Lid versus Miloš Zeman - zpět na článek

Počet komentářů: 224

  1. souhlas v tom postupu proti němu ve smyslu nezájmu, to tvrdím už od jeho zvolení, to je jediná cesta jak mu dál nepřihrávat voliče, který baví jak to všem kolem nanadává úplně stejnym stylem jakym si to nanadavaj v hospodě

    Mně je nějakej Zeman resp. nějakej prezidnet ukradenej už z principu toho že dokáže velký nic a nemá žádný pravomoci.

    Chápu, že někoho může popuzovat že je to pro naše důležité ekonomické partnery a politické partnery trapná a směšná figurka, ale to byl Klaus taky a Havla ve finále taky nikdo moc vážně nebral ( i když kredit stále měl ) stejně tak jako ČR nikdo vážně nebere a prakticky nezná, takže rozčilovat se nad tím že je nějakej Zeman kokot je zbytečný :-)

    A představa kohokoliv jiného je pro mě úplně stejná jako Zemana, prostě je v našem systému úplně jedno zda tam sedí zmrd nebo čůrák. Není nikterak důležitej ani významnej pro ČR.

    1. Prezident dokáže velký nic a nemá žádný pravomoci?

      Jako mně je Zeman, popř. jakýkoliv prezident taky u prdele. Nicméně nemyslím si „že je to jen nějakej panák, co sedí na hradě“

      Díky Klausovi dneska neplatíme ještě eurem – pozdržel to jak nejvíce mohl. A skoro se díky němu ani nepodepsala Lisabonská smlouva, protože dělal skoro až do samotného konce Zagorku.

      Zeman naprosto „zrušil“ minulou vládu a vydupal si předčasné volby. Nepochybně má prezident dost vlivu na různé věci.

      1. To je spíš věc parlamentu. Myslim, že poslanci a senátoři jen přecenili to, že prezident byl zvolen přímo, což mu žádné větší pravomoce nedává.

        Proto je ten Zeman tak nebezpečnej, že je drzej, jediná obrana je stejná drzost, na kterou ale nemaj koule bohužel. Kdyby měli, tak už je dávno v pr…

      2. jo a k tomuhle já nepovažuju za tolik důležité dokonce kdo vládne, zdnárodňovat se nebude, majetek se stále dá ukrýt do shellu někde na Seychellách a myšlenka, že by stát fungoval tak jak bych chtěl, mě spíš rozesmívá.

        Uprchlíků se nebojim, s berňákem jsem zadobře a zbytek je mi putna :-)

    2. jasně – číro na hrad
      to by byl akční kokot prezident, že?

      1. …aspon by bylo videt, kde je cela republika.

      2. Proč zrovna číro, řikám kdokoli, samozřejmě čírovi by se aspoň nesmáli, ale když to lidem vyhovuje.

        Jinak tam vidim obrovskej rozdíl oproti Klausovi, Klaus je sral (EU), Zeman je pro ně jenom trapnej opilec k smíchu.

        1. Klaus JE sral … Zeman je pro NĚ … ,
          ale pořád hovoříte o menšině a ta má vždycky smůlu, tedy pardon, kromě cikánů

          1. Nasich vladnoucich uredniku je take nepomerne mene, nez skutecne pracujiciho lidu a presto smulu ma ten lid.

            Demokracie funguje vyhradne u voleb. Nikde jinde.

  2. Článek působí dojmem, jako by se autor domníval, že spoustu lidí sere Zeman, jenom protože je alkoholik, buran a je více orientován na Rusko a Čínu. Dále jak autor tak někteří diskutující požívají oblíbené pojmy jako pražská kavárna, pravdo-láskaři a chybí tu už jen dobroseři a vítači, kterými se snaží vypořádat s kritikou Zemana. Dané pojmy jsou velice vágní a nikoho nedefinují, jedná se o misargument – straw man s tím rozdílem, že navíc si kromě hloupých argumentů oponentů definují vágně svou opozici (např kavárníci, pravdo-láskaři.)

    Zemena jsem nikdy nevolil a volit nebudu. Není to ale z důvodu, že se chová jako buran, vrávorá u korunovačních klenotů a pronáší své bonmoty (kterým se občas i zasměji). Důvody proč mě Zeman neskutečně štve, že je to špatný, zlý, mstivý a všehoschopný člověk. Vzpomene si ještě někdo na úřednickou vládu, která neměla žádnou legitimitu ? Vládu, která byla složená ze Zemanových kamarádů. Vládu, která byla u moci držena jen čistě z vůle Zemana. Napadlo někdy někoho, proč Zeman nemohl jmenovat Sobotku včas a vymlouval se trapně na své nemocné nohy, zkoumal někdo někdy odměny členů úřednické vlády a projekty, které byly na poslední chvíli v řádu mld korun odstartovány? Aby to navíc následně okořenil aférou: Sobotka vs Hašek a spol ?

    Dále mi vadí, že spousta projevů nevole vůči Zemanovi je zvláštním způsobem potlačována. Zejména za účasti policie. Nejvíce ze všech mi leží v žaludku události 17.listopadu 2015 na Albertově. Během dne studenstva a připomínky pro nás tak významných roků 39 a 89 se Zeman promenuje s Konvičkou (jejich věc), ale že dojde k uzavření Albertova Policií a nikomu kromě Zemanových příznivců není umožněn vstup. 17. listopad vždy byl a je dnem studenstva, připomínkou, že v historii i mi Češi, kteří často strkáme hlavu do písku jsme za něco bojovali. Zakázat studentům uctít tuto památku je podle mne velice nemravné a je přímo v rozporu s významem daného svátku.

    Dále mě neskutečně štvou spolupracovníci Zemana. Kdo to jsou? Mynář, Forejt, Ovčáček, atd. V neposlední řadě mu nemůžu Zapomenou Opo smlouvu?

    Od dob co je Zeman u moci mi přijde, že se utahují šrouby, tiše se potlačuje odpor proti němu, tolerují se věci, které by nikdy jindy neprošly a to mi vadí. Jeho různé excesy jsou možná nevhodné, ale není to nic z čeho bych každodenně brečel. Naopak mě sere, že spousta Zemanových odpůrců se snaží rozmáznout každou blbost a při tom zapomínají na to, že u těch závažných problémů je už nikdo nebude poslouchat.

    Snažím se věřit, že při příštích volbách to dopadne lépe, ale čím dál tím víc se bojím, že Zeman dostane další pětiletku.

    1. Nejětší zlo týhle republiky je Zeman, už v roce 1996 se mu povedlo zveličením pár zmizelejch mld a kecama o spálený zemi rozdělit společnost ( btw pamatuji si jak tenkrát kritizoval Kellnera a ted mu leze do prdele )

      Díky je ho kecům vznikl exekutorský zákon v podobě jaké vznikl ( nemaje obdou jinde na světě ) což taky přispělo k radikalizaci méně majetných.

      Jeho vláda oproti vládám Klausovým nechala naprosto vyniknout šmejdům typu Krejčíř, Mrázek, Babiš a udělat z nich miliardáře, jeho projekt na odchodnou dálnice do ostravy za 220 mld snad ani není potřeba komentovat, z něj zlodějina číšela na 100 honů.

      Jeho ministr financí byl odsouzen za tunelovaní, jeho ministrem hospodářství byl Grégr, atd., atd. Jen už je to dávno a lidé na to zapomněli, protože se podařilo vytvořit „megamonstra“ Klause a Kalouska ( Přičemž druhý musel zahraňovat rozmrdanou republiku bez peněz právě v důsledku Zemanovvy vlády )

      Je to prostě větší gauner než Klaus a Kalousek dohromady, ale on plebsu nijak moc nevadí, protože si s nima hraje hru na sympatickýho burana z vysočiny. Který ovšem ve skutečnosti plebsem vysoce pohrdá.

      1. Vite ja uz jsem tak stary, ze pamatuji osobne legendarni clanek v Technickem Magazinu, radobyvtipne kecy v Semaforu, zurivy odpor proti rozdeleni Ceskoslovenska, zvoleni predsedou socanu, kecy o spalene zemi, misty vtipneho predsedu parlamentu, mizerneho predsedu jednobarevne mizerne vlady exotu, nesmyslny odchod bez jasneho vyjadreni chci byt prezidentem, okamzik ponizeni kdyz ho vlastni strana nezvolila, nenavist vuci zradcum, namluvy s Paroubkem, zalozeni obskurni strany ktera nikdy neuspela a vitezne tazeni na hrad kdyz v prvnim kole ostatni protikandidati, zejmena Fisher a Dienstbier nemeli zadnou taktiku a prekvapive posunuli do druheho kola senilniho knizete, jehoz stab zase samym prekvapenim z uspechu nemel taktiku pro druhe kolo.
        Prezidentovani je pak jeden velky tah, obklopen obskurnimi postavami z nichz vycniva rudy buzerant a kancler, jemuz couha slama z bot.
        A to jsem se si myslel ze nemuze byt nic horsiho nez Jakl a Hajek a Dobrovsky a cela ta Havlova parta.
        Ten pripad s Peroutkou je pro toho prezidenta dolnich 10 milionu priznacny. Nekde kdysi pry neco videl, da si to do projevu bez reserse a ani nasledne neumi proste prohlasit, prominte, zmylil jsem se, uz mi pamet neslouzi, priste mi muj maly ovcak provede korektury.
        A misto toho lzi, hledani neexistujiciho a kadrovani Peroutky nekym, kdo psal daleko vetsi hovadiny do neobolsevickych Halo novin.
        Jen z tohoto jednoho pribehu se mi chce blejt a pro me je tedy mensi zlo kdokoliv.
        Minule senilni Schlafenberg nebo pro priste klidne ten herec v roli ministra obrany s tou roztomilou potencionalni prvni damou co ji svrbi cely zivot nebo treba sam arcilotr Babis. Nebo nejaky socan ci socanka. Nebo Kalousek. Nebo Kubera. Nebo ten selfmademan senator Hlavaty. Ten by se mi libil nejvic.
        Na Slovensku taky maji Kisku misto Fica.

        1. Hlavatého bych nepřeceňoval – zisk jeho firmy se zhruba rovná přijatým dotacím.

          1. Vidite, to je ten duvod proc jsou diskuse prinosne.
            PR a kecy ma Hlavaty dobre, budu si jej muset proklepnout v obchodnim rejstriku podle uzaverek.

        2. Tak jasně, že je kdokoliv asi lepší, jen prostě prezidenta nepřeceňuju, máme premiérskej systém.

          A jak jsem si taky o Schwarzenbergovi myslel že je senilní, tak mě Zeman svojí senilitou ( nebo spíš alkoholickou demencí) dost překvapil, to jediný jsem od něj nečeka, občas má světlý chvíle, ale převážně je spíš trapnej.

          Kubera by byl fajn, toho fakt můžu ale asi je to nereálný :-)

        3. pro Dachsmeister, 10.4.2016 v 18:53

          …. hledani neexistujiciho ….. Vy jste Peroutka?
          Jen z tohoto jednoho pribehu se mi chce blejt.

          1. Ach. Jak proste. Zemrel. Uz nam nikdy nedosvedci, ze to nenapsal. A i kdyby, beztak by lhal, ze. Nebo nepotvrdi, ze to napsal. Jeste, ze vime od Vaseho guru, ze to bylo dole vlevo v Pritomnosti. Ta sla pak cenzurovana do stoupy a jediny vytisk, ktery se zachoval, cetl nekde treba v Klementinu Milos Neomylny Pravdomluvny.
            Cetl jsem kdysi v Klementinu vpravo nahore v azbuce v Pravde, ze Milos Zeman je agent CIA a Mossadu.

      2. Zajimave je, ze Zeman, Klaus, Komarek, Randsdorf, Dyba, Dlouhy… vsichni vyletli ze stejneho hnizda, ktere jim nacechral sef KGB Andropov. Tezko se pak nechce verit famam, ze si tam soudruzi hrali na prevzeti moci a kdo ze bude ten vpravo a kdo vlevo…

      3. pro rowexy 10.4.2016 v 17:36, máš smůlu chlapče, jsi v menšině …… Uvědomte si prosím „demokraté“, že president Zeman byl zvolen přímou volbou, většinou hlasů, proti vámi zřejmě zbožňovanému soupeři. Nebyl zvolen pomocí zákulisních obchodů a intrik, případně zatčením odpůrců těsně před volbou tak, jako jeden z našich zbožňovaných presidentů …… kapiš to? ;-)

        1. No tak zase tolik nejasejte Hannsi, 55% ku 45% to bylo. Pri ucasti necelych 60% to dela pro Vaseho guru 2.700.000 prislusniku naroda. 2.200.000 vlastizradcu volilo to zleho knizete a 3.400.000 prislusniku naroda s volebnim pravem se na to vysralo.
          Nic nez narod! Ein Volk, ein Republik, ein Bimbo!

        2. A co jako? To si ho mám dát zarámovat a každý den se k němu modlit? Z toho faktu, že ho volilo cca 2,5 mil lidí, se kterýma mám společné akorát občanství, ještě neznamená, že srazím paty a stanu se členem jeho fanklubu. Zemana si pamatuji od aféry „Bamberk“, jestli ti to něco říká. Od té doby ho tak po očku sleduji, a nijak mě za těch 20 let nepřesvědčil.
          Husáka volilo 99,8% občanů ČSSR. tím pádem to byl asi nejlepší prezident a nikdo proti němu nemohl ani ceknout. Opozice, i proti prezidentovi, je v demokratickém státě zcela legitimní.
          Občan již nemusí držet, v rámci možností, hubu a krok a může se vyjádřit k tomu, co nejvyšší představitelé státu páchají. Já nejsem nijak radikální, nepovažuji za vhodné ho nějak násilně odstraňovat,jsem smířen s tím, že tam bude celé toto a možná i příští volební období. Já si prostě myslím, že je to ješitný, arogantní a do sebe zahleděný, pomstychtivý z*rd.

          1. Ale jo, na svuj nazor mate pravo, muzete ho i rikat kde vam to dovoli.

            A zmenite asi tak totez, jako za totace s tim Husakem.

            Je uplne jedno, jestli mate pravdu, nebo ne.

        3. jasný hanns, já proti volbě zemana nic nemám, píšu že je mi jedno kdo je prezident, jen vím že je to zároveň největší zloděj z premiérů, tedy z funkce kdy ještě něco znamenal, teďka už je jen nicotnej trapák.

          a idiocie národa, kterej zničil jak rozkradením většiny státního majetku, produkcí gaunerů a pak ty stjený debily co ho volili zbídačil exekucema je pro mě obrovská legrace.

          Mě fakt neštve a čechům, moravákům i slezanům ho přeju, dokonce ho mám i rád ( ne pro jeho charakterové vlastnosti a demenci ) protože poslouchat ovčáčka a ostatní paka je taky dobrá švanda :-)

          Vy to prostě beret nějak moc vážně mně připadá, vždyt o nic nejde

    2. Co se týče Albertova, je dobré mít na zřeteli, že

      – dokud nezačal na Albertov chodit Zeman, nechodili tam nijak zvlášť masově ani „studenti“;
      – když tam Zeman přišel poprvé, nic se kvůli němu neuzavíralo… za což se mu účastníci odvděčili létající omeletou. Omezení přístupu veřejnosti v dalším roce je tím pádem nasnadě, protože marná sláva, nikdy nevíte, kdy nějakého vola napadne místo vejcete hodit cementový podkladek;
      – Albertov nebyl uzavřen na celý den, ale pouze na několik málo hodin. Ti, kteří si na jeho uzavření stěžují, tam evidentně nešli uctívat ničí památku, ale prudit Zemana (jehož přítomnost od-do byla dlouho dopředu známa). Proto jim vadí, že se tam nedostali v době, kdy tam byl Zeman. Kdyby skutečně přišli uctít památku, nic jim nebránilo počkat, až Zeman vypadne;
      – Zeman Konvičku nezval, Konvičkovci s oslavnou akcí „Jdeme za svým presidentem“ přišli sami od sebe (a narozdíl od řvoucích pravolásek si prostor pro shromáždění řádně zamluvili, což nikoho ze „studentů“ nenapadlo).

      Jinak je všechno ostatní v zásadě pravda. Ale i tak dám Zemanovi hlas v příštích volbách; jsem totiž také špatný, zlý a mstivý člověk a hrozně mě baví sledovat, jak jdou pravdolásce bubliny od nosu a jednotné kulturní frontě pěna od huby. Dvacet let mně ta bohorovná pakáž lezla na nervy a dělala mi žaludeční vředy… takže s povděkem kvituji, že někdo vyrábí žaludeční vředy pro změnu jim. :)

      1. – Nevím jaké studenty máte na mysli vy, ale zástupci studentů tam chodí každoročně a dokonce oficiálně, minimálně od roku 90.
        – Omeleta sem, vajíčko tam, jako veřejná osoba není první ani poslední komu se to stalo a stane. Sice s tím nesouhlasím, ale vědu bych z toho nedělal. To ale neospravedlňuje uzavření tohoto symbolického místa, přehlížení překračovaní zákona přivrženců Zemana proti ostatním Policií a následné dehonestování studentů v médiích, 17. Listopad totiž není primárně den Sametové revoluce, ani přehlídka všelijakých politických názorů (jako tomu bylo letos), ale mezinárodní den studenstva.
        – Není podstatné jak dlouho byl uzavřen, ale že byl vůbec uzavřen. Je to asi stejná ironie jako že UV KSČ sídli v ulici Politických vězňů.
        – To že spolu vystupují je jejich věc.
        Oblíbené pravdo-lásky/láskaři, kdo to jsou ? Někdo kdo má rád pravdu a lásku ? Nebo snad nějaký Havlista ? A ten by byl případně kdo ? Nebo snad já ? A pokud to já jsem jaký bych měl mít jako názor ? Straw man – viz výše
        To že Zemana nemám rád je věc jedna, ale přijde mi zvláštní, že jeho velcí podporovatelé, jsou ve skutečnosti ti, kterými celý svůj život opovrhuje už od dob Federálniho shromáždení.

  3. Je to sice dost smutný, ale pořád fakt, že z té partičky bizarních postaviček ucházející se o presidentské křeslo v posledních volbách, byl tenhle „buran“ ještě tak to nejlepší řešení. Kníže Hajaja, Služební Pivo nebo strakatý Franz, to už by bylo hodně přes lajnu i na tenhle národ Švejků,

    1. Byl tam třeba Přemysl Sobotka, kterého si bych si jako prezidenta dokázal představit úplně v klidu, byť oslovit prostý lid samozřejmě neumí a navíc je modrá straka, že. Kuberovi bych to hodil bez ptaní a dovedu si představit i další jména. Jenže můj vkus obávám se je v tomto silně menšinový. Kandidát, který může porazit Zemana, musí být někdo s nezpochybnitelným morálním kreditem, který bude spojovat a ne rozdělovat. Šanci by mohl mít třeba generál Pavel, ale ten to nechce.

      1. Pavla fakt ne. Nemuzu mit za prezidenta nekoho, kdo stavi zajmy zahranici nad zajmy narodni. Sorry.

        1. Být pevnou součástí NATO je českým národním zájmem.

          1. Jo,to urcite.

          2. Není. Národním zájmem je mít vyřešenou obranu, a k tomu slouží aktuálně docela dobře NATO. Zaměňujete cíl-zájem za prostředek-nástroj.

            1. Problem NATO je v tom, ze NATO jsou de facto USA. Vsichni ostatni serou na pozadovane plneni vydaju (my davame sotva polovinu). A jak se lze spolehnout na zapadni spojence, to z historie zname pomerne dobre.

              Je vhodne s NATO spolupracovat, o tom zadna. Je ale zcela spatne byt na nej odkazani.

              1. Tak bez USA by toto uskupení bylo k smíchu, že. Jak to bylo v Jistě, pane premiére: Co armády ostatních evropských zemí? Jsou v pořádku, o všedních dnech. Dánská, holandská a španělská drží víkendy. Aha, takže kdyby nás Rusové napadli, uvítali bychom, kdyby tak učinili od pondělí do pátku…

                1. Proc Evropa, ktera ma trikrat vice obyvatel, nez Rusko, se boji Ruska a potrebuje k tomu USA?

                  1. Za to může Kolumbus. Kdyby se jen trochu vyznal v mapách, nemuselo se tohle všechno stát.

                    1. No holt by misto na Isle pristal na pevnine. Ale cestu okolokoule chtel tak nebo tak.

                    2. To by zjistil, že je to fakt moc daleko a vybodnul by se na to. Do Indie by se i nadále jezdilo kolem Afriky a ta odvážnější půlka populace by nezdrhla do Ameriky, zanechavše zde nás bojácné a líné svému osudu…

                  2. Ano to jste trefil hrebik na hlavicku Sysope. Asi proto, ze ta evropska pakaz vzdy ceka, ze za ni jeji problemy nekdo vyresi. Pred 99 lety USA. Pred 74 CCCP a USA a pred 25 lety zase USA bo CCPP mel zrovna jine starosti. I ty kosovske cikanske drogove dealery muselo pomoci humanitarniho bombardovani chranit USA a ne nejaci „odvazni“ nizozemsti pesaci co tak skvele chranili Srebrenicu.
                    Do armady investuji jen Polsko, UK, Francie a zcela zbytecne Recko. Ten zbytek se veze, ackoliv pred 30 lety meli slusnou armadu v Evrope skoro vsichni. A postavit expedicni „mirovy“ sbor, ktery by si s nejakymi Srby, Chorvaty, Bosnaky a Albanci utrel nos byla jen otazka politicke vule. Misto toho se projednaly desitky tisic mrtvych a zase se musely starat USA.

                    1. Je to opravdu prirozena lenost evropskych politiku, nebo je to chytrost politiku USA, ze umi protlacit takove politiky v Evrope, aby byli hlavne lini?

                      Ja jsem zvedav na podzimni volby v U.S., ty mohou par veci ovlivnit.

                    2. The Donald asi neziska ani nominaci a i kdyz, vyhraje pani parohacka, manzel si necha po 20 letech vykourit v ovalne pracovne a bigotni Cruz se vrati do Texasu.
                      Zas tak zle to nebude, BTW podivejte se na ekonomicke vysledky za Clintona. Co by za to syn a ten polocernoch polokenan dali…
                      A last but not least, ten Trump je takovy Zeman, to bude veselo kdyby nahodou prece jen uspel. Simpsoni to ostatne predpovedeli. Tak jako Holywood mel v kazdem druhem filmu negra prezidentem, aby si to lidi dokazali predstavit.

                    3. Re: Dachsmeister
                      11.4.2016 v 19:55

                      No pokud bude na vyber mezi Trumpem a Clintonovou, tak je to jak u nas Zeman a Schlafenberg. Schlafenberg by nas take rad videl vsechny v zelenem s flintickou a hajit nekde jeho zajmy, presne jako Clintonova, ktera vysila na vsechny strany, ze Cinu je potreba nakopat do prdele. Dodnes se mi vybavuji jeji lzi z byvale Jugoslavie, ktere provarila CNN. Trump sice valcit nechce, ale zase si mysli, ze je mozne byt kamos uplne s kazdym a to pri slovniku dlazdice.

              2. Naprostý souhlas. Proto doufám, že z těch co v kampani v USA zbyli, zvítězí Trump, to jeho, že pokud Evropa nebude platit svůj díl, tak NATO rozpustí, je mi sympatické.

            2. To je jen hraní si se slovy. Podle mě NATO v současnosti nemá alternativu, protože jakákoli alternativa v tomto směru je jen převlečený Putin. Bohužel ten luxus být jako Švýcarsko si nemůžeme dovolit, ani geopoliticky ani finančně.

              1. V cem je na tom Svycarsko geopoliticky lepe? Tak zasadni rozdily tam nevidim.

                Ano, prachy jsou problem, ceske mysleni je problem a demokraticka tradice je take problem.

                Ale treba to, jak jsme hromadne odzbrojili, to nam prosim pekne prineslo financne so presne? Co nam branilo techniku, kterou lze zakonzervovat (samozrejme, ze ne vsechno lze) proste narvat do oleje, vazeliny a vosku a nekde pohrbit? Podobne s nekterymi druhy streliva a vybusnin?

                Jsem presvedceny o tom, ze i kdyz jsme do NATO sli, tak nebylo nutne se predtim svleknout do trenek (ano, do naha to uplne nebylo). Ted jsme v situaci, kdy nejsme zadnymi partnery v NATO. Jsme jen ve spolku, kde rozhoduje nekdo zcela jiny. A kdyz se NATO rozhodne, ze se na nas vysere, tak nam nepomuze ani svecena voda. A nemusi nutne jit jen o valecny konflikt. Staci si poslechnout paprdy v NATO, co si predstavuji pod pojmem „obrana zeme“.

                Jen delaji dusno, strasi Ruskem a pritom je i to jen habadura, protoze kdyby opravdu melo jit o obranu pred napadenim Ruskem, tak to vsechno ma uplne jine grady.

                Ze neni nic lepsiho? No, mozna neni. Ale rezervy jsme si proste meli nechat.

              2. NATO má alternativu, a to NATO založené na opravdovém spojenectví funkčních armád, a ne na diktátu jedné velmoci. Jinak, co vím, Švýcaři dávají na obranu řádově 100 mld Kč ročně, což je asi tolik, kolik bychom správně měli dávat my , dle požadavků NATO. a to neuvádím např. Izrael. Kvalitní obrana je opravdu v našich silách, ne, že ne.

                1. Re: jfb
                  11.4.2016 v 22:12

                  Svycari ale nemuseji budovat od piky, protoze si sklady nerozkradli. Ona pak samotna udrzba neni takovy ranec.

                2. Vono by stačilo, kdyby evropské státy začaly konečně platit na armádu totéž co USA (míněno proporcionálně k počtu obyvatelstva). Pak zmizí dominance USA v NATO jak mávnutím kouzelné hůlky :-)

        2. Pavel teď maká na práci, kterou mu přidělili. Třeba ve chvíli, kdy složí slib prezidenta, bude makat zase jinak. Za mě by byl (v tom rozsahu co o něm vím) přijatelný. Představoval bych si jiné NATO, jako národní zájem, ale možná i takto lepé než nic.

          1. Ja nevim, ale z kata farare neudelam. Pavel je rozhodne dobry v tom co dela, to nepopiram. Ale ja si jako prezidenta predstavuju nekoho, kdo ma aspon sajn o nejake narodni hrdosti. Byt to rekne jako dlazdic. Chapu, ze je to treba nahovno, ale on celej prezident je na totez.

            1. No, věk na to mám, jako dlaždič umím mluvit (i lépe, pokud byl zájem) a šajn o tom, co je to národní hrdost, ten mám taky. Podepíšete mi to?

              Předem sděluji, že bych si tam chtěl nahrabat, ale stačí mi plat a náhrady, nemusím nutně zneužívat funkci. Jsem EUskeptický a relativně liberální, takže xichty leckerých jiných politiků by byly poněkud kyselé, což by mohl být bonus. Vzrostly by náklady na tlumočníky bo mi nejdou řeči, ale zase si nepotrpím na žranice a chlastačky a tuplem ne s lidmi, co mi lezou na nervy už svou existencí. – Berte to jeko počátek kampaně :-)

              1. Pokud se nebojite poslat do prdele Obamu stejne, jako Putina, tak vam to s radosti hodim :-)

                1. Nedáváte lať nízko, jen co pravda. Prostá ingnorace by Vám nestačila, nebo pán nutně potřebuje válku? (Byl bych ochoten v takovém případě rozdat lidu zbraně a munici, ale k výkonu funkce vrchního velitele bych potřeboval kontrasignaci premiéra a nevím, co by na to Bureš).

                  1. Tiso se taky nebal vyhlasit valku USA!
                    Nebudte posera jako vsichni pred Vami, sakra!
                    Co se premiera tyce, viz navrh urednicke vlady.

                    1. Najděte si toho Tisa na internetu, k čemu by to bylo dobrý! Já to jdu dělat pro prachy, ne pro zápis do historie. Ignorovat, prosím. Zaprodat zemi, kde bydlím jako střelnici je dementní postup.

                    2. Prosimvas, videl jste uspesnost vojenskych zasahu posledni dobou? Pesky se nikomu nikam nechce, drony se kradou za letu, lode se serou, auta jakbysmet, letadla cim drazsi, tim mene spolehliva,… ono by se dost mozna ani nevystrelilo.

                    3. Druha moznost je vzit to matematicky a poslat je do prdele s opacnym znamenkem, samozrejme ale opet oba stejne. Tim by byl Vas vlk syt a nase kozy bez uhony.

                  2. Pokud to nacasujete tak, ze Bures stihne do te doby skoupit plzenskou Skodovku, UB, Policske strojirny a to, co zbylo ze ZB, tak se jeho podpisu nemusite rozhodne bat.

                2. Obama uz v prdeli bude. Poslete tam take Trumpa nebo parohacku? A ty zasrane Cinany prosim! Taky Merkelovou, Junckera, Le Penovou, Szydlovou i s Kaczorem, Kotlebu, Corbyna a Erdogana a Recko?
                  A Rusnoka a Euro? A Babise? A urednicka vlada bude?
                  Do urednicke vlady navrhuji jako predsedu D-Fense, zahranici vezme JJ, ekonomiku Urza, obranu Cover, o kulturu si rekl s tim Maresem Coyot, spravedlnost Milos Zbranek, vnitro dame treba me, mam praxi u armadnich cernych baretu. Zbytek necht se hlasi v diskuzi… :-)

                  1. Helejte Dachmeister, mě do to netahaj a jdou si to dělat sám, jasný?

                    Pro mě je účast v takovém vlastizrádném podniku ideově naprosto nepřijatelná. Kromě toho potřebuju vydělávat peníze a ne se otravovat s politikou.

                    1. Vlast si Vas zada!
                      Ale musite ji obnovit!
                      Ja cekal, ze to s Viktorem, Robertem, Alfredem a Tihomirem domluvite a vy hazite flintu do zita pro par falesnych zlataku. Na dietach to rajsovani neco hodi, a pak budete treba predseda spravni rady kanalu Oder Elbe Donau, to hodi peknych par miliard.

                    2. To jsem čekal, viz. níže. Ale já bych do toho šel jen pro prachy, takže doufám, že bychom našli způsob, jak pohnout tabulkami, aby ministr nebyl úplně švorc. Ovšem jinak jsem ochoten zřídit komisi pro přezkum možnosti obnovy monarchie, která by pochopitelně potřebovala i externího odborníka. A s jakou politkou se chceš otravovat? Já s žádnou – pět let a padla.

                    3. Re: LWG
                      10.4.2016 v 21:46

                      Hm… pokud ale prece jen BRICS vyjde vlhky sen o platbe zlatem,pak by mozna bylo lepsi se zajistit tak, ze byste z prezidenta konvertoval rovnou na nejakeho monarchu, republiku zabavil jako celek a pristi volby uplne zrusil. Papirove penize vas tim padem nemusi trapit a to vcetne vize duchodu.

                    4. Sakra chlape, vy jste nejak pri zdi. 10 let je minimum, a jestli se osvedcite tak to debilni omezeni 2x a dost zrusime a pockame az umrete seslosti vekem nebo padem ze skaly nebo na kole.
                      Co se tyce strategie nic nedelat, ta je spravna, ale ze startu bude treba par zmen. Jako ministr vnitra Vam garantuji, ze kdyz uz nasi kluci branili Cinany, udelaji za tech par korun a rentu cokoliv. Pak jim nenapadne po vzoru UK vezmeme zbrane, pak tu rentu a pak si jich necham tak 10%. Cover mezitim zridi opravdu profesionalni armadu a neco jako narodni gardu.

                    5. No dobře, zkusím nad tím zamyslet. Já jen abych z tý skály nespadnul nějak brzo. Člověk si omylem smyčkou sváže ruce a nohy a potom si nechtíc si rozebere tříbodý štand a neštěstí je hotový, jen zbývá podezření, zda to nebyla sebevražda.

                    6. Zapomnel jste se 5x majznout cepinem, takovy sef prazske kriminalky to byl jinaci frajer kdyz pachal sebevrazdu…

                  2. Jsem neuvěřitelně líný (to je u státního úředníka kladná vlastnot!), proto bych to shrnul do nějaké věty „Včíl po našom a nezkoušejte nám to toho hrabat). Navržená vláda je víceméně přijatelná, pokud JJ bude ochoten mít něco společného s republikou a pokud DF nebude tlačit zákon, na základě kterého by mi vzali kolo. Otázka je, jak sestřelit tu Burešovu vládu, ta bude dříve, než moje inaugurace, ale předpokládám, že na to se tu nějací odborníci najdou.

                    Slibuji, že kromě občasného kibicování nebudu vyvíjet příliš činnosti. Například vidím tak málo zákonů, pod které bych se byl ochoten podepsat, že tam bude asi vetovací robot, abych to stihnul. Hodně neformálních návštěv hornatých států a sem tam nějaké to safari, návštěva vojenské jednotky včetně letu gripenem, atd.. Na druhou stranu je mi šumák, jaké zrovna budu mít služební auto a moc leštit ho kvůli mě také nemusí. Na přelety mi stačí byzsklás, atd.. Pověřovací listiny můžou velvyslanci nechat u sekretářky, ale pokud by s tím byl problém, budu mít nějaké úřední hodiny, takže jim klidně podepíšu doručenku osobně. Prostě bych rád ty hrachy, co se berou a to by asi stačilo, co se musí udělat, to udělám a zbytek zlehka, nechci se tam uštvat. Obávám se, že národ takovou upřímnost neunese.

                    1. Vidite, JJ ta apanaz pripada mala. Me zase to rajsovani po svete nebavi, vezmu to vnitro. Nebo dopravu. Jo a zapomnel jsem, hrad doufam prodate? I ty Lany! Slusna vila a neco jako Orli hnizdo by Vam stacilo, ne?

                    2. Re: Dachsmeister
                      10.4.2016 v 21:52

                      Pres nemovitosti je prej dobrej nejakej Altner, mozna se ho zeptat, co s Hradem a tim balastem okolo.

                      S Orlim hnizdem je trosku problem, mam ten pocit, ze to neni zapsane v UNESCO a kdejaky amik tam co chvila neco zboura.

                    3. My presidentovi opravdovemu osvoboditeli LWG postavime vlastni Orli hnizdo. Bud nam Slovaci prodaj Lomnicak, nebo nekde v Alpach. Pokud splni co slibil, bude to marginalni investice.
                      Koneckoncu to puvodni take nemecky lid stalo pakatel v porovnani s jinymi vydaji. Vyhoda LWG je, ze nema fobii z vysek jako 18.

                    4. Re: Dachsmeister
                      10.4.2016 v 22:12

                      S temi hnizdy je to posledni dobou nejake spatne,lidi se moc vrtaji ve financovani.Od doby sbirky na tyjatr,co ve finale sfajroval,jsou lidi uz tak nejak na vsenarodni sbirky opatrni,nerkuli ze na ne serou.Lomnicak bych neriskoval,mozna ho brzo zaberou Polaci,maji ten nejaky problemy s hranicema.V Alpach to bude brzo jako v Africe,mozna se vratime na Rip,kde to cele kdysi nejakej deda zvoral.

                    5. Jak zpiva slezsky bard Nohavica v pisni Ladovska zima, praotec Cech byl strasny cyp. Kdyby dosel o kousek dale, mohl jsem se v teple valet…
                      Tak v Jesenikach mame na kopci i elektrarnu, co Petrovy kameny? Tam uz se v 17. stoleti potulovaly carodejnice, ve 20. tam budovalj letiste, je tam sjezdovka, skalky, na kole se tam jde dojet, to by se LWG mohlo libit…

                    6. Re: Dachsmeister
                      10.4.2016 v 22:24

                      No je fakt, ze snehy uz jako drive nejsou, takze riziko, ze by nam od prosince do unora hrozilo bezvladi, je minimalni. Na druhou stranu, pokud by v Praze nekde nechal schopnou sekretarku, mozna by ani to bezvladi nikdo nepoznal.

                    7. Představoval bych si vládní chalupu třeba (ne nutně) tady:
                      https://mapy.cz/s/zXu3

                      Na Vysočině je pěkně a blízko do Alp. Z tohoto místa je i pěkný výhled. Ale Petrovy kameny jsou taky fajn nápad, jen to mám trochu z ruky. Kdo by mě potřeboval, tak zajede. Samozřejmě to nechci úplně flákat a nějaký úřední den bych v Praze občas měl.

                    8. Re: LWG
                      10.4.2016 v 22:36

                      To misto znam velmi dobre a dovoluji si pripomenout, ze zrovna v tomto miste je obvykle v zime teplota az o deset stupnu nizsi, nez o nejakych 15 km kterymkoli smerem. Nerad bych, aby hlava statu z toho duvodu propadla chlastu…

                    9. Fajne misto.
                      Jezdival jsem o kousek dal na Albeř.
                      Je tam hezky v tom kraji.

                    10. Re: Dachsmeister
                      11.4.2016 v 14:52

                      Ceska Kanada.

                      Hezky tu je, dokud nezacne leto.

                    11. Re:LWG
                      10.4.2016 v 21:42

                      Koukam, ze prezidentsky slib mate v kostre hotovy,takze uz jen ty volebni billboardy a muze se smele vyrazit.

                  3. Heleďte, na kultůru najdete lepšího. Sice dobře zpívám, ale radši bych dělal nějakého poradce, když už. Mám totiž plán, jak tu naši partu udržet u vesla na věčné časy, protože dějinná etapa, kdy se daly hlasy chátry kupovat za cukrátka, pomalu končí, jak jistě víte, bo cukrátka docházejí. Detaily si prozatím nechám pro sebe, ale základní osnovu snad naznačit můžu, když si to necháte pro sebe:
                    V první řadě je nezbytně nutné zařídit pořádný bordel, aby se ovčani třásli strachy. K tomu bude zapotřebí sehnat nějaké kurážnější cizozemce, protože ti naši mentálně vykastrovaní, spořádaní, vyžraní a státubojní ovčani už pořádný bordel ani udělat neumějí.
                    Až ten bordel nastane, tak ovčanům řekneme, že musíme zavést výjimečný stav, abychom je před tím bordelem ochránili a obnovili pořádek. Jenom na čas, samozřejmě, než nebezpečí pomine (a než oposici zadupeme do země, ale to jim říkat nebudeme). Ale o tom, kdy je nebezpečí zažehnáno, budeme rozhodovat my. A my přece nejsme blbí, abychom si sami vypouštěli rybník, že…
                    Je to tak hrozně jednoduché, že je až k neuvěření, že to zatím nikoho nenapadlo.

                    1. Re: coyot
                      10.4.2016 v 22:33

                      Podle vyvoje poslednich zprav (http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/400053-evropska-komise-chce-zrusit-ukrajine-vizovou-povinnost-navzdory-nizozemskemu-referendu.html) mam ten dojem, ze nejen, ze to nekoho napadlo, ale on uz na tom nekdo i dela.

                    2. Sapristi, zase jsem druhý! Nejspíš už to vykecal někdo od nás z hospody, kde si po pár pivech pouštím občas hubu na špacír. Teď budu muset vymyslet něco jiného, abych mohl dělat toho poradce.

                    3. Re: coyot
                      10.4.2016 v 22:46

                      Dam vam tip: Prosadte totez pro Turecko. Budete mit prisun zbrani z Ukrajiny a personalu z Turecka. Staci jen, ze tady se to vsechno sejde. Wir schaffen das!

            2. Presidenta by měli hlavně lidi znát a mít ho rádi. Podle mého názoru by to měl dělat někdo jako Leoš Mareš.

              1. Tak pokud by bylo ochoten se vzdát valné části svých příjmů…

                1. Proc? Muze to delat soubezne jako Stropnicky. Posledne hral prezidenta v serialu na Nove Kraus, ted by ho mohl hrat Mares. Produkce usetri za kompars a lokace, vse bude origo..

                  1. Re: Dachsmeister
                    10.4.2016 v 21:26

                    Mares se taky blejsknul v jedne levicove rolicce malemodborare ve spitalu v ramci Basniku. Jen mam u techto typku obavu, aby nedopadli jako Tornado Lou, ktera uz chudak taky nerozpozna, jestli jeste hraje, nebo uz ne.

                    1. Nevidel jsem a pokud videl, nevzpominam si. Mel tam kozich a Ferrari? To by u sefa lekarskych odboru nebylo divne, ne? Myslim, ze toho odborare lekarum delal i Rath.
                      Mimochodem Vy Sysope berete hospodarstvi nebo vedu a vyzkum? Zdravotnictvi ma Challenger!

                    2. Pokud budeme chtit v Semtine dotahnout do vyrobni faze Krakatit, pak jsem samozrejme k dispozici, ale spise jako vedecky pracovnik,ja na to ministrantovani nejak nejsem…

                    3. Krakatit je dobry zacatek, ale casem to bude chtit atomovku. Jenze ta Drabova je spise na Zemanove strane. Dokonce se s nim v Temeline libala, takze ma jejich vztah eroticke prvky. No nic bude treba najit jineho Oppenheimera nebo Kurcatoca.

                    4. Re: Dachsmeister
                      10.4.2016 v 22:28

                      Atomovku ma dneska kazdej blbec a kdo ne, tak ma problem to dat do kupy. S Krakatitem nam bude stacit spinava bomba a nasledna druha aktivace vycisti vse docista docista. Bez radioaktivity a jednodussi, nez vakuovka. Syntezu budeme umet na celem svete jen my, pod Drabovou to spadat nebude, takze pokud nekdo z nasi vlady nedospeje k nazoru, ze jeho tabulkova mzda je mala a kvartalni bonus v podobe prodeje receptury Americanum podle vzorce Vera by se siknul, tak jsme v pohode. Kdyz jsme uhlidali Becherovku, uhlidame i toto.

              2. Tak on Jarda ten hokej nebude hrát věčně…

                1. No… pravda, aspon bychom meli nejakou hezkou prvni damu, ze.

                  1. A nebude ona trosku na prachy?

                    1. Co si to myslite o suknach, ehm, pardon, panterkach uspesnych hokejistu?

                      Vzdy je to laska jako tram, nic vic.

                    2. tak s tím už od dob Dáši zkušenost máme, ne?

                    3. O ni prece slozil Vlada Stancl tu pisen „Ceska Dasa neni ruska Masa“, nebo tak nejak. Naprosot jasne chtel vyzvihnout, ze zeny oligarchu ani zdaleka nemaji na to, urvat kus Lucerny, nebo Barrandova. Uplny Vlada Vysockij v ceskem vydani.

  4. mně na tom přijde zábavné, že dehonestace pravdoláskaři je už tak šílená, hysterická, že v podstatě prezidentovi slouží jako bezplatná kampaň. Havlisti si to však, díky své schopnosti uvažovat v režimu příčina-následek, neuvědomují. Rovněž jim nedochází, že dehonestace se nelze dělat stejně jak za Klause, protože Zeman byl zvolen přímo, a jeho voličů se to dotýká osobně (tedy žádná šance, že by se díky této kampani Zemanův volič obrátil na víru pravou). A lidé neutrální mají tendence se podvědomě zastávat toho, kdo je (často bezdůvodně a neprávem) napadán

    jak poznamenal nějaký mediální analytik: zašlo to tak daleko, že lidé v podstatě už ani neočekávají, že by se v médiích mohlo na Zemanovu adresu objevit cokoliv pozitivního. A proto mediální kampaň vůči Zemanovi, jako prostředek manipulace veřejným míněním, nemá žádnou účinnost

    1. Vira naroda v ceska media klesla tusim na 40 %. Tam nekde bych hledal ty cisla, odkud ze se berou zarputili fandove Zemana. Ja Zemana nezeru, zvlast pote, co predvadi po sve instalaci. Ale priznavam, ze ja jsem mu to tehda hodil, protoze jsem se v noci odkopaval z predstavy, ze na obrazech ve skolach bude viset spici feudal.

    2. No situace je nyní taková, že kdokoli se jen stínem dá považovat za sluníčkáře, nemá šanci na zvolení. To mi opravdu nevadí a ani toho Kisku Slovákům moc nezávidím. Pokud ale současným politikům Zeman nevyhovuje, pak mají jedinou možnost: najít takového kandidáta o kom řeknou: hele, nám ten Zeman nevyhovuje, protože dělá ostudu. Tak tady je náš kandidát na kterém se shodneme všichni. Jen někdo takový má šanci Zemana porazit.

      1. přemejšlim poctivě hodinu, projíždim politiky, osobnosti a nikdo mě fakt nenapadá, kdo by měl na Zemana šanci.

        Fakt doufám, že umře ještě během prvního období a prezidentství se vrátí tak kam patří, tak jako ho dělal Klaus.
        Klaus to podle mě dělal přesně tak jak to má vypadat, do ničeho se moc nesral, po volbách si to užil, ale ne tak šíleně jako Zeman po puči v roce 2013, byl docela reprezentativní, byl taky do Ruska, ale zas ne tak trapně vlezdoprdelkovsky a narozdíl od Zemana se nebál kritizovat EU což se mi na něm dost líbilo. Zeman chtěl bejt pro EU, pro západ, ale když se zesměšnil tak už mu nic jinýho než líst do prdele Putinovi nebo teď Jinpingovi nezbylo.

  5. No, tak chudak Arsenij se nam uz na to vysral. Havlisti budou radi, ze si ho nebude muset Zeman uz brat do huby.

    1. Zkuste se na to podivat tak, ze zde doslo ke standardni rezignaci.
      Neni to z principu dobra zprava bez ohledu jak velky to byl lump?

      1. Tezko rict, protoze zalezi na tom, kterypak oligarcha se tam nacpe ted. Mam svrbeni, ze jeste porad to muze byt i horsi.

        Nas hlavni bracha v NATO je dost nestastny z Nizozemi, ze lidi proste nevolili tim spravnym zpusobem. Ukrajinu je proste potreba do EU dostat, a to i s cokoladovyma bombonama.

        Dokud tam byl tenhle nacek, tak se dalo ledacos predvidat. Neverim tomu, ze den ze dne proste odejde z politiky a bude chodit jen na ryby. Pokud mu to duma pozitri schvali, tak zaleze nekam do zakulisi a bude makat dal.

        1. Tak my zase mame Babise, ze?
          Oni maji tu plynovou princeznu, boxera, cokoladnika a jiste vstanou novi fasisti. A do vlady chteli, chteji Miklose, takoveho slovenskeho Erharda (sorry Urzo, ja vim ze je to divne srovnani).
          A vam Sysope povim pohadku, loni na podzim tu byla prezidentka zeme, ktera tady narozdil od tech kopirujicich komancu investovala pres 100 miliard Kc, vytvorili tim 40.000 pracovnich mist a zivi i me. Nevsiml jsem si tisicu vlajek a vitacu.
          Jejiho otce, plukovnika, diktatora a tvurce ekonomickeho zazraku sve zeme, zastrelil po 16 letech prezidentovani sef tajne sluzby, protoze neumel odejit.
          Severni cast tehoz poloostrova jiny diktator ekonomicky nepozvedl.
          Kez by plukovnik E. Moravec nebo F. Moravec zastrelili 30.9. dopoledne demokrata Edvarda B.
          General F. Moravec se mohl take aspon pokusit spachat puc nebo aspon zastrelit Gottwalda.

          1. Ja nemam s diktatory zadny problem, mnoho zemi pod nimi existovalo v naproste pohode a mnohdy i blahobytu. Dneska je moda oznacit za diktatora kazdeho, kdo neslape brazdu pod jhem nejake mocnosti.

            Ja mam jen problem s nacky, ktere nam cpe zapad pod rouskou demokracie. Kdyby se tam ti curaci aspon vyskrabali vlastnimi schopnostmi a ne Nulandovanim.

  6. Dovolim si zazertovat v utopickem duchu….
    problem Zeman a vlastne i problem bolsevizace mocenske garnitury by sel vyresit jednou jedinou ficurou ve volebnim zakone…a to zavedenim koeficintu ( 1 hlas x 0,xx), ktery by udaval v konecnem dusledku hodnotu hlasu….koeficient by se urcoval podle schopnost generovat hodnoty…takze hlas cikana, ci nejakeho Putinosuka, by mel mnohem mensi hodnotu, nez cloveka, ktery opravdu tvori hodnoty…proc by take mel mit stejnou vahu hlas netahla, jako muj…hlasovaci listky by se vydavali na financaku a na zaklade posledniho danoveho priznani, by dotycny obdrzel listky s prislusnou barvou, ktera by oznacovala bonitu takoveho hlasu…a za pet let je tu bud dobre, nebo valka :))

    K clanku….autora neznam, nicmene trocha rozhledu a vnimani reality i historie by neskodila….

    Jo a Zeman je sice sasek…bohuzel jeho ignoraci si lze uskodit..ackoliv pana Neffa respektuju, Zeman je nebezpecnej…oklestit ho od levicaku ve vlade a byl bych klidnej…ale takhle ne…on je totiz ‚neuveritelne zahaknutej“ a porad ma dlouhy prsty….na levy ruce…

    1. A nebo hlasovaci pravo lehce zpoplatnit…:):)…to by se dely veci…

      Vazne jen zertuju..;)

      1. Ono by stačilo, kdyby každý, kdo se sice dostaví k volbám ale zdrží se hlasování, dostal onu stokorunu příspěvku na úhradu volebních nákladů sám na dlaň :-)

        1. Kdysi se tu nabízel litr, to byla daleko lákavější nabídka. Jasně, stovku na ulici nenajdu, ale stejně – přitlačte prosím.

          1. Hovořilo se o volebním censu 500,- Kč.
            Člověče, ty už myslíš na peníze od takhle časného rána? :-)

            1. No, ze prezident misto na hovadiny mysli na penize, by mi ani nevadilo. Ale ze by mel volicsou zakladnu postavenou predevsim na cikanech, to mne dela lehce nervoznim :-)

              1. Právníci musí myslet na peníze pořád, občas jsme z toho přezkušováni.
                Tak já myslel na krajské volby na podzim, protože zatím nevím co s hlasem, ale litr je litr, žejo.
                Pokud se týká voličské základny, myslím, že velká část cikánů vezme prachy místo hlasování, takže nechápu, jak na nich tímto způsobem postavit voličskou základnu.

                1. Tady by se samozrejme udelaly Registracni volebni urny (RVU), cili az po vhozeni platneho hlasovaciho listku by teprve volic ziskal narok na litr, ale ten by mu nejspise byl odecten ze zdanovaciho zakladu. Zalezi na tom, jestli to bylo jeste za Babise, nebo az po nem. Pak by byla sance, ze RVU by rovnou vydavala hotovost.

                  1. U nas v mestecku kvuli tomu volby uz jednou zrusili. Jisty byvaly agent StB a mistostarosta a clen UVV CSSD daval za hlas petikilo, cimz v nekterych okrscich ucast stoupla, ale pry se to nesmi.
                    A uplne nejhorsi napad by byla povinna volebni ucast, dokazete si predstavi koho by ti curaci a curacky volili? Komance, socany a Vodnanske kure.

                    1. Nojo, pokud prachy tecou ze soukromeho, pak je to spatne. Pokud tecou z/do statniho, pak je to ok. Stat neuplaci, stat vydava prispevky.

                      Z povinne ucasti bych takovy strach nemel. Fura prazdnych obalek, pripadne by vedl Cimrmann bez kandidatury, eventualne by to nahazeli naschval nejakym outsiderum. Ti, co chteji volit komance a socany, ti chodi uz ted a pravidelne.

    2. Skutečná schopnost člověka (vy)generovat hodnoty souvisí s obsahem daňového přiznání jen volně.
      Nediskutuje se tu o tom přečasto?
      Na druhé straně by pak zvolení nebylo pro některé Babiše žádný problém.

      Jste si jist, že nejste netáhlo?
      A nejste-li, pak to podle vašeho mínění platí absolutně, nebo pouze ve srovnání s někým?

      (Důvodem pro otázku je obsah prvního odstavce vašeho příspěvku.)

      1. A jak byste chtel takove rozdeleni provadet? Nejak jednoduse, aby to i urednik pochopil a prilis ho to nezamestnalo? Ve vasem dotazu lehce zavani nesouhlas s danenim….ze byste byl tim, kdo se snazi vyhnout se danove povinnosti a muj utopicky zert vas diskriminuje?

        Ze by se dostavali ke kormidlu Babisove a jini oligarchove je myslim naopak tim principem potlaceno…protoze volic s nejhodnotnejsim hlasem ma porad k dispozici jeden jediny….a kdyby si je Kobliš chtel nakoupit, bude je kupovat u lidi s mene hodnotnymi hlasy….nikdo normalni, kdo zna cenu snahy a usili preci svuj hodnotny hlas za koblihu nevymeni…

        A netahlo nejsem…vydelavam si na trech urovnich, nikdy jsem necerpal ani dotace, ani duchod…davky…na vse co mam, jsem si vydelal a nedari se mi zle….dokonce i ty dane platim ;)…proto si myslim, ze nejsem netahlo…a co Vy, jste netahlo? Trochu nablbly dotaz, nemyslite? Chapu, ze jste hledal skulinu, mozna jste si chtel pohonit ego, mozna ne, ale to je myslim u takoveho zertovneho postu zbytecne…

        1. Takze predpokadate, ze by volici fasovali na financnim urade ruzne hodnotne hlasovaci listky, ale ve skutecnosti by kazdy mel jeden jediny hlas.
          Huuustyyy.

          Ano, ja jsem netahlo.
          Sice jsem nikdy necerpal dotace, ale duchod jsem kdysi davno cerpal a davky taky – konkretne pridavky na deti (toto cerpani se ale jiz nebude opakovat, slibuji). A taky jsem byl jednou dele nez tri dny upoutan na luzko (po ekonomickem vyhodnoceni akce jsem prestal platit prislusny dil socialniho pojisteni, takze se toto cerpani jiz nebude opakovat).

          Domnivate se, ze clovek, ktery platil dane a nyni cerpa duchod, je netahlo? Proc?
          Domnivate se, ze clovek, ktery plati dane a cerpa dotace, je vzdy netahlo? Proc?
          Domnivate se, ze clovek, ktery plati dane a cerpa davky, je vzdy netahlo? Proc?

          1. Jeste dotaz:
            Neni vyznam slova duchod cerpani vynosu z vlozene investice?
            Pripadne celkovy prijem ze spravovaneho majetku?

          2. Aha…takze pohonit ego…pokud ne, sdelte mi prosim, na ktere/a kurii oko jsem Vam stoupl? Jako jediny tu rozporujete vtip…

            1. Volební census je na tomto webu připomínán/navrhován/rozebírán často, to mě spletlo, omlouvám se.*)
              Na žádném z vašich příspěvků jsem nic vtipného nenašel.
              Je to samozřejmě moje chyba, zjevně nemám, na rozdíl od vás, smysl pro humor.
              Kuří oko nemám, v tomto bodě jste se zmýlil.
              __________________________________________
              *) Potom je vaše případná odpověď na položené otázky zbytečná, jistě. I pokud byste ji snad byl schopen vytvořit.

              1. Nerad bych sklouznul do osobni roviny…. proto se v tomto vlakne uz nebudu vyjadrovat, dekuji za cas Vami venovany a popreji Vam krasny den…

          3. no, kdyz uz se tedy ptate:

            > Domnivate se, ze clovek, ktery platil dane a nyni cerpa duchod, je netahlo? Proc?
            ne, ac nesouhlasim s aktualnim a vlasne jakymkliv socialistickym duchodovym systeme, tak clovek ktery platil dane a nyni cerpa duchod nemusi byt netahlo. urcite ho to jako natahla nekvalifikuje, narozdil od dalsich dvou pripadu.

            > Domnivate se, ze clovek, ktery plati dane a cerpa dotace, je vzdy netahlo? Proc?
            ano, krade (nemam rad ten eufeminismus „cerpani“) uloupene penize, uloupene lidem, kteri by se ve vetsine pripadu rozhodli investovat sve penize jinak.

            > Domnivate se, ze clovek, ktery plati dane a cerpa davky, je vzdy netahlo? Proc?
            ano, krade uloupene penize. solidarita ma byt zalozena na dobrovolnosti, ne na diktatu. pokud bude clovek (bez ohledu na to zda plati nebo neplati dane) „cerpat“ rentu od pribuznych, nebo z nejake nadace, ktera se pro to rozhodla na zaklade konkretni situace, tak je vse v poradku, ale clovek „cerpajici“ davky na zaklade statem urceneho klice byva zpravidla netahlo.

            1. Vas jsem se sice neptal, ale kdyz uz odpovidate, tak s vami nesouhlasim.

              Clovek, ktery cerpa dotace, nemusi vycerpat ani tolik, kolik mu bylo uloupeno, pripadne znemozneno realizovat vlivem regulace trhu.

              Clovek, ktery cerpa davky, nemusi vycerpat ani tolik, kolik mu bylo predtim uloupeno.
              Typicky priklad, ktery jsem uvedl: nemocenske davky.
              Pokud nevycerpam, kolik jsem predtim na zaklade statem urceneho klice odvedl, nemuze jit o solidaritu.

              1. > Clovek, ktery cerpa dotace, nemusi vycerpat ani tolik, kolik mu bylo uloupeno, pripadne znemozneno realizovat vlivem regulace trhu.
                ale presto takovy clovek nedela praci, ktera by byla natolik prinosna, aby za ni lide platili sami, bez ciziho prerozdelovani, je tedy netahlo, at uz jemu bylo uloupeno kolik chtelo a z jakkoliv nabyteho majetku.

                > Clovek, ktery cerpa davky, nemusi vycerpat ani tolik, kolik mu bylo predtim uloupeno.
                ano, davky, at uz jakekoliv, jsou trochu slozitejsi pripad nez dotace. u dotaci je to jasne, ale na pobirace davek muze skutecne byt pohlizeno jako na duchodce, tedy ze pouze cerpa vklad ze systemu, se kterym sice nesouhlasim, ale aktualne nema jinou moznost (pojidac dotaci ma – jinou moznost). proto jsem psal ze byva „zpravidla“ netahlo.

                btw: to jestli nekdo plati nebo neplati dane neni voditkem k tomu zda dela neco uzitecneho, statni zamestnanci napriklad take „p[ati“ dane.

                1. Aniž bych bral v potaz zmínku o státních zaměstancích, v tom, že to, že někdo neplatí daně, není vodítkem k tomu, zda dělá něco užitečného, s vámi souhlasím.
                  Ostatně, vyzkoušel jsem to.

                  Věci, za které lidé platí sami, bez cizího přerozdělování, mimo šedý a černý trh neexistují.

                  1. > Věci, za které lidé platí sami, bez cizího přerozdělování, mimo šedý a černý trh neexistují.

                    ale? ja jednou za rok platim pojisteni, vodu, elektriku, plyn a dalsi. jednou za 1/4 roku platim diteti krouzek, jednou mesicne nepocitane sluzeb jako napriklad telefon a konecne minimalne jdnou tydne jezdime s rodinou na nakup potravin a spotrebniho materialu… toaletni papir stale jeste neni predmetem prerozdelovani. vsechny ty veci a sluzby jsou na bilem trhu, platim je dobrovolne a nikdo cizi je neprerozdeluje.

                    1. Ano platíte je dobrovolně včetně DPH, zdroje přerozdělování.

                      Voda: má regulovanou cenu, výstavba sítí, čistíren a úpraven je plně zapojena v koloběhu dotací.

                      U jiných sítí je to podobné.

                      Jste si jist, že žádný z obchodních partnerů, které naznačujete, nepřijal dotaci na vytvoření pracovního místa pro „absolventa“ ÚP (třeba)?
                      Že v řetězci výroby mléka, které pijete nebo jíte (jogurt, tvaroh, sýr…), nebyla použita zelená nafta a exportní dotace (pokud kupujte zahraniční)?
                      Že v řetězci výroby chleba, který jíte, nebyla použita nějakým způsobem dotovaná pšenice?

                      Potom kloubouk dolů.

                      i

                    2. ano, to mate jiste pravdu, druhotne a nebo jeste pres nekolik kolen se nemohu vyhnout styku s necim co bylo dotovano, davkovano nebo to jinym zpusobem stat nepokurvil. ostatne jedna matematicka teorie rika ze neexistuje na zemi dvojice lidi, ktera by byla propojena retezem znamosti delsim nez sedm lidi. takze ani mezi nami dvema, ani mezi mnou a agentem Buresem neni vic lidi nez sedm kteri se vice ci mene dobre znaji. ale to jsme dost podstatne odbocili od puvodniho tematu.

                    3. Ještě douška:
                      I úplně soukromí zaměstnavatelé mohou čerpat pro své zaměstnance odznevýhodňující dotace z EU – pro absolventy a mladé specialisty, aby dohnali starší, pro ty starší, abys stačili mladším (viděl jsem nabídku od Wordu po angličtinu s rodilým mluvčím).

    3. prosím, prosím …… a jakou hodnotu by měl hlas takového Merkelošuka – tedy Váš?

      1. Nevim, jak jste dosel k zaveru, ze ja jsem Merkelosuk…asi jsem se otrel o Vaseho miláška Vlaďu, tak (ne)spravne po bolsevicku vyhodnocujete situaci podle rudeho vzoru „kdo nejde s nami, jde proti nam“…ovsem zcela jste prehledl fakt, ze Vasich domelych imperialistickych nepratel je ve hre vic…proc nejsem trenba opickosuk? Nebo nejakej rabinosuk? …jo…zidy jste opomel uplne a preci od nich je vsechno zlo sveta…byt Vami, uz zpopelnuju ceskou obcanku a shanim rude trencle, a trada do moskvy zadat o azyl..

        vidite co vsechno se da vycucat z prstu? Jste amater…zmohl jste ve svem prstocucu na jediny dotaz…

  7. Zeman je troll, pravý a nefalšovaný troll. Akorát netrolluje na interfernetech, ale z pozice prezidenta přes média. A já se výborně bavím, takže mi ve finále vyhovuje.

  8. >> neznám politika, který by dobrovolně opustil nejvyšší dosažitelnou profesní metu.

    ja ano, Michael Kocab, jeste nez zblbnul, tak kratce po revoluci prohlasil ze jde do politiky jen proto aby vyhanl rusaky ze zeme a ze jakmile odtahnou tak s politikou konci. toto porusil az po cca 20ti letech, kdy kandidoval za melouny a alespon v mych ocich, tim tezce klesnul.

    1. Vy se opravdu domníváte, že Kocáb vyhnal Rusáky ….. ? To jste duševně již skoro dohnal Jaceňuka ;-)
      BTW: slyšel jste něco o vytunelovaném fondu Trend, který spravoval Kocáb?

      1. Kocab umi tak maximalne multikulturne obohatit svuj penis. Jinak kam slapl, tam trava uz nevyrostla. Praszky vyber… no, nevim ceho.

        Rusove ho brali zrejme jako maskota, protoze jinou funkci v jejich odsunu nemel.

        1. Představa, jak Rusové sklapnou kramfleky před kýmkoliv odsud je naivní. Prostě momentálně se posouvaly hranice na východ a ten maskot je velmi přesný pojem.

      2. to jestli je vyhnal nebo ne a cemu verim neni podstatne a ani to ve svem komentari nepisu. prectete si ho jeste jednou – jadro veci spociva v tom ze znam politika, ktery dobrovolne opustil nejvyssi dosazenou profesni metu a to je proste fakt. a ano, sam svuj slib po letech porusil, stale to vsak nevyvraci uvedeny fakt.

    2. A kdo vyhnal Poláky?

      1. Polaky vyhnal plukovnik Snejdarek.
        A pak drobna skoro stoleta mravenci asimilace a sikana. Sam se na ni podilim. Ale dost si za to muzou sami, ti profesionalni Polaci jsou po prostu do niezniesienia a i nekteri absolventi jejich brainwashingovych zakladnich skol je nenavidi.
        V tom drobnem sikanovani jsme dobri, podobne jsme se chovali 20 let k Nemcum.

        1. Muj deda si s Psonky docela uzil a to jeste bylo v dobe, kdy Kladsko bylo ceske (pravda, mluvilo se tam nemecky, ale…). Jako ze tady se da psat skoro vsechno, tak citace meho dedy by ani tento web nedal. Deda byl sedlak a kdyz videl, jak hospodari Psonci, tak nemel slov. A hlavne si musel doma vsechno hlidat, protoze Psonci chodili krast hodne do vnitrozemi. Vic, nez Cesi do Nemecka…

          Ja mam s nimi par obchodnich zkusenosti a je to tak 50:50.

          1. Dědeček, co pamatuje české Kladsko? No ještě že Vaše maminka nebyla paní Perchta z Rožmberka… Nebo snad ano?

            1. Re: JJ
              12.4.2016 v 8:37

              Nemyslim cele Kladsko jako uzemni celekm nekdy v x-tem stoleti, ale kraj ve stoleti dvacatem. Muj deda zil u hranic s Polskem kousek od Hronova a pozemky mel az na hranici s Polskem. Pred druhou valkou je mel jeste v Polsku. Po valce to pripadlo Polakum, takze v 90. letech nebylo o co zadat.

              1. Hm, dědeček byl skoro soused… A jestli jezdil mezi válkami na pole ca 250 km až do Polska… ;-)

                1. ? Nerozumim. Ale mozna je to tim, ze jsem vcera dlouho ponocoval. Napisu to jeste jednou.

                  Deda zil v male prdeli mezi Hronovem a Nachodem, u statni hranice. Vetsinu pozemku a lesu mel „u nas“. Mel ale i pole, ktera pred valkou byly v Ceskoslovensku, ale po valce uz v Polsku. Deda mi rikal, ze pry to tak tehdy naridili Rusove. Nevim. Kazdopadne se tam obcas jezdil koukat a nadaval, kdyz treba v 80. letech Polaci vypalovali vzrostlou psenici, protoze pry proti cemusi protestovali (za totace!). V 90. letech zadal o navraceni polnosti a lesu, dostal v ramci toho i nejaky podil na mistnim JZD a kdyz se shanel po tech loukach v Polsku, tak nedostal ani nahradu. Muj stryc, jeho syn, se tomu dost venoval a rikal, ze proste to nema cenu resit, slo jen o par hektaru.

                  Nevim, jak s tim sousedem to myslite, to byl deda z matcine strany. Moje mamka byla z Nachodska. Ja jsem tam nezil.

                  Sorry, mam dneska pomaly rozbeh…

                  1. Dědeček byl skoro soused náš, my v Čechách také sídlíme v tom kraji.

                    Já jsem to pochopil, jen jsem si rýpnul do toho, že „mezi válkami měl pole v Polsku“.

                    1. Re: JJ
                      12.4.2016 v 10:32

                      Ach tak, ja to napsal blbe. Mezi valkami mel pole v Kladsku. Aspon on tomu tak rikal.

                    2. Jojo, asi o ne ded prisel pri uprave hranic po roce 1945. Nebo oral mezi valkami v risi?
                      Kladsko pozadovalo Ceskoslovensko uz v roce 1919 a stejne jako po roce 1945 dostali prd.
                      I na tomto priklade je videt, jak Polsko chape prava mensin. Kdyz je to polska mensina v cizi zemi, (Litva, Ukrajina, Cesko) tak se muzou posrat z tech krivd co se na nich pachaji. Kdyz nejaci privandrovalci z Ukrajiny dorazi do odzyskanego Kladska, vyzenou nejen Nemce ale i bratry Slovany tak my nic to oni sami odesli.
                      Podobne to probihalo i na Ratiborsku.
                      Tak jako cast Slezska byla pod spravou Vratislavske katolicke arcidieceze do roku 1978, tak Kladsko patrilo do roku 1972 pod Prazskou arcidiecezi. Oni ti katolici zmenu hranic moc nereflektovali…

                    3. Re: Dachsmeister
                      12.4.2016 v 12:11

                      Bohuzel,jak to bylo mezi valkami s dedou, to nevim. Pred vypuknutim te druhe byl pubos, matka mu umrela po jeho porodu, tata umrel na zapal plic v dedovych 15 letech, kdyz v zime dohledaval srnci.Mel cele hospodarstvi na hrbu,ale detaily mi nerekl. Jen vim, ze na Nemce nenadaval, pry s nimi jako sedlak nemel zadny problem a na kazdem urade vyridil, co potreboval. Tento muj deda byl Cech do morku kosti a presto na Nemce vzpominal celkem rad. Rozhodne radeji, nez na ceske komunisty, nebo Psonky.

                    4. Já jsem četl, že Stalin po druhé světové válce nabízel Benešovi Kladsko a snad i Lužice, ale president budovatel upřednostnil hranice, zaručující větší etnickou homogennost obyvatelstva.

                    5. Re: JJ
                      12.4.2016 v 14:19

                      Pamatuju se, ze kdyz jsem jezdil nakupovat do Kudowy, tak jsem tam na trzisti potkal mistniho Cecha, ale ten mi to rikal nejak jinak. Udajne prave Stalin do toho Cesko-Polskeho sporu (byly dohady o Kladsko a Tesinsko) vstoupil a prave on mel naridit, aby to bylo zrovna takto a Kladsko pripadlo definitivne Polsku. Deda (hotl sedlak) mi to zjednodusene rikal takto take, ale… cert vi, co byla pravda a co rikali komanci jako „oficialni“ verzi.

                      Do Nachoda behem valky i po valce utekla fura Polaku prave z Kladska a kupodivu ti se tam pak zpatky nevratili, novi obyvatele prisli z vnitrozemi, snad.

                      Jak rikam, je to JPP.

  9. prezident Zeman byl zvolen národem a Vy se Luline (Lulino?) dehonestací dostáváte na úroveň této dámy: http://svobodnenoviny.eu/magda-vasaryova-politici-by-meli-jit-proti-vetsine-sveho-vlastniho-naroda/
    PS: ohlédl jste se někdy? Nepadá sláma z bot i Vám?

    1. No, fakticky byl zvolen menšinou (třetinou) národa, nicméně ani kdyby měl podporu 80% jako Putin nebo 100% jako Hitler, přece jenom jako prezident by měl aspoň trochu reprezentovat a chovat se jako slušný člověk.
      Je taky čím dál víc otázkou, jestli si prezident vybral tak šílené spolupracovníky sám, nebo ta squadra si vlastně nejdřív vybrala jeho.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017