Prej liberální demokracie, to je směšný. Smradlavá pokaděná maštal, zločinecká kolonie. Zločinci tady vládnou a terorizují a zabíjejí ovčany. Tady může, možná, pomoci jen opětovná kompletní změna politickýho režimu.
Sysop
Hm, no,… a kterym smerem? Ja jen, ze ti minuli totaliste se aspon bali Kremlu a tak nedelali takovej bordel moc okate. Ti novi se nebojej niceho a nikoho.
Minulej system stal za hovno predevsim diky ideologii. Jenze ten soucasnej ma ideologii celkem cajk, zato organy stojej za hovno.
Sysop: ale blbost, ti minulí se „báli Kremlu“ asi jako se Babiš nebo Fiala „bojí brusele“. Dokud dělají, co mají, není se čeho bát ani v jednom případě. A když dělat nebudou, pofrčí od válu. A ideologie teda nevím, mě přijde, že je pořád stejná, tedy „jak to udělat tak, aby na nás pár nahoře makali všichni ti kreténi dole a pokud možno nám do toho nelezli“. Jestli se k tomu používá rudá, zelená, duhová nebo náboženská ideologie je přece vedlejší. A když se na to všechno podíváš, tak je to v podstatě pořád to stejné – cílí to na stejné lidi, stejnými prostředky, jen to má jiné kulisy.
Současně „orgány“ jsou taky stále stejné, protože jsou to pořád jen lidi. Možná se trochu přelévají mezi jednotlivými oddíly státní moci dle toho, která má v daném režimu zrovna navrch nebo která je k projevení přirozených talentů vhodná. Práskači, svině, psychopati, sociopati – ti byli, jsou a budou. Vždyť kde je to líp vidět, než zrovna u soudní moci – právničinu dělají pořád ti stejní lidé a ti, co touží po moci nad jinými jdou do státní části a tam soudí pro stát. Dokonce se ani nic nemění v principu, protože se zase zavírá za názory, takže takovej Fremr si nemusel vůbec všimnou, že se změnila doba – jen ty blbé kecy, za které zavřel Ereta, jsou dnes jiné. Ale pořád jsou to blbé kecy, ohrožující Fremrův režim a tak je potřeba s nimi po soudružsku zatočit. A jeho kolegové jsou ta stejná parta, takže ve své soc bublině žádný názorový disent nemá. Nejspíš je upřímně překvapen a možná i nasrán, že zrovna on se nedostal tam, kde ostatní v pohodě sedí a nikdo žádné blbé kecy neměl.
Hupert
Souhlas. Je jen otázka, není-li většina občanů příliš důvěřivá a velkorysá, když se v zájmu rádoby klidného žití nesnaží o to mít větší vliv a podíl na moci. Jako příklad stačí zákon o všeobecném referendu. V demokracii snad může volit strany, co ho odmítají, jen hňup anebo mafián.
Sysop
No dobre, ale takto globalne bych mohl glajchsaltovat uplne kazdej system, pres feudalismus az k prvobytne pospolne spolecnosti. Vzdycky ti chytrejsi, nebo vychcanejsi, nebo drzejsi, nebo bohatsi,… se proste snazej, aby na ne drel nekdo jinej.
Ja mam spis na mysli to, ze v minule totalite jsi se zadneho prava nedovolal. Dneska se domuzes aspon neceho. Obcas. vyjimecne. Minula totalita nutila lidi do pruvodu, pokud jsi se z toho nejak vykroutil, mel jsi automaticky cejch. Vtloukani ideologie do lidi od jiskricek, pres pyjonyra az po svazaka. Konkurence vymycena pro nepripustnost.
Ja vim, dneska typy Jourove pracuji na aplikaci techto starych ‚dobrych‘ metod v modernim kabate v ramci EU. Ano, hur asi bude. Ale soucasny stav ideologie (09/23) je jeste o neco lepsi, nez nekde pred ctyriceti lety.
Sysop: Jenze ten soucasnej system ma ideologii celkem cajk…
Ani bych neřekl. Viz Green Deal apod.
Sysop
Ten nam byl narizen, zelena klika v Cesku skoro nestala za rec. Za minule totality bylo komancu jak namrdano a marxem se ohanel kdejakej curak.
Ten minulej system mel par kladu v socialni oblasti, ale spis to povazuju za vedlejsi efekt, nez cil. Jinak stal lautr za hovno stran ideologie. Od pocatku. Kdezto soucasnej system na svym pocatku v devadesatkach, byl celkem fajn. Dneska uz se zase dostavame do tech padesat let starych koleji, to nepopiram.
Forge
MK:
Úplně tě vidím v tý vrátnici…
Buď rád, že tam máte internet.Jinak by jsi luštil křížovky anebo pomocí služebního telefonu otravoval známý.
Nebudu kritizovat výlevy Chalengera typu marxistický levičák, bez širšího kontextu jsou to hejty jak od malého dítěte.
Fremr na US by mohl být problém, protože mají moc „nad zákonem“ a jeho kariéristický profil je stejný jako u Pávka, tj. udělá co se od něj očekává aniž má nějaký vnitřní morální kompas. Když to řeknu lidově, ješitný dědek, který už by neměl brzdy, podobně jako Zeman.
Dobrá otázka není kdo a proč Fremra vyštípal, ale proč tam prošli jiní, kteří mají alespoň pohledem zvenčí podobné c.v. a proč podobně vypadají senáty NS a nikoho to nevzrušuje.
Challenger
Čili soudružka Rakušanová z českého rozhlasu není neomarxistka hlásající a propagující manželství pro všechny? Wagnerová nebyla senátorkou za zelené hlásající extrémně levicovou ideologii? Šabatová není extrémně levicová neomarxistka? Fremr nebyl komunistický soudce, který manipuloval řízení prostřednictvím donucených přiznání, které konkrétně Alexander Eret činil ve vazbě, kde k tomu byl donucen mučením, které tam prováděl cikán jménem Karel Hanzlíček? Cikán Rakaš nesvědčil proti svým spoluvězňům a nepustili ho za to z kriminálu?
Vám se nelíbí pravdivá označení neomarxistických ksindlů?
Mimochodem vaše druhé tvrzení svědčí o tom, že si snad myslíte, že v rukou jiných grázlů nebude „moc nad zákonem“ zneužita? Vy jste vážně komik… Justice jako celek je kabala nadutých psychopatických komoušů, mezi které se nekomouš nedostane a pokud ano, tak si ho soudruzi převychovají. Jsou tam celé rodiny komunistických gaunerů.
Viz příkladmo kárné řízení se zdejším autorem soudcem Zbránkem. Ten soudí jen obchodní věci a tam je řekl bych, racionálno přítomno o trochu víc než v trestních nebo správních úsecích.
Největší špína a erupce hlouposti panuje ovšem na úsecích opatrovnických. Jediné štěstí je, že ta verbež vydává pouze typově stejné rozsudky, protože na to, že lenost je silnější justiční pud než to jejich sprosťáctví, se lze jedině spolehnout.
moravan
Krásně jste si naběhl na vidle. „puf“ to napsal naprosto přesně. Jste domotaný, jak malé děcko.
Co má Wagnerová nebo Šabatová společného se Stalinem ?
„Extrémní levice“ ? V ČR ? V roce 2023 ?
Možná by z Vás měl radost McCarthy, ale tady děláte alternativě medvědí službu.
Kdyby jste použil název „trockismus“, tak budiž, ale takhle…
Zmatek, ostuda…
puf
klasifikace extrémního levičáka/neomarxisty podle manželství pro všechny je .. zástupná. Extrémní v politice znamená bez respektu k zákonům a způsobu jejich tvorby (demokratické volby a hlasování). Do této vaší škatulky spadlo více jmen a kulantně řečeno bych volil slova opatrněji.
moc nad zákonem může a bude zneužita, je to nevyhnutelné. Ale jde o to, jestli to bude splňovat „zdání spravedlnost“, nebo to bude zjevně účelové. U jmen jako Fremr, Pávek, Bureš, don Pablo a mnoho dalších .. lze očekávat spíše to druhé. Je to názor, resp. odhad budoucího, nikoliv proof.
To že justice je prolezlá bývalými kádry a Pávek nám vybral opět KSČ za předsedu US je .. bez diskuze a špatně. Platí moje poznámka o morálním kompasu.
IS250-3GR-FSE
Ja vubec nechapu o co tady bezi mozna by bylo vhodne nam mladym pripomenut trochu moderni histories.
Dekuji predem. Mmchodem hledat ve spinach stb uz na seznamu nejde ne?
STASI taky měla ráda pejsky, jako vy. Fízlové taky psíky milují, obzvlášť když rekognice je vždy udělaná tak, že páníček ví, kam má pejsek zalehnout. Myslím, že psí zázraky už byly vyvráceny vědeckým pokusem na středočeské univerzitě. Zjistilo se, že když psovod neví, kde je ta správná konzerva, je v případě výběru za 4 konzerv pravděpodobnost toho, že psíček správně vybere, asi 30%, což je téměř na hranici náhody. No možná použili hloupější čoklíky.
Něco jiného ovšem je, když jeho páníček ví, kam má pejsek zalehnout. Tak lehce zatahá za vodítko a pak je ta pravděpodobnost skoro 100%.
Cirkusoví medvědi dokonce uměli jezdit na bicyklu.
Lojza
Jiste, takhle to presne funguje :-D :-D
Tvl..jako jasne, nekdy nekdo neco zmanipuluje, ale ze by to nefungovalo vubec? ehm….to fakt ne, no
deacon
Vono to ovsem bylo vyvracene, ze ta metoda je vetsinou nevedecka a na urovni nahody. Byt psovod nemusi tahat za voditko(pokud nema tupeho psa), tak proste ten rozdil mezi psovod vi/nevi byl markantni. A to z toho prave znemoznuje udelat dukaz.
Lojza
Takhle – ja se rozhodne nebudu hadat o tom, ze takova vec by mela byt spise pomocna v ramci nejakeho retezce dukazu pri vysetrovani, muze to kriminalistu navest na spravnou cestu a podobne, ale rozhodne neberu, ze by to melo byt pouzite jako nejaky silny dukaz u soudu – spis bych rekl, ze by to u soudu nemelo byt pouzite vubec.
Druha vec je presvedceni autora clanku, ze se tu vyrabeji dukazy jak na bezicim pasu (ano, jiste se obcas nejaky takovy vyrobi, byl jsem na vzabe ve svem zivote asi 3-4 mesice a zazil jsem jeden pripad, kdy byly dukazy pravdepodobne proti nekomu policajtama vyrobene). Z toho co jsem zazil, tak nejake ovlivnovani „dame mu na celu nekoho, kdo to z nej vymlati“ je nekde na urovni sledovani spatneho filmu. To same neco jako ze psovodi by snad systematicky vyrabeli dukazy jak na bezicim pasu.
Btw, je docela zvlastni, jak na jednu stranu se rekne, ze pes v podstate nedokaze nic rozlisit a „vycuchat“, a na druhou stranu psi relane skutecne dokazou „vycuchat“ lidi v zavalenych barakach, ted tu byl zminovanej pripad, kdy pes nasel nejakou mrtvolu, co byla ve vode. Takze pravda bude nekde na te urovni, ze kdyz ten pes bude dobrej, tak to rozlisit jiste dokaze, s nejakou pomerne velkou pravdepodobnosti.
Jak jsem rekl, rozhodne bych tohle pouzival jako nejaky informativni akt a nepripoustel bych to jako dukaz u soudu (laicky receno, mozna to tak nejde a placam blbost, nevim…laicky by mi to tak prislo spravne)
Ada
Důkazy na běžícím pásu jistě nevznikají, spíš vznikají tam, kde je zájem osoby nebo systému. V tom vizovickém případu šlo o to, že odsouzený píchal fízlovi ségru nebo co a současně bylo potřeba vyřešit nějaký další případ. Jakmile se řetězec důkazů skládá z pachové rekognice a svědectví spoluvězně z vazby, pak dám ruku do ohně za to, že v tom případu něco hodně smrdí a v base je někdo jiný nebo za něco jiného.
jizlivec
Lojza: ano, je více metod, které nejsou vhodné (a neměly by být připuštěné) jako skutečný důkaz, ale můžou velmi dobře nasměrovat postup vyšetřování…
Vedle pachových stop třeba „lžidetektor“ nebo i sběr drbů a pomluv z třetí ruky…
jistě, nasměrovat, ovšem pokud tydle hory sraček sou to jediný, vo co oud vopírá rozsudek k několika letům v base, tak jako fak???
Lukas B.
psi nejsou žádné hrátky s virgulí. dohledáváním postřelené zvěře počínaje. to je věc která funguje – a jak aplikace „myslivecké“ (či policejní) a záchranářské (lavinový pes je výrazně rychlejší než pieps)
je samozřejmě zajímavé to dočichání mrtvoly a lokalizace pro smysluplné potápění z hladiny do hloubky několika desítek metrů. laik se domnívá, že je to tím, že se jedná o téměř absolutně stojaté vody (špičkové hejbání hladinou prý dělá v relativně hlubokých a úzkých přehradních nádržích proud jen v horních vrstvách vody) a relativně mladou mrtvolu, kde probíhají nějaké hnilobné procesy a nějaké ty bublinky jdou svisle nahoru a rozptýlí se dejmetomu do kruhu o poloměru 10 metrů (?), a jak jsem se tuhle dočetl, psímu čichu stačí vyšší desítky nebo nižší stovky molekul.
Lukas B.
a nezbývá než povzdechnout – kéž bychom měli moře. protože v moři je tělo nedohledatelné (stačí „po námořnicku“ zašít do plachty a přidat kýbl uhlí)
Forge
Lukas B.:
Tak, anebo po „mafiánsku“ navlíknout do betonových fuseklí.
Ada
Kdepak. To zakonzervuje důkazy na dně. Žiletkový drát a vhodný proud v tropickém moři. Nafouknutí vede k naporcování a drát dává prostor mořské fauně. A zbytek rychle zrezne.
Sysop
Ceska klasika jsou hladovy prasata. A nepotrebujeme more.
Lukas B.
ne každý u nás má prasata. ale každý u moře má moře.
Panek
Vono by taky bylo zajímavé zjistit si, kdo a proč se do toho pokusu pustil. Vyty typu: „Nezdravili nás. Při seznamování zíval…“ To taky úplně nesvědčí o čistě vědeckém motivu a nezávislém zkoumání.
Forge
Panek:
Kdysi jsem viděl nějaký test „inteligence“ psů.
Vidím jen to finále:Na psa hodili hadr a měřili, za jak dlouho se ho zbaví.Měli stopky.Vítěz,(ve všech disciplínách),byla border colie, tam to nestihli ani změřit, a ten poslední byl buldoček.On tam stál a stál…Tak šli všichni domu a on tam pořád stál a nasraně funěl.
Panek
Každý pes je na něco jiného. Nejlepší čich má asi svatohubertský.
Forge
Každý pes má čich takový, že přesahuje naše představy.Pak teprve nastupují naše člověčí praktické požadavky.
Hupert
Kam se sere pes na prase.
Sysop
Prase ma nepomerne vetsi hlavu, delsi nos, ergo delsi nosni dutinu s cichovymi bunkami.
Childeater
Forge 12:02
Skoro bych řekl, že je to test temperamentu a ne inteligence. Celkem zajímavý byly ty testy na inteligenci zlatých rybiček…
Forge
Proto jsem to dal do „“.Ale byla to prdel.
Lukas B.
psí „inteligence“ je více druhů. dle lidského intuitivního vnímání smyslu slova inteligence vychází nejlépe lovečtí psi šlechtění na samostatné rozhodování (teriéři, jezevčíci) – ti jsou ovšem nevhodní jako služební a pracovní psi, protože mají velmi často vlastní názor. na druhém místě jsou psi pastevečtí (kolie), a dávno potom teprve přicházejí na řadu absolutně poslušní „otroci“ a tahouni. společenská plemena jsou na celé škále od hyperinteligentních sviní (pudl) po úplné blbečky (buldoček).
Lukas B.
ostatně, to je nikdy nekončící diskuse, jestli zvířecí inteligence znamená poslušnost (služební plemena psů, tažný kůň) nebo naopak svéhlavost (teriér, nebo dokonce kočka), nebo myslet si svoje a nejít do přímého střetu a nepředřít se (osel)
Forge
Lukas B.:
Fenu jezevčíka jsme měli dvacet let a říkali jsme jí Kočko!Neuvěřitelně tvrdohlavej pes.Ale chytrej a vděčnej a náhubek ani vodítko netřeba, pokud ho vezmeš jako partnera.
Jinde jsem viděl, že po nasazení náhubku se jezevec zabrzdil a nešel dál.Raději by se nechal usmýkat, než aby povolil.
Lukas B.
jasně, ten salám na nožičkách je šlechtěnej na to, aby vlezl za liškou či jezevcem do nory a tam si poradil úplně samostatně bez pokynů člověka. na klasickou služební práci je nepoužitelnej a jako společník je to spíš pro kočkaře než pro pejskaře. nikdy neposlechne když se mu nechce.
Forge
Lukas B.:
Ale na rozdíl od kočky nikdy neodchází na noc z domu a pořád hlídá…
hellfire
Forge:
Moje zkušenost je taková, že kočky jsou tvrdohlavé, nevěrné, zlomyslné a často i líné bestie, které velmi obratně těží ze své roztomilosti, hrají to na všechny strany, lísají se, když něco chtějí a ochotně kousnou do ruky, která je chce hladit nebo dokonce krmit. Často jsou dobré jenom na okrasu a leckdy vyloženě škodí. Ale stejně je mám rád.
Forge
hellfire:
Jo, tak to je.Ale když mají náladu, je to zážitek.
PS: pokud by někdo nevěděl o čem se bavíme, tak o kočkách čtyřnohých domácích.Ty se dokonce odposlechem naučily mňoukat, napodobujíc člověčí nemluvně.Divoký to totiž neuměj.
hellfire
Forge:
Dívčí pláč je mocný manipulativní nástroj k získání sympatií a pozornosti, kterému podlehne leckterý tvrďák. Napodobování nemluvněte je evidentně podobná strategie, akorát bych řekl, že ještě o level výš.
willy50
hellfire:
To záleží. Naše kočky mi nikdy ani v nejmenším neublížily.
A to je často „mučím“ – vytahování klíšťat, očista očí, atd, ani při „kočkování“ se nikdy nezakousnou doopravdy.
Možná je to proto, že jsou to kočky. Kocouři, které jsme meli dříve, občas zranili.
hellfire
Nevím, zda je za tím nějaká genderová animozita, ale od koček vidím nejvíce pokousané paní majitelky:-D.
Sysop
V Nemecku jsou kocky naprosto brutalne rozsireny jako domaci mazlicci. Nechapu, proc jeste maji Nemci orlici, meli by tam davno mit nejakou micku. Skoro se mi i zda, ze je to jejich nejaka skryta forma masochismu, realizovat se v chovu kocek.
shane
Jsou míň náročný než psi. Nemusíš je venčit a vychovávat. A neštěkaj. A moc nehrozí, že nevychovanýmu harantovi ukousnou ksicht. A když je vykastruješ, tak se ani netoulaj.
Ideální zvíře pro zaměstnanýho individualistu, co věčně nemá čas.
willy50
Dle mých mnohaletých zkušeností jsou jezevčíci největší psí hajzli. Zákeřní a přitom zbabělí!!
hellfire
Já vídám od jezevčíků hodně pokousaných dětí, často v obličeji.
Latimerie podivna
Jezevčík musí být tvrďák, chce se po něm, aby vlezl do nory, kde neví co je a případně se porval s liškou nebo někdy i s jezevcem. Je to takový psí ekvivalent tunelových krys z války ve Vietnamu.
Forge
A k tomu ještě musí bejt mazlíček.Protože je malinkatej.Těžkej úděl má.
Ale prej už Egypťani ve starověku si je hýčkali.A ti byli zaměřený na kočky.Tahle rasa má prostě něco do sebe.Kočkopes?
ygorek
Forge 8.9.2023 v 11:36
Pes má inteligenci tříletého dítěte, minimálně.
To, že jako druh je tam kde je, závisí na empatii.
Z praxe: přijíždím domů nepravidelně a pes pozná, že jsem na půl kilometru vzdálené křižovatce. Jak to dokáže, netuším. Na aktuálním městě nezáleží.
Forge
deacon:
Citlivost psího čenichu je daná.Tam žádná náhoda neexistuje.Spíš to bude chyba uživatele.(kontamice).
A pokud se praktikuje identifikace pachových stop tak, že psovod ví předem, která konzerva je ta pravá, (tomu nevěřím), tak takový padůkaz snad nemůže nikdo brát vážně.
Problém není v kvalitě čichu či neomylnosti psa, ale spíš v komunikaci. Nedá se nijak ověřit, že pes ví, co se po něm chce případně to jak si interpretujeme to, že pes někde na něco štěká.
Panek
A nedej bože, když je psovod vážená liberální bezdětná ŽENSKÁ po rozvodu, že?
Psovod za voditko tahat nemusi. Clovek by u tebe cekal, ze budes vedet, proc u psu funguje funkce, kdy jdou vedle psovoda u nohy bezchybne.
LD
Takových slouhů každého režimu, kteří budou spolehlivě „jen dělat svoji práci“ jsou plné instituce, ten medializovaný kripl není žádnou výjimkou.
Hupert
Jakou cajk ideologii máš na mysli? ZelenouklimagenderLGBTQblablabla…? Předpokládám, že ne a chceš jen sdělit, že na rozdíl od komunistů upřednostňuješ posvátnost soukromého vlastnictví. To není špatné. Do chvíle, než neomezení jeho velikosti přinese i neomezenou moc. Je-li navíc umně skrytá, máš větší problém než za bolševika, protože už na vrchol mocenské struktury ani nedohlídneš a ztratíš i šanci se do ní dostat a cokoli ovlivnit. To je hlavní problém pro lidi a cíl těch, co drží moc. Vyřadit lidi z podílu na moci ve společnosti, aby jen sloužili a nezměnili dosažený stav. Odpověz si sám, je-li v některém z těch dvou systémů větší reálná šance posunout věci k obecnému prospěchu ve smyslu nastavení a udržení rovných a spravedlivých pravidel pro všechny s dostatečnou mírou individuální svobody.
omlouvám se, asi nedávám dostatečně pozor, ale nikde jsem z otevřených zdrojů nezachytil žádnou informaci o etnicitě spoluvězňů pana Ereta. byl by autor tak laskav a tuto informaci nějak odzdrojoval?
jinak bych autorovi doporučil:
1. vyvarovat se koprolálie. nechtěl bych se dopouštět oné trapnosti a a učit orla létat, ale dá se to trochu řešit, dokonce i medikací.
2. nechodit s křížkem po funuse (ovšem netuším, zda je to vina autora nebo redakce) a neopakovat to, co jiní řekli lépe, přehledněji a srozumitelněji (zase ta koprolálie).
fatdwi
Lukas B.: myslím, že autor nemá problém s koprolálií, ale se sebou a svými emoce, které stále nedokázal zvládnout, ono žít s pocitem viny není jednoduché. Tolik nenávisti, to musí být utrpení žít sám se sebou. Tak aspoň nadává jak starej dědek.
Mě na tom přijde srandovní, že když hřímá na aroganci soudců, tak paradoxně nejspíš pana doktora dohnala karma. Když arogantní pán v bílém plášti nadává na aroganci pánů v talárech, moc vážně to brát nelze.
Tím neříkám, že s ním nesouhlasím – v mnohém má pravdu – ale svým projevem své věci dělá akorát medvědí službu.
Forge
fatdwi:
Já jen doufám, že tím netrpí jeho doktorská praxe.
Dachsmeister
@fadtwi
1*
RK
To nedáváte dostatečný pozor. Takže můžete definovat otevřené zdroje??? A uvést je konkrétně? Logicky opakem jsou uzavřené zdroje. Které to jsou?? Můžete opět uvést?
A to, že státní moc a také osoby, kterým byla státní moc „svěřena“,jednají nezákonně a berou za to tučné prebendy (vidíte jak jsem vzdělaný, také znám některá ne zcela běžně používaná slova :-) ), to vám kdykoliv dokáži.
Takže koukněte na DFEN-S tuším šestero a tím se řiďte.
Prej liberální demokracie, to je směšný. Smradlavá pokaděná maštal, zločinecká kolonie. Zločinci tady vládnou a terorizují a zabíjejí ovčany. Tady může, možná, pomoci jen opětovná kompletní změna politickýho režimu.
Hm, no,… a kterym smerem? Ja jen, ze ti minuli totaliste se aspon bali Kremlu a tak nedelali takovej bordel moc okate. Ti novi se nebojej niceho a nikoho.
Minulej system stal za hovno predevsim diky ideologii. Jenze ten soucasnej ma ideologii celkem cajk, zato organy stojej za hovno.
Moje reakce zde https://dfens-cz.com/kremr-a-jeho-kamos-cigos/?show=comments#comment-373441.
Sysop: ale blbost, ti minulí se „báli Kremlu“ asi jako se Babiš nebo Fiala „bojí brusele“. Dokud dělají, co mají, není se čeho bát ani v jednom případě. A když dělat nebudou, pofrčí od válu. A ideologie teda nevím, mě přijde, že je pořád stejná, tedy „jak to udělat tak, aby na nás pár nahoře makali všichni ti kreténi dole a pokud možno nám do toho nelezli“. Jestli se k tomu používá rudá, zelená, duhová nebo náboženská ideologie je přece vedlejší. A když se na to všechno podíváš, tak je to v podstatě pořád to stejné – cílí to na stejné lidi, stejnými prostředky, jen to má jiné kulisy.
Současně „orgány“ jsou taky stále stejné, protože jsou to pořád jen lidi. Možná se trochu přelévají mezi jednotlivými oddíly státní moci dle toho, která má v daném režimu zrovna navrch nebo která je k projevení přirozených talentů vhodná. Práskači, svině, psychopati, sociopati – ti byli, jsou a budou. Vždyť kde je to líp vidět, než zrovna u soudní moci – právničinu dělají pořád ti stejní lidé a ti, co touží po moci nad jinými jdou do státní části a tam soudí pro stát. Dokonce se ani nic nemění v principu, protože se zase zavírá za názory, takže takovej Fremr si nemusel vůbec všimnou, že se změnila doba – jen ty blbé kecy, za které zavřel Ereta, jsou dnes jiné. Ale pořád jsou to blbé kecy, ohrožující Fremrův režim a tak je potřeba s nimi po soudružsku zatočit. A jeho kolegové jsou ta stejná parta, takže ve své soc bublině žádný názorový disent nemá. Nejspíš je upřímně překvapen a možná i nasrán, že zrovna on se nedostal tam, kde ostatní v pohodě sedí a nikdo žádné blbé kecy neměl.
Souhlas. Je jen otázka, není-li většina občanů příliš důvěřivá a velkorysá, když se v zájmu rádoby klidného žití nesnaží o to mít větší vliv a podíl na moci. Jako příklad stačí zákon o všeobecném referendu. V demokracii snad může volit strany, co ho odmítají, jen hňup anebo mafián.
No dobre, ale takto globalne bych mohl glajchsaltovat uplne kazdej system, pres feudalismus az k prvobytne pospolne spolecnosti. Vzdycky ti chytrejsi, nebo vychcanejsi, nebo drzejsi, nebo bohatsi,… se proste snazej, aby na ne drel nekdo jinej.
Ja mam spis na mysli to, ze v minule totalite jsi se zadneho prava nedovolal. Dneska se domuzes aspon neceho. Obcas. vyjimecne. Minula totalita nutila lidi do pruvodu, pokud jsi se z toho nejak vykroutil, mel jsi automaticky cejch. Vtloukani ideologie do lidi od jiskricek, pres pyjonyra az po svazaka. Konkurence vymycena pro nepripustnost.
Ja vim, dneska typy Jourove pracuji na aplikaci techto starych ‚dobrych‘ metod v modernim kabate v ramci EU. Ano, hur asi bude. Ale soucasny stav ideologie (09/23) je jeste o neco lepsi, nez nekde pred ctyriceti lety.
Jinak souhlasim s tim, co popisujes, o tom zadna.
Sysop:
Jenze ten soucasnej system ma ideologii celkem cajk…
Ani bych neřekl. Viz Green Deal apod.
Ten nam byl narizen, zelena klika v Cesku skoro nestala za rec. Za minule totality bylo komancu jak namrdano a marxem se ohanel kdejakej curak.
Ten minulej system mel par kladu v socialni oblasti, ale spis to povazuju za vedlejsi efekt, nez cil. Jinak stal lautr za hovno stran ideologie. Od pocatku. Kdezto soucasnej system na svym pocatku v devadesatkach, byl celkem fajn. Dneska uz se zase dostavame do tech padesat let starych koleji, to nepopiram.
MK:
Úplně tě vidím v tý vrátnici…
Buď rád, že tam máte internet.Jinak by jsi luštil křížovky anebo pomocí služebního telefonu otravoval známý.
Hádejde hadači kde sů
https://www.facebook.com/100094074429518/videos/303010309093966
Nebudu kritizovat výlevy Chalengera typu marxistický levičák, bez širšího kontextu jsou to hejty jak od malého dítěte.
Fremr na US by mohl být problém, protože mají moc „nad zákonem“ a jeho kariéristický profil je stejný jako u Pávka, tj. udělá co se od něj očekává aniž má nějaký vnitřní morální kompas. Když to řeknu lidově, ješitný dědek, který už by neměl brzdy, podobně jako Zeman.
Dobrá otázka není kdo a proč Fremra vyštípal, ale proč tam prošli jiní, kteří mají alespoň pohledem zvenčí podobné c.v. a proč podobně vypadají senáty NS a nikoho to nevzrušuje.
Čili soudružka Rakušanová z českého rozhlasu není neomarxistka hlásající a propagující manželství pro všechny? Wagnerová nebyla senátorkou za zelené hlásající extrémně levicovou ideologii? Šabatová není extrémně levicová neomarxistka? Fremr nebyl komunistický soudce, který manipuloval řízení prostřednictvím donucených přiznání, které konkrétně Alexander Eret činil ve vazbě, kde k tomu byl donucen mučením, které tam prováděl cikán jménem Karel Hanzlíček? Cikán Rakaš nesvědčil proti svým spoluvězňům a nepustili ho za to z kriminálu?
Vám se nelíbí pravdivá označení neomarxistických ksindlů?
Mimochodem vaše druhé tvrzení svědčí o tom, že si snad myslíte, že v rukou jiných grázlů nebude „moc nad zákonem“ zneužita? Vy jste vážně komik… Justice jako celek je kabala nadutých psychopatických komoušů, mezi které se nekomouš nedostane a pokud ano, tak si ho soudruzi převychovají. Jsou tam celé rodiny komunistických gaunerů.
Viz příkladmo kárné řízení se zdejším autorem soudcem Zbránkem. Ten soudí jen obchodní věci a tam je řekl bych, racionálno přítomno o trochu víc než v trestních nebo správních úsecích.
Největší špína a erupce hlouposti panuje ovšem na úsecích opatrovnických. Jediné štěstí je, že ta verbež vydává pouze typově stejné rozsudky, protože na to, že lenost je silnější justiční pud než to jejich sprosťáctví, se lze jedině spolehnout.
Krásně jste si naběhl na vidle. „puf“ to napsal naprosto přesně. Jste domotaný, jak malé děcko.
Co má Wagnerová nebo Šabatová společného se Stalinem ?
„Extrémní levice“ ? V ČR ? V roce 2023 ?
Možná by z Vás měl radost McCarthy, ale tady děláte alternativě medvědí službu.
Kdyby jste použil název „trockismus“, tak budiž, ale takhle…
Zmatek, ostuda…
klasifikace extrémního levičáka/neomarxisty podle manželství pro všechny je .. zástupná. Extrémní v politice znamená bez respektu k zákonům a způsobu jejich tvorby (demokratické volby a hlasování). Do této vaší škatulky spadlo více jmen a kulantně řečeno bych volil slova opatrněji.
moc nad zákonem může a bude zneužita, je to nevyhnutelné. Ale jde o to, jestli to bude splňovat „zdání spravedlnost“, nebo to bude zjevně účelové. U jmen jako Fremr, Pávek, Bureš, don Pablo a mnoho dalších .. lze očekávat spíše to druhé. Je to názor, resp. odhad budoucího, nikoliv proof.
To že justice je prolezlá bývalými kádry a Pávek nám vybral opět KSČ za předsedu US je .. bez diskuze a špatně. Platí moje poznámka o morálním kompasu.
Ja vubec nechapu o co tady bezi mozna by bylo vhodne nam mladym pripomenut trochu moderni histories.
Dekuji predem. Mmchodem hledat ve spinach stb uz na seznamu nejde ne?
Psi jsou hodně dobrý. To by lidi koukali. Jinak klidně koukněte na Bořiče mýtů, jak tam psy testovali.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vrazda-slapy-policie-psi-sonar.A230907_105747_domaci_nema
STASI taky měla ráda pejsky, jako vy. Fízlové taky psíky milují, obzvlášť když rekognice je vždy udělaná tak, že páníček ví, kam má pejsek zalehnout. Myslím, že psí zázraky už byly vyvráceny vědeckým pokusem na středočeské univerzitě. Zjistilo se, že když psovod neví, kde je ta správná konzerva, je v případě výběru za 4 konzerv pravděpodobnost toho, že psíček správně vybere, asi 30%, což je téměř na hranici náhody. No možná použili hloupější čoklíky.
Něco jiného ovšem je, když jeho páníček ví, kam má pejsek zalehnout. Tak lehce zatahá za vodítko a pak je ta pravděpodobnost skoro 100%.
Cirkusoví medvědi dokonce uměli jezdit na bicyklu.
Jiste, takhle to presne funguje :-D :-D
Tvl..jako jasne, nekdy nekdo neco zmanipuluje, ale ze by to nefungovalo vubec? ehm….to fakt ne, no
Vono to ovsem bylo vyvracene, ze ta metoda je vetsinou nevedecka a na urovni nahody. Byt psovod nemusi tahat za voditko(pokud nema tupeho psa), tak proste ten rozdil mezi psovod vi/nevi byl markantni. A to z toho prave znemoznuje udelat dukaz.
Takhle – ja se rozhodne nebudu hadat o tom, ze takova vec by mela byt spise pomocna v ramci nejakeho retezce dukazu pri vysetrovani, muze to kriminalistu navest na spravnou cestu a podobne, ale rozhodne neberu, ze by to melo byt pouzite jako nejaky silny dukaz u soudu – spis bych rekl, ze by to u soudu nemelo byt pouzite vubec.
Druha vec je presvedceni autora clanku, ze se tu vyrabeji dukazy jak na bezicim pasu (ano, jiste se obcas nejaky takovy vyrobi, byl jsem na vzabe ve svem zivote asi 3-4 mesice a zazil jsem jeden pripad, kdy byly dukazy pravdepodobne proti nekomu policajtama vyrobene). Z toho co jsem zazil, tak nejake ovlivnovani „dame mu na celu nekoho, kdo to z nej vymlati“ je nekde na urovni sledovani spatneho filmu. To same neco jako ze psovodi by snad systematicky vyrabeli dukazy jak na bezicim pasu.
Btw, je docela zvlastni, jak na jednu stranu se rekne, ze pes v podstate nedokaze nic rozlisit a „vycuchat“, a na druhou stranu psi relane skutecne dokazou „vycuchat“ lidi v zavalenych barakach, ted tu byl zminovanej pripad, kdy pes nasel nejakou mrtvolu, co byla ve vode. Takze pravda bude nekde na te urovni, ze kdyz ten pes bude dobrej, tak to rozlisit jiste dokaze, s nejakou pomerne velkou pravdepodobnosti.
Jak jsem rekl, rozhodne bych tohle pouzival jako nejaky informativni akt a nepripoustel bych to jako dukaz u soudu (laicky receno, mozna to tak nejde a placam blbost, nevim…laicky by mi to tak prislo spravne)
Důkazy na běžícím pásu jistě nevznikají, spíš vznikají tam, kde je zájem osoby nebo systému. V tom vizovickém případu šlo o to, že odsouzený píchal fízlovi ségru nebo co a současně bylo potřeba vyřešit nějaký další případ. Jakmile se řetězec důkazů skládá z pachové rekognice a svědectví spoluvězně z vazby, pak dám ruku do ohně za to, že v tom případu něco hodně smrdí a v base je někdo jiný nebo za něco jiného.
Lojza: ano, je více metod, které nejsou vhodné (a neměly by být připuštěné) jako skutečný důkaz, ale můžou velmi dobře nasměrovat postup vyšetřování…
Vedle pachových stop třeba „lžidetektor“ nebo i sběr drbů a pomluv z třetí ruky…
jistě, nasměrovat, ovšem pokud tydle hory sraček sou to jediný, vo co oud vopírá rozsudek k několika letům v base, tak jako fak???
psi nejsou žádné hrátky s virgulí. dohledáváním postřelené zvěře počínaje. to je věc která funguje – a jak aplikace „myslivecké“ (či policejní) a záchranářské (lavinový pes je výrazně rychlejší než pieps)
je samozřejmě zajímavé to dočichání mrtvoly a lokalizace pro smysluplné potápění z hladiny do hloubky několika desítek metrů. laik se domnívá, že je to tím, že se jedná o téměř absolutně stojaté vody (špičkové hejbání hladinou prý dělá v relativně hlubokých a úzkých přehradních nádržích proud jen v horních vrstvách vody) a relativně mladou mrtvolu, kde probíhají nějaké hnilobné procesy a nějaké ty bublinky jdou svisle nahoru a rozptýlí se dejmetomu do kruhu o poloměru 10 metrů (?), a jak jsem se tuhle dočetl, psímu čichu stačí vyšší desítky nebo nižší stovky molekul.
a nezbývá než povzdechnout – kéž bychom měli moře. protože v moři je tělo nedohledatelné (stačí „po námořnicku“ zašít do plachty a přidat kýbl uhlí)
Lukas B.:
Tak, anebo po „mafiánsku“ navlíknout do betonových fuseklí.
Kdepak. To zakonzervuje důkazy na dně. Žiletkový drát a vhodný proud v tropickém moři. Nafouknutí vede k naporcování a drát dává prostor mořské fauně. A zbytek rychle zrezne.
Ceska klasika jsou hladovy prasata. A nepotrebujeme more.
ne každý u nás má prasata. ale každý u moře má moře.
Vono by taky bylo zajímavé zjistit si, kdo a proč se do toho pokusu pustil. Vyty typu: „Nezdravili nás. Při seznamování zíval…“ To taky úplně nesvědčí o čistě vědeckém motivu a nezávislém zkoumání.
Panek:
Kdysi jsem viděl nějaký test „inteligence“ psů.
Vidím jen to finále:Na psa hodili hadr a měřili, za jak dlouho se ho zbaví.Měli stopky.Vítěz,(ve všech disciplínách),byla border colie, tam to nestihli ani změřit, a ten poslední byl buldoček.On tam stál a stál…Tak šli všichni domu a on tam pořád stál a nasraně funěl.
Každý pes je na něco jiného. Nejlepší čich má asi svatohubertský.
Každý pes má čich takový, že přesahuje naše představy.Pak teprve nastupují naše člověčí praktické požadavky.
Kam se sere pes na prase.
Prase ma nepomerne vetsi hlavu, delsi nos, ergo delsi nosni dutinu s cichovymi bunkami.
Forge 12:02
Skoro bych řekl, že je to test temperamentu a ne inteligence. Celkem zajímavý byly ty testy na inteligenci zlatých rybiček…
Proto jsem to dal do „“.Ale byla to prdel.
psí „inteligence“ je více druhů. dle lidského intuitivního vnímání smyslu slova inteligence vychází nejlépe lovečtí psi šlechtění na samostatné rozhodování (teriéři, jezevčíci) – ti jsou ovšem nevhodní jako služební a pracovní psi, protože mají velmi často vlastní názor. na druhém místě jsou psi pastevečtí (kolie), a dávno potom teprve přicházejí na řadu absolutně poslušní „otroci“ a tahouni. společenská plemena jsou na celé škále od hyperinteligentních sviní (pudl) po úplné blbečky (buldoček).
ostatně, to je nikdy nekončící diskuse, jestli zvířecí inteligence znamená poslušnost (služební plemena psů, tažný kůň) nebo naopak svéhlavost (teriér, nebo dokonce kočka), nebo myslet si svoje a nejít do přímého střetu a nepředřít se (osel)
Lukas B.:
Fenu jezevčíka jsme měli dvacet let a říkali jsme jí Kočko!Neuvěřitelně tvrdohlavej pes.Ale chytrej a vděčnej a náhubek ani vodítko netřeba, pokud ho vezmeš jako partnera.
Jinde jsem viděl, že po nasazení náhubku se jezevec zabrzdil a nešel dál.Raději by se nechal usmýkat, než aby povolil.
jasně, ten salám na nožičkách je šlechtěnej na to, aby vlezl za liškou či jezevcem do nory a tam si poradil úplně samostatně bez pokynů člověka. na klasickou služební práci je nepoužitelnej a jako společník je to spíš pro kočkaře než pro pejskaře. nikdy neposlechne když se mu nechce.
Lukas B.:
Ale na rozdíl od kočky nikdy neodchází na noc z domu a pořád hlídá…
Forge:
Moje zkušenost je taková, že kočky jsou tvrdohlavé, nevěrné, zlomyslné a často i líné bestie, které velmi obratně těží ze své roztomilosti, hrají to na všechny strany, lísají se, když něco chtějí a ochotně kousnou do ruky, která je chce hladit nebo dokonce krmit. Často jsou dobré jenom na okrasu a leckdy vyloženě škodí. Ale stejně je mám rád.
hellfire:
Jo, tak to je.Ale když mají náladu, je to zážitek.
PS: pokud by někdo nevěděl o čem se bavíme, tak o kočkách čtyřnohých domácích.Ty se dokonce odposlechem naučily mňoukat, napodobujíc člověčí nemluvně.Divoký to totiž neuměj.
Forge:
Dívčí pláč je mocný manipulativní nástroj k získání sympatií a pozornosti, kterému podlehne leckterý tvrďák. Napodobování nemluvněte je evidentně podobná strategie, akorát bych řekl, že ještě o level výš.
hellfire:
To záleží. Naše kočky mi nikdy ani v nejmenším neublížily.
A to je často „mučím“ – vytahování klíšťat, očista očí, atd, ani při „kočkování“ se nikdy nezakousnou doopravdy.
Možná je to proto, že jsou to kočky. Kocouři, které jsme meli dříve, občas zranili.
Nevím, zda je za tím nějaká genderová animozita, ale od koček vidím nejvíce pokousané paní majitelky:-D.
V Nemecku jsou kocky naprosto brutalne rozsireny jako domaci mazlicci. Nechapu, proc jeste maji Nemci orlici, meli by tam davno mit nejakou micku. Skoro se mi i zda, ze je to jejich nejaka skryta forma masochismu, realizovat se v chovu kocek.
Jsou míň náročný než psi. Nemusíš je venčit a vychovávat. A neštěkaj. A moc nehrozí, že nevychovanýmu harantovi ukousnou ksicht. A když je vykastruješ, tak se ani netoulaj.
Ideální zvíře pro zaměstnanýho individualistu, co věčně nemá čas.
Dle mých mnohaletých zkušeností jsou jezevčíci největší psí hajzli. Zákeřní a přitom zbabělí!!
Já vídám od jezevčíků hodně pokousaných dětí, často v obličeji.
Jezevčík musí být tvrďák, chce se po něm, aby vlezl do nory, kde neví co je a případně se porval s liškou nebo někdy i s jezevcem. Je to takový psí ekvivalent tunelových krys z války ve Vietnamu.
A k tomu ještě musí bejt mazlíček.Protože je malinkatej.Těžkej úděl má.
Ale prej už Egypťani ve starověku si je hýčkali.A ti byli zaměřený na kočky.Tahle rasa má prostě něco do sebe.Kočkopes?
Forge 8.9.2023 v 11:36
Pes má inteligenci tříletého dítěte, minimálně.
To, že jako druh je tam kde je, závisí na empatii.
Z praxe: přijíždím domů nepravidelně a pes pozná, že jsem na půl kilometru vzdálené křižovatce. Jak to dokáže, netuším. Na aktuálním městě nezáleží.
deacon:
Citlivost psího čenichu je daná.Tam žádná náhoda neexistuje.Spíš to bude chyba uživatele.(kontamice).
A pokud se praktikuje identifikace pachových stop tak, že psovod ví předem, která konzerva je ta pravá, (tomu nevěřím), tak takový padůkaz snad nemůže nikdo brát vážně.
kontaminace…
Věřte nevěřte, přečtěte si o výsledcích pokusů, kdy se to dělalo vědecky
https://paragraphos.pecina.cz/?view=article&id=2525:povolani-policejni-sarlatan-aneb-den-kdy-zemrela-methoda-pachove-identifikace&catid=20:uvahy-a-komentare#comment-49127
Problém není v kvalitě čichu či neomylnosti psa, ale spíš v komunikaci. Nedá se nijak ověřit, že pes ví, co se po něm chce případně to jak si interpretujeme to, že pes někde na něco štěká.
A nedej bože, když je psovod vážená liberální bezdětná ŽENSKÁ po rozvodu, že?
„Středočeskou univerzitou“ míníte ČZU, pane doktore?
Psovod za voditko tahat nemusi. Clovek by u tebe cekal, ze budes vedet, proc u psu funguje funkce, kdy jdou vedle psovoda u nohy bezchybne.
Takových slouhů každého režimu, kteří budou spolehlivě „jen dělat svoji práci“ jsou plné instituce, ten medializovaný kripl není žádnou výjimkou.
Jakou cajk ideologii máš na mysli? ZelenouklimagenderLGBTQblablabla…? Předpokládám, že ne a chceš jen sdělit, že na rozdíl od komunistů upřednostňuješ posvátnost soukromého vlastnictví. To není špatné. Do chvíle, než neomezení jeho velikosti přinese i neomezenou moc. Je-li navíc umně skrytá, máš větší problém než za bolševika, protože už na vrchol mocenské struktury ani nedohlídneš a ztratíš i šanci se do ní dostat a cokoli ovlivnit. To je hlavní problém pro lidi a cíl těch, co drží moc. Vyřadit lidi z podílu na moci ve společnosti, aby jen sloužili a nezměnili dosažený stav. Odpověz si sám, je-li v některém z těch dvou systémů větší reálná šance posunout věci k obecnému prospěchu ve smyslu nastavení a udržení rovných a spravedlivých pravidel pro všechny s dostatečnou mírou individuální svobody.
Měla reakce na https://dfens-cz.com/kremr-a-jeho-kamos-cigos/?replytocom=373429
Pardon https://dfens-cz.com/kremr-a-jeho-kamos-cigos/?show=comments#comment-373429
omlouvám se, asi nedávám dostatečně pozor, ale nikde jsem z otevřených zdrojů nezachytil žádnou informaci o etnicitě spoluvězňů pana Ereta. byl by autor tak laskav a tuto informaci nějak odzdrojoval?
jinak bych autorovi doporučil:
1. vyvarovat se koprolálie. nechtěl bych se dopouštět oné trapnosti a a učit orla létat, ale dá se to trochu řešit, dokonce i medikací.
2. nechodit s křížkem po funuse (ovšem netuším, zda je to vina autora nebo redakce) a neopakovat to, co jiní řekli lépe, přehledněji a srozumitelněji (zase ta koprolálie).
Lukas B.: myslím, že autor nemá problém s koprolálií, ale se sebou a svými emoce, které stále nedokázal zvládnout, ono žít s pocitem viny není jednoduché. Tolik nenávisti, to musí být utrpení žít sám se sebou. Tak aspoň nadává jak starej dědek.
Mě na tom přijde srandovní, že když hřímá na aroganci soudců, tak paradoxně nejspíš pana doktora dohnala karma. Když arogantní pán v bílém plášti nadává na aroganci pánů v talárech, moc vážně to brát nelze.
Tím neříkám, že s ním nesouhlasím – v mnohém má pravdu – ale svým projevem své věci dělá akorát medvědí službu.
fatdwi:
Já jen doufám, že tím netrpí jeho doktorská praxe.
@fadtwi
1*
To nedáváte dostatečný pozor. Takže můžete definovat otevřené zdroje??? A uvést je konkrétně? Logicky opakem jsou uzavřené zdroje. Které to jsou?? Můžete opět uvést?
A to, že státní moc a také osoby, kterým byla státní moc „svěřena“,jednají nezákonně a berou za to tučné prebendy (vidíte jak jsem vzdělaný, také znám některá ne zcela běžně používaná slova :-) ), to vám kdykoliv dokáži.
Takže koukněte na DFEN-S tuším šestero a tím se řiďte.
Náhodou jsem na kino312 ru nabrkl https://www.fffilm.name/2018/01/recenze-zmensovani-downsizing-50.html
a tak mne napadlo kde asi „světová vláda & globalčici berou inspiraci, protože redneckové v pindostanu ani tak zpitomělí snad nejsou. A už se nám zdegeneři asi inspirovali v hladových hrách.
https://gozofinder.com/cse/ulozto/cz?query=hunger+games
https://uloz.to/file/9nuZW4eI8Cgs/zmensovani-downsizing-2017-cz-dabing-avi#!ZJRkLwR2ZmtkMJL1ZJZmAwMvBGt2LaAaDmuBHxMKoT9RpQRjLt==
:-)
https://www.youtube.com/watch?v=d5GkgVhFeZY
https://smotret.tv/razvlekatelnye/312-kino