Ještě máte peníze ve spořce? - zpět na článek

Počet komentářů: 338

  1. Spořka se dala na ideologii namísto byznysu? Ne, to je špatná úvaha, pane předsedo. Jste úplně mimo. Spořka právě takto dělá byznys, a přímo ten nejlepší byznys, jaký dnes existuje. Tahle cizácká korporace, která má v názvu, nevím proč, slovo „česká“, má svůj byznys postavený ve velké míře na věcech, které Ševčík kritizuje. Spořka není nic jiného než člen globální mafie, kde předmět „podnikání“ je hrabat ničím nekryté natisknuté peníze, korumpovat vládní zločince a duševní mrzáky a zotročovat lidi – zavazovat si je nejrůznějším způsobem, protože takoví lidé jsou závislí a tedy vydíratelní. Ve světě podle Ševčíka, a stejně tak ve světě podle mě, žádná Spořka neexistuje, protože její přidaná hodnota je NULA.

    1. to Pirath:
      Bankovnictví je obor starý stovky let, je (u nás) obvyklé, že je neoblíbený – obvykle chce vrátit peníze, které půjčuje. Když někdo půjčí kamarádovi na pivo a hlásí se mu s tím po týdnu, nepatřičně si nepřipadá.
      Proto zmrdi nemají rádi pana domácího, obvykle v den, kdy chce zaplatit činži.
      Cizácký – jeden by si myslel, že tohle slovo vymizelo se založením republiky a dokončením národního obrození a ono se to pořád vyskytuje. Kdy naposled sis koupil něco „necizáckého“?

      1. V lepších časech to končívalo vypálením ghetta a spálením dlužních úpisů.

        Piješ Budvar?

          1. A jen tak suma sumárum, žlutomodrá je barva rotchildů kteří se pakují i tam na pindostanu soukromým FED takže zprostředkovaně „průtokový ohřívač a berou na hůl ukr, samo že ušáky odjakživa už od indiánů kupčíky a penězoměnci a i tu pitomou evropu, úplný majtrštyk na přihlížející dementy, bum. A rusko ale to snad víte prašulníci, no.
            https://zvedavec.news/komentare/2023/04/9610-seymour-hersh-cia-vi-ze-ukrajinsti-predstavitele-okradaji-usa-o-pomoc.htm

        1. Dobře Ty :D

        2. dnes by bylo třeba vypálit datová centra …
          Mimochodem předpokládám, že dnes by nefungoval Escobaruv postup likvidace důkazů, kdy vypálil archiv soudu. Kde jsou nyní uloženy elektronické spisy ať už k přestupkům vůči aktivistickými zmrdy vytvořeným zákonům či skutečným trestným činům?

        3. Njn, i to je cesta. Dluhy se neplatí, že?
          Pro gentlemany ne ale to už je dnes stejně kriticky ohrožený druh.

  2. Psalo se i zde – nezapominal bych na oddluzeni bank. V prvnim tunelu jsme se slozili na „nedobytne pohledavky“ (nevim jak u vas, ale tady vyssi urednici poskytovali uver za 30 az 50% ceny uveru). V druhem tunelu se to uz bez nas prodavalo do zahranici.
    Vetsinu toho co melo nejakou cenu jsme prodali (za uplatek).

    1. Ja vol//, ale spíš rodově či jinak i cizí mocí zmermomocnění, blbost ve stavu zrodu stačí korupčníků parazitací až i snad nějakou MKultra. Ale pokud si pamatuji někde jsem zachytil že že cia se pochlubila že měla svého člověka pol pota a kdo neznáte činnosti bohulibého záběru podívejte se do faktografie a i yeltzin se jim povedl který se v posledním tažeNí probral z alkoholové „kariéry a možná na truc „vodičům jim tam dosadil Putina a úžeři začali mít po žížalkách toho co za jeho období prý dosáhlo 3x větších škod WW2. A tady america first (aspen group) – především „možná/ máte 107 a to věru není žádný lumen mozkového atleta, jenerála nato. Zdebilizace,
      cože? No nic, kdo to nemůže pobrat se urazí, račte milí pane, „kardinále. :-)
      Time 9:00 https://www.youtube.com/watch?v=d2sWFTMVNUc
      https://www.youtube.com/watch?v=EzC1VsCwN9s
      https://www.youtube.com/watch?v=NxUSev1frRQ

      1. Osudem zmrda je vetsinou ze narazi na vetsiho. Vzpomente jak reagovala garnitura na prichod burese.
        Co se tyce prvniho videa: kde neni poptavka, neni nabidka.
        Je ovsem snadne zabrednout do vsech problemu sveta a zapomenout na podstatne veci. Vykaslete se na videa, na podplacena media. Zmente sebe, zmenite svet.

  3. Nejen Česká spořitelna.
    Levicový, až bolševický aktivismus velmi silně zachvátil také ČSOB.
    Trvalo mně poměrně dlouho než jsem jim například vysvětlil, že nechci od nich dostávat nevyžádané E-maily, propagující levicový extrémismus a ekoterorismus.

    Vrcholem byla výzva, že mám střádat na elektromobil(asi abych zachránil lachtana…) a že si mám do telefonu nainstalovat aplikaci, která bude sledovat, zda nekupuju něco zbytečně a měřit uhlíkovou stopu.
    Prostě se do pracovního procesu již zapojují mladé „progresivní“ slepičky s mozkem, vymytým v pseudoškolách…
    Je to i chyba naší generace. To my jsme harantům umetali cestu, to my jsme se jim málo věnovali…a sklízíme výsledek. Já mám dítě sice normální, ale i tak tu spoluvinu cítím :-(. Mnoho věcí naše generace prostě podcenila.

    Přesouvám krok za krokem aktivity na účet v Airbank. Tam mně občas leze na nervy jen virtuální asistentka Aneta :-D. Jinak OK a snad to tak zůstane. Snad odkaz Petra Kellnera u PPF nějaký čas ještě vydrží.

    1. To je zvláštní, mně ČSOB nic takového neposílá a mám u ní dost produktů. :-)

      Jinak jde pouze o reklamu a snahu být moderní, ekošílenců je hodně a obecně jsou bohatší než dezolát s vyčvachtaným TDI bez DPF, takže snaha zaujmout tuhle menšinu je vcelku racionální. A že by to odradilo někoho normálního? Spíš ne.

      1. Možná se vám tolik nevěnují, protože usoudili, že jste již dostatečně ideově a politicky vyspělý.
        Minimálně máte už ten správný – lepší – slovník.

        1. Možná.

          Jinak mě vždy bavilo nazývat obě krajnosti spektra pojmenováními z opačných krajností spektra a k dredatým ekošílencům a bláznivým přilepovačům mám zhruba stejný poměr jako k bezzubým dezolátům; nechat žít, v případě, že zablokují provoz, gumoléčba.

        2. dritchie:
          Nebo si, na rozdíl od vás, zaškrtl, že si nepřeje dostávat žádné informace či nabídky.
          Pak si nestěžujte, že vás vaše banka obtěžuje podobnými kravinami, ostatně pokud tento souhlas udělíte kterékoliv trochu větší firmě, bude vás zahrnovat marketingem.
          Stačí jeden e-mail, kde uvedete odvolání souhlasu a běda jak vám něco budou posílat – můžete jim prohnat faldy.

      2. U čsob jsem mě dva fondy po 100 litrech ještě když „koňura byla „tvrdá a jeden byl plonkový ale u druhého jsem měl 30. litrů za rok, vykvajzl se na to a jak mne pálilo dobré bydlo tak jsem to prodrbal i když jsem taky zainvestoval z toho dobře. Jen orientačně jsem to zhlédnul a měl bych v dalším období prdlajz. :-)

        1. Je vidět, že investicím nerozumíš. Což je evidentně jedna z mnoha věcí.

          1. Polibsi elypsy, vševjede. A co ještě vidíš v „ruským periskopu. :-)

            1. Kvůli pravdě nemusíš bejt sprostej zmrde.

              1. Mne mohou nasrat jen inteligenti a ne klauni s diagnózou co za „mentál nemohou a nápodobě zmrde.

                1. Za svůj posranej život si můžeš sám zmrde.

      3. Tak si otevři Linkedin členů představenstva našich velkých bank. U některých je ten fanatismus neskutečný. Mě to přijde u některých až děsivé, co jsou schopni za peníze říkat.
        Jestli tobě nevadí, že v cenách služeb budeš mít i tenhle fanatismus a jaksi ti v principu nevadí svěřovat takové firmě vlastní peníze tak mě třeba ano. Jako chápu, že pro plno lidí neexistuje v praktickém životě alternativa. Kdyby to byla restaurace a někdo mě tam při objednání steaku otravoval s nějakou uhlíkového stopou tak se tam už neukážu.

        1. Mnoho, nejspíš většina, lidí pochopí, že se kolem nich děje cosi nedobrého až ve chvíli, kdy se jich to osobně dotkne. Třeba najednou v obchoďáku nebudou pro buřtožrouta buřty. Ani v tom dalším, pak jiném, v celém městě, celé zemi…
          Až poté „to bude špatně“, nejspíš už ale pozdě.

          Zatím to pořád „nějak jde, co bysme se starali..“

          1. Zatím, přes všechny ty mekty a tlachy, je stále i foie gras. :-)

            1. To je i v Rusku.

              1. V Rusku se narozdíl od EU neňuňají zvířátka (ani lidi :-)), takže argument Ruskem je nepřípadný. Chtěl jsem říct jen tolik; propagační a greenwashingové žvanění je jedna věc (kterou toleruju asi tak stejně jako buseranty), realita zase jiná.
                A neberte – to i se – tak vážně, xakru.

          2. dritchie: toho se bát nemusíte, buřty budou, však Kostelec na tom maká už 20 let a to ještě byli greténi v plenkách. Buřtožroutovi se akorát v reklamě vysvětlí, že buřt z mouky a náhražek chutná stejně dobře jako ten z masa a – ono to tak bude, protože už dnes tihle lidé kupují sračky, které z masa stejně pořádně nejsou.

            Zrovna dnes jsem jel kolem billboardu, na kterém bylo něco jako „lasagne z čočky? Proč ne“. Takových sraček jsou kvanta a bude jich víc, lidi jsou idioti a nebudou ani nadávat. Už několik let na tom pracují i fast foody, různá „latéčka ze sojového mléka“ a mekáč či někdo takový měl už alternativní sračko burger.

            Podle mě průměrný volič, jedno zda estébáka nebo pětidemolice, bude většinově změny s vervou užitečných idiotů bránit.

            1. Sojový mlíko se jako alternativa do kafe nabízí ne pro alternativu, ale pro nesnášenlivce laktózy, který po normálním mlíku bolí bříško. Fakt mě baví, jak bojovníci využijou cokoliv.

              1. Dissenter 16.4.2023 v 18:51

                Existuje mnoho variací náhražek, od kokosu před mandle a soju po oves…
                Současná masivní reklamní kampaň se ale o laktózové intoleranci nezmiňuje vůbec.

                Nalej si, usrkni, užij si každý lok, vychutnej si každou lžičku! Nezáleží na tom JAK, ale CO! Vybral sis rostlinnou alternativu a dobře děláš!* Všem, kterým záleží na tom, co jí a pijí, dáváme palec nahoru!

                https://www.alpro.com/cz/dobre-delas/

                1. ygorek:
                  No fuj, já na to kliknul!

                2. :-) Založit reklamu na tom, že je objekt reklamy mrzák, je poněkud méně účinné než z (tuším dost podstatně(?)) dražší náhražky mlíka učinit něco cool.

                  1. Dissenter:
                    Ale to je asi obchod pro černý děti.I to tykání tomu odpovídá…Abysme nekritizovali unáhleně.

                    1. Proč pro černý? Tykání je dneska cool, nejsme tesiloví sráči ani studení kravaťáci, ale hipsteři, přeci!

                    2. Tak si na to klikni a mrkni na bubákata.

                    3. Aha. Už jsem pochopil. Odpovím ti vtipem (ještě předputinovským).

                      Baví se šéfdirigent moskevské a newyorské filharmonie, jak se vypořádavají s antisemitismem. Šéf z Moskvy povídá; hele víš že mám dokonce dva Židy v orchestru, jak jsi na tom ty. Newyorský šéf se zamyslí.. „A víš že já ani nevím?“

                      Zkrátka jsem si barvy pleti těch děcek nevšiml.

                    4. Dissenter 16.4.2023 v 19:30

                      Ano, to je známý a starý vtip. Pochází ještě z dob rasové segregace.

                    5. Známý a špatný vtip. Dnes je třeba je být uvědomělý. Barvoslepost je rasismus!

                    6. Forge: cílovka jsou zřejmě ty děti „hodně majetných lidí, kteří řeší spíše udržení než získání majetku a jsou náchylní sledovat eko a bio trendy“, které na to, kolik mají prachů, toho mají zjevně hodně málo v hlavě. Pro ně je tento komunikační styl vhodný.

                    7. fatdwi:
                      Přesně proto vůbec nepočítám s nějakým důchodem.Spíš po mně ještě budou něco chtít:-D

                    8. Forge: tak to rozhodně, pokud máte nemovitost(i), bude nutné je znárodnit pro blaho soudruhů, co neměli tolik štěstí a nechodili do školy v době, kdy se tam mohli naučit nějaké „marketable skills“, jak pěkně říkají Američani.

                  2. Dissenter 16.4.2023 v 19:13

                    Co se týče kůlů, stojí za povšimnutí trend reklam propagujících přípravky na údržbu vlasů.
                    Stále více jich má „veganské složení“.
                    Zajímalo by mě, co bolívá děvčata v koupelně z tradičních šampónů.

              2. Dissenter: ano, tak tomu bylo kdysi dávno, kdy se k tomu ale nepřidávaly motivační bludy o tom, jak je to pro planetu lepší.

                1. V reklamě a v lásce je dovoleno vše. :)

                  (kam se proboha poděl zdejší cynismus? jste vážně jen zrcadlovým odrazem biomatek?)

                  1. Dissenter: pletete si reklamu s aktivismem.

                    1. Moc nerozumím tomu, co je aktivismus. A v komerční komunikaci (= reklama) jde jen a pouze o to přitáhnout zákazníka (a nepřitáhnout negativní pozornost).

                    2. Dissenter: to je vidět. Tak se dovzdělejte a pak se můžem bavit dál.

                    3. Biomatka nahlížená z druhé strany. Ach jo.

                    4. Biomatka dobrá z obou stran, jako v té písničce od Čechomoru. Má goralka z przodu z tyłu, podělíte se.

              3. Nesnášenlivci laktózy. Který po normálním mlíku bolí bříško.

                Přemýšlím, koho jsem znal před r.89 a který nesnášel laktózu v normálním mléce, nebo ho bolelo bříško po tehdejších, sakra živých a chutných jogurtech. Taky přemýšlím, jestli takoví lidi vůbec byli, tak jestli normální mléko a mléčné výrobky nekonzumovali vůbec, nebo jak. Protože bezlaktózové mléko se objevilo až hoodně pozdě a žádné náhražky neexistovaly.
                Domnívám se, že těch poruch ohledně zpracování laktózy trávicím traktem, muselo být tak zanedbatelně málo, že jsem o tom prakticky nikdy neslyšel. Někomu mléko a výrobky z něj chutnaly, někomu ne – ale laktózová intolerance podle mě tehdy neexistovala.
                Školní děti, poměrně dlouhou dobu všechny ročníky, svačily čerstvé rohlíky/pletýnky/loupáky se čtvrtkou běžného plnotučného mléka, jogurtu, tehdy novinky Jova, či nějak ochuceného, běžného plnotučného mléka – všechny děti bez rozdílu – a nikoho bříško nebolelo. Čím to mohlo být? Byly ty děti zdravější?

                1. Někdy to chce se nedomnívat (spekulovat bez znalosti faktů), ale informovat se. Děti jsou zdravé pořád, dospělým enzym štěpící laktózu fyziologicky ubývá.

                  https://www.ikem.cz/cs/intolerance-laktozy/a-4084/
                  https://cs.wikipedia.org/wiki/Intolerance_lakt%C3%B3zy

                  1. Dissenter 19.4.2023 v 17:21

                    Císařpán byl tedy šťasnou výjimkou, ale ne jedinou.
                    I když v moderních učebnicích se asi obraz Stařec a kojná asi již nepřipomíná…

                2. Mimochodem (a teď se dopředu omlouvám, že se nespravedlivě navezu do tebe, nezasloužíš si to, jen jsi mi posloužil jako model situace :-)), tohle je podle mého názoru největší problém dnešní společnosti.

                  Lidem chybí znalosti a zkušenosti v oboru, načerpali někde povrchní ostrůvky faktů a přesvědčeni dnešními médii a školským systémem, že nejsou hlupáci, mají pocit, že jim toto dává právo konfabulovat z ostrůvků faktů názory a teorie. Pochopitelně nedohlédnou všechno, vytvořené představy jsou (pro odborníka) zjevně naivní a taky deformované wishful thinking, ale o to víc pak prosazované v diskusích. Platí pro energetiku, politiku, ekonomiku nebo třeba (bio)chemii.

                  Doba, kdy se prostý člověk staral o prosté věci, a nepouštěl se do toho, čemu nerozumí, byla fajn. Pro odborníky platí totéž mimo svůj obor. A pro mě taky. :)

                3. Mám dojem, že i ti nesnášenlivci jako děti uměli strávit laktózu…
                  U kojenců je taková schopnost podmínkou přežití…
                  Postupem času se tato schopnost snižuje, u někoho až vytrácí…
                  Znám/znal jsem dávno před 1989 spoustu lidí, kteří v dospělém věku mléko nepili vůbec, a jiní tvrdili, že po něm mají rychlejší peristaltiku…

            2. fatdwi 16.4.2023 v 18:00

              Na buřtech se maká mnohem déle.
              Za reálného socialismu koloval vtip, že lépe bude, až do masokombinátu bude vjíždět alespoň tolik vozů s prasaty, jako s moukou.
              Aneb:
              Lasagne z čočky?
              Proč?
              Ne!

              1. ygorek: dobrej nápad na vytunění zmíněného billboardu:-)

        2. Nevadí, však ti to vysvětluju výše. Banka musí jít s módou a stejně jako bankéři a advokáti chodívali v obleku, je dnes móda se ekologizovat a protiuhlíkovat (samo že na tom něco taky je, navíc eko omezení jsou jeden ze způsobů konkurenčního lobbyingu západních firem proti čínským, ale móda je to především). Klienti to prostě chtějí.

          1. Ne. Klienti nic takovýho nechtějí a jenom je to sere. Je to na sílu tlačená propaganda.

            1. Klientem opravdu nemyslím běžnou Kozu. :-)

              1. Dissenter:
                „…eko omezení jsou jeden ze způsobů konkurenčního lobbyingu západních firem proti čínským, ale móda je to především). Klienti to prostě chtějí.“

                – – –

                Proč bych to měl chtít…?

                .

                1. Koza nebo corona(virus), dtto.

                  1. Dissenter:
                    Já celkem jasně napsal, že se s tebou budu bavit zcela normálně (bez ohledu na rozdíl sort).
                    Zkusíš tedy kloudnou odpověď…?

                    .

                    1. Koza ani Corona nejsou ti klienti, které mám na mysli. Zjednodušeně bych mohl mluvit o dětech hodně majetných lidí, kteří řeší spíše udržení než získání majetku a jsou náchylní sledovat eko a bio trendy.

                      P.S.: Nepovažuju tě za nižší sortu.

                    2. Prostě jsi napsal píčovinu a teď už jenom marně okecáváš. Lepší blbá výmluva než kus psího hovna.

                    3. to Dissenter:
                      Já si nemyslím, že to je móda, tedy tuzemsky.
                      Pokud se bavíme o bankách, je třeba si uvědomit, komu patří – většinou západnímu kapitálu, kde to z nějakého důvodu protlačováno je. No a korporátní marketingové a culture development programy jsou prostě šíleně krátkozraké, na rozdíl od těch např. finančních či rizikových. Prostě je nenapadne, že aplikovat stejně zkurvené myšlenky všude není dobrý nápad.
                      Co nadchne pipinu v Belgii či Itálii nenadchne normální ženu ve Veselí nad Lužnicí, která má ještě zbytky selského rozumu a od banky chce spolehlivé finanční služby a ne zelené nesmysly.
                      Tlačí se to sem tímto způsobem ze Západu – souhlasím s tím, že to je kravina, hnus holota a dobytek, ale móda to zde není.
                      Tuzemský management bank si jako vždy povzdychne „co je to zase za píčovinu“ a než se jde věnovat normální práci, tak to implementuje – a to je ta chyba – nikdo nemá odvahu říci, ať si to zabalí do kuličky a vykouří, že to akorát tak obtěžuje jak ty banky, tak ty klienty.
                      Jednou z prvních absurdit, že něco neklape, byla stavba centrály ČSOB na Smíchově – známý tam dělal, čili z doslechu. Z nařízení tam zavedli nesplachovací, suché mušle (šetříme vodou pro delfíny, asi) na pánských hajzlech – princip spočíval v super technologii povrchu mušle – či co já vím. Jak to kdo zkolaudoval, netuším.
                      Do týdne to tam smrdělo jak v tureckém bazaru a po dvou týdnech tam vlítla hygiena.
                      Taky zavedli ty květinové stěny, stovky a tisíce metrů čtverečních – půlka z toho pochcípala do půl roku a byl z toho akorát bordel.
                      Přesto za to dostali jakousi cenu, prý…a to už je řada let.
                      Pokud bychom se bavili o regulacích financování z pohledu ESG, tak to bych musel vypotit celý článek – zde soudruzi vymysleli skutečně sofistikovanou metodu, jak učinit jednoduché složitým.

                    4. Výrobce k tomu pisoáru prodával jako volitelné příslušenství jednoho brethariána, který ho po každém 3 běžném uživateli dočista propláchuje vlastní pitnou močí, ale to asi byla pro šéfy ČSOB nadlimitní položka.

                    5. Tuzemsky ne, ale dcery se opičí po matkách.

          2. Tak byly doby, bylo v módě být komouš.
            To lze omlouvat u patnáctiletých dětí. U manažerů největších bank zvrácené či ujeté myšlenky prostě nelze omlouvat módou či marketingem byť to svoje průniky jistě má.

            1. Nj jenže to že je negdo managor ve velké bance nemusí nutně znamenat, že je chytrej nebo vzdělanej – taky to může znamenat, že je to dobrej psychopat co prostě umí lézt po zádech, ale vo přírodních vědách nemá ponětí a fakt mu prostou úvahou nedojde, jaká kunďárna to celý je.

              1. Menežerování banky je mnohem víc social science a získat klienta potřebuješ bez ohledu na to, že se ideově mýlí. Potřebuješ jeho prachy.
                O tom, že klientům nabídneš nejen méně výnosný 100% fair trade a 0% sodovkový byznys, ale i kupříkladu investice do zbraňových systémů, v propagaci mluvit nemusíš. A nemůžeš.

                1. Která že to česká banka zprostředkuje investici do zbraňových systémů?

                  1. To budou vědět v Jablotronu.

  4. Máte někdo zkušenosti s bankou Creditas? Je to dobrej nápad, blbej nápad nebo jakej je to nápad?

    1. Ko-za:
      Je to nápad.
      Majitel = Hubáček.
      Úrok dobrý.
      Moje výtky:
      – špatný povrch stolu (nelze řádně podepsat dokument),
      – pozdě odeslaný pokyn ke kontrole zůstatku na konci roku.
      Spíše doporučuji.

      .

      1. dankešén

        1. Ko-za:
          Uvedu i jiné, negativní:

          – GE Money (moneta, bo co…) = neuvěřitelně arogantní jednání a pokusy o podvod přímo na přepážce,
          – ČSOB = zjišťování důvěrných informací o majiteli konta u třetích osob, zcela nevhodná komunikace,
          – KB = arogantní jednání, blamáže.

          .

          1. U Monety jsem měl jedno starý stavební spoření, který na ně přeslo snad z Wustenrot nebo co. Koncem loňskýho roku jsem to ukončoval a nechal si to vyplatit. O další smlouvu už jsem neměl zájem, ale bavil jsem se tím, jak se mě tam snažili ukecat až do tý míry, že mě zkoušeli přesvědčit, že když si další stavební nevezmu, tak jsem v podstatě nesvéprávný retard, který patří do blázince :-)

            1. Ko-za:
              To byl Wuestenrot. Kdysi patřil mezi lepší co se týká vkladů. Moneta jej sežrala.

              .

    2. Jo, pro zmrdí socky co nepotřebujou žádný služby, protože hovno umí a smrdí korunou, je Creditas dobrá.

  5. přesně to samý platí pro avast. navíc se tahle původně antivirová společnost změnila na aktivistickou firmu. přesně, jak se na d fensu píše-ta firma se zazmrdovala. ale avast se přezmrdoval, což je ještě horší. podpora BLM tomu dala jen korunu. od tý doby, jak to vidím v kompech zákazníků jim vysvětluju, že je to jen houba na jejich prachy a za ně budou krmit tak akorát xyndl

    1. já všude cpu rejžáckej balíg, aby se neřeklo, kupodivu to není snad ani tolik agresivně vlezlý, jak právě tydle kundasty, a možná to ani nežere tolik RAMěti tvl

      přičemž už před mnoha a mnoha lety byl horší jak AVGčko pouze právě ten kundast, a to bylo eště přetím, než to uživatelům samo ze své strany instalovalo do kompů malware (esli si na to eště někdo pamatuje), vobě firmy vyrostly hlavně na tom, že dávaly největší slevy školám apod., kde se v jistou dobu bralo jako nepodkročitelnej požadavek, že tam budou nejaký vokna, na tom samozřejmě mrkvo$oftí vofic, a nejakej antivir, což i v tédle prdeli byly desítky mega ročně zaručenejch příjmů

  6. Zmrd Jaroš obhajující Zmrda Ševčíka s jeho nezapomenutelným majáčkem, si vůbec neuvědomuje co by se stalo, kdyby zmrda všichni poslechli a spořku poslali do prdele. Zmrd Jaroš by totiž zjistil, že nezaplatí kartou, že mu bankomat nemusí vydat hotovost a že jeho firma, která ho právě živí, nejen jeho, ale i všechny ty jeho další zmrdy, bude mít problém s likviditou a nejednoho zmrda propustí na dlažbu. Ten pak bude nadávat na systém, a tak dokola. A to je jen jedna z epizod co by se stalo.

    Pokud těm zmrdům tohle nedochází, jsou to nejen zmrdi, ale i hloupý zmrdi.

    1. No, jo.

    2. To bude tak 4,7cm v akci

  7. Proč je problém když soukromý subjekt svobodné rozhoduje své peníze, klidne i na základě svého svetonazoru? Zrovna tenhle web to dlouho prosazoval. Teda dokud se z něj nestalo… tohle :)

    1. Protože ty „svobodné subjekty“ mají pouze ten jeden světonázor, ten progresivní, buzerantský, tranďácký, feministický, multikultůrní.

      1. Upřímně? Produktivní lidi mají většinou rádi svobodu a volnost a vysoký práh tolerance. Takže sexuální úchylky považují za nedůležité a tolerují je bez problémů, rasu neřeší. Naopak ti, kteří výše uvedenému přikládají důležitost, považují za směšné.

        1. Dissenter:
          Přirozeně.Jenže všeho s mírou.Tolerance je u některých špatně pochopena jako výraz slabosti a výsledkem je, že ti někdo něco mermomocí cpe.A když odmítneš, jsi špatný, zlý a nemoderní.Takže odmítám ztrácet čas výzkumem, jestli někdo z aktivistů to se mnou myslí dobře.Xenofobně odmítám šmahem a držím se selskýho rozumu.

          1. Nemám pocit, že by mi kdokoliv cpal úchylky. Jen zkrátka jejich nositelé chtějí být braní za stejně rovnoprávné, jako ostatní. Já s tím problém nemám.

            1. Chtít mohou.
              Příroda si to vytřídí.

            2. Něco mi našeptává, že pokud úchylové budou přijati jako standard, nedopadne to dobře.Ale pitvat to nebudem.

              1. Přijde na to. Pitvu dělám i já, pokud pro fatální poruchu nemám uspokojivé vysvětlení.

        2. Proč mluvíš o produktivních lidech, když prezentuješ čistě svůj názor?

          1. Protože nemluvím o sobě, ale o těch, kteří určují kurs bank.

            1. Kdo určuje kurs bank?

    2. Bo akademická svoboda pičo.
      Banka si může koupit za své prachy ledasco. Pokud si ale kupuje obsazení politické funkce, nebo státní vysokou školu aj s učitelama, tak je to v piči pičo. To jsou věci, které neměly být na prodej.

      Jinak ovšem i já musím s lítostí konstatovat, že akademické prostředí šlo v posledních dekádách do piči na celém tzv. kolektivním Západě. Ono to asi bude právě tou prodejností akademiků, tlakem na publish or perish, financováním skrzevá zmrdy grantama, sponzorama (a tíž zamořením woke ideologií).

      Pěkně o tom píše (na příkladu Covidu, ale imho to tak funguje dost obecně) třeba https://cabelka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=783135 .

      Dostává-li se dnes na špici (nejen v publikacích, ale i v) technologických inovacích a patentech Čína, pak to evokuje znepokojivou myšlenku, že v současném dokurveném liberálním prostředí Západu se vědě daří hůře, než v totalitě.

      1. P.S. ostatně i vývoj toho Covidu19 si globalisti raději zadali v Číně, žeáno …

      2. Ale to jen znamená, že nevíte jak jsou desítky let financovány vysoké školy.

        „Příjmy rozpočtu VŠ tvoří zejména:
        příspěvek ze státního rozpočtu na vzdělávací a vědeckou, výzkumnou,
        vývojovou a inovační, uměleckou nebo další tvůrčí činnost (dále jen
        příspěvek),
        podpora výzkumu, experimentálního vývoje a inovací z veřejných
        prostředků podle zvláštního právního předpisu,
        dotace ze státního rozpočtu,
        poplatky spojené se studiem,
        výnosy z majetku,
        jiné příjmy nebo jiné příspěvky ze státního rozpočtu, ze státních fondů, z
        Národního fondu a z rozpočtů obcí a krajů,
        výnosy z doplňkové činnosti,
        příjmy z darů a dědictví.“

        A akademici si samozřejmě mohou svobodné rozhodnout co chtějí zkoumat, proč ne :)

        1. tak jistě, zadarmo si můžou zkoumat, co chcou :o) nicméně na vejškách toho výzkumu zase TAK MOC neprobíhá, to spíš pak na těch akademijách

    3. Tak záleží, co tou svobodou máš jaksi na mysli. Dětskou prostituci za jídlo tu někteří popisovali jako svobodu, ale byli v těžké menšině. Pokud je pro tebe svoboda de facto uplácet či vydírat představitele VŠ tak tu moc kamarádů nenajdeš, to máš pravdu.

  8. Naprosté off topic, ale není to kam dát:

    Opět policejní honění, tentokrát mezinárodní i s východníma Němcema.

    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-uzavrena-d8-40428935

    Tak krádež mercedesu vyřešili jeho havárií (podle fotky to vypadá na totálku) a rozbitý kamion je k tomu jako bonus.

    Twl to sou fakt piče.

    1. Mě by zajímalo, jak to jako probíhá. To ten řidič toho kamionu přesně načasuje kdy to zablokuje, aby do toho nevlít nikdo jinej? Takže v tom jako celou dobu dobrovolně sedí, když ví, že to do něj nahulí auto? Tohle fakt nechápu, jak to může fízlům projít. Co by se stalo, kdyby do toho kamionu vlítly další auta?

    2. a platit to bude všecko gdo? stálo by za to, aby vobě strany vysoudily na vopičáckejch kurvách aspoň pár mega…

    3. Je to tak. Úplně nejlepší by bylo, kdyby to napálil do tebe nebo tvých harantů, co?

      1. Takže, když je obava, že by to napálil do nějakého civila tak mu postavíme do cesty civila. Logika?

  9. to DAC
    K tvému idiotskému výlevu „Úplně nejlepší by bylo, kdyby to napálil do tebe nebo tvých harantů, co?“: ocenil bych, kdybys mi nepodsunoval, co jsem neřekl; to je čistě tvoje konstrukce. Já jsem jen konstatoval, že policajti škodu navýšili z nabouraného BMW o nabouraný kamion. Dlužno dodat, že tím tento příběh zapadá do dlouhé řady případů, kdy výsledkem policejního honění byla škoda větší, než hrozila.

    Milý Mlho, policejní honění se na tomhle webu řešilo již v celé řadě článků (https://dfens-cz.com/tag/policejni-honeni/). Proti jeho zastáncům tu byl snesen bezpočet racionálních argumentů. Připouštím, že podle diskusí to s umanutým blbstvím fanoušků honitelství ve stylu Kobry11 příliš nepohnulo.

    Na začátku je zpravidla řidič, který s ukradeným autem nebo bez ŘP jede krajně opatrně, aby si ho policie nevšimla. Policie si ho všimne (nebo si podezření vymyslí mozkovým myšlením, viz kauza Vaic vs. Berka). Následně policie eskaluje situaci v honění, které by jinak nenastalo. Ze všech donucovacích prostředků k zastavení vozidla, volí policie zásadně ty nejblbější, například zátaras z jiných vozidel (v kauze Vaic vs. Berka výjimečně použili policejní auto, jinak s oblibou používají vozidla nezúčastněných civilistů, navyšujíc tím riziko ještě i o zranění těchto). O použití vhodnějších zastavovacích metod (např. zastavovací pásy s hroty nebo pit-manévr, když už podle policajta adrenalin musí bejt), jsem u nás dosud nečetl (nemluvě o tom, že rámy, které jsou namontovány na policejních autech, nejsou homologovány ani schváleny, např. zde https://www.kverulant.org/cases/nasilne-policejni-zastavovani-vozidel-s-trubkovym-ramem-na-cyklisty/) . Inteligentní možnosti řešení těchto situací, např. nenápadně sledovat a zastavovací manévr naplánovat (s vyžádáním posil a součinnosti) na málo frekventovanou silnici, a/nebo ukradené auto sledovat a zatknout řidiče na pohodu v cíli, jsou zcela mimo IQ policajtů.

    Bylo zde diskutováno, že i v USA se od police chase ustupuje pro dlouhodobě naprosto nepřijatelné collateral damages, které při tom vznikají a přesahují jakýkoli myslitelný společenský prospěch. Linkoval jsem tu i rozhodnutí, kdy policajt ve Švýcarsku byl za honění postižen (soud odůvodnil v tom smyslu, že honnící policista po městě tušímže ve 120 nebo 150 kmph ohrožuje okolí neméně než honěný).

    Ale klidně si (ho) hoňte dál.

    1. + 1

      Ale to je stejná debata jako s odpůrci regulovaného lovu v Africe. Taky můžeš argumentovat, že bez peněz od lovců negři zviřátka upytlačí a sežerou, anebo změní savanu v pole, pastviny a zahrádky, což je totéž.

    2. +1, na mě jste ještě mírnej

    3. Nejhorší je, že se zjevně vytváření zátarasů civilními vozidly stal u fízlů oblíbený standard. Přestože v nich občas zařve právě ten civilista.

      1. starter25: policajti jsou známí svou zbabělostí, takže tam máte chybu – nikoliv „přestože“, ale „protože“. Hrdina umí dělat ramena akorát tak na řidiče, důchodce nebo matku s děckem (jak ukázal třeba čínský mor). Když o něco jde, dělá, že neexistuje, takže vidina vlastního ohrožení ho nijak neláká (třeba Uherský Brod).

        Co mě spíš zajímá je proces zapojení kamionu a co případně hrozí, kdyby člověk zjevně pomatenému fízlovi, který ho chce kvůli vlastní zabělosti ohrozit na životě, součinnost odmítl.

        1. Přesně nad tímdle jsem včera přemýšlel.

          Já myslím, že pokud řidič zastaví, spuštěným okýnkem vyslechne fízla požadavek, pak ho pošle do píče a pokračuje v jízdě, tak z toho asi nejde udělat úmyslné nezastavení podle § 125c / 1f) 5 slizničního zákona. Já být zaměstnavatelem kamioňáka, tak mu zaplatím právníka a hrál bych to na blbou, nerozuměl jsem, do fízl chce, to po mně může chtít ?, celé to bylo nedorozumění. Policajt nechtěl ani doklady ani dechovku, chtěl nějakou píčovinu, nevěděl jsem co, a tak jsem jel dál (ideálně, kdyby měl řidič kamerou zdokumentováno, že na začátku komunikace s opicajtem zastavil)

          Chtělo by to advokáta, je tu LWG ?

          1. No, pokud nebude úplně vylízanej ten fízl tak ti to třeba ani neřekne. Jinak je to exces a nemá to oporu v zákoně. Fízl ti nemůže nařídit bezprostředně ohrožovat zejména tvůj život či majetek.

          2. kundohlav smrduty: když nad tím tak přemýšlím, kromě sviňáren jako tehdá s tím audi (zastavili provoz a nechali do něj týpka najet), tak zapojení á la kamioňák, kterému předchází moje zastavení, je řešitelné velmi snadno. Zapvé, jinde než v odstavném bych nezastavil. Zadruhé, kdybych vyslechl podobný příkaz, mám obavu, že by moje auto odmítlo nastartovat. Nevím, co by s tím fízl dělal. Že by mi auto ukradl, jako třeba mě zmlátil, sebral klíček a šel to startovat sám? To by ale neřešil svoje vlastní ohrožení, pouze by místo služební ochcávky ničil cizí auto, ale s nasazením vlastního zdraví, takže to asi ne.

            Nicméně je to jen teoretické, u řidiče kamionu nelze očekávat zásadní IQ a schopnost rychle situaci vyhodnotit, i když možnosti mají stejné – po včerejšku už vidí úplně každý, co jsou fízli zač a jak si váží majetku, který prý mají chránit, cha cha. Přitom kolik ten týpek mohl mít po honičce, která začala u Drážďan, v autě benzínu? Že by s tím dojel až do Užhorodu a tam ho za menší úplatek ochránil chrabrý celník?

        2. Jo, taky jsem nad tim spekuloval. Tipnul bych, ze fizli zhruba vedi, kde manika maji, takze s dostatecnym predstihem najedou na dalnici na majakach auta (alespon dve, nebo auto a motorka), jedno posle vsechny do pravyho a zastavi, druhy vytipuje vhodnou prekazku (kamion), najede pred ni a donuti ho najet do levyho pruhu (placackou z vokna?) a zastavit. Nejspis maj honice furt na drate, tak bych tipnul, ze tajming muze bejt i dost presnej. Sofer nakladaku, nez zjisti vo co gou, tak ma manika narvanyho v tahaci… Ze by nekdo dobrovolne udelal ze svyho auto prekazku dost pochybuju. Nikdy jsem to nezazil (zaplatpambu), ale lepsi postup me nenapada…

          1. Spekulovat, nebo přemýšlet, vyjde z toho pěkný svinstvo. Policajtů a jejich aut je jako sraček, k zametli s domobranami?). Máte podezřelé auto, sledujte ho z povzdálí nebo ze vzduchu, a pak ho zmáčkněte mezi svoje neoznačené passaty či jiná auta.

            1. tvl esli týpka pohoňkávali už v rajchu, tak by mu tak do 100 km došel a zastavil by sám…stačilo sledovat a pak si proňho dojít

            2. Ze to je svinarna, o tom zadna. Jen si tak rikam, jak to provedou, ciste technicky, ze se pak ve zprave objevi „pouzili kamion jako zataras“. Kdyz se clovek podiva na fotky (treba https://ustecky.denik.cz/nehody/nehoda-na-dalnici-d8-zpusobila-chaos-ridic-ujizdel-nemeckym-policistum-20230418.html), tak to vypada, ze ten kamion nejspis musel bejt v pohybu, kdyz to do nej ten mergl nasmazil. Navic, jestli to manik kalil co to slo, tak podle me neni cas zastavit sofera, rict mu co a jak a pak ho tam s kamionem nastelovat. No jenom doufam, ze az si budou hosi priste hrat na babu, tak u toho nebudu.

        3. fatdwi 19.4.2023 v 10:59
          Sám pojem „zbabělost“ bych zakázal a jeho používání tvrdě postihoval…
          Stejně jako „zženštilost“, „zmužilost“ či „pochlapit se“…
          Genderovou rovnoprávnost nelze narušovat zastaralými slovíčky…

          1. Škodlivé udržování heteronormativity a patriarchátu.

            Plány imperialistů zhatí buzeranti boubelatí!

          2. jizlivec: máte pravdu, jsou to prostě srabi, budu si to pamatovat, aby gender neutrpěl a dostanu od woke jasánků červenou hvězdičku.

            1. Asi jsme zastaralí a chybí nám potřebná terminologie … :-(

              m: srab, f: srabyně, n: srábě ?
              m: zbabělec / zmužilec, f: zbabyně / zmužyně (mužatka? mužena?), n: zbabělátko / zmuželátko?
              m: pochlapenec, f: pochlapka, n: pochlap(át)ko ?
              m: buzerant, f: buzyně ?, n: buzátko ?
              m: leseb (lesboun ?) , f: lesba, n: lesbátko ?

              Ale třeba v tomto případě https://en.wikipedia.org/wiki/Caster_Semenya slova clkem docházejí (osoba mužského karyotypu XY, mající někde koule a mužskou hladinu testosteronu, z důvodu https://en.wikipedia.org/wiki/5%CE%B1-Reductase_2_deficiency pseudohermafroditického fenotypu, identifikující se jako žena, závodící za ženy, orientovaná na ženy, vdaná), to se asi ani do tabulky https://apath.org/63-genders/ nevejde … Kdyby ovšem s mužskou muskulaturou nezávodilo tvrdošíjně za ženy dovolávajíce se lidských práv, asi by to nikdo neřešil, žeáno.

              1. Je tam i Alžbětko? Bude se ta ten to …… (doplň) bránit přijetí do jakéhokoliv rodu.

                1. A ještě jedna zdravotně-AIDSová aktualitka:
                  https://t.me/MGzpravy/59677 Česko, František Kubásek, AIDS V ČESKÉ REPUBLICE, 2022. Roční statistiky hovoří jasně: LGBT skupiny a Ukrajinci jsou suverénní.

                  Tak např. onehdá Mgr. Janu Zwyrtek Hamplovou vláčeli bahnem za „dezinformaci“ o Tbc u Ukrajinců. Přitom se to u příchozích Ukrajinců dávno očekávalo a na výboru pro zdravotnictví PSP ČR se v říjnu 2022 o Tbc i AIDS mluvilo zcela otevřeně: https://www.zdravezpravy.cz/2022/10/05/poslanci-ukrajinci-se-nejvice-leci-s-hiv-a-tbc/ .

                  Tolik k rozdílu mezi dezinformací a statistikou …)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017