Mír na Ukrajině – Kde se skrývá, kde může být? - zpět na článek

Počet komentářů: 306

  1. No dobře, a co když Putinovi prostě jeblo a ke stáru má už jen jeden cíl, a to zapsat se co možná nejsilněji do čítanek? Mmch, řekl bych, že tohle trefilo i Trumpa.

    1. Pokud definitivně hrábne člověku, který má doslova pod palcem druhý (třetí…?) největší jaderný arzenál na světě, tak jsme mrtví všichni do posledního během několika desítek minut. Ani Skynet tu nezůstane, protože zatím žádnej nemáme. Takže tato myšlenku považuji za akademickou, Putin zjevně je (a jediná šance je, že zůstane) dost při smyslech na to, aby nechtěl „vidět svět v plamenech“. Koneckonců, taky ještě není natolik na umření, aby se jeho čas a priori počítal na jednotlivé roky, nehledě na to, že má nějaké příbuzné a přátele, na kterých mu záleží.

      1. Putinovi jeblo!

        Putinovi totiž záleží na Rusku a na Rusech!

        Zatímco normální je, aby Fialově vládě záleželo na Ukrajincích, Němcích, Američanech, Bruselu. A všechno zlé hodil na Čechy!

        1. Dopo

      2. Obávám se, že jaderný arzenál má Putin co do počtu hlavic nejpočetnější…otázka ale je, v jakém je stavu.

        1. Hm, a není to jedno? Chcete to snad vyzkoušet? ;-)

        2. Ale jo, ono to asi bude v dobrým stavu, udržovaný, určitě většina. Otázka ale je, jestli je možný vůbec jadernej útok provést. O tom spíš pochybuju. Jednak pochybuju o morálce obsluhy (jsou to určitě profíci, ale i tak se jich pod tíhou takový zodpovědnosti hromada sesype). No a hlavně je Rusko totálně prošpikovaný US agentama, takže o přípravě na jadernej úder by v pentagonu věděli dřív, než by ten rozkaz dorazil k velení sil…

          1. O preventivnim uderu hovori predevsim zapad.

            Staci par takovych, jako je Rutte, Nulandova, Riceova, Medvedev a jim podobni a dozvime se, jak na tom kdo s temi raketami je. I kdyby toho odletela jen ctvrtina, tak to bohate staci.

            1. Sysop:
              Spoléhám na princip vzájemně zaručeného zničení.

    2. A co když prostě Západu jeblo? A Putin jednoduše s tím musí nějak zápasit?

      Ostatně jebnutý Západ vysílá své signály o jebnutí už mnoho let.

      1) Podpora migrace, omlouvání jejich kriminality, vražd, znásilňování. Naopak trestání těch, kdo se ozvou nebo jsou jejich oběti.

      2) Úchyláctví LGBTQ, které už ničí děti od školek. Před sexuálními úchyly už si nejsou jisti ani malé děti. Propaganda kastrace a genderových klinik.

      3) Lízání podrážek černochům. Podlézání zfetovanému recidivistovi George Floydovi.

      4) Ekoterorismus, kde nevzali bič, karabáč, těžký žálaž a masivní pokuty na ekoteroristy. Těžce duševně nemocná Greta Thunbergová jako vzor je jen pověstná třešnička na dortu.

      5) Nenávist žen vůči mužům – zvaná feminismus. Dnes dokonce vyučovaná na univerzitách coby vědecký předmět! Termíny bláznů jako toxická maskulinita, patriarchální heteronormativa, vzdorné čtení textů a knih proti maskulinním myšlenkám, kvó kvó kvó kvóty. Syndromem idiocie Západu je, že feminsitky bojují proti útlaku tam, kde není; zato si notují s muslimy a radikálním islámem jak je tam žena skvělá a svobodná, protože být zahalená do černého hadru je svoboda!

      6) Že je Evropa a Evropané v blbosti na špici dokazuje její vlastní zničení průmyslu, energetiky, a dalšího mnoha způsoby. Ekoterorismus, odmítnutí ruského plynu, nevyšetřování teroristického činu poškození Nord Stream, atd. atd. atd.

      Milý pane, na váš platí to biblické: Trám ve svém vlastním oko nepozoruješ, zato vidíš třísku v oku svého bratra.

      Nebo běžné: Zaměť si nejdříve před svým vlastním prahem!

      1. Vcera jsem dostal od naseho vedeni odkaz na FAZ (placena sekce) s tim, ze Nemci zjistili, ze uz temer tretina vyvoje a vyzkumu se provadi v zahranici a tento podil za posledni tri roky vyrazne vzrostl. A ze jako co s tim. Na to jsem odpovedel, ze uz take s kolegy sedime nad globusem a dam vcas personalnimu vedet, kam oddeleni prestehujeme.

        Nemci se divi, divi,… ale dal slapou brazdu.

        1. Tak to nie ste jedini, co takto debatujete.. aby sa uz clovek bal vyjst do parku, v blizkom Aschaffenburgu nejaky afgansky curak zapichol piatich ludi (z toho dve deti) v mestskom parku, dvaja neprezili (male dieta a okoloiduci, co sa ho usiloval zneskodnit).. samozrejme uz mal psychicke problemy.

          Za fuhrerovych cias by ho povesili na hak, to by ho vyliecilo z psychickych problemov.

          Fakt neviem, dokedy sa bude to tupe nemecke stado divit.

          1. Tak ten vyzkum pry spocital 57 %. To je horsi, nez jsem si myslel.

            To je tak, kdyz se outsourcuje development. A pak je diveni, ze se nad tim ztraci kontrola.

            Jo, tu vrazdu otce a ditete jsem taky cetl. Kupodivu ale, uz se s tim Nemci nemazali a rovnou rozmazli, kdo to byl a ze pry mel prikaz opustit Nemecko. Ted se resi, co ze si to dovolil, ze se na uredni rozhodnuti vysral.

            Pritom kdykoli s nejakym Nemcem mluvim, taxi rve vlasy a nadava na Regierung. Tak kdo je tam kurva volil?

            1. Liberální elity z velkých měst, úředníci, neziskovkáři, aktivisté, korporátní manažeři a pak jádra věrných, kteří po generace volí socdem nebo zentrum. Blázni. Jako by CDU byla nějaká opozice.

              1. Nemci jsou docela panbickari, tak zrejme doufaji, ze CDU jim to nahore nejak vyzehli a zase bude dobre. Ta doba, kdy tam byl Schröder je nenavratne pfutsch.

      2. Jasně, Putin rozpoutá na Ukrajině nejhorší konflikt na Evropským kontinentu od druhý světový války, ale dělá to proto aby zastavil migraci a LGBTQ v Evropě.

        Poprosil bych abyste k tý čepičce ze staniolu přidal ještě masku klauna.

        1. Nedělá, ale mohl by to být příjemný vedlejší efekt.

        2. Malach: místní Goebbelsové už to zopakovali více než 100x a Vy jste tu pravdu pořád nepřijal za svoji. Asi chyba v matrixu. Rusáci nic nerozpoutali, fašistická koza je donutila. To že oni lezli na Ukrajinu nebyla agrese, ale obrana. Se divím, že propagandičeskije čelavěky z Putinovy gardy nenapadlo tomu místo SVO říkat SOO, speciální obranná operace. Místní úderka by to sežrala i s navijákem, resp. místní úderka je putinštější než putin a vymyslela si to sama, aby jí vycházel narativ:-) V Kremlu se mají co učit, asi je nenapadlo hledat apologety zrovna tady. Příště tuhle chybu neudělají.

          1. @fadtwi
            a na ty utlačované Rusy jste zapomněl, kolik jich pod banderovskou diktaturou zahynulo do roku 2013.
            A těch zničených měst…
            Zatímco dnes, hotový ráj, Mariupol brzy bude druhá Dubaj, ukrajinský jazyk je rovnoprávný s ruštinou, brzy tam přesídlí všichni Ukrajinci až na těch pár desítek tisíc banderovců z pravého břehu…

            1. Kdyby tam v roce 2014 nepřitáhnul Strelkov se separatistama, pak i sama Ruská armáda tak by ten východ nikdy nebyl takhle rozmrdanej a nikdo by tam neumíral. Tyhle kváky o utlačování… Kde jste takhle kejhal za první a druhý Čečenský války abyste přispěchal s kecama o právu na sebeurčení, zničených městech a mrtvých.

              „Mariupol brzy bude druhá Dubaj, ukrajinský jazyk je rovnoprávný s ruštinou, brzy tam přesídlí všichni Ukrajinci“

              Některý lidi vážně žijí v jiný dimenzi…

              1. Jo, a kdyby ti Kosované nepřitáhli do Srbska s těma teroristama…
                Aha, tam to vlastně bylo jinak, že? :-P

              2. @Malach
                domnívám se, že jste uronii v mé příspěvku nepochopil.
                Čečna, to je přece integrální součást Ruska, kde je po SVO obyvatelstvo šťastné a těch pár pomýlených separatistů bylo převychováno, někteří doživotně.

                1. Moje chyba

              3. Na richtig! Statsi se potifat na tseska narot. Jak topre jim bylo unter Habsburk. Marie jim tokonce tofolila tsesky jasyk f schule. A voni ne, voni nach paar Jahren v Prag pofstani! So eine Danbarkeit… Nikto jim tseskcha jasyk nesakasofat a voni se pry vlastni repuplika! Unglaublich. Po prfni falka chned separatist, pak fsetsko zugrund a chonem sase k Deutschland unter Protektorat. Die Deutschen udelat Ordnung na uratech a fe fabrika a voni terrorist v Prag schon wieder! Votdelali cho tam jak Kennedy. A sase chaos, nix anderes. Pak prochrat falka, ale strtsili Russen ten Schwanz am Osten, ti primchourit foko a Tsesi neplatit satny reparat. A chnet si sfolili komunist. Das verstehst du einfach ned. Pry sebeurtscheni a chned k Rusak. Ctsyritset let to tam vedli ins Arsch. A pak sase separat. Und danach jeste separat fot Slowakei. Pomalu se pak jeste rostelili s Mähren. To nepochopis. Jen se foklepat a urrraaa do Schengen a EU. A se Förderung aby semetelci topre. No okej, tak snofu pod Deutschland a us sase natafat, se fsechno spatne a se sebeurtscheni.

                1. Já si myslím, že ve střednědobém výhledu geopolitiky dojde k nucenému rozdělení Německa. Odhaduji tak za 30 let.

                  1. Tou dobou uz to bude zapadni Turecko pod spravou Ciny.

                    1. To byly ty špatné vtipy o nepokojích na čínsko-polské hranici…
                      Ale z představy chalífátu v Rakousku či Porýní mrazí. Návrat do 16. století.

                    2. Upřímně, kdyby se Západ choval normálně, tak islám nemá šanci. Ale viz body 1) až …

                    3. Vcera psali, ze ve Vidni polovina prvnacku neumi Nemecky. Ja nechapu, co se to s tema Rakusakama deje…?

                    4. To je iba viedensky priemer.. v jednom bezirku (Margareten) je su to tri stvrtiny :-)

                    5. No prosim, aspon Cesi usetri. Nebude uz zapotrebi platit drahou dovolenou nekde na Blizkem vychode, bude stacit jeste blizsi jih.

            2. Dachsmeister: nezapomněl, navíc pod vlivem banderovů začali i jinak svatí separatisté vlčit a používat nepřátelská, západní slova, tzv. nadávky. Naštěstí již v roce 2014 soudruh Girkin, a.k.a Strelkov přinesl z Kremlu pravdu a lásku a separatisty opět polidštil na úroveň rossijskich uberčelavěkov:
              https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/separatisticky-velitel-strelkov-zakazal-sprosta-slova.A140730_153823_zahranicni_vez

              Hlavně bych v přítomnosti soudruha Girkina nehledal jakékoliv vysírání podporované z Kremlu, éto bolšoje sebaurčenje. Nakonec ale i on svou roli užitečného idiota sehrál a byl uklizen, extrémista jeden. Olizovat ruskej zadek se prostě vyplácí, možná i na ty místní jednou dojde.

          2. Nejhorší je, že tohle není ani taková ta diskuze o tom, jestli má smysl se do toho konfliktu míchat nebo ne. Beru každej na to může koukat jinak. Tohle je přebírání těch nejdebilnějších argumentů, lží a manipulací, kterým nikdo kdo netrpí fetálním alkoholovým syndromem nemůže věřit.

            Fakt to tady šlo do prdele v tý diskuzi

            1. Malach: bohužel, je to tak. Zdá se, že sperma tlačící na mozek má významný destrukční vliv na kognitivní a rozumové schopnosti postižených jedinců – jestli něco ukázala incelulitida, tak značný průnik mezi těmito skupinami. Možná bych svůj názor „kašlat na incely“ měl přehodnotit, protože nějaká forma dotací na návštěvy veřejných domů by mohla u dotyčných odblokovat nemalou část mozkové kapacity, která je navíc léta nedotčená a k reakcím první signální by se mohly přidat i reakce vedené racionálními úvahami a zmizelo by papouškování těch největších nesmyslů. Pěkně umí s postiženými mluvit DeCroix z odkazů, ta by mohla citlivě namluvit patřičný vzkaz o vladním řešení nešukalů :-)

              1. Mohli bysme se jim složit na takový ty umělý panny na prcání jak vypadají realisticky.

                K ženskejm už stejně mají přístup jako ke zboží, takže mi to připadá jako dobrá partie. Objekt k ukájení sexuálních potřeb který neodmítá, nebolí ho hlava, neříká žádný nesmysly ani názory co by se mohli nelíbit protože nemluví, pro ně ideální partnerka. Nebudou muset chodit nikde na veřejnost, budou zalezlý se svojí pannou někde u mámy ve sklepě, budou mít vyprázdněný koule a bude od nich pokoj.

                1. Malach: na to jdete racionálně, jenže tohle by přece mohli udělat už dnes. Oni ovšem ty odporné feminacistické prasnice, kurvy a zlatokopky sice z duše nenávidí, ale to je jen projekce, ve skutečnosti nenávidí sebe a ženy potřebují (holt miliony let vývoje nejde jen tak přebít pornem a honěním na mamahotelu). Proto se přimlouvám za zařazení incelulitidy na MKN-10 a na předpis jim dávat šukačenky do bordelu dle vlastního výběru, aspoň 2x ročně. Oni potřebují milý kontakt skutečného člověka. Pro bordely skvělá možnost dostat se na seznam těch prestižních, které mají smlouvu se zdravotními pojišťovnami, úplně to vidím v reklamních kampaních a samotné výběrové řízení na dodavatele by mohlo být taky zajímavé :-)

                  1. Uznávám, tohle je dobrá úvaha xD

                    Jenom aby potom kněžky lásky neměly po kontaktu s takovými exempláři taky nějaký PTSD

                    1. Malach: :-D tak to je geniální, slzím smíchy:-) Pro doktory nastává nová doba, v čekárně vedle sebe sedí incel, čekající na šukačenku a sociální pracovnice, která s jeho „kolegou“ strávila předešlou noc, čekající na odeslání k psychiatrovi:-))

                      Tuším tady nové dotační programy na vzdělávání sociálních pracovnic, de facto nová část BOZP „bezpečné zacházení se zákazníky, kteří mají šukačenky“:-D

                      Takže by se klidně mohlo stát, že za PTSD bude odpovědný majitel bordelu, nezajistí-li patřičné proškolení svých zaměstnankyň, aby k takovým poruchám nedocházelo:-) My tady z toho ještě vykřešeme business:-)

                      Taky to může dojít k soudu – „Vaše ctihodnosti, moje klientka byla bez varování a adekvátního poučení vystavena incelovi. Jak praví par. X odst. b) Zákona Z, provozovatel rekreačního zařízení je povinen zaměstnance, kteří přijdou s touto diagnosou do styku, speciálně proškolit, což se v případě mé klientky nestalo. Ta utrpěla traumatický šok, zde přikládám vyšetření experta, žádám tedy ušlý zisk, náhrady…“ :-)

                    2. Na druhou stranu by z toho mohly vytřískat rizikový příplatky a pokud by prolobovaly zařazení do 4. kategorie prací, tak i předčasný odchod do důchodu.

                    3. shane: s tím by se měly pojit výsluhy:-) Trochu si rýpnu na základě nedávné diskuse ohledně počtu policajtů – když nebudou pro šlapky, obhospodařující držitele šukačenek výsluhy, tak žádný nebudou. Výsluhy jsou tedy nutné, jinak se nenaplní početní stavy a kdo by těm incelům zajišťoval služby, no?

        3. Jo jo, to třeba Srbové se raději rovnou vzdali, než by takový konflikt sami rozpoutali. Že jste to taky neporadil těm Ukrajincům, už dávno by mohl být klid, ne? :-P

        4. Malach, fatdwi:

          7) Dalším důkazem jebnutí Čechů a Evropy je, že se perou za Ukrajinu a Ukrajince, tedy za rozpadlý fašištický oligarchistický stát, který je korupcí prolezlý jako rakovina. Kde se běžně vraždilo a vraždí už od svého vzniku. Za Ukrajinu, která historicky dokázala jen a pouze genocidy a holokausty. Za Ukrajinu, která znovu probouzí hitlerovskou Třetí říší, hákové kříže, nacistické orlice. Která staví pomníky masovým vrahům ála Bandera a jeho parta.

          8) Dalším důkazem jebnutí Čechů je, že na povel nenávidí – naprosto bezdůvodně Rusy a Ruskou federaci. Bez důvodu, prostě jen proto, že podle nich nenávist je ctnost. K nenávisti vůči Rusům není sebemenší důvod; a pokud by tedy byl, tak je mnohem větší důvod k nenávisti vůči Britům či Američanům, kteří udělali tisíckrát ve větší míře to, co se bere za zlé Rusům. Neexistuje větší agresor 21. století než je USA.

          Mě hlavně zajímá, proč se tolik lidí dere proti Rusům. Podle mého je to psychická porucha těch lidí.

          1. Mě jsou Rusové a to co si dělají v Rusku úplně u prdele

            1. Evidentně vám Rusové u prdele nejsou. Téma Rusů ve vás vyvolává silné emoce, jak jste napsal v příspěvku výše. Nestydíte se dokonce ani překrucovat posty svých oponentů, vyčítat jim co nenapsali, a dehonestovat je.

              Vy jste v tématu Rusů tak silně emocionálně zaháčkován, že pro vás ad 7) a 8) platí zvýšenou měrou.

              1. Ale hovno. Téma Rusů, lidí Ruského původu, obyvatel Ruska nebo jak tuhle demografickou skupinu chcete nazvat mě nechává naprosto chladným. Silné emoce ve mě vyvolává invaze na Ukrajinu a Ruský režim. Pokud nejste mezi těmito dvěma věcmi rozlišit, nebo mezi ně naschvál dáváte rovnítko tak se nemá smysl bavit, jedinej kdo tu mluví o Rusech ve smyslu národnosti jste vy.

                1. Malorus, Velkorus, Bělorus, kdo se v tom má vyznat, a to ještě existovala Červená Rus, nemluvě o naší meziválečné Podkarpatské Rusi…
                  Co jsou proti tomu státy, vzniklé škrtem pera ve 20. století.

                2. Já vám nechci nazvat, každý si může přečíst co jste napsal. Důkazy jste si napsal sám.

                  Všechně speciálních neomarxistických způsobů diskuse typu „alobalová čepička“.

                  1. Hmm, to jsem nevěděl, že neomarxisti mají monopol na alobalový čepičky. Problém lidí jako vy je, že je u Vás neomarxista každej kdo s vámi nesouhlasí. Byste neomarxistu nepoznali i kdyby vás Gregorová nebo jinej špinavej levičák kousnul do prdele.

                    1. MNo vsichni jsou GOGO jenom Malach je geroj. Tož sláma uKravína, gerojom sláma, zasrané náledí.

            2. Jo, to je poznat… :-D

          2. AC: nenávidět je fajn, hlavně když se to smí a nic za to nehrozí, žádná antifa vám nepřijde podpálit auto, žádný džihádista vám nepřijde uříznout hlavu, dokonce vás virtuální kámoši ani nikde nenahlásí za xenofobii a rasismus.

            Zbraně jsou sice fuj, ale proti Russsssákům, na ty přispějeme. Kvůli pár tisícovkám starců zavřeme celou zemi a omezíme svobody, jak se jen dá vymyslet, ale smrt tisíců mladých zdravých lidí jim „střílí dopamin do mozku“.

            1. On už je to takový anglosaský podpis.

              Největší skupiny / národy / státy k uctívání jsou vždy psychopadičtí degeneráti, co vraždí po miliónech. A je jedno, jestli to byli hitlerovští nacisté, nebo Ukrajinci, nebo nejradikálnější islamistické skupiny, nebo jiní vraždící psychopaté.

              Prostě pokud za nějakou skupinou nezůstávají milióny mrtvých, nemůže se těšit podpoře USA, Britů, Francouzů – a hlavně nemůže být označena za demokratickou a nebudou se pro ní vymýšlet hesla, že bojují za nás.

              1. Je teda fakt, že označení džihádistů v Sýrii za „demokratickou opozici“ mohl sežrat jen ten, kdo to sežrat chtěl. Hodně chtěl.
                Po téhle komedii už není pochyb. Takový Al-Golani je jen třešnička na dortu.

        5. Malach:
          On někdo tvrdil že to Putin dělá proto, aby zastavil migraci? Kde a kdo prosím?
          Upozorňuju, že tvrzení „Západu s migrací jeblo“ fakt není ekvivalentní s výše uvedeným tvrzením.

  2. Asi bych souhlasil s autorem, že Putin zůstane u moci, ať bude dohoda jakákoliv, ovšem u moci zůstane, i když válka bude dál pokračovat. A Rusko má více sil v té válce pokračovat než Ukrajina. Ať bude dohoda jakákoliv, tak na druhé straně Zelenskyj u moci nezůstane. Nakonec ty volby bude muset udělat a nemyslím si, že by ho Ukrajinci zvolili znovu. Nakonec vyplave na povrch, kolik mrtvých ta válka stála a Ukrajinci budou přemýšlet, jestli to stálo za to a jestli nemohli v něčem těm Rusům vyjít vstříc. Navíc mě přijde, že na Ukrajině rádi stíhají bývalé prezidenty a Zelenskyj si tam udělal spoustu nepřátel. Takže ani Putin a ani Zelenskyj nejsou k dohodě osobně nijak zvlášť motivovaní a na ty mrtvé kašlou oba.

    1. „nemyslím si, že by ho Ukrajinci zvolili znovu“

      Ukrajinci chtějí svého Mannerheima – Zalužného.

    2. Zelenskij spíše dumá, jestli vůbec zůstane naživu. Každý den může být jeho poslední.

      Nějaké volby jsou Zelenskému u zadku, jemu jde o život.

      1. Nahodou… stran nekonecne moci udelal celkem pekny precedens. Uvidime, kterym smerem se nase vlada u voleb vyda. Jestli ukrajinskym, nebo rumunskym. S Fialou na vecne casy a nikdy jinak!

        1. Odhlasováním nového pendrekového zákona je to jasné. Vydá se směrem jednotek SS.

          1. Bych se nedivil, kdyby Fiala nejprve zacal s SA. O svoji prdel bude mit asi strach vetsi.

        1. On nic, on herec.

  3. Ty jsi fakt duševní mrzák, který neví nic o historii, geopolitice a ani psychologii.
    Ukrajina prohrála válku a teď se hraje o to, jestli neprohraje i budoucnost, nějakou formu okleštěné, avšak svébytné samostatnosti.

    1. To půjde těžko.
      Už prodala, co měla.

    2. Teď se hraje o to, jestli prohraje Evropa. Na Ukrajinu už kašle bílý tesák.

      1. Prohraje. Zatim nevidim jedinej vychazejici paprsek zapadajiciho slunce.

  4. Ježiš tenhle neomarxistickej blb snad za to musí bejt placenej, aby psal o konečném vítězství banderitů. Nejlepší je, jak neustále cituje sám sebe z článků, které vytapetoval jinde.

    1. Zamazal je jen přezdívka Vladimíra Zelenského.

      1. To nesedí, Zelenský neumí tak dobře česky :).

    2. Ja to vubec nectu, jdu rovnou do diskuse. Jak vidim „Zamazal“, tak rovnou ignoruju, v ramci zachovani dusevni hygieny.

      1. Tak tak. Jinak…je tam?

        1. Ale pak jste pánové neobjektivní…..jako já.

  5. I Zamazal je lepší než incel inside.

    1. Alan.Cox 22.1.2025 v 23:07

      Tak.
      Od demokracie po anarchokapitalismus je přípustný pouze vocel.
      Ostatně, jak odhalil agent Perry, Putin zapojil do hybridní války se Západem Dr. Heinze Doofenshmirtze, který mu promptně dodal celibátor.

  6. O překročení červených linií tím či oním způsobem většinou mluví západní ulhaní novináři. Vycucávají si z prstu o dalších a dalších červených liních Ruska, co Rusko neřeklo – a pak tím práskají jako že Rusko si dělá z pusy holubník. Zamazal tuto lež jen následuje.

    1. Alan.Cox v 23.1.2025 v 0:01

      Přesně. Jak údajně pravil Joe Biden v lednu 2022, Rusko nemá na žádné červené linie nárok.

    2. Larry Johnson: CIA se věnuje polidšťování svého ukrajinského dědictví…
      https://kispep.wordpress.com/2025/01/23/larry-johnson-cia-se-venuje-polidstovani-sveho-ukrajinskeho-dedictvi/

  7. Tak jo, alzák chce mírovou smlouvu.
    Tohle je „ták.
    https://www.facebook.com/camillo.paja/?locale=cs_CZ

    1. Oprava, jsem rychley. Ne že bych vás podceňoval, kdyby to byl bonbonek tak by jste to dali „mlsóni. :-)
      https://www.facebook.com/camillo.paja/videos/590813233707214?locale=cs_CZ

  8. Jako obvykle tu je nějaký Vymazalův názor, který má stejnou hodnotu jako názor starý Vomáčkový odvedle, jejíž čokl mi právě nyní chčije na fungl nová litá kola. Jediný rozdíl je, že stará Vomáčková nemá snahu se exponovat v mediálním prostoru fundovaně vypadajícími články, jejichž odbornost ale při bližším pohledu spočívá převážně v autorově schopnosti odkazovat buď na Seznam zprávy, anebo sám na sebe (což se v akademickém světě považuje za naprosté faux pas a nedovolil bych si to ani ve středoškolském referátu na téma „životní cyklus mnohoštětinatce“).
    Zaujal mě nicméně ten myšlenkový veletoč, popsatelný slovy „lžou samozřejmě všichni, tak se pojďme bavit výhradně o tom, jak lžou Rusáci“. Gratuluji Vymazalovi, že už si na nějakou nestrannost radši ani nezkouší hrát (patrně zjistil, že je to beztak zbytečné). Ještě přestat psát úplně a začít dělat třeba korektury, a už z něj bude docela snesitelný publicista.

    1. Nitus 23.1.2025 v 3:53
      „odkazovat … sám na sebe … se v akademickém světě považuje za naprosté faux pas“

      No, měl jsem vždy dojem, že kromě naprostých začátečníků každý autor odkazuje na dlouhou řadu svých vlastních publikací…
      Pravda, nedobře působí, pokud nemá také mnoho jiných odkazů…

    2. Nitus: jestli jediný Váš argument je, že Zamazalův názor nemá žádnou hodnotu (ergo ani Váš nebo můj, tak trochu nihilismus, ale proč ne) a že článek o lhaní Rusáků není dostatečně genderově vyvážen statí o lhaní Ukrajinců (byť je to tam explicitně zmíněno, asi aby příspěvkům jako je ten Váš bylo předejito), můžete napsat článek jiný. Můžete v něm psát o lhaní Ukrajinců a pochopitelně předpokládám, že se v něm stejnou měrou zaměříte také na lhaní Rusáků. Objektivita musí být.

      Nebo co si takhle přiznat, že Vás prostě jen sere, že to rusácké lhaní někdo vytahuje na světlo a boří Vám tak bábovičky a zamyslet se nad tím, čím to je a kde je u Vás chyba? Mě by třeba článek věnovaný ukrajinskému lhaní nijak nepobuřoval, na to jsem z brusele a od naší vlády natolik zvyklý, že mě přijde snad až zbytečné takový článek vůbec psát. Navíc tomu se věnuje Vidlák, toho tahle stokrát vymlácená sláma nikdy neomrzí, čekám od něj co chvíle výroční tisící článek na téma „Fiala je debil“, nicméně zřejmě má dost fanoušků, kterým neustálé omílání téhož dělá dobře a tak své publikum samozřejmě nezklame.

      1. Tady prostě stačí napsat, že Zamazal je debil, duševní mrzák, neomarxistickej blb a že ty jeho kydy ani nečteš a je to.

        Argumenty proti článku opět v celý diskuzi nula nula hovno, místní Putins guys se prostě poplácaj po zádech, zaserou diskuzi hovnama a to je celý.

        Přitom by se k tomu tématu dalo určitě diskutovat o zajímavejch věcech, ať už stojíš na jaký straně chceš nebo si myslíš co chceš. Jenže to už tady ani nikdo nezkusí, přes tenhle tupej balast od těch samejch nicků furt dokola.

        1. shifty: přesně tak, zatímco pelcosaga mě přišla mimozni, ostatní články nejsou špatné. Nesouhlasím zdaleka se vším, ale z reakci putinouderky je jasné, že na tom něco může být. Vždycky nejdřív mrknu na známku a když je 4 a víc, vím, že má smysl si to přečíst.

          Specificky Nitus je v mnoha diskusich normální, proto mě zajímá, co ho vede k tomu hysterceni zrovna tady.

          1. Vrána k vráně sedá to víš :)

          2. K „hysterčení“ mě vede to, že Vymazala považuju za pozéra, který si zkouší (respektive zkoušel, teď už nějakou objektivitu ani nepředstírá) hrát na publicistu, přičemž ale kde jaký AIko by se dalo napromptovat, aby napsalo takový článek („napiš, proč Rusko nemá šanci vyhrát válku“). Že to zkouší (i) tady vnímám obzvláště negativně, protože se tím dostáváme do situace, kdy se D-FENS přibližuje Neviditelnému psu už nejenom „články“ o prostorově se transponujících prcgumách a jinýma zcela frapantníma sračkama, nýbrž i seriózně se tvářícími příspěvky, které na první pohled mají ambice srovnávat se například s tvorbou pana domácího (což teda reálně ani za holý kokot, ale aby to člověk pochopil, tak se do toho musí trochu ponořit).

            S tím, že mi Vymazal rozkopal nějakou moji rusofilní bábovičku, to nemá nic společného. Jednak není ve Vymazlově moci něco mi rozkopat, tak dobře sám sebe zase citovat neumí. A druhak žádnou bábovičku nemám, protože jsem centrista, který si o obou stranách tohoto konfliktu myslí v podstatě to nejhorší, a konflikt na Ukrajině vnímám jako specifickou formu občanské války, nikoliv jako nějaký „střet dvou světů“. Ano, dva světy jsou přítomny, protože napakovat se potřebují warlordi z obou kontinentů, ale to s ideologickou podstatou toho konfliktu souvisí jedině v tom, že oboje je stejná špína.

            Býti centristou má všeobecně známou nevýhodu, že tím člověk sere vlastně úplně všechny (a všichni serou jeho), ale u Vymazala speciálně mi vadí ta póza, tady ještě vylepšená o to, že (si) to vlastně přiznal (aniž bych ovšem měl pocit, že něco přiznat měl v úmyslu).

            1. Nitus
              Forma občanské války to asi bude. Války za nezávislosť. Rusko prostě neskóslo že by Ukrajina byla fakt (na Rusku) nezávislá.

              1. Což by nevadilo, kdyby se nechtěla stát závislou na SSA.

                1. Jihočech Honza
                  Jo, taková kontrolovaná nezávislosť.
                  Neco jako seš plnoletá, vem si keho sceš, ale Toncka teda né!

                  1. Jistě. A pak se nabízí otázka: stojí Toncek za to?

                    1. Stojí. Teprve s SSA na Ukrajině začlo pořádný vzrůšo! Skončila zaprděná nuda, kde se nic nedělo a chcíp pes.

                    2. JH: a tu samozřejmě posoudí rusák, kdepak že by to mohla „ta plnoletá“ posoudit sama.

                    3. fatdwi: A kdo jiný? Primitivní masy jsou pošetilé, zvláště v prvním záchvěvu nacionálního opojení, jak psal Bernhard Grzimek.

                      Ze zpětného pohledu bych řekl, že měla plnoletá radši poslouchat.

                    4. JH: tak jistě, nepochybuju, že svoje děti budete vychovávat stejně – kdyby náhodou kvůli nějakým záchvěvům jednaly „pošetile“, tak je prostě zmlátíte, i plnoleté jsou to pořád „Vaše děti“, že jo. Tím se zpětně ukáže, jak jejich jednání bylo pošetilé, měly poslouchat (poté, co jsou v márnici nebo aspoň v nemocnici už to jistě pochopí). Důkaz kruhem je prostě nejlepší.

                    5. fatdwi: i plnoleté budou pořád moje děti. Mlátit je nebudu, ale taky jim nic nedám a v ničem jim nepomůžu, pokud by se chtěli dát například k feministkám, buzerantům, sorošovcům či multikulturalistům.

                    6. JH: proč je nebudete mlátit? O pár příspěvků výše jste to obhajoval jako validní rusáckou strategii. Nejste koukám úplně ztracenej případ, když vidíte špatnost takového jednání. Teď se ještě zamyslet nad tím, proč ji jinde obhajujete, zbavit se druhého metru a jednat konzistentně. Zkuste to.

                    7. @ Fawi

                      „Zbavit se druhého metru“ a slovo „konzistentně“ zní od tebe, jako by farář řekl mrdat.

                  2. Jeden šváb horší druhýho.Ukáčka neřeším, to je poddruh.
                    Ale rozdíly v mentalitě jsou: Jednomu dáš přes držku a nechá tě bejt, druhej tě bude tahat po soudech.
                    Takhle je to v alespoň u nás a proto by asi bylo lepší řešit situaci tady a neplýtvat energií na zkoumání historie a hysterie. Alespoň pro tenhle rok.
                    Tak se zaměřme na tu naší scénu a neplýtejme časem.

              2. Nezávislá Ukrajina je pro Rusko v pohodě. Ukrajina, která poskytne své území velmoci pro zničení Ruska v pohodě není.

                Ale doufám, že USA je demokratičtější. Že by jim nevadilo, kdyby Rusové a Číňané umístili své jaderné zbraně a vojenské základny třeba do Mexika, nebo na Kubu, nebo na Bahamy či na Haiti, případně do DOminikánské republiky.

                Kdyby třeba Rusové nabídli Kanadě, že po agresivních řečech Donalda Trumpa že chce připojit Kanadu coby 51. stát USA, že by tam umístili ruské vojenské základny a jaderné zbraně mířící na USA. Doufám, že USA by demokraticky přijala, že Kanada si může sama rozhodovat o čem chce, a USA do toho nemají co kafrat.

              3. vltava
                To je dobrý vtip když je všeobecně známo, že majdan Západ vyvolal z toho důvodu, že Janukovyč dělal drahoty z podpisem asociační dohody, neboť se nechtěl odstřihnout ekonomicky od Ruska, protože to bylo pro Ukrajinu nevýhodné.
                Tady nejsi na nivinkách.cz abychom ti těm tvým výmyslům věřili.

                1. Západ Majdan nevyvolal, Ukrajinci byli právem naštvaní na své politiky, kteří to dovedli, kam to dovedli, ale když už byli lidé v ulicích, tak to zmrdi typu Nulandové vydatně přiživili a zabránili jakémukoli kompromisnímu, mírovému urovnání. Polívčičku si přihráli i oligarchové, kteří se báli, že si Janukovyč zahraje na UA Putina a zatne jim tipec jako v Rusku. Pak do hry vstoupil Strelkov a jemu podobní, banderovci a oligarchové povolali různé Ajdary a Azovy a už to jelo, krok za krokem, eskalace za eskalací, až dodnes.

                  1. JH: Putin nikomu nic nezatnul proboha, proč to pořád omíláte, když je to naprostá píčovina? Jediné, co Putin udělal bylo, že si je podřídil a že mu platí desátky. Tedy oligarchové dál mají své sféry vlivu, dál hrabou pro sebe, dál se chovají k lidem jako dřív, ale už se neserou do politiky a na oko plně podporují svého páníška a sypou mu prachy. Zřízení je tam jak někde za feudalismu, z Chodorkovského se udělal exemplární případ a kdo si chtěl léna ponechat, ten holt šlape brázdu. Podobně absurdní by bylo tvrdit, že Fiala zatnul tipec Babišovi.

                    1. Proti stavu za Jelcina je to ovšem pokrok. A pokud by lidi doopravdy utiskovali, mohou se odvolat ke gosudarovi.

                    2. JH: „pokud by“:-D Tak ten se poved. Co čekat od věřícího, než že bude věřit… Nepochybuju, že osud obyčejného člověka gosudarovi, který jej pro své pošahané ambice posílá na smrt na frontu, leží na srdci jako priorita číslo jedna:-))))

                    3. fatdwi: samozřejmě, že jsou gosudarovi lidé u prdele, stejně jako Fialovi, Babišovi, Trumpovi, Starmerovi (tam je to extrémní, viz pákistánské znásilňovací gangy), ovšem i gosudar závisí na veřejné podpoře a na své image dobromyslného, spravedlivého tatíčka, tedy báťušky. Takže když útlak přesáhne rozumnou mez, zasáhne.

                    4. JH: jasná věc (facepalm) Chápete, že ti jeho feudálové, kterým prý „zatnul tipec“ si de facto můžou dělat, co chtějí? Jistě, že jak se to bude propagandě hodit, může klidně i „zasáhnout“ (ten pošahanej germofob je určitě úplnej Franta Procházka a slyšení poddaných je nedílnou součástí jeho dne). Reálně ale poddaný oligarchy svého pána obcházet nebude, chce-li mít rozumný život v místně příslušném „agrofertu“. Na to, že jste aspoň jako dítě v minulé totalitě žil si ji v ruském podání malujete velmi komicky.

                    5. fatdwi: ne, nemůžou. To bylo za Jelcina. Můžou bohatnout, nemusí se ohlížet na zákony a předpisy, ale platí daně, nepletou se do politiky a nedělají excesy do nebe volající.

                      Minulou totalitu jsem zažil z vyprávění a obyčejný člověk, kterému se stala křivda, měl šanci si stěžovat, na okrese, na kraji či v Praze.

                    6. Jojo a pak tu ještě byl VLK (pro nepamětníky Výbor lidové kontroly) a z toho měl papaláš okresního formátu fakt bobky. Vím to dost dobře, neboť jsme s VLKem jeden čas sídlili v jednom baráku.
                      Dneska si můžete stěžoval leda na lampárně nebo se soudit (pokud teda máte přetlak peněz a volného času). Pro zoufalce je tu ještě některá z našich hrdinských TV.

                    7. Bedrich77 24.1.2025 v 12:47

                      „… a pak tu ještě byl VLK…“

                      – – –

                      Z něj měli vítr stavbyvedoucí, náměstci i ředitel – po jedné přeháňce v podniku jsem byl instruován, kterak určitý druh materiálu správně měsíčně odepisovat, aby VLK nehrozil…

                    8. fatdwi: Že Tě tak trápí ruští oligarchové, když je to u nás prý jen o chloupeček lepší, jak nám sděluje sám vládní exministr https://www.facebook.com/PiratIvanBartos/videos/2977473325738444/.

                  2. Západ Majdan vyvolal.

                    Západní politici nereálnými sliby rozdráždily shromážděné davy do běla. Protesty proti svobodně a legálně zvolené vládě a prezidentovi se naplno rozběhly. Vše směřovalo nezadržitelně ke konfrontaci. Vláda ovšem nijak nereagovala a tak, na konci ledna, po počátečním vzepětí, Kyjevanů na náměstí ubývalo. Zpravodaj České televize Miroslav Karas, povolaný do Kyjeva z Moskvy, bezelstně divákům ČT sdělil, že v Kyjevě je klid, nic se neděje a že kromě části náměstí a jedné blízké ulice běží v Kyjevě normální život. Protestujících je podle jeho odhadu maximálně tři až pět tisíc. Diváci ČT už tohoto „zpravodaje“ z Kyjeva na obrazovce víckrát nespatřili. Byla to jeho první a zároveň poslední reportáž z revolučního Kyjeva.

                    Pár dní poté se na scéně objevují „noví“ demonstranti, kteří už na Majdanu tráví celý den a noc. Proti předchozím demonstracím, na které lidé vyráželi odpoledne po zaměstnání je to velký rozdíl. I podle Kyjevanů se jednalo o lidi hlavně ze západní Ukrajiny, kteří brali svůj pobyt na majdanu jako slušně placenou brigádu.

                    Protesty začaly mít politický dopad 28. ledna, kdy parlament zrušil výše zmíněné zákony omezující práva shromažďování a zároveň podal demisi premiér Mykola Azarov.31 Ukrajinský parlament zrušil devět z dvanácti kritizovaných zákonů a prezident přijal rezignaci premiéra Mykoly Azarova výměnou za vyklizení obsazených budov. Zákony byly zrušeny, Azarov podal demisi, ovšem demonstranti obsazené budovy nevyklidili. Den poté prošel parlamentem zákon o amnestii pro kriminalizované demonstranty, ovšem prezident podmínil jeho podepsání odchodem protestujících ze středu Kyjeva, radnice, sídla odborů, dvou ministerstev a Náměstí nezávislosti. Ani to demonstranti neudělali.

                    Na scéně se objevil Pravý sektor. Pasivita policie dráždila americké sponzory převratu, kteří do politických změn na Ukrajině již vložili 5 miliard dolarů,32 ze všeho nejvíce a tak bylo třeba nasadit na Majdan nové, radikální síly. Došlo k prvním střetům a útokům na policisty, kteří stáli neozbrojeni a měli jediný úkol: držet formaci a nezavdat příčinu k agresi. Začínají masivní útoky Molotovovými koktejly33 na pasivně stojící policii.34 Pro západní mainstream byli tito zranění a mrtví policisté klasické bezcenné oběti, které nestojí za zmínku. Do pasivních policejních formací vjíždí buldozer,35 zde byl použit stejný scénář jako při „Buldozerové revoluci“ v roce 2000 při demonstracích v Bělehradě.36 Přese všechny brutální útoky na policii však stále nedochází ke konfrontaci. Policie stále pouze stojí, drží formaci, nechá se zapalovat a masakrovat dlažebními kostkami.

            2. Nitus: díky za osvětlení. Jen bych u centristy očekával, že mu nebude vadit, když v článku o kritice fízlů „chybí“ kritika zlodějů. Plus jste mi potvrdil, že Vás nezajímá obsah, ale především osoba autora a jeho domnělé odhalení, kterého se dopustil, aniž chtěl, ale Vy jste to pochopitelně poznal. Z toho soudím, že kdyby tady úplně stejný článek měl jako autora někoho jiného, nic takového byste v tom nenašel a ani nehledal. Naopak byste to neomylně našel i v článku o obráběcím stroji, kdyby pod ním byl podepsán zrovna on.

              Stejně bych totiž mohl říct, že Váš deklarovaný centrismus je jen póza, protože aniž byste chtěl, dal jste jasně najevo, že jste putinovec a ani o tom nevíte (a odteď už samozřejmě budu na jakýkoliv Váš příspěvěk reagovat „běžte s tím putinem do prdele“ jen proto, že jste tam podepsán, číst to nemusím – jako třeba RomanL níže na mě, přiznám se, že mě dost pobavil).

              1. Obsah mě nezajímá, protože tam žádný není. Jsou to autorovy názory, stejně dobré, jako kterékoliv jiné, nijak originální, hluboké, kreativní, out-of-the-box, prostě je to názorová vata, která vznikne spontánně komukoliv v hlavě po přečtení článku na lžiDnes. Například s panem domácím, nebo s Mariánem Kechlibarem, který občas má velmi originální postřehy, se to vůbec nedá srovnat. Není to (tady) problém zdaleka jenom Vymazala, ale víceméně jen Vymazal si tady o sobě myslí, kdo ví jakej není novinář.

                Jinak ten příměr o policajtech a zlodějích samozřejmě kulhá na všechny čtyři nohy. Bavíme se o POLITICKÉM centrismu, nikoliv o nerozeznávání dobra od zla. Rusové Ukrajince sice napadli, ale na druhou stranu, ne, že by si to Ukrajinci tak trochu nevykoledovali. Když bych se měl přidržet příměru z oblasti kriminalistiky, tak to je, asi jako kdyby mi vadilo, že si někdo stěžuje, že mu ukradli auto, ale jaksi se zapomíná zmínit, že ho odemčené nechal stát týden na Luníku IX. A takové opomenutí by mi opravdu vadilo, protože je to VELMI podstatný detail.

                1. Nitus: však v poho, já už jsem napsal, že vidím, že Vás nezajímá obsah, ale sere Vás autor, to není potřeba opakovat:-)

                  Příměr o policajtech a zlodějích ale nebyl o dobru a zlu, byl prostě o dvou stranách téže mince, stejně jako UA lhaní vs. RU lhaní.

                  Chápu teda správně, že kdybyste zloděje toho ukradeného auta chytil, tak mu dáte nižší trest, protože odemčené auto je pro jeho zlodějinu polehčující okolnost a současně byste ho teda klidně nechal majitele auta navíc zmlátit, protože ho neměl nechávat otevřené a „koledoval si“? Zajímavá úvaha.

                  Můžete zkoušet vymyslet co chcete, ale rusácká agrese je neobhajitelná. Přišel na to už i JH, který nejdřív hrdinně obhajoval, že teda dceru je v pořádku zmlátit, když si chce vzít Toncka, který dle něj není její ruky hoden, ale nějak zastavil ve chvíli, kdy by to měla být dcera jeho. Nějak mu asi docvaklo, že nespokojenost s jednáním je možná důvod nedat jí věno, ale zmlátit ji je prostě přes čáru. Dtto Rusák, měl spousty politických možností, ale se schopností sobě vlastní nic lepšího než sílu nezná a za to mu patří opovržení, ne obdiv. A už vůbec ne omluvy a vymýšlení nesmyslů, dle kterých za to chudáček rusáček nemůže. Stejně lze totiž obhajovat jakéhokoliv zmrda, od lupiče, co Vás přepadl v temném průchodu po Hitlera. Taky chudáček nemohl jinak. Nakonec, to první se již běžně děje, možná jste s tím dokonce v souladu, pak by to Váš přístup k Rusákům vysvětlovalo (když chudáček – typicky barevnej – kriminálník vyvázne s nic moc trestem, protože nemohl jinak, mohla za to společnost a další sračky přesunující osobní zodpověnost na druhé).

                  1. Nemyslím si, že je třeba tady tak rozsáhle mlátit prázdnou slámu. Podstatné je, že redukovat naše pochopení konfliktu na Ukrajině na „je to ruská agrese a je neobhajitelná“ prostě není dobrý nápad už jen proto, že nás to přivede ke zcela zcestným řešením. Když se vrátím ke svému příměru s autem, tak ten, kdo auto ukradl, je zloděj, a ten, kdo byl okraden, je debil. Zloděje je správné potrestat, a debilovi je správné vysvětlit, že když se bude dál chovat jako debil, tak jediný výsledek bude, že se nechá okrást znova. Klidně třeba tím samým zlodějem, protože jednou ho propustí, a to si vlastně nepřeje nikdo.

                    Kdybych to měl ještě rozvést v duchu toho, co už tu také zaznělo, tak druhá světová válka také nevypukla (jenom) proto, že Hitler byl fanatik. Fanatika musí někdo následovat, a že ho následoval celý národ, to byla do značné míry vina Dohody, která po první válce dostala bezva nápad Německo hospodářsky zničit, „aby už nikdy nebylo hrozbou“. To SAMOZŘEJMĚ neznamená, že druhou světovou válku vyvolaly dohodové mocnosti, ale že v ní nejsou tak docela nevinně, to mi nikdo nevymluví. A třetí světovou válku jsme (zatím) nezažili proto, že napodruhé se jim to povedlo pochopit, a zařídili se podle toho. Myslím, že je jasné, kam mířím…

                    1. Nitus: píšete o „zcela zcestných řešeních“, ale přitom jste zloděje označil za zloděje a odsoudil, to mi naopak přijde jako řešení zcela standardní a v souladu s tím, nazývat věci pravými jmény i v případě ruské agrese. Přitom ale pořád máte potřebu u rusáků nějak lavírovat s termity tak, aby Vám vyšlo, že vina je na napadeném.

                      Příměr k ukradenému autu totiž má drobný problém. Označit majitele za debila, pokud auto bylo odemčené, je snadné a rada taky – příště to zamči. Jenže to situaci nijak neřeší, protože „zboží“ je příliš atraktivní než aby zloděj rezignoval. Můžete říct, že tedy nemá s BMW na Luník vůbec jezdit, to by problém s krádeží vyřešilo. U země ale takovou analogii udělat nejde, Rusák si myslí, že mu to patří a chce to ukrást. Naopak Ukrajinec se snažil na to namontovat pořádný zabezpečovací systém NATO(tm), aby to Rusáka odradilo a stejně tam vlezl. Co byste tedy radil? Nebo už jsme zase u místního putinovského argumentu, že Ukrajina holt měla strpět Rusáky a na západ zapomenout? Tedy – zpět k BMW na Luníku – toto rovnou zlodějům přenechat k užívání, protože přece je jasné, že na něco tak pěkného, jako je BMW má nárok zloděj a nemá smysl to nijak bránit?

                      Ad 2SV – nejsme ve sporu, jen bych byl opatrný s používáním termínu „vina“. Že zpětně hodnoceno podmínky Versailleského míru nevedly ke kýženému účelu je jako tvrdit, že je vina soudu, že recidivista po propuštění zase někoho okradl.

                      Pokud jde o 3SV, tak kdo ví, jestli se jí ještě dožijeme, řekl bych, že nikdy k ní nebylo blíž. Nicméně to „pochopení“, o kterém píšete, de facto pouze znamenalo, že místo diktátu á la Versailles ho vítězové dlouhodobě obsadili. Jestli je to udržitelné se časem uvidí, zvlášť když mnohé podmínky se výrazně změnily.

                      Tedy obecně každá válka v sobě nese zárodky té další. Kdysi dávno, když lidí nebylo tolik se tomu předcházelo jednoduše tím, že se protivník vyvraždil do posledního. To už je pár staletí prakticky nemožné. Ale nelze vítězi dávat vinu za to, že to poražený příště zkusí zase. Ani nelze agresora omlouvat tím, že napadený „byl debil a koledoval si“. To má totiž jediné řešení, agresora se příště zbavit úplně (zloděje pověsit, poražený národ vyvraždit). Z mnoha důvodů nereálné a tedy holt žijeme a dál žít budeme v době nejisté.

                    2. Nevím, v čem přesně spočívala ta zběsilá, nebál bych se říci přímo zoufalá snaha Ukrajinců předejít tomuto konfliktu za jakoukoliv cenu. Tady odsud to vypadalo (a dosud vypadá), že veškerá Ukrajinci aplikovaná snaha spočívala v zakládání různých batalionů Azov, intenzifikaci šikany (početného) ruskojazyčného obyvatelstva a jiných akcích, díky nimž měl Putin nezbytnou záminku. Prostě tak dlouho bez přiměřeného důvodu spoléhali, že jsou bůhvíproč v bezpečí a nemusí dělat v lepším případě nic, až se nakonec ukázalo, že je to omyl přinejmenším z půlky (konkrétně z té půlky Ukrajiny, která díky kazetové munici bude prakticky neobyvatelná dalších 50 let).

                    3. Nitus: tak jasně, těch Azovů tam bylo asi 100, možná 500 nebo i 10000. Putin měl nezbytnou záminku proto, že na ní makal a rozesíral Donbas co to šlo, aby pak mohl soudruhy uznat za legitimní zemi, ač ani LLR, ani DLR v ničem legitimní zemí nebylo. A pak šel soudruhy „zachraňovat“, protože „musel“, jo jo. Girkin/Strelkov, takovej donbaskej Henlein.

                      Prakticky stejnou taktiku použil Hitler. Henleinovci vysírali jistě sami od sebe, kdepak nějaká podpora z Německa. No a pak už Adolf „musel“, co se dalo dělat, když jsme je tady tak utlačovali. Prostě každá mince má dvě strany a my jsme si to zasloužili, to se nedá nic dělat. Vlastně to celé byla naše vina, Hitler se pouze bránil.

                      (facepalm)

                    4. @Fatdwi: Moment, to mne zajima. Rikas, ze Rusak chtel ukrast UA a prave proto pak UA chtela vstoupit do NATO? Byl by k tomu nejaky dukaz? Ja totiz tu posloupnost mam zaznamenanou uplne obracene.

                      Samozrejme nepredpokladam, ze JPP. Nebo vykrik Medvedeva. Nerad bych tady diskutoval o tom, ze Rusak chce zabrat celej vesmir a to my prece vime, protoze to tudle povidali.

                      Zcela seriozne mne to zajima, proc Rus dovolil osamostatneni UA, pak s ni obchodne spolupracoval a pak se tedy rozhodl ji jen tak ukrast. Diky.

                    5. Sysop: to já vím, že to máš opačně a že si asi myslíš, že před třemi lety chtěli Ukrajinci obsadit Šeremetěvo. Že se soudruh Janukovyč nechal nedjřív zvolit jakože bude pokračovat v cestě na západ a pak nějak otočil či co, to jsi holt minul. Trochu to sice připomíná jiné komančské praktiky, třeba jistý vítězný únor, kde soudruzi taky lhali a pak bylo všechno opačně, ale tím se nezatěžuj. Ukrajinci tehdá prostě měli sklapnout a rovnou si zvolit svýho Lukašenka a odevzdat se pod moudrou vládu Kremlu bez zbytečných keců.

                      My už jsme to probrali tolikrát, že nevidím důvod to zase řešit, ale pokud chceš, klidně můžeš pokračovat pod mou odpovědí Nitovi.

                    6. Re: fatdwi 26.1.2025 v 19:10
                      No, ale UA vznikla drive, nez pred tremi lety. Puvodne to byla zaostala zemedelska zeme, ke ktere Lenin nechal prilepit Donbas s Luganskem, aby tam byl i prumysl, uhli a zelezna ruda. Dalsi prilepeni, a sice Krymu, pak udelal Chruscov. Proc, na to jsou ruzne hypotezy, jedna pravi, ze to bylo i proto, ze SSSR po valce dluzil USA pujcku nekolik desitek milionu dolaru a zarukou splaceni mela byt zidovska mensina na Krymu. Chruscov Krym dal pod spravu UA, aby tento problem ‚vyresil‘. Kde je pravda, tezko rict.

                      Nicmene, pri rozpadu SSSR to nevypadalo, ze by RF branila UA ve vzniku. Kdo chtel, ten odesel.

                      Blaboly o Seremetevu jsou hodne vedle, zejo?

                      Janukovyc, pokud vim, nechtel UA nikam otacet, chtel otevrit trh UA pro EU, coz mu ale jak EU, tak RF vysvetlili, ze to jako takhle fakt nepujde. EU chtela vsechno, protoze mela zajem o ovladnuti UA hospodarsky a RF prakticky o totez, jen ze druhe strany. Zatimco RF nemela problem s pokracovanim obchodu UA-RF, pokud by UA byla v EU, tak EU s tim problem mela a to zcela zasadni. Podminkou vstupu UA do EU bylo zruseni vazeb na RF. Neco tak o dva levely vyse, nez jsme my poznali s ‚osvobozenim od vydirani ruskym plynem‘.

                      Presne v okamziku, kdy se ukazalo, ze EU nebude tolerovat pupecni snuru UA k RF, zaradil Janukovyc reverz. To si pamatuju velmi dobre. A tim byl milej Janukovic fprdeli. Pak uz stacilo rozjet Majdan za pomoci financni od Nulandove a Riceove, ale to uz zna kazdej, to nebyly zadny tajnosti.

                      Ergo, chybi mi v tom ono ‚Rusak chtel ukrast‘. Nevim, co chtel ukrast. Rusak byl chycenej s trenkama dole, protoze pro hodne ukrajinskych fabrik nemel doma ekvivalent. Nepocital nikdy s tim, ze UA se na nej vysere. Nemel potrebu nic zabirat. A co se tyce navratu Donecka a Luganska k Rusku, prakticky po 100 letech, to je veci mistnich plus kijevskych, jak se postekali. Putin puvodne zadnou anexi nechtel. Branil se tomu docela fest. To si taky pamatuju. Podpora ano, anexe ne.

                      A taky jsme to takto probrali, to mas Recht.

                    7. Nitus

                      fatdwi je všem známý ignorant a zbytečně s ním ztrácíš čas. Je jaksi nad jeho mentální schopnosti pochopit že:

                      boj proti nacismu a fašismu nikdy nebude agresí
                      jen obyvatelé Doněcka a Luhanska jsou oprávnění říct, jestli byli nebo nebyli napadení Ruskem
                      stačilo dodržet Minsk I a Minsk II a vynutit to měli politici, kteří pod těmi dohodami byli podepsaní

                    8. leon:
                      Jo, všiml jsem si, že to má hozený trochu do pozice „válka na Ukrajině je nic víc a nic méně než ruská agrese, kterou patří odsoudit, a kdo byť jen naznačí, že každá mince má dvě strany, ten je přinejmenším špatně informován“. Trochu to připomíná tu slavnou repliku ze Star Wars, že jen Sith uvažuje černobíle, přičemž ovšem samo toto tvrzení je černobílé:-)

                    9. leon, Nitus:

                      „… známý ignorant…“
                      „… o má hozený trochu do pozice…“

                      – – –

                      Mediálně přesvědčený jedinec, navíc tzv. „redaktor“.

                      .

                    10. corona: říká „technik“ z VUMLu, kádrovák a práskač. Už ses byl podívat, co je to ta neexistující nabíječka s „kabelem, co by musel být tlustej jak stehno“? :-D

                      A protože mi tady jedna perla zbyla, tak hážu: dokonce jsou dnes už nabíječky s výkonem 300 kW. Vedou k nim metr tlusté kabely a při nabíjení je potřeba deseti chlapů, kteří to unesou, jinak auto nabít vůbec nelze. Pošlete to dál a sdílejte, než to smažou!

                    11. fatdwi:

                      „.. 300 kW..“

                      – – –

                      Ale mně nemusíš povídat, jaký výkon elektrického zdroje kde existuje. Stále platí, jaký průřez je potřeba pro jaký proud a za jakých podmínek – to je fyzika. Že nějaký ekologista prosazuje i za cenu výkonových ztrát stovek wattů na tom krátkém kusu kabelu ze stojanu k vozidlu jsem opravdu nevěděl, protože nehoním nějaké hity elektromobility.

                      Co se týká tebe, jsi mediální přesvědčenec a svým založením i celkem naivní trumpeta – chytit se na pyramidovku, to se mi nikdy nestalo…

                    12. Co se týká UA, jde o případ, kdy značná část obyvatel neví, kam patří. Někdo utekl včas, jiný váhal a skončil nuceně na frontě. Kdo se zajímá, ten ví, v kterých oblastech působil banderismus a kde se naopak prakticky nevyskytoval.
                      Nyní se nuceně vytváří nová historie – proč asi…?

                      https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-historie-vladimir-putin-timothy-snyder-dejiny-iniciativa-londyn.A231207_200201_zahranicni_dtt

          3. Ano, tu diagnózu chápu…

      2. fatdwi 23.1.2023 v 10.48

        Láma mu odpověděl: „Jak tebe, člověka vzešlého z člověka, který vzešel opět z člověka, může zajímat něco, co vychází z úst mrtvé kočky?“
        (Bubáci pro všední den, Karel Michal, Československý spisovatel, 1961)
        Otázkou je, proč by mě v případě, že všichni samozřejmě lžou, mělo zajímat výhradně Tondovo lhaní. To by mě zajímalo v případě, že bych chtěl od Tondy koupit třeba ojetý automobil. Ale v případě, že jsem si veškeré obchodování s Tondou od loňského ledna zakázal?
        Nicméně děkuji za humornou vložku, legrace není nikdy dost.

        1. ygorek: moc se Vám to nepovedlo. Nesleduji prakticky žádný mainstream a tím méně ruský. Vidím tedy jako výhodu, když mi někdo zpracuje „svodku“ k jedné straně.

          Svodku ke straně druhé nepotřebuji, zkuste někdy mrknout na titulky na aktuálně.cz, to je tak do očí bijící debilita, že mě případný článek nemá čím obohatit, tím méně překvapit.

          Současně pokud Vy v článku o jednom tématu vyžadujete pro pocit vyvazeneho zpravodajstvi i témata jiná, proč ne, já však naopak ocením, když se zabihava mysl neprojevuje.

          1. fatdwi 23.1.2025 v 12:22

            Utvrdil jste mě v tom, že povedlo.
            Také nesleduji prakticky žádný mainstream, takže nevím, proč bych měl sledovat nějaké výcucy.
            Důvod, proč bych měl někdy mrkat na titulky na aktuálně.cz, neznám.
            Kde jste vyčetl, že já v článku o jednom tématu vyžadujete pro pocit vyvazeneho zpravodajstvi i témata jiná…, netuším, svou schopnost tvůrčího čtení jak vidno stále pilujete.
            Nu, tužte se.
            Legrace není nikdy dost.

            1. ygorek: nečekal jsem nic jiného. Ve schopnosti najít v příspěvku něco, co tam nikdy nebylo, jste zde legendární. Také tedy pokračujte, z téhož důvodu. Hlavně, že se bavíme oba ;-)

              1. fatdwi 23.1.2025 v 19:03

                Nakonec přece jen nedokážete překročit svůj stín.
                Něco napíšete, já to do písmene zkopíruji a vy tvrdíte, že to ve vašem příspěvku nikdy nebylo.
                To už ale není humorné, ale smutné.
                A pak, že pokrok neexistuje.

                1. ygorek: vidíte, Vy jste posmutněl a já mám náladu dobrou, kde děláte chybu? :-)

                  1. F:
                    Protože je normální…A má cit.

          2. @ Fawi

            Prej „zabíhavý“ myšlení. To mluvíš asi o sobě, že? Tvoje fuzzylogika mě asi nikdy nepřestane udivovat.

            Jakej „žádnej“ mainstream? Vono je jich tady víc? Tady jsme v ČR a je zde jediný mejnstrým, ten ukrofilní a rusofobní. Nepodsouvej, že si můžeme vybírat z více majnstrýmů, to je trapný pokus o „rafinovaný“ diskusní faul. Pokud sleduješ mejnstrým v jiné zemi, tak tomu na české diskusi nemůžeš říkat mejnstrým.

            Srovnej: To tvoje oblíbený Aktuálně.cz je jako co? Snad si nemyslíš, že je to alternativa? Ty hovna jsem projel, a je to typická mejnstrýmová liberální podprahovka a propaganda. Tak jaká „svodka ke druhé straně“?

            Už jsem si zvykl, že v podstatě produkuješ volný proud náhodně generovaného textu, který nemá žádný skutečný smysl. Opět jsi mě překvapil a tvůj generátor dosáhl nového vrcholu nesmyslnosti.

            1. Vím Klokane, že se v těch psychickejch stavech trochu vyznáš. Nemá fatdwi nějakej záchvat?

              1. @ Hupert

                Já se vyznám v psychice Oshoanů, u Pozemšťanů stále tápu. Fawi je unikátní, těžko diagnostikovatelný. Možná kompulze s návalem trudnomyslnosti?

      3. No, a vás zase sere vytahování všech těch ostatních lží, a boří vám to vaše bábovičky, takže je to fifty fifty. Můžete se ale klidně zamyslet nad tím, kde je u vás chyba. :-P

        1. RomanL: škoda, že jste si můj příspěvek nepřečetl, tam rovnou píšu, že nemáte pravdu. Proc, když napíšu „mě se líbí modrá“ máte potřebu mi napsat, že se mi modrá nelíbí, je mi záhadou.

          1. Protože ho zase chytil tlak v podbřišku, jak zahlédl jméno autora. Místní jsou jak Pavlovovi psi, reakce jsou vlastně předem naprosto jasné, se koukni kolem.

            1. Ano, je to na vás vidět. Jako Pavlovovi psi, přesně. :-D

            2. shifty: však ano, proto na ty tradiční kafemlejnky nereaguju, u Nita jsem udělal výjimku, maje v čerstvé paměti incelulitidu líných sráčů, ve které mě velmi pobavil a celkově na mě dělal dojem normálního člověka. Tedy jeho „a vy zase bijete černochy“ mě překvapilo (netuším, jestli a co psal pod jiné Zamazalovy články, typicky je obsah diskuse odhadnutelný předem a myslím, že se pod nimi diskusně moc nevyskytuju).

              1. Fakt si fatdwi nevidíš do papuly? Nemám zrovna chuť se v tomhle vlákně trapný diskuze angažovat, ale jak jsem ji proběhl, přijde mi, že dnes jsi tu za největší kafemlejnek Ty.

          2. No a co děláte vy? To samé, ale hrajete si na morálního arbitra. Běžte s tím do prdele. .-P

            1. RomanL: díky za pozvání, ani nevím, kde bydlíte, ale pro jistotu: nemám čas.

              1. Vám patří pozvánka do Brusele, tam vás posílám, soudruzi, kdybyste to teda náhodou nevěděli. :-P

                1. RomanL: nejsem Váš soudruh Romane, to jsou ti, co s nimi sedíte na politickém školení mužstva, případně Váš řídící důstojník.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017