Lepší chytrý nepřítel než hloupý přítel - zpět na článek

Počet komentářů: 282

  1. Vrahům z vólstrýtu už jednou vyšlo zaplácnutí jejich krachujícího burzovního kasína pomocí světové války a zabránění kolapsu celých slavných USA. Tak si říkají, že by to mohlo vyjít i tentokrát. Ono to má svoji logiku, protože prakticky není jiný způsob, jak vykradené a zadlužené USA zachránit před kolapsem a občanskou válkou. Jenže si soudruzi kapitalisté pořád nechtějí uvědomit, že za 2. světové nebyly jaderné zbraně, a že ten jejich zastaralý arzenál z 60. let rozhodně nevyděsí velmoci jako Čína a Rusko. Prostě v USA vládnou zcela nepříčetní šílenci.

    A co se týče českých kanonenfutter, tak Stropnický má rodinku uklizenou hluboko na západě, snad kromě toho buzerantského synka co si nechá kouřit od Hollana. Ale protože je to taky magor bez smyslu pro realitu tak mu nedochází, že Británie rozhodně není mimo dosah ruských raket a protiraketová ochrana NATO je tak pro srandu králíkům, zvlášť s novou generací ruských hypersonických raket a raket s náporovým (jaderným?) motorem, schopných kroužit ve vyšších vrstvách atmosféry po téměř neomezenou dobu (o klasických strategických raketách schopných manévrovat v jakékoliv fázi letu je skoro zbytečné se zmiňovat).
    Když k tomu připočteme jaderné ponorky bez posádky, miniaturní a prakticky nepotopitelné a novou generaci vysoce výkonných laserů PVO, tak veškerý rektální alpinizmus vůči USA a hraní si na kanonenfutter má pro nás velmi špatné vyhlídky. (a to si rusáci ty nejlepší špeky zatím nechávají pro sebe)

    1. Vítej. Už jsem se bál, že tu bude nuda.

  2. Pokud nějaká velmoc odstraní bývalého agenta jedem, který je jasně identifikovatelný, pak jsou v podstatě tři možnosti:

    1. demonstrace síly
    V situaci v jaké Rusko je, kdy se snaží nedráždit a dělá co může, aby odvrátilo západ od útočných plánů, je to pitomost.

    2. neschopnost
    Tak nevím, ale myslím, že kdyby se rusové rozhodli někoho odstranit, pokud nejsou blbí, udělali by to nenápadně a potichu

    3. zlý úmysl třetí strany
    Dle mého skromného názoru, nejpravděpodobnější možnost. Zase to dá záminku ke kopání do Ruska, vyhošťování diplomatů, sankcím. Způsobí další vyostřování konfliktu, dá ospravedlnění k válce atd

    1. Pch. Chybi ti tam moznost 4 – prevence. Tim ze zradce oddelam, byt po deseti nebo kolika letech, tak davam najevo vsem dalsim potencialnim zradcum ze jejich cin jim prinese neodvratnou smrt a ze stravi zbytek zivota ve strachu. A ze nepolevim, dokud je nedostanu. Zradej – a jsou chodici mrtvoly. To je hodne silnej psychologickej faktor. Blby je, ze na Zapade si to moc dovolit nemuzeme. To je holt slabina humannich demokratickych rezimu. Ze se nam zradci chechtaj do ksichtu.

      1. Jo, ale je to moc slozity. Rusak ma svoje lidi po cely Evrope a rozhodne by mohl tu vrazdu udelat lip, aby to pochopili hlavne ti, kteri maji zajeci umysly.

        1. Jasne ze ho mohli oddelat potajmu. Ale kdyz se nad tim zamyslis, tak tohle provedeni je celkem majstrstyk – vzbudilo to obrovskou medialni pozornost, ukazali svetu ze nemaj skrupule pouzit i dost hnusny sajrajty a ze se nebojej ani nezucastnenych obeti. Rusku se za to nic nestane, vymena diplomatu je jen hra a navic tim Putinova pozice doma jeste posilila. To je neco podobnyho jako unos Eichmanna. Taky ho Izraelci mohli v tichosti oddelat a vyhnout se diplomaticky roztrzce. A jeste si mohli s Eichmannem pekne pohrat s letlampama. Ale to divadylko melo vetsi cenu nez nejakej mrtvej hajzl.

          1. Chapu to, i ty tanecky okolo, jen mi to prijde byt zbytecne slozity. Mohli ho demonstrativne oddelat nejakym jednodussim zpusobem, ona manipulace s timto typem jedu neni pro vraha dvakrat bezpecna. I kdyby byl zamer, aby to ‚jako‘ na Rusko ukazovalo, tak se prece najdou i jine metody. Je to samozrejme jen muj pocit, treba iracionalni, ale proste pokud to Rusaci udelali, tak je to desne uhozeny. I kdybych spekuloval, ze to udelali tak blbe prave proto, aby to vypadalo uhozeny a protoze Porton Down.

            Je samozrejme mozny, ze Rusove mohli odhadnout, jak zbrkle budou Anglani reagovat a ze se jim vyplati tu habaduru udelat a nasledne jim v tom vymachat rypak. Jenze… zase tak moc v ruske schopnosti neverim, kdyz vidim, co kolikrat vytvori v ObchodeSObrazky za dukazy…

            1. to samy se ale da rict i z druhy strany. Kdybych chtel nekoho oddelat a hodit to na Rusaky, tak nebudu pouzivat takhle obskurni prostredky. Proste ho smaznu kalachem, hodim mu do okna ruskej handgranat, poslu postou ruskou trhavinu, nebo ho umlatim pikslou Šprotů v masle.
              Logicky vzato, vsechno ukazuje na Rusko. Ze zradce ceka smrt se nikdy netajili, par takovejch uz smazli, ruzny prapodivny sajrajty pouzivali uz za casu SSSR a ceka ta saskarna neni urcena pro lidi na Zapade, ale pro obcany Ruska. Ti vidi ze se s tim Putin nesere, zradce ztresta navzdory vsem a ruska propaganda ma dost podnetu na tema „Vsichni nam ublizujou“, coz maj Rusove radi. A cena? Miziva. Par vymenenych diplomatu. Vo co gou. Stejne rotujou, tak holt porotujou o chvili driv.
              A aby nebyla mejlka, je proti zabiti Skripala nic nemam. At si o Rusku myslim cokoliv, tak jsem toho nazoru at si se svejma zradcema delaj co uznaj za vhodny. Riziko podnikani.

              1. Jasne, vsak na Vrzala sere pes. Dcera se z toho zazracne, i pres obrovskou ucinnost jedu, vylizala, takze za mne dobry. Jen se snazim sumirovat, o co mohlo komu jit.

                Diplomaty vem cert, tenhle tanecek je tradice a neni to poprvy. Holt se jednou zacas vymetou s vaglama a az sedne prach, zase bude trepani rukama pred objektivy a nove stehovani do kancelari. To jsou jen takove kulisy pro scenu.

                Ale jsem zvedav, kdy se dobereme toho, o co slo a komu. Kdo to nevydrzi a pusti. Jestli to mel byt nejaky dalsi spoustec, ala MH17, ktery zase nevysel, nebo kdo tim co sledoval. Je nad slunce jasny, ze to bylo schvalne udelany takto prave proto, aby okolo toho byl tanec. Jinak by ho nekdo obejmul strunou a zdravstvuj tovarisc.

                Kdyby u toho nebylo pobliz prave to Porton Down, prosnule zejmena svym postupem pri testovani na lidech, nasledne vytreni si prdeli s zalobci pri soudech… tak bych asi nepochyboval. Takhle mi ale porad hloda myslenka, ze Vrzal mel neco s PD spolecneho a nekdo potreboval to rozhrabnout. Jen nevim, kdo. Neverim, ze nekdo, komu na pribuznem testovali VX nebo sarin by mel moznost timto zpusobem vynest material, vycenichat Vrzala a zhojit si bebi. To tezko. Spis by se tam v parku v krvavych slintech svijel nejaky soudce, nebo vojensky papalas.

                Proste… nevim a zatim mi to prijde 50:50.

                1. Spoustec k cemu? kdyz se chce, duvod se najde, netreba neco vyrabet.
                  Hlavne on se Skripal po defekci tezko dostal k necemu dulezitymu. To se nedela, furt tam je riziko ze je dvojitej a defekci predstira. Takze dostanes diplom, rentu, domek, obcanstvi a pac a pusu. Jestli se nudis, tak Tesco nabira. Nebo napis knizku a my ti ji mozna vydame.

                  1. Mozna neco staryho, osobniho, nasranej partak…? Ja vim, ze chemie neni zadna prdel, ale vem si jen, co maji lidi u nas nakradenyho materialu jeste od bolsevika, nebo tesne po nem. Jen co ja znam lidi, kteri valeji nekde na pude bleskovici, nebo par cihlicek TNT. Nejakej ruskej, nebo anglickej doochodce mohl mit doma prasek a proste si sel vyridit sram na dusi.

              2. Na západě se tohle prostě nedělá. Vždyť skoro nejvíc uprchlíků do SSSR tvořili agenti Moskvy, které na Západě pro nedostatek důkazů pustili od soudu.

                1. Prijde na to, co na koho vis. Podle toho dopadnes. Na „to se nedela“ bych nevsadil ani bura. Podivej se, jak po svete operuje CIA. Kazdej zpusob dobrej, kdyz jde o dosazeni cile. Idealni urad svych danovych poplatniku.

                  1. Sysop: Me taky prijde, ze tu nekteri lide stale ziji ve virtualni realite C-eckovych americkych akcnich filmu.
                    CIA provadela atentaty v Italii, zemi sveho NATO spojence, aby to svedla na komunisty.
                    Ale nekdo ma holt problem si fakta tohoto typu priznat, ze „se to nedela“.

                    1. Nejvetsi prdel ted je, ze etalon salonni slusnosti, stara dobra Anglie, si prave ted totalne nasrala do huby. Ja nejsem ani tak zvedav na nejaka dalsi prohlaseni o zazraku, ktery se Vrzalovi stal po jeho otrave zbrani hromadneho niceni a naslednemu vstani z mrtvych, ale na tanecky nami volenych zastupcu, kteri se mohli pretrhnout v prohlasenich, plamennych projevech, zaverech a soudech.

                      Zatim jako prvni udelal ze sebe debila Zilka prohlasenim, ze u nas se nikdy s zadnym novicokem nepracovalo, ale bohuzel to nestihl sdelit vyzkumnikum, kteri s tim delali a bezelstne potvrdili, ze v ramci prace nasi protichemicke jednotky samozrejme vzorky tohoto jedu jsou nutnosti.

                      Spis ale namisto tohoto saska cekam na velke ryby, ktere nejvice moralizovaly. Bude sranda.

                      Smarja, staci si otevrene priznat, ze kazda velmoc dela svinstva ve svuj prospech a nema cenu si nalhavat, ze nasi spojenci jsou svati. Hovno. Jsou to svine jako kazdej druhej. Jestlipak tohle nekdo otevrene prizna :-)

                    2. Anglie byla etalon salonni slušnosti leda tak ve starejch filmech a knížkách. V reálu to byl stejnej prospěchářskej ksindl jako všichni ostatní. Pravděpodobně ještě horší, slušností a zdvořilostí těžko vybuduješ největší impérium světa.
                      Byť teda pravda, na svých podrobených územích se chovali v rámci možností a dobových zvyklostí velmi slušně a rozhodně bylo lepší bejt v područí Britů než Francouzů, neřkuli Španělů či Němců a chraň pánbů a všichni svatý než bejt osobní kolonie begického krále Leopolda.

                    3. Domorodce nelze udřít na plantáži k smrti, pokud ovšem není přítomen pastor.

                    4. No, to není zrovna šťastný příklad, uvádět Itálii jako zemi, kde by bylo třeba zařizovat nějakou vraždu nebo vůbec špinavost ještě nad to, co tam provedli sami komunisti.

                    5. cyklista: Hele, vůbec nevím, asi máš pravdu. Museli být v té době v CIA neskuteční dementi…nebo jenom zrovna chyběli na lampasáckém školení na téma „Tohle se nedělá“.

        2. A co když se to jenom obyčejně nepovedlo, čili posralo?

  3. hmm, česká/slovenská stopa?

    ešte šťastie že na Novičok nie sú dotácie… už by ho Bureš vyrábal po celých cisternách (možno aj vo verzii „bio“)

    1. Zadna stopa. Jasne, ze teoreticky by se to i od nas ztratit mohlo, dyk je to tady prospikovany Rusakama a v tech vyzkumakach dodnes delaji stary kadry. Ale ono spis slo o to, hned vmest zpatky uplne stejny blabol, jaky vypalila Mayova. Takze Rusko reklo jen fakt, ktery davno obihal ve vestnicich NATO, ze s timto materialem delaly, nebo delaji ctyri zeme. A potrefene husy zacaly kejhat. Vzdyt je to prdel.

  4. Na základce nám učitel chemie pouštěl video psa otrávenýho kapkou sarinu. Pes roztáhl zorničky, vyplazil jazyk, párkrát rychle zafuněl a lehnul. Novičok by prej měl bejt ještě rychlejší a účinější. To co je vidět na videích ze Sýrie nebo se Skripalem je komedie pro dementy. Bejt tam nějaká tahle sračka tak to tomíci zjistí až za týden díky hromadě mrtvol na okraji zamořenýho prostoru.

  5. Rusko si s náma vytře prdel vždycky…je utopií očekávat budoucí zlepšení vztahů Ruska s kýmkoliv…jako vzteklé přerostlé blbé dítě ve školce, které dobře chápe, že může chtít všechny hračky, přičemž a protože se o ně jiní hádají…….Osobně si myslím, že bez katarze to nepůjde. Rozpínavost toho ruského xindlu by mohla zastavit už jen nějaká fakt veliká a nechutně drahá pohroma….třeba jako zemětřas v Armenii…jinak totiž rus klidně vypustí duši už jen za to, aby ukázal(nalhal hlavně sobě) že je lepší než vy….další a neposlední variace na Dr. Strangelove….

    1. tak on zase ruskej car vi, ze primou konfrontaci nema sanci vyhrat a ze mužici se daj oblbnou vylovenim amfory a ohlasenim rakety na nuklearni pohon. Staci kdyz mu v TV vožď rekne, ze se jich Zapad boji a zbytek sveta Rusko obdivuje a je spokojenej. Ale srat a prudit budou. A cihat, co je kde nehlidanyho, aby to urafli. Ale do velky valky se nepustej.

      1. Tak ruskej car ví že když pošle 10Mt třeba na Berlín nebo do Itálie tak mu za měsíc NATO respektivě USA vybombarduje Venezuelu.

        1. ani ne tak venezuelu jako moskvu.

          1. Vsechno je to jen na papire. Nikdo si to nelajzne. Tenhle ‚kseft‘ uz by byl moc pro obe strany.

            1. no prave. Zaplatpanbuh.

          2. Frantíci couvnou vždycky a Angláni jen následujou USA a ostatní tu hru hrát nemohou. Nedělej si iluze že bude USA krvácet za nějakou prdel co si koupili za pár mld dolarů. Prostě jsme prostor pro limitovaný války a v našim zájmu je nesrat moc ani jednu z velmocí a potají montovat družice, rakety a termojaderný hlavice protože za cca 30let je už bude mít i kdejaká africká díra.

            1. oni si nemůžou dovolit nechat to bejt. Když nechaj Rusáky vypařit Berlín, tak by se jim taky mohlo klidně stát, že to příště to bude Atlantic City. A Rus to ví. Ale rád straší. On taky ničim jinim strašit nemůže.

            2. Za 30 let bude Africka dira Evropa.

    2. Souhlas. To, jak vymlatili Lybii, bylo naprosto nechutny. Nebo ten blabol s chemii v Iraku a pak tam nasli uplny hovno, typickej Rus. Hlavne, ze se tam rozsedne. Ted zase Syrie. Sama zakladna a bez mandatu OSN! Zabrani Kosova – dalsi svinstvo. Zabrani Golan, samej Rusak. Ja ty Rusaky proste nemuzu ani cejtit. Vsude se rozpinaj. Dokonce dneska uz maji hranici az u statu NATO! A to ten jejich prezident rekl, ze ze Syrie prej odejdou a den na to zase jejich generalita rekla, ze nikam nepujdou a formujou tam novej rozvrat.

      Svinstvo, svinstvo, svinstvo.

      Jeste, ze jsme v NATO.

      1. A vy zase bijete cernochy… neni ti to uz trochu blby?

        1. Serou mne ty pindy Rusak=bolsevik. To na mne bohuzel vzdycky zabere. My mame bolsany prolezlej parlament a v Bruseli maji hnizdo, ale plivat budeme furt na vychod. Kurva, Rus je zpravidla debil, co si nekde vali sunky, praci za nej dela jeho Katjusa ili Nastja, on zvedle prdel jen, kdyz jde chlastat a nebo vezme ruzije a jde neco resit ve jmenu maticky Rusi. Ale bolsani byli peklo i pro bezneho Rusa. A ted se rozpinaji kde? Hlidaji si jen svoje sousedy, coz dela uplne kazda svetova velmoc. Koho kde zabiraji? Nebo se tady bude porad omilat osmasedesatej? Nic lepsiho neni? No neni, samozrejme. A jestli nekdo chce rozebirat Cecnu, tak muzeme resit americkej poradek v Afganu, nebo Iraku, to je uplne stejna pisen, jen ze druhe strany cary.

          Kazda, uplne kazda velmoc si proste pravidla dela tak, aby z toho vydojila a pokud mozno nemohla za to dostat po prstech.

          Vcera jsem byl v Brne a debatoval s tatikem, protoze jsem chtel mit trosku prehled v pribuzenstvu, dokud jeste zbyva nekdo, kdo mi to vysvetli. A povidam „si pamatuju brachu dedy, sotva chodil, hodnej, vzdycky pro mne mel cokoladu“ a tatik na to „no to jo, to on byl fajn. Ale uz nevis, jak utrapil svoji zenu, zamlada byl u kazde rvacky v hospode, vylozene se tam chodil vybit, ostatne tam mu jednou prerazili nohu, blbe mu to srostlo a proto pak blbe chodil. Von to byl kovanej komar jako svine“. A tak jsme postupne brali to nase pribuzenstvo a muj detsky idilycky obraz se musel trosku premalovat.

          1. To tady snad nikdo netvrdí. Ale za tím, že morálka v Rusku je šílená, stejná, jako za bolševika, nebo ještě za cara, za tím si budu stát. Pořád by chtěli někoho ovládat, někoho poučovat, s vlastními lidmi přitom zachází jako s onucemi, o cizích nemluvě. Dovedete si představit, jak by se asi vyvíjely dál USA, kdyby prezident nechal vybombardovat nějaký vlastní stát a bylo přitom 100 000 obětí jako v Čečensku?

            1. Cecna ale neni Rusko. A Rusove jsou neuceni drzet huby. Kdyz USA nahazely nekam Agent orange, tak nebyt par odvaznych jedincu, co to provarili na spravnych mistech, taky by se delo uplny hovno. Ostatne to, kolik americkych vojaku se vratilo z Vietnamu v ponekud ‚unavenem‘ stavu a jak s nimi nasledne stat nalozil, take o necem svedci. Na lidi sere pes, pokud jde o ‚vyssi zajmy‘ a je fuk, kde.

              Hele, ciste hypoteticky, kdyby ted prisly USA s tim, ze vybombarduji kus Polska, protoze proste maji blby nazory a zarvalo by tam 100000 Psonku, co myslis, ze by se u nas delo? Mam tip: uplny hovno. Chvili by se o tom kecalo, jak je to strasny a pak by to vyhnilo do ztracena. A samozrejme nemala cas nas by jasala, ze ti Psonci si to zaslouzili.

              Cecenci jsou magori a beznej Rusak je vdecnej Kadyrovovi, ze je tam drzi jak za plotem. To je fakt specificka vec. Nezapomen, ze jeste porad je to obrovska zeme, jakobychom treba my byli v jedne zemi od Polaku az po Srby. A jak treba Slovaci miluji Madary at vice versa, o tom si muzeme povidat.

          2. Souhlas, dnesni Rusak rozhodne neni bolsevik. Spis fasista kdyz uz neco, ale ja nalepky moc rad nemam.
            Dokonce bych rek, ze to ze dnesni Rusko uz neni bolsevicky mu dost komplikuje zivot, protoze uz nemaj ideologii co by mohli exportovat a s jeji pomoci ovlivnovat verejne mineni v zajmovych zemich. To Kominterna, to bylo jiny zradlo. Co Komunisticka strana, to pata kolona Kremlu.

            1. Rusko, bolsevicky, fasisticky. Neuskodi si to obcas precist nez to poslu.

            2. Jo, s tim samozrejme souhlas. Ostatne jestli Putin pujde driv od valu, tak pokud nenajdou druhyho podobnyho, sezerou je Cinani, kteri diky svym bolsanum tu ideologii maji :-/

              1. To patrne sezerou. Ostatne, sibirani se obcas cukaj ze je Moskva akorat vysava a nic nedava a posilhava po Cine ktera jim podkuruje. Navic jsou taky sikmooky.
                Ale Cina ideologii neexportuje. On ten jejich komunismus je taky dost prapodivnej. Spis si tak jen rikaj, levicovyho tam moc nemaj. Spis zase ten fasismus rizlej nejakym asijskym feudalismem.

                1. Sibirani posilhavaj

                2. To je pravda, oni si tam z te ideologie prebrali tak akorat tu diktaturu. A holt na ty cinsky palice to funguje. Sem-tam nekoho prejedou tankem, ale jich je taky hodne…

                  Ne, ze bych to Rusum pral, ale hodne Cinanu na Sibir zdrha a vubec bych se nedivil, kdyby tam jednou probehl scenar ala Krym. A Rus jen sklapne paty.

      2. No ona je to docela zapeklitá otázka, koho se ptát. OSN už dávno není nějaká spravedlivá reprezentativní organizace. A Asad i Kaddafí jako správní diktátoři se k moci dostali vojenským převratem, takže oblíbené tvrzení, že tam někdo něco dělal proti právoplatné vládě a někdo jiný něco jiného v souladu s pravoplatnou vládou je čirá demagogie. Jinak by stálo za to srovnat počet jejich obětí s dalším oblíbeným diktátorem – Pinochetem. Z hlavy si ty počty netroufám odhadnout, ale docela dobře si pamatuji, že když v Chile začaly protivládní demonstrace, tak kupodivu nevybombardoval několik měst, jako ti vaši oblíbenci, ale vypsal volby, které prohrál.

        1. OSN celkem dobre fungovala kdyz ji tvorily bile velmoci, par evropskych pricmrdavek a latinska Amerika. Tyhle staty s dlouhou tradici a stabilnima diplomatickejma vazbama se obvykle dokazaly dohodnout. Co se rozpadly kolonialni rise a do OSN se nahrnuly ruzny nestabilni zbidacely bubakovy ovladany primitivnima diktatorama a zmitany obcanskejma a jinejma valkama, tak jakakoliv sance na dohodu sla do kelu.

        2. To mas tezky. Podivej se na Kaddafiho coby vychcanej Lybijec a musis si rict… kurva, ale za nej jsem se mel lip, nez ted za tohoto bordelu.

          Podivej se na Kaddafiho jako vychcanej Ital a musis si rict… kurva, ale za nej jsem se mel lip, nez ted, kdyz mi sem lezou cmoudi.

          Takze komu vadil? No samozrejme tem mrtvym a pak tem, co meli a maji v Lybii svoje zajmy.

          1. Jasně, v Kambodži bylo taky pár lidí, co se měli dobře. Ty miliony mrtvých už ale tolik ne. Já prostě nikdy nebudu považovat za přijatelné takové režimy, kde se má třeba většina dobře, ale k tomu spoustu mrtvých. A Kaddáfí má na svědomí nejenom spoustu beduínů, ale i lidi v cizině. Vždyť jenom ta spousta semtexu, co jsme tam vyvezli, copak Kaddáfí někde stavěl přehrady, nebo tam měl tolik kamenolomů, aby ten semtex využil?

            1. Ok,ale zkus si predstavit,ze by zadne USA nikdy nevznikly a v Americe se prohaneli Indiani. Kdopak by pak bolsanum pomahal materialne proti Dolfovi? Myslis, ze by to Stalin se svoji ‚genialni‘ strategii dal? Nemit ve stabu generala Goloda a generala Choloda, tak vsechno bylo jinak. Takze, ciste z ceske vychcanosti musim rict – nebyt vyvrazdeni indianu, zrejme by nam ve druhe valce nikdo nepomohl.

              Atd.

              I ten obycejnej Amik muze rict, ze se mu nelibi ty hromady mrtvol v Syrii, ale ve finale se nejakym zpusobem na te valce take podili a nejakym, treba i malym, zpusobem na tom profituje, protoze ‚je na te spravne strane‘. To tak proste je. A s temi mrtvymi je to bohuzel nejjednodussi.

              1. ono zadny vyvrazdeni Indianu neprobehlo. Velka cast pomrela na nemoci, navzdory drivejsim tvrzeni z velke casti bez pricineni belochu. (Ve stredni americe to vyhubil nejakej hantavirus typu ebola). Indiansky valky na uzemi USA byly az na vyjimky vetsinou sarvatky s mrtvejma co bys spocital na prstech. Jinak se tam podepsal alkoholismus a nemoci. Nejvetsi svinarna byla asi Stezka Slz, vyhnani indianu z vychodniho pobrezi. Tam to bylo fakt zly a krute nespravedlivy.

                1. Ovsem, ono to byla troska k trosce. Indiani ziskali importovane nemoci, byly jim importovany nove (tehdy) vychodni hodnoty, nekde se to udelalo brute force… navic jestli Indianu na plochu Severni Ameriky bylo, jako dneska Italu, tak tam meli podobny model, jako dneska Rusove u sebe doma. Holt, moc mista na malo lidi, co si budeme nalhavat, ze.

                  1. Bylo jich celkem málo a ještě k tomu imrvére válčili mezi sebou. Nejhorší bylo, když v 80. letech 19. století vychcípali bizoni na dobytčí mor. Na zemědělství nebyli indiání z Plání stavěný. Takže hlad a tak. Ono to bylo složitý. Indiáni žádný mírumilovný dobráci nebyli a osadníci zase neměli chuť celej život válčit s Injunama jako Indiáni mezi sebou.

              2. sysop: dovolím si upozornit, že už zase biješ černochy :-)

                1. Ja vim, ale jak vidis, tak si v tom prave rochnim, jinak bych tady mozna nebyl :-)

                  1. to sysop: Já třeba dějiny USA moc neumím, klidně mě někdo opravte, ale co si tak vybavuji, tak USA vznikly na východním pobřeží před cca 250 lety, žádné velké davy, utlačovat Indiány neměl kdo a nebyl důvod. Vyhánění Indiánů z prérií začalo až masovým přistěhovalectvím z Evropy z důvodu válek v 19. století, irského hladomoru, bídy v Německu, pogromů na židy atd. Takže tvrdit, že Američani vyvražďovali Indiány je docela scestné.

                    1. Ale jo, je i mozne, ze zarvalo vic cernochu, nez rudochu. Co si budeme nalhavat, vsechny tyhle statistiky o mrtvejch jsou vzdy dobarvovany ve prospech toho, kdo je sestavuje. Vezme se fakt, ze nekdo vyvrazdil par set/tisic/desetitisic/… lidi a ted se to prifukuje podle potreby.

                      Dejiny USA mam knizku, tlustou jak od Jiraska, ale uz je to davno, co jsem to cetl a nechci cintat picoviny. Jsou tady jini, sectelejsi.

                      Rikam jen, ze prakticky kazda velka rise je postavena na mrtvolach. Jen nemam rad, kdyz se rika „…ale voni zabijeli vic“. Jestli vrah zabije dva lidi, nebo dvacet, neni imho zase az takovy rozdil v tom, jak velkej je to hajzl.

                      Btw,… ted prisla zena, prinesla ze sklepa velkej pekac a v tom nesla angoraka, ktereho jsem predevcirem privezl z Ostravy. Koukam na ni dlouhym tazavym pohledem, angorak ocuchaval plech pod sebou a zena utrousila „…musim mu ostrihat srst okolo oci, vubec nevidi. Dneska bude kruta“.

                    2. Jasně, na těch špinavých základech se shodneme. Když půjdeme dost daleko, tak najdeme na každém něco.
                      Zásadní rozdíl podle mě je v otevřenosti společnosti a hodnocení toho zla.
                      Třeba Bush dostal za Irák šílené kapky ze všech stran, a to tam Američani ani neměli na svědomí ty největší ztráty, nejvíc lidí, pokud vím, zahynulo v následné občanské – náboženské válce, protože si ten vůl neuvědomil, že jednota Iráku je udržovaná násilím režimu diktátora.
                      Rusové považují za hrdinství, že si pozabíjeli sto tisíc lidí ve vlastní republice, válčí s Ukrajinou, aniž by jí vyhlásili válku, sestřelí civilní letadlo a nemají koule se k tomu přiznat…
                      Já to jejich vedení prostě nesnáším. Morálka trhovce, který je nadšený, protože někoho převezl. Že k němu už příště nikdo nepřijde, je pak překvapuje a považují to za nepřátelství.

                    3. To mas naturu ruznou narod od naroda. Rusove jsou parezoviti. MH17 neresim, treba jednou dozraje cas a dozvime se,jak to bylo.Netvrdim ani,ze to udelali,ani ze ne.Muj tip je,ze to byl omyl behem cviceni Ukru,ale pocit nemuzu vydavat za skutecnost.

                      Zapadni politici – to je taky tezky.Nekdy premyslim,jestli jsou tak blbi,nebo tak vychcani.Nejsem si kolikrat vubec jistej.Vem si takoveho Junckera.Protrelej typek,kterej vi,jaxe dostat na dobre placenej flek.Puvodne jsem si myslel,ze tak jeho rozhodnuti jsou ryze z vychcanosti,aby si udrzel vlasnti kult.Ale kdyz jsem ho pak videl nalityho,jaxe chova bez zabran,tak jsem zase mel dojem,ze on je fakt tak pitomej.

                      Obecne se malokdy podari,ze vysokej politik je moudrej.Typy jako JFK se proste rodi parkrat do stoleti.

                      Urcite jsou na zapade lidi,kteri vedi,jak funguje rodovy system na Blizkem vychode.Jenze ti nejsou ve vlade.Anglicane mohli predpokladat,jak dopadne rozklad Iraku,meli uz precedens z Afganu.Jenze politicky tlak proste vsechno prerazi.V zajmu je,aby se Irak zbavil vedeni a tim padem to dopadlo takto.Uz se to nepodarilo v Iranu,treba casem,mozna,snad.

                      Ukrajina je bojiste pro Rusko i pro NATO.Obe strany se daji pochopit,maji svoje zajmy 50:50.Na Ukrajince sere pes.Z obou stran.

                    4. co se tyce MH 17, tak nejpravdepodobnejsi byl omyl ze strany separatu, kteri ukoristili nekompletni buk bez rozpoznavaciho radaru a mysleli ze sestrelujou ukroskej zasobovaci letoun. Oni se tim sestrelem i chlubili na twitteru a fb, nez zjistili o co jde.

                    5. no muj pocit je, ze to je copy paste mustru, ktery je na verejnosti od doby, jak americani odtajnili Northwoods, kvuli kteremu si by the way odkraglovali Kennedyho (a tohle zase neni pocit ani konspirace, tohle je realita).
                      Aneb ze vsech podivnych vysvetleni je bohuzel nejpravdepodobvnejsi teorie o predem unesenem sesterskem boeingu MH 370, zabiti pasazeru, prestrikani na MH 117, vypraveni fejkoveho MH117 z Amsterdamu s agentama na palube a jeho pristani na nejakem malem odlehlem vojenskem letisti, a jeho nahrazeni MH 370 s mrtvolama na palube, fejkovemu sestrelnei nad Ukrajinou a svedeni na Rusko.
                      Jako muzete rikat, ze to je divoke, ze to skripe, ze by Americani nebyli takovi hajzli, ale jak doklada Northwoods, kdyz tohle byli schopni naplanovat v sedesatych letech a byli takovi hajzli tenkrat, tak co vlastne resime pri dnesnich technologiich a medialnim kryti, ktere vytvori klidne i pretext pro treti svetovou na zakladne fejk news ala Skripal…

                    6. zrg: americani umej bejt pekni hajzli, ale ta tvoje teorie se zamenou letadel je ta nejkomplikovanejsi a nejnemoznejsi picovina co se da vymyslet aniz by do toho clovek musel zatahovat mimozemstany. Asi je priznacny ze debilove jako ty inklinujou zasadne k tem nejdebilnejsim vysvetlenim.
                      Je milion jednodussich zpusobu jak to hodit na Rusy.

                    7. Re: zrg1
                      5.4.2018 v 10:48

                      Hele,realita neni jako film s Brouskem Wyliskem.Oni ti agenti a jejich sefove nejsou nejaci extra myslitele,takze prilis slozita akce by se taky mohla nekde posrat.Ja mam pomerne dost pratel v ruznych slozkach teto zeme a fakt to zadni velci myslitele nejsou. Tohle proste je mozny tak leda v nejakym holywoodskym filmu, ale ve skutecnosti bych to tak nevidel. Jasne, v historii se povedla fura akci, ale ja spis vidim ty, co byly jako teroristicky utok na soudruha Heydricha. Tak to totiz vetsinou probiha.

                      Ze sestreleni MH17 byl zrejme omyl, tomu verim nejvic. Jestli to udelali Ukri,kteri meli tehdy hned vedle cviceni a nebo to bylo, jak pise Shane, to uz neresim, oboji muze byt celkem podobny pravde.

                      Samozrejme,nejsme politici,takze kazdy mame pravo na svuj nazor :-)

                    8. mno, newyorska dvojcata se taky tak uplne nepovedla. Asi tisic nezavislych lidi do toho stouralo a vsem vyslo odpaleni termitovymi nalozemi, plus ono slavne odvysilani BBC o padu WT7 v predstihu. Plus to ofiko vyjadreni Boeingu, ze 767-200 pri rychlosti 800 km/h v nulove vysce nejenze nemuze provadet zadne ostre manewvry, ale s nejvyssi pravdepodobnosti by tou dobou uz ani nemel ani kridla.
                      Takze si nedelam iluze, ze ti „agentio s nulovou inteligenci“ tyhle kokotske plany nejenze vymysleji, ale dokonce realizuji. Navic v pripad MH117 ani nic nevymysleloi, jen vytahlio hotovoy plan ze supliku a ofoukali z neho prach. A i kdyz to posrali, tak si proste rekli, ze to je tak kokotsky plan, ze nikdo ani neuveri, ze by to mohla byt pravda. Coz je koneckoncu i prvni a posledni argument zastancu 11.zari, kteri si proste pres svou fanatickou viru v dobrotu Velkeho Bratra nedovedou pripustit, ze v realu celou zapadni spolecnost vede banda psychopatu, se kterymi jste nesli ani na pivo.

                    9. no vidis. Clovek by si myslel, ze nejednodussi zpusob jak udelat 9/11 je infiltrovat agenta mezi partu rucnikaru, poradit jim par triku, zaplatit trenazer a pak se jen kochat u TV. Vedelo by o tom max 5. lidi, takze utajeni dokonaly, naklady par tisic za kebab a kurs a k dosazeni cile rozpoutani valky by bohate stacili ti mrtvi z letadel, i kdyby budovy nespadla. Na demolici budovy by pak stacil posudek statika.
                      Ale vono ne, vono se musi podminovavat, konspirovat, utajovat a zapojit do toho stovky lidi. Zrg je debil.

                    10. shane: Hlavní konspirační teorie o 9/11 je tato: Budova WTC #7 spáchala sebevraždu od stesku že zahynuly její dvě kamarádky WTC #1 a WTC #2.
                      Vedlejší konspirační teorie o 9/11: Letadlo Boeing 767 se nasoukalo do díry o průměru 3 metry i s křídly o rozpětí několik desítek metrů a dvou dvoutunových motorů.

                    11. hele, ty kundo z jaka. Nemel sracky a podel se s nama o svoji predstavu o provedeni, kdyz se ti muj agent CIA infiltrujici a ovlivnujicj Attu a jeho kamose nezda.
                      Nebo zavri klapacku a nezasirej to tady.

                    12. shane: Nejde o moje nebo něčí představy, ale tvrdá fakta:
                      – Do budovy WTC #7 nenarazilo vůbec žádné letadlo.
                      – Do budovy Pentagonu nenarazilo vůbec žádné letadlo.

                      Protože fakta vylučují útok letadlem, teorie o Attě a jeho kámoších padají.

                    13. A ty čtyři unesený letadla se poděly kam? seš holt piča.

                    14. on neni piča. on to mu pevně věří …

                    15. shifty: Čtyři unesené letadla se nekonala, nestálo to ani za start stíhaček ze základny, žádný únos se nestal. Až budete chtít obelhávat veřejnost, tak mě vynechte.

                    16. shane: Čtyři unesené letadla se nekonala, nestálo to ani za start stíhaček ze základny, žádný únos se nestal. Až budete chtít obelhávat veřejnost, tak mě vynechte.

                    17. Re: jak
                      5.4.2018 v 15:25

                      Tohle tema se sem periodicky vraci, v podstate bychom mohli udelat takovy memorial. A bylo by dobry si projit ty stary diskuse, vcetne argumentace.

                      Ze se okolo toho keca, zejmena na diskusnich serverech, kde dneska uz 1/2 obrazovky zabira reklama, tomu se snad nikdo nedivi. Takze se mezi lidi pusti picovina a cim vetsi a propracovanejsi, tim vic blinknuti banneru tam pak bude…

                      Ze do dvojcat letadla narazila, to zpochybnit nelze. Ze to spadlo jak to spadlo, uz muze posuzovat jen nekdo, kdo tomu opravdu, ale opravdu rozumi. A troufnu si tvrdit, ze takovych lidi v Cesku bude tak na prsty jedne ruky.

                      Pad sedmicky je samozrejme diskutabilni, ja sam jsem prohlasil, ze si presne tento pad umim predstavit pri rizenem odstrelu. Ale to je asi tak vse. Ono kdyz mi vedle zhuci nekolik tisic tun matrijalu primo na zem, tak cert vi, co udela konstrukce jako krabice. A pokud to nekde dole rupne, pak uz to jde samo.

                      Bavil jsem se jednou s jednim specialem a ten mi rekl, ze napriklad jako jednu ze zaskodnickych akcich je ucili, ze pokud se jim podari (treba z vtulniku) shodit traverzu na VVN (samozrejme se nebavime o 22 kV), tak pri trose stesti dojde k mechanicke razove vlne, ktera pak shodi nekolik sloupu jako domino. To je lepsi vysledek, nez se s tim srat rucne jako zenista. Ja jsem toto sice nikdy nevidel, ale to neznamena, ze to nemuze byt pravda. Ostatne detonacni vlna je take druh mechanicke vlny, ktera ale nenastane vzdy a s kazdou explozi. Je proste potreba splnit urcite podminky.

                      Vem si treba, ze na moste se vojakum prikazuje zrusit pochodovy krok. Takze treba je proste mozne, ze spadne barak, kdyz vedle zuchne hodne hmoty s tou spravnou rasanci a frekvenci. A nikdo to nemusel planovat.

                      Pentagon byl nafocen z mnoha stran a bylo to pomerne dobre zdokundamentovane, ze to letadlo tam fakt skoncilo. Mezi nama, ono na nem krome tech motoru zase tak mnoho matrijalu neni, aby to ten barak nepobral. Kridla jsou duty, trup dutej, vsechno lehceny, kdybys to vzal do lisu, tak zas tak velka kostka to mozna ani nebude. Na naporcovani dopravniho letadla ti staci cca deset deka plastiku. Jen musis dobre umistit.

                    18. Jo. Plus Pentagon je v podstatě betonovej bunkr. Má tlustý železobetonový zdi který neni snadný prorazit a navíc je to fakt velkej barák, zabírá nějakejch 60 hektarů, takže ty fotky velikost tý díry v poměru k budově dost zkreslujou.

                    19. shane: Prorazit betonový bunkr je s dnešní vojenskou technikou snadné, je to srovnatelné s náročností otevřít láhev šampaňského šavlí.

                    20. Re: jak
                      6.4.2018 v 0:50

                      Ktera ze vojenska technika otevrela ten Pentagon? Ne, ze bych to zpochybnoval, ale chybi mi info.

                    21. a ja bych chtel konecne vedet, co ze se teda stalo s tema ctyrma letadlama a jak to udelali s tema desetitisicema ocitych svedku a primejma prenosama toho druhyho narazu. A proc rovnou nenafixlovali i treti naraz do wt7, kdyz uz zfixlovali prvni dva. A nerikej ze to nenafixlovali proto, protoze jim odesla grafarna.

                    22. ofiko boeing 757, neofiko podle spocitane trajektorie, rychlosti a pretizeni kolem 9G kridlata raketa ne nepodobna TOmahawku.
                      Ale proc to znovu rozmazavat, tohle je uzavrena kapitola, jsou na to tuny informaci, dezinformaci, dezinformaci polemizujici s dezinformacema a dezinformace dezinformaci polemizujich s dezinformacema.
                      Ja ti poradim.
                      Indicie 1 – WTC 7 a jeji pad odvysilany na BBC v predstihu
                      Indicie 2 – Boeingy 767 narazejici do WTC v rychlosti 800 km/h v nulove vysce, coz hrube presahuje jejich vmax a vylucuje rizeny let po bezne trajektorii odpovidajici priblizeni k letisti, natoz po trajektorii s ostrymi manevry odpovidajicimi navedeni do vyskove budovy
                      Indicie 3 – Boeing 757 po narazu do zelezobetonove budovy Pentagonu se komplet probil dovnitr budovy, vcetne kridel, nezanechal zadne trosky po okoli (ty tam az dodatecne natahali krizovi herci na prvnich fotkach neni vubec nic) a nesezehlo to ani travnicek bezprostredne pred budovou. Neni z toho zadne video, az na jedno hrube retusovane a cca peti zabery, protoze vsecko zabavila FBI.
                      Porovnej s crashtrestem stihacky do betonove zdi, volne dostupne na Youtube.
                      Indicie 4 – priblizeni do WTC (technicky nemozne) a do Pentagonu (technicky teoreticky mozne, ale presahujici schopnosti nejlepsich profesionalnich pilotu sveta) provedli dle ofiko verze hadrari, kteri nikdy dopravni letadlo neridili a meli par letovych hodin v Cessne
                      Indicie 5 – ve WTC, kde zarem kolabovaly zelezne nosniky, se nasly neshorene cestovni pasy „unoscu“
                      Indicie 6 – v dobe utoku probihalo rizeni letoveho provozu zcela nestandardne a souhra „nahod“ je velmi podezrela.
                      “The attacks against the Twin Towers started at 8:45 a.m. and four flights are diverted from their assigned air space and no air traffic controller sounds the alarm. And no Air Force jets scramble until 10 a.m. That also smacks of a small scale Air Force rebellion, a coup against the Pentagon perhaps? Radars are jammed, transponders fail. No IFF—friend or foe identification—challenge.”

                      Staci zacit rozpletat gordicky uzel lzi o 11. zari z libovolne uvedene indicie a vsecko to nezvratne vede k inside jobu americkych tajnych sluzeb, kdy vsechny zdanlive „rozpory“ najednou davaji smysl, to nemluvim o tom, ze Pentagon jen par dni pred „utokem“ zahadne ztratil triliony dolaru, pricemz dukazy byly znicene pri poskozeni budovy (jaka to nahoda) a kolaps WTC poslouzil jako bezva pretext pro „valky proti terorismu“ s miliony mrtvych a triliony dolaru utracenych za zbrane (jaka to nahoda).
                      Je mi uplne na bliti, ze jeste nekdo vubec muze teoretizovat o tom, ze by ofiko verze mohly byt zalozene na pravde. Sorry, konspirace o pravdivosti ofiko verze vysetrovani je neudrzitelna.

                    23. tak doprdele, rekne mi konecne nekdo, proc nenafixlovali i naraz do c. 7 a kam se podely ty ctyri letadla a kde je Mlíkař a kde je Profesor filosofie a vůbec kam se poděly všechny ty zlatý starý časy, kdy si jeden druhýho vážil a kdy se lidi měli rádi.

                    24. Sysop: Povídačky mě nezajímají, do WTC #7 a Pentagonu nenarazilo žádné letadlo a nikdo dodnes neprokázal opak, žádné že je to diskutabilní mě nezajímá, ani žádné poměrně přesně zdokumentované se nestalo. Do WTC #1 a WTC #2 rovněž nenarazil žádný Boeing 767, není myslitelné aby letecký hliník na křídlech přeseknul ocelové nosníky o hraně 30 cm.
                      Až budete chtít obelhávat nějaké civilisty, tak můžete zkusit třeba Vaši babičku, ale ne mě :-)

                    25. Re:jak
                      6.4.2018 v 0:46

                      …a to si predstav,ze tuhle dokonce tvrdili,ze rezou tlustou ocel vodnim paprskem. Lhari, lhari, vuse sami lhari. Jeste, ze aspon nekdo tomu rozumi.

                    26. on hlavne nikdo netvrdi, ze kridlo preseklo nejakej nosnik ani ze ty baraky poslal dolu ten naraz, ale ze pozar leteckeho paliva zhorsil mechanicke vlastnosti ocelovych nosniku a konstrukce se zhroutila vlastni vahou. V podstate podobnej princip jako demolice. Ten barak byl vlastne ocelovej skelet doplnenej nenosnejma prickama.

                    27. sysope – tak voda se da pochopit, to zelezo proste rychle prorezavi, zejo. Ale tuhle mi nekdo tvrdil ze rezou ocel plamenem. Pekna picovina, todleto. Sem to zkousel zipacem a akorat sem si spalil prsty. A kdyby dali vetsi plamen, tak by se jim to cely rozteklo.

                    28. Re: shane
                      6.4.2018 v 9:45

                      Prorezavi… no… ja nevim. Spis si myslim, ze to prokoroduje.To bude vono. S tim plamenem se to musi tahat. Sem a tam. A vzdycky spickou plamene dopredu, aby to bralo. To chce fistrona. Nastesti jsou lidi jako ‚jak‘ ti do toho vnesou osvetu.

                    29. jo to by mohlo bejt vono. To je to samy jako rozbijet atom. Tam taky zalezi jak se do toho bouchne. Proto se taky atomovky hazej z velky vejsky, to da rozum.

                    30. Re: shane
                      6.4.2018 v 10:08

                      Tak. Ty atomofky se musej umet hodit. Tudle to hodili na nejakyho Japonce a prej to rachlo, jeste nez to spadlo na zem. No fiasko, prej bouchly ani ne dve procenta matrijalu. Tak to za par dni zkusili zase na jinyho Japonce a zase to bouchlo pul kilaku nad zemi. Vod ty doby se s tim skoncilo, se nedivim.

                    31. tak vono se to nejspis odrazilo od zeme a nez to stacilo bouchnout tak to vyletelo tech pul kilaku. Vono taky co cekas vod tech japonskejch papirovejch baraku. Kdyby to byla poradna vostre palena cihla, tak se tam ta bomba sprajcne a nevyskoci.

                    32. Re: shane
                      6.4.2018 v 10:26

                      Ja teda nejsem zadnej ten vodbornik na henty koncpiracni tejorije, ale jesli voni ti Japonci nemaj doma ty trampoliny. Sem tudle v bedne videl toho, co prej brusli a ten skakal jako gumidek. A v bedne nelzou.

                    33. teds na to kap. Madrace. Voni maj vsude na podlaze madrace. A madrace co? Padrace perujou, panc sou v nich pera. No a vod tech madraci se ty bomby vodrazily. To sou blbci ti Amici. Nekam neco hodej a ani se tam nejdriv nejdou podivat, jestli tam nejsou madrace. To kazdej normalni Cech nez skoci z hraze do rybnika tak se taky nejdriv podiva, jestli tam neni madrace. Nebo porybnej. Nebo tak.

                    34. Jaku, porovnej Pentagon a díru přes celou jeho zeď (která má o kousek víc než tři metry) a místo dopadu letadla German Wings, který do hor nasměroval pilot vykazující cca stejnou diagnozu jako ty ZRG a laskavě mi sděl, jak je možný, že v té hoře není po letadle ani památky (když si teda odmyslíš trosky všude okolo, ale ty tam jistě donesli Muži v černém stejně jako u Pentagonu, měli je vedle v garáži nachystaný pro tyto případy). Díky.

                    35. Kdyby vyšla najevo pravda o 11/9, tak to Amerika může zabalit. Páč všecko, co následovalo po tomto datu by bylo mimo zákony celé planety. Americký prezident může vylézt před barák, podat čínskýmu prezidentovi svazeček klíčů od celý Ameriky a poslední uklízečka v Kapitolu zhasne. Úplně to předávání klíčů vidím..“Hele, Pchingu – tenhle zrezlej je od GM a toho zbytku vokolo, tenhle umaštěnej je vod zbytku texaský ropy. Tenhle maličkej, co vypadá jak vod kufříku, je vod zbytku federálních zlatých rezerv, tenhle co světélkuje i teďka vodpoledne, je vod spínače těch zaseklejch Minutemanů, co je už nejde vytáhnout ze šachet, jak jsou rezem nafouklý. Takže kdybys to nejdejbože chtěl použít, jebne Ti to pod Tvojí vlastní prdelí. Na ten zbytek klíčů časem přijdeš sám, vod čeho jsou – jseš chytrej chlap a vás šikmovokejch je tolik, že si to snadno dáte dokupy, co je vod čeho. Tak se tu měj a já letim, poslední letadlo do Evropy mi letí ani ne za hoďku. Třeba se zas někde potkáme.“..

                    36. Hej Jacku, krom toho, ze neumis cist text a neumis vyhodnocovat informace jeste tvrdis, ze nekdo necemu veri. To je zajimave a docela vystizne, protoze u vsech tzv. „konspirativnich teorii“ jsou vzdy fanaticti zastanci oficialnich blabolu, kteri jim „veri“ (tj. tupe opakuji ofiko nazory v rozporu s elementarnimi fyzikalnimi zakony a realitou), dale stado odpurcu, kteri jsou kverulanti z principu a „nikdy nicemu neveri“ a pak naproste, ale uplne naproste minimum tech, kteri fakt neco resi, shromazduji fakta, davaji to do kauzality a hledaji odpovedi na otazky Qui bono. Tech je tak promile populace, neveri zpravidla nikomu a nicemu a povetsinou z nich vypadne veta, kterou uz jsem uvedl i ja o neco drive, totiz ze „… ze vsech podivnych vysvetleni je bohuzel nejpravdepodobvnejsi teorie …“. Takze aby bylo jasno, drazi kokoti z ignore. Zrg1 nicemu neveri, stejne jako spousta jinych a patrne i povolanejsich „konspirativnich teoretiku“, jak nas nalepkuje mainstream, nicemu neveri. Veri jenom kokot. Inteligentni clovek hleda dukazy a rozpory ve faktech a hleda nejpravdepodobnejsi scenar, ktery zapada. Chapu, ze tahle cinnost je nad dusevni schopnosti 99.99% dusevnich mrzaku a ten zbytek, ktery na to vubec ma dusevni kapacitu, na to zpravidla nema motivaci, cas, informace, whatever.
                      Cimz padem si dovolim tvrdit, ze vase „nazory“ na celou problematiku maji nulovou vahu, ze jsou uplne mimo misu a vubec ani nevite, o cem tlachate a kolik chytrych lidi do toho vrazilo reknem tisice az miliony hdin sveho soukromeho casu, nezistne, bez naroku na odmenu a s jistotou buzerace z oficilanich mist. Aneb je to asi na te urovni, jako byste zpochybnovali Linux a nalepkovali ho jako „konspirativni OS“ jen proto, ze nema certifikat od Billa Gatese. Uz se laskave vzpamatujte a prestante si neco nalhavat, zejmena to, ze zrovna vase vira a nazor jsou neco extra. Nazor na zaklade hloupe viry a bez overeni faktu ma nulovou cenu, i kdyby to byl nakrasne nakonec ten spravny.

                    37. zrgu, meles hovna a mas vykrakano. Postujes sem sileny nesmyslny teorie o vecech, ktery by v realu sly udelat se zlomkem nakladu na provedeni, utajeni a eliminaci rizik s uplne stejnym konecnym vysledkem.
                      Proto ses kreten, ne proto ze tvrdis ze to bylo jinak nez ofiko verze.

                    38. Hej zrg1, ty tomu nejen věříš, ale ani nemáš koule, abys to přiznal. Při tom počtu sraček, co jsi tady vyplodil, se šance, že tomu nevěříš, limitně blíží nule. Btw. k čemu používat ignore, když na všechny stejně reaguju? Je hezký, že jsi se hrdě zařadil mezi jedno promile populace uvědomělých a zbytek označil za duševní mrzáky. Snad tě to hřeje u srdíčka dostatečně na to, aby ti to vynahradilo ten promrhanej čas psaním těhle fantasy románů.

                    39. Hej, Jacku Danielsi. Ja bych nemel nejmensi problem treba hned zitra zacit proklamovat, ze Soros je hodny altruista, ze USA nejsou diktatura posahanych dedicnych klanu Clingonu a natlakovych skupin z MIC, centralnich bank a medialnich magnatu, ze Rusko je diktatura porusujici lidska prava a to vse jen za jednoho predpokladu, ze by existovala aspon jedna validni indicie, ktera by to potvrzovala.
                      Bohuzel, zatim mam pouze same opacne indicie, jako napriklad ze USA se vmesuji do zahranicnich politik vsech statu sveta, ze pachaji barevne revoluce jak na bezicim pasu, ze orchestruji false flagy, ze manipuluji volby, jak svoje vlastni, tak v zahranici, vcetne voleb u nas, viz cervene karty Zemanovi, jednostrana kampan pro Drahose a predtim Schwarzenberga, viz medialni prostor pro TOPku, at uz je to Reflex nebo proticeska televize, ze tajne sluzby USA jsou stat ve state a je uplne jedno, koho v USA zvoli jako prezidenta a co mel v kampani, agenda je takova, ze nejpozdeji dva roky po zvoleni musi vytvorit nejakou valku, aby se MIC hybaly ksefty a ze naopak Rusko za dobu sveho trvani ani jednu zahranicni agresi nespachalo, ze tam maji pres vsecky problemy aspon jakous takous demokracii a ze Putin neni psychopaticky vrah, ale paradoxne konzervativni politik zapadniho strihu s dlouhodobou vizi a approval ratingem kolem 90%, zatimco na zapade vladnou levicove-bolsevisko-neomarxisticke loutky s zivotnosti jedno, maximalne dve volebni obdobi, vyrobene synteticky marketingovymi agenturami na zakazku Rothschilda a spol., odposlouchavane a vydirane, jako Merkelova, nebo s padelanym rodnym lidtem a komunistickou minulosti, jako Obama, anebo model Macron s prestarlou squaw, byvaly zamestnanec Goldman Sachs.
                      Jasne, kdyby se to stalo jednou, dvakrat, desetkrat, mohla by to byt nahoda. Ale od fake news v Iraku s neexistujicima ZHN uz se to stalo tisickrat, ne li desetitisickrat. Jen to Powellovo machani anthraxem v OSN, coz melo za nasledek milion mrtvych Iracanu, by dalo vaznou trhlinu primitivni Usofilii a Rusofobii. Ale mame tu jeste 16 let trvajici valce v Afghanistanu, behem ktere se zdesetinasobilo pestovani maku a v USA je rekordni zavislost na opiatech, pricemz nejvetsim dealerem je papa Bush metodou nakladni letadla s armadni technikou tam a s heroinem zpatky. Mame tu priprchleneckou vlnu v Evrope, mame tu vyjimecny stav ve Francii, mame tu no go zony ve Stockholmu, mame tu zpackany Brexit s vylhanymi false flagy ala Skripal v UK, mame tu statni bankrot v Recku kvuli dluhu u mezinarodnich instituci typu MMF, mame tu valku na Ukrajine, v Syrii, bordel v Libyi a to vsecko jsou jako statisticky nevyznamne nic nevypovidajici odchylky ? Bez do pice….

                    40. sysop: oni klidne i myslitele bejt muzou, ale zakladni pravidlo kazdyho planovani je KISS (Keep It Simple, Stupid – Udelej to co nejjednodussi, pitomce).
                      Kazdej plan a kazda jeho faze je nachylna k selhani a cim slozitejsi a komplikovanejsi plany, tim vic veci co se muze podelat a tim vetsi pravdepodobnost selhani. V extremnich pripadech je pak statisticky nemozny, aby ten plan vyšel.
                      A planovaci to samozrejne dobre vi. A i tak se spousta operaci nakonec posere.
                      Jak se rika – Sebelepsi plan neprezije kontakt s nepritelem.

                    41. Ano Sysope, uhodil jste hřebíček na hlavičku. Spousta politiků je totálně blbých a v uvolněným stavu (třeba ten chlast) to skvěle praská. Ti největší borci nemusej bejt ani vožralý. Navíc zvířata na vysokejch postech žijou mimo běžnou realitu běžných lidí a to se na způsobu lidí podepisuje. Šroubovat na každýho od našich hranic dál na západ padoušskou teorii o geniálně vymyšleným spiknutí, skládajícího se z milionu kostiček, kdy jedna chybka může znamenat game over, a všechno na potvoru kvůli diskreditaci Ruska, může jen totální dement. Většina lidí to chápe. Navíc zároveň předpokládat, že jsou toho schopní jen ti na jednu světovou stranu, to už je hodně slušnej mind fuck. Sem tam se nějakej husarskej kousek sice může povézt, ale půjde spíš o výjimky. Co se týče MH17, stalo se to nad územím země, která je defakto ve válečným stavu. Možný je všechno. Ve válce se za ideály nebojuje, tomu snad nikdo nevěří. Klidně to mohlo bejt pod heslem účel světí prostředky, a to z obou stran. Mohl to bejt taky omyl, kdy řádně neproškolená, nebo proškolená a jenom lajdácká posádka BUKu to prostě posrala… S jistotou to mi běžní smrtelníci říct nemůžeme, i když někteří zde v tom jasno mají. Dokud je to takovej folklór pro pobavení na netu, je to docela vtipný. Ale bydlet bych vedle toho fakt nechtěl.

                    42. Já ten zdejší příspěvkovej systém nemám rád. Je to nepřehledný, člověk chce něco přepsat a zamotá se do toho… Vypadly mi tam některý slova, „mi“ v první osobě množnýho čísla je taky super… Grammar nazis go to bed, nafackuju si sám.

                    43. Sysope, jeste k tomu MH 17 – separati nemeli letadla a cviceni se opravdu nedela tak, ze se zameri prvni nahodny letadlo co leti kolem a simuluje odpal s „nabitou“ ostrou raketou. Takze pokud to sundali ukrosi, tak to v zadnym pripade nemoh bejt omyl.
                      Jinak to samozrejme povazuju za mozny, lec nepravdepodobny. Cimz bych to asi uzavrel.

                    44. https://zpravy.idnes.cz/ukrajina-priznala-ze-letoun-sestrelila-fcr-/zahranicni.aspx?c=A011004_135559_zahranicni_mhk
                      Já bych ty ukrajinské cvičení nepodceňoval…
                      IMHO je ale nejblíže pravdě, že to byli separáti pod odborným dohledem nějakých turistů.
                      K té fantasmagorie o jednom a tomtéž letadlu jen tolik, kam se poděli ti čerchmanti? Z prvního letadla do mrazáku, v druhém nebyli, jen najmutí agenti a herci v rolích příbuzných?
                      Tomu fakt někdo věří!?
                      Ale lidi věří spoustě pičovin.
                      Třeba půl Polska věří, že svatého Lecha sestřelili Rusové, židi, Američani a ne že zamrdali kokoti piloti pod tlakem kokotů na palubě.
                      Odkaz je na web který je etalonem pravdy ve zdejších kruzích
                      https://www.google.cz/amp/s/cz.sputniknews.com/amp/svet/201801106575444-polsko-komise-verze-paluba-tu154-smolensk/

                    45. Re: shane
                      5.4.2018 v 13:30

                      Spekuloval jsem jen proto, ze v dane oblasti mozneho odpalu Ukrove meli cviceni zrovna s BUKy. Duvod, proc by sundali civilni ero, by se musel najit teprve, kdyby se zjistilo, ze se to tak opravdu stalo. Pokud si to matne pamatuju, tak tehdy tam letala ukrajinska stihacka, ktere se to Rusove snazili prisit. Je mozne, ze byla cvicnym cilem. Jen spekuluju.

                    46. tak na stihacce sice zamerovani cile cvicit mohli, ale cviceni se nedela s ostrou raketou ale cvicnou. Ona je ta raketa dost draha sranda a Ukacka jich moc mit nebudou. Krom toho velitelsky hlavni radar ma rozpoznavani cile a osadky jsou cviceny ho pouzivat, protoze nikdo nechce sundat vlastni stroj.
                      Jsou v podstate jen tri moznosti
                      1) umysl
                      2) nekompletni sestava bez velitelskeho radaru. Strelecky radar je schopen zamerit cil a odpalit raketu, ale nema zarizeni na identifikaci cile.
                      3) spatne vycvicena nebo nekompletni osadka schopna zamerit cil a odpalit raketu, ale neschopna ovladat slozitejsi funkce zbrane a neschopna provest identifikaci cile.

                      Body 2 a 3 odpovidaji spis separatum, pravidelna armada nenasazuje na cviceni nekompletni sestavy ani nevycvicene osadky. A to ani Ukrajinci.

                    47. Re: shane
                      5.4.2018 v 17:36

                      Mozne to samozrejme je. V te dobe Ukri celkem vydatne zasobovali svoje lidi na fronte z letadel a mohlo se predpokladat, ze by zaletli i na Donbas jen s jinym parcel servisem, takze vycvik separatu pod dohledem nejakeho ruskeho vyletnika vyloucit nelze. Ale zase… pro Rusy by urcite bylo byvalo jednodussi vzit si partu separatu do Ruska a tam udelat brainstorming v plne parade, nez tahat jeden BUK nekam do ukrajinske prdele, tam udelat jednu salvu a pak to zase tahat damoj. Ja vim, v Rusku nic neni nemozne, ale jen blbec by to takto delal.

                      Kazdopadne ano, pokud separati meli BUK, klidne ho mohli na to ero odpalit. Dovedu si celkem predstavit partu natesenych Rusaku, jak se jim jen trese prst na tlacitku, kdy uz to konecne zkusi, az poleti nejaky poradne naladovany ukroussky zasobovaci letadlo.

                      Jasot na Twitteru neberu v potaz, protoze ten sestrel par lidi videlo live a mohli jasat, aniz by sami byli strelci a nebo vedeli o co go.

                      Tak nebo tak… jak rikam: ja to vidim na chybu, ne na umysl sundat civilni letadlo a uz vubec ne na nejakej Family frost s mrtvolama. Jestli to byla chyba nekompotentni posadky, selhani vercajku nebo kyho vyra, to spekulovat nechci.

                    48. ja to na chybu vidim taky. Oni separati celkem prokazatelne ukoristili minimalne jednu nekompletni sestavu, mozna i nejakou kompletni. Nejaky lidi co to jakztakz ovladaj taky urcite nekde vyskrabli.
                      Nechci se mejlit, ale mam za to, ze ten sestrel byl v prvni fazi valky, kdy tam jeste vetsinou byli skutecni povstalci a jen par velitelskych kadru. Rusti „dovolenkari“ tam ve vetsi mire zacali proudit az potom. Dost mozna i proto, aby se podobnej pruser uz neopakoval.

                    49. Vychodni hranice Ukrajiny je spis pomyslna cara, ktera se zhmotnuje jen na silnicich v podobe celnic. Takze z a do Ruska je to tam jak v Schengenu. Vzhledem k tomu, ze Ukrajina je silne zajmova ruska oblast, tak muzeme klidne predpokladat, ze tam bylo vzdy hafo ruskych spionu a nebo vojaku vycvicenych v Rusku. Navic BUK se pouzival uz v 80. letech, takze kdejakej fotr na Donbase na nem mohl slouzit, byt v nejake starsi verzi.

                    50. Pamatuju si typicky ruskou vojenskou techniku z poloviny a konce 70.let. Doslova intuitivní ovládání a obsluha, všechno dost blbuvzdorný na to, aby tomu ani nalitej záklaďák nemoh ublížit. Kdo někdy viděl interiér třeba RDM-6, tak potvrdí, že to není zrovna jednoduchý zařízení. Pravda, je to „jenom“ komunikační kanálový pojítko, není to střelecko-leteckej radar-ten je totiž ještě mnohem jednodušší na nastavení, než ta RDM-6.
                      A jestliže se desetitunovou nástavbu s komunikačním radarem naučí plně ovládat záklaďák s učňákem /byť odborným/ za necelé 4 měsíce, jak složitý je pro opravdu inteligentního člověka z oboru zvládnout pasivní střelecký radar s minimem poskytovaných údajů? Poskytuje jen ty nejzákladnější, nutné k palbě, ale už ne k identifikaci. A údajů, nutných k zaměření a palbě je jen pár, typicky do desítky. Jistě, každé takové zařízení, kór s osazenou ostrou municí má nějaký pojistky – zase se musím optat – ty pojistky jsou jen technického rázu a je to zase jen blbuvzdorná armádní elektronika, kterou lze ošoustat a nezaplatit úplně bez rizika, že se něco stane šoustalovi.
                      Na netu jsou ke shlédnutí videa celého interiéru i vybavení odpalovacího vozidla. Intuitivní, všechno barevně označený a výrazně popsaný, jako v té řečené RDM-6, která je proti BUKu podle mě na nastavení mnohem složitější právě proto, že se jedná o mnohokanálové komunikační zařízení.
                      Byl jsem na vojně dva roky, mnoho z těchto sovětských zařízení jsem z titulu svého zařazení jednak viděl a jednak i udržoval. Pro zaškolení obsluhy té řečené RDM-6 by mi stačil bloček samolepicích poznámkových lístků a cca čtvrthodinka. Po mně může přijít člověk úplně mimo obor elektroniky a komunikační techniky, aby těch deset tun elektroniky úspěšně rozbalil, rozběhl a provozoval. Pak už bude stačit jen dostatečná zásoba kuřiva, lahváčů a benzínu do centrály. Finito. Stejně se to má i s jinou komunikační, podotýkám znovu SOVĚTSKOU technikou. Jednoduché, blbovzdorné, intuitivní.
                      Na přívody externích, metalických linek do RDM-6 můžete klidně „omylem“ s třemi promilemi v krvi připojit třeba 230VAC a vůbec nic se nestane, na vstupu modulátorů prostě budete mít jen 50Hz brum, bude to mírně přebuzený, ale nic neshoří ani nepřestane fungovat. Lidi, co tuhle techniku navrhovali a konstruovali nebyli blbci a věděli, co za lidi a v jakých podmínkách s tím bude pracovat.
                      Nikoho nepřekvapí, že z tehdejší armádní komunikační techniky vynikala suverénně nejvyšší poruchovostí tuzemská technika, byť s využitím speciálních dílů a materiálů. Třeba legendární RM-31M Třinec byla suverénně nejporuchovější KV stanice na úrovni pluku-divize, která víc nefungovala, než fungovala. A pokud už fungovala, muselo se s ní v rukavičkách a sakra odbornou obsluhou.
                      Tož tolik jenom k náročnosti sovětské armádní elektroniky. Poměrně podobně se to má i se sovětským vozidlovým parkem.
                      Nedělám si iluze, nemuseli to být vyškolení specialisté, dlouholetí žoldáci. Mohl to být inteligentnější „záklaďák“, co se v oboru orientuje a ví, na jakých principech to běží.
                      Další věci už jsou hračka.
                      Jo a myslím si, že sestřel civilního letadla byl úmysl. Byla to nešťastná náhoda, kombinovaná s nadržeností separátů, něco ukrošům sundat a dále zkombinovaná s jistou nevědomostí obsluhy, na co vlastně pálí. Takže připadá v úvahu jen ukořistěné odpalovací vozidlo, které BOHUŽEL může pálit i bez nutnosti připojit do interní datové sítě systému BUK vozidlo s přehledovým radarem. BOHUŽEL. Ale tak prostě vojenská technika bývá konstruovaná – aby šla použít v téměř jakýchkoli podmínkách.
                      Vojenský komunikační uzel jakéhokoli druhu musí být v bojových podmínkách schopný navázat spojení i poté, co Vám protivník náhodou ustřelil Váš sofistikovaný anténní systém. Jen na náhražku, které jsou v každém takovém uzlu nejméně dvě další. Princip je stejnej – udržení bojeschopnosti. Řekl bych, že tak tomu bylo i v případě toho ukořistěného/vypůjčeného/whatever BUKu. Sice neuměl „přemejšlet“, ale střílet ano a to bylo to podstatný. Možná to vidím moc odborně, nebo na druhou stranu moc laicky – ale znovu podotýkám: Přicházel jsem s tím do styku dva roky a přesvědčení, které vyplývá z předchozího textu, mi nikdo ještě nevyvrátil.

                    51. Re: Jack Daniels
                      5.4.2018 v 11:19

                      Byl jsem na jedne akci, kde byl i Zimola a se svymi nohsledy tam planoval volebni kampan. Kdyz jsem ty sracky slysel, tak jsem se nedivil stavu teto zeme. Vubec si nedelam iluze, ze substituce za jineho ouradu by mela jiny prubeh.

                    52. to JD: Já si myslím, nebo spíš jsem přesvědčen, že to letadlo sestřelili omylem rusáci. Srovnejte si třeba tohle: když si najdete počátek konfliktu v Sýrii, tak tam přeletěly v jednu chvíli nad východním středomořím dvě rakety. Rusko oznámilo, že startovaly z Izraele a Izrael to posléze potvrdil. Pochybuji, že by stejně pečlivě nesledovali válečné území hned vedle u souseda. Kdyby letadlo sestřelila Ukrajina, tak prostě vytáhnou satelitní snímky a nic dál neřeší. Tady ale jejich oficiální úřady každý týden vylezly s nějakou nesmyslnou verzí o tom, jak to letadlo sestřelila ukrajinská armáda. Proč by si potřebovali takhle hloupě vymýšlet, kdyby v tom byli nevinně?

                    53. Re: cyklista
                      5.4.2018 v 13:25

                      Monitoring urcite zajmove oblasti se dela na poptavku. Pokud Rusove nesledovali oblast s MH17, tak proste meli hovno a ne snimky. Ze pak varili z vody ‚dukazy‘, to uz je holt rusky kolorit.

                    54. re sysop: Vždyť o tom píšu. V Sýrii si to pohlídali a přitom to bylo mimo přímé bojiště. Že by si nepohlídali válčiště kousek za hranicí, kde měli spoustu vlastních vojáků? Tomu nevěřím. A pak ještě ty debilní kydy o kilometrové stíhačce nebo bitevníku, co udělá z kanonu přesně 30 mm díry, přitom při jejich vzájemných rychlostech a kadenci kanónu by súčko trefilo dopravní letadlo tak jednou za pět metrů. Kdyby to neudělali, proč přitom měli zapotřebí vymýšlet takové evidentní žvásty?

                    55. Re: cyklista
                      5.4.2018 v 19:06

                      Zvasty pisou odbornici a ‚odbornici‘. Podivej se treba na zvasty, ktere vypotili odbornici z Anglie okolo novicoku. Proste – dejcha ti na krk sef, nebo v horsim pripade vlada a ty musis vypotit picovinu na objednavku. Tak ji proste vypotis. Co na tom, ze do mesice se ukaze, ze je to totalni zvast. Uz se resi neco jineho. Podobne ‚odborna‘ prohlaseni vysla i pri atentatu na JFK a je to celkem bezny kolorit. Vsude. Lhali nackove, bolsani, vsichni.

                      Syrie je trosku neco jineho. Tam jsou Rusove oficialne, takze jsou na koni, mohou si tam dotlacit klidne jaderne zbrane a nikdo nerekne ani popel. Na Donbase byli-nebyli, jsou-nejsou, k tomu ten typicky rusky pristup mistnich – na vsechno se vysrat a nejak bylo, nejak bude. Hlavne ruzije do ruky a vajevat. Ja myslim, ze zacatek konfliktu na Donbase Rusove vubec pod kontrolou nemeli. Viz dohady Zacharcenka i se svymi lidmi, kde ze vlastne bude cara, co sever, co jih, atd. Muj osobni dojem je, ze ten zacatek tam byl spis spontanni (samozrejme s dobrou radou z Kremlu) a resilo se postupne.

                      Syrie uz byla nejakej patek rozehrana, kdyz tam Rusove naklapali.

                    56. Já bych s tou Anglií ještě počkal. Oni tam zas nemají ve zvyku lhát jak komunisti.
                      V Sýrii oficiálně? Kdo je tam oficiálně pustil? Diktátor, co se dostal k moci vojenským převratem?
                      A na Donbase to měli rusáci od začátku pod kontrolou. To je evidentní, že v Oděse a v Charkově, kde dostali hned na začátku na budku, už žádné další pokusy o převzetí moci ani násilnosti nebyly.

                    57. Re: cyklista
                      5.4.2018 v 20:12

                      Anglani u mne zatim hodne spadli,protoze tech blabolu,co vypustili za poslednich 14 dni, uz je fakt cu moc.Uz dal vubec nectu nejaky jejich prohlaseni a pockam,jestli se vubec neco vysetri.Zatim je z toho fraska a cely prvni prohlaseni Mayove vypada jako totalni placnuti do vody zenske od plotny. Chapu, ze Anglie ma v obvinovani bez dukazu tradici, ale proste ja s tim mam problem. A nejde o Rusko. Uplne stejnej problem bych mel, kdyby to hazeli treba na Kanadu. Ostatne kdyby soudruh agent vyletel do vzduchu Semtexem, tak asi bychom byli na pekaci my, ne? A nebo zase Rusko?

                      Co se Syrie tyce, neprislusi mi hodnotit, jakym zpusobem se tam kdo dostal k vlade, protoze tahle svinstva se tak nejak deji po celem svete, ze. Takovi Saudove si take delaji co chteji a jak chteji a nikomu na zapade to neva. Pokud mel zapad problem s akceptovanim Asada, mohl to hned po puci provest diplomatickou cestou, ostatne to, jak vidno na Rusku, umi, pokud chce. Jenze zapad nic takoveho neudelal a podkurovani mistni opozici je sice tradicni zpusob CIA, ale podle mne spis vic zbabely, nez jen vychcany. Takze de facto byl Asad povazovan za regulerniho zastupce Syrie. Bohuzel. Vse ostatni uz je pak jen dusledek tohoto.

                      Krome toho – nebyl prece problem, aby zapad ziskal pro svoje napadeni Syrie mandat OSN, pokud je to vsechno v lati. Zda se ale, ze ho nema. Takze Asad neasad, Rusove jsou tam rozhodne vice legalne, nez zapad. Basta fidli.

                      Na Donbase jsem nemel na mysli mistni Rusy, ale Rusy za carou, tedy jejich povetsinou pribuzenstvo v RF. RF nad pocatkem teto obcanske valky podle mne kontrolu nemelo. Ostatne probihaly ruzna pretahovani o moc predevsim mezi mistnimi oligarchy. Az teprve casem se to vytribilo a Rusaci (ti zpoza cary) to zacali vic organizovat a resit. Bylo to i poznat na vyssi uspesnosti separatu. Do te doby meli Ukri hodne navrch a to nejen diky pocetni prevaze v technice. Ted uz je to jedno, je to tam zakopany. Kazdej si tam na tom nasel svuj zlatej dul, jedinej, kdo to odsira, jsou mistni lidi, coz je v souladu s regulemi kazde valky.

                    58. Saudy nikdo nechce nasrat. Čert vem prachy nebo ropu, ale Saudi maj pod palcem nejposvátnější místa islámu a de facto fungujou něco jako muslimskej papež. Díky Mekce maj obrovskej vliv na muslimy a i když zdaleka ne každej muslim je radikál a touží zabíjet nevěřící, tak Saudům minimálně popřeje sluchu. Už takhle je Střevní Východ sud prachu a kdyby se Saudi nasrali a vyhlásili válku Západu… To by byla kurva mela.

                    59. Indianu asi vic. Ale neda se to nazvat vyvrazdovanim. Bilych osadniku v prubehu osidlovani ameriky zaslo neprirozenou a mnohdy nasilnou smrti nejspis vic nez Indianu a nikdo nemluvi o vyvrazdovani belochu. Zivot byl v ty dobe tvrdej, podminky kruty a uroven mediciny bidna. Pocty Indianu i belochu zabitych ve vzajemnych stretech budou pomerne nizky. Pruser byl kdyz bizoni chytli dobytci mor, protoze lovci a sberaci z Plani byli na bisonech zavisli a obrovska svinarna byla Stezka Slz, ale tam nebyl ucel Indiany vybit, ale odstranit konkurenci bilych farmaru. Indiani z Vychodu byli totiz zdatni zemedelci, na rozdil od kocovniku z Plani.

          2. tak vzdycky se najde nekdo se mel za bejvalyho rezimu lip jak dnes. Ale mas recht, s Libyi to Francie a Italie tezce posraly. To je regulerne na obzalobu z valecnych zlocinu. (Ted si nepamatuju jestli v tom jel i Blair).

            1. Co mi posilal kamarad fotky z maltskeho letiste, tak tam tankovaly francouzske a anglicke stihacky. Nekde ty fotky jeste mam.

              1. Britove tam valcili, to vim na beton. Ale nepamatuju se, jestli to Blair pomahal rozpoutat.
                Amici se tam dostali az ke konci v ramci spojeneckych zavazku, kdyz realne hrozilo, ze Libyjci Frantikum, Talosum a Britum nakopou prdel. Ale pamatuju, ze se Obama dost cukal, ze se mu do toho nechtelo.

                1. Obama se na zacatku vysral na volani Kaddafiho, ze ‚prece jsou spojenci‘, ale cukal se tam vlitnout taky. Mam ten dojem, ze do Lybie sli, az uz Kaddafi prdel do pisku. Pak bylo potreba vykopat zbytky cinskych podnikatelu a instalovat tu spravnou vladu.

                  On na pocatku mel jedinou motivaci Sarkozy, jednak statni a druhak soukromy dluhy. Amici jen nechteli, aby Kaddafi upevnil vlastni menu a ovladnul sever Afriky, takze podkurovali jeho opozici, na zacatku.

                  1. ty americko-lybijsky vztahy byly komplikovany. V podstate az nekdy do 2002-2003 to byli nepratele. Jak zacala Valka s terorem a slo do tuhyho tak to Kaddafi zabalil a prilez k Velkemu bilemu otci ve Washingtonu. Ale pochybuju, ze se z nich stali nejaci velci kamosi.

                    1. Vsak on to jako pratelstvi prezentoval Kaddafi, kdyz uz na nej padaly francouzsky bomby. Amik mu nemel duvod lezt do zadele, proc by to delal. Kaddafi si jel vlastni lajnu, coz je pro kazde imperium nahovno.

            2. Sarkozy a Berlusconi. Blair se zúčastnil až ve chvíli, kdy to těm Frantíkům a Talošům jaksi přestalo jít, asi druhej den, myslím.

  6. Ale článek pobavil….je vtipné a smutné zároveň vidět a vnímat tu tendenci k bolšánům….nikdy bych netipnul, že tenhle kryprtokomunismus živenej z východu bude vážně schopnej tak roztříštit povědomí lidí, rozdělit je a pomalu skládat do proruských tendencí….no, budiž…jsem fakt zvědavej, jestli se jednou zase budou jiný názory věšet na konopný lano….Vzhledem k tomu, jak tu rudá garda řádí, to vypadá, že pár smyček je už nejakej čas připraveno…

    1. A co Nemci? Porad nackove? A co Italove? Furt hen ti fasouni?

      Unavuji mne primitivni nazory, at protiamericke, nebo protiruske. Rusove maji porad bolseviky, Amici maji porad apartheid, jasne.

      Ach jo.

      1. apartheid meli v JAR. V USA meli segregaci, ale jen v par statech. Docela se za to stydej.

        1. Za to, že to neměli všude? :)

          1. :-) kdyz záděr, tak pro vsechny

        2. Apartheid znamená oddělení – bílí zvlášť, černí zvlášť…
          Segregace znamená oddělení – bílí zvlášť, černí zvlášť…
          Najdi deset rozdílů – protřepat, nemíchat…

          1. si to prostuduj. Rozdilu tam je dost. V USA nebyla segregace tak tvrda jako apartheid a i ideove jsou to dve odlisny veci

            1. Rozdíl v kvalitě tam nevidím – i když otázka míry a některé detaily jsou ne-zcela-zanedbatelné…
              Ideovou odlišnost jsem nepochopil vůbec (připouštím možnost, že z vlastní tuposti)…

      2. Krasne jste vystrikl, ale bohuzel mimo tema a jeste falesnou argumentaci…implikaci…fabulovanym dovozovanim…sve konstrukce si laskave stavte na podstaty Vasich nazoru, nikoliv na mych…ja ze nesnasim automaty na pravdu, urazene hykajici ve chvili, kdy ctou neco, s cim nesouhlasi….vite jak to je…s nazorama je to jako s dirama do prdele…kazdy ma nejaky a vsechny smrdej…takze staci Vam tato ma reakce na vas postesk?

        1. Mluvis z cesty,ale jak vidim nahore,je to zrejme vlastnost,nikoli omyl.Budiz,tak dal zij ve svem svete,kde se to jen hemzi rudymi.A vubec nepochybuj,ze maji srpy a kladiva.Ja svym potomkum take neberu jejich svet.O co pozdeji procitnou do reality,o to dele si udrzi detstvi.

          1. hen tenhlencten zaryty debilismus je neco, co me neprestane fascinovat. Jakoby nekteri jedinci dovrsenim X let ztratili jakoukoliv schopnost adaptace a kdyz se do te doby nenauci napr. umyt si ruce, kdyz se vyserou na hajzlu, tak budou holt chodit do konce zivota hrde s posranyma rukama a hajit si tu Svoji Pravdu a Sovje Presvedceni.
            Mimochodem, pred volbama jsem euroskepticky volil komary, protoze jsem opet SPRAVNE trefil soucasnou politickou situaci, kdy Babis ma posledni sanci vladnout s komunisty. Coz je potencionalne jedina vladni euroskepticka strana, kdyz se vsecky ostatni euroskepticke strany navzajem velice vtipne vyblokovaly na petiprocentnim limitu.

            1. Zrg1: Moc hezky ses dokázal popsat. Takovou sebreflexi ti chválím.

            2. To, ze jste si tu navzajem s rudou smeckou vyhonili nejaky obrazek“bez Ruska apokalypsa“ neznamena, ze to tak skutecne je…jo a zkontroluj si svuj rublovy ucet…urcite uz dorazilo par rublu od Vladimira Vladimirovice

          2. Sysope, jste mistni krmic i zviratko zaroven…ja to tak beru a chapu ten system…moc si Vas nevazim, ale ze si nechate foukat do prdele od toho rudyho bolsivickyho noka zrg1, tady ziskavate muj obdiv… nechat se drbat na koulich od takovyho kretena, bud vyzaduje neuveritelne hrosi kuzi, nebo mate Putinuv portret nad pelechem….jinak to nevidim…jen tak mimochodem, kdyz Vas ctu, mam pocit, ze ctu brňáka, nebo nejake podobne asiatske hovado…ze se nemylim?

            1. Vis, na tento server chodim celkem rad. Protoze se tu schazi celkem rozumna parta lidi a uroven vzdelanosti je zde prece jen vyssi, nez prumerna. Navic tady nikdo nelajnuje striktni pravidla predposranosti, jako treba na zbranekvalitne, nebo iDnesu, ci Novinkach.

              Ale, samozrejme, krivka pana Gausse je neuprosna a tedy i tady celkem logicky musi byt nejaky ten odpad. Nicmene, i slepe kure obcas zrno anajde a ten nejvetsi odpad muze prinest hodnotnou informaci. Jak s ni clovek nalozi, uz je kazdeho vec. Priznam se, ze vlastne nevim, jakou informaci jsi sem kdy prinesl ty, jsi zcela out of my focus. Je mi tim padem i jedno, co si o me myslis. Kdyby mi stejny nazor napsal nekdo z tech, s kym tady obcas pretrasam nejaka temata, minimalne bych se nad tim aspon zamyslel.

              Takhle ale… sorry jako.

              1. mala technicka k poznamce o slepem kureti a zrnu. Par postu vyse sess jako spravne slepe kure projevil tim, ze klidne pripoustis, ze WTC 7 spadlo nejakou „sesimickou vlnou o spravne frekvenci“, pricemz ti patrne zcela uplne unikl argument o par postu vys, kde jen tak by the way zminuju, ze BBC odvyslilala v primem prenosu reportaz o padu WTC pred pozadim, kde WTC7 zcela evidentne stala a spadla az za nekolik minut.
                Mala napoveda. „Zpravodajstvi“ BBC o padu WTC 7 bylo natoceno v predstihu pred modrym pozadim, na ktere pak dodatecne naklicovali reportaz z mista cinu, jenze ti kokoti s odpalem neco zadrbali a odpalili to pozde, zatimco ti kokoti v BBC uz live vysilali reportaz o padu. Anebo to zadrbali borci z BBC a odvysilali reportaz moc brzo. Rozhodne mi nic neni znamo nic o „seismicke vlne“, ktera by zpusobila posun v casoprostoru. Ale vis jak. Treba se fakt pletu a vsichni kokoti , co mi nadavaji do rudych svini maji jasnou pravdu. Ja to nevylucuji. Jenom pokorne konstatuju, ze pravdepodobnost tehle eventuality je limitne rovna nule.

                1. No a já se zas nikdy nedozvím jak je to s tou rychlostí letadla narážejíc do WTC.

                2. Mozna jsem unavenej, nebo blbej, nejak mi to nedochazi. Kazdopadne jsem tu reportaz nevidel. Reporter oznamuje, ze se neco stalo a na pozadi je strih obrazu, ktery je natocen jeste pred udalosti? No a? V okamziku, kdy horelo prvni dvojce, tak tam bylo kamer jak nasrano. Fura natocenyho matrijalu. Pak spatne sedmicka, vezme se zaber na ni jeste kdyz stoji a da se pred to vymaskovanej blekota, kterej to uvadi do eteru. A proc ne? Lidi prece chteji senzace, tady to muzou hltat online, mozna jim to i spadne behem reportaze.

                  1. …spadne sedmicka… zasrany RS.

                  2. ja jsem tu reportaz videl a desitky milionu dalsich lidi ji videlo taky, protoze tou dobou uz byly dole obe budovy, kam to udajne naborili rucnikari v boeingu, takze sledovanost jako krava.
                    Navic to je porad na youtube.

                    https://www.youtube.com/watch?v=5eUD93vVcQk

                    1. Hele Sysope, ty fakt nejsi ve sve kuzi. Ano, hasici rikali, ze WTC7 asi spadne, protoze ma narusenou statiku. Nic proti tomu. Pak BBC odvysila reportaz v primem prenosu priumo z NY, ze WTC7 prave spadla, ale WTC7 nejenze stoji na pozadi te reportaze, ale stoji i v realu a to celych 27 minut.
                      Nasledne se zriti presne jako obe predchozi budovy, naraz, rychlosti volneho padu , primo do svych zakladu. Jestli vis neco o odaplu budov a to by jsi kurva mohl vedet, tak asi vis, ze odpalit barak aby spadl rychlosti volneho padu presne do svych zakladu umi dve, mozna tri demolicni firmy na celem svete a ze takovemu odpalu predchazi nekolik tydnu peclivych priprav. Jeste porad si stojis za svou teorii o „sesismicke vlne“ ? Pokud ano, tak asi starnes, sorry.

                    2. Jo saratogo, mam te na ignore, jako veskere provarene debily . P.S> kdyby jsi chtel znat definici internetoveho trolla, tak to jsou lidi, kteri : „maji takovy muj rozmar, ze si vzdycky trochu rejpnou do mistniho (rudeho bloku)“.
                      Aneb sami maji hovno co rict, ale miluji osobni utoky a vyvolavani sporu. Takovych kokotu najdes na internetovych diskuzich dvanact do tuctu, nic originalniho.

                    3. Re: zrg1
                      6.4.2018 v 16:07

                      V te reportazi je videt, jak obraz s tou buchtou stoji, nez ho zpravodaj pusti. Cili neni to zive, zive je jen on a ta reportaz z venku bezi ze zaznamu. Ostatne on s ni nekeca (pokud jsem neco neprehledl), jen ji dava prostor pro reportaz. Tim padem na tom neshledavam nic divneho.

                      Je fura strelmistru, kteri umi barak slozit temer implozi. Je to kumst, ale je jich dost. Mrkni se, jak se skladaji budovy, pokud je hypocentrum zemetreseni blizko.

              2. Ted vazne…kdybych zkopiroval vas prispevek a postnul ho vam, tak mi ten text bude hovorit z duse…ani ja vas neznam a stopu jste zanechal jen tim, ze si pamatuju vas nick a to jen pro to, ze mate nutkani vyjadrit se uplne ke vsemu…jinak nic…jo a mam vas zarazenyho mezi Stalinovyma dervišema…tot vazne vse…
                Priznavam, trochu jsem vas popichnul a to zcela ucelove…ty duvody byly dva…prvni proto, ze jsem chtel vedet, zda-li ten plesnivy chomacek rektalnich chloupku ZRG1 ma moji malickost stale v ignoru. Druhy duvod je takovy muj rozmar…ja si vzdycky trochu rejpnu do mistniho rudeho bloku proto, abyste mi nesplaskli…tak si vas takhle dofukuju…tot vse…jestli vas zajima proc, odpovim vam, ale jen tak do vzduchu to psat nebudu…

                1. Je mi to fuk,stejne,jako ty i s tema prndama.Diky.

  7. Je sranda jak někteří idioti jsou schopní žvatlat o tom co natvrdo přiznal gen. Wesley Clark už před x lety. Ale lidi jsou různí, vsadim se že kdyby papež vylezl na svatopeterský náměstí a doložil „jak jsme si z vás dvacet století dělali prdel“ tak mu to nemálo lidí odkejve a doma si dá třikrát otčenáše.

    1. heh. Ai by se jim zborily jejich predstavy o svete jako domecek z pisku. At si zvatlaji, vsak ona je realita drive nebo pozdeji probudi ze sna. Spise drive, rekl bych.

  8. Ty nekonečné diskuze o demolici WTC jsou už docela otravné. Ale to je způsobeno sektou věřících, kteří slepě veří oficiálním lžím, které jsou v rozporu s fyzikálními zákony, s chemickými pravidly, řadou dalších exaktních věd, s ověřitelnými fakty a nakonec v rozporu i s elementární logikou.

    Na to opravdu nepotřebuju být demoliční specialista světové třídy, aby mi připadalo podivné, že když do baráků s ocelovou konstrukcí a azbestovým nástřikem vrazí letadlo se skoro prázdnými nádržemi, v dírách po nárazu se pohybují lidé a pak to celé spadne rychlostí volného pádu přesně na plochu půdorysu a ještě ve vzduchu se to celé rozpadá na prach. Viz video, kde se vrchní část při pádu naklání a ještě ve vzduchu se rozpadne na prach.

    Takhle úhledná demolice nebývá běžná ani u odstřelu pětipatrových cihlových staveb. Už jen ty cihlové tovární komíny jim padají všude možně jen ne kam mají.

    1. jen jedna poznamka – Azbest sice nehori, ale pred zarem chrani jen do urcity miry. Kdyz te zasiju do asbestovyho pytle a soupnu do kotle lokomotivy, tak za par hodin sice vytahnu neporusenej pytel, ale ty vevnitr budes na uhel.
      Protipozarni natery a nastriky se delaj predevsim proto, aby ta barva nezacala horet a nevznikaly toxicky zplodiny ktery maj na svedomi velkou cast mrtvejch a komplikujou hasicum zivot. A pak taky na zpomaleni horeni. To aby meli hasici jeste co hasit az konecne dorazej.

      1. Nátěry se už dlouho nedělají, protože degradace. Dělají se nástřiky a zejména obklady, typicky materiálem na bázi minerální vlny – viz třeba zde: http://www.seidl.cz/cz/ordexal/ . Smyslem, je zvýšit požární odolnost konstrukce. Např. mám konstrukci s odolností REI 45 a předepsáno jest 60 minut, tak to oplácám stanoveným způsobem Ordexalem a rázem z toho mám REI 60.
        Úprava povrchu je předepsána jinde. Hodnotí se různé indexy šíření plamene po povrchu, indexy (laicky řečeno) kouřivosti, toxicity zplodin, odkapu a odpadu hořících částí a pod. dle druhu prostor (něco jiného smíte mít v jednopatrové administrativě, něco jiného v koncertním sále nebo výškové budově.
        K nekonečným debatám o konspiračních teoriích k WTC mohu jen za sebe říci, že možné je všechno, ale dle mého velmi laického pohledu, jsou tyto teorie snůškou hovadin a není sebemenší důvod, proč by takový barák nemohl spadnout po zásahu palivoenergetickou bombou ve formě dopravního letadla, následkem degradace nosných konstrukcí mechanickým a tepelným působením.

      2. protipožární nátěry a nástřiky se dělají především proto, aby se zpomalilo vyhřátí materiálu nosné konstrukce a z tím související ztráta materiálových charakteristik. výsledkem není to, že by snad konstrukce nakonec nespadla a neshořela, ale aby poskytla dostatek času na bezpečnou evakuaci, než spadne. přičemž onen návrhový požár je něco jako návrhový náraz do svodidla nebo stoletá voda – v praxi to zpravidla nastane úplně jinak.
        kdo umí gůglovat, tak si může kromě blbě přeložených naivních konspiračních bláblolů najít i poměrně seriozní rozbory. jestliže o ně stojí, samozřejmě.

  9. americký jehovista Shane:
    Azbestové nástřiky se dělaly vždy pro ochranu ocelových nosníků, protože ocel při požáru měkne (předpokládám odolnost 20-30 minut). Ale rozhodně ne při „požáru“ WTC kdy většina kerosinu shořela hned při nárazu a pak to vevnitř jen tak čoudilo.

    A že si tam teroristy unesené letadla hodinu poletovaly sem-tam aniž by to kohokoliv z té hromady bezpečnostních agentur, řízení leteckého provozu, armády apod. jakkoliv vzrušovalo, to je už úplný výsměch lidem. Oni prostě mají lidi za debily. A jak tak koukám, tak bohužel oprávněně.

    V tomhle ohledu znám 2 vysokoškoláky středního věku, kteří v prezidentských volbách volili Topolánka, který před pár lety odcházel s velkou ostudou (párty s nezletilými prostitutkami u Berlusconiho) s obrovskými průsery ve státní správě a miliardovými sekyrami v řadě resortů. Prostě po městě vyseli plakáty, že je topolánek jednička a silný prezident s gulama. Že pak někdo takový uvěří absurdním pohádkám o teroristech, je zcela samozřejmé.

    1. americky jehovista? Teds me zaskocil, vubec nevim, co si pod tim predstavit. Ale doufam, ze to mela bejt urazka. Docela by mi vadilo, kdyby me neco jako ty chvalilo.
      Takze priste zustan u klasickejch nadavek. Dik.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017