zduř
jeden muj znamej, skoro kamrad, po očkování na kovida, zjistil, že má netypické projevy po onom očkování,které se projevují značnou slovní až fyzickou agresivitou, a to zcela jen vůči idiotům, městapům, uředníkům,politikům, a jiným osobám placených ze státních a obecních peněz, je to možné? zvlášt by mi bodnulo zhodnocení od doktora challengra!
jako pracovní název onoho syndromu navrhuji: selektivní očkovací byrofobie
Pathy
Možno je to postvakcinačný tourettov syndróm?
Lojza
No, zrovna Konvalinka je imho ze vsech vedcu snad nejvice pokorny, argumentuje srozumitelne, trpelive vysvetluje, nad nikoho se nepovysuje…
Je mi jasne, ze tady na tom webu je to predem dane, neni cas zjistovat, kdo je kdo, proste muz co podporuje ockovani nesmi projet…
Ale zrovna Konvalinka…nejslusnejsi z nejslusnejsich…
Si to mozna uplne nezaslouzi.
(se psanim, ze jsem debil a bla bla bla se nemusite obtezovat)
Franta Jouda
Nejslušnější z nejslušnějších co zrovna nedávno (hledat to nehodlám) prohlásil, že v česku umřelo na kovid 36000 lidí čímž se dopustil naprosto jednoznačné lži. A to i vzhledem k oficiálním blábolům o 30000 mrtvých.
starter25
Politická populistická vyjádření. Stejné o tom zvyšování pojištění. Vůbec netuší jak je v ČR pojistné konstruováno, ale ví jak se má měnit pro lidi, kteří jsou paradoxně zcela zdraví. Je mi vcelku jedno, že o věcech, kterým nerozumí mluví „pokorně a slušně“. Jen si říká o draft do politické strany či sbírá body, aby vystřídal Zimu.
To ho bezpečné kvalifikuje kamkoliv, jen ne mezi slušné lidi.
Cerny Mor
Lojza:
Tak to jsme tady aspoň dva.
Konvalinka je v přístupu ke covid-19 střídmý realista, který vždy varoval před panikou, ale současně taky kritizoval neschopnou vládu; sám má nad sebou rektora UK Zimu, který tak dlouho promořoval ostatní, až strávil několik týdnů na JIPce, ECMO a soperací plic, kdy mu Balík zachraňoval život na poslední chvíli.
Kromě toho se Konvalinka podílel na tom, aby naše vysokoškolské vzdělání co nejvíce srovnávalo krok s njlepšímu univerzitami ve světě, takže UK vypracovala audit, jak na tom vlatně je ve srovnání se světem.
Jestli si můžu, s prominutím, vybrat v debatě o covid-19 mezi Šmuclerem, Pirkem, Pollertem nebo Konvalinkou, tak to je celkem jasné.
CNN
„…mezi Šmuclerem, Pirkem, Pollertem nebo Konvalinkou…“ jedinej Konvalinka není doktor a proto má nejlepšejší názory na to jak léčit lidi, vole:-).
Cerny Mor
Jo, Konvalinka je biochemik, ani lidi neuspává, ani do nich neřeže. Kupodivu výzkum virů, molekul, rozbor částí RNA nedělaj chirurgové ani ortopédi, stejně jako chirurgové nebo zubaři nevyvíjejí léky, protilátky a vakcíny.
Osobně jsem radši, když složení a vlastnosti těch nejmenších živých částic provádí biochemik, virolog apod., než zubař s kardiochirurgem.
CNN
Ještě nikdo z očkovacích maniaků nepředložil relevantní argument proč pomůže jedině očkování, to je furt dokola musíme proočkovat 60, 70, 80% populace, jednou, druhou, třetí, každoroční dávkou, protilátky nejsou důležité, přirozená imunita není důležitá, prostě musíme očkovat, starý, mladý, nenarozený, vedlejší účinky vakcinace nejsou, a když jsou tak malé, a když ne malé tak je to jedno, protože jinak bude lockdown nebo všichni zemřou. Konvalinka je jeden z mnoha těhlech hysterickejch zpovykanců.
Racionální argumentace založená na nějakech tvrdejch datech zcela chybí. Přece je absolutně nelogické očkovat kohokoliv u záchodků na Hlaváku místo těch co to opravdu potřebují po předchozí anamnéze.
Pathy
Pretože ľudí zaujímajú iba rýchle, instantné riešenia. Kto by sa obťažoval s vegánskou stravou, pravidelným behaním a udržiavaním ideálnej hmotnosti?! Ani pri iných chorobách, chronických, civilizačných (vysoký tlak, cholesterol, obezita, cukrovka 2.t…) ti lekári nepovedia, že musíš zmeniť celý svoj život, lebo tak nejak vedia, že nikto sa meniť nehodlá, a rovno predpisujú lieky, ktoré účinkujú horšie než úprava životosprávy a zároveň majú kvantá nepriaznivých účinkov.
Keby niekto prišiel do telky a začal tvrdiť, že netreba očkovať, ale treba, aby ľudia schudli, začali športovať a prestali žrať bordel, tak ho rovno vysmejú a nikdy už nepustia. To predsa nemožno od ľudí niečo také chcieť.
Proste nám vládnu arogantní, mocibažní psychopati. Im nejde o to, aby dali ľuďom na výber a nechali zodpovednosť na nich. Im ide o moc a vládu nad ľuďmi. Na to sú rúška a vakcíny ideálny prostriedok.
Cerny Mor
CNN:
člověče, vás bych chtěl vidět v mnohem starších debatách, když se zavádělo plošné očkování proti neštovicím, obrně, černému kašli a dalším extra nebezpečným nemocem. To bychom tady měli pravé neštovice dodneška , tuberkulózu každej čtvrtej, v tramvaji by na vás někdo vypustil černá kašel atd. Prej „předchozí anamnéza“, když u seniorů nad 80 let na covid-19 umírá každej desátej.
Studie jsou již velmi rozsáhlé (naočkováno asi 3 miliardy lidí), o protilátkách taky, všechno je, stačí si to dohledat.
merce
„To bychom tady měli pravé neštovice dodneška“
Kdyby todlecto, tak by na ulici byly mrazáky, todlecto. Viď, Flégre?
CNN
Proč se tedy proti látky neměří před a po očkování když jsou na to ty rozsáhlé studie?
Srovnávat pak neštovice, obrnu, černej kašel… s čínskou chřipkou je typickej argumentační faul covid zpovykanců.
merce
Proč? Ještě by si zbourali vlastní bábovičky.
Cerny Mor
CNN: samozřejmě že existují studie, kde se měří protilátky před a po očkování. Slovenská Akademie věd to dělala od začátku roku na svých pracovnících, slušný přehled. Největší hladina protilátek: covid střední průběh plus očkování. Je tam i jednoduchý graf, srozumitelné, věrohodné.
Já bych to u testovací vakcíny očekával jaksi u všech podání, plus samozřejmě vyhodnocení reakcí a zdravotního stavu po týdnu, měsíci, půl roce. Ale chápu, že když farma firmy dostanou bianco šek bez jakékoliv odpovědnosti tak se k nám chovají doslova jak k těm pokusným králíkům. Tady máš bábo injekci, drž hubu a z pojištění naval litr.
podotek
A z čeho takové očekávání plyne, smim-li se ptát?
kaBrnak
Á, tady někdo studoval farmaceutické švindlgrafy.
Já jsem viděl ty nezfalšované, které ukazovaly, že tyto nemoci prakticky vymizely už v 19.století.
A v době kdy se zavádělo očkování byly tak na úrovni 10-5% svého stavu desítky let zpátky.
Tudíž tyto nemoci vymizely ze zcela jiných příčin než bylo očkování.
ygorek
kaBrnak 19.7.2021 v 16:28
Takže například epidemie obrny v lestech 1939 – 1956 neproběhly a lžou nejen farmaceutické švindlgrafy, ale i pamětníci a ty náhrobky jsou falešné?
starter25
Souhlasím. Já bych taky zvýšil pojištění. Pro tlusté a rizikové špekouny, kteří se nestarají o svoje zdraví.
Konvalinka je typický akademik a sociální inženýr z laboratoře, který si myslí, že svět funguje stejně deterministicky jako jeho laboratoř. Navíc je na problému profesně silně interesován, takže se cítí povolán k řešení problému a ví, že plout s proudem ho vynese nahoru. A jak by asi vypadal, kdyby vlastně říkal, že celý život dělá v oboru, který tento typ problému má řešit, ale sdělení by bylo, že nic řešit nemáme. Tak jako různí Pekové a Žaloudíci by byl akorát ostrakizován a odborně napůl zlikvidován.
Jako vysoká šarže na UK by spíš měl vysvětlovat jakto že kryli prasečiny pana květáka.
Lojza
A vis, ze ja bych byl taky pro? Ja bych byl pro, at si lide muzou, ci nemusi vybrat pojistovnu, ktera si bude urcovat pravidla, jak bude chtit. A klidne, at si nejaka pojistovna zvysuje pojisteni pro tluste. Ja jsem prvni, kdo je pro…
De_Bill
OK, ruka trhu. Ovšem už vidím, jak ty tlustý prasata, co se cpou čipsama a kolou a potěj se když si zavazujou boty, jdou do pojišťovny Fat&Pig pojistit si své špeky. To nééé, ale až je z toho přežírání jebne, chtějí stejnej standard jako relativně zdravej.
Lojza
Mozna, ze takovi jsou…ostatne stat si je tak vychoval. Ja to rozhodne nejsem.
starter25
Já jsem první, kdo je pro už tu jednou bylo a jak to dopadlo.
Neotvírejme to znovu.
LD
Dotáhnout to na tuhle pozici, žádá „jisté“ kvality.
pivko
Ale je to taky zavírač a tlačí takový ty kecy, jako že za počet mrtvých může vláda, která toho nezavřela dostatečně mnoho a včas. Ale narozdíl od Flégra, Hořejšího a podobných lunatiků si jeho názor vyslechnu rád přinejmenším jako příspěvek do diskuse.
Franta Jouda
tak mě napadla taková hříšná myšlenka, proč teď na henten kovid umírá tak málo lidí.
– předpokládejme, že převážně umírají staří a nemocní
– předpokládejme, že staří a nemocní jsou povětšinou 2x opíchaní
takže když připustíme, že někdo umřel na kovid bude to velmi pravděpodobně z kategorie 2x opíchán
to asi není nejlepší reklama pro kovid mafii
Pathy
Dávno známa vec.
Očkovaní majú 29x replikáciu pri PCR a neočkovaní 35x. Výsledky následne padajú automaticky „správne“ a štatistika sedí presne podľa zadania.
Franta Jouda
bez ohledu na všechny „konspirační“ teorie jde o to, že oni teď ty mrtvý tomu kovidu přisuzovat nemůžou, páč by se stříleli do vlastní nohy a přiznali tím, že očkování asi zcela nefunguje.
kaBrnak
Vzhledem k tomu že vofce ztratily poslední zbytky rozumu, tak klidně můžou na ČT tvrdit že po nové vakcíně můžete létat jako pták jen máváním rukou, a nejmíň milion lidí tomu bude věřit.
007
to jsem zatím neslyšel, jsou k tomu nějaké zdroje, nebo je to zdroj JPP? dík
Cerny Mor
007? Zdroj? Jan Tománek, MUDr. Hnízdil, eMimino, Parlamentní Listy :-)
Jinej zdroj – ÚZIS – pokud jeho data uznáváme, napočítal v ČR u 3,6 milion plně očkovaných zhruba 1700 případů onemocnění. Tedy necelý jeden na dva tisíce.
To je určitě nějakej blud, Černej Mor tvrdí, že existujou rozsáhlý studie kde se tvrdí, že očkování je cajk a bez něj všichni chcípneme.
Sysop
Vubec nechapu, jak jsem se bez mRNA mohl v zivote vubec obejit. Neuveritelny stesti a moje lajdactvi.
ygorek
Nobody 19.7.2021 v 14:50
In total, 70 out of the 27,192 vaccinated individuals in the study died, which is a 0.26% mortality rate.
Meanwhile, 44 out of the 53,822 unvaccinated people in the paper died, resulting in a 0.08% mortality.
Věnuji tichou vzpomínku Janu Mrcasikovi…
servisdok
No to by jeden neřekl.
Už se zase začínají ztrácet lidi, který následně radši ani nikdo nehledá? V demokracii evropského typu?
To jako vážně?
ygorek
servisdok 19.7.2021 v 15:47
Jan Mrcasik v posledním příspěvku, který jsem zaznamenal, prohlásil, že „si dá pauzu“. Zdejší diskuse čtu poměrně pravidelně a soudím, že většina příspěvků je důvodem, proč je ona pauza tak dlouhá.
Vzpomenu Hlas volajícího na poušti (Lk 3, 1-6).
Cerny Mor
@ygorek:
dovolil bych si tu originální studii okomentovat. Porovnává sekvenované případy mutace alfa (to je ta „britská – ve Velké Británii dominantní od konce podzimu) a mutace delta (indická), která nastoupila v dubnu a dominuje v Británii od května (import v dubnu z Indie a Pákistánu). Takže mutace delta (nyní v Británii kolem 50.000 případů denně, zejména mladí lidé) se objevila v době, kdy větší část dospělé populace již prošla očkováním (a to zejména vakcínoou Astra Zeneca).
Srovnání podrobně sekvenovaných případů:
ALFA: počet sekvenovaných vzorků: 225,085 – počet úmrtí – 4,262; smrtnost: 1.9% (mezi 1.8 – 2.0%)
DELTA: počet sekvenovaných vzorků: 92,056 – počet úmrtí 117; – smrtnost 0.1% (mezi 0.1 – 0.2%)
Zde bych tedy spatřoval důkaz, že očkování extrémně výrazně snižuje úmrtnost. Pokud jde o snížení nakažlivosti první vakcínou u mutace delta, mluví se dnes o 30 – 40 %, mnohem nižší, než u původní mutace.
Kdo by tvrdil, že mutace DELTA je sama o sobě neškodná, ať se podívá do Ruska. Mají málo naočkováno (tak dlouho dezinformovali na Západ, až tomu uvěřili Rusové), takže smrtnost nyní zaznamenávají kolem 3 % – mezi 700 a 800 případů denně, což je hodně vysoké číslo (evidentně nemají podchycené testování a zachycují zhruba polovinu případů).
ygorek
Cerny Mor 19.7.2021 v 15:51
Jen poznámka: Před časem jsem na ČR plus slyšel rozhovor s ruským novinářem žijícím tuším v Litvě. Dotyčný soudil, že neúspěšnost očkovací kampaně v současném Rusku tkví v nedůvěře obyvatelstva vládě, a to zejména u mladších ročníků. Sám si zaletěl do Moskvy a nechal se naočkovat v nejbližším nákupním středisku, bez registrace, bez čekání…
Cerny Mor
ygorek:
Já se tomu nedivím. Ale že z Ruska směřovala tvrdá kampań proti očkování vůbec, že Rusko většinu vyrobených vakcín cpalo na export a očkovalo málo, a že ruské výrobny mají staré známé problémy s dodržováním a ověřováním kvality, to víme všichni. Pochybuji, že v Rusku někdo sleduje šarže až k očkovacímu průkazu jednotlivce , jako je tomu v Evropě nebo USA. Tam v Rusku prej zjistíte, že místo Sputniku v sobě máte jinou vakcínu od jiného producenta až při druhé dávce. Prostě klasika. Potom už nikdo nevěří ničemu.
ygorek
Cerny Mor 19.7.2021 v 16:10
V tom rozhovoru zpovídaný nováinář pravil, že v Rusku se vyrábí několik variant Sputniku (podle výrobních závodů), ale dovozové vakcíny se neaplikují.
Otázkou je, do jaké hloubky se problematikou zabýval.
Cerny Mor
ygorek:
V Rusku se vyrábí minimálně ještě jedna vakcína jiného typu. CoviVac a EpiVakKorona.
Loni v srpnu – už to bude rok – v Rusku začali očkovat „věřejně“ nevyzkoušeným Sputnikem, po pár testech. Kdyby byli podobní dobrodruzi na Západě, dávno se tehdy už vyráběla Moderna; ta má technologii, že kdyby se nemusela testovat, tak vyvinutá byla za pár dní po přečtení viru. Ale testovala se a schvalovala až do podzima 2020.
Jiný svět, jiný mrav.
servisdok
Kdo z vás v Rusku žije, aby to mohl potvrdit, nebo vyvrátit?
Slyšeli jste už něco o tom, že spoléhat se na média, je dneska poněkud ošidné?
Rus nikdy nedělá nic jenom tak. Jestli je pravda, že se v Rusku očkovalo minimálně a někde vůbec, pak to má nějaký přesný důvod. Stejně jako to, proč Rusové nabízeli svoji vakcínu celému světu, ale sami s ní očkovali minimálně, nebo vůbec.
Jedna ze stran „sporu“ utrpěla handicap zdravého rozumu a podle toho se i zachovala.
Rusové mají s plošným zvládáním epidemií všeho možného obrovské historické zkušenosti, je to obrovská země, kde to prostě nemůžete nechat plavat.
Mají to navíc podpořené rozsáhlým výzkumem, o kterém se někdy dozvídáme až dneska, po spoustě let.
Nenapadá mě ani jediný důvod, proč by si Rusové měli cíleně vybíjet populaci, nějakým pofidérním očkováním proti ještě pofidérnější nemoci, která IMHO žádnou novou nemocí není.
Rusák je historicky všechno možné, jenom ne úplně blbý. Rozhodně ne natolik, aby právě s přihlédnutím ke své velikosti a vlastně i národní povaze, vyhazoval zbytečné bambilióny prachů, jako až na výjimky Západ.
Stokrát mě někdo může nazvat zakukleným bolšánem, neva. Rusák bude ten, co se bude smát naposled, všecko tomu zatím nasvědčuje. Nijak tomu nepomáhají nesplatitelné, gigantické dluhy, které si mezi sebou, ke všem těm starším dluhům, nasekal Západ.
ygorek
servisdok 19.7.2021 v 17:13
Cituji:Rusové mají s plošným zvládáním epidemií všeho možného obrovské historické zkušenosti…
Souhlasím. Epidemie tam (či spíše v SSSR) tam byly zvládány tak, že zasažená oblast byla uzavřena (lockdown) a řízení karantény převzala armáda. Tato praxe byla úspěšná a mohli se s ní seznámit i obyvatelé těch okresů ČSSR, které postihla slintavka a kulhavka. Tehdy byla použita ČSLA, byli povoláni vojáci v záloze na tříměsíční „cvičení“.
Sysop
Re: Cerny Mor19.7.2021 v 16:30
Slovo „par“ je docela relativni. Rusove meli 20000 lidi pro testovaci fazi. Jako jo, proti milionum je to par. Na druhou stranu je to standardni vzorek pro bezne vakciny v prvni fazi testovani.
Ze Rusove maji vakciny jako nastroj propagandy, o tom zadna. Je to proste jejich obchodne-politicky model. Asi jako Americani sankce na NS2 pro podporeni prodeje sveho kapalneho plynu. Proste kazdy na to jde nejak. Nema cenu resit.
Stran vakciny jako takove, clovek si proste musi uvedomit, ze ruskej model „mjaso do gazety“ je tam stale zakorenenej a jen tak nezmizi. Dostanes dobrej vyrobek v nahovno futralu. U nas na zapade to mame naopak, dostanes supr obal s dareckem, da ti ho kozata blondyna a az to vybalis, tak se ti to po par mesicich posere. A ted si muzes vybrat, co je vlastne lepsi.
Kdyby se Pfizer vysral na mRNA a sel cestou klasicke vektorovky, tak nereknu ani popel a uz mam dve davky za sebou. Vubec neresim nejakej Sputnik, at si ho do sebe pere, kdo chce. Jenze my tady mame navonenou vakcinu v supr obalu, u ktere ale nikdo nezna dlouhodobe vedlejsi ucinky. Nezna je ani samotny vynalezecky tym.
A na druhe strane je Sputnik, jehoz cistota bude asi tak na urovni ruskeho 85oktanoveho benzinu. To jsme to dopracovali, ze mame trakovyto vyber.
Ze se Rusaci nechteji ockovat, nesouvisi se Sputnikem. Oni by se nenechali ockovat ani Pfizerem, ani Modernou. Proste neveri nikomu, coz se jim nedivim. U nas, kdyby nebyla politicka masirka a vydirani lidi omezovanim cestovani a vstupu kdekam, tak mame proockovanost jen o malo vyssi, nez v tom Rusku.
ygorek
Sysop 20.7.2021 v 7:15
Ano, právě těch 20000 lidí je trnem v oku Emě, protože se jednalo o lidi zaměstnávané státem a není možno ze strany RF doložit jejich naprosto dobrovolnou účast. Testování tedy mohlo být neetické a takovou vakcínu nelze v EU schválit.
Sysop
EMA, to je ta organizace, co za dobu svoji existence uz pozastavila par set (tusim 400?) leciv, pro jejich nezadouci ucinky, ktere predtim sama schvalila? Inu, od ni slova o etice jsou opravdu na miste, to ano.
Pro mne neni podstatne, jestli opichali studaky, nebo vojaky. Nepozoruju, ze vir resi nejakou dobrovolnost. Mne zajima vysledek testovani.
EMA to neschvali, i kdyby vsechny papiry byly v poradku. Tady jde jen a pouze o cistokrevny fasismus, tedy zajmy politicke a imperialisticke. A s tim tezko muzeme hnout.
anderson
To jako fakt? :-D :-D Kdyby EMA hlídala etiku, tak musí okamžitě zrušit vakcínám povolení k nouzovému užití (vakcíny schválí nemají a ještě 2 roky mít nebudou). Covid apartheid je všude, Norimberská konvence právě pro tento případ (podání experimentální látky – což je přesně covid vakcína) předpokládá dobrovolný souhlas bez nátlaku po plném informování o všech dosavadních zjištěných skutečnostech. Jakákoliv „výhoda“ pro očkované je proti této konvenci.
EMA je etika úplně ukradená – pokud jde o západní společnosti.
anderson
Proč by mělo vadit, že Rusové měli „jen“ 20 tisíc lidí?
Pfizer měl 18.198 lidí, kteří byli oočkování a dostali se do hodnocení. Abych byl přesný, tak:
Studie se zúčastnilo 44 tisíc lidí, z nichž se do vyhodnocení dostalo cca 36.523 (otázka je, co bylo na těch 18 % špatného) a čínskou chřipku dostalo 8 očkovaných lidí z 18.198 oproti 162 z 18.325 v kontrolní skupině. To dělá ten marketingový rozdíl 95 %. Je to ale relativní rozdíl. V absolutních číslech je to rozdíl 0,84 % a v podstatě to znamená, že se musí nechat oočkovat cca 120 lidí, aby to jednomu pomohlo.
Byla to tedy studie, kde se závěry učinily na základě onemocnění 170 lidí, přičemž ze studie bylo vyloučeno cca 8 tisíc „nevhodných“ lidí. :-)) Jak může být nějaká studie udělaná ještě hůře?
ygorek
Sysop 20.7.2021 v 7:15
Čirou náhodou jsem narazil na toto:V případě ruské vakcíny je navíc zarážející, že většina ze 76 dobrovolníků byli vojáci. To je v řadě zemí nepřípustné, vojáci jsou z principu snadno ovlivnitelná skupina. Je to podezřelé, můžeme se domnívat, že jim účast v klinickém hodnocení byla nařízena. Rusko příliš údajů nezveřejnilo, nemáme podklady, ze kterých bychom mohli usuzovat, jak testování proběhlo. Každopádně zaregistrovat vakcínu na základě výsledků 76 lidí je bezprecedentní, nepamatuji si, že by se tak někdy nějaká očkovací látka schválila.
Dneska uz je to historie. Sputnikem je naockovano hafo lidi mimo RF a vubec nedejcham o tom, ze kdyby se projevily nejake masove vedlejsi ucinky, ze hlasatele tech jedinych spravnych pravd by po tom neskocili jak slepice po flusu.
Ze Amici delali pokusy na lidech v autobuse bez jejich vedomi (tusim 50. leta?), to je cajk, ale ze Rusaci si na zacatku vybrali par vojaku, to jako ma byt blbe? A jakpak probihaji v Cesku klinicke studie treba inzulinu, co?
Tocime se na kravinach. Pro mne je dulezite, jake vedlejsi ucinky byly zaznamenane. A k tomu se dostat. Netvrdim, ze Sputnik zadne nema. Urcite ma. Jako kazda chemikalie. Vzhledem ke konstrukci vakciny ale lze ocekavat, ze budou vicemene bezne.
HonzaV
Tak tady by se typicky zaměňovala souvislost s příčinností. Ale použít jako antikovid reklamu, proč ne, vohnout se po logice neptá a každá probuzená duše dobrá :)
Klimatická inkvizice dokáže zneužít naprosto cokoli
Sysop
Nahodou, pozitivni zmena. Jeste loni by za to mohl Putin.
Ko-za
Mě na tom fascinuje ta jejich ideologická pevnost. Vytisknou si balík peněz, ta kráva FlintenUschi s ním vítězoslavně objíždí Evropu a pak z nich vyleze, že to hodlají vyhodit za ten jejich green deal, co znamená, že ty prachy skončí na účtech korporací. Že by třeba ty prachy dali těm lidem, kterým v Německu zmizel barák v kráteru, to ne.
Mr. Mr.
Proč by to dělali? Nejdřív se musíme postarat o migráčky.
Sysop
To je ten echt nemeckej problem, ze cokoli se dela, musi mit „schöne Fassade“. Usmevy, fotografie, kytice, trepani rukama, prapory… to tam vsechno musi bejt. Nejaky prachy, to je uplne vedlejsi. Co ma nekdo z nejake diry do zeme, jejiz zahrabani bude stat asi tolik, co vystavba hraze prehrady, kdyz z te diry maji politicke spicky hovno.
To uz lepsi je, kdyz puvodni propagator megadraheho elektronickeho systemu pro hlaseni pohrom nyni prohlasil, ze „chceme zpatky nase sireny“ a za par desitel miliard se zase budou vracet sireny tam, odkud je nechal vyhazet. Firmy zarobi a on bude zase spasitel.
Tá štúdia je na myšiach. Netvrdím, že nemôže poslúžiť ako sľubný štart do ďalšieho výskumu, ale kým nie je klinická štúdia na ľuďoch, tak to veľkú cenu nemá.
ygorek
No 0ne 19.7.2021 v 19:57
Co je to „narativ“?
To moderní slovo pajazyka by mělo znamenat: (falešný) popis, (tendenční) výklad, propagandu, což je poněkud v rozporu s původním významem.
V současných médiích se narativ používá jako pojem již bez oněch závorek. Spojení relativizující narativ by pak znamenal: relativizující falešný popis, relativizující tendenční výklad, relativizující propagandu.
Děkuji, nechci.
No 0ne
Je to z translatoru útržek toho článku.. taky zrovna si v těchto výrazech nelibuju, tedy zas bych ty slovíčka tak nerozebíral.. to podstatné řekl Anderson pode mnou a o tom to je.. Zkusím najít výborné video na téma ivermectinu, kde se přesně hovoří o tom jak o nějaké studie na IVM nemá big pharma zájem – vaxx všeho co se hýbe je jediná spása..
ygorek
No 0ne 20.7.2021 v 9:35
Je to poprvé, co jsem ten výraz zaznamenal ve zdejší diskusi, kde většina nepominuelných přispěvatelů používá tradiční češtinu.
O nic víc nešlo.
anderson
Big pharma o to nemá zájem, protože patent na Ivermectinu je už 20 let propadlý a firma Merck (která má za sebou v minulosti kousky – pokusy na civilním obyvatelstvu, za které by se nemuselo stydět ani nacistické Německo – https://www.idnes.cz/xman/styl/operace-seaspray-bakterie-civiliste-armada-san-francisco.A180220_173117_xman-styl_fro ) vyrábí pouze cca 5% světové produkce Ivermectinu.
Proto také firma Merck vydala stanovisko, že Ivermectin může představovat riziko a nebyla prokázána jeho účinnost. Nato dostala grant od vlády USA na vývoj léku na čínskou chřipku. :-)
anderson
Tady jsou vyjmenované studie týkající se Ivermectinu – https://c19ivermectin.com.
Jenže jako léčba na covid být uznán „nemůže“, protože by to znamenalo okamžité zastavení očkování. ;-) Nelze očkovat neschválenou vakcínou na nemoc, na kterou existuje lék.
No a to není všechno. Kromě toho, že si budeme platit vyšší zdravotní pojištění, tak si budeme platit i testy, abychom třeba směli do práce. Testy už se nebudou hradit z veřejného zdravotního pojištění.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/blog-realitu-nezajima-ze-nechcete-byt-ovce-169798 Slušná síla „Když potom strašidlo jménem stát přijde se vcelku rozumnými a více či méně závaznými požadavky, jako že bychom měli nosit roušky, držet se od sebe dál, testovat se a nechat se naočkovat, situace spolehlivě vyústí v plné márnice: Nejsme přece ovce. A ta mela, když někdo začne jen nahlas uvažovat o onom zmíněném ošklivém slovíčku, o dohledu!“
zduř
jeden muj znamej, skoro kamrad, po očkování na kovida, zjistil, že má netypické projevy po onom očkování,které se projevují značnou slovní až fyzickou agresivitou, a to zcela jen vůči idiotům, městapům, uředníkům,politikům, a jiným osobám placených ze státních a obecních peněz, je to možné? zvlášt by mi bodnulo zhodnocení od doktora challengra!
jako pracovní název onoho syndromu navrhuji: selektivní očkovací byrofobie
Možno je to postvakcinačný tourettov syndróm?
No, zrovna Konvalinka je imho ze vsech vedcu snad nejvice pokorny, argumentuje srozumitelne, trpelive vysvetluje, nad nikoho se nepovysuje…
Je mi jasne, ze tady na tom webu je to predem dane, neni cas zjistovat, kdo je kdo, proste muz co podporuje ockovani nesmi projet…
Ale zrovna Konvalinka…nejslusnejsi z nejslusnejsich…
Si to mozna uplne nezaslouzi.
(se psanim, ze jsem debil a bla bla bla se nemusite obtezovat)
Nejslušnější z nejslušnějších co zrovna nedávno (hledat to nehodlám) prohlásil, že v česku umřelo na kovid 36000 lidí čímž se dopustil naprosto jednoznačné lži. A to i vzhledem k oficiálním blábolům o 30000 mrtvých.
Politická populistická vyjádření. Stejné o tom zvyšování pojištění. Vůbec netuší jak je v ČR pojistné konstruováno, ale ví jak se má měnit pro lidi, kteří jsou paradoxně zcela zdraví. Je mi vcelku jedno, že o věcech, kterým nerozumí mluví „pokorně a slušně“. Jen si říká o draft do politické strany či sbírá body, aby vystřídal Zimu.
To ho bezpečné kvalifikuje kamkoliv, jen ne mezi slušné lidi.
Lojza:
Tak to jsme tady aspoň dva.
Konvalinka je v přístupu ke covid-19 střídmý realista, který vždy varoval před panikou, ale současně taky kritizoval neschopnou vládu; sám má nad sebou rektora UK Zimu, který tak dlouho promořoval ostatní, až strávil několik týdnů na JIPce, ECMO a soperací plic, kdy mu Balík zachraňoval život na poslední chvíli.
Kromě toho se Konvalinka podílel na tom, aby naše vysokoškolské vzdělání co nejvíce srovnávalo krok s njlepšímu univerzitami ve světě, takže UK vypracovala audit, jak na tom vlatně je ve srovnání se světem.
Jestli si můžu, s prominutím, vybrat v debatě o covid-19 mezi Šmuclerem, Pirkem, Pollertem nebo Konvalinkou, tak to je celkem jasné.
„…mezi Šmuclerem, Pirkem, Pollertem nebo Konvalinkou…“ jedinej Konvalinka není doktor a proto má nejlepšejší názory na to jak léčit lidi, vole:-).
Jo, Konvalinka je biochemik, ani lidi neuspává, ani do nich neřeže. Kupodivu výzkum virů, molekul, rozbor částí RNA nedělaj chirurgové ani ortopédi, stejně jako chirurgové nebo zubaři nevyvíjejí léky, protilátky a vakcíny.
Osobně jsem radši, když složení a vlastnosti těch nejmenších živých částic provádí biochemik, virolog apod., než zubař s kardiochirurgem.
Ještě nikdo z očkovacích maniaků nepředložil relevantní argument proč pomůže jedině očkování, to je furt dokola musíme proočkovat 60, 70, 80% populace, jednou, druhou, třetí, každoroční dávkou, protilátky nejsou důležité, přirozená imunita není důležitá, prostě musíme očkovat, starý, mladý, nenarozený, vedlejší účinky vakcinace nejsou, a když jsou tak malé, a když ne malé tak je to jedno, protože jinak bude lockdown nebo všichni zemřou. Konvalinka je jeden z mnoha těhlech hysterickejch zpovykanců.
Racionální argumentace založená na nějakech tvrdejch datech zcela chybí. Přece je absolutně nelogické očkovat kohokoliv u záchodků na Hlaváku místo těch co to opravdu potřebují po předchozí anamnéze.
Pretože ľudí zaujímajú iba rýchle, instantné riešenia. Kto by sa obťažoval s vegánskou stravou, pravidelným behaním a udržiavaním ideálnej hmotnosti?! Ani pri iných chorobách, chronických, civilizačných (vysoký tlak, cholesterol, obezita, cukrovka 2.t…) ti lekári nepovedia, že musíš zmeniť celý svoj život, lebo tak nejak vedia, že nikto sa meniť nehodlá, a rovno predpisujú lieky, ktoré účinkujú horšie než úprava životosprávy a zároveň majú kvantá nepriaznivých účinkov.
Keby niekto prišiel do telky a začal tvrdiť, že netreba očkovať, ale treba, aby ľudia schudli, začali športovať a prestali žrať bordel, tak ho rovno vysmejú a nikdy už nepustia. To predsa nemožno od ľudí niečo také chcieť.
Proste nám vládnu arogantní, mocibažní psychopati. Im nejde o to, aby dali ľuďom na výber a nechali zodpovednosť na nich. Im ide o moc a vládu nad ľuďmi. Na to sú rúška a vakcíny ideálny prostriedok.
CNN:
člověče, vás bych chtěl vidět v mnohem starších debatách, když se zavádělo plošné očkování proti neštovicím, obrně, černému kašli a dalším extra nebezpečným nemocem. To bychom tady měli pravé neštovice dodneška , tuberkulózu každej čtvrtej, v tramvaji by na vás někdo vypustil černá kašel atd. Prej „předchozí anamnéza“, když u seniorů nad 80 let na covid-19 umírá každej desátej.
Studie jsou již velmi rozsáhlé (naočkováno asi 3 miliardy lidí), o protilátkách taky, všechno je, stačí si to dohledat.
„To bychom tady měli pravé neštovice dodneška“
Kdyby todlecto, tak by na ulici byly mrazáky, todlecto. Viď, Flégre?
Proč se tedy proti látky neměří před a po očkování když jsou na to ty rozsáhlé studie?
Srovnávat pak neštovice, obrnu, černej kašel… s čínskou chřipkou je typickej argumentační faul covid zpovykanců.
Proč? Ještě by si zbourali vlastní bábovičky.
CNN: samozřejmě že existují studie, kde se měří protilátky před a po očkování. Slovenská Akademie věd to dělala od začátku roku na svých pracovnících, slušný přehled. Největší hladina protilátek: covid střední průběh plus očkování. Je tam i jednoduchý graf, srozumitelné, věrohodné.
http://www.biomedcentrum.sav.sk/co-nam-naznacuju-vysledky-prvej-fazy-seroepidemiologickej-studie-zamestnancov-sav/?fbclid=IwAR09w9RcdG_gZeicoHGF81akkMmhbImefsMBHwyAPX9gYLBnhv2KveDLrTE
Já bych to u testovací vakcíny očekával jaksi u všech podání, plus samozřejmě vyhodnocení reakcí a zdravotního stavu po týdnu, měsíci, půl roce. Ale chápu, že když farma firmy dostanou bianco šek bez jakékoliv odpovědnosti tak se k nám chovají doslova jak k těm pokusným králíkům. Tady máš bábo injekci, drž hubu a z pojištění naval litr.
A z čeho takové očekávání plyne, smim-li se ptát?
Á, tady někdo studoval farmaceutické švindlgrafy.
Já jsem viděl ty nezfalšované, které ukazovaly, že tyto nemoci prakticky vymizely už v 19.století.
A v době kdy se zavádělo očkování byly tak na úrovni 10-5% svého stavu desítky let zpátky.
Tudíž tyto nemoci vymizely ze zcela jiných příčin než bylo očkování.
kaBrnak 19.7.2021 v 16:28
Takže například epidemie obrny v lestech 1939 – 1956 neproběhly a lžou nejen farmaceutické švindlgrafy, ale i pamětníci a ty náhrobky jsou falešné?
Souhlasím. Já bych taky zvýšil pojištění. Pro tlusté a rizikové špekouny, kteří se nestarají o svoje zdraví.
Konvalinka je typický akademik a sociální inženýr z laboratoře, který si myslí, že svět funguje stejně deterministicky jako jeho laboratoř. Navíc je na problému profesně silně interesován, takže se cítí povolán k řešení problému a ví, že plout s proudem ho vynese nahoru. A jak by asi vypadal, kdyby vlastně říkal, že celý život dělá v oboru, který tento typ problému má řešit, ale sdělení by bylo, že nic řešit nemáme. Tak jako různí Pekové a Žaloudíci by byl akorát ostrakizován a odborně napůl zlikvidován.
Jako vysoká šarže na UK by spíš měl vysvětlovat jakto že kryli prasečiny pana květáka.
A vis, ze ja bych byl taky pro? Ja bych byl pro, at si lide muzou, ci nemusi vybrat pojistovnu, ktera si bude urcovat pravidla, jak bude chtit. A klidne, at si nejaka pojistovna zvysuje pojisteni pro tluste. Ja jsem prvni, kdo je pro…
OK, ruka trhu. Ovšem už vidím, jak ty tlustý prasata, co se cpou čipsama a kolou a potěj se když si zavazujou boty, jdou do pojišťovny Fat&Pig pojistit si své špeky. To nééé, ale až je z toho přežírání jebne, chtějí stejnej standard jako relativně zdravej.
Mozna, ze takovi jsou…ostatne stat si je tak vychoval. Ja to rozhodne nejsem.
Já jsem první, kdo je pro už tu jednou bylo a jak to dopadlo.
Neotvírejme to znovu.
Dotáhnout to na tuhle pozici, žádá „jisté“ kvality.
Ale je to taky zavírač a tlačí takový ty kecy, jako že za počet mrtvých může vláda, která toho nezavřela dostatečně mnoho a včas. Ale narozdíl od Flégra, Hořejšího a podobných lunatiků si jeho názor vyslechnu rád přinejmenším jako příspěvek do diskuse.
tak mě napadla taková hříšná myšlenka, proč teď na henten kovid umírá tak málo lidí.
– předpokládejme, že převážně umírají staří a nemocní
– předpokládejme, že staří a nemocní jsou povětšinou 2x opíchaní
takže když připustíme, že někdo umřel na kovid bude to velmi pravděpodobně z kategorie 2x opíchán
to asi není nejlepší reklama pro kovid mafii
Dávno známa vec.
Očkovaní majú 29x replikáciu pri PCR a neočkovaní 35x. Výsledky následne padajú automaticky „správne“ a štatistika sedí presne podľa zadania.
bez ohledu na všechny „konspirační“ teorie jde o to, že oni teď ty mrtvý tomu kovidu přisuzovat nemůžou, páč by se stříleli do vlastní nohy a přiznali tím, že očkování asi zcela nefunguje.
Vzhledem k tomu že vofce ztratily poslední zbytky rozumu, tak klidně můžou na ČT tvrdit že po nové vakcíně můžete létat jako pták jen máváním rukou, a nejmíň milion lidí tomu bude věřit.
to jsem zatím neslyšel, jsou k tomu nějaké zdroje, nebo je to zdroj JPP? dík
007? Zdroj? Jan Tománek, MUDr. Hnízdil, eMimino, Parlamentní Listy :-)
Jinej zdroj – ÚZIS – pokud jeho data uznáváme, napočítal v ČR u 3,6 milion plně očkovaných zhruba 1700 případů onemocnění. Tedy necelý jeden na dva tisíce.
Zpráva zveřejněná v pátek britskou vládní agenturou Public Health England odhaluje, že u osob, které dostaly vakcínu COVID-19, je více než třikrát vyšší pravděpodobnost úmrtí na variantu Delta než u neočkovaných lidí.
https://humansarefree.com/2021/06/latest-uk-data-vaccinated-people-3-times-more-likely-to-die-from-delta-variant-than-unvaccinated.html
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1001354/Variants_of_Concern_VOC_Technical_Briefing_17.pdf
To je určitě nějakej blud, Černej Mor tvrdí, že existujou rozsáhlý studie kde se tvrdí, že očkování je cajk a bez něj všichni chcípneme.
Vubec nechapu, jak jsem se bez mRNA mohl v zivote vubec obejit. Neuveritelny stesti a moje lajdactvi.
Nobody 19.7.2021 v 14:50
In total, 70 out of the 27,192 vaccinated individuals in the study died, which is a 0.26% mortality rate.
Meanwhile, 44 out of the 53,822 unvaccinated people in the paper died, resulting in a 0.08% mortality.
Věnuji tichou vzpomínku Janu Mrcasikovi…
No to by jeden neřekl.
Už se zase začínají ztrácet lidi, který následně radši ani nikdo nehledá? V demokracii evropského typu?
To jako vážně?
servisdok 19.7.2021 v 15:47
Jan Mrcasik v posledním příspěvku, který jsem zaznamenal, prohlásil, že „si dá pauzu“. Zdejší diskuse čtu poměrně pravidelně a soudím, že většina příspěvků je důvodem, proč je ona pauza tak dlouhá.
Vzpomenu Hlas volajícího na poušti (Lk 3, 1-6).
@ygorek:
dovolil bych si tu originální studii okomentovat. Porovnává sekvenované případy mutace alfa (to je ta „britská – ve Velké Británii dominantní od konce podzimu) a mutace delta (indická), která nastoupila v dubnu a dominuje v Británii od května (import v dubnu z Indie a Pákistánu). Takže mutace delta (nyní v Británii kolem 50.000 případů denně, zejména mladí lidé) se objevila v době, kdy větší část dospělé populace již prošla očkováním (a to zejména vakcínoou Astra Zeneca).
Srovnání podrobně sekvenovaných případů:
ALFA: počet sekvenovaných vzorků: 225,085 – počet úmrtí – 4,262; smrtnost: 1.9% (mezi 1.8 – 2.0%)
DELTA: počet sekvenovaných vzorků: 92,056 – počet úmrtí 117; – smrtnost 0.1% (mezi 0.1 – 0.2%)
Zde bych tedy spatřoval důkaz, že očkování extrémně výrazně snižuje úmrtnost. Pokud jde o snížení nakažlivosti první vakcínou u mutace delta, mluví se dnes o 30 – 40 %, mnohem nižší, než u původní mutace.
Kdo by tvrdil, že mutace DELTA je sama o sobě neškodná, ať se podívá do Ruska. Mají málo naočkováno (tak dlouho dezinformovali na Západ, až tomu uvěřili Rusové), takže smrtnost nyní zaznamenávají kolem 3 % – mezi 700 a 800 případů denně, což je hodně vysoké číslo (evidentně nemají podchycené testování a zachycují zhruba polovinu případů).
Cerny Mor 19.7.2021 v 15:51
Jen poznámka: Před časem jsem na ČR plus slyšel rozhovor s ruským novinářem žijícím tuším v Litvě. Dotyčný soudil, že neúspěšnost očkovací kampaně v současném Rusku tkví v nedůvěře obyvatelstva vládě, a to zejména u mladších ročníků. Sám si zaletěl do Moskvy a nechal se naočkovat v nejbližším nákupním středisku, bez registrace, bez čekání…
ygorek:
Já se tomu nedivím. Ale že z Ruska směřovala tvrdá kampań proti očkování vůbec, že Rusko většinu vyrobených vakcín cpalo na export a očkovalo málo, a že ruské výrobny mají staré známé problémy s dodržováním a ověřováním kvality, to víme všichni. Pochybuji, že v Rusku někdo sleduje šarže až k očkovacímu průkazu jednotlivce , jako je tomu v Evropě nebo USA. Tam v Rusku prej zjistíte, že místo Sputniku v sobě máte jinou vakcínu od jiného producenta až při druhé dávce. Prostě klasika. Potom už nikdo nevěří ničemu.
Cerny Mor 19.7.2021 v 16:10
V tom rozhovoru zpovídaný nováinář pravil, že v Rusku se vyrábí několik variant Sputniku (podle výrobních závodů), ale dovozové vakcíny se neaplikují.
Otázkou je, do jaké hloubky se problematikou zabýval.
ygorek:
V Rusku se vyrábí minimálně ještě jedna vakcína jiného typu. CoviVac a EpiVakKorona.
Loni v srpnu – už to bude rok – v Rusku začali očkovat „věřejně“ nevyzkoušeným Sputnikem, po pár testech. Kdyby byli podobní dobrodruzi na Západě, dávno se tehdy už vyráběla Moderna; ta má technologii, že kdyby se nemusela testovat, tak vyvinutá byla za pár dní po přečtení viru. Ale testovala se a schvalovala až do podzima 2020.
Jiný svět, jiný mrav.
Kdo z vás v Rusku žije, aby to mohl potvrdit, nebo vyvrátit?
Slyšeli jste už něco o tom, že spoléhat se na média, je dneska poněkud ošidné?
Rus nikdy nedělá nic jenom tak. Jestli je pravda, že se v Rusku očkovalo minimálně a někde vůbec, pak to má nějaký přesný důvod. Stejně jako to, proč Rusové nabízeli svoji vakcínu celému světu, ale sami s ní očkovali minimálně, nebo vůbec.
Jedna ze stran „sporu“ utrpěla handicap zdravého rozumu a podle toho se i zachovala.
Rusové mají s plošným zvládáním epidemií všeho možného obrovské historické zkušenosti, je to obrovská země, kde to prostě nemůžete nechat plavat.
Mají to navíc podpořené rozsáhlým výzkumem, o kterém se někdy dozvídáme až dneska, po spoustě let.
Nenapadá mě ani jediný důvod, proč by si Rusové měli cíleně vybíjet populaci, nějakým pofidérním očkováním proti ještě pofidérnější nemoci, která IMHO žádnou novou nemocí není.
Rusák je historicky všechno možné, jenom ne úplně blbý. Rozhodně ne natolik, aby právě s přihlédnutím ke své velikosti a vlastně i národní povaze, vyhazoval zbytečné bambilióny prachů, jako až na výjimky Západ.
Stokrát mě někdo může nazvat zakukleným bolšánem, neva. Rusák bude ten, co se bude smát naposled, všecko tomu zatím nasvědčuje. Nijak tomu nepomáhají nesplatitelné, gigantické dluhy, které si mezi sebou, ke všem těm starším dluhům, nasekal Západ.
servisdok 19.7.2021 v 17:13
Cituji:Rusové mají s plošným zvládáním epidemií všeho možného obrovské historické zkušenosti…
Souhlasím. Epidemie tam (či spíše v SSSR) tam byly zvládány tak, že zasažená oblast byla uzavřena (lockdown) a řízení karantény převzala armáda. Tato praxe byla úspěšná a mohli se s ní seznámit i obyvatelé těch okresů ČSSR, které postihla slintavka a kulhavka. Tehdy byla použita ČSLA, byli povoláni vojáci v záloze na tříměsíční „cvičení“.
Re: Cerny Mor19.7.2021 v 16:30
Slovo „par“ je docela relativni. Rusove meli 20000 lidi pro testovaci fazi. Jako jo, proti milionum je to par. Na druhou stranu je to standardni vzorek pro bezne vakciny v prvni fazi testovani.
Ze Rusove maji vakciny jako nastroj propagandy, o tom zadna. Je to proste jejich obchodne-politicky model. Asi jako Americani sankce na NS2 pro podporeni prodeje sveho kapalneho plynu. Proste kazdy na to jde nejak. Nema cenu resit.
Stran vakciny jako takove, clovek si proste musi uvedomit, ze ruskej model „mjaso do gazety“ je tam stale zakorenenej a jen tak nezmizi. Dostanes dobrej vyrobek v nahovno futralu. U nas na zapade to mame naopak, dostanes supr obal s dareckem, da ti ho kozata blondyna a az to vybalis, tak se ti to po par mesicich posere. A ted si muzes vybrat, co je vlastne lepsi.
Kdyby se Pfizer vysral na mRNA a sel cestou klasicke vektorovky, tak nereknu ani popel a uz mam dve davky za sebou. Vubec neresim nejakej Sputnik, at si ho do sebe pere, kdo chce. Jenze my tady mame navonenou vakcinu v supr obalu, u ktere ale nikdo nezna dlouhodobe vedlejsi ucinky. Nezna je ani samotny vynalezecky tym.
A na druhe strane je Sputnik, jehoz cistota bude asi tak na urovni ruskeho 85oktanoveho benzinu. To jsme to dopracovali, ze mame trakovyto vyber.
Ze se Rusaci nechteji ockovat, nesouvisi se Sputnikem. Oni by se nenechali ockovat ani Pfizerem, ani Modernou. Proste neveri nikomu, coz se jim nedivim. U nas, kdyby nebyla politicka masirka a vydirani lidi omezovanim cestovani a vstupu kdekam, tak mame proockovanost jen o malo vyssi, nez v tom Rusku.
Sysop 20.7.2021 v 7:15
Ano, právě těch 20000 lidí je trnem v oku Emě, protože se jednalo o lidi zaměstnávané státem a není možno ze strany RF doložit jejich naprosto dobrovolnou účast. Testování tedy mohlo být neetické a takovou vakcínu nelze v EU schválit.
EMA, to je ta organizace, co za dobu svoji existence uz pozastavila par set (tusim 400?) leciv, pro jejich nezadouci ucinky, ktere predtim sama schvalila? Inu, od ni slova o etice jsou opravdu na miste, to ano.
Pro mne neni podstatne, jestli opichali studaky, nebo vojaky. Nepozoruju, ze vir resi nejakou dobrovolnost. Mne zajima vysledek testovani.
EMA to neschvali, i kdyby vsechny papiry byly v poradku. Tady jde jen a pouze o cistokrevny fasismus, tedy zajmy politicke a imperialisticke. A s tim tezko muzeme hnout.
To jako fakt? :-D :-D Kdyby EMA hlídala etiku, tak musí okamžitě zrušit vakcínám povolení k nouzovému užití (vakcíny schválí nemají a ještě 2 roky mít nebudou). Covid apartheid je všude, Norimberská konvence právě pro tento případ (podání experimentální látky – což je přesně covid vakcína) předpokládá dobrovolný souhlas bez nátlaku po plném informování o všech dosavadních zjištěných skutečnostech. Jakákoliv „výhoda“ pro očkované je proti této konvenci.
EMA je etika úplně ukradená – pokud jde o západní společnosti.
Proč by mělo vadit, že Rusové měli „jen“ 20 tisíc lidí?
Pfizer měl 18.198 lidí, kteří byli oočkování a dostali se do hodnocení. Abych byl přesný, tak:
Studie se zúčastnilo 44 tisíc lidí, z nichž se do vyhodnocení dostalo cca 36.523 (otázka je, co bylo na těch 18 % špatného) a čínskou chřipku dostalo 8 očkovaných lidí z 18.198 oproti 162 z 18.325 v kontrolní skupině. To dělá ten marketingový rozdíl 95 %. Je to ale relativní rozdíl. V absolutních číslech je to rozdíl 0,84 % a v podstatě to znamená, že se musí nechat oočkovat cca 120 lidí, aby to jednomu pomohlo.
Byla to tedy studie, kde se závěry učinily na základě onemocnění 170 lidí, přičemž ze studie bylo vyloučeno cca 8 tisíc „nevhodných“ lidí. :-)) Jak může být nějaká studie udělaná ještě hůře?
Sysop 20.7.2021 v 7:15
Čirou náhodou jsem narazil na toto:V případě ruské vakcíny je navíc zarážející, že většina ze 76 dobrovolníků byli vojáci. To je v řadě zemí nepřípustné, vojáci jsou z principu snadno ovlivnitelná skupina. Je to podezřelé, můžeme se domnívat, že jim účast v klinickém hodnocení byla nařízena. Rusko příliš údajů nezveřejnilo, nemáme podklady, ze kterých bychom mohli usuzovat, jak testování proběhlo. Každopádně zaregistrovat vakcínu na základě výsledků 76 lidí je bezprecedentní, nepamatuji si, že by se tak někdy nějaká očkovací látka schválila.
https://www.investigace.cz/vakcina-sputnik-v-odzkousena-na-76-vojacich/
Dneska uz je to historie. Sputnikem je naockovano hafo lidi mimo RF a vubec nedejcham o tom, ze kdyby se projevily nejake masove vedlejsi ucinky, ze hlasatele tech jedinych spravnych pravd by po tom neskocili jak slepice po flusu.
Ze Amici delali pokusy na lidech v autobuse bez jejich vedomi (tusim 50. leta?), to je cajk, ale ze Rusaci si na zacatku vybrali par vojaku, to jako ma byt blbe? A jakpak probihaji v Cesku klinicke studie treba inzulinu, co?
Tocime se na kravinach. Pro mne je dulezite, jake vedlejsi ucinky byly zaznamenane. A k tomu se dostat. Netvrdim, ze Sputnik zadne nema. Urcite ma. Jako kazda chemikalie. Vzhledem ke konstrukci vakciny ale lze ocekavat, ze budou vicemene bezne.
Tak tady by se typicky zaměňovala souvislost s příčinností. Ale použít jako antikovid reklamu, proč ne, vohnout se po logice neptá a každá probuzená duše dobrá :)
https://www.lidovky.cz/svet/experti-pred-povodnemi-v-nemecku-varovali-rozsah-ale-nikdo-necekal-katastrof-pry-bude-se-zmenou-klim.A210718_180903_ln_zahranici_livs?utm_campaign=
Klimatická inkvizice dokáže zneužít naprosto cokoli
Nahodou, pozitivni zmena. Jeste loni by za to mohl Putin.
Mě na tom fascinuje ta jejich ideologická pevnost. Vytisknou si balík peněz, ta kráva FlintenUschi s ním vítězoslavně objíždí Evropu a pak z nich vyleze, že to hodlají vyhodit za ten jejich green deal, co znamená, že ty prachy skončí na účtech korporací. Že by třeba ty prachy dali těm lidem, kterým v Německu zmizel barák v kráteru, to ne.
Proč by to dělali? Nejdřív se musíme postarat o migráčky.
To je ten echt nemeckej problem, ze cokoli se dela, musi mit „schöne Fassade“. Usmevy, fotografie, kytice, trepani rukama, prapory… to tam vsechno musi bejt. Nejaky prachy, to je uplne vedlejsi. Co ma nekdo z nejake diry do zeme, jejiz zahrabani bude stat asi tolik, co vystavba hraze prehrady, kdyz z te diry maji politicke spicky hovno.
To uz lepsi je, kdyz puvodni propagator megadraheho elektronickeho systemu pro hlaseni pohrom nyni prohlasil, ze „chceme zpatky nase sireny“ a za par desitel miliard se zase budou vracet sireny tam, odkud je nechal vyhazet. Firmy zarobi a on bude zase spasitel.
https://www.lifesitenews.com/news/french-pasteur-institute-study-shows-how-well-ivermectin-can-treat-covid-19-infection „Studie Francouzského Pasteurova institutu ukazuje, jak dobře může Ivermectin léčit COVID-19
V normálním světě by studie institutu znamenala zlom v krizi COVID-19, relativizující narativ „vakcíny“. Studie: https://www.embopress.org/doi/full/10.15252/emmm.202114122
Tá štúdia je na myšiach. Netvrdím, že nemôže poslúžiť ako sľubný štart do ďalšieho výskumu, ale kým nie je klinická štúdia na ľuďoch, tak to veľkú cenu nemá.
No 0ne 19.7.2021 v 19:57
Co je to „narativ“?
To moderní slovo pajazyka by mělo znamenat: (falešný) popis, (tendenční) výklad, propagandu, což je poněkud v rozporu s původním významem.
V současných médiích se narativ používá jako pojem již bez oněch závorek. Spojení relativizující narativ by pak znamenal: relativizující falešný popis, relativizující tendenční výklad, relativizující propagandu.
Děkuji, nechci.
Je to z translatoru útržek toho článku.. taky zrovna si v těchto výrazech nelibuju, tedy zas bych ty slovíčka tak nerozebíral.. to podstatné řekl Anderson pode mnou a o tom to je.. Zkusím najít výborné video na téma ivermectinu, kde se přesně hovoří o tom jak o nějaké studie na IVM nemá big pharma zájem – vaxx všeho co se hýbe je jediná spása..
No 0ne 20.7.2021 v 9:35
Je to poprvé, co jsem ten výraz zaznamenal ve zdejší diskusi, kde většina nepominuelných přispěvatelů používá tradiční češtinu.
O nic víc nešlo.
Big pharma o to nemá zájem, protože patent na Ivermectinu je už 20 let propadlý a firma Merck (která má za sebou v minulosti kousky – pokusy na civilním obyvatelstvu, za které by se nemuselo stydět ani nacistické Německo – https://www.idnes.cz/xman/styl/operace-seaspray-bakterie-civiliste-armada-san-francisco.A180220_173117_xman-styl_fro ) vyrábí pouze cca 5% světové produkce Ivermectinu.
Proto také firma Merck vydala stanovisko, že Ivermectin může představovat riziko a nebyla prokázána jeho účinnost. Nato dostala grant od vlády USA na vývoj léku na čínskou chřipku. :-)
Tady jsou vyjmenované studie týkající se Ivermectinu – https://c19ivermectin.com.
Jenže jako léčba na covid být uznán „nemůže“, protože by to znamenalo okamžité zastavení očkování. ;-) Nelze očkovat neschválenou vakcínou na nemoc, na kterou existuje lék.
https://www.news.com.au/entertainment/tv/reality-tv/katie-hopkins-under-investigation-by-australian-border-force-after-possible-hotel-quarantine-breach/news-story/2f8ee572b333ee31fcd8e383463ff2b5
Za rozvracení lidově kovidového zřízení už zavedli v Austrálii deportace.
https://www.globalresearch.ca/the-2020-worldwide-corona-crisis-destroying-civil-society-engineered-economic-depression-global-coup-detat-and-the-great-reset/5730652 Dlouhá analýza, nahoře se dá nastavit čeština – časová osa a vývoj krize C19 „Naším cílem je informovat lidi po celém světě a vyvrátit oficiální příběh, který byl použit jako záminka a ospravedlnění pro destabilizaci ekonomické a sociální struktury zemí.“
No a to není všechno. Kromě toho, že si budeme platit vyšší zdravotní pojištění, tak si budeme platit i testy, abychom třeba směli do práce. Testy už se nebudou hradit z veřejného zdravotního pojištění.
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/preventivni-testy-nebudou-od-1-zari-hrazene-predpoklada-vojtech-40366003
Koupil jsem si ted 60 testu, kus pod pul eura, flusaci. V Nemecku nikdo nebuzeruje a v Cesku mi to na tech par vyletu staci.
Chapu to spravne, ze ti neockovani tedy nebudou platit do verejneho zdravotniho pojisteni, protoze si beztak maji vsechno platit sami?
V rychlosti jsem kliknul na tu debatu pod článkem. Je neuvěřitelný, jak relativně málo času stačilo k totálnímu zdebilnění lidí.
Tohoto doktora snad čeká už jen lynč…
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahadnym-prvnim-nakazenym-cechem-v-tokiu-je-nenaockovany-lekar-vypravy-170206
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/blog-realitu-nezajima-ze-nechcete-byt-ovce-169798 Slušná síla „Když potom strašidlo jménem stát přijde se vcelku rozumnými a více či méně závaznými požadavky, jako že bychom měli nosit roušky, držet se od sebe dál, testovat se a nechat se naočkovat, situace spolehlivě vyústí v plné márnice: Nejsme přece ovce. A ta mela, když někdo začne jen nahlas uvažovat o onom zmíněném ošklivém slovíčku, o dohledu!“