Nimrodi nevědí, že turisti mívají zbraně - zpět na článek

Počet komentářů: 337

  1. Vono by jakože možná stačilo kdyby nebyli myslivci imervere vožraný.

    Myslivec abstinent je stejný bizar jako neuplatny politik. Prostě šance jedna ku gorilonu.

    1. To je právě dost rozšířenej omyl. Jasně, najdou se určitě mezi nima alkáči který to nevydržej na večer do hospody, tak si berou placatku i do lesa. Ale těch je asi stejně jako v jakýkoliv jiný skupině lidí.
      Teda možná že Morava je na tom v tomhle ohledu hůř, než Čechy.

    2. Vono se to na honech velice přísně kontroluje, jestli někdo není pod vlivem. Pokud jde o individuální střílení, tam se pochopitelně posilněnej jedinec vyskytnout může, asi tak, jako se vyskytne posilněnej řidič, třeba. Není to standard.

    3. To je nějakej mýtus z dob dávno minulých. Dneska si nikdo nelajzne jít na hon pod vlivem..
      Alkáčů mezi nima bude v jakékoli jiné skupině, třeba mezi řidiči aut.

    4. Myslím, že tohle fakt bývávalo (ne imrvere, ale při akcích) a dnes se to dost posouvá k normálu. Abstinentů tam asi moc nebude, ale nakonec, neabstinuje většina lidí.

      1. „To je právě dost rozšířenej omyl.“
        „Vono se to na honech velice přísně kontroluje, jestli někdo není pod vlivem.“
        „To je nějakej mýtus z dob dávno minulých.“
        „Dneska si nikdo nelajzne jít na hon pod vlivem..“
        „Myslím, že tohle fakt bývávalo (ne imrvere, ale při akcích) a dnes se to dost posouvá k normálu.“

        Jasně, vy klauni
        loooooooooooool

  2. Předevšim zavšivený vořech nemá co běhat bez vodítka a košíku po veřejném prostranství. Každej čoklofil si myslí, že ostatní jsou kdo ví jak zvědaví na ty jejich uslintané tupouny.

    1. „Pane, von je ten náš pitbulínek hodnej, von si vás chce jen očuchat a olízat, jinak by neublížil ani myši“ …to když vám tlapama na hrudi přistane statný pitbul a funí vám tím svým „ozubeným drtičem kostí“ do obličeje.

      Incidenty kdy podobné 2Okg tele vyletí z vody skrz bahno u břehu a chce se s váma ňuchňat, jsou ještě vo pohodě. Co dělat s blbkou co by neohlídala ani čivavu, ale musí se před svýma snobskýma kamarádkama vytahovat nějakým honosným přerostlým „šlechtickým“ plemenem.

      1. Bojíš se i koček? Takovej kocourek mourek kočky evropské, když trénuje lov a počíhá si na tebe, vytáhne drápky a sekne po tobě,to je potom bolest.A pak ten jód na to,AU,AU

        1. Na vlastní oči jsem ještě na SŠ viděl, jak vlčák posunul malýmu klukovi celý obličej někam pod bradu. Určitě bych si nedovolil respekt/strach ze psů nějak zesměšňovat.

          1. On to nebyl vlčák,ale byl to ovčák (pokud je to pravda)
            Nicméně Vás mám rád tak odpouštim

        2. A je to nutne o strachu nebo o tom, ze se mi idiot sere do zivota proste proto, ze je idiot? Co je mi po cizim coklovi i kdyby byl pritulnej jak lejno k bote? A je mi uprdele, jestli ma 30 kilo nebo 10 deka, at si vopruzuje svoji smecku. Dobre vycvicenej pes tohle nikdy neudela (a tech je, podle vseho, dneska minimum). Tipnu si, ze v dotycnym pripade milej pejsanek/kombinace panicka-pejsanek hlahoje tak dlouho sral, az si na nej pockal…

          1. Ano.Ale jak může přistát na hrudi statný pitbul

    2. Zastřelit psa/kočku v honitbě může jen myslivecká stráž, ne nikoliv obyčejný myslivec. A i tak k tomu musí být splněny další podmínky, ad zákon č. 449/2001. Dotyčný si s tím hlavu nedělal (pokud byl schopen racionálně myslet), resp. pak lhal, že viděl lišku.

    3. A jakou to má souvislost s případem? Protože něčí nevychovaný pes někoho někdy obtěžoval, tak preventivně odstřelíme všechny psy, všude, bez ohledu na to co dělají?

      Na tom případu je blbě úplně všechno od začátku do konce. Pán by mohl odstřelit psa za předpokladu, že pes je mimo dosah majitele (k diskuzi), honí zvěř (ne), myslivec by byl člen myslivecké stráže (není), přičemž nesmí zastřelit ovčácké plemeno (což border kolie je). Ale i kdyby tohle všechno bylo splněné, myslivec se hájil tím, že „střílel na lišku“. A k tomu ta rána šla podle videa evidentně „do větví“, takže ještě ke všemu nejen že nevěděl na co střílí, ale vlastně ani nevěděl kam střílí – takže tam celkem slušně hazardoval s tím, že trefí majitelku.

      Oni teda i myslivci od toho dali okamžitě ruce pryč, ale tam to může být čistě damage control. Protože oni sami jasně píší, že i pokud jsou naplněny podmínky pro možný „odstřel“, téměř vždy to znamená odvetu od strany veřejnosti, snahu je omezovat atd.

      1. Tohle přesně mě na tom případu zaujalo nejvíce – okamžik, kdy to ten vůl zmáčknul. Střílet do místa kam nevidí?

    4. Přesně tak, každý den potkám několik imbecilů, co mají i v krajském městě psa na volno. Což bývá min. přestupek.
      A pokousání od psa není žáná prdel a může být i horší než poranění střelnou zbraní.
      Kařdý den skončí několik lidí v nemocnici s pokousáním od psa…

      1. Zase bacha, ne všude musí bejt pes na vodítku, záleží na místní vyhlášce. Třeba v Praze vodítko mít nemusí, ale musí být ovladatelný hlasem.
        A dokonce existují i vyznačená místa, kde je povoleno volné pobíhání psů.

        1. „A dokonce existují i vyznačená místa, kde je povoleno volné pobíhání psů.“
          Třeba park „Židovské pece“.
          Přes ten jsem chodil do práce. Ovšem po několikerém napadení psem jsem musel zvolit jinou trasu :-(

      2. Dokud jsem bydlel v krajskym městě tak vyjma frekventovaných ulic jsem chodil se psem zásadně na volno. Imbecile.

        1. martin_100:
          Volno bylo asi myšleno bez propriet.Povel volno totiž znamená, že pes si může „dělat co chce“.V rámci uší nastražených na další povel.Ve městě si to nedovedu představit.

    5. Mě by docela zajímalo nějaké exaktní srovnání tuposti vaší vs. takové průměrné border collie…

    6. re: John Spartan

      Tak já občas potkám nějakého psa u nás ve vesnici, jak někam jde, problém s tím nebývá, když se potřebuje projít… Je fakt, že tu v minulosti byly případy, kdy jeden pes vniknul do jiného stavení a serval se tam s jinými psy (dva uhynuli), což ve výsledku vedlo k tomu, že v sousední vesnici stoupla spotřeba česneku, ale třeba tady většinou není zákaz volného pobíhání psů (i když většina lidí si je vodí, ale třeba dva buldoci tu chodí s paní většinou na volno.

    7. Jak, že je to přesně argument pro to, že myslivci si můžou střílet do všeho, jak chtěj?

  3. Já spíš lituju, že myslivci nemají povoleno střílet kretény s loveckými/bojovými plemeny, kteří je mají bez vodítka a bez náhubku, v příměstských turistických oblastech kde se često pohybují děti.
    Proč střílet nebohé zvíře, když za to může zamindrákovaný kretén, který by nezvládl vycvičit ani čivavu a koupí si pitbula za účelem kompenzace mindráků z malého přirození a neschopnosti zaujmout ženu.

    Veškeré lovecké plemena a psi nad 10kg by měly být na „psí zbroják“.
    Bojové plemena zakázat, nebo „vyjímka kategorie A“ majitel by musel dokázat vlastnictví velkého pozemku s výběhem, zákaz vodění na veřejné místa.
    A přísné kontroly na množírny, na dovozce, pravidelné psychotesty pro majitele atd.

    1. Nic jako bojové plemeno neexistuje, je to pouhý výmysl hloupých novinářů.Pro hloupé čtenáře, samozřejmě
      Pes pod dvacet kilo není pes

      1. To si vážně myslíš, že ti ty hloupé lži někdo zbaští ?
        Povahový rozdíl mezi naprosto flegmatickým retrívrem a pitbulem pozná i úplný amatér. Jakož i z toho vyplývající rozdíl v nebezpečnosti.

        Na svém vlastním OPLOCENÉM pozemku si klidně zřiď pitbulí farmu. Ale nelez s těma zubatýma obludama na veřejné přístupné prostranství.

        Za mě se Dfens hodně netrefil. Indcidenty s myslivci jsou velmi zřídkavé, ale končí o to fatálněji protože pictolka.
        Ale ohrožování lidí zubatými potvorami člověk vidí denně jak ve městě tak mimo něj.
        A myslím že když vášemu dítěti pitbul strhne půl obličeje, tak to fakt není vo pohodě a vo té liberální/libertariánské společnosti.

        Znám člověka co nosí pictolku jen kvůli kreténům s bojovými plemeny bez náhubku s výší zubaté tlamy na úrovni obličeje jeho malého synka. Jinak by ji nosil jen na střelnici. A já ho chápu, když vidím jak se chová ten dobytek co si pořídí 30kg tele a neumí ho naučil poslouchat základní povely, a místo toho se s ním přetahuje a smýká na vodítku.

        1. Úplný amatér pozná úplné hovno.Pak tvrdí úplné blbosti – jako např.:naprosto flegmatický retrívr, ten je od slova retrieve a tedy není naprosto flegmatický,to je naopak aktivní pes atd.

        2. Ty lži tady meleš jedině ty. Že máš trauma ze psů je tvůj problém, ne můj. :-P

          1. V tom, že případů napadení psem je více než nimrody střelených, má kaBrnak pravdu. Ono pořídit si psa je taky snazší než bambitku. Faktem je, že v mnoha případech je hlavním důvodem pořízení jednoho či druhého strach a prvotní tak nemusí být trauma na straně potenciálních obětí, ale spíš majitelů neovládaného zvířete či použité zbraně. Tuším navíc, že nesoudných a nezodpovědných je jak mezi ozbrojenci, tak mezi pejskaři až moc a s rozvojem těchto zálib se spíše rozmnožují. Zbraň, psí doprovod či obojí dává pak řadě majitelů asi nějaký opojný pocit síly a moci. Čím větší pako, tím statnější pes. Jinak sám jsem ještě naživu jen díky tomu, že mě před 45 lety jeden idiot s dvojkou z posedu minul, když jsem se byl kolem 18. hod. v létě proběhnout. Když jsem přes terénní vlnu na cestě doběhl k posedu a ptal se ho, proč střílí do křoví, kam pořádně nevidí, napřed že prý myslel, že to je kanec( přitom to u mně v té době nebyla nijak rozvinutá schopnost) a hned se do mně bez náznaku omluvy naopak pustil, že tam nemám co běhat. V posledních letech se mi zase už x-krát stalo, že se mě různí arogantní a od prvního slova sprostí dementi s flintou jali v létě v 17. hodin vyhánět z lesa. Zkušeností s napadením psem mám ovšem o dost víc, i když dokonaných ne přímo osobních, protože trhání nohavic při jízdě na kole ani nějakým způsobem odvrácené útoky např. při běhání, do nich nepočítám. Starší sestru vytáhli ale ve 14 letech doktoři hrobníkovi z lopaty, když téměř vykrvácela potom, co jí „vlčák“ vytrhl kus stehna. Podle majitele, co ho měl na volno, když uklízel uhlí, byl ale strašně hodnej. Sestra má kupodivu trauma z větších čoklů dodnes. Přesto doma měli už více různých psů – jen malých – a jeden jejich jezevčík dvakrát pokousal nějakou návštěvu. Rozlišoval bych ale spíš než na bojová či jiná plemena na psy, kterým se ubráníte snáz a kterým těžko nebo vůbec. Dítě to má ještě horší, dle věku, zkušeností, kondice. Můj synovec ve 12 letech skončil několikrát kousnutý do nohou sousedovým vlčákem, kterého jsem hodně obtížně zaháněl, když jsem k němu doběhl. I pak se snažil útočit ze všech stran. Před dvěma lety jsem pomáhal známé, co šla kolem, když chtěla zvednutím do výšky zachránit svého čudla před sousedovým rotvajlerem, který kdoví jak zdrhnul a toho mrňouse chtěl asi posvačit. Měl jsem nahnáno, jak to celé dopadne, ale lopatou jsem udržel distanc a dostal známou za vrata. Z druhé strany jsem měl jednou fakt nahnáno, když vyběhla na chvíli otevřenou bránou naše čuba – kříženec labradora a ? – zrovna když pošťačka přišla k sousedovic schránce a ona se jí snažila rafnout do zadku. Zasáhl jsem ještě včas, ale omlouval se za to hodně pokorně. Na vedlejší lesácké ubytovně skočil takový střední lovecký pes jeho kolegy chlapíkovi na hrdlo, když trochu podroušený přišel z hospody. Přitom ho dobře znal. Zvíře vždy disponuje jistou nevyzpytatelností a rizika z ní plynoucí má majitel povinnost maximálně eliminovat, třebaže na 100% nešťastnou náhodu vyloučit nelze a nějaká úroveň rizika prostě vždy bude. Nemám rád zbytečná nařízení a omezování svobody, a kéž by místo nich stačila lidská zodpovědnost. Bohužel kdekomu dnes chybí, jsou i tací, co nakonec obviní i hrající si děti, když na ně jejich necvičený mazlíček vyjede, děti ve strachu ruce nahoru a páníček potvoru nedokáže zarazit ani odvolat. Takovému po papule. Inu lidi jsou různí, nicméně mělo by být zřejmé, že za nezodpovědnost se platí a k tomu povědomí by stačila nezkorumpovaná justice.

            1. Bohužel – nechci to tu hrubě zobecňovat, ale když kouknu po naší vesnici – „čím větší pako, tím statnější pes“, musím jen smutně přitakat. A souhlasím celkově s vaším shrnutím. Lidi sami se chovají někdy nevyzpytatelně jako zvířata, tak můžeme čekat nějaké jistoty od psů, zvlášť když je majitel sám taky trochu to zvířátko? A to mám zvířata rád, kdyby něco… :-)

              1. Po naší malé dědině se promenádují psi zcela volně a semotamo někoho napadnou.
                Představenstvo obce to nezajímá, asi proto, že jeden z nejblbějších čoklů je místostarosty :-)

            2. Jenom jestli ten střední lovecký pes neskočil kolegovi na hrdlo,když začal dělat bordel.Když čuba neche,pes neskočí.Je pravda že psi rafají pošťáky do zadku,protože je serou

          2. Cituji: „Že máš trauma ze psů je tvůj problém“ Odpověď: Jo, člověk si může hrát na fráju, kterého mají pejsci rádi. „Mě se přece nemůže nic stát, já s pejsky vycházím dobře, jak mě nějaký pejsek vidí, hned vrtí ocasem a jsme kámoši, co může mít proti psům, to je určitě nějaký zakomplexovaný nelida.“ No jistě, tohle si člověk může říkat, dokud nepotká páníčka s agresívním psiskem bez vodítka a náhubku a neskončí to doživotním traumatem. Jak říká staré přísloví, dokud si nesáhneš na plotnu, tak nevěříš, že to druhého může pálit.

        3. Několikrát jsem důrazně upozornil majitele, potažmo starostu, že desetileté děcko nesmi chodit po městě s pulmetrakovym rotvajlerem bez vodítka a nahubku, stejně tak jako dobrman nebo pitbul! Vždycky (!!!) mě odbyli a situaci zlehčovali, proto mám stříkačku. V případě jenom náznaku utoku takového čokla bez milosti sejmu.

          1. Není nutné to rozlišovat, pokud jediný důvod k tomu, aby psi chodili výhradně na vodítku a s náhubkem je možnost, že někoho pokousají, potom by to mělo platit i pro lidi – kupodivu mají taky zuby. A jestli hodláš střílet při prvním náznaku, tak doufej, že majitel neudělá totéž, což je podstata článku.

      2. Tak to je fakt moudro. Posíláme klíčenku.

      3. tenton 20.4.2023 v 0:43

        Mýlíte se, nebo standardně účelově lžete jako hloupý propagandista, což považuji za pravděpodobnější.
        Propagandisté využívají skutečnosti, že bojová plemena nespadají pouze pod jednu skupinu plemen rozeznávaných Mezinárodní kynologickou federací, nýbrž jsou rozprostřená mezi více z nich, což má v jazyce propagandy dokazovat, že neexistují.
        Bojová plemena psů ale existují.
        Jsou to psi vyšlechtění pro zábavu, konkrétně pro zápasy s jinými zvířaty nebo s psími konkurenty.
        Podobně existují lovečtí psi, kdy jsou jednotlivá plemena šlechtěna pro speciální účely – barvář, pointer, retriever atd.
        Já mám psa pasteveckého, který byl vyšlechtěn pro hlídání zvířat a hlášení neobvyklých událostí.
        Míval jsem jezevčíka hmotnosti 6 kg a byl to nepochybně pes s dobře vyvinutým loveckým pudem.

        V současné době do kategorie bojových psů řadíme obvykle ta plemena, která byla tedy v minulosti k boji používána, anebo všeobecně plemena považovaná mezi lidmi za nebezpečná, protože je u nich znám velký počet napadení člověka. Mezi klasická bojová plemena psů patří například rotvajler, dobrman, pitbul, doga, bulteriér, nebo třeba i poněkud méně známé plemeno nesoucí název Tosa Inu.
        https://www.dogslife.cz/psi-clanky/jsou-bojova-plemena-opravdu-nebezpecna/

        1. Jezevčík umí bejt pěkná potvora a i přes svou velikost dokáže napáchat poměrně slušný škody na domácím majetku :-)

          1. To není bug, to je fíčura. Pes, kterej má vlízt do tmavý díry za divokou šelmou musí bejt agresivní a poměrně blbej.

            1. :-D ale jo je to tak

            2. Přiznám se, že jsem se teď v tom textu trochu ztratil. „agresivní a poměrně blbej“ to tady popisuješ povahové vlastnosti tebe a Shiftyho, nebo toho jezevčíka ?

              Protože jezevčík kterého naučili základní povely jako k noze a sedni, není ani agresivní ani blbý.
              Naopak jde o poměrně inteligentní plemeno, oproti většině tupých ozubených loveckých oblud.
              Pokud je jeho majitel naprostý kretén, tak tam může být jezevčík agresivní a nevychovaný. Čili není to úplně „blbuvzdorné“ plemeno. Ale rozhodně ne tak nevyzpytatelné jako jiné plemena, oblíbené tupými městskými snoby a zamindrákovanými blbci.
              (už se tu v textu některé potrefené husy ozvaly)

              1. Slabý, kablbáku, slabý. Ale chápu, že zrovna ty na víc nemáš.

                1. nekrm to

                  1. Si vyplňuju modrej život. Jsem hodnej na postižený.

                2. K noze, sedni, lehni chtěl Kabrňák přece učit ženský, ne :-) ? Ale chápu…I ten blbej jezevčík se to evidentně naučí, tak se karty votočily a jezevčík je za génia :-).

                  1. Tak jestli si pořídil jezevčíka, má alespoň jednoho živýho tvora, co se k němu lísá. Přejme mu to :)

                  2. to Slecna Ling:
                    To vědí, sedni lehni lež – to je hračka. Ale on už neposlouchá poslední roky ani na VSTAŇ nebo STŮJ…
                    Ve stáří nejní žádná jistota, věci už nejsou, co bejvávaly a to na to můžete křičet hodiny.
                    Ale zase nekouše, je hodnej, jenom čůrá, kdy se mu chce, hlavně zrána. A ne jednou. To pak jeden muší furt vstávat.
                    Daj na mě, koupěj si radějc medvídka mývala.

          2. Jezevčík, hlavně ta dlouhosrstá edice, je pěkně zákeřná potvora. Jednu sekundu si hraje a je přítulný jak med na chlebu, v druhé sekundě je z něj zuřící zubatá bestie, jdoucí po ruce nebo krku. Větší svině jsem neviděl a to vycházím dobře snad s každým psem, kterého potkám.

            1. Dobrá byla cedule:
              POZOR ZLÝ PES.
              a rukou dopsáno…a kocour je taky pěkná svině…

              1. Na správném místě umí být pěkná svině i takový jorkšír. Příběh, který jsem jen četl, takže neručím za pravdivost, ale některé věci si nevymyslíš. Slečna žila s pejskem delší dobu sama, pak si našla amanta, ovšem teriérovi se vetřelec vůbec nelíbil. A když bylo po aktu a dotyčný měl na sobě jen župan, jorkšír vyskočil a zahryzl se. A protože nechtěl být po ošetření na traumatologii terčem výsměchu, tvrdil, že zranění způsobil sibiřský husky.

            2. slyšel, ai majiteli, hlavně starších řikali, že umí byt pěkný paka

              dyž si vemeš, že to žije i 20 let…tvl

        2. Ten článek je dobrá slátanina. Dobrman rozhodně nepatří mezi klasická bojová plemena, byl vyšlechtěn jako hlídací pes. Rotvajler je pro změnu původně ovčácký pes. Pro boj s jinými zvířaty se běžně používali teriéři, zápas s krysami byl ještě koncem 19. století nesmírně populární, nicméně jorkšíra nebo russela nikdo za bojové plemeno nepovažuje.
          Názor, že bojová plemena jsou ta, u nichž je znám velký počet napadení člověka je pak typicky novinářský a vcelku blbý. Největší skóre mají jezevčíci a pak různý čivavy a podobný zmutovaný krysy a pak různý vořeši.
          Jinak ano, existují plemena určená k boji, ale jejich průnik s tím, co lidi a novináři považují za bojové psy je jen malý.

          1. souhlas, že informační hodnota článku je spíše záporná (po přečtení ví čtenář méně než před).

            zaujal mě onen průnik. já bych spíše navrhnul průnik mezi tím, co je bojové plemeno a jestli je nebezpečné pro člověka. myslím, že existuje všeobecná shoda na tom, že americký pitbulteriér je bojové plemeno. vyšlechtěn na boj s jinými psy, zároveň je tak i díky svému vzhledu vnímán širší veřejností . tento pes je ovšem velice přátelský vůči člověku, čehož je dosahováno přísnou kontrolou svazu – agresivní jedinci jsou vyřazeni z chovu. na druhou stranu agresi k jiným psům mají hluboko v povaze a nelze s tím prakticky nic udělat ani výchovou – a také odsud bude pramenit spousta konfliktů, protože pochopitelně majitel nerozlišuje agresi vůči němu nebo jeho psu.
            obecně však toto plemeno bude člověku daleko méně nebezpečné než třeba vlčák – a tudíž příběhy o napadených dětech z kategorie jpp kuriozit.

            ještě další problém ovšem bude, že (troufnu si odhadnout) majorita zrovna těchto psů bude mezi lidmi „bezpapírová“, tedy s nulovou kontrolou povahy.

            1. Pokud se nemýlím, tak be zrovna malou část těch napadení od pitbulů a podobných „skutečný“ bojových psů mají na svědomí „bezpapírového“ původu, případně rovnou různí zparchantělí kříženci. A velká část jsou pak psi se zmršeným, nebo žádným výcvikem, což je i případ těch kousacích premiantů, protože u těch kapesních masožravých mazlů se s nějakým výcvikem málokdo obtěžuje.

              1. Ještě bych dodala, že je taky zajímavý poslouchat, čemu všemu jsou lidi a novináři schopný říkat „pitbul „. V zásadě to zahrnuje obrovitánskou bublinu a v ní americkýho bullíka, stafordshira, bulldoka ale klidně i cane corso….Jo, kreativita je velká, přitom, co plemeno – to totálně jiný vlastnosti.

              2. shane 20.4.2023 v 9:40

                Co se týče pitbulů, jsou to psíci aktuálně oblíbení matkami malých dětí, které chodí po sídlišti, jednou rukou ovládají kočárek, druhou matlají po smartfounu a kolem nich se „batolí“ pitbul. Žádný problém. Ten nastane pouze v případě, že je potká zcela stejně se chovající a vybavená majitelka jiného psa.
                Co se týče napadení psem v rodině, jednou mě kousl vlastní jezevčík, kterému jsem bránil v bližším seznámení s kolemjdoucím huskym, jednou pokousal manželku na vlastním dvorku dobrman prorazivší plaňkový plot (podle zvykového práva patřil plot sousedovi, majiteli toho dobrmana), jednou na ulici kolemjdoucí „bernie“, který chtěl ochutnat na vodítku vedeného lhasu. Tehdy to byla týdenní pracovní neschopnost a tři měsíce převazů – kdoví, co ta potvora kde sežrala.

                1. Nj, módní plemeno a blbky/blbci co tomu prd rozumí a nechtějí se mu věnovat. To je vždycky recept na průser.

              3. @shane
                dopustím se nepodložené kategorizace, totiž že mezi množinami majitelů bezpapírových a nevycvičených (nezvládaných) psů bude významný průnik. pokud někdo nechápe význam ověřeného původu psa, bude taktéž náchylnější k zanedbání výchovy. původ psa je jedním z klíčů pochopení jeho chování a tím jeho ovládnutí.

          2. Kamarád má doma stafforda, tedy „bojové“ plemeno. Znám toho pesana od štěněte a on mě bere jako součást smečky. Ten pes teď vypadá hrozivě, samý sval, obrovská červená ozubená morda, ale je to ve skutečnosti mírně přitroublý mazel a kliďas, který každému hned leze na klín a chce drbat za ušima. Štěknout jsem ho slyšel jen párkrát a agresivního jsem ho neviděl nikdy. Ten pes si svou sílu uvědomuje a nemá potřebu si něco dokazovat a pokud se dostal do nějaké konfliktní situace, zatím vždy volil únikové řešení. Přesto bych nikdy netvrdil, že vím, co ten pes udělá v nejbližším momentu, do hlavy mu nevidím a přestože se máme rádi, stále vůči němu cítím zdvořilý respekt. Ale pořád se s tímhle staffíkem cítím o mnoho jistěji než s jezevčíkem nebo čivavou.

            1. Jenže kousnutí, nebo úder psem (diagnóza W54) je sice nejčastěji od kokršpaněla a jezevčíka, ale k hospitalizaci s dg. W54 na základě setkání s jezevčíkem, či dokonce s čivavou, asi nedochází tak často, že? Ty stovky hospitalizací ročně způsobí asi větší rasy.

              W58 – Kousnutí a úder krokodýlem nebo aligátorem – 2 případy r.2021
              :D

              1. Mýho známýho v dětství hryznul jezevčík do tváře. Hospitalizován nebyl, ambulantně ošetřen ovšem ano. Jizvy má dodnes.
                Takže na podmínce hospitalizace bych fakt nebazíroval. I u těch velkých psů bude procento hospitalizovaných malé, nemluvě o tom, že velká část i mrzačích zranění hospitalizaci stejně nevyžaduje. Jinýmu známýmu prokous lejtko kříženec retrívra, nebo něco takovýho. Hospitalizován rovněź nebyl. Špitál není hotel, aby se tam váleli lidi s každým bebí.

              2. Btw, většina těch hospitalizovaných budou děti a tam ten výraz Velký pes má trochu jiné dimenze než u nás

            2. U těch větších psů je ale problém i ta přítulnost. Kamarád měl pejska, přesně jak píšete, dobrák od kosti, ovšem ~40 kg, a ono takové přivítání v podobě položení tlapek na ramena nebo odložení hlavy aby se drbalo už přece jen cítíte.

              1. To souhlas. Mít svalnaté 40kg hovado na klíně sice vypadá roztomile, ale je to, jak píšete – je to hodně cítit :).

              2. To Karkulka:

                Copak přítulnost! Ale co teprve když si nechtěně vypěstujete psa, časovýho pedanta! U nás je zvykem, že o víkendu v 6:30 vstáváme, aby se mohlo jít na procházku. Takže buď já nebo moje polovička, podle toho jak je kdo doma, chodíme venčit. Komplikace ovšem nastávají, pokud se v 6:45 nedej bože , v 6:50 stále nic neděje. To pak nastupuje Knedlík a jde tahat deku. A americký deky jsou k tomu jak dělaný, protože párová je jedna velká duchna, ne oddělený jak u nás na dvě. A to se pak při minimálním úsilí maximalizuje výsledek a stačí bejt trochu větší a malinko zabrat. Oni už si pánečci rádi rozmyslej , válet se jak šlechta, když na ně proudí studenej vzduch :-)

              3. Nj,kámoš měl leonbergra. Vítací mazel. Sedmdesátikilovej. Jednou přišel kámoš nalitej z hospy, pejsek na něj v předsíni nadšeně skočil a propasíroval ho zavřenejma dveřma do skříně, kde si vyvrk zápěstí a zlomil malíček.

                1. To Shane:

                  Néééé :D :D :D! Tak tahle story musí bejt rodinný stříbro :D ! Jsem se tu zakuckala smíchy kafem.

                2. shane: S leonbergery mám zkušenosti ještě ze svých ajťáckých let. Byl jsem u zákazníka v jeho vilce a kladl jsem tam kabel. Ethernetový, samozřejmě, dokončoval jsem počítačovou síť a internetovou přípojku v pracovně zákazníka. A tenhle pán měl dva leonbergery, byli to neskuteční mazlové. Problém byl v jejich hmotnosti, kdy ani jeden neměl pod šedesát kilo. Ležel jsem na břiše na zemi, snažil se nacpat kabel do žlabu u podlahy a ti dva medvědi neměli lepší nápad, než mě olízat za krkem a lehnout si pak na moje záda a nohy. Mít na sobě přes metrák živé váhy byl drtivý zážitek :).

                  1. Jaká je pravděpodobnost, že ten majitel byl Belgičan a ti dva hafínci se mimo jiné vyžívali v zachraňování „topících“ se lidí z vody, ať už se topili nebo ne? Jednoho takového jsem kdysi znal a byl trochu nešťastnej z těch prachů, co ho tyhle hrátky stály.

                3. Jen pro pořádek, který malíček si to ubohé zvíře zlomilo?

                  1. zvíře si nic nezlomilo, to páníšek…

                4. to je právě ten výcvik; pes samovolně NESMÍ po nikom skákat, když něco chce, tak si má PŘIJÍT

    2. Všechno zakázat, zavést kontroly na všechno, zbrojáky, pasy, dokazovat nároky, psychotesty pravidelně atd. Ty seš komunista?

      1. sis všiml až teď?

        bohužel je příznačný na dnešní dobu, že se člověk už pomalu víc shodne tady s konzervativníma komoušema, než s pětiděmolicou a dalšíma libtardama, neřku-li ultrabolševikama se zelenou plísní v palici

        za chvílu fakt bude KSČ tvl pravicovější, než modří ptáci a další zmrdi

        1. Netušil jsem level.
          Ale kdyby byl zelenej,tak by nařídil utratit kvůli uhlíkové stopě a sežrat.A to bych nesl ještě hůř.

          1. ostatně taková Konečná sbírá stále víc podpory a půlka průmyslu začíná za ňou stát, pže zatímco pětidemoliční kurvy si eště pleskají, jak skvěle to prohlasovali, že budou nový daně na benzín, naftu, plyn, dřevo, hnojiva, ze zahraničí ocel, hliník, cement a kdo ví co eště, vona jako jedna z mála proti tomu aspoň vystupuje (a hlasuje)

            fakt tristní doba, že konzervativní komouši furt stojí na místě, ale huboupravicová svoloč utekla tak strašně doleva, že komouši pak mají blíž k pravici, krásně na to sedí ten Muskův vobrázek

      2. Kamarád pro bakalářku sbíral údaje o napadení psem. Údaje se mu jaksi nepodařilo získat ani od policie, ani od veterinární správy (prý to nesledují). Ale kupodivu od ČLK, která mu poskytla z evidence počet ošetřených pacientů, kteří byli napadeni psem. A ve sledovaném roce to byly nízké tisíce případů a stovky případů končily dokonce hospitalizací pacienta.

        1. Panek 20.4.2023 v 8.02

          Nevím, ale v případě policie nebo veterinární správy lze evidovat jen to, co je hlášeno, ne?
          Navíc veterinář by snad mohl hlásit jen ošetření pokousaných psů, majitel „pachatele“ obvykle nemá důvod veterináře navštívit.

          1. Jak jsem koupil tak prodávám. Prostě se pokusil sehnat data a neuspěl. Pak je získal díky doktorům. Špatně jsem uvedl lékařskou komoru, ale pravděpodobně mu ty data poskytl ÚZIS.

            1. Stovky případů určitě nekončily hospitalizací pacienta,a koho nepokousal vlastní pes?To už tak ňák plyne ze hry,pokud to s tím psem myslíte vážně,ona ta ruka s balónkem není tak rychlá

        2. Asi se nedá zjistit, kolik případů „napadení“ psem je ve skutečnosti spíš nedorozumění, kdy pes (který dle novinových zpráv „zaútočil“), se prostě bez zlého úmyslu v něčem spletl…

          1. Nebo byl, byť neúmyslně, vyprovokovanej. V tomhle jsou experti děti.

            1. Jojo, videl jsem rotveilera, kterej se takhle ohnal po petiletym prckovi, se kterym vyrustal. Pes mel od mala perfektni vycvik, vzdycky poslouchal na slovo. Mozna mel akorat blbou naladu, mozna byl nervni, ze jsou kolem nej cizi lidi, kluk na nej z boku sahnul a coklovy zuby mu cvakly nastesti kousek od obliceje. Pes okamzite vedel, ze je pruser, usi dolu, ocas dolu, knucel, ani na nej nikdo nemusel sahnout (jakoze vix pak dostal). A to se dozvite, jaky jsou rotveileri klidasi a na vlastni nikdy neutoci. Staci jednou.

              1. Takový dětský prstíček do oka, to naštve i velkého kliďase.

                1. No klucina sel vedle nej po lesni ceste, zakopnul a oprel se mu pravou rukou o hrbet, takze necekanej kontakt. Ale co vim, tak normalne pes snasel horsi veci, tenkrat asi mel blbej den, kolem bylo dost cizich lidi.

                  1. právě proto že ti cizí a eště v cizím prostředí, neví, co vod nich má čekat a kdo je zrovna kdo; psi vidí poměrně blbě proti člověku, trošku líp slyší, čich je k rozpoznání pozice účastníků pohybující se bandy k ničemu, takže prostě nějakej přehlcenej

              2. Néééé :D :D :D! Tak tahle story musí bejt rodinný stříbro :D !
                Poslouchat ještě v 18 letech na rodinných oslavách příběh jak ti čokl ve třech letech málem urval hlavu. K nezaplacení.

                1. V pohodě. Z toho se dá udělat i celkem hrdinská historka. Horší jsou příběhy, jak kde a/nebo koho prcek bohatýrsky posral nebo poblil.

                2. Ani nejak ne, no. Ve zmineny rodine to vzhledem k jinejm udalostem spis zapadlo, pro me to bylo jen potvrzeni toho, ze cokla s detma fakt ne.

                  1. To měla bejt jenom taková ventilace frustrace aka napodobení toho, co psala SL někde výš. Z toho si nic nedělejte… kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti, i když je to banda blbců.

                    1. Kdo lehává se psy, vstává s blechami. Když už jsme u té e-kynologie.

                    2. Blechy psí na člověka nejdou!

                    3. Pan Komárek to říkal.

              3. cvaknutí zubů se v psím světě nerovná útoku. je to blíž třeba zavrčení. prostě forma varování, zastrašování.

                nehodnotím konkrétní situaci ani netvrdím, že je ok, aby pes vyjel po dítěti. jen doplňuji informaci.

                1. Nj, něco jako když varovně sekne kočka. Ta kdyby chtěla, tak taky serve maso až na kost. Lidi si pak akorát myslej, že to drobný škrábnutí nebo jemný hryznutí je všechno, na co se zvíře zmůže a pak se divěj.

                  1. já měl na mysli bezkontaktní cvaknutí do vzduchu, které bylo pravděpodobně popsáno výše. a v tom mají psi skvěle zvládnuté vzdálenosti. takže pokud dojde při „cvaknutí“ ke kontaktu nebo dokonce zranění, tak to už bylo pravděpodobně psem zamýšleno a jedná se o další fázi.

                    kočky jakbysmet – seknutí často předchází plácnutí bez drápků.

                    1. Domácí kočka obvykle full power nepoužívá ani když loví ptáky nebo myši. Je prostě víc hravá. To není, jako když lev chce strhnout zebru nebo pakoně. Ale sílu má taky velkou. Naše když jsme kdysi do bytu pustili kamarádky jack russela, neměla náladu na opruz se psem, tak ze země skočila na 160 cm vysokou ledničku. Jen tak. Na kočkách mě baví to, jaký jsou osobnosti…

                      Pes chce furt pozornost. Mám je taky rád, ale do bytu bych ho
                      nechtěl a čas mu takovej co potřebuje, dát nedokážu.

                      Ostatně dobře to popisuje klasickej citát –

                      Pes si myslí: krmí mě, milují mě, mazlí se se mnou, to musí být bůh!

                      Kočka si myslí: krmí mě, milují mě, mazlí se se mnou, to musím být bůh :)

                    2. tcdd 20.4.2023 v 16:40

                      Připomněl jste mi případ, kdy se náš pes chtěl seznámit s kocorrem, který o to nestál a spolehlivě psa vyfackoval se zataženými drápy.

                2. tcdd 20.4.2023 v 15:17

                  Ano.
                  „Cvaknutí“ předními zuby, případně i špičákem, znamená odmítnutí, zejména předchází-li zavrčení ponechané bez odezvy. Záleží na velikosti psa, výsledkem může být i nepříjemné zranění.
                  Do tuhého jde, když se pes začne snažit použít stoličky.
                  Jistě, je to má omezená zkušenost a nechci rozebírat, zda si se psem hrajete, nebo se procházíte po cizím dvorku.

    3. Víš hovno, ale už bys vydával lejstra, povolení a výjimky a zakazoval a vyráběl na to zákony. Můžeš si s těmi vládními píčami a jejich “pandemickými zákony” podat ruku.

    4. Tzv. bojova plemena byla slechtena k psim zapasum a byla slechtena aby NEUBLIZOVALA lidem, protoze ti je od sebe odtrhavali. Naopak, bojova plemena jsou vyslechteni psi, kteri maji lidi radi. Ze je nejakej kripl zprasi do neceho, proti cemu byli slechteni, je vec jina, ale neni to vina plemena, ktere bylo historicky spjato s tim, ze nesmi byt agresivni vuci lidem.

    5. „… povoleno střílet kretény… kteří je mají bez vodítka a bez náhubku, v příměstských turistických oblastech kde se često pohybují děti.“
      Hele, už to vidím jako ve filmu, pes utíká za dítětem svého pána, pán za ním, kolem nich další děti a v tu chvíli to tam myslivec začne pálit brokama… to by byl pech, aby jednou toho majitele psa netrefil… jako blbě se to poznává, který z nich to je ale vykosíme to pro jistotu všechno.

      Vždy, když už si myslím, že mě už nedokáží někteří překvapit, naleznou novou hloubku :D :D :D

    6. Cos to tady napsal za hovno? Nad 10kg? Můj 40kg vlčák tě tak maximálně ulíže k smrti ty šašku. Není to o velikosti ale o vychování

      1. „Není to o velikosti ale o vychování“
        Ale co s tím, když minimálně 90% psů jsou nevychovaní čokli?

  4. Ano, to je fakt. Některé kamizoly se považují přinejmenším za veřejného „ničitele“ a zastuzený bolševismus z nich čpí na sto honů proti větru. Také jsem viděl pár videí z honu na divočáky a sadismus je v oněch případech slabým termínem. Mimochodem, jak se má pan Bohumil Mach z Chudenína, bývalý předseda MS Jelen Kameňák a mediálně známý majitel mrazáku s rysem? https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/rys-myslivec-zastrelil-chraneny-soud-trest-klatovsko.A220315_134529_plzen-zpravy_vb

    1. Dost smutné události, za kterými ovšem musí být nějaký společný jmenovatel. Já v těch případech našel jen jeden – Moravu, více pak Hanou a Valašsko. Bude ale potřeba jít hlouběji k jádru pudla.

      1. Je to dost v mém okolí – valašsko, takže jsem ty případy možná sledoval detailněji a mohu říct, že já jsem našel – žárlivost, resp. neschopnost ustát rozchod ze strany ženy. Ale ta vlna, že to smete celou rodinu je nějaká nová, jak se mi zdá…

        1. Nepodceňoval bych ani fenomén napododobování. Normálně by to toho kreténa ani nenapadlo a tradičně by ji zmlátil do bezvědomí, ale když už se o tom všude píše, tak proč to nezkusit taky, je to cool a in. Opičení se je celkem známý jev i u trestných činů, stejně jako různé „módní“ trendy.

          1. Ono možná by pomohlo, kdyby tomu nebyla věnována taková popularita v médiích. Možná vůbec žádná, co? Ještě si magor řekne, že bude „slavný“. Osobně beru černou kroniku u dopravních nehod, jako jistou formu prevence, co se může stát, když jedeš jak debil. Ani tak to asi ničemu nepomáhá, že? Je třeba aby u každé domácí zabíjačky se vše propíralo do detailů? Je třeba o tom vůbec psát? Pomáhá to něčemu, nebo spíš jak píšete, je to jen inspirace pro další zoufalce? No, hlavně že to má čtenost, nějaké negativní dopady nikdo neřeší…

            1. No 0ne: „Je třeba o tom vůbec psát? Pomáhá to něčemu…“

              Je potřeba o tom psát, protože to lidi chtějí číst. Pomáhá to ziskům z reklam.

              1. Nj, lidi nechtějí číst, že je na světě krásně a co se kde povedlo a zlepšilo. Lidi chtějí číst o krizích a válkách a násilí a zlodějnách a že se svět v prdel obrací a že líp už bylo. A kdo s kým píchá a kdo koho s kým podvádí.
                Akorát některejm lidem pak to mrchožroutství holt leze na mozek.

                1. shane: holt jsme tak naprogramovaný, s tím nic udělat nejde, evoluce je svině (teda pokud člověk zrovna nevěří, že ho uplácal bůh k obrazu svému, pak holt nezbývá, než si přiznat, že stvořitel nebyl zrovna morální ikona).

                  1. Já to číst nemusím a skoro to ani nečtu :)

                    Svět se v prdel obrací co ho znam. To je pořád dokola. Jestli to tady dřív s těmahle hovnama tapetoval zergo a teď behemot, corona nebo kablbak je celkem fuk. Neúspěch a frustrace z těhle lidí jen stříká, takže lituju ty, co se v nich tady vidí, protože je akorát tak táhnou dolů.

                    1. shifty: myslím to obecně, to je holt člověčí fíčura, nikoliv bug.

                      Jinak ano, negativismus má paradoxně pozitivní zpětnou vazbu a to, co se stalo z kaBrnaka s Behemotem a servisdokem je nářez a bohužel k tomu padají i jiní, dříve rozumní (JH). Až jednou budu propadat skepsi, najdu si diskusi pod články lůzra všech lůzrů aliena, jeho rozpravy s kaBrnakem a alter egem ladikem, to je esence absolutního dna (teda toho, kterého se člověk ještě aktivně účastní – nemyslím to klinicky).

                    2. Neházej flintu do žita, fatdwi. Třeba i Ty jednou dostaneš rozum. A když ne, tak s Tvým jednoduchým náhledem na svět, si to snadno hodíš.

                    3. to servisdok:
                      To ho ty dřív práskneš, ty udavači sprostá.
                      Mám tady pořád zveřejňovat ten link na tvoje práskačství, nebo si mám ušetřit čas?

                    4. Jestli dostat rozum je začít si tady notovat se servisdokem, kablbakem, behemotem a coronou, tak teda pevně doufám, že fatdwi rozum nikdy nedostane :)

                    5. K čemu by byly diskuse, kdybychom si jen notovali. A něco se nového dozvědět či naučit můžeš i od někoho, s kým nesouhlasíš.

                    6. to Jihočech Honza:
                      Dřív jsem si to myslel i o tobě, než ses nechal nalejt.
                      Kdybys ten obrat alespoň vyfutroval něčím jiným, než pořváváním jejich hesel, to by se dalo pochopit. S tvým rozhledem zdroje byly, ale co už.

                    7. Nalejt? To jsem se nenechal, to jsem udělal sám.
                      Dánské pivo Faxe, doporučuju.

                      Co se hesel týče – to je nevýhoda datlování u počítače, kde se v psaném ztratí kontext, nuance, možnost vysvětlit, proč jsi k něčemu dospěl.

                    8. to Jihočech Honza:
                      Ty asi nevíš, co znamená nechat se někam nalejt, viď?
                      A na kontext se nevymlouvej, jenom tenhle týden jsem u tebe viděl příspěvky, za který by se nemusel stydět Solovjov, já ti dám nuance, ty datle.

                    9. Jako naverbovat? Tak k tomu mám daleko.

                      Vystřílení do posledního kreténa není od Solovjova, ale od Tarantina (a jeho překladatele/titulkáře).
                      A ke kontextu: já tenhle režim (liberální demokracii/americké impérium) ze srdce nenávidím. Nepřeju mu žádný úspěch, včetně té nešťastné Západem vyprovokované války. A věřím, že jediný způsob, jak se vzpamatovat, je pořádný pád na hubu – tedy vítězství Ruska.

                    10. Akorát je blbý, že v případě ruského vítězství nic takového v co doufáš nenastane. Žádný pád Západu na hubu. To by totiž musel Západ na tý Ukrajině válčit a ne jim posílat drobky ze stolu, vojenský přebytky a nekrytý nuly a jedničky. Pokud rusáci na Ukrajině upachtí nějaké vítězství, tak se investice odepíší, vina se hodí na neschopné Ukrajince a pojede se dál. Nejspíš kvůli tomu ani napadnou žádné vlády. Ani nenastane žádné lísání k rusku, prostě se rozjede další studená válka.

                    11. Taky mne chcou stáhnout dolů – a já stejně jedině to multi-kulti… :D

                      https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/napadeni-maceta-pobodani-viden-metro.A230420_151443_zahranicni_itimp

                  2. Starozákonní Hospodin byl pěknej parchant. Ani tu sodomii lidem nechtěl dopřát. A gomorii už vůbec ne

                    1. (Zklidnil ho až mladej pán. To se chlapům stává, když se jim naroděj děti)

                    2. V motorsportu se říká, že jedno dítě je cca 1 sekunda na kilometr navíc. Vyjímkou potvrzující pravidlo jsou oba Sebastianové v Rally. Loeb i Ogier. Ty děti moc nezpomalili, Loeba ani věk.

                    3. shane: když chceš ovládat lidi, musíš na to jít chytře. Třeba jim navykládat blbosti o stvoření a pak zakázat nějaký přirozený věci, abys v nich permanentně udržoval pocit viny. To je práce pro celého psychopata, ne pro změkčilce:-)

  5. Jako sportovní střelec znám plno myslivců. Nevím jak jinde ale v mým okolí si nikdo nelazne jít na nahánku vožralej. Dřív to bejvalo normální, ale ty časy skončily. Nikdo neví kdy přijedou policajti a daj všem dejchnout.
    Druhá věc je ta, že plno z myslivců nemá čas (nebaví je) sedět furt na posedě. Pár jich takových je, ale většina jde 1, 2x do roka si někam sednout. A když nic nepřijde, tak si prásknou aspon na něco co se hejbe. Pes, kočka, když maj kliku tak liška. Procento debilů mezi myslivci je stejný jako ve zbytku společnosti.
    Co se týče dědka co sejmul borderkolii, tak po zhlédnutí nahranýho videa, tak já osobně bych si nebyl jistej, jestli je to liška, nebo čokl. Na druhou stranu znám plno debilů co pošlou kuli do křoví (tak umřel před asi 15 lety známej co dohledával prasea druhej ho odstřelil), na horizont (ta kule tě zabije za kopečkem i když střelce nevidíš- holt balistická křivka), nebo lezou na posed s nabitou flintou a ještě naštechrováno a odjištěno (nedávno si takhle jeden sestřelil klobouk z hlavy). Případy kdy na tahu někdo koupí pár broků, ty se do novin ani nedostanou.

    Můj osobní názor je, že záleží na konkrétním člověku. Nedá se říct, že všichni myslivci jsou debilové, stejně jako ne všichni cyklisti jsou hovada. Vždy je to tak, že pár mamlasů to kurví všem ostatním.

    1. jerry.mysak:
      „Nedá se říct, že všichni myslivci jsou debilové…“
      – – –
      To samozřejmě nejsou. Ovšem podíl těch normálních asi velký nebude. Moje zkušenosti:

      1988 – 51 let, montér, zranění kolegy na honu, vliv alkoholu,
      1990 – 59 let, učitel, postřelení dítěte v kukuřici,
      1992 – 27 let, živnostník, střelba do vzduchu na sídlišti, oslava dokončení stavby, vliv alkoholu,
      1996 – cca 40 let, střelba na holuby v krajském městě v centru, úřady odmítly řešit,
      1998 – cca 60 let, podnikatel, přejel si psa autem při venčení,
      2006 – střední zranění sebe a lehké zranění kolegy, nesprávná manipulace se zbraní,
      2007 – utrpěl zranění při jízdě s vozidlem na akci proti čtyřkolkářům, vliv alkoholu.

      Obecně u téhle sorty shledávám nesoudnost, sklony k nadměrné konzumaci alkoholu a k násilí.

      .

    2. podle toho co popisuješ tak spíš pár jich debilů není, a ten zbytek, no…

    3. Ty doby jsou pryč, to je pravda. Dneska jsou nacamraní myslivci urban legend.
      Neřekl bych ale, že ten hlavní problém byl nebo je alkohol, ale mentální nastavení některých z nich.
      Mě to v tom videu zase připomíná divoké prase.

      1. Sousedka měla syna myslivce, naproti se pořádají občas „oslavy po honu“ (terminus technikus neznám) a nesdílím názor, že by to byla urban legend.

        Z těch co máme kolem je to hodně závislé na věku. Obzvlášť pánové 70+ s nějakým chlastáním (nebo vyhrožováním kde čím) opravdu nemají problém.

        1. Karkulka 20.4.2023 v 10:46

          Oslavy, nazývané na plakátech „Poslední leč“ znám, ale jak souvisejí s diskutovaným problémem?
          Na řeznickém bále jsou lidé obvykle také hodně veselí, ale sekáčky a jateční přístroje v tu dobu nepoužívají.
          (Obou typů společenské zábavy jsem se mnohokrát zúčastnil.)

        2. Já taky nepsal o tom, že společensky nežijí, ale že nechlastají na honech.
          Nejdřív flinty domů a pak zábava.

          1. Nechci extrapolovat z pár případů „zbytek“, ale když mi borec den po té oslavě dvakrát nabořil popelnici s puškou na zadním sedadle, tak předpokládám, že střízlivý nebyl.

            Jo, věřím že na honu nechlastají. Ale na to, že by byli 100% střízliví i na té čekané, na to už bych nesázel.

      2. “ Dneska jsou nacamraní myslivci urban legend.“ – jasněěěěěěěěěě

  6. Za zahradou kam jezdím mám les a dobrého revírníka a jezevčík má svolení jeho slovy takový krásný pes, ať prý tu línou chamraď prožene. Jsou tam skalní kozy jak kamzíci, tedy srnly a štěkaj tam srnci skoro jako psi. :-) Předtím jsem měl jinou „holku a utekli tam chlapovi 3. zvířata, bejk, odrostlý a docela malý tele. Tele našla v ostružinách a bez ní by mohli chodit okolo 2. metry a nenašli by ho. A bejka za hodinu po cestě hnala čuba a chlapům se smíchy podlamovali kolena protože bejk cválal jak kůň a to prý ještě neviděli a zastavil až doma ve stáji. Jestli ho rafla, oni mají hubu velkou. No a taky mi povídal co uvidíš kde břízu tak ji můžeš spálit a mám tam dřeva do skonání „vjeků.

  7. Organizovaní myslivci mě příjemně překvapili jak táhli za jeden provaz s Lexem. oproti jiným zemím jim došlo, že nakonec půjde i o jejich flinty. Co se týká problémových lidí, pak to bude dané hlavně tím, že jednotlivé spolky jsou parta kamarádů a příbuzných, kteří rozhodně jen tak nevyloučí nějaké hovado, které denně 40 let potkávají a budou s ním ve vsi žít dál. Rovněž tak doktor, který by teoreticky připravil nějakého dědu o zbroják je dědův známý či příbuzný, který si to s ním nechce nijak rozházet.

    1. Nimrod byl blbec. Ale na druhou stranu. Ty fotky a video jsou jaksi v rozporu s tím HLP, který zveřejnila na svém FB majitelka psa.

    2. Ajaj, Golf I? Ty sám tady jakékoliv chyby v terminologii neodpouštíš a to ani poté, co se dotyčný nešťastník opraví. Hm, tak co teď s tebou, Corono?

      1. Jack Torrance:
        Je to VW Golf 1. generace. Nevím, co se ti nezdá.
        Tuším, že seš taky jeden z „rozvodářů“…

        :OD

        1. Je to dvojka, ale co tobě budu vyprávět, že. A ano, jsem taky „rozvodář“ a představ si, že když s tím vlezu do servisu, tak nejsem za Sheldona, vědí tam hned, co po nich chci. Jo a na vojně jsem nebyl a před ´89 už vůbec ne, nemusíš se obtěžovat s hledáním.

        2. Golf 1. generace to může bejt tak pod tvojí čepicí, pitomečku :)

        3. Teda takhle se střelit do vlastní nohy, to už chce velkýho fištróna.

      2. shave his belly with a rusty razor, shave his belly with a rusty razor…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017