Krásy ruské „denacifikace“ - zpět na článek

Počet komentářů: 400

  1. Chochli sa vyhovaraju na Elona, ze im sabotoval ci znicil velku ofenzivu na Kursk

    https://x.com/AlternatNews/status/1828056446442893669

    1. Prostě reenactoři.
      Německý führer se taky vymlouval na hloupé generály, zbabělé vojáky, neschopnou luftwaffe i na meteorology, kteří slibovali mírnou zimu 41/42.

  2. K čemu podobné články. Je jasný, že tzv. denacifikace UA je jenom účelová propaganda, která má sloužit Rusům ke zdůvodnění a obhájení války na UA. Nic to nemění. Proč to furt komplikovat, z jedné nebo z druhé strany, je to jen boj o moc, nic jiného.

    1. Nic jiného? Co zotročení?
      Má to trošku uřvaný ale to že to se děje na slovensku by vás nemělo nechat klidným, je to €kalergiáda.
      https://www.facebook.com/camillo.paja/videos/2942366019262613/

    2. Asi tak. Denacifikace ukrajiny ze strany fašistického ruska je pohádka pro slabé duchem.

      1. Na druhou stranu, pokud Ukri z UA utecou, jako ze jich je tam uz ted oproti stavu za zalozeni republiky sotva pulka, tak nelze vyvratit, ze k denacifikaci doslo.

        1. Jo, podle hesla, žádný člověk, žádný problém. Neřekl to Stalin?

          1. Ja mam v tech Asiatech chaos.

            1. To sedí, samozřejmě deterministický – stačí jen o trochu vyšinutější mysl a už tě místo zastřelení třeba napíchnou na kůl. Atraktor pak leží v hromadném hrobě.

          2. Já to kdysi slyšel takto. Jak vyřešit romskou otázku? Žádný Rom, žádná otázka.

            1. To kedysi vravel aj isty reichsfuhrer.

              1. Tehdy u Wannsee slo o jinou narodnost.

        2. Sysop: ty jsi byl te´d někdy u sčítání Ukrajinců?

          1. Ja ne, mam na to lidi. Operatori SIM karet delali scitani a pri zapocitani 20% chybovosti jim toto vyslo.

            1. Sysop: Ukrajinská republika byla vyhlášená v roce 1917. Můžeš mi dát seznam mobilních operátorů, který tam tehdy fungovali?

              1. Aha, musim po lopate. To srovnani samozrejme bylo za poslednich 30 let. Myslel jsem, ze te to napadne.

                1. nemusíš, to byl sarkasmus. Nejsem úplně blbej a ty už vůbec ne.

      2. Je to druhá strana mince „řád založený na pravidlech“.

    3. Nechapes moderni valku. V moderni valce musis fandit. Vyberes tym a fandis. Doma muzes nosit i rucnik, muzes si poridit i vuvuzelu. No a soucasti fandeni je samozrejme hecovani, odznacky, spravny pivo, pohadka okolo a nejakej ten bulvar.

      No a toto je proste ruska propaganda. Pokud budes fandit druhymu tymu, tak budes hltat tu druhou propagandu.

      1. Moderní válka je prostě showbusiness.

        1. Otto: Kde je poptávka, je i nabídka. Nic nového.

        2. Ovsem. Je to neco jako show eskamotera. Lidi cumi, co se deje vpredu a to nejzajimavejsi se deje vzadu.

      2. Jj pivo. Dá se tu sehnat Baltika? V Kyrgyzstánu jsem na pumpě koupil všechny, N.1 až 7 nebo 8. Taky měli „Žatecký Gus.“

      3. Jestli tady někdo někomu fandí, tak je to tady ten váš pseudochytrej fanclub Ruska, co tady furt tlačíte.

        Tak nekritický fandění tady předvádíte jenom vy. Kdo tu kdy a jak obhajoval EU nebo Ameriku??

        Tak se třeba poser, ale hovna tu meleš… jen ty :-)

        Potřebujete silnou ruku nad sebou? Ok. Ale necpěte to ostatním, děkuji.

        Zoufalci

        1. @shifty
          potřebovali by dekomunizaci
          někteří…
          nebo zkušební pobyt?
          https://tass.com/politics/1831019

          1. Dachsmeister: tass dobrej, vypadá to jak kopie seznamrudezpravy, akorát naruby. Předpokládám, že se brzo uvidíme, až stovky milionů uprchlíků vyklidí Evropu s vidinou tradičních ruských hovnot. Teda pokud se nenecháte taky zlákat, v takovém případě přeji hodně zábavy nad pirožkem a vodkou s leonem:-)

            1. Uz aby to bylo. Vsimni si, ze kdyz tu neni Cox, leon, kablbak a dalsi svoloc, co tu Sysop vykrmuje, najednou se ty diskuze daj celkem cist. Nahoda? Nemyslim si.

              1. shifty: A.C možná odjel na dovču s kaBrnakem, takovej coming out, vzhledem k jejich kecům zde očekávatelnej (kaBrnak přece nedávno psal, že ženský jsou hrozný, tak musí píchat kluky, nejspíš si s A.C plácli, mentálně si vyhovují velmi). Jinak ale A.C Sysopa nepotřebuje, na mě reaguje furt, i když už je dávno v ignoru (cool sergej většinou nereaguje na jiné, ale sám na své píčoviny, takže jedinej jinej je právě cox). Každopádně jejich absence má kladný vliv na kvalitu diskuse, vo tom žádná.

                1. @ Šitty, Fawi

                  Tak určitě se vaše primitivní texty čtou snadněji. Jen nevim jestli se tomu dá říkat kladný vliv na kvalitu…

          2. To chce klid. Kdo tam nema vylozene lano na nejakou mega zajimavou praci, tak tam nepoleze. A nebo nejakej totalni odpad, co tady nedosahne na davky.

            Leda by se tady nejakym zasadnim zpusobem zmenila zivotni uroven. A to rychle. Coz sice trend ma, ale chybi ta rychlost. Takze klidek.

            1. Totální odpad tam nepoleze, protože 1) neumí jazyk a 2) by tam chcípl hlady.

              1. Pokud jsi spodina, domluvis se vsude na svete, to mi ver. Kdyz jsem jeste cestoval po svete v ramci svoji prace, potkal jsem nekolik lidi, co neumeli vubec jazyk dane zeme a presto v ni celkem v pohode prezivali, pokud nemeli latku moc vysoko. A s tim jde i ten hlad. Hlad ma hlavne ten, kdo nedela nic pro to, aby se najedl. Jeste jako studej chudent jsem jezdil stopem po Evrope, jeden den jsem nekde makal a dva dny pak popojel. Vsude se nasla nejaka prace. Od kuchani ryb, pres uklid lesa, sber ovoce a zeleniny,… fura nekvalifikovane prace. Jen se zeptat.

                1. Jo tak. Já ty, kdo pracují, třeba i ze dne na den, nepovažuju za odpad. Měl jsem za to, že myslíš parazity.

                2. Za mlada jsem paraleleně stopoval/cestoval s jedním „bohémem“ ze sousedství, na jeho stezkách po Evropě měl zmapovanou kdejakou charitu, kostel apod. a práce byla u něj fakt poslední zoufalá možnost jak se k čemukoliv dostat, tehdy jsem byl ještě naplno „zkažený“ výchovou, takže jsem nabízených benefitů plně nevyužil… Mimochodem při minulé zhruba osmileté expedici mu pradali barák v exekuci a snad je prohlásili i za mrtvého, odepsali jej i jeho známí a on se opět zjevil, holt někteří lidi jsou odolní.

        2. Shifty: To máš jako teď s fotbalem. Taky včera Slávisti fandili Spartě, aby vyhrála a postoupila do LM. Normálně je nemůžou vystát a Letnou by podpálili, ale jak z toho mají prospěch, nemají problém fandit nepříteli. Jak to chceš klasifikovat? Kolaborace? Pokrytectví? Vyčůranost? Strategie? Taktika? Všechno tam najdeš.

          1. No furt je mi milejsi fotbal, nez tahle banda blbu tady. Od fotbalovyho fanouska nic inteligentniho necekam. Od mistniho diskutera bylo zvykem ocekavat, ze nebude uplne tupec, nebo to obvykle dostaval sezrat.

          2. nove.kostatko
            Omyl. Skalní slávisti NIKDY fandit Spartě nebudou, ani kdyby z toho měli prospěch.
            Tohle jsem zažil na diskuzích mockrát. Argument, že vítězství soupeře zlepší národní koeficient a bude to dobrý i pro ně, je absolutně nezajímal.
            Pro plzeňáky to platí dvojnásob – klidně by Plzeň i s okolím nechali zmizet navěky ze světa, kdyby to Spartu stálo jedno místo v tabulce.
            Takže argumentovat fotbalem klidně, ale ne Spartou :)

            1. Skalní jsou většinou blbci a je to omezené jádro. Těm chytřejším dojde, že do CZ fotbalového trhu připluje půl miliardy, která se utratí za taky jejich dorost. Nehledě na koeficient a místa pro postup.

              1. Tak nějak no. Ultras jsou obvykle vylízaný tupý paka, co se uměj dobře prát a to je tak celý. Kolikrát jsou schopný mlátit i fanoušky „svýho“ klubu.

            2. Hroch – nevím, co musí splňovat skalní slávista. Já se o fotbal nezajímám a fanoušek žádného českého klubu nejsem (ze zahraniční mi je sympatické Porto a Ajax, ale fun nejsem), ale jednoho, jak on říká skalního, slávistu mám za kolegu a v pohárech fandí všem. A jezdí na všechny zápasy Slavie v ČR, někdy i do zahraničí. A říkal, že chodí do kotle.

        3. @ Šitty

          Hezky jsi se rozkvičelo.

        4. Dělá tohle Putin Rusům, shifty?
          https://echo24.cz/a/HrsTt/zpravy-svet-ucitele-v-britanii-budou-skoleni-aby-bojovali-proti-rasismu-a-vyporadali-se-s-bilou-rasou

          Pak vykládej o pseudochytrosti. Já na straně těhle elit být nemůžu a nikdy nebudu. A doufám, že ruská armáda rozdrtí ukrajinské jednotky takovým způsobem, že dalších sto let si každý rozmyslí paktovat se s Američany.

          1. Jasne, ale zalezi na tom, jak moc je to rozlezly a koho to trefi. Kdyz budes sam ze 100 lidi, kterej to v UK odsere, tak budes nadavat. V RF dtto.

            Stran tech Amiku nejsem moc optimista, ze nejak vyrazne dostanou po perkach. Je jich jako much, dolar porad tahne, tezko jim vestit nejakou katastrofu. Leda by pretahli strunu u Kurska a nejakej ruskej pohlavar to prehnal s vodkou a neco zmacknul. Preventivne.

          2. Je to propaganda, šílená.
            Co mne by zajímalo, zda cítíš obdobné pocity vůči své církvi, s ohledem na její metody a historii?

          3. JH: A přečetl sis ten originál na The Telegraph? Ten kokot z ECHO24 buď neumí anglicky, nebo je úplně nechápavej.

            1. Jaký je tedy lepší překlad?

              1. No určitě ne ten, že se učitelé mají vypořádat s bílou rasou.

                1. Bělošství. Bělošství jim vadí. Schopnost něco dělat, plánovat do budoucna, odepřít si okamžité potěšení pro budoucí zisky.
                  To, čeho negerské poloopice nejsou schopny.

                  1. JH: Negerské polopice. Hm, tak jo, konec diskuse.

                    1. To víš, křesťan o morálce káže. A takhle to dopadá. Rusákovi by i dcerku dal, ale běda když je někdo jiné barvy.

                      Myslel jsem, že je chytřejší, ale začíná projevovat to zblbnutí a zjednodušování vidění světa. Co naplat.

                    2. Ale on ten svět zase není tak složitý. S Rusy se rozhodně domluvíme snáze než s Mašukulumby.
                      Kardinál Robert Sarah je skvělý. Ale příliš málo jich je jako on.

                    3. @ Šifty

                      Ty se myslím probereš opravdu až na frontě v zákopech se střepinou v palici. Nemusí to být nutně na Ukrajině, plán Trojmoří nikdo nezrušil.

                      Putina ti z hlavy můžou vyhnat i na srbsko-chorvatské frontě, polsko-německé, rumunsko-moldavské, variant je vícero, rozkazy podléhají cílům mise a válečné umění i to hybridní, se přizpůsobuje situaci.

          4. Odpověděli za mě ostatní. Tady nejde ty vole o žádný elity, ale o to, že tady to ještě dobré je, i když mě strašně věcí sere. Buď si na straně jaký chceš, to je mi prdel. Západ blbne na kvadrát, protože neměl 40 komunismu/socíku/řikej si tomu jak chceš jako my. Kdyby to zažili, tak už by dávno otočili a pomalu otáčet začínaj, i když se jim nechce. Vono proti většině lidí to donekonečna tlačit nepůjde. Doufejme. A Rusko vopravdu žádnej ráj na zemi neni, nebylo a ani nikdy nebude…

            1. A já jsem někdy rozporoval, že je to tady ještě dobré? Je, a moc bych si přál, aby to tak zůstalo.

              Ráj na zemi nikdy nikde nebyl a ani nebude, ani za středověké christianitas, ani v baroku, ani v belle epoque, ani v šedesátých letech 20. století. Jediná Pravda, Cesta a Život je ten Ukřižovaný Galilejec.

              Válka Západu proti Rusku rukami ukrajinských nacionalistů není naší válkou. Vítězstvím nic nezískáme a prohrou nic neztratíme, ale vedením té zbytečné a nesmyslné války chudneme.

              1. Ale hovno, je to facka Rusku za tu jejich nekonečnou rozpínavost. A vokecávej si to jak chceš. Vysrat se na ukrajinu by znamenalo dát Rusku bianco šek, aby tyhle svoje choutky zkoušelo i jinde. Nasrat.

                1. Jenže tu Ukrajinu/Malorusko vůbec nebylo nutno proti RF/Velkorusku štvát. Ruská rozpínavost existuje, ale nikoli nekonečná. Někde je to jen hra, třeba v Mandžusku, jinde je to smrtelná záležitost, ako u Dněpru.

                  1. Musíš pochopit, že nikdo nikoho neštval. Větší část tý země chtěla prostě na západ, makaj tady a viděli a viděj, že se tu máme mnohem líp než jak se maj v Rusku. Nevím kolik znáš osobně Ukrainců, já pár jo a to z dob dávno před válkou, všichni tady studovali nebo makali/makaj a všichni chtěli na západ. Do jednoho.

                  2. resp nechtěli na západ. Chtěli jít zpět domů, ale mít se minimálně jako se máme my tady. Obyčejnej Ukrainec za svoje elity může asi jako my za Babiše, Fialu a spol.

                    1. Problém Ukrajiny je Ukrajina. Na to, aby se pozvedli (alespoň na úroveň Ruska), měli 30 let. Začínali bez dluhů a s nejlíp vybudovaným průmyslem z celého SSSR. Výsledkem „snažení“ je mafiánský stát, kde se přetahují místní warlordi, životní úroveň oproti Rusku poloviční (HDP/obyv. PPP) a už před válkou odtud zdrhal, kdo jen mohl. Směr Rusko:Evropa cca 50:50.
                      Problém je v tom, že pokud se sem přestěhuje významná masa Ukrajinců, budou ukrajinské poměry i u nás. Stejně tak, jako se z UK stává druhý Pákistán a z Francie druhý Alžír.
                      Ti lidi mají mentalitou, historií i jazykem daleko blíž k Rusům než k Evropě, snad s výjimkou bývalých polských regionů – které jsou z celé Ukrajiny nejzaostalejší, zato nejfanatičtější. Podobně jako v jiném gardu mohamedáni – největšími fanatiky jsou ti, kteří si ze své země sami udělali chlívek.

                    2. Mozna se nas statni aparat uz tesi, jak se zavede bumaga za dengi.

                    3. To já nerozporuju.

                    4. Prostě se do těch stepních tahanic Západ vůbec neměl srát. Pravobřežní Ukrajina by se musela s tou levobřežní nějak porovnat, asi by to časem skončilo nějakou formou státního bankrotu, ale to už přežilo víc států. Tady byl problém v tom, že by o prachy přišly velké americké fondy i firmy (BlackRock, Monsanto…) a naši evropští blbci jim skočili na špek. Je to krásně vidět na finančním krvácení třeba koncernu Bayer (matka Monsanta).
                      Celé to bylo s tou smlouvou o přidružení k EU nesmyslné, při provázanosti ukrajinského průmyslu s ruským by celní hranice s Ruskem Ukrajinu okamžitě zruinovala a nejvíc by to odsral průmyslový východ. Proto se taky vzbouřili.
                      No a nejúžasnější je válečné odhodlání EU v kombinaci s likvidací vlastního průmyslu. Tomu by se podivil i Chocholoušek.

                    5. Západ se do toho sral stejně jako východ. Jinak víceméně souhlas, hlavně s tím koncem. O EU se nemá cenu bavit, holt to musí padnout na hubu.
                      Rusko taky není žádnej svatoušek, stejně jako ostatní velký hráči.
                      https://cs.wikipedia.org/wiki/Postsov%C4%9Btsk%C3%A9_v%C3%A1lky

                    6. No ono nebyt zapadu, tak to tam ti poloasiate meli celkem srovnany a byl tam docela klid.

                    7. +1
                      A vedle provázanosti průmyslu existuje i provázanost lidská, asi jako mezi Českem a Slovenskem. Milionům lidí by to zbytečně zkomplikovalo život.

                      A jaký smysl mělo brát do EU takhle velkou, chudou a nefunkční zemi, s významným zemědělstvím? To jim nestačilo jedno Řecko?

                    8. Cely to byla habadura. Francouzsti i nemecti zemedelci jsou uplne nestastni z Polaku a Unie si pribere Ukrajinu, ktera je jeste vynosnejsi? Jo,… a jeste tu O Smolickovi.

                      Byly to jen politicke sachy, jak tam udelat bordel.

                      Nemci potrebuji pracovni silu v Nemecku, kde maka v jejich fabrikach a na jejich polich a ne na Ukrajine, kde by jim jen delala konkurenci. Mimo EU jeste dobry, ale s dotacema v EU? Katastrofa.

                    9. Jenže to by si museli doma udělat pořádek, tím že začnou podlézat někomu jiném, blahobyt nevybudují, jen je ojebe někdo další … teď mají grupáč, vyjebávají s nimi všichni.
                      Tady si taky všichni mysleli, že to tu bude za pár let jako na západě, houby, vyjebali s místním průmyslem za radostného hýkání místních hlupáků a ždímají to tady seč můžou.

                2. shifty

                  je to facka Rusku za tu jejich nekonečnou rozpínavost – no každý si může vymyslet co chce navzdory realitě, tak proč ne i shifty, že.

      4. respektive – ubožáku.

    4. @ rime

      Ty máš dost popleto. Na UA válčí NATO s Ruskem. UA už dávno prohrála. Teď už jen poskytuje maso do mlýnku. Ta válka je západní byznys, ukrajinci jim skočili na špek. Oceňuju, že poctivě absolvuješ mytí mozků na ČT a Sýenen, blbe.

      1. Těch názorů co kdo kde vyhrál a prohrál, takových už zde zaznělo. Japa zrovna toto víš, když se ještě šavlujou?

        1. MIsaka – ono, kdyby někdo prošel příspěvky rok až dva nazpátek takových individuí jako je klokan, jihočech, corona, behemot a jim podobní, tak už dneska podle jeich predikcí válka dávno není. Kdybys jim před rokem napsal, že 8/2024 budou v Rusku hořet rafinerie, letiště a že se Ukrajinci budou procházet u Kurska, tak schytáš milion nadávek a milion odkazů na ty „správný media“, kde budou články, jak už Ukrajinci melou z posledního a Rusáci mají všechno pod kontrolou s prstem v nose.

          1. “ 8/2024 v Rusku hoří rafinerie, letiště a že Ukrajinci se prochází u Kurska“

            Mění to něco na výsledku války? Japonci taky v létě 45 potopili Indianapolis a Němci útočili v březnu 45 v Maďarsku.

            1. JH: Co to je za otázku? Válka stále probíhá. Takže to mění průběh války. Další dotaz?

              1. Co získají Malorusové obsazením kusu ruského území bez sebemenšího strategického významu, bez velkých měst, zbrojních továren či dopravních uzlů?

                1. Smyslem je, ze dali Rusakovi facku. A to bezpochyby dali.

                  To mas, jako vlizt do klece k hladovymu grizzlymu a dat mu facku. Pet vterin jsi hrdina.

                  1. Sysop: pokud máš za pasem i pětačtyřicítku, tak můžeš bejt nejen hrdina, ale i vítěz.

                    1. A maji Ukrajinci za pasem tu petactyricitku?

                    2. Sysop: nevím, ale zatím grizzlymu pár solidních facek dali a jsou stále naživu.

                    3. No, nazivu… ekonomicky jsou uz na JIPce, ale jo, jeste rozdavaji facky. No, uvidime. Treba se medved necha vyliskat a zaleze do brlohu. Sice to jeste nikdy takhle nedopadlo, ale proc to znovu nezkusit.

                    4. Sysop? Vážně to nikdy nedopadlo? Afganistan nic? První čečenská válka nic? Studená válka nic? Asi žiju na jiný planetě.

                    5. Afganci vyrazili do Ruska? Asi ziju na jiny planete.

                    6. Nojo, maj se prej zkracovat noze, ale o macetach se nemluvilo.

                    7. Sysop: ani nemuseli, Afgancum stačilo jim to znechutit u nich.

                    8. @ Koště

                      SSSR válku v Afghanistanu vyhrál. Po devíti letech prostě vyzbrojili Nadžibulahovu vládní afghánskou armádu a stáhli se.

                      Nadžibuláhova legální vláda udržela Afghanistan ještě dva tři roky, než je zradila ta podpantoflácká mrdka Gorbačov a přestala dodávat zbraně a munici.

                      Bez toho nemohli konkurovat mudžáhidům vyzbrojovaným USA, které si vedly svou proxy válku. Podobně jako na UA. Bez NATO by si UA ani neprdla.

                    9. ModrýKlokan
                      Leda momentálně zaostalý jedinec dosud nepochopil, že to není válka Ukrajiny s Ruskem nýbrž válka fašistického KoZa s Ruskem. Co se nepovedlo v r. 1938 (drang nach osten) se má podařit teď.

                    10. Klokan: Takže vlastně USA tam vyhrály taky, i když to tam zase mydlí Taliban. Zajímavé.

                    11. nove.kostatko 29.8.2024 v 13:10

                      – – –

                      Pro ČR je podstatné, že se tam zbytečně pletla díky hloupým rozhodnutím zkorumpovaných volených zástupců a dalšího póvlu.
                      Vydělali na tom žoldové AČR, ale pár jich tam za prachy zdechlo. Platil to každý daňový poplatník.

                    12. nove.kostatko
                      29.8.2024 v 13:10

                      esli klokan sype fet lopatama, tak ty to do sebe rovnou láduješ asi bagrama ty magore

                  2. V civilizované společnosti to tak daleko nezajde. Tam šéfovi sdělíš, že je „mafuko“,a jsi půl dne hrdinou a půl roku nezaměstnaným.

                    1. JH. No vidiš. A Rusové jsou ještě dál. Strelkov řekl že je Putin blbec a sedí v base. Prigožin mu to řekl taky a už chcípl. Jojo, v Rusku byli vždycky v něčem napřed.

                    2. Strelkov i Prigožin dostali, co si zasloužili, nebo je snad máme litovat?

                    3. Upřímně, trochu mi jich líto je. Jako jo, jsou to hajzlové a mají krev na rukou a velký podíl (hlavně Strelkov) na současným binci. Ale můžu je politovat, že taky skočili na špek Putinovi a jeho kecům. Jako většina Rusů.

                    4. Co bylo dřív, Putin, nebo většina Rusů?
                      Je Putin symptom, nebo nemoc?

                    5. JH Putin je spíš vir. Je schopný aktivovat imunitní systém organismu, že je napaden a musí se bránit. I když přitom organismus (Rusko) není napaden a nemusí se bránit. Většinou to končí podstatným vyčerpáním organismu, což se právě děje. I když organismus dostane posilující látky (rakety z KLDR, drony z Íránu), vyčerpání to může jenom zmírnit. Někdy reakce imunitního systému zničí organismus (což doufám nenastane). Ideální je zabít vir, aby organismus žil dál.

                    6. Kdyz ma nekdo 80% podporu naroda, je chyba teda jenom v nem?

                    7. Sysop? Chyba je v těch 80%, u něj to je schopnost.

                    8. Zajimava uvaha, ze kdyz je v nejake zemi 80 % lidi nejakeho nazoru, je to jejich chyba. Chudaci to ani netusi.

                    9. @ Koště

                      S tímhle opatrně soudruhu. Mohli bychom získat dojem, že jste stoupenec soudruha Putina. Pan Fiftýn si s váma jistě rád promluví někde v soukromí a v klidu.

                      Jinak jestli považujete 80% rusů za blbce a náš Vrchní dezinformátor Fiftýn považuje za blbce 80% čechů, bylo by zajímavé vědět, kam se řadíte vy. A bacha, za tyhle řečičky už pár lidí sedí natvrdo. Uvědomělý liberál nezná bratra.

                    10. nove.kostatko 29.8.2024 v 0:09
                      Trochu zbrklý soud. Uvažovals třeba o tom, že těch 80% nemá zájem vracet se do doby směřování k dalšímu rozvratu a zbídačení už dost socialismem zchudlé země, ke kterému to vedl neschopný opilec Jelcin? Z toho úhlu je myslím naprosto logické, že se Rusové staví za Putina, navíc semknutí s de facto oprávněným pocitem ohrožení západem, zvlášť když se jim pod vedením USA postupně naplnily předzahrádky vojsky NATO.

                    11. Ne. Je to paralela k ČSSR před rokem 1989. Nemám pocit, že by nám socialismus s vládnoucí KSČ byl ku prospěchu. A jak dopadaly volby za socíku? Je to stejné, jako když Rusáci volí Putina. Zblblí propagandou, že všude okolo (pardon, pár kamarádů typu KLDR a Maduro mají) jenom číhají na šanci, jak je zničit. I Putin ví, že to je blbost a prostě toho jenom zneužívá. Vždyť to tady za socíku bylo to samý. Západoněmeckej zedník na předměstí Mnichova se jenom třese, aby nám tady ten socialistický ráj zničil a nastolil ten prohnilej kapitalismus. A jenom naše hrdinná ČSLA ve spolupráci s neporazitelnou Rudou armádou toho zedníka drží za Rozvadovem. Jakej je v tom rozdíl proti tomu, čím Putin vymejvá mozky běžnýmu Rusákovi dneska? Je to jak přes kopírák.

                    12. nove.kostatko 29.8.2024 v 9:35

                      – – –
                      Ne, je to trochu jinak, ty naivko.
                      Zájmové skupiny se snaží ovládat. Na to mají nástroje. A hloupý český národ se nechal zblbnout, zkurvit si vlastní průmysl (Škoda Plzeň, cukrovary atd.), zadara předat do rukou cizinců infrastrukturu (vodovody), dopravu (Arriva apod.) a ještě si nechá diktovat nesmysly z EU.

                      To všechno by nemuselo být, ale díky zblblým voličům jako seš ty to máme.

                      .

                    13. corona: ano, přesně to co popisuješ, je díky minulému režimu. Okamžitý prospěch před dlouhodou strategií. Krást z „veřejného“ je normální. Kdopak ten průmysl a vodovody prodal? Bolševici, který tam byli už za socíku a v těch hlavách to měli.
                      JInak samozřejmě ano, zájmové skupiny jsou a budou. jak na úrovni businessu, tak na úrovni vlád. To se nikdy nezmění a je hloupost si myslet opak.

                    14. nove.kostatko 29.8.2024 v 10:43

                      – – –

                      Škodovka v Plzni vyráběla pro zahraničí, po změně režimu skončila. Proč? Protože velká část naivních voličů zvolila pakáž – a ta pakáž zlikvidovala např. výrobu klikovek pro lodě, které se vyráběly pro loděnice v Německu. Havel osobně zkurvil lokomotivku pozváním dalajlámy.

                      Ano, významaná část té pakáže byla v KSČ a pak přelezla do jiných stran, nebo přes ty jiné strany působila dál.

                      Správné řešení bylo nenechat u koryt takové šmejdy, Havly, Schwarzenbergy, Kočárníky, Baudyše aj.

                    15. corona – můžeš mi, alespo%n v hrubých obrysech, říct, jakým způsobem ta pakáž tu výrobu klikovek zlikvidovala?

                      A než začneš psát ideologický demagogický kraviny. Mám ekonomické vzdělání a součástí mojí práce při škole bylo popsat důvody a způsoby, jakým podniky po 89 prošly transformací. vybral jsem si Jawa Týnec nad Sázavou a LET KUnovice.

                      Ve zkratce:
                      Když jsem v roce 2000 potkal ideologicky zaslepeného blba typu corona (větší vzorek, ale společného měli to, že o tom neměli ani páru) a zeptal se jich, jak vidí transformaci těchto podniků, odpověď byla

                      JAWA: za socíku to všechno úžasně fungovalo, vyráběli jsme (to MY zdůrazňují)mraky výborných motorek a dodávali je do celého světa. Světoznámá značka. A co teprve takový frajeři jako Franta Štastný. Dneska to všechno akorát rozkradli, politici, podninkatelé a darebáci ze zahraničí. Kdyby to zůstalo v NAŠICH rukách, ideálně státu, tak to jede furt tparádně.

                      A jaká je realita, když se opravdu dostaneš k faktům a jsi schopný je vyhodnotit?

                      JAWA byla v roce 89 hromada sraček. Celej výrobní program té „světoznámé“ značky byl jeden smaradlavej dvoutakt o objemu 350, kterej byl v podstatě stejnej jako kývačka z 50 let. Ani ten posranej elektrostarter nebo kotoučovou brzdu tam nebyli schopní dát, v době, kdy Němci montovali ABS a vstřikování paliva. A kvalita? 30% vracela výstupní kontrola jako zmetky. viz https://www.youtube.com/watch?v=mqsg8oPUZ7o
                      A to si o té kontrole nedělám iluze, my co jsme to zažili víme, jak jsme si je museli dodělávat doma. Vyvážely se do žebráckých zemí, kde si v podstatě buď nic jiného koupit nemohli (SSSR) nebo na tu Hondu nebo BMW neměli (třeba Indie).
                      No a po roce 90 si i ti Rusové (stejně jako my) mohli natahat ze Západu ty hnusný kapitalistický klumpy a na JAWU se vysrali. A tak dopadla jak dopadla. Bohužel nejenom samotná JAWA. JAWA byla v podstatě jenom montážní závod (vývoj tam nebyl veskrze žádnej) a ani motory si nevyráběli, všechny pro ně dělala ČZ Strakonice. No a když padla (ekonomicky) JAwa, šla s ní do hajzlu i ČZ. A samo dopady na další dodavatele, Jikov, Barum atd.

                      LET Kunovice: To samé. Drtivá většina exportu do SSSR nebo podobné žebroty. A nejen, že ze dne na den SSSR řekl že už nechce ani letadlo, ale udělali fakáč i na objednávku tuším z roku 87 na asi 70 letadel. Ještě v roce 2010 ze stavěly L410, které měly trupy z téhle objednávky. A to samé, na LET bylo navázáno spousta dodavatelů, třeba Walter. No a ten to neustál s LETEm.

                      Jo a jenom dovětěk. JAWA, i když měla zajištěný odbyt a peníze na vývoj prožrali zaměstnanci, kterých k výrobě jedné bylo 5x víc než v BMW, tak byla tuším od roku 1986 v druhotné platební neschopnosti a na vládní úrovni (Adamec) řešili co s ní, protože ani v RVHP nebyla schopná života.

                    16. nove.kostatko 29.8.2024 v 12:06

                      – – –

                      Že jsi „Y“ s ekonomickým vzděláním a že technice nerozumíš vím.

                      Proč se stala JAWA a ČZ snadnou kořistí vím taky – konkurenci nikdo ze západu nechtěl a proto musel byť poněkud zaostávající podnik zmizet ze scény, aby se už nevzpamatoval. To se dělá přes nastrčené figurky – v případě ČZ to zajistila Cagiva.
                      JAWA měla odbyt při zlomu režimu třeba v Turecku a kdyby nebyl vývoj zaříznut, mohla pokračovat dál.

                      Co se týká klikovek, opět konkurence – viz zde:

                      https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/v-plzni-se-rodi-obri-hridel-pro-zaoceanskou-lod.A050316_125454_ekonomika_ven

                      Ano, ještě řadu let po změně režimu výroba běžela (to kdybys chtěl něco kecat o neschopnosti se prosadit na trhu). Po vstupu do EU nastal konec.

                      Lokomotivy ŠKODA jsem tu už rozebíral, vysloveně Havel a jeho pozvání dalajlámy způsobilo zaříznutí nosné zakázky na deset let. Tím padl vývoj a je konec.

                    17. corona: pro tebe je fakt námaha marná. Dám ji fakta, po nos s mašličkou, abys nad tím nemusel přemýšlet a stačilo si to přeččíst, a je to stejně k hovnu.
                      Jo a generace Y fakt nejsem.

                    18. nove.kostatko 29.8.2024 v 12:45

                      – – –

                      Ty klikovky šly ven i ještě po roce 2005, ale vstup do EU už to zlomil definitivně. Asi si neumíš kliknout ani na odkaz.

                      JAWA a ČZ by vyráběla dál – dal by se dělat pětikvalt i šestikvalt, který byl na sklonku režimu v mání jen pro úzký okruh lidí. Samozřejmě, že to chtělo změny, aby se časem nahradily novějším typem stroje, které to Turecko stále bralo.

                      Generace „Y“ jsi, za starého režimu jsi v pracovním procesu nebyl.

                    19. corona: článek jsem si rozklikl a popisuje výrobu. Ptal jsem se na konkrétní kroky, jak Havel a EU zarazily výrobu. Fakta. Co to bylo za befehl, byl proveden a hlavně, jestli byly další okolnosti, které to ovlivňovaly. Dojmy a pojmy stačí Putinovi na jeho ovečky, mě to nestačí.

                      generace Y jsou narození 1981 a mladší. Pracovat za socíku mohli od 16, což je 1987. Chceš poučovat o technice a ekonomii, ale neovládáš matematiku třetí třídy pomocné školy. A nejsem 198x, jsem 197x. Sakra, máš mě ve složce, takovou základní věc sis nezjistil?

                    20. corona – pardon, popletl jsem generace, omlouvám se.

                    21. nove.kostatko 29.8.2024 v 13:23

                      – – –

                      Havel pozval OFICIÁLNĚ dalajlámu, tím zařízl zakázku na 800 ks elektrických „dvojiček“, což činilo víc než 1/2 výrobní kapacity. Poslední měla být dodána v roce 2000, zakázka podepsána 1989.

                      Klikovky se udržely, západ bral. Po vstupu do EU se začalo dost věcí měnit a klikovky musely skončit, protože to nechtěla konkurence.

                      Jsi z populační exploze, takže kolem 1975, tj. cca 15 let věku v přelomu režimu. Jasný „Y“.

                    22. corona. panebože, to jsou píčoviny. Takže dalajláma v Česku zařízl dodávku lokomotiv do Číny? A že byl v tom roce i v té Francii (oficiálně), to by asi jinej dalajláma.

                      https://www.dalailama.com/the-dalai-lama/events-and-awards/travels/travels-1990-1999

                    23. nove.kostatko 29.8.2024 v 14:31

                      – – –

                      HAVEL zařízl lokomotivku tím, že zlikvidoval nosnou zakázku OFICIÁLNÍM pozváním dalajlámy do Československa.

                      Jestli byl ten asijský šašek ve Francii na pozvání nějakého francouzského sluníčkového pitomce nevím, ale určitě ho nepozval francouzský prezident.

                      ========

                      Budeš se zkrátka hádat, že vše bylo tak, jak odpovídá tvým zjednodušeným představám postaveným na povrchním vidění veškerých událostí, protože jsi přesvědčen aktuálními výkřiky médií. Tento přístup je velmi rozšířený u jedinců s kvalifikací ve směrech humanitních či ekonomických, generačně zpravidla od populační exploze poloviny 70. let až ke generaci alfa. Nejčastěji jde o lidi konzumně
                      zaměřené…

                      .

                    24. corona: víš co, tak dotlač ty důkaz. nějaký memoáry konstruktéra mě nazajímají. Říkal jsi, že zakázka byla domluvená. Ukaž. Že pozvání dalajlámy způsobilo, že Číňani zakázku zrušili. Ukaž.
                      Ohledně JAWY jsem t ti dal FAKTA. Ty jsi nedal ani jeden, jenom dojmy. Dej FAKTA.

                    25. nove.kostatko 29.8.2024 v 20:07

                      – – –
                      Ano, zakázka na 800 ks elektrických dvojdílných lokomotiv. Můžeš si tu knížku přečíst, když nevěříš ukázce. A zajisté se můžeš ptát i dalších, co tam pracovali, ať už v pézetce, nebo ve fabrice.
                      Padla ze stejného důvodu i jiná čínská zakázka – pro Tatru.

                      Takže tu hystericky neječ FAKTA – FAKTA a začni se sám zajímat, pokud ta skutečná fakta chceš znát.

                      .

                    26. corona – hystericky neřvu, jenom zvýrazňuju, co chci, protože to má smysl. Ukaž důkaz, že byla zakázka podepsána a že Čína zakázku zrušila s odůvodněním pozvání dalajlámy (nebo nějakým jiným). Jestli nic z toho nemáš, další diskuse je zbytečná.

                    27. nove.kostatko 29.8.2024 v 22:14

                      „…důkaz, že Čína zakázku zrušila s odůvodněním pozvání dalajlámy…“

                      – – –

                      To si jako myslíš, že to někdo musel napsat na papír…?

                      .

                    28. corona – udělal jsi tady ze sebe úplnýho vola. Né že by mě to překvapilo.

                      .

                      .

                    29. nove.kostatko: vidím, že máte spoustu perel a tak házíte a házíte:-)

                      Za posranou zakázku mohl samozřejmě Dalajlama s Havlem. Zní to o dost líp, než že to soudruzi posrali, stejně jako ty střepy, co se vyráběly v Jawě. To samozřejmě nezlikvidovalo neschopné vedení a konkurence, která byla o světelné roky napřed, za to mohl někdo jinej, nejspíš z ODS:-)

                      Neschopnej lůzr vždycky hledá chybu někde jinde, i kdyby to byla sebeabsurdnější píčovina. Zvlášť, když je to student VUMLu, co si tady hraje na technika, aniž by měl ovšem o technice sebemenší ánung.

                    30. fatdwi:

                      „.. soudruzi posrali,..“

                      – – –

                      No jasně, primitive, vyznáš se přece ve všem. Lokomotivy šly mj. taky do Itálie, ale o tom jsi nikdy neslyšel, tak budeš chtít taky „důkazy“, přesně podle vzoru toho telete „nove.kostatko“.

                      .

                    31. To corona:
                      Dokladej, na tvoje pojmy dojmy o generacích se tu nečeká.

                    32. misaka 29.8.2024 v 21:49

                      – – –

                      Padej k Pokrovsku…

                      .

                    33. To corona:
                      Doby, kdys mohl někomu cokoliv přikazovat, pominuly, dědku.
                      Padej kornatět, to říká čas, ne já.

                    34. corona – tohle je už klasika, když jsem v hajzlu, posílám oponenta na frontu an Ukajinu. Dělají to jenom největší zoufalci. Jo, ruku v ruce s przněním jmen nebo nicků.

                    35. Ono je to blbý…rozkrádacka na denní bázi v duchu socialismu, hovno vývoj, pracovní disciplína a produktivita a la slunce seno jahody a on to svět nebere…divný. asi židi a západ.
                      Svět vohnoutu.

                    36. corona: dodávka pár kousků do Itálie je všeobecně známá a zdokumentována. Docela to Škodovce pomohlo, protože neměla prachy ani na výrobu pár lokomotiv pro ČD a kvůli tomu se dodávka o několik let zdržela.

                    37. nove.kostatko 29.8.2024 v 9:35
                      Víš o 80. letech hovno a plácáš nesmysly. Většina lidí žádný strach z německého zedníka samozřejmě neměla a sralo ji, že se z nás stává skanzen. K volbám pak lidi chodili hodit hlas jedinému kandidátovi ze strachu, aby jim bolševik neutáhl šrouby. Byla zde ale velká menšina – 1,5 mil. komoušů – a mezi nimi řada přesvědčených, a ti jistě dílem z tebou uváděných pohnutek volili, zvlášť korytáři, funkcionáři, fízlové a zelené mozky. Většina si taky myslela, že ten absurdistán s dráty na hranicích bude na věčné časy, volby byly fraška a nemohly nic měnit, lidi se podvolili, a proto byl běžný zisk ke 100% hlasů. Dnes to lze hodit opozici tady i v Rusku, ale volby řídí média a ta zase jiní loutkovodiči.

                    38. Hupert: Kromě první věty ti nemám co rozporovat a v čem je ten zbytek v rozporu s tím, co jsem psal?

                    39. nove.kostatko
                      29.8.2024 v 9:35

                      jasně, kokote, fyjalystánská svoloč si pořádá opakovaný opulentní dýchánky z našich prachů vo tom, jak se rozparceluje RF po Konečným Vítězství, vedle toho furt nejaký barevný přešívaní buzeranti ve všech zemích vokolo, pokud si tam neudělá tamní vláda pořádek, provádijou za bílýho dne totální rozvrat společnosti, ale kundo vóbec nigdo nechce RF nic dělat. Určitě. Čestný fyjalystánský.

                  3. Zatím je nikdo nevyhnal, pokud vím. Jestlipak grizzly nespí. Je to asi 50tá překročená linie a? Nic.

                2. JH: To netuším, nejsem vojenský strateg a do hlavy jim nevidím. Ale dotaz zněl, jaký to má vliv na výsledek války. Může to mít žádný, nepatrný, významný, rozhodující, vyber si. Ale pokud nemáš kukátko do budoucnosti a nevíš, jak tento konflikt dopadne, tak odpověď, stejně jako já, neznáš.

                  1. Kukátko do budoucnosti nemám, ale troufnu si odhadnout, že Rusové nakonec vždycky pošlou víc vojáků, zbraní a peněz, a budou bojovat až do hořkého konce.

                    1. JH: je to klidně možné, uvidíme. Ale svět se změnil. Ve WW2 to měl Stalin jednodušší. Němci nás chtějí vyhladit a sebrat nám zem. Takže jakákoliv smrt na frontě je v pohodě, protože byste chcípli tak jako tak. To ale dneska neplatí, vyhladit je nikdo nechce a zem jim taky nikdo vzít nechce (narozdíl od nich). Ale i v Rusku je internet (i když jim ho brzo zakážou) a pár Rusáků ve světě taky bylo a ví, že jsou daleko lepší alternativy, než umřít pro ego jednoho debila někde u Bachmutu.

                    2. nove.kostatko:

                      „..jakákoliv smrt na frontě je v pohodě..“

                      – – –

                      Tak určitě. Možná se povede a zdechneš na UA i ty, až povezeš další dávku dronů pro banderovce.

                    3. corona – upřímně, něco takového (vézt drony pro banderovce) by mě nenapadlo. Ale kdybych věděl, že někomu jako ty by z toho praskla žilka, možná….

                    4. nove.kostatko 29.8.2024 v 9:37

                      – – –

                      Tvoje věc, co na UA vozíš nebo proč tam vůbec v době konfliktu lezeš (sám ses pochlubil). Každopádně pokud ti nastane jakákoli újma z takového důvodu, bude to jen tvoje chyba…

                      .

                    5. corona: jasně že to bude jenom moje chyba. Tvrdím jsem někde opak? Do ubulenýho a ublíženýho Rusáka mám daleko.

                    6. nove.kostatko 29.8.2024 v 9:58

                      – – –

                      Kdo uvažuje, ten na UA neleze, bo ví, jaké je riziko.
                      Nevím, co sem taháš „ubulenýho a ublíženýho Rusáka“, to nemá souvislost.

                      .

                    7. V Rusku je internet a pokud půjdou na zahraniční stránky, dočtou se co? Rusové nejsou lidé, všechny vyhladit, sportovce zakázat, Rusko rozdělit na ministáty…
                      To je určitě bude motivovat Putina svrhnout a z připojených území se stáhnout. Ostatně, ve 2. světové byl požadavek bezpodmínečné kapitulace taky sukces.

                    8. JH: Asi nečtu ty „Správný internety“ kam chodí Rusové, protože nic takového nevidím. Ale ano, po krádeži Krymu se retorika změnila a po 2/2022 a krádeži dalších území také. Nelíbí se mi to, z principu chci mít klid, běžní Rusové mi nijak nevadí (jasně, mají jinou mentalitu a dovedu si představit lepšího parťáka na pivo) a je mi jich spíš líto. Co nadělám, misionář nejsem a osvětový pracovník neziskovky taky ne.

                    9. nove.kostatko
                      29.8.2024 v 12:31

                      krá-co? co to zase meleš ty vyfetlo?

  3. Zvláštní pozornost byla věnována rekonstrukci objektů kritické infrastruktury. Jermak informoval Sorose o následcích pondělního ruského útoku a zdůraznil, že se jednalo o jedno z největších ostřelování ze strany Ruské federace.
    Jsem zvedavej jestli Kleinova bude stejne tak aktivni jako u Iraku…

  4. Tím, že s nimi teď režim vpadl do Ruska, nabídl likvidaci jejich zbytků ruským vojákům na stříbrném podnosu. I touto optikou lze nahlížet šílené dobrodružství do kouta zahnaného Zelenského, který se spolu se Západem rozhodl uskutečnit sebevražednou operaci v Kurské oblasti.

    Dnes už víme, že šlo opravdu o osobní politické rozhodnutí Zelenského, protože hlavní velitel Oleksandr Syrskij byl spolu s důstojnickým sborem proti. Zelenský si to přesto prosadil. Značně to připomíná Hitlerovo jednání, který v jisté chvíli propadl iluzi o své vojenské genialitě a v ruském tažení prosazoval nesmyslné vojenské operace i proti vůli svých generálů. Zelenský neomylně kráčí ve stopách svého vzoru, a je proto pravděpodobné, že podobný bude i jeho konec.

    V Moskvě se někteří experti dívají na kyjevské dobrodružství paradoxně pozitivně, neboť by to mohlo urychlit porážku Zelenského. Při podrobnějším zkoumání průběhu celé “kurské operace” vyjde totiž najevo, že z pohledu Ukrajinců jde o riskantní pokus hraničící s šílenstvím.

    Václav Danda

    1. Tady to fakt upadá. Štípněte mě, ať se probudím. Před drahnými lety byly diskuse na Dfens myšlenkami diskutujících. Pak sem nalezlo pár dementů, kteří sem tapetují odkazy, často jako odpovědi ve vláknech. Tohle je vyšší level. Leon už se ani nenamáhá s myšlenkou, prostě copy paste kus článku odvedle jako příspěvek.
      A když už jsme u toho, ten článek, odkud jsi to zkopíroval, uvedl jako zdroj:
      https://sk.news-front.su/2024/08/25/ozbrojene-sily-ukrajiny-su-nutene-ustupovat-kvoli-nedostatku-tuzby-regrutov-bojovat/

      a doména .su je čí? https://pl.wikipedia.org/wiki/.su

      jojo, vrána k vráně sedá a zmrd ke zmrdovi také

      1. Tobě štípnutí nepomůže. Ty bys potřeboval pořádnou pecku do palice aby se ti konečně rozsvítilo.

        1. Jojo, agresivita a řešení silou jsou ty primitivnější způsoby. Děkuji za potvrzení, co jsem psal.

          1. Ty si komik, ale dík za potvrzení primitivnosti KoZa a především vlády ČR, které silou řeší svoje problémy, kterým ovšem ty tolik fandíš.

            1. leon: tohle černobílé vidění světa mám rád (sarkasmus). Teď je pro lidi typu Leon v módě buď Západ nebo Rusko, nic mezi. Jdeš s námi, nebo proti nám. Prostě nálepkuješ a někam mě musíš šoupnout. Ale já nechci jít jásavě ani s jedním, i když v případě nutnosti jsem ochotnej si vybrat.

              1. A když ti došly argumenty tak uhneš jinam. Typické chování ideologií zaslepených fanatiků mezi které patříš.
                Fakta a realitu ignoruješ aby ti to nenarušilo tvoje pokřivené vidění.

                1. leon. Cože? odkud a kam jsem uhnul? Jaká fakta ignoruju? Faktem myslíš to, že mám dostat po palici? To je snad správně, že uhnu, ne?

        2. leon: jo a o víkendu jsem byl v Jáchymově, podívat se na uranový doly a památníky politických vězňů. Připomínají si bolševiky a jejich nohsledy, co si tam v rolích dozorců léčili mindráky tím, že vězňům dopřávali pořádné pecky do palic, aby se jim rozsvítilo. Lidi jako já s odporem, ty bys asi zamáčkl slzu.

          1. Političtí vězni byli, jsou a budou. Před pár dny jednoho vyrobili Francouzi. Političtí vězni totiž nejsou produktem jen komunistů.

            1. leon: tak on to nemusel bejt jenom politický vězeň. Klidně to mohl být statkář nebo bývalý majitel továrny.

              1. No a? Prostě třídní nepřítel.

                1. Triedni nepriatelia su vsade.. o tom by vedel rozpravat aj isty McCarthy.

            2. Že by ho čekal stejný osud jako politického vězně Navalného? Uvidíme.
              Politické vězně sice produkují téměř všechny režimy, ovšem komunisté jsou/byli v jejich produkci daleko napřed před ostatními.

              1. dočkej huso klasu…

                1. leda hovno to ani 100 let nebude stačit. Nemel sračky

            3. Taky ho zavřeli a mučej? Kope v dolech? Je v lágru? Vypad z vokna?

              Nebo ho vyšetřujou na svobodě?

              https://www.root.cz/zpravicky/pavel-durov-byl-propusten-na-kauci-bylo-mu-sdeleno-obvineni-a-nesmi-opustit-francii/

    2. Jj, vokolo Pokrovsku už ruský jednotky obsazujou celý města skoro bez výstřelu a s naprosto minimálním poškozením, pže ukravínci už utíkají sotva se dostanou na dostřel, aby je tam zase nesešrotovali na kaši. Společně s Mordičevem na čele se dala do pohybu další tři (!) armádní uskupení, dá se očekávat kompletní zhroucení fronty na úseku několika stovek kilometrů.

      1. Mimochodem, v samotným Pokrovsku víc jak polovina obyvatel včetně děcek odmítá odjet, pže očekávají, že chochli ai vodtamtud vodtáhnou bez odporu a konečně se tak se svým městem dostanou do správy RF a věci zase začnou fungovat, bude (placená) práce, důchody…

        1. Už aby šli banderovci do prdele…

          Vzpomínáš na tu scénu z Posledního Mohykána, kde plukovníkova dcera říká, čím dřív francouzské pušky vyženou Angličany z téhle země, tím lépe pro její lidi?
          Tehdy to nedopadlo, ale VVP je podstatně schopnější státník než Ludvík XV. a Mordvičev minimálně stejně kompetentní jako markýz de Montcalm.

  5. Kennedy se s Trumpem dohodl na vzniku vlády národní jednoty, přičemž volebním programem a pilířem budou 3 hlavní klíčové body, a to ukončení války na Ukrajině, která je podle Kennedyho soukromou válkou Bidenovy rodiny, která touto válkou chtěla zakrýt korupci své rodiny na Ukrajině, druhým bodem je ukončení cenzury v médiích na internetu ze strany velkých soc-platforem a třetím bodem je ochrana dětí před procesy deviatury a potravinářsko-farmaceutické mafie.

    1. No, tak to jim drzim palce. Rekl bych, ze Kamala prave vyhrala volby. I kdyby to 80 % volicu nahazelo Trumpovi, tak po secteni vyjde, ze vyhrala Kamala.

    1. Bouchni šampus. Vítězství je vaše.

      1. jako Kommando Nowotky (ne)blahé paměti:
        https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-ukrajina-prisla-o-elitniho-pilota-a-tvar-stihacek-f-16-258707
        Kdo bude chochlovským Gallandem?

    2. Nic jinýho mu ani nezbylo, když si sami z Mese Moonfishe udělali Six feet under fishe

    3. Niekde americki soudruzi udelali chybu.. podla tohto si chochli zostrelili sami F-16

      https://ukranews.com/news/1030362-maryana-bezuglaya-f-16-byl-sbit-kompleksom-pvo-patriot-iz-za-diskoordinatsii-mezhdu-podrazdeleniyami

      a ze vraj to bol Patriot.. no, soudruzi musia lepsie zapracovat na IFF.

      1. Proc chybu? Spotrebovala se raketa i letadlo. Pro zbrojare win-win.

        1. Jo, ale zemřel statečný a čestný člověk, třebas nepřítel.
          Čest jeho památce.

  6. Svině banderovský:
    https://echo24.cz/a/H4Vsn/zpravy-svet-charkov-sofia-divka-bez-hlavy-bombardovani-klouzave-pumy

    Fňuk fňuk, oni na nás střílí a zabíjejí nás, přitom jsme to chtěli a dlouhé roky provokovali…

    A k tomu jsou to neschopní ožralí mužici, kterým sestřelujeme všechny drony i rakety, ale nějak přes tu naši Kammhuberovu linii 2.0 stejně projdou.
    Madness, madness and stupidity.

    1. jj, žádný omezení na zbraně, aby jak přetím nemohli střílet rakety na tržiště v pravý poledne mezi civily (samý vojenský cíle, to je jasný) jenom v příhraničních prdelích, ale třeba do Kurska a dalších větších měst?

      1. Seli vítr a sklidili bouři.

        Asi je jim to málo.

  7. Fnuk fnuk?
    Ty že jsi katolík?
    Moc to nedrzis…

    1. Pokřtěný a biřmovaný, ani náhodou dokonalý.
      Pánbůh má ve svém ovčinci rozličnou čeládku.

      1. Peklo nebo nebe čeká na tebe, ne na mě :-)

  8. Jak by tohle vystoupení zapadlo na prague pride?

    https://www.youtube.com/watch?v=wz6WOZLGKxo

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017