Ještě máte peníze ve spořce? - zpět na článek

Počet komentářů: 338

  1. Je to házení hrachu na zeď. Hovořím z vlastní zkušenosti: ve spořce má peníze otec, chodí mu tam důchod, ten jejich George je tak moc na hovno, že se v tom pomalu nevyznám ani já, když mu naklikávám platby. Už několikrát jsem mu říkal, ať jde jinam, ale ne, „to by bylo složitý“, prostě konzerva. Tohle je ta jejich klientela, plus pár nešťastníků 30+, co u nich kdysi sjednali hypotéku. Jinak si nedovedu představit nikoho příčetného, kdo by tam dobrovolně vkráčel, navázal oční kontakt a vyslovil větu „rád bych si u vás založil účet“.

    1. Eště taky právě ti bejvalí zaměstnanci, co je vzali eště pomalu při studiu a doteď jim v životpisu visí jako první korporát todle (jako jo, kariérní start to je), docela často to stojí celkem slušnou pojebávku a vokrádačku na poplatkách, aby si zrušili účet, co jim založili jako zaměstnancům…dybych to neviděl na vlastní bulvy…

    2. Na George jsem ze začátku dost nadával, ale dokázali ho dostat do víc než uspokojivého stavu, mobilní aplikace je víc než slušná.

      Jinak ČS nabízí tak nějak podobné služby jako banky ostatní, KB, ČSOB, Unicredit. Paradoxně v oblasti spoření by si měla dle názvu vést dobře, ale je to naopak, jejich nabídka je omezená. Ale od klasického spoření jsou banky jiné, třeba Trinity. Byla doba, tak 2002-2012 kdy ČŠ byla natrvrdlá a vypadala oproti ostatním bankám zastarale, ale chytli se za nos, byť dost pozdě.

      Eskapádu se Ševčíkem si mohli odpustit, ale kdo nedělá chyby, že.

      A přiznejme si, kdo nemá volný aspoň milion, je na tom u všech bank podobně špatně – nezajímavý klient.

    3. Účet tam nemám, ale občas jsem něco přes George řešil a nepřišel mi jako špatný (desktop, mobilní apl. neznám). Párkrát jsem něco řešil na pobočce (některé produkty tam přešly z banky, kterou ČS koupila, také jsem tam vyřizoval vypořádání dědictví, atd.) a chování bylo na úrovni, možná by to mohlo být rychlejší, ale žádná trága. Na druhou stranu je to banka, která u nás má stabilně pobočku, což pro hodně lidí něco znamená, ostatní v menších městech končí.

      1. George stál za hovno v tom počátku. Postupně to nějak vybrousili, že se to stalo použitelnym. Stejně jsem ale měl radši to předchozí prostředí servis24.

        1. to jako nestačí úplně triviální webový PHP bankovnictví, to zas musijou byt nejaký extra vonanie? proč?

          1. Vysvětlím na příkladu. Jste zákazníkem Fio? Nedejbože dokonce jejich brokera? Jejich bankovnictví i broker vypadá přesně, jak popisujete (úplně triviální PHP bankovnictví), morálně i technologicky 20, možná spíš 30 let zastaralé. Proti tomu je George od Spořky moderní, responzivní superaplikace a vzor usability. Bohužel George vede ve srovnání i s KB a s Airbank, mluvím na základě osobní zkušenosti se všemi čtyřmi výše uvedenými.

            1. „… to zas musijou byt nejaký extra vonanie? proč?“

              Kde přesně jsi odpověděl na tu otázku PROČ, ty mamlase, jestli jsem to nepřehlédl? :o)

              1. Měl jsem za to, že ano, ale tedy ještě jednou explicitně: úplně triviální PHP bankovnictví je oxymoron. Technologicky. Bude tam otázka zabezpečení a použitelnosti na mobilních zařízeních, resp. integrace biometriky do zabezpečení a ochrana appky jako takové.
                Dále, v současnosti např. já (a věřím, že i dost lidí okolo) preferuje použitelnost a dostupnost, jakés takés UX chtělo by se říct, před 20 až 30 let starými paradigmaty. K tomu jsem uvedl příklad (Fio broker), který splňuje Behemotem požadované (až na slovo triviální, protože webové rozhraní Fio brokera je vše jen ne triviální), a přesto je to kupa hnoje, ve které se nedá rozumně pracovat, je významně horší, než nejen libovolné moderní mobilní bankovnictví, ale i než předchozí generace „web“ bankovnictví (mám zkušenost s Brokerjetem a Servis24, obojí komfortem a funkčností výrazně převyšovalo ve své době (před 10 lety???) cokoliv, co nyní má Fio v ostrém provozu (resp. minimálně do konce minulého roku mělo, než jsem frustrován přešel ke konkurenci).
                Závěrem tedy nechť každý využívá technologie dle vlastních preferencí. Pokud nějaká banka nabízí „úplně triviální PHP bankovnictví“ (a Fio se tomu dost blíží, když ne konkrétní technologií, tak aspoň look&feel duchem Netscape a Myspace z devadesátých let), ať si ji Behemot (a vy) používá dle libosti. Já budu volit jiné produkty.

                1. :o)) Takže spousta řečí a výsledek je uznání, že „ať si využívá kdo chce co chce podle libosti“? Tedy stále žádná odpověď na to „proč“? :)
                  Gumpe! Ty si snad génius!! Nejradši by tě hned navrhnul do důstojnické školy! :)))))

                  Jen další ubohá nadutá nula :)

                  1. Teda vlastně ne další, ale pořád ta samá, ty „explycytně“ :o)

                    1. Honza2130:
                      Leda tak kyselou prdel!Nadutá nula jsem já!Nebuď zmrd a neber mi ten titul.

                    2. Proč mu nadáváš, vole? Dyť to vysvětlil dostatečně a hlavně slušně.

                    3. já tam teda žádný vysvětlení nevidím

                      spoustu nákejch t. č. moderních žvatlů (debilní a wapky a byjometrydzgý, asi už nefrčí brejnstórmynk a slajdšou), ale informační hodnota hodně bídná

                2. No hromadu slov jsi vysral velikou alfozero, ale smysluplný argument mezi těmi pozérskými kecy aby jeden pohledal.

                  1. platíš pivo :D

            2. alefzero: a to superotravné nepřeskočitelné vykecávání se žorže klíče při potvrzování plateb do toho počítáte taky? Já jen, abych věděl, jestli jste masochista, pak bych chápal, že o tom budete psát jako o „superaplikaci“ a „vzoru usability“.

              1. To se dá přímo v George klíči vypnout, pokud se pamatuju – učinil jsem tak v nastavení a už ho dva týdny nevídám.

                1. alefzero: díky, vypnuto. Nucení těchto věcí je ale stále pravým opakem „vzoru usability“ (kterým by to bylo, kdyby se to při prvním objevení dalo rovnou odkliknout, že nemám zájem, případně ještě lépe, kdyby se objevila možnost zapnout si tipy a když to neudělám, tak je vůbec neukazovat).

                  1. To souhlas. Sralo mě to pár týdnů tak moc, že jsem se šel podívat do nastavení, a našel tam, jak se to dá vypnout. Netrvalo to ani minutu.

                  2. Ještě naposledy k tématu – asi rozumím tomu, proč to zapnuli defaultně pro všechny. Protože většina uživatelů bohužel bude typu https://www.idnes.cz/praha/zpravy/bitcoinmat-falesny-banker-telefonicky-podvod-zasah-policie.A230412_124027_praha-zpravy_juan .

      2. Mě osobně z pohledu průměrného zákazníka ČS nevadí, vše funguje jak má. Mám tam běžný účet, hypotéku, kreditní kartu a důchodové připojištění (to je ale de facto sjednané ČS, ale platby odchází do 0100,takže zřejmě přeprodávají produkt KB)
        Můj první účet byl u IPB( banka Nomura nebo kdo to tehdy vlastnil) to moc nefungovalo (internetové bankovnictví nebylo) s každým prdem na poštu, vyčkat frontu a nakonec stejně zkrachovala a naštěstí jsem o nic nepřišel.
        Pak jsem se stal jedním z prvních klientů m-banky a přišla mi celkem fajn a doposud u ní mám účet.
        Proč jsem se tedy rozhodl pro ČS?
        Protože ČS je v každé prdeli! Potřeboval jsem v roce 2007 sjednat hypotéku a byla to tehdy nejschůdnější, ale i nejlevnější cesta.Z pozice spořitelny to byl zřejmě velký risk půjčit novému klientovi bez historie peníze.Tehdy jsem dostal výbornou úrokovou sazbu a vše proběhlo rychle a bez problémů. Bankéř, který mě měl na starosti byl starý odborník a profík. Od té doby se konkrétně na mé pobočce hodně změnilo, personální obsazení se omladilo a zatraktivnilo, ale kvalita šla do prdele.
        Je pravda, že nová bankéřka mě později uvrtala do kreditní karty, ale tento produkt není nic proti ničemu a nic mě nestojí a občas mi přiteče nějaká částka zpět za provedené platby na internetu nebo v zahraničí. Asi je zbytečné vysvětlovat výhody kreditky.
        Dále mě uvrtali do penzijního připojištění ve chvíli, kdy jsem on tomto produktu uvažoval. Domnívám se, že všechny banky to mají nastavené +- stejně. Jde mi pouze o státní podporu a daňový odpočet a nepředpokládám žadné zajímavé zhodnocení ve fondech.
        Nějaké peníze na běžném účtu ve spořce mám a nějak mě moc netrápí, že ztrácejí hodnotu. Do konce hypotéky s pětiletou fixací mi zbývá nějakých 8 let. Tři roky mám ještě pěknou úrokovou sazbu, moje splátka na barák by dnes nestačila ani na holý nájem v garsonce. Asi bych mohl hypotéku doplatit, ale proč to při současné inflaci dělal? Uvidím jak se bude situace vyvíjet.
        Internetové bankovnictví servis24 a George sice prodělalo nějaké změny a inovace, ale pro průměrně gramotného člověka je to záležitostí na par minut.Jediné, co mě naštvalo, že George nejde na win7 zatíco m-bance sedmičky zatím nevadí.Nemám potřebu kvůli Georgi měnit systém nebo celé PC, takže se přilašuji už jen výhradně z androidu.
        Nespornou výhodou ČS je dostupnost služeb. Pobočku mám 10 minut pěšky nebo 3 minuty autem. Loni zrušili pokladnu na pobočce a hned za dveře naistalovali vkladový bankomat, takže už na banku vůbec nepotřebuji chodit. Z toho důvodu na našem malém městě(7000 obyv.) s velkou spádovou oblastí hraje spořitelna první housle.Jsou zde dostupné pouze pobočky ČS, KB, ČSOB-poštovní spořitelna a bankomat Monety. ČSOB je pro mne mrtvá, protože je na poště a KB v době zřizování účtu a hypotéky moc dobře nefungovalo a nedokázalo mi udělat lepší nabídku. Hypotéku u m-bank jsem zavrhl právě z důvodu absence kamenných poboček.
        Ono to není o té konzervativnosti klientů ČS, znám xy lidí, kterí mají účet v ČS právě z uvedených důvodů.
        V jednu chvíli jsem i uvažoval o refinancování hypotéky k m-bance, ale úroková sazba o nějaké tři setiny lepší, ale náklady a strávený čas u tak malé hypotéky nedávaly smysl.
        Ale přijde den D, kdy už nebudu ČS potřebovat a rozloučím se s ní.

        1. důchodové není přeprodávané, to nesmí mít podle zákona u sebe, spoření z ČSAS chodí do KB a opačně spoření z KB chodí do ČSAS

  2. 1991 jsem s ČS skončil. Nic zajímavého neměli a dodnes nemají.

    .

    1. Četl jsem čr a chtěl napsat chvályhodné. Ta entropie – nárůst chyb systému pro společnost zájmy ego šmejdů zanášejících loutkovodičům pro parazity je děsivě destruující, no a komu? Vám s rodinami, no. Tohle dejte ať víte proč je teď vláda záhub belzebuba zavedenými nevzdělaným, žel i další habaďůrou. Ale klidně běžte na demon-straci s kytičkami korporátním drábům, neříkám všichni ale cíleně vedenými pro zájmy plutokracie, jindra je dobrrrey. Kdo potřebuje sugestibilní a debilní ano – ne ať to nečte a nesleduje odkazy na sosané a debilizované MOTROKY – moderní otroky s mozkem v ruce ajfouna či androida propagand geblsovek.
      https://www.facebook.com/100084617054786/videos/144710945228662/
      https://www.facebook.com/janapeterkovaofficial/videos/obchod-se-smrt%C3%AD-a-nad%C4%9Bj-um%C3%ADraj%C3%ADc%C3%ADho-rajchl-havl%C3%AD%C4%8Dek-a-cel%C3%A9-p%C5%99edstavenstvo-bioino/201957875903944

    1. starter25 24.4.2023 v 21:43

      To by bylo hodně slabé i jako parodie.

  3. Runů na banky ve světě, zejména v USA, přibývá. Establishmenty se to snaží držet pod pokličkou, protože kdyby se to prosáklo podobně, jako praskl podvod s covidem, došlo by k téměř okamžitému kolapsu bankovního systému Západu. Vem prachy a běž platí obecně, nejlepší je asi nakupovat něco, co si udrží cenu i po krachu bank (drahé mince, možná krypto…). Ona i soudružka Lagardová, to je ta, co onehdy prohlásila, že na světě je moc starých lidí a mělo by se to nějak řešit a co šéfuje ECB, se prokecla dvěma vtipálkům, co se vydávali za Zelenského (https://kryptomagazin.cz/sefka-evropske-centralni-banky-cbdc-by-mohly-byt-pouzity-ke-kontrole/), že eurozóna chce najet co nejrychleji digitální euro, aby „měla kontrolu nad financemi eurozóny“. CBDC a digitální finanční koncentrák byl až donedávna jen dezolátskou konspirací, dnes se postupně mění na pravdu.
    Vím, že zním jak jacq nebo zerg, ale co tak sleduju dění kolem sebe, svítí mi snad všechny možné červené kontrolky. Do stavu paniky mám ještě daleko, ale tenhle svět už přece není normální.

    1. Czech Dave 14.4.2023 v 22:07

      Daleko?
      Sestupná fáze přece nemá lineární průběh.

      1. Už aby to bylo. Nemůžu se dočkat, až se to vše sesype a dám Vám všem škarohlídům konečně za pravdu, posypu si popelem hlavu a začnu velebit lidi, co to tady leta už předpovídají a zároveň ty režimy, ke kterým se zde vzhlíží. Konečně řeknu upřímně, že ta cesta směrem západ byla chyba. Kdybych to chtěl hnusně parafrázovat, tak bych na to řekl jenom „přeju Vám to“

        1. „…až se to vše sesype…“
          Zase plácáš neurčitosti?
          Tak třeba v roce 2008 se to na tom západě kam míříme sesypalo nebo ne? Nebo zase nevíš? Já jen abys nemusel začít velebit hned teď.

          1. Neurčitosti?

            Debílku

          2. Jseš blbá urejpaná píča bez jakýhokoliv vlastního názoru. To tě naprosto přesně vystihuje.

            1. Ia umím číst, abecedu. Heč a dlouhý nos. :-)))
              https://www.youtube.com/watch?v=iPTbnXvN6Kg

          3. Nicméně od člověka, co není schopný zajistit finančně svoji rodinu a svoje děti(které si zřejmě našukal jen tak z plezíru), mě tyhle nesmysly vlastně těší. Aspoň vím, jakejm dementům přispívám na život. Tak gratulky. Zkus bejt soběstačnej, pak už mě potřebovat nebudeš, socko :)

            1. Tak zatím tu jako malá píča hysterčíš ty. Dokonce to bylo tentokrát na třikrát, tos musel mít černo před očima jak ti to zvedlo tlak.
              To ti pak jako trvalo 20min vymyslet tuhle poslední vylhanou sračku, která mě má jakože urazit? Slabý.

              1. starter25, chodíš sem dost dlouho na to, abys věděl, že on nic jiného ani neumí.

                Pak nechápu, proč se s tímhle soplem vůbec zdržuješ.

                Jo, to on dělá, když ho nasereš. Nedá mu to, tak se mu začne kouřit z palice a pak dopisuje :D

              2. Pamatuju si dobře, jak jsi tady natahoval pacičku. Holt zodpovědnost za vlastní život, to se dneska nenosí. Lepší je se chovat jako kretén a pak brát jiným, co se jako kretén nechovali.

                Já tě nepotřebuju urážet. Jseš mi fakt totálně u prdele. Jen u tebe byla ještě nějaká malá šance, že se chytneš za nos a probereš. U servisdoka, corony, behemota a dalších už to tak není. Ale gratuluju, klub sis vybral parádní.

              3. Vlastně mě ani nenapadlo, že už seš taky možná starej a schlípej čůrák, to by dost vysvětlovalo. Pak to začíná docela zapadat.

                Hele ale prozradím ti startere tajemství. Jde to i po 60tce. Jen musí bejt s kým :o)

              4. 3:0 pro mi :o))

        2. Jaká cesta na západ? V devadesátkách jasně, i když bylo to nešťastné referendum o EU. Ale teď? Buzeranti-feministky-multikultury? S tím nechci mít nic společného.

          1. Devadesátky jsi zapomněl? Zkratka když se hodí. Tak si měj co chceš společnýho od Donetsku na východ. Běž, běž… a držim pěsti. Proč se tady trápit…

            Ono nám ty světlé zítřky jednou nestačily? To, že se něco sere, ospravedlňuje něco 100x horší? No že sem sem zase lez. Jdu dělat Sysopa, Vyliž mi prdel, kreténe

            1. Jaké světlé zítřky nás čekají s fialovým hnusem, nedej Bože s ufňukanou Uršulou? Vždyť už nám ani nic dobrého neslibují, jen že alternativa je mnohem horší. Jako minulý bolševik, o socialismu lhal, ale o kapitalismu mluvil pravdu?

              1. shiftyové a fatdwiové pomáhají ukravině, seč jim v neziskovkách síly stačí – a mezitím :

                https://www.novinky.cz/clanek/krimi-podvodna-volani-z-ukrajiny-vysala-cechum-miliony-40428706

                Zatímco tihle ušlechtilí, mladí pomáhači všemožně pomáhají, vyvěšují si vlajky náckovské sebranky na profilech, tak mezitím ti tiší, vděční a pracovití ukravínci, jejich rodičům pomáhají od přebytečných peněz :D

                Stokrát se to napsalo, stokrát omlelo a bylo konstatováno, že je to zoufalá trapárna – a oni stejně neumějí nic jiného, než posílat lidi někam do Ruska.
                A ještě ty idiote napíšeš Donetsk..? Už v té americké prdeli zapomínáš česky, nebo českou transkripci z ruštiny?

                1. Dovoluji si upozornit, že dle všeho ti volající šmejdi byli Češi. Možná to organizovala ukrajinská banda, ale zjevně neměla problém naverbovat k tomu tiché, vděčné a pracovité Čechy.

                  1. Jo, jenže to byli akorát pěšáci. A to je ještě otázka, jestli to vůbec skutečný Češi byli. Organizoval to ukrajinský gangster.

                    1. Jasně. Jen mi vrtá hlavou, když chci falešné call centrum, potřebuji více organizátorů nebo více šmejdů na lince, co umí česky?
                      Otázky, samé otázky.

                    2. Taky bych jednu otázku měl:

                      Je to pokrok, když úkáčka zaměstnávají Čechy – a ne naopak?

                    3. No tak když chceš obelhat někoho tím, že na něj musíš mluvit jeho jazykem…trochu mimo otázka.
                      Až bude chtít obrat amíky a zaměstná pár white thrash s předměstí Dallasu, bude Serjoža zaměstnávat dokonce Texasany, považ ten obrat….
                      Začínáš být spíš senildok.

                    4. Jojo, nápad to byl typicky český, callcentrum bylo ve skutečnosti umístěno v Karlových Varech a šéfoval tomu taky Čech, co tímhle způsobem financoval ukravínský odboj.
                      Správně?

                    5. Nic takového jsem neřekl, jenom jsem si přečetl tebou odkazovaný článek, tam se jasně píše, odkud se volalo.
                      Ale Ukrajinci nevolali, nebo ano?

                    6. Jistěže ne.
                      Balíky telefonních čísel, roztříděných podle nějakých kritérií, koupili na darknetu Češi, ukravínské předvolby zfalšovali, či skryli Češi. Ve válečné zóně postavili, nejspíš v rámci humanitární pomoci, to callcentrum taky Češi a telekomunikační techniku dodal RosKom. A veškerý výtěžek z akce pak věnovali ukravínským partyzánům.

                      Optám se znova – je to pokrok, když úkáčka zaměstnávají Čechy?
                      Je to pokrok správným směrem, když úkáčka zaměstnávají Čechy v úkáčkově?
                      Kde se to ta úkáčka asi naučila – jak nevytáhnout paty z té své prdele a přitom obírat jiný národy o prachy?

                    7. Senildoku, nic ani trochu podobného netvrdím a netvrdil jsem.
                      Ovšemže to vymyslel (patrně, na rozdíl od tebe nemám přístup do spisu) ukrajinec. A asi nebyl úplně blbej, protože pochopil, že na lámanou čestinu se nachytá leda fakt zmatenej důchodce. Takže najal Čechy, je to logické. Že volal z UA je taky logické (tedy z pohledu organizovaného zločinu) a máš to v článku dokonce zmíněné: pokud obíráš obyvatele jedné země a činíš tak z druhé země, mají poliši ztíženou práci, protože to předpokládá mezinárodní spolupráci. A v tomto případě s policajtama ze země, kde mají momentálně asi jiné priority, žáno.. Být tím hlavním gaunerem, udělal bych to stejně a rozhodně bych nezůstal u Čechů, jsou majetnější a blbější národy. Proč se asi soustředili na ČR….napověz mi, že by to nebyl jenom jejich nápad???
                      Čili pokrok v tom žádný není, je to bohužel úplně normální a děje se tak všude, např. falešné hovory z Indie, kde nemají s call centry a angličtinou žádný problém, realizované do USA. Obíračka jak na běžícím pásu.
                      To akorát ty z toho děláš problém specifický pro UA a nějak ti to nejde.
                      A měl bys slavit, každá taková zpráva, co nasere spoustu lidí tím vaším správným směrem, je požehnání, no ni?

                    8. misaka – Vono tady klukům ta nenávist vůči Ukraincům tak nějak furt nevychází.

                      Mě teda otec vždycky říkal, ať chybu a problémy hledám vždy hlavně u sebe, ale kdepa místní „elita“. Ta se nezakecá.

                    9. shifty:
                      Je samozřejmě trapné, když se trestná činnost, která probíhala vždy a probíhat bude použije k dehonestaci všech Ukrajinců.Nicméně chápu, že je mnozí nemají rádi.Jde o osobní statistiky v rámci zkušeností a také je to hodně o tom, jaká média dotyčný sleduje.

                    10. Mě by nevadilo, kdyby je kdokoliv neměl rád. Já je taky nijak nemiluju, stejně jako nemiluju nikoho jinýho, koho ani neznam. Proč bych taky měl?

                      Já jen nechápu tu závist. Já dávky nezávidím nikomu, protože bych na tom sám nikdy nechtěl bejt tak blbě, abych je potřeboval. A nebo to není závist, ale pak mi ta motivace k tomu nenávidění uniká. Mě nic neberou, prostor mi neotravujou a že jim stát dal nějaký prachy, je furt lepší, než aby je stát rozdal státním netáhlům na vodměnách. Stát vždycky všecky prachy projebe, furt lepší je dát lidem, co zdrhli před válkou, než je rozdat „voličům“.

                    11. Jistěže je to požehnání. Bože Růžo…

                      Zvláště požehnaná situace, kdy vůbec nic nevíme o nějakých Indech obírajících Amíky, ale naprosto bezpečně víme o darebácích, kteří se namísto obrany napadené země, věnují telefonní zlodějně.
                      A za tím účelem zaměstnají lidi z právě jimi okrádané země, která jim i proti vůli svých občanů pomáhá víc, než je zdrávo pro státní kasu.
                      A jako na potvoru to nebyli ani Slováci, ani Rusové, ani Poláci, ani ti ubozí Bulhaři – ale právě ukravínci.

                      Co tohle uvažování i počínání, vypovídá o tom národu samotném, jako takovém?

                      Co to o něm vypovídá v situaci, kdy okrádá zrovna ten národ, co mu pomáhá – a ještě k tomu jeho jazykem.
                      Že nic?
                      Nějak si nemůžu vzpomenout: Kdo to tady v Čechách, v našich devadesátkách, šéfoval těm gangům okolo výpalného a trestným výpravám na podnikatele? Nebyli to nááhodou…ale to ne, to si určitě blbě pamatuju, to přece není možné.

                    12. Servisdoku, „A jako na potvoru to nebyli ani Slováci, ani Rusové, ani Poláci, ani ti ubozí Bulhaři – ale právě ukravínci.“ platí právě pro tento článek, tam souhlas.
                      Ty jsi nikdy neslyšel o ruské mafii, jak rychle se v devadesátkách zabydlela v US? Ty si nepamatuješ čečenské gangy u nás? Ty si nepamatuješ na Rumuny zastavující auta s prodejem šuntů? Prostě jiná kriminalita není, než ta z UA?
                      A je zajímavé, že o ukrajincích mluvíš jako o národu, co tak najednou? Co jsem tak pochopil, tak úkáčka nemají na slovo národ nárok a proto je potřeba je vrátit tam, kam patří.
                      Nevím, jestli má smysl ještě ptát se na proporce – tj. uvedený článek hovoří o jedné bandě, která navíc byla dopadena (!). Ty z toho vyvozuješ, že celý ten národ není nic jiného než banda zlodějů, co obírá jiné (navíc ty, co jim pomáhají – tady malá vsuvka, pokud už je někdo zloděj, bývá mu většinou dost buřt, koho obere). To je jako posuzovat Čechy podle té sběře, co vysedává na Andělu na schodech. Nepřijde ti to málo? Měl bys něco přihodit.

                    13. Odpověděl už starter25, tak si to od něj vypůjčím, protože mám naprosto shodný názor:

                      „Problém spočívá v tom, že vohnouty najdeš všude, ale u ukáček to je prostě daleko více mentalita celé společnosti než jednotlivců. Podívej se na rozhovor Janka Rubeše s nějakým ukáčkovským scammerem.“

                      Dokáže mi tedy někdo vysvětlit, proč se ta největší svoloč od nich, stahuje ausgerechnet zrovna sem?
                      Na margo toho článku – dokáže někdo věrohodně vysvětlit, proč si ti zkurvenci vybrali zrovna nás Čechy, co jim jako stát pomáháme?
                      Pročpak si nevybrali třeba Rusy – ke kterým mají suverénně nejblíže a není tam vůbec žádný problém, splašit a zaplatit věrohodně rusky mluvící lidi?
                      Proč si nevybrali nějaký, obecně mnohem bohatší národ, než jsou Češi?

                    14. servisdok:
                      Tak si pusť v sedm televizní zprávy.Pochopíš.Stejně v případě čínskýho moru.Češi jsou vegeťáci, ale bohužel televize dělá z lidí blbce.Já třeba nepochopil, proč se na Slovensko neposlaly prachy a nepostavily důstojné tábory pro uprchlíky.Místo toho se to otevřelo a švábi mají pré.No nic, to je těžký téma a jsem rád, že tady u nás na povenku jen občas někdo utrousí poznámku ohledně třeba daní.V tom smyslu, že co vybere vláda navíc, pošle do té černé díry na východě.

                    15. to servisdok:
                      Samozřejmě že by šlo obírat Rusy z UA stejným způsobem. Nejsem znalec, proto jenom uvedu, že:
                      – možná se to děje, co já vím – dávalo by to smysl – ale s ohledem na modus operandi by to šlo udělat i šikovněji (využít osobních vazeb, ne anonymních telefonátů);
                      – možná jsou vzhledem k současné situaci komunikační bariéry technického charakteru mezi oběma zeměmi – neznám, nevím – prakticky jsou ve válečném vztahu, každý telefonát tím či druhým směrem je riziko – platí vlastně pro všechny formy komunikace;
                      – není jak posílat vyšmejděné peníze – o blokádě transakcí zas něco vím a není to prdel dostat peníze ze či do Ruska – čili proč by to dělali, když je tam další problém, obstrukce????;
                      – riziko reputační – kdyby to dělali ze státního rozhodnutí, dostali by se do prekérní situace, kdyby je mezinárodní společenstvo (které jim dává podporu) odhalilo – tak či onak je to kriminální aktivita – budu to kvůli pár milionům riskovat, když jde o miliardy na podpoře?
                      Nic nenasvědčuje tvojí teorii.

                    16. servisdok – Takže Ukrainci jsou národ? A mají bojovat a bránit se jo? Aha, tak to jsi nějak zase otočil ne? Nesereš si náhodou zase do držky?

                      Ukrajinská mafie v 90tkách? :D :D :D
                      Po Ruské, Arménské, Čečenské mnoho dalších a mnohem horších tu na ně nějaký drobečky možná zbyly no. Pamatuješ si, že se Sovětský Svaz rozpadl, nebo ne?

                      Bože muj to je fakt jak u blbejch tady.

                    17. servisdok: Né že by na tem záleželo, ale to zlodějský call centrum postavili už v roce 2021, takže to Vaše Ve válečné zóně postavili, nejspíš v rámci humanitární pomoci… je mimo.

                    18. Právě proto, že na tem nezáleží, kdy to postavili.
                      Záleží na tem, kdy v něm provozovali tu sviňárnu.

                      Pikantní na celé té sviňárně je, že kdyby to nebyla taková tupá, nacistická svoloč a udělali přesně tohle, ale Rusům, tak to mohli vydávat za pomstu a nikdo by jim nezkřivil ani vlásek!

                      Jenže, ono obrat bohatého Rusa, to asi nebude taková prdel a snadné, jako obrat propagandou oblbnutého Čecha, co?

                    19. Jen technicka…..tihle podvodnici tak nejak podvadej idealne uplne kazdeho…oni narodnosti rozlisujou do te miry, aby tam meli rekneme rodile mluvci.
                      Nebo mas dojem, ze CR je pupek sveta?
                      Se podivej na nejaky videa o tom, jak tohle funguje…

                    20. Máš dojem, že rodilé ruské mluvčí, mají ukravínci dál a víc z ruky, než ty české, Lojzo ???

                    21. Mam dojem, ze kdyz okradaji rusy, tak tam na to maj nejaky rusy..kdyz okradaj polaky, tak na to maj nejaky polaky…a kdyz okradaj mence, tak predpokladam, ze tam na to budou mit nejake nemce…
                      tyhle veci se proste deji tak nejak, slovy klasika, napric politickym spektrem.

                    22. servisdok:
                      Teď nepobírám.Šmejdi mluvili česky a brali Čechy.V tom propaganda sehrála roli jakou?

                    23. Je to jen můj osobní dojem, takže to píšu jen za sebe:

                      Myslím si, že na lidi se momentálně hrne tolik protichůdných informací a s nimi taková kvanta sraček, že prostě ztrácejí přirozenou pozornost, ostražitost – nevím, jak přesně tu otupělost popsat.

                      Jinak by prostě nebylo možné, obrat o přiznaných pětašedesát miliónů korun lidi, kteří by normálně, nejpozději tak asi po deseti vteřinách takového telefonátu, nezavěsili a nezkontrolovali si to sami, telefonicky a na čísle své banky. Ať už by bylo na displeji telefonu zobrazeno cokoliv, třebas i podvržené číslo té banky, kam budu vzápětí volat.

                      Myslím také, že skutečná škoda je daleko větší, jen je momentálně politicky zcela neprůchozí, přiznat skutečnou částku, o kolik propagandou otupělí Češi přišli.

                    24. Servidok:
                      To je jasný, že hlavně starý jsou v prdeli, anžto světoběh strašně rychle vykyvuje.Souhlas.Ty jsi to posral tím, žes to narouboval na svojí averzi k úkáčkům.Tak to přechroupni, nemusíš se nikomu omlouvat a napiš ten hajfaj článek.Všichni to ocení a řeknou si:Dědek dostal na starý kolena rozum a už není tak zatrpklý.

                    25. Nic jsi z toho, co jsem napsal, nepochopil.

                      Nic jsem neposral, jelikož vůbec nepotřebuju kamsi cosi roubovat.
                      Tebou domnělá, nějaká moje averze k ukravíncům – konkrétně k těm, kteří se nakýblovali do ČR – to není nic jiného, nic menšího, než transformovaná zkušenost.

                      Sám jsem už dříve napsal, že ještě v roce 2005 nebylo v RF poznat, kdo je kdo. Nerozlišovalo se podle toho, kdo odkud pochází. TAM to ještě tehdy nebylo poznat.
                      Taky proto jsem napsal a stojím si za tím, že SEM se nakýblovala ta jejich největší svoloč.

                    26. servisdok:
                      V poho, negativní zkušenost pro mě rovno averzi.Cizí slova mi zřejmě nejdou.Já ale reagoval na ten tvůj odkaz na zprávu o těch podvodech.To je to jadérko, pane kolego.

                    27. Forge – nic jsi nepochopil. Ostatně to se dalo čekat, ne? :)

                    28. shifty:
                      Všichni chytrý a jedinej jeden tomu pořád věří.No nezabil bys takovýho pitomce?

                    29. Jistěže, máš pravdu v jedné věci – v tom cílení na starší a staré lidi.
                      Nejsou tak odolní proti tomu tlaku sraček, přestože jinak a jindy, jsou na svoje peníze opatrní.
                      Existují extrémy a výjimky i mezi starými lidmi, co potom s chutí vypichují sračkomety. Jinak by asi nebylo možné, aby nějaký povedený páreček – jeden už na pohled cigoš jako poleno, druhý hovado od pohledu – na parkovišti před nákupákem ukecali starou paní, aby jim nejenže vydala celý obsah svého účtu, ale ještě si kvůli nim šla i sjednat do té banky úvěr.
                      Všichni staří lidé fakt takoví nejsou. Možná bychom se i divili, kdyby se šlo dostat alespoň k údaji o věkových kategoriích lidí, které ti ukravínští dacani a jen po telefonu obrali. Podle toho, co bylo zveřejněno a co všechno lidem nakecávali, tak se mi úplně nezdá, že by cílili na ty úplně nejstarší a nejdůvěřivější.

                    30. servisdok:
                      Evidentně máš přehled.A sedíš vůbec ještě na prdeli s pájkou?Vzhledem k tomu, co všechno stíháš.Tak jestli ano, tak jsi superman.Já tě poslední dobou podezírám z nečinnosti.

                    31. Forge
                      15.4.2023 v 20:05

                      jenom poslední dobou? přes dva roky se snažim dát neco na servis, už sem to dávno vzdal…asi bude lepčí, dyž se to naučím sám; ostatně jako obvykle, pomocná ruka na konci vlastní paže, a tak

                      myslel asi vole páječku žejo

                    32. servis:
                      Vypadla mi tam předpona: obrali Čechy.
                      Jen pro pořádek, aby si to někdo nevysvětlil po svém.

                    33. servisdok: Zvláštní gde berete tó jistotu že to bylo jediný zlodějský call centrum na celé ukrajině.

                    34. Tó jistotu beru zatím z teho, že to bylo prokazatelně jediné, co obíralo Čechy.

                    35. to servisdok:
                      Tak to je zrovna jedna z jistot, která jistotou není, těch center může být daleko víc. Zatím jsi nám jenom ukázal, že sis přečetl článek na Seznamu, gratuluji.
                      Taky může být mnoho center v Rakousku, co obírá Němce.

                    36. to servisdok:
                      Jenom znovu upozorním na fakt, že ta sviňárna byla odhalena a zveřejněna, šmejdi jsou chytáni a není tabu to vynést ven. Důkazem je, že se to dostalo i na jedno z nejprofláknutějších médií, o jehož integritě si nedělám iluze. I proto o tom tady můžu já mluvit a ty blouznit.

                  2. Problém spočívá v tom, že vohnouty najdeš všude, ale u ukáček to je prostě daleko více mentalita celé společnosti než jednotlivců. Podívej se na rozhovor Janka Rubeše s nějakým ukáčkovským scammerem.

                    1. Rozhovor se scammerem jako důkaz mentality celého národa?

                    2. Tvrdý fakta kámo. :D

                    3. Tvrdý fakt chceš?
                      Po válce rozhodují její vítězové.

                    4. No procestoval jsem část Ukrajiny a Ruska. S ruskáma a úkáčkama občas spolupracuji pracovně. Bohužel to většina potvrzuje a někteří se tak i chovají. Video je jen informace z veřejného prostoru.
                      Máš nějaké opačné důkazy? Sem s nimi.

                    5. mentalita celé společnosti = S ruskáma a úkáčkama občas spolupracuji pracovně

                      tvrdý data

                    6. Proč zase lžeš?
                      Napsal jsem přesně tohle: „to je prostě daleko více mentalita celé společnosti než jednotlivců“
                      Shifty lhář čte: „mentalita celé společnosti“

                    7. Kdybys to napsal opačně, byl bys dle mne blíž pravdě. Rozhovor určitě ukázal mentalitu jednotlivců – usuzovat z toho mentalitu celé společnosti je……..

                    8. misaka: Tak buď se nad tím, cos napsal znovu zamysli nebo spíš otevři učebnici základů statistiky.
                      Buď teda těch pár set náhodných ukáček z různých vrstev i oblastí od Kyjeva přes různé prdele, co jsem potkal jsou z velké části pouze individuální nositelé těchto vlastností a já si jdu vsadit sportku s takovým štěstím nebo to ukazuje na systémovou vlastnost.
                      Nakonec věř čemu chceš, třeba klidně svatořečení ukáček na ČT.

                    9. Já s nima taky občas polupracuju a tu mentalitu tam tak nevidím. Několik mých přátel nebo dobrých známých má stavební firmy a zaměstnává jich dost, takže jich i já znám docela dost. Mluvím o Ukraincích, ne o rusácích.

                    10. Tak si ještě projeď něco na Ukrajinu a pak se vrať.
                      To, že někoho někoho zaměstnává? Wow, tak to je úplně znáš. Fakt šašek.

                    11. Ja nektere sam zamestnavam. S tim co ty tvrdis se nesetkavam.

                    12. A to bych i věřil, že někoho zaměstnáváš. Takovou smečku psychiatrů, to nepotkám ani v poledne v KM.

                    13. Já měl pár let rusáky za sousedy na patře a docela pohoda. V práci máme uklízečky a údržbu ukrajince, některé znám už přes deset let a neměnil bych. Kolega mlaďoch je čistokrevnej rus a nemám s ním jediný problém přes tři roky. U nás v prdelákově je od loňskýho února na „dovolené“ několik desítek ukrajinců, ráno co ráno je potkávám u školy s dětma a chovají se úplně normálně, ani rohy nemají.
                      Ale já jsem divnej, nedaří se mi narážet na typické příklady zkurvené mentality společnosti, jenom normální lidi.

                    14. misaka – jsem podobný asociál.

                    15. misaka, shifty: ono to bude s „normálním Ukrajincem“ dost podobné jako s těmi jejich auty. Někdo ještě neviděl ukrajinskou značku na jiném autě než zánovním mercedesu, protože jednou za týden jezdí kolem pořád toho stejnýho parkoviště a stojí tam furt ty stejný auta, někdo má holt záběr větší a potká úplně normální auta, odpovídající mimo jiné i profilu běžného lépe situovaného Ukrajince (který si mohl dovolit zdrhnout i se svým 8 let starým renoltem). Dnes zrovna extrém, potkal jsem ukrajinskou rodinu v opelu omega r.v. cca 1992 (druhá generace). Typičtí zkurvení mafiáni, co tam léta rozkrádali servisdokovy prachy a teď nám sem přijeli rozkrást dávky, aby si mohli koupit novej lexus.

                      S lidmi je to stejné.

                    16. fatdwi:
                      U nás je pouze jeden.Úředně a naštěstí i reálně.Má žlutou fabku.Je tady už asi deset let, ale co se začali vyvěšovat jejich vlajky, tak se zkusil chovat nadřazeně.Padla kosa na kámen.
                      Už jsem to tady větral nedávno, že u nich panuje pořád feudalismus.Takže některý auta maj…

                    17. Každý vidí, co chce vidět.
                      A to neplatí jen u ceny a kvality UA vágnů, zjevně.

                    18. kdyby jenom vohnoutství, ale to neustálý kradení všeho a všude

                    19. to Behemot:
                      taky mluví divně, chodí jinak a myslí si na naše roby, znásilňujou.
                      Všade a všecko….

                2. servisdok: začínáte být, ctihodný kmete, větší dement než corona. Gratuluji k úspěchu a jen tak dál. Jdu rychle do neziskovky bouchat přesčasy, takže zbytek dne už nebudu.

                  Současně me pobavil typ podvodu, dokazující, že lidská blbost je nekonečná:
                  „Takzvaní navolávači kontaktovali poškozené s legendou, že jsou pracovníci banky, a lživě je informovali, že jejich účty napadli podvodníci a že je třeba peníze neprodleně převést na jiný, bezpečný účet či je vložit do speciálních bitcoinových bankomatů“

                  Řekl bych, že čeští aktéři call centra byli přívrženci Putina jako Vy a tedy ti správní frajeři, takže nechápu, co se Vám nelíbí – možná jste se měl taky přihlásit a něco vydělat, morálkou byste na to byl ideální kandidát.

                  1. u někoho, kdo není iq tykve jako corona, je to samozřejmě mnohem horší …

              2. Jihočech Honza 15.4.2023 v 3:51

                K tomu fialovému, co jste připomněl, si dovolím uvést jednu ilustraci z dnešního tisku:

                – Připouštíte, že se teplo, vodné a stočné přesune do vyšší sazby DPH?
                — Nepřipouštím a zároveň nevylučuji žádnou z těchto variant…

                (Jakub Martínek a Jakub Svoboda za Právo, Petr Fiala za svůj vlastní hnus.)

                1. Nevidíme cestu v tom, že bychom lidem sebrali víc peněz a přerozdělili je. Určitý prostor v oblasti daní tu ale je, protože jsme za minulý rok snížili celkové daňové zatížení zhruba o třicet miliard korun.

                  To se ale týkalo především podnikatelské sféry.

                  Ano, ale určitý malý prostor tu je. Jak jsem ale říkal, nechceme jít cestou zvyšování daňové zátěže.

                2. Není to kvůli tomu, že proti zvýšení nepřímých daní by to bylo viditelnější nebo že byste tak de facto přiznali chybu, kterou jste zrušením superhrubé mzdy udělali?

                  Snížit lidem daně, to byla jasná chyba! To jsou dobrý komedianti z práva.

                3. Myslím, že jsem se pokusil objasnit náš základní přístup. Především jsme přesvědčeni o tom, že je nutné se soustředit na výdajovou stranu rozpočtu. Souhlasím, že toto by bylo nejjednodušší – prostě zvýšíme daně. A když máme vyšší daně, tak zase víc vydáme. Ta spirála by mohla být nekonečná. Pořád bychom zvyšovali daně a pořád bychom víc vydávali a pořád měli deficit.

                  Pokud je toto Fialovej hnus, tak jsem za něj rád.

              3. Jh – vzhledem k tomu co tu levičáči a Babiš roztočili, nás žádné světlé zítřky nečekají. Obzvlášť, když se z konjuktury 2012 – 2018 nevytřískalo nic, jen se rozházelo „voličům“.

                Příčina – následek, znáš?

                1. shifty: „levičáci a Babiš“, to je něco jako „zelení kokoti a Gréta“?:-)

              4. Pračuráci, co dali pětikloace hlas zkurvili život dalším třem generacím.

                1. To jsou tedy borci. Skoro stejní jako ti, co to hodili komančům ve 48´ a později se opakovaně nevzepřeli.
                  Jenom považuju za zbytečné to psát sem, dle psaného tady nikdo z nich není.
                  Jenom asi zbytečný dotaz: před pětikolkou tady nikdo finance v průběhu konjunktury do piče totálně neposlal, že?

                  1. Ale poslal, ale jak říkal senátor Dryml blahé paměti, „většina musí zůstat pro ty vobčany“.

                    Česká pošta je symptomatická – rušení poboček a vyhazování lidí, kteří něco reálně dělají. Co takhle vyházet management? Snížit jim platy? Vyházet dozorčí radu, která evidentně nic nedozorovala?

                    Když už se má ČR finančně zhroutit, ať z toho něco mají normální lidé, ne bankéři, zbrojaři a managerři.

                    1. to Jihočech Honza:
                      Něco reálně dělat a být to k hovnu, to je právě selhání manažerů. Čili pokud někdo něco chce změnit u ČP (jako že nechce), pak by měl začít na úrovni procesu, restrukturalizace a celkové změny strategie – což předpokládá změnu myšlení managementu.
                      Celou dobu komunismu „normální lidé“ dělali, co se jim řeklo, i když si v duchu mysleli něco o hovně, co to přinese. A ono to hovno v řadě případů přineslo. Někdy ne a mělo to skvělé výsledky, jimiž se ČSSR mohla chlubit, jenže když jste to zprůměroval s tím zbytkem, zbylo hovno.
                      Zrovna ty nenáviděné korporace, které má kdekdo v žaludku, si velmi pečlivě hlídají procesy, náklady & efektivitu, inovace a kontrolu, což je něco, o čem ve státní správě celkově a v ČP jmenovitě asi nikdo nikdy neslyšel. Protože ho nikdy nikdo nenutil. V tom má pan domácí 100% pravdu.

                    2. misaka: myslím, že příprava tunelu jménem „vyvedení lukrativních nemovitostí pošty“ fakt není „selhání managementu“ nebo nedejbože dozorčí rady. Kvůli tomu tam sedí, někdo si je pase a naopak se zdá, že na tom zamakali a odvedli svou práci dobře.

                      Pro běžné lidi to samozřejmě ale nedělali, běžní lidi akorát házeli hlasovací lístky, ale kampaň zacáloval někdo jinej a ten teď bude sklízet. Na co by takový člověk vyhazoval management?

    2. Já nevím, co máte s těmi krachy a kolapsy. Viděls, co se dělo za covidu, o kterém píšeš? Už za covidu si lidi měli udělat opatření, co se týče hotovosti a velký kulový. Ani válka na Ukrajině je k ničemu nepostrčila. Prostě ovce věří v pojištění vkladů a stát, že případně ztráty bank zadotuje nebo škrtne perem.
      Popravdě si taky moc neumím tady v ČR na silně regulovaném bankovním trhu představit run na banku po americku. Prostě kdyby to mělo nastat tak ty banky povypínají internetová bankovnictví a zúčtování transakcí, zavřou pobočky. Ve spolupráci s ČNB. Michl a Paňáca vyšlou signály a svět bude znovu v pořádku. Ostatně takhle to udělala Sberbank a žádný run se nekonal.

      1. možná když si klekneš…

          1. možná že by sis měl nafackovat…

            1. Nafackováno dostaneš ty – od vlastní vlády.
              Připomínáš koně na orbu, s těmi klapkami na očích, aby je nic nerozptylovalo, ale jen tahali. Tak tahej shifty, tahej. Dostaneš od páníčka do žlabu. Možná, když budeš tahat víc, než obvykle.

              1. Já na vládě závislej nejsem. Vláda teď začne brát státním, to bude zase kvikot :) Zde obzvlášť vtipný.

                1. Tvrdí lhář.

                  1. důkaz?

                    1. Ja mam pamet dobrou :⁠-⁠)

      2. Pomáhejme ukravině, zmítané válkou s agressorem!

        https://www.novinky.cz/clanek/krimi-podvodna-volani-z-ukrajiny-vysala-cechum-miliony-40428706

        Pětašedesát mega. Zatím. A z účtů národa, co se v pomoci angažoval a dosud bohužel angažuje naprosto nejvíc.

  4. To je jen špička ledovce. Celý bankovní sektor přechází na „digitální fašizmus“ biometriku pro potřeby centrální správy koncentračních táborů a další mňaminy.
    A klient se tam stává jen víc a víc bezmocným vohnoutem, který jim bude vydaný na milost a nemilost.
    Kdo jiný bude obhospodařovat „systém sociálního kreditu“ než tyto finanční instituce, a milostivě vám bude povolovat nebo bokovat peníze, pokud překročíte svůj sociální kredit, uhlíkovou stopu a podobně.

    Vždyť se tu vytváří jakási paralelní „bankovní identita“ místo průhledné a zákonné identifikace pomocí občanky, pasu apod.
    Bez elektronického bankovního systému není celosvětový digitální koncentrák uskutečnitelný.
    Proto tak tlačí na zrušení klasických měn. A zavedení digitálních měn bez papírové hotovosti, což se uděje zřejmě do konce tohoto roku. (ohlašuje to nejen eurozóna, ale i Rusko, o Číně ani nemluvě)

    Nechápu jak někdo může ještě dnes trpět iluzí, že jste v jakékoliv bance váženým klientem. Vždyť jen smluvní podmínky se jednostranně mění co 3 měsíce, takže člověk ani už neví, jaké vlastně platí. Ačkoliv, toto je dáno právě přechodem bank na „digitální fašizmus“, což se provádí takto salámovou metodou, po kouskách, aby si vohnout nevšiml, že mu navlákají na krk oprátku.

    1. Jo, to je celkově „strojkem zájmovců na exploatované řekněme „debilizátory kdy mnohdy to mají s talenty přesvědčených trotlů. :-)
      A související jsem dal nahoře 15.4.2023 v 6:00 ..na značky :-)))
      https://www.youtube.com/watch?v=cw-mZenTiPM

    2. Bankovní identita s tím souvisí pramálo, jelikož je to jen způsob ověření člověka v přístupu k úřadu. Když už jste nějaké instituci ukázal dva doklady a máte od nich kartu se jménem, tak je to celkem bezpečný garant toho, že vy jste opravdu vy. Popravdě účet v bance mám jen proto, že kdysi dávno přišlo zaměstnavateli zatěžko nosit nám hotovost a dneska to tak maj všichni. Od covidu to mám tak, že tu a tam vyberu z bankomatu a dál platím hotově. Žádnou bankovní identitu ani nic podobného po mě nikdo nechce. po vás snad jo?

  5. No, on ten krok CS byl hlavne zcela a uplne idiotsky, dokonce bych rekl amatersky.

    Proc? Protoze vysoke skoly a univerzity si hraji na akademickou svobodu. V ramci te svobody si clenove skoly mohou SVOBODNE volit zastupitelstvo a nikdo jim do toho nema co kecat(vyjma trestne-pravnich tajtrliku).

    Tak, proc je to teda problem? Protoze ted VSE stoji pred moznostmi, ze Sevcika odvola a bude tahana blatem za to, ze podlehla tlaku Sporitelny a potlacuje svobodu slova a pravo protestovat. No a nebo jej neodvola a pak bude tahana bahnem kvuli Sevcikove osobe. A z tech dvou voleb je neodvolani Sevcika ta mene spatna. Protoze akademickou svobodu spousta skol bere celkem vazne. (a to az tak, ze o ni spousta lidi na tech skolach nevi :D :D )

    Kazdopadne si CS nasrala do vlastniho hnizda a uprimne nechapu, koho tohle napadlo. Tohle je amatersky preslap a fakticka podpora Sevcikovi, protoze odvolani za toho ultimata byla ta HORSI volba.

    Ja jenom, ze prave tohle by mel byt duvod, proc z CS utect. Tohle je fakt silena amaterina.

    1. Stejně debilní nápad jako pověsit Putina v pytli na mrtvoly. Emoce a gesta (signály!) jsou víc než skutky. Ale zároveň jsou to sráči, kteří neumí narazit na odpor.

      1. … velký malý muž s knírkem, jehož nedožité 79. narozeniny jsme měli možnost si před pár dny připomenout, to napsal (lapidárně, jak bylo jeho zvykem) v jednom ze svých textů: „… zaujímáme postoje, místo abychom stáli…“.
        Blahopřeji mu (a v podstatě i závidím), že se těhle konců nedožil…

    2. Protože Twitterový účet spořitelny spravuje nějakej shifty, kterej si dá o pár panáků víc, rupne mu v bedně a začne s kulturní revolucí na Twitteru svýho zaměstnavatele.

  6. Spořka není na bankovním trhu ani tak Fabií HTP, jako spíše Favoritem s 548 zlepšeními. 😂
    https://www.youtube.com/watch?v=e9wIsAu5-zg

  7. Coming out: u spořky stále účet mám, důvody jsou vedlejší. Nicméně pro ty, co tenhle ústav dávno opustili, tu mám jednu historku z nedávného natáčení: pozvali se mě na kobereček, aktualizace údajů, bla bla a tak jsem tam jednoho dne, když jsem měl cestu, zaskočil. Samozřejmě po domluvě na konkrétní čas.

    První dojem byl fajn – hezká uvaděčka zavolala kontaktní osobě a ať chvíli počkám. Přes 10 minut zpoždění, pak dorazila otrávená babizna (podobnost s „českou“ poštou čistě náhodná) s tím, že „za to nemohla, protože musela dořešit jiného klienta“. Začalo být jasné, že to bude po letech zase zážitek. V rámci diskuse jsem musel podepsat nějaké papíry, k velké nelibosti dotyčné jsem je četl (neustálé popohánení, že to každej podepsal, co tam teda hledám). A v jednom z nich bylo, že mi byl předán jistý dokument, jméno už nevím. Ptám se, který to je, protože žádný takový jsem mezi tím papírnictvím neměl. Otrávené ksichty, že „je to asi tohle“ (úplně jinak se jmenující papír). Nakonec přikvačila kolegyně, aspoň sympatická a komunikačně schopná, které babizna poměrně arogantně a drze vysvětlila, že jsem otravnej a že „to je asi tohle“. Kolegyně to zkusila taky, bez úspěchu. Odběhla za jiným rozjednaným klientem a po pár minutách se vrátila, že to teda vyřešíme, protože neví. Neustále obě opakovaly, že s tím nikdo neměl problém a proč mě to zajímá, zjevně vůbec nechápaly, že někomu vadí podepsat něco, co nikdy neviděl. Telefonát do Prahe, kde také neví a že prý zjistí. Po dalších asi 10 minutách se ozvali z Prahy, že už na to teda přišli a dotyčný dokument poslali. Celá anabáze zabrala přes 20 minut (návštěva měla trvat 30) a utvrdila mě v tom, že jak je to „české“, jedno, jestli pošta, dráhy nebo spořitelna, stojí to za hovno.

    Nejnovější výkřik technologie je ten jejich george klíč, kde se soudruzi rozhodli, že budou otravovat nějakými sděleními místo potvrzení platby, která nejdou přeskočit. Jednou důvody mít u nich účet pominou, i když paradoxně doufám, že to bude až za dlouho.

    1. To je mozna duvod proc si od vseho co je I ceske drzim odstup(krome nezbytnych veci).
      Vsichni stim nemeli problem jenom vy chcete neco extra, lidem tohle bezne Staci, jste problemista, my Tu kvuli Vam nebudem prescas, bohuzel tohle jeste nezrizujeme.

      1. IS250-3GR-FSE 15.4.2023 v 11:05

        Já si zase držím odstup od všeho, co je rakouské. Což Česká spořitelna nepochybně je.

        1. ygorek: od rakouských Alp si odstup naopak rád nedržím, i když je pravda, že jejich verze covid games byla hodně tragikomická, jeden by mohl i říct debilní. Na straně druhé, že by v Itálii bylo lépe se říct nedá a zůstat u nás nebylo řešením (ještě pamatuju, jak hrdinní fízlové naháněli běžkaře v Jizerkách).

          1. Alpy zásadně francouzské. Je to sice daleko, ale bezkonkurenční.

            Pokud můžu, tak doporučuju – https://www.serre-chevalier.com/en

            1. shifty: zrovna „sér še“ znám velmi dobře, ale je to strašně daleko. Itálie je blíž a některá střediska si s těmi francouzskými nezadají, i Rakousko má velmi dobrá (třeba Muhlbach). Francie má nejvíc a největších, ale z pohledu běžné dovolené (do jednoho týdne) je jedno, jestli je tam 150 nebo 250 km, člověk stejně nakonec jezdí hlavně „kasdebefku“ a pár dalších oblíbených sjezdovek.

              1. Já jsem tam byl letos podruhé a jsem stále unešen… příroda, sjezdovky, ten prostor, restaurace… No vlastně se tam na stará kolena učím lyžovat :) Nebo teda spíš žena mě to učí a asi už naučila. Už sjedu i Cucumelle, kterej se sjet musí, když si to člověk chce prolyžovat sem tam :)
                Bydlíme přímo v Brianconu a na kabinu Prorel to je cca 100m. A v Brianconu je vše co potřebuješ, nejsi odkázaný na auto nebo bus.. fakt mě to baví. Jen ta dálka no. na příští rok asi vymyslíme nějakou Itošku..

                1. shifty: joo, Cucumelle, taky parádní. Skoro bych řekl, že bydlíte ve stejném apartmánovém domě, ve které jsem byl 2x taky:-) Ale je tam toho samozřejmě hned u Prorelu víc.

                  Myslím, že se ti bude líbit v Ponte di Legno, hned u lanovky jsou tam dva pěkné hotely, co má Victoria (Jolly a Adamello), zkus mrknout.

          2. fatdwi 15.4.2023 v 11:53

            Ale proboha! Ty hory za to přece nemůžou.

      2. IS250-3GR-FSE: to se nedivím, jak je něco „české“, je to průser, i když to zkouší anglicky (např. Banka Bohemia, pamatujete? První bankovní tunel. Pak se nabízí Bohemia Energy a jistě by si člověk vzpomněl na další „dobroty“).

        1. fatdwi 15.4.2023 v 11:50

          „Bohemia“, to je krásný výraz.
          Bohemia Energy je možno bohémsky přeložit jako „Nepořádná Energie“ a kdoví, možná že „Cikánská Energie“ je překlad sice extrémní, ale nikoliv přeshraniční.

          1. ygorek:
            Klidně bych se držel toho původního významu.Takže Bohémská energie: Dnes jseš pod proudem a co bude zítra je za dlouho.Hlavně, že je sleva.I jako dvojsmysl je to dobré: Mám klienty pod proudem a ono to nějak dopadne.Hlavně, že vejvar.Mám ale dojem, že kdo vymýšlel ten název měl na mysli ten druhej význam.

          2. Bohémský je bohemian. Bohemia jsou Čechy. Bohém je taky Bohemian. To jen tak na okraj.

            1. shane:
              To je možný.Kdysi jsem ten výklad četl v Součkově Opravníku obecně oblíbených omylů a asi došlo ke zkomolení.

              1. No ono slovo bohém opravdu vychází z označení pro Čechy a do francouzštiny se to dostalo přes cikány. Ale jde o to, že mezi Bohemia a Bohemian je dost podstatný rozdíl.

            2. shane 16.4.2023 v 10:19

              V textu jsem uvedl:„…je možno bohémsky přeložit…“.
              Domnívám se, že jste to přehlédl buď účelově, nebo náhodou. I když je rozdíl v příčině, na výsledku to není znát.

        2. Tak platit 1/3 ceny oproti velkým hráčům bylo celé ty roky dozajista velmi lákavé a výhodné. Jen nějak netuším, proč bych pak měl někomu takovýmu nějak pomáhat, když mu jeho vlastní risk nevyšel.

          1. shifty: přesně. Přijde mi obludné, že někomu, kdo léta šetřil riskováním, má přispívat někdo, kdo se hazardu vyhnul. Je to jako platit gamblerovi náhrady z rozpočtu za prohrané peníze.

        3. Myslel jsem to celostatne. Nejsem zrovna clovek,kterej zapali druheho Jen,aby vydelal kacku navic a what goes around comes around Nebo aspon tomu verim. Pristup jdi si tvrde za svym bezohledu na nasledky vidim Tim silnejsi cim Vic na vychod jdu tzn. Rusama to nekonci mate dalsi narody,kde lidskej zivot neznamena nic. Timhle chci jenom rict, cest lidem u nas,ktery vyjdou z komfortu svych povinnosti a delaji neco za svuj ramec povinnosti at je to banka,ucitel,vladni cinitel nebo vy Nebo ja.
          Ja SE bohuzel potkal s hodne lidmi,kteri timhle neoplyvali a Tim je muj pohled celkove na mistni spolecnost pokriveny.

          K tematu v Britske Lloyds tsb pro Vas udelaji cokoliv a jsou vzdy pripraveni s Vami komunikovat,uvedomuji si,ze diky technologiim je jejich zivotnost velice mala a pravdepodobnost povyseni mala. Pokud SE stanete obeti podvodu tak jako 1000000 cechu skrz banku hodne casto tyhle klienty refundujou a davaj silny measures,aby SE tohle nestalo (volani klientovi Nebo klient musi mluvit s pobockou jestli je transakce opravdu bezpecna #a ne robot,ale opravdovy pracovnik call centra).

          1. Nektere zeme si totiz uvedomuji,ze to neni Jen Skoda pro klienta,ale take Skoda pro banku,protoze ted ma defakto mensi vklad a za dalsi je to Skoda I pro ekonomiku Dane zeme,protoze defakto vyvadite prostredky k lidem, kteri je utrati jinde a stat natom muze bejt jeste nekolikrat skodnej danove. Banky si take uvedomuji, ze politika Jen slouzi a dokud prestane slouzit a je kontraproduktivni tak mlci takze no oko uvidite LGBTQ++ policies a jak odsuzuji invazi,ale priliv rublu Jim rozhodne nevadi a s klientem ochotne pracuji na „reseni“ vkladu prostredku.

  8. Možná je to záběr na zaříznutí konkurence podmáznutými vnitřními škodiči hegemony businessmanů jak když vás sosají upíři „gijevem. Nedáváte pozor a papouškujete blbiny což nevadí, tedy když vás to neskousne.
    https://www.pokec24.cz/politika/dmitrij-medvedev-o-tom-proc-ukrajina-zmizi/
    Time 6:19
    https://www.youtube.com/watch?v=VWa35LDoU5k&t=472s

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017