Jak se měří rychlost v Medonosech - zpět na článek

Počet komentářů: 271

  1. Jakožto obyvatel obce Medonosy pouze konstatuji, že
    a) od doby instalace radaru nemusíme poslouchat naplný ceres vytočené motory motorkářů – absolutních bezmozků
    b) od doby instalace se v obci na autobusové zastaávce dá přejít silnice aniž by se člověk účastnil loterie o vlastní život. Tentokrát nejen kvůli debilům motorkářům, ale i kvůli polským řidičům přeložených náklaďáků se sřevem
    c) radar provoz v obci zklidnil a všem se nám ulevilo
    d) autor je zjevně jedna z osob mdlého rozumu, která se proháněla po obci s řevem rychlostí šílence.
    Tento článek je blábol motopuberťáka, kterému zakázali jezdit na koloběžce po parketách.

    1. Nebudu vás urážet a paní starostce můžete vzkázat, že kdyby ostudné vedení vaší obce skutečně chtělo nějakým způsobem snížit rizika z provozu na silnici procházející vaší obcí, neprovádělo by měření skrytě, prosadilo si kraje provedení přechodů u obou zastávek a umístilo by tam veřejné osvětlení.

      1. Aniž by to nějak ubíralo na relevantnosti Vašeho článku či jeho obsahu, tentokrát dokonce opravdu velmi hezky věcně konstruovaného (až je dokonce nutné opravdu vynaložit velké úsilí na dohledání validních možností, proč to druhá strana mohla myslet jinak, v tomto případě je totiž máte opravdu argumentačně perfektně obklíčené), přesto bych si dovolil doporučit napravit drobný lapsus ve 4 odstavci od konce(!) článku, větě prvé „Kupodivu nikomu z….žádné nehody“.
        Nemohu Vám přesně říci, jak má daná oprava vypadat, neboť z konstrukce uvedené věty v porovnání s pravidly českého jazyka pro gramatickou stavbu vět pouze vyplývá, že tam něco chybí a protože najednou výše zmíněnou věcnou logickou výstavbu Vašeho článku dost porušila tak, až jsem zamžikal očima a musel ji číst asi 4×, než jsem se dovtípil jejího významu, dovozuji z toho, co to asi vypovídá o duševním rozpoložení, ve kterém jste článek připravoval. Čímž jej opět poněkud degradujete a to je v tomto případě doopravdy škoda.
        Nicméně – nepřijde Vám zvláštní, že osoba, která tolik brojí proti tomu, jak jsou kolem všichni pitomí, že si neumějí ani přečíst, řádně analyzovat, vstřebat a pochopit prostý text zákona, přehlédne takovouto větnou konstrukci? Jistě, všichni jsme tvorové omylní a chybu může udělat každý, stává se mi to taky, nicméně 1. daná chyba či její předpokládatelné důsledky by neměly atakovat zejména věcnou integritu vlastního projevu a jeho zamýšlených cílů autora, 2. zejména tehdy, když ten autor má nosič chyby natolik pod kontrolou (jak se sám často vytahuje, že tady není žádná demokracie a že zde vládne on) že by pro něj bylo otázkou pár kliků chybu opravit (a pochybuji, že by ji neviděl, kdyby si, byť již publikovaný článek, po sobě párkrát nepřečetl).
        Integrita D-FENSi, integrita projevu je, co Vám chybí. Ve Vaší jinak docela systematické snaze o Vaše – jakkoliv třeba i bohulibé cíle, zejména uvážíme-li jejich vyšší aspekty – máte občas tendenci sklouzávat k ad-hocistickým zkratkám…

        1. DFensovi vypadavaji slova skoro v kazdem clanku. Je to zrejme zpusobene tim, ze to po nem pred publikaci nikdo necte, aby mu udelal korekturu. Nicmene pokud DFensovym clankum neco nechybi, tak je to prave „integrita“, cesky „celistvost“.

          Pokud jste ctvrty odstavec od konce nepochopil, a na prvni pohled nezjistil co tim chtel basnik rict, svedci to spise o tom, ze mate problem chapat celistve psane texty obsahujici chyby. Nejste v tom sam: Pocitace a AI maji stejny problem…

          1. Ano, mám s tím problém, neboť mě obvykle napadne celá řada možných variant toho, co by tam tak mohlo být a každá s sebou nese jinou nuanci toho, co tím asi chtěl autor říci. Takže i když hmátnu po náhodně vybrané variantě, takové, kterou tam sám nejlépe „cítím“, tak stejně zatěžuji své pochopení chybou tzv. projekce (podle sebe soudím tebe) a jsem zase v pytli. A ano, takové texty mě, jedná-li se o chybu sémantickou, dost ruší, protože jako profesí analytik a SW architekt se s nimi setkávám dnes a denně. A protože počítač si v dané situaci sám „nevybere“ a musí se mu naprogramovat konkrétní věc, tak se jejich správnému významu dopátrat musím, často i ze zkušenosti, oborové znalosti či znalosti pisatele, kontextu atp. A z toho také vyplývá to, že zatraceně dobře vím, jakých neskutečných přehmatů, chyb a předpojatých rozhodnutí se při tom člověk může dopustit – v tomto případě má až strašidelnou přiléhavost přísloví o tom, že „každá cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly“.
            Mimochodem, obdobně jako Vy argumentujete, se kdysi dost vztekal i můj francouzštinář, když nám vysvětloval význam nějakého slovíčka a po té, co vysypal ty 2-3 definice, které jsme měli pochopit, tak mě pořád ještě zůstávalo v lepším případě pár výrazů, v horším celá hrst, které to slovíčko mohly reprezentovat, takže nezřídka se stávalo, že jsem měl nějaké slovíčko nadefinováno chybně, zvláště takové, které jsem si nemohl kvůli nedostatečné zkušenosti z fonetickým zásadami francouzštiny převést do psaného textu a dohledat.

    2. Ne kazdy ridic motocyklu je motorkar. Dokonce znam motorkare, kteri motocykl nemaji.

      1. Sysop:
        A takový motorkář bez motocyklu vypadá jak? Čím se vyznačuje, ev. kde se vyskytuje…?

        1. Motorkář bez motorky bude asi tohle:
          http://www.klucicb.cz/images/news/30820_Tomas_PP.jpg
          V kůži je, ale motorku nikde nevidím.

          A vyskytují se ve speciálních motorkářských klubech:
          https://www.youtube.com/watch?v=PIFPuRrK2BY

          :-)))

          1. Ty stránky jsou fakt nářez.

            1. Já je ani moc nestudoval, prostě mi je náhodně vyhodil Google když jsem hledal „motorkáře bez motorky“.
              Rozhodně jsem tím nikomu nechtěl sebrat iluze že jeho město není pokrokové a že v něm žijí samí slušní lidé toužící založit nemoderní rodinu dvou osob různého pohlaví s vlastními dětmi, neadoptovanými z konžské republiky ani neuprachlými ze sýrie neb iráku.

              Co je ovšem pro mě nejzajímavější je to, s jakou precizností vám Google dokáže vyhledat bukvice všeho druhu, zatímco kritiku Odumba, nebo naopak něco pozitivního na Trumpa aby z něj člověk doloval.

          2. No, chtel bych nekoho videt, jak v tomhle jede na motorce.
            Na koni by to asi slo, ale nechci videt co by s nim v tomhle ohozu udelal prujezd hejnem brouku :)

            1. Řekl bych že pro tyhle kluky, co denně dokážou vyřešit pro normálního smrtelníka zapeklitou hádanku „tohle se tam nemůže vejít, rozhodně ne bez nevratného poškozeí zdraví“, je nějaká jízda na motorce v kožených gatích s vykrojeným zadkem naprostá pohodička.

          3. Nene, žádnej motorkář, to je legendární Master Drex :-) http://www.masterdrex.com/
            Fister, spanker atd …..

        2. Snadno. Napriklad i ja jsem motorkar od 15 let, pricemz posledni motorku jsem pred 8 lety prodal. Na srazy jezdim, motorky mam rad, jen na to ted neni cas. Mam kamarada v Brne, motorkari celej zivot, ted ma fprdeli ledviny, na masinu uz nesedne, ale na akce jezdi aspon autem.

          A opacne znam a vidam hodne lidi, kteri na motorkach jezdi jako na dopravnim prostredku, ale motorkari nejsou.

          Kulovnice z tebe myslivce neudela, takze tak.

          1. Sysop:
            Od 14 let na různých domděl kroskách jsem se učil jezdit i opravovat, na padesátkách najel šestimítnou cifru.
            Později jsem si ze strachu dodělal „A“, aby nebyl průser, kdyby mě chytli na větší kubatuře. To ale ještě doznívala stará doba. Naposled jsem jel v roce 2008.
            Vždy jsem se považoval za řidiče motocyklu.
            Motorkář? Pod tím pojmem vidím takové to cosi, dělající „hém, héém, hééém, héééém, hééééém…!“ a občas taky „prásk…!“, třeba do stromu, do jiného vozidla či kandelábru. Obvykle se to řítí vpřed bez ohledu na situaci, stav vozovky a rozhodně to nemíní cokoli předvídat.

            Proč to máme každý jinak…?

            1. Protoze je to o subjektivnim vnimani vyznamu slova. „Motorkarit“ za moji ery znamenalo venovat se motocyklum jako stylu zivota. Nekdo to pojme jako litani v terenu, jiny objede Stredozemni more. Jezdil jsem na mezinarodni srazy a toto slovo ma ruzna synonyma i v cizich jazycich.

              Vzdycky jsem se tomu tak trosku smal, kdyz to nekdo pretah‘ do extremu a zacal pindat neco o pocitu svobody. Taxem mu obvykle naznacil, ze svoboda v povinnym blembaku na stroji, na kterej musis bejt par let v rachote, neni podle mne uplne koser. Plus jsou extremy, jako treba HD, ktere na zcela prumernem stroji vybudovalo kult. To uz jde mimo mne.

              Stejne tak „motorkar za kazdou cenu“. Ja nepotrebuju davat okoli na odiv, ze patrim ke nejake sekte, ktera si na neco hraje. Ja si budu klidne motorkar jen pro par kamaradu a hlavne pro sebe.

              U aut taky mas „ridice“ a „petrolheads“. Neni to prece totez.

              A ze nekdo jezdi jako dobytek…? Jo, ale to znam i v aute, i na kole,… stejne tak znam „lovce“ mezi „myslivci“ a podobne.

              To je muj pohled na vec. Ridic motocyklu je i moje zena, kdyz ji posadim na dachla. Ta na motorce najezdila, co ja jsem na nich nacouval.

          2. To se mýlíš, ten Tvůj kamarád docela jezdí, ledviny, neledviny. Dokonce trénuje na enduru! To jenom Ty pořád „máš málo času“ ;-).

            1. Mluvil jsem s nim vcera a moc to na velke jezdeni nevypadalo, ale asi se mylim…

              Ja se k masinam jeste vratim, ale vidim to spis na neco s hajzlovym posedem.

    3. Čichám čichám účelový příspěvěk…. Ale je to tak, zlepšení situace by daleko víc prospělo například postavení osvětleného přechodu, chodníky atp… ale to by nenaplnilo obecní kasu, spíš naopak, že? Tak průhledný…..a smutný, že někdo má vůbec tu drzost to obhajovat.

      1. Chtěl jsem napsat něco podobného (a průchod silnice I. třídy jakoukoliv obydlenou oblastí je pro všechny zúčastněné vždy problematický, takže ideální řešení by bylo silnici a obec stavebně oddělit), ale už mě jiní předběhli – a zejména bod d) výše uvedeného příspěvku naznačuje, že spravedlivý zápal mnohdy zastře jindy aspoň trochu jasnou a logickou mysl.

      2. Kasu to možná plní na Mělníce, Medonosy z toho podle smlouvy maj nanejvejš necelejch pět tisíc měsíčně, přitom splácej leasing radarů kterej dělá přes milión. Přechod ti dopraváci nedovolej, když tam není chodník. Chodník tam bejt nemůže, protože louka podél silnice z větší části patří pražskýmu podnikateli, kterej to neprodá. Takže podsouvání, že se obec chtěla akorát napakovat, jsou pindy. Pokud máš nějaký jiný řešení, sem s ním, rád si ho poslechnu.

        1. No jasný, tak to ta díra vlastně eště dotuje tu úsekovku. Teď tu o třech zlatejch vlasech, tu sem už dlouho neslyšel!

          1. Jo, dotuje. Jestli nevěříš, stav se na úřadě a nech si ukázat smlouvy, debile.

        2. Ha! Takže za to může kapitalista který neprodá obci ani metrový pruh na chodník, a tedy žádný zlý stát. Zajímavě se nám to vyvíjí.
          Když z toho Medojeby podle smlouvy skoro nic nemají, tak nechtěla ta starostka skutečně zajistit bezpečnější vesnici, když zmrd podnikatel neprodá pruh na chodník?

          Tohle vrhá zcela jiné světlo na celou situaci. Když vám u silnice nevede chodník a zmrdi vám tam sviští 80 když vaše děti chodí ze školy. Pokud je to tak, tak si Dfens článkem docela naběhl a brečí na špatném hrobě.

    4. Jakožto řidič z povolaní a i motorkář (mám jen chopera,na tom se nedá jezdit rychle)by mě zajímalo jak dokáže usekovy radar zmeřit motorku ?
      Asi nijak že, ale vy nejspíše jako mistní policista budete vymyšlet hlouposti

      1. Změřit jí dokáže úplně stejně, jako auto. Vy asi myslíte identifikovat. Na to stačí jedna přidaná kamera zezadu, po směru jízdy. Už jsou skoro všude.

    5. Jakožto debil motorkář – absolutní bezmozek (a občas i také jako motopuberťák, kterému zakázali jezdit na koloběžce po koberci a tak občas musí usednout u za volant) pouze konstatuji, že:
      a) samozřejmě limity pro rychlost bezpodmínečně ctím
      b) nicméně mi tím vzniká technologická nezbytnost řadit na nižší převodový stupeň, abych udržel v nižší rychlosti stroj v chodu, což samozřejmě nekompromisně činím
      c) nevhodnou kombinací nastavené rychlosti (dle zákona) a konstrukce stroje (dle schválených technických norem) se tak často stává, že tím dojde ke zvýšení otáček a tím i hlukové a smogové zátěže daného místa (v porovnání s tichým bzučením motoru na nízkých/středních otáčkách při vyšší rychlostním stupni, který umožní také vyšší rychlost a to při zohlednění vyššího hluku způsobeného proudem vzduchu a odvalování pneumatik)
      d) kterážto zátěž kvůli limitu ad a) na okolní obyvatele silnice působí výrazně déle, než kdybych daným místem projel rychleji.
      Podobně to pochopitelně platí i u osobních vozidel.

      Až budu příště projíždět Vaší obcí, ověřte si prosím, zda Vámi zmíněný řev nepochází z přeloženého poleského kamionu, ale pouze z běžného stroje, nuceného k nevhodným provozním režimům Vaší místní úpravou provozu na pozemních komunikacích.
      Nicméně si Vás dovolím ujistit, že na základě v článku uváděných perzekutvních opatření a samozřejmě i díky spolupodílu Vašeho kázání, výše uvedené hodlám samozřejmě pro Vámi zastupované blaho Vás všech, striktně a důsledně dodržovat i nadále.

      1. Přitom stačilo napsat „Budu to túrovat, abych vás nasral“ a vyšlo by to nastejno… protože ta padesátka je jenom v Medonosích a nikde jinde na světě se padesátka nepoužívá, ergo s ní výrobce nepočítá jako s jedním z provozních režimů, samozřejmě.

        Až jednou přijdou drakonický hlukový limity a všechna ta státní buzerace k tomu potřebná (a jako že přijdou, na to si vsaďte), tak to bude právě kvůli takovejm imbecilům, jako jste Vy a ti ostatní, kteří se nedokážou při prohánění těch svejch motocyklů nebo těch svejch BMW M3 s aftermarketovým akrapovičem krotit a nechat si to na okruh.

        Kvůli stejnýmu typu imbecilů už všude omezili drony, segwaye (v Praze i bicykly), umožnili kontroly lokálních topenišť a kdovíco ještě. Protože všichni jsme jenom já, já, já a na ostatní co? Na ostatní serem.

        P.S. Tím neobhajuju ten Medonoskej švajneraj. Kdyby se aspoň ty pokuty využily k vybudování pěší infrastruktury, pak by se třeba dala rychlost zvýšít na 70, tak jak je to běžné ve spoustě například rakouských vesnic, kde průtah městem má 70, ale je řádně upravený/opravený a přehledný – pak by se nad tím současným řešením, jakožto provizoriem, dalo přimhouřit oko. Každopádně já tam vždycky dám na tempomat padesát a radar mi může být u zadní části těla.

        1. Jste drzý a nezdvořilý. Vámi zmíněné „tůrování“ je stav, kdy je motocykl hnán do otáček vyšších, než vyžaduje daný provozní režim, zpravidla s rozepnutou spojkou, protože jinak by to tolik neřvalo. Na rozdíl od Vašeho zjevně bezbřehého ega, já mám docela citlivé uši, ač motorky mám rád, tak jeslti mi na nich neco vadí, tak je to jejich hluk (jo, elektromoto by asi byl můj ideál) a jestli něco zatraceně poznám a rve mi to uši tak je to ten rozdíl co dělá motorka v hlučností motoru pokud se řadí optimální převodový stupeň pro jízdu kolem ~80 a pro jízdu kolem ~50 a nedejbože ~30 jak je někde zvykem. V těchto pomalejších rychlostech to prostě nejede jak má a řve to, a to prosím nesedlám Ducati. Takže si nějaké tůrování strčte za klobouk a poslouchejte občas věci okolo sebe.

        2. Kdepak jste četl, že by autor příspěvku, na nějž jste tak hloupě a nenávistně reagoval, uváděl, že „Budu to túrovat, abych vás nasral“?
          Zřejmě jsem toto konstatování opakovaně přehlédl…

      2. Pro osobní auta potrabantové éry toto ale dávno neplatí, protože zdaleka největší hluk dělají kola a aerodynamika při vyšších rychlostech. Stoupněte si 100-200 metrů od nějaké rovinaté okresky a motor prakticky neuslyšíte, zato nepříjemné hučení pneumatik určitě.

        Řvoucí přetížená tatrovka nebo motorka s odpaněným výfukem je ovšem kategorie jiná. Ale pro auta to prostě platí

        1. Ty si ešte nezažil nejaký votuňený auto? Plamene z výfuku a hluk jak štartujúci Boeing a pritom pod kapotou ledva 1,6-tka a za volantom ledva 80-tka.

        2. Tatrovka se skoro nedá přetížit. To je silniční tank, odveze skoro všechno skoro všude.

          Navíc, s ohledem na konstrukci náprav to naopak vyžaduje vysoký zatížení, aby si sedly do prozovního režimu a lepšího rozložení váhy na plochu.

          1. Tady soused vozí na tatrovce běžně 15 – 17 tun. Šetří nám prachy za dopravu matroše na stavbu (je to většinou největší položka).

            1. O tom právě mluvím. Do kopečka se to šine hlemýždím krokem, čoudí to jak podpálený kuvajský vrt a motor řve na kilometr daleko. Žádný votuning, ale vohnouting když se šetří.
              Asi jako když vám soused k plotu přistaví starý barel a pálí v něm odpadky aby ušetřil za popelnici a ten smrad nemusel sám čichat.

            2. tatrovka samozřejmě přetížit lze. tatra má technický průkaz. ve kterém je uvedena pohotovostní, užitečná a celková hmotnost. užitečná hmotnost je pro „tříosu“ něco mezi 11 a 12 tunami
              druhá věc je samozřejmě to, že někde v lomu, v lese či na staveništi se na tříosu dá naházet i hodně přes dvacet tun, jezdí se tím pomalu, ne moc z kopce, a taková tatra když vjede na silnici, tak ji dost rozbombarduje, a hravě přeorá i dlažbu z velkých kostek nebo prolomí propustek.

              takovej soused-miláček desetkrát projede vesnicí, a udělá horší paseku než každodenní štrůdl kamionů.

              1. Je fakt, že jsem se dost divil, že jel i v devět večer po takové ouzké asfaltce ve svahu, kde pod asfaltem ani nejni makadam a svah je hooodně strmej. Je to vodvážnej kluk.

    6. Hele, já tam jezdím cca 1 x za dva týdny, roky. Jo, motorkáři tam taky jezdí a občas se tam v okolí v zatáčkách nějaký vyseká. a) nemáte tam radar, ale úsekovku. b) ve vaší obci k nehodám nedocházelo před instalací a po instalaci je situace stejná. Žádný carmaggedon tam nebyl a není. Na dané silnici, nevím čím to je, jsem ještě nikdy neviděl polského řidiče přeloženého náklaďáku s řevem.

      1. Nejsou jen přetížený, před časem to hnal přes Deštnou Polák a když si všim autobusu stojícího na zastávce (teda tam zajížděcí zastávka není, musí se zastavit na silnici), zadupnul to a jedna kláda se mu utrhla a projela autobusem až k řidiči, naštěstí jela středovou uličkou a řidič byl zrovna na schodech, protože šel ňáký paní otevřít kufr.

    7. Jak může skryté měření pomoci bezpečnosti? Jako že ten, kdo se tam prožene kilem místo padesátkou a ohrozí chodce na krajnici, tak zaplacením pokuty je vše v pořádku a ten chodec se jen lekl? Nechcete si dát facku a zamyslet se, zda když už radar, tak přiznaný, aby tam všichni zpomalili?

      1. Kolik nehod se dělo V Holešovičkách než to tam dali? Myslim že ročně zhruba žádný. Kolik je jich tam vod té doby co čárkááá honéééém zadupnóóóóót!, desítky ročně? Tady máte to zvýšení bezpečnosti – všichni tam jezdí jak totální kundy.

        1. Jako by nestacilo ze tam oddelali Heydricha

          1. Terorismus je svinstvo, ja to rikam furt. A ten s radarama jakbysmet.

    8. To je hovadina a oba to vime, ale ty ses zrejme blbec bez logickeho mysleni. Tak si to probereme.

      bod a – pokud je nekdo pica a turuje motor, tak ho nejaky radar nezajima, da se jet na omezovaci i pri nizsich rychlostech. Takze SKRYTE mereni(zduraznuji opet slovo skryte, to jako znamena, ze vo tom lidi nevi predem) tomuhle nepomuze. I kdybychom pripustili, ze tito curaci najednou pojedou na nizkych otackach misto u omezovace, tak minimalne jednou tudy pojedou, protoze je to skryte mereni a musi jim prijit oznameni. Proc tedy neni mereni neskryvane? S oznamenim o merenem useku? Tohle by zakonite a logicky muselo mit vyssi ucinnost, ne? Jenze to by se hovno vybralo/
      bod b – … pockat, to je ten samej argument co bod a, no ne? Nebyla by vyssi bezpecnost z VEREJNEHO a NESKRYVANEHO mereni? Byla!
      bod c – viz bod b a a
      bod d – ah, urazky. To umim taky. Ses pica, ktera neumi logicky uvazovat. Tvuj otec je kurva a tvoje matka je zednik, ale to jeste neni nic spatneho, bohuzel jsou sourozenci. Nejsi trosku zmatenej, kdyz tvoje matka je i tvoje teta? Asi ne, protoze s tak nizkym IQ, jenz tu prezentujes, ti spousta veci nedochazi.

      Mno, prispevek Rotunduse je blabol kokota, jehoz schopnosti uvazovani jsou vetsinou zastavene prvni koblihou, pivem, nebo necim jinym na odlakani pozornosti. Hele, tamhle je balonek…. wuaaa!

      Am I doing this correctly?

    9. Takový to, když se přestěhuješ do levnýho baráku u silnice v obci, kde není chodník a pak ti vadí, že tam jezděj auta…

    10. Rotundus Cadus 27.9.2018 v 23:37: To mi hlava nebere, jak jste zjistil, že dopravní situace se instalací radaru zlepšila, když ani Vaše soudružka starostka nemá žádná relevantní data k atkovému závěru? Tedy, máte-li požadované informace Vy, proč je nepředložíte? A nemáte-li je, můžete čímkoli smyslupným své tvrzení doložit? Opravdu mi přijde dost záhadné, když obec inkasuje nemalé peníze, které jsou v článku zmíněné, kam ty prachy mizí a proč za ně paní starostka Vám, obyčejnému plebsu, který se musí klepat před šílenými motorkáři a kamioňáky, nenechá postavit chodníky, přechody pro chodce s patřičným osvětlením atd., když jí tak moc leží na srdci Vaše blaho, že se díky tomu snižuje i k činnosti blízké službě v SS? Předpokládám, že namalovat přechod pro chodce a k němu postavit 2 lampy by tak nějak mohl ten finanční tok z radarů ufinancovat, co myslíte? Nebo nemyslíte?

      1. V článku zmíněný prachy jsou autorova lež, přechody pro chodce nepovolej dopraváci, na chodníky neprodá kus louky pražskej velkopodnikatel, sváteční myslivec a je vymalováno. Ještě nějaká rada?

        1. WTF? přechod pro chodce nepovolí dopraváci, ale měření rychlosti ano? Na chodníky neprodá někdo kus louky – to jako kolem tý silnice jsou louky v soukromým vlastnictví? Tak kua proč se tam měří rychlost, když jsou tam louky? Ještě nějaký problém?

          1. Jo, dopraváci nepovolej přechod, pokud tam není chodník. Jo, louku na chodník majitel neprodá. Jo, u silnice jsou louky, je to záplavový území a baráky jsou až na nima. Jo, v těch barákách, co je od silnice nevidíš, bydlej lidi. Silnice je většinu z nich jediná pěší trasa na úřad, na hřiště, do klubovny, do hospody, za sousedama. Ale auta vem kurva čert, i když nechápu, k čemu by většině řidičů, co tudy projížděj, byla kurva ta sedmdesátka, když většina sou buď sedmdesátníci (jedou sedmdesát, ať je rovinka nebo zatáčka, obec nebo mimo obec), nebo rovinkáři (v zatáčkách 50-60, na rovince 90 a hlavně je sere, když je chceš předjet). Ale i tom vem čert. Radary jsou tam kvůli motorkářům, protože ty to přes vesnici mydlili nejčastěji přes stovku. Ještě nějakej problém?

            1. Sváteční myslivci si často drží takto dementní pozemky proto, aby měli nárok na to chodit na hony. Když někomu takovému to právo dáme smluvně jako kompenzaci nebo mu nabídneme stejnou rozlohu dementního pozemku jinde, často povolí, jde mu o hony, ne o kus bažiny u silnice, to je jen prostředek.

              A kolik jezdí motorkáři teď? Jak radar zpomalí motorku? A komu pošle ten radar pokutu? Mě stačí na ignoraci pokut sluneční clona a 30kmh.cz, motorkář snad nepotřebuje ani to.

              1. Co je to za fintu s těmi pozemky? Jako městský člověk vůbec netuším o co jde :-)

                1. Veškerou vlastní půdu jsem koupil v pytli v Obi, takže neznám detaily, ale ve zkratce – honitba je něco nad 500ha a členem honebního společenství je každý, kdo má v honitbě pozemky, pokud se toho nevzdá. Prostě každý, kdo má kus bažiny v honitbě si tam může zastřílet nebo působit v tom společenství a vykonávat právo myslivosti.
                  Takže i mokřad u dálnice má díky tomu hodnotu toho členství pro toho, kdo o to stojí.

                  1. Jasně, dík.

              2. Narok chodit na hony? Jak to tam u vas funguje? Tady na Sumave to, ze vlastnim nejake pozemky nezaklada zadny narok na lov na nich, i kdyz budu mit lovecky listek. A opacne, i jako bezzemek mohu jako clen MS klidne lovit, pokud dostanu povolenku. Totez plati v pripade lovu se pratelenych honitbach.

                Ze mam pozemky, je pouze jeden z argumentu, proc se pokusit vecpat do mistniho MS, ktery to muze, ale take nemusi akceptovat. MS obvykle zvazuji pri adepture a naslednem eventualnim prijeti ruze dulezite parametry jako:

                – je pro nas ten clovek nejakym prinosem? Zna nekoho kdo se hodi, nebo kdo muze delat velke potize?
                – ma dotycny ve vlastnictvi tolik hektaru, ze se s nim proste nejak bavit musime, jinak si tovyhlasi jako soukromou honitbu a my utreme?
                – hrozi, ze nam prijde vyuctovat kazdou skodu na urode, kterou zver napacha?
                – je to pribuzny nekoho?

                1. Jako bezzemek mám jen zkreslené info od člověka, co si takový debilní pozemek drží, aniž by ho jakkoli užíval, tedy jpp.

        2. Při pohledu do katastru je pozemek vyhrazený pro komunikaci výrazně širší než současná silnice. Na každou stranu by se metr široký chodník v pohodě vešel, žádné louky není potřeba vykupovat.
          Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá výmluvy.

    11. Úplně se Vám nedá věřit, že motorkáři jezdí tímto úsekem pomaleji, protože zrovna průjezd motorkáře nebude v tomto případě změřen. Tento úsek vyfotí motocyklistu zpředu, kde nemá SPZ a vězte, že to motorkáři vědí.
      Spíše by Vás jako občana mělo nasrat to, že z této „malé domů“ nemáte vůbec nic a starostka si určitě hodně hrábla :-)

  2. Pokud obcim jde jen o bezpecnost, necht tedy vybrane poplatky odvadeji do statni kasy, treba na rekonstrukce silnic. To kyzene zpomaleni tam prece nastane take, takze dobry pocit nastane tez.

    1. To by mohlo jit systemove. Pokud by se zmenil zakon ze „pokuty jsou prijmem obce“ na „pokuty jsou prijmem statu“ tak motivace obci vyrabet mereni jako kasicku poklesne. Otazka je jestli je takovahle zmena politicky pruchodna. V tomhle to vidim spis pesimisticky.

      1. Na to pozor, to by pak rychle mohly byt dotace obcim pridelovany podle vyberu pokut, nebo jinym motivujicim systemem, jiste by cca do roka neco vymysleli.

        1. Navíc by se to mohlo zvrhnout ještě dále k tomuto: „Vy ještě nemáte radar? A jak si chcete obhájit řádného hospodáře, když odmítáte příjem z fondu x?“ A dopadne to tak, že radar bude i tam, kde by o něm dnes nikdo ani nepřemýšlel. Tedy vidím „pokuty příjmem státu“ jen jako vytlučení klínu ještě větším klínem.

          1. Pokud by se nasly takove investice za penize z flastru, kde by nefungoval kamaradsoft, ale zaplatily se veci, na ktery se leta sere, tak by to fungovat mohlo. Jenze to si tady idealizuju jako komunismus.

            1. Asi bych to nechal na tech obcich. Vtip je ale v tom, ze obcane velmi casto radary a zklidnovani dopravy vitaji, protoze jich samotnych se to tolik nedotyka, zato je serou cizaci projizdejici obci, protoze ti te obci nic pozitivniho neprinaseji, akorat smrad, hluk a problemy a pokud by se je podarilo odradit aby jezdili jinudy, tak to v te obci akorat uvitaji.
              Je to takova obdoba tech tvejch luftaku co se nahrnou na Sumavu.

              1. Ja vim, jen mam ten dojem, ze to trosku prehaneji, protoze tech aut timto zpusobem urcite neubude. A cim pomaleji pojedou, tim smrdi vice. Jo, kdyz je nekde zatacka, nebo barak temer v silnici, to je jina.

    2. Existuje tzv. Fond zábrany škod, kam každý pojistitel vozidla povinně a ze zákona odevzdává určité procento z povinného ručení. Jedná se vlastně o skrytou daň. Zákon prosadila ČSSD a fízl Huml. Z tohoto fondu se vydatně obsluhují mmj. policie nebo pojišťovny, které si z něj platí reklamu na vlastní odtahovku dostupnou pod číslem 1224. Dále několik naprosto tristních „dopravněbezpečnostních“ projektů Humlových přátel.

      Příjmy z pokut by velmi snadno mohly být směrovány do tohoto fondu a řidičům by se tak mohlo zlevnit povinné ručení o ten povinný odvod. Z téhož fondu by mohla být financována výstavba (mmj.) radarů, ovšem účelně umístěných a označených. Změna zákona by nebyla nijak náročná. Skoro všechno potřebné tady je, chybí jediná věc, zájem veřejnosti zvolit si takové zástupce, kteří se o to postarají. Místo toho volí různé zmrdy od Pirátů, z KDU-ČSL, ČSSD a ANO.

      1. Ak by si ľud zvolil ne-zmrdov z KSČM tak by bolo v ČR sveta žiť….. Stačilo irónie.
        Keďže sa ľudia väčšinovo o politiku nezaujímajú a nestarajú (akékoľvek voľby raz za 4 či 5 rockov nepočítam) tak je viacmenej jedno kto uspeje vo voľbách, lebo na 88% aj tak svoje predvolebné sľuby nesplní a je jedno či je ultra-pravičiak, soc-demák, extrémna ľavica, skurvený socan alebo najväčšie zlo politická strana s náboženskou orientáciou (v SR sú to čierno-prdelníci zgrupení v KDH – kresťansko demokratické hnutie). Takže ak nieje sústavný tlak verejnosti odspodu na verchušku tak ojedinelé kauzy či demonštrácie hovno vyriešia (z dlhodobého hľadiska).

      2. Přesně, jak píší předpisatelé, tohle neřeší nic. Nakonec by to skončilo tak, že by měření rychlosti v každé obci bylo „dobrovolně povinné“ (Neměříte? Povinně nemusíte, ale následky si přičtěte sami) a obec, která by v tom nejela, by naopak nemohla čerpat nějaké veřejné peníze na údržbu komunikací a podobně.
        Místo toho navrhuji, aby na středních školách bylo v dějepisu posledního ročníku povinné přečíst Mein Kampf, Mussoliniho Rozmluvy o fašismu a kus třetího dílu Kapitálu. Potom udělat samostatnou analýzu příčin zhroucení fašismu, národního socialismu a marxistického socialismu s odkazem na konkrétní výňatky konkrétního „díla“.
        Teprve potom by alespoň část národa měla alespoň teroretickou šanci pochopit, že určité cesty soustavně nevedou ke kýženému cíli a proč tomu tak je.

  3. Zákon příčiny a následku. Pokud dovolíme korporacím a firmám neplatit daně, stejně jako vysokopříjmovým manažerům apod. a veškerou daňovou zátěž přesuneme na chudáky co makají v montovnách za mizernou mzdu tak to takhle dopadá. Vybrané daně nestačí ani na chod státu, a obec, aby vůbec mohla udržovat infrastrukturu, kanalizaci a sračky netekly prostředkem ulice jako ve středověku, a aby nemusela obecní osvětlení vypínat hodinu po odjezdu posledního autobusu aby ušetřila za elektřinu, tak si holt hledá jiné prostředky k udržení funkční obce.
    V podobných dírách je většinou polovina nezaměstnaných a důchodců, ti dva podnikatelé co tam mají trvalé bydliště to nevytrhnou. A tak je radarová past na frekventované silnici procházející obcí, jedna z mála možností jak nebýt s rozpočtem v mínusu.

    Tohle nepochopí jen ichtyl, neschopný důsledně dojít až k prapříčině této situace s obecním výpalnictvím, které se nevztahuje zdaleka jen na kasírování projíždějících lufťáků, ale i na nekontrolované bujení obecních poplatků za všechno možné i nemožné, vodného stočného z obecní čističky atd…

    1. Eště že ty ichtyl vůbec nejseš ty polomozku, a je krásně vidět, jak se ty melouny tlačí do henté tvojí infrastruktůry! Že by úředníci a městapáci po „pracovní“ době nasadili modráky a šli za ty zvýšený platy a vodměny zametat nebo kopat novou kanalizaci? Ty seš blbej, až to tříská dveřma, vopravdu jo.

      1. Ty, Kabrňáku, a až teda konečně nastane ten kýženej ráj na zemi a všichni budou jezdit maximálně tak tou nejvýše povolenou rychlostí (i kdyby se postupem času snížila plošně na třeba 30km/h), tak ty prostředky k udržení funkčních obcí se pak seberou kde? Vybrané daně evidentně na chod státu a obcí stačí – nějak jsem si nevšiml palcových titulků v novinách a headlinerů v TV zprávách, že stát a obce musí masově propouštět armádu úředníků a fízlů, protože je nemají z čeho zaplatit. Řekl bych, že trend je přesně opačný. Nebo mi něco uniklo?

        1. Napřed prosím přečíst celé, pak se aspoň trochu snažit pochopit a pak teprvé psát odpověď.
          Podstata příspěvku byla o tom že řada malých obcí s vymírajícím obyvatelstvem doochodového věku je na tom velice bídně co se týče rozpočtu.
          A to aniž by starosta a jeho rodinné firmy rozpočet rozkrádaly (jak to bývá u větších obcí).
          Tak se nedivím když si rádi přivydělají radarem (byť s tím pochopitelně nesouhlasím).

          Že starostka obce Seremedy je blbá jak necky (jak ta zastupitelka Maruška z předešlého článku) a nachala se nalákat na akci, ze které má víc prachů Mělník než ta její díra po granátu, to je věc druhá.

          Beztak jde primárně o akci mafiánsko-estébácké firmy Czech radar. Estébák v zastupitelstvu přihrává kšefty estébákovi ve firmě, a případně to ještě jistí zákonem nebo vyhláškou na míru.

          Aneb za veškerou zlodějinou, buzerací a špínou v ČR hledej nějakého bývalého estébáka a vždy ho tam najdeš.

        2. Tak tak Jacku, co třeba potrestat Medonosy, potažmo Mělník tím, že v té prdeli pojedou všici 54km/h max.?
          1. Rotundus candus bude spokojen.
          2. Borci přijdou o příjmy z pokut, úředník o práci a nakonec nezbude na údržbu radarů.
          Co tak dát tam 4 billboardy, v obci se měří, jeďte 50km/h ať neplatíte zbytečně?
          Mám i globálně takový vlhký sen, jak všichni přestanou dejme tomu na měsíc, dva kouřit, chlastat, nakupovat v hypermarketu, jezdit auty apod.
          A pak škodolibě pozorovat, jak začnou úředníci brečet, když jim bude chybět daňové inkaso a kapacita dotovaných busů, vlaků a tramvají.
          Bojkot je prima věc, ale bohužel se vždy ukáže, že mlčící většina je obrovská a nechápající, co by nastalo o dva tahy později.

          1. Co tak jít s padesátkou v místě, kde se dá bezpečně jezdit 110, takže minimálně 70ka je tam naprosto v cajku, do prdele? To už může člověk rovnou šmajdat pěšky.

            Co jako vole myslíš, že by se stalo? By tam načmárali ten přechod, i kdyby si na to měli pučit, osazenej pěti reflexníma značkama, prohlásili to za hrozně nebezpečný místo, a dali tam třicítku. Paráda, radarujem dál.

          2. Nu, od určitého věku člověka přejdou i takovéto žertovné myšlenky. Ona i revolta, byť formou nějaké ironie, je vlastně válčením, resp. zabýváním se věcmi, které přicházejí zvenčí, od jiných lidí. Soukromý čas, vnitřní integrita, energie, kterou máš k disposici, jsou tak cenné věci, že se časem přestaneš zabývat i tímto. Pokud by na silnici byl oprašek sněhu nebo náledí nebo mlha, také bys jen pade. Nebo třeba i třicet, dvacet, i méně. A budeš bojovat proti mlze? Jak? Já to beru tak, že kde je padesátka, tam jedu čtyřicet plus a všechno ostatní je mi u prdele. Mám svůj život, své myšlenky, nemám čas ani chuť se zabývat píčovinami typu, proč někdo někam dal padesátku nebo radar. Prostě to tam je. Největší svoboda je právě v tomto přístupu.

            1. Esli je těch 40+ jako třeba 70, tak OK. Jinak děkuju pěkně, ale vostatní nemají čas neustále někde popojíždět v kolonách za kloubokama, co jedou 40, v očích smrt a div že se nevybourali na rovince.

              1. Uff, ten čas pro sebe nemáš právě proto, že spěcháš. Přitom se zabejváš se kloboukama a jejich přístupem ku životu, což ti rozhodně nepřísluší, bere ti to energii, síly, a hlavně ten čas, kterej si chtěl ušetřit.

                1. ?

                  No hlavně že tobě přísluší zdržovat provoz, žejo.

                  1. To je o voze a koze. Kam tak spěcháš?

                  2. Vis, na to prijdes vekem. Tedy… aspon vetsina, co znam.

                    Kdyz jsem byl mladej a koupil si dvouturbovyho Firebirda, trhal jsem asfalt, uzival si odpich, platil imrvere flastry za rychlost na dalnici. Paxem si koupil HayaHusu, abych zkusil, co to je jet v Nemecku po dalnici 320… no… a postupne jsem z toho vyrostl.

                    Nikdy jsem tedy nemel tendence spechat tak nejak bez duvodu, neskutecne mne sralo, kdyz jsem treba vyhopl ze smirglu dole u role a sel Masaryckou na Caru, ze vlastne cely ten ulicni dav ma nejakou specifickou rychlost, ktera je ale vyssi, nez moje.

                    Takze jsem si zacal vsimat toho, ze lidi maji proste tendence spechat, kdyz jsou soucasti stada. Pesky na ulici, na kole na cyklostezce, v aute na silnici. Jenze ja nesnasim byt ve stade. Takze postupne jsem se naucil nespechat. Ostatne, jak rikam: „ten kdo specha, jen kompenzuje svoji neschopnost zvladat veci vcas“. Jedes na schuzku a prijedes tam o 10 min pozdeji? Mas vyjet vcas. Navic, takova schuzka, kde se dojednava xeft treba za mega, na tu proste nelze prijit pozde. Specha se na schuzky za deset tisic, ne na rozumny xefty. Takze o5 je chyba ve me, pokud specham jako curak a pritom je to quli sracce za par desitek tisic.

                    Nespechat. Neni proc. Ono se to neposere. A pokud se to posere, pak je chyba jinde a ne v tom, ze prijdu pozde.

                    Takze dneska bych ani nepotreboval tacho. V aute jezdim obvykle okolo 80, tak nejak pocitove. Kdo specha, necht predjede, nechci nervaka za prdeli.

                    P.S.: Nemam klobouk a nevozim vejce za zadnim oknem.

                    1. To je teda blbost. Takže ostatní okrádáte o živto jen proto, že můžete. Úředník?

            2. Já to beru tak, že kde je padesátka, tam jedu čtyřicet plus a všechno ostatní je mi u prdele. Mám svůj život, své myšlenky, nemám čas ani chuť se zabývat píčovinami typu, proč někdo někam dal padesátku nebo radar. Prostě to tam je. Největší svoboda je právě v tomto přístupu.
              Ano, mohu potvrdit. Má to jednu vadu. Nejvíc to nasírá kazatele o dodržování rycholosti, protože většina z ních nechápe význam pojmu nejvyšší povolená rychlost.

          3. S těmi billboardy to moc nefunguje.
            Jednak všichni víme, jak je to s reklamními plochami kolem silnic I. třídy.
            Pak ty stojany na BB stojí většinou na pozemku obce nebo kraje. Když něco takového vztyčíte, začnou najednou zvonit telefóny a za dvě hodiny vám volá majitel reklamky, že se to musí sundat, protože mu obec/město/kraj hrozí výpovědí smluv na pronájem pozemků, nebude u něj dělat svoje přiblblé kampaně apod.

            1. Kde by tak obec nebo kraj ten pozemek vzali? Čtvrt století po Sysopově kotrmelci stále kraje nemají v majetku obrovský množství pozemků pod těma vozovkama (info přímo od člověka z KSÚS), kde by vzaly pozemky eště vedle nich?

              1. A obrovsky mnozstvi pozemku v majetku maj. V cem je problem? Volny pozemky maj vetsinou vlastnika pomerne jasnyho, bordel je v tech zastavenejch, zejmena u staveb co pred plysakem postavil stat.
                U nas v chatovy osade je pulka chat papirove les nebo orna puda a to se tam posledni chata postavila nekdy v petasedmdesatym. Za casu MNV se to holt tak neresilo.

          4. Kdyby, nejakym nedopatrenim, lidi prestali hulit, chlastat a spotrebovavat PHM, krach statu by se rozhodne nekonal.

            Jen by se objevily nove dane typu „vzdusne“ (dle objemu plic), „obcankovne“ (plosne pro vsechny), „prispevek na udrzitelnost zivota“ a dalsi a dalsi neuveritelne, nicmene ihned schvalene veci v souladu s hodnotami EU.

            Stat jen prerozdeluje zbylou cast z toho, co nakrade a sam nespotrebuje. Takze zdroje mit musi,i kdyby si je mel vymyslet.

    2. Muj ty boze..v tehle zemi plati dane vsichni a nadprumerne poctive, jen je to pro nenazrany stat porad malo a na skutecne potrebne veci, jako je infrastruktura, se nedostane. Proc asi ty pitomce mame pres zdaleka nejvyssi vyber dani, rozpoctovy schodek a zminovany radarovy gangsterismus nejhorsi silnice v historii???

      Zapni mozek, mas-li ho.

      1. No jo, až na takovou maličkost. V tomto státě je 14.500 firem, společností, organizací, prostě daňových subjektů, jež mají sídlo v daňovém ráji. Počínaje Lucemburskem a konče Kajmanskými ostrovy. Ti zde odvádějí státu akorát soc-zdr. pojištění za zaměstnance, ale daň z příjmu platí v sídle firmy. Proto to sídlo tam mají. Druhým únikem jsou nadnárodní společnosti s mateřinkou mimo ČR, včetně bank. Ti také „zisk před zdaněním“ odvádí mateřince a ta platí daně ve své zemi. Jen v tomto druhém případě se odhaduje ročně 200-300 mld o které stát přijde. O kolik stát přijde na daních v tom prvním případě zatím nikdo nespočítal.

        1. Abych to doplnil a opravil. Pravdu máte v tom, že všichni platí DPH a spotřební daň.

        2. Však to je jenom správně, nějakýmu stádu je po mejch, stejně jako po jejich, penězích akorát pěkný hovno. Ať si celej stád táhne do piče.

        3. Mozna stoji za zamysleni, proc vsichni utikaji do „danovych raju“ z ceho kurva tyto raje ziji? Coz takhle prestat odirat vlastni obyvatelstvo z kuze, danit jim kazde nadechnuti a zkusit nastavit dane tak, aby danove optimalizace nemely valneho vyznamu? JA vim, to dava smysl, proc bycho mto delali :o)

  4. Mimochodem, explicitně zmíněno to nebylo, ale myslim, že to za to stojí: kdo chce, tak jim todle měření rozebere ve správku na atomy…pokaváď se měří padesátka na úseku, v jehož jedné čtvrtině platí 90, tak to není ani vtipný :D

  5. Jako hlavni problem, a to obecne, ne jen na poli dopravy, vidim osobni nezainteresovanost osob, ktere svinarny provadeji, a to od nejnizsich vrstev. Je jedno, zda se jedna o mestkou ci statni policii, financak, hygienu, zivnostak, stavebni urad, zivotni prostredi, socialku, nebo dopravu. Chapu, delaji jen svou praci, ale dokud za ni nebudou odmenovani osobne, tak se nic nezmeni, protoze uz jen to, ze ji delaji je znamkou zkazeneho charakteru a absence svedomi. Nastaveni zrcadla treba jednou tydne rozbitym oknem, ci propichanymi gumami (nemusi se hned veset na kandelabr, ackoliv by si to leckdo zaslouzil) atd. by jim jiste svedomi nevratilo, ale treba by je to motivovalo delat neco jineho, kde nebudou skodit.

    Nemyslim si, ze zmena prijde shora, dokud nebude tlak zespodu.

    1. Ale oni jsou prece na tom svinstvu osobne zainteresovani. Co by jinak delali?

      Kdo dnes pracuje pro stat, je opovrzenihodna nemoralni chatra.

      1. Tak takovehle nepochopeni jsem tady tedy necekal. Dam ciste hypoteticky priklad, snad Vam to dojde: Kontrolor z hygieny prestane lezt po hospodach a prudit s nesmysly, kdyz dvakrat do tydne dostane deku, s jasnym vzkazem, ze tahle teda ne.

        1. Nějakej hygeinor z kontrolóry nemá vůbec co existovat. Minimálně ne stádní. TAKLE ne.

          1. To je pravda, ale když už se tu objevil, tak co s ním?

  6. kurva do řiti i s chujama,popřípadě i s cypama, když ona snad už bývala starostka věděla, že řidiči v počtu 17tis kusů nezaznamenali značku obecně zvanou začátek obce, tak zanedbala svou povinnost starat se o bezpečnost v obci, neb se domnívat, že každý chcá porušovat zákony je protiustavní, tím porušila povinnost starat se o bezpečnost, tedy ačkoliv věděla, že tam je nebezpečno, neučinila ničeho, co by bezpečnost zvýšilo, neb nelze prokáz , že skryté měření mělo praktický dopad na zvýšení bezpečnosti, dále, například muj sharan má ve specialní edici povolenou rychlost 240km/hod, dále se domnívám, že snad až na nějaké veterány maj povolenou rychlost nad 50km/hod snad fšechna vozidla , aji ta vejtřaska mněla co si pamatuji 55km/hod, dále kurva piča blesk, v tom tzv silničním zákoně je jasně stanoveno, že obcí je zastavěná část obce ohraničená příslušnou dopravní značkou, co je to zastavěná část sice není definováno, ale jistě každý chápe, že to vysvětlení nepatří kuchařce nyní jako starostce, nebo polycajtovi co se vyučil kadeřníkem a pod, dokonce to vysvětlení nepatří ani rychetskému, podle fotki je to v těch medonosech zcela mimo zastavěnou část, doporučuji trestní oznámení na starostku v souvislosti s radarem jako loupež, protože to měření provádí ozbrojená složka, jejíž hlavou je ona starostka, tedy jako skupina, tedy ve vyšší sazbě, celková škoda je vyšší než pět mega, onoho porušení zákona se dopustili jako uřední osoby, tedy s vyšší odpovědností, ale je jasné, že každý sere na šest stovek, a nebude se jebat do starostky, ale pak jednou, vám přijde obálka s modrým, jako hnědým pruhem, že se máte dostavit na nádráží do druhého dne s kufrem o max váze 10kg, který vás vysídlí na východ, protože tu bude třeba místo na jinou rasu, jen náhodou pojede ten vlak přes Osvětim, a vy půjdete protože vrchnost je třeba poslechnout vždy………

    1. Potomek ma ze skoly narizeno denne cist. Zapisujeme denne do denicku hlaseni. Cteme O letadelku Kaneti. Ted jsem mu zkusil dat precist tohle… nedal uz prvni dva radky (nechci rikat ‚vety‘, bo ono to nezacina velkym pismenem a nekonci teckou, nechci kazit uspesny vyvoj ditete). Tak nevim, co delam blbe.

      1. to je tak proto, aby například, uředník, starosta, polycajt a pod, čtouc to pomně, nepochopil to , co je tam naznačeno, tedy jde o jakýsi pokus, pokus o kryptografii, zcela dostačující na i nad průměrného uředníka, ale i jinak, inspirací jsou pole orná a válečná, od VV, dokončení, jak je vidět, dítě má se složitější logikou textu problém, což pak potom uředník , druhak česki neumím a ani nechci umnět, neb když jsem jednou řekl uředníkovi, že jsem žádnou rychlost nepřekročil, neb jsem v dané chvíli seděl za volantem, a tedy nemohl kráčet, tak odpovědí byla otázka , estli nerozumím česki, tak jsem řek že ni, no ni?

        1. Sysop Vám chtěl taktně naznačit, že byste mohl přestat psát jako kokot.

  7. Moje story v Medonosech:
    31.3.2016 – jízda služebním vozem údajnou rychlostí 60kmh. Výzva k úhradě určené částky ignorována, zaměstnavatel dostal instrukce, aby úřadu sdělil, že vozidlo mám přiděleno ke služebním účelům já.

    21.7.2016 – Výzva k podání vysvětlení.

    1.9.2016 – Podání vysvětlení. Uvedeno pouze, že vozidlo jsem řídil, ale jednání popsané správním orgánem nepovažuji za přestupek.

    14.12.2016 – Zahájení řízení o přestupku

    16.1.2017 – Ústní jednání. Podání námitky podjatosti. Úřad řešil v roce 2015 celkem 2453 přestupků, z toho jen v 25 případech bylo řízení ukončeno jinak, než uložením sankce či zánikem odpovědnosti za přestupek. V roce 2016 (instalace radaru) byl poměr 34.664 / 15. Údaje z vlastní žádosti o poskytnutí údajů. Návrh na pokračování ústního jednání po vyřízení mojí námitky.

    31.1.2017 – Usnesení starosty Mikeše o zamítnutí námitky

    24.2.2017 – Usnesení tajemníka o zamítnutí námitky

    23.5.2017 – Druhé kolo ústního jednání – rozpor existence formálního, materiálního znaku i zavinění, že jsem před začátkem jednání nebyl poučen a že navrhuji řízení zastavit.

    21.6.2017 – Rozhodnutí o mé vině, 1500 Kč pokuta + 1000 náklady řízení. Záživné pasáže popisují vražedný úsek v intravilánu obce, v nepřehledné a zastavěné lokalitě se zvýšenou pravděpodobností výskytu chodců a cyklistů…

    24.6.2017 – Bianco odvolání, kde jsem stanovil, že zbytek doplním do 20 dnů (opravdu jsem tou dobou byl v zahraničí)

    12.7.2017 – Odvolání, 9 stránek vč fotodokumentace vražedného úseku. Rozpor formální i materiální části, zavinění, porušení zásady materiální pravdy, nemožnost vyjádřit se k podkladům rozhodnutí, nelegálnost spolupráce mezi Medonosy a Mělníkem (při ústním jednání mi dali už neplatnou smlouvu), nezákonné určení druhu a výměry sankce, nesprávný úřední postup, že starostu Mikeše, který rozhodoval o mé námitce samotného chytli ožralého při nehodě a nakonec návrh k zastavení řízení.

    31.3.2018 – Nikdo se neozval, věc je po prekluzi.

    1. Vzhledem k faktu, ze Honeybring village jde predevsim o bezpecnost a ne o penize, tak mi neni jasne, jakeho zvyseni bezpecnosti vlastne dosahli? Ockaval bych, ze budou chtit konzultovat nejake stavebni upravy a nazor ridice na ne a ne se zdrzovat mavanim nejakych neplatnych smluv.

      1. Jestli nekdy nekoho zajimal nazor ridicu, tak ja jsem Panna Marie a verim v neposkvrnene poceti :-)

    2. A co kdyby ještě uhradili vaše náklady řízení? Pokud vidím správně, k nedořešení došlo jejich vinou/liknavostí.

      1. To chce podat zalobu o nahradu skody. Pevne doufam, ze Hoba.rce si vzal nejlepe Sokola.

  8. Defakto shodný styl měření praktikují v obci Všechlapy, okres Nymburk. Měření probíhá na úseku, kde v podstatě není žádná zástavba, tudíž si člověk tak nějak podvědomě mírně přidá plyn aby jej v zástavbě opět přiškrtil ale to už je pozdě. Vzhledem k tomu, že jde hlavní tah z Kolína na Mladou Boleslav, bude to zlatý důl.

  9. Dnes jsem hovořil s jedním úředníkem, který spravuje pro město investice. V jedné části si obyvatelé stěžovali na hustý provoz bezohledných řidičů (klasika). Byly nainstalovány informativní radary s displejem o okamžité rychlost (hódně orientační cifry tam naskakují). Prý se to dá spustit i s dokumentováním „přestupků“. Na otázku, proč to takto není spouštěno – odpověď: No, protože na to nemá nikdo odvahu. Protože když by se to spustilo a začalo rozesílat složenky, tak lidi to zaplatí, ale nasraní naběhnou za starostou (menší obec – lidi se znají), že tam tak rychle určitě nejeli, že to měří blbě, atd. Pokud přijde jeden, chuj s ním. Ale přijde jich třeba 5 a to máte 5 rodin, X kolegů v práci a to je v menší obci významná voličská skupina, jejíž hlasy starosta příště nedostane. Zatímco když to měří jen jako, jsou spokojení všichni. Lidi v městské části mají pocit, že se o ně pečuje, pirátům nechodí výpalné a starosta se může v místním plátku naparovat, jak dbá o bezpečnost. Na druhou stranu, nedělejme si iluze, že ostré měření dříve či později nějaký blb nespustí…

    1. Jo, u nás to čekám hned po volbách.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017