Je to na nás kampaň! - zpět na článek

Počet komentářů: 202

  1. vzal jste to od podlahy, pane kolego, za jedna

    1. Suhlasim a pripajam, vyborny clanok ako kazdy od Challengera

    2. Docela se divím, že v celém tom článku nezazněla ona důležitá informace, proč to celé vzniklo.

      Jen a jen proto aby nedostal vyznamenaní od zemana, jako komunista od komunisty.

  2. ..aneb jak končí sexuální revoluce.

    Tohle rozeštvávání mužů a žen je ještě smutnější než poštvávání dělníků proti kapitalistům před sto lety, protože tady se ke kořenům lidské existence.
    Zajímavé paradoxy. Viktoriánská společnost sice sex přísně regulovala, ale zároveň poskytovala obrovskou svobodu ekonomickou a slušnou svobodu projevu. V šedesátých letech se stavidla otevřela – a zároveň stát začal regulovat a danit kde co, i té svobody projevu postupně notně ubylo,a teď máme novou vlnu puritanismu.
    Je celkem zábavné tohle hemžení pozorovat.

    1. Nevidel bych to tak tragicky. Pokud clovek neni naprosty idiot, tak celkem dobre pozna potencial toho ze se z potencialniho sexualniho partnera vyvine nejaka totalni pica (v pripade chlapu to asi tak uplne nefunguje) a vysere se na ni.

      Takze napriklad toho doktora kterej se udajne nechal vojet tou pacientovou manzelkou bych spis kvalifikoval jako debila. Prijde mi ze clovek musi bejt dost velkej sexual looser no to aby se musel nechat vomrdat nejakou random osobou nekde na smrdutym nemocnicnim pokoji. No proti gustu zadnej disputat, nekoho takhle se nechat vojet jako kralik asi rajcuje. Jiny lidi spis preferujou sophistikovanejsi formy sexu.

      Jinak s tim rozestvavanim je to nail on the head. Lidi jsou rozestvavani dekady naprosto masivnim zpusobem – DIVIDE AND CONQUER. V soucasny dobe to dospelo do takovyho stadia ze spolecnost je totalne atomizovana. Lidi jsou naprosto neschopni se sjednotit. I kdyz se shodnou na jedny nebo nekolika vecech, tak na mnoha dalsich se neshodnou a jsou medii tak polarizovani a tak zfanatizovani ze ty neshody z nich ve final delaji nepratele. COVID je ukazka par excellence toho jako toho ty mrdky vyuzivaj. Vzdycky kdyz videj ze neco na rozestvavani funguje, tak to tim vic propagujou.

  3. Ale kde berete jistotu, že se to skutečně nestalo? Sice souhlasím s tím, že reportovat události po měsících a letech, je přinejmenším podivné a osobně dávám přednost tomu, vyřešit si jakékoliv záležitosti na místě, ale třeba se dámy opravdu jen styděly a bály se, že je nikdo nebude brát vážně… Aby nedošlo k mýlce, vyhrocený feministky a dámy, co udělaly kariéru přes postel a pak si opožděně vzpomenou na jakousi sebeúctu, tak takový mě serou, ale zas si umím představit, že existuje spousta lidí, která se tohohle pana doktora prostě jen bála. Přeci jen, má jméno, vliv etc… A pacienti blázince jaksi nejsou v očích policie asi nejvyrovnanější oznamovatel trestnejch činů.

    1. A kde berete jistotu, že se to skutečně stalo? Po více jak dvaceti letech si dámy „vzpomněly“?

      1. To Brundibar 13.11.2021 v 16:26
        A kde berete jistotu, že se to skutečně stalo? Po více jak dvaceti letech si dámy „vzpomněly“?

        Nemám žádnou a proto by se mělo na Cimického i Feriho pohlížet zatím jako na nevinné, protože nebyl prokázán opak, ale připadá mi fér celou záležitost vyšetřit. Bude-li prokázáno, že dámy lhaly, můžou jím pánové usoudit zadky pro pomluvu a vyžadovat příslušné kompenzace.

      2. Máte za to, že zapomněly? Proč si to myslíte?

    2. Já vůbec nehodnotím, co se ve skutečnosti stalo. Koneckonců není to jedno?
      V zásadě jsou možné 3 interpretace:
      1) Cimický je nevinen a nic, co popisují údajné oběti se nestalo.
      2) Cimický s nimi něco měl po vzájemném souhlasu resp. po provokacích ze strany údajných obětí. Nyní si dámy nějak na dřívější realitu nemohou vzpomenout a zkreslují ji, jak se jim to hodí do jejich agendy.
      3) Cimický je sexuální delikvent (popisované události, i kdyby se staly, jak jsou popsány, nicméně nesvědčí o nějakém zjevném násilí, spíše že to na ně zkoušel). V takovém případě je ovšem postoj obětí krajně sobecký, neboť tím jednoznačně otevírá dveře k páchání dalších deliktů.

      Zajímavý je také postoj tehdejšího ředitele Bašného – pokud se hodnověrně dozvěděl, že v jeho zařízení je páchán trestný čin, měl jej oznámit (viz také § 368 TrZ). Takhle to vypadá, že si s Cimickým vyřizuje osobní účty, Cimický byl svého času daleko známější, než Bašný (ačkoli on byl jeho nadřízený) a mohla mezi nimi být rivalita, totéž platí o výpovědi sexuoložky Fifkové (u které navíc ani nevíme, na co přesně odpovídala).

      Jinými slovy, o skutkové realitě vzhledem k Cimickému nelze dovodit vůbec nic. A pokud se skutková realita spektakulárně předem hlásí do médií, pak už ani jako vyšetřující fízl nevíte, zda vypovídající soduružka jen kopíruje chování Fabiánové, nebo zda je na její výpovědi něco pravdy. U soudu to zpochybní i průměrný advokát. Výpovědi o ní nesvědčí, svědčí však o mnohém z hlediska jejich autorů. Tak to prostě je.

      Čili ta kampaň není o Cimickém, ten byl použit jen jako nástroj sprostých feministek k jejijch nenávistné agendě. Ta kampaň jednoznačně cílí na muže obecně.

      1. „Ta kampaň jednoznačně cílí na muže obecně.“

        To je samozrejme myopicky prvoplanovy zaver. Kampan mozna zdanlive cili na muze ale skutecnost je takova ze ucel je divide and conquer. Rozestvat spolecnost v tomhle pripade rozestvat muze a zeny pripadne ruzne podruzne zalezitosti ohledne maskulinity a femininity. Dalsi cil je strach – vytvorit hrozbu, nebezpeci a nabidnout na ni reseni. Nejake restrikce.

        Naucte se do prdele cist mezi radky a koukat dal nez za spicku nosu. Resite to co oni chteji abyste resili, ty ruzne smokescreens, zatimco ty podstatne veci ktery se dejou na pozadi vam unikaj.

      2. To Challanger 13.11.2021 v 16:38
        Rozumím, tak to pak jo. Je rozhodně smutná skutečnost, že některé neziskovky si udělaly z nenávisti k chlapům byznys. Ale zas na druhou stranu a tady si píchnu do vosího hnízda, proč kruci herdek někteří chlapi na tuhle hru přistoupili? Jsem ve věku třicet plus, ale když vidím některé vrstevníky nebo chlapce mladší, tak mám pocit, že rezignovali ( pozor, ne všichni z nich, ale jistá část určite) na svou přirozenou chlapskost a ze strachu, že je někdo obviní z toxické maskulinity, začli preventivně přebírat ženské vzory chování…Úsměvným paradoxem pak je, že nejkovanější feministické soudružky ( jednu zapálenou studentku gender studies jsme měli v rodině ) , pak přesně tímto druhem neo-můžů v soukromí opovrhují a zásadně s nimi nerandí :-)

        1. Muzi zacli masivne prebirat zenske vzory chovani v 1980s. A mozna v jistejch ohledech jeste driv. Jeste pred tim nez ses narodila.

          Neni v zajmu tech ktery tahaj za nitky sveta mit sebevedomou muzskou populaci. Protoze by jim taky treba mohli rozkopat prdele. Tak delaj z muzu buzeranty.

        2. V tom se, slečno, shodneme.

        3. Tomu se, milá Ling, říká dialektika.

          1. To Jihočech Honza 13.11.2021 v 17:47
            A kterou přesně myslíte? Platónskou, Hegelovskou, nebo snad dokonce Marxistickou :-) ? Já mám totiž vystudovanej takovej sranda obor, kterej se nimráním toho, co je dialektika zuřivě zabejval. Pro život je to sice k prdu, ať jsem slušná, ale až se jednou rozhodnu ohromovat mládežníky po kavárnách, mohla bych mít slušnej ohlas :-) Takový ptákoviny ovládám

            1. Hegela nejde od Marxe (a Lenina) oddělovat…
              Alespoň podle Rio Preisnera. Jsem spíše přírodovědec, v tomhle jsem se nechal poučit u něj.

        4. ran-co? to je u nejkovanějších feminazi soudružek nějaká nadávka či co?

      3. On tehdy platil nový trestní zákoník, doktore?
        A jste si jistý, že je a byla oznamovací povinnost?
        A jste si jistý, že se skutková podstata, doktore, za ta léta nezměnila?

    3. Sorryjako, po dvaceti-letech?

      To snad nemůže byt zjevnější kampáň, účelofká.

    4. Zkuste si nějakou situaci nahrát na video a pak si ji pustit po roce.

  4. Zajímavý pohled na věc jaksi z „druhé strany“, díky… :o)

  5. Obviňovat oběti znásilnění (skutečného, Cimického řešit nebudu) ze ‚sobectví a amorálnosti‘ je duševní zvratek a morální retardace na úrovni toho nutit někoho, aby si nechal píchnout Pfizer.
    Fízlové, kteří sami páchají sexuální a domácí násilí v mnohem, mnohem větší míře než ostatní muži (jen v USA je sexuální napadení od fízlů druhá nejčastější stížnost, hned po užití ‚excessive force‘ a to jsou jen ty případy, co se dostanou na veřejnost), jsou ta absolutně POSLEDNÍ věc, kterou jakýkoli přeživší sexuálního násilí potřebuje.
    Co asi tak soudruh Challenger navrhuje, aby dělaly ženy, které znásilní jeden či více ozbrojených a nedotknutelných fízlů, kteří se všichni navzájem kryjí a i vraždy jim v jednom kuse prochází?

    Proč se soudruh Challenger někdy nezachová, jako kdyby měl koule a nezajde si to s těmi, o kterých by jistě věděl, že se něčeho takového dopustili a nevyřídí si to s nimi sám? Pokud se nepletu, tak vyřizování účtů s násilníky a ochrana žen před nimi byla vždy mužská práce. Ale co se namáhat, ženské a všemocný STÁT, jehož jsou fízlové násilná prodloužená ruka, všechno vyřeší za nás a pokud ne, zasypeme je patetickými urážkami. Na to nám ještě ty poslední zbytky testosteronu stačí.

    Když jsem tenhle web objevila poprvé, byl to jeden z mála v Čechách, kde se dal vypozorovat jistý libertarian nádech, v těchto končinách tak vzácný. Ale nakonec jsou tu jen impotentní misogynní bláboly a fízlové jsou nakonec docela ok, hlavně, když zabíjejí černochy a ponižují ženské.
    Nakonec, aby nedošlo k mýlce, nejlepší člověk, kterého znám, je bez jakékoli pochyby muž a jeden z důvodů proč je nej je, že má dostatečné EQ na to, aby chápal, proč je pro ženy řešení sexuálního násilí s fízly stejně (ne-li víc) traumatické jako ten samotný zážitek.
    Mužské násilí není ženská odpovědnost. K zblití, vážně.

    1. „o kterých by jistě věděl, že se něčeho takového dopustili“

      A to tu přesně jde. Kdybychom měli jistotu, bylo by to jednoduché. Tohle se řešilo už před mockrát moc lety, protože svědci jaksi většinou chybí. Viz příběh biblické Zuzany.

    2. Hmm, pokud vím, tak muži také nejsou odpovědní za to, že se soudružky feministky vdaly za stát. Tak nějak si nedovedu představit psychické rozpoložení údajné oběti sexuálně motivovaného činu, když údajně zneužitá a znásilněná trpitelka nenajde odvahu podat trestní oznámení, za to však permanentně nachází odvahu své sexuální utrpení spektakulární propírat v médiích, dokonce po 20 letech.:-)
      Ženská hysterie, sprosťáctví, sobectví, bezohlednost a patologická lhavost rovněž není odpovědností mužů.

      Ale máte pravdu: po tom všem odporném patologickém sprosťáctví, jehož nepatrný odlesk tady předvádíte, se není čemu divit, když anonymní žencké znásilňované na ulici nikdo nepomůže. Koneckonců – ať jí pomohou feministické prasnice v neziskovkách, bolševicko-feministická justiční chamraď a advokátka Hrdá, za drahé peníze. Vy buďte ráda, že máte vašeho beta-male providera s vysokým EQ (rozuměj: dostatečně poddajného). Pokud se budete k němu takto chovat, pravděpodoobně ho nebudete mít dlouho. Tak se vyblejte a pak přemýšlejte, že pokud byste měla dostatečné EQ vy, zjistila byste, že hnutí MeeToo nejedná ve vašem zájmu – ale jinak ženské nezávislosti a emancipaci zdar! Pořád mě baví, když se ženská tváří jako posílená a emancipovaná a pak tady lká, že jí mají chlapi chránit.

      Máte rovnoprávnost, chraňte se samy, zrovna vy máte hubu prořízlou až až.

      1. Neposer se. Pusobis dojmem peknyho curaka.

        Vsechno jsi rekl ve vete „Tedy ne, že by se kolega bránil, hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere.“ To myslis vazne? Doktor ji vezme do pokoje aby ji dal diazepam s tim ze je rozrusena, takze on si je vedomej toho ze ta zenska je vysinuta, ale kdyz reaguje tak jak popisujes, tak ji s klidnym svedomim vojede? Kde je kurva nejaka elementarni lekarska etika? A ty si jeste cintas pentli ze by byl hloupej kdyby ji nevojel?

        Jinak ramcove chapu vo cem skuhras ale prospelo by ti abys to neprojektoval na celou populaci.

        FYI, znam zensky ktery treba chlapum co si na ne neco dovolili zlamali ruce nebo rozbily drzku.

        Last but not least, fucking somebody’s brains in an obviously disturbed state of mind is NOT monkey branching, however compulsive it might have been.

        1. Panebože, vy ste vůl a ještě k tomu feminista…:-))

          Copak ta paní nemá snad odpovědnost za své činy? Navíc – vaše kreténství spočívá především v tom, že mě hodnotíte za něco, co popisuji, ale nesvítil jsem jim u toho. Ani to nehodnotím – víte, na rozdíl od vás si totiž myslím, že když spolu dva šukaj, tak mně osobně do toho nic nění. To jenom feministickej kriplík z toho dělá závěry…tak prý chudinka rozrušená…

          Vám snad je něco do toho, proč spolu dva lidi mají sex? Navíc, jak to víte, že byla chudinka rozrušená? Chlap měl o 15 let víc než ona a ona s ním pravděpodobně byla jenom kvůli prachům, co vydělal. Ostatně takovejch jsem zažil už poměrně dost i osobně.
          Například mě utkvěla v paměti jedna manželka pacienta, asi o 25 let mladší se mi rozeřvala poté, co jsem ji upozornil, že teď bude manžel potřebovat její podporu. Manžel byl podnikatel a měl inoperabilního raka ve IV. stadiu. Nejvíc na ní bylo vidět a sralo jí, že s ním v danou dobu nebude zas tak moc vyjebat a peníze z něj už dlouho nepokapou. A to měla štěstí, protože byla manželka – pokud by byla přítulkyně v nesezdaném soužití, hezky by ji z baráku příbuzní vylili a po chlapovi by nezdědila nic, to by měla teprve důvod k pláči…

          Můžu snad za to, že nějaká vylízaná káča kompulsivně a kdoví proč vyšukala nějakýho doktora? No to mi hlava nebere…

          1. Nenapadlo mě že někdy budu souhlasit s tady Jacqem. Nic teda „nehodnotíš“? Prakticky každá věta v článku obsahuje nějaký hodnocení, žádná není ani neutrální, ze všech cákaj různý emoce. Zřejmě součást nějaký terapie :) A „hloupější kdo nebere“ v případě že „dávat je hloupost“ je hodnocení par excellence.

            1. Inu dobrá beru zpět – ohodnotím to. Ženská je obyčejná kráva, a kolega byl pitomec, že jí skočil na špek. Jak říkám přísloví hloupý kdo dává a hloupější, kdo nebere tady neplatí.

          2. Jasne, jsem this -ista, that -ista, and the other fucking -ista.

            Absolutne ti chybi elementarni sebereflexe, jses zahledenej do svy vlastni prdelni diry. Ty to nehodnotis? A co jako „hloupejsi kdo nebere“ znamena ty arogantni blbecku? To ze ta osoba byla rozrusena jsi napsal ty sam.

            Ty jsi misogynisticky hovado ze kteryho nenavist k zenam jenom strika. Logically, no normal woman would touch you with a ten-foot pole. Jediny zensky ktery si vo tebe voprou kolo jsou a) nejaky defektni osobnosti nebo b) osoby in an abnormal state of mind as per your rant.

        2. Fskutečnosti je to přesně naopak, v tomhle případě bere jen hlupák, protože to je snad nejsnadnější cesta k průseru co v téhle oblastí existuje. Včetně toho, že to taky může být past.
          Ostatně, vzpomeňme toho pingla, co před časem na nějaký svatbě ojel ožralou nevěstu a když je přistihla družička, tak nevěstu logicky nenapadlo nic lepšího, než ho obvinit že ji úmyslně opil a znásilnil. Nedostal se z toho.

          1. @shane
            Souhlas! :-)
            Nemluvě o tom, že pokud někdo, kdo je profesí lékař a dovoluje si v článku posuzovat amorálnost dotyčných žen, napíše o jiném svém kolegovi- lékaři „hloupější kdo nebere“ … tak já bych se s dovolením zeptala, kde je váš profesionální odstup od vaší mužské potřeby, kde je etika vašeho povolání?!
            Zajímavý dvojí metr…

            1. No hlavně kde je u konzervativního muže nějaká zodpovědnost? To mi v kontextu tady té diskuze přijde jako totální úlet, když jsme na DF.

            2. jj, primitivni machismus, je smutne, ze se autor, ktereho jsem cetl rad, takhle odkopal, zejmena ty exprese a domnenky jsou nechutny, zrejme je taktez klubko vsemoznych komplexu a spleanu. Dost dobre si nedokazu predstavit, ze se vyzralej chlap na urovni, pokud se uplne nepomatl, takto verejne vyjadruje, neda se to cist, takze uz to cist nebudu.

          2. Dostal se z toho shane :)

            https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za-sex-s-budouci-nevestou-bachar-do-vezeni-nepujde-potvrdil-vrchni-soud-40284449

            jinak samozřejmě naprostý souhlas, dodám jen, že hezky už bylo a že jsme prostě dřív ožralý různě šukali a nikdo to neřešil. Dneska je doba napnutá jak tanga, jak říká moje paní a mladejm to fakt nezávidím…

            1. No aspoň že tak. On to většinou nikdo neřeší. Dokud z toho tý ženský nehrozí průser. Nehledě na to, že taktika ožrat ji do mrtva a ojet je poměrně riziková, protože ta ženská z toho po vystřízlivění nemusí mít zrovna radost a může jí to docela vadit, zvlášť když to do ní džentlas nahustí.
              Něco jinýho je lehká špička na odvázání, ale ožrat ji na plech je o průser. Ostatně, trestní zákoník na tenhle případ pamatuje – paragraf 119 – Trestný čin je spáchán násilím i tehdy, je-li spáchán na osobě, kterou pachatel uvedl do stavu bezbrannosti lstí nebo jiným podobným způsobem.

              1. Tak něco jinýho byly mejdany na střední a něco jinýho je, když jsem v práci barman. Ve 20ti je to jiný než ve 35ti. Jinak o tom žádná.

                1. Tak nepamatuju mejdan na střední nebo na vejšce kde by se nechlastalo. nejlepší byly takový ty lyžařský kursy, měření v terénu a podobně. Ale pravda je, že jsme se tam vesměs znali a pokud tam byly holky z jinejch oborů nebo škol, tak jsme se celkem rychle poznali a pokud došlo k sexu, tak většinou až po pár dnech oťukávání a chlast tam byl spíš pro povzbuzení než jako přesvědčovadlo. Z tohohle asi průser nikdy moc nehrozil.
                  Ostatněm dospělej chlap se podle mě vyznačuje i tím, že dokáže ovládat svoje pudy.

                  1. Ona to ošetřila i příroda, po příliš velkém množství chlastu „to“ nejde, angličtina má půvabný výraz „whisky dick“.

                    1. Nebo to jakžtakž jde, ale hovno prožitek, protože nervová zakončení jsou otupělá. Alkohol je anestetikum, že.

                    2. Moraváci tvrdí, že je to škála podle dávkování.
                      Homeopatikum – digestivum – analgetikum – anestetikum.

                    3. Moraváci to musej vědět. Nad alkoholem se nedá zvítězit, akorát Moraváci uhráli remízu. Ne nadarmo ti slovanští zvěrozvěsti Delirium a Tremens přišli právě tam.

                    4. Jo, s alkoholem bojuju už vod sedmé třídy, gdy sem si vo velké přestávce začál kupovat lahvový.
                      Aspoň jeden alkoholové:
                      V hospodě na záchodě vedle sebe ščijó dvá vožralí.
                      Ten jeden si přitem prdne a posere se, potom si brkne a pobluje se, a nakonec mu vyhrknó slze.
                      Ten druhé se dívá vobdivně a povidá „Ty vole, to bylo dobrý! A eště neco s ušima, neumíš?“

                    5. Mohu potvrdit. Jakmile se dostanu do stavu, že už cítím opilost, tak si ten dole dělá co chce a obvykle nic nechce. Naštěstí jsem v případě nutnosti uspokojení chtivé dámy přišel na to, že z každýho problému se při troše štěstí dá vylízat :-)

                    6. Ano.dokud prsty, jazyk, mám, ničeho se nelekám.

        3. Zergu, o tom kdo je tady za čuráka bys zrovna ty, kterej tady za čuráka je už několik let, měl něco vědět.

          1. Pro čůráka každej čůrák, víš jak. A tady Zergo, alias Jacq je čůráků futrál.

    3. No vidíš to, přitom je tam tolik fízlovek, se kterejma to můžou řešit. Nebo ty je snad znásilňujou taky, strap-on dildama?

      Vlastně aha, ty co sem měl tu nečest poznat, jsou, obvykle (snad vyjma těch na OSpZBM, tam jsou lidi celkově relativně OK), úplně vymatlaný píče, v praxi totálně k hovnu. No jo…

  6. To Challanger 13.11.2021 v 18:50

    Ale fuj, pane doktore. Hysterie, sprosťáctví, sobectví a bezohlednost opravdu nejsou výlučně a pouze holčičí vlastností. Tím můžou trpět i chlapi. Dovolím si interpretovat předřečníka Clustera A…Myslím, že se snažil sdělit, že stud někdy obětem násilí slepuje ústa na dlouhou dobu. A to není zas tak nepochopitelné. A že to pak řeší po magazínech? Inu, už jste někdy viděl průměrnou redakci bulvárního plátku? Je tam víc mužů nebo žen? Pochopitelně že žen…a těm se prostě oběti svěřují lépe než nějakému týpkovi v uniformě. Pravdu ale máte v tom, že mnoho dam, může současné situace zneužívat. Jen jste bohužel zapomněl na to, že ne každý v tak závažné věci podvádí

    1. Předřečnici, nikoli předřečníka, i když chlap feminista je, pravda, ještě daleko horší dobytek.
      Hysterie, sprosťáctví atd. je bohužel významně častěji doménou žen. Již vědecké výzkumy prokazují (a přednáší o tom kupř. prof. Jordan Peterson), že zatímco chlap se v konfliktu uchyluje k přímočarému násilí a jednání, ženské jsou, právě kvůli své fyzické slabosti, podlé a zákeřné, jejich agresivita je převážně kanalizována pomluvami a útoky na pověst dotyčného a snahou o jeho sociální likvidaci – to ostatně předřečnice předvedla mírou vrchovatou.
      Ale ale, a proč by oby zostuzené soudružky měly jít rovnou na fízlárnu? Ony snad nemají bílý kruh bezpečí s bezplatnou právní pomocí? Nebo jiné organizace? Které podají písemně jejích TO za ně? On je na fízlárnu nemůže doprovodit právník?
      Pomoc obětem znásilnění je u nás zavedena tak masivně a abundantně a je tak notoricky známa, že pokud někdo trpí a nevyužije jí, je to jen otázka jeho osobních preferencí a přímého osobního rozhodnutí, ničeho jiného. Proto je také téměř ve 100% možné tvrdit, že oběti pasivně a v nepřímém úmyslu umožnily další páchání zločinu pachatelem a v jistém smyslu mají spoluodpovědnost, pokud jednání nenahlásily. Pokud se tedy zločin vůbec stal, že ano, protože to je taky ještě velká otázka.
      A pokud se bojí predátorů, ať to dělají jako v Afghanistánu. Ať chodí k doktorovi v doprovodu mužského příbuzného nebo ať si vyberou lékaře stejného pohlaví. Mají možnost svbodné volby lékaře.

      1. To Challanger 13.11.2021 v 19:21

        Setkal jste se někdy s obětí znásilnění? Jestli ano, působila na vás sebevědomě a rozhodně, aby věděla co a jak řešit? Já dvě dámy s podobně nešťastnou minulostí znám a byly z toho v prdeli obě, takže knížecí rady stranou. Nás dva to nepotkalo, těžko můžem soudit a odsoudit někoho třetího a kasat se tu, co měl dělat. Je mi pochopitelně líto mužů, kteří se stanou obětmi vylhaných ohlášení, ale opět…ne každé sexuální násilí je výmysl nějaké pomstychtivé ženy. Zkuste to tak strávit.

        1. OK znáte 2 oběti: tak nahlísily to nebo ne? Pomohla jste jim překonat nebo ne? Navštivily nějakou organizaci na podporu obětí nebo ne?
          Já neznám žádnu oběť znásilnění, znám ženskou, která to zkoušela na několik chlapů hodit.

          1. To Challanger 13.11.2021 v 19:42

            Ano. Pomohla. Ale co vy to proboha znáte za kreaturu, co si to vymyslela? Můžete sdělit detaly, nebo je to příliš soukromé?

            1. Já znám dva takový případy, asi taky protože mám převážně víc kámošů, než kámošek. Oba případy byly takovýho typu, že “oběti“ byly poněkud jednoduché, skutečné oběti příliš důvěřivé, a to, co policii ty holky navykládaly, byly natolik blatantní lži, vyvrácené důkazy, že to nikam dál nedošlo.

              Případ 1: Kámoš nechal u sebe v baráku přespat holku, co nemá kam jít. Ona se mu tam vylila jak váza, zfetovala a pak dělala bordel. On ji vyhodil z baráku a vystrčil před bránu. Ona ho pak naprášila za znásilnění, ale zaprvé se lékařsky zjistilo, že nebylo nic, zadruhé v době (uvedla víceméně přesný čas), kdy se měl uvnitř zabývat znásilňováním její osoby, už dávno podle svědecké výpovědi souseda pořvávala před barákem.

              Případ 2: Týpek překecal k (nechráněnému, ale to je jedno) sexu svoji holku, věřící katoličku, se kterou chodil asi tři měsíce. Jí se ten akt zřejmě až tak nelíbil, a dvěma jejich společným kamarádům poslala zprávu, že ji zmanipuloval a znásilnil. Podle jejich reakcí ji napadlo, že asi přestřelila, tak těm lidem napsala, že se nic nestalo. Ale druhej den si to rozmyslela podruhý, konzultovala to s právníkem, a ten jí řekl, že jestli dvěma lidem poslala zprávy, že se nic nestalo, tak to je na křivé obvinění a ať to raději nechá bejt.

              1. Spoluzak z VS takhle vzal stoparku… Ta pica se do nej asi zabouchla a protoze nemela zadnej kontakt, ale vedela SPZ, taxi rekla, ze ji cajti pomuzou ho najit…

                1. Tvrdil spolužák, co?

  7. Že dámy lhaly samozřejmě prokázat nelze, vždy to bude tvrzení proti tvrzení. Pánům jsou tak „omluvy a příslušné kompenzace“ k ničemu, ta obvinění smazat nepůjdou.

    „Chtěl mě líbat, když mi nebylo ani 23 let.“ To Mrs. Fabiánovou probraly vzpomínky až v okamžiku, kdy se dozvěděla, že Zeman má jakési vyznamenání pro Cimického? Opravdu s velkým sebezapřením jsem shlédnul 4 minuty bulváru, kterému se, jak píšete, „oběti svěřují lépe“. Tupá kravka.

    https://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/694293/dcera-urbankove-fabianova-cimicky-me-sexualne-napadl-proc-mlcela-a-ted-promluvila.html

    1. Jak to myslíte, „probraly“?

  8. Já jsem zažil v životě několik znásilnění. Kdy jsem k tomu přišel jak slepý k houslím, prostě jsem podlehl …. A po aktu – po asi hodině či druhý den ráno – mi bylo oznámeno – no, tys to se mnou ale skoulel. Já spíš koulel očima, jak se dá přenášet zodpovědnost. Bylo mi to mírně nepříjemné. Dnes by z toho, zdá se, mohlo být, nevímco, v podstatě cokoliv. Kdysi se mi na doučování sama svlékla a roztáhla patnáctiletá žába, byla úplně říčná. Tenkrát jsem odolal, děti nemusím. Byla dost naštvaná. Dneska bych asi za to seděl.

    1. Ja jsem chodil doucovat matiku a fyziku jako stredoskolak, bral jsem pade na hodinu a bral jsem vyhradne holky. Nikdy k nicemu nedoslo, ale to jen proto, ze rodice spanilych byly doma a bezpochyby s uchem na dverich, jesli investice pada na urodnou pudu.

  9. Sama Urbánková kdesi říkala či snad i napsala, že celý její život, je jeden velký průser s chlapama. Že měla působit jako magnet na gaunery a násilníky všeho druhu.
    Co si ji pamatuju z mládí, tak vždycky byla poměrně držkatá a ohledně chlapů se vyjadřovala dost pohrdavým způsobem.
    No tak jestli v podobném duchu vychovávala i tuhle povedenou dcerunku /a pořídila si ji za využití nějakého podobného gaunera, se kterými se údajně musela potkávat/, tak se není co divit – jablko spadlo přesně půl metru od kmenu.
    S Urbánkovou se to údajně táhne už od jejích začátků, měla problémy už jako Girl v Semaforu.
    Slovy nejlepšího premiéra všech dob to sedí. Blbý je, že Cimický se nemá jak účinně bránit. Lékařské tajemství je lékařské tajemství a ty pizdy pro Seznam i televizi vypovídaly „anonymně“ a redakce je samozřejmě budou chránit. Až na tuhle jednu krávu, co to i se svou fotkou vyblila na síti.

    1. Urbankova nastesti mela tolik sebereflexe, ze svuj puvodne docela uchazejici zadek promenila v neco, co jako odpuzovac funguje na 110 %.

    2. „Magnet na gaunery a násilníky“ je jedna z nejdebilnějších výmluv, co existují. Hezká ženská působí samozřejmě jako magnet na všechny chlapy, a je jen na ní, koho si pustí k … ehm tělu.
      „Držkatá, vyjadřující se pohrdavým způsobem“, to přesně součást problému, protože těmhle typům se pak slušný chlap jeví jako nudný slaboch.

      1. Tak nějak to je. Na jednu stranu budou hrát strašný ramena, na druhé straně budou brečet, jakej je to samej hajzl a sviňák co by je jako zneužíval.

        Ovšem, když si přesně takový vybírají, tak přesně takový dostanou. Překvapení! Není potřeba na to ani pouštět žádný teorie přitažlivosti, to je snad evidentní i pro blbýho.

      2. Nechci, aby to znělo jako victim blaming, ale je to poměrně skutečnej jev, že typicky někdo se špatným rodinným pozadím (otec násilník nebo neexistující) vlastně neví, jak má zdravý randění nebo vztah vypadat. Potom se jim nemusí dařit vyhýbat se divným a/nebo nebezpečným týpkům, kteří se na nich dopustí sexuálního násilí. A opravdu je na sebe lepí, protože je neodstraní ze svýho života hned na začátku.

        1. No jo, škoda, že kolem není nekonečný množství zdrojů, odkud čerpat, jakožto spousta dalšího včetně různejcn špecialistů (ať už diplomovanejch, nebo ne).

          Neřikám, že to je zrovna pravidlo, ale soudě dle pár rozhovorů s takovejma, co si na podobný věci stěžovaly, kdy to bylo soudě dle projevu na hraně debility, co se divit, když taková osoba je celkově sotva schopná se i běžnejma denníma úkonama sotva protlouct. To má prostě těžký, překvápko.

          1. U chlapů to bévá taky. Třeba borec vystřídá víc bab, přitem furt sténé typ, só si podobný aj vzhledem, povaha a myšlení jak přes kopírák.

            1. Ono je to celkem běžný. Každýho přitahujou určitý typy. Některý maj holt smůlu, že je přitahujou kreténi/píče. Prej to nějak souvisí se vzorama a modelama z dětství.

              1. Slečna Fabiánová vyrůstala a formovala se v naprosto toxickém prostředí (matka furt někde v prdeli), možná u prarodičů a zřejmě s totální absencí normálně kvalitního zástupce mužského vzoru. Kromě toho si myslím, že se do její „výchovy“ velmi promítla snad všecka negativa z „kariéry“ paní Urbánkové a dopadlo to takto.
                Není to ani první, ani poslední případ, ale medializace umožnila spustit další kolo honu na normální chlapy. V očích paní Urbánkové je každý chlap násilník, úchyl a grázl, protože ji se pokusil v mládí znásilnit nějaký příbuzný, či kdo to byl.
                Můžeme se dohadovat, nakolik měla paní Urbánková jenom prostou smůlu a nakolik tomu šla naproti sama – například v tom Semaforu. Excelovala tam suverénně nejkratší sukénkou, ze které se tajil dech i zkušeným matadorům typu Šlitra a kterážto sukénka jí ani nedovolila mírný předklon u klavírního křídla, na kterém původně měla sedět, ale kvůli oné sukénce ji nechali jen kroutit u otevřeného křídla a spolu se slečnou, která měla tu sukénku nejméně o 15cm delší.
                Je přitom zajímavé, že zrovna u Suchého, se v rolích „girls“ vystřídala pěkná řádka velmi hezkých slečen, mnohdy o hodně hezčích než paní Urbánková. Ale ani jedné se, pokud je známo, ani mezi nadrženým osazením Semaforu nic podobného nepřihodilo.
                Taková Miluška Voborníková, další z mnoha původně semaforských Girls, to bylo svého času takový éro, před kterým hučelo v klacku snad každému chlapovi. No a paní Urbánková, po všech zkušenostech s chlapy, postavila svou kariéru na hubě-kulometu a totálně odpudivých, údajně imidžových megabrýlích, které podle vlastních slov musela shánět až v Německu, protože v ČSSR se prý nenašla „žádná normální optika“, schopná a ochotná něco takového, přes čtvrt ksichtu, vyrobit.
                Za sebe bych to uzavřel tím, že je to rodinná anamnéza.

                1. Ano. Jenom bych dodal, že u obětí zneužívání nebo znásilnění je následně podobné vyzývavé chování vcelku běžné. Nějak to souvisí s vyrovnáváním se s traumatem, či vo. Ono to v hlavě musí udělat pořádnej guláš, zvlášť když je to příbuznej.
                  Na Fabiánový se zjevně podepsal Urbánkový druhej manžel, ten Českošvýcarskej hochštapler a zjevně ukázkovej sociopat.

          2. Aneb jak říká stará anekdota, svého druhého manžela potkala v protialkoholní léčebně, kam chodila navštěvovat svého prvního manžela.

            1. Jo, ta je ze života.

              1. „Pán policajt, zkurvili mňa!“

                Ale Aranko, říká se znásilnili.

                „Jaký naslinili, nasucho ma dreli…“

                1. Jo. Kolik je vtipů o policajtech? Žádnej, všechno je to pravda.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017