Jak prof. Jebo ošebal včeličkáře - zpět na článek

Počet komentářů: 429

Přidat komentář
  1. Skončí to někdy?

    1. Imho to skonči, nebo se to aspoň částečně navrátí do normálu, až se lidi, kteří s tou pokračující šaškárnou nesouhlasí spojí a v dostatečném počtu. Ať už pod nějakým sdružením nebo hromadnýma žalobama a odmítáním šikany a „dobrovolného“ očkování. Protože jednotlivce a skupinky vždycky aparát setře, ale větší skupinu ignorovat nelze.

      1. Presne tak.
        A s touto myšlienkou presne súvisí aj jednoduchý dôkaz o šialenosti demokracie.
        Demokracia sa kedykoľvek zmení na tyraniu, ak :
        – sa spojí väčšina debilných ovčanov, aby ovládli ostatných
        – ak politici zmagoria mozgy väčšine ovčanov (sľubmi, vystrašením,….)
        – ak politici vytvoria ilúziu, že väčšina ich podporuje.

        Trápna teoria, že demokracia = sloboda kulhá na obe nohy.

        1. To rovnítko mezi demokracii a svobodu dávájí jen lidi, co o těch pojmech vůbec nepřemýšleli, nebo nechtěli přemýšlet.

          1. Presne tak, to je lety vyvracena picovina uz z dob Sokrata a Platona.

          2. Líbí se mi definice Benjamina Franklina:
            Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři.
            Svoboda je, když jedno dobře ozbrojené jehně odmítne hlasovat.

    2. Na to se budete muset zeptat viru covidu.

  2. Toho pána jsem zahlédl v TV včera v diskusi s Janečkem.

    Jeho pojetí svobody je klasické progresivní. Dokonce se tam oháněl větou: „Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.“.
    To mě příjde skutečně perverzní (jak on sám rád používá), protože když John Stuart Mill před skoro dvě stě lety tuto větu řekl, tak tím obhajoval opravdu svobodu, nikoliv perverzní levicově progresivistické pojetí, které prosazuje omezování svobody v zájmu prosazení zájmů jiných.
    Pan Šebo si tak přivlastnil citát, který jeho autor mířil právě proti lidem jako je on, což jen dokazuje, že ten pán o svobodě nemá ponětí.

    1. Viděl jsem ten rozhovor a jak se říká u Cimrmanů, tato báseň stojí za hlubší rozbor.
      Větší porci denunciace oponenta skrzevá akademické tituly (pane magistře…..on je více), kadence použití velmi účinných klišé jako „panely odborníků, všichni víme že….) či do huby braní si imaginární oběti, které nenastaly a velmi pravděpodobně nenastanou – jsem neviděl. Roli nikoliv pouze kašpárka, ale aktivního nahrávače v podobě moderátora – to bylo taky …. inspirující. Pravda je, že se mnoho nedívám na obdobné interview, mám nastaven dobrovolný stále činný firewall – já totiž taky musím pracovat.
      Nicméně díky za připomenutí a připravuji svůj první příspěvek na D-FENS – takovouto zmrdovinu jsem už dlouho neviděl a hodlám ji rozebrat na součástky.
      Snad to neposeru.

      1. Jen do toho, už se těším. Nemáte co posrat, prostě sdělíte svůj názor na zmrdovinu.

      2. Super, už se těším na analýzu, já sám se na ten rozhovor dívat nebudu, nechci si kazit den víc, než je nezbytně nutné :(

    2. Soudruh ten citat aplikuje ve smyslu „vezeni jednoho konci tam, kde zacina vezeni druheo“. To v soucasnosti hodne frci.

    3. Tuto větu zneužívají levičáci hojně. Např. při zákazu hulení v hospodách, kdy ze soukromého majetku udělali veřejný prostor a následně argumentovali tím, že nemají povinnost čuchat smrad z cigaret. V podstatě by se takhle dal zakázat sousedům noční odjezd do Jugošky, protože mne to budí.

      1. Nejen to, sousedka svym vychazenim na zahradu v plavkach omezuje moji svobodu nechtit ji cumet na kozy.

        1. Nečumět na kozy je sebepoškozování. Hned po cucání mlíka je to ten druhej důvod, proč to ženským narostlo.
          :)

    4. Bože, teď jsem to viděl, teda jen kus, to se nedá. Proč tam je proboha ten kašpárek, co neumí česky? To je nějakej pokus o dada.

  3. Po pravde, ja se zacinam celkem tesit na vakcinacni komanda, ktera budou vice ci mene nahodne odchytavat lidi a na miste bez milosti ty pseudo-vakciny naperou do kazdeho, kdo se neprokaze platnym certifikatem. Vcetne senioru, deti i lidi, kteri si jednoduse zapomneli mobil doma. Vyssi level by mohl byt, ze tem komandum rovnou „nekdo“ poskytne jmena a adresy „odmitacu.“ Teprve pak je sance, ze i ti mdlejsiho rozumu pochopi, ze pohadky o svobode a lidskych pravech jsou opravdu jen pohadky a ze realita je „trochu“ jina. Evropa celi hned nekolika existencnim hrozbam soucasne (pricemz korona je jeden z tech mensich) a potrebuje tvrdy budicek. Jednoduse se uz dal nemuze utapet podobnych iluzich, protoze jinak opravdu skonci jako tretirada cinska kolonie se vsim, co k tomu patri (digitalni koncentrak, zdevastovane zivotni prostredi, mezilidsky marazmus na vsech urovnich). Pokud se v evropanech neprobudi alespon nejaky pud sebezachovy ted, tak z evropske civilizace opravdu nic nezbude (pokud uz neni pozde).

    V CR na ta komanda asi nedojde, ale nejvic by mne to pobavilo u Rakouska a Nemecka, kvuli historickym paralelam s SA a nucenymi zdravotnimi ukony na untermensich. Zvlaste v Rakousku k tomu maji naslapnuto solidne. No, at tak nebo tak, stejne na tom nic nezmenime.

    1. Ano, ty paralely by seděly. Kdybych byl sarkastický, neodpustil bych si poznámku, že ten zneuznaný malíř s velkými ambicemi taky pocházel z Rakouska :-).

    2. Rakúsko momentálne:
      https://sezession.de/65033/oesterreich-beschliesst-lockdown-und-impfdiktat

      Je tam aj pasáž o tých „komandách“:
      In Wien hat der Staat die nächste Stufe des Psychoterrors gezündet, indem er den Ungeimpften die Entscheidung aus der Hand nimmt und gegen ihren Willen “Impftermine” bucht, von denen sie per Post in Kenntnis gesetzt werden sollen. Das bedeutet, daß die Namen aller, die keine Impfung haben, in Datenbanken registriert sind, und dort wird man dann wohl auch die Namen aller registrieren, die nicht zum Termin kommen oder ihn absagen. Immerhin ist letzteres noch möglich, aber wie lange noch?

      1. Tak o tom se mluvi uz zhruba tyden. Timto krokem nejdriv bude rakouska verchuska tridit, kdo nakonec polibi prsten, eh pardon, kdo je zodpovedny obcan a kdo vzpurny anarchista. Az teprve pokud tech „anarchistu“ bude prilis mnoho (vyrazne nad 10%), tak by mohlo na vakcinacni komanda dojit. Ale tomu moc neverim, vzhledem k historickym paralelam to tamni nejvyssi nebo ustavni soud nejspis zarazi driv, nez vubec zacnou ty sterilizacni prikazy, eh pardon, pozvanky k ockovani rozesilat.

        1. Na ústavní soudy bych se v dlouhém období nespoléhal… Zejména v uvedených státech.

      2. „Das bedeutet, daß die Namen aller, die keine Impfung haben, in Datenbanken registriert sind“
        Aber überhaupt nicht – v databázích jsou přece ti očkovaní…
        A stát bude přece zvát k očkování právě ty, co v těch databázích scházejí…

  4. DFens, děkuji, mám stejný pohled na věci a je mi, mírně řečeno … nu, v poslední době vlastně normálně. Pány profesory této kategorie znám, pocházím z tohoto prostředí, ten člověk je prtostě …. držme mu palce, smutno pohleděti na něj.

  5. Je tam taky petice na Valnevu s odkazem na Mrcasikuv článek zde na DF

    https://www.petice.com/valnevu_v_cr_chceme

    1. To není řešení, ale jen o něco menší kolečko odkrojeného salámu. Jediné správné řešení je, aby vrchnost stáhla ocas, zalezla si někam do díry a dala pokoj.

    2. „petice na Valnevu“ – je veľmi super demokratická. Je to, ako keď nevinne odsúdenému zmenia oprátku na doživotie. Iste sa dám napichať.

  6. Dá se říct, že se považuji za zdejším slangem řečeno, včeličkáře, nicméně se mi ekluje cokoliv komukoliv nařizovat. Jsme totiž za svoje životy odpovědní jen a výhradně sami, z čehož ovšem plyne, že když se dostaneme do průseru svým rozhodnutím, tak by to neměla být odpovědnost společnosti, ale čistě jen naše. Problém ovšem nastává, když svým chybným rozhodnutím dostaneme do průseru někoho jiného. Teď narážím na ten fakt, že jsou plné nemocnice, kde leží na JIP více jak polovina neočkovaných. Mnozí z těch, kteří se nechtějí očkovat, mají totiž plná ústa svobody, ale nedokážou převzít zodpovědnost sami za sebe. Neříkám, že je to případ tohoto webu, ale v ČR je takových lidí opravdu hodně.

    1. Vod ceho kurva do pici asi jsou nemocnice a vod ceho kurva do pici asi jsou ICU? Aby tam kurva do pici byli pacienti. Co to je kurva do pici za predstavu ze nemocnice maj bejt prazdny? Plny jsou furt, kazdej rok. Lidi proste onemocnej. Nektery umrou. Jestli je malo mista v nemocnici, tak pristavte dalsi pavilon.

      MImochodem, loni postavili polni nemocnici protoze prej bylo malo mista v nemocnicich a vis kolik tak osetrili pacientu? NULA. That’s zero, nada, fucking rien. Ty kraky o plnejch nemocnicich jsou a crock of shit.

      Sorry, ale nemektej vo zodpovednosti.

      1. Zaprvé, ta polní nemocnice byla jen Babišovo PR a vyhozené peníze, ten člověk posral, co mohl. Zadruhé, nemocnice mají sloužit nejen covidovým, ale i necovidovým pacientům, a když je zahltí těžcí covid pacienti, z nichž většina je neočkovaných, tak je to pak těžké. A ano, zodpovědnost každého z nás je, abychom zabránili hlavně tomu, aby se do průseru kvůli nám nedostali další lidé.

        1. Myslim ze Babis ve skutecnosti zvladnul hoax COVID relativne dobre. Mohlo to bejt jeste horsi – tedy socio-economicky aspekty protoze o ty jde. Jen vylozenej kreten by si snad mohl myslet ze se jedna o pandemii.

          https://www.twitch.tv/videos/1213802957

        2. Hej, mickey — legrační věc k těm zahlcenejm špitálům. Kvůli covidu řada oddělení pozastavila svou činnost i v oborech, které zcela covidem zasaženi nejsou. Kromě šíření v čekárně, ovšem. čekárnu umí řešit jen v soukromém sektoru. Stejně tak obory, které „nesnesou“ odklad; soused se takto málem nedožil kardio operace. Je to nezbytné, anebo jen důsledek mizerného plánování a neochoty přijít o covid-příplatky? Totiž — máme pcr s 40 replikačními cykly, kterej najde covid i v kaktusu. V Brně min 3 špitály, v ol 2 a min dalsi 4 do 30km. Je nezbytné, aby všechny omezovaly provoz? Nemohli bychom mít covidaria a jinde normoš min. operativu a neodmítat péči? Měly by omezovat péči fakultky s nejvyšší úrovní péče o nejproblematičtější pacoše?

          Jen ještě dodám jak se některý špitály vypořádali s lůžkama. Aby nezemřel nikdo na covid(jak morální!), vyklidili ldnku stylem „běžte si zdehnout kam chcete“, a nabrali covidy. Proč to, jak to? Pokud bylo místo v hospicech dřív, proč byli ldnkaři ve fn? Pokud nebylo a pacoš tam má ležet, proč ho „pohřbíváme“ kvůli jinýmu, nadto s mottem „nikdo nesmí zemřít, ani v pandemii!“. Já bych „průnik“ hledal v tom, že coviďák sype prostě lépe, proto je každej chce. Asi je ekonomičtější ochromit špitál covidem a na ostatní pacoše nasrat.

          1. Vždyť je to zcela logické. Pokud chceme uspořádat genocidu národa, tak mu zavřeme špitály a zrušíme naplánované operace a další péči.
            Nemocní a staří budou padat jak mouchy.
            A pak ty úmrtí svedeme na neexistující covid.

            A kdo přežije tuhle fázi genocidy tak toho uočkujeme k smrti.

            A kdo by přežil i tohle, tak ten za rok chcípne hladem a zimou protože nebude mít na jídlo a předražené energie.

            1. Jeeeee, a myslis, ze se to konecne povede?
              Ja se moc tesiiim, ale obavam se, ze to dopadne jako obvykle a vubec se to nepovede :-((
              Nemas nejake interni informace, jestli uz by to fakt tentokrat mohlo vyjit?
              Ja bych sel nakupovat alobal ve velkym, ale nevim, jestli to ma cenu :-(((

        3. A kde je zodpovednosť štátu, aby poskytol náležitú zdravotnú starostlivosť všetkým tým čo si za ňu celý život platia vo forme „poistného“?

          Ak je to očkovanie skutočne jediná možnosť ako tento rébus vyriešit, tak ho mal rizikovým dať štát povinne hneď na začiatku, a nie že tu teraz bude vyskakovať nejaký mickey a dožadovať sa takýchto riešení s krížikom doslova po funuse.

          1. Nemuze dat povinne experimentalni vakcinu, za kterou nikdo nechce rucit.

            1. Povinne by nemalo byť nič – ale to je absurdná utópia.
              Povinne by nemala byť ani vakcína vyvinutá samotným Ježišom Kristom za pomoci všetkých svätých, ktorá ma preukázateľne 100% účinnosť, 0% vedľajšie účinky a jej aplikácia zabezpečí očkovanému človeku doživotnú imunitu (ako voči chorobe tak aj voči štátu). Aj toto je ale utópia.
              A tak tu máme skupinu zakomplexovanch niemandov, ktorý potrebujú ničiť životy nielen sebe ale aj všetkým okolo a určovať čo je a čo nieje povinné.

        4. mickey86 :
          Dá se říct, že ty si typický včeličkář. Presnejšie Krvavý Vlad III. Napichovač .

          „a když je zahltí těžcí covid pacienti, “ – je typicky politická gaunerská NEPRAVDIVÁ argumentácia. Ak za „covidového pacienta“ dostáva nemocnica NIEKOĽNÁSOBOK prachov, ako za ťažkú rakovinu, tak si pozháňa tých „ťažkokovidových pacientov“ z kadejakých útulkov, starobincov, ……. kde sa ich radi zbavia. A týmto absolutne zdravým „ťažkokovidovým pacientom“ naordinujú „chorobu“ pomocou toho zločineckého testu.
          A skorumpovaní lekári potom v zmysle smernice WHO potom všetkým obeseným samovrahom, havarovaným motorkárom a obetiam rakoviny priklepnú „smrť s koronavírom“. „S“ , a nie „v dôsledku“.

    2. Ptát se, kolik nemocnic jste_osobně kontroloval a zjistil tak jejich plnost, včetně JIP s více než polovinou neočkovaných nebudu, neb např. v Americe (USA) jsem osobně nebyl, informace o ní mám jen z literatury, filmu apod. a přesto věřím, že existuje.

      Domnívám se, že kovid důkazy by dnes, po skoro dvou letech, měly být spíše technicky přesné, než propagandisticky velkolepé. A neměly by být rozumnými lidmi tupohlavě přebírány z HSP. Předpokládám, že odtud je i Vámi uvedená informace o počtech zákazníků zdravotnických služeb, jakož o jejich chování a morálce.

      Ale např. ta „více než polovina kovid neočkovaných na JIP“ může v sobě zahrnovat osoby, kterým nesliní slinivka, nebo jejichž plíce jsou poškozené – letitým vdechováním prachu z bouraček apod. Tedy (1) jsou na JIP, (2) nejsou očkované – a_přesto jejich použití do Vaší filipiky proti zhruba třetině zdejších občanů není na místě. Takovou jemnost nelze čekat od současných běžných HSP, to musí provést každý rozumný člověk sám, chce-li.

      Mezi osobami na JIP může být člověk obézní, nedoslýchavý, s umělými klouby nebo účastník soutěže Železný muž, génius nebo debil. No a? Koho to zajímá? Ze všech možných ukazatelů je teď použit kovid, protože je k tomu vytvořen – protože vyrábí prachy, jako baterie grafických karet kryptoměnu.

      Jak už bylo napsáno „nemoc covid-19 není sama_o_sobě jiná. Její jinakost je krutohustě artificiální a mediální. Nebýt pozitivní diskriminace této nemoci, tak po ní pes neštěkne.“

      Chybné rozhodnutí, kterým „dostanete do průseru někoho jiného“ je zmáčknout plyn místo brzdy. Nikoliv se nezúčastnit výzkumu vlivu nových látek na organismus.

      1. No tak já v jedný nemocnici byla, resp. mluvila jsem se sestrou z ARO. Nemocnice je na malém městě. Mají tam celkem 4 covid+ pacienty. Z toho tři by tam být ani nemuseli a ten čtvrtý je relativně mladý člověk ve vážném stavu, ale zároveň je morbidně obézní, má cukrovku a další 4 vážné diagnózy… takže tak.

        1. Hele, novinari prevoraji celou republiku, dokud nenajdou ten spital, kde je to „alarmujici“, „drtive“, „zlomove“ a tak. A ten vzdycky najdou. V lete s utopenejma, v zime s nakazenejma. Verim tomu, ze litujou, ze tento nevycerpatelny zdroj senzaci neobjevili uz drive, protoze srovnatelne vypadaly driv napriklad chripky, spala, meningitida,… staci jen hledat.

          1. Sysop: to byl nedávno takový malý trapas na Slovensku, kde „covidové“ sváželi do jedné nemocnice z půlky Slovenska a pak tam naběhli „novináři“ vyrábět propagandu o plných nemocnicích, které už nemají kapacitu na ostatní výkony, protože neočkovaní. Takhle se to dělá.

      2. Já zcela chápu a respektuji, že se nových typů vakcín bojíte. Vaše volba. Snad i pro vás zde bude brzy klasická vakcína. Nicméně k tomu podstatnému. Pacienti, kterým nesliní slinivka, kterým nefungují plíce nebo například se dostali na JIP z důvodu dopravní nehody, se vyskytují zcela běžně, ale nikdy jich není tolik, aby zaplnili nemocnice v celé republice. Bohužel ti, co zaplnili ty JIPky, jsou pacienti covidoví, o tom se nemá cenu bavit. A tady se dostáváme k tomu podstatnému, kdyby se totiž ti lidé naočkovali, tak by se jich na ty JIPky dostalo méně. Znám osobně případ takového člověka, který pak litoval, že se nenaočkoval, naštěstí dopadl dobře. Chápu i motivaci některých nemocnic z covid pacientů vytřískat nějaké peníze, nicméně to se dostáváme k úhradě za pacienta a vůbec k platbám ve zdravotnictví, na něž mám vlastní názor.

        1. Bojite? Jdi do prdele s „bojite“.

          Jsi mega-ovce. Toto neni zadny „novy typ vakcin“. Je to proste a jednoduse experimentalni geneticka terapie. Bojim se toho? Ne. Proste a jednoduse ti oznamuju ze si to muzes zastrcit do prdele. Nemam zajem. Nemam potrebu. Nebojim se udajneho COVIDU, nemoci ktera udajne neexistuje, a nemam potrebu ze sebe delat pokusny prase. Pokud ho ze me chces udelat nasilim, tak se mrdko se zlou potazes. Ditto pokud budes chtit udelat pokusny prase z mych deti. Ruce pryc zkurvysyne!

          Mas potrebu bejt pokusny prase pro nevyzkouseny typ udajny lecby na udajnou nemoc? Be my fucking guest. Nech do sebe napichat co chces, treba zillion davek. Tvuj prerogative. NECEKEJ ALE ZE BUDU PLATIT ZA TVOJI LECBU.

          https://off-guardian.org/2021/11/06/pfizer-vax-kill-200-to-save-one/

          Realita je takova ze vubec nejde o ockovani nebo nejakou terapii. Zadna nemoc neexistuje. Nemocnice jsou v hajzlu because of mismanagement and artificially ramped up hysteria. Jedna se o spoustu jinejch veci, mozna nejdulezitejsi z nich je privazat si blbecky tvyho typu skrze digitalni retez k Big Brother. Tim ze sis nechal pichnout genetickou sracku vymenou za to ze ti vrchnost dovoli delat XY, jsi prodal svoji dusi a telo. Od ted jses votrok.

          To co s tebou udela tak sracka dlouhodobe se jeste uvidi.

        2. Helejte Myšáku, já zas znám, tedy znal jsem, 3 lidi kteří zemřeli bezprostředně po očkování (neříkám že něj, asi jen „náhoda“) a 2 prokazatelně na následky odložené péče. Nikdo neočkovaný umrlý se v mé soc. bublině zatím nevyskytl. Včil mudrujou ..
          Jo, a špitály reálně „zahlcené“ nejsou, to je jen další level propagandy .

          1. Popravde, todle je anecdotalni evidence typu „znam lidi co umreli na COVID“. Nepopiram ze lidi umrou na vpichnuti covidove sracky do ramene, nicmene je potreba sledovat metadata a delat usudky na jejich zaklade.

            Podle statistik mortalita stoupla, pomerne zasadne prave po vpichniti covidove sracky.

            PRESTANTE TOMU RIKAT OCKOVANI. TIM TO LEGITIMIZUJETE. STAVITE TO NA UROVEN ETABLOVANEHO OCKOVANI A HRAJETE JIM DO KARET. PODOBNE NERIKEJTE ZE LIDI MAJI ZASRANY COVID KDYZ MAJI KASEL, RYMU, NEBO JE BOLI V ZASRANYM KRKU. NEMAJI ZASRANY COVID. MAJI KASEL, RYMU, NEBO JE BOLI V KRKU.

        3. Ja nevim, jakou s tema cislama delas ekvilibristiku, ale realita je takova, ze na JIP jsou cca 2/5 ockovanych. Tedy, kdyby zbyle 3/5 neockovanych take byly ockovane, pak nezmizi, ale bude z nich 6/25, tedy celkem na JIP bude 16/25 soucasne kapacity obsazeno. Priblizne, pokud by to melo stejny vyvoj, zaano. Tedy cca 65 % kapacity. No, ale JIPky bezne byvaji obsazene minimalne na 50 %, protoze luzka JIP proste vydelavaji. Kdyz se nam se pririti dalsich 65 %, tak mame co, Halik? No mame kurva problem! Zahlcena JIP a 15 % neumistitelnych pacosu. Takze co, budeme kazdyho ockovat dvakrat. Ne, trikrat. Ne, ctyrikrat. Nebo… petkrat…?

          Porad si myslim, ze ucinnejsi a levnejsi je lecba hned po nakazeni, ale to by u nas musely byt volne dostupne leky, jako v Polsku, nebo Madarsku, aby ti chytrejsi si je treba mohli koupit domu, jako Paralen nebo Acylpyrin. A take by bylo fajn, kdyby namisto MBA se ve spitalech delalo skoleni personalu pro obsluhu pristroju na JIP v mimosezonnim obdobi, kdyz se JIPky plni mene, treba konec jara, leto,… casu plna prdel.

          1. Ti chytřejší mají ty léky z Polska již dávno koupeny, včetně distribuce po celé rodině ;)

        4. mickey86 :
          Na teba platí iba ta Jacq terminologia :
          kurva do pici prestaň klamať, kurva do pici prestaň s tou demagogiu z televízie, kurva do pici nekecaj tie kecy zočincov politikov.
          Si trápny, ja už dva roky nezapínam TV, aby som sa ani neobtrel o tie zločinecké keci politikov, kurva do pici, kurva do pici, kurva do pici.

          Internet je plný pravdivých DOKÁZANÝCH a kontrolovateľných argumentov o covidovej LŽI a DEMAGOGII, kurva do picim kurva do pici.
          Tebe ta neVakcína fakt vyžrala mozog. Ale je fakt, že to vyžrala všetkým vakcínovaným, ktorých poznám. kurva do pici,kurva do pici.

        5. KDYBY VOLE FUNGOVALA PRIMÁRNÍ PÉČE TAK, JAK PŘEDCHOZÍCH 60 LET, TAK DO SEBE NIKDO NEMUSÍ PÍCHAT ŽÁDNÝ ZKUNDĚNÝ TERAPIE a mrtvejch je eště míň. Je prokázaný že praktikům co ordinovali tak, jak mají, neumřel v obvodu NIKDO, případně jednotky lidí, proti desítkám u zmrdů, co se zabarikádovali doma a brali prachy za hovno.

          Tak přestaň lhát, šmejde.

          1. Nemůže přestat, protože už by mu nic nezbylo. Víte Behemote, co je to ztracená víra? Já to teda nezažil, ale asi to není nic příjemnýho. A s tímhle problémem se teď potýká velká část obyvatelstva.

            1. Jak říkal Gottwald: „Straně věřte, soudruzi…“

        6. Svůj stav mysli a související projevy fyzické bych nepopsal jako strach, spíše tak, jak v první větě vyjádřil diskusní kolega Jacq v 6:25.
          Celou situaci posílila, ba mnoho-násobila skutečnost, že se člověk nedávno probudil do kovid nouzového stavu, kurva.

          Když tedy nedáte jinak, mějte si v mysli ty přeplněné nemocnice a odmítače na smrtelné posteli prosící o poslední dávku. Budiž Vám to všechno přáno. Nebudu Vám to vymlouvat, ani Vás přesvědčovat o opaku. Tím se podstatně liším od zasraných kovid aktivistů.

          1. prasatko Bobik
            25.11.2021 v 18:49

            „… jak v první větě vyjádřil diskusní kolega Jacq v 6:25…“

            – – –
            Jak, jak, jak,
            jak jako jak,
            jak jako jak
            jako
            jak – jak – jak…!

            Přibejváš, muheheh…

            :OD

        7. Tady přece nejde o nějaké bání se. Tady to vypadá, že se tak nějak s tím „očkováním“ počítá i v daleké budoucnosti (i přes super účinnost toho, co do se do nás snaží nacpat nyní). Zatím to vždy stíhali běžní lékaři – narodíš se, povyrosteš a dají ti to a ono. Později tě ve škole zavolají na chodbu a tam jsou maníci s lihovým kahanem co proočkují jednou jehlou celou třídu/školu/školku/jesle.
          Dnes to ale vypadá na trvalý přísun elixíru během života/neživota
          https://vtm.zive.cz/clanky/ockovaci-robot-jako-budoucnost-vakcinace–obejde-se-bez-lekaru-sester-a-hlavne-bez-jehel/sc-870-a-213290/default.aspx
          Ten robík je to nejmenší, ten mi nevadí, mi vadí ten symbol na xychtu toho krizového herce.
          Ten robot nebyl vyvíjen proto aby zploštil během následujících 14 dnů nějakou přiblblou křivku. „Kovidovy (cestovní doklady pana Covida)“ pasy taky neslouží jenom kvůli ještě 14 dnům
          https://www.idnes.cz/mobil/tech-trendy/mobilni-infokarta-koronavirus-android-ios.A200526_135334_mob_tech_oma
          A nikdo nemůže tvrdit, že by o tom nebyl informován. Ty tady budou na jeden furt.

      3. V podstatě jen papouškujete to, co ad nauseam omílají ve zprávách. „JIPky jsou přeplněné covidovými pacienty. Kdyby se naočkovali, tak je jich méně. JIPky předtím plné nikdy nebyly“ Pravdivost všech těchto informací je silně pofiderní a je to taková mediální svatá trojice, která zazněla už tolikrát, že to nikdo nezpochybňuje. Samozřejmě jste nezapomněl na obligátní premisu začínající na kdyby. Kdyby, kdyby, kdyby se očkovali, mohli třeba chcípnout hned, nemocnice vůbec nezahlcovali a všechno by bylo v nejlepším pořádku. Že je to zavádějící a demagogický nesmysl? Asi stejně jako prohlášení jak by se jim jako očkovaným dařilo lépe.

        A pochopitelně nechybí poučka, jak je povinností nás všech aby se do nemocnice nedostali covidoví pacienti a jak neočkovaným chybí zodpovědnost. Tak s tím se pěkně prosím běžte bodnout, to už je myšlení typického covidisty, kde v zájmu jakéhosi veřejného blaha je nutno chodit venku ve skafandru, nechat se šikanovat a ničit si zdraví pochybnou vakcínou s tunou vedlejších účinků. Kde se ve vás vůbec bere ta drzost urážet neočkované .. je spousta lidí, při jejichž zdravotním stavu se jim naprosto pochopitelně nechce si hrát na pokusné morčata nebo mají kontraindikace. Chcete se nechat píchat tím dryákem co druhý měsíc? Směle do toho, nic vám v tom nebrání.

        1. Ja nevim… vsude slysim, jaka prichazi krize, jaka bude nezamestnanost a v bedne vidim brecet doktora, ze ma praci.

      4. Pardon, to bylo na toho svědka covidového mickey86 co tady vlezl … fakt by Dfens měl udělat nějakou renovaci diskuzního fóra.

        1. Proc? To je taky takove „ockovani“, aby to zdravy rozum udrzelo ve strehu ;-)

        2. Ne neměl. Ať mají prostor i covidšmejdi, máte příležitost jim jejich víru rozcupovat. Proč před tím utíkat nějakou cenzurou?

          1. merce: A kdo mluví o cenzuře? Já mluvím o tom, že je to nepřehledné jak sviň.

            1. V té nepřehlednosti se musíte zorientovat, nic jiného Vám nezbývá. Možná jsem ruský troll, ikdyž je mi Rusko šumák, možná jsem něco ještě něco horšího, v názorové disputaci tohle musíte sám za sebe nějak vyhodnotit.

      5. Pekne jste to shrnul

    3. mickey86: nepřipadá Vám, že je mnohem větší průser, že na JIP leží víc než třetina očkovaných?

      A pokud by ti neočkovaní byli očkovaní, tak si myslíte, že tam nebudou ležet? Proč?

      Pokud by skutečně došlo na násilné naočkování všech, pak na JIP budou pouze očkovaní – to už tedy bude v pohodě? To už nebude „dostávání do průseru jiných“? Proč?

      Mimochodem, hospitalizace jsou zhruba půl na půl. Vesele přibývá počet hospitalizovaných, kteří dostali třetí dávku. Zatím je to pár desítek jedinců, ale opět a zase to potvrzuje nefunkčnost očkování, a to dokonce v morálně pochybném, neschváleném a potenciálně spoustu problémů přinášejícím očkovacím schématu (žádná vakcína nebyla nikdy testována na posilovací dávky, nota bene s odstupem sotva rok, s tím oficiální dokumenty výrobců vůbec nepočítají).

      Na závěr drobná otázečka – co když bude za 5 let v nemocnicích přeplněno lidmi s vážnými problémy, způsobenými vakcinací? S tím, jak vláda porušuje doporučená schémata a ignoruje rizika by to nebylo nic divného. Protože očkování je dobrovolné, jistě budete souhlasit, že takovým lidem by měla být odepřena lékařská péče, je to tak? Přece bezohlední lidé, co do sebe napíchali sračky nemohou blokovat lůžka pro ty, kteří toto neudělali?

      1. Tfuj… Himmel Herr Gott s logikou! Ta by se mela zakazat!

        1. Logika je nástroj bělošské nadvlády a hentoho patriarchátu.

          1. A sovinismu.

      2. Pak je tu další otázka, jestli ti lidi na JIP nejsou neočkovaní třeba z toho důvodu, že patří do některé ze skupin, co se jim očkování nedoporučuje:
        https://covid.gov.cz/situace/informace-o-vakcine/indikace-pro-vakcinaci-u-vybranych-skupin
        Jinými slovy, “Helejte, vy ste taková poloviční mrtvola, vás radši očkovat nebudeme, protože kdybyste náhodou umřel tak by nám to vrhalo na vakcínu špatný světlo…ééé, chtěl jsem říct že vy jste ten vzácný případ kdy očkování kvůli zdravotnímu stavu nedoporučujeme. Ostatně hádám že se stejně brzo uvidíme až budete na JIP.”

        1. Tak jasne, ze v tech dvou megach neopichanych je vsechno mozne. Jenze, pokud System potrebuje opichat co nejvic, tak nemuze proste rict „cirka tri sta tisic lidi by se opichat jeste mohly“. To si pak ti neopichani reknou „vetsina uz opichana je, tak na to seru“. Naopak je potreba rict, ze neopichana je minimalne pulka naroda a k tomu ukazat nejake dramaticke zabery z havarek a karcinomu plic… eh… dramaticke zabery z JIP a slabsi kusy si pak reknou „a tak teda jo, ja jdu“.

          1. Včera jsem četl takovou analýzu, týká se teda UK, kterou dělají lidi, co o statistice a práci s daty něco vědí.

            Matthew Crawford ve své analýze práce Alexe Berensona, bezprostředně po svém posledním grafu, poznamenává: „Ale když spočítáme nepatrný celkový pozorovaný přínos na konci 28týdenního úseku pro očkovanou skupinu, rovná se pouhých 5 úmrtím na milionů dávek (při více než 6 milionech dolarů za zachráněný život)“.

          2. A pak tohle!

            Steve Kirsch nabízí 1 milion –

            Steve Kirsch, Jessica Rose a Mathew Crawford vypracovali 60stránkovou analýzu, která odhaduje počet zemřelých po vakcíně ve Spojených státech amerických https://www.skirsch.com/covid/Deaths.pdf a závěr této analýzy uvádí, že:
            „Jednoduchá analýza ukazuje, že je pravděpodobné, že k 28. srpnu 2021 bylo současnými vakcínami proti COVIDu zabito přes 150 000 Američanů.“
            „Neexistuje žádný důkaz, že tyto vakcíny zachraňují více životů, než těch životů, které si vezmou. Naše podrobná analýza ukazuje, že zabíjejí dvakrát více lidí, než je zachráněno před COVIDem, a naše čísla jsou statisticky významná.“

            „Nabízím akademický grant ve výši 1 milion amerických dolarů každému, kdo může prokázat, že faktor zjištěný v analýze je chybný minimálně o 4 řády v jakémkoli směru a také každému, kdo může poskytnout přesnější analýzu se správným faktorem.“

            Steve Kirsch dále uvádí, že:
            „Podle několika nezávislých analýz, které jsou zde shrnuty https://www.skirsch.com/covid/Deaths.pdf , je úmrtnost na vakcíny proti COVIDu v USA nejméně 400 úmrtí na milion dávek. To je 800 úmrtí na milion plně očkovaných.
            Díky tomu jsou vakcíny COVID dlouhodobě novým lídrem v kategorii: nejnebezpečnější vakcína, která kdy byla v historii vytvořena. Jsou 800x nebezpečnější než vakcína proti neštovicím, pokud jde o smrt, a více než 25x horší, pokud jde o trvalou invaliditu.“

            https://stevekirsch.substack.com/p/according-to-dr-paul-offit-we-should

            1. To, ze mRNA koktejly zachranuji zivoty, brani prenosu a vyhody prevazuji nad nevyhodami je axiom.

              Kde dostanu ten meloun? 8-)

              1. Z axiomu nelze utéct, z „vědeckého konsensu“ ano. To, že se ty pojmy zaměnili je jen takový drobný nešvar.

                1. V pripade kovitu k tomu konsensu ovsem nedospeli vedci, alebrz ‚experti‘. A to experti na vsechno mozne. Tato demokracie u expertu pak umoznuje totez, co demokracie v beznem zivote. Debilove ty chytrejsi proste precisluji.

      3. Tak zrovna na thema dlouhodobých komplikací po očkovná jsem včera slyšel názor lékaře/faráře. Že prej jako je jasný že se vo dlouhodobých účincích moc neví, ale co je téměř jisté je to, že vzhledem k tomu že se do organismu dostává kus tý RNA toho viru, tak prakticky stejný dlouhodobý účinky bude mít i prodělání nemoci. Takže prostě pohodička – kdo vpíchl ten umřel a kdo ne tak taky…
        Mimochodem muj otec dostal před tejdnem 3. dávku a první den prdeli, druhej den v prdeli naprosto nehybnej v posteli a třetí den se z toho naštěstí jakž takž vylízal. Předpokládám že na 4. už se jim vysere. Teď de moje máma tak, jsem zvědavej, ale teda musim říct že mě to začlo už trochu znepokojovat. Člověk by si myslel, že ty rekace by se měly stupňovat úplně opačně, ale co jsem slyšel od lidí, tak skoro všichni měli větší reakci ať už jakoukoliv po tý druhý dávce.

        1. Vlak se rozjel. Ten, kdo do něj nastoupil, už nevystoupí, leda vypadne.

        2. A to byl slabomyslnej už přetím, nebo předělali MinusIQ do injekční podoby?

        3. No, tu samou zkušenost mi sdělil jeden dobrý známý, co minulý týden čtvrtek dostal třetí posilující dávku a tak ho to „posílilo“, že ještě v úterý ležel v posteli a nemohl chodit po dvou.

      4. Z poměru očkovaných z hospitalizovaných nevyplývá vůbec nic. Je to nezajímavé, nic to neříká. Vždyť to sám uvádíte – kdyby se naočkovalo 100 procent populace tak všichni hospitalizovaní budou očkovaní, i kdyby vakcína fungovala na 99,99 %. No a?

        Podle dat z Izraele má člověk 80+ řádově tisíckrát větší šanci, že bude nutná hospitalizace, než člověk 30+. I kdyby si očkováním snížil riziko o krásných 90 %, pořád ještě bude mít očkovaný 80+ řádově stokrát větší pravděpodobnost, že bude hospitalizován, než neoočkovaný 30+. Takže nemocnice budou plnit především staří a nemocní lidé (kdo by to řekl :-) a z těch je velká většina očkovaných.

        Smysl má ptát se, jaký je poměr hospitalizovaní/očkovaní v porovnání s hospitalizovaní/neočkovaní a pak to porovnat s poměrem očkovaní s komplikacemi/očkovaní, to vše nejlépe po věkových skupinách. Podle toho se pak lze rozhodnout, jestli má očkování smysl. Je zřejmé, že člověku 30+ vychází cost-benefit jinak, než člověku 80+.

        Abych předešel zbytečnému sporu – můj příspěvek se týká výhradně matematiky, nikoli účinnosti nebo neúčinnosti či snad škodlivosti očkování. U pana Sysopa už to nezkouším, neuspěl jsem, ale necítím to jako svou vinu.

        1. Storch: ale vyplývá a není toho vůbec málo:
          *
          Je zřejmé, že očkování není tečka, ale lež (jinak by tam žádní očkovaní být nemohli, stejně jako špitály nepřetékají nemocnými s černým kašlem nebo tetanem)
          *
          Je zřejmé, že to není očkování v pravém slova smyslu (protože nechrání před infekcí – to je nakonec i ofiko tvrzení výrobců, jen u nás politici lhali, jak když tiskne)
          *
          Je zřejmé, že nemůže vzniknout kolektivní imunita (protože očkování nechrání před infekcí ani jejím přenosem)
          *
          Je zřejmé, že je nehorázná lež, že za něco mohou neočkování, protože ani plným naočkováním populace lidé z nemocnic nezmizí a už jsou hospitalizovaní i lidé s třemi dávkami

          Vaše matematické výpočty jsou zcela irelevantní a nezajímavé, protože ty si může odvodit každý a jsem si jich – jak jste ostatně sám poznal – vědom. Poněkud dogmaticky bych mohl tvrdit, že pro vyvrácení vládních lží by stačil jediný naočkovaný, který je v nemocnici nebo „na covid“ zemřel, ale jak můžete vidět, to není ani zdaleka jediný – jsou to tisíce nemocných, stovky hospitalizovaných a (zatím) desítky mrtvých. Člověk s mozkem z toho musí vidět, že povinné očkování je zcela nesmyslné a že „normální život“ s ním nemá nic společného, protože ten díky očkování nikdy nemůže nastat – vždy bude dost nakažených, hospitalizovaných i mrtvých. Po třetí tečce, po čtvrté, po desáté.

          1. Vcera ve zpravach v bedne na CT celkem v klidu pronesli, ze je jasne, ze ockovani nevytvari, na rozdil od COVID, sliznicni imunitu. Je tedy logicke, ze ockovani museji viry generovat a sirit. Pravda, nebylo to ale dostatecne senzacni odhaleni, jen tak to proplulo mezi jinymi zpravami.

          2. S vašimi tvrzeními souhlasím. Přesto trvám na tom, že z poměru očkovaní/hospitalizovaní nevyplývají. Chudák starý Bayes se musí v hrobě obracet.

            1. Storch: díváte se na to úplně blbě. Pořád to řešíte matematicky, já to beru obecně. KDYBY očkovaných bylo v nemocnici 1% a 99% neočkovaných, Bayes by se pořád mohl obracet jak chce, ale já bych s klidem řekl, že očkování je zjevně funkční, protože to 1% jsou spíš nějací velmi staří lidé, kterým očkování „nezabralo“. Moje tvrzení vyplývají z toho, že ta čísla jsou úplně jinak. Nepotřebuji to mít spočítané na desetinu přesně, na těch tvrzeních to nic nezmění.

              1. Aby se dosáhlo vámi uvedeného poměru, musela by vakcína snižovat riziko hospitalizace o tři řády lépe, než ty stávající. Takové očkování by fungovalo na nějakých 99,99 % a opravdu by bylo zjevně funkční.

                1. You’re wearing blinders which is why you can’t see that you’re wearing blinders/.

                2. Storch: a vakcína na tetanus nebo černý kašel je na tom snad jinak? Od toho je to VAKCÍNA. Ne nějaká nefunkční experimentální rychlokvašená sračka.

                  1. VAKCINA JE NA PICU.
                    The most vaccinated person against tetanus who had zillions of antibodies GOT FUCKING TETANUS: 37:23 https://odysee.com/@drsambailey:c/Dr-Tom-Cowan-Pandemic-Of-Not-Thinking:d

                  2. Tak zrovna u černého kašle se účinnost očkování uvádí 71-85 %. Moderní vakcíny proti černému kašli jsou méně účinné než ty staré, od kterých se ustoupilo kvůli riziku vážných vedlejších účinků.

                    Tetanus je zase z jiného soudku, protože očkování nechrání před Clostridiem tetani, nýbrž před tetanospasminem, který tato zlá bakterie produkuje.

            2. At se starej nebo mladej Bayes treba posere.

              Pochop uz kurva do pici ze tvoje matematicky vypocty stojej na naprosto irelevantnich vstupnich datech. Ty cisla jsou naprosty sracky ktery VO NICEM NEVYPOVIDAJ. Muzes s nima zonglovat do smrti a vystupem bude uplne stejny hovno jako je vstup.

        2. Stran prace s cisly doporucuji treba toto: https://smis-lab.cz/2021/11/18/porovnani-virovych-nalozi-u-neockovanych-ockovanych-neockovanych-pri-reinfekci-ockovanych-pri-reinfekci/

          Docela bych rad znal nazor vlady na to, proc ted zavira hospody, kdyz prece ockovani nic neroznaseji. Nekdy jsou ta cisla dost neprijemna.

          1. Je klidně možné, že očkovaní kolem sebe více šíří virus. Možná, že očkovaný klinicky neonemocní, virus se mu na sliznici množí a prská jej kolem sebe, zatímco neočkovaný vykazuje příznaky a proto je rychle otestován a izolován. Možná čipy ve vakcíně fungují jako zesilovač covidu.

            Vysvětlení mohou být různá a bylo by správné to zkoumat. Ale neočekávám to, protože testování očkovaných je velmi nepopulární myšlenka.

            1. 1) Nikdo kolem sebe nesiri virus ve smyslu pathogenu zpusobijiciho nemoci. To je mytus. Hoax ktery nebyl nikdy empiricky potvrzeny.
              2) Zadny testy se neprovadeji. Provadi se amplifikacni procedura ktera odhali nejakou tu genetickou sequenci na kterou se testuje i ve sveceny vode.
              3) Zadna nova nemoc neexistuje. COVID je kurva do pici ryma, kasel, viroza, zapal plic.
              Zbytek je mekotani, blekotani, a jekotani vo hovne.

              1. Mýlíte se, mírně nová nemoc existuje, jen se neví, co je příčinou. Příčinná souvislost s kompletním „virem“ sars cov 2 prokázána nikdy nijak nebyla a ani vyvrácena, ono to možná úplně nejde. Ekosystém se určitě změnil, a když se změní prostředí, tak se mění i průběh nemocí. Sezónní respirační „choroby“ nepochybně prodělaly změnu. Ta sezónní „chřipka“ jiná je. Jen se nehledají skutečné příčiny, ale doprovodné jevy. Ekosystém je trávený permanentně a prakticky nikdo to nezohledňuje. Ať už vir je nebo ne, tak se zcela zanedbává souvislost s prostředím, které se mění. Vir/exosom na tohle reaguje. Blbci na tohle nereagují, a když onemocní, tak hledají zlého démona, co jim kazí boží království na Zemi.
                Ať vezmu jakoukoliv teorii, tak ke změně nepochybně došlo.

            2. Samozrejme. Je naprosto logicke, ze ockovani, ktere neprinasi A-cka antigeny, musi vest k sireni viru dal. Dle vyzkumu to neni mozne, alebrz jiste. Pred jakymkoli zkoumanim by ovsem melo predchazet, ze stejna omezeni budou platit pro vsechny, bez ohledu na pohlavi, barvu vlasu, ockovani, velikost ucha a podobne. To ale, diky nalhanym pindum, je ted tezke protlacit.

              Mimochodem, i neockovany nemusi vykazovat priznaky. Jsou to tri ruzne veci, ktere souviseji, ale vzajemne se plne nepodminuji – COVID, pozitivita a priznaky. Kdo ma COVID priznaky, ma COVID. Ale ne vzdy i obracene, atd. Podobne s pozitivitou – pozitivni muse byt na PCR i volant v aute, kde ridil COVID ridic. Presto volant COVID nema a nema tedy ani priznaky.

              1. HODTE NA KAZDYHO DEMENTA CO ZVANI VO TOM ZE MA NEKDO PRIZNAKY COVIDU SIT!
                Nema kurva do pici priznaky covidu. Ma kurva do pici priznaky kasle, rymy, boleni v krku, virozy, nebo fucking pneumonia. Prestante mektat vo COVIDU. Tim jste spolupachatele tohodlo HOAXU.

              2. „Kdo ma COVID priznaky, ma COVID.“

                heheéééé…..
                Kdo ma COVID priznaky, ma niektorú z 25 chorôb (laický odhad).
                To „Kdo ma COVID priznaky, ma COVID.“ – vzniklo politickým rozhodnutím vlády . A hlasovaním. A lekári to dostali ako politický príkaz.
                =============
                V slovakistáne včera politici ROZHODLI, že SK koronavírus sa vôbec nešíri medzi polnocou a 5 hodinou ráno. V tom čase máme povolené vychádzky. Koronavírus zrejme nemá nočné videnie, a bojí sa tmy.

              3. Tak to má být a tak to je – to máte pravdu: covid příznaky = „mít covid“. Jednička s pochvalou, Mařenko.

                Ale jinak, probůh, který z těch příznaků – jeden, dva, … patnáct, je covid? JEN covid? Smrkání, chrchlání, bolení hlavy, nečichání, teplota, zima, bolest svalů, bolest kloubů, bůhví co ještě? I ten „pozitivní“ množivý test, pánbůh všech expertů – je covid?

                Když Mařenku bolí bříško, tak to je co? Bude to covid, a pokud zatím ne, stačí studie. Mařenka bude doma v karanténě, dokud do týdne v bolestech nezemře – jak jinak, než na covid.

                Tohle je ale blázinec, ne společnost rozumných lidí.

      5. fatdwi :
        napichaní majú jednoduchú logiku :
        Pokiaľ zo 100 napichaných ta „vakcína“ zabije iba 30 tich, tak má vakcína výbornú účinnosť, pretoža zabila menej ľudí a zachránila VIAC ľudí.

        Očakávať od napichancov inú logiku je dosť naivné.

      6. „co když bude za 5 let v nemocnicích přeplněno lidmi s vážnými problémy, způsobenými vakcinací?“ „Nebude“, protože to pravděpodobně nedokážeme. Ledaže by to bylo v opravdu velkých číslech, současně, s jednoznačnou korelací na očko (bude v té době ještě někdo neočko?); ale to si vážně nepřeju (byť nevylučuju).

        1. Samozřejmě, že v té době budou pořád „neočko“ lidi. Zhruba v takovém počtu jako teď. Nicméně že by někdo za těch 5 let uznal chybu (nebo záměr), i kdyby očkovaní padali po tisících, se limitně blíží nule.

    4. s tvrzením o zahlcení nemocnic bych byl opatrný. Časem by se z toho mohlo stát šíření poplašné zprávy.
      VZP uvádí, že za rok 2020 proplatila o cca. 20000 JIPových lůžek méně než v letech předchozích. V čem tedy přesně spočívala ta zahlcenost?

      poslední tabulka
      http://zdraveforum.cz/texty/VZP_JIP.pdf

      1. Poplasne zpravy jsou vyhradne ty, ktere jsou v rozporu s oficialni propagandou.

      2. Franta Jouda :
        Ty proste neveríš politikom ani TV ???

    5. Plné nemocnice, to už tu dlouho nebylo. Je zbytečné to znovu rozebírat, ale je povícero důvodů, proč buď plné ve skutečnosti nejsou (hra s čísly, umělé přeskupení kapacit, cucání peněz na jakožecovid pacienty, …) nebo jsou, ale úplně zbytečně (pokud je vám blbě, hlavně mi nelezte do ordinace a kdyby to šlo přes čáru, zavolejte si záchranku; žádná skutečná léčba v počátku, ať už je to vlastně cokoliv, co tě zklátilo nebo co ty vyšťourali z rypáku, atd.). Navíc strašení, citové vydírání a furt a pořád dokola, aby se lidi báli, měli tím zaměstnanou hlavu a nenapadlo je třeba na chvíli nad tím přemýšlet.

    6. Tak teď eště abys k tomu dal relevantní data, nebo ti máme taky říkat prolhaná píčo? :o)

      A co tlusťochy, těm budeš taky povinně vokrajovat zmrdí sádlo a zavazovat žaludky? Šak drtivá většina kardio, rakovin, cukrovek a dalších sou ve špitálech tlusťoši a blokujou mi tam místo, kdybych ho třeba někdy náhodu potřeboval, zakázatnakázat hned!!

  7. Prestoze noviny vetsinou jen letmo procitam, tak na rozhovor s tudletou kundou jsem se vcera letmo dival.

    Soudruh se povazuje za rebela, nicmene fakta si taha z prdelni diry. Jednu vtipnou vec kterou rekl bylo ze kdyz clovek prej prijde do styku s virem, tak vdechne ja nevim kolik zilionu kousku mRNA, a ze ockovani jich ma v sobe mnohem min. Tak nejak si ta pica zapomnela uvedomit ze je pomerne znacny rozdil mezi vdechnutim neceho a pichnutim to dovnitr tela, pripadne primo do blood stream. To si ta mrdka neuvedomuje ze to co jde do huby pripadne do nosu a pak do traviciho nebo dychaciho ustroji neni UVNITR tela. Dovnitr tela se veci dostanou az pokud to travici a dychaci system umozni. Pichnuti sracky dovnitr tela je neco uplne jinyho. Tam telo nema zadny mechanismy jak se tomu branit.

    Jinak soudruh Jeba nema rad „pravni puristy“ a podle soudruha by povinny ockovani urcite bylo mozny a musi bejt zavedeny.

    Dve davky vakciny … kurva kdy uz to lidem docvakne ze to NENI vakcina…?

    1. Baví mě číst ty vaše „zajímavé“ komentáře, rád se zasměju. Co to tedy je podle vás, když to není vakcína?

      1. Zrejme jsi myslis ze jsi vtipnej, ale skutecnost je takova ze jsi idiot. Co to je? Geneticka sracka.

        vac·cine (văk-sēn′, văk′sēn′)
        n.
        1.
        a. A preparation of a weakened or killed pathogen, such as a bacterium or virus, or of a portion of the pathogen’s structure, that is administered to prevent or treat infection by the pathogen and that functions by stimulating the production of an immune response.

        https://www.bitchute.com/video/OvM5meOXk9o/?fbclid=IwAR02MvNjKLfEY75wEzf67R9WfA9BMeZ-oW_M2xam-vaM0yplVCDWfvJ7h2Y

          1. mickey86: a tím jste tedy uznal, že to vakcína není nebo Vám to ještě nedošlo?

            Zkuste si položit otázku, jaký je rozdíl mezi jakoukoliv vakcínou, kterou jste dosud do sebe narval a „vakcínami“ proti covidu. Velmi Vám pomůže konec první věty z wiki.

          2. mickey86 :
            – ty si fakt debil.
            Ten tvoj „dôkaz“ :
            https://cs.wikipedia.org/wiki/Vakc%C3%ADna

            – bol editovaný, teda zosúladený z oficialnou demagogiou :
            „Stránka byla naposledy editována 10. 11. 2021 v 07:34.“

            Skús si zohnať dva roky staršie údaje, a tvoje „argumenty“ budú v riti.
            Dnešné „argumenty“ z wikipédie sú na vytretie riti.

          3. mickey86 :

            A tí magori, ktorí už dojebali aj wikipédiu na otrávili je svojou demagogiou, tam vložili aj trápnu vetu :
            „Podání vakcíny může mít nežádoucí účinky, které jsou zneužívány v kampaních proti očkování.“

            – ako decko, aj raz v 40-tke som bol vakcínovaný SKUTOČNOU vakcínou, a ŽIADNE nežádoucí účinky som nemal. SKUTOČNÁ vakcína musí
            spĺňať :
            „Dobře konstruovaná vakcína musí splňovat dva základní atributy: musí být účinná a neškodná. “
            – tuto vety tí magori, ktorí zmrdali wikipediu, zabudli zmazať. Ich tzv. „vakcína“ toto nespĺňa, teda nie je to vakcína.

            1. „Ich tzv. „vakcína“ toto nespĺňa, teda nie je to vakcína.“

              No, to je prostě „jiná vakcína než „dobře konstruovaná vakcína““ ;-)

      2. Projděte si pár článků pozadu, nebo klikněte na madame Wiki a podívejte se jaká je právní i lékařská definice vakcíny. Aní jedna ze stávajících (ne)vakcín proti Covidu tyto parametry nesplňuje.

      3. Miliardy nanobotů s cílem nasměrovat dotyčného plnit Sorosovic rozkazy…ale přes Jaqua a zrg1 a další to jen tak neprojde..jestliže to nechápete, jste v ánusu řídícího důstojníka..to jste tady prvně či co? Hergot Halík, se nejprve zorientuju než někam vlezu…

        1. Miliardy nanobotu si zaraz do prdele.

          To ze jsi tupa ovce a nechal si vyjebat mozek tim ze pharma nazvala nejakou sracku vakcinou aby mela imunitu z liability a aby si to kreteni tvyho strihu nechali pichnout protoze si myslej ze je to ockovani co dostali jako deti (ktery je mimochodem taky pekna sracka) je skutecne tvuj problem.

          Prepokladam ze ani nevis co je to fucking dictionary, imnbecile.

        2. Nejen nanoboti, ale už jsem slyšel, že covid rozšiřují chemtrails. Já nechápu, kde ti lidi na ty blbosti chodí. A nezapomeňte, Země je placatá, a kdo říká, že je kulatá, má desilióny Sorosových nanobotů v hlavě a nejen tam.

          1. “ že covid rozšiřují chemtrails“

            Tyhle dezinformacni techniku jsou tovarish mickey pouzivany prave na blbecky jako ty. Princip je jednoduchy, as follows:

            Naprosto relevantni informace ktera se nehodi do kramu nejaky mrdce, treba covidistickejm mrdkam, tedy treba to ze
            1) nikdy nebyl izolovan zadny virus (existuji pouze in silico)
            2) nikdy nebylo potvrzeno ze nakazlive nemoci jsou skutecne nakazlive tak ze nekdo prskne neco na nekoho jinyho
            3) etc. etc.
            se prezentuje s nejakou naprostou picovinou a simpletoni tvyho typu ktery sezerou cokoli in a hook, line, and sinker manner si to ve vasich dutejch tykvich asocijujete s tou picovinou. Vysledek – naprosto relevantni fakta rejectujete protoze je mate spojeny s nejakou fantasmagorii. Respektive s necim co tvoje vymrdana psyche povazuje za fantasmagorii protoze zrovna chemtrails jsou bohuzel asi celkem realna vec.

            Jses jednoduchej, ofcan par excellence. Nejenze sezeres vsechno jeste se vo tech hovnech hadas a propagujes je dal.

            1. No tak to řekněte, co to je! Někdo!

              Nikdo? Tak já:

              Je to GENOVÁ TERAPIE. To je oficiální označení. Žádná vakcína. Genová terapie. Něco, co vám geneticky něco posílí. Nebo oslabí. Co? A jak? To je důvěrná informace.

              Vakcína, to je dávka oslabeného / umrtveného mikroorganismu. A to injekce genové terapie skutečně není.

              1. V newspeaku, kterým si řídí většina ovc… uvědomělých občanů, to vakcína je.

                1. UF7:
                  Přibejváš, přibejváš…!

                  :OD

              2. prejza :
                „Je to GENOVÁ TERAPIE. To je oficiální označení. Žádná vakcína. “

                – staré informácie. V novo opravenej cz wiki to už je vakcína. Časy sa menia, realita sa mení.
                Orwel 1984 to popísal veľmi názorne, ako sa mení realita.

        3. misaka: zrovna v tomto má Jacq pravdu – jen proto, že je to on není důvod ignorovat to podstatné. Tedy, že „vakcíny“ proti covidu nesplňují ani to nejzákladnější, co se od vakcíny očekává, tedy že Vás chrání před nákazou. V tomto směru to vakcína skutečně nikdy nebyla, protože Pfizer nic takového vůbec neslibuje. Tj. schválilo se to jako vakcína s tím, že to před nákazou nechrání. Už to samotné je tak trochu „WTF?“.

          Zkuste si představit, že tak, jako tyhle experimentální sračky funguje to, co jste do sebe narval i Vy nebo rvete do dětí. Tedy, že si klidně umřete na tetanus (ne tím, že Vám po 40 letech vyvanula imunita, ale kdykoliv předtím, protože vakcína je k hovnu). Nebo Vám dítě domů přinese černý kašel a nakazí celou rodinu. Nebo, nebo…. Těch nemocí je několik. Jak moc byste v takovém případě vakcinaci věřil a řešil ji? A to ani nemluvím o tom, že by se ukázalo, že vakcíny zabijí tisíce lidí.

          Statisticky vakcína:
          – Brání infekci
          – Je bezpečná

          Oproti tomu „vakcína“ na covid:
          – Nebrání infekci
          – Není bezpečná (oficiální údaje mluví o několika tisících mrtvých jen v Evropě a to jsme na začátku)

          Dovedete si představit ten tanec, kdyby se ukázalo, že např. Hexa zabije pár tisíc dětí za necelý rok s tím, že se budou měnit očkovací schémata (no tak dítěti píchnem šestou „posilovací dávku“, no bóže), že nebude nikdo vědět, co se s dětmi stane za 5 let, protože testování trvalo 2.5 měsíce? U covidu se tohle všechno děje, ale špatný je ten, komu se do toho nechce. Zvlášť, když úmrtnost je směšná a tedy riziko pro zdravého člověka do 50 let zanedbatelné.

          1. Oficialne v Evrope 7000 mrtvych a >60000 lidi s problemy s cevni, nebo nervovou soustavou. Je to jako s bombardovanim civilnich mest – co na tom, ze par tisic lidi skape, dulezite je, ze prezije narod… :-/

            1. Sysop: a to tam hromady mrtvých vůbec nejsou (jako například osoba, o které jsem tu už párkrát psal). Tj. těch 7000 je jen špička ledovce, lidi, u kterých nebylo možné dát jako důvod smrti něco jiného. Ti, kterým to (např.) rozjelo raka v této statistice nejsou a nebudou.

              Možná by pomohla kampaň „umřel s očkováním“ tak, jako se „umírá s covidem“.

              1. Co jsem naposledy nekde cetl, tak podle VAERS bylo mrtvych asi 18,000 s tim ze do VAERS se dostane tak 1/10 pripadu.

                Na druhou stranu, Dr. Kiseleva (
                https://odysee.com/@AKINA:7/2021-11-03-SC3-Dr-Valentina-Kiseleva-EN:6) rika ze se jedna o psy-op, ze ty udajny „vaccine“ nemaj zadnou schopnost zpusobit nejakou genetickou modifikaci. Problem prej nejsou biologicky komponenty v tech srackach ale ty pridany adjuvants.

                At je to jak chce, COVID neexistuje jako nova nemoc. Je to chripka, kasel, ryma, zapal plic, viroza. Podobne jako neexistuje AIDS – to jsou taky ruzny jiny existujici nemoci. AIDS je uplne stejnej hoax jako COVID. Takze zakonite nemuze existovat vaccine.

                BTW, od doby kdy se zacly admibistrovat COVID jabs, tak jako do VAERS tak Eudravigilance bylo udelano vic reportu adverse effects nez za celou dobu fungovani techhle databazi.

                1. Vite, ze do VAERS se musi zapisovat jakekoliv umrti po vakcine, i kdyz neni jasne, zda tam je nejaka spojitost. A po dlouhe dobe tu take mame vakcinu, ktera se masove dava cele populaci. U kojencu se opravdu nestava, ze prirozene umrou 14 dni po vakcine. Ale u 80ti letych je uz pravdepodobnost umrti o rady vyssi.
                  Navic diky covid antivax masazi jsou i doktori, co do registru hlasi cokoliv. Vim o doktorce, co tam hlasi zlomene kosti, protoze vakcina zpusobila ridnuti kosti. A hlasi tam hromadne cokoliv. Ve velikosti USA takovych doktoru mohou byt stovky az tisice.
                  Reportovane udalosti se prave proto nasledne prosetruji, hledaji se realne problemy a ty se dal resi. Ale jasny, vam se staci podivat na jedno cislo a mate jasno. Vakcina je zlo, tecka.

                  1. The opposite is true. Podle odhadu se naopak do VAERS reportuje jen zlomek, odhadem pruy 5% adverse events. Jsou zdokumentovany nescetne pripady kdy VAERS odmitnul registrovat report, proces je narocny, a lekari jsou discouraged aby tam nereportovali.

                    Nicmene souhlasim s tim ze tech injekci se aplikuje velke mnozstvi najednou coz z inherentnich duvodu muze zvysit incidenci adverse effects/deaths. Nakonec jsem to psal niz ze clovek by se tim nemel nechat vystrasit.

                    Navic, excess mortality stats – such as euromomo.eu – nevykazuji nejake masove umirani.

                    Na druhou stranu, o tom ze ty injekce jsou vysoce rizikove neni pochyb. Nejhur je na tom mlada muzska populace a reportovano bylo i extremni zvyseni miscarriages/stillbirths.

                    1. Něco hodně podobného jsem už několikrát četl o hlášení na SÚKL – že se tam dostane jen nějakých 5-15 % hlášení o negativních účincích, hlavně proto, že ten proces hlášení je (úmyslně?) komplikovaný.

                    2. Myslim ze je i criminal offense submittovat nepravdivy udaje a jelikoz medicine is not an exact science, tak spousta doktoru muze mit second thoughts about filing a report. After all, they’ve got all the debts from medical school to pay back, plus they want the kind of lifestyle associated with being a doctor. Like, how are they gonna buy a new Mercedes next year if they get stripped of their license, huh? Na nejakyho mrtvyho nebo zmrzacenyho pacienta se muzou vysrat. Ten jim tu mortgage nezaplati.

                    3. Jacq: Tak v USA určitě. U nás bych ani neřekl, jednak nesplácí studium na VŠ a jednak při tom místním bordelu se jim stejně nic nestane, ani když něco hrubě zanedbají. Spíš to mají na háku úplně nebo je odrazuje složitost toho hlášení.

                    4. Co se týče účinků zázračné genové terapie, lze se podívat třeba sem:

                      https://t.me/covidvaccineinjuries

                      Náhlých úmrtí doktorů také přibývá, možná to bude mít nějakou souvislost s tím, že jsou skoro všichni opíchaní:

                      https://thecovidblog.com/2021/11/17/reap-what-you-sow-doctors-dropping-like-flies-died-suddenly-unexpectedly/

                    5. “ o hlášení na SÚKL “
                      – je to fraška. Z mojich blízkych bol jeden naočkovanec bez akejkoľvek známej choroby zrazu v nemocnici, a iná známa (obaja cca 40) zomrela krátko po naočkovaní svojho otca (v spoločnej domácnosti !) vplyvom spike proteinu ktorý vylučoval (dychom, potom,…) a nemala žiadnu známu chorobu , iba krvné podliatiny, a v úmrtnom liste čosi o „pokazenej imunite“. Zabila ju nie choroba, ale vlastná imunita. Klasický efekt spike proteinu.

                    6. ktosicelkominy:

                      Už jsem slyšela o rozhozených menstruačních cyklech, ale o tom, že by někdo zemřel po styku s opíchanou osobou tedy ne. Děsivé.

                    7. Na webe sú články o tom, že napichaná osoba môže svoj vytváraný spike protein vylučovať z tela do ovzdušia. A osobe žijúcej v blízkosti a dlhodobo môže vojsť do tela. A následne boli popísané dôsledky – rozhodená menštruácia, krvne zrazeniny, zničená imunita ….. – presne toto mala tá moja známa. A po cca týždni v nemocnici …..exit. A v úmrtnom liste iba nejapné náznaky…. Žiadna konkretna choroba.

                    8. Nevim, nevim. Dr. Kiseleva rika ze je to prej hoax. Dalsi zpusob jak vystrasit lidi – tentokrat ty kteri odmitaj geneticky sracky.

                      https://odysee.com/@AKINA:7/2021-11-03-SC3-Dr-Valentina-Kiseleva-EN:6

                  2. Už jenom tady v diskusi šlo minimálně půtuctu osobních svědectví, kterak se na reporty sere, ztrácí se a v jedom případě došlo i ke zfalšování data úmrtí jenom proto, aby nemusela být provedena pitva, která jasně stanoví jako příčinu vopíchání.

                    Co eště nám povíš, prolhaná svině?

                    1. Je to tak, nedávno jsem tu reportoval takový případ, neprovedli pitvu, protože je to už moc starý, ale starý to nebylo, odborník posunul datum úmrtí o 2-3 dny, přestože se neskutečně trapně prokázalo, že to nebyla pravda. Do záznamů to nejde, „poctivou statistiku“ to neovlivní.

                    2. Odpovim ti tak, ze jsi v posledni dobe chudak, co jen nadava a nema argumenty.
                      Podle tady uverejnenych subjektivnich svedectvi to vypada, ze na vakcinu uz umrel v kazde rodine nekdo. Ja bych mohl naopak rict, ze znam osobne desitky lidi, co umreli na covid. Ale zase je to subjektivni.
                      Takze odpovim argumentem. Podivejte se na krivku ockovani, kdy byly provedeny. Vrchol je v lete 2021. Pokud by tolik lidi umiralo, tak se to musi projevit na statistice umrtnosti. A ono prd, letos v lete umrelo spis mene nebo prumerne lidi. Proc tam nic nevidim? Statistika umrtnosti nejde zfalsovat.

                    3. Možná je vhodné vzít v úvahu, že složení toho výzkumného preparátu patrně není léta, ba desetiletí stejné, jako třeba Spofavitu za totáče.
                      Kdo přežil první v květnu, nemusí druhou v říjnu, třetí v prosinci, čtvrtou v březnu atd. Pokaždé může dostat něco jiného a mezi tím třeba jen aguu, vždyť to je výzkum.
                      Nějaké sledování křivek, natož provádění výpočtů a formulování závěrů je zbytečné. Počkete deset let. Pak bude možné sledovat, počítat, analyzovat a formulovat.

              2. Ja vim o jednom umrti a trech problemech po ockovani, ale nemam paru, jestli to nekde bylo zaevidovano, nebo ne. Tezke problemy mel muj tatik, jak jsem tu uz psal a pokud vim, tak nikoho nezajimalo, ze to ma po ockovani. Kdyz to zacal rozmazavat, tak naopak od nej davali ruce pryc. Asi i felcari maji strach o praci a nikdo nevi, jak mocnej je ten, kdo to svinstvo kociruje.

                1. Sysop: že je mocnej a to velmi, o tom netřeba pochybovat. Podíval jsem se na VAERS, ta data jsou naprosto brutální. Od roku 1988, kdy tam jsou data o očkování a kdy jako „side effect“ umřel jeden člověk, zemřelo na následky očkování 27951 osob.

                  Z toho 19107 letos. Z toho prakticky všichni na „vakcíny proti covidu“. A to jsou oficiální data. Přitom to nikoho nesere. Dosud nejhorším rokem byl 2019 s 603 mrtvými, to 32x víc.

                  Když to seřadíš podle počtu mrtvých na vakcínu:
                  – Vítěz Pfizer Biontech: 13481 mrtvých
                  – Druhé místo Moderna: 5114 mrtvých
                  – Třetí místo Janssen: 1552 mrtvých

                  Teprve na 4. místě je Prevnar s 977 mrtvými, který na to ale potřeboval 20 let.

                  Jasně, že je to nepřesné, chtělo by to dohledat počet aplikovaných dávek. Ale jako takový lehký nástřel toho, jaký masakr to je? A to lze předpokládat, že čísla nepůjdou moc dolů – jasně, že ty, které první-druhá dávka nezabila pravděpodobně přežijí třetí, ale co čtvrtá, pátá? A nikdo nic, dvě desítky tisíc mrtvých potvrzených a nikoho to nezajímá. Očkování je bezpečné, je to jediná cesta a musí to být povinné, i kdyby měli lidi pochcípat!

                  1. Na druhou strany the devil’s advocate in me says that there is no excess mortality

                    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

                    Bacha na to aby se clovek nenechal vystrasit „vaccinama“ podobne jako jsou lidi vystraseny „covidem“. Vsichni jsou vystraseny = divide and conquer.

                    1. Člověk by se v ideálním případě neměl nechat strašit ničím. Jednak „covidem“, to je asi zřejmé. Pak nuceným „očkováním“, to je asi taky zřejmé. Ale v neposlední řadě (nakonec, spadá do toho i to povinné očkování) je třeba dávat si pozor i na to, co člověk čte za informace z „druhé strany“, tedy to co se oficiálně označuje jako dezinformace. Mohou být zčásti zkreslené tak, aby všechno vypadalo ještě víc negativní a bezvýchodné a aby to demotivovalo lidi, kteří nemají v úmyslu skákat, jak vlády pískají. Je třeba dávat na tohle pozor, některé z takových informací mohou být klidně vytvářeny protistranou s cílem dělat škody v řadách všech nekonformních, jen se tak netváří.

                    2. Naprosto presne. IL FAUT PAS AVOIR PEUR (https://vk.com/akina_2020?z=video620309646_456239501%2Ffbbebc62a9058a4e36%2Fpl_wall_620309646).

                      V tkzv. alternativnich mediich je jak nasrano controlled opposition, to je stara taktika ruznejch tajnejch sluzeb.
                      Ucel je nasledujici. Urcita cast lidi jsou pariahs, rebelove ktery neverej establishmentu, serou na vrchnost, maj vlastni rozum. Ty nespolknou oficialni narrative. Pro nej jsou vytvoreny zdroje ktery naoko nebo castecne podporuji jejich alternativni pristup, kde objective je ty lidi na ty zdroje navazat a pak do nich hustit neco skrze co je mozny je ovladat. Nebo aspon do ty miry do ktery to jde. Jedna se treba jen o to aby lidi zvanili o necem a NEZABEJVALI se necim jinym, podstatnym.

                      Obrovsky mnozstvi alternativnich zdroju jsoy takovyhle sracky a popravde je vzdycky potreba u vsech se dukladne zamyslet jestli to nejsou jedny z nich. VERIT ve smyslu se na neco 100% spolehat se NEDA NICEMU.

                  2. Tak jsem to dohledal, aplikovaných Pfizerů bylo v USA 262M (tedy 131M očkovaných), u Moderny 172M (86M) a u šampónu 16M. Při přepočtu na mrtvé pouze v USA je to tak, že Pfizer je na tom nejlépe, Moderna horší, Janssen nejhorší.

                    Nicméně pořád je to o tom, že máme okamžitě desítky tisíc mrtvých a vůbec netušíme, co to udělá za pár let. V USA už brutálně jede vakcinace dětí od 5 let, takže se nedá čekat, že by si místní soudruzi brali servítky, zvlášť, když se časem nutně ukáže, že zatímco dnes covid roznáší hnusní neočkovaní, po plném naočkování by ho roznášeli hnusné děti, takže do těch je taky potřeba to narvat. Už vidím ty titulky, jak „děti zabíjí babičky a dědečky, to je nutné zastavit“.

                    Každopádně se nabízí otázka, kde se nemagoří a kam by se případně dalo odjet, až to nastane a jestli náhodou nejet hned (už dnes je problém odjet, začínáme být jak Židi, kteří mohli litovat, že z Hitlerlandu neodjeli, když to ještě šlo…) a bude to jen horší, až se přestane uznávat prodělaná nemoc.

                    1. Nikam se neda odjet. Vsude je to vhajzlu. Tohle je global coup d’etat.

                      Poslechni si todle, klidne cely ale v tomhle kontextu cca 43:00
                      https://odysee.com/@drsambailey:c/Dr-Tom-Cowan-Pandemic-Of-Not-Thinking:d

                      Celkem realisticka predstava.

                    2. Tak hlavne, zacinaji se otevrene rikat dve veci:

                      – preockovani po 6 mesicich
                      – budeme tady s tim zit porad.

                      Cili, pokud prumerny clovek zije rekneme 70 let, pak bude za svuj zivot rekneme 130x ockovan. Tedy pokud to pocitam dobre, vychazi mi, ze je pravdepodobnost 0,6 %, ze toho cloveka to ockovani zabije. to je cca polovicni pravdepodobnost proti tomu, ze ho zabije COVID, pokud ho ovsem vubec chyti.

                    3. ješte k uvaze nahoře : Zvlášť, když úmrtnost je směšná a tedy riziko pro zdravého člověka do 50 let zanedbatelné.
                      souhlas, nestačim se divit, kolik lidi ve střednim veku je posratých z kovidu, včera nejaka schůze, asi 25-30 lidi, misto velika garaž v domě, bez roušek 2-3 lidi včetne mně a mluvici, pan duchodce soused rouška latkova tak pod nosem, chlapi kolem 30-40 nahubky tesne nasazene, co potom chceme, ti lidi jsou totalne vypatlaný, čest těm 2-3 co jsme tam stali normalně.Ty lidi ten kovid chteji, přivolavaji si ho a sami sebe drži v tehle pasti strachu a obezřetnosti.

                    4. „Umrtnost je smesna“

                      Umrtnost na/s covidem presne kopiruje normalni umrtnost (https://swprs.org/studies-on-covid-19-lethality/#age). Je to totalni hoax. Vek lidi ktery umrou udajne na/s covidem je dokonce vyssi nez statisticky vek doziti.

                      Zadny lidi na covid neumiraj. Umiraj treba na zapal plic coz je naprosto bezny. Spousta jich taky asi umrela na to co s nima bily mrdky v hospitalech provedli nebo naopak kvuli nedostupnosti pece.

                    5. A není třeba možný, že ti chlapi 30-40 věří, že tím náhubkem trochu sníží riziko proa okolní lidi? Něco jako „jsem mladej a zdravej, můžu to mít a být bez příznaků, s dýcháním v náhubku problém nemám, tak si ho vezmu, je to pro mě maličkost“. Že by to z jejich strany nebyl strach, ale něco jako ohleduplnost. Důchodce s látkovou rouškou pod nosem, protože respirátor by neudýchal, mluvící bez náhubku aby jí bylo slyšet. Není možný takový scénář? No nic, to je jen taková úvaha. A jak si tímhle na sebe ten kovid vlastně přivolávají?

                    6. Murun: nevím, jestli je varianta, že jsou „chlapi 30-40“ úplně blbí, lepší.

                      „jsem mladej a zdravej, můžu to mít a být bez příznaků“ – jako vážně? A čím to šíříte, když jste zdravej?

                    7. Takže pro Covid platí „nemám příznaky = nemůžu být infekční“ ? Třeba u chřipky je to prý jinak.

                    8. Morone, nic jako „bejt infekcni“ neexistuje. Je to hoax. Nikdy nebylo potvrzeny nikde nikym ze by nekdo onemocnel protoze nekdo jinej je nemocnej.

                      Jedina nakazliva infekce je TOTALNI DEBILITA. Vcetne groupthink.

                    9. Morone, kurva do pici bylo 1,000,000krat dokazany ze facemasks jsou NA HOVNO. I repeat – NA HOVNO.

                      Jejich jedinej ucel je vytvaret masovou hysterii, pripominat ofcanum ze je „pandemie“ aby si nahodou nevsimli ze se NIC KURVA DO PICI NEDEJE. Teda krome ty mass fucking hysteria.

                      Nicmene povazuju za tvuj prerogative nosit treba 35 facemasks, to plug all of your bodily orifices, your asshole in particular (just in case you shit yourself), and to put a knot on your dick – if it’s long enough, that is, if it isn’t put a fucking clamp on it. That will do.

                    10. Murun,..a ohleduplnost, no myšlenka jistě dobrá, podobně jsem se choval asi do jara, bohužel osobni skušenost a nejaka zjišteni mne přivedla na jiny pohled. Chapu jistou opatrnost u čast lidi, dale snahu o sniženi rizika, ale mne přijde horší to nelogicke dodržovani pravidel stůj co stůj, kdy sy myslim že by čast zdrave populace by bylo lepší tim projit a ziskat tak snad přir. imunitu, jiste i dele než na tech deklarovanch 180 dni, tak jako se to stalo mne a mnoho znamym kolem. Mne lepe dela ted nenosit roušku skoro vůbec, a snažit se žit trochu normalně, prostě ta rouška simbolizuje kovid a to mně na tom odpuzuje. Lidi mají často strach větší než je vůbec potřeba, to vydim kolem sebe, v praci, často na ulici. dnes jde slečna prazdnou ulici nekde na kraji Berouna v roušce..co si potom asi můžu myslet..ja doufal že sme za tim, to se delo při prvni vlně, kdy byl každy vystrašeni, ale zda se že ten strach nadale šířit je učelem.

                    11. Bofan :
                      „ješte k uvaze nahoře : Zvlášť, když úmrtnost je směšná a tedy riziko pro zdravého člověka do 50 let zanedbatelné.“

                      – V štatistike v SK k nejakému dátumu v lete 2020 bol PRIEMERNÝ vek mŕtvych s kovidom cca pol roka vyšší, ako priemerný vek dožitia v SK. Takže covid dokázateľne predlžoval život.

                    12. To je vsude na svete – vek lidi kteri umrou „s covidem“ koreluje s prumernym vekem doziti.

                      COVID je hoax jako prase. Obrovsky HOVNO bylo vytvoreny z niceho a lidi to sezrali. COVID jsou naprosto prirozeny a normalni veci ktery se dely, dejou, a budou dit.

              3. Aneb my tě, soudruhu, ochráníme, i kdyby tě to mělo stát život. Kašlat na ně.

  8. No americká CDC „trochu“ pozměnila otázku dosažení kolektivní imunity. Od začátku pandemie byl jeden kolektivní cíl k ukončení pandemie: dosažení kolektivní imunity. Mnoho lidí přijalo tento koncept a s tím představu, že jakmile 70 až 85 % populace bude očkováno proti covidu-19, virus zmizí a pandemie skončí. Teď je kolektiv neklidný. A odborníci v CDC odložili kolektivní imunitu jako národní cíl. Namísto specifikace vakcinačního cíle, který slibuje konec pandemie, pracovníci veřejného zdraví doufají, že redefinují úspěch z hlediska nových infekcí a úmrtí – a budou předpokládat, že „kolektivní imunita byla dosažena, když počet infekcí a úmrtí bude po určitou dobu nízký“. Není to krásné? Předpokládám, že to za 1-2 měsíce převezme i EU.

    1. …jeste se pak musi posunout latka pro slovo „nizky“ na „nerostouci“. A bude vseobecne blaho. Umirat se bude sice stejne, ale ockovat o to vic.

  9. Nic překvapivého. V každé době bez ohledu na ideologii, technický pokrok nebo cokoli jiného se vždy najdou amorální svině jako tady Jebo. Zajímalo by mě, jestli je to takový duševní kripl, že tomu sám věří a nebo chce jen zalézt do něčí prdele. Těžko říci, co z toho je horší.

    1. Doufam, ze petenti se nebudou stydet napsat celou svoji adresu.

Napsat komentář

D-FENS © 2017