Jak utahat Václavák - zpět na článek

Počet komentářů: 518

  1. Uz to nieje co to byvalo, celosvetove spiknutie? Ved sa tu volakedy dal precitat celkom zaujimavy insight a nie tento recyklat

    1. Sice si myslím, že svět je příliš komlikovaný na to, aby se dal uřídit, ale nemůžu si nevšimnout v jednání světových politků stejných vzorců – odzbrojování obyvatel (Kanada, útoky na Druhý dodatek v USA, směrnice Eurosajuzu), lockdowny, stejný typ omezování života lidí ve stejnou dobu, digidozor, cílené poškozování ekonomiky…

      1. Ještě bych zapomněl na palebnou přípravu k rušení hotovosti.

        1. Ono bude nakonec jedno, jestli mas hovno v penezence, nebo na ucte.

          1. V nejhorším jde zaplatit vlastní ledvinou.

            1. Vlastní nedám. Dárce té cizí by mohl být nějaký biovegan. Ten bude mít v ledvinkách jako v pokojíčku.

              1. Jo prdlajs, vyhuntovaný pytle a podvýživou bez potřebných živin, sojový „dishormonálník, kdo chce buzik ale i baby zvoklý. A brouci s výživou great reset jsou obecně mrchožrouti, tací hrobníci a tedy s tím otáčí potravní řetězec, bravurní.
                https://www.youtube.com/watch?v=NFZLrfiBTm8

            2. Prosímtě, to tak někdo bude mít zájem o tvoji ledvinu. Teď se toho vozí z Ukrajiny plné chladící řeznické vozy, čerstvé od mladých ukrajinských odvedenců. To se takovej v kasárnách škrábne o hřebík a hned ho vezou na sál, narkóza a už kuchají drůbky pro Rotschilda.
              Každá „úspěšná ukrajinská ofenziva“ zajistí potřeby transplantací pro stárnoucí západní elitu s rozpadajícími se orgány, nejmíň na čtvrt roku.

              https://www.veteranstoday.com/2022/02/25/how-israeli-mobile-crematoriums-help-hide-ukraines-kosher-nostra-mass-sale-of-organs-to-the-eu/

    2. ____________________________________________________
      DFEENSi a ostatní:
      Najděte si na netu informace o měnovém kvantovém počítači, který má nahradit současný ekonomický model. Označení gesara a nesara. Já vím, že řeknete konspirace, ale na druhou stranu v ledasčem jsme my konspirátoři měli pravdu, takže co když je to opravdu příprava na tento přechod? Viz prohlášení Grétičky, která chce zlikvidovat kapitalismus. Nějak to do sebe začíná zapadat, jak ty říkáš, to puzzle.

  2. Prevrat 17. listopadu 1989 byl natolik prevratny, az z toho spadla Berlinska zed par dnu dopredu.

    1. Převrat byl zcela jasně naplánovaný. Soudruhům z KGB došlo již dávno předtím, že dojeli k zarážedlu, a tak aby neskončili úplně špatně, naplánovali celou tu transformaci toho režimu do nějaké jiné formy. Již Andropov věděl, že s tím modelem, který fungoval za Brežněva, by daleko nedošli, proto ty prognosťáky a další podobné fíčury. Jenom jim jaksi nedošlo, že pokud to celé budou reformovat, tak se jim samotný SSSR rozpadne jak domeček z karet, protože hodnoty, na kterých byl postaven, již dávno erodovaly. V ostatních zemích byli úspěšnější, viz Československo.

      1. Podle mě ta liberalizace prostě sloužila jako zbraň proti konzervativnímu křídlu.
        Bylo to populární a byl to způsob, jak vyšachovat konzervativce od moci.
        Akorát že jakmile se to rozjelo, už se to nedalo zastavit.

    2. Mluvil jsem s chlapem, co se už jako náctiletý rozhodnul zdrhnout. Podařilo se mu to až o pár let později (v dospělosti) v r. 1988. A když popisoval, jaký přístup k nim měli, že už jim v 88. nepřiznali práva, neučili je jazyky, nepřiznali jim dávky, ani nevystavili papíry, co měli východoevropští připrchlíci z 87., protože prý už to brzy padne, bral jsem ho tenkrát jako mluvku.
      Ale ze zvědavosti jsem ho vyzpovídal, jak sháněl informace, jak a co bude potřebovat. Google nebyl, takže osobní kontakt. A zajímavé bylo, že z opatrnosti po dotazu/kontaktu atp. vždy čekal 4-5 měsíců, než učinil další krok. Přesto se několikrát dostal na StB k orálnímu pohovoru. Právě díky těm čekačkám dokázal odhadnout, kdo ho na tu fízlárnu dostal.

      1. Hovno. Ja jsem se nahodou nekdy v roce 1992 potkal ve skole s ceskou, vlastne myslim ze byla ze Slovenska, ktera utekla do Canady pred rokem 1989. She applied for political asylum, but these applications normally take months or years to process. That’s normal. Or was. Unfortunately, by the time her case came up, there had been a regime change and the reasons for awarding a refugee status no longer applied. I don’t know what happened to her, maybe she was given a chance to apply for permanent residency, but that’s pretty hard to get. She was probably eventually sent back home.

        Suggesting that refugees were turned away prior to 1989 is simply not true. Did the movers and shakers know that the Iron Curtain was gonna come down, that the Second World was gonna go down the tubes? Possibly. Did that seep through the system to the lowest level? No fucking way.

          1. No comprehendo meine friendo

          2. Ajo, tyvole. Na tebe jsem úplně zapomněl, Bohumile. No nevadí, dík za připomenutí.

      2. Tipoval bych to co píše Jacq- ne že by o konci režimu věděli, ale prostě jen tak dlouho trval ten byrokratický proces.

        Jinak se ale podle mě ve 2. půlce 80. let dal konec režimu očekávat a nebyly k tomu potřeba zákulisní informace ani konspirační teorie.
        To nebylo žádné překvapení, jen vyvrcholení vleklých problémů, které měl prakticky celý Východní blok.

        Ostatně, v roce 1988 se už třeba vcelku evidentně hroutil režim v Polsku.

        1. Režim v Polsku se hroutil neustále, aspoň 10 let předtím. Navíc si Poláci občas zastávkovali, což bylo zcela jistě dělnické a odborové a revoluční – ale silně to zvyšovalo jejich problémy. Ale byla jsem tehdy mladší, a zahraniční zprávy z Polska jsem vnímala jedním uchem dovnitř a druhým ven.

          1. Ne, že jedním uchem tam a druhým ven.
            Tehdejší režim o stávkách v Polsku informoval jen sporadicky, zásadně v konotacích s fízly, stávkokazi a potlačováním demonstrací. Trochu víc říkala RFE, ale ani tam z toho nebyl nikdo moudrý, co se v Polsku vlastně děje. Naprostá většina tehdejšího občanstva byla infikovaná místní propagandou, že Poláci už roupama neví coby, tak stávkují a demonstrujou. Dostali přesdržku – a dobře jim tak, rozežrancům. Já vím, že je těžké si to po tolika letech připustit, ale tak to bohužel bylo. Jen málokdo viděl dál, než k vlastní plotně.

            1. servisdok: No, a teď reálně: Už někdy na zač. 80. let vznikla v Polsku velmi silná síť odborů a něco, co se nazývalo Solidarnošč. Polsko dokonce spadlo do výjimečného stavu a nastala dlouhodobě nestabilní politická situace už nějakých 10 let před 1989.

              Odbory po celých 10 let držely v Polsku vládu dost v šachu. Nekonečně jednání, nekonečně lavírování. Politický režim jel stylem KDD = každej den dobrej.

              Já už jsem trochu alergická na ten jednostranný výklad doby před rokem 1989. Mám dojem, že se mi pořád někdo snaží manipulovat. Jako třeba teď.

              Prostě v 90. letech vznikla poptávka po tom vykreslit všechno před rokem 1989 jen v negativním světle. Všechno byly manipulaci, lži – údajně. O režimu před 1989 se referuje a referovalo jen přes chartisty a politické excesy ála Horáková. Takže nikdo už netuší, pokud se nezajímá, co je pravda.

              1. Snažím se naznačit, že o Solidaritě a dění v Polsku informoval režim zásadně v negativním tónu.
                A běžný občan, každý jeden z těch tehdejších dospělých, pokud neměl zrovna Rigu 103, nebo VEF204-206 s rozprostřenými KV, tak neměl pravdivé informace kde brát. Nic víc, nic méně.

              2. Jo a Bohumile – to s tím linkem na svůj web, to jsi neměl. Takhle se i přes ženský rod propálit, to je fakt amatéřina.
                Já vím Bohumile, já vím.
                Vím, že ti to nedalo, nedat link na svůj web, ale teď budeš muset, aspoň na nějaký čas, změnit nick a rod.

                1. to je ten žvanil federmann, pamatuju si to dobře? co si hrál i na velký IT (spíš ET) guru, až ho dycky vodevšad vybanovali jako totálního magora?

          2. Jenže začátkem 80. let to v Polsku ještě mohli řešit klasicky: Protesty potlačit a Solidaritu zakázat.
            V roce 1988 už byli komunisti donucení vyjednávat a o půl roku později se režim zhroutil.

            Navíc to nebylo jen Polsko, socialismus byl v krizi prakticky ve všech zemích Východního bloku, včetně SSSR.
            Podle mě i běžný člověk mohl tušit, že ten režim padne.

            Údajně dost lidí čekalo konec režimu v roce 1988, vzhledem k předchozím změnám režimů v letech končících 8.

        2. Systém se nikdy nezhroutil.
          Žádný sssr nikdy nepadlo.
          Jen se změnil název.
          70% lidí co řídí EU, jsou lidé co řídili SSSR.
          Žádný převrat se nekonal, to bylo jen divadlo pro lidi.
          Reálně se pokračovalo dál s tím, že „bývalí“ ředitelé sovětských fabrik se stali jejich majiteli.
          Pořád si tu vyměňujeme nějaký papírky a říkáme tomu obchod. Ale ti nahoře nepotřebují nějaký papírky, ti řeknou a tak je.
          Kdyby obchod skutečně fungoval, tak jsme druhé švýcarsko, ale nejsme, proč asi ?
          Protože vždycky, někdo příjde a nějak to tady zkorumpuje a zničí.
          Máme tady SSSR včetně západních států a říkáme tomu demokracie a volný trh. Ale zkus do toho trhu zasáhnout a budeš polykat bahno na dně orlické přehrady.
          Tak to prostě je.
          Je jedno jestli je u moci komunismus, demokracie, anarchie a nebo islám. Pořád to tu pod palcem bude mít skupina vyvolených lidí, kteří to tady budou řídit. Kteří budou rozhodovat o tom kam bude směřovat lidstvo.

          Asi jsi vůbec nepochopil Krylův text: https://www.youtube.com/watch?v=Wj8BuvEj56I
          Popřemýšlej nad tím, jak to vyřešil ten klaun…. za lidi…proč to takto nevyřešil u Putina ? No protože je to celé plánované.

          1. Pokud má být ten příběh objektivní: Reálně se pokračovalo tak, že přišli západní dravci, a vytunelovali co se dalo. V Československu, Sovětském svazu, Ukrajině, Polsku, Německu, atd. Možná pár drobečků pod stolem zůstalo pro domorodce či bývalé ředitele.

  3. Na tyhle kecy snad ani nemá smysl reagovat. Jen drobnost k začátku: bude-li někdo chtít instalovat novou totalitu, určitě nebude chtít zlikvidovat rodinu. Silná rodina je totiž základem totalitní společnosti (vedení od dětství k poslušnosti a nevyslovování vlastního názoru). Bylo to tak ve středověku za vlády církve, pak za vlády fašistů, komunistů i jindy.

    1. Ve vaší rodině jste to vedli takhle – držet hubu a krok? A platí i to, že slabá rodina je základ svobody? Ty krávo. Co se tady jeden nedočte..

      1. V zásadě platí, že pokud nemáte na krku deset harantů o kterých se musíte starat a nejste závislý na státní pomoci, jste samozřejmě více svobodný.
        Každé zřízení klade důraz na rodinu. Děti jsou základ a vydíratelný unavený rodič je pilíř. V netotalitním zřízení je ovšem možné stát se bohatým rodičem díky své šikovnosti a píli a užívat si spíše radosti rodičovství než závislosti na straně a vládě. Totalitní režim si pak jen jednoduše formuje další generaci ovcí, začíná to ve škole.

        1. Pokud vaši haranti vyvolali vaši závislost na státu, je u vás něco blbě. SKoro bych řekl, že víc harantů, tím větší šance, že neskončíte nějak takhle: https://dfens-cz.com/obsluhoval-jsem-ceskeho-duchodce/

          1. Nepochopil, nevadí. C’est la vie.

            1. Je pravda, že ti, kdo mají děti, jsou lépe totalitním státem vydíratelní například v tom, když chtějí páchat nějakou protistátní činnost. Jen málokterý rodič chce svým dětem způsobovat komplikace svým jednáním. Na druhou stranu, děti představují pro totalitní stát nebezpečí do budoucna, stačí, aby se projevil v Československu za totality tak populární doublethink, kdy se něco jiného říká doma, a kdy venku. Takoví lidé, pokud jim totalitní režim nedokáže zajistit slušnou životní úroveň, stávají se pro něj velmi nebezpečnými, viz Rumunsko 1989.

              1. Asi bych svůj příspěvek shrnul do lakonického konstatování, že všechny mě známé totalitní režimy kromě afrických prezidentských republik vynikaly živým zájmem o podporu rodinného života. A z velmi dobrých důvodů.

                1. Childeatere – prosím už dost. Darkomonkovo hovadské prohlášení (silná rodina základem totalitní společnosti) rozvíjíte ad absurdum.

                  Stačí se podívat na VLSR v Rusku 1917 (mimo masových vražd lidu již narozeného také první legalizace umělého potratu v historii lidstva v roce 1920, následované v roce 1933 německou třetí říší). A co třeba Kambodža za Pol-Pota?

                  Opravdu jest nejsignifikantnějším znakem totalitního režimu podpora rodinného života? Vždyť tímto se vyznačují téměř všechny režimy napříč historií lidstva. Výjimky samozřejmě jsou – jednu z nich představují současní libtardi, dále mě napadá Římská říše v posledních desetiletích své existence či Mayská civilizace.

                  Prosím, definujte totalitní režim – tuším, že právě tam bude vězet naše nedorozumění. Patrně jste měl na mysli režim autoritářský, což je samozřejmě něco naprosto jiného.

                  A pro jistotu: definujte si, prosím, i pojem rodinný život. Přece nejde jen o plození dětí, ale i o jejich následující úživu a výchovu.

                  1. PS. Raději dodám k poslední větě: Výchovu dvěma manželi, aby bylo jasno, že nějaké kibucy či Barnevernety jsou mi u zadku.

              2. Ad Rumunsko 1989:
                Tady se mělo pro výstrahu stát přesně to, co v Rumunsku, při tamním obecném banditismu, moc výstrahou nebylo.
                Zastřelit u zdi, jako prašivé psy – všechny ty Husáky, Bilaky, Jakeše, Čalfy a Štěpány. Nastupující garda by si možná dávala větší pozor, aby také tak neskončila.

                1. Jakože by Vít Rakušan nebo Petr Fiala nebyli loutkami Němců a Ameriky? Nebo že by si Amerika dala pozor, aby jejich loutky v české vládě nenaštvaly Čechy?

                  To jsou takové vlhké sny, že by to k něčemu bylo dobré.

        2. Akorát, že bez harantů nemá budoucnost Váš rod a ani civilizace.
          https://pravyprostor.net/?p=151675

          1. No a co? Proč by mě mělo zajímat, co bude, až tady nebudu?

            1. Třeba proto, že tu budou tvoje děcka a vnuci?

              Věděl jsem, že jsi piča. Ale že až taková, to jsem ani netušil.

              1. Někdo to tak má, nicméně to považuju za pokrytectví a převzatou morálku. Hedonisti a lidi po nás potopa také dodržují společenské konvence, běží svůj krysí závod aby měli love na to „užívání“, platí daně, splácí hypotéky. Poctivci typu no future se zpravidla do pár let něčím ušlehají.

    2. Silná rodina znamená, že její členové závisí na sobě víc než na státu a že se tam taky dá vychovávat jinak než jak si stát představuje. Proč myslíte, že se nacisti, komunisti i demokrati strají tak intenzivně o to, co se bude hustit do dětí? Pokud se mohu spolehnout na rodinu, může mi stát políbit prdel. Pokud mi ale stát hrozí odebráním dětí, pokud je nepodvolím povinné indoktrinaci a můj příjem ve stáří závisí spíš na státu než na rodině, pak jsem teprve poslušný a loyální ovčan.

      1. Poslušný a loajální ovčan je u mě ten, který se vzdá kariéry kvůli dětem, který dvacet let místo budování kariéry a užívání si života pečuje o starého a již nepotřebného rodinného příslušníka, který denně jezdí 30 km tam a zpět kvůli zdraví nějakého příbuzného atd. atd.

        1. Popisované jednání ale nijak nesouvisí s tím, zda je někdo poslušný a loyální ovčan. Spíše bych žekl, že zmíněný příklad je člověk loyální především k vlastní rodině. o jeho vztahu ke státu nebo k výchově dětí to neříká nic.

    3. Uprimne – mas muj soucit s tim, jakou mas rodinu. Co tak sleduju okoli a co jsem okoli sledoval v detstvi, tak az na rodiny kovanych soudruhu, se doma na totalitu nehralo a nehraje.

    4. A čo si, Darkmonk, predstávujeťe pod pojmom „vláda církve“? Jako že měla větší vliv, že ho někdy zneužívala, ok. Ale kde je ta její vláda?

    5. Třeba Trockij rodinu zlikvidovat chtěl. Teda vlastně ne zlikvidovat, on nás od ní chtěl (zejména ženy) osvobodit. Podle něj bylo zcela očividné, jak zotročující instituce to je a jak bude na světě líp, až ten pravěký relikt pokrok konečně smete.

      1. A takovej Ada zase rodinu podporoval a nemalo socialnich davek, ktere dodnes pouzivame, zavedl Ada. A taky mel rad pejsky.

        1. Však také každým rokem na počet Adolfa Hitlera zavádíme letní čas. Ten on také zavedl masově a ve velkém. Byť nějaké drobné pokusy existovaly i před tím. Ale kde by byl letní čas bez Ády Hitlerojc?

          1. Myslim, ze v dobe, kdy Nemecko zavedlo letni cas, Ada v zakopu cuchal chlor.

            1. Máš pravdu, trapně jsem se spletla v letopočtu.

        2. No podporoval – ve smyslu rodinného soužití a plození mladých árijců nepochybně. Ale do toho se staral o to, aby nekouřili za školou, ale chodili hezky do hitlerjugend, hlásili tam, co se děje a říká doma a pan učitel ve škole do toho taky měl co říct, aby si nečetli nějakej dekadentní židobolševickej brak. A i rodiče se měli hezky organizovat a být pod ideovým vedením. Tomu silná rodina neříkám.

          1. Tak v zásadě to Německo tak nějak podchytilo a drží dodnes.

          2. Vysledek jeho vychovy lze ovsem videt na generaci tech, co v tom nadale vyrustali v sedesatych letech v Nemecku. Sice bez HJ, ale ten pristup ke vzdelani tam zustal. Taky v te dobe se Nemecko nejvic odtrhlo od vychodniho bloku.

            Ja Adu neglorifikuju, podle mne nadelal vyrazne vic svinstva, nez toho dobreho. Jen davam priklad, ze i takovej magor, jakym Ada byl, mel vetsi prinos pro rodinu, nez soucasni absolventi zbytecnych studii. Kam ti by za Ady sli, neni nutne dlouho spekulovat.

            NSDAP jako snad kazda levice vysla ze socialni demokracie a proto byl kladen duraz na silnou rodinu. Ostatne v silne krestansky orientovanem Nemecku pretahnout lidi na svoji viru ani jinak neslo. Ze to bylo pod heslem Odnung muss sein! je tak nejak samozrejme. Levice bez udavacstvi snad ani neexistuje.

            1. Adolf Hitler byl moderní tím, že jako každé levice byl esem podporován mohutně bankéři, velkokapitálem a miliardáři. Možná v tom byl Áda i průkopník.

              A od té doby se lidi hloupě hádají o levici a pravici.

              Celé NSDAP jsou židovské a bankéřské peníze největších boháčů na steroidech. Bez nich by Áda Hitlerů kreslil maximálně vobrázky někde jako bezdomovec na nádraží.

              Takže NSDAP vyfutrované největšími bankami světa. Jestli to někdo chce sfouknout jako čistou levici, tak je poněkud pomýlený.

              1. Jesterka: ale ona to je čistá levice. Zcela hloupě směšujete ideologii s jejím financováním. Nebo se snad třeba křesťanství prosadilo samo od sebe? Ale prd, stálo spoustu peněz lidem vnutit bludy o tom, že je nějaký bůh a že je nutné se starat o život po životě. Mysíte, že to financovala chudina?

                Odnepaměti ti nahoře dělají maximum proto, aby chudáci dole neměli potřebu se bouřit, ale aby se svou situací byli smířeni. Dřívější náboženství se typicky upínala k tomu, že na životě nezáleží a ať lůza drží hubu a krok, však na ně čeká království nebeské. Novější verze jako je socík už nemohl tuhle blbost s ohledem na pokrok dál udržovat, a tak dal proletariátu vůdčí úlohu už za života a dělal z nich hrdiny. Takže hrdina úderník měl zničené zdraví a o něco menší hovno než ostatní, zatímco ti nahoře se měli jako prasata v žitě. A ten zbytek chápal, že chtějí-li se mít aspoň jako ten úderník, budou muset máknout způsobem, kterým se jim nechtělo. Takže byli relativně OK s tím nemít plíce v hajzlu a mít klídek v kanclu. Sralo je to, ale proti hrdinovi se nesmělo nic říct, ale ani nemělo smysl proti tomu významně bojovat a „inženýra“ uklidnilo, že aspoň nemusí fárat. Ti všechoshopnější pak viděli smysl ve snaze přidat se k těm nahoře, stejně jako dnes.

                Takže snaha matlat dohromady financování a ideologii vede nutně k nesmyslům.

                1. fatdwi: Ne, není to čistá levice. Jestliže Áda Hitlerů realizoval program, který se hodil bankéřům – tak už to lze těžko označit za čistou levici.

                  Jakpak se asi prosazují náboženství? Rotschild zafinancovat buddhisty před tisícovkami let. Hinduisté pár milénií nazpátek to rozfofrovali pomocí doláčů z jú es je. Nebo tak nějak? Prosím vás, vzpamatujte se, a neblbněte v těch úvahách a trochu selského rozumu by to chtělo.

                  1. Jesterka: aha, takže Váš obzor je limitován Rotschildem a všechno zlo jde z USA. Buď v té Americe nežijete, nebo jste fakt úplně blbá, jak tu už nějaký ten měsíc předvádíte.

                    Objevná myšlenka: Putina platí Biden! Jinak to ani není možné. Taky svého času rozpoutal prezident USA válku proti Aztékům. Ale to nikde nenajdete, proamerická lobby tyhle informace wiki neustále maže a lidé, kteří tam tuto pravdu píší, často zmizí beze stopy. Takže kdybych tu zítra už nebyl, je to právě tím, že jsem Vám sem kousek pravdy neopatrně pustil.

                  2. Ale to se ví, že je to čistá levice. Jenom si od pravice koupila ten provaz, na kterém ji pak pověsila. ;-)

                    1. taky se priklanim k tomu, ze je to cista levice. Tem nahore je jedno, co financuji, pokud to povede k cili. Takze klidne levici, pravici nebo kohokoli, kdo se necha uplatit.

                    2. netlife: A tam nahoře, z nejvyšších bankéřských kruhů, budou podporovat čistou levici – a to povede k jejich cíli.

                      Jak spletité a chaosovité kruhy splétáme, abychom na sílu zakroutili NSDAP jako čistou levici. Jen je otázka, jestli to není spíše přání otcem myšlenky, ale s poctivým rozborem to má společného asi tolik co Vít Rakušan se svobodou slova.

                    3. Podivej se na Cinu – je to levice, nebo neni? Jak to, ze komunisticka vlada drzi za koule podnikatele a nebo je naopak ruzne podporuje? Zeby cinsti komuniste nebyli ciste levicovi?

                      Ale to vis, ze jsou. Jen, holt, levice jako vzdy ma problem zajistit zdroje. Levice je svoji existenci potrebuje cizi kapsy, do kterych by mohla hrabat.

                      I ten Ada sice podporoval podnikatele, ale jen do te miry, aby makali pro nej. Takze ano, Bundesbahn vozila za statni penize Zidy do koncentraku, ale porad to bylo plneni kolektivistickeho planu NSDAP. A i ti bankeri se na to divali pres prachy. Ja taky nemam problem nakoupit u Cinana a uplne klidne tam zalozim i Joint venture s tim, ze ve vedeni firmy musi byt alespon jeden cinsky komunista. Proc? Protoze mam u prdele politiku, zajimaji mne prachy, jsem prece kapitalista. Ze kapitaliste to maji lepsi s pravici (bezpochyby), neznamena, ze neumi prezit s levici.

                    4. Sysop: pozor, Čína je něco trochu jiného a z našich evropských reálií se vymyká svou historií a přístupem k jednotlivcům. Proto takové srovnání není úplně přesné – ne, že by to byl apriori nesmysl a nedalo se tam něco vypozorovat a přirovnat – pořád jsou to lidi – ale pojmy jako „pravice“ a „levice“ tam nelze použít tak, jako tady. Tam totiž de facto „pravice“ nikdy nebyla, protože nikdy tam nedošli na naši úroveň individuální svobody. V Číně je „levice“ v našem chápání v podstatě všechno. Jenže oni tam neměli feudalismus, který by nahradil kapitalismus. Ale protože přesně jak píšeš, i levičák potřebuje z něčeho žít, tak ten jejich systém je mix různých prvků – například firmu tam mít můžeš. Ale její existence a úspěch jsou velmi úzce spjaty s tím, že šlapeš brázdu. Péče o staré a nemocné je na naše poměry katastrofální. Úcta k osobnímu vlastnictví nízká, úcta k jednotlivci ještě nižší (nebo naopak? Jak v čem, jak ke komu).

                      Takže Čínu bych do těchto diskusí vůbec nemíchal.

                    5. Jo, socialni aspekty jsou tam uplne nekde jinde a jak pises – z naseho pohledu je cela Cina kolektivisticka. Uprimne ale, ja si myslim, ze je vice v poradku, kdyz se o prestarle lidi stara rodina, kterou si oni vybudovali, nez kdyz se o ne staraji vsichni pres stat. Tim ted nemyslim duchodovy system, alebrz to, ze my platime LDN vsichni. Ackoli tedy Cina ma jakous takous formu sociku, tohle tam maji, co vim, tvrde kapitalisticke. Pochopitelne, ze to je vedlejsi efekt cinskeho srani na lidi, nikoli ucel.

                      Ten model, kterz Cina v oblasti podnikani soucasnosti ma, pripomina Ceskoslovensko, nebo Madarsko koncem 80. let. To bylo to same, take jsem zalozil firmu a musel v ni mit aspon jednoho kovanyho komara. Cili model temer kapitalisticky, ale v ramci tvrde levicoveho sociku.

                  3. Jesterka: Čtl ste vůbec gdy ten program NSDAP?
                    Zrušení bezpracných příjmů, získaných bez vynaložení úsilí, tj. odstranění úrokové poroby.
                    Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).
                    Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků

                    Fakt pravicové.

                2. „čistá levice“

                  Fatso je cisty debil. Nic jako levice, pripadne pravice, neexistuje. A uz vubec neexistuje cista levice. To jsou hovna pro to abyste se vy vymasteny idioti o tom mohli hadat a napadat lidi kteri nejsou takovi kreteni jako vy ze jsou levicaci/pravicaci podle toho komu zrovna residujete v prdelni dire.

            2. @Sysop
              tak on Vůdce pravda dělal i chyby, zejména plýtval pracovními silami, také sjednocování Evropy trochu skřípalo, pak ta neschopnost dohody s Anglosasy, nevyužití národnostní pestrosti Sovětského svazu, inu na vše sám nestačil, většina spolubojovníků kývači, blbci a magoři a Speera naklonovat nemohl.
              Dnes už ani vůdci nejsou v říši nejsou.
              Poslední kdo mě napadá byl Helmut, ale už ta jeho schovanka je pěkná píča a její předchůdce vlastizrádce.
              A v UK od dob Margaret taky děs běs.
              O žabožroutech nemluvě, tam to od ChdG stojí za zkaženou ústřici.
              Stejně jako v USA po Ronaldovi.
              Jediný kdo má věci pevně v rukou je strýček Si.
              Bohužel.

              1. Jo, tos napsal presne.

              2. začíná se mu to tam zajímavě v mnoha oblastech sypat, se dědek eště zapotí až na prdeli, aby to ukočíroval

                1. Pak by bylo dobré vědět, jak je to doopravdy. Protože pravda cezená přes západní média není zrovna objektivní. Bohužel neumím čínsky, takže si nemůžu reálně udělat nezávislý názor.

                  Všimla jsem si – a hodně to vystoupilo na povrch v rusko-ukrajinském konfliktu – že sebemenší problém či zádrhel na straně protivníka je českými / západními médii interpretován jako jeho totální, konečná a trvalá prohra.

                  Asi to souvisí s parazitickými laděním Západu, že si nikdy nevyzkoušeli, že kdo něco dělá – se setkává s problémy. Že trvalou šňůru pouze úspěchů, kdy má v osudu jen samá esa – nemá vůbec nikdo. Důležité je vyhrát cíl, ne každou bitvu. A je jedno, jestli se dělá vývoj letadla, politický boj nebo válka.

                  Pak ovšem chybí reálné zhodnocení, jak moc který problém je vážný / srandovní. A jak moc dobře / špatně ho zainteresovaní řeší. A jestli povede k prohrání bitvy nebo války.

                  1. dyž není, tak proč je sem taháš?

                    1. Behemot: Kdo říká, že není (či že je)? Máš nějaké zasvěcené informace, které my nemáme?

                    2. takže sou jenom zasvěcený, a pak proti tomu sračky? to musíš mit chudej život :D

    6. Silná rodina… na silnou rodinu ti sere pes, když má každá kobyla v evropě tři a víc děcek a v africe to jede od první menstruace 12-15 děcek, tak se nedivím, že tu chcou rozbít ten základ na rozmnožování.
      Vždyť ty kobyly flustaj jedno děcko za druhým. Sotva jim odbyje dvacet let života a už flustaj další děcka. Takto bychom se za chvilku na planetě neuživili. Je potřeba aby se ty kobyly přestali rozmnožovat.
      Ano po válce to byla jediná možnost jak doplnit stavy dělníků do fabrik. Ale teď už jsme přemrdaní až moc. A jen dekonstrukcí rodin flustající děcka se zastaví ta populační exploze co tu hrozí.

      1. To jeď vysvětlovat těm big-pharma koncernům, co začaly do Afriky namísto permanentní antikoncepce tlačit očkování proti nemocem, které to tam původně přirozeně regulovaly.
        Zmizela přirozená regulace přírodou a těch 10-12 ks prostě dospěje. Ale to jsou jen naše domněnky, víme prd, jak to tam chodí. Nějaký bezhraniční doktor, by nám to tady mohl vysvětlit, jak to je.

  4. Jak se říká, závidím konspiračním teoretikům ten optimismus, že to všechno řídí někdo s nějakým plánem :-)

    Mně přijde třeba než to, že Vrabel je nějaký agent, přijde uvěřitelnější, že on prostě vyplnil určité vakuum: Po útoku na Ukrajinu tu nikdo normální nechtěl veřejně být na straně Ruska. I lidi typu Zeman hromadně převlékali kabáty. Ale taková situace logicky dlouho nevydrží a časem vznikla poptávka po alternativním postoji. A takhle se tam podle mě objevují nové tváře- včetně lidí, kteří se postaví do čela nějakého davu, ale pak moc nevědí, co s tím.

    1. Mně se líbí ten doublethink a double meter: Po útoku USA na (Sýrii, Libyi, Írák, … dosaďte desítky dalších států) nechtěl být nikdo NORMÁLNÍ na straně USA.

      1. What the fuck is a double meter? You probably meant double standard, did ya.

        Double meter is a musical term, customarily called double time. It means that a piece of music is played twice as fast, but the duration of notes, bars, everything stays the same. If you’re musically illiterate, which most people are, think of it like this – the trumpet player plays the melody the same way, but the rest of the band plays everything twice as fast. Thus, one bar of the trumpet’s melody equals two bars for everybody else.

        That’s double meter.

        Double standard is something completely different.

      2. Já nevím, jaký doublethink? Co chcete rozporovat?
        Jmenujte někoho v ČR, o kom se dá říct, že vede nějaký významnější názorový proud a v prvních měsících po invazi se postavil na stranu Ruska, nebo proti Ukrajině.

        Zjevně tady u nás ani lidi s protizápadními názory nebyli připravení na to, že Rusko opravdu zaútočí.
        Ještě na jaře asi nejvíc proruský postoj (myšleno u lidí, kterým někdo naslouchá) byl v duchu: „Odsuzuji ruský útok na Ukrajinu, ale…“

        U Sýrie, Libye nebo Iráku to tak nebylo- jednak žádná strana konfliktu u nás neměla podporu drtivé většiny, jednak to většina lidí brala spíš jako nějaký vzdálený konflikt, který se nás moc netýká.

        Možná zajímavější je rozdíl proti COVIDu, který se nás přímo týkal, ale ohledně řešení názorově na straně vlády stálo maximálně tak 60-70 % lidí. Takže tu byla poměrně silná opozice.

        1. Joker: kde se těch 30-40% lidí, co nesouhlasili s vládním covidfašismem, celou tu dobu schovávalo? Počet lidí bez náhubku v obchodech nebo MHD byl v jednotkách lidí. Nebo to byli takoví ti typičtí čeští disidenti, kteří si náhubky dávali proto, aby režim rozvrátili zevnitř?

          1. Nerozlišujete mezi nesouhlasit s něčím a aktivně proti tomu vystupovat.

            Je úplně běžné, že z lidí s nějakým názorem jen malá část ve věci toho názoru nějak aktivně vystupuje.
            Takže nějaká skupina si třeba myslí, že nosit respirátor venku na ulici je blbost a nebude ho nosit ani pod hrozbou pokuty. A daleko větší skupina si ho teda vezme, když je to nařízené, přestože taky nevěří, že to funguje.
            Tak to prostě je.

            1. Joker: znáte přísloví „kdo mlčí, souhlasí“?

              Kdyby skutečně tolik lidí nesouhlasilo, vypadalo by to tady jinak. Myslím, že množství nesouhlasících významně přeceňujete. Je to vidět na mnohem závažnější věci a tou je očkování – zatímco náhubky se nosit „musely“, očkování povinné nebylo. Přesto tady máme naočkovaných cca 80% všech dospělých. A to ještě nemálo mělo jiné důvody než nesouhlas s vládou. Tj. reálně je těch nesouhlasících smutně málo.

              Člověk, který nesouhlasí, ale jde na tečku, protože „musí“ na dovolenou nebo do hospody je z pohledu výsledku souhlasící, nikoliv nesouhlasící. Když budu vykládat, jak se krást nemá, a sám budu krást, tak jsem co, čistý jak lilie nebo zloděj?

              1. Tak to záleží, co za to taky dostanou. Podívejme se na předvolební kampaň a co nám servírují média a pak prezidenta vyhraje Zeman. Nebo obliba Bureše, tu si vysvětluješ jak? Moc lidí ve své bublině neznám, kteří ho podporují. Nebo možná o tom jenom nemluví.
                Někdo prostě nepovažuje se handrkovat o roušce s nějakým aktivním blbem nebo fízlem za tu cenu, kterou za to dostane.
                Tečkaře v mnohých případech vyděsila média, která kolaborovala místo kritického pohledu – ten používá zjevně čistě účelově. Proto ČT s praporem v čele obskurních medií považuji za ultimátní zlo. Ti jedou zhusta overtonovno okno a manipulaci každý den o sedmé.

                1. starter25: co potřebujete za svůj postoj k životu „dostat“? Jak moc jste ochoten si za svou pravdou stát, když Vám vadí handrkování s aktivním blbcem? Resp. proč byste se s ním vůbec handrkoval? Za rok se mi stalo 3x (z toho jednou v zahraničí), že měl někdo blbé kecy, z toho v handrkování se nevyvinula ani jedna z těch situací. Je to tak strašlivá cena?

                2. Ještě dneska:
                  Trafika, kam v pohodě vejdou 4 lidi a do 2019 tam taky běžně byli. Dneska?
                  Vevnitř je jeden a zbytek, dva-tři lidi jako poslušné ovečky čekají venku, na dešti a ve větru..V jiných malých obchodech nápodobně.
                  Zajímavé na tom je právě to, že tytéž ovečky potom potkáš s malým košíkem v hypáči u kasy – a tam nemají problém, funět druhému na záda.
                  Netuším, jak tohle nazvat. Debilizace od médií v tom není sama, bude v tom něco víc.

                  1. servisdok: debilizace probíhá mnoha způsoby, není důvod si myslet, že dotyční debilové nebyli už před covidem. Plus popisované chování je obyč buranství a nevychovanost, na které měl covid jen dočasný vliv formou samolepek na zemi, které i takto disponovaní občané byli s to pobrat.

                    Proč ale nejdou do trafiky, to mi hlava nebere, nic podobného v okolí nemám. Osobně bych tam samozřejmě vlezl, pokud bych tedy potřeboval zrovna tam utratit svoje peníze a přišel k trafice ve chvíli, kdy by nebyla venku fronta. Jinak mi stání venku přijde natolik blbé, že bych se této hry odmítl účastnit (jako za covidu, to jsem takové situace taky potkával a šel raději jinam, ale co ruský aspirant na Nobelovu cenu za zdravotnictví vyrazil na Ukrajinu, tak jsem to nezažil).

                    1. mě zas sere, jak se u těch pokladen půlka rozvaluje jak kokoti, takže další nemajou šanci vyskládat nápuk, pomalu než přídou na řadu, a vznikají naprosto zbytečný prostoje

                      přitom leckde stačí vrazit vozejk na úroveň kasy, stejně předchozí zákazník si to láduje do vozejku úplně vepředu a platí pomot taky zepředu, tak vo co go

                  2. Ve Zwieselu jsem se dneska tahl jako sopel za jakymsi Ackovym pidimedakem a kdyz jsem ho konecne predjizdel, tak koukam, Führer toho vehiklu deda asi tak osmdesat a pres hubu rousku. A to v te nakupni tasce jel sam.

                    1. Třeba jel vykrádat banku a maskoval se kvůli kamerám.

                    2. Sysop: asi nadšený divák našich-vašich médií, který nepodléhá dezinformacím a tak své spoluobčany poctivě chrání před smrtící opičí chřipkou, chci říct twin chřipkou, teda co to kecám pekelnou chřipkou (nezapomněl jsem na nějaký mezistupeň, který se neujal?).

                    3. Nejspis jo. A to ma dedek kliku, ze nezna ceske neucesane skrkavkology, jinak by namisto do potravin jel do elektra pro soukromy mrazak.

                    4. Auta jsou dnes chytrá, taky mohou chytnout virus.

              2. Těch 60-70 % s postoji souznějících s vládou vycházelo celkem konzistentně v různých průzkumech, bohužel teď už asi zdroje nenajdu.
                Ale koresponduje to s tím, že i v sociální síti jsem neměl problém najít velké procento lidí, kteří to viděli úplně jinak než oficiální kampaň.

                V případě Ukrajiny to bylo diametrálně odlišné, to, jak jsou všichni (jinak úplně rozdílných názorů) na stejné lodi a prakticky neexistuje opozice, bylo úplně zarážející. Samozřejmě to trvalo jen omezenou dobu.
                A výše jsem psal o tom, že dokonce ani sběrači protestních hlasů typu Okamura moc nevěděli jak se k tomu postavit.
                Takže vznikla poptávka po někom, kdo bude reprezentovat alternativní názor- sice menšinový, ale i několik procent populace ČR jsou pořád stovky tisíc lidí.
                Podle mě zhruba tohle vyzdvihlo lidi jako Vrabel, akorát že on řekl bych teď neví co s tím.

                Co se týká očkování, sice povinné nebylo, ale jeden čas ho nemít mohlo dost komplikovat život. Dneska už to vypadá dávno, ale jednu dobu byl ten certifikát potřeba na kdeco a někteří třeba měli volbu buď se nechat očkovat, nebo zrušit zahraniční dovolenou.
                Druhá věc je, že pro velkou část lidí to očkování byla naprosto racionální volba.
                Kdybych byl ve věku 55+ anebo riziková skupina, taky se nechám očkovat. Protože to skutečně funguje- na snížení rizika těžkého průběhu. Celý problém byly nesmyslné sliby v oficiální kampani.

                1. Joker: nefunguje to vůbec na nic, to jen stále podléháte propagandě. Sledoval jsem dlouhou dobu čísla, takové ty excely co se daly stáhnout v mnoha různých variantách. Moje oblíbená byla počty nakažených, nemocných, hospitalizovaných a mrtvých, rozděleno dle očkování. V některé momenty to mohlo vypadat, že to proti těžkému průběhu funguje, ale jako všechno, ani toto se nepotvrdilo.

                  Komplikace si samozřejmě velmi dobře pamatuji, za pár dnů oslavíme rok, co jsem byl na koncertě a říkal jsem si, jestli není poslední (byl v sobotu, v pondělí už jsem si oběd musel sníst v kanclu). Přesto mě ani smykem nenapadlo do sebe tu sračku narvat, na tom není a nebylo nic racionálního nikdy. Opět si stačí přečíst původní schvalovací dokumenty k Pfizeru, které jsou dostupné na webu FDA. To už bude skoro 2 roky, co jsem si je přečetl a dospěl k jedinému racionálnímu názoru a to, že to do sebe určitě dát nenechám, bude-li to jen trochu možné. Toto už dnes najdete na dost webech, nicméně data, ze kterých Pfizer vycházel měl k dispozici každý hned, to nebylo nic tajného. Jasně, současné články opepřila data další, mnohem horší, která se objevila v mezičase. Ale ta už jen potvrdila, co jsem dávno věděl, nepřinesla nic nového. Něco jako když se díváte na ten seriál o katastrofách – jsou v tom momenty, které si řeknete „tý jo, to jsem nevěděl, drsný“, ale na faktu, že to nakonec bouchlo/spadlo/havarovalo už to nic nemění.

                  Znám samozřejmě lidi (a měl jsem takových dost kolegů), co „přece nebudou sedět doma“ a tak šli na píchanec, aby mohli chodit do fitka, na bazén a na hory. Uvidíme, jak moc „racionální“ to jejich rozhodnutí bylo, zatím se kolem mě mrtvoly nekupí, ale jedna byla bohužel dost blízko. A různých problémů nebylo úplně málo a téměř jistě souvisejí právě s píchancem.

                  Celkově, když se podívám kolem sebe, sice někteří brblali a nežrali každou blbost (často dáno vlivem okolí), ale mlčící nesouhlas je souhlas. Z pohledu výsledku je jedno, co si kdo myslel, důležité je, co udělal.

              3. já už se přesně nepamatuju, tys přestal nosit náhubke vodkdy? abys nebyl další velkej bijec, co skončil letos na jaře :)

          2. Taky mě to překvapilo. Zezačátku, když jsme nic o covidu nevěděli tak roušky byly vnímány jako nějaká snaha o řešení.
            Pak když jsme přišli na to co to je ten covid, a roušku jsem zahodil, tak jsem chodil po tesku a lidi co zahodili masku šlo spočítat na prstech jedné ruky. Ostatní ovce jeli v rouškách dál a dívali se na mě jak na šmejda.

        2. že si dvě odrůdy rusáků dávají do řepy je taky kdesi daleko a nás se to netýká – teda nezatahovat tady exilová ukrošská vláda cizí stád do války naprosto bezdůvodně, pak samozřejmě kurva týká, ale to fakt není samo vod sebe!!

          1. Kdybychom nebyli vazalové USA, tak se nás ta válka netýká.

            Na objemu pomoci a podkuřování USA vidíte kvantitativně, jak moc je který stát v Evropě vazalem a loutkou USA.

        3. Joker: „Já nevím, jaký doublethink? Co chcete rozporovat? Jmenujte někoho v ČR, o kom se dá říct, že vede nějaký významnější názorový proud a v prvních měsících po invazi se postavil na stranu Ruska, nebo proti Ukrajině.“

          Myslíte za situace, kdy vláda okamžitě zařídí cenzuru webů, a přímo zlikviduje přes 20 z nich?

          A kdy hned iniciativně vystoupí Igor Stříž, a sdělí, že za proruský názor jsou 3 roky natvrdo.

          Vy jste, Jokere, blázen. Vy jste manipulátor a lhář. Vy už nevíte, jakými lžemi byste obhájil své stanovisko. V ČR už máme politické procesy a odsouzené lidi, kteří si dovolili kváknout svůj názor.

          Nevím, jestli jste spadl z Marsu, nebo jste progresivní manipulátor.

    2. Joker
      6.11.2022 v 23:03

      tak samozrejme, krome placenych pomahacu je i spousta uzitecnych idiotu, kteri tomu doopravdy veri, to se nijak nevylucuje

    3. Ne, že všechno řídí. Různě vlivné skupiny mají svoje zájmy. Začíná to na vesnici, když místní podnikatel podpoří výstavbu fotbalového hřiště a příště za to něco chce atd. Kdo má hodně peňez a vlivu, tak pak řídí větší celky tím, že tlačí svůj vliv a protože může díky svým prostředkům, tak jej prosadí.

      Když nejmenovaná neziskovka zaplatí pár tupounů, aby se přilepili na silnici a bojovali proti fujky autům, tak je to co, živelná společnost a nebo prosazování vlivu majitele neziskovky/nadace. ?
      Představa, že se vše tak nějak tvoří samo je velmi najivní. Dějiny tvoří vlivové skupiny se svými zájmy. Když se zítra elity domluví, že se vracíme ke katolické víře, tak budeš za dekádu chodit do kostela a ještě si budeš myslet, že jsi na to přišel sám.

    4. Jokere ty seš fakt piča, ty si přečteš od Dfense jasné vysvětlení, že tu byl Vrábel na objednávku aby vyčerpal nasraný lidi od toho udělat defenestraci a pak tu příjdeš s tvrzením že zjevení Vrábela tu bylo spontání.
      Ty máš dost.
      nebo jsi taky jedním z pozvaných agentů, co mají podrývat jednotnost názoru?

  5. Dlouhodobě neobsazený prostor na straně „opozice“ je zdejší dlouhodobpu potíží. Kde se o jeho přidělení snažil – nedopadl, odpadl. SPR-RSČ, kdo si vzpomíná? Ač inteligentně vedená, v háji, později Dělnická strana taky. Ta byla bohužel hloupější, jakoby až zjevně divadelní, vedená. Nakonec Volný blok v nové době už na to prostě neměl, snad kromě sympatické lidové snahy svých protagonistů.
    Přitom ta mucholapka je třeba, protože běžní lidé se na rozdíl od póvlu živelně nehoufují. Milionáři tu jsou, miliardáři též, o nic jim na Kypru či kde nejde a bohužel žádný z nich není naložen na to, dát pro svou radost pár zvonivých peněz na mucholapku.
    Na druhou stranu, pokud to tady opravdu dopadá tak, že skutečně (vnitřně/opravdově) nezávisleji se cítí už vážně menšina, tak nic. S tím se musí pak každý sám vyrovnat, že je v háji. Sice, jak říká ústava, „rozhodování většiny dbá ochrany menšin“, ale tím měl zákonodárce na mysli cikány, ukrajince, jiné připrchlence a blázny (kterým je poskytována samože plná liberálně demokratická ochrana), nikoliv občany, kteří nesouhlasí s fialovou a raději třeba zelenou (mentolku), červenou (griotku) nebo hnědou (fernet).

    1. Ten prostor na straně „opozice“ je obsazený Babišem. A dokud ho bude okupovat, nic se tady nezmění.

      1. Si myslím, že z mého příspěvku může být zřejmé, co je pro jeho účel považováno za opozici. Tedy nikoliv dle dělení v PS P ČR.

        1. Však já taky o parlamentní opozici vlastně ani nemluvím. Jde o to, že každá nová opoziční síla, momentálně narazí na to, že ti nespokojení, co by je i potenciálně mohli volit, to nakonec stejně hodí Babišovi. Proto, i kdyby ten Václávák o kterém je článek, byl nakrásně úspěšný a Fiala rezignoval, tak výsledkem stejně bude jenom návrat Babiše k moci a to, že za pár měsíců můžou na tom Václaváku začít demonstrovat znova.

          1. sak jsme ve srackach a je potreba dat plebsu chleb a hry. Tak ty demonstrace jsou ty hry. Plebs se vyrve, domu se vrati s pocitem, ze neco udelal pro dobrou vec a zase je na cas klid. Na nic jineho to neni. Dokud to nekdo nezacne resit radikalne, nic se nezmeni.

          2. Máš tu falešnou ideu, že kdyby jsi zvolil někoho jiného než babiše a pětispolek, že se to tu spraví. Nespraví. Příjde dalšípolitik a zas to bude zmrd. Volím sice SPD, ale i tak vím, že když se SPD dostane k moci že Okamuru navštíví dva pánové v černých bundách a vysvětlí mu, že CZEXIT nebude.
            To stejný Meloniová, chtěla ITEXIT, vyhrála volby a žádný vystupování z unie se nekoná….

            1. Meloniové nikdo nic vysvětlovat nemusel. Ta mělo jasno dávno před volební kampaní coby členka Aspenu.

              1. To je vubec zajimava figurka. Sice steka jako Salvini, ale pritom ma uplne opacny ambice. Jsem zvedav, jaxe holka vybarvi. Nejsem takovej optimista, ze zarazi imigraci do Italie.

                1. Však taky radost ze zvolení Meloniové po pár hodinách rychle utichla, jakmile se rozkřiklo, co je ta žena zač. Najednou všem bylo jasné, že je to kuna v kurníku, a radost z jejího zvolení byla poněkud hořká.

    2. SPR-RSČ, ale i SPD jsou strany jednoho zlodějského muže a to je ten jejich problém. SPR-RSČ řídil pevnou rukou Sládek, který z ní vyváděl i velké částky peněz. Kromě něho si tak z fleku vzpomínám akorát tak na Romana Vika, jinak žádné jiné Republikány neznám. SPD je na tom vlastně dost podobně, dokonce by se dalo říct, že SPD zaplnila prostor po Sládkovi. Další problém na národně orientované scéně je ovšem její roztříštěnost. Voliči si mohou vybírat hned z několika stran, což vede k tomu, že všechny mají málo. Pokud by se pronárodně orientované síly spojily, řekněme za SPD, tak by to mohlo pro ně nést nějaké ovoce, takhle akorát brblají a stejně nic nezmůžou.

      1. Podotýkám, nejsem člen SPD, ale vzal jsem ji proto, že už je v parlamentu.

        1. nejsem členem SPD, volím SPD, ale souhlasíms tebou. Napravoje to tak roztříštěné protože někdo chce. Milinkrát jsem psal trikoloře ať netříští hlasy a přídá se k SPD a oni nechtěli. Pak Peková se svým švycarským systémem a nakonec Volný, a to máš tam 2% , tam 1,5%, 1,5% jo ještě něco malo svobodní a najednou to máš 6-7% a to by měla SPD 19-20% a to už by některým lidem cukalo u prdele.

      2. TP: poslanec Vik byl Jan Vik. Pokud jde o politiky SPR, tak nezapomenutelný je jejich přední cigánobijec poslanec Krejsa, co v brejličkách vypadal trošku jako Himmler.

      3. Vycházeje z Vašeho příspěvku, myslím, že ani parlamentně opoziční SPD nevypadá na použitelnou opozici skutečnou. A asi pravděpodobně žádná z několika stran na národně orientované scéně.
        Mucholapka by nemusela být zařazená „národně orientovaně“ a koneckonců ani primárně by nemusela být „stranou“. O „voliče“ by šlo až časem, a to pouze vzhledem k praxi zdejšího politsystému.

      4. Hlavně Sládek byl obžalován (za to, že nebyl vstřícnější k Němcům a dovolil si připomenout historii), aby nekonkuroval Havlovi.

        Také pisatel mickey mouse nenápadně nezmínil zabavení peněz strany Republikánů státem, a dlouhodobé nevydání.

        Člověk by tak nějak získal dojem, patrně správný, že mickey mouse je zaujatý a neobjektivní.

        Nemám a neměla jsem nikdy nic společného s Republikány, ani jsem je nevolila, ani nesympatizovala. Ale pamatuji si. To pamatování se vyplácí, aby člověk odhalil manipulátory hned v zárodku, a věděl, kdo je lhář a podvodník.

      5. Zatoulanej Japonec. El presidento od Kabátů. :D

    3. Když jsi tady vytáhl toho Sládka, tak já tu vytáhnu jedno video o tom jak si politický elaborát vytáhl tenkrát agenta Mikuláše Mináře na špinavou práci proti Sládkovi. A pak zase znovu proti Babišovi jako milion chvilek pro demokracii:
      https://youtu.be/cEcFeVkzWA4?t=1022

  6. Jeden z nejlepších článků za poslední rok.

    1. Skor jeden z najhorsich od domáceho.

    2. Jo, je škoda, že je k vidění jen tady. Zdalipak oponenti přijdou s něčím rozumným?

      1. To těžko. To je jako oponovat základním fyzikálním zákonům. DF popsal princip.
        Když tento princip popisoval v článcích a za příklad dával tehdy vládnoucího Bureše tak to tito „oponenti“ hýkali blahem.
        To nejsou lidi hájící svobodu, ale jen se jejich názor občas s některými fragmenty svobody protne nebo podpoří jejich názor. Jako pětikoalice, v opozici plná ústa svobod a pak zavírají okresy, weby a zavádí ministerstvo pravdy.

  7. Ještě k sobě dodám: mucholapkou nejsou manifestace/demonstrace „mírumilovné“ revoluce, nebo jak to bylo na pozvánce. Že jsou petice na houby, prezentoval už pan mgr. Volný, přestože k nim vyzýval a sám se zúčastnil té parlamentní výborové šaškárny s paní Válkovou, expertkou na lidská práva, nebo jak se jmenovala.
    Hromadný sdělovací prostředek se širokým záběrem to chce, jednoduchý, takový méně frikulínský seznam, případně i mluvené zprávy (rozhlasové noviny, třeba i se znělkou Kupředu levá… blahé paměti, proč ne), které si člověk večer pustí k nějaké manuální práci. Internetama, satelitem, na krátkých vlnách třeba z Iránu… Netřeba mrznout na demonstraci. Stačí vypnout mobil, ČT, ČRo a udělat dlouhý nos na cokoliv z brusele. Pasivně, bez hrdinství. A věrchuška bude stopro v háji, včetně jí podporující „většiny“ debilofilních a zdebilizovaných.

    1. Rádio „Svobodná Česká republika“ vysílající z Íránu. :-)

      Ale souhlasím s tím, že jedním z hlavních důvodů neúspěchu vlastenců / opozice je nepřítomnost SERIÓZNÍHO média. O což by se museli postarat sami.

      Seriózní médium znamená, že na nich nejsou videa s uklízečkami vydávajících se za odborníky pracující na tajných vládních úkolech a přinášejících celé světu šokující odhalení – a nikomu v redakci na tom nepřijde nic divné. A ládují to po desítkách do čtenářů.

      Nebo nesmysly, že viry neexistují, nebo že koronavirus vznikl jako důsledek 5g sítí. Návody na octování chemtrails. Převibrovávání do osmisetpadesáté dimenze.

      1. „Nebo nesmysly, že viry neexistují, “

        Nebo nesmysly o nesmyslech ze viry neexistuji. Ve sve jednoduchosti nechapes ktera bije. Debata neni o tom ze „viry neexistuji“.

        Ty sragory ktere viromrdi (maskujici se jako virologove) nazyvaji viry a ascribuji jim pathogenicitu samozrejme existuji. Jde o to ze to NEJSOU PUVODCI nemoci a.k.a. pathogeny nybrz DUSLEDKY NEMOCI, i.e. exosomy – castice rozpadajicich se bunek.

        Frank Zappa once wrote that to deviate from the norm, one has to be at least remotely familiar with what the fucking norm is, so that one would know what to deviate from. Correspondingly, if you wanna comment on the germ vs. terrain theory debate or the fallacious if not fraudulent nature of the virology religion, kindly acquaint yourself with the subject matter FFS!

        1. OK, tak já se zase chytnu, subject matter experte. Jak prosím terrain theory vysvětluje, že (minimálně některé) podle vás exosomy, které establishment považuje za viry => původce nemoci => pathogeny, PROKAZATELNĚ pathogeny samy jsou? Tj. jejich přenosem do „zdravého“ organismu, říkejme tomuto procesu třeba nákaza, vyvoláme stejné příznaky a další produkci těch samých exosomů? Jedná se o kauzální proces, mnohokrát opakovaný in vivo i in vitro, s nulovou kontrolou externích parametrů (prostředí). Jste ochoten připustit, že v minimálně v některých případech, např. HIV, polio, spalničky, neštovice, je exosom zároveň pathogenem? A pokud ano, není skoro jedno, že to někdo nazývá „virus“?
          A klíčová otázka: pokud ne, nevadilo by Vám, v zájmu vědy a dokázání vlastní teorie, nechat si některý ze zmíněných exosomů aplikovat?

          1. Experimenty in vitro jsou fraudulentni, zalozene na fallacious if not fraudulent methodology. The same results are obtained without the alleged pathogen – IF control experiments are performed, coz je neco co viromrdi nikdy nedelaji.

            In vivo NIKDY nebyla zadna „nakaza“ prokazana, naopak vsechny pokusy nekoho nakazit selhaly.

            Educate yourself!

            Aplikovat? Jak ty viromrdni mamrde? Jako treba kdyz fucking Pasteur was injecting shit directly into the brain? No. I’ll leave „scientific“ methods like to that to dimwits of your ilk. You know absolute shit about what you yapping about.

            1. Aplikovat myšleno jako hento „perform the control experiment“. Můžete si ten experiment i sám navrhnout. Já jen že pokud něco tvrdíte, a to něco není zcela v souladu se současným konsensem (nakolik je mi to slovo odporné pro popis situace) měl byste být ochoten a schopen to i experimentálně prokázat a otočit kolem vědy a poznání. Jinak se točíme v „argumentaci“ ozdrojované tinfoil hat weby, co sem postujete. Dal jsem si tu práci Vámi prezentované odkazy projít, se zcela upřímně míněnou snahou se něco dozvědět a dovzdělat se, třeba by se Vám i povedlo mě konvertovat – ale zatím jsem krom blábolení sraček neviděl žádný důkaz. „Důkaz“ tím, co si nějaký mně neznámý kokot bez experimentální a publikační historie vycucal z prdele a napsal to na web jako fakt, neberu.

          2. zrovna to háívéčko je nějaký divný, moc (stále víc) zdrojů píše, jak to celý smrdí

            1. Protože HIV roznášejí především homosexuálové, a tak je třeba homosexuály očistit.

              1. a protože celý to jak se na tom Fauci udělal je dost podezřelý, i to s těma množicíma testama (jak že byla vymyšlená metodika testování u čínské komunistické rýmy? oh, wait! :D)

                a taky už se povedlo, za těch 30 let, vpravit údajnýho vira do nějakýho živýho hostitele a vyvolat tu údajnou nemoc? u obyčejnejch virovejch onemocnění se to udělat dá, tady dodnes nic, nebo?

              2. Źe jste zmínili tu HIV. Zíral jsem teď v pražském metru na plakáty na způsob „žiju s HIV a budu do devadesáti, nikomu to nevadí, prc tu i tam“ (muž) a „s HIV nejsem nakažlivá, mohu mít i děti, hahaha“ (žena).
                Ta „ajds“, co na začátku osmdesátých tady začala být zmiňována co smrtelná_nemoc roznášená buzeranty z USA a původem z Afriky – bez jakýchkoliv pejorativu, prostě to tak bylo – je na tom lépe, než kovid. Který drtil, kosil, svíral.

        2. Ano .-) a dokonce jsem zahlédl že slovenští vojenští lékaři tvrdili že našli protijed na covid – coronavirus a tedy to „hodili do toxikologie, asi buněčných jedů.

          ..na vojně jsem dal o poplachu z nudy šluka startky CHP13/chemický průkazník ale potom jsem šuroval hajzly protože měli spočítané detekční trubičky a vyjel jsem čtyři, na všeobecně jedovaté, zpuchýřující, binární zbraně a látky vx. Vyhulit jsem to krámu samozřejmě nenechal ale po šluku to ukázalo smrt na všechny způsoby a žádná opatření by se eventuálně nemuseli dělat, všichni by byli mrtví. Jedna trubička 15. stovek ciž bylo dohrmady 6 000 a přepočtu k už i 10. let po povzratu na kupní sílu 1/25 tedy 150 000 a za to už by šel i tenkrát koupit i neostudný kočár. :-)))

  8. No nic, no, DF je ve vezeni a misto nej sem pise nejakej fizl. Nebo nekomu sebral drogy. Tohle je… no nic.

    1. Líp to asi vyjádřit nejde.

  9. Připojuji se k tomu, že jde o vynikající článek. Jen ta diskuse zde stojí zatím za houby, doufejme, že je to jen bootstrap stav.

    1. Jo je to hnus, zas tu filcko jedeš ten svůj bolševický spam, se podívej kolik si toho sem zase nablila. Jsi fakt nemocná.

      1. Ctenar Jirka: můžu se zeptat, jaké to je, kdy komanč tituluje druhé komanče a jeho výtvory jako „bolševický spam“? Já bych chápal, že tohle píšete, kdybyste sám (euro)bolševik nebyl, ale Vy jste s Jesterkou v podstatě totožní. Takhle mi to přijde asi jako kdyby se pral sparťan se slávistou a nadávali si u toho do fotbalových kokotů.

        1. fatdwi:
          No, no…
          Nač štěkáš na figurku z vlastního ranku? On je „mediálně přesvědčený“ úplně stejně, jak ty…

          :OD

        2. a voni to snad fodbalový kokody nejsou? X-D

          1. Behemot: právě, že jsou. Tedy taková nadávka poněkud nedává smysl. Proto nerozumím, proč CJ nadává Jesterce zrovna do komančů, když je taky.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017