Celkem zabavne. Ale asi nejvic mne zaujal fakt,jak nekdo muze zustat na suchu tak nahle,aby prijem musel resit takto,a navic,pokud jsem to spravne postrehl,za tech cca 6 tydnu,co by dostal prvni vyplatu,by mel z odberu plazmy cca 3000 Kc?
Jako jasne,muzu mit zrovna poslednich 30 tacu na uctu,posere se mi auto,pracka,zacne blit pes,a prachy fuc.A v praci reknou sorry jako.Holy preziti na omezenou dobu pro jedince se da poridit zhruba za stovku denne,kdyz jde jen o stravu.
Na kazdy pad,je celkem jiste,ze se u toho clovek moc nenadre.Je vidno,ze zivotni filozofie mohou byt rozlicne,podivne a ruznorode.Mam leta nazor,ze naucit se umet prezit s malem je dobrej skill do horsich casu.Nekteri moji kamaradi zase zastavaji nazor,kdyz mi prachy nestaci,najdu si lip placenou praci. Coz se nemusi vzdy podarit,jak se ukazalo,nebo ty vetsi prachy za to nestaly..
Tedy vyzneni clanku je ponekud odrazujici pro nekoho,kdo by zvazoval prvni navstevu. Asi podlehnu masochismu a budu se tesit na clanek Zirafa hleda JOB!
Hroch
začne blít pes…stačí vzít k veterináři pokousanýho kocoura a je to za 2-3 tis.
Ale zase se dozvíte z RTG snímku, že jako kotě utrpěl zlomeninu přední tlapky a asi proto je takovej posera…
Sysop
Patrona do brokny je porad pod desetiknorunu ;-)
fatdwi
Sysop: :-)) Veterinární služba Rána z milosti, est. 2025 by Sysop :-D Ordinační hodiny po telefonické dohodě, přijedu kamkoliv, expresní příplatek neúčtuji, neb mě práce baví. Zákazníkům důrazně doporučuji vykopání hrobu ještě před léčbou, úklidové služby neposkytuji. Pro likvidaci dvounohých sviní klikněte na objednávkový formulář na stránkách sumavskyhitman.cz, platba pouze bitcoin:-)
Sysop
Kdyz vezmu magnum, je to i s hrobem 2v1. Ale za priplatek.
semancko
Nebude z toho privela emisii pevnych castic? Aby si nemusel uctovat priplatok za emisnu povolenku.
Sysop
Ja jsem to spatne nazval. Samozrejme nejde o hrob, nybrz o rozptyl. Urci se nejakej prostor, nejlepe kruhova vysec a tam je telo rozptyleno. Do vzduchu se prakticky nic nedostava a rozptyleny material je pomerne brzy biologicky odbouran. V podstate idealni biorecyklace.
Slecna Ling
To Sysop
Nebylo by takovy poklidnejsi zamerit se na travicstvi? Oleandry, tis, muchomurky, cicuta maculata, rulik etc? Pak neni potreba resit kontaminaci mista, otraveny s otravkou jeste nekam zvladne odpochodovat a pak plati Pulp fiction zasada – Co mi neni rovno, po tom je mi ho..o. :-)
Sysop
Na tyhle rostlinky je odbornik moje zena. Ale ja bych nerad zakazniky otravil prilis dlouhym cekanim na vysledek, ze. Navic davkovani je mnohdy cista empririe, coz u streliva rozhodne neplati.
Slecna Ling
To Sysop
A kruci, to jsem nedomyslela. Otravit mimodek zakaznika by bylo vysoce neprofi a na ty kytky holt vseobecne neni spoleh. Delaj si, co chtej. Ostatne i ty nejedovaty. Bys neveril, co mi tu ted predvadej ostruziny…Vypada to, ze se chystaji pozrit celej barak, ac jsme si jasne rekli a slibili,ze u plotu a dal ani metr.
Hupert
Ostružinové listí suš či fermentuj a až si z něj připravíš čaj, Darjeeling, Sencha, Bai Hao Yin Zhen ani Gyokuro tě už nikdy neosloví.
Slecna Ling
To Hupert
Diky za tip, to jsem jeste nezkousela. Ja vzdycky vyuzivala ostruziny akorat na stavy, marmelady, knedliky nebo do kolacu. Ale je otazka jestli to budu umet docenit, nejak mi v posledni dobe smakuje akorat slabej cernej caj se spoustou citronu a drobatkem cukru. Level buranek.
Hupert
SL: Ostružiny jsou skvělé v řadě způsobů využití, ovšem citrón bych v ostružinovém čaji vynechal a s cukrem bych byl opatrný, neboť nuance chuti se při jejich použití ztrácí.
Hupert
Máš-li ale kašel, můžeš se vykašlat i ne chuť a citró klidně použij.
Behemot: Pro leccos jsou lidi zvyklí chodit do krámu. Já na zahradu, na luka a do lesa. Např. teď je čas, ne stát na správné straně https://www.facebook.com/reel/994909305937885, ale trhat a sušit květ hlohu (v Brně už těžko, ale u nás na severu ano).
stejně to je pošahaný: Listy a plody sa používajú od mladšej doby kamennej
proti krvácaniu, hnačkám a cukrovke. vob řádek: Chutný a voňavý čaj z ostružinových listov sa pije pri chrípke, nachladnutí, nádche a kašli.
Pyčo tam snad neni nic co lidi nesypali na rýmičku, toho mám tři prdele. Samo nejlepčí z toho všeho máta :D
Podobně jak vostružiňa/maliňa prej všecky druhy divokejch jahod. Taky sem kdesi kdysi čtl, že eště prabáby nakládaly listí do cukra jako jak sirup, na zimu na rýmičky, ale nikde vo tom v modernéch bylinkárnách není ani písmeno, samý že čučené na čai. Nemá negdo recepis na konkrétní provedení?
Hupert
Zrovna před pár dny jedna v TV nakládala listy lecčeho, možná i bršlice, do cukru. Po tenkých vrstvách vždy prosypané cukrem. Nechala ležet pár týdnů (cca 3), pak slila a lehce vymačkala sirup. Ze zbytku listů zakonzervovaných cukrem vařila čaj. Lze použít i med, ale ne umělá sladidla, ta nekonzervují.
ygorek
Hupert 8.5.2025 v 8:57
Jak jednou rezolutně prohlásil ma:“S bršlicí bych si rozhodně nehrál.“
Jinak je pravda, že dnes, na sklonku doby potrvaního nadbytku, mají lidé roztodivné nápady, nedávno jsem zaslechl cosi o výživové hodnotě křídlatky sachalinské a jakou lahůdkou jsou výhonky jsou výhonky naložené v kyselém nálevu.
Hupert
Ygorek: Jak jednou rezolutně prohlásil ma:“S bršlicí bych si rozhodně nehrál.“
To proto, jak se množí z každého úlomku kořínku nebo má nějaké nežádoucí účinky vedle žádoucích na dnu?
muže byt, u tohodle si matně pamatuju že se to nechávalo trvale, tak možná ve stylu že děckám žičku sirupu a listy eště mokrý (a sladký) do čaju; si taky myslim že dolejt vodou nutný páčto v listech samotnejch ani omylem není tolik vody, co by pustily, aby se to samo 100% zalilo
ygorek
Hupert 7.5.2025 v 22:02
Měl jsem příležitost ochutnat, ale Lapsang Souchong mě oslovovat nepřestal. Možná konkurence by mohl být Lagavulin, ale to bych nemohl den až dva řídit…
Hupert
Sysop: Jestli něco nesnáším, pak je to kravál. SL jde dobrým směrem, ovšem řev při křečích podobně jako vrh šavlí před smrtí jsou značně nechutné projevy, proto žádný rulík, oleandr, muchomůrku, rozpuk ani náprstník červený, kterého jsou u nás v pohraničí plné lesy, ale z tisu vyrobit nikoliv odvar z jehličí, leč ze dřeva luk a existenci uzavřít jen s šumem svistu https://www.youtube.com/watch?v=GuqqvYif7yw
hellfire
Hupert
Jestli chceš oběť před smrtí trochu potrápit a nemáš rád kravál a zvracení, sežeň si kurare.
nj jenže tomu veterinářoj se pak děsně cukaj ruce a vubec se na to kurýrování nechce soustředit když na něj u toho miřiš brokovnicí a strašiš ho že mu nasypeš broky pod krovky :D ;D
Sysop
To je fpoho, me se ruce netresou, mluvim klidnym hlubokym hlasem, to ho uklidni a bude se soustredit. Ve dvou se tyhle veci dycynky delaji lip.
asi tak, a s čoklama je to lautr to samý (pokud to néjni neco značkovýho co stálo hodně peněz), ale lidi sou prostě dementi…
cool
Mám jamnici, dírnici, telepatku a teleporťačku a to pod *400 nemají jo. :-)
8e0811bd5bba09f41e2fa11446d4cc7f884a8b4950518f2afed66c621e5aee4574f0416b371f00a2abdaf6a25d9d1a984a510a66c385a492c6aa68c9167c4f1dd2ec1ad1
Milý Žirafo. O chudobě víš hovno. I teď. Mě těmi svými úvahami nad procenty sýra rozhodně nedojmeš. Mě ne.
Pokud jsi navíc pražák, tak tím hůř, jak píše ( nejen ) Hejátko v tom svém manifestu.
To s těmi stovkami za jedničku, to jsem v životě neslyšel a čekal bych to spíš v rodinách zlodějských miliardářů, které chtějí své děti zkazit, zkřivit, deformovat, rozmazlit.
Navíc je záhadou za co jsi ty jedničky dostával, když dodnes, navzdory své výřečnosti, neovládáš ani pravopis na úrovni základní školy.
Být tebou, začal bych si klást otázku ( a hledal na ni odpověď ) jaký, a zda vůbec, má smysl můj život.
Odmítnutí Krista se vymstí všem.
Kdo může pochopit, pochop.
Dissenter
Středně a hodně bohatí lidi dle mých zkušeností až na výjimky drží své děti finančně dost zkrátka. Vědí proč.
Hupert
Ani jsem netušil, jakej jsem byl pracháč.
corona
Dissenter 7.5.2025 v 9:10
„Středně a hodně bohatí lidi dle mých zkušeností až na výjimky drží své děti finančně dost zkrátka. Vědí proč.“
– – –
Jsi pravdomluvný jako Pavel Žáček z ODS.
Childeater
Dissenter
Samozřejmě, protože mládí musí napřed poznat cenu peněz a práce. Jinak by byli špatnými správci svěřených majetků.
Všichni šlechtici to mají stejné; napřed potomstvo zadřou a nechaj trochu vymáchat hubu, pak jim vysvětlí, že jejich generační úloha spočívá v ochraně a zmnožení svěřeného majetku.
Fatso
To rozhodně. Případně, lze potomka už od raného mládí vést k něčemu užitečnému, kde bude rozvíjet pracovitost a své přirozené vlohy. A pak, v nějakých 16-18 letech: „tumáš autonářadí, nebo zahradní nářadí, stavební nářadí, či komp na práci, a desetitisícovku na nutný počáteční výdaje, a zkus rozjet malý byznys, soukromničení, být lidem užitečný“.
Tos možná myslel pod tím „zadřít“. Ale, kdo se v tý soukromnický praxi vyzná, může potomkovi tu a tam poradit, vést, nenuceně. Protože ve škole se to fakt nenaučí.
Ale kdo tyto dovednosti sám nemá, těžko je předá další generaci.
Z druhé strany vůči těm šlechticům: na TV se nedívám, ale včera jsem šel okolo, známým vyhrávaly reklamy. A co nevidím: Homeless credit, kde nějaký šizuňk povídá mamlasovi: „Si pujč, nikdo tě nebude peskovat“. Mamlas: „tak jo!“
… neboli „a pomě přijde potopa“. Tak ne. Fakt ne. Nevolnictví, chudoba, fuj, co bych z toho měl?
cepin
Žirafa dostal za celej svůj ZŠ život dvě jedničky, z toho jedna byla ta velká v 1/2 1. třídy, kterou dávaj i retardérům
Druhou bych si tipnul za práci v kabinetu otylé češtinářky před důchodem, čímž se vysvětluje jak pravopis, tak neschopnost zásunu
Sysop
To ma kliku, ze zil ve spravne dobe. Ted uz se to misto znamky na vysvedceni jen okecava, aby debilove nemeli stres. Takze debilove nemaji stres a ti normalni ztraceji motivaci. Vsechno sluncem zality.
Hupert
moravan: Už jsi to s tím Kristem vysvětlil Židům?
shane
Trochu nešťastný příklad, vzhledem k tomu, že Źidi jsou bezkonkurenčně dlouhodobě celosvětově nejneoblibenějšì národ a historicky jediný, který se jejich sousedi pokusili organizovaně vyhubit. Jestli to souvisí s odmítnutím Krista nevím, ale něco na tom bejt může
Bahnak
@ shane
Nepleťme si náboženství a etnikum. Němci vyhlazovali i ty Židy, kteří vyznávali křesťanství. V současném Izraeli je mnoho Židů, kteří přišli z bývalého SSSR a jsou ateisty… a Hamásu a spol. je to jedno.
Není to jediný národ dokonce ani ve 20. století, viz arménská genocida, australští aborigini, různá indiánská etnika v USA… a nepochybně mnoho etnik v dobách dávných, o nichž neexistují záznamy. Holocaust je ovšem nejlépe zdokumentován, postihl velký počet lidí, pozůstalí jej dokázali patřičně medializovat a přišel v době, kdy vyhlazování už nebylo košer.
Co se týká oblíbenosti, je to také sporné, třeby východoasiatům jsou Židé úplně jedno a značná část západní i východní Evropy a USA Židy podporuje, někdy i dost nekriticky. Antisemitismus je doména muslimského světa a části Evropy (dnes hlavně Polsko), jinak jde o jednotlivce.
Hupert
Bahnak: Probíhající genocidu v Gaze do seznamu nepřidáš?
Bahnak
Hupert: Tam je to vzájemné.
RomanL
Jakou genocidu? Už ti Plastelinci konečně vymřeli? Hovno, množí se jako krysy, a je jich 20x víc než před 10 lety, tak kurva furt nelži! :-P
shane
Já píšu o národě, nikoliv o náboženství. Němci to vzali zgruntu, ale i oni to brali primárně podle náboženství, podle norimberských zákonů měli židovští míšenci bez židovského vyznání sice jistá zákonná omezení, ale do plynu nemuseli. Židovští konvertité k jiným vírám měli smůlu, to ano. Karel Marx či feldkurát Katz by do plynu šli.
shane
Ty ostatní genocidy byly źivelné, nebyla to metodicky plánovaná akce
shane
A u Indiánů nikdy nebylo cílem je vyhladit. V USA 19. století bylo cílem je zpacifikovat aby netravovali a nezabíjeli osadníky, v latinské Americe 16. století sloužili jako zdroj otroků, než se ukázalo, že hovno vydrží a rychle umřou.
Bahnak
Hm, a heslo „mrtvý Indián, dobrý Indián“ si vymysleli komunisti, žejo?
Máte pravdu, že holocaust se vymykal tím pečlivým plánováním, ale to jsou prostě Němci. Stejně měli v plánu vyhladit východní Slovany. Jo, vím, že dneska se to prezentuje jinak, tedy u nás.
Genocidy probíhaly různě, někdy živelně, jindy cíleně. Záleželo na situaci. Samozřejmě nemůžeme vědět, jak to bylo v mladší době kamenné, ze které máme doklady, zda to jen tak vytanulo nebo zda rozhodl náčelník. Máme ale doklady, že např. genocida kmene Moriori byla plánovaná, kmen žil na oddělených ostrovech a útočníci si k jejich dosažení museli obstarat (unést) velrybářskou loď s posádkou. (Mimochodem novozélandský soud následnou žalobu pozůstalých odzívl. Genocida, která nedopadla na bílou rasu, prostě kolonizátory nezajímala.)
Bahnak
…NEmáme doklady, zda to jen tak vytanulo…
jizlivec
Doba je stejně* těžká posledních deset tisíc let…
A předtím to nebylo jiné, akorát se nedochovaly záznamy**…
* Samozřejmě s drobnými výkyvy, jako např. poslední dekády relativního klidu v kotlince…
** Našly se ovšem nějaké archeologické stopy…
Bahnak
Taky si myslím, že lidi jsou tak nějak furt stejní.
shane
Tak OK, pokud chceš ichtylit, tak Jediný ZAZNAMENANÝ pokus plánovaně vyhubit atd…
Grò sdělení pak je, že Židy vesměs nikdo nemá rád. Teda kromě Čechů po roce 1989, ale to přišlo aź potom, co u nás byli Židé prakticky vyhubeni či odešli a ten zbytek prakticky není vidět. Dokud jsme jich tu měli skoro 200 000, tak jsme z nich taky moc odvaření nebyli.
Bahnak
Jak jste na tom byli s Židy vy, to nevím. Nám asi moc nevadili, když mám zčásti židovský původ.
Antisemitismus samozřejmě existoval. Projevoval se hlavně tam, kde byli Židé namícháni mezi většinovou populaci a ekonomicky/společensky úspěšní. Logicky mimo oblast Blízkého Východu a západní civilizace není židovská otázka otázkou.
shane
Jsou mi zcela ukradení, v dobrém i ve zlém. Nic proti nim nemám, holocaust považuju za zvěrstvo, antisemity nemám rád, ale ha druhou stranu k Židům nepociťuji výrazně pozitivnějšì emoce než k ostatním národům. Prostě neutrální postoj. No love, no hate.
Češi v 19. a 20. století nebyli žádní velcí źidobijci, ale jak ukazuje Hilsneriáda a občasné pogromy, do filosemitů jsme měli daleko. Ale spíš už na principu Cizinec není našinec, přičemž cizinec byl každej, kdo se nehlásil k češství. Což židé obvykle nedělali a většina z nich navíc mluvila německy.
Bahnak
shane 11.5.2025 v 11:20
2. odstavec – souhlas.
IMHO je obliba Izraele mezi uvědomělými Čechy spíš móda a způsob dokazování si navzájem, že jsou správňáci. Klidně to mohlo být naopak, kdyby se Izrael nepřeorientoval z vazeb s východním blokem (vznik státu) na vazby se Západem (původně Francie, pak USA).
shane
Bych řek, že to má i kořeny jako šprajc vůči komunistickému nepřátelství vůči Izraele, když Izraelci odmítli budovat komunismus i u sebe doma a přeběhli k američanům po tom všem, co pro ně a naši sovětský komunisti udělali.
Sysop
Poznam jsem par vysoce postavenych Zidu v Cesku a muzu rict, ze je mi ta jejich ideologie a hamiznost tak nejak fuk. Dokud se do mne neserou…
Problem trosku mozna je, ze ti, kteri toci klikou sveta jako na potvoru jsou dost casto Zide. A tak to bylo i v minulosti, tim padem ta klasicka lidska zast a zavist padala na hlavy Zidu an bloc. Podobne, jako clovek bezne rekne ‚nojo, linej Arab‘.
Jina kategorie jsou pak lidi s nizkym sebevedomim s absenci vlastniho nazoru, kteri dneska budou vychvalovat Zidy a nenavidet Rusaky, ale za dva tydny to uplne klidne cele otoci, kdyz jim to nekdo spravne a uvedomele vysvetli.
Byl jsem vcera na jedne svatbe v Risi v kostele a bylo zajimavy sledovat ty drobny kulturni niance, ktery maji oni a my. Ostatne cela ta svatba mela par drobnych odchylek od toho, jak to mame tady. Vynecham nedomyslene detaily, jako napriklad, ze nekdo na novomanzele nahazel ryzi a pak novomanzele vypustili holubice, ktere namisto k nebi si to namirily rovnou na tu ryzi. Ale jinak mne tohle docela bavi. Podobne jsem mel moznost z povzdali videt par zidovskych obradu. Pokud si hrabou na svem pisecku, proc ne.
Sysop
Mmchdm, v cervci jdu na dalsi svatbu, tentokrat rusko-bavorskou. Zenich mi rikal, ze byl neskutecny problem najit hospodu, ktera je dostatecne daleko od civilizace, kde se muze realizovat oslava v plne krase vcetne ruskych tradic. Cim vic se termin blizi, tim vic je zenich nervozni, pritom oddani jsou uz pul roku, jde jen o to divadlo pro rodinu.
Jo, deda mi vzdycky rikal, ze komunisti odmitali uznat svatbu v kostele a proto se musi na ourad udelat klasicky obrad bez ohledu na to, co a jak probiha v kostele.
Tak leda hovno, slavny soude, v Risi to tak maji od Bismarcka taky. Konkretne vcera sel zeni s nevestou a obema svedky rano na Rathaus podepsat papir (bez divadla, jen papir) a odpoledne plnohodnotny obrad v kostele a Bürgermeister s pivem tam stal taky.
shane
V Evropě má antisemitismus jednoznačně náboženské kořeny. Jednak židé odmítli Krista jako Mesiáše a jednak odmítali přijmout křesťanství, což je vydělovalo z řádu tehdejšího světa. Nebyli našinci. A když jsme přestali brát víru tak vážně a začali se hrdlit kvůli národnosti, tak se zase nechtěli přidat, takže zase nebyli našinci.
V arabským světě je antisemitismus jednoznačně důsledek sionismu. Než s tím přišli, tak Araby nijak extra nesrali, dokonce je srali míň jak křesťani, protože judaismus není misijní náboženství, židem se musíš narodit. A ještě k tomu židovské matce.
Sysop
To jsem si leta myslel. Neni to pravda. Zidem se muzes stat i konverzi.
Sysop
…pokud je matka Zidovka, jsi automaticky Zid. Ale to neni jedina cesta.
Bahnak
shane 12:04
JJ, proto vejš píšu, že přímo na Blízkým Východě je to vzájemný. Teď si trochu dělám do vlastního hnízda, ale u nás je taky dost magorů, co by pro Velkej Izrael neváhali vyhlazovat.
shane
Jo, to je ten pitomej sionismus. Všechny tyhle národovecký hnutí stojej za vyližprdel a nesou víc problémů než užitku. Akorát se bojím, že ta spirála nenávisti je na Středním východě už tak rozjetá, že to nemůže dobře skončit.
Bahnak
shane 12:33
Taky mne nenapadá, jak to řešit. I kdyby Palestince teoreticky přesídlili do Kanady nebo na Sibiř, problém by se oddálil jen o pár let, nastal by konflikt s někým jiným. BTW se Sýrií to bude nejspíš brzo hukot, aby si ještě v Izraeli neříkali „zlatej Asad, ten byl aspoň sekulární“.
Bahnak
No ano, o tom mluvím.
shane
Jinak významově by se to Good v tomhle případě mělo překládat jako Hodný. Což celkem sedí, indiáni vůči osadníkům moc hodní nebyli. Byly to dost agresivní válečnícký komunity v permanentní válce s kýmkoliv, kdo nebyl součástí kmene a boj byl nedílnou součástí jejich kultury. Bez boje se ani chlapec nemohl stát mužem.
Bahnak
Indiáni prostě žili tak, jak žijí lidé dané epochy. Tady to před deseti tisíci lety nebylo jiné.
Jinak ano, holocaust je nejlépe zdokumentovanou genocidou ve velkém měřítku, o tom není sporu. Genocida východních Slovanů má zhruba stejně obětí, nebyla však završena, protože to Němci nestačili na okupovaných územích udělat. Není pravda, že nebyla zaznamenána, jen je dnes u nás nevhodné o tom mluvit.
Ještě bych upozornil na německou genocidu Cikánů, byť se Cikáni „svezli“ s německou ideologií, která ale IMHO měla za primární cíl získat Lebensraum.
Sysop
Tuhle jsem cetl, ze genocida znamena vyhlazeni rasy. Bylo to v ramci clanku o Gaze a ze tam Zide zadnou genocidu nepachaji, bo Plastelinci prece ziji i jinde. Na muj dotaz autorovi, zlad-li stejne muzeme pohlizet na genocidu v ramci holokaustu, kdyz fura Zidu ruzne po svete take prezila, mi odpoved neprisla.
RomanL
Sysop 11.5.2025 v 17:52
Přesně tak!
shane
Připisuje se to Sheridanovi, kterej měl na prohlášení nějakého Indiánskeho náčelníka že je Good Indian odpovědět “The only good Indians I ever saw were dead“, což je jednak významově něco trochu jiného a jednak to nejspíš neřekl. Nicméně vyhubení Indiánů nikdy nebylo v plánu. O genocidě se mluvit dá, protože ke zničení národa nebo jeho části ho není nutné fyzicky vyhubit, i cílená asimilace postačí.
Bahnak
No, ta asimilace probíhala jako dílem pobití, dílem nahnání do malých oblastí, kde neuměli žít a kde umírali na hlad a nemoci.
Fakticky slavná kolonizace Západu vypadal tak, jak vypadaly podobné záležitosti předtím. Obyvatelstvo s lepší technologií nebo jinou výhodou napadalo sousední obyvatelstvo. Typickým cílem byly vesnice. Probíhalo zabírání země, kterou původní populace potřebovala k obživě. Původní populace se logicky bránila, ale byla vyhnána nebo pobita.
Většina faktických genocid v minulosti vypadala stejně – šlo o zdroje (genocida Morioriů byla v tomto směru výjimkou). Jistě, když původní populace odešla, mohla přežít. Obvykle však nebylo kam.
Jak už kdesi padlo, poměrně dost německých Židů přežilo, protože odešli včas. Hůře dopadli Židé na územích, které ochránci evropské civilizace obsadili za války.
shane
Střet nekompatibilních kultur. Indiáni nebyli zemědělci a ta půda jim moc co k čemu nebyla a běloši nešli na západ podřezávat Indiánům krky, ale obdělávat grunt, takže teoreticky mohli vcelku v pohodě koexistovat. Jenže indiánský zvyk válčit se všemi sousedy a brát jim všechno co se jim hodilo bělochy moc nenadchl, zapojit se do hry nechtěli a tak místo toho chodili žalovat k Velkému bílému otci ve Washingtoně, aby se jich zastal. No a pak už to jelo.
Latinská Amerika je zase jiné povídání.
jizlivec
Indiáni zemědělci byli, a dost početní…
Vyhynuli ale na spalničky a neštovice ještě před příchodem nových zemědělců…
shane
Jo, ale ti východní a puebloví. Ne ti z Plání. Mimochodem, ty východní definitivně vyhnal až Andrew Jackson na popud farmářů, pro které představovali konkurenci. Dnes je to známo jako Stezka slz. Jackson byl vcelku pěkná svině.
Nemoci byly průser všude. My jim neštovice, oni nám syfilis.
I když podle nejnovějších poznatků jiho- a středoamerický Indiány prej nejvíc vymlátil nějakej lokální hantavirus.
Bahnak
Trochu jste zapomněl na to, že Indiáni tu zemi potřebovali k obživě. Bez ohledu na to, že skutečně válčili rádi.
shane
Jo, ale v době indiánských válek tam ještě bylo místa dost.
Bahnak
Jak na co. Na lov potřebujete mnohem více prostoru. Míněno mnohonásobně více, nemyslím třeba 5x.
Někde jsem viděl kalkulaci, že k uživení jednoho člověka lovem je třeba (tuším) 10 km2, zatímco u
zemědělství stejná rozloha uživí stovky lidí.
Proto taky lidstvo v mladší době kamenné přešlo z lovu (lepší jídlo, zdravější populace…) na zemědělství. Zemědělci lovce jednoduše přečíslili.
Latimerie podivna
Ono zemědělství ve svých počátcích znamenalo horší jídlo a „nuznější“ podmínky než lov. Jedním z důkazů je zkrácení „dlouhých“ kostí, které nejvíce ovlivňují výšku. Jinak řečeno, na většině míst, kde se primárně začalo se zemědělstvím, došlo ke snížení průměrný výšky obyvatel ve srovnání s dobou před zemědělstvím. Zemědělství ve svých počátcích znamenalo pro jednotlivce horší podmínky než když se živili lovem. Lidí se na dané ploše „uživilo“ víc, ale měly se hůř. Takže není vůbec jasné, proč lidi se zemědělstvím vlastně začali. A kdyby tušili, že díky zemědělství vzniknou daně, nejspíš by s tím vůbec nezačínali.
shifty
Je to osvezujici cist tady prispevky tohoto typu.
Qeci – sice byly kratsi kosti, sle zase prezila cela osada. Ono ten system lovu byl sam o sobe dost drsnej. Strava zalozena na bilkovinach ma svoje vyhody, ale obcas se z lovce stala korist…takze nektere hlasy volaly po jistote (socialni). Ostatne to zname dodnes, dane nedane.
Sysop
Ono je to tak i dnes. Takovej vegan ma spoustu zdravotnich problemu z nedostatku latek, ktery proste v rostlinach nejsou. Pokud ma mentalitu na urovni prezvykavce, pak ten problem mozna neni tak markantni, ale zivocisna strava nejsou jen bilkoviny.
Bahnak
LP 15:03
No lidi začali se zemědělstvím proto, že vzrostla populace, zvěř to už neuživila. Tam, kde začali zemědělčit, se uživilo výrazně víc lidí.
S tím zhoršením zdraví to píšu taky, jenže 50 pajdavých zemědělců jednoho zdravého lovce přepere.
Sysop
Mozna spis byla pricina ve vlastnictvi te pudy. Honebni pravo nemel kdejakej Lojza. Prijde na to, o kterem obdobi se bavime. Pokud Evropa nekde po roce 900 a dal, tak nebylo moc co resit, lesy mely svoje vlastniky.
Latimerie podivna
Bahnak 11.5.2025 v 18:54
Zemědělství začalo nezávisle přibližně na cca 10 místech. Na zbytku se v té době vesele lovilo/sbíralo dál. S tím zemědělstvím to nebylo tak, že si lidi řekli „na lov se vykašlem, už nás to neuživí, je nutné začít se zemědělstvím“. Populace „rostla“ a „klesala“ i za lovců/sběračů a k zemědělství je to nedonutilo. Např. v Austrálii se zemědělství „neobjevilo“. Vedle toho se postupně objevila i domestikace zvířat.
Takže záhada je, co donutilo ty lidi s tím zemědělství začít, protože se měli „hůř“ než když lovili. Oni se to za pár tisíc let naučili a vyšlechtili i nějaké ty plodiny a pak už to bylo lepší než lov. Ale záhada je, proč s tím vlastně začali.
Foundryman
Řekl bych, že řešení se skrývá v onom slově „sběrači“. Výhradně masem se asi lidé živili leda tak v době ledové, když nic nerostlo. No a pak zjistili, že místo aby se plahočili za bylinkami, kořínky a ovocem bůhvíkam, můžou si to všechno vypěstovat u baráku. No a pak s růstem populace a relativním úbytkem dostupné zvěře začalo pěstování plodin nabývat na důležitosti, až pak někoho napadlo, že i ta zvířata je lepší držet po ruce.
Heydrich vypracoval statistiky a hruby plan, stran Zidu to pak realizoval Eichmann.
Uz se to tady propiralo nekolikrat. Nemci nebyli blbi, jen prislis sebevedomi. Bylo jim jasne, ze vyhlazenim Slovanu by prisli o pracovni silu, ktera by z nebe nespadla.
shane
Jj, se Slovany obecně se počítalo jako s kastou nevolníků/otroků. Plus likvidace inteligence. Většinu Čechů by ale čekala germanizace, z hlediska jejich rasových teorií jsme stáli docela vysoko.
Sysop
Tam je prave pekny, jak Heydrich mel zmakle ty kombinace dobra krev vs dobry nazor. Likvidovat chtel jen kombinaci dobra krev+spatny nazor, protoze tam videl vudcovske schopnosti spatnym smerem. Slovane jako takovi nesplnovali tu dobrou krev, takze u nich byla likvidace nezadouci. Jina vec ovsem je, kolik Cechu je vlastne vubec Slovanu, ze. Obecne mi vychazi, ze likvidovana by byla opravdu jen velmi mala cast (samozrejme, ze kazdy zmareny zivot je spatne, ale z hlediska tech dobyvacnych cisel se nemuzeme bavit o vyhlazeni) a navic, kdo nebyl uplne tupej, tak pochopil, ze staci mit ten spravnej nazor.
Bahnak
Sysop 17:39
Přímo likvidováno by Čechů asi moc nebylo (moji předkové jo), ale ti nezlikvidovaní by se z velké části nesměli množit, čímž by se to jen odsunulo o pár let. Procenta si nevybavuju.
Nejlepší genová data mají (vlastně nijak překvapivě) společnosti, které se zabývají testy paternity. Podle nich máme cca 40 % genů od východních Slovanů, cca 12 % od jižních Slovanů. Slovanská migrace šla jednak severem přes Polsko, jednak jihem na Moravu, většina těch jižních skončila na Balkáně. 25 % Germáni, zbytek Románi hlavně z dosídlování vylidněného území po třicetileté válce, a ostatní. Procenta nebrat doslova, zas tak přesně si to nepamatuju, ale plus mínus.
Bahnak
Zda byla údajná, lze posoudit podle toho, jak se Němci chovali třeba v Bělorusku.
Zrovna ten citovenje projev je dost drsnej. Osídlení (cit.) „z německé krve“ se má posouvat na východ, Poláci víceméně mají být zlikvidováni, poněmčit se mají Baltové. Češi se tam výslovně srovnávají se Židy:
„…ani jediný Němec nic Čechovi neodpouští, asi tím způsobem, jako je tomu v říši se židovstvem, aby neexistoval jediný Němec, jenž by řekl, ale ten Čech je přece slušný. To byl problém židovské otázky v říši, a můžete si představit, jak by takhle dopadlo řešení židovské otázky.“
Němci sampzřejmě potřebovali české dělníky na dobu války (to se tam výslovně říká). A pak? Jistě, část poněmčit. Ovšem jakou část, tam řečeno není.
Jinak jsem psal o východních Slovanech, ne o Češích.
shane
Tak realita je, že poválečné uspořádání na dobytých územích za války nikdo vážně neřešil. Z toho co bylo řešeno a vykonáno lze soudit, že by tam zavedli jakousi formu feudalismu, kde by roli feudálních pánů hráli zasloužilí říšští Němci, roli řemeslníků a měšťanů místní Volksdeutsche a kolonisté z Říše a roli nevolníků vybraní místní Slované. Nevybraní Slované a Židé by sehráli roli hnojiva. Otázka je, co by bylo s vybranými Slovany v dlouhodobém horizontu. Zdali by se počítalo s postupnou germanizací, nebo zda by byli postupně nahrazováni Germány coby svobodnými zemědělci.
Ono je potřeba si uvědomit, že v prvních dekádách po válce by nebylo dost Němců, aby mohli plně kolonizovat dobytá území.
shane
Rečeno…
Sysop
Nahrada ciste Arijskou rasou mela probehnout v dlouhodobem horizontu vsude. Ada se s planovanim nijak nezinyroval, videl to tak baj voko na tisic let. Takze i bezni Nemci by prisli k vymene, pouze byla otazka, ve kterem stoleti. Ada mel vize pangermanismu a Stalin zase globalniho socialismu. Bohuzel oba meli jen jednu Zemekoli a tehda sharing jeste nefrcel.
Bahnak
shane 12:19
Jasně, potřebovali by čas k realizaci. Oni to měli vymyšlené dlouhodobě.
Navíc se různé slovanské národy měly vyhlazovat v různém měřítku, např. Čechů mělo přežít více než Poláků. Za největší póvl byli jako obvykle považováni ti dál na východ. Tomu taky odpovídalo např. jednání se zajatci.
Sysop
Pobaltske narody byly Nemci povazovany za odnoz Svedu. Proto meli podporu Rise a takova Kallasova by nam jiste vysvetlila, ze ten nazor byl naprosto spravny.
Bahnak
Sysop 17:41
Myslím, že nejen ona. Pobaltské národy se té rasové nadřazenosti nevzdaly zřejmě nikdy, jen za SSSR ji nemohly projevovat veřejně. Neoficiálně se to prý projevovalo.
Kallasová vypadá árijsky, to je fakt. Ostatně v rodině prý mají i nějakou tu nepěknou (z mého pohledu, z jejího pohledu naopak asi suprovou) minulost.
Co mne fascinuje, je selektivní paměť Ukrajinců, kteří by nakonec dopadli úplně stejně jako Rusové a Bělorusové, nebo spíš ještě hůř. Docela hodně z nich připomíná víc Tatary než Švédy.
Sysop
Osobne si myslim, ze vetsina Ukru jsou uplne normalni lidi, Zeli maji fpici, Rusaka neresili a jen nalitli na sladky kecy o vstupu do EU. Tim je dostali.
Foundryman
Hlavně je běžným Ukrajincům úplně u prdele, jestli jim vládne Kyjev nebo Moskva. Jim vadí především místní mafiáni.
Mimochodem, teď jsem v ukrajinském tisku zachytil perličku o „skandálu“ v Oděse. V jakémsi supermarketu už chystají cenovky zboží v rublech, nějaká uvědomělá madame si toho všimla a začala personálu nadávat – ukrajinsky. Ti na ni hleděli a pak jí suše řekli, ať jde do prdele, že jí stejně nerozumí ani slovo :-)
Foundryman
Dnešní pobaltské státy hlavně byla odpradávna německá území (ve smyslu etnickém), speciálně Lotyšsko a Estonsko. Těch původních Lotyšů/Estonců tam zbylo asi tolik, jako v Prusku původních Prusů. I za carského impéria tam byla němčina úředním jazykem, nakonec i „paní kněžna“ z Babičky byla dcerou kuronského vévody.
Když jsem byl ještě za SSSR v Tallinu, domluvil jsem se tam spíš německy než rusky.
Hupert
Živelná genocida je nesmysl.
fatdwi
moravan: a to ještě netušíte, jak se vymstí odmítnutí Aštara Šerana.
Sysop
Hele, muze mi nekdo z ceskych OSVC vysvetlit, jaxe ze 70 000 Kc prijmu plati jen 8000 SocZdrav?
vole asi nákladama žejo, příjem 70k, náklady třeba pade, dyž má eště pár slev na dani plus zleva na poplatníka tak ze základu daně 36k nezaplatí nakonec skoro nic a výde to na minimální ai vostatní daně
Sysop
Jo taaak… hlava mi po ranu pomalejc startuje. Myslel jsem, ze ma 70k cistyho. No tak to pak jo…
Může mít i čistýho, náklady uplatní paušálem 60% (nebo řemeslníci 80%), ke zdanění a soc.-zdrav. zbude 28.000,- Kč. Nicméně na slevy na dani sociálka ani ZP nehledí.
Foundryman
V případě uplatnění 60% paušálu a příjmu 70 tis. měsíčně byly odvody na soc. a zdrav. v roce 2024 přesně 7.465,- Kč za měsíc.
Fatso
Možná se ta holka přihlásila do paušálního režimu? Dělá to cca 8700/měsíc …
Sysop 7.5.2025 v 7:11
Například takto. Máš řemeslnou živnost a pojedeš švarcík (tedy nemáš žádné významné náklady). U řemeslné živnosti je roční limit 1,6 mil. Kč na použití paušálu. Paušální náklady jsou u ní 80% z příjmů. Takže 70 tis. *0,2 = 14 tis. vyměřovací základ měsíčně. Minimální vyměřovací základ v roce 2024 byl 13 191 Kč, takže těch 14 tis. je blízko (nechce se mě to počítat). Z minimálního vyměřovacího základu se v roce 2024 platilo sociální pojištění 3852 a zdravotní 2968.
Foundryman
Madame je průvodkyně, čili 60%. Přesnou sumu jsem uvedl výše.
Latimerie podivna
OK. Je třeba ocenit, že sis s tím dal tu práci a spočítal to přesně.
princdrson
nána je pitomá, že řekne že si vydělá ve výši fakturovaného příjmu. Dále na sebe prozradí, že dostává další nezdaněné příjmy. Ještě, že se tohle nerozmnožuje.
spiderman
Za študií jsem tam taky chodil, měl jsem k tomu ještě 3 brigády. Tenkrát (2008) dávali jen 400… Autor bude asi sláb na prsa jako Jasánek, když to s ním tak zamává. Co si vzpomínám, bylo to vždycky v klidu – ráno na odběr, pak na brigádu nebo přednášky a večer na volejbal a pak ještě do putyky zkapalnit část těch peněz. Žádná ztuhlost, bolesti, hematomy, umírání… Mladej člověk vydrží všechno a pokud ne, tak není zdravej.
cool
Tak to je ze zděděného genomu ale další generace to asi mít nebude. Jak se kalila ocel, zapomeňte. Ze zmeráckých podmínek k obrazu a doba je samý zmerák od shora dolů, mohli by jste ale trénovat bez hemly na prázdné přední gumě jako motorcyklystýr. :-)))
Japhy
Fuj, plazma. Na transfuzce kam chodím bezúplatně (ale také ne zdarma, 15% z 3000 plus sváča) dávat plnou krev mají taky ty strojky na plazmu. No a když to vidím, zpátky do žíly už bych nic co projde tím šelmostrojem nechtěl. Možná jsem fajnovka, ale chodím dávat krev pro dobrý pocit a s těmi fabrikami na plazmu v nejprapodivnějších místech nechci mít nic společného.
Nostromo
Koukám, že se svou zatím stříbrnou a slušným náběhem na zlatou „Jánského“ bych nebyl autorův kamarád. :-)
A ne, darování „zdarma“ není zdarma – za každý odběr v krajské nemocnici dostanu 200,- Kč poukázku do nemocniční lékárny, 150,- Kč kupon na jídlo/nákup v obchodu v nemocnici, 70,- Kč náklady nas cestu, den volna, možnost odpisu daru z daní.
Celkem zabavne. Ale asi nejvic mne zaujal fakt,jak nekdo muze zustat na suchu tak nahle,aby prijem musel resit takto,a navic,pokud jsem to spravne postrehl,za tech cca 6 tydnu,co by dostal prvni vyplatu,by mel z odberu plazmy cca 3000 Kc?
Jako jasne,muzu mit zrovna poslednich 30 tacu na uctu,posere se mi auto,pracka,zacne blit pes,a prachy fuc.A v praci reknou sorry jako.Holy preziti na omezenou dobu pro jedince se da poridit zhruba za stovku denne,kdyz jde jen o stravu.
Na kazdy pad,je celkem jiste,ze se u toho clovek moc nenadre.Je vidno,ze zivotni filozofie mohou byt rozlicne,podivne a ruznorode.Mam leta nazor,ze naucit se umet prezit s malem je dobrej skill do horsich casu.Nekteri moji kamaradi zase zastavaji nazor,kdyz mi prachy nestaci,najdu si lip placenou praci. Coz se nemusi vzdy podarit,jak se ukazalo,nebo ty vetsi prachy za to nestaly..
Tedy vyzneni clanku je ponekud odrazujici pro nekoho,kdo by zvazoval prvni navstevu. Asi podlehnu masochismu a budu se tesit na clanek Zirafa hleda JOB!
začne blít pes…stačí vzít k veterináři pokousanýho kocoura a je to za 2-3 tis.
Ale zase se dozvíte z RTG snímku, že jako kotě utrpěl zlomeninu přední tlapky a asi proto je takovej posera…
Patrona do brokny je porad pod desetiknorunu ;-)
Sysop: :-)) Veterinární služba Rána z milosti, est. 2025 by Sysop :-D Ordinační hodiny po telefonické dohodě, přijedu kamkoliv, expresní příplatek neúčtuji, neb mě práce baví. Zákazníkům důrazně doporučuji vykopání hrobu ještě před léčbou, úklidové služby neposkytuji. Pro likvidaci dvounohých sviní klikněte na objednávkový formulář na stránkách sumavskyhitman.cz, platba pouze bitcoin:-)
Kdyz vezmu magnum, je to i s hrobem 2v1. Ale za priplatek.
Nebude z toho privela emisii pevnych castic? Aby si nemusel uctovat priplatok za emisnu povolenku.
Ja jsem to spatne nazval. Samozrejme nejde o hrob, nybrz o rozptyl. Urci se nejakej prostor, nejlepe kruhova vysec a tam je telo rozptyleno. Do vzduchu se prakticky nic nedostava a rozptyleny material je pomerne brzy biologicky odbouran. V podstate idealni biorecyklace.
To Sysop
Nebylo by takovy poklidnejsi zamerit se na travicstvi? Oleandry, tis, muchomurky, cicuta maculata, rulik etc? Pak neni potreba resit kontaminaci mista, otraveny s otravkou jeste nekam zvladne odpochodovat a pak plati Pulp fiction zasada – Co mi neni rovno, po tom je mi ho..o. :-)
Na tyhle rostlinky je odbornik moje zena. Ale ja bych nerad zakazniky otravil prilis dlouhym cekanim na vysledek, ze. Navic davkovani je mnohdy cista empririe, coz u streliva rozhodne neplati.
To Sysop
A kruci, to jsem nedomyslela. Otravit mimodek zakaznika by bylo vysoce neprofi a na ty kytky holt vseobecne neni spoleh. Delaj si, co chtej. Ostatne i ty nejedovaty. Bys neveril, co mi tu ted predvadej ostruziny…Vypada to, ze se chystaji pozrit celej barak, ac jsme si jasne rekli a slibili,ze u plotu a dal ani metr.
Ostružinové listí suš či fermentuj a až si z něj připravíš čaj, Darjeeling, Sencha, Bai Hao Yin Zhen ani Gyokuro tě už nikdy neosloví.
To Hupert
Diky za tip, to jsem jeste nezkousela. Ja vzdycky vyuzivala ostruziny akorat na stavy, marmelady, knedliky nebo do kolacu. Ale je otazka jestli to budu umet docenit, nejak mi v posledni dobe smakuje akorat slabej cernej caj se spoustou citronu a drobatkem cukru. Level buranek.
SL: Ostružiny jsou skvělé v řadě způsobů využití, ovšem citrón bych v ostružinovém čaji vynechal a s cukrem bych byl opatrný, neboť nuance chuti se při jejich použití ztrácí.
Máš-li ale kašel, můžeš se vykašlat i ne chuť a citró klidně použij.
Hupert
7.5.2025 v 22:02
vono to je eště k nečemu, než k posekání? neke
Behemot: Pro leccos jsou lidi zvyklí chodit do krámu. Já na zahradu, na luka a do lesa. Např. teď je čas, ne stát na správné straně https://www.facebook.com/reel/994909305937885, ale trhat a sušit květ hlohu (v Brně už těžko, ale u nás na severu ano).
Hupert
7.5.2025 v 23:15
stejně to je pošahaný: Listy a plody sa používajú od mladšej doby kamennej
proti krvácaniu, hnačkám a cukrovke. vob řádek: Chutný a voňavý čaj z ostružinových listov sa pije pri chrípke, nachladnutí, nádche a kašli.
Pyčo tam snad neni nic co lidi nesypali na rýmičku, toho mám tři prdele. Samo nejlepčí z toho všeho máta :D
Podobně jak vostružiňa/maliňa prej všecky druhy divokejch jahod. Taky sem kdesi kdysi čtl, že eště prabáby nakládaly listí do cukra jako jak sirup, na zimu na rýmičky, ale nikde vo tom v modernéch bylinkárnách není ani písmeno, samý že čučené na čai. Nemá negdo recepis na konkrétní provedení?
Zrovna před pár dny jedna v TV nakládala listy lecčeho, možná i bršlice, do cukru. Po tenkých vrstvách vždy prosypané cukrem. Nechala ležet pár týdnů (cca 3), pak slila a lehce vymačkala sirup. Ze zbytku listů zakonzervovaných cukrem vařila čaj. Lze použít i med, ale ne umělá sladidla, ta nekonzervují.
Hupert 8.5.2025 v 8:57
Jak jednou rezolutně prohlásil ma:“S bršlicí bych si rozhodně nehrál.“
Jinak je pravda, že dnes, na sklonku doby potrvaního nadbytku, mají lidé roztodivné nápady, nedávno jsem zaslechl cosi o výživové hodnotě křídlatky sachalinské a jakou lahůdkou jsou výhonky jsou výhonky naložené v kyselém nálevu.
Ygorek: Jak jednou rezolutně prohlásil ma:“S bršlicí bych si rozhodně nehrál.“
To proto, jak se množí z každého úlomku kořínku nebo má nějaké nežádoucí účinky vedle žádoucích na dnu?
Hupert
8.5.2025 v 8:57
muže byt, u tohodle si matně pamatuju že se to nechávalo trvale, tak možná ve stylu že děckám žičku sirupu a listy eště mokrý (a sladký) do čaju; si taky myslim že dolejt vodou nutný páčto v listech samotnejch ani omylem není tolik vody, co by pustily, aby se to samo 100% zalilo
Hupert 7.5.2025 v 22:02
Měl jsem příležitost ochutnat, ale Lapsang Souchong mě oslovovat nepřestal. Možná konkurence by mohl být Lagavulin, ale to bych nemohl den až dva řídit…
Sysop: Jestli něco nesnáším, pak je to kravál. SL jde dobrým směrem, ovšem řev při křečích podobně jako vrh šavlí před smrtí jsou značně nechutné projevy, proto žádný rulík, oleandr, muchomůrku, rozpuk ani náprstník červený, kterého jsou u nás v pohraničí plné lesy, ale z tisu vyrobit nikoliv odvar z jehličí, leč ze dřeva luk a existenci uzavřít jen s šumem svistu https://www.youtube.com/watch?v=GuqqvYif7yw
Hupert
Jestli chceš oběť před smrtí trochu potrápit a nemáš rád kravál a zvracení, sežeň si kurare.
Hellfire: Nemám potřebu nic takového činit, a až sem vtrhnou z východu i záchodu hordy vyzbrojené českými kvéry https://www.islamizace.cz/Articles/14300-ceske-zbrane-v-rukach-islamskych-vrahu-v-syrii-a-stopy-vedou-na-ukrajinu-.aspx, bude mi s kurare k prdu i opakovací foukačka.
No prosim, a pak ze o ceske vyrobky neni ve svete zajem!
@sysop
nj jenže tomu veterinářoj se pak děsně cukaj ruce a vubec se na to kurýrování nechce soustředit když na něj u toho miřiš brokovnicí a strašiš ho že mu nasypeš broky pod krovky :D ;D
To je fpoho, me se ruce netresou, mluvim klidnym hlubokym hlasem, to ho uklidni a bude se soustredit. Ve dvou se tyhle veci dycynky delaji lip.
Kocourů je tak málo, že se vyplatí je opravovat?
asi tak, a s čoklama je to lautr to samý (pokud to néjni neco značkovýho co stálo hodně peněz), ale lidi sou prostě dementi…
Mám jamnici, dírnici, telepatku a teleporťačku a to pod *400 nemají jo. :-)
8e0811bd5bba09f41e2fa11446d4cc7f884a8b4950518f2afed66c621e5aee4574f0416b371f00a2abdaf6a25d9d1a984a510a66c385a492c6aa68c9167c4f1dd2ec1ad1
Ty vole co to je
https://fastshare.cloud/8e0811bd5bba09f41e2fa11446d4cc7f884a8b4950518f2afed66c621e5aee4574f0416b371f00a2abdaf6a25d9d1a984a510a66c385a492c6aa68c9167c4f1dd2ec1ad1
Nutná počáteční investice je kastrace…s bráchou veliká pohoda, tulili se k sobě, ale jak dospěli, začali se rvát jak o život a to leze do peněz.
Jinak kočka je samozřejmě zadarmo, na barák, kde jsou lidi alespoň občas, vždycky nějaká přijde.
Tak tak, kastrace je u kočky ZÁKLAD!
chudák brácha
AU, tedy mne je to celkem jedno jak se chcete pohřbít, fakt se za xyz nebolím.
CTRL
cool 7.5.2025 02:32:48 Odpovědět
The Real Person Badge!
The commenter acts as a real person and verified as not a bot. Passed all tests against spam bots. Anti-Spam by CleanTalk.
Váš komentář čeká na schválení.
No, ale měli by jste vědět co jste v kalergiádě plátci.
https://cz24.news/analytik-martin-armstrong-varuje-americke-vedeni-vypadnete-z-nato-evropa-nechce-mir/
Milý Žirafo. O chudobě víš hovno. I teď. Mě těmi svými úvahami nad procenty sýra rozhodně nedojmeš. Mě ne.
Pokud jsi navíc pražák, tak tím hůř, jak píše ( nejen ) Hejátko v tom svém manifestu.
To s těmi stovkami za jedničku, to jsem v životě neslyšel a čekal bych to spíš v rodinách zlodějských miliardářů, které chtějí své děti zkazit, zkřivit, deformovat, rozmazlit.
Navíc je záhadou za co jsi ty jedničky dostával, když dodnes, navzdory své výřečnosti, neovládáš ani pravopis na úrovni základní školy.
Být tebou, začal bych si klást otázku ( a hledal na ni odpověď ) jaký, a zda vůbec, má smysl můj život.
Odmítnutí Krista se vymstí všem.
Kdo může pochopit, pochop.
Středně a hodně bohatí lidi dle mých zkušeností až na výjimky drží své děti finančně dost zkrátka. Vědí proč.
Ani jsem netušil, jakej jsem byl pracháč.
Dissenter 7.5.2025 v 9:10
„Středně a hodně bohatí lidi dle mých zkušeností až na výjimky drží své děti finančně dost zkrátka. Vědí proč.“
– – –
Jsi pravdomluvný jako Pavel Žáček z ODS.
Dissenter
Samozřejmě, protože mládí musí napřed poznat cenu peněz a práce. Jinak by byli špatnými správci svěřených majetků.
Všichni šlechtici to mají stejné; napřed potomstvo zadřou a nechaj trochu vymáchat hubu, pak jim vysvětlí, že jejich generační úloha spočívá v ochraně a zmnožení svěřeného majetku.
To rozhodně. Případně, lze potomka už od raného mládí vést k něčemu užitečnému, kde bude rozvíjet pracovitost a své přirozené vlohy. A pak, v nějakých 16-18 letech: „tumáš autonářadí, nebo zahradní nářadí, stavební nářadí, či komp na práci, a desetitisícovku na nutný počáteční výdaje, a zkus rozjet malý byznys, soukromničení, být lidem užitečný“.
Tos možná myslel pod tím „zadřít“. Ale, kdo se v tý soukromnický praxi vyzná, může potomkovi tu a tam poradit, vést, nenuceně. Protože ve škole se to fakt nenaučí.
Ale kdo tyto dovednosti sám nemá, těžko je předá další generaci.
Z druhé strany vůči těm šlechticům: na TV se nedívám, ale včera jsem šel okolo, známým vyhrávaly reklamy. A co nevidím: Homeless credit, kde nějaký šizuňk povídá mamlasovi: „Si pujč, nikdo tě nebude peskovat“. Mamlas: „tak jo!“
… neboli „a pomě přijde potopa“. Tak ne. Fakt ne. Nevolnictví, chudoba, fuj, co bych z toho měl?
Žirafa dostal za celej svůj ZŠ život dvě jedničky, z toho jedna byla ta velká v 1/2 1. třídy, kterou dávaj i retardérům
Druhou bych si tipnul za práci v kabinetu otylé češtinářky před důchodem, čímž se vysvětluje jak pravopis, tak neschopnost zásunu
To ma kliku, ze zil ve spravne dobe. Ted uz se to misto znamky na vysvedceni jen okecava, aby debilove nemeli stres. Takze debilove nemaji stres a ti normalni ztraceji motivaci. Vsechno sluncem zality.
moravan: Už jsi to s tím Kristem vysvětlil Židům?
Trochu nešťastný příklad, vzhledem k tomu, že Źidi jsou bezkonkurenčně dlouhodobě celosvětově nejneoblibenějšì národ a historicky jediný, který se jejich sousedi pokusili organizovaně vyhubit. Jestli to souvisí s odmítnutím Krista nevím, ale něco na tom bejt může
@ shane
Nepleťme si náboženství a etnikum. Němci vyhlazovali i ty Židy, kteří vyznávali křesťanství. V současném Izraeli je mnoho Židů, kteří přišli z bývalého SSSR a jsou ateisty… a Hamásu a spol. je to jedno.
Není to jediný národ dokonce ani ve 20. století, viz arménská genocida, australští aborigini, různá indiánská etnika v USA… a nepochybně mnoho etnik v dobách dávných, o nichž neexistují záznamy. Holocaust je ovšem nejlépe zdokumentován, postihl velký počet lidí, pozůstalí jej dokázali patřičně medializovat a přišel v době, kdy vyhlazování už nebylo košer.
Co se týká oblíbenosti, je to také sporné, třeby východoasiatům jsou Židé úplně jedno a značná část západní i východní Evropy a USA Židy podporuje, někdy i dost nekriticky. Antisemitismus je doména muslimského světa a části Evropy (dnes hlavně Polsko), jinak jde o jednotlivce.
Bahnak: Probíhající genocidu v Gaze do seznamu nepřidáš?
Hupert: Tam je to vzájemné.
Jakou genocidu? Už ti Plastelinci konečně vymřeli? Hovno, množí se jako krysy, a je jich 20x víc než před 10 lety, tak kurva furt nelži! :-P
Já píšu o národě, nikoliv o náboženství. Němci to vzali zgruntu, ale i oni to brali primárně podle náboženství, podle norimberských zákonů měli židovští míšenci bez židovského vyznání sice jistá zákonná omezení, ale do plynu nemuseli. Židovští konvertité k jiným vírám měli smůlu, to ano. Karel Marx či feldkurát Katz by do plynu šli.
Ty ostatní genocidy byly źivelné, nebyla to metodicky plánovaná akce
A u Indiánů nikdy nebylo cílem je vyhladit. V USA 19. století bylo cílem je zpacifikovat aby netravovali a nezabíjeli osadníky, v latinské Americe 16. století sloužili jako zdroj otroků, než se ukázalo, že hovno vydrží a rychle umřou.
Hm, a heslo „mrtvý Indián, dobrý Indián“ si vymysleli komunisti, žejo?
Máte pravdu, že holocaust se vymykal tím pečlivým plánováním, ale to jsou prostě Němci. Stejně měli v plánu vyhladit východní Slovany. Jo, vím, že dneska se to prezentuje jinak, tedy u nás.
Genocidy probíhaly různě, někdy živelně, jindy cíleně. Záleželo na situaci. Samozřejmě nemůžeme vědět, jak to bylo v mladší době kamenné, ze které máme doklady, zda to jen tak vytanulo nebo zda rozhodl náčelník. Máme ale doklady, že např. genocida kmene Moriori byla plánovaná, kmen žil na oddělených ostrovech a útočníci si k jejich dosažení museli obstarat (unést) velrybářskou loď s posádkou. (Mimochodem novozélandský soud následnou žalobu pozůstalých odzívl. Genocida, která nedopadla na bílou rasu, prostě kolonizátory nezajímala.)
…NEmáme doklady, zda to jen tak vytanulo…
Doba je stejně* těžká posledních deset tisíc let…
A předtím to nebylo jiné, akorát se nedochovaly záznamy**…
* Samozřejmě s drobnými výkyvy, jako např. poslední dekády relativního klidu v kotlince…
** Našly se ovšem nějaké archeologické stopy…
Taky si myslím, že lidi jsou tak nějak furt stejní.
Tak OK, pokud chceš ichtylit, tak Jediný ZAZNAMENANÝ pokus plánovaně vyhubit atd…
Grò sdělení pak je, že Židy vesměs nikdo nemá rád. Teda kromě Čechů po roce 1989, ale to přišlo aź potom, co u nás byli Židé prakticky vyhubeni či odešli a ten zbytek prakticky není vidět. Dokud jsme jich tu měli skoro 200 000, tak jsme z nich taky moc odvaření nebyli.
Jak jste na tom byli s Židy vy, to nevím. Nám asi moc nevadili, když mám zčásti židovský původ.
Antisemitismus samozřejmě existoval. Projevoval se hlavně tam, kde byli Židé namícháni mezi většinovou populaci a ekonomicky/společensky úspěšní. Logicky mimo oblast Blízkého Východu a západní civilizace není židovská otázka otázkou.
Jsou mi zcela ukradení, v dobrém i ve zlém. Nic proti nim nemám, holocaust považuju za zvěrstvo, antisemity nemám rád, ale ha druhou stranu k Židům nepociťuji výrazně pozitivnějšì emoce než k ostatním národům. Prostě neutrální postoj. No love, no hate.
Češi v 19. a 20. století nebyli žádní velcí źidobijci, ale jak ukazuje Hilsneriáda a občasné pogromy, do filosemitů jsme měli daleko. Ale spíš už na principu Cizinec není našinec, přičemž cizinec byl každej, kdo se nehlásil k češství. Což židé obvykle nedělali a většina z nich navíc mluvila německy.
shane 11.5.2025 v 11:20
2. odstavec – souhlas.
IMHO je obliba Izraele mezi uvědomělými Čechy spíš móda a způsob dokazování si navzájem, že jsou správňáci. Klidně to mohlo být naopak, kdyby se Izrael nepřeorientoval z vazeb s východním blokem (vznik státu) na vazby se Západem (původně Francie, pak USA).
Bych řek, že to má i kořeny jako šprajc vůči komunistickému nepřátelství vůči Izraele, když Izraelci odmítli budovat komunismus i u sebe doma a přeběhli k američanům po tom všem, co pro ně a naši sovětský komunisti udělali.
Poznam jsem par vysoce postavenych Zidu v Cesku a muzu rict, ze je mi ta jejich ideologie a hamiznost tak nejak fuk. Dokud se do mne neserou…
Problem trosku mozna je, ze ti, kteri toci klikou sveta jako na potvoru jsou dost casto Zide. A tak to bylo i v minulosti, tim padem ta klasicka lidska zast a zavist padala na hlavy Zidu an bloc. Podobne, jako clovek bezne rekne ‚nojo, linej Arab‘.
Jina kategorie jsou pak lidi s nizkym sebevedomim s absenci vlastniho nazoru, kteri dneska budou vychvalovat Zidy a nenavidet Rusaky, ale za dva tydny to uplne klidne cele otoci, kdyz jim to nekdo spravne a uvedomele vysvetli.
Byl jsem vcera na jedne svatbe v Risi v kostele a bylo zajimavy sledovat ty drobny kulturni niance, ktery maji oni a my. Ostatne cela ta svatba mela par drobnych odchylek od toho, jak to mame tady. Vynecham nedomyslene detaily, jako napriklad, ze nekdo na novomanzele nahazel ryzi a pak novomanzele vypustili holubice, ktere namisto k nebi si to namirily rovnou na tu ryzi. Ale jinak mne tohle docela bavi. Podobne jsem mel moznost z povzdali videt par zidovskych obradu. Pokud si hrabou na svem pisecku, proc ne.
Mmchdm, v cervci jdu na dalsi svatbu, tentokrat rusko-bavorskou. Zenich mi rikal, ze byl neskutecny problem najit hospodu, ktera je dostatecne daleko od civilizace, kde se muze realizovat oslava v plne krase vcetne ruskych tradic. Cim vic se termin blizi, tim vic je zenich nervozni, pritom oddani jsou uz pul roku, jde jen o to divadlo pro rodinu.
Jo, deda mi vzdycky rikal, ze komunisti odmitali uznat svatbu v kostele a proto se musi na ourad udelat klasicky obrad bez ohledu na to, co a jak probiha v kostele.
Tak leda hovno, slavny soude, v Risi to tak maji od Bismarcka taky. Konkretne vcera sel zeni s nevestou a obema svedky rano na Rathaus podepsat papir (bez divadla, jen papir) a odpoledne plnohodnotny obrad v kostele a Bürgermeister s pivem tam stal taky.
V Evropě má antisemitismus jednoznačně náboženské kořeny. Jednak židé odmítli Krista jako Mesiáše a jednak odmítali přijmout křesťanství, což je vydělovalo z řádu tehdejšího světa. Nebyli našinci. A když jsme přestali brát víru tak vážně a začali se hrdlit kvůli národnosti, tak se zase nechtěli přidat, takže zase nebyli našinci.
V arabským světě je antisemitismus jednoznačně důsledek sionismu. Než s tím přišli, tak Araby nijak extra nesrali, dokonce je srali míň jak křesťani, protože judaismus není misijní náboženství, židem se musíš narodit. A ještě k tomu židovské matce.
To jsem si leta myslel. Neni to pravda. Zidem se muzes stat i konverzi.
…pokud je matka Zidovka, jsi automaticky Zid. Ale to neni jedina cesta.
shane 12:04
JJ, proto vejš píšu, že přímo na Blízkým Východě je to vzájemný. Teď si trochu dělám do vlastního hnízda, ale u nás je taky dost magorů, co by pro Velkej Izrael neváhali vyhlazovat.
Jo, to je ten pitomej sionismus. Všechny tyhle národovecký hnutí stojej za vyližprdel a nesou víc problémů než užitku. Akorát se bojím, že ta spirála nenávisti je na Středním východě už tak rozjetá, že to nemůže dobře skončit.
shane 12:33
Taky mne nenapadá, jak to řešit. I kdyby Palestince teoreticky přesídlili do Kanady nebo na Sibiř, problém by se oddálil jen o pár let, nastal by konflikt s někým jiným. BTW se Sýrií to bude nejspíš brzo hukot, aby si ještě v Izraeli neříkali „zlatej Asad, ten byl aspoň sekulární“.
No ano, o tom mluvím.
Jinak významově by se to Good v tomhle případě mělo překládat jako Hodný. Což celkem sedí, indiáni vůči osadníkům moc hodní nebyli. Byly to dost agresivní válečnícký komunity v permanentní válce s kýmkoliv, kdo nebyl součástí kmene a boj byl nedílnou součástí jejich kultury. Bez boje se ani chlapec nemohl stát mužem.
Indiáni prostě žili tak, jak žijí lidé dané epochy. Tady to před deseti tisíci lety nebylo jiné.
Jinak ano, holocaust je nejlépe zdokumentovanou genocidou ve velkém měřítku, o tom není sporu. Genocida východních Slovanů má zhruba stejně obětí, nebyla však završena, protože to Němci nestačili na okupovaných územích udělat. Není pravda, že nebyla zaznamenána, jen je dnes u nás nevhodné o tom mluvit.
Ještě bych upozornil na německou genocidu Cikánů, byť se Cikáni „svezli“ s německou ideologií, která ale IMHO měla za primární cíl získat Lebensraum.
Tuhle jsem cetl, ze genocida znamena vyhlazeni rasy. Bylo to v ramci clanku o Gaze a ze tam Zide zadnou genocidu nepachaji, bo Plastelinci prece ziji i jinde. Na muj dotaz autorovi, zlad-li stejne muzeme pohlizet na genocidu v ramci holokaustu, kdyz fura Zidu ruzne po svete take prezila, mi odpoved neprisla.
Sysop 11.5.2025 v 17:52
Přesně tak!
Připisuje se to Sheridanovi, kterej měl na prohlášení nějakého Indiánskeho náčelníka že je Good Indian odpovědět “The only good Indians I ever saw were dead“, což je jednak významově něco trochu jiného a jednak to nejspíš neřekl. Nicméně vyhubení Indiánů nikdy nebylo v plánu. O genocidě se mluvit dá, protože ke zničení národa nebo jeho části ho není nutné fyzicky vyhubit, i cílená asimilace postačí.
No, ta asimilace probíhala jako dílem pobití, dílem nahnání do malých oblastí, kde neuměli žít a kde umírali na hlad a nemoci.
Fakticky slavná kolonizace Západu vypadal tak, jak vypadaly podobné záležitosti předtím. Obyvatelstvo s lepší technologií nebo jinou výhodou napadalo sousední obyvatelstvo. Typickým cílem byly vesnice. Probíhalo zabírání země, kterou původní populace potřebovala k obživě. Původní populace se logicky bránila, ale byla vyhnána nebo pobita.
Většina faktických genocid v minulosti vypadala stejně – šlo o zdroje (genocida Morioriů byla v tomto směru výjimkou). Jistě, když původní populace odešla, mohla přežít. Obvykle však nebylo kam.
Jak už kdesi padlo, poměrně dost německých Židů přežilo, protože odešli včas. Hůře dopadli Židé na územích, které ochránci evropské civilizace obsadili za války.
Střet nekompatibilních kultur. Indiáni nebyli zemědělci a ta půda jim moc co k čemu nebyla a běloši nešli na západ podřezávat Indiánům krky, ale obdělávat grunt, takže teoreticky mohli vcelku v pohodě koexistovat. Jenže indiánský zvyk válčit se všemi sousedy a brát jim všechno co se jim hodilo bělochy moc nenadchl, zapojit se do hry nechtěli a tak místo toho chodili žalovat k Velkému bílému otci ve Washingtoně, aby se jich zastal. No a pak už to jelo.
Latinská Amerika je zase jiné povídání.
Indiáni zemědělci byli, a dost početní…
Vyhynuli ale na spalničky a neštovice ještě před příchodem nových zemědělců…
Jo, ale ti východní a puebloví. Ne ti z Plání. Mimochodem, ty východní definitivně vyhnal až Andrew Jackson na popud farmářů, pro které představovali konkurenci. Dnes je to známo jako Stezka slz. Jackson byl vcelku pěkná svině.
Nemoci byly průser všude. My jim neštovice, oni nám syfilis.
I když podle nejnovějších poznatků jiho- a středoamerický Indiány prej nejvíc vymlátil nějakej lokální hantavirus.
Trochu jste zapomněl na to, že Indiáni tu zemi potřebovali k obživě. Bez ohledu na to, že skutečně válčili rádi.
Jo, ale v době indiánských válek tam ještě bylo místa dost.
Jak na co. Na lov potřebujete mnohem více prostoru. Míněno mnohonásobně více, nemyslím třeba 5x.
Někde jsem viděl kalkulaci, že k uživení jednoho člověka lovem je třeba (tuším) 10 km2, zatímco u
zemědělství stejná rozloha uživí stovky lidí.
Proto taky lidstvo v mladší době kamenné přešlo z lovu (lepší jídlo, zdravější populace…) na zemědělství. Zemědělci lovce jednoduše přečíslili.
Ono zemědělství ve svých počátcích znamenalo horší jídlo a „nuznější“ podmínky než lov. Jedním z důkazů je zkrácení „dlouhých“ kostí, které nejvíce ovlivňují výšku. Jinak řečeno, na většině míst, kde se primárně začalo se zemědělstvím, došlo ke snížení průměrný výšky obyvatel ve srovnání s dobou před zemědělstvím. Zemědělství ve svých počátcích znamenalo pro jednotlivce horší podmínky než když se živili lovem. Lidí se na dané ploše „uživilo“ víc, ale měly se hůř. Takže není vůbec jasné, proč lidi se zemědělstvím vlastně začali. A kdyby tušili, že díky zemědělství vzniknou daně, nejspíš by s tím vůbec nezačínali.
Je to osvezujici cist tady prispevky tohoto typu.
Qeci – sice byly kratsi kosti, sle zase prezila cela osada. Ono ten system lovu byl sam o sobe dost drsnej. Strava zalozena na bilkovinach ma svoje vyhody, ale obcas se z lovce stala korist…takze nektere hlasy volaly po jistote (socialni). Ostatne to zname dodnes, dane nedane.
Ono je to tak i dnes. Takovej vegan ma spoustu zdravotnich problemu z nedostatku latek, ktery proste v rostlinach nejsou. Pokud ma mentalitu na urovni prezvykavce, pak ten problem mozna neni tak markantni, ale zivocisna strava nejsou jen bilkoviny.
LP 15:03
No lidi začali se zemědělstvím proto, že vzrostla populace, zvěř to už neuživila. Tam, kde začali zemědělčit, se uživilo výrazně víc lidí.
S tím zhoršením zdraví to píšu taky, jenže 50 pajdavých zemědělců jednoho zdravého lovce přepere.
Mozna spis byla pricina ve vlastnictvi te pudy. Honebni pravo nemel kdejakej Lojza. Prijde na to, o kterem obdobi se bavime. Pokud Evropa nekde po roce 900 a dal, tak nebylo moc co resit, lesy mely svoje vlastniky.
Bahnak 11.5.2025 v 18:54
Zemědělství začalo nezávisle přibližně na cca 10 místech. Na zbytku se v té době vesele lovilo/sbíralo dál. S tím zemědělstvím to nebylo tak, že si lidi řekli „na lov se vykašlem, už nás to neuživí, je nutné začít se zemědělstvím“. Populace „rostla“ a „klesala“ i za lovců/sběračů a k zemědělství je to nedonutilo. Např. v Austrálii se zemědělství „neobjevilo“. Vedle toho se postupně objevila i domestikace zvířat.
Takže záhada je, co donutilo ty lidi s tím zemědělství začít, protože se měli „hůř“ než když lovili. Oni se to za pár tisíc let naučili a vyšlechtili i nějaké ty plodiny a pak už to bylo lepší než lov. Ale záhada je, proč s tím vlastně začali.
Řekl bych, že řešení se skrývá v onom slově „sběrači“. Výhradně masem se asi lidé živili leda tak v době ledové, když nic nerostlo. No a pak zjistili, že místo aby se plahočili za bylinkami, kořínky a ovocem bůhvíkam, můžou si to všechno vypěstovat u baráku. No a pak s růstem populace a relativním úbytkem dostupné zvěře začalo pěstování plodin nabývat na důležitosti, až pak někoho napadlo, že i ta zvířata je lepší držet po ruce.
Latimerie podivna 11.5.2025 v 15:03
Jo, tak to začalo….a tak to bude pokračovat https://necenzurovanapravda.cz/2025/05/pakt-osn-pro-budoucnost-kdo-jsou-hlavni-kandidatky-na-jmenovani-zvlastnim-vyslancem-osn-pro-budouci-generace-video/.
Stran toho udajneho vyhlazeni Slovanu doporucuji si precist original.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/05/09/projev-reinharda-heydricha-z-2-rijna-1941-slovo-od-slova/#more-1023019
Heydrich vypracoval statistiky a hruby plan, stran Zidu to pak realizoval Eichmann.
Uz se to tady propiralo nekolikrat. Nemci nebyli blbi, jen prislis sebevedomi. Bylo jim jasne, ze vyhlazenim Slovanu by prisli o pracovni silu, ktera by z nebe nespadla.
Jj, se Slovany obecně se počítalo jako s kastou nevolníků/otroků. Plus likvidace inteligence. Většinu Čechů by ale čekala germanizace, z hlediska jejich rasových teorií jsme stáli docela vysoko.
Tam je prave pekny, jak Heydrich mel zmakle ty kombinace dobra krev vs dobry nazor. Likvidovat chtel jen kombinaci dobra krev+spatny nazor, protoze tam videl vudcovske schopnosti spatnym smerem. Slovane jako takovi nesplnovali tu dobrou krev, takze u nich byla likvidace nezadouci. Jina vec ovsem je, kolik Cechu je vlastne vubec Slovanu, ze. Obecne mi vychazi, ze likvidovana by byla opravdu jen velmi mala cast (samozrejme, ze kazdy zmareny zivot je spatne, ale z hlediska tech dobyvacnych cisel se nemuzeme bavit o vyhlazeni) a navic, kdo nebyl uplne tupej, tak pochopil, ze staci mit ten spravnej nazor.
Sysop 17:39
Přímo likvidováno by Čechů asi moc nebylo (moji předkové jo), ale ti nezlikvidovaní by se z velké části nesměli množit, čímž by se to jen odsunulo o pár let. Procenta si nevybavuju.
Nejlepší genová data mají (vlastně nijak překvapivě) společnosti, které se zabývají testy paternity. Podle nich máme cca 40 % genů od východních Slovanů, cca 12 % od jižních Slovanů. Slovanská migrace šla jednak severem přes Polsko, jednak jihem na Moravu, většina těch jižních skončila na Balkáně. 25 % Germáni, zbytek Románi hlavně z dosídlování vylidněného území po třicetileté válce, a ostatní. Procenta nebrat doslova, zas tak přesně si to nepamatuju, ale plus mínus.
Zda byla údajná, lze posoudit podle toho, jak se Němci chovali třeba v Bělorusku.
Zrovna ten citovenje projev je dost drsnej. Osídlení (cit.) „z německé krve“ se má posouvat na východ, Poláci víceméně mají být zlikvidováni, poněmčit se mají Baltové. Češi se tam výslovně srovnávají se Židy:
„…ani jediný Němec nic Čechovi neodpouští, asi tím způsobem, jako je tomu v říši se židovstvem, aby neexistoval jediný Němec, jenž by řekl, ale ten Čech je přece slušný. To byl problém židovské otázky v říši, a můžete si představit, jak by takhle dopadlo řešení židovské otázky.“
Němci sampzřejmě potřebovali české dělníky na dobu války (to se tam výslovně říká). A pak? Jistě, část poněmčit. Ovšem jakou část, tam řečeno není.
Jinak jsem psal o východních Slovanech, ne o Češích.
Tak realita je, že poválečné uspořádání na dobytých územích za války nikdo vážně neřešil. Z toho co bylo řešeno a vykonáno lze soudit, že by tam zavedli jakousi formu feudalismu, kde by roli feudálních pánů hráli zasloužilí říšští Němci, roli řemeslníků a měšťanů místní Volksdeutsche a kolonisté z Říše a roli nevolníků vybraní místní Slované. Nevybraní Slované a Židé by sehráli roli hnojiva. Otázka je, co by bylo s vybranými Slovany v dlouhodobém horizontu. Zdali by se počítalo s postupnou germanizací, nebo zda by byli postupně nahrazováni Germány coby svobodnými zemědělci.
Ono je potřeba si uvědomit, že v prvních dekádách po válce by nebylo dost Němců, aby mohli plně kolonizovat dobytá území.
Rečeno…
Nahrada ciste Arijskou rasou mela probehnout v dlouhodobem horizontu vsude. Ada se s planovanim nijak nezinyroval, videl to tak baj voko na tisic let. Takze i bezni Nemci by prisli k vymene, pouze byla otazka, ve kterem stoleti. Ada mel vize pangermanismu a Stalin zase globalniho socialismu. Bohuzel oba meli jen jednu Zemekoli a tehda sharing jeste nefrcel.
shane 12:19
Jasně, potřebovali by čas k realizaci. Oni to měli vymyšlené dlouhodobě.
Navíc se různé slovanské národy měly vyhlazovat v různém měřítku, např. Čechů mělo přežít více než Poláků. Za největší póvl byli jako obvykle považováni ti dál na východ. Tomu taky odpovídalo např. jednání se zajatci.
Pobaltske narody byly Nemci povazovany za odnoz Svedu. Proto meli podporu Rise a takova Kallasova by nam jiste vysvetlila, ze ten nazor byl naprosto spravny.
Sysop 17:41
Myslím, že nejen ona. Pobaltské národy se té rasové nadřazenosti nevzdaly zřejmě nikdy, jen za SSSR ji nemohly projevovat veřejně. Neoficiálně se to prý projevovalo.
Kallasová vypadá árijsky, to je fakt. Ostatně v rodině prý mají i nějakou tu nepěknou (z mého pohledu, z jejího pohledu naopak asi suprovou) minulost.
Co mne fascinuje, je selektivní paměť Ukrajinců, kteří by nakonec dopadli úplně stejně jako Rusové a Bělorusové, nebo spíš ještě hůř. Docela hodně z nich připomíná víc Tatary než Švédy.
Osobne si myslim, ze vetsina Ukru jsou uplne normalni lidi, Zeli maji fpici, Rusaka neresili a jen nalitli na sladky kecy o vstupu do EU. Tim je dostali.
Hlavně je běžným Ukrajincům úplně u prdele, jestli jim vládne Kyjev nebo Moskva. Jim vadí především místní mafiáni.
Mimochodem, teď jsem v ukrajinském tisku zachytil perličku o „skandálu“ v Oděse. V jakémsi supermarketu už chystají cenovky zboží v rublech, nějaká uvědomělá madame si toho všimla a začala personálu nadávat – ukrajinsky. Ti na ni hleděli a pak jí suše řekli, ať jde do prdele, že jí stejně nerozumí ani slovo :-)
Dnešní pobaltské státy hlavně byla odpradávna německá území (ve smyslu etnickém), speciálně Lotyšsko a Estonsko. Těch původních Lotyšů/Estonců tam zbylo asi tolik, jako v Prusku původních Prusů. I za carského impéria tam byla němčina úředním jazykem, nakonec i „paní kněžna“ z Babičky byla dcerou kuronského vévody.
Když jsem byl ještě za SSSR v Tallinu, domluvil jsem se tam spíš německy než rusky.
Živelná genocida je nesmysl.
moravan: a to ještě netušíte, jak se vymstí odmítnutí Aštara Šerana.
Hele, muze mi nekdo z ceskych OSVC vysvetlit, jaxe ze 70 000 Kc prijmu plati jen 8000 SocZdrav?
https://www.prozeny.cz/clanek/radce-podcast-o-penezich-se-nemluvi-pruvodkyne-romana-zubare-mam-v-asii-je-20krat-levnejsi-a-chodim-tam-i-na-nehty-u-nas-vyuzivam-sekace-98642
Nechapu to.
vole asi nákladama žejo, příjem 70k, náklady třeba pade, dyž má eště pár slev na dani plus zleva na poplatníka tak ze základu daně 36k nezaplatí nakonec skoro nic a výde to na minimální ai vostatní daně
Jo taaak… hlava mi po ranu pomalejc startuje. Myslel jsem, ze ma 70k cistyho. No tak to pak jo…
to snad néjni možný
Může mít i čistýho, náklady uplatní paušálem 60% (nebo řemeslníci 80%), ke zdanění a soc.-zdrav. zbude 28.000,- Kč. Nicméně na slevy na dani sociálka ani ZP nehledí.
V případě uplatnění 60% paušálu a příjmu 70 tis. měsíčně byly odvody na soc. a zdrav. v roce 2024 přesně 7.465,- Kč za měsíc.
Možná se ta holka přihlásila do paušálního režimu? Dělá to cca 8700/měsíc …
https://www.kurzy.cz/danove-priznani/pausalni-dan-2025/
Sysop 7.5.2025 v 7:11
Například takto. Máš řemeslnou živnost a pojedeš švarcík (tedy nemáš žádné významné náklady). U řemeslné živnosti je roční limit 1,6 mil. Kč na použití paušálu. Paušální náklady jsou u ní 80% z příjmů. Takže 70 tis. *0,2 = 14 tis. vyměřovací základ měsíčně. Minimální vyměřovací základ v roce 2024 byl 13 191 Kč, takže těch 14 tis. je blízko (nechce se mě to počítat). Z minimálního vyměřovacího základu se v roce 2024 platilo sociální pojištění 3852 a zdravotní 2968.
Madame je průvodkyně, čili 60%. Přesnou sumu jsem uvedl výše.
OK. Je třeba ocenit, že sis s tím dal tu práci a spočítal to přesně.
nána je pitomá, že řekne že si vydělá ve výši fakturovaného příjmu. Dále na sebe prozradí, že dostává další nezdaněné příjmy. Ještě, že se tohle nerozmnožuje.
Za študií jsem tam taky chodil, měl jsem k tomu ještě 3 brigády. Tenkrát (2008) dávali jen 400… Autor bude asi sláb na prsa jako Jasánek, když to s ním tak zamává. Co si vzpomínám, bylo to vždycky v klidu – ráno na odběr, pak na brigádu nebo přednášky a večer na volejbal a pak ještě do putyky zkapalnit část těch peněz. Žádná ztuhlost, bolesti, hematomy, umírání… Mladej člověk vydrží všechno a pokud ne, tak není zdravej.
Tak to je ze zděděného genomu ale další generace to asi mít nebude. Jak se kalila ocel, zapomeňte. Ze zmeráckých podmínek k obrazu a doba je samý zmerák od shora dolů, mohli by jste ale trénovat bez hemly na prázdné přední gumě jako motorcyklystýr. :-)))
Fuj, plazma. Na transfuzce kam chodím bezúplatně (ale také ne zdarma, 15% z 3000 plus sváča) dávat plnou krev mají taky ty strojky na plazmu. No a když to vidím, zpátky do žíly už bych nic co projde tím šelmostrojem nechtěl. Možná jsem fajnovka, ale chodím dávat krev pro dobrý pocit a s těmi fabrikami na plazmu v nejprapodivnějších místech nechci mít nic společného.
Koukám, že se svou zatím stříbrnou a slušným náběhem na zlatou „Jánského“ bych nebyl autorův kamarád. :-)
A ne, darování „zdarma“ není zdarma – za každý odběr v krajské nemocnici dostanu 200,- Kč poukázku do nemocniční lékárny, 150,- Kč kupon na jídlo/nákup v obchodu v nemocnici, 70,- Kč náklady nas cestu, den volna, možnost odpisu daru z daní.
Vždyť to říkám ne, když to jinak nejde tak defraudanti roztočí rotačky „cenin. Nebo feďáci zbuzerují klávesnici.
https://www.youtube.com/watch?v=U96IOn7q6fM
36:50 https://www.svobodny-vysilac.cz/2025-04-26-otazky-a-odpovedi-v-v-pjakina-ze-dne-21-04-2025/
.. Nic neobvyklého, jen MMF zveřejnil aktualizovaný žebříček světových ekonomik (podle parity kupní síly), kde je Rusko na 4. místě.
Nuzáci z kalergiády sankcionujů.
pro pracujícího s vyššími příjmy je výhodnější chodit darovat než prodávat a je to tak dobře.
buržoust vysoké příjmy nemá, investuje
blbý je že dyž seš vole buržoust, tak ti naserou do krku, volno si sám sobě můžeš dávat kdykoli, ale dycky neplacený, a vodpic je ti taky k hovnu…
O drbanech psedagogů zkádrovaných taktyktlátu do poblitické bakule galérky, defraudanty zdebiliriátu. :-)
https://odysee.com/@PosloveBudoucnosti-ZlatyVek:c/KOMPAS-55—Co-jinde-probíhá-a-nás-teprve-čeká—5_5_2025:0
Zvířata
pusť sebjá kakája 😀
https://www.youtube.com/watch?v=SPiKWX7ahEM&list=PLVYPhD10mKVwkStH1knFWRx8Zti4Z06rz