Potíž je v tom, že jak sudeťáci tak větrníky překáží „nadnárodnímu řízení“ v jeho plánech co má se střední Evropou a s ČR.
Proto ten masivní odpor.
Výměna obyvatel naopak je součástí plánu „nadnárodního řízení“ takže to nikdo neřeší a nikdo se nebouří.
Jantar
Proč se Tuna bouří proti americkému KFC zatímco další jedové chýše – kebabárny a rákosárny, jsou pro něj neviditelné ?
Holt jen plní zadání co dostal.
A mezitím hromada francouzských poboček KFC dostala HALAL certifikát.
Už jen čekám kdy vymění jejich „kolonela z Kentucky“ za vousatého „kalifa z Káhiry“ s turbanem a salafistickým plnovousem.
(podobnost s „taktickým plnovousem“ co dnes nosí kdejaký hlavohruď z posilovny, je samozřejmě „náhodná“)
karban
Ach jo. Tak Makrón aspoň zkouší nový Francouze certifikovaně otrávit a ty to teď celý proflãkneš.
Nitus
„Proč se Tuna bouří proti americkému KFC zatímco další jedové chýše – kebabárny a rákosárny, jsou pro něj neviditelné ?“
Tak jsou tady v zásadě dvě možnosti: Za prvé, je to globální spiknutí a Tuna je agentem fašistickofeministickosaláfistické kontrarevoluce, která má za úkol zničit USA prostřednictvím diskreditace jejich fast foodových řetězců. Anebo za druhé, Tuna je novinář jako kterýkoliv jiný, jde mu o publicitu, a průser, spáchaný globálním korporátem, je mediálně přitažlivější než průser spáchaný nějakým Trahn Dongem nebo Alim ibn Asúdem v krámku o velikosti větší koupelny. A jak asi všichni tušíme, tak bez ohledu na Occamovu břitvu to určitě bude ta první varianta, tedy spiknutí…
Arnold J Rimmer
Vysvětlení „protože se posral po plukovníkovo křidýlkách a ne po něčom jiným“ je jenom rafinovaná lež jeho muslimsko asiatsko sionistických chleboráců. Myslím že je Tuňák jednoznačně usvědčen, zastřelit! Odveďte mi z očí toho odporného diverazanta, za chvíli by strkal hřebíky do másla pracujícího lidu!
shifty
Tuna je teda hlavně totální pablb, inteligence moc nepobral a na plno to ukázal v tej první řadě městečka Palerma, kde se moh do vejšky posrat, že mu ženská věšela bulíky na nos a fakt to nedal. A teď exhibuje zase v nějakej tej asian express či co, žena na to vobčas čumí.
S tím KFC to asi trefil, ostatně kdo se po tom kdy neposral, že? Ale investigativní novinář fakt není inteligent, viz. ta svoloč co píše pro růžový právo…
h72
Tuna dělal většinu svého života věci pro peníze. Toho nemůžete brát vážně.
Arnold J Rimmer
Shitfy: Vůbec ho nesleduju, nezajímá mne a ani nějaký ty přiblblý reality šou. Neviděl jsem z toho ani sekundu, Novu ani Primu nikdy nezapnu, takže ani nerozumim na co narážíš. Reaguju jenom na ty hovadiny nahoře.
Že to s KFC trefil, to si kuř, občas jsem tam na Rokycanský schmátnul rychlý stripsy když nebyl čas na pořádný jídlo. Po druhý „střevní viróze“ jsem vyhodnotil tamní KFC jako zdroj potíží a přesunul se k panu Bobika. Od tý doby je klid. Takže o tom, že tam prodávali shnilý sračky, já vůbec nepochybuju a dělali to už bůhvíjakdlouho předtim. Tohle se stalo tak před rokem – dvouma.
Slecna Ling
To Shifty a Rimmer
Njn…Ono se to asi da trochu cekat, KFC nebo Donald jsou start joby pro decka…Deti jsou holt jeste takovy rozlitanejsi a lehkovaznejsi, anebo jeste k tomu stoji za prdlacku managment, co je nuti zdelavat i totalni humusy, pac cisla a KPIs, tezko rict.
Arnold J Rimmer
Ling: To si myslim že jde za vedením firmy a že to byla systémová lumpárna vzhledem k počtu zasaženejch poboček. Osobně mam sice ne tak drastickou, ale podobnou zkušenost se třema.
Když potom vypukla ta aféra v Dánsku a za nějakej čas se tady do nich dal Tuňák, vůbec mne to nepřekvapilo. U mne už měli dávno ban.
shifty
největší punk je nesmrtelnej stánek non stop grillovaný kuře naproti hlaváku u bejvalýho prioru.
Sice tam dělaj fakt zjevové, ale to kuře je prostě dobrý, nebo aspoň dycky bylo. A na rozdíl od těchhle sraček nebo třeba kebabů se to docela dalo i strávit. Ale už sem tam taky dlouho nebyl, už se po nocích moc nepotuluju :-)
Slecna Ling
to shifty
To myslis v Plzni u nadrazi, jo? Kurde, tam jsem asi kdysi byla, byl tam takovej bezzubej upovidanej pan. Je to ono?
shifty
jo to bude vono, je to naproti úhlopříčně u toho nákupáku, teď je tam lidl..
tam se střídali různý existence, alkoholičky, bezzubáči…:D ale ve 3 ráno to po protaženej šichtě bylo jediný jídlo a vždycky to šlo sníst bez nějaký větší újmy… se tam musim někdy stavit, podle mě to furt jede.. :)
shifty
Mekáč ale projímavý účinky tohodle typu nemá. Je to taky shit, ale rozhodně lepší než kfc.
Samozřejmě, že je lepší cokoliv jinýho, vo tom žádná, i když někdy…
Slecna Ling
To shifty a AJR
To jsem taky slysela, ze Mekac az tak desnej proti KFC neni, ale neberte me vazne, ja v ty Praze fakt uz skoro nejsem, tak vychazim jen z toho, co rikaj kamosi a rodina. Btw. Co je tam tedka za dalsi fastfoody? Mate treba Wendy’s? Nebo Domino? Nebo Pandu Express? A pokud jo, jak to vypada tam? Tady Domino slusny, ale nikdy nejist kureci. Pizza ok, pasta ok, ale velkej zazrak se nekona, i kdyz na posrani to zas neni. Takovej affordable food, kdyz se cloveku nechce varit nebo ma hloubs do kapsy.
Arnold J Rimmer
LIng: Dole jsou Popeyes, ale nevim jaký to je. Ty donášky jsou jenom nouzovka když se nestíhá nic dělat, ani to blbý pesto a je hlad. Neumim si představit jíst to furt.
Slecna Ling
To AJR
No jasne, to furt nejde. Ja se k tomu taky vzdycky uchyluju z nouze, kdyz jedu z prace a nevzala jsem si svoje. Popeyes se narazove da, coleslaw maj slusnej a brkasi taky, ale s Louisianou a jejich kuchyni to ma spolecnej fakt leda ten nazev. To neni NOLA food. Ale kdyz uz klevetime o tech fast foodech, nevite o nejakym prima stanku se smazakem v housce, idealne hermelinem v Praze? Muj oblibenej na Palmovce mi zrusili.
shifty
Na FB kantýna znalců, tam teď furt nějakej byl, myslím u globusu v Ph..
Stodůlky Baumax, na zmíněné stránce považováno za svatostánek… :-))
Slecna Ling
To Shifty
Jeee, slusne….Diky :-)!
Arnold J Rimmer
Svatostánek je jenom jeden jedinej, a to je Avie u zimáku a jejich černá klobása!
shifty
Arnold J Rimmer 6.5.2026 v 22:29 – Sakra tu jsem dlouho neměl, no taky sme dlouho nebyli na hokeji, to je pravda.
Arnold J Rimmer
To nemůžu sloužit. Smažák je pornojídlo, to sem neměl snad třicet let. :))
Slecna Ling
To AJR
Jak pornojidlo :D? Jako tak vulgarne, animalne dobry? Anebo se ti na to jidlo kazdej vrha a je z toho jidelni grupac a tobe nic nezbyde :D?
Arnold J Rimmer
Ling: No spíš tak jakože německý fekálporno. :))))
Slecna Ling
To AJR
No co no, aspon mi nevytvaris konkurenci. Takovej hermelinek…Nam, nam. Ale tatarcicka musi bejt domaci, na to jsem pes.
Arnold J Rimmer
Ling: Nedá mi to nevzpomenout na klasika Vincenta: „Jo, na vlastní voči sem viděl jak to v tý sračce topěj!“
Slecna Ling
To AJR
Co ti neni rovno, po tom ti je…tatarka!
Slecna Ling
Ale kdyz uz se bavime o jidle, politujte me…Nejaka hlava pomazana nam v praci vymyslela, ze budem na dalkovejch letech delsich nez 10 hodin servirovat 3 jidla. Jo i v ekonomce. Jak to jako budem do psich usi stihat? Tady neni na palivo, ale se zradlem budem oslnovat, achjo…
Slecna Ling
3 teply jidla myslim, to je vzdycky servis dlouhej jak nedelni mse.
Arnold J Rimmer
Ling: jen si to ještě užij, až se ručníkářům dostanou do ruky stíhací drony, bude po hehe a ty budeš dělat konkurs na Queen Mary III. Tam bude místa i času habakuk.
Slecna Ling
To AJR
Hele, ted vazne…Myslis, ze se to vyostri? My jsme teda v praci jak na jehlach, ale nikdo se zatim oficialne nevyblil. Krome teda vagniho emailu, ze v Evrope asi nebude kolem cervence mozna palivo.
Arnold J Rimmer
Ling: Nechci tě strašit, ale myslim si že jo a JET A1 bude ještě ten nejmenší problém. Já už jsem si preventivně začal zvykat na cesty trajektem. A zjistil jsem že je to příjemnej návrat do doby kdy bylo na všechno dost času.
Slecna Ling
To AJR
Chytnes tam ten, ten ta hentavirus a bude ti ouzko. Ale jako fakt myslis, ze to bude v prdce???? Jako kolik tomu davas procent, ze se to posere?
Arnold J Rimmer
Za ty dvě hodiny mne hentenvirus nedožene, dam si kafe u Inda, koupim neco harantům v duty free, když bude počasí, pudu se podívat na bílý útesy, to mam rád, no a jsme tam.
Prakticky sto procent. Posere se to přesně v momentě až první kretén sundá tou hračkou první ajroplán. Ta technologie ohromně zlevnila a je to obrovskej průser. Ty fotky bagáže, panenek a brejlí v korunách stromů pak v médiích dodělaj ten zbytek.
Otázka nezní jestli, ale kdy a kde.
Slecna Ling
To AJR
Tak ted se mi do toho Frankfurtu hodne chce…
Arnold J Rimmer
Ling: Já za to nemůžu. Jak hodim do tý trouby polínko, ono se to kolikrát rozfajruje a já pak vidim ti výjevy.
Tobě se ale nic stát nemůže stačí jenom abys měla důvěru ve svou šťastnou hvězdu a všechno bude OK.
Slecna Ling
To AJR
Ne, to je dobry. Jses hodnej, ze se o tom se mnou bavis. Doma o tom mluvit nechci, staci ze mame starosti s tim Nemcem, co krade veci a ta pece nam dava, tak nechci jeste zacinat o tomhle. No a v praci zas nikdo nic nevi, takze bud lidi panikarej az moc, nebo jedou pstrosa, ze nejak bylo, nejak bude. Jako nebylo by prijemny prijit o flek. A bylo by samo uplne desny, pokud by to nejaky letadlo stalo zivoty. Je to hruza. Uz aby byl ten oranzovej kreten v prdeli.
Arnold J Rimmer
Ling: Krom toho ber to z lepší stránky. Do cestovní letový hladiny to pravděpodobně zatim nedosáhne, krom toho cesta do FRA je převážně nad mořem, rizikový je vlastně jenom přiblížení a stoupání do letový hladiny a to je vlastně nebezpečný i bez toho. :)))))
Arnold J Rimmer
Ling: Tohle s Trumpem moc nesouvis(, došlo by k tomu tak jako tak. Na UA ty technologie dneska jsou, dřív nebo pozdějš se to ven dostane a kreténů je plnej svět…
Slecna Ling
My zas tady u nas rikame, ze nejrizikovejsi je cesta na letiste, obzvlast na to nase :-)
Arnold J Rimmer
Ling: To je jistě pravda. Udržuj si 33000ft. :)
Arnold J Rimmer
Ling: Klidně se tim naper a praskni si jak je ctěná libost! Já jdu zase po starejch jednoduchejch jídlech českejch a italskejch babiček.
Slecna Ling
To AJR
A just si prasknu! Abys videl! Ale nez to udelam, doporucuju ti teda sicilsky Paste di mandorle. Mas rad tresne, vid? Je to az nestoudne jednoduchy a oslnis vsechny od tchyne az po zvirectvo.
Arnold J Rimmer
Ling: Jo mam, křupky nejradši. To jsou ty s proteinama. Já se snažim moc nevařit, leda bych měl náhodou náladu. Jednak mne to moc nebaví a jednak by pak neměly ten úžasnej pocit svátečního dne.
„Ideální rychlá svačina, která dodá potřebnou energii malým i velkým“
Tuky 39 g, z toho nasycené mastné kyseliny 28 g, Sůl 2,4 g
40 g / 70 Kč
A to se fiplatí
Arnold J Rimmer
shifty: já myslel třešně chrupky. :) To jsou křupky, ptž ten červík vždycky křupne. Náhodou, to sicilský tentonoc vypadá na papíru dobře!
Na brambůrky je expert moje kočka, jde po nich jak slepice po flusu, naprosto šíleně. Asi kvůli tý soli. Musim je před nim schovávat aby si neoddělal ledviny,
shifty
no votevřeli nám tu s velkou slávou popeyess a to se moc žrát nedalo, maso suchý a hranolky strašně překořeněný do bbq. Bib burger, sem tam pizza na rohu, některý samo domo fastfoody jako NY chicken burger na americký taky bejval good, ale já už to moc nežeru. Jinak dominujou kebaby, některý jsou vcelku good. Bohužel ubejvaj grilovaný kuřata, což považuju za jeden z těch lepších a stravitelnějších fast food stylů.
Arnold J Rimmer
shifty: grilovaný dinosaury mají furt v kaufu na Borech, ukroši to kupujou jako divý, protože to je za příznivou cenu. Ale je to Babišovo kuře udělaný nějak asi zdravě, takže je to vycmrndlý, je to hnusný a žrát se to nedá. Na parkovišti tam jezdilo autíčko s grilovanejma kuřatama, ale jestli ještě jezdí nevim.
Slecna Ling
To shifty
Na Opatove bylo prima senza kure. Tak kdybys mel cestu. Je to teda v tom desivym suterenu, u vychodu z metra, kde to kazdou chvilku vypada, ze te nekdo odpraskne nebo okrade, ale ve dne se da.
shifty
ajr: no jenže tam se to nedá žrát. dobrý kuře maj u klánů na slovanech a měli super v jungmance, ale tam už se na to vybodli a pak tam krachnul jenda burger, což byl těžkej průměr za nadprůměrný ceny.. .
SAVP: Ta tvoje dojemná starost o on topic mne rozplakala, zkusim udělat stojku aby mi slzy natekly zpátky do oka. Co bude následovat? Budeš hlídat limit debilních otázek v jedný větě?
Arnold J Rimmer
Mekáč si občas přinese Rimmerová a nestěžuje si. Já to nejim, když už mi něco veze, tak od číňana vedle, akorát jí to vždycky prohlídnu jestli v tom pytlíku nemá hračku.
shifty
Já si mekáč tak jednou za 2 měsíce dám, mam rád hrany protože jsou slaný jak bejk a doubblecheese, protože mi připomíná kámoše co zařval zbytečně mladej, takže asi tak.
Tak tomu říkám důvody pro konzumaci sr….
Na co umřel? Na konzumaci přesolených, smažených jídel?
Naturopat
Pro představu o čem se zde bavíme: za základě cca 140 Benešových (de facto „spojeneckých“) dekretů bylo zabaveno asi 2,5 mil. ha zemědělské půdy (pole, lesy , sady …) a tisíce budov a celých objektů (obytné, zemědělské, průmyslové, komerční, reprezentační), převážně majetek Němců a Maďarů, a šlechty, zabavený osobám, označeným za kolaboranty. Tyto majetky jsou nyní v rukou státu, armády, obcí, škol atd. Takže tzv. prolomení dekretů (tedy vypořádání / navrácení) by mělo poměrně značný dopad, především na státní majetek, tedy na každého.
Nechce se mi to dohledávat, ale nedávno už byly prolomeny, jednalo o majetky nějakého šlechtického rodu. Jenom třeba ty Lichteštejni, za které tu tak silně lobuje hradní generál, si nárokují mimo jiné zámky Lednice a Valtice, stovky dalších objektů + cca 60 tis. ha pozemků.
Ko-za
To Hradní hovado dokonce vyjelo do Štrasbugu přesvědčovat českou soudkyni evropskýho soudu, aby rozhodla pro ty nácky.
karban
Co na tom nechápeš? Prostě každý „skutečně demokratický“ český prezident má taky svého aristokratického pána. Venca Flaška měl Schwarzenberga, Pávek má zase Liechtensteina. A třeba se dočkáme dalšího speciálního zákona.
h72
Havel měl své pány (a sponzory) již dřív a dokonce ti komunističtí páni proti nim nešli.
princdrson
co mají komunisti radši než maminku? valuty, synku, valuty
h72
Tak, tak.
karban
Samozřejmě, proto jsem napsal slovo „taky“. Dokonce i když pomineme rum, myslivce a marlbora nebo aspoň sparty, tak kníže nebyl jediný pán – byl také něco jako zprostředkovatel a už dlouho před ním byly, dneska by se řeklo „zájmové skupiny“ jak tuzemské tak hlavně zahraniční.
Chtěl jsem poukázat na podobnost se současným prezidentem.
A teď to vyzní divně, zvlášť ode mne. Ale v jednom se musím kořaly zastat. Přestože byl v podstatě servilní sráč, pořád v něm hlodal ten rádoby umělec, myslitel a rebel. A tím pro své loutkovodiče představoval jisté riziko.
To u Pávka nehrozí. Je blbější, ale zase jak se má chovat a co žvanit, to si pamatuje. A hlavně jako čistě kariéristický lampasácký zmrd vždycky splní rozkaz, ať už mu zrovna velí nadřízený z KSČ, z Čs. lidové armády, z NATO, z EU, z Aspen Institutu, račte si vybrat.
h72
To bylo tady v kraji. A stane se to precedenčním rozsudkem, to je jasné.
Christoph Lippert, po svém zvolení za mnichovského Kreissobmana, oznámil na srazu Sudeťáků z tzv. “Severního teritoria” (Liberec-Jablonec) konaném v německém Trappenkampu, , že “díky úspěšnému ovlivnění mladé české generace budou brzy Benešovy dekrety zrušeny, a na území České republiky budou opět oficiálně vráceny historické německé názvy.” Jak Lippert doslova řekl v Trappenkampu – Tyto nápisy budou brzy dvojjazyčné, stejné jako je tomu už například v lužickosrbsky hovořících oblastech.
Posseltův mnichovský Kreissobman Lippert však má i další plány, a z nich by měli Češi i Slováci mimořádně zpozornět. Christoph Lippert například na jednání s představiteli a poslanci za TOP-09 konaném v Plzni doslova řekl: “Už ve starém Rakousku-Uhersku bylo zavedeno mnoho nařízení, která sice možná předběhla svou dobu, ale která ovšem lze dnes konečně zavést zpět do EU, pokud se tedy doufejme, EU nezhroutí kvůli nacionalismu, jak se to k naší velké škodě stalo se starým Rakouskem-Uherskem.“. (Celý zdrojový text zde v PDF, Lippertova slova najdete na straně 17 originálního německého textu.)
Pomineme-li, o stavu české současné politiky mimořádně vypovídající fakt, že se na Posseltův sraz do Brna, za který tomuto vůdci Sudeťáků osobně odpovídá i Lippert, už nahlásila i bývalá hlavní zemská vedoucí politické party TOP-09 Pekarová-Adamová, zbývají nám stále nevyřešené otázky, proč my Češi a Slováci máme litovat konce Rakouska-Uherska? A hlavně proč si máme, nějakými odsunutými Sudeťáky, kteří nás notabene chtěli za Hitlera vyhladit, nechat zpátky nadiktovat zavedení “jakýchsi pokrokových zákonů” tohoto mimořádně zpátečnického autoritářského státního útvaru, který byl už rozhodnutím obou našich národů, i všech vítězných mocností I. světové války, v roce 1918 definitivně pohřben !?
A na tuto otázku odpověděl už 24. února 2024 v Mnichově před nadšeně povykujícími hloučky svých německých a ukrajinských stoupenců Lippertův Sudeťácký nadřízený Bernd Posselt takto: “My teď hned potřebujeme vytvořit Spojené státy evropské! Protože jedině Spojené státy evropské dokáží nahradit Spojené státy americké!”. A na tomto shromáždění Posselt dále vykřikoval, že Ukrajina musí být okamžitě vyzbrojena německými dalekonosnými raketami Taurus, a musí těmito raketami začít ostřelovat Rusko. A Rusko musí být poraženo, aby se Ukrajina i Německo staly základem nově vytvořených Spojených států evropských. A tyto Spojené státy evropské musí vzniknout, aby Slovensko a Maďarsko nerozvrátily EU, a aby bylo dalším “lavírujícím národním státům Evropy” navždy znemožněno zabránit vzniku jednotné evropské říše, (která nahradí dominantní roli USA ve světě), v originále záznamu Posseltova projevu: Vereinigten Staaten von Amerika ersetsen!
Chramostejl
Zpravy radia Jerevan:
Otazka: Je pravda, ze ChL prohlasil, ze diky ovlivneni mlade ceske generace budou brzy zruseny Benesovy dekrety?
RJ: Ano, je pravda, ze ChL mluvil o Benesovych dekretech, zapsano je, ze mj. prohlasil: „Es gäbe derzeit viele gemeinsame Veranstaltungen, die Hoffnung machten, dass die Gegensätze überwunden werden. Da nach der Erlebnisgeneration nun jüngere Menschen die gemeinsame Geschichte aufarbeiten, könnte Lipperts Version bald eintreten — nämlich, dass die Benes-Dekrete fallen und sogar doppelsprachige Ortsschilder eingeführt werden, wie es z.B. in den sorbischen Gebieten auch der Fall ist.„, coz RJ preklada jako „Mnoho spolecnych akci, ktere v soucasnosti probiha, dava nadeji na prekonani vzajemnych rozdilu. Protoze ted nasi vzajemnou historii resi mlada generace, mohla by se Lippertova vize brzy naplnit – zejmena zruseni Benesovych dekretu a treba dojde i k zavedeni dvojjazycnych napisu podobne, jako v srbske Luzici„.
Komentar RJ Toto prohlaseni ChL pochazi ze setkani sudetskych Nemcu v Trappenkampu v cervnu 2015, ktereho se zucastnilo 40 lidi… („Ihr 5. „Nordraumtreffen“ veranstaltete die SL-Landesgruppe Schleswig-Holstein Ende Juni in Trappenkamp. Leider nahmen daran nur 40 Personen teil.“)
Otazka: Je pravda, ze Lippert osobne odpovida Poselltovi za prubeh SDT v Poli?
Odpoved RJ: Tuto skutecnost se RJ nepodarilo overit. Pravdou ovsem je, ze ChL je kontaktni osobou za stanek krestanskeho sdruzeni Ackermann-Gemeinde.
Komentar RJ Pro RJ by vetsi „problem“ predstavoval Manuel Rommel…
Otazka: Je pravda, ze Lippertuv stanek je na prvnim, nejcestnejsim miste seznamu stanku?
Odpoved RJ: Ano, stanek ChL je na prvnim miste seznamu.
Kometar RJ: RJ povazuje skutecnost, ze nazev „Ackermann-Gemeinde“ zacina prvnim pismenem abecedy a seznam je razeny abecedne za skvely a mimoradne prohnany tah SDL…
Vostatně zlo nikdy nespí a jeho pomahači, t. č. mj. tadle sudeťácká verbež, taky ne. Navíc kdelijaká tadle svoloč ráda spojí síly ke společnýmu cílu, vod kterýho si slibujou, že se na tom přiživí, i když jinak by spolu nepromluvili slova, a uhnijní stády sou pro kdejaký tydle libtardský kurvy vlhkej sen. Je to krásně vidět na celé činnosti z uhnije za posledního čtvrt století, ta permanentní tlačenka na likvidacu svobod pohybu, svobody slova, permanentního šmírování všude, zákazy zbraní (svoboda a možnost se bránit, a to mj. ai před nima), aut (svoboda pohybu), celkově sraní se do všech, aby lidi nemohli svobodně žít a museli jet podle zkurvenýho diktátu (rozjebání zdrojů energie, nařizování obskurních zelenejch kurváren třeba k vytápění, a tak). A to všema prostředkama, viz permanentní tlačenka proti olovu (jako nepřímej způsob opět k omezování zbraní), nebo naposled s tou svobodou na lžinternetu; s velkým vypětím prašivý zmrdy vyhodijou ze dveří, a už se ty kundy hned serou zpátky voknem s návrhem eště horším, než ten přetím.
Kdo todle bude permanentně rozhovňávat že vlastně vo nic nejde je buď jenom tupej kretén, nebo to kreje záměrně, a pak je to kolaborantská sviňa, tak si vyber kam patříš sám, šmejde. Že starý sudeťáci (a jiná rádoby šlechta) vychcípajou nic nemění, hlavně ti největší šmejdi by si zase zhrábli bilionový majetky, což je hodně velký lákadlo pro kteroukoli generacu. Kde staří zmrdi skončili, mladí pokračujou dál.
Vono se to tady hezky kecá, ale tady v kraji už oblastní soud (a odvolací, vyšší, soud to potvrdil) po 80 letech vrací nějaký majetek nějakým Němcům. Je to precedens a my tu máme precedenční právo, v jistém slova smyslu (jak kdy, po českém způsobu).
Max Otto von Stierlitz
Děkujeme nadstandardně!
LD
Nebyl bych tak přísný a některým vhodným Němcům v budoucnu dovolil počeštění, zbytek nechť zanikne v chalifátu. :-)
Max Otto von Stierlitz
Já bych připojil Česko k Bavorsku
LD
Snad Bavorsko k Česku. :-)
Max Otto von Stierlitz
To máš jak pěšky za vozem
Dissenter
WW2 je dosud jediný konflikt, který ani s časovým odstupem není vykládán jako „normální válka o území“, ale perseveruje se na absolutním zlu a absolutním dobru. To jednak není pravda a ani to není rozumné; všechny války byly dobojovány tehdy, kdy si potomci soupeřících stran podali ruce a řekli si, jací byli jejich předkové kokoti.
Nejsmutnější na celé věci je fakt, že při čtení hysterických a planě vlastenčících Prousků (plus dalších diskutujících) se jeví Panevropa a byrokratický mordor Bruselu jako vcelku přijatelná alternativa.
Nevypsal někdo referendum o připojení ČR za spolkovou zemi Německa nebo stát USA?
Jihočech Honza
Protože to nebyla „normální válka o území“, jak třeba když Alsasko-Lotrisko přešlo z Francie do Německa a pak zase zpátky, nebo když Krym změnil vlajku z chochlovské na ruskou. Změna území v nacistickém podání znamenala hrůznou smrt milionů lidí a vyhnání nebo zotročení milionů dalších. Ve 20. století!
A proti současnému Bruselu se jako přijatelná alternativa jeví i ruská sféra vlivu.
Dissenter
No přesně o tom mluvím. Nebudeš tomu věřit, ale i Třicetiletá válka, která zasáhla životy lidí ještě víc než WW2, byla za určitou dobu nazírána historicky a ne ideologicky.
Jihočech Honza
To je špatný příměr. Třicetiletá válka byla samozřejmě destruktivní stejně jako východní fronta, o tom žádná. Ale nešlo v ní o zastavení lidožravé mocnosti, která by pokryla svět temnotou. Kdyby drtivě vyhráli Habsburkové, byla by větší část Evropy katolická, ale život by šel dál. Kdyby ztratili císařský trůn a stala se z nich chudá říšská knížata, i pak by šel život dál, jen bychom přišli o spoustu nádherné barokní hudby.
Dissenter
Jedno Temno už jsme tu měli:-)
Tak či onak, kdyby vyhrál Hitler nad Stalinem, režim by se zcivilizoval podobně jako za Chruščova, Brežněva, a tak dál.
Evidentně to chce ještě pár generací, než zrušíme zákon proti pochybování o oficiální historii a pohled se trochu změní.
karban
Určitě?
A jak moc se režim „zcivilizoval“ třeba v takové KLDR?
Jihočech Honza
V KLDR ne, ale v Číně nebo Vietnamu se poměry změnily výrazně.
Dissenter
S určitostí nelze říct nic. Ale při pohledu na socialistický tábor, jehož pretendenti vyvraždili víc lidí než Hitler, bych si myslel, že civilizovanost bude podobná, ne-li větší (přece jen, asiati … )
leon
A jak vidíš kapitalistický tábor? Není náhodou on příčinou dvou světových válek??
Vzhledem k probíhajícím zločinům kapitalistického režimu myslíš, že těm číslům o desítkách milionech mrtvých „diktátorem“ Stalinem se dá věřit?
Co je „civilizovaného“ na tom, že kapitalistický režim škodí zemím, které se nechtějí podvolit až tak, že kvůli tomu umírají děti?
Dissenter
Jako optimum. Není.
Dá.
To je zas co za blbinu.
leon
Co je to za blbinu? Aha, ty jsi ten neinformovaný idiot
USA od druhé světové války zabily více než 20 milionů lidí ve 37 „obětních zemích“ https://1url.cz/XuJsE
Jacob G. Hornberger: Ošklivá studená válka proti Kubě opět zvedá svou odpudivou hlavu https://1url.cz/JeGiQ
Sankce USA zabíjejí obyčejné Venezuelany, ale OSN neposlouchá! https://1url.cz/xeGiW
Zde jsou některé příklady a studie často citované v diskusích o dopadech sankcí USA:
Irák (90. léta): Nejčastěji citovaným případem jsou sankce OSN vedené USA proti Iráku po válce v Zálivu. Odhady počtu úmrtí, zejména dětí, se pohybují ve stovkách tisíc až přes milion. Studie UNICEF z roku 1999 naznačovala zvýšenou úmrtnost u dětí do 5 let o půl milionu, ačkoliv přesná interpretace těchto čísel je předmětem debat.
Jaký režim tedy může za dvě světové války?
Dissenter
Nelze obviňovat výrobce nožů z vražd zapíchnutím a už vůbec nelze nikoho nutit s kýmkoli obchodovat nebo podporovat. Víc se těmi žvásty probírat nebudu.
A snažit se obviňovat USA ze zodpovědnosti za maďarské oběti ruské invaze v 1956 ( During the uprising broadcasts by the U.S. Radio Free Europe into Hungary sometimes took on an aggressive tone, encouraging the rebels to believe that Western support was imminent, and even giving tactical advice on how to fight the Soviets. ) je už úplná sračka.
Jihočech Honza
Neměli, to jen soudruh spisovatel Alois Jirásko napsal román stejného jména.
Ano, ten režim by se nepochybně časem zcivilizoval, ale nepochybuj o tom, že by vyhlazení Židů dotáhnul do konce a vypuzení Slovanů někam za Dněpr taky.
Dissenter
Chtěl bych si přečíst, co o WW2 budou psát historici za 200 let. Zatím se vše posuzuje velmi pochopitelným, ale přesto ahistorickým, hysterickým a jednostranným prizmatem.
fatdwi
JH: no tak „vy“ jste temno samozřejmě neměli, stejně jako se nijak špatně neměl Hitler a jeho kámoši nebo Husák a jeho kámoši. Holt ne všichni sdílí Váš pohled, když Vám přišlo v pořádku terorizovat ostatní.
Souhlasím jen na půl – kdyby měl Hitler možnost, dotáhne ten endlosung do endu, to je jisté. Ale i když ani nám by se moc dobře nevedlo, za Dněpr by nás nehnal, protože potřeboval schopnou a kvalifikovanou pracovní sílu a v civilní době by se hrany významně obrousily, protože by se změnily priority. Dnes bysme ale rozhodně nežili v ČR a pravděpodobně ani ve spolkové zemi česko-slovenské, z pohledu ovládnutí teritoria, asimilace obyvatelstva a obraně před národní revoltou by bylo mnohem lepší to tady rozsekat na menší kusy. Jižní Moravu přiřadit k Vídni a nechat vládnout Dietrichsteiny z Valtic nebo Lednice, severní Moravou spojit s částí Polska, západ přičlenit k říši, Vás taky, ale do jiné země. Genosse už by jistě něco vymysleli.
Jihočech Honza
A že jste se ozval zrovna Vy, však je to všechno stejná píčovina, jestli je v kostele farář nebo pastor je přece jedno…
Celá ta strašná rekatolizace spočívala v potvrzení o zpovědi jednou ročně, což spravilo pár krejcarů, nikdo si nechtěl problémy, nálada obyvatelstva Ia, jako ve Švejkovi.
Po válce se měli špatně všichni, města zchudlá, vesnice vypálené a k tomu věčné války s Turkem (nikoli tím od Motoristů), zdanění, druhé nevolnictví… Když už se objevil inteligentní a schopný vládce (Josef I.), tak ho v mladém věku zkosily neštovice. Ale přežili jsme to, a vytvořili krásu, na kterou se celý svět jezdí dívat.
Jsem zvědav, jaké památky zbydou po liberální demogracii.
Dissenter
Církev dělala stejnou chybu jako komunisti, brala lidem svobodnou víru, svobodnou duši.
Sklonit se před hegemonem a začít vyznávat jeho víru nikdy není „jenom potvrzení“.
Jihočech Honza
Jenže tím hegemonem po třicetileté válce nebyla Církev, ale císař a král. Cuius regio, eius religio, jak to chtěli protestanti, tak jsme konali bohužel i my, příklady táhnou.
Dissenter
A protože se na to díváme už dnes nestrannýma očima, můžeme říct, že obě církve se svého času chovaly jako pěkné sebranky.
A nemá smysl zakazovat kříž a toho pána visícího na něm, ale z historie se poučit a zvěrstva neopakovat.
Podobně je to s historií WW2. Malovat si jednu stranu jako anděly a druhou jako démony znamená, že to pořád nemáme za sebou.
Hupert
Dissenter: Sám jsi démon (skoč do zdi), a proto existenci andělů a démonů popíráš. Zvěrstva nebudou opakována jen tehdy, když andělé zvítězí.
Hupert
JH: Církev je hegemonem stále, tedy ta, co předstírá, že je zde zástupcem božím. Vždyť je jí umožněno dojit stát měrou nebývalou, pro_boha. Zatímco církev komunistická, jejíž výdaje na Boha jsou nulové a ani stát nezatěžuje, je ostrkizována.
Tak nějak víme, že celá ta execírka v Brně dopadne k nejvyšší spokojenosti toho bavorského vepře i Páté kolony Europrotektorátu Čechy Morava a Slezsko.
Já jsem se s tímhle tématem vypořádal 1.května 2017 ve svém článku:
Bylo to před devíti lety a od té doby se vše vlastně jen zhoršilo…
Odpovědět
Wagon
Málo sa to vie, ale Česko ukradlo slovenský zlatý poklad a postavilo z neho v Prahe metro :-/
Ako zostrelili Štefánika to snáď vedia už všetci…
Dachsmeister
@Wagon
a toho černoprdelníka Tisa jsme popravili…
Ještě, že Klaus věděl co je jeho tchán za člověka a nechal Slováky jít, stejně jako jediná dobré rozhodnutí, které Beneš spáchal, bylo vyhnání-odsun-návrat Němců do vlasti.
Jihočech Honza
DM: sice Beneše moc rád nemám, ale tady mu křivdíš. Republika byla jediná možnost, když se Rakousko sesypalo, Maďaři se chtěli udělat pro sebe a Rakušáci směřovali do Velkého Německa. Stejně tak Stalin byl jediný, kdo mohl garantovat předmnichovské hranice. V únoru 48 už byl starý, nemocný, unavený muž.
Dachsmeister
@JM
jojo bez Beneše bychom Československo neměli…
No kdyby to bylo Českoněmeckoslovenskomaďarskorusínskopolsko (juden freundlich), pak bych tomu vlastizrádci a jeho pokryteckému guru Masaříkovi připsal kladné body a ani odsunu by nebylo třeba…
karban
Akorát že takový stát by v realitě konce I. světové války dokázal prosadit a ukočírovat snad jedině David Copperfield.
Tohle sebemrskačství některých Čechů ohledně sudeťáků cizinci nikdy nechápou (Francouzi, Angláni, Španělé…). Kopání do Čs. republiky, která si za pouhých 20 let meziválečné existence vydobyla renomé nejen v rámci Evropy a do jejích prezidentů. Nechápou, proč Čech brečí – pokud teda ve skutečnosti není místo Čecha pohrobkem sudeťáků.
„A že máte zanedbaný pohraničí? No a co, viděli jste po válce třeba Londýn, Hamburk, Varšavu, Stalingrad? Tomu vy jste se zase vyhnuli. To je život, prostě to zase postavíte, jako to dělají všichni okolo…“
princdrson
on není Čech
corona
princdrson:
„není“
– – –
Ano, skutečně není…
karban
V Praze jsem metrem jel a nepřipadalo mi, že by bylo ze zlata. Spíš tak jako beton, ocel a sem tam nějakej ten mramor.
Štefánika sestřelili tepelně naváděným holubem a postavili z něho v Praze hvězdárnu.
Dachsmeister
@karbaň
metro jsme postavili z toho matroše co něl skončit na Bradle, mělo to být původně vysoké 2500m a na vrcholu měla být ta rozhledna předupníka Štefánika.
Ale ty kurvy české…
karban
Jako já vim, že sem netrefil vlákno. Ale vzhledem k tomu, že Wagon netrefil článek, tak sem myslel, že to nebude vadit.
Pozor, ale kromě hvězdárny jsme ze Štefánika zvládli postavit eště i most. Tak velký člověk to byl.
Já teda rozpad Československa považuju za chybu, i když jsem si dobře vědom jeho nedostatků, které reprezentuje např. Mr. Wagon…
Dachsmeister
@karban
vlákno je správné, ještě tu zbyli nějací Poláci, taky bývalí a potenciální vlastizrádci…
karban
No jo, sakra. Ale zase na to, aby sme je všecky tři vyřešili, máme celej prodlouženej víkend.
Potíž je v tom, že jak sudeťáci tak větrníky překáží „nadnárodnímu řízení“ v jeho plánech co má se střední Evropou a s ČR.
Proto ten masivní odpor.
Výměna obyvatel naopak je součástí plánu „nadnárodního řízení“ takže to nikdo neřeší a nikdo se nebouří.
Proč se Tuna bouří proti americkému KFC zatímco další jedové chýše – kebabárny a rákosárny, jsou pro něj neviditelné ?
Holt jen plní zadání co dostal.
A mezitím hromada francouzských poboček KFC dostala HALAL certifikát.
Už jen čekám kdy vymění jejich „kolonela z Kentucky“ za vousatého „kalifa z Káhiry“ s turbanem a salafistickým plnovousem.
(podobnost s „taktickým plnovousem“ co dnes nosí kdejaký hlavohruď z posilovny, je samozřejmě „náhodná“)
Ach jo. Tak Makrón aspoň zkouší nový Francouze certifikovaně otrávit a ty to teď celý proflãkneš.
„Proč se Tuna bouří proti americkému KFC zatímco další jedové chýše – kebabárny a rákosárny, jsou pro něj neviditelné ?“
Tak jsou tady v zásadě dvě možnosti: Za prvé, je to globální spiknutí a Tuna je agentem fašistickofeministickosaláfistické kontrarevoluce, která má za úkol zničit USA prostřednictvím diskreditace jejich fast foodových řetězců. Anebo za druhé, Tuna je novinář jako kterýkoliv jiný, jde mu o publicitu, a průser, spáchaný globálním korporátem, je mediálně přitažlivější než průser spáchaný nějakým Trahn Dongem nebo Alim ibn Asúdem v krámku o velikosti větší koupelny. A jak asi všichni tušíme, tak bez ohledu na Occamovu břitvu to určitě bude ta první varianta, tedy spiknutí…
Vysvětlení „protože se posral po plukovníkovo křidýlkách a ne po něčom jiným“ je jenom rafinovaná lež jeho muslimsko asiatsko sionistických chleboráců. Myslím že je Tuňák jednoznačně usvědčen, zastřelit! Odveďte mi z očí toho odporného diverazanta, za chvíli by strkal hřebíky do másla pracujícího lidu!
Tuna je teda hlavně totální pablb, inteligence moc nepobral a na plno to ukázal v tej první řadě městečka Palerma, kde se moh do vejšky posrat, že mu ženská věšela bulíky na nos a fakt to nedal. A teď exhibuje zase v nějakej tej asian express či co, žena na to vobčas čumí.
S tím KFC to asi trefil, ostatně kdo se po tom kdy neposral, že? Ale investigativní novinář fakt není inteligent, viz. ta svoloč co píše pro růžový právo…
Tuna dělal většinu svého života věci pro peníze. Toho nemůžete brát vážně.
Shitfy: Vůbec ho nesleduju, nezajímá mne a ani nějaký ty přiblblý reality šou. Neviděl jsem z toho ani sekundu, Novu ani Primu nikdy nezapnu, takže ani nerozumim na co narážíš. Reaguju jenom na ty hovadiny nahoře.
Že to s KFC trefil, to si kuř, občas jsem tam na Rokycanský schmátnul rychlý stripsy když nebyl čas na pořádný jídlo. Po druhý „střevní viróze“ jsem vyhodnotil tamní KFC jako zdroj potíží a přesunul se k panu Bobika. Od tý doby je klid. Takže o tom, že tam prodávali shnilý sračky, já vůbec nepochybuju a dělali to už bůhvíjakdlouho předtim. Tohle se stalo tak před rokem – dvouma.
To Shifty a Rimmer
Njn…Ono se to asi da trochu cekat, KFC nebo Donald jsou start joby pro decka…Deti jsou holt jeste takovy rozlitanejsi a lehkovaznejsi, anebo jeste k tomu stoji za prdlacku managment, co je nuti zdelavat i totalni humusy, pac cisla a KPIs, tezko rict.
Ling: To si myslim že jde za vedením firmy a že to byla systémová lumpárna vzhledem k počtu zasaženejch poboček. Osobně mam sice ne tak drastickou, ale podobnou zkušenost se třema.
Když potom vypukla ta aféra v Dánsku a za nějakej čas se tady do nich dal Tuňák, vůbec mne to nepřekvapilo. U mne už měli dávno ban.
největší punk je nesmrtelnej stánek non stop grillovaný kuře naproti hlaváku u bejvalýho prioru.
Sice tam dělaj fakt zjevové, ale to kuře je prostě dobrý, nebo aspoň dycky bylo. A na rozdíl od těchhle sraček nebo třeba kebabů se to docela dalo i strávit. Ale už sem tam taky dlouho nebyl, už se po nocích moc nepotuluju :-)
to shifty
To myslis v Plzni u nadrazi, jo? Kurde, tam jsem asi kdysi byla, byl tam takovej bezzubej upovidanej pan. Je to ono?
jo to bude vono, je to naproti úhlopříčně u toho nákupáku, teď je tam lidl..
tam se střídali různý existence, alkoholičky, bezzubáči…:D ale ve 3 ráno to po protaženej šichtě bylo jediný jídlo a vždycky to šlo sníst bez nějaký větší újmy… se tam musim někdy stavit, podle mě to furt jede.. :)
Mekáč ale projímavý účinky tohodle typu nemá. Je to taky shit, ale rozhodně lepší než kfc.
Samozřejmě, že je lepší cokoliv jinýho, vo tom žádná, i když někdy…
To shifty a AJR
To jsem taky slysela, ze Mekac az tak desnej proti KFC neni, ale neberte me vazne, ja v ty Praze fakt uz skoro nejsem, tak vychazim jen z toho, co rikaj kamosi a rodina. Btw. Co je tam tedka za dalsi fastfoody? Mate treba Wendy’s? Nebo Domino? Nebo Pandu Express? A pokud jo, jak to vypada tam? Tady Domino slusny, ale nikdy nejist kureci. Pizza ok, pasta ok, ale velkej zazrak se nekona, i kdyz na posrani to zas neni. Takovej affordable food, kdyz se cloveku nechce varit nebo ma hloubs do kapsy.
LIng: Dole jsou Popeyes, ale nevim jaký to je. Ty donášky jsou jenom nouzovka když se nestíhá nic dělat, ani to blbý pesto a je hlad. Neumim si představit jíst to furt.
To AJR
No jasne, to furt nejde. Ja se k tomu taky vzdycky uchyluju z nouze, kdyz jedu z prace a nevzala jsem si svoje. Popeyes se narazove da, coleslaw maj slusnej a brkasi taky, ale s Louisianou a jejich kuchyni to ma spolecnej fakt leda ten nazev. To neni NOLA food. Ale kdyz uz klevetime o tech fast foodech, nevite o nejakym prima stanku se smazakem v housce, idealne hermelinem v Praze? Muj oblibenej na Palmovce mi zrusili.
Na FB kantýna znalců, tam teď furt nějakej byl, myslím u globusu v Ph..
To se ptam i Shiftyho samo.
https://i.postimg.cc/VNG11qmb/680208143-27267952912801803-2721009624156513829-n.jpg
Stodůlky Baumax, na zmíněné stránce považováno za svatostánek… :-))
To Shifty
Jeee, slusne….Diky :-)!
Svatostánek je jenom jeden jedinej, a to je Avie u zimáku a jejich černá klobása!
Arnold J Rimmer 6.5.2026 v 22:29 – Sakra tu jsem dlouho neměl, no taky sme dlouho nebyli na hokeji, to je pravda.
To nemůžu sloužit. Smažák je pornojídlo, to sem neměl snad třicet let. :))
To AJR
Jak pornojidlo :D? Jako tak vulgarne, animalne dobry? Anebo se ti na to jidlo kazdej vrha a je z toho jidelni grupac a tobe nic nezbyde :D?
Ling: No spíš tak jakože německý fekálporno. :))))
To AJR
No co no, aspon mi nevytvaris konkurenci. Takovej hermelinek…Nam, nam. Ale tatarcicka musi bejt domaci, na to jsem pes.
Ling: Nedá mi to nevzpomenout na klasika Vincenta: „Jo, na vlastní voči sem viděl jak to v tý sračce topěj!“
To AJR
Co ti neni rovno, po tom ti je…tatarka!
Ale kdyz uz se bavime o jidle, politujte me…Nejaka hlava pomazana nam v praci vymyslela, ze budem na dalkovejch letech delsich nez 10 hodin servirovat 3 jidla. Jo i v ekonomce. Jak to jako budem do psich usi stihat? Tady neni na palivo, ale se zradlem budem oslnovat, achjo…
3 teply jidla myslim, to je vzdycky servis dlouhej jak nedelni mse.
Ling: jen si to ještě užij, až se ručníkářům dostanou do ruky stíhací drony, bude po hehe a ty budeš dělat konkurs na Queen Mary III. Tam bude místa i času habakuk.
To AJR
Hele, ted vazne…Myslis, ze se to vyostri? My jsme teda v praci jak na jehlach, ale nikdo se zatim oficialne nevyblil. Krome teda vagniho emailu, ze v Evrope asi nebude kolem cervence mozna palivo.
Ling: Nechci tě strašit, ale myslim si že jo a JET A1 bude ještě ten nejmenší problém. Já už jsem si preventivně začal zvykat na cesty trajektem. A zjistil jsem že je to příjemnej návrat do doby kdy bylo na všechno dost času.
To AJR
Chytnes tam ten, ten ta hentavirus a bude ti ouzko. Ale jako fakt myslis, ze to bude v prdce???? Jako kolik tomu davas procent, ze se to posere?
Za ty dvě hodiny mne hentenvirus nedožene, dam si kafe u Inda, koupim neco harantům v duty free, když bude počasí, pudu se podívat na bílý útesy, to mam rád, no a jsme tam.
Prakticky sto procent. Posere se to přesně v momentě až první kretén sundá tou hračkou první ajroplán. Ta technologie ohromně zlevnila a je to obrovskej průser. Ty fotky bagáže, panenek a brejlí v korunách stromů pak v médiích dodělaj ten zbytek.
Otázka nezní jestli, ale kdy a kde.
To AJR
Tak ted se mi do toho Frankfurtu hodne chce…
Ling: Já za to nemůžu. Jak hodim do tý trouby polínko, ono se to kolikrát rozfajruje a já pak vidim ti výjevy.
Tobě se ale nic stát nemůže stačí jenom abys měla důvěru ve svou šťastnou hvězdu a všechno bude OK.
To AJR
Ne, to je dobry. Jses hodnej, ze se o tom se mnou bavis. Doma o tom mluvit nechci, staci ze mame starosti s tim Nemcem, co krade veci a ta pece nam dava, tak nechci jeste zacinat o tomhle. No a v praci zas nikdo nic nevi, takze bud lidi panikarej az moc, nebo jedou pstrosa, ze nejak bylo, nejak bude. Jako nebylo by prijemny prijit o flek. A bylo by samo uplne desny, pokud by to nejaky letadlo stalo zivoty. Je to hruza. Uz aby byl ten oranzovej kreten v prdeli.
Ling: Krom toho ber to z lepší stránky. Do cestovní letový hladiny to pravděpodobně zatim nedosáhne, krom toho cesta do FRA je převážně nad mořem, rizikový je vlastně jenom přiblížení a stoupání do letový hladiny a to je vlastně nebezpečný i bez toho. :)))))
Ling: Tohle s Trumpem moc nesouvis(, došlo by k tomu tak jako tak. Na UA ty technologie dneska jsou, dřív nebo pozdějš se to ven dostane a kreténů je plnej svět…
My zas tady u nas rikame, ze nejrizikovejsi je cesta na letiste, obzvlast na to nase :-)
Ling: To je jistě pravda. Udržuj si 33000ft. :)
Ling: Klidně se tim naper a praskni si jak je ctěná libost! Já jdu zase po starejch jednoduchejch jídlech českejch a italskejch babiček.
To AJR
A just si prasknu! Abys videl! Ale nez to udelam, doporucuju ti teda sicilsky Paste di mandorle. Mas rad tresne, vid? Je to az nestoudne jednoduchy a oslnis vsechny od tchyne az po zvirectvo.
Ling: Jo mam, křupky nejradši. To jsou ty s proteinama. Já se snažim moc nevařit, leda bych měl náhodou náladu. Jednak mne to moc nebaví a jednak by pak neměly ten úžasnej pocit svátečního dne.
jestli křupky a ještě sýrový, tak teď sem sehnal v Makru a maj je různě rohlík atd.. a jsou fakt božský a lahodný – https://www.laformaggeriaonline.com/product/cri-cri-gran-moravia-40-g/
„Ideální rychlá svačina, která dodá potřebnou energii malým i velkým“
Tuky 39 g, z toho nasycené mastné kyseliny 28 g, Sůl 2,4 g
40 g / 70 Kč
A to se fiplatí
shifty: já myslel třešně chrupky. :) To jsou křupky, ptž ten červík vždycky křupne. Náhodou, to sicilský tentonoc vypadá na papíru dobře!
Na brambůrky je expert moje kočka, jde po nich jak slepice po flusu, naprosto šíleně. Asi kvůli tý soli. Musim je před nim schovávat aby si neoddělal ledviny,
no votevřeli nám tu s velkou slávou popeyess a to se moc žrát nedalo, maso suchý a hranolky strašně překořeněný do bbq. Bib burger, sem tam pizza na rohu, některý samo domo fastfoody jako NY chicken burger na americký taky bejval good, ale já už to moc nežeru. Jinak dominujou kebaby, některý jsou vcelku good. Bohužel ubejvaj grilovaný kuřata, což považuju za jeden z těch lepších a stravitelnějších fast food stylů.
shifty: grilovaný dinosaury mají furt v kaufu na Borech, ukroši to kupujou jako divý, protože to je za příznivou cenu. Ale je to Babišovo kuře udělaný nějak asi zdravě, takže je to vycmrndlý, je to hnusný a žrát se to nedá. Na parkovišti tam jezdilo autíčko s grilovanejma kuřatama, ale jestli ještě jezdí nevim.
To shifty
Na Opatove bylo prima senza kure. Tak kdybys mel cestu. Je to teda v tom desivym suterenu, u vychodu z metra, kde to kazdou chvilku vypada, ze te nekdo odpraskne nebo okrade, ale ve dne se da.
ajr: no jenže tam se to nedá žrát. dobrý kuře maj u klánů na slovanech a měli super v jungmance, ale tam už se na to vybodli a pak tam krachnul jenda burger, což byl těžkej průměr za nadprůměrný ceny.. .
Ty klánojc zkusim.
A vítězem diskusního kroužku v Off Topic se stává, tam tada dá…
https://1url.cz/veGM6
Když se sejde více mužů, tak je to jak babky na trhu. :-D
https://youtu.be/StTHg2LM5cI?t=2235
SAVP: Ta tvoje dojemná starost o on topic mne rozplakala, zkusim udělat stojku aby mi slzy natekly zpátky do oka. Co bude následovat? Budeš hlídat limit debilních otázek v jedný větě?
Mekáč si občas přinese Rimmerová a nestěžuje si. Já to nejim, když už mi něco veze, tak od číňana vedle, akorát jí to vždycky prohlídnu jestli v tom pytlíku nemá hračku.
Já si mekáč tak jednou za 2 měsíce dám, mam rád hrany protože jsou slaný jak bejk a doubblecheese, protože mi připomíná kámoše co zařval zbytečně mladej, takže asi tak.
Tak tomu říkám důvody pro konzumaci sr….
Na co umřel? Na konzumaci přesolených, smažených jídel?
Pro představu o čem se zde bavíme: za základě cca 140 Benešových (de facto „spojeneckých“) dekretů bylo zabaveno asi 2,5 mil. ha zemědělské půdy (pole, lesy , sady …) a tisíce budov a celých objektů (obytné, zemědělské, průmyslové, komerční, reprezentační), převážně majetek Němců a Maďarů, a šlechty, zabavený osobám, označeným za kolaboranty. Tyto majetky jsou nyní v rukou státu, armády, obcí, škol atd. Takže tzv. prolomení dekretů (tedy vypořádání / navrácení) by mělo poměrně značný dopad, především na státní majetek, tedy na každého.
Nechce se mi to dohledávat, ale nedávno už byly prolomeny, jednalo o majetky nějakého šlechtického rodu. Jenom třeba ty Lichteštejni, za které tu tak silně lobuje hradní generál, si nárokují mimo jiné zámky Lednice a Valtice, stovky dalších objektů + cca 60 tis. ha pozemků.
To Hradní hovado dokonce vyjelo do Štrasbugu přesvědčovat českou soudkyni evropskýho soudu, aby rozhodla pro ty nácky.
Co na tom nechápeš? Prostě každý „skutečně demokratický“ český prezident má taky svého aristokratického pána. Venca Flaška měl Schwarzenberga, Pávek má zase Liechtensteina. A třeba se dočkáme dalšího speciálního zákona.
Havel měl své pány (a sponzory) již dřív a dokonce ti komunističtí páni proti nim nešli.
co mají komunisti radši než maminku? valuty, synku, valuty
Tak, tak.
Samozřejmě, proto jsem napsal slovo „taky“. Dokonce i když pomineme rum, myslivce a marlbora nebo aspoň sparty, tak kníže nebyl jediný pán – byl také něco jako zprostředkovatel a už dlouho před ním byly, dneska by se řeklo „zájmové skupiny“ jak tuzemské tak hlavně zahraniční.
Chtěl jsem poukázat na podobnost se současným prezidentem.
A teď to vyzní divně, zvlášť ode mne. Ale v jednom se musím kořaly zastat. Přestože byl v podstatě servilní sráč, pořád v něm hlodal ten rádoby umělec, myslitel a rebel. A tím pro své loutkovodiče představoval jisté riziko.
To u Pávka nehrozí. Je blbější, ale zase jak se má chovat a co žvanit, to si pamatuje. A hlavně jako čistě kariéristický lampasácký zmrd vždycky splní rozkaz, ať už mu zrovna velí nadřízený z KSČ, z Čs. lidové armády, z NATO, z EU, z Aspen Institutu, račte si vybrat.
To bylo tady v kraji. A stane se to precedenčním rozsudkem, to je jasné.
Tady je polopaticky vysvětleno, o co náckům jde a proč Pávek vykládá o spojených státech evropských. Jen plní zadání němců.
https://www.michalapetr.com/map-2595-odhalujeme-sokujici-cil-srazu-sudetaku-v-brne-uz-jim-nejde-jen-o-benesovy-dekrety-analyza/
Christoph Lippert, po svém zvolení za mnichovského Kreissobmana, oznámil na srazu Sudeťáků z tzv. “Severního teritoria” (Liberec-Jablonec) konaném v německém Trappenkampu, , že “díky úspěšnému ovlivnění mladé české generace budou brzy Benešovy dekrety zrušeny, a na území České republiky budou opět oficiálně vráceny historické německé názvy.” Jak Lippert doslova řekl v Trappenkampu – Tyto nápisy budou brzy dvojjazyčné, stejné jako je tomu už například v lužickosrbsky hovořících oblastech.
Posseltův mnichovský Kreissobman Lippert však má i další plány, a z nich by měli Češi i Slováci mimořádně zpozornět. Christoph Lippert například na jednání s představiteli a poslanci za TOP-09 konaném v Plzni doslova řekl: “Už ve starém Rakousku-Uhersku bylo zavedeno mnoho nařízení, která sice možná předběhla svou dobu, ale která ovšem lze dnes konečně zavést zpět do EU, pokud se tedy doufejme, EU nezhroutí kvůli nacionalismu, jak se to k naší velké škodě stalo se starým Rakouskem-Uherskem.“. (Celý zdrojový text zde v PDF, Lippertova slova najdete na straně 17 originálního německého textu.)
Pomineme-li, o stavu české současné politiky mimořádně vypovídající fakt, že se na Posseltův sraz do Brna, za který tomuto vůdci Sudeťáků osobně odpovídá i Lippert, už nahlásila i bývalá hlavní zemská vedoucí politické party TOP-09 Pekarová-Adamová, zbývají nám stále nevyřešené otázky, proč my Češi a Slováci máme litovat konce Rakouska-Uherska? A hlavně proč si máme, nějakými odsunutými Sudeťáky, kteří nás notabene chtěli za Hitlera vyhladit, nechat zpátky nadiktovat zavedení “jakýchsi pokrokových zákonů” tohoto mimořádně zpátečnického autoritářského státního útvaru, který byl už rozhodnutím obou našich národů, i všech vítězných mocností I. světové války, v roce 1918 definitivně pohřben !?
A na tuto otázku odpověděl už 24. února 2024 v Mnichově před nadšeně povykujícími hloučky svých německých a ukrajinských stoupenců Lippertův Sudeťácký nadřízený Bernd Posselt takto: “My teď hned potřebujeme vytvořit Spojené státy evropské! Protože jedině Spojené státy evropské dokáží nahradit Spojené státy americké!”. A na tomto shromáždění Posselt dále vykřikoval, že Ukrajina musí být okamžitě vyzbrojena německými dalekonosnými raketami Taurus, a musí těmito raketami začít ostřelovat Rusko. A Rusko musí být poraženo, aby se Ukrajina i Německo staly základem nově vytvořených Spojených států evropských. A tyto Spojené státy evropské musí vzniknout, aby Slovensko a Maďarsko nerozvrátily EU, a aby bylo dalším “lavírujícím národním státům Evropy” navždy znemožněno zabránit vzniku jednotné evropské říše, (která nahradí dominantní roli USA ve světě), v originále záznamu Posseltova projevu: Vereinigten Staaten von Amerika ersetsen!
Zpravy radia Jerevan:
Otazka: Je pravda, ze ChL prohlasil, ze diky ovlivneni mlade ceske generace budou brzy zruseny Benesovy dekrety?
RJ: Ano, je pravda, ze ChL mluvil o Benesovych dekretech, zapsano je, ze mj. prohlasil: „Es gäbe derzeit viele gemeinsame Veranstaltungen, die Hoffnung machten, dass die Gegensätze überwunden werden. Da nach der Erlebnisgeneration nun jüngere Menschen die gemeinsame Geschichte aufarbeiten, könnte Lipperts Version bald eintreten — nämlich, dass die Benes-Dekrete fallen und sogar doppelsprachige Ortsschilder eingeführt werden, wie es z.B. in den sorbischen Gebieten auch der Fall ist.„, coz RJ preklada jako „Mnoho spolecnych akci, ktere v soucasnosti probiha, dava nadeji na prekonani vzajemnych rozdilu. Protoze ted nasi vzajemnou historii resi mlada generace, mohla by se Lippertova vize brzy naplnit – zejmena zruseni Benesovych dekretu a treba dojde i k zavedeni dvojjazycnych napisu podobne, jako v srbske Luzici„.
Komentar RJ Toto prohlaseni ChL pochazi ze setkani sudetskych Nemcu v Trappenkampu v cervnu 2015, ktereho se zucastnilo 40 lidi… („Ihr 5. „Nordraumtreffen“ veranstaltete die SL-Landesgruppe Schleswig-Holstein Ende Juni in Trappenkamp. Leider nahmen daran nur 40 Personen teil.“)
Otazka: Je pravda, ze Lippert osobne odpovida Poselltovi za prubeh SDT v Poli?
Odpoved RJ: Tuto skutecnost se RJ nepodarilo overit. Pravdou ovsem je, ze ChL je kontaktni osobou za stanek krestanskeho sdruzeni Ackermann-Gemeinde.
Komentar RJ Pro RJ by vetsi „problem“ predstavoval Manuel Rommel…
Otazka: Je pravda, ze Lippertuv stanek je na prvnim, nejcestnejsim miste seznamu stanku?
Odpoved RJ: Ano, stanek ChL je na prvnim miste seznamu.
Kometar RJ: RJ povazuje skutecnost, ze nazev „Ackermann-Gemeinde“ zacina prvnim pismenem abecedy a seznam je razeny abecedne za skvely a mimoradne prohnany tah SDL…
Další zmrd leze na světlo https://www.michalapetr.com/map-2597-lstivy-teuton-miri-na-sraz-sudetaku-do-brna-kdo-to-je-a-co-ma-v-planu-a-kdo-jsou-jeho-hlavni-ceske-parlamentni-spojky-analyza-2-dil/
Vostatně zlo nikdy nespí a jeho pomahači, t. č. mj. tadle sudeťácká verbež, taky ne. Navíc kdelijaká tadle svoloč ráda spojí síly ke společnýmu cílu, vod kterýho si slibujou, že se na tom přiživí, i když jinak by spolu nepromluvili slova, a uhnijní stády sou pro kdejaký tydle libtardský kurvy vlhkej sen. Je to krásně vidět na celé činnosti z uhnije za posledního čtvrt století, ta permanentní tlačenka na likvidacu svobod pohybu, svobody slova, permanentního šmírování všude, zákazy zbraní (svoboda a možnost se bránit, a to mj. ai před nima), aut (svoboda pohybu), celkově sraní se do všech, aby lidi nemohli svobodně žít a museli jet podle zkurvenýho diktátu (rozjebání zdrojů energie, nařizování obskurních zelenejch kurváren třeba k vytápění, a tak). A to všema prostředkama, viz permanentní tlačenka proti olovu (jako nepřímej způsob opět k omezování zbraní), nebo naposled s tou svobodou na lžinternetu; s velkým vypětím prašivý zmrdy vyhodijou ze dveří, a už se ty kundy hned serou zpátky voknem s návrhem eště horším, než ten přetím.
Kdo todle bude permanentně rozhovňávat že vlastně vo nic nejde je buď jenom tupej kretén, nebo to kreje záměrně, a pak je to kolaborantská sviňa, tak si vyber kam patříš sám, šmejde. Že starý sudeťáci (a jiná rádoby šlechta) vychcípajou nic nemění, hlavně ti největší šmejdi by si zase zhrábli bilionový majetky, což je hodně velký lákadlo pro kteroukoli generacu. Kde staří zmrdi skončili, mladí pokračujou dál.
kein prafo feta, slofansky untrmenš:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/wadephul-pravidlo-jednomyslneho-hlasovani-muze-eu-existencne-ohrozit.A260506_175719_zahranicni_kha
Vono se to tady hezky kecá, ale tady v kraji už oblastní soud (a odvolací, vyšší, soud to potvrdil) po 80 letech vrací nějaký majetek nějakým Němcům. Je to precedens a my tu máme precedenční právo, v jistém slova smyslu (jak kdy, po českém způsobu).
Děkujeme nadstandardně!
Nebyl bych tak přísný a některým vhodným Němcům v budoucnu dovolil počeštění, zbytek nechť zanikne v chalifátu. :-)
Já bych připojil Česko k Bavorsku
Snad Bavorsko k Česku. :-)
To máš jak pěšky za vozem
WW2 je dosud jediný konflikt, který ani s časovým odstupem není vykládán jako „normální válka o území“, ale perseveruje se na absolutním zlu a absolutním dobru. To jednak není pravda a ani to není rozumné; všechny války byly dobojovány tehdy, kdy si potomci soupeřících stran podali ruce a řekli si, jací byli jejich předkové kokoti.
Nejsmutnější na celé věci je fakt, že při čtení hysterických a planě vlastenčících Prousků (plus dalších diskutujících) se jeví Panevropa a byrokratický mordor Bruselu jako vcelku přijatelná alternativa.
Nevypsal někdo referendum o připojení ČR za spolkovou zemi Německa nebo stát USA?
Protože to nebyla „normální válka o území“, jak třeba když Alsasko-Lotrisko přešlo z Francie do Německa a pak zase zpátky, nebo když Krym změnil vlajku z chochlovské na ruskou. Změna území v nacistickém podání znamenala hrůznou smrt milionů lidí a vyhnání nebo zotročení milionů dalších. Ve 20. století!
A proti současnému Bruselu se jako přijatelná alternativa jeví i ruská sféra vlivu.
No přesně o tom mluvím. Nebudeš tomu věřit, ale i Třicetiletá válka, která zasáhla životy lidí ještě víc než WW2, byla za určitou dobu nazírána historicky a ne ideologicky.
To je špatný příměr. Třicetiletá válka byla samozřejmě destruktivní stejně jako východní fronta, o tom žádná. Ale nešlo v ní o zastavení lidožravé mocnosti, která by pokryla svět temnotou. Kdyby drtivě vyhráli Habsburkové, byla by větší část Evropy katolická, ale život by šel dál. Kdyby ztratili císařský trůn a stala se z nich chudá říšská knížata, i pak by šel život dál, jen bychom přišli o spoustu nádherné barokní hudby.
Jedno Temno už jsme tu měli:-)
Tak či onak, kdyby vyhrál Hitler nad Stalinem, režim by se zcivilizoval podobně jako za Chruščova, Brežněva, a tak dál.
Evidentně to chce ještě pár generací, než zrušíme zákon proti pochybování o oficiální historii a pohled se trochu změní.
Určitě?
A jak moc se režim „zcivilizoval“ třeba v takové KLDR?
V KLDR ne, ale v Číně nebo Vietnamu se poměry změnily výrazně.
S určitostí nelze říct nic. Ale při pohledu na socialistický tábor, jehož pretendenti vyvraždili víc lidí než Hitler, bych si myslel, že civilizovanost bude podobná, ne-li větší (přece jen, asiati … )
A jak vidíš kapitalistický tábor? Není náhodou on příčinou dvou světových válek??
Vzhledem k probíhajícím zločinům kapitalistického režimu myslíš, že těm číslům o desítkách milionech mrtvých „diktátorem“ Stalinem se dá věřit?
Co je „civilizovaného“ na tom, že kapitalistický režim škodí zemím, které se nechtějí podvolit až tak, že kvůli tomu umírají děti?
Jako optimum. Není.
Dá.
To je zas co za blbinu.
Co je to za blbinu? Aha, ty jsi ten neinformovaný idiot
USA od druhé světové války zabily více než 20 milionů lidí ve 37 „obětních zemích“ https://1url.cz/XuJsE
Jacob G. Hornberger: Ošklivá studená válka proti Kubě opět zvedá svou odpudivou hlavu https://1url.cz/JeGiQ
Sankce USA zabíjejí obyčejné Venezuelany, ale OSN neposlouchá! https://1url.cz/xeGiW
Zde jsou některé příklady a studie často citované v diskusích o dopadech sankcí USA:
Irák (90. léta): Nejčastěji citovaným případem jsou sankce OSN vedené USA proti Iráku po válce v Zálivu. Odhady počtu úmrtí, zejména dětí, se pohybují ve stovkách tisíc až přes milion. Studie UNICEF z roku 1999 naznačovala zvýšenou úmrtnost u dětí do 5 let o půl milionu, ačkoliv přesná interpretace těchto čísel je předmětem debat.
Jaký režim tedy může za dvě světové války?
Nelze obviňovat výrobce nožů z vražd zapíchnutím a už vůbec nelze nikoho nutit s kýmkoli obchodovat nebo podporovat. Víc se těmi žvásty probírat nebudu.
A snažit se obviňovat USA ze zodpovědnosti za maďarské oběti ruské invaze v 1956 ( During the uprising broadcasts by the U.S. Radio Free Europe into Hungary sometimes took on an aggressive tone, encouraging the rebels to believe that Western support was imminent, and even giving tactical advice on how to fight the Soviets. ) je už úplná sračka.
Neměli, to jen soudruh spisovatel Alois Jirásko napsal román stejného jména.
Ano, ten režim by se nepochybně časem zcivilizoval, ale nepochybuj o tom, že by vyhlazení Židů dotáhnul do konce a vypuzení Slovanů někam za Dněpr taky.
Chtěl bych si přečíst, co o WW2 budou psát historici za 200 let. Zatím se vše posuzuje velmi pochopitelným, ale přesto ahistorickým, hysterickým a jednostranným prizmatem.
JH: no tak „vy“ jste temno samozřejmě neměli, stejně jako se nijak špatně neměl Hitler a jeho kámoši nebo Husák a jeho kámoši. Holt ne všichni sdílí Váš pohled, když Vám přišlo v pořádku terorizovat ostatní.
Souhlasím jen na půl – kdyby měl Hitler možnost, dotáhne ten endlosung do endu, to je jisté. Ale i když ani nám by se moc dobře nevedlo, za Dněpr by nás nehnal, protože potřeboval schopnou a kvalifikovanou pracovní sílu a v civilní době by se hrany významně obrousily, protože by se změnily priority. Dnes bysme ale rozhodně nežili v ČR a pravděpodobně ani ve spolkové zemi česko-slovenské, z pohledu ovládnutí teritoria, asimilace obyvatelstva a obraně před národní revoltou by bylo mnohem lepší to tady rozsekat na menší kusy. Jižní Moravu přiřadit k Vídni a nechat vládnout Dietrichsteiny z Valtic nebo Lednice, severní Moravou spojit s částí Polska, západ přičlenit k říši, Vás taky, ale do jiné země. Genosse už by jistě něco vymysleli.
A že jste se ozval zrovna Vy, však je to všechno stejná píčovina, jestli je v kostele farář nebo pastor je přece jedno…
Celá ta strašná rekatolizace spočívala v potvrzení o zpovědi jednou ročně, což spravilo pár krejcarů, nikdo si nechtěl problémy, nálada obyvatelstva Ia, jako ve Švejkovi.
Po válce se měli špatně všichni, města zchudlá, vesnice vypálené a k tomu věčné války s Turkem (nikoli tím od Motoristů), zdanění, druhé nevolnictví… Když už se objevil inteligentní a schopný vládce (Josef I.), tak ho v mladém věku zkosily neštovice. Ale přežili jsme to, a vytvořili krásu, na kterou se celý svět jezdí dívat.
Jsem zvědav, jaké památky zbydou po liberální demogracii.
Církev dělala stejnou chybu jako komunisti, brala lidem svobodnou víru, svobodnou duši.
Sklonit se před hegemonem a začít vyznávat jeho víru nikdy není „jenom potvrzení“.
Jenže tím hegemonem po třicetileté válce nebyla Církev, ale císař a král. Cuius regio, eius religio, jak to chtěli protestanti, tak jsme konali bohužel i my, příklady táhnou.
A protože se na to díváme už dnes nestrannýma očima, můžeme říct, že obě církve se svého času chovaly jako pěkné sebranky.
A nemá smysl zakazovat kříž a toho pána visícího na něm, ale z historie se poučit a zvěrstva neopakovat.
Podobně je to s historií WW2. Malovat si jednu stranu jako anděly a druhou jako démony znamená, že to pořád nemáme za sebou.
Dissenter: Sám jsi démon (skoč do zdi), a proto existenci andělů a démonů popíráš. Zvěrstva nebudou opakována jen tehdy, když andělé zvítězí.
JH: Církev je hegemonem stále, tedy ta, co předstírá, že je zde zástupcem božím. Vždyť je jí umožněno dojit stát měrou nebývalou, pro_boha. Zatímco církev komunistická, jejíž výdaje na Boha jsou nulové a ani stát nezatěžuje, je ostrkizována.
Tak nějak víme, že celá ta execírka v Brně dopadne k nejvyšší spokojenosti toho bavorského vepře i Páté kolony Europrotektorátu Čechy Morava a Slezsko.
Já jsem se s tímhle tématem vypořádal 1.května 2017 ve svém článku:
KVĚTEN 1945 – ZABÍJENÍ PO ČESKU?
http://pohranicnik.blogspot.com/2017/05/kveten-1945-zabijeni-po-cesku.html
Bylo to před devíti lety a od té doby se vše vlastně jen zhoršilo…
Odpovědět
Málo sa to vie, ale Česko ukradlo slovenský zlatý poklad a postavilo z neho v Prahe metro :-/
Ako zostrelili Štefánika to snáď vedia už všetci…
@Wagon
a toho černoprdelníka Tisa jsme popravili…
Ještě, že Klaus věděl co je jeho tchán za člověka a nechal Slováky jít, stejně jako jediná dobré rozhodnutí, které Beneš spáchal, bylo vyhnání-odsun-návrat Němců do vlasti.
DM: sice Beneše moc rád nemám, ale tady mu křivdíš. Republika byla jediná možnost, když se Rakousko sesypalo, Maďaři se chtěli udělat pro sebe a Rakušáci směřovali do Velkého Německa. Stejně tak Stalin byl jediný, kdo mohl garantovat předmnichovské hranice. V únoru 48 už byl starý, nemocný, unavený muž.
@JM
jojo bez Beneše bychom Československo neměli…
No kdyby to bylo Českoněmeckoslovenskomaďarskorusínskopolsko (juden freundlich), pak bych tomu vlastizrádci a jeho pokryteckému guru Masaříkovi připsal kladné body a ani odsunu by nebylo třeba…
Akorát že takový stát by v realitě konce I. světové války dokázal prosadit a ukočírovat snad jedině David Copperfield.
Tohle sebemrskačství některých Čechů ohledně sudeťáků cizinci nikdy nechápou (Francouzi, Angláni, Španělé…). Kopání do Čs. republiky, která si za pouhých 20 let meziválečné existence vydobyla renomé nejen v rámci Evropy a do jejích prezidentů. Nechápou, proč Čech brečí – pokud teda ve skutečnosti není místo Čecha pohrobkem sudeťáků.
„A že máte zanedbaný pohraničí? No a co, viděli jste po válce třeba Londýn, Hamburk, Varšavu, Stalingrad? Tomu vy jste se zase vyhnuli. To je život, prostě to zase postavíte, jako to dělají všichni okolo…“
on není Čech
princdrson:
„není“
– – –
Ano, skutečně není…
V Praze jsem metrem jel a nepřipadalo mi, že by bylo ze zlata. Spíš tak jako beton, ocel a sem tam nějakej ten mramor.
Štefánika sestřelili tepelně naváděným holubem a postavili z něho v Praze hvězdárnu.
@karbaň
metro jsme postavili z toho matroše co něl skončit na Bradle, mělo to být původně vysoké 2500m a na vrcholu měla být ta rozhledna předupníka Štefánika.
Ale ty kurvy české…
Jako já vim, že sem netrefil vlákno. Ale vzhledem k tomu, že Wagon netrefil článek, tak sem myslel, že to nebude vadit.
Pozor, ale kromě hvězdárny jsme ze Štefánika zvládli postavit eště i most. Tak velký člověk to byl.
Já teda rozpad Československa považuju za chybu, i když jsem si dobře vědom jeho nedostatků, které reprezentuje např. Mr. Wagon…
@karban
vlákno je správné, ještě tu zbyli nějací Poláci, taky bývalí a potenciální vlastizrádci…
No jo, sakra. Ale zase na to, aby sme je všecky tři vyřešili, máme celej prodlouženej víkend.