Hodím to prvnímu, kdo bude chtít Czexit. - zpět na článek

Počet komentářů: 345

  1. Já to po dlouhých letech hodím ODS.

    1. Ano, to je taky varianta, pokud maji v programu Czexit.

      1. Vo tom vedou debaty mezi sebou, mladej Klaus je pro, Fiala ne. Nicméně k Czexitu nedojde, dřív se EU rozpadne.

        1. Mam velkou obavu, ze EU se rozpadne, az uz napacha nevratne skody. Jak se jednou zbrane zablokuji, nebude uz vule to uvolnit. A podobne ostatni veci. Dost pochybuju, ze nekdo prijde a rekne, ze ty kotle byly picovina, serem na to a jede se zase postaru. Pokud se EU rozpadne v dobe, kdy my uz budeme mit po uspesnem referendu, tak jedine dobre a velmi pravdepdobne by to i k rozpadu prispelo, protoze se muze stat, ze bychom nebyli sami, tipuju ze treba Madari by do toho mohli jit take.

          Chci mit vybrane kandidaty a podle toho, co do podzimu predvedou, dat definitivni rozhodnuti.

          1. Ono je spousta prudentních píčovin domácí provenience. Nejen kotle, ale třeba povinné kontroly komínů s tím bonzáckým paragrafem (nebonzne-li Vás kominík za špatný komín, tak 50tis pokuta jemu, bonzne-li Vás, tak 50tis. pokuta Vám), jsou čistě lobbing kominického cechu. který protlačili, dokonce a úplně nesystémově, až do zákona – obvykle to řeší nějaká vyhláška. Onehdá jsem se tak zajímal, jak složité je získat osvědčení na kominíka. No bylo mi řečeno, že pokud nemám tátu kominíka, nebo nejsem v cechu už z dob komunálu, tak na to mám zapomenou, protože oni mezi sebe nikoho nepustí. A takhle je to v podstatě se vším, co jen trochu smrdí státem požadovanou a trestanou kontrolní povinností.

            1. Jojo, ale odkudpak se ty napady jen berou? Rakousko a Nemecko ma uplne stejne debilni problem s topenim. Jak rikam – ryba smrdi od hlavy a odnekud se s tim zacit musi.

    2. Já taky, už jsem víceméně pevně rozhodnut. Přestal jsem je volit po roce 2006 právě proto, že honili hlasy a hráli si na socany s lidskou tváří. Nicméně nyní tam zbyli už jen ti, kteří to s pravicovou politikou myslí vážně. Chápu, že pro místní anarchocore je to pořád ukrutně a odporně levicové, ale mně to stačí (resp. kdyby se jejich program realizoval, bude to pořád o dost lepší, než teď).

    3. CNN: Jsi magor? ODS? Naďová? Nečas? Topolánek? Hochu ty jsi dost mimo že? Kdybs to radši hodil Okamurovi, kurva to by byla sranda kdyby minimálně dohnal Babiša a posral sralbotku s kalousem. Alé né, krátká paměť a hodíš to tam zase ODS, za čtyři roky to zase hodíš ČSSD a pořád dokola ne?

      1. Ano, ODS krade (stejně jako ostatní politické strany) a zrovna o Pitomiovi nemám sebemenší pochybnosti, jak by se choval být u koryta. Na druhou stranu je ale taky pravda, že narozdíl od Svobodných a ostatních podobných pidistran jsou v obou komorách parlamentu a alespoň občas reálně dokážou do toho zakazovačského soukolí trochu písku nasypat, což mimoparlamentní strany z principu nemohou. Snažili se u všech těch krávovin a co jich v poslední době bylo – zákaz kouření, zákaz prodeje, EET, sněmovnou se jim podařilo protlačit i možnost 150 km/h na dálnici. A věřím tomu, že pro odzbrojování lidí nebo přijímání taky ruku nezvednou. Mají pár senátorů ještě ze starý školy, co si váží svobody. Samozřejmě, je možné, že pokud by byli v koalici, tak to zase pokurvěj, ale pořád je u nich asi největší šance, že se do toho parlamentu dostanou a nebudou tam dělaj úplný blbiny.

        1. Jo, taky jsem si ke své hrůze uvědomil, že mi z toho asi nejvíc vychází ódeska. Čistě pragmatická úvaha, jsou tam, staví se proti zbraňové směrnici,etc. etc – co uvádíte Vy.
          Mj. náš stáhorosta sice asi dost hrne pod sebe, ale pro obec dělá docela dost a docela tu to tady funguje.

  2. Ve sve podstate je UPLNE jedno, komu to kdo hodi.
    Ve finale: Z EU nebude chtit odejit NIKDO z nich. I kdyby chtel, nepovede se to, protoze nebude mit vetsinu (to je 100% jiste).
    I kdyby se to povedlo, nakonec se ukaze, ze je to uplne stejnej zmrd jako EU a zavede uplne picoviny, v podstate stejne spatne.

    Ne, neexistuje ZADNA dobra volba. Dokonce neexistuje ani zadna volba „mensiho zla“.
    Vsechno je to kompletne na picu.

    Tudiz se zacinam pripravovat na zivot zlocince (haha, uz zase), ktery holt bude doma mit nejspise nejake ty „zbrane“ (flinta na stlaceny vzduch je mocna zbran, to je alespon na dozivoti), ktere proste NEPUJDU nikam prihlasit, registrovat, nic. A az mi naridej, ze na to mam mit zbrojak, tak se na ne opet vyseru.

    A cokoliv dalsiho podobneho mi budou narizovat, tak se na ne vyseru opet.

    Znovu opakuji – ZADNI politici to nezlepsi.

    Jo, mozna jednou, az se to cely rozpadne…tak se mozna neco (docasne) zase zmeni.

    Ostatne, drtiva vetsina z vas (ano, I z vas, co to ctete) si tento konkretni stav prejete, na stat nedate dopustit, podporujete ho a neumite si zivot bez nej predstavit. Tak to tu holt budeme mit takove, jak chcete, no…

    1. Presvedcovat te samozrejme nebudu, duleziti jsou ti, kteri hledaji cestu, jak neceho dosahnout.

      Zadna strana nebude mit vetsinu, o to se postaraji ti prachati v zakulisi. A o to ani nejde. Referendum muze vyvolat i strana, ktera rozhodne vetsinu nema, ale umi posbirat dostatecny pocet hlasu k vyvolani referenda. Referendum je pak samostatny boj.

      A ze nejaka strana jsou zmrdi? Ale samozrejme, vsichni jsou to zmrdi, ale aspon jsou to nasi zmrdi a mame moznost s tim neco delat, treba dalsima volbama, nebo treba defenestraci. S EU neudelame ani hovno.

      Na obcanskou neposlusnost je jeste stale casu dost, nevystrileli jsme jeste legalni munici.

      1. Ale houby, zadni prachati o nicem nerozhoduji…
        Rozhoduji ty masy vohnoutu, kteri jdou a hodi to CSSD, protoze ta prece mysli na ty chude lidi…a hodi to Babisovi, protoze on prece chce ty ferove podminky pro vsechny a predevsim umi setrit Kalouska, takze to je borec…
        Ja I kdybych dneska mel miliardu volnych penez, tak z toho neudelam volebni viteztvi jine strany, nez socialistu ci komunistu.

        Jo, mit ty prachy, asi by slo vyhrat volby s programem „Zdanime poradne ty bohaty svine, vsem vam pridame prachy a mimochodem vystoupime z EU“. To by asi proslo…ale ne kvuli tomu vystoupeni z EU, ale kvuli tomu prvnimu.

        1. Jasne, tvoje rozhodnuti.

          Ja mam jine.

    2. Lojzo, ty starej čůráku, přečti si 1984 od Orwella.

  3. No jasné, povolte mu pistolku, jezdit přes obec 130kmph, protože to je vůbec to nejzásadnější na světě a je váš :-D Primitiv ve volební místnosti.Hoď to zase svobodným, tam to referendum organizuje Matějka a za rok nasbíral 8000 hlasů :-D to jsou tak ty tvoje 0.3%.Smysl to nemá, na parlament je to taky málo ale pistolku ti nevezmou a o to jde především. Tvl, to je tady soda, čím dál lepší….

    1. Mě hrozně udivuje, že v diskusi o zbraních a jejich zakazování se vždycky objeví nějaký blábolící polodement (v tomto případě ty) a začne se arogantně vysmívat lidem, že přijdou o svoje pistolky. Já si samozřejmě nedělám iluzi, že kretén tvého kalibru by se mohl dát nějak přesvědčit, ale odpověz mi prosím na jednu věc – tobě fakt nepřijde blbé se takhle někomu vysmívat? Že přijde o svůj koníček? O něco, co má prostě rád? Aniž by udělal cokoliv špatného? Prostě ti to přijde ok, protože jde přece jen o nějaké pistolky? Ok, tak co třeba televizi? Co takhle zakázat televize? Já ji nepoužívám, je mi k hovnu, omg televize – lidi se bez estrád a debilních soutěží přece obejdou, banalita, navíc by měli dělat užitečnější věci než sedět u TV. Ne? Pořád ti to nepřijde blbé?

      1. Ne televizi. Zakazat Internet. U televize lidi nemuzou blbe diskutovat a pripadne lizt na weby, ktere nejsou v souladu s hodnotami EU. Pak bych rad videl jeho nadseni.

        1. jj černou televizi do každé domácnosti aby se mohla šířit propaganda. 1984 jak vyšitá…

      2. Staci si pustit Sul nad zlato… Včera nám sebrali sůl a zítra nám budu holit hlavy?
        Akorát ti naši kokoti už toho stihli více, kotle zakazat, auta zakazat, nebo aspon zklidnit, prumysl taky zklidnit, zbrane samozrejme taky zakazat, pravo demonstrovat taky zakazat, naopak pribrat priprchlence naridit, cikanum platit davky naridit, drzet hubu a krok naridit.

        Jeste by nas mohli zavest povinnou vojenskou sluzbu, hazet proklamativne kameni smer Moskva, zorganizovat spartakiadu a prisahat vernost Jedne Unii a jsme na tom uplne stejne, jako Kuba v dobe nejvetsi Casrovy slavy a Severni Korea dneska. Kdo tohle nevidi, tak je proste DEBIL.

        1. A nenapadlo vás, že právě ta povinná vojenská služba by pro ně mohla být smrtelné rozhodnutí? Že se svými Glocky a 858 Tactical pro mě nebezpeční nejsme. Ale když budou nespolehlivé osádky tanků, Pandurů? Jak si zajistí, aby jim nevyjela kolona obrněnců na hranice zablokovat přísun připrchlenců? Nebo ke Strakovce.

          Asi nikdo z vás nezažil, jak měli komanči stažený prdele v 89, když jim vojáci řekli, že pokud písknou poplach a pošlou je do ulic rozhánět demonstrace, tak ty zbraně obrátí proti nim.

          1. No, kdo měl v ’89 víc stažené půlky, to je otázka; my se naopak docela hodně báli armády. Jak by to bylo bývalo dopadlo, kdyby jí rozkaz někdo vydal, o tom lze spekulovat; podstatné ale je, že jej nedostala, takže víc než ty spekulace nemáme.

            Naproti tomu ale stran reálných historických precedentů bych doporučil kupříkladu nastudovat, jak excelentně ČSLA fungovala v Plzni v třiapadesátém. Tehdy rozkaz dostala, a uposlechla jej dokonale :(

            Ostatně ti Ivani, co tu vraždili v ’68, byli převážně taky branci. Ve vraždění je to nijak neomezovalo.

            1. Fizlove na tom nebyli jinak. Uz v nedeli 19. listopadu ’89 byla demonstrace v Brne na Svobodaku a autobusy zadejchany fizlama byly na cele Rooseveltce nastosovany jeden za druhym. Pamatuju si to jako by to bylo vcera. Sedeli tam v mundurech s prilbama, kazdej v ulicce stit a cekali, co bude, nebo nebude. A verim tomu, ze dostat befehl, tak tam vlitli a mydlili to hlava nehlava. Jeste celej dalsi tejden to bylo stejny, jen tech lidi uz bylo plny namesti az po Masarycku a jich bylo porad stejne.

              1. Brno – v pondělí 20.11. svolalo politické velení VA Brno (Kostečka + Palíšek) schůze studentů (vojáci z povolání) s tím, že mají odsoudit napadení příslušníků SNB studenty v Praze 17. listopadu. Schůze se zvrhly v podporu studentů. Následně si svolali jen kandidáty KSČ (odtud mám jen zprostředkované informace), kde byly požadavky na podporu vedení KSČ také odmítnuty. Následně bylo zakázáno opouštění ubytovacích prostorů. Bylo zřejmé, že počítají (počítali) s nasazením studentů v ulicích. Očekávalo se, kdy písknou BoPo, ale vzhledem k výsledku schůzí nic takového nezkusili. V úterý již zákaz opouštění ubytovacích prostorů nikdo nerespektoval a studenti „dezertovali“ na Svoboďák. Problém byl pouze s postgraduály, došlo kněkolika potyčkám. Na budovách VA a jejich okolí byly studenty vylepovány letáky proti politickému vedení VA. Dva studenty sebrala VKR…

                1. Jojo, kdeze jsou ty casy. Skoro naproti „rohliku“ o kterem je rec byl Q-klub, tam se hodne veci v ty dny peklo.

                  1. O Rohlíku prakticky řeč nebyla. Tam sídlil a sídlí rektorát. Odehrávalo se to spíš k kasárnách J. Fučíka (dnes Šumavská), na Dobráku, budova naproti Rohlíku – už si asi nevzpomenu na název… A pak na Veveří na Staré technice a na Právnický….

                    Že se něco děje jsme se dozvěděli na večeři v Akademický hospodě.

                    1. Ja jsem se to dozvedel v nedeli, byl jsem v divadle (tehdy jsem delal jedne parte amaterskych divadelniku technika) a poslouchali jsme FryyJurop. V nekterem dalsim tydnu to pak fungovalo tak, ze muj otec sel vecer do prace, tam dostali stranickej ukol vytisknout plakaty „studenti vratte se do skol“, jeste v noci se lepily po Brne (tatik vedel kde) a kdyz dorazil domu, tak mne budil, ja burcoval kamarady a slo se zase strhavat, takze nez sli rano na sestou lidi do hokny, tak po ulicich uz zase nic nebylo :-)

                      Ja tehda vedet, do jaky prdele to cely pujde a kolik vychcanku se na tom vyskrabe k bohatstvi,… tak jsem se na to bejval vysral.

                    2. Jo jo, plakáty typu „Pro stromečky bez Kostečky“, „Na Ježíška bez Palíška“. Ten řev jehličkovejch tiskáren na kolejích, když se to tisklo…

        2. I kdyby se toho zavedlo jeste 10x tolik, tak stavet to na uroven Severni Korei muze jen naprosty DEBIL

          1. To je fakt. Jaderna mocnost nejsme.

          2. Pokud to bude 10x tolik, tak tu SK předčíme.

      3. „tobě fakt nepřijde blbé se takhle někomu vysmívat? Že přijde o svůj koníček? O něco, co má prostě rád?“

        Podle mě typického představitele té skupiny na tom právě tohle naopak těší.
        A úplně nejšťastnější bude, když ten postižený zahořkne do postoje „mně jste můj koníček zakázali, tak zakažte i sousedovi ten jeho!“ a pak se svorně vydají zakázat něco dalšího.

      4. Naopak, CL ma pravdu vicemene ve vsem co napsal.
        Co to je za picovinu hodit hlas komukoliv kdo bude chtit Czexit??? Jako kdyby jenom na tom jedinem v zivote zalezelo? Klidne si necha sebrat jine svobody, jen aby mohl mit Czexit? Hodne slaboduchy skrek zapskleho padesatnika pana Jarose, voe? K cemu jsou pak ty jeho sracky o tom jak by to v spravne nastavenem systemu melo fungovat?
        Rika se, ze lidi vekem dozravaji, ale pan Jaros jde uplne opacnym smerem. Mne prijde ze uplne resignoval a zacina se chovat jak clen tupeho stada.

        EU tak jak ji zname se rozpadne! Je to jenom otazka kratkeho casu, proste to nastane a hotovo. Staci jenom trpelive cekat, protoze z toho marastu neni jine cesty ven a nenechat se rozhodit a psat prizdisracske texty.. Proces rozpadu uz nastal.

        A jeste k tomu Gunlexu. Tam se take mylis Petre Jarosi. Nepredstavuji zadnou autoritu a neni duvod jim za co dekovat. Kdyz uz tak jednotlivcum, konkretne duo Travnicek-Karasek. Zbytek jsou vagonky za masinkou….

  4. Podle mě strana, kde by se poměrně polarizovaná a vyhraněná čtenářská základna DFENSE sešla, ještě neexistuje. Stát má přesah do tolika záležitostí, že na jejich politice se nikdy všichni neshodnou. A to je podle mě výhoda levičáků – oni kolikrát nemají konkrétní představu jak regulovat žárovky, jen vědí, že je potřeba je nějak regulovat.

    Ideální politická strana pro pravičáky tedy musí jít opačným směrem – slíbit, že nebude nic zavádět, ale že bude jenom rušit. Prostě postavit program na tom, že budou 4 roky rušit pravomoci státu a vracet je lidem. Zrušíme ministerstva, zrušíme úřady, zrušíme smlouvy, zrušíme pravomoci. No a kdo bude teda jejich agendu řešit? NIKDO. A co ti lidé, kteří jsou tam zaměstnáni, to je jako vyhodíte na dlažbu? ANO. To je jediná ideologie, která podle mě má průnik pravicovým spektrem voličů, kdy si tito řeknou fajn, já bych to sice reguloval jinak, ale protože teď je to úplně blbě, tak zrušit to je vlastně taky dobrý řešení.

    1. Neni potreba najit tu nejlepsi stranu, ani neni potreba doufat, ze vyhraje volby. Je potreba najit stranu, ktera chce ven z EU a neni to uplny outsider. Vic clovek nemuze chtit.

    2. No jo, ale kolik takových pravičáků tady je? Znám hordy lidí, co se považují za pravičáky, ale regulace pro ně vůbec není sprosté slovo.

      1. Musí se počkat, až naše generace a možná i ta následující vymře a s nimi i mém státu, který by měl mít všechno pod kontrolou. Pak teprve se dá uvažovat co s tím. Viz třeba prakticky ověřený Mojžíšův postup, nebo naopak zkušenosti s uprchlíky ze Severní Koreje, kteří se v Jižní Koreji pravidelně psychicky zhroutí z přemíry svobody.

  5. Také jsem pro Czexit, a to ode dne, kdy jsme do EU vstoupili.
    Hlavní potíž vidím v tom, že členství v EU je lidem předkládáno jako něco, k čemu není alternativa, jako něco naprosto nutného, co vyplývá ze samotné existence ČR a její polohy uprostřed Evropy. Myslím, že i hodně lidí, kteří EU nemusí, hlasovalo pro vstup, prostě proto, že si nechali namluvit, že jinak to nejde.
    Změna tohoto mainstreamového náhledu je běh na dlouhou trať, nebude to přes noc (i když směrnice o zbraních může hodně pomoci); obávám se, že cestu budou muset prošlapat Britové. Jako nejbližší cíl bych nyní viděla, aby se otázka Czexitu začala nastolovat jako běžné diskusní téma, aby to ztratilo nádech „věci, o které se nemluví“. Teprve až se to stane, až to bude skutečně součástí veřejné debaty, přijde čas na další kroky. Zatím se toho nikdo seriózně nechopil ani v tom prvním kroku.

    Volební téma pro nadcházející volby by tedy podle mého názoru nemělo být „chceme Czexit“, ale „chceme diskusi o dalším setrvání v EU, chceme referendum“. Jako první se musí představit myšlenka existence alternativy pro setrvání v EU, protože zatím není ani nastolena.

    1. prvni krok musi byt vypadnout z NATO. Kazdy, kdo aspon trochu vidi, co se deje a kdo veli v NATO musi videt, ze to smeruje k americkym raketovym zakladnam na nasem uzemi. Tohle je jeste horsi pruser, nez GunBan, i kdyz to spolu souvisi. Samozrejme, v strednedobem planu USA je vyvolat vojenskou konfrontaci mezi Cinou a Ruskem a NATO a my jsme budouci bojiste, stejne jako Pribaltici, Iran, Makedonie, Severni Korea, Gruzie, staty kolem JIhocinskeho more, ale pravdepodobne take Mexiko, Venezuela, Indie a Pakistan. Tam vsude probiha eskalace stavajicich konfliktu a vytvareni novych.
      Stejne jako uz ted je realnym bojistem Ukrajina, Libye, Syrie, Afghanistan atd.

      Tak si to hlavne preberte v hlavinkach, jak treba vypada Slovacko dnes, lidi pohodovi, pohostinni, krojovane slavnosti, folklor, a jak to treba bude vypadat za 15 let, modlitebni koberecky, mesity, ostnate draty, checkpointy a gynekologove amateri z Eritreje a kolem toho velke sire rodne repne babisovy lany na EU dotace, lidi na pracaku a na davkach.

      Ted si dejte na misku vah, kolik ze to od EU dostavame penez, kolik se naopak u EU zadluzujeme budoucimi nesplatitelnymi dluhy a jestli to za to stoji. Recko budiz zarnym prikladem, kam to vede.
      Podle me to za to nestoji.

      1. Z čeho konkrétně soudíte na aktuálně plánované US základny na našem území.

        1. z toho, ze v Polsku a Rumunsku uz jsou rozestavene, pripadne castecne dokoncene.

          1. U nas neni plan delat zakladny. Zapominas, ze nepritel je prece Iran ;-), takze my mame mit sklady.

            NATO se postupne rozklizi samo. Sultan uz ted na nej sere, pak se ukaze, ze do toho spolku nikdo nechce cpat prachy a postupne to pujde zum Grund. Tam neni nutne zadnou velkou aktivitu ani vyvijet. Krome toho, v soucasnosti jsme vojensky v takove prdeli, ze pokud vylezeme z NATO, tak nas zabere i Vatikan. To neni vec, ktera by palila ted hned.

            1. ICBM maji takovou blbou vlastnost, ze maji minimal range. Nedavno jsem to googlil. Je to asi 2000 km. Kdyz se podivas, jak daleko jsou nove zakladny NATO ve Vychodni Evrope od Ruska, tak je to kurva skoro presne tech 2000 km a my jsme zrovna jak na svini v tom pasmu.

              A nevim jake pohadky vymysleji nase srackomety (missile shield proti Iranu), ale Putin jasne rekl, ze primarni cil USA je vybudovat jaderna sila a ze rozdil mezi raketou pro PV obranu a raketou pro zasazeni pozemnich cilu je prehrat software a vymenit bojovou hlavici, o cemz rumunsti soudruzi pravdepodobne nebudou nikdy informovani, ze…

              Takze on ten protiraketovy stit proti Iranu fakt vypada jako primarni preventivni jaderny uder na Moskvu a Petrohrad.

              A kdyz jsme u tech uderu, informovaly nase srackomety, ze USA zvazuji preventivni valku se Severni Koreou ?

              „Military Action Is On The Table“: Tillerson Warns „Patience“ With North Korea Has Ended

              1. NATO zakladna Deveselu (Rumunsko) – Moskva : vzdalenost 1950 km.
                Brdy (okres Pribram) – Moskva : vzdalenost 1971 km
                NATO zakladna Redzikowo (Polsko) – Moskva : vzdalenost 1549 km.

                Nahoda ?

                1. NATO zakladna Deveselu (Rumunsko) – Moskva : vzdalenost 1950 km. NE, 1680 km, ale bacha, AUTEM přes Ukrajinu 1964! Tak jste to myslel?
                  Brdy (okres Pribram) – Moskva : vzdalenost 1971 km , NE 1700 km
                  NATO zakladna Redzikowo (Polsko) – Moskva : vzdalenost 1549 km. NE 1310 Km

                  Přemýšlel jste někdy třeba na

                  1. *odeslal jsem to nechtíc dříve

                    Pokud jste tedy přemýšlel, tak přemýšlel jste někdy nad tím, jaká kapacita těch antiraket má být? A jestli konstrukce antirakety je třeba fakt stejná jako země – země?

                    Krom toho, proč by někdo mířil na Moskvu, když má ten neprůstřelný štít?

                    1. vzdyt to pisu o par postu vedle, ze NATO planuje preventivni uder na MOskvu a aby vubec meli sanci uspet, tak musi vrhnout vse naraz v prvni vlne a pak nejak doufat, ze prezijou odvetu, coz Rothschild a spol na soukromych ostrovech s bunkrama o desitkach pater do zeme patrne prezijou, zatimco bratri Polaci a Rumuni, stejne jako vsecka neevakuovatelna US velkomesta dostanou nuklearni anihilaci, kde hebne vse krome hmyzu a mikrobu. Za 40 let Rothschildi a spol vylezou a jsou v klidu, vladci cele planety, presne jak to chteli, vsechny vynalezy, techniku, software, vsecko jen pekne pro sebe, aby jim nikdo nesmrdel, nenicil prirodni zdroje a nezavazel jim na jejich vyjizdkach na koni . Vsecko to dava presny smysl, od padu SSSR je to jedna velka priprava na Armagedon skrze NWO a znevolniceni lidstva na bandu otroku, nebo spise muklu. Zacalo to bombardovanim Jugosky a decimovanim stredni tridy a skonci to jadernou valkou s Ruskem, na jejiz propagaci uz muselo podle me byt vyhozeny stovky miliard dolaru, jen na ty tanecky v mediich a uplaceni prestitutek, az po vyvolani vsech tech svetovych konfliktu vsude tam, kde by Rusko jeste mohlo mit nejakeho spojence… Podotykam, ze ty dolary si Rothschildi nevydelali, ale natiskli skrze centralni banky a FED, coz je jejich soukroma tovarna na nicim nekryte penize.

                    2. Jiste, NATO planuje 3 sv. valku… a kdy to prosim ma byt?
                      Ja jen abych vedel..jestli je to stejna situace jak ten celosvetovy krach na konci roku 2016 :-D :-D :-D

                    3. Proti čemu je ten úder na Moskvu prevence? (Vašemu popisu by sedělo spíše „provokace“).

                      A těch 40 let budou v těch bunkrech a pak vylezou a … co třeba takové ty země jako Čína, Indie, Austrálie, co Afrika, zejména pod rovníkem, co Jižní Amerika… tam těch 40 let žádný vývoj nebude? Přestože tam vlastně nic nebouchne a budou trpět spadem, ale spadem z dnešního omezeného počtu hlavice (navíc sám tvrdíte, že Rusko většinu z nich sestřelí, takže ani v Rusku nebudou škody tak rozsáhlé, ale i kdyby nesestřelili, myslíte, že to co je na skladě, stačí na zničení všech, co nejsou v bunkrech, i když to nebude rovnoměrně rozprostřené?

                    4. Re: LWG
                      19.3.2017 v 20:19

                      Ale jo, kecy o preventivnim uderu na RF jsou v Pentagonu celkem caste, probehne to obcas i medii. Ale, pokud skutecne dojde k tomuto typu valky, pak jedine proto, ze nekdo neco zkurvil, nebo nekomu ruply nervy.

                      Rotschildum, i cele parte z Bilderbergu sakra dobre vyhovuje soucasny stav „za minutu dvanact“. Protoze se da srtrasit, stavet zakladny, investovat do zbrojeni, presouvat pesaky po sachovnici. Valka je nahovno, protoze je to jeden velky orgac a pak na dlouho pul sesty.

                      I 40 let v podzemi je nahovno. A po vylezeni ven na dalsi. Navic oni nepotrebuji prazdnou zem, kdi by na tom kurva makal? Cernosi? Vzdyt ti umi uplny hovno.

                      Neverim tomu, ze velkou valku nekdo doopravdy chce. Myslim z tech, co maji prachy a nejsou blbi, nemyslim McCaina a podobne debily.

                      Naopak co velmi vyhovuje, jsou lokalni bojuvky, lokalni oranzove revoluce, nejaka ta „jara“, prevraty, bordylek.

                    5. To je krasna teorie, ale vsimni, jak dneska je hrozna moda pindat o AUTOMATIZACI. Rothschildi potrebuji ke stesti mozna 10.000 lidi, ale jinych, nez si predstavujes. Potrebuji umelce, architekty, remeslniky(umelecke) a pak jeste par kybernetiku, techniku, a samozrejme armadu, ktera jen vytahne po 40 letech ze skladu svoje hracky.
                      Po 40 letech v atomovem spadu zbude venku mozna par set tisic ubohych divochu z doby kamenne, pokud si je nechaji, tak jen jako lovnou zver, kterou je prima zabava strilet z vrtulniku, nebo na nich delat geneticke testy. Urcite neudelaji znovu tu sanou chybu, aby si je nechali prerust pres hlavu, jako soucasnym USA prerostla pres hlavu Cina a Rusko.
                      At tak nebo tak, nase jedina neadeje spociva v tom, ze USA si na tento preventivni uder netroufnou a to znamena bojkotovat globalizaci a snazit se ten system rozlozit. A samozrejme oslabit USA, protoze Nemecko, Francie, Izrael, Brusel atd. jsou jen devky ve vleku Rothschilda a spol. a neni jim pomoci. Stejne jako neni pomoci Trumpovi, cim dele ho sleduji, tim mensi nadeji mu davam, ze by vydrzel do konce mandatu. Neni to zadny lumen a chova se misty jako totalni idiot. A to uz slevil spoustu ze svych puvodnich zameru, treba se nechal slyset, ze Irak byla kokotina a ze uz nikdy nebude zachranovat svet, aniz by z toho neco koukalo pro proste lidi v USA a tedka nedavno poslal tisice pesaku do Kuvajtu, aby mohl provadet invazi do Syrie (ktera samozrejme nema mandat OSN). O severni Koreji uz vubec nemluvim, tam se to eskaluje snad co hodinu.

              2. Zatim probiha nase medialni masirka coby palebna priprava na utok na Koreu. Ale co jsem videl diskusi pod clankem, tak to zatim dost drhne a lidi si porad mysli svoje.

                1. sice nectu nase diskuse, ale utok USA na SK by behem par hodin vyeskaloval do jaderne konfrontace NATO versus RUSKO+CINA s velmi prediktovatelnym vysledkem, kteremu se rika MAD (mutually assured destruction).

                  1. Pred pripadnym utokem by samozrejme musel probehnout „prodej“ SK. Pokud by se za to Cine a Rusku neco jineho nabidlo, tak by privreli i usi. Otazkou je, co. Ani jeden z nich nestoji o silnou Koreu.

                    1. Putin ted nedavno vyhandloval Syrii a pulku Turecka za jedno sestrelene letadlo. Krym vyhandloval za jakesi smesne sankce, ktere mu jeste posilily domaci vyrobu a zruinovaly zemedelskou a dotacema prolezlou EU. V duchu zminene logiky by cenou za prodej SK by bylo minimalne cele Japonsko, bezletova zona nad Jihocinskym morem pro USA-NATO plus pulka Mexika.
                      Skoro bych rekl, ze tolik proklamovane Trumpovy „fair deals“ pripominaji doby, kdy Zapad vyhandloval s Dolfou Ceskoslovensko vymenou za kus popsaneho papiru. Mozna by Trumpovi mohl nekdo rict, ze je v pozici sachisty, ktery si plete kone se strelcem a hraje proti mezinarodnimu mistrovi. Samotnemu mu to asi nedojde.

                    2. A uz jsi jim psal, jestli by te nevzali? Takoveho strategickeho genia tveho format by meli brat vsema deseti, ne?

                    3. SK není silná… stejně velká jak čr a 1000let za opicema. čím by tam bojovali? rýží a bahnem?

                2. Útok na Koreu, cože? Asi je na mysli Severní Korea. Budiž. Ví o tom Korea? Protože takový útok s nejvyšší pravděpodobností smaže Seoul. Jasně, vojensky se Severní Korea položí relativně rychle, ale pokud je mi známo, stále platí, že na Seoul míří zbraně a ne všechny jsou US & allies schopny zklikvidovat. Nebo se tohle změnilo nástupem ukecaného kvákala?

                  1. ukecany kvakal o tom nerozhoduje, o tom rozhoduji borci z Pentagonu. A ver mi, ze z pohledu USA neni problem nejakych 100.000 mrtvych jihokorejcu a buhvikolik milionu severokorejcu, jako je pro neho spise problem, ze Kim vyviji ICBM schopnou zasahnout zapadni pobrezi USA, pokud uz ji nahodou nema. Umisteni druzice na obeznou drahu uz Jizni Korea umi nejaky ten patek, chybi jim jen dve veci, doresit navrat do atmosfery a zmensit hmotnost jaderne naloze na unosnou mez.
                    Oboji je jen otazka casu, kdyz to je technologie 60 let minuleho stoleti a vse uz bylo davno vymysleno, ze.
                    USA by rady zlikvidovalu Kima jeste drive, nez tuto schopnost bude mit, ma to ale hacek, Cina a Rusko nebudou jen tak stat a prihlizet, ale reknou k tomu take svoje. Jedna vec je vyskakovat si v OSN. Neco jineho je zacit valku na hranici s CInou, v jeji sfere zajmu. Korea, Jihocinske more, Syrie, Iran i Ukrajina, vsecky ty zeme maji potencial vyprovokovat WW3 ale Severni Korea je vubec nejvyzivnesji sousto.
                    P.S: A kdoze si to tam letos zacal s 400.000 vojenskymi manevry ? Americani…

                    1. Uh, tady někdo netuší, kolik lidí žije v Seoulu, co? :) To nebude 100 000 ,-)

                      Hele, možná by bylo načase zpomalit a začít normálně psát, pleteš si (Jižní) Koreu a Severní Koreu a jako bonus na mě reaguješ s nějakými manévry, keré jsou z hlediska ohrožení Seoulu značně ukradené.

                      Zjednoduším to – při útoku na Severní Koreu je značně vysoká šance, že většina Seoulu zmizí. Spolu s tím se dá uvažovat o obětech v rozmezí 1/7 – 1/3 populace země(Korea – 76 m, Seoul – 11 m, metropolitní oblast S. – 25 m). Tohle je hlavní páka soudruha Kima. A nikdo nechce moc testovat jak moc bluffuje, protože tohle nikdo politicky neustojí. Oni by teda neustáli ani těch 100 000, ale to je věc vedlejší.

              3. USA mají přes 300 ICMBs jen na ponorkách třídy Ohio, které mohou zaparkovat v podstatě kdekoli, kde se jim líbí. Umisťovat ICBMs v místech, kde jsou snadno zranitelné i menšími a levnějšími prostředky je nesmysl.

                Rozdíl mezi raketou k ničení jiných raket a ICBM je docela zásadní a dost pochybuju o tom, že takovou pitomost Putin plácnul. Na ICBM se můžete zajet podívat do Pěrvomajska, Cherbourgu nebo Arizony, makety protiraket občas ukazuje US Navy nebo RN na dnech otevřených dveří.

                „Preventivní úder na Moskvu a Petěrburg“ je kravina ještě větší. Prevence čeho že by to měla být? Jediný preventivní úder, který by vůbec teoreticky mohl mít smysl by byl útok na jaderné prostředky protivníka. Což je v současné době pitomost. Případný útočník by totiž musel:

                1) být schopen zničit všechny či skoro všechny prostředky protistrany
                2) mít k disposici prostředky pro odvrácení odvetného úderu zbytkem prostředků protistrany

                V současné době USA prostředky pro odvrácení odvetného úderu ze strany Ruska prostě nemají. Ani kdyby takový úder vedla jedna jediná ruská SSBN.

                Ať se Vám to líbí nebo ne, tak jediné dvě věci, k čemu jsou hypotetické základny ve střední Evropě dobé je buď obrana tohoto prostoru před ruskými střelami kratšího doletu (sporné, protože SLBM, střely s plochou drahou letu), případně deklarovaný účel – obrana proti ojedinělým ICBMs z prostoru středního východu. Drobný hint: až budete příště vymýšlet ty svoje vojenskostrategické ptákoviny, zkuste si k ruce vzít raději globus než mapu v Mercatorově projekci.

                1. neni to nesmysl, Rusko ma perfektni protiraketovy stit, takze proleti mene nez zlomek procenta, tyka se hlavne oblasti kolem Moskvy. Aby to mohli prolomit, potrebuji vest spravne nacasovany uder ze vsech stran naraz a pretizit ruskou obranu. Coz dava 100% smysl zakladnam v Polsku a RUmunsku. Dalsi zalezitost je doba letu. Cim blize, tim kratsi doba na reakci. Ono zase tolik mist, kam by ta jaderna sila mohli umistit neni. A jak na potvoru, vsude, kde by to bylo vhodne uz je maji, anebo tam svrhavaji rezimy a dosazuji proamericke loutkove vlady, vcetne nas. Viz hystericka antikampan proti Zemanovi, coz je blbec a buran, ale nas blbec a buran, nikoliv proamericky, jako ozralec Havel.

                  Ta logika je stoprocentni a pro me to je jasny dukaz.

                  1. Vaše logika je naprosto dementní a vaše představy o technice směšné. Už to, že by dnes nějaká protiraketová obrana* byla schopna zlikvidovat 99%+ přilétajících hlavic a to v řádu stovek kusů. Už ta posedlost pozemními ICBM a stacionárními základnami. Je rok 2017, ne 1955 nebo 1960

                    Ale ok, pro účely diskuse tuhle pitomost připusťme. Jenže i pak by byla dvojnásobná pitomost pokoušet se útočit na populační centra, protože šance na jejich zničení by byla malá a navíc by měl protivník v podstatě neporušený aresenál pro protiúder. Tj. absence účinné protiraketové obrany na straně útočníka by se projevila ještě zásadněji, než kdyby prvním úderem vyřadil alespoň část prostředků napadeného.

                    Zkuste si dohledat něco o MAD z doby studené války, konkrétně o targetingu pro jaderné prostředky. Obydlené oblasti jsou typickým příkladem cílu útoku odvetného. Tohle jsou opravdu věci, které chápe i můj jedenáctiletý syn.
                    ___
                    * Rusko ji mělo na základě nějaké výjimky povolenou jen okolo Moskvu, kolem Pitěru ne. V současné době mají v nasazených zbraních Američané náskok, který by Rusové možná mohli srovnat, pokud se jim podaří dotáhnout vývoj a nasazení S500 v historicky krátké době a pokud bude mít v řadové službě stejné parametry, jako při návrhu a testech – což je tradiční problém ruských zbraňových systémů.

                    1. Drahy JJ, vzdy jak nemas argument, tak to zenes do osbni roviny – dukaz vlastni trapnosti. Moskva se svymi vice nez 10 miliony obyvatel , to neni jen Kreml, ale jsou to cele ctvrte nabusene precizni vyrobou, ktera si nezada se silicon valley. Prave z tohoto duvodu mela behem studene valky jako jedna z mala uzemi SSSR temer 100procentni protiraketovou obranu, jelikoz na tohle se vazaly mezinarodni smlouvy. Je priznacne, ze Rusove si zvolili Moskvu, zatimco USA zvesela sraly (a serou dodnes} na lidi a zvolili si oblast North Dakota Safeguard Complex …
                      tohle jsou uplne zakladni fakta lehce vygooglitelna i pro nejvetsiho mamlasa, dosrupne i v cestine.

                      Co se tyce vrsvene ruske obrany proti raketam, sestavajicim z S500. S400, S300, Pantsir a elektornickeho boje, je to svetova spicka, minimalne 30 let pred Zapadem. Asi by nebylo moc chytre zkouset jejich spolehlivost v praxi, napriklad jestli ochrani Moskvu, nebo ne, staci se kouknout na Syrii a je dost jasne, ze jim to funguje bez sebemensi chybicky, coz se o americke raketove technice zas tak uplne rict neda (viz Britsky Trident odpaleny smer Afrika a malem zasahl Kalifornii…).
                      Mimochodem Tridenty vyrabi Lockheed Martin, stejny vyrobce, co vyrabi neletajici F35, coz vypovida dost hodne o pripadne funkcnosti a spolehlivosti jejich systemu.

                    2. Jenže ta Vaše logika skutečně dementní je… Opravdu doporučuju něco nastudovat.

                      Nicméně připusťme pro účely argumentace, že Rusko má Moskvu ochráněnou ABM systémem s účinností 99,9 %. Pokud budete chtít na Rusko zaútočit, tak máte v podstatě dvě možnosti:

                      1. Zaútočíte na ruské strategické jaderné prostředky
                      2. Zaútočíte na Moskvu (a kampak se nám poděl ten Pitěr apod.?)

                      V obou případech Rusa pochopitelně nas..te. Ovšem pokud zaútočíte na ty strategické prostředky, alespoň mu trochu zkomplikujete odvetný úder*. Pokud zaútočíte na Moskvu a kvůli ABM systému ji jen lehce pocucháte, tak Rus bude nas..ný stejně, ale navíc bude mít k disposici neporušený arsenál.

                      Postavení ABM systému kolem Moskvy nebylo žádno známkou lidumilnosti sovětského vedení a tento systém nikdy nebyl navržen k zachycení full-scale útoku**. Mimochodem, z hlediska logiky MAD je ochrana civilních cílů kontraproduktivní a destabilisující, protože může být interpretována jako příprava k prvnímu úderu (proti prvnímu úderu protivníka bude ABM systém málo účinný, ale pokud by se podařilo část arsenálu zničit vlastním prvním úderem, proti oslabenému odvetnému úderu by účinnost už byla vyšší).

                      Američané, kteří neplánovali zaútočit jako první***, si k obraně logicky vybrali raketová sila, aby nemohli být sovětským prvním úderem připraveni o schopnost odvetného úderu. Systém Safeguard byl pak deaktivován po větším rozšíření SSBNs a vylepšení prostředků včasného varování, kdy USA získaly možnost střely z těch sil vypustit ještě předtím, než by byly zničeny sovětským prvním úderem.

                      Z toho poměrně jasně vyplývá, že první úder má smysl za dvou předpokladů:
                      1. Je veden na strategické prostředky protivník a je schopen vyřadit drtivou většinu z nich
                      2. Útočník má dostatečně kvalitní ABM systém na to, aby přečkal odvetný úder se snesitelnými ztrátami

                      První bod neplatí – Rusové mají spoustu prostředků na mobilních platformách, ať už námořních (tam, nejsou zakázané MIRV) nebo pozemních, a i kdyby se první úder velmi povedl, tak pořád toho na protiúder zbude dost. Druhý bod také neplatí, protože USA mají schopnost obrany proti ICBM extrémně omezenou a nejsou schopny si poradit ani s omezeným odvetným úderem ze strany Ruska. No a úderem na Moskvu si nepomůžete ani v jednom případě.

                      Co se týče té techniky, tak pokud nevidíte rozdíl mezi třeba Tridentem či Minutemanem a RIM-161, možná byste měl zvážit návštěvu očního lékaře.
                      ___
                      * V prvním období doktriny MAD se občas objevovaly spekulace o tom, že pokud bude první úder veden pouze na strategické prostředky, oslabený protivník raději od odvetného úderu odstoupí zcela a to, co mu zbylo, si schová „na horší časy“ (asi míněno útok na velká města).

                      ** ten systém okolo Moskvy míval kolem 60 odpalovacích ramp, tj. i kdyby úspěšnost byla 100%, tak to stačí s bídou na 1/3 plné salvy jedné SSBN třídy Ohio.

                      *** míněno v době, kdy už se používaly ICBMs – zhruba do konce padesátých let, kdy hlavní část jaderných zbraní byla dopravována letecky, se takové nápady občas objevovaly.

                    3. Koukam, ze sis nasel novou, nekonecnou zabavu :-D

                    4. Zábavu snad ani ne, ale znáš to, kdyby to mělo zachránit jediného člověka, který by mu ty ptákoviny jinak sežral…

                      Navíc k tomuhle tématu si ještě dost věcí pamatuju, protože jsme se k tomu nedávno dostali s dětmi od nějaké teorie her či co jsme to probírali.

                    5. psát něco zrg1 je jako házet perly sviním. Já ti, JJ děkuji.

                    6. Jakpak, že se jmenoval ten kluk, co Cesnou přistál na Rudém náměstí?

                    7. Budme fer, stesti v tom u neho hralo znacnou roli :-)))

                    8. Později se psalo, že Sověti ho měli celou dobu pod dohledem a na dostřel (od okamžiku co Finové oznámili ztrátu letadla nad mořem). To, že pak odvolali Sokolova kvůli nefunkčnosti PVO údajně byla jen záminka, Gorbačov zrovna potřeboval měnit lidi.

                    9. Cetl jsem, ze pod dohledem ho meli, ale nevedeli, co s tim. Mrnavy letadylko, co leti kamsi do prdele. Takze ho jen sledovali, ale pak z toho stejne meli pruser…

                    10. Kdyby jej pod dohledem měli, udělali by s tím bez váhání naprosto přesně totéž, o co se aktivně snažili ti naši vrazi s malinkým letadélkem Ladislava Bezáka (akorát že Láďa naštěstí, na rozdíl od těch armádních pitomců, uměl létat, tak se jim to nepovedlo).

                    11. Co takhle si o tom něco přečíst? P/o většinou času jej pod dohledem měli, a po část cesty byl i stihači kontaktován. Opravdu jej zachránil hlavně průser s KAL.

                    12. Ale kdež. To, co dnes píší je moc hezká dodatečně doplněná pohádka, aby Rusák vypadal jako že není ani pitomec, ani vrah. Ve skutečnosti vždycky byl obojí.

                      Já — podle všeho patrně na rozdíl od Vás — velmi dobře pamatuji tu dobu; pamatuji jak totální bolševický šlendrián, který precizně vysvětluje, jak je možné, že si jej všimli teprve až na tom Rudém náměstí; a zároveň perfektně pamatuji tu úctu, již bolševik prokazoval životům naprosto kohokoli, kdo mu jakkoli zkřížil cestu (namátkou třeba takový Johann Dick u nás, že…).

                    13. Pridam nejake postrehy, ktere jsem videl v nejakem poradu, ktery se snazil dokumentarni formou priblizit, o co slo. Bylo to stavene na vypovedich vsech moznych zucastnenych, vcetne tech rusaku – vcetne trebas manika, ktery tomuy vsemu velel a na zaklade toho ho vyhodili.
                      Ve zkratce: Seslo se mnoho (skutecne mnoho, ne 1-2) okolnosti. Od toho, kdy nejprve ho na radaru videli, pak zase nevideli, tak se na to vysrali a kdyz se tam objevil znova, tak nevedeli, jestli je to ten samej. Dale, coz asi bylo HODNE dulezity, shodou okolnosti v te dobe probihala nejaka akce, kde se sesli nejaci papalasi ze sirokeho dalekeho a bylo obvykle, ze tito se po skonceni mecheche dopravovali zpet domu letadly – takze ti manici u radaru meli duvodne podezreni, ze to letadlo je proste nejakej nalitej papalas.
                      Letadlo jim opakovane mizelo z radaru a opakovane se objevovalo a oni si nebyli jisti, jestli je to ten samy subjekt.
                      Velitele nebyli na neco takoveho jaksi pripraveni a zadali instrukce, ktere neprichazely. Takze se rozhodovali sami a podle vseho se nedokazali jakkoliv rozhodnout.
                      Ostatne po tom, co manik pristal, pry nabehlo do toho „ridiciho strediska“ nejake komando, nahnalo vsechny lidi do nakladaku a ten nakladak s nima jezdil dokola po meste a nevedelo se, co bude dal – pry byla realna moznost, ze je proste vsechny popravej.
                      Pry se pak ukazalo, ze oni byli jedini, kdo s tema pristrojema umeji pracovat, takze je zase po case z nakladaku vysadili a posadili je zpet k tem pristrojum. Velitele vyhodili a ten to dodnes bere jako krivdu, protoze proste on ocekaval, ze mu nekdo „shora“ rekne, co ma delat.

                    14. Nevím, jestli je rozumné podceňovat nepřítele :-) Píšu o tom na co si vzpomínám (samozřejmě jsem to tehdy sledoval + četl v pašovaném německém tisku) a schválně se nedívám na net, abych si neimplatnoval nějaké falešné vzpomínky. Říkali tehdy, že finské řízení letového provozu standardním způsobem ohlásilo okolním řlp včetně sovětského ztrátu kontaktu s letadlem včetně domněnky, že spadlo do moře. Velitel pvo první oblasti směrem od Finského zálivu tu informaci měl a měl pozitivní identifikaci narušitele od stíhačů, ale nedal jim povolení k sestřelu, protože měl kvůli opatřením přijatým po kal 007 zákaz o tom rozhodnout sám a celkem důvodně neviděl žádné nebezpečí z prodlení. Do zbytku už se prolíná šlendrián a to, že pvo byla právě v reorganizaci a neměli zaběhané postupy předávání narušitele mezi oblastmi. Jinak ale sovětská armáda nebyla tak úplně neefektivní, bylo to sice horší než by si přáli, ale třeba například invaze jim šly velice dobře :-( a v pvo byli také docela dobří (hlavně proti rychlým vysoko letícím cílům).

                    15. Mathias Rust.

                      Rusáci tehdy měli pod dohledem přesně to, co vždycky, to jest (a) vodku, (b) vodku, (c) vodku, (d) stranickou linii, (e) vodku, a kromě toho ještě také vodku.

                      Docela tehdy padaly hlavy, ale to není žádná škoda, protože to byly ruské hlavy, a těch není škoda nikdy.

                      Mimochodem říkávalo se tenkrát
                      – Slyšels, že na Rudém náměstí zalévají kanály betonem?
                      – Šmarjá ne, proč?
                      – Ale, slyšeli, že prý Rustův brácha je u ponorek.

                    16. Prý jim někdo řekl, že civilní letadlo se nesmí sestřelit častěji než tak jednou za pět let, což ještě od kal 007 neuplynulo a tak se snažili čekat, co se z toho vyvine. Nakonec si ho nějaký mamlas těsně před Moskvou splet s vlastním vrtulníkem a neřešil ho. A nebo to celé byla maskirovka.

                    17. Pravda, ta pětiletá pausa odpovídá, protože KAL 902 ta sovětská prasata sestřelila v dubnu 1978, tedy pět let a pár měsíců před KAL 007.

                      Akorát to nemělo takovou publicitu tenkrát, protože (a) režim byl ještě daleko tužší, (b) ožralí rusáci zorali dokonce i tohle, takže zahynuli jen dva cestující, pilotovi se podařilo to s ohořelým křídlem posadit na zamrzlé jezero. Zbytek přeživších rusáci propustili krátce poté, co opakovaně podepsali, že letoun narušil Mírový Sovětský Vzdušný Prostor. Černou skříňku ovšem Mírový Sovětský Režim nikdy nikomu nedal.

                    18. Kal 902 byl sestřelen R-60, což je pak logické, že to jakžtakž přežili.

    2. Poslední větu do kamene tesat. Czexit ano, ale netvářit se (jako to dělají Svobodní), že s tím nebudou spojeny žádné nepříjemnosti a Německo a Francie se přetrhnou aby vystoupivší ČR co nejvíce usnadnily existenci v rámci EEA a podobných spolků, které jsou dnes beztak ve vleku EU.

      1. Zcela bez ohledu na to, jaké nepříjemnosti mohou být případně s Czexitem spojené, čistě jen a jenom pro tohle je Czexit ta jediná rozumná a akceptovatelná cesta — vše ostatní je nesrovnatelně méně podstatné.

    3. No hlavně by bylo dobré počkat, jestli se Britům podaři si něco rozumného vyjednat. Protože jinak se mi jeví lepším scénářem jít prozatím cestou osvědčeného švejkování. Přístup na EU trhy prostě potřebujeme, bez toho ekonomika této země v současnosti nemůže fungovat. Varianta „je třeba ven hned a bez ohledu na následky“ by pro mě byla myslitelná snad jen v případě nějakého obzvláště hanebného diktátu ohledně migrace (realizovaného v pracxi, nikoli v podobě nějaké kraviny na papíře). Jinak si ale také myslím, že nejpravděpodobnější top sestava po nadcházejících dvojích volbách prasopes + Bureš, Bruseli nijak extra na ruku nepůjde.

      1. I kdyz se Britum podari neco vyjednat, japa se to bezny cesky nevolnik dozvi? Uz ted se dozvidame, ze po vystoupeni z EU bude mit Britanie osud Atlantidy.

    4. Tak. Pouzit Overtonovo okno.

  6. Je smutné, že zrovna D-FENS, který tak trefně popsal zmrdy a vohnouty, naletěl panu Matějkovi a ten ho využil pro svůj účel. Tou záminkou byl právě „czexit“. Nepřátelské převzetí strany se mu nakonec nepovedlo, napáchal však obrovské škody a s velkou potupou odešel. Členové vědí.

    Co se týče Svobodných, mají vystoupení z EU jako jednu z priorit, bude to součástí volební kampaně.

    1. Nač to brát takto osobně.

      Myslím, že u subjektu „politická strana“ nepřátelské převzetí nepřichází v úvahu.

      Svobodní jsou podle mě v rozkladu, odcházejí odtud kvalitní lidé a nahrazují je béčkaři. Já tu stranu odepsal.

      1. Mozna je ta strana v „dobrych rukou“ bez pana Matejky, nicmene tech 1,5%, co maji v preferencich, nejaky slibny politicky rozjezd nepripomina. Jak chce strana vystupovat jednotne navenek, kdyz jeji vnitrostranicka kultura pripomina praseci chlivek? Kdyz se zacne stepit uz pri cca 5% hranici ? Co budou delat, kdyby nejakym omylem ziskali kolem 10% a meli nest odpovednost za koalici a kdy by se do ni globalisti a Sorosovci obuli opravdu naplno ? (viz treba narceni konzervativni Le Penove z pravicoveho extremismu).

        1. Hlavně ta strana má uvnitř tolik byrokracie, zatímco si hraje že jak maj všechno čistý a kdemohkradický (přitom se věčně čeká na nějakou komisi jak se vymáčkne že něco má být), že nějak přestávám věřit tomu, že by nakonec nějakej úřad nebo jinou byrokracii zrušili i kdyby k tomu měli mandát. Všechny ty žabomyší války už jsou jenom nadstavba tady toho.

        2. 5% by je okamžitě zlikvidovalo. Polovina by se zalekla takového úspěchu a chtěla změnit politiku, protože my přece nejsme mainstream, a druhé polovině by se to zdálo málo a chtěla změnit politiku, aby to bylo víc.

      2. S odchodem kvalitních lidí máte pravdu, to se děje dlouhodobě.

    2. Co je tohle za žvást? Členové vědí? Nepřátelské převzetí strany? To k nám promlouvá tajemník KSČ, nebo co to je za kryptofráze?

      1. Kdybych měl rozepsat, co jsem všechno od nástupu pana Matějky k „uchopení moci“ ve Svobodných zažil, bylo by to na hodně dlouhý článek. Nechci moc interní věci rozpitvávat na veřejnosti. Nepřátelské převzetí je termín z podnikové ekonomie („hostile takeover“ nebo „corporate raid“) a je to dobrý příměr pro to, co v posledních měsících probíhalo.

        1. Proto je v Holandsku Wilders jedinym clenen sve strany, ostatni jsou jen „hosti“. Nemuze muji nikdo ukrast.

  7. Že naši šašci byli proti, to můžeme věřit, ale nemusíme. To, že řeknou, že s tím nesouhlasí a nechají to zaprotokolovat, to nebolí je, ani kokoty z EU.
    Ale že by okamžitě pohrozili, že vyhlásí referendum o vystoupení ČR z EU – do toho se jim nechtělo. Moc nasraný kvůli tomu asi nebyli, jinak by mohli pohrozit, že ČR se stále cítí vázána Postupimskou konferencí a je připravena zadržet německý majetek v ČR (Škoda Mladá Boleslav, Siemens …).

    1. Mi to celé přijde jako předem připravený protest. Prostě něco ve stylu „Jistě, pane premiere“ a dílu, kdy vyšlou děkana do Kumránu. Hned na začátku Sir Humphrey krásně říká, že předají Kumránu protestní nótu a víc s tím nebude dělat. Na otázku proč ještě není předaná odpovídá, že ještě nemají jejich souhlas se zněním :)

      A osobně mi přijde, že takto postupuje naše diplomacie. Vzhledem k popularitě EU v ČR se domluvili, že budou rázně protestovat, protože náš protest stejně nic nezmůže. Oni si pomůžou, EU je to jedno a výsledek zůstane stejný.

      1. Přesně, naši přizdisráči se pro nás předvedou jako bojovníci za práva Čechů. Ale EU si v pohodě stejně udělá co bude chtít.

        1. a prizdisraci pak vysbiraji zbrane a reknou, ze se snazili, ale bohuzel, ze nemohli nic vic udelat…

          1. Jsem docela zvědav, jak budou chtít zákon upravit. Jeho znění EU nemůže nařídit. Můžou přece do zákona dát, že se držení techto zbraní zakazuje a trestem za porušení je odpracování 5 hodin veřejně prospěšných prací na střenici.

            1. EP muze naparit sankce a nebo to dat xoudu, jako ze to neni dost stavnaty. Takhle jednoduchy to neni.

              1. No co, zbraně jsou zakázaný, tak jak jste chtěli. Trest můžeme zpřísnit tím, že proviniec bude muset 14 dnů konzumovat pouze vepřový a zapíjet pivem. To by pro teroristu byl likvidační trest.

              2. To sice může, na druhou stranu jsou notoričtí flákačí ohledně implementace směrnic (pověstná je tím zejména Itálie) a nezdá se, že by jí to nějak zásadně vadilo.

                1. Tak už vidím, jak si s tím budou na Sicílii kmotři lámat hlavu…

                2. Pivko: Ano, v Italii smernice resit nemusi. Ale zejmena proto, ze jim tam jejich Bures radi daleko dele a intenzivneji, takze jsou papezstejsi nez papez. EET je proti tomu polivcicka. Ale k te totalitce, kterou tam maji se s Buresem dopracujeme taky.

            2. Takhle to nebude, v prvni fazi nejspise zarazi prodej novych semiauto pusek se sklopnyma pazbama plus vojenske konverze na semiauto s tim, ze ty, co uz jsou mezi lidma, tak jakoze ok, ale uz se dal nebudou smet prodavat, pripadne ze se na ne budou cajti chodit divat do baraku, jako dnes na Acka. Po dvou letech novela, ze teda tyhle se zabavuji bez nahrady a odted se nebudou prodavat zadna samonabijeci pusky a pistole s kapacitou nad 10 ran v zasobniku a ty co jsou mezi lidma jako OK, ale nesmi se prodavat a policajti se na ne budou chodit divat jako na Acka… a tak dal a tak dal, az to skonci zakazem vzduchovek a hotovo.

      2. Lámat chleba se bude samozřejmě až u implementace té směrnice do našeho právního řádu (bez ní je to jen cár papíru). Tam se ukáže, kdo to s tím odporem myslel vážně.

  8. Jak je to tam s historickýma zbraněma do 1890? Zmiňujou se repliky…

    1. Ať je to, jak je to. Máte snad zámysl řídit se tou srágorou?

      1. Ne, ale o těchto zbraních nemaj teď vůbec žádný přehled.

        1. Rekl bych, ze nemaji prehled o vice vecech, ted lita na novinkach clanek, ze neznamy uzivatel americkeho Apache potopil u Jemenu lod a zarvalo 31 priprchlencu ze Somalska.
          Jeste mi tam chybelo, ze za to urcite muze Putin.

          Hah. Takze Saudska Arabie spolu s USA pachaji v Jemenu genocidu uz hrube pres 3 roky, dostavaji na prdel od klackama vyzbrojenych Hutiu, kteri by nezvladli ani pilotaz Cmelaka, natoz Apache, navzdory tomu proti nim nezabiraji ani saudske letadla a vrtulniky, ani americke valecne lode a kridlate rakety a navrch si ted jeste borci ze SAE spletli somalske priprchlence smerujici do EU s Jemenci.

          Tahle zprava jen ukazuje, do jake prdele jsme se diky EU – USA dostali. Tohle je jako cist Rude Pravo v roce 85.

          https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/432421-na-lod-s-migranty-u-jemenu-zautocil-vojensky-vrtulnik-31-mrtvych.html

          1. Potopili je, protože pluli na špatnou stranu. Kdyby pluli do Evropy, tak jim pomůžou.

            1. oni plavali dobre, ze Somalska na sever, akorat Saudove asi jeste nedostali politicke skoleni, ze priprchlenci do EU jsou hajeni.

              1. Je hele, SA postavila na hranici s Jemenem plot a deportuje priprchlence LOL. A Evropa nesmi…

                The question of why more Eritreans and Somalis are trying to reach Europe is one that researchers are only beginning to try to answer, but changes in migration policy in faraway Saudi Arabia and Israel offer some important clues.

                Until last year, the majority of migrants and asylum seekers from the Horn of Africa region – which encompasses Somalia, Eritrea, Ethiopia and Djibouti – headed either for the Gulf States by way of Yemen or to Israel by way of Sudan and Egypt.

                This year, both of these routes were virtually cut off. Saudi Arabia has resumed construction of a 1,800km fence along its border with Yemen and deported thousands of undocumented migrant workers. According to Chris Horwood of the Nairobi-based Regional Mixed Migration Secretariat (RMMS), Saudi Arabia’s border with Yemen is now “completely sealed” and migrants are unable to get through. Although Ethiopians and Somalis continue to arrive in Yemen, their numbers have dropped from over 107,000 in 2012 to 58,000 by the end of September this year.

        2. To je ale dobře, není-liž pravda? Tak je u toho necháme…

          1. no pro nas dobre, ale zoufale malo. Jinak SA, ne SAE…

  9. Dnes dopoledne na ČR plus: http://media.rozhlas.cz/_audio/03823386.mp3
    Džamila jako obvykle. Pan Straka argumentoval rozumně. Mohl ještě říct, že myšlení činovníků EU je stejné, jako toho krále v pohádce, který rozkázal odstranit vše špičaté, aby se Růženka nepíchla a k čemu to bylo… A samozřejmě si nemohl dovolit říct, že až načalstvo vyhlásí zrušení hotovosti a nástup na očipování, tak odzbrojení obyvatelstva bude náramným benefitem…

    1. Na stavu odzbrojenosti nebude záležet, protože převládající mínění bude, že kdo nic špatného neprovedl, nemusí se čipu bát a evidovaného platebního styku už vůbec. Za nadšeného hýkání proletariátu se davy poctivě dostaví na čipovací stanice a v nejbližší služebně státní banky vysypou obsah peněženky výměnou za papírek s důvěryhodným kulatým státním razítkem. Za těchto okolností vytáhnout zatrámovku po dědečkovi a vyrazit do ulic se bude rovnat poukázce do kriminálu nebo rovnou lynči rozezleným pracujícím lidem.

      1. Kdyz jsem kdysi videl Demolition Man, tak jsem si rikal, jake je to sci-fi. Ale jak vidno, EU nevymyslela nic noveho.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017