Nenávist na Letné - zpět na článek

Počet komentářů: 538

  1. Vy jste před 30 lety demonstroval proti systému a teď hrdě volíte STBáka a donašeče tehdejšího režimu, který má nyní na všechny složku – tipuju i Mrázkův deník. Nevidíte si do huby, pane. Styďte se!

    1. Stydel bych se, kdyby Babise neodvolavali Kavarnici a Lepsolidi. A kdyby se v parlamentu v roli protibabisovske opozice neexhibovala ex-Necasova ODS, ktera (z jakeho duvodu, ptam se) se po vsech svych extempore s kmotry jako Janouskem a Rittigem a Bemem a spol. povazuje za neco lepsiho, nez Babis (jakym pravem ?) a dokonce se buhviproc poklada za pravici ?!?!?!?
      I kdyby ted Kavarna a jeji uzitecni idioti odvolali Babise, kdo by ho nahradil ? Odredovany neomarxista ? No tak to uz fakt radeji toho STBaka Babise v koalici s komunisty, kteri predvadeji jednu z tech lepsich polistopadovych vlad, kterou jsme kdy byli obdareni, ne teda, ze by byli tak dobri, ale fakt nejsou spatni jako Necas s Kalouskem, blahe pameti :D

      1. Ano, takhle uvažují blázni, kteří pomáhají psychopatům k volebnímu úspěchu.

        1. Politika bohužel značnou míru psychopatie vyžaduje.

          1. Politika je svinstvo, kterého jsou schopni v podstatě jen psychopati. A dále – voliči psychopaty vyžadují, jsou prostě nejatraktivnější a prvoplánově žádaní. Začarovaný kruh.

      2. Ale no jisteeeeeee. Dukazu o pomylenosti me viry mame vsude tri prdele. Napriklad obdoba nasi Kavarny na steroidech – US Deep State, predem rozhodl, ze ma vyhrat carodejnice Clintonova, akorat ze se stala drobna drobnost, lidi to hodili Trumpovi a od te doby nepokoje, rozdelena spolecnost, demonstrace, rev ve vsech S0rosometech, porad nejake false osocovani bez dukazu, Russiagate a tak, a co ? Hovno.
        Nic na neho nemaji, tak uz aspon zacali hystercit pred volbama 2020, aby ho nahodou lidi nezvolili zase. A to Trump nebyl zadny beranek, viz jeho dva raketove utoky na Syrii, oboji bez dukazu a kvuli falseflagu a ted ani ne pred tydnem na posledni chvili odpiskana jaderna konfrontace v Iranu, kdy jaderne hodiny odtikavaly posledni sekundy pred NUCLEARNIM DOOMEM.
        Oproti tomu jsou ty zkurvene antibabisovske happeningy jen bouri ve sklenici vody, jde tam o naprostou picovinu, jako napriklad, ze kdyz si Slovaci posrali sve posrane ziovty s vyjebanou picou Caputovou, tak ze by bylo nacase neco udelat s tim nasim dvojblokem Zeman-Babis.
        Ale ma to drobny hacek, Kavarna je tak zprofanovana, ze lidi nechteji ty jeji odredovane panaky volit v dostatecnem poctu.
        Takze se poradaji Majdany a lakuje se to jako svobodne demonstrace. Chuj s temi kokoty, co tam chodi. Muzete si to dat na nastenku a zaramovat. Chuj s vama, se vsema.

        1. Bacha, praskne ti žilka.

        2. Nemyslím si, že se schylovalo k jadernému konfliktu. Oni ani ti švihnutí ajatolláhové a imámové nejsou úplně blbí. Vědí, že toho jaderného arzenálu nemohli nikdy mít a nemají tolik, kolik by bylo na řádný doom potřeba. Na podráždění hada bosou nohou možná ano, ale US by to buď sestřelili, nebo by to napáchalo jen škody menšího rozsahu oproti tomu, jak by ve výsledku dopadl Írán a nejen on. Postihlo by to spousty zemí v té oblasti, třeba i ty, kteří s tímhle nemají nic společného. Spíš se kloním k názoru, že než zastavený útok, se jednalo o další Trumpovo vyhrocené rétorické cvičení. Neboť o tom, že je něco takového připraveno k odpalu, by minimálně velmi dobře věděli Rusové a nenechali by si to pro sebe, to jsem si jistý. Rus má i ve východní Evropě své akvizice a zájmy, takže by minimálně dali vědět stylem „asi bude pršet, tak si nachystejte deštníky“ – tedy já si to myslím, ale nikomu svůj názor nechci vnucovat. Prostě tu mají taky své zájmy a budou si je chránit i přes případně hrozící ozbrojený konflikt. Nezapomenout, že pořád jsme v pozici nezbedného děcka, co uteklo z domu a na útěku stihlo vlézt do NATO a EU. Ale tuhle zemi osvobodily boty ruských vojáků, na to nezapomeňte. VVP Vám to furt připomínat nebude, už byste si to mohli zapamatovat :D

          1. Promin servisdoku, ale Iran NENI uzavrena kapitola a urcite nejde jen o par „svihlych“ imamu.
            Jde o iransky jaderny program a Izrael.
            Ted ponechme stranou, kolik ma Iran skutecne stepneho materialu na vyrobu bomby a kolik je Netanyahuova fikce.
            Mezinarodni inspekce v Iranu porusovani dohod neproklazala, ale Izrael na dukazy nehraje.
            Proste Izrael tvrdi, ze Iran dohodu porusil, USA to berou jako hotovou vec, vypovedeli smlouvy a zavedli sankce a hotovka.
            Jenze Iran nesklapl usi, nenene. Rekl jim, vite co, doted jsme neporusovali, ale kdyz vy na nas sankcema, tak my zacneme obohacovat a zacneme porusovat.
            A je vymalovano. Iran s jadernymi zbranemi je red line pro Izrael.
            Je uplne lhostejne, ze Izrael sam svym jednanim Iran k vyrobe jadernych zbrani doslova a do pismene dokopal.
            Dulezita je zaminka pro valku, aneb MOSSAD – „By way of deception thou shalt do war“.
            Jenze ted to zacina byt vazne zajimave, protoze pro Rusko a CInu je obsazeni Iranu Americanama take red line.

            Takze se nam diky Izraeli vytvorila krize mezi dvema nuklearnimi velmocemi.

            Podle me je tam zadelano na jadernou konfrontaci.
            Jedine, co je pozitivni, ze Trump si dal oddychovy cas a odpiskal ten „odvetny“ utok za US sestreleny dron,
            nicmene tam porad a porad stehuje dalsi vojensky material a vojaky, takze ta VALKA bude.
            Kdyz ne letos, tak pristi rok, pod novym prezidentem, ale to je jedno.
            Zadne „rychle vitezstvi“ nad Iranem pomoci „chirurgicky presneho“ humanitarniho bombardovani toti nepada do uvahy, ani letos, ani za deset let.
            To neni jako podrezavani bezbrannych ovci, jak to predvedlo NATO proti Srbsku, zavedenim no-fly zony a pohodlnym bombardovanim cehokoliv, co humanitarnim bombometcikum prislo pod ruku.
            Tenhle scenar uz Rusko nedovoli. Budou tam ruske jammery, budou tam S400, budou tam Su35, ale co horsiho, budou tam Kinzhaly se schopnosti vymazat z povrchu cela uskupeni US letadlovych lodi.
            Jestli ti to nepripada jako dobry scenar k zahajeni WW3, tak mi teda to prijde jako dost dobry scenar.

            A to tam jeste budou I Cinani, protoze jejich One belt one road s Iranem pocita.

    2. @instinktt: Podívejte, já mám jiné preference než reprezentanti ANO. Takže ode mne nikdy volební lístek nedostali. Ale každý třetí člověk, kterého na ulici potkáte, Babiše volil. Jestli na ně chcete plivat a říkat jim, že jsou idioti, prosím. Bez alternativního programu a jasné vize je vyřvávání na Letné tak akorát k hovnu. A bohužel Antifa Bartoš se salónním kecalem Fialou v pozadí s morální zrůdou Kalouskem nejsou pro voliče ANO alternativa. Pokud voliči ANO nebudou mít alternativu, za dva roky to hodí zase Bábovi. A od Klause Jr. se moc velký sukcés nedá očekávat,bude rád, když se do PČR dostane.
      Pokud jde o STB, už jsem tu o tom psal. Vydírali mého kamaráda natolik, že jim spolupráci podepsal. Nikdy mne neudal, a přitom ten průser jsme udělali spolu. Mám ho doteď za frajera, který neudává, aby si pomohl. Pro vás je to STBák. Je to smutné, taková nálepka. Patrně jste v té době nežil, takže nevíte, jaké bylo soužití s absolutní mocí nad lidskými osudy. Nevím, jak to měl Bureš, ale kdo pracoval v zahraničním obchodě, podával hlášení STB automaticky, jinak tam nemohl dělat. Už je to s tím honem na čarodejnice trošku infantilní. Dáme nálepku, ať nám tady nepřekáží. Nemáte jinej argument proti Burešovi? Já jich mám spoustu, ale tahat na něj třicet let staré záležitosti je milý pane k hovnu.

      1. Zosobnění vlastností kamaráda s profesionálním prospěchářským estébákem. Samozřejmě jednosměrné. Tak jestli tohle není příznak klapek na očích, tak už nic.

      2. To je přesné. Já měl na základce jednu učitelku, zažranou komunistku tělem i duší. Přesto to byla jedna z nejférovějších učitelek na škole, na nikom se nevozila.
        Podobnou jsem potkal na střední – ještě větší komunistka a ještě hodnější.

        To se nedalo říct o prospěchářských sviních co se snažili zavděčit estébácké svini ve vedení školy. Ty samy dělali spoustě dětí peklo na zemi. A bylo jim zcela jedno, jaká ideologie panuje. Před 30 lety by klidně hajlovaly.
        Většina z těchto sviní udělala slušnou kariéru po revoluci. Některé z nich se dostaly po sametovém puči do vedení školy a úspěšně tam smrděly až do důchodu.

        1. Jojo, neni nad to extrapolovat svoje osobni a zkusenosti s par lidma na miliony jinych. Dojmologie se tomu rika.

      3. Kazdy treti clovek kteryho potkáte Babise nevolil. Z lidi co potkate na ulici volil Babise kazdy zhruba kazdy sesty dospely. 40 procent lidi co potkate na ulici totiz volit neslo.

        1. shane: drobné upřesnění – když čísla, tak proč ne přesná: bureše volil každý „pět a půltý“ dospělý. Volilo ho 18% oprávněných voličů. V ČR je 10.58M obyvatel, z toho voličů 8.3M. K volbám přišlo 5.1M a babišovi to hodilo 1.5M. Takže každý sedmý na ulici včetně dětí, každý 5.5 dospělý.

          Ne že by to na Vašem příspěvku něco měnilo, ale když už jsem to dohledal a spočítal, protože mě to zajímalo, přišlo mi škoda to sem nedoplnit:-)

          1. Ada
            A otázka pro vousaté univerzitní sociology pak zní – kolik z těch lidí, co se na volby vysrali by volilo Bureše (kdyby se na to nevysrali)
            Patrně to nepůjde extrapolovat podle výsledků, páč různé skupiny budou mít různou míru voličské disciplíny.

            Mě by se líbil model parlamentu, kde by se obsazovalo podle volební účasti. Prostě by dnes cca 80 prázdných židlí reprezentovalo skupinu lidí, kteří to mají v píči. Počty hlasů pro změnu ústavy, přehlasování veta atd by byla nastavena fixně a ne na počet přítomných, takže dokud by se to nenaplnilo, byl by od nich celkem klid.

            1. Ja to beru tak, ze ti co nejdou k volbam tim davaji najevo ze je jim naprosto fuk jak a kdo vládne a davaji tak mandat vsem.

              1. Shane: Určitě to tak spousta lidí má. Pak jsou tu ale i takoví, kteří si prostě (a třeba taky ne pokaždý) z předkládaný nabídky nevyberou, kdyby se na hlavu stavěli. Když posadíš vegana do steakhousu, těžko si tam objedná něco k jídlu…

                1. Přesně tak.
                  Kupříkladu prezidentské volby. To je jako vybírat jestli se mám utopit nebo umrznout. Nebyla tam žádná jiná volba. Takže volba byla tam nejít, abych měl alespoň čisté svědomí.

                  1. A ve slušné republice by mělo být v zásadě jedno. Jestli vládnou konzervativci nebo socialisté by obyčejný člověk neměl v zásadě poznat. Jestli jsou daně o pár procent vyšší nebo nižší nehraje roli.
                    Jenže máme ještě tu demogracii a tak se politika stala pokračováním války. Viz prezidentská volba. Jasně, že čistě věcně byl Drahoš lepší kandidát. Jenže když se z těch voleb stala jedna z front kulturní války, tak jsem se přidal ke straně, která je mi bližší.

                2. To je spis jen vymluva. Kdyz chces, tak si vyberes. I v tom steakhousu si muzes dat aspon hranolky s kecupem, pecenou bramboru nebo cesnekovou bagetu a k tomu grilovanou zeleninu. To ze budes rvat ze je to mastnej hnus a ze chces dhál a zapeceny kvetak nic nemeni na tom, ze na vyber mas.

                  1. Věděl jsem, že mi omlátíš o hlavu přílohy:-) Ano, můžu volit „proti někomu nebo něčemu“, ale pak se nesmím divit, když to, co spolupomůžu dosadit k moci, mi začne (taky) dělat ze života (třeba ještě horší) peklo…

                    1. Jasne, kazda volba ma svou cenu. Jako vsechno v zivote. Ale to peklo ti budou delat i kdyz je volit nebudes a pokud i přesto volit nejdeš, tak tim davas najevo, ze si rezignoval a je ti to fuk.
                      Ale ano, jsou lide co maji tak silnou vizi dhálu a kvetaku ze pohrdnou hranolkem i bagetou, ale pak se nesmi divit, ze umrou hlady.
                      Koneckoncu, Buridanuv osel by moh vypravet (i kdyz tam je to ze si nedoved vybrat ktera kupka je lepsi).

                    2. shane: nesouhlas, už se to tady dost řešilo při prezidentských volbách. Když půjde dav vypálit starou Vomáčkovou, protože je čarodějnice, tak je dle Vás jedno, jestli jdete nebo ne?

                      Řvát na dav, že se na to má vykašlat sice může vést k tomu, že dostanete do držky taky a Vomáčkovou to nezachrání, ale dle mého je to z osobního hlediska zatraceně velký rozdíl od toho, že jsem taky přiložil ruku k dílu a s davem šel (a pak si říkal, že kdybych nešel, tak by stejně skončila v plamenech, takže je vlastně OK, že jsem šel).

                      Takže já budu raději volit „pro něco“ a moje volba nebude majoritní, ale já to přece dělám za sebe. Že mě stejně někdo bude dělat peklo? Jo, to je dost pravděpodobné. Ale rozhodně lepší, než kdybych pro to peklo zvedl ruku. Protože pak si tou rukou můžu akorát tak nafackovat, jakej jsem byl debil – a že možná, jen možná, kdybych nevolil „proti“, ale „pro“, mohlo to dopadnout jinak. Pochopitelně nemohlo, protože drtivá většina lidí není schopná volit „pro“.

                      Nicméně mě jde primárně o to se moct ráno podívat do zrcadla bez toho, abych se poblil a proto jsem taky tehdá zůstal v druhém kole doma. Třeba Sysop si tady průběžně racionalizuje, proč to Zemanovi hodil, ale to bych já prostě dělat nechtěl. Můžete klidně říkat, že je tam i beze mě, ale pro mě je důležité, že jsem se sám od hoven neumazal. Že mě umazali jiní? To už přežiju. Nejhorší je vlastní svědomí. Vzpomeňte na Sněženky a Rochefoucaulda.

                    3. Pokud nechces volit mensi zlo, je ti blby nejit k volbam a chces mit moznost moralizovat jaci jsou volici blbci, tak je potreba vybrat nejakou obskurni pidistranu a tu volit. Dobra je Koruna Ceska. Jsou to mimoni takze nehrozi ze bybse do parlace kdy dostali a zaroven si muzes budovat nimbus spolehliveho a rozvazneho konservativniho patriota co klade duraz na hodnoty jako čest a tradice. A jako bonus muzes nadavt lidem do republikanu a kdemohkradu :)

                    4. to shane, jak jste mohl zapomenout na spolek pana Matějky, zde na stránkách jednoho z jeho kandidátů!?

              2. To je ovšem falešné dilema.
                Jsou tu i lidé, kteří na tuto formu „hry“ odmítají přistoupit a volby bojkotuji z principu.
                Chtějí buď monarchii bez těchto saskaren, nebo diktaturu, nebo cokoliv jiného, co z tohoto systému výběru vlády zkrátka nikdy nevzejde.
                Ano, jsou tu i ti, kdo si jednoduše nevyberou – si vemte, že třeba vyznavam Kirka, Burka, Adamse a spol. s jejich predtavou konzervativní společnosti, politiky. Koho mi racite doporučit volit? ODS…no to mi ho teda vyndej!

            2. to Ada

              Myslíte to zjevně dobře: parlament by byl imrvére neusnášeníschopný :-) , což by byla ta lepší varianta (když už dnes nemáme Olivera Cromwella *).

              Anebo by se poslanci „dohodli na tak široké podpoře napříč stranami“, aby to dalo potřebnou většinu. Jinými slovy, jejich svinské politické handlování a cena za korupci poslanců potřebných k „prohlašování“ každého jednotlivého svinstva, to vše by se jen posunulo o level výš. Kdo ví.
              —————————

              *) Je třeba neustále připominat slova, s nimiž Oliver Cromwell rozehnal 20.4.1653 anglický parlament:

              „Za to, co jste učinili dobrého, zde sedíte již příliš dlouho. Odejděte prosím a nechte nás zde samotné pracovat. Ve jménu božím odejděte … Je nejvyšší čas ukončit vaše zasedání, jež jste zostudili opovrhováním vším dobrým a poskvrnili všemi neřestmi. Nejste než sebranka a odpůrci blahodárné správy. Nejste než nájemní ničemové. Svou zemi byste prodali za kus bídného žvance jako Ezau, svého Boha zradili pro pár drobných jako Jidáš. Je ve vás vůbec něco dobrého? Existuje nějaká hanebnost, jež by vám nebyla vlastní? Věřící nejste o nic víc, než můj kůň. Zlato je vaším Bohem. Kdo z vás neumlčel své svědomí za úplatek? Je mezi vámi alespoň jeden, jenž by sebenepatrněji hájil zájmy Commonwealthu? Vy mrzké děvky! Což jste svým nestoudným pletichařením a podlostmi neznesvětili toto posvátné místo a z Božího stánku neučinili doupě lotrovské? Jak hnusně odporní jste celému národu, jenž vás pověřil k napravování křivd! Tak tedy! Seberte si své saky paky, zamkněte za sebou a ve jménu Boha, jděte!“

              ==================================
              (a pak že prý je dvacátý duben špatné datum …)

              1. Spojení se proti vůli většiny voličstva dává dobrý potenciál ke vniku dalšího subjektu a k mobilizaci lidí, kteří na to doteď srali. Takže by se ta jízda na mrtvém koni zvaném demokracie mohla o pár let prodloužit.

                  1. Koukam, ze seznamzpravy maj stejnyho titulkare jako idnes. Tam ma taky titulem jen volnou souvislost s obsahem článku. Top O9, ODS a Starosti podporili koalici tvorenou ODS, TOP09 a Starosty (normalne to znamena, ze koalici VYTVORILI), pricemz Starosti a TOP byli v koalici po vetsinu existence TOP09 a ODS tu moznost pouze pripustila. (podle me zadnou koalu s topkou a starostama delat nebude, nepotrebuje to. A starosti a Top se snazej vratit dobu, kdy jako koalice slavili jiste úspěchy a meli realny vliv)

              2. A po tom pamatnem proslovu Ollieho Cromwella následovalo dvacet let obcanske valky a upadku, ktere nakonec skoncilo restauraci monarchie a predrevolucnich neradstev. Nove, lepsi, casy nastolila az Glorious Revolution ktera podstatne omezila moc a vliv krale.
                Opatrně s tema analogiema :)

                1. Od Cromwellova projevu uběhlo jen 7 let k restauraci Stuartovců a byla to doba diktatury lorda protektora. Válčilo se pokud vím jen v Irsku.

                  1. Jo, sorry, prehlid jsem to datum. Tou dobou uz bylo dva roky po valce, to je pravda.

          2. Jasne, proc se nepochlubit kdyz to dalo praci :) na to, ze sem to tak letmo pocital z hlavy jsem to docela trefil

      4. Vydrželo mi to přesně rok a měsíc – tahat estébáky za fusekli. Pracoval jsem tehdy s technikou a na pracovišti, kde to bylo nepsanou nutností – anebo být prověřeným členem Matičky strany. Volba BUĎ mi proti volbě ANEBO tehdy přišla schůdnější i méně riskantní už proto, že jsem věděl, že Matička by mě před nimi stejně neuchránila, spis byl už založený.
        Popravdě nevím, jak bych dopadl a jak bych to kočíroval dál, nebýt náhodné tragédie, při které zdechli oba dva ti parchanti, co mě uháněli, plus další dva. „Údajně něco kutili ve sklepě“ a následný výbuch všecky čtyři zabil, alespoň tak mi to bylo podáno, ale mohla to být jen legenda, jim se nedal věřit ani nos mezi očima. Pak jsem byl na nějakou dobu, asi půl roku „u ledu“ a potom už přišel listopad 1989.
        Vážně nevím, jak bych se zachoval, kdyby na mě opravdu a správně po estébácku začali tlačit, třeba přes rodinu, děti a tu práci. Nikdo z nás to neví, jak by se zachoval v takové mezní situaci, nebo třeba ve válce. Jisté je akorát to, že někteří by se posrali stejně, jako je jisté, že lidé, do kterých byste to řekli nejméně, by se zachovali jako hrdinové.
        Pracovníci pézetek to měli prakticky všichni „v popisu práce“ podávat informace o zahraničních partnerech – minimálně rozvědce, což byl jen odbor všemocné StB, která si mohla kromě bolševiků dovolit zlikvidovat téměř kohokoli.
        Nesmírně si vážím lidí, kteří to i přes značný diskomfort dovedli ustát.

        1. servisdok +1

          Velice dobře napsáno. Dnes už leckdo nepamatuje, že místa v PZO byla výlučně pro ty nejprověřenější nomenklaturní kádry a/nebo nanejvýš pro jejich děcka. Spolupráce s StB tam byla standardem (i hajzlbába donášela, o čem se soudruzi náměstci baví na pisoárech) a zejména v případě vycestování do zahraničí (u Babiše dlouhodobě Maroko za PZO Petrimex) byla spolupráce vyžadována ve 100% případů.

          Což nevylučuje, že mezi spolupracovníky StB najdeme velmi různé druhy lidiček. Určitě tam byli hajzlové, kteří donášením sledovali vlastní prospěch, přinejmenším vzestupnou a nerušenou kariéru. A pak bychom tam taky našli lidi, které StB z nějakého důvodu potřebovala a ke spolupráci je mohla donutit nejzkurvenějšími metodami nátlaku, přes děcka a rodinu s oblibou. Tito lidé jsou podle mne především oběťmi, a přesto to po Sametu mnozí z nich dostali vyžrat podruhé; nejednou i v případech, kdy přes závazek spolupráce nikdy žádnou použitelnou informaci nepřinesli. Sám máte nejlepší představu, co se vám (s notnou dávkou štěstí) vyhnulo. Do seznamů se nakonec dostali i kandidáti spolupráce, kteří ani netušili, že si je StB vytipovala pro případ budoucí potřeby.

          Osobně si myslím, že proti StB jsme prohrávali celou dobu komunismu a definitivně pak po Lorenzově skartaci v prosinci 1989. Estébákům se podařilo zamést většinu stop, aktivních případů i seznamy vlastních příslušníků (důstojníků, estébáků z povolání). Takže už se nedozvíme (resp. u soudu konkrétním jednotlivcům nedokážeme), kdo celé to svinstvo organizoval, udržoval v chodu, měl to jako povolání a živil se tím. Zůstaly seznamy spolupracovníků, které později zveřejnil např. Cibulka. Nezpochybňuji jeho asi primárně dobrý úmysl zveřejnit, co se dochovalo. Jenom bych vůbec nebyl překvapen, kdyby cílené dochování (vybraných částí ?) seznamů spolupracovníků (ne však kariérních estébáků !) bylo poslední úspěšnou PSYOP StB před likvidací (transformací ?) jejich firmy. My, co jsme vám tu po desetiletí profesionálně dělali peklo na zemi, odejdeme bez trestu, dostaneme důchody, a vy se tady další roky třeba poserte, kdo ze sousedů na vás donášel. Můžete se ještě léta soudit, zda jsme vás evidovali právem či neprávem. Když se o to bude dost dlouho soudit Jan Kavan (alias Kato, dle soudu vědomě nespolupracoval), lidi nakonec skousnou i spolupráci Vojtěcha Filipa (alias Falmera). A když popřevratoví ministři vnitra (Richard Sacher, Jan Ruml …) ještě navýší zvýší obecný zmatek poměru dochovaného, utajeného a skartovaného (a zůstane nezodpovězena otázka, zda z diletantství nebo záměrně – fond Z ?), pak už bude kouřová clona dokonalá. Co více si lze přát ?

          Nejsem přítelem konspirací, ale svazek StB se nedochoval (nebo nanejvýš nic nedokazující zlomky) na prakticky nikoho z politických špiček z před- a po roku 1989. Na málokoho z OF a na nikoho *) z Prognostického ústavu, z něhož vzešli pozdější prezidenti a předsedové vlád, třebaže tito lidé museli být pro StB už před listopadem přinejmenším zájmovými osobami. (Lze vysvětlit režijním záměrem, co není uvěřitelným omylem … ?)

          A jak do toho zapadá Andrej ? Podnikal, a díky veskrze korupčnímu prostředí ve státě a svým starým dobrým kontaktům měl výrazně lepší startovní čáru. Když už mohl dále expandovat jen do politiky jako samokmotr a samopasák v jedné osobě, dostatečnému počtu voličů po 25-29 letech prasáren předchozích vlád už jeho někdejší spolupráce s StB nevadila. Dnes jdou Babišovi po krku ponejvíce ti z politiků, které on vystřídal u jejich koryt a penězovodů, když s nimi voliči po letech ztratili trpělivost …

          Ale co, až zde budeme mít díky EU a jejím místním spolupracovníkům chalífát, tak už to bude vlastně kurva jedno.

          ——————

          *) s výjimkou Karla Koechera, ovšem ten není v politice a byl dekonspirován už dříve. Pokud si ale dobře vzpomínám, tak všechna vyjádření, která v pozdějších letech ochotně poskytl, hustotu mlhy pokaždé jen zvýšila.

          1. „…zamést většinu stop, aktivních případů i seznamy vlastních příslušníků (důstojníků, estébáků z povolání)…“
            ===========
            To se dalo předpokládat.
            Třeba takový seznam příslušníků StB byl oficiálně zvěřejněn teprve před několika lety (cca 2010…?).
            Dříve to být nesmělo, to byla podmínka pro „zachování klidu“.

            1. Zvláštní, v odborných, ale dostupných publikacích se organizační pavouci a informace z osobních spisů kmenových příslušníků FMV objevovaly podstatně dříve. Sledujte produkci UDV, UPM, USD, USTR nebo ABS. I. správa (rozvědka) je složitější případ, ale to je asi pochopitelné.

              1. podotek:
                Pavouci apod. se objevili, ale třeba tohle určitě ne:

                http://leteckaposta.cz/386815508

                1. Chybí Vám třináct dalších, http://www.svazky.cz/sekce/Zamestnanaci_StB , milý Sherlocku :-) Jedna se o konkretni exemplare, jejichz historicke putovani je zname.

                  K dalším výše uvedeným informacím – organizační schémata se publikovala už od r. 1992, jak píše kolega podotek, avšak nesouhlasil bych s tím, že I.správa je v tomto ohledu významně odlišná.
                  „Seznam příslušníků“ – Vy ráčíte o nějakém vědět? Sem s ním.
                  Ad páchnoucí kolega – jediné „seznamy“ vytiskl Petr Cibulka. Všichni ostatní pracují s evidenčními pomůckami. Kategorie KTS byla rovnocenná kategorie, proto je v evidenčních pomůckách uváděna stejně jako jakákoliv jiná kategorie.
                  Seznamy zaměstnanců nebyly zničeny, protože to technicky ani logicky nebylo možné.
                  Svazky na osoby z doby před listopadem se nedochovaly hlavně proto, že v té době byly na útvarech, nikoliv v archivech. Skartace šla primárně po živých svazcích na útvarech. Je ale možno zcela bez pochybností zjistit, jestli předmětné svazky existovaly nebo ne. Nešiřte konspirace, je rok 2019. Na toto téma už dávno existují odborné práce přinejmenším z výše citovaných institucí.

                  1. Eric:
                    „Chybí Vám třináct dalších…“
                    ====
                    Mě nic nechybí.
                    Ten dokument jsem uvedl jen jako příklad.
                    Pro klid v zemi nesměl přijít na veřejnost seznam těch, co seděli doma za náhradu platu a které nově vznikající ÚOÚD FMV nemohl potřebovat, protože působili právě v těch „závadných“ útvarech StB.

                    1. Promiňte, ale s „klidem v zemi“ to má pramálo společného.

                    2. Eric:
                      „…s „klidem v zemi“ to má pramálo společného….“
                      – – – –
                      Aha, jasně – takže důvod byl jaký?

                    3. Důvodem bylo především dodržení tehdejších směrnic. Každý systém se musí něčím řídit, jinak to není systém. A dalším důvodem také mohlo být, ó ta hrůza, že to nikdo nepožadoval. Těžko se to vysvětluje, když chcete hledat spyknuťý :-) Ale pokud věříte, že s každou změnou režimu má zcela normálně přicházet zveřejnění kádrového stavu ministerstev, zejména vnitra, já Vám to vyvracet nebudu …

                    4. Jo a abyste me neobviňoval ze zprostředkování zjevené pravdy, případně z toho, že jsem Lorenz nebo nedejbože Sacher, dodám, že tak odvozuji z dostupných materiálů a prácí na daná témata.

                    5. Eric:
                      „…Důvodem bylo především dodržení tehdejších směrnic…“

                      – ano, to byla právě ta věc dohody pro klid v zemi.
                      Snadno se totiž vydá jiná směrnice, kde budou ti „odpadnuvší“ zveřejněni, protože se na ně již nebude vztahovat jakékoli krytí.

                    6. Pane kolego, Vy nemáte fakta, Vy máte víru. Brát Vám ji nebudu :-)

        2. Pane kolego, rozvědka fungovala jinak a nejednalo se o „odbor StB“, ale o samostatnou správu. Co se týče tvrzení o podávání informací o zahraničních partnerech právě jí, není to tak jednoznačné.
          Onen výbuch se mi zdá spíš jako legenda, byla by to zřejmě nejtragičtější událost v dějinách firmy a to by se v archiváliích dalo vcelku snadno vyhledat, se domnívám.

          S dovolením – Váš svazek se dochoval, případně víte najisto, zda existoval, anebo se dochoval záznam o prověření pro OST?

          1. Ano, můj neuzavřený svazek se dochoval pravděpodobně celý, zařazený mezi KTS.

            1. Pak byste v něm měl najít ty osoby a vcelku jednoduše dohledat, co se s nimi stalo ve skutečnosti.
              Pro Vás to dnes už nemusí být důležité, mě to jako možná legenda zaujalo.

            2. Měl jsem ho na stole, rukavice navlečené a nakonec jsem ho neotevřel. Možná jsem udělal dobře.

              1. Tak to je ovšem příběh, o jakém jsem ještě neslyšel :-)

  2. Otazka financovani a zejmena podpora nefinancniho charakteru je zcela legitimni. To ze maji ted transparentni ucet? No a co? Penize mimochodem opravdu nestaci.
    To je neco podobneho jako otazky proc v dobe kdy pirati a svobodni meli priblizne stejne preference se bartos objevoval zejmena na CT v kazde druhe politicke diskuzi a svobodni nikoliv. Asi vitr.
    Nemluve o tom, ze je to masovka a dat si selfie na fb z demonstrace je proste in. Zajimalo by me, kde tihle lidi byli tech 30 let, protoze bures to co dela dneska je slaby odvar toho, co delal v minulosti.

    1. Kde by asi tak byli. Třeba tomu Bartošovi je 39. Počítat umíte, lidem do čtyřicítky těžko vyčítat, že Bureše nezastavovali v devadesátkách. Málo jich zrovna není.

    2. No jo Svobodní byli taky ubližovaní… vždyť se podívejte na trapnost a absurdnost toho uskupení.

    3. To:starter25
      Lidi bohuzel blbe videj a blbe si pamatujou. Babis je asi jedinej oligarcha, kterej z retezce vynechal bily kone s nazvem „politici“. No..a ty ostatni oligarchove sponzorujou dal ty svy bily kone. Dalsi komedie v rade..

      1. Vy zase zapomínáte na to, že Babiš ty bílé koně měl dost dlouho, vynechal je až tehdy, když už ho asi přestalo bavit pořád někoho „přesvědčovat“. Teď má vlastní stádo, které běhá tak, jak práská jeho bič :)

  3. Hele, já nevím… dosud se sračkobití o „presstitutech“, minutách nenávisti a „kdo to platí“ omezovalo krom Hradu akorát na zdejší diskuzi, ale teď se s tím očividně ztotožňuje i majitel webu.
    Zřejmě z toho neakceptování pasivní role stříhané ovce částí občanstva tečou nervy mnoha a mnoha potrefeným, Burešovi v první řadě, a tak jede přehradná palba o nerespektování výsledků voleb a spiknutí proti chudáku premiérovi. Takže víc podobných textů – je to znamení, že „nedržet hubu a krok“ jen proto, že ANO vykradlo elektorát frustrátů socanům a komoušům, má smysl.

    1. přehradná palba o nerespektování výsledků voleb a spiknutí proti chudáku premiérovi

      Smůla, drahý potrefený frustráte Deja vu. Frustráti z Letné totiž na Bureše vůbec, ale vůbec nic nemají.
      Požádat o dotaci je každého svaté právo, pokud nebyla v souladu se zadáním anebo došlo ke střetu zájmů, měli mu ji zamítnout, ale to se nestalo.
      Ne, že si po x letech vzpomenou a začnou to řešit nátlakovými akcemi na náměstí. Tohle totiž opravdu zavání spiknutím a Majdanem a regime change a sorry jako,
      Ukrajinský scénař je dost velké varování, že do něčeho takového tu nechceme zabřednout.
      Pláčeš tedy na úplně špatném hrobě.

      tečou nervy mnoha a mnoha potrefeným

      Babiš, ať je jaký je, neporušuje (zkurvené)zákony této (zkurvené) republiky.
      Těžko tedy může být potrefen.
      To, že má pár debilů a frustrátů na Letné opačný názor, opřený ponejvíce o vlhké sny Kavárny, není vůbec směroplatné.
      Kavárna ať si políbí prdel a drží hubu a krok, přesně, jak píšeš.
      Anebo ať vyhrají volby a zvolí si za premiéra pro mě za mě toho neomarxistu Bartoše.
      Ale do té doby – drž piču, politicky korektně řečeno.

      1. Navíc někdo (ať už v EU nebo v ČR) si ty dotační programy a podmínky jejich přidělování vymyslel.Někdo rozhodl o jejich přidělení a nese za to zodpovědnost. Je dobře, že se o téhle lumpárně jménem dotace mluví.

        1. To:Jihocech Honza
          Ja bych zrusil v cely EU vsechny dotace. Nebo ne, vlastne bych jednu nechal. Nejaka asimetricka soudruzka ted v predvolebnim programu mela dotace na vokurkovej salat. Tu bych nechal, aby se nereklo, ze je EU lakoma.

          1. Spíš nechat opravdu evropské, mezinárodní projekty, rychlostní železnici nebo dálnice.

      2. Ale Mlho, vždyť o to se celou dobu jedná – o účelově zakládané „malé firmy“, vyvádění již existujících z holdingu, uvádění nicnetušících drobných podnikatelů jakožto spoluúčastníků projektu… Kdyby tam nakráčeli manažeři Agrofertu rovnou, tak ty dotace nedostanou, to chápete snad i Vy.

        1. Vtip je v tom, že ti malí podnikatelé taky ne.

        2. Ale Mlho, my nejsme decka na piskovisti, abychom vedli debatu stylem :
          -on mi rozkopal babovicku,
          -ale on si zacal, on mi sebral kyblicek,
          -ale ne on si zacal, on do me strcil…
          Takhle mohou uvazovat trileta decka, ale ne dospeli.
          -Je Babis zmrd ? Je. Bezesporu. Jeho „finta“ vyvest prachy po korunach, aby se vyhnul zdaneni, budiz zarnym prikladem.
          -Pacha Babis trestnou cinnost, ktera by dala Kavarne munici ho odvolat ? Nepacha.
          Kdyby Babisovi neco prokazali, byl bych prvni, ktery by po nem sel. Jenze na to on je moc mazany zmrd.
          Mohou mu klidne prokazat pochybeni, ale uz mu neporkazou umysl. Nejhorsi, co se mu muze stat, je ze vrati dotaci, ktera je pro neho vyse kapesneho.
          Ale ted pozor, zasadni otazka:
          -Pacha Kavarna protistatni cinnost ? Nabadaji media lidi ke svrzeni pravoplatne zvoleneho premiera? Jedou v tom zahranicni tajne sluzby?
          Odpoved: ANO, ANO, ANO.
          Tudiz by asi nebylo od veci podat trestni oznameni na neznameho pachatele a zaukolovat nase tajne sluzby (HA, HA, HA),
          aby „odhalily“ to uzasne verejne tajemstvi, ze o ceske politice rozhoduji sorosovy neziskovky a americka ambasada.

          Jo, nezapomente me narknout z konspirace TROLOLOLOLO :D

          1. Já nemám potřebu Vás obviňovat z nějakých nesmyslů. Jádro pudla je v tom, že v každé aspoň trochu slušnější zemi by politik, kterého usvědčí z toho, že lhal o vlastnících akcií, jako Babiš u Čapího hnízda, okamžitě složil všechny funkce a zmizel ze scény. Volání po jeho odstoupení není žádná protistátní činnost. Trestní stíhání a další dotační podvody / machinace jsou už jen bonus.

            1. v každé aspoň trochu slušnější zemi

              a tim jakoze myslite kterou zemi ?
              Snad ne CR, kde se havlistickym pucem dostali k moci kmotri z ODS, kteri to tu komplet cele rozkradli a po x desetiletich sel sedet jeden jediny a to Rath?
              Kdyz nesel sedet Klaus, Topolanek, Necas, Kalousek a spol. , proc najedou vadi Babis ?
              Aneb kdyz dam na jednu misku vah amoralni „figle“ a „lavirovani na hrane zakona“ mistral Babise
              a na druhou misku vah ocividny fakt,
              ze tuto zemi vede US ambasada se sorosovymi neziskovkami za prispeni nikym nevolene Kavarny,
              co je asi pro nas tak horsi riziko ?

              Babis, anebo kavarensti povaleci a havlova pravdolaska klika nedotknutelnych lepsolidi a kmotru v mediich, politice, justici, policii, tajnych sluzbach a vubec, kam se clovek podiva ?
              Proc se tomu jeste vlastne vubec rika demokracie ?
              Proc se tomu nerika nilym nevolena oligarchie s centralou v zahranici, coz je presny a vystizny stav skutecne podstaty veci ?

              1. Ty idiote, Bureš JE TRESTNĚ STÍHÁN.
                A vymytý mozky jako ty nadávají na ODS, jak se tady za nich rozkrádalo a pak hájí psychopata, co rozkrádá ještě ne nějakou fabriku nebo Prahu, ale CELOU REPUBLIKU.

                1. Vymytý mozky hájí ODS i když právě díky její neschopnosti kombinované se všehoschopností máme nyní na krku Bábu.

                  1. Babis muze byt stihan klidne stokrat, nicmene odsouzen nebude ani jednou, neni za co. Aneb obvineny nerovna se odsouzeny …
                    To jen mala technicka pro debilniho cyklistu, ktery se ne a ne podivat do toho zrcatka, aby spatril idiota.

                    P.S: Mistni Kavarenska parta mi dluzi dukaz, ze za tou honbou na carodejnice (Babise) neni Soros.
                    Ja si totiz myslim, ze za tim je Soros a neni to zrovna neco, co bych si cucal s prstu.
                    Rekneme, ze je to muj vysoce kvalifikovany odhad opreny o tisice neprimych dukazu.

                    Jako napriklad:
                    1. V Britanii spachali Skripal falseflag s Novichokem a okamzite obvinili Rusko
                    2. Cesko se okamzite pripojilo k obvinovani Ruska a vypovedelo diplomaty
                    3. Zeman naridil BISce prosetrit, jak to je s temi Novichoky a jestli jsme je nahodou taky neprodukovsli
                    4. Cela Kavarna se sesypala na Zemana, mluvilo se o vlastizrade
                    5. BISka hovno vysetrila, ale primo ustav, co ty Novichoky delal pro nasi armada se priznal, ze to vyrabeli
                    6. Reditel ustavu dostal na hodinu padaka bez udani duvodu
                    7. Zadna omluva Rusku, zadna omluva Zemanovi, zadne prosetrovani Kavarenskych lemplu, kteri prisli s tim osocovanim z vlastizrady a vyhazovanim diplomatu se nekonalo
                    8. Cela Novichok kauza vysumela do ztracena na stovkach vnitrnich nesouladu, i kdyz Mayova do posledni chvile mlatila tu prazdnou otep slamy, aby odvedla pozornost od Brexitu
                    9. Brexit a strategie jeho oddaleni / zneplatneni byl jeden z hlavnich bodu Bildebergu
                    10.Vsecky ty britske tabloidy, ktere celou tu hysterii zacaly vlastni Soros, tezko si lze predstavit, ze by to tiskli bez jeho vedomi a pozehnani

                    Konec pohadky, ale to je jen jedna z tisice, takovych se deje 10 do mesice, akorat ne kazda je s tak dobrym koncem.

                    1. A já už jenom dodám, že pokud by to skutečně byla látka z kmene novičoků a s účinky, jaké měla mít, tak jsou spolehlivě mrtvý nejen oba Skřípali, ale polovina Salisbury, doprdele. Měla to být v podobě A-234 látka asi 8x účinnější, než je VX. To si vážně May myslí, že je zbytek světa kromě ní úplně blbý??Dyť Rusové se tomu musejí řehtat ještě dnes a nejvíc asi Mirzajanov.

                2. No a? Jourová byla taky stíhána, a kam to dotáhla.

      3. Je prostě dobře, že vám tečou nervy a praskají žilky. Voličská a obhajovací základna „kapitalisty-vykořisťovatele“ vybudovaná z tzv. „obyčejných lidí“, z jejichž „mozolů“ Bureš žije a kteří tváří v tvář jeho rozkrádání mu dokonce hledají polehčující okolnosti, to je něco tak absurdního, že kam se na to hrabe Beckett s Ionescem a Havlem dohromady :-).

    1. Babiš byl nejdříve poslanec a až pak koupil Impuls a Mafru. Takže účelofká, kampáň a určitě Kalůsek, vole.

      1. Ale hovno. Mafru koupil v červnu 2013, poslancem se stal po volbách v říjnu 2013, tak nekecej, vole.

        1. Tak jinak, vole, nejdřív založil ANO, tím vstoupil do velké politiky (jak tvrdí ten mamrd Brand), ne až poslaneckým slibem, pak udělal akvizici Mafry v červnu 2013, a majitelem se stal až v říjnu 2013 (zápisem do obchodního rejstříku), tak nepičuj, vole.

          1. CNN: a tim, ze zapis v rejstriku byl az v rijnu nemel na publikaci lzidnesu zadny vliv? Jste takovej debil nebo ho jen hrajete? Nebo jen naiva, ktery netusi, ze rozhodovani co a o cem bude zamestnanec psat ziska majitel zaplacenim kupni ceny a na formality jako je zapis v OR kali bily tesak? Chapu, ze jste asi nikdy nic nekupoval (ja taky ne), ale nejake ty akvizice jsem zazil. Co se pise v rejstriku novy majitel neresil, proste byla firma jeho a jelo se po jeho od chvile, kdy byly podepsane smlouvy a penize na uctech.

            1. Tak jasne vosle, je videt, že si nikdy nic nekupoval*, ale podstata je jinde mamrd Brand tvrdí, že Mafru koupil Babiš před vstupem do vysoké politiky když už měl dva roky politickou stranu kde byl Führer.

              *“…zápis obchodní firmy do obchodního rejstříku je konstitutivního charakteru a k nabytí vlastnického práva k obchodní firmě dochází až samotným zápisem do tohoto rejstříku. Nikoliv tedy účinností smlouvy, na základě které je obchodní firma převáděna. Z toho vyplývá mimo jiné potřeba změny společenské smlouvy či jiné podobné listiny, a to jak podnikatele, který obchodní firmu převádí, tak jejího nabyvatele. Tato změna poté zakládá možnost, či spíše nutnost, podání návrhu na zápis takové změny do obchodního rejstříku a teprve od okamžiku zápisu je nabyvatel oprávněn jednat pod touto „novou“ obchodní firmou.“

              1. CNN: teorie pěkná, ale jste prostě mimo praktickou realitu. Možná byste měl nejdříve něco zažít a pak byste tady nemáchal teoriemi.

                Abych Vám to přiblížil na něčem, co by i průměrný CNN mohl pochopit: k nabytí nemovitosti dochází až zápisem v katastru. Přesto si můžete v kupní smlouvě vyjednat, že ve chvíli, kdy budete mít smlouvu podepsanou a například zaplacenou zálohu, můžete začít dělat, co se Vám zlíbí. Typicky s podmínkou, že kdyby k zápisu nakonec nedošlo, uvedete vše do původního stavu. Ale původní majitel už tam od chvíle podpisu smlouvy nemusí být, je to de facto VAŠE, i když de iure je ještě skoro měsíc v katastru majitelem ten původní.

                Tož asi tolik ke kecům o tom, že Babišovi MAFRA od června nepatřila. Sousedovi taky pozemek „nepatřil“, ale idiot, který by mu vysvětloval, že „to ještě nebylo jeho, protože nebyl v katastru, tak na tom nemohl nic dělat“ by tváří v tvář tomu „nicnedělání“ vypadal – no jako idiot.

                A stejně tak je to s firmami. Právníci řeší smlouvy, management dělá, co nový vlastník chce od chvíle, kdy ten nový vlastník přijde a projeví svou vůli. Nezažil jsem, že by nějaký manažer říkal „no tak to teda ne, já si tady pojedu co říkal Franta, protože Vy pane novej majiteli ještě nejste v rejstříku a tak mě nezajímá, co si myslíte – až budete v OR, zkuste to znovu“.

                Když nad tím tak přemýšlím, nechápu, jak vůbec můžete něco takového plácat. Asi jste fakt naivní a/nebo hloupější.

            2. Jen připomenu „causa Slonková“. Ta Burešovi toho půl roku pod ním dává dodnes pěkně sežrat. Je tam taková animozita, že je už vyloučeno, aby Sába o Bábovi napsala cokoliv bez invektiv. To se prostě nemělo stát a Sába měla vypadnout ihned, když oligarcha koupí noviny. Příklady, jak novináři pod oligarchy vegetují, už tehdy přece byly, Bakaloviny už frčely.

              1. Zaplať Pánbůh za novináře jako je Slonková (ten půlrok bych jí nezazlíval, to je jak prd), když se podíváš na tu mrdku Plesla a jeho squadru (zaraženou 5 let let v Burešově rektu) co jí nahradila tak to přesně odpovídá tomu co za morální odpad podporuje Babiše.

          2. Ta to, že seš vole anarchista, ti ten Babíš nějak leží v krku. Vždyť je to ideální politik, málokdo dokázal stát tak historicky znemožnit.

            1. Je to ublafaný „možná zámožný“ nic, který si akorát vytvořilo anonymní grotesku o anarchii. Podle řeči je to tuctovej hulvát.

      2. Mafru koupil po založení ANO a byl to geniální tah. Každodenní svatořečení Kalouska, knížete a dalších „pravicových velikánů skončilo a k dalšímu vítězství „pravice“ už nestačila dvě základní hesla a to BUBUBUBU komunisti a Kdo je chytrý volí pravici.
        Nic jinýho kluci nepředvedli a Bábovi stačilo jen nastavit náruč.

    2. Tvl, kde se ti dementi pořád berou?
      1) Před volbami Bureš vykřikoval, kolik stamiliard ušetří. Neušetřil nic, stát pod jeho vedením v době růstu hospodaří hůř než Nečasova vláda před deseti lety za krize. Žádné školky za 18 mld z EET nebudou, protože stát nabral 40 tisíc nových úředníků a je dražší minimálně o 30 mld každý rok.
      2) Jen psychopat nechá prohlásit svoje děti kvůli penězům z dotací za duševně nemocné.
      3) Korunové dluhopisy. Kampááááň Kalouska, ale že mu chybělo na nákup cca 200 mil Kč (viz zdroje v daňovém přiznání, kterým mával před kamerou a šlo to přečíst) a ty vzal (a vypral) odkud? Mimochodem policie to přestala vyšetřovat.
      4) Vrátil dotaci 50 mil za čapí hnízdo a tím se v podstatě přiznal, že ji dostal neoprávněně. Finanční úřad normálně dává pokutu 100%, Bureš bez pokuty.
      5) Jeho firma se pokusila získat podvodně dotaci přes dílnu soukromníka, který o ničem nevěděl.
      Nemám chuť vypisovat další průsery toho zmrda dál, ale opravdu si někdo myslí, že je to slušný člověk a že ti demonstranti jsou navedení?

      1. Ale ani proti jednomu z těch bodů chvilkaři neprotestovali.
        „Ani skřeta bych nechytal do léčky klamem,“ řekl Faramir.

        Zbavit se Babiše? Ale ano, ale čestným způsobem, ve volbách.

        1. Ale jo, protestovali. Minimálně proti dotacím (body 4 a 5), to tam bylo na každém druhém transparentu. A začalo to protesty proti Benešové, kvůli tomu, aby nezamázla vyšetřování právě těch dotací.

          Mrzí mě vcelku, jaké množství i docela rozumných lidí je prokrmených tou Babišovou propagandou, jako: kdo po něm, ostatní jsou ještě horší, co dělá špatného, apod. Takhle je třeba brát i ty demonstrace – tam chodí lidi, co mu už tu propagandu nežerou, a chodí tam v naději, že to bude mít aspoň trochu vliv i na ty, co mu to zatím stále žerou.

          1. Technická poznámka. Tihle chytřejší v roce 2010 přemluvili Bábu v důsledku čehož dostala současná opozice silný mandát předvést co umí v důsledku čehož máme nyní na krku Bábu.
            Čili nebýt vás chytrých v roce 2010, nemáme dnes na krku Bábu.

            1. To už ale házíte do jednoho pytle úplně všechny. Já jsem žádnou bábu nikdy nepřemlouval, ostatně jsem v roce 2010 už dlouho ani žádnou neměl. Jen by mě zajímalo, koho bychom tedy podle Vás měli na krku teď, kdyby v roce 2010 vyhrála ČSSD? Furt Paroubka?

              1. Vy jste vzal dva pytle. Do toho s názvem: Žerou Babišovu propagandu jste hodil všechny, kdo nežerou tu svazáckou akci na Letné.
                Do alternativní minulosti nevidím, ale kdyby ODS dostala za ty svoje Řebíčky a podobný borce pořádně na prdel, třeba by se opravdu trochu vzpamatovala a nyní bychom třeba zase měli na krku ODS.
                Mně ODS zvedla DPH na potraviny trojnásobně, u vícečlenný rodiny je to kurevsky poznat, díky zrušení společnýho zdanění jsem v dubnu místo obvyklých pár desítek tisíc dostal na vratce hovno, takže i když Bábu nežeru a nevolím ho, ten ksindl co tu posral na co šáhl a v reálu se choval jak poslední levičácká sebranka a jen zvyšoval daně, tu zpátky taky nechci.
                Dokud budete jen bulet, že lidi jsou blbí a proto volí Babiše, tak se nic nezmění. Super přístup urážet voliče, který chci dostat na svou stranu, skutečně přístup hodný někoho, kdo si myslí, že je o moc chytřejší než ten druhej.

                1. no to by byl vubec idealni rezultat, kdyby kokoti typu Langsama nasrali mlcici nevolici vetsinu natolik, ze by se u dalich voleb sebrali a hodili to tentokrat babovi, Kavarne na truc.
                  To by bylo opravdu epicke a jelikoz se to uz 2x stalo se Zemanem, neni ten scenar uplne nerealisticky.
                  Osobne bych nevolicim doporucil to zkusit, videt Kalouska srat jezky v primem prenosu se kazdy den nevidi.

                2. Opravdu si myslíte, že „docela rozumných lidí“ (píšu já) rovná se „lidi jsou blbí“ (píšete Vy)? To pak činí diskusi trochu obtížnější. Totéž s těmi dvěma pytli – tvrdím snad, že kdo nešel, ten to Babišovi žere? Někdo nešel třeba proto, že by nevydržel ani chvilku poslouchat Piňose, což zcela chápu.

                  Ten ksindl, co ho tu už nechcete, měl proti Babišovi jednu velkou výhodu. A to tu, že když začali blbnout moc, šlo se jich poměrně snadno zbavit, v čemž postupně napomáhaly sdělovací prostředky, někdy policajti a státní zástupci, a nakonec i jejich vlastní strana (ne nutně v tomto pořadí). Tuto možnost u Babiše nevidím – noviny koupené, strana složená ze zaměstnanců, na policajtech a státních zástupcích už se pracuje. Přitom blbnout přes čáru začal nejpozději s odesláním vlastního syna v doprovodu ruské gorily na Krym.

                  1. Jo rozumnej prokrmenej propagandou je pro mě zkrátka blbej.
                    A ne nešlo se jich snadno zbavit. Přestože posrali na co šáhli, média je neustále oslavovala, Kalouska například jako nejlepšího ministra financí ve vesmíru. I když například těsně před nastupující krizí o který už věděla každá uklízečka, postavil rozpočet počítající s růstem 4% a sekl se tedy ve znaménku. Ale ti „docela chytří“ nakrmení propagandou ho zkrátka žrali a státní dluh přitom rostl a rostl.
                    Postavit se těm zmrdům nikdo nemohl, protože byl okamžitě medíálně zlikvidován. Mimochodem, po nákupu Mafry nezačala idnes Babiše protlačovat. Stačilo pouze to, že zmizely oslavné články na geniální duo Kalousek/kníže a neobjevily se články , které by Bábu zařízly hned v zárodku.
                    Navíc se tváříte, jako by měl Bába mediální monopol a přitom se děje pouze to, že idnes píše víceméně neutrálně a všechna ostatní média jsou tvrdě proti němu.
                    Kdybych si musel vybrat mezi Babišem a tím Polpotovským ksindlem, co mlel sračky z Letný na tribuně, tak beru Babiše. Například ta debilní pirátská partaj, je v Bruselu se Zelenými a prosazuje NULOVOU uhlíkovou stopu. Jenže těch 250 000 debilů na Letný za prvý není schopno zjistit, co jsou Piráti zač a co prosazují a za druhý nejsou schopni pochopit, co znamená nulová uhlíková stopa pro jejich životy. Klus v roce 2010 zpíval Za co pane Bože za co a teď na tribuně brečí, aby se ten samej ksindl vrátil k moci.
                    Naštěstí si mezi těma dvěma morovejma ránama zatím vybírat nemusím, takže zatím dobrý.

                    A jinak cituji z dobového tisku: Ministr financí Miroslav Kalousek telefonoval kvůli vyšetřování nákupu dopravních letadel CASA i policejnímu prezidentu Petru Lessymu. Údajně mu vyčítal postup policie a zastrašoval. Poté se mu za výroky omluvil. Premiér Nečas vyčká, až případ prověří inspekce.

                    1. Jo rozumnej prokrmenej propagandou je pro mě zkrátka blbej.

                      nejen blbej, ale uber-blbej a uber-nebezpecnej.
                      Blb zustane jen blbem, s limitovanou schopnosti skodit.
                      Indoktrinovany pouziva vsech svych skillu naplno, akorat ze ma na sobe neco jako kill-switch,
                      takze co jde PROTI jeho indoktrinaci okamzite napadne a co jde s jeho indoktrinaci zase podporuje.

                      Povetsinou byvaji indoktrinovani mentalne poslabsi, viz mistni particka Banikovcu kolem shaneho a spol. ,
                      ale to neznamena, ze by se indoktrinace vyhybala lidem i s lehce nadprumernym IQ.
                      Ja mam naopak odpozorovane, ze drtiva vetsina „lepsolidi“ nejsou dojicky ze statku, ale lehkozivky z kanclu, ktere horko tezko utrapily bakalare.

                      Akorat indoktrinovany, ale nadprumerne inteligentni clovek, ten uz je vyjimecny.
                      Ne, ze by nebyli, ale tihleti maji tendence delat to spise za prachy, nez z presvedceni.
                      Protoypem budiz Drahos, Fiala a tihleti typci..

                    2. Ano, mezi těma dvěma morovejma ránama vybírat nemusíte. Už je vybráno, jedna z nich prostě přišla, teď tu je, zbavit se jí nejde. Mně to vadí, pro Vás asi zatím dobrý. V názoru na Zelené a zejména Piráty bychom se zřejmě shodli víc, než si myslíte. Jenom já doufám, že kromě nich a Babiše existují ještě jiné možnosti. Těch 250 000 lidí fakt nebyli samí příznivci Pirátů.

                      Zkuste se někdy podívat na idnes nebo lidovky v době, kdy má Babiš nějaký problém. Nenajdete tam o tom buď nic, nebo jen hodně skryté a o dost později, případně překryté nějakou zajímavě znějící bulvární zprávou. On to nekoupil proto, aby se psalo, co chce, ale aby se nepsalo, co nechce.

                      No a Kalousek zavolal Lessymu, zjebal ho, pak se mu omluvil, prověřovala to inspekce – v zásadě zkusil to, nevyšlo, brzdy zafungovaly. Babiš Lessyho rovnou nechal vyměnit, a nejen jeho. Nikdo se nikomu neomlouval, nikdo nic nevyšetřuje, a když někdo vyšetřuje, nemůže si být jistý, jak dlouho na svém místě vydrží. Fungující brzdy nikde žádné. To mi teda lepší nepřijde.

                    3. Pražáci taky doufali… To bylo radosti, když se zbavili Krndy. Ale jestli si polepšili, to nevím.

                    4. zatim urcite ne, akorat ze svazaci se poucili z chyb predchudcu a zavedli novy trend tajneho hlasovani o vsem dulezitem aby v budoucnu nemohli byt stihani (staci kdyz se aspon jeden zdrzi), to si nedovolil ani podvodnik Bem …

                    5. Veřejné hlasování může posloužit k tomu, aby volič věděl, jak kdo hlasoval, a podle toho příště volil. Případně se ozval proti těm, kteří hlasují jinak, než slibovali. To jsou jeho výhody proti hlasování tajnému, i když i to tajné hlasování má své výhody.

                      Ale stíhat někoho za hlasování??? To by tady už rovnou mohli vládnout ti policajti. Oddělení moci zákonodárné, výkonné a soudní tu zdá se ještě ve všeobecném povědomí příliš nezakořenilo.

                    6. hlasovani je o prijeti rozhodnuti – pokud tim rozhodnutim je nejaky tunel kterym Praha prijde trbea o velke penize, nevidim problem aby i trestnepravni odpovednost nesli politici kteri byli pro prijeti takoveho rozhodnuti, tajne hlasovani bych minimalne u dulezitych strategickych rozhodnutich s vlivem na rpozpocet zakazl, politik je od toho aby nesl nejen politickou odpovednost …

                    7. Jenže pak se nedivme, že se město zastaví – nikdo nebude chtít cokoli rozhodnout, protože vždycky může přijít nějaký horlivý fízl a prokurátor… Viz snaha zrušit Openkrad, kdy jakékoli rozhodnutí stálo peníze a mohlo být (a taky bylo) trestněprávně napadnutelné… A to bylo v době dávno před Marií Benešovou. Takže o čem jsou ty dnešní demonstrace. Jen hromada svatouškovského pokrytectví.

                    8. https://moodle.prf.cuni.cz/pluginfile.php/46963/mod_data/content/1102/Martin%20Richter.pdf

                      proste ty penize za fce zastupitele … nejsou zadarmo .. nesou sebou take odpovednost a to nejen politickou

                      spatne je ze poslanci, senatori za hlasovani byt stihani nemohou – imunita dle cl. 27 ustavy – kdyby nebyla tak museli sedet treba ti co hlasovali pro ten solarni tunel v minulosti …

                    9. @Langsam
                      Jak zbavit se jí nejde? Zatraceně přes všechny ty kecy furt ještě máme svobodný volby a jestli někdo šlape po demokracii, tak je to například ten bonzáckej šéf Elfů Kartous, kterej sere ježky jenom z toho, že si někdo dovolí mít jinej názor a bonzuje a nechává blokovat na všechny strany. A to mám brát jako náhodu, že zrovna tohodle kripla vybrali jako tlachala na tribuně?

                      Hovno, máme volby a když Babiš dostane tolik hlasů jako teď dostává TOP09 tak půjde.Ale halt dokud proti němu bude stát, to co proti němu stojí, tak bude dostávat 30%. To není jeho chyba ani chyba údajně debilních voličů.

                      Veškerá média hlásají jenom co se jim hodí. Viz sestřel MH17, jeden den všude v headlinu jako na povel zprávy o tom co propagandistická organizace Belingcat zase vyšetřila čtením na facebooku a když do toho malajskej premiér hodí vidle, tak maximálně článeček někde bokem. Zrovna na tom idnesu byl alespoň chvíli na hlavní stránce, jinde kulový.
                      Nebo snad kurva u Bakaly vychází nějaký starostlivý články na téme tunel v OKD? Ale halt Bakala hraje podle not, tak pohoda, Babiš jen trošičku, ale jen trošičku zazlobil a už se veze. Kurva 90% dotací je sméčko a teď se po 10 letech řeší nějaký Čapí hnízdo?

                    10. @Langsam
                      A jinak on už za tu Casu někdo sedí? Leda hovno.Takže výhružky zabraly.
                      Cituji:
                      Na základě obvinění od Generální inspekce bezpečnostních sborů pro zneužití pravomoci úřední osoby a pomluvu byl 29. srpna 2012 zbaven funkce a propuštěn ze služebního poměru.[6]
                      To že pak soud vyhrál už mu bylo platný jak mrtvýmu zimník, i když pravda zavřeli mu hubu flekem v Bretislavě, aby nebyl škodnej.

          2. Takhle je třeba brát i ty demonstrace – tam chodí lidi, co mu už tu propagandu nežerou

            anebo je treba je brat jako komunisticke prvomajove demonstrace,
            kam lidi chodili proto, aby z toho meli prospech/nemeli pojeb

            Aneb drahy Langsame, hovno vis, kdo za temi demonstracemi je, akorat fabulujes a jeste naprosto zcestnou logikou

        2. Ne? A proti čemu? Protestovali proti tomu, že máme pořád ještě jako předsedu vlády trestně stíhaného člověka a že ten ve spolupráci s ožralou na hradě jmenoval ministryní spravedlnosti babu, která za Zemanovy vlády proslula tím, že si předvolávala státní zástupce, aby postupovali podle jejích pokynů a když protestovali, tak se je snažila odvolat.
          Finanční úřady dávají likvidační pokuty za nenamarkované sirky, a přitom Bureš má na triku průsery za stamiliony, o miliardových dotacích nemluvě a jediný, kdo má problém, jsou policisti, co se to snaží vyšetřit.

          1. špatně se to zařadilo

        3. Ve volbách to nepůjde, už jsem psal proč. Protože většina elektorátu nedohlédne dál, než do Kauflandu a svého talíře.

          1. Že sem tak smělý, koho volí, ti co vidí dál?

      2. cyklista: slusny clovek to rozhodne neni a ti demonstranti jsou rozhodne navedeni, protoze kvuli nicemu z toho, co pisete, tam nejsou. Spis nechapu, jak si nekdo 30 let po „sametu“ muze myslet, ze neco takoveho je neorganizovane (bez ohledu na to, jaka je estebak svine).

        1. fatdwi 28.6.2019 v 18:19

          A kvůli čemu tam podle tebe jsou?

          1. CNN: jsou tam prece kvuli „ohrozeni demokracie“ kvuli nove soudkyni. To najednou rady studentstva procitly a jako jeden muz vyrazily do ulic, to da rozum.

            Proste jsou tam, protoze se estebaka nepodarilo odstrelit bez angazovani verejnosti a tak se ti, kteri chteji znovu k lizu pustili do osvedcene demonstracni metody pomoci studentu, kteri vedi kulove, tak jdou, kdyz autorita zaveli. Treba „branit demokracii“.

            Spis mi zkuste rict, jaky je plan, pokud se babise timto odstrelit podari. Co je to ta skvela „demokracie“, ktera bude ubranena?

            1. Ne? A proti čemu? Protestovali proti tomu, že máme pořád ještě jako předsedu vlády trestně stíhaného člověka a že ten ve spolupráci s ožralou na hradě jmenoval ministryní spravedlnosti babu, která za Zemanovy vlády proslula tím, že si předvolávala státní zástupce, aby postupovali podle jejích pokynů a když protestovali, tak se je snažila odvolat.
              Finanční úřady dávají likvidační pokuty za nenamarkované sirky, a přitom Bureš má na triku průsery za stamiliony, o miliardových dotacích nemluvě a jediný, kdo má problém, jsou policisti, co se to snaží vyšetřit.

              1. Nové soudkyni? Snad ministryni spravedlnosti? To je dost rozdíl. Už chápu neorientaci jinde.

                1. cyklista: ok, patek vecer na matlafounu, radeji koncim a sypu si za soudkyni popel na hlavu. Nicmene si stojim za tim, ze na tom nic spontanniho neni a je to organizovane nekym, kdo nerika „dejte to me“, ale rika “ tam toho odstrelte“ a kdyz se to podari, pak teprve se budou demonstranti divit (ne vsichni, pochopitelne). O zadnou „obranu demokracie“ nejde, je to jen zastena pro presmerovani penezovodu, ke ktere jsou vyuzivani (nejen) studenti.

                  Jestli to babu polozi, jiste bude prilezitost probrat, co nam bude vladnout a jak je to najednou skvele demokraticke, jeste ze ty demonstrace byly!

      3. Google dluhová statistika, čísla dát do grafu nejlépe za posledních 20 let a pak vykřikovat jak všichni před ním hospodařili líp.Kde se furt berou ti dementi co si pletou pojmy s dojmy.
        Snad až na těch 40000 ouřadů, mně všechny jmenované body mohou být zcela u prdele a to z toho důvodu, že ostatní před ním dělali to samý.
        Klasika je, že ten hlavní problém jste nejmenoval a ten hlavní problém je skutečnost, že se jednoho dne všichni probudíme jako Babišovi nevolníci.
        Babiš za těch 30% může poděkovat Nečasovi s Kalouskem a ne blbým voličům. Kdyby ti údajně chytřejší voliči nebyli po dlouhá léta ochotni odpustit „pravici“ naprosto všechno a přes všechny ty sviňárny je nevolili furt dokola, nikdy by se Babiš ke třiceti procentům nedohrabal.

        1. Hej cyklisto, pokud chces videt, odkud se

          dementi berou

          tak si nainstaluj zpetne zrcatko a podivej se do neho.

          Aneb pro POMALU CHAPAJICI CYKLISTY:
          -Je Babis zmrd ? Je. Bezesporu. Jeho „finta“ vyvest prachy po korunach, aby se vyhnul zdaneni, budiz zarnym prikladem.
          -Pacha Babis trestnou cinnost, ktera by dala Kavarne munici ho odvolat ? Nepacha.
          Kdyby Babisovi neco prokazali, byl bych prvni, ktery by po nem sel. Jenze na to on je moc mazany zmrd.
          Mohou mu klidne prokazat pochybeni, ale uz mu neporkazou umysl.
          -Pacha Kavarna protistatni cinnost ? Nabadaji media lidi ke svrzeni pravoplatne zvoleneho premiera? Jedou v tom zahranicni tajne sluzby?
          Odpoved: ANO, ANO, ANO.
          Tudiz by asi nebylo od veci podat trestni oznameni na neznameho pachatele a zaukolovat nase tajne sluzby,
          aby „odhalily“ to uzasne verejne tajemstvi, ze o ceske politice rozhoduji sorosovy neziskovky a americka ambasada.

      4. cyklista:
        „…opravdu si někdo myslí, že je to slušný člověk a že ti demonstranti jsou navedení?…“
        ======================

        1.
        Babiše netřeba komentovat, ANO2011 = one-man-party.

        2.
        Demonstranti jsou nepříliš chytrá banda už jen proto, že reagují na mio-chvio svou účastí či finanční podporou.

        * * *
        TY neseš spoluvinu na současném stavu; jsi typický notorický volič ODS.

      5. Je to všechno tak málo pochopitelné. Třeba jako to, že Rusové mají nesmírně rádi a nesmírně fandí německému pop-metalu.
        Accept, U.D.O. Zkuste Rusům na ně sáhnout a roznesou Vás na virtuálních kopytech, plus ještě schytáte nějakého vira…
        Nepochopitelné? Třeba už proti faktu, že v Rusku se téměř nikde bez rizika potlamě nedomluvíte německy??

        1. Rusti motorkari z Nocnich Vlku zase vymysleli bezva echt „ruskou“ kulturu tim, ze jezdi na americkych Harleyich :D
          Jako fakt dobry projev nacionalismu.
          Jeste mohli jezdit na Uralech/Dneprech, kopiich to BMW R71 z Wehrmachtu, to by bylo jeste vetsi chucpe.
          Oni ti Ivani jsou fakt mentalne trochu zvostalejsi, jako , co si budeme nalhavat.
          To je proste jejich styl. Radeji o tom moc nepremyslet a vubec si z toho nedelat prdel, nebot jedna pres hubu prileti raz dva.

  4. Ve spoustě nesouhlasím, zejména tu část o vnějším vlivu z EU – trochu to zní už jak paranoia, ale jedna věc mě na tom komentáři zaujala a to že minutkářům fakt chybí nějaká vize. Osobně jsem na svobodemo nebyl, jednak bydlím fakt z ruky (7 hodin se v tomhle vedru autem nepotahnu), ale hlavně v tom nevidím moc smysl – v podstatě se buď a) bába odstřelí, odejde do tepláků a svobodemo umete plac pro nějaký nový xindl (rozuměj další loutkovládu, která bude mávat tam, kam je někdo přemístí) nebo b) bába zůstane, bude pokračovat ve své krasojízdě dál, jen bude víc lidí žbrblat do piva, maximálně se bude víc psát o jeho přešlapech. Jsem asi naivní, ale asi by to chtělo remont celého systému, přebudování stranického systému, který se definitivně odkopal nebo kýho výra co, aby se tohle prostě znova nestalo – přijde mi, že od Kalvodova falešného JUDra a Sinhy a Báče u ODS se to pořád nějak točí v kruhu, jen s každým okruhem o něco rychleji/dráž/okatěji. Trochu ve stylu GoT… I want to break the wheel, jen k tomu chybí draci a debilní scénáristi na závěr.

  5. paranoia

    Ten tvuj zminovany natlak zvenku (zadna EU, ale SOROS), to neni paranoia, to je hotova vec.
    Podivej se, ty mamlase, co se stalo v Madarsku, okamzite potom, co Orban slapl Sorosovi na kuri oko a zavrel mu jeho „Stredoevropskou univerzitu“ v Budapesti.
    Okamzite „spontanni“ demonstrace proti Orbanovi, ktere by chvilkarum jakoby z oka vypadli.
    To je ale vazne zajimava shoda nahod, ze kdyz nekdo slapne Sorosovi na kuri oko, ma hned na krku „spontanni“, profesionalne zorganizovane demonstrace,
    ktere pozaduji okamzite odstoupeni dotycneho DEMOKRATICKY ZVOLENEHO politika.
    A kdo teda v tom Madarsku vlastne demonstroval proti Orbanovi, kdyz ma >60% podporu, mnohem vetsi, ney Babis ? Mimozemstani ?
    A jaktoze odpurci Orbana maji profi zorganizovane demonstrace a jeho priznivci a odpurci Sorosovzch Univeryit, jakoby ani neexistovali (at uz fyzicky, ale hlavne MEDIALNE)?
    Skoro to vypada, ze jakoze Soros pomoci tech svych „Univerzit“ tyhlety „demonstracni kadry“ ridi, financuje, organizuje a predava jim know-how.
    Jestli tu je nekdo v DUKAZOVE NOUZI, tak jsou to POPIRACI, kteri tvrdi, ze nic, jako Sorosovo vmesovani do politiky neexistuje.
    Ja vim, kardinalni dukaz toho tvrzeni o neexistenci jednoho ridiciho Sorosova centra, ktere to cele organizuje, spociva v tom, ze to tvrdi Sorosomety,
    vcetne nasi Zidovize, takze samozrejme nic takoveho neexistuje, vsechno je pouha konspirace, rofl.
    Jinymi slovy Soros tvrdi, ze jeho natlakove organizace jsou konspirace, takze to musi byt pravda.
    Tomu ja zase rikam dukaz vymekleho mozku.

  6. PAKO: v zápalu diskusí jsem Vám zapomněl napsat, co mi běželo hlavou při čtení těch Vašich sebeoslavných demonstračních odsudků:

    Dnes, s tím, co vše víme, si fakt pořád myslíte, že Vám něco hrozilo? Byl jste stejný užitečný idiot jako ti na Letné dnes. Netušil jste to, pochopitelně. Ale že i 30 let poté si budete připadat jako hrdina, který „bojoval proti režimu a mohl skončit v base“, a dokonce se povyšujete nad užitečné idioty dnešní, to mi přijde jako hodně slušná dávka sebeklamu a selektivní slepoty.

    1. tak ono 89 byl preci jen trosicku o necem jinem nez dnesni demonstrace 2019 … nejde o to jestli hrozilo .. od urciteho kritickeho mnozstvi demonstrujicich uz spis nehrozilo … ulice dala jasne najevo koho podporuje, mela aspon nejaky konstruktivni plan do budoucna, svobodu slova, tisku, spolcovani, shromazdovani, svobodne volby .. oproti tomu dnesni demonstrantni nemaji nic, zadny plan co by delali po odstraneni vlady Babise, navic je to uplne jinej level, vsechny svobody tady mame … je to proste umele vyvolane .. to je ten zakladni rozdil od roku 89 kdy to bylo vice spontanni … LM nevim jestli se sjizdely do Prahy, nejspis ne, jen byli v pohotovosti, navic jeden z meho sirsiho pribuzenstva u nich byl a rikal uz tehdy jasne ze by nesel proti lidem s bouchackou … tenkrat byly opravdu ulice plne a krome Stepana si nikdo netroufl proti tomu jit (navic by to bylo zbytecne uz padla Berlinska zed, Nemecko Madarsko .. maximalne by to u nas bylo krvavejsi bliz Rumunsku ale na trendu ze padl vychodni blok uz to nemohlo nic zmenit)

      1. preci jen trosicku o necem jinem

        Nikoliv, bylo to uplne neco jineho.
        Listopad 89 byl o kolapsu jedne supervelmoci zevnitr – SSSR. A o pmocenskem vakuu v jejich satelitech, ktere si prevzala konkurencni velmoc – USA.
        Vedelo se, ze ten system je prohnily zevnitr, ale nevedelo se, jestli to fakt spadne. Lidi sli s kuzi na trh a meli fakt co ztratit, komunisticka represe jela v osmdesatkach jeste na plne obratky.
        Jako byla tu NDR a masova emigrace lidi pres ambasady do SRN. Ze to Honecker nebyl schopen zatrhnout davalo tusit, ze komunisti ztraceji zivotaschopnost a silu se branit.
        Ale porad tu byli SOveti a vedelo se, ze UV KSC s „kulem v plote“ Jakesem je budou zadat SSSR o vojenskou pomoc, neslo zdaleka nejen o potlacovani demonstraci STBakama, smrdelo to dalsi „normalizaci“.
        A nedejte se vysmat, Soveti meli silu to tu potlacit, Ze nemeli vuli vydat rozkazy, to je jina story, to vime ted, ale tehdy jsme to nevedeli.
        Klidne mohli uplatnit taktiku spalene zeme a misto Prahy mohli Americani nakracet do dymajiciho Cernobylu a misto japonskych turistu v komunistickem metro jsme tam dneska mohli mit vzkvetajici jadernou turistiku.
        Az po listopadu a mrtvem studentovi Smidovi alias Ruzickovi alias Zifcakovi se tak nejak zacalo tusit, ze jdou tluste do tenkejch a ze Rusove hodili rucnik do ringu.
        A pak se hned po zadech demonstrantu a studentu, kteri fakt riskovali uplne vsecko, vydrapali k moci vsichni ti Dlouzi a Klausove a spol. kteri si udelali bezva kariery z US vlezdoprdelismu a z toho, ze se zorientovali jako prvni.
        A samostanou kapitolou byl ozrala Havel, ktery se sicve nezorientoval nikdy, ale ktereho USA vytahli k moci jako uzitecnou a nesvepravnou loutku. A tak vznikla Kavarna, neboli banda havlovych nohsledu…

        Kdybych mel najit jediny stycny bod mezi organizovanym Sorosovym prvnim majem, zvanym CHvilky, tak at hledam jak hledam, jedine , co to ma spolecne, ze nejaci lidi se nekde shromazduji.
        Tim veskera podobnost konci. Chvilkari – to jsou prvomajove pruvody, I s tim oslavnym medialnim obrazem, nezlobte se na me.

        1. ad Vedelo se, ze ten system je prohnily zevnitr, ale nevedelo se, jestli to fakt spadne. Lidi sli s kuzi na trh a meli fakt co ztratit,
          ad A nedejte se vysmat, Soveti meli silu to tu potlacit, Ze nemeli vuli vydat rozkazy, to je jina story, to vime ted, ale tehdy jsme to nevedeli.
          ——–

          17.11.89 uz u nas s kuzi na trh moc nesli, uz to padlo v NDR, Madarsku, cela Mala Strana plna trabantu, to muselo dojit kazdemu …
          proste tehdy uz to potlacit silou ani sovetskou neslo, ani normalizace uz nebyla mozna, uz to bylo prilis rozjete mimo nase hranice, my zase byli az mezi poslednimi, uz se moc neriskovalo …
          podle mne nejaka komunikace s Moskvou asi problehla a po ni bylo UV KSC jasne, ze je konec …

          1. Rumunsko bylo az po nas, viz slogan „porucime vetru desti, plati uz jen v Bukuresti“
            kolik mrtvych by zpusobilo rekneme deset autobusu Lidovych Milici , kazdy se sa58 s deseti, dvaceti zasobniky na hlaven ?
            sto ? dveste ? petset ? Nebo jeste vic, tim, ze by sto lidi zastrelili a dalsich tisic by se uslapalo v nastale panice ?

            1. Ony ostatne navrhy potlacit demonstrace silou a utopit je v krvi padly. Krome LM se uvažovalo i o nasazení tanku tusim z Zatce nebo odkud. Ti chytrejsi komousi to vetovali. Je teoreticky mozny ze tanky by nedojely (i kdyz tenkrat jeste hrozil za neuposlechnuti rozkazu i trest smrti), ale mezi LM a PS VB by se zcela jiste naslo dost kurev co by do demonstrantu klidne strileli.

              1. Otázka je, co by udělali vojáci ZS, protože mezi nima by se zase našlo dost těch, kteří by stříleli na ty kurvy. Viz Sýrie.

                1. Jihocech Honza:
                  ČSLA by rozhodně použít nešla.

      2. Rozhodně bylo v 89 co ztratit. Já sám jsem po 20.listopadu šel za ředitelem kulturáku, jestli „nám“, tedy čerstvě vzniklému OF, otevře Velký sál a jestli si můžeme zapnout ozvučení na mítinky. Byl to sice bývalý okresní tajemník z UH, do funkce ředitele kulturáku víceméně uklizený za svou vzpurnost a za trest, ale pochopil velmi rychle, oč se tu hraje a bez diskuse mi řekl „klíče máš a jsi tu zvukař, dělej co umíš a nezapomeňte po sobě uklidit“. Byl jsem to já, kdo bohužel vedle vydrápavšího se zmrda Jiřího Honajzera, odrazil zmrdovy všemožné snahy tohoto ředitele sestřelit.
        Hned následující den po prvním narvaném mítinku OF, jsem si před barákem všiml auta, co tam nikdy jindy předtím neparkovalo, zelený VAZ 2103, už vůbec ne s divně krátkou anténou a lidma uvnitř.
        Když jsem to auto potom viděl i u kulturáku a všude, kam jsem šel či jel, bylo naprosto jasné, kdo a proč mi dýchá na záda. Byl to paradoxně právě ten ředitel kulturáku, co mi ještě ten den zavolal a požádal mě o schůzku v jeho kanclu. Řekl mi „určitě sis všiml…“ já jsem jenom pokýval hlavou. A on říká: „Víš, myslel jsem si a tak mi to i dobří lidi volali, že to Lorenc už opravdu zastavil. Ale jak sám vidíš, hromada jich jede dál, budou na nás všelijak tlačit a terorizovat, protože ještě pořád můžou a mají na to prostředky. Radím Ti kamaráde dobře, já moc dobře vím, co jsou zač. Dávej si dobrý pozor na rodinu, nikam je zatím nepouštěj, ani do práce ne. Já zítra zavolám na pár míst a zjistím, oč jde a co chtějí“. To bylo prosím ještě 23.listopadu! Následující den ředitele málem ta samá Lada málem sejmula při cestě do kanclu, přechod nepřechod.
        Takže ne, že Praha už byla hotová a upečená – prd zelenej. Ještě 25.listopadu se tady estébáci ochomejtali, vyptávali se v hospodách i lidí na ulicích a pokud víme, bylo jich tu asi šest, tři posádky v třech autech s civilními značkami. Jenom ty divný antény..kdo tomu nerozuměl, nevšiml si – já ano. Pro AM i FM v autorádiu byla moc krátká a tlustá i na půlvlnný prut..
        Ty lidi prostě nebylo možný chytit a dát jim do držky, víte? Do jednoho byli stále ozbrojení ještě toho 25.listopadu, tak tady doprdele nevykládejte, že nebylo co ztratit. V nějaké vyhrocené situaci klidně i zdraví.

        1. servisdok:
          Ano, co vyprávíš sedí – tyhle žiguly (často 2105, tmavě modré, hnědé aj.) měli a tohle se skutečně dělo.
          Ale třeba lidi z jistýho odboru StB už rok předem věděli, že se něco chystá a vůbec nevyvíjeli aktivitu směrem, který by je samotné v budoucnu mohl poškodit. Byli to třeba někteří kontráši u vojenských útvarů…

          A ještě jednu věc, které naivní mio-chvio vůbec nechápou: dle nich se asi ti zlí estebáci rozplynuli a neexistují.
          HOVNO.
          Sedí velmi často jako zaměstnanci velkých měst a krajů, na své manželky mají napsané úklidové firmy a ty pracují pro naše veřejné blaho. Dost se jich najde v rolích hlav bezpečnostních i pracovních agentur atd.

        2. servisdok: 9.11.1989 začali Němci likvidovat berlínskou zeď. Nikdo jim nebránil, nikde nikdo nestřílel, nikde hromady mrtvol. Soudruzi, kteří stáli na straně „nové doby“ měli vše připravené – i to OF. Ne, že by neexistovala žádná možnost, že někdo někde něco posere (ne každý věděl, co se bude dít a měl mít po převratu podíl na lizu), ale střílení do demonstrantů fakt nebylo na pořadu dne, tím méně jakékoliv couvnutí z jednou rozjeté akce.

          Že se řadoví, neinformovaní a nezasvěcení snažili ještě nějak „dělat svou práci“ na výsledku nic neměnilo. A pokud se bavíme o to, co hrozilo – že Vám někdo zničí život, vylejou Vás z práce nebo zavřou do krimu. Nic takového nehrozilo, protože ten režim už byl mrtvý a bylo třeba jen pořádně zatřepat a dát lidem pocit, že jako něco dělají. Ano, stejně jako na jakékoliv jiné demonstraci, mohl někdo něco podělat a mohl nějaký pošuk někoho zastřelit. Jistě to bylo možné, ale také extrémně nepravděpodobné (myslíte, že ti, kteří převrat připravovali nechali ozbrojenou pěst dělnické třídy na pochybách o tom, jestli můžou bouchačky použít? Vy jste se jich bál možná míň než oni Vás a mnohé jen ta bouchačka zachránila od pořádné nakládačky).

          V tu chvíli, kdy se to dělo jste pochopitelně žádnou pohodu necítil a ani ti kolem Vás, kteří nebyli zasvěcení nevěděli, jestli se náhodou nemůže něco zvrtnout. Ale nezvrtlo, protože loutkovodiči nechtěli žádné mrtvé a z toho plynoucí nejistotu, co dav udělá. Dav dělal, co se po něm chtělo, stejně jako ten na Letné.

  7. si fakt myslite, ze vam neco hrozilo ?

    kurva fatdwi, tomuhle ja rikam komplex „po bitve general“.
    Do Prahy se sjizdela Lidova Milice s ostre nabityma sa58 a nikdo nemel ani potuchy, jak zareaguje Gorbacov a Ruda armada, citajici v te dobe cca 70.000 vojaku a tisice tanku a dalsi techniky.
    Nakonec byli vsichni prekvpeni, ze se to sesypalo bez boje, jako domecek z karet, dokonce bych rekl, ze to spoustu lidi ponekud zklamalo :)
    Takze za me , jo kurva, hrozilo nam toho dost. Zadny rumunsky scenar, spise nam realne hrozil vietnamsky scenar, kdyby se v Rusku nejaka klika generalu rozhodla odstavit Gorbacova a udelat si z nas bezva proxy-war uzemi. Taky neni od veci zduraznit, ze ten vietnamsky scenar mohl vyeskalovat k pouziti jadernych zbrani, ktere na nasem uzemi byly take..

    1. zrg1:
      „…mohl vyeskalovat k pouziti jadernych zbrani, ktere na nasem uzemi byly take…..“
      = = =

      Silná fantazie.

    2. https://www.jirivanerek.cz/?page_id=328
      http://www.armytechnika.cz/nabidka/pasova-technika/ostatni-pasova-technika/samohybne-delo-2s7-pion
      ja vim, ja jsem uz takovy paranoik… zadne javory tu nebyly, nene, zadne piony a jaderne delostrelectvo nebylo, nenene, nic nehrozilo, vsecko to byla takova taskarice,
      jako poplacavani se strecu v hospode po ramene po desatem pivu.

      1. zrg1:
        Já jsem na rozdíl od tebe vyškolenej velitel zbraně, schopné používat jadernou munici (nemám sice speciální školení pro ostré nasazení, kterého se dostalo např. pilotům a obsluhám Su-7).
        Takže mi sem nesyp odkazy, kterré narychlo polapeš po internetu.

      2. leda vyskoleny troll, drz se svych chmtrails a bez do pici

        1. zrg1:
          Chlapečku, co je kdo zač si můžeme ukázat zcela transparentně přímo tady. Na to stačí několik otázek k věci.
          Můžeš začít první.

          Do toho ale ty nepůjdeš; jen by se potvrdilo, co seš za užvaněný děcko…

          1. A to je právě ono: „Smetu ho jak hmyz“. Proč? Nemáš tak silné protiargumenty, tak na to jdeš kladivem?

            1. servisdok:
              Jasně, že ho smetu.
              Právě proto, že mám argumenty a on nikoliv.

            2. Ale proč ta agresivita? Vyříkejte si to v extra sloupci třeba na 4.straně, ale snad je zbytečný dělat takový dusno, ne? Hele, nejsem žádný pacifista, jen už té agresivity mám prostě plný zuby. Který médium otevřu, z toho se to valí jak vlna bahna po povodni..

              1. servisdok:
                Tak se podívej, co chemtard napsal:

                „…spise nam realne hrozil vietnamsky scenar, kdyby se v Rusku nejaka klika generalu rozhodla odstavit Gorbacova a udelat si z nas bezva proxy-war uzemi. Taky neni od veci zduraznit, ze ten vietnamsky scenar mohl vyeskalovat k pouziti jadernych zbrani, ktere na nasem uzemi byly take..
                …“

                Fantasy scénář, naprosto ujetej.
                Chemtard, a ty ho bereš vážně…

              2. Nu, vidím, že máte bojovnou náladu. Radím ke klidu zbraní a hlavně dávat dobrý pozor, ať zrg1 nesmete Vás. Důkazy o přítomnosti jaderných zbraní tady jsou, přestože se mnohá proruská média snažila to bagatelizovat. Žádný režim na světě by neutrácel stamilióny na něco tak důkladného, jako jsou všechny tři Javory. Že se tam nenašly žádné stopy po radioaktivitě? A proč by se tam měly doprdele nacházet, vždyť by to ohrožovalo samotný provoz i místně sloužící vysoké, prověřené důstojníky!

                1. servisdok.
                  Jo, tak ten může mést leda listí.

                  A jinak nejde o to, zda tu chvíli ležela nebo neležela speciální munice (opakuju – SPECIÁLNÍ MUNICE, a ta vůbec nemusí být jaderná) v těch skladech, budovaných pro SPECIÁLNÍ MUNICI.
                  Jde o ten fantasmagorický scénář…

                2. Dobrá tedy. Pokud nemáte na mysli ani konvenční, ani jadernou munici, jak speciální tedy?

                  1. servisdok:
                    Chemickou, biologickou, bakteriologickou.

                    Rakety do 122 mm raketometů, obyčejné děl. granáty a další konvenční munice mohla třeba ležet jen tak na hromadě v lese. Těm stačily obyčejné muničáky.
                    Ale už třeba řízené rakety pro vojskovou PVO s poloaktivním navedením musely mít muničák s kotelnou – ukážu ti je na mapách, když chceš, někde bude možná vidět i potrubí k budovám skladů.

                    Samozřejmě spec. munice je ještě náročnější a proto by nevyhovoval ani ten vytápěný či klimatizovaný sklad, takže proto se tu postavily tyhle tři, určené pro zbraně ČSLA (
                    ano, ČSLA…).

                    1. Pokud byly Javory určené pro zbraně ČSLA, proč vznikly na základě bilaterální mezirezortní dohody mezi ČSSR a SSSR?

                    2. podotek:
                      1.
                      Byli jsme členem Varšavské smlouvy.

                      2.
                      Některé druhy spec. munice jsme v ČSSR nevyráběli (např. jadernou) – ta by přišla ze SSSR. Proto byla výstavba dirigována podle jejich nároků už z technologických důvodů.

                      3.
                      V případě nasazení 22. československého frontu by byly tyto sklady využity i pro něj…

                    3. No jasně, byly to sklady munice určené pro případné nasazení čs. frontu, ale rozhodně v době míru nebyly pod kontrolou ČSLA.

                    4. oprava:
                      „22. armády – součásti čsl. frontu“

                    5. To si nejsem tak úplně jist. Proč má tedy většina instalovaných ovladačů a techniky popisné štítky i tabulkové předpisy? Dokonce i výstražné tabulky jsou v češtině, nebo dvojjazyčně. Ruské nápisy byly, pokud vím, jen na vstupních vratech a konci vlečky, všude jinde je všechno v češtině. FVJ, vodovodní i plynová stanice, rozvodny technických plynů, všecky tři diesely i elektrorozvodna je česky.

                    6. Nemůže to být tím, že všechny tři sklady využívala AČR v 90. letech?

                    7. Kromě toho-sklady bakteriologické a chemické munice si tedy představuju úplně jinak. Ty Javory jsou technologicky vybavené na manipulaci pouze s jádrem. Neumím si totiž představit, že by jim tam někde něco „uteklo“ a nepříliš decentralizovaný klimatizační systém by to téměř ihned roznesl do celého potrubí i tam, kde by to pozabíjelo téměř celé osazenstvo. Pro chemii či řadu VX by musely být speciální kobky, každá s naprosto autonomním systémem odvětrání či neutralizace – a to tam není. Jsou tam velkoprostorové kobky, napojené na centrální potrubí, odvětrávané a filtrované centrálně. Takže bakterie a chemii můžeme klidně vynechat.

                    8. servisdok:
                      „… bakterie a chemii můžeme klidně vynechat….“
                      ======

                      To bych tak sebejistě netvrdil už jen proto, že jde o objekty ze 60. let.

                      A nevím, co myslíš tím „na konci vlečky“…

                    9. To jsem napsal blbě, myslel jsem konec té přístupové cesty u hlavních vrat do překládací haly. V nějakém jiném objektu u podobných vrat končily koleje a já to pomíchal.
                      Na druhou stranu – v hlavní manipulační hale jsou po všech stěnách teplovodní konvektory o obrovském tepelném výkonu, pokud budu uvažovat vodu 90/70°C, se kterou tenhle druh a typ obvykle pracuje. Jaderné munici je asi dost jedno, při jaké teplotě se skladuje, jediné, čemu by velká kosa mohla snad vadit, byla tehdejší elektronika ve spouštěčích.
                      Budeme se asi muset smířit s tím, že Kennedy. Tedy, že pravdu o tom, co přesně a kolik tam skladovali, se nejspíš nikdy nedozvíme.

                    10. servisdok:
                      1.
                      Vlečky neměl žádný „Javor“.

                      2.
                      Sám jsem výše napsal, že nejde o to, zda tu chvíli ležela nebo neležela speciální munice, ale o chemtardův fantasmagorický scénář.

                      Chemtard zrg1 mě nesmete, nemá na to – naopak jsem já smetl chemtardů celou řadu, jednoho velmi ortodoxního natolik, že měl strach vycházet, protže se domníval, že ho někdo jakýmsi tajmeným způsobem sleduje na každém kroku.
                      Mimochodem, mezi chemtardy jsou i lidé s vyskokoškolskými tituly…

                    11. Už jsme dost OT, zkusme se vrátit k Letné. Zajímavý postřeh, ze kterého na mě vykoukl teplej Pospíšil. Je obecně známo, že buzeranti jsou bez výjimky cíťové a pacifisté, takže do té party nemohl buzík zapadnout, i kdyby si hrál na hustýho tvrďáka. V teplým podání to vždycky vyzní hrozně směšně. Takový to bububu, nezlob prdelko, nebo ti nabacám! :D
                      https://www.novinky.cz/domaci/509139-czernin-pokud-vlada-nezacne-fungovat-bude-to-resit-ulice.html

                    12. servisdok:
                      Ten chlapec, lokálně zvaný „odvážná školačka“, je hajzlík odmalička.
                      Lézt učitelům do zádě, bonzovat (a když není co, pak něco pravděpodobného vymyslet), vyčůraně podpichovat a intrikovat a hlavně vědět, kdy se tvářit jako kámoš a kdy taky vědět, kdy koho shodit a podrazit – to on umí.

                      Až bude kandidovat na šéfa státu, voličů bude mít dost…

                    13. Jedním slovem buzerant

                    14. Mně buzeranti nevadili do momentu, kdy se poprvé producírovali Prahou.
                      Je to úchylka sexuální preference stejná, jako gerontofilie, zoofilie či pedofilie.
                      Jestli si tedy někdo doma mrdá starou babu do chlupatý prdele a ve špinavých duchnách, je to jeho věc do té doby, než s tím vyleze na ulici a začne po většinově správně orientovaném zbytku společnosti požadovat, aby tomu uznala legitimitu. To je špatně a nikdy se to nemělo stát.
                      Jasně, že jsou to všechno lidi. Pokud tím nikomu a nijak neubližují /včetně přihlížejích a zmatených dětí/ a provozují si to doma, nemám s tím problém.
                      Mám s nimi ale velký problém ve veřejných a veřejnoprávních funkcích. Vždycky se budou chovat tak, jak je jim vlastní a budou kopat „za své“ a bude jedno, o jakou úchylku zrovna jde.
                      Takovému Moravcovi by rozhodně neprošel comingout, kdyby se buzerantům nikdy nedovolilo registrované partnerství a pridy v ulicích velkých měst. Ideální by byl postup, jaký až donedávna aplikovala US armáda, včetně spec. složek. Tam vědí lépe, než kdokoli jiný, jak je jejich přítomnost nebezpečná, minimálně demoralizující.

                    15. servisdok:
                      Samozřejmě, že to je úchylka.
                      A jako taková si nezaslouží jakoukoli podporu.
                      No a ten chlapec si ji nezaslouží, i kdyby byl neúchylný. Je to grázl odmalička.

                      V ozbrojených složkách je to jasné, tam je nutný tvrdý přístup.
                      Že přítomnost úchyla naruší vztahy v jednotce je jisté.
                      Není ovšem vhodné ze stejného důvodu zařazovat na některé funkce ženy, např. smíšené hlídky policie ap.

                    16. Ona taková buzi friendly armáda vypadá dost směšně, ještě než vůbec začne bojovat.

                3. Tak Javory měly smysl v té polovině 60. let, kdy se začaly budovat. Nezapomeň, že tehdy tu SA nebyla (snad možná kromě několika radiospecialistů na hranici).
                  Jakmile tu zahnízdila CGV, Javory už byly trochu nadbytečné.

        2. Přestaňte, oba. Je to nedůstojné myslících lidí.

          1. servisdok:
            Ale houby.
            Ten chemtard moc chytrákuje, tak ať se předvede. Smetu ho jak hmyz…

    3. Jak zareaguje Gorbi se vedelo, SSSR uz dal od kolonii ruce pryc. Co bylo nejisty bylo jak se zachovaj nasi bolsevici. Kdyby chytli vitr ze budou viset na kandelabrech, tak by ty zbrane pouzili, prostředky jeste meli. Zaplatpanbuh ze nedošlo k zadnejm lyncovackam komunistu nebo jejich rodin.

      1. Shane, na mnoha místech ve státě k tomu nebylo daleko. Jako bývalý činovník OF jsem měl k ruce dálnopisnou i telefonní linku a informace, co jiní bohužel neměli. Byl jsem to paradoxně já, kdo na mítincích OF chladil horké hlavy a argumentoval, že oběšením zkorumpovaného předsedy bytového družstva se vůbec nic nevyřeší a že to bude i podle tehdejšího práva i socialistického soudnictví prachsprostá vražda.
        Od toho okamžiku se toho dost změnilo, provokatérské horké hlavy z řad místních udavačů, už na žádný další mítink nepřišly..

    4. zrg1: Cpt. Obvious strikes again:-) Já píšu o tom, jak se věci jeví při dnešních informacích s odstupem 30 let a ty mi napíšeš, že jsem „po bitvě generál“?:-) Vždyť to byla moje pointa.

      Nikdo nebyl překvapen, protože nikdo z těch, kteří převrat organizovali nechtěl riskovat, že si dav budě dělat co chce. A střelba do demonstrantů a hromady mrtvých by rozhodně k pohodovému předání moci a zahájení drancování neprospělo. Resp. ano, jistě někteří překvapeni byli – ti, kteří nebyli „uvnitř“, kteří se neměli dostat k lizu. O ty ale jaksi nejde.

      Kecy o „vietnamském scénáři“, to zase letělo letadlo snad u vás na dědině aspoň pět přeletů a extra koncentrace účinné látky, ne? :-) Tohle se fakt nedá…

    1. MOLODEC PATATA. Ted jeste,jestli tem jeho pindum nekdo uveri. Neco mi rika, ze tomu neveri ani on sam. Smrdi to cele jako S0rosovo hovno.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017