)

                    3. Francie je v prdeli kvůli etatismu a socialismu, ale pořád nějaký ten „savoir vivre“ mají, a ty pouliční virvály jsou spíš symptom, než než příčina.

                  2. Ja zadne obavy nemam, ja se dobre bavim.
                    Ono to vypada, ze ten velepruser stejne dopadne nejvice na hlavy tech s ruzovyma brejlema, exkomunisti aktualni kavarnici se opet bleskurychle prekabati a stanou se z nich naturalizovani cinani (jako to treba uz udelal Tvrdik) a globalni elita to ma beztak rozehrane na obe strany, tem se uz teprve nic nestane.

                    A jestlipak treba vis, ze napriklad prizdisraci Norove tak dlouho lezli Americanum do riti, az na lince z Kralovstvi Rozrezavacu do Osla zustal jejich Boeing 737 MAX trcet v Iranu ?
                    A vzhledem k vsudypritomne protiiranske hysterii ho od tama nejsipse v pristi petiletce nedostanou, zatimco norske letusky a pasazerky pobihaji v hidzabech, v letadle zabavili chlast a vsichni budou mit v pasech stempl nezadouci osoba v USA, protoze holt prespali jednu noc v iranskem Shirazu :D
                    Tak se vede vypatlanym ovcim s ruzovyma brejlema :D

                    https://simpleflying.com/norwegian-boeing-737-is-stuck-in-iran-after-in-flight-fault/

                    1. jo a co se tyka Ukrajiny, podle povolanejsich a chytrejsich je pravdepodobnost hot war mezi Ukofasos a Putinem 70 procent.
                      A ze prej USA ji budou ochotny vybojovat do posledniho Brita.

                      https://consortiumnews.com/2018/12/13/latest-odds-of-a-shooting-war-between-nato-and-russia/

                    2. Ze Waltzman udela Kijevskou minibarbarossu, se tvrdi na 19. 12. To mame pozejtri, tak uvidime.

                      Waltzman podle mne hraje na tyto jistotky:

                      – aby frcel prodej ukrajinske techniky Ukrajine (vyprany pres Polsko, Cesko a Slovac), dokud to zapad plati
                      – aby jeho fabrika na opravy vojenske techniky mela dost prace

                      – aby nejak oddalil/zrusil blizici se prezidentske volby

                      Na to mu celkem pohodlne staci to, co zatim dela a ma. Pokud nekdo vybuduje solidni cokoladove imperium, tak proste neni debil. Je vychcanej, je svine, je vrah, je vsechno mozny, ale neni blbej. Vlitnout na Rusa je ultrapicovina a Waltzman vi, ze by v tom zustal sam. O napadeni Ruska v realu nikdo nestoji. Drazdit zalud je super, da se to delat hodne dlouho, ale jak vystrikne, je po radosti. Drobne proxy jsou vynosne pro obe strany. Rozsahly konflikt je nahovno. Ja na to proste neverim. Dnes uz ne.

                  3. Jinajk, sorry jako že vám zase kecám do vaší blažené onanie nad blížící se apokalypsou, ale – můžeš mi Sysope říct, kdy se to v posledních dejme tomu 73 letech ve světě nesralo? Nebo aspoň naznačit? Bordel, války, demonstrace, politické krize, převraty, povstání, rebelie, terorismus … Každej rok se něco dělo. (Jinak by nebyly dějiny, žánop). V posledních letech je to vzato kolem a kolem poměrně slabota, byly akčnější časy.

                    1. Ja nerikam, ze apokalypsa klepe na dvere, vsak Zrgovi pisu, ze to chce trosku zvolnit tempo. Jo, veci se serou, samozejme, ale tak nejak proporcionalne v case, rekl bych.

                      Jinak ano, ja osobne mam subjektivni pocit, ze kdyz jsem byl malej, tak ze bylo okolo mne tak nejak vic klidu. Ale to je asi spis zpusobeno tim, ze jsem byl malej, katastrofy jsem nevnimal, pripadne mi je socialismus filtroval.

                      Kdyz si clovek pusti animaci dejin za poslednich par stoleti, tak naopak vidi, ze vlastne se porad neco mlelo.

                      Ono asi jde o to, jak se na to podivame a co od toho chceme. Pokud jde o globalni megapruser, tak na ten bylo zadelano behem poslednich 60 let uz nekolikrat… a vono furt nic. Takze vyloucit to nemuzeme, je to dokonce o neco pravdepodobnejsi, nez vyhasnuti slunce, ale zit se s tim da tak nejak v pohode, protoze pripravit se na to bud neda, nebo to nema smysl.

                      Jina vec jsou drobnejsi prusery, ktere maji na nas vliv formou blackoutu, ekonomickeho propadu, imigrace, EU buzerace… nojo, ale muj dedek zase bojoval s komarama a suchem, jeho tatik zase v prvni valce,… ma cenu se na to nejak pripravovat? Tezko. Neco malo mozna ano pro ten blackout, nebo drobny prusvih v radu hodin, ci dnu… ale jinak se ty veci resi za pochodu, pokud resit jdou.

                      Ja osobne to tak nejak po ocku sleduju, clovek asi ma mit nejaky vseobecny prehled, ale jinak to vidim jako entertainment uplne stejne, jako treba svetovy pohar v golfu. Clovek na to cumi, mozna i nekomu fandi, ovlivnit to nemuze, tak co.

                    2. Si to nepamatujes. Deti tohle moc nezajima. Kdyz si vezmu dobu svyho detstvi – Falklandy, Afghanistan, Grenada, Panama, Iran-Irak (ta byla velka, relace uvadeny jako Teheran-Bagdad dokonce pamatuju), Valka v Zalivu, terorismus (IRA, ETA, OOP, levicaci), bordel v Africe – ANC, Apartheid, krvavi diktatori, prevraty, bordel v Asii – Sikhove, diktatori, bordel v Jizni Americe – Sandinovci, Svetla stezka, bordel na Strednim Vychode – valky, terorismus (Bejrut), nalet na Ossirak, krvavi diktatori, nabozenstvi fanatici (Chomejni). Politicky prusery – Afera Iran-Contras (tez zvana Afera plukovnika Northa). A samozrejme Studena valka a magor v Bilem dome (Reagan). To jen tak z hlavy, bylo toho mnohem vic. A to byly prosim zlate dny meho detstvi. Byly i pozitivni veci, treba odzbrojovaci smlouvy, SALT, START a tak.

                    3. shane, Sysop: jako dítě tohle člověk neřeší hlavně proto, že nemá žádnou zodpovědnost ani svoje děti a typicky taky nemá nic, o co by mohl přijít nebo si vůbec představil co to znamená. Plus má naprosto mizivý kontext k tomu, co se děje (válka v zálivu byla zábavná televizní show, kde se odpoledne ukazovaly záběry z nočních útoků a byla kdesi daleko).

                      Současně ale před pár dny přišla zpráva, že ECB nebude tisknout prachy (je to i tady v odkazech) a dnes je první zprávou pomalu bankrot akciových trhů (po rozkliknutí snížení o 2 procentní body). Takže je klidně možné, že další krize začíná (10 let od poslední, tak akorát) a bohužel to v souvislosti s imigranty nemusí být až taková pohoda jako posledně (kdy šlo o prd, protože šlo jen o prachy).

                      Takže souhlasím s tím, že s tím nejde nic moc dělat ani se na to nijak zvlášť připravit, ale ani nejsem úplný optimista.

                    4. Re: fatdwi
                      18.12.2018 v 7:03

                      Samozrejme to chapu, ale kdyz mi dochtor rekne, ze mam nejakou rakovinu, tak to na mne asi bude mit v soucasnosti vetsi a rychlejsi dopad, nez tyhle globalni problemy. Asi je to odvisle od konkretniho cloveka, protoze pokud nekdo podnika/pracuje v oblasti, ktera je pripadnou krizi zasazena fatalne, pak to urcite proziva jinak, nez ja, kterej vi, ze bydli ve svym, bez dluhu, studna na dvore, brambory ve sklepe a narvanej mrazak nejakej ten pad chvili brzdit dovedou.

                      Krize k vyvoji spolecnosti patri, pokud ji to nerozmontuje do sroubku. A kdyz si vezmu takove Argentince, kteri take stale ziji, tak to zatim tak zle nevidim. Ja osobne vidim nejvetsi realny destrukcni potencial v nerizene imigraci. To muze prinest od nemoci, ekonomickych problemu, obcanskych valek,… cokoli.

                    5. Tak burza v poslednich par letech padala nekolikrat, to indikator muze bejt i nemusi. Horsi je, ze se o krizi poslední dobou dost pise a krize je samosplnitelny proroctví. I kdyz teda CR rozhodne nenj v pozici, aby nastartovala svetovou krizi.
                      Jinak je ale dost podstatnej rozdil mezi ekonomickou krizi a valkou. Pokud si udrzis praci a mas nejaky rozumny ekonomicky navyky, tak se krize da prezit celkem v pohode. Valka je horší, tam se nikdo nepta jestli mas nasetrino a nebo jedeš hypo na krev. Cisarpan zaveli a jdes.

                    6. shane, Sysop: válka vs. krize – proto píšu, že nejsem úplně optimista, kdybych byl, psal bych, že zase půjde o houby. Krize se nebojím, ale válka, to je jiná. Stačí občanská. Sysop kdesi v šumavských hvozdech relativní pohoda Malevil-style, v civilizaci ty rabujicí hordy prd zajímá, jestli mám bydlení na hypo a co je v mrazáku budou chtít vidět na vlastní oči. Představa kulometnýho hnízda v obýváků a ostřelování nepřátel než přijde (co, kdo vlastně?) je pěkná romantická filmařina, ale v reálu nic moc představa. Hordy ani nemusí být nějaka imigrantská squadra na hummerech, stačí vyhladovělí sousedi, kterým se zdá, že málo hubnem.

                      Prostě cokoliv ozbrojeného je špatně. Blbý přitom je, že dojde-li na krizi dostatečně hlubokou, jediné, co zabrání střílení bude diktátor a i ten a jeho věrní budou mít hlad a chuť bydlet.

                      Ale zas aby to nevypadalo, že na mě přišla nějaká předvánoční deprese – nebuduju atomovej kryt ani jsem nevykoupil zásoby lančmítu v Kauflandu, jen si místy říkám, kam se to tak asi může dostat. Zatím nevidím nic konkrétního, eurosocík jede v klidu dál. Ale jestli pojede i bez přílivu peněz, to se teprve uvidí. Možná právě tohle bude jen způsob, jak masy lehce přidusit a utužit totalitu (chudák rád zvolí dalšího Hitlera, když mu slíbí žvanec na talíři).

                    7. fatdwi: Existuje jeden půvabný příběh o prepperovi, který veškeré úspory vložil do stavby a vybavení bunkru, rozpadla se mu rodina, ale všechno to dotáhl do konce. No a když táhl poslední bednu s konzervami dolů, zakopnul a na schodech si zlomil vaz…

                      Nemá smysl se připravovat na všechny scénáře, ale rozumně to mají nastaveno Japonci a mormoni: žít normálně, ale počítat s průšvihem – mít doma nějakou tu konzervu, balenou vodu, obvazy, léky, svíčky, baterku… Na netu se dají najít doporučení na podobný nouzový balíček. Jo a kvér v trezoru s pár krabičkami nábojů taky uškodit nemůže :-)

                    8. Vis co, problem je, ze lidi vsechno vyzenou do extremu. Babe nekdo rekne, ze by to chtel prifouknout kozy a ta krava za chvili nosi osmicky. Nekdo rekne, ze by to chtelo mit doma par konzerv lansrotu a voila! Hned se roztrhne pytel s proslejma MRE, nejruznejsi zradla typu „triclenna rodina na tech srackach prezije mesic“ a dalsi a dalsi chujoviny.

                      Samozrejme, ze tak, jako rinceni zbranemi na Donbasu je rajska hudba zbrojniho prumyslu, tak vsechno tohle doomsaying je voda na mlyn prodejcum konzervovanyho prdu plus military vetesnictvi.

                      Pamatuju, ze kdyz byly prvni vetsi polistopadovy povodne (1998? No tak nejak), byl jsem v Beskydech v jedne prdylce, tam se rozvodnila strouha tak, ze vyplachla pul vesnice. A uprostred zustala stat v suchu chalupa, ktera totiz stala na takovym zvysenym naspu. A starej majitel povida „kdyz muj deda po prvni valce koupil tady tu nivu, tak sem skoro mesic vozil konma kameny a hlinu, ze prej kdyby prisla velka voda… nikdy neprisla. Az ted.“

                      Takze tak nejak s pripravama na katastrofu. Nahovno to treba neni, ale cert vi, jestli to pomuze zrovna nam.

                    9. fatdwi 18.12.2018 v 10:56
                      „Možná právě tohle bude jen způsob, jak masy lehce přidusit a utužit totalitu (chudák rád zvolí dalšího Hitlera, když mu slíbí žvanec na talíři).“

                      Obávám se, že tato varianta už nastala. ANO, bude líp. A to si myslím, že von Hindenburg byl na tom zdravotně lépe.

                    10. Ada byl jinej format na totalitu. Byl to debil, kterej umel zblbnout davy jak pred volbama, tak po nich, v duchu sve myslenky. Bures je slizoun, kterej umi davy zblbnout jen do voleb, pak uz drzi hubu, nekeca a maka na svem imperiu.

                    11. My co se narodili před sovětskou okupací do Studený války jsme si prožili taky svoje (namátkou Vietnam, Afganistán, Mnichovskej masakr, Lockerbie a spoustu dalšího včetně tý okupace a normalizace) víme, že krize nikdy nekončí.

                2. PPL už tu bylo se dvěma rezervními zásobníky do Siga P228. Atombordel, plynová maska a roční zásoby jsou overkill. Ale nějaké vybavení jistě ještě dorazí :-)

                  1. Prd. Zaklad je chcipnout rychle jako prvni. Prezit nebude zadny terno.
                    Ale vono ty zrgovy predpovedi… Uz tri roky jsme meli mit kolaps ekonomiky a furt nic.
                    Ten je jak Pikora se Sichtarovou, ti taky vestej ekonomickou krizi co skoncila ta minula.
                    Vis jak to je-
                    Vestim vzestup – prijde a nikdo to neoceni.
                    Vestim vzestup – neprijde a jsem za vola.
                    Vestim pad – neprijde a nikoho to nezajima
                    Vestim pad – prijde a jsem king co to predpovedel dopredu.

                    1. Tím Sigem to můžu případně urychlit. Nebo taky ne…
                      Liberální ekonomové jsou někdy nadmíru fascinovaní onou pověstnou „kreativní destrukcí“. Ale přesnější příměr je ten s rostlinářem a sirkami :-)

                    2. Tak vona mrcha prijde. Otazka je kdy a jak silna. Kdo to vcas uhadne, ten se kralovsky napakuje a pokud ne, tak aspon bude za borce

                    3. Však na to máme i investiční inštrument – shortování. Ale musí se odhadnout ta pravá chvíle.

                3. Porovnat ty tvoje dooms tři roky zpátky a nyní, nenajdu rozdílu, jenom popisuješ jiné zprávy. Takže přeji také hezké svátky a na Nový rok s novými špatnými zprávami hej-rup! Ať se daří a přetři si ten zpevněný strop ve sklepě, ať ti to vydrží tu řachu…vsadím se s tebou o milion dolarů, že ti budu moci napsat příspěvek i po Silvestru, neboť žádný doom nenastane…jdeš do toho? Pokud ano, můžeme uzavřít zajímavou sázku. Tedy pokud máš cash. Prosil bych neoznačené bankovky nižších hodnot..

                4. Ještě by mne zajímalo, jak bude Sýrie sestřelovat Izraelce. Párkrát se jim to povedlo, pravda, ale ta cena…udělají to novými stroji z Ruska? Ty, co jsou na papíře víc než ve vzduchu? ólallá, to bude mnoho syrského masa ve vzduchu…

                  1. Strelami zem-vzdych vystrelovanymi z gumipusky.

                    1. Přesnost garantovana, jen tam musí zrovna probíhat svatba…pak bude strelba

      2. Jseš to ty a ten druhej kokot, proč jsem se tak rozhodl. Místní můžou poděkovat právě tobě.

        1. Ty bys mel podekovat hlavne mame, ze te neutratila a porad tady muzes byt mezi nama, psychopate. Troubit behem prujezdu nejakou oblasti jen proto, abys nekomu udelal zle, muze jen cistej psychous. A pak to zvalovat na nekoho v diskuzi na internetu. Pripomina mi to tady Cimrmana a ztratu tridni knihy. Tady je to samej blbecek, debil, blbecek, jenom tamhle vzadu sedi dva blbecci vedle sebe.

          1. Svalovat se píše se S na začátku. Nikoli se Z. To znamená, že debil jsi ty, nikoli já. Je sice pěkné, že jsi zvládl založit tři různé nicky, ale když děláš stejné hrubky pode všemi, tak to tak nějak ztrácí význam.

            1. Co to meles kozle? Ty jses nejaky grammar nazi, nebo co? Ne ze bych byl nejaky skvely cestinar, to nejsem, ale to co tu vidim kolem sebe, tak to porad mirim na Pulitzera a na jednicku z diktatu. Jo a jestli jsi si nevsiml, tak s a z jsou na klavesnici proklate blizko. Kdyz uz jsi takovej cestinar, tak se pise „druhy“ a ne „druhej“ kokot, a také „mohou“ a ne „muzou“. Takze si odpusti lekce ceskeho jazyka a vysvetluj ji treba svoji stare.

    2. Pak jsi idiot. Nevím proč zrovna při nočním průjezdu, ad jedna, a nevím proč vůbec. Dostal jsi návod, šablony, adresu a ty budeš bojovat klaksonem. Tím polišům straaaašně zatopíš.
      To mělo smysl v tom Mělníku, kde si měření sami místní vypiskovali, to nemusíš pana domácího napodobovat všude.
      Souvisí to taky s jednou polemikou, resp. tvrzením toho pána, co tvrdí, že se jedná o Ořechovku 2. Nejedná. Už dávno ne, už od komančů ne. Právě od té doby, co to rozřízly touhle komunikací. Chápu jeho nostalgii, ale nějak se mi nechce věřit, že snížením rychlosti na 50 se z toho stane zóna, kam půjde na dopolední procházku s dětmi – podél zábradlí, hele tatí, rozbořenejch půlka domů, hele tatí, zbořenej krámek na chlast, hele tatí, hotel, hele tatí zbořená zeď….to jsou objekty, které tam já míjím každý den, dělat z toho obytnou zónu je fakt konstrukt. A pokud tam někdo bydlí a chce, což chápu, tak co ho nejméně trápí, je právě magistrála. Holt s dětma chodí na druhou stranu, tam není zle.
      Aktivisti + poliši s novým inkasem + spokojený magistrát + blbci, co budou troubit nevinným do oken. To je kombinace. Doufám, že to dopadne jako D1 na čtyřce u Budějovický – všichni pochopili, pade se zrušila, nikdo neprotestoval a jede se dál lesem bílým kolem černých skal.

  3. Až tam bude 50, budou brečet, že
    1. piráti jezdí v noci 90
    2. je to celý ucpaný kvůli 50
    3. a my tedy chceme tunel za 10-20 miliard
    4. a na ostatní lidi sere pes, my jsme si před 100 lety postavili vilu na periférii provinčního města a za 10 let už nám ta skřípala tramvaj, pak začaly přibývat ta zlá auta a ve finále tam bolševik protáhl dálnici do centra, no největší chudáci to jsou…
    Jestli by se nevyplatilo jim dát každému za ty neprodejné vily 10-15 míčů
    http://www.homesweethome.cz/nabidka/51225-jedinecna-vila-v-holesovickach-6-1-240m2-na-prodej-ulice-na-uboci-praha-8-liben místo tunelu a pak tam postavit nájemní byty pro ukrajince…

    1. A pan vedma promluvil…
      Ad 1) kdyz tam bude radar, tak pirati jezdici 90tkou dostanou par pokut a bude klid
      Ad 2) ucpany je to uz dnes a kvuli 50tce to nebude
      Ad 3) jak to spolu souvisi?
      Ad 4) je to presne naopak. Ostatni lidi jezdici v autech pres Holesovicky kaslou na to, ze tam bydli lidi a v zivote zde z auta nevystoupili. To by se divili, jak je tam smrad a hluk z dopravy.

      Oplatilo by se, kdyby chytraci jako Vy byli vystehovani do ubytovny V Holesovickach, kde by jste se mohl nachvili zrekreovat a pak popremyslet o nesmyslech, ktere tady vykladate.

      1. Martin Novak: zmrdovi jako jste Vy je to nutné připomínat: morální právo rypákovat do ostatních za ježdění autem fakt nemá ten, kdo tím autem sám jezdí. Nota bene taková myslitelská extratřída, která tak činí z důvodu, že „MHD je hrozná“.

        1. fatdwi: my si tykame? na dementni invektivy z Vasi strany reagovat nehodlam. Mate v hlave poradne vyvetrano a argumentace zjevne neni Vase silna stranka.

          1. Jazyková: „Vy“ (dokonce s velkým „V“) neznamená tykání…

            1. Zkusím na Nováka onikání.
              Oni si Novák myslejí, že sežrali Šalamounovo houno.
              Snížejí rychlost z 70 na 50.
              Zjistějí, že hlučnost klesla o 2dB a že houno rozdíl.
              Tak budou chtít tunel.
              Tu svojí pastoušku nikdy neprodají a nikam se nepřestěhují.
              Ale jiný lidi, to by stěhovali.
              A kdyby tam byla ubytovna, tak budou brečet, že UK ruší noční klid a přeplňují MHD.
              Mastnou tyčí sice sami nejezdí, ale ostatni k tomu ponoukají.
              Věděj co Novák, dobře jim tak!

              1. Touché. Přesně to mě napadlo. Debilové typu Novák, nebo ten druhej dement, si vlastně ani nic jinýho nezaslouží. Kdo chce kam, pomožme mu tam.

                PS: Trošku mi to připomíná otevřeli jsme si hospodu, ale chodili nám tam lidi ….
                Taky jsme bydleli na hlavní. Bylo to na hovno, pod voknem pískal autobus, no ale rozhodně mě nenapadaly věci typu něco se v mojí situaci zlepší, když budu buzerovat a prudit ostatní lidi. Prostě jsme se přestěhovali.

                1. Debil je Tvuj tata a ty jsi se taky potatil. Nevim jak jinak reagovat na prispevek, kde zacinate vulgarni nadavkou.

                  1. „Nevim jak jinak reagovat na prispevek, kde zacinate vulgarni nadavkou.“………….ehm….a ty jsi tenhle svůj příspěvek začal čím? Fanfárou?
                    Víš, asi už jsi to poznal, ale tenhle web nesnese zmrdství jako mainstream. Běž na cyklistický nebo ekoaktivistický stránky, tam je takovejch jako ty mračna a budete si notovat.

                    1. Tomu se rika reciprocita. Ja nikdy nezacinam vulgaritami bezduvodne. Byla to reakce, nebo se mu mam jako podekovat? A proc Ti to vlastne vadi, kdyz se to na to na tomto webu jen hemzi nadavkami? Hlavne vuci tem, co maji jiny nez vetsinovy nazor. Ja s dovolenim budu bezet, kde uznam za vhodne. A diky ja nejsem ani cyklista, ani ekoaktivista. Jsem Prazan, ktery vyuziva vsechny druhy dopravy. Nevyhledavam socialni bubliny, jako Ty, kde si budu s nekym notovat a kazdy jiny nazor oznacim za ekoaktivisticky, cykloteroristicky, zeleny a co ja vim jeste jaky. A jsem rad, ze si tykame. Tady se clovek opravdu rychle skamaradi s jinymi fellow diskutery.

                  2. Pěkně se chytáš. Na první dobrou. Nejvíc se nasměju, až projedeš tou vaší prdelí 55 kmh a pěkně si to díky svýmu radaru zacáluješ. Možná si to uvědomíš, ale řekl bych, že debil tvého typu si to neuvědomí nikdy. Takže enjoy your life v prdeli zasmrděný autama :)

              2. Oni hovno nesezrali ale Dachaumajstr asi ano.
                Oni nikdy nerikali, ze snizeni rychlosti snizi hlucnost. To si Dachaumajstr vymysleji.
                Oni chteji tunel uz dnes.
                Oni zadnou pastousku V Holesovickach nemaji, protoze tam nebydli.
                Oni nikoho jineho stehovat nechteji. Kazdy at si bydli kde chce.
                Oni maji UK radi a MHD taky, kdyz funguje.
                Oni jezdi i mastnou tyci, ale nikoho nevybizeji aby jezdil MHD, at si kazdy jezdi jak uzna za vhodne.
                Oni zdravi Dachmeistera a preji trochu min huleni.

                1. Novak: oni taky lžou.

                  „Oni jezdi i mastnou tyci, ale nikoho nevybizeji aby jezdil MHD, at si kazdy jezdi jak uzna za vhodne.“

                  17.12. 14:46, zmr. Novak, (asi) vk
                  „Co kdyby ty stredocesi a ustecaci to sve auto zaparkovali pred hranicemi Prahy, sedli na MHD a dovezli se kam potrebuji?“

                  1. Zapomnel jste tam dat ten zacatek, kde jsem byl obvinenm ze: „Mastnou tyčí sice sami nejezdí, ale ostatni k tomu ponoukají“. To neni pravda.
                    Nevidim nic spatneho na tom, ze se ptam, co by se stalo, kdyby ustecaci a stredocesi zaparkovali sve auto pred hranici Prahy. Ale vsichni vime, ze to je dnes temer nemozne. Chybi P+R zachytna parkoviste. I proto chapu stredocechy a ustecaky, ze z toho auta nevylezou. Ale cenim si vsechny ty, kteri tak udelaji.

                    1. Co kdyby ty stredocesi a ustecaci to sve auto zaparkovali pred hranicemi Prahy, sedli na MHD a dovezli se kam potrebuji? Hystericke a fasisticke zblebty o vystehovani tu mate jedine Vy. A jeste tu neco blekotate o tyranii vetsiny. Proc bych Holesovickami nejezdil? Ja jsem Prazan a nemam v zajmu zakazat auta. Navic MHD je V Holesovickach tragicky nepouzitelna.

                      Tak když to píšeš, tak to pak těžko můžeš popírat, debile blbej.

                    2. Debile blbej a co presne popiram?

                    3. @Martin Novák
                      To takhle vyvádíte vždycky, když se s někým nepohodnete na internetu?

                    4. Ja vyvadim? Ja se jenom chovam stylem na hruby pytel hruba zaplata. Ja nezacinam konverzaci vulgarismy, vzdy jen reaguji.

              3. Dachsmeister: přesný.

            2. Moc se Vam i vazenemu panovi fartdwi omlouvám. Nejsem zvyklý na spoejní vykání se slovy jako „zmrd“ a pod. Prece jenom je to takovy nezvykly jazykovy jev. Hlavne, ze jdete po podstate veci. A dekuji Vam uctive a laskave za Vase vypointovane upozorneni.

              1. Fascinuje mě, jak urážíte cizí názory, i ostatní diskutující jako takové, ale jakmile se něco dotkne úplně stejně vás, hned protestujete.
                Ne, pokud chcete diskutovat, musíte být ochoten přijmout názor ostatních, abyste pochopil, proč ho mají, a byl schopen ho pak případně vyvrátit z jejich strany, případně se s ním ztotožnit. I to se totiž v diskuzích stává. Pokud má dojít ke shodě, v zásadě alespoň jedna strana sporu tak musí učinit.

                Vy tu vedete svatou válku. A mimochodem, slovo zmrd je tu známý a jasně definovaný pojem. Tudíž vykání v takovém případě v úvahu klidně připadá.
                Vy mi ale jako zmrd nepřijdete. Přijdete mi jako egoistický socialistický fundamentalista zahleděný do vlastního zadku. Protože přijmout cizí názor, vcítit se do jednoho ze stovky tisíc řidičů, to se zdá být pro vás nadlidským úkolem. A jak pak chcete s takovými lidmi diskutovat? Takovou diskuzi lze pak vyhrát akorát násilím. A kam se pak hrabou nějaké nadávky…

                1. Sinuhet, nevim co je to urazet cizi nazory. Urazeji se snad jenom lidi ne? Vsimnete si, ze ja jsem s urazkami nikdy nezacal, ale na hruby pytel hruba zaplata. Kdyz mi nekdo zacne nadavat do zmrdu, tak snad mi odpustite, kdyz zacnu reagovat podobnym zpusobem. Ja nazor ostatnich prijimam, ale polovina z vas petrolheadu mi tu chce podsunout, ze chci zakazat auta, jezdit na kole a co ja vim jaky jeste nesmysly. Nic takoveho jsem nerekl. Jediny co tady od zacatku rikam je, ze rozumim 5Otce pred Holesovickami i V Holesovickach a nijak me neurazi, to je cele. Jsme ve meste, tady nema misto jezdit kilo radar neradar a pak se tim jeste chlubit, jak jsem ja borec.

                  Jakou svatou valku prosim vedu, zas se mi snazite neco podsunout? Proti cemu? Vykat i nadavat mi klidne muzete, ale neknucte pak prosim, kdyz zacnu argumentacne faulovat stejne tak ja. Prikladem argumentacniho faulu je nalepkovani, ktereho se dopoustite v postu vyse i Vy. Nazyvate me socialistickym fundamentalistou. Ja bych za kapitalismus polozil zivot, cast z neho jsem totiz prozil v kapitalisticky Americe. A cim jsem fundamentalista nevim…tim ze rozumim 50tce ve meste a radarum na urcitych mistech? To je fundamentalismus?

                  Ja nemam problem se do ridice vcitit, rikam Vam od zacatku, ze jsem sam ridic a Holesovickami casto jezdim a mozna toho najezdim rocne vic nez tady panove z Horni Dolni vlastnici felicii. Ale zkuse se vy vzit do kuze lidi, co tam bydli odjakziva. Nic jako zakladni lidske pravo na vozeni se automobilem bez radaru a zpomaleni neexistuje. Ale pravo na prijaelne zivotni prostredi ve meste a potazmo na zdravi mi prijde jako neco o cem se uvazovat da…Lide V Holesovickach to nemaji. Leta je ohrozovali dementi jezdici 80-100, kteri koncili nabourani na chodnich a zastavkach, protoze si jaksi nevsimli, ze uz jsou ve meste a ne na dalnici. O exhalacich, a hluku ktere 100 000 aut denne radsi nebudu ani mluvit, protoze budu za ekoteroristu. Zkuste se ale do jejich kuze vzit Vy. Co myslite? Je to fundamentalismus?

                  1. Jasně, eskalovat agresivitu v diskuzi je nejlepší způsob, jak ji rozvíjet. Ne, není.
                    Radar neradar? Jestli si můžu vybrat, jsem pro ten neradar, a potom taky zodpovědnost za způsobené škody, ne odpustek v podobě anonymní pokutičky pro provozovatele. To se zcela logicky míjí účinkem.

                    Nenazval jsem vás socialistickým fundamentalistou. Z toho, co tu vidím, mi to tak přijde. Ale těžko říct, do hlavy vám nekoukám, to by bylo neslušné. Prostě mi tak přijdete. Trvám na tom, že je to zcela jiný přístup, než označit diskutující „pány z Hordní Dolní, vlastníky felicií“. Přijde mi neúčinné soudit lidi na základě toho, kde bydlí, a čím jezdí.

                    Stěžujete si na to, že před třiceti lety vám za barákem někdo postavil dálnici, a ta se využívá. Chcete omezit 100 000 lidí denně pro dobro menšiny. Nic jako právo na přijatelné životní prostředí ve městě neuznávám, to je fakt. Když se někde nedá žít, stěhuju se jinam, to se snad pořád smí. Nepřísluší mi totiž ani soudit, co je ještě přijatelné, a co už ne. Ono to vaše nepřijatelné prostředí může být pro mnoho lidí mnohem přijatelnější než Holešovičky v předminulém století. Lidé v Holešovičkách mají tedy právo najít si prostředí, které je pro ně přijatelné, a přesunout se tam. Ať už je to na opuštěné Sibiři, v multikulturní Bruseli nebo v tom mírovém Dilí. Mně když udělali na P6 zóny, a začalo to pro mě být neúnosné, prostě jsem se přestěhoval do Bohnic, kde zóny nejsou. Stihnul jsem to za necelý rok, obyvatelé Holešoviček už jich na to měli 30. Fakt to jde.
                    To, že si řidiči nevšimli, že nejsou na dálnici, je zase jen váš dojem. Ani jim do hlavy nekoukám. Prostě tam jezdí (včetně mě, ano) tak, jak uznají za vhodné. Osmdesát jsem tam určitě nejednou jel. Vy mě pak označujete za dementa. Nějak se s tím smířím, penis mi to nezkrátilo, pro jistotu si ho teda ještě přeměřím.

                    Představte si tu situaci. Zastavte těch 100 000 aut denně třeba u Davídkovy nebo ještě blíž, a dál je nepusťte. Co se asi tak bude dít? Ti lidé, teda přinejměnším z drtivé většiny, tam nejezdí jen tak pro srandu králíkům, ale protože je to pro ně nejlepší způsob dopravy. Jednoznačně víme, že zpomalením na 50 si nepomůžete, opravdu ne, budete tam muset zakázat vjezd. A všichni ti lidé tak budou muset zvolit horší způsob dopravy. A že moc alternativ není. Budou mít větší náklady, ať už finanční, emoční, nebo časové. A to se projeví na ztrátě všech, byť nepřímo. Takových opatření je v dnešním socialismu hromada. Proto mi přijdete jako socialistický fundamentalista. Zaříznout to pro vyšší dobro, a pěkně na dřeň.

                    Fakt si myslíte, že ta 50 něčemu pomůže? Jak jsem psal, snížení propustnosti. Radar zase snižuje plynulost. Takže bude víc kolon. Nevím, stěhoval jsem se do Bohnic, tady kolony nemáme, nevím, jaké to je, u nich bydlet, ale neřekl bych, že to bude zásadně lepší než dálnice, kde se jezdí 70. Nehledě na ty lidi, stát v ranní koloně na Liberecké mě nebaví, a ztrácím tím čas, vydělávám méně peněz. Osobně teda volím metro, ale když není zbytí, jedu i autem. Přes Tróju, kde také bydlí hromada lidí, a z části je tam 30km/h.
                    A víte, proč jezdím přes Tróju, rezidenční čtvrť? Protože na Liberecké stojí často ta kolona. Takže abyste se vy měl lépe, v Tróji se budou muset mít hůře. To je to zahledění do vlastního zadku.

                    1. Tak jeste jednou, ja jsem agresivitu neeskaloval, nikdy jsem nepouzil napadeni diskutujiciho jako prvni. Ale Vy jste me nevahal prirovnat k socialistickemu fundamentalistovi, obhajovat pouzivani slova zmrd, pak mi zacnete tykat a mluvit o honitbe. Felicie a Horni Dolni priznavam, protoze jsem odkazoval na prispevek nekoho jineho.

                      Preferenci neradaru akceptuji a neberu Vam ji. Pokuta z radaru je ale pro mne naplneni odpovednosti za zpusobenou skodu, jenom automatizovana. Cely svet se automatizuje, represivni prostredky taky. Dela je to vic transparentnimi a efektivnimi jakkoli Orwelovsky a strasidelne to zni. To neni jako strcit chlupatemu petikilo, aby prihmouril oko.

                      Me prijde mnohem horsi nekoho nazvat socialistickym fundamentalistou, nez obecne konsatovat neco i mimoprazskych (vsimnete si, ze na nikoho konkretniho jsem tim neutocil).

                      Zas mi podsouvate neco, co neni pravda. Nikde jsem nepsal ze mi za barakem pred triceti lety nekdo postavil dalnici. Ja V Holesovickach nebydlim. Omezit nekoho spomalenim ze 70tky na 50tku na supr kratkem useku mi prijde smesne, to neni omezeni, to je kozmetika. Pamatuji jeste na to, jak lide rvali, kdyz se V Holesovickach plosne zavadela 50tka, to bylo dopravnich odborniku a vsichni remcali. To same, kdyz se menila rychlost v obci ze 60 na 50. A dnes je to uplne normalni.

                      A ted k lidskym pravum a pravnimu statu. Vite co je problem? V Holesovickach se porusuji zakony, ktere si stat sam urcil. Ohledne hluku a imisi. A kdyz uz jednou nejaky zakon plati, tak mam za to, ze by se mohl dodrzovat (doporucuji si procist napr. tohle: https://nazory.aktualne.cz/komentare/smog-a-samet-stat-ktery-kasle-na-vlastni-pravidla-je-zpatky/r~fd1a2996fd5411e8af000cc47ab5f122/?redirected=1545173534). V Holesovickach se to nedeje. Odstehovani je kapitulace na pravni stat a zbabelstvi. Pro mne vetsi nez vybirat pokuty usekovym radarem. To co bylo v předminulém století mě s dovolením nezajímá, já Vás taky neodkazuji na to, že v minulosti auta jezdila rychlostí kroku. Stěhovat se můžete, ale nesmíte to od nikoho vyžadovat. Mnoho lidí to samozřejmě udělalo, ale mnoho ne, čest a rodina jim to nedovolila.

                      Ano, to že si ridici nevsimli, ze jsou na dalnici je muj dojem, a Vy mi ho svou 80tkou potvrzujete. To, že si 50tkou jednoznacne nepomuzeme mi dovolte označit jenom za Vás dojem ted Vy. Proste stejna dojmologie, z jake me obcas obvinujete Vy. Ja si myslim, ze si pomužeme, a ze se nic zasadniho z hlediska plynulosti dopravy nestane. Co je to horsi zpusob dopravy? Ten co je mene pohodlny, nebo co tim myslite? Ohanite se naklady, ale regulace dopravy je relativne bezna zalezitost, jeste jednou odvest se autem plynule a rychle neni zakladnim lidskym pravem. Jakkoli by se to libilo i mne. Ja nic zariznout nechci, zas mi podsouvate neco, co jsem nikdy nerekl. Ja bych auta V Holesovickach nejradsi presunul pod zem. at jich tam jezdi treba 200 000 a pekne plynule a rychle.

                      50tka na propustnost v Holesovickach nebude mit zadny zasadni vyznam (muj dojem a odhad), plynulost V Holesovickach brzdi 3 veci: Napojeni aut z Heydrichovi zatacky, ktere dopravu prirozeni zpomaluji, zasekana Blanka a nejaka nehoda. Vic kolon jak je dnes bude uz jen tezko.

                      Pres Troju klidne jezdete, a jezdete kde jen chcete, ja jen rikam, ze kdyz vzniknou ve meste oblasti, kde se stane situace neunosnou (az tak moc jich v Praze neni), je potreba ji resit jako v pravnim state. A ne radami, tak se odstehujte, to je normalni, co by jse ve meste chtel a podobnymi nesmysly. Negativni externality dopravy se maji resit. Ne kozmeticky ale od podlahy. Poznamku o zahledeni do vlastniho zadku si tak muzete odpustit, protoze jak jsem Vam rikal, ja V Holesovickach nebydlim a ja dopreju reseni neunosne situaci jakekoli jine oblasti v Praze.

                    2. MARTIN NOVAK, ze Vas to jeste bavi? Serte na ne, je to banda zakomplexovanejch autickaru s fasistickymi sklony patrici do divokych devadesatek. Sahnete jim na rychlos, plechoveho milacka, nebo na kver, tak Vas okamzite oznaci za zelenyho zmrda a budou Vas lyncovat. Fakt pryc odsud.

                    3. Nebo jim sáhnete na dopravu prirozeni, to je takový Freudovský překlep…
                      Vy jste nám Nováku splynul s tím druhým co tam bydlí už 100 let a furt bourá.
                      Vy se jen znáte s těmi aktivisty z Holešoviček, jezdíte všade po městech a obcích 49.9km/h a MHD jen když není tragická nebo jak jste to psal.
                      Taky byste utratil 10-20 miliard za nějaký pseudotunel kvůli pár tisícům lidí co tak trpí, že se ani odstěhovat nemohou.
                      A když trpí oni, tak proč by neměli trpět ostatní, že?
                      Těch 99000 řidičů nejdřív na 50 od konce Liberecké, pak všichni 5 let při stavbě tunelu a pak až bude ráj V Holsšovičkách, tak zase někdo jiný někde jinde.
                      Svět je prostě zlý, ale jak tu psal Atomcraft ne tak zlý, aby lidi museli bydlet V Holešovičkách do smrti.

                    4. Re: Petrolhead is dead
                      19.12.2018 v 0:30

                      Je fakt, ze kdybys mi sahnul na qer, tak to je, jakobys mi sahnul na curaka. Ses mrtvej.

                    5. Sysop 19.12.2018 v 18:34 :-D

                    6. @Sysop 18:34
                      Škoda, že ex.lexovi vypnuli v sanatoriu internet, prozradil by Ti, že jsi faunovský samec a že přijdeš do peklíčka.

                    7. Re: Childeater
                      21.12.2018 v 8:33

                      Jo, to mi tady vesti deti cernoprdelniku taky, protoze nase potomstvo neposilam do naboza. Ale no booze, topeni je beztak cim dal drazsi a buzerace s ekologii cim dal hosi, v pekle bude aspon teplo zadara, no neber to. Litat nekde v kose v oblackach a jeste se vyhybat satelitum, raketam, vesmirnymu odpadu, ionizujicimu zareni,… dik, nechci.

                    8. Ad Petrolhead is dead 19.12.2018 v 0:30:
                      Ocituji Vás: „…Fakt pryc odsud.“ a zeptám se: „Vy tu ještě jste?“

                    9. Martin Novák: Ale ano, jsi agresivní debil hned od začátku, už jak jsi měl podat důkaz tvrzení, proč uvedení Pražského Okruhu do provozu nemůže zmenšit zatížení ulice V Holešovičkách, tak ses zmohl akorát na agresivně arogantní píčování, což děláš dva dny v kuse.

              2. Když k tomu přidáte i upřímnou snahu vnímat, zvažovat a bez emocí vyhodnocovat i argumenty „protistrany“, bude to perfektní ;)

                1. Dejte nejakych par opravdovych argumentu oprostenych od vulgarit, ad hominem utoku, a ja se k nim rad bez emoci vyjadrim. Delam to cely cas, ale kdyz se na Vas sleti tisic nadavek o tom jak jste zelenej a podobny blaboly, tak to pak moc diskutovat nejde.

                  1. Domnívám se, že zrovna mne spojovat s vulgaritami a útoků at hominem, je docela obtížné. Stejně tak se domnívám, že argumentů jsem zde poskytl celkem dost a nemám dosud pocit, že byste je s chladnou hlavou vyhodnocoval – proto ta poznámka

                    Ohledně tisíce nadávek. Diskuse má nějakých 360 příspěvků v tuto chvíli, to dělá necelé tři nadávky na příspěvek (včetně všech vašich příspěvků). Ne, že by tu nikdo sprosté slovo nepoužil, ale jsem si jist že na vaši hlavu těch invektiv mířilo řádově méně. Přehánění obvykle není známkou chladné hlavy.

                    1. Ja jsem zrovna Vas s nicim takovym v mem prispevku nespojoval. Prehaneni obvykle neni znamkou chladne hlavy. Take mam pocit,ze jsem argumentu piskytl celkem dost.

                    2. Já ale nepsal, že argumenty neposkytujete. Má poznámka je o něčem jiném…

        2. No Ty vole, tady se ale sesla parta autickarskejch debilu. FATWDI ty curaku, nauc se slusne chovat vole.Vzdyt to co pises nema ani hlavu ani patu. MARTIN NOVAK, na tyhle dementy nesmite slusne. To jsou vsechno zakomplexovani tuneri, kteri maji starou felicii a nejradeji ji prohaneji pres mesto co ne nejrychleji a nic jim nesmi stat v ceste.

          1. Souhlasím.
            Všechny, co mají starou felicii, a nejraději ji prohánějí přes město, postavit ke zdi a zastřelit. Jsou to jasní kreténi.
            Stejně jako jiní kreténi. Třeba Einstein, děvkař, egoista, urážel lidi, neuměl se chovat, nedalo se s ním žít. Měli ho hodit do koše hned po narození.
            Nebo Orwell. Trval na tom, že lidi mají vlastnit a umět používat zbraně. Samostatně. Všichni bychom se tu pozabíjeli, kdyby bylo po jeho.
            Další takovej, Steve Jobs, monstr egoista. Zkurvil nám svět svým sebevědomým nucením jeho výrobků.
            Tuneři. Starají a ladí si svýho miláčka, aby s ním pak mohli srážek za strašlivýho rachovut maminky s kočárky. Postřílet ještě za jízdy. A vůbec, všechny zakomplexovaný kretény bychom měli pohříbit zaživat. A ten, kdo rozhodne, kdo je zakomplexovanej kretén, bude Pepa vod prasat, ten to ví nejlépe.

            Takovej malíř pokojů, poctivej makáč, hrdina z první světový, získal si oblibu u německých voličů, a pak to někam dotáhl. Tak se to dělá. Poctivá slušná práce. Kdyby mu to ti kapitalističtí zmrdi nepřekazili, bylo by konečně dobře.

            1. Hele ja mam fakt obcas pocit, ze Vy ctete mezi radky veci, ktere tam vubec nejsou a posouvate debatu nekam, kam vubec puvodne nebyla zamyslena. Kdo mluvil o strileni kohokoli? Petrol Head? Jako historicko-literarni exkurz ok, ale neslysite spis travu rust?

            2. Já bych prosil sinuhete, abyste tady neurážel malíře POHLEDNIC, na jehož nejschopnějšího podřízeného V Holešovičkách hodili padákoví teroristi bombu za přihlížení občanů této čtvrti a přespolních a projíždějících.

              1. To byla jen demo akce, nastesti to napravilo nase zdravotnictvi.

                Kdyz tak dnes ctu Trumpovo prohlaseni, ze USA vyhraly nad IS a proto odchazeji ze Syrie, tak jsem si uvedomil, ze vlastne Ada u Stalingradu vyhral, ale kdyz se vitezne vracel domu, tak mu jen vsichni hazeli klacky pod nohy.

      2. 1) Tak jako je klid všude jinde, kde se měří, co? Já třeba jezdím úsekovkama, jak chci, a žádná pokuta mi nechodí. A popravdě ani nevím proč. U starého auta jsem to sváděl na omlácenou RZ, u nového nemám tušení. Možná prodlouží promlčecí lhůtu na 10 let a pak mi to pošlou všechno najednou. Na Praze 6 jsem takhle měl 13 parkování naráz…
        2) Pokud vím něco z teorie dopravního proudu, propustnost je při 70km/h větší než při 50km/h.
        3) Protože máte hluk, chcete ticho, a 100 000 řidičů denně kvůli tomu nebude volit objížďku přes jinou oblast, kde měli doteď ticho.

        Naštěstí tak daleko se náš socialismus ještě nedostal, abychom přestěhovávali lidi na ubytovnu kvůli názorům.

        Připomínáte mi toho borce, co před pár lety Mezi ploty nechával podepisovat petici proti dostavbě Okruhu, že prej si tam postavil barák a oni mu za zahradou chtějí postavit dálnici… najednou, z ničeho nic. Nebudu se raději dívat, odkdy se ten okruh plánuje.

        1. Sinuhet,
          Ad 1) v Blance jezdi 99% ridicu ukaznene. Kvuli radarum. To ze se najde par vyjimek preci neznamena, ze sankcni radary nefunguji. Jinak Vam tleskam, jste hrdina!
          Ad 2) Teorie dopravniho proudu je hezka, ale kdyz Vam stoji Blanka na konci Holesovicek, ktera ucpe celou ulici, tak otazka nestoji tak zda je vetsi propustnost pri 50tce nebo 80tce. Proste to nepojede. A nejede to kvuli Blance a ne kvuli nastavene povolene rychlosti.
          Ad 3) tunel obcane V Holesovickach chteji jiz vic nez deset let, ale s 50tkou to nema nic spolecne. Jinak pro informaci, vidim, ze tady vsichni radi rychle jezdi. Tunel V Holesovickach by to umoznil, mohla by se tam zvysit rychlost na 70 km/h.

          Proc Vam pripominam borce z Mezi ploty? Ja nebojuji proti okruhum, ani proti autum. Jeste jednou, Holesovicky a baraky tam staly davno predtim nez tam bolsevik postavil dalnici. Ta silnice je dimenzovana na 30 000 aut denne.

          1. Vy jste komik. Blanka je nádherný důkaz, že radary a snižování rychlosti fungují naprosto kontraproduktivně.
            1) Ideální situace: prázdný tunel, 70 kmh-1, ovšem v levém pruhu jede někdo podělaný, aby náhodou nepřekročil rychlost, tak jede radši 60. Ten idealista neví, že ze zákona musí rychloměry ukazovat více nebo stejně, takže reálně jede 55 a ucpává komunikaci.
            2) Někdy řídicí bezmozek pustí v části Blanky 70 a jinde 50. Okamžitě se to na té 50 začne ucpávat, ačkoliv výjezdy jsou volné, typicky od šestky na Smíchov.
            3) A nejlepší vtip je ten, že pokud se ucpe Blanka, tak se zácpa během 10 min přenese na druhý konec Prahy i tam, kde dříve žádná zácpa nebývala. Protože se to dříve dalo objet, zácpa se naředila a dnes už ne.

            1. Nejlepší vtip jsi ty, koukám. Tu trojku, tos nechtěl napsat. To měl být opravdu jen vtip, že jo?

              1. Vy jste nějak zodpovědný za dopravu v Praze? Jinak si tak úchylnou reakci nedovedu představit. Vtip to není, bohužel. Když se dřív zastavila doprava někde na šestce, nic se jinde nedělo. Když se teď rozsvítí červená na šestce v Blance, stojí Strakonická, Partyzánů i Holešovičky (možná i daleko víc ulic, jinde ale nejezdím).

                1. Ne nejsem. Jen jsem přiznivec toho, že se tahle doprava a zácpy z centra mají vytěsnit na okraje města, nejlépe úplně mimo. Což Blanka splňuje a pokud se na ni navážou další desetiletí slibované komunikace tak to problému značně uleví. Žádné zácpy se totiž nerozředily, jednoduše se zamrdalo celé centrum. Zdá se, že máš podobnou nemoc jako kolegové z Holešoviček. Když měli celá desetiletí kolony před barákem jiní tak tě to nijak nepálilo, ale jakmile to máš tam kde bydlíš tak je to najednou velký problém.

                  1. s25: Nebudu se o zácpách hádat s někým, kdo místo nějakého argumentu, popisu nebo zkušenosti umí jen rozmrdané centrum.
                    Ohledně řešení v Holešovičkách, to je taky blbost. Máte aspoň trochu představu, kolik dopravy je tam tranzitní a kolik místní?
                    Dost lidi jezdí MHD jen z donucení, takže v okamžiku otevření vnějšího okruhu se Holešovičkám nijak neuleví, protože se zaplní stejně jako dneska těmi, co se vrátí do auta od mastné tyče.

            2. Novak je komik a Vy jste asi estradni klaun.
              1) kdyz je prazdny tunel a nekdo jede podelany v levem pruhu, tak ho pravym predjedu (protoze je prazdny, ze jo). Takze ten idealista jedouci v levem pruhu nic neucpava.
              2) stat se to muze, jsou to spis vyjimky
              3) ten vtip je fakt dobrej, a vypada, ze jste si ho vymyslel sam.

              1. Takže ještě jednou polopaticky:
                1) když je pravý pruh volný, žádný problém. V noci tam ale nejezdím a ve dne je vždycky minimálně pravý obsazený.
                2) stává se mi to prakticky pokaždé, když jedu na Smíchov z Holešovic
                3) při jakémkoliv problému kdekoliv v Blance se rozsvítí červená na všech vjezdech a doprava kolabuje ne v okolí problému, ale v celé Praze.
                Asi jezdím jinou Prahou.

              2. 3) Potkávám se s tím vtipem běžně, taky jsem tomu zpočátku nemohl uvěřit. Ucpání křižovatky poblíž Blanky kdekoli po cestě vede během chvilky k ucpání Holešoviček. Do Blanky se dá pak stát i 45 minut, Blanka už pak sama jede plynule, protože to pouští po dávkách.
                Je tam takový trik, jak se koloně vyhnout, a to najíždět do Blanky u Trojského mostu. Tím se vyhnete celé té 45 minutové koloně a do Blanky vjedete během příštího cyklu semaforu, a pak už nikde nestojíte.
                Takhle ten vtip vypadá v mém podání, využívám to v praxi už 6 měsíců, co mám tu čest nad tímhle místem bydlet. Předtím jsem bydlel na té šestce :-D

                1. Jo, já zas jezdím do strahovskýho na červenou, místa na objetí je tam habakuk, je to dimenzovaný na dva pruhy a čára není zeď, stejně jako červený světýlko. Neska sem tomu schválně dal chvílu, z druhé strany to pouštělo furt pryč, ale vocáď nic a stálo to až asi tak do Kladna. Samozřejmě sem po chvilce pokračoval dál, semtamfór-nesemtamfór…naštosovaný to bylo u sjezdu na Strakonice a pak za mostem do Modřan, vodtama to stálo kousek do SH tunelu, nic tragickýho…ale pro jistotu uděláme kolonu až na Vypich, co kdyby, žejo.

                  1. Tyvole, hlavně se tím chlub.
                    Nevím, jak ti to vysvětlit, ale tímhle fakt nepřispíváš ke zlepšení situace. Jezdi si jak chceš, řeš si to jak chceš, ale alespoň drž hubu.
                    Takhle se stáváš veřejně známým argumentem pro úplné zrušení práva na spravedlivý proces, presumpci neviny, osobního vlastnictví a totální zákaz samostatného řízení automobilů.

                    Víš ty vůbec, jaký máme štěstí, že ještě pořád smíme řídit? Že jako můžeme mít auto, sice s registrací, řidičákem, prohlídkou zdravotní, prohlídkou technickou, bambilionem norem, bláznivými předpisy a ještě šílenější praxí v jejich vymáhání, a řídit si ho sami, kam MY chceme, jak MY chceme? Připadá ti to málo? Chceš přijít i o to?
                    Povedlo se ti to vojebat? Good for you! Ale kurva drž hubu a buď nenápadnej, protože nechci, aby zejtra přišel nějakej Ťok2 s návrhem, že auto bez státního tracking device je nebezpečí, protože vole Behemot, a je třeba to úplně zakázat. Vo to fakt nestojím. Jsem šťastnej, že s tím autem pořád smím jezdit. Sere mě to, ale pořád dobrý, bude už jenom hůř, a ty tomu dáváš turbo.

                    1. Já už mám ty vohnouty v piči. Chtějí si na sebe plíst oprátku, tak ať si ji pletou, mě to netankuje. Stejně s tím uděláš hovno, tak se jim můžu aspoň vysmát :D

                    2. Zase nesmíš bejt tak připosranej. Vono i voliči Ano nebo dementi, co bydlej V Holešovičkách si nenechaj líbit úplně všechno :)

                    3. No vono je tam klasický pokrytectví, už byly vyvráceny všechny argumenty, ale furt mele svoje.

                      V praxi sem si uvědomil, že vlastně to jim tříproudovka (má to 3 pruhy) voní, dyž si tam vymečí parkování v jednom pruhu, to je cajk jak jde vo vlastní auto. Ale všichni vostatní jak si dovolují tam jezdit…fakt živě vidím jak by tam chtěli zu závoru jenom pro sebe a pár známých :D

                    4. Auta vyrobena od letoška dál ten tracking device mají. Jen se zatím nevyužil plný potenciál, aby se to stihlo rozšířit bez bučení.

                      Když se oprostíme od toho, že to je zařízení, které vám přivolá záchranku, když se omotáte kolem stromu, tak je to prostě krabička s gsm, mobilními daty, GPS a mikrofonem, od které nemá řidič klíče.

                    5. Chce to tunning, pripojeni stavy k tomu kramu spinat pres signal „pytle ven“. Na to staci rele a tyristor. Takze to muze byt 99.9999% casu sveho zivota mrtve. GPS cip se chytne maximalne do tri minut po zapnuti, vetsine SirfIII staci 30 sekund. Neni duvod to mit porad ve stave.

                  2. Ty jses dobry pako! Vy tady svorne autickarsky obvinujete lidi ze zeleneho extremizmu, zakazovani aut, a co ja vim ceho, a pak se vybarvite jako automotofasisti. A jeste jim radite, aby se vzili do kuze lidi jezdicich autem. No potes koste, do kuze Blehemota bych se teda vzit nechtel. ten patri na psychiatrii.

                    1. Alespoň vidíte, kam to vede. Vám to v současném stavu nepřijde jako extrémismus? Jen krůček k totalitě. Není se co divit, že se objevují extrémisté na opačné straně. Přirozený vývoj, jak jde někdo prudce doleva, najdou se tací, co půjdou prudce doprava. Troufám si tvrdit, že bude hůř. Přibývá těch, co si doma kopou tajný sklep a nakupují zbraně a munici načerno, protože už je jim jasné, jaké nebezpečí vznikne, kdyby to udělali oficiálně. To vás taky musí těšit. Stejně tak Majk je Pán vzniknul díky policejní šikaně, ta kdyby nebyla, Majka by neměl proč být populární, a Kocourek by se dál musel živit psaním nekvalitních smluv, nebo co to dělal. Jojo, a lepší to nebude.

                      Ale líbí se mi rychlost vaší diagnózy. Obávám se, že spousta z nás na tu psychiatrii fakt patřit bude. Protože nechtít moderní socialismus, to musí být člověk solidní kretén, no ni? Touha po zodpovědnosti, důkaz ztráty svéprávnosti.

                2. sinuhet: to je ta lepší varianta, když je problém mimo Blanku. Když se stane něco přímo v Blance, tak ani Trojský most nepomůže.
                  P.S. do Butovic se dostanete paradoxně rychleji předposledním výjezdem na Radlické a Radlickou nahoru než Bělohorskou

          2. Martin Novak 18.12.2018 v 15:26

            Ad 2) Nevidím příliš velký rozdíl, jestli auta v Holešovičkách stojí kvůli zavřené Blance, nebo ucpané Argentinské. Ano, bez Blanky by lidé na Karlovy Vary/Plzeň/Strakonice jeli spíš přes Jižní spojku, případně Slaný*, ale ti, kteří potřebují na Letnou, do Dejvic, či na Smíchov se Holešoičkám stejně nevyhnou. Minimálně do té doby, než budou hotové oba okruhy, které jsou dnes vedeny právě Holešovičkami.

            *Plzeňáci mimochodem při cestě do Drážďan Prahu přes Slaný objíždějí už dnes, do Berlína to berou přes Hof

          3. 1) Nemám statistiku, abych popíral vašich 99%. Ale můžu vám s jistotou říct, že v Blance se v zásadě jezdí v koloně, kde oba pruhy jedou podobně nebo stejně rychle. Pokud jedete stejně rychle, jako všichni ostatní, potkáte za celou cestu minimum vozidel. Z mého pohledu jezdí spousta lidí neukázněně, protože:
            – Dupou na brzdu jen proto, že ručička překonala nějakou magickou hranici
            – Jedou rychleji, než je právě bezpečné, aby ručička dosáhla magické hranice
            – Nedodržují bezpečné vzdálenosti, aby nemuseli zpomalovat
            – Neumí používat znamení o změně směru jízdy a nezvládají jízdu ve více jízdních pruzích
            – Nesprávně přejíždí z připojovacího pruhu

            Když jedu, koukám na rychlost orientačně. Udržuju si bezpečnou vzdálenost, protože nejsem hrdina, a nechci to do nikoho napálit jen proto, abych ušetřil tři kapky paliva. Pokud potkám někoho, s kým se mi jede špatně, udržím si od něj odstup – ať už zepředu nebo zezadu. Nejsem mistr řízení, a proto se nesoustředním na to, abych jel 68-72km/h, nemám na to kapacity, musím se věnovat i jiným věcem, jako je sledování provozu kolem.
            Limit nelimit, nechci sobě ani nikomu jinému ublížit, to je pro mě priorita.

            2) Jak to souvisí s omezením rychlosti v Holešovičkách kvůli instalaci radaru, že stojí kolona? Vyšší rychlost napomůže tomu, že kolona vznikne později. Pokud vzniká z jiného důvodu, než ucpáním v Holešovičkách, pak na tom instalace radaru nezmění nic. Ta magická čára u radaru snižuje plynulost a přispívá k tvorbě kolon mimochodem.

            3) Kteří občané? A zaplatí ho? Pokud ho zaplatí, nemám nic proti. 50G Kč je 5k Kč na každého jednoho obyvatele Česka včetně dětí bydlící v maringotce na Šumavě. Fakt si myslíte, že lidi, co nemají ani na základní věci typu zubař nebo krabicové víno, by vám měli platit tunel, protože vám to na zahradě trochu víc hučí? Lidi, co nemají na zaplacení studií pro svoje děti, na nájem, a tak bydlí na té ubytovně, tihle by vám to měli platit, abyste měl doma trochu tišeji? Co se třeba přestěhovat?

            Pořád se bavíme o tom, že vám vadí hluk. V Praze. V Praze vám vadí hluk. Chápete to? Vy byste chtěl v Praze ticho? Pokud vám jde o ticho, nechtěl byste bydlet někde, co já vím, mimo město? To už ten borec mezi ploty je na tom lépe, ten bydlí někde v polích, a ta dálnice bude fakt změna. Vám postavil dálnici bolševik, takže je tam alespoň 30 let. To jste si nestihl všimnout, že aut přibývá, a že se ta dálnice bude plnit? Asi tak před 30 lety jste promeškal ideální příležitost vypadnout někam do ticha. Borec z Mezi ploty mohl alespoň udělat tu chybu, že si nevšiml, že bude okruh. Vy jste si 30 let nevšiml, že máte za oknem dálnici.
            A že se na vás stát vysere, a nebudou okna, nebude udržovaný asfalt, a jiný ze slibů? Kde žijete, že si můžete dovolit ten luxus věřit, že stát plní sliby?

              1. Čím to je, že tady povícero diskutujících dospělo k víceméně stejnému názoru?

                1. Tomuhle prazvlastnimu a magickemu jevu se rika socialni bublina. Uuuuu.

            1. Kdyz jsem bydlel v Jiznich Cechach, mel jsem za barakem rybnik. Divna vec, pri stehovani z Brna do Jiznich Cech, koho by napadlo, ze tam bude rybnik? A to hlavni je, ze v lete u toho rybniku v noci skrehotaji zaby. Jeden se nevyspi, kvuli nejakym obojzivelnikum. Chtelo by to nejakou statni dotaci a ten rybnik zakopat, asi jako Ponavu v Brne, to je jasny.

              Nakonec jsem odesel na Sumavu do hor a tady zase… neuveritelny… je zima. Porad kecu, jak jsme si vycinkali tu svobodu a vono hovno. At clovek tahne kam chce, nekdo ho furt sere.

            2. A navíc tunely jsou mooooooc nebezpečné…
              https://www.lidovky.cz/svet/neuveritelna-nehoda-auto-se-pred-vjezdem-do-tunelu-vzneslo-a-rotovalo-ve-vzduchu.A1
              Tak Tempo 30 před portálem bych dal, což?
              Retardéry, ochranné sítě a gumový portál s airbagem… ;-)

      3. to MN: ucpané to rozhodně bude. Největší propustnost komunikace je při 80 km/h. To je relativně vysoká rychlost, ale řidiči ještě nemusí udržovat velké rozestupy, brzdná dráha i velkého šuntu bude do 40m.
        Vzroste počet nehod. Současná situace je optimální. Nahoře se postupně zpomaluje z dálnice tuším na 100 a pak na 80, z kopce jedou všichni plynule se zařazeným kvaltem a dole v krátkém stoupání před 50 na tu 50 zpomalí (potvrzení teorie o propustnosti, všiml jste si někdy, jak se to tam začíná štosovat, i když se z Bohnic nic nepřipojuje?). Nově by se nahoře zpomalovalo rovnou na 50 a to bude legrace. Kolony, nasr.ní řídiči, spousta nehod najetím zezadu, šňůra aut už od Zdib.
        A bonbónek na dortu, až tam někoho napadne změřit hluk a hlavně emise, tak to bude kupodivu horší než teď, jako všude, kde zasahují omezovači bez mozku.

      4. Já tam jezdím 90, ale esli chcete, tak z kopečka přidám trochu směsi, vono už to nic nesežere, a budu jezdit klidně 110, cajk? Nic nepřišlo a nikdy nepříde.

        1. Cajk. Pridej! Zvetsi tu sanci ze se ovines o nejaky sloup verejneho osvetleni, nebo skoncis zaparkovanej v podchodu. Kreten jako Ty dela DFENS „skvelou reklamu“ a nici i posledni zbytky jejiho zasleho kreditu.

          1. Já nejsem neschopná píča jako seš ty, takže nemám důvod se nikde vomotávat. Polodebilní kriplové co papíry neměli dostat, jako seš ty a celý tam to pojebaný sdružení, nad sebou potřebují furt nějaký stádní příkazy a nákazy, aby nemuseli zapnout tu věc na krku a starat se vo sebe, zpravidla to sou ti, co přece dodržuju pyčo a pak je hrozně překvapí náledí a podobný věci, který vyžadují jet podle situace, ne furt na limitu.

            Já vám na to, jak se říká, seru pěkně z prdele, postarám se o sebe sám, protože chci dojet, ne protože nějakej cár papíru mezi dalšíma stovkama tisíc, který neznají už ani soudci.

            1. Ne, ty jses proste autickarskej blbecek.

              1. To je nás tu většina, web je, kromě jiného, takto zaměřen. Se s tim smiř. Jsi tu v pozici aktivistickýho vegana, co leze do řeznictví hlásat svoje pomatený evangelium o lásce a míru mezi všemi živými bytostmi.

            2. Ostatně, eště by mě zajímalo vokolo kterejch lamp se má kdo kde vomotávat dyž na jedné straně je svodidlo a na druhé straně stojí VAŠE AUTA. To najednou je v pořádku, že :D

              Že by tam byl podchod si nějak neuvědomuju…

              1. No treba vokolo te lampy hned na zacatku, blbecku https://mapy.cz/zakladni?x=14.4655780&y=50.1177110&z=18&pano=1&pid=56275114&yaw=5.575&fov=1.257&pitch=-0.207&source=stre&id=122522&q=v%20holesovickach

                Ano je v poradku, ze lidi, kteri tam bydli parkuji auta pred barakem. Kde by je tak asi meli parkovat? Kdysi, nebudes tomu verit, byla cast te silnice jejich zahrada. Nez prisli komuniste s podobne dementnim uvazovanim a respektem k pravu jako ty, a rozhodli se jim ty zahradky ukrast. Tak snad jim nezavidis, ze tam ted alespon mohou parkovat.

                No ty si neuvedomujes mnohem zavaznejsi veci, nez to ze je tam podchod. Kdyz jedes jak zmrd, tak se nedivim, ze se nedivas kolem. https://mapy.cz/zakladni?x=14.4648030&y=50.1177280&z=18&pano=1&pid=56275016&yaw=0.143&fov=1.257&pitch=-0.102&source=stre&id=122522&q=v%20holesovickach

  4. Zlatý komunisti s jejich poručíme větru, dešti…
    https://auto.idnes.cz/evropska-unie-emise-oxid-uhlicity-snizeni-automobilovy-prumysl-phu-/automoto.aspx?c=A181217_214845_eko-zahranicni_mpl
    Obávám se, že jsme dojezdili (zrovna když jsem to sám zkusil a začalo mě to těšit).

    1. Už se UHnijně plánuje, že nová auta budou mít z výroby max. rychlost 50km/h, posléze 30km/h.
      a vnitřní kameru s trvalým provozem čidly co napráská všechny přestupky řidiče na příslušná místa.
      Zatím je tam dosti protichůdných zájmů a tak se to zdržuje,
      ale pevně věřím v globalizační zklidňování a posouvání oken
      i v to že voda teče dycky z kopce, tak se to nakonec snad podaří…
      Stačí to podat, že kdo nemá auto s omezovačem a kamerou je zpátečník a vyvrhel
      a ony ovce sami se o to ještě pobijou. Doslova pobijou.
      Na výrobu litru biopaliva spálím 18 litrů nafty, to je přeci kurwa také úspora ne?
      Čili nic není nemožné!!!

  5. Myslím, že se příliš zabýváte detaily.
    Mentalita pražáků je všeobecně známá, ale aspoň se neprojevují jako sprostí křupani,
    což se o tady většině ostatních nedá říct.
    Radar samozřejmě nic nevyřeší, kromě zdržování a výběru pokut, je to zoufalství.
    Nevolejte po radaru, neboť první dostanete flastr.
    Ale milí Pražané brzo se také dočkáte Prahy komplet bez aut:
    Tři mosty v havarijním stavu, ono bude stačit ten Barrandov…
    Jednou to prostě město nepobere, to je přirozený vývoj a nastane totální kolaps.
    Pak to bude muset někdo hodně rozumný hodně rozumně – tzv komplexně řešit.
    Jen nedej bože aby byl z Prahy…
    No soucítím s vámi, ale třeba v Ostravě byste za 19000 KčČ měsíčně asi nechtěli žít.
    Tož holt držet ústa, a přesednout na kola. Jinak to stejně nedopadne.

    PS: zdravím zrgho a též přeji poklidné svátky.
    Ono to s tím soudným dnem nebude tak složité.
    Stačí jak dojde voda na Vysočině…

    1. Pražské mosty, to je veselost od Zbraslavi (ten nedávno opravili, tak snad cajk) až po Trojský (ten nedávno postavili a dokonce ho zkolaudovali hned na poprvé, takže taky snad cajk). To, co je mezi tím…
      Okruh (D0) – ten snad OK, byť ta kolaudace nebyla z nejjednodušších a zpočátku „byl na pozorování“
      Inteligence – železniční a druhá kolej není osazená.
      Barrandovský – čeká na rekonstrukci v nejbližších letech.
      Výtoň – železniční, zatím stojí a už na něj mohou i pěší. Dle známých, co žijí v Podskalí, natírán naposledy snad ještě za Dubčeka.
      Palackého – čeká na rekonstrukci v nejbližších letech.
      Jiráskův – měl by jít hned po Palackého.
      Legií – měl by jít možná před Palackého.
      Karlův – renovován celkem často, obsazen turisty.
      Mánesův – ten je snad cajk.
      Čechův – ten snad také.
      Štefánikův – ani o nem jsem neslyšel nějaké zvěsti.
      Hlávkův – včera bylo pozdě.
      Negrelliho – železniční, právě opravován.
      Libeňský – předevčírem bylo pozdě.
      Železniční Holešovice – ten snad cajk.
      Barikádníků – stejná konstrukce a stejná doba stavby, jako aktuálně zavřené přemostění Vltavské

      Praha by tedy měla mít v zásobě tak pět-šest náležitě dimenzovaných Baileyho mostů, aby byla připravena na ne až tak katastrofální scénář. Pokud se mosty začnou opravovat IHNED, tak by mohly stačit i pohé tři.

      1. A co na ten Karlův zase pustit tramvaje?
        Nebo autobusy?
        http://old.zsdobrichovice.cz/programy/dejepis/tramvaj_karluv_most.htm

      2. Nase armada byla na cvicenich NATO drbkana za ouskama za nejrychlejsi ztoporeni pontonoveho mostu. Posledne to cvicili tusim na Labi, no tak na te Vltave by to mohli dat taky.

        1. Tak ano, ale ten Bailey mi přijde pto civilní použití jaksi vhodnější a trvanlivější…

          I když – sakra – nemusí se také občas natřít? ;)

          1. U tech dnesnich eko barev je po dvou letech beztak uplne jedno, jestli to bylo, nebo nebylo natreny.

      3. Ten negrův viadukt je taky prehistorická píčovina, která zabírá strašnej randál místa. To se mělo rovnou strhnout a nahradit něčím, co odpovídá 21. století. Nebo jak je tak oblíbený u soudruhů nahoře, zakopat pod zem :D

        Stejně jediní, kdo ho chodí vobdivovat, jsou kdejací bezďáci a jiní notorici, co to obchcávají ze všech stran. A samozřejmě čokli. Památka jak noha…

        1. A nejenze si blbecek, ale jeste to vypada tak, ze jsi i rasista.

          1. Lepší bejt rasista, než blbej jak troky a ještě vo tom donekonečna všechny přesvědčovat.

  6. Novak a Masin: pánové, zase skvělej den, to se musí nechat. Normálně když jedu někde, kde bych bydlet nechtěl, svým způsobem soucítím s lidmi, kteří tam bydlí. Ale kvůli takovým zmrdům jako jste Vy dva si říkám, že to těm Holešovičkám patří a ještě bych pár desítek tisíc aut přidal.

    Zajímalo by mě, jestli jsem jediný, kdo by tam teď na klakson hňápl a plyn prohrábl s chutí, i když dřív by ho to ani nenapadlo. Nejlepší jsou hlášky o tom, jak Novak neustále někomu jezdí pod okny, ale to je OK, protože to je on. Ale jiní, ti by teda na silnici dálničního typu fakt jezdi neměli. Silnice dálničního typu se přece staví max na 30 km-h a 20 aut za den, to ví každej Masin.

    Tihle dva, to jsou ambasadoři Spolku pro Holešovičky jako kdyby měla Central Group za mluvčího Potěmkina. Takovej matroš pustit mezi lidi… No na sloního muže se lidi taky chodili dívat, takže vlastně proč ne, ať se ostatní přiučí, co tam žije a kvůli komu se okrádá. Jen houšť a větší kapky:-)

    1. Farte, uz si vemte prasky a zase do postylky, pani osetrovatelka uz na Vas ceka. Nevim, kde jste vzal, ze by jini nemeli jezdit V Holesovickach. Jste uplne mimo, nahodne spojujete slova do neceho co jen velmi zdaleka pripomina vety. Ta silnice vetsinu sve existence nebyla silnici dalnicniho typu, vime? To s ni udelali az komuniste, Vam mentalne a nazorove urcite velmi blizki. Vy jste zjevne ambasadorem dutych hlav, jinak by jste nemohli psat, co tady pisete. Diky za prima den, vzdy mam radost, kdyz potkam takove jelito a chodici malomestactvi jako Vy.

      1. Sorry kámo, já bych z Prahy chtěl honitbu a lovit tu divočáky, občas zajíce, bažanty, jeleny…
        Protože pokud vím, Praha byla jen kusem řeky, luk a lesů, žádné velkoměsto. To z ní udělala až kněžna Libuše.

        1. Stran te cerne, kaliste maji na nabrezi Edy Bedy 128/4, skoda jen, ze tam neni honitba.

          1. Honitba je až nahoře v parku, kde se po večerech slejzaj buzeranti.

            1. Ale ty jsou snad hájení, ne?

        2. Ale to jde kamo, staci jen vedet kam zajit. I velkomesta poskytuji tyto pozitky. Stejne tak zahranicni velkomesta poskytuji svym rezidentum oblasti, kde auta koexistuji v miru a klidu s okolitym svetem bez toho, aby lidi nejak extremne obtezovali. Nebudes tomu verit, ale i velkomesto muze fungovat tak, ze chodci, cykliste a autickari nejsou v otevrene valce ale vyuzivaji spolecne verejny prostor bez nejakych zbytecnych konfliktu. Vas slunickar.

          1. Šlo o to, jak jste se chtěl vrátit do předkomunistické doby. Nevím, proč zrovna tam, a ne do pravěku.

            Jako chodec, cyklista i autíčkář, pasivní i aktivní, jak to zrovna přijde, nemám problém žít s ostatními v míru. Často mi přijde, že je to naprosto samozřejmé. Stačí trocha rozumu a respektu k ostatním. A nesrat se jim do života. Ale očividně to tak snadné není, protože neustále potkávám ty, kteří s tím mají problém, a protlačují jeden názor.
            Třeba proto, že si za 30 let nevšimli, že mají za oknem dálnici, a teď kvůli tomu chtějí zakázat auta.

            1. Hele, a kdo tu chce zakazat auta? Ja jsem to ani od Novaka ani od Masina nikde necetl…To je nejaka Tvoje interpretace?

              1. Nadsázka.
                Ale v důsledku to tak bude.
                Nižší rychlost + radar => nižší plynulost a nižší propustnost => víc kolon => méně aut projede.
                Kdo neprojede z tohoto důvodu, bylo mu to efektivně znemožněno. Úplně zákaz to není, ten lze porušit pod hrozbou trestu. Tady ani hovno, prostě si buď počkáte, nebo tudy nepojedete.

                1. Jo tak Vy si nadsazku dovolit muzete, ale kdyz ja parafrazuji felicie z Horni Dolni tak je to nefer argumentace…Aha…

              2. Ani deset nových nicků ti nepomůže kokůtku.

            2. Neco takoveho je zrejme snem dotycneho: https://www.youtube.com/watch?v=mDLCd70iTeE Zde o silnici dalnicniho typu skutecne uvazovat nelze.

              1. Páni! Takhle by se mi ty Holešovičky snad i líbily.
                Holt bych se musel přestěhovat zase do jiný Prahy, ale co, to není taková potíž. Za tuhle mírovou oblast bych ubytovával různé auto-maty a podobné dopravní socialisty. A Novak by nemusel usínat za randálu pneumatik, místo toho by ho ke spánku uklébával zpěv klaksonů…
                A já bych tam bral zahraniční návštěvy, abych jim ukázal, že k západu máme opravdu daleko :)

                1. To by jste rval, ze tam nemuzete valit kilo. Jo a jen tak mezi nami, ja V Holesovickach nebydlim, ani neusinam za randalu pneumatik. Nastesti.

                  1. Ne, neřval.
                    Pokud se mi něco v životě nelíbí, je to můj problém. Je úplně jedno, čí je to chyba, protože problém je můj. A tak ho také ze své strany řeším, protože křikem jsem si mohl pomoct jen v době, kdy za mě problémy řešili rodiče.

                    Jestli by ode mě bylo něco slyšet, tak můj názor na věc a výsměch těm, co si to pořídili, a teď skučí. Metro by mi to snad nezastavilo, a kdyby jo, tak se holt přestěhuju do jiné Prahy, kde ještě tak zle není. A až bude zle v celé Praze, věřím tomu, že se pořád na téhle planetě najde místo, kde se mi bude líbit.
                    A až nebude, bude to zase jen a jen můj problém.

                    1. Ten pristup beru, jen nerozumim tomu, proc se stejne chladnou hlavou nepristupujete k zameru instalaci 50tky a radaru V Holesovickach.

                    2. To my chápeme, že tomu nerozumíte, nebojte.
                      Zkusím to vysvětlit na příkladě – máte kolem svého domu zahrádku a využíváte ji nějakým způsobem už X let. Pak tam přijdu já, vlezu dovnitř a vyseru se vám tam. Vám se to nelíbí, ale s chladnou hlavou přistoupíte k faktu, že se vám najednou zjevilo v zahradě hovno a nestěžujete si a neřvete.
                      V obou případech něco funguje X let nějakým způsobem a najednou tam jde někdo umístit hovno, aby původní užívání poškodil.

                    3. Tak se odstehuju Ty vole :D. Jak radil sinuhet. Tak je to prece spravne. Mam problem, tak se odstehuju. Jasny jak facka.

                    4. Bydlím v baráku vedle dálnice a stěžuju si, že tam jezdí auta. Hmmmmmmmmmmm. Už asi 40 let tam jezdí auta. Město pořád roste, provoz se zvětšuje. Ale já tady měl kurva před 60ti lety klid, tak ho chci i dneska!!! Tak pojďme prosadit návrat ke kořenům a srovnejme to tam celé, udělejme pastviny a zavolejme nějaké krávy. Pak bude klid. Teda pokud nebudou bučet moc nahlas … a nepošlapou mi stan.

                      Nevím, připadám si jako u debilů. Co vadí? Hluk. Kdy vadí hluk? V noci. Od koho vadí hluk? Od automobilů, kteří jezdí 100+ na 70tce. Tak tam dám radar a kvůli něho tam dám 50tku. Hmmmmmm.
                      – Dát tam pár budek na radary a sem tam nějakou obsadit, aby si řidiči nebyli jistí, kdy jsou zrovna měření? Nééé, to by bylo moc logické.
                      – Dát tam 2 radary, jeden na 70tce a druhý na 50tce? Nééééé, to bychom pak nemohli … vlastně mohli, ale …. prostě to nejde. Tečka.
                      – Říct policajtům, aby tam chodili pravidelně bukařit a ty speedstery pokutovat za příliš rychlé rušení nočního klidu? No, třeba by pak sice dostali pokutu i taxikáři, kteří to maj u stacionárních radarů pošéfované … ale jisté to není a navíc lidí je málo, není na výplaty a nemáme na to prostředky.

                    5. – Zastřešit silnici do provizorního tunelu kvůli omezení hluku? No já nevím, to by určitě bylo hodně složité.
                      – Postavit vyšší protihlukové zábrany? No ony by třeba nebyly hezké a sprejeři by nám je pomalovali.
                      a konečně…
                      – Změnit X let fungující stav, dát tam radar, donutit řidiče brzdit dřív a nesmyslně a pokutovat ty, kteří zapomenou nebo to nemají na magistrátě pořešené? No super, sice během dne tam pojednou řidiči na 4řku místo na 5tku, při zbytečném brždění vyprodukují bordel od pneumatik, stráví tam déle času a tím vyprodukují víc spalin, ale … na lidi sere pes, budeme mít prachýýýýýý :) :) Jednomyslně přijato.

                    6. Kdyby ty prachy z radarů dostávali alespoň obyvatelé Holešoviček.
                      Takhle jsou to peníze od provozovatelů, ne viníků, a tedy falešný odpustek, a ten spadne ne poškozeným hlukem, ale státu, který za ně zadotuje, cojávím, obědy pro děti.

                      Takhle by obyvatelé Holešoviček alespoň každého zasraného agresivního čůrákoidního arogantního debila jedoucího kilem a rušícího svým rachotem vítali, protože by věděli, že si díky němu budou moci dát večer pívo, aby se jim v tom randálu lépe spinkalo.

                    7. Odpustek :D Poplatek!

                      Kdysi jsem se kamaradil se slecnou, ktera delala au-pair v Britanistanu. A u velice moviteho pana(jemuz jeho pravidelna chuva odjela na dovolenou). A ona vypravela skvely pribehy, jako treba – jeli na nakup a pan byl naruzivej sofer, porad vykladal, jak rad ridi, jezdi a tak. No a tak se podivila, kdyz to svihl hned pod zakaz zastaveni. Ona na nej – tady se prece nemuze parkovat. A on – ne? Je pravda, ze je tady parkovne drazsi, ale take je to vyrazne bliz do obchodu.

                      Pro nej byly pokuty za parkovani proste jenom parkovaci poplatek za moznost parkovat na lukrativnim miste :)

                    8. Re: Petrolhead is dead
                      19.12.2018 v 0:43

                      A proc ne? Kdyz si pes lehne pod deravej okap a chcije, co myslis, ze udela? Budu sedet v tom chcaci a stekat?

                      Srali mne curaci sousedi v Jiznich Cechach, odesel jsem, tady mam sousedy vyrazne dal a tim padem mam klid. Nemusim byt nasranej, ventilovat svoji frustraci nekde na Internetu a zakysle premyslet, jakou buzeraci by se to dalo zmenit. V lete mne tady obcas nasere nejakej luftak, ale je jich malo, protoze ja jsem v kopci (curak je linej a sportovec okolo jen profuni) a vetsinou si nabihaji na vidle sami.

                      Idealni plac pro zivot neni, ale kdyz mne neco sere a je to nad moje moznosti reseni, tak zvednu prdel a jdu zit jinam, proc ne.

          2. Hm, teda par velkomest mam ruzne najetejch, ale nejaka slunickove klidna symbioza uvedenych ucastniku provozu mi asi unikla, vzdy to nekde skripalo. Napada mne jedine Dilli, tam je na ulici takovej bordel, ze na hadky neni cas.

            1. Ja jich mam take par najetejch. Ale treba v Kodani a Barcelone je to souziti nekde jinde nez v Praze. A tech prikladu je mnohem vic. Skripe to vzdy, ale pristup muze byt vyrovnanejsi nez je dnes v Praze.

    2. Já bych to nehrotil. Je otázka, jestli tam oba jmenovaní diskutující opravdu bydlí a upřímně, plošné, neadresné a kolektivní tresty se mi z duše příčí.

    3. Souhlas.
      Já nad klaksonem v tom místě uvažoval už mnohokrát, ale nedal jsem to. Nikdy. Připadal bych si jak totální kretén. To, že se někdo stará o vlastní blaho (ticho) všemi možnostmi, proti tomu lze těžko něco namítat. Byť je to na můj úkor. Ale že tam přijedu já, píčus, a zatroubím si jen tak pro nic za nic, abych je nasral, to se mi zdá prostě přes můj morální kredit.

      Je tu krásně vidět, jak ta demokracie nefunguje. A že kompromis je špatné řešení. Novak s Masinem jsou nespokojení, protože mají hluk, a řidiči jsou nespokojení, protože tam musí jezdit pomalu. Nefunguje ani jedno. Mám nápad.

      Buďto jednu nebo druhou variantu. Uděláme tam dálnici s omezením na ~110km/h, ať to pěkně sviští, nebo naopak pěší zónu. Vyhraje ten názor, na který se přispěje víc peněz. Jako řidič, co tam stokrát ročně projíždí, jsem ochoten pár korun přispět.
      Kolik že tam jezdí denně řidičů? 100 000? A kolik že tam bydlí lidí? 1000? Tak schválně, kdo o to má větší zájem.

      Kdyby Novak a Masin bojovali stejně tvrdě za okruh, ani nepípnu. Ale i oni jsou očividně dost chytří na to, aby věděli, že okruhu se nedočkají. Možná jejich vnuci. A to už jim nad hlavami budou trandit (nebudou, je to scifi, v té době už žádná motorizovaná individuální doprava nebude, to by tak hrálo, aby si každej jezdil kam chce, kdy chce, a ještě k tomu za svoje… ale co kdyby náhodou) létající auta. To bude teprve randál, že se raději zakopou pod zem.

      1. Skvely napad, jen trochu nedemokraticky. Jiz americka demokracie znala tzv. tyranii vetsiny, proti ktere se branila ruznymi zpusoby. To co navrhujete, je jeji nadhernou ukazkou. Jo a jen tak mezi nama, v Holesovickach a okoli bydli cca 5000 lidi a dalsi tisice tady pracuji a leci si. Bulovka a jeji plicni a onkologie je primo nad ulici, ktera je jednou z nejzamorenejsich v Praze. Cekam na nejaky vtipny komentar typu „aspon to budou mit rychle za sebou.“

        1. Je fakt, že jsem proti demokracii. A to se dneska nesmí, protože máme tamdlenctu svobodu, ale vocaď pocaď. Už Sokrates měl dost námitek proti demokracii.
          Demokracie z podstaty vede k omezování menšiny. Protože rozhoduje většina. To je vlastnost toho systému. Žádná chyba, kterou je třeba opravit. Tohle je by design.
          Jinak máte pravdu, ten můj nápad není dokonalý, s tím souhlasím. Na druhou stranu, jak jinak chcete měřit „potřebu“, než tím, kdo je ochoten za ni kolik zaplatit?

          Na Bulovce jsem párkrát byl, pravda, ne v nejvyšším patře horního pavilonu, žádného hluku jsem si nevšiml, a pocitově je tam znečištění stejné jako kdekoli jinde v Praze. Ale tak mě napadá, kterej kretén umístí plicní onkologii na jedno z nejzamořenějších míst v Praze? To jsou ti lidé v tak vážném stavu, že je nelze snést alespoň o pár pater níž? Ne, že by to byla vaše chyba.
          Mimochodem Bulovka, krásná ukázka socialistického zdravotnictví, vždycky, když tam jsem, mi dojde, že musím kurva hodně šetřit, aby až se mi zhorší zdraví, abych neskončil právě tam.

          1. Také mám na Bulovku nezapomenutelnou vzpomínku. A s velmi podobným závěrem.

          2. No oba tam máte něco, co úplně nesedí.
            Demokracie je vůle lidu. A ve správné demokracii by se mělo rozhodovat podle většiny. Rozhodování většiny tedy JE demokracie. To, že to pak není úplně hezké místo pro život, to souhlasím.
            Ovšem v dnešní (neříkají tomu teď liberální?) demokracii jde často o menšiny, které terorizují většinu. Jen proto, že jsou víc slyšet, že dělají bordel a že se na tom může někdo napakovat. Kdyby se rozhodovalo podle většiny, tak to tady vypadá jinak.
            Nicméně opět souhlasím, že demokracie k tomuhle prostě směřuje, protože kdokoliv, kdo se dostane nahoru dělá hodně proto, aby se vzdálenost mezi ním a těmi dole co nejvíc zvětšila. A zájmy jednotlivce převládnou nad zájmy společnosti. Plus spoléhání se na to, že když udělám nějakou kurvárnu, tak se na ni přijde až za dlouhou dobu a to už mi to bude jedno.

          3. Na Bulovce jim to moc nešlo ani v červnu 1942…

            1. Treba to byl plan B, kdyz to teroriste zmastej.

              1. Jo Češi, ti jsou mazaní, atentát schválně u nemocnice a když se nepovede, tak otrávit!
                Však jim Reinhard nevěřil, chtěl echte deutsche dochtora z Reichu.
                Ani prašská nemec mu nebyla dobrá, inu Bulofka asi neměla valnou pověst už tehdy…

                1. To je tim, ze to Bulovce nemysli politicky. Kdyby naopak tu akci pouzili jako PR,… napriklad „u nas zakalil i Heydrich“, o solidni klientelu by jiste nemeli nouzi. Porad se resi, ze eutanazie je nabizena pouze sanatorii ve Svycarsku a tady se vylozene plytva kapacitami.

        2. Eště můžeš vole započítat až po Střížkov, pak tam bude 105000 lidí! Začínám mít dojem, že to neděláš, že fakt seš někde na hranici mentální retardace…

      2. sinuhet: v Holešovičkách mě to zatím jak píšu nenapadlo. Zaprvé tam nejezdím nijak často, zadruhé zatím vždy v koloně. Nicméně právě výskyt individuí typu Masina nebo Novaka (který tam bohužel nebydlí, jen jim tam jezdí a potřebuje, aby ho někdo omezil, jinak bude taky bourat co chvíle jak Masin) ve mě vzbuzuje pocit, že vůči těmto kreaturám bych žádné morální výčitky neměl. Oni je vůči mě taky nemají. Chtějí válku, přímo se na ni těší a užívají si ji (proč by tam jinak Masin pořád bydlel, že) a jakékoliv ústupky nejsou na místě, jsou považovány za slabost a okamžitě zneužity (jak je vidět z postupu omezovačů téměř všude).

        Demokracie funguje tak, jak je potřeba. Dle mého je jedno, jak se zřízení říká, reálně je vždy používáno těmi nahoře k ovládání těch dole. Vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude. Přitom za mě demokracie skýtá relativně nejvíc svobody ze všech známých (funkčních, zdravím Svědky Ancapovy) zřízení. Tj. v této věci bych si netroufal říct, jestli funguje nebo ne – je známkou funkčnosti demokracie 100k aut, která jedou přes Holešovičky nebo vůle pár frustrátů a užitečných idiotů Masinu-Novaku, kteří pomohou zmr. Pirátovi nahrabat si kapsu?

        Nechci diskusi stáčet na to, jestli by monarchie nebo diktátor bylo lepší řešení. Ale ani nemyslím, že má význam řešit v této věci demokracii, v té lze úplně všechno.

        Novak s Masinem jsou symptom doby – nebojují za sebe (aby jim bylo líp), bojují proti druhým (aby jim bylo hůř, ve své mizérii se budou spokojeně ráchat, když u toho poškodí co nejvíc jiných). Je fuk, jestli máme demokracii, tihle lidé bohužel nikdy nezmizí.

        1. A ty bojujes za koho Farte? Za nejakou loby zhrzenejch a utlacovanejch autickaru, kteri mysli jenom na sebe a sve pohodli v auticku? Kdyz Novak s Masinem jsou symptomem doby, tak ty jsi motofasisticka relikvie z devadesatek.

  7. Já se ptám všech Pražanů, kterým vadí Praha:
    Šli byste bydlet do Chrudimi, nástupní plat 21500 Kč hrubého ?
    Chrudim je krásné město a je tam klid…
    Tak co, ještě váháte?

  8. Vysočina 15300,- tam je to ještě hezčí, ty lesy…
    Co tak vypadnout z Prahy na Vysočinu?
    Do montérek a v 4:30 vstávat, hm ?
    Ale to ticho odpoledne…
    Pouvažujte o tom.

    1. Tomu říkám vohnoutskej přístup.
      Novak a Masin jsou poctiví makáči. Takže budou pěkně v Praze vydělávat, dokud si nevydělají na ten tunel. To pak budete čubrnět!

      1. A cobyste kulva chtěli.
        Město vadí bo auta – tak jsem nabídnul klidnou destinaci.
        Právě, že vohnouti by chtěli všecko –
        – pražské platy a výhody velkoměsta přitom žít v národní krajinné rezervaci.
        Jenže toto nejde.
        Kapišto ?

        1. Omlouvám se, měla to být těžká nadsázka, holt jsem zůstal nepochopen…

          1. OK beru, já už dnes nechápu nic.

            Rozhodně nepobírám zmrdovohnouty z Hlavního Města Prahy
            Kteří svůj byt v prahe pronajmou za 20 TKč, jdou do Ostravy na homeoffice za 6500,- RPG byt
            a pochvalují si jak s tím vším helé vydrbal jsem volé, teď mám 80 TKč čistá škváro, jen ten smog je tady hustéj
            a tři roky – na fakultce v Porubě mu řeknou:… no tak ti metastázuje pyčo, ale zarobil si ne?

            1. Závěr je teda,
              že ona ta Praha je celá v takovým dolíku a odborníci říkají, že 10 KT by stačilo…
              Já to tipuji tak na 6…

              1. Hele, i v Praze mohou bydlet rozumní lidé ;)

                1. Však humanitárně se varovně předem hodí pár balíků letáků icu.
                  Rozvázaných…

              2. No poslední praktická zkouška nám ukázala, že v kopcovitém terénu s údolíčky ani 21 kt nestačí.
                To takový Hradec nebo Pardubice, to je jiná, tam by stačilo i těch 6 kt.

            2. No jo, kdo nemá ostragen, https://zpravy.idnes.cz/vedci-uz-diky-nohavicovi-vedi-jak-rikat-genu-proti-smogu-p2x-/domaci.aspx?c=A111123_1689 ten by neměl při průjezdu Ostravou ani okno otvírat…

      2. Ti dva drou jak mourovati, mozna si za uspory poridi pod stromecek nejaky Peltory a kvalitu jejich zivota to konecne vystreli ke hvezdam.

        1. Poradte, kde koupit nejlevnejsi a koupim ho i Vam.

          1. Hádám, že Sysop měl na mysli něco takového:
            https://brusky-prislusenstvi.heureka.cz/3m-strelecka-sluchatka-peltor-sporttac-re/#
            Je více typů, úplně nevím, který by byl nejvhodnější pro vás, ale až je budete kupovat Sysopovi, dbejte na to, ať chrání proti zimě. Na hluk si nestěžoval.

            1. Tak tak, na mysli byly strelecka sluchadla.

              Ja to mam tady na Sumave vosefovany, v zime nosim vojenskou usanku. Kdyz fouka, nebo je zbytecny hluk, sklopim usi usanky dolu, pokud na mne mluvi zena a zda se mi, ze to muze mit pro mne nejaky smysl, pak usi vyklopim do vodorovne polohy. Celkem v teto poloze slusne drzi fazonu, po ukonceni jejiho monologu mym zakyvanim hlavou usi o5 zaujmou vychozi sklopeny stav.

  9. Jako pražák(naplavený)musím říct, že měření nepovolené (vyšší) rychlosti v Praze přestává být problémem (pokud nejedete ve 3 ráno). Horší bude, až se bude pokutovat nedodržení minimální rychlosti např. 30kmh se zdůvodněním, že tedy nemáme vyjíždět, když je Praha ucpaná.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017