možná to má jednodušší vysvětlení, je to kretén a eště každej den zmazanej jak dobytek :)
corona
treb:
Autor je „redaktor“…
.
paulusek
Ty svoje sračky vylepuje všude možně.
kaBrnak
Vážně je nutné urážet letité čtenáře Dfense takovými zjevně absurdními propagandistickými sračkami ? A to opakovaně ?
Za těch 15 let co čtu Dfense jsem nikdy neměl pocit že by tu někdo měl být zakázán či odtud vyhozen.
A to ikdyž jsem s dotyčným hrubě nesouhlasil (Urza) či mi článek připadal zbytečný či jako jen autorovo osobní fňukání.
Tak to prostě mezi gentlemany funguje.
Ovšem to co tu předvádí ve zřejmě nekonečné sérii psy-op článků Zamazal, to je ultra-chucpe.
Jako by tu každým jeho výplodem drze naplival do obličeje všem těm zkušeným inteligentním chlapům, kteří tvoří zdejší web, jako jeden z posledních ostrůvků zdravého rozumu na českém internetu.
A Zamazal ten ostrůvek celý obesr… tak že není kam šlápnout a podpálil tu trochu svěží trávy a zeleně co na něm rostla.
To už se rovnou můžu dívat na duchaplnou televizní debatu s Fialou, Rakušanem a Pekarovou. Budu z toho mít zhruba stejný vomitární chucpe pocit.
Takové články, to je někde na úrovni análně.cz , to by snad neuveřejnil ani Lukačevič v tom jeho banderovském e-beobachteru.
Pravda, není to můj web, pravda, majitel zde může uveřejňovat co sám uzná za vhodné. To bez debaty.
Jen si nějak nedokážu představit, že tu Zamazalovo rozmazané exkrementy uveřejňuje dobrovolně. Aniž by mu nějaký rozvědčík vyhrožoval, že mu znásilní psa a zastřelí manželku, pokud ty Zamazalovy propagandistické bláboly, urážející zdravý rozum snad i cikána z hornického učiliště, nezveřejní.
Nesmíte toho vola brát tak vážně. Zamazal je gaučový generál, neomarxista a volič Fialy. Je tu několik takových. Kdybych byl jízlivý, řekl bych na to – doufám, že to ten vůl má aspoň placené. Při té jeho perseveraci tomu začínám věřit.
Jen věčná škoda, že si své vyčteninky a válečné teze nešel vyzkoušet přímo do Adijivky na ukrajinskou frontu. Třeba by se vrátil jako trupík a mohl by si své nekonečné hrdinství dávat k lepšímu a my bychom se mohli chechtat ještě víc.
Jakápak urážka? Tady je svobodný prostor a každej si tu může plácat, co chce, když nenasere pana domácího.
kaBrnak
Tohle je spíš situace, kdy vám otevřenýma dveřma vběhne do bytu sousedovic pes, obesere vám sedačky z bílé buvolí kůže, rozcupuje záclony a polštáře a pomočí každý roh.
Budete si v takové situaci hrát na milovníka zvížátek a omlouvat ho, nebo ho lapnete za obojek a vyhodíte ze dveří ven ?
Obávám se že většina zdejších bude souhlasit s vaším pohledem. To je holt taková česká tradice, čech si nechá tak srát na hlavu, až mu to teče do očí a štípe to, ale on se pořád usmívá a tváří se že se nic neděje.
A proto nám vládne taková sběř a dovolí si to co si dovolí.
Přičemž tohle by si mimo česko nikdo nenechal líbit.
(tímto příspěvkem jsem neměl na mysli nikoho konkrétního, jen mluvím obecně o notorickém povahovém rysu čechů, získaném nejspíš někdy v době pobělohorské – „viděl někdo někdy předložku k posteli z červí kůže ?“)
Gorgussien
Ale Joo. Jako exemplář ke studiu to stojí za to.
kaBrnak
Ono je to ještě horší.
Nejen že jde o rozvědčíka, ale i typického psychopata.
Všimněte si, co zde celou dobu protlačuje. To samé co jiné sračkometné proamerické média: tedy válku taktickými jadernými zbraněmi na evropském území.
Přesně to je sledováno takovýmito psy-op články, které mají přesvědčit lidi že je Rusko slabé, skoro žádné jaderné zbraně nemá, a že jsou to v podstatě jen takové neškodné „prskavky“ které nám neublíží.
Vzpomeňte si, že něco podobného probíhalo ve všech sračkometech s municí s ochuzeným uranem, kde nás přesvědčovali podobní psychopati o tom, jak je neškodný, hygienicky nezávadný, takřka poživatelný.
Prostě nechápu jak si někdo může vzít na svědomí to, že tu zveřejní zcela prokazatelné psy-op propagandistické články z dílničky CIA, které nás posouvají blíž k jaderné válce.
Jak říkám, jako jediný důvod bych viděl že tu drží rodinu páně domácího svázanou ve sklepě jako rukojmí.
Protože jinak nechápu že někdo svým dětem připravuje takovouhle budoucnost, v horším případě pomalé několikaleté a bolestivé umírání na rakovinu – radioaktivitou otrávený vzduch, vodu, potraviny. V lepším případě rychlé několikadenní bolestivé umírání na velmi silné akutní ozáření.
Ostatně to Putin před pár dny řekl, že nechápe jak můžou evropské země s extrémní hustotou populace, provokovat jadernou velmoc k úderu.
Tam ať tu bombu prdne kamkoliv, tak to znamená minimálně statisíce silně ozářených lidí a lidí umírajících do pár let na rakovinu.
kaBrnak
Myslíte že takový hloupý článek nikoho neovlivní ?
Tak to jste na omylu. Možná že zdejší „hard core“ se tomu jen zasměje.
Ale pak tu máme ještě tisíce „slabších kusů“ které ještě nevystřízlivěly z emerického kapitalistického opojení a těmto blábolům jsou schopní uvěřit.
Viz Shifty, Shane v podstatě etalony průměrného vohnouta a průměrného čtenáře Dfense.
Ti tu propagandu žerou naplno. A takových je tu mezi mlčící většinou čtenářů určitě hodně.
Z toho důvodu poslali rozvědčíka kpt.Zamazala působit sem, a nikoliv třeba na Aeronet, kde by ho většina okamžitě poslala do pr…
kaBrnak
Sice nevím kdo spravuje Dfens server, ale není pro něj problém se kouknout, odkud se sem kpt.Zamazal připojuje.
Z jakých IP a z jakého emailu. A zveřejnit to tady.
Pokud je to skutečně neškodný Lojza z Třeskoprsk co si tu jen píše svoje osobní názory (jak se tu někteří naivně domnívají), tak bude mít email nejspíš na Seznamu a připojovat se bude z domova z nějakého lokálního vidlonetu.
O čemž velmi silně pochybuju. Spíš bych tipoval nějaký rafinovaný proxy či tor a email mimo česko.
Ale možná že píše služebně přímo z pražské Kachlíkárny. Kde je centrála české CIA, co se maskuje za BIS.
Latimerie podivna
Předpokládám, že Vy rád v této diskuzi zveřejníte svoje „osobní“ údaje, když chcete zveřejňovat „osobní“ údaje jiných.
kaBrnak
A) pokud je to zaměstnanec BIS , tak je to náš zaměstnanec placený z našich daní a tudíž máme právo na kontrolu jeho činnosti, zvlášť pokud nehájí naše zájmy, ale naopak je hrubě poškozuje, jako v tomto případě.
B) i kdyby nebyl zaměstnanec BIS, ale agenturní externista CIA , tak jde o zločince, který provádí kontrašpionáž a propagandistickou psy-op činnost v hrubém rozporu z českými zákony.
Jak vysoké jsou trestní sazby pro zahraniční agenty a špiony snad nemusím uvádět.
V obou případech jde o závažnou trestnou činnost na kterou se ochrana osobních údajů nevztahuje.
V takových případech je naopak žádoucí veřejný proces.
Ostatně Lukačevič a jemu podobní taky splňuje podmínky závažné trestné činnosti na hranici vlastizrady, když provádí mediální psychologické oprerace (psy-op)ve prospěch americké rozvědky a proti zájmům České republiky.
Jenže kde není žalobce, není ani soudce. A není tu (zatím !) objednávka od prostých vohnoutů, kteří se starají víc o aktuální slevy v Lidlu, než o to jestli na našem území někdo vyprovokuje jadernou válku a to že tu tisíce lidí pracují pro nepřítele.
Vlastně ta činnost co zde vyvíjí proameričtí propagandisti lze kvalifikovat jako terorizmus obzvláště závažného charakteru.
kaBrnak
§ 406 Tr.z. — Příprava útočné války
Kdo připravuje útočnou válku, na které se má podílet Česká republika, a tím přivodí pro Českou republiku nebezpečí války, bude potrestán odnětím svobody na dvanáct až dvacet let nebo výjimečným trestem.
Takže to máme minimální sazbu 12 let, pro všechny tyto propagandistické šmejdy.
A pak tu máme:
Díl 1Trestné činy proti základům České republiky, cizího státu a mezinárodní organizace
§ 309Vlastizrada
(1) Občan České republiky, který ve spojení s cizí mocí nebo s cizím činitelem spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314), bude potrestán odnětím svobody na patnáct až dvacet let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku, nebo výjimečným trestem.
§ 310Rozvracení republiky
(1) Kdo v úmyslu rozvrátit ústavní zřízení, územní celistvost nebo obranyschopnost České republiky anebo zničit její samostatnost se účastní násilných akcí proti České republice nebo jejím orgánům, bude potrestán odnětím svobody na osm až dvanáct let
§ 314Sabotáž
(1) Kdo v úmyslu poškodit ústavní zřízení nebo obranyschopnost České republiky anebo poškodit mezinárodní organizaci zneužije svého zaměstnání, povolání, postavení nebo své funkce nebo se dopustí jiného jednání k tomu, aby
a) mařil nebo ztěžoval plnění důležitého úkolu mezinárodní organizace, orgánu veřejné moci, ozbrojených sil nebo bezpečnostního sboru, hospodářské organizace nebo jiné instituce, nebo
b) způsobil v činnosti takového orgánu anebo takové organizace nebo instituce poruchu nebo jinou závažnou škodu,
bude potrestán odnětím svobody na tři léta až deset let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku.
(2) Odnětím svobody na osm až dvanáct let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, nebo
b) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.
TAKŽE PÁR DESÍTEK LET ZA MŘÍŽEMI MAJÍ TITO VÝTEČNÍCI ZAJIŠTĚNÉ, POKUD NE DOŽIVOTÍ.
leon
Že to těm vlastizrádcům, válečným štváčům a sabotérům z pětikatastrofy prochází jen dokazuje, jakým jsme ve skutečnosti právním státem. Trest doživotí je málo.
A to víš, že neoznámení trestného činu je trestný čin? Tak šup šup, kablbáku a podat trestní oznámení, jinak jsi v průseru. To samý platí pro leona.
Gorgussien
Hele a gdyž víš že to je neoznámení TČ tak bys měl bys jít taky. Nebo si výjimka?
leon
shane
To nejsou trestné činy o kterých by se nevědělo, že. Jsou toho plné média. To není trestný čin, o kterém bych věděl jen já a proto bych měl povinnost to oznámit.
Latimerie podivna
No jo, jenže co když zrovna Vy jste externista FSB?
shane
Nebo provokatér BIS, co zkouší, kdo všechno se chytne.
Aneb „vítejte na internetu, kde muži jsou muži, ženy jsou taky muži a děti jsou agenti FBI“ (The Simpsons)
Latimerie podivna
Říká Vám něco pojem „pluralita názorů“?
Svoboda slova není kvůli názorům co se (Vám) líbí, tak je kvůli názorům co se (Vám) nelíbí.
shifty
Nekrm to
UF7
Latimerie: Proti tomu se nedá nic moc namítat. Pouze mi není jasné, proč pan Zamazal má potřebu tyhle své výplody publikovat zrovna tady.
Latimerie podivna
Jak už je uvedeno na úvodní stránce: Obsah článků a diskusí k nim závisí na rozhodnutí autorů, obsah stránek pak na libovůli majitele webu.
shane
Aby vás nasral. Kvičíte teda fest.
shifty
:-)))))
ygorek
shane 4.6.2024 v 13:28
V tom případě je to ovšem poněkud neužilé.
shane
Tak nikdo není dokonalý, žáno.
Hroch_bahenni
shane
4.6.2024 v 13:28
To, jak rádi lepšolidé častují lidi jiného názoru slovem „kvičet“, je pozoruhodné. V jiných souvislostech se to v diskuzích moc nepoužívá.
Kvičí samozřejmě dobytek vedený na porážku, na smrt.
Že by se tím snažili něco naznačit?
shane
Ano. Ale ty na to přijdeš, já ti věřím. Ale možná by se ti žilo líp, kdybys na to nepřišel. Ale to je tvůj boj.
leon
Ještě tak umět rozpoznat názor od šíření demagogie, propagandy a ideologie, že.
Zamazal neprezentuje své názory ale útočí na generála Pelze.
Latimerie podivna
Ať už je to názor, propaganda, ideologie, demagogie, lež, pravda nebo (slovní) útok na generála Pelze, pořád to „spadá“ pod svobodu slova.
Nebo si myslíte, že zesměšňovat nebo slovně útočit se může jen na Fialu, Nerudovou, Bidena, Islám, LGBT+, pětikoalici, EU, Ukrajinu,…, USA atd., ale ne na Putina, Rusko, Pelce,…?
leon
Mně vysvětlovat co je svoboda slova nemusíte. To vysvětlete svým oblíbencům liberálním „demokratům“ kteří vymýšlejí zákony pro boj s „dezinformacemi“ a trestající „nevhodné“ názory.
Takže jste pochopil, že Zamazal nesděluje svoje názory nýbrž útočí na generála Pelce? Když tedy podle vás i Zamazal má právo svobodně někoho zesměšňovat nebo slovně útočit.
Latimerie podivna
Ti co vymýšlejí zákony pro boj s „dezinformacemi“ a trestají „nevhodné“ názory zrovna mí oblíbenci nejsou.
Já bych netrestal/nepotíral ani popírání holokaustu, ani schvalování teroristických útoků, ani placatost země, ani stvoření člověka bohem a už vůbec bych si nedovolil potírat/trestat tvrzení o existenci Aštara Šerana, velkého velitele kosmické flotily.
Dissenter
Otázka zní, jestli je někde nějaká hranice. Popírání holokaustu nebo komunistických zločinů je stará vesta, tam je dostatečným trestem pro popírače opovržení a výsměch, který dopřejeme i milovníkům placaté země nebo aštara.
Jenže v situaci, kdy jsme takříkajíc v bitvě, mohou řeči defétistické nebo protivníka podporující napáchat reálnou škodu. Nemluvě o tom, jak asi muselo být židovi navrátivšímu se z koncentračního tábora, když slyšel popírače holokaustu, případně jak se cítí manželka Ukrajince, který brání vlast, mezi lidmi s proruskými kydy. Pár facek zde není přestupkem, ale rozumným krokem.
Nemám na to jasný názor, ale čím více poznávám lidi, tím víc chápu určitou restrikci v případě trvajícího konfliktu, kde je dotyčný stát zapojen na jedné straně.
ygorek
Dissenter 4.6.2024 v 20:35
Jenže v bitvě, přes veškerou snahu aktuální vlády, nejsme, a takříkajíc teprve ne.
Manželka Ukrajince, který brání vlast, protože potlačil pud sebezáchovy a jel navštívit nemocného otce, byla mimo jiné hodně naštvaná. Vím také, jak se cítí otec syna, který bránil vlast, byl raněn, a po rekonvalescenci „narukoval“ znovu.
Dissenter
Taková už je bohužel válka. Vše padá na hlavu agresora, tj. toho, kdo překročil hranice suverénního státu.
Jihočech Honza
Na tango jsou potřeba dva.
Dissenter
Dva jsou v konfliktu vždycky, i v případě, že se napadený rozhodne se vzdát. Zrovna my (ČR) s naším vzdávacím se komplexem (v posledních stoletích komukoliv; a přitom na nás není zdaleka tolik vtipů jako na Francouze*) bychom měli být rádi, že se někdo zarputile brání a od nás se vyžaduje jen morální, mentální a zbrojní podpora, která i pro nás v konečné fázi bude výhodná (průmysl, atd.).
*Jít do války bez Francie je jako jít na lov jelenů bez harmoniky, Storming Norman
Jihočech Honza
Průmysl nám zavřou kvůli grýndýlu. Sklady prázdné, rozpočet vyčerpaný nesmyslnými výdji na zbrojení, na Východě nepřátelský, militantní stát, který se bude mstít a škodit, ať už konflikt dopadne jakkoli… Nějak žádné výhody pro nás nevidím.
Dissenter
Naopak právě doufám, že potřeba zvýšit zbrojní výrobu povede k odstranění té nesmyslné části grýndýlu. Protože nelze na Rusko zaútočit přímo, je jedinou šancí, jak ho přivést k rozumu, zopakovat něco takového jako Reagan v 80tkách. Zdroje na to máme (myslím celý Západ, ne ČR :-)).
Jihočech Honza
Akorát tomu nic nenasvědčuje. Měli na to dva roky.
Koneckonců i jsem doufal, že ten nesmysl alespoň pozastaví.
Proto doufám v ruské vítězství. Jinak se elity neproberou.
ygorek
Dissenter 4.6.2024 v 21:15
Včera před polednem vysílala stanice ČRo+ poučný pořad se zmínkou o tom, proč není možné zvýšit zbrojní výrobu. Stát je údajně velmi špatný zákazník s proměnlivými potřebami a nedává potřebnou jistotu návratnosti investic. Zbrojní průmysl je v soukromých rukách a je na návratnost investic velmi citlivý.
Z jiných zdrojů pak lze zjistit, že zvýšení zbrojní výroby je obtížné tak, jak je obtížné rozšiřování jakýchkoli průmyslových výrob. Nikdo si netroufne narušit zavedenou ptačí oblast, ne?
ygorek
Dissenter 4.6.2024 v 20:49
Populární poukaz na to, co je, a co není vidět, se někdy použije, někdy zase holt ne.
Tak to chodí.
Latimerie podivna
Je to samozřejmě věc názoru, já bych se přikláněl ke svobodě slova v té podobě, jak ji chápe třeba Nejvyšší soud USA.
S omezením svobody slova v případě, že budeme my ve válce, bych se smířil. Zatím naštěstí ve válce nejsme (teda kromě našeho současného předsedy vlády, ale to je jeho boj).
leon
Dissenter
V případě, že máme prezidentem kovaného komunistu je každému momentálně neomezenému jedinci jasné, že paragraf „popírání komunistických zločinů“ je jen jedním z propagandistických ideologických nástrojů jak vytvářet v lidech ty „správné“ názory.
Hranice co se smí a co ne je dána zákony platnými už desítky let a není třeba nic nového vymýšlet. Ledaže to mají být účelové zákony trestající nepohodlné osoby šířící „nevhodné“ názory a fakta.
Pokud je to taková hromada sraček, blbostí a nevím čeho, jen mě přijde úsměvné, kolik místních tady z toho vždycky sere atomový hřiby. Trošku míň hysterie by těm vaším reakcím slušelo víc. Samozřejmě pominu to, že kromě kydání špíny a mletí hoven jsem tu žádné argumenty proti tomu článku neslyšel. Ale to je jen takový detail, že?
japan
Kňů a kňů…je potřeba vám „zkušeným a inteligentním chlapům“ (lol) tady občas nastavit zrcadlo, abyste viděli, jaký jste panoptikum.
yoker
Na generála Pelze se matně pamatuji. Možná bych si od něho měl něco přečíst …
Nitus
Vtip je v tom, Zamazale, že až nám začne pršet na hlavu jaderný spad, tak bude úplně jedno, kdo měl pravdu, kdo byl ten správný, čestný, spravedlivý, unga bunga „dobrý“. Dokonce bude jedno, kdo to velký červený tlačítko zmáčkne první, protože preemptive strike nikomu vítězství nepřinese, to je daná věc už od dob studené války. Konkrétně nám Evropanům bude dokonce jedno i to, jestli z toho vznikne nebo nevznikne globální destrukce, protože NAŠE destrukce z toho vznikne zcela stoprocentně.
No a na tom, aby tenhle problém reálně nastal, momentálně usilovně pracují sice všichni, ale západ podstatně aktivněji. Už jen ty kydy o tom, jaký, který nebo čí kontingent se na Ukrajinu pošle, jsou z mého pohledu záměrná eskalace už tak vyhroceného konfliktu. Rusové nejsou zrovna typický příklad agresora, který by potřeboval „hmatatelnou“ záminku, a opravdu mi nepřijde úplně taktické vysírat je nějakými statementy o tom, kolik tisíc příslušníků armád členských států NATO na ně pošleme ještě letos.
leon
„Rusové nejsou zrovna typický příklad agresora, který by potřeboval „hmatatelnou“ záminku“ – to by chtělo objasnit na konkrétní agresi.
Mira
Západ podstatně aktivněji? Takže všechny ty řeči v ruské státní televizi, jak smažou to či ono evropské město z mapy, jsou jen takové nevinné žertíky? Jen si představte, že by se třeba na ČT1 mluvilo o tom, jestli spálit nejdřív Petrohrad nebo rovnou Moskvu. Ale když tohle dělají Rusové, tak je to asi v pořádku. A připomenout jim, že jadernou válku nevyhraje *nikdo*, tedy ani oni, to je jistě jen provokace.
Stějně tak když Západ řekne, že možná někdy budou vyslány jednotky NATO (a přitom je jasné, že jsou to prázdné řeči, kdyby jim na Ukrajině skutečně záleželo, poslali by mnohem víc a dřív), tak je to nebezpečná eskalace, ale když Rusko otevřeně vede dobyvačnou válku, tak opět žádný problém.
fatdwi
Mira: Rusko nevede žádnou dobyvačnou válku, naopak, NATO válčí s Ruskem, máte v tom nějakej zmatek nebo co. Že je Rusák na Ukrajině je jeho svaté právo a navíc, on tam být nechtěl, on musel, byl vyprovokován k válce, kterou nechtěl. Taky to není válka, ale SVO a cílem není Ukrajinu obsadit, i když si to dali do ústavy, ale jen denacifikovat (nejvíc nácků bylo v Bachmutu a tak). Celou operaci vedou mírumilovně, jejich rakety jsou na rozdíl od nacistických ukrajinským ztělesněním dobra (to jsme tady měli 40 let, mupy mup). Západ si teď hlavně musí dát pozor na to, aby Rusáka moc neprovokoval tím, že se Ukrajina brání obsazení, jinak by se třeba mohlo stát, že „bude muset“ hodit někam nějaký atom. Pokud to udělá, bude to chyba západu.
Se to konečně naučte, ať tady neděláte zmatky:-)
shifty
Tak tak.
Jihočech Honza
No vida, že to jde! Nakonec jste to pochopili.
leon
z jednoho rozhovoru:
Jak jako mezinárodní právník analyzujete současný konflikt na Ukrajině?
Při pohledu na ukrajinský konflikt mám pocit déjà vu. Mezi oficiální rétorikou a realitou je propastný rozdíl, a když se na konflikt podíváte, máte dojem, že jde o jakousi kopii války v Iráku. Před agresí Spojených států a jejich kompliců proti Iráku jsem nikdy neviděl tak koordinovanou marketingovou operaci. Tato rozsáhlá koordinovaná klamavá kampaň manažerů impéria byla po zahájení speciální vojenské operace zopakována na Ukrajině.
Myslíte si, že Západ může vrátit čas tím, že si uvědomí své nahromaděné chyby?
Historie se stále opakuje. Od nynějška do konce desetiletí nás ještě čekají těžké chvíle, ale můžeme doufat v probuzení. V každém případě máme právo si myslet, že Západ musí projít totálním kolapsem, než se bude moci znovu narodit. Pokud se systém nezhroutí úplně, bude se vždy snažit lidi přesvědčit, že se může reformovat, i když zradil své vlastní zásady.
Je zřejmé, že USA využívají Francii k vedení zástupné války. Co umožňuje USA získat od EU, a zejména od Francie, takovou poslušnost?
Abychom pochopili naprostou podřízenost Evropy Spojeným státům, musíme se vrátit do května 68, první barevné revoluce moderní doby. To, co následovalo po odchodu generála de Gaulla, byl dlouhý sestup do pekel. Když svěříte dluh své země nadnárodním finančním zájmům a zároveň podporujete infiltraci své politické třídy zahraničními zájmovými skupinami, skončí to tak, že stejnou politickou třídu vybere (v tomto případě) Washington. I když teprve nedávno, USA otevřeně rekrutovaly a školily agenty vlivu tím, že zvaly lidi jako Assa Traoré a Rokhaya Diallo na sympozia a další konference, aby mohli ve Francii reprodukovat nároky obětí, které sdílejí menšiny za Atlantikem. Tím hrají škodlivou roli a poškozují soudržnost Francie.
Arnaud Develay je francouzsko-americký mezinárodní právník, dříve působil v pařížské a washingtonské advokátní kanceláři, nyní žije v Moskvě. Je autorem knihy Foreign Entanglements: Ukrajina, Biden a rozvrácený americký politický konsensus. Strhující vyšetřování korupce Bidenovy rodiny na Ukrajině a způsobu, jakým vláda americké Demokratické strany zahnala ukrajinskou suverenitu do kouta.
…a včil mudruj
MvK5
Potíž je v tom, že ta trdla v ruské TV na vývoj událostí nemají sebemenší vliv. Oni o tom rozhodovat nebudou. To u nás pitomosti typu že jsem ve válce a pod. tvrdí samotný premier. Samozřejmě můžeme se dohadovat do jaké míry to jsou v případě Fialy jeho autentické myšlenky, nebo jen reprodukuje obdržené noty a signály.
Samozřejmě. Ani na něm to nebude, je passé jak nylon. V jeho případě je ale pozoruhodné co udělala osobní zkušenost se „západními hodnotami“ z jednoho z původně nejprozápadnějších ruských vládních politiků.
MvK5
Patřilo na shifty.
shane
A nebo našel doma otevřené okno.
MvK5
I to je možné, ale vzhledem k okolnostem v jeho případě spíš nepravděpodobné.
Vazne jsou to jen kydy. Dalo by se to velmi jednoduse napsat i ve zcela opacnem gardu. Pokud je tohle nejaka vase modla, tak jste na tom docela blbe.
Jihočech Honza
Však taky dialektika.
Karel!!!
bude ještě hodně dílů této zaujaté hlouposti?
shifty
Pevne doufam, ze co nejvic. Uz jen ten kvikot ty vasi prorusky frakce tady za to opravdu stoji. A zcela zjevne to tak chce i pan majitel, tak si zvykejte.
cool
Jako tomu moc nerozumím kdy mne to nějak hází na tu pravici a levici kdy se přestalo šuplíkovat v 80.sátkách minulého století a milénia kromě skanzenů. Zajímavé je to že tržníci jsou jak proruští i to mne podrž i pročínští. Akorát se pobliticky sankcionuje ale víme že pro euál je to hrob, k nevíře tedy jak pro koho, no. A hlavně se nejedou narativy v praxi klišé zpátečnictví zaretardovaných a dnes se tedy hraje patrně i když skrytě „zamlaskaným o hunger games. / hángr gejms – hladové hry a programovací filmy si už „loutkáři natočili. Což je asi vize, kromě BRIXS. https://webshare.cz/#/search?what=HUNGER%20GAMES&token=lx0bot121jl https://www.youtube.com/watch?v=HdUHMFszmmA
ukatoto ukulele
Vždycky když někdo použije v diskuzi, že druhá strana „kvičí“ a že „ten kvikot“ atp, tak se mi zvedá žaludek. Mám vždycky pocit, že se vyjadřuje nějakej totální debil.
Je mi jasný, že je to můj problém, jen jsem to ještě nikdy nikde neřekl a protože to tady mám pořád docela rád, tak to říkám tady.
Forge
ukatoto ukulele:
To je slovník lepšolidí.Mám to podobně, akorát místo zvracení mívám nával bezmoci, že dotyčného nemohu profackovat.
Kromě „kvičení“ se používá opravdová lahůdka: DeZZolé!
Dissenter
Možná bude vhodnější tomu kvičení říkat spolupráce s nepřítelem (§319) a místo dezolátů mluvit o obviněných.
Foundryman
Otázka je, koho vlastně považovat za nepřítele…
ygorek
Foundryman 4.6.2024
…a kdo je z čeho obviněn a kým.
Dissenter
To je samozřejmě problém armády v anarchistickém státu (jestli to samo není protimluv) a důvod, proč na světě nikdy nebude fungovat úplný ancap (sorry, Urzo, taky mě to štve).
Jednoduše proto, že by si ho lépe organizovaní sousedi rozebrali.
Nemáme-li ancap, otázku, koho považovat za nepřítele, rozhoduje politika, potažmo vláda.
Foundryman
No, já za svého nepřítele považuju toho, kdo mě neustále buzeruje a snaží se mě připravit o peníze.
Latimerie podivna
Tak, tak. Nevím jestli jsem xenofob, možná jsem jen opatrný, ale určitě vím, že jsem daňofob.
Panek
§ 345/2 TZ
ukatoto ukulele
Forge:
No jo, ono když se hlavní argumenty scvrknou na:
Kryk krak vše v tlumok,
na rámě zbraň a v pochod krok!
Bum do bubnu z oslí kůže,
bumarasa, bum, bum, bum!!
Tak to je pak těžký ;-))
ygorek
ukatoto ukulele 4.6.2024 v 20:03
Přesně.
Pokud nejsou argumenty, je třeba si upevnit pocit nadřazenosti.
Pelz vám nasadil parohy, v dětství bil nebo vám něco ukradl? Nebo je to vášeň?
To bude vášeň nebo puzení. Ert Palata Barochová ho mají taky a už vášnivě pudí znovu na lžidnesu.
možná to má jednodušší vysvětlení, je to kretén a eště každej den zmazanej jak dobytek :)
treb:
Autor je „redaktor“…
.
Ty svoje sračky vylepuje všude možně.
Vážně je nutné urážet letité čtenáře Dfense takovými zjevně absurdními propagandistickými sračkami ? A to opakovaně ?
Za těch 15 let co čtu Dfense jsem nikdy neměl pocit že by tu někdo měl být zakázán či odtud vyhozen.
A to ikdyž jsem s dotyčným hrubě nesouhlasil (Urza) či mi článek připadal zbytečný či jako jen autorovo osobní fňukání.
Tak to prostě mezi gentlemany funguje.
Ovšem to co tu předvádí ve zřejmě nekonečné sérii psy-op článků Zamazal, to je ultra-chucpe.
Jako by tu každým jeho výplodem drze naplival do obličeje všem těm zkušeným inteligentním chlapům, kteří tvoří zdejší web, jako jeden z posledních ostrůvků zdravého rozumu na českém internetu.
A Zamazal ten ostrůvek celý obesr… tak že není kam šlápnout a podpálil tu trochu svěží trávy a zeleně co na něm rostla.
To už se rovnou můžu dívat na duchaplnou televizní debatu s Fialou, Rakušanem a Pekarovou. Budu z toho mít zhruba stejný vomitární chucpe pocit.
Takové články, to je někde na úrovni análně.cz , to by snad neuveřejnil ani Lukačevič v tom jeho banderovském e-beobachteru.
Pravda, není to můj web, pravda, majitel zde může uveřejňovat co sám uzná za vhodné. To bez debaty.
Jen si nějak nedokážu představit, že tu Zamazalovo rozmazané exkrementy uveřejňuje dobrovolně. Aniž by mu nějaký rozvědčík vyhrožoval, že mu znásilní psa a zastřelí manželku, pokud ty Zamazalovy propagandistické bláboly, urážející zdravý rozum snad i cikána z hornického učiliště, nezveřejní.
Tak oni ty taktické jsou i 150knt což je desetinásobek
https://www.youtube.com/watch?v=dmC4q-siuEU
https://youtu.be/arZZw8NyPq8?si=pkAlgiX0DSo6wK22
Nesmíte toho vola brát tak vážně. Zamazal je gaučový generál, neomarxista a volič Fialy. Je tu několik takových. Kdybych byl jízlivý, řekl bych na to – doufám, že to ten vůl má aspoň placené. Při té jeho perseveraci tomu začínám věřit.
Jen věčná škoda, že si své vyčteninky a válečné teze nešel vyzkoušet přímo do Adijivky na ukrajinskou frontu. Třeba by se vrátil jako trupík a mohl by si své nekonečné hrdinství dávat k lepšímu a my bychom se mohli chechtat ještě víc.
Jakápak urážka? Tady je svobodný prostor a každej si tu může plácat, co chce, když nenasere pana domácího.
Tohle je spíš situace, kdy vám otevřenýma dveřma vběhne do bytu sousedovic pes, obesere vám sedačky z bílé buvolí kůže, rozcupuje záclony a polštáře a pomočí každý roh.
Budete si v takové situaci hrát na milovníka zvížátek a omlouvat ho, nebo ho lapnete za obojek a vyhodíte ze dveří ven ?
Obávám se že většina zdejších bude souhlasit s vaším pohledem. To je holt taková česká tradice, čech si nechá tak srát na hlavu, až mu to teče do očí a štípe to, ale on se pořád usmívá a tváří se že se nic neděje.
A proto nám vládne taková sběř a dovolí si to co si dovolí.
Přičemž tohle by si mimo česko nikdo nenechal líbit.
Ona je totiž dost tenká linie mezi shovívavou tolerancí a zbabělostí.
A je docela patrná hranice mezi gentlemanskou velkorysou shovívavostí a zbabělou tolerancí neomaleného hulvátství.
viz: https://bornova.pub/wp-content/uploads/2022/09/vztah-elit-k-obcanum.jpg
(tímto příspěvkem jsem neměl na mysli nikoho konkrétního, jen mluvím obecně o notorickém povahovém rysu čechů, získaném nejspíš někdy v době pobělohorské – „viděl někdo někdy předložku k posteli z červí kůže ?“)
Ale Joo. Jako exemplář ke studiu to stojí za to.
Ono je to ještě horší.
Nejen že jde o rozvědčíka, ale i typického psychopata.
Všimněte si, co zde celou dobu protlačuje. To samé co jiné sračkometné proamerické média: tedy válku taktickými jadernými zbraněmi na evropském území.
Přesně to je sledováno takovýmito psy-op články, které mají přesvědčit lidi že je Rusko slabé, skoro žádné jaderné zbraně nemá, a že jsou to v podstatě jen takové neškodné „prskavky“ které nám neublíží.
Vzpomeňte si, že něco podobného probíhalo ve všech sračkometech s municí s ochuzeným uranem, kde nás přesvědčovali podobní psychopati o tom, jak je neškodný, hygienicky nezávadný, takřka poživatelný.
Prostě nechápu jak si někdo může vzít na svědomí to, že tu zveřejní zcela prokazatelné psy-op propagandistické články z dílničky CIA, které nás posouvají blíž k jaderné válce.
Jak říkám, jako jediný důvod bych viděl že tu drží rodinu páně domácího svázanou ve sklepě jako rukojmí.
Protože jinak nechápu že někdo svým dětem připravuje takovouhle budoucnost, v horším případě pomalé několikaleté a bolestivé umírání na rakovinu – radioaktivitou otrávený vzduch, vodu, potraviny. V lepším případě rychlé několikadenní bolestivé umírání na velmi silné akutní ozáření.
Ostatně to Putin před pár dny řekl, že nechápe jak můžou evropské země s extrémní hustotou populace, provokovat jadernou velmoc k úderu.
Tam ať tu bombu prdne kamkoliv, tak to znamená minimálně statisíce silně ozářených lidí a lidí umírajících do pár let na rakovinu.
Myslíte že takový hloupý článek nikoho neovlivní ?
Tak to jste na omylu. Možná že zdejší „hard core“ se tomu jen zasměje.
Ale pak tu máme ještě tisíce „slabších kusů“ které ještě nevystřízlivěly z emerického kapitalistického opojení a těmto blábolům jsou schopní uvěřit.
Viz Shifty, Shane v podstatě etalony průměrného vohnouta a průměrného čtenáře Dfense.
Ti tu propagandu žerou naplno. A takových je tu mezi mlčící většinou čtenářů určitě hodně.
Z toho důvodu poslali rozvědčíka kpt.Zamazala působit sem, a nikoliv třeba na Aeronet, kde by ho většina okamžitě poslala do pr…
Sice nevím kdo spravuje Dfens server, ale není pro něj problém se kouknout, odkud se sem kpt.Zamazal připojuje.
Z jakých IP a z jakého emailu. A zveřejnit to tady.
Pokud je to skutečně neškodný Lojza z Třeskoprsk co si tu jen píše svoje osobní názory (jak se tu někteří naivně domnívají), tak bude mít email nejspíš na Seznamu a připojovat se bude z domova z nějakého lokálního vidlonetu.
O čemž velmi silně pochybuju. Spíš bych tipoval nějaký rafinovaný proxy či tor a email mimo česko.
Ale možná že píše služebně přímo z pražské Kachlíkárny. Kde je centrála české CIA, co se maskuje za BIS.
Předpokládám, že Vy rád v této diskuzi zveřejníte svoje „osobní“ údaje, když chcete zveřejňovat „osobní“ údaje jiných.
A) pokud je to zaměstnanec BIS , tak je to náš zaměstnanec placený z našich daní a tudíž máme právo na kontrolu jeho činnosti, zvlášť pokud nehájí naše zájmy, ale naopak je hrubě poškozuje, jako v tomto případě.
B) i kdyby nebyl zaměstnanec BIS, ale agenturní externista CIA , tak jde o zločince, který provádí kontrašpionáž a propagandistickou psy-op činnost v hrubém rozporu z českými zákony.
Jak vysoké jsou trestní sazby pro zahraniční agenty a špiony snad nemusím uvádět.
V obou případech jde o závažnou trestnou činnost na kterou se ochrana osobních údajů nevztahuje.
V takových případech je naopak žádoucí veřejný proces.
Ostatně Lukačevič a jemu podobní taky splňuje podmínky závažné trestné činnosti na hranici vlastizrady, když provádí mediální psychologické oprerace (psy-op)ve prospěch americké rozvědky a proti zájmům České republiky.
Jenže kde není žalobce, není ani soudce. A není tu (zatím !) objednávka od prostých vohnoutů, kteří se starají víc o aktuální slevy v Lidlu, než o to jestli na našem území někdo vyprovokuje jadernou válku a to že tu tisíce lidí pracují pro nepřítele.
Vlastně ta činnost co zde vyvíjí proameričtí propagandisti lze kvalifikovat jako terorizmus obzvláště závažného charakteru.
§ 406 Tr.z. — Příprava útočné války
Kdo připravuje útočnou válku, na které se má podílet Česká republika, a tím přivodí pro Českou republiku nebezpečí války, bude potrestán odnětím svobody na dvanáct až dvacet let nebo výjimečným trestem.
Takže to máme minimální sazbu 12 let, pro všechny tyto propagandistické šmejdy.
A pak tu máme:
Díl 1Trestné činy proti základům České republiky, cizího státu a mezinárodní organizace
§ 309Vlastizrada
(1) Občan České republiky, který ve spojení s cizí mocí nebo s cizím činitelem spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314), bude potrestán odnětím svobody na patnáct až dvacet let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku, nebo výjimečným trestem.
§ 310Rozvracení republiky
(1) Kdo v úmyslu rozvrátit ústavní zřízení, územní celistvost nebo obranyschopnost České republiky anebo zničit její samostatnost se účastní násilných akcí proti České republice nebo jejím orgánům, bude potrestán odnětím svobody na osm až dvanáct let
§ 314Sabotáž
(1) Kdo v úmyslu poškodit ústavní zřízení nebo obranyschopnost České republiky anebo poškodit mezinárodní organizaci zneužije svého zaměstnání, povolání, postavení nebo své funkce nebo se dopustí jiného jednání k tomu, aby
a) mařil nebo ztěžoval plnění důležitého úkolu mezinárodní organizace, orgánu veřejné moci, ozbrojených sil nebo bezpečnostního sboru, hospodářské organizace nebo jiné instituce, nebo
b) způsobil v činnosti takového orgánu anebo takové organizace nebo instituce poruchu nebo jinou závažnou škodu,
bude potrestán odnětím svobody na tři léta až deset let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku.
(2) Odnětím svobody na osm až dvanáct let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, nebo
b) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.
TAKŽE PÁR DESÍTEK LET ZA MŘÍŽEMI MAJÍ TITO VÝTEČNÍCI ZAJIŠTĚNÉ, POKUD NE DOŽIVOTÍ.
Že to těm vlastizrádcům, válečným štváčům a sabotérům z pětikatastrofy prochází jen dokazuje, jakým jsme ve skutečnosti právním státem. Trest doživotí je málo.
Jaká služba, taková výslužka. Psovi psí smrt!
https://archiv.ucl.cas.cz/index.php?path=RudePravo/1952/11/28/2.png
A to víš, že neoznámení trestného činu je trestný čin? Tak šup šup, kablbáku a podat trestní oznámení, jinak jsi v průseru. To samý platí pro leona.
Hele a gdyž víš že to je neoznámení TČ tak bys měl bys jít taky. Nebo si výjimka?
shane
To nejsou trestné činy o kterých by se nevědělo, že. Jsou toho plné média. To není trestný čin, o kterém bych věděl jen já a proto bych měl povinnost to oznámit.
No jo, jenže co když zrovna Vy jste externista FSB?
Nebo provokatér BIS, co zkouší, kdo všechno se chytne.
Aneb „vítejte na internetu, kde muži jsou muži, ženy jsou taky muži a děti jsou agenti FBI“ (The Simpsons)
Říká Vám něco pojem „pluralita názorů“?
Svoboda slova není kvůli názorům co se (Vám) líbí, tak je kvůli názorům co se (Vám) nelíbí.
Nekrm to
Latimerie: Proti tomu se nedá nic moc namítat. Pouze mi není jasné, proč pan Zamazal má potřebu tyhle své výplody publikovat zrovna tady.
Jak už je uvedeno na úvodní stránce: Obsah článků a diskusí k nim závisí na rozhodnutí autorů, obsah stránek pak na libovůli majitele webu.
Aby vás nasral. Kvičíte teda fest.
:-)))))
shane 4.6.2024 v 13:28
V tom případě je to ovšem poněkud neužilé.
Tak nikdo není dokonalý, žáno.
shane
4.6.2024 v 13:28
To, jak rádi lepšolidé častují lidi jiného názoru slovem „kvičet“, je pozoruhodné. V jiných souvislostech se to v diskuzích moc nepoužívá.
Kvičí samozřejmě dobytek vedený na porážku, na smrt.
Že by se tím snažili něco naznačit?
Ano. Ale ty na to přijdeš, já ti věřím. Ale možná by se ti žilo líp, kdybys na to nepřišel. Ale to je tvůj boj.
Ještě tak umět rozpoznat názor od šíření demagogie, propagandy a ideologie, že.
Zamazal neprezentuje své názory ale útočí na generála Pelze.
Ať už je to názor, propaganda, ideologie, demagogie, lež, pravda nebo (slovní) útok na generála Pelze, pořád to „spadá“ pod svobodu slova.
Nebo si myslíte, že zesměšňovat nebo slovně útočit se může jen na Fialu, Nerudovou, Bidena, Islám, LGBT+, pětikoalici, EU, Ukrajinu,…, USA atd., ale ne na Putina, Rusko, Pelce,…?
Mně vysvětlovat co je svoboda slova nemusíte. To vysvětlete svým oblíbencům liberálním „demokratům“ kteří vymýšlejí zákony pro boj s „dezinformacemi“ a trestající „nevhodné“ názory.
Takže jste pochopil, že Zamazal nesděluje svoje názory nýbrž útočí na generála Pelce? Když tedy podle vás i Zamazal má právo svobodně někoho zesměšňovat nebo slovně útočit.
Ti co vymýšlejí zákony pro boj s „dezinformacemi“ a trestají „nevhodné“ názory zrovna mí oblíbenci nejsou.
Já bych netrestal/nepotíral ani popírání holokaustu, ani schvalování teroristických útoků, ani placatost země, ani stvoření člověka bohem a už vůbec bych si nedovolil potírat/trestat tvrzení o existenci Aštara Šerana, velkého velitele kosmické flotily.
Otázka zní, jestli je někde nějaká hranice. Popírání holokaustu nebo komunistických zločinů je stará vesta, tam je dostatečným trestem pro popírače opovržení a výsměch, který dopřejeme i milovníkům placaté země nebo aštara.
Jenže v situaci, kdy jsme takříkajíc v bitvě, mohou řeči defétistické nebo protivníka podporující napáchat reálnou škodu. Nemluvě o tom, jak asi muselo být židovi navrátivšímu se z koncentračního tábora, když slyšel popírače holokaustu, případně jak se cítí manželka Ukrajince, který brání vlast, mezi lidmi s proruskými kydy. Pár facek zde není přestupkem, ale rozumným krokem.
Nemám na to jasný názor, ale čím více poznávám lidi, tím víc chápu určitou restrikci v případě trvajícího konfliktu, kde je dotyčný stát zapojen na jedné straně.
Dissenter 4.6.2024 v 20:35
Jenže v bitvě, přes veškerou snahu aktuální vlády, nejsme, a takříkajíc teprve ne.
Manželka Ukrajince, který brání vlast, protože potlačil pud sebezáchovy a jel navštívit nemocného otce, byla mimo jiné hodně naštvaná. Vím také, jak se cítí otec syna, který bránil vlast, byl raněn, a po rekonvalescenci „narukoval“ znovu.
Taková už je bohužel válka. Vše padá na hlavu agresora, tj. toho, kdo překročil hranice suverénního státu.
Na tango jsou potřeba dva.
Dva jsou v konfliktu vždycky, i v případě, že se napadený rozhodne se vzdát. Zrovna my (ČR) s naším vzdávacím se komplexem (v posledních stoletích komukoliv; a přitom na nás není zdaleka tolik vtipů jako na Francouze*) bychom měli být rádi, že se někdo zarputile brání a od nás se vyžaduje jen morální, mentální a zbrojní podpora, která i pro nás v konečné fázi bude výhodná (průmysl, atd.).
*Jít do války bez Francie je jako jít na lov jelenů bez harmoniky, Storming Norman
Průmysl nám zavřou kvůli grýndýlu. Sklady prázdné, rozpočet vyčerpaný nesmyslnými výdji na zbrojení, na Východě nepřátelský, militantní stát, který se bude mstít a škodit, ať už konflikt dopadne jakkoli… Nějak žádné výhody pro nás nevidím.
Naopak právě doufám, že potřeba zvýšit zbrojní výrobu povede k odstranění té nesmyslné části grýndýlu. Protože nelze na Rusko zaútočit přímo, je jedinou šancí, jak ho přivést k rozumu, zopakovat něco takového jako Reagan v 80tkách. Zdroje na to máme (myslím celý Západ, ne ČR :-)).
Akorát tomu nic nenasvědčuje. Měli na to dva roky.
Koneckonců i jsem doufal, že ten nesmysl alespoň pozastaví.
Proto doufám v ruské vítězství. Jinak se elity neproberou.
Dissenter 4.6.2024 v 21:15
Včera před polednem vysílala stanice ČRo+ poučný pořad se zmínkou o tom, proč není možné zvýšit zbrojní výrobu. Stát je údajně velmi špatný zákazník s proměnlivými potřebami a nedává potřebnou jistotu návratnosti investic. Zbrojní průmysl je v soukromých rukách a je na návratnost investic velmi citlivý.
Z jiných zdrojů pak lze zjistit, že zvýšení zbrojní výroby je obtížné tak, jak je obtížné rozšiřování jakýchkoli průmyslových výrob. Nikdo si netroufne narušit zavedenou ptačí oblast, ne?
Dissenter 4.6.2024 v 20:49
Populární poukaz na to, co je, a co není vidět, se někdy použije, někdy zase holt ne.
Tak to chodí.
Je to samozřejmě věc názoru, já bych se přikláněl ke svobodě slova v té podobě, jak ji chápe třeba Nejvyšší soud USA.
S omezením svobody slova v případě, že budeme my ve válce, bych se smířil. Zatím naštěstí ve válce nejsme (teda kromě našeho současného předsedy vlády, ale to je jeho boj).
Dissenter
V případě, že máme prezidentem kovaného komunistu je každému momentálně neomezenému jedinci jasné, že paragraf „popírání komunistických zločinů“ je jen jedním z propagandistických ideologických nástrojů jak vytvářet v lidech ty „správné“ názory.
Hranice co se smí a co ne je dána zákony platnými už desítky let a není třeba nic nového vymýšlet. Ledaže to mají být účelové zákony trestající nepohodlné osoby šířící „nevhodné“ názory a fakta.
Ano Trupík na hrad!
Challenger 3.6.2024 v 23:06
Pokud je to taková hromada sraček, blbostí a nevím čeho, jen mě přijde úsměvné, kolik místních tady z toho vždycky sere atomový hřiby. Trošku míň hysterie by těm vaším reakcím slušelo víc. Samozřejmě pominu to, že kromě kydání špíny a mletí hoven jsem tu žádné argumenty proti tomu článku neslyšel. Ale to je jen takový detail, že?
Kňů a kňů…je potřeba vám „zkušeným a inteligentním chlapům“ (lol) tady občas nastavit zrcadlo, abyste viděli, jaký jste panoptikum.
Na generála Pelze se matně pamatuji. Možná bych si od něho měl něco přečíst …
Vtip je v tom, Zamazale, že až nám začne pršet na hlavu jaderný spad, tak bude úplně jedno, kdo měl pravdu, kdo byl ten správný, čestný, spravedlivý, unga bunga „dobrý“. Dokonce bude jedno, kdo to velký červený tlačítko zmáčkne první, protože preemptive strike nikomu vítězství nepřinese, to je daná věc už od dob studené války. Konkrétně nám Evropanům bude dokonce jedno i to, jestli z toho vznikne nebo nevznikne globální destrukce, protože NAŠE destrukce z toho vznikne zcela stoprocentně.
No a na tom, aby tenhle problém reálně nastal, momentálně usilovně pracují sice všichni, ale západ podstatně aktivněji. Už jen ty kydy o tom, jaký, který nebo čí kontingent se na Ukrajinu pošle, jsou z mého pohledu záměrná eskalace už tak vyhroceného konfliktu. Rusové nejsou zrovna typický příklad agresora, který by potřeboval „hmatatelnou“ záminku, a opravdu mi nepřijde úplně taktické vysírat je nějakými statementy o tom, kolik tisíc příslušníků armád členských států NATO na ně pošleme ještě letos.
„Rusové nejsou zrovna typický příklad agresora, který by potřeboval „hmatatelnou“ záminku“ – to by chtělo objasnit na konkrétní agresi.
Západ podstatně aktivněji? Takže všechny ty řeči v ruské státní televizi, jak smažou to či ono evropské město z mapy, jsou jen takové nevinné žertíky? Jen si představte, že by se třeba na ČT1 mluvilo o tom, jestli spálit nejdřív Petrohrad nebo rovnou Moskvu. Ale když tohle dělají Rusové, tak je to asi v pořádku. A připomenout jim, že jadernou válku nevyhraje *nikdo*, tedy ani oni, to je jistě jen provokace.
Stějně tak když Západ řekne, že možná někdy budou vyslány jednotky NATO (a přitom je jasné, že jsou to prázdné řeči, kdyby jim na Ukrajině skutečně záleželo, poslali by mnohem víc a dřív), tak je to nebezpečná eskalace, ale když Rusko otevřeně vede dobyvačnou válku, tak opět žádný problém.
Mira: Rusko nevede žádnou dobyvačnou válku, naopak, NATO válčí s Ruskem, máte v tom nějakej zmatek nebo co. Že je Rusák na Ukrajině je jeho svaté právo a navíc, on tam být nechtěl, on musel, byl vyprovokován k válce, kterou nechtěl. Taky to není válka, ale SVO a cílem není Ukrajinu obsadit, i když si to dali do ústavy, ale jen denacifikovat (nejvíc nácků bylo v Bachmutu a tak). Celou operaci vedou mírumilovně, jejich rakety jsou na rozdíl od nacistických ukrajinským ztělesněním dobra (to jsme tady měli 40 let, mupy mup). Západ si teď hlavně musí dát pozor na to, aby Rusáka moc neprovokoval tím, že se Ukrajina brání obsazení, jinak by se třeba mohlo stát, že „bude muset“ hodit někam nějaký atom. Pokud to udělá, bude to chyba západu.
Se to konečně naučte, ať tady neděláte zmatky:-)
Tak tak.
No vida, že to jde! Nakonec jste to pochopili.
z jednoho rozhovoru:
Jak jako mezinárodní právník analyzujete současný konflikt na Ukrajině?
Při pohledu na ukrajinský konflikt mám pocit déjà vu. Mezi oficiální rétorikou a realitou je propastný rozdíl, a když se na konflikt podíváte, máte dojem, že jde o jakousi kopii války v Iráku. Před agresí Spojených států a jejich kompliců proti Iráku jsem nikdy neviděl tak koordinovanou marketingovou operaci. Tato rozsáhlá koordinovaná klamavá kampaň manažerů impéria byla po zahájení speciální vojenské operace zopakována na Ukrajině.
Myslíte si, že Západ může vrátit čas tím, že si uvědomí své nahromaděné chyby?
Historie se stále opakuje. Od nynějška do konce desetiletí nás ještě čekají těžké chvíle, ale můžeme doufat v probuzení. V každém případě máme právo si myslet, že Západ musí projít totálním kolapsem, než se bude moci znovu narodit. Pokud se systém nezhroutí úplně, bude se vždy snažit lidi přesvědčit, že se může reformovat, i když zradil své vlastní zásady.
Je zřejmé, že USA využívají Francii k vedení zástupné války. Co umožňuje USA získat od EU, a zejména od Francie, takovou poslušnost?
Abychom pochopili naprostou podřízenost Evropy Spojeným státům, musíme se vrátit do května 68, první barevné revoluce moderní doby. To, co následovalo po odchodu generála de Gaulla, byl dlouhý sestup do pekel. Když svěříte dluh své země nadnárodním finančním zájmům a zároveň podporujete infiltraci své politické třídy zahraničními zájmovými skupinami, skončí to tak, že stejnou politickou třídu vybere (v tomto případě) Washington. I když teprve nedávno, USA otevřeně rekrutovaly a školily agenty vlivu tím, že zvaly lidi jako Assa Traoré a Rokhaya Diallo na sympozia a další konference, aby mohli ve Francii reprodukovat nároky obětí, které sdílejí menšiny za Atlantikem. Tím hrají škodlivou roli a poškozují soudržnost Francie.
Arnaud Develay je francouzsko-americký mezinárodní právník, dříve působil v pařížské a washingtonské advokátní kanceláři, nyní žije v Moskvě. Je autorem knihy Foreign Entanglements: Ukrajina, Biden a rozvrácený americký politický konsensus. Strhující vyšetřování korupce Bidenovy rodiny na Ukrajině a způsobu, jakým vláda americké Demokratické strany zahnala ukrajinskou suverenitu do kouta.
…a včil mudruj
Potíž je v tom, že ta trdla v ruské TV na vývoj událostí nemají sebemenší vliv. Oni o tom rozhodovat nebudou. To u nás pitomosti typu že jsem ve válce a pod. tvrdí samotný premier. Samozřejmě můžeme se dohadovat do jaké míry to jsou v případě Fialy jeho autentické myšlenky, nebo jen reprodukuje obdržené noty a signály.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-medvedev-kdyz-prohrajeme-shodime-atomovky-na-washington-londyn-i-berlin-40461182
Todle je taky trdlo? Ja jen abych mel jasno.
Zlej polda.
Samozřejmě. Ani na něm to nebude, je passé jak nylon. V jeho případě je ale pozoruhodné co udělala osobní zkušenost se „západními hodnotami“ z jednoho z původně nejprozápadnějších ruských vládních politiků.
Patřilo na shifty.
A nebo našel doma otevřené okno.
I to je možné, ale vzhledem k okolnostem v jeho případě spíš nepravděpodobné.
pyčo blbá, v bruseli si už předloni dělali velkou konferencu, jak si po totální porážce RF rozřežou území na kousky
Shitstorm v diskuzi jasně očekávanej. Tak co, hošani, kdo se pustí do argumentace?
Hádám, že to zase skončí u potoků slz a kydání hoven, ale třeba ještě někdo překvapí :o)
Nač na ty sračky v článku ronit potoky slz a kydat hovna. Ta halda je i tak dost velká.
A co k tomu všemu vede? No že by podpora řekněme „roztleskávačů?
CTRL
Co za tím stojí? No přeci systém generování fiat peněz a je to důvod i že nikdy nemají dost protože mají leda navoněnou bídu. Tak to sází proč se děje s úžery až nevyhnutné? Zase si “šlechta vyřizuje účet v evropě na slovanech? Jako v 1 -2 WW a co čekáte od dobráků od kosti. Zas vás vykostí? Bez Putina, Orbána, Fica už by byli s tím jak řekla železná lejdy svým podnikatelům že půjdou po rudém koberci na svá naleziště surovin a energií kde jim na obsluhu zařízení bude stačit do 10. miliónů domorodců a euál? Nenechte se vysmát. Ekonomická válka jede a je to předstupeň horké ze systémových příčin, budulínků.
11:50 / 34:55 / 45:45
https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-06-01-reklo-se-stalo-se-s-petrem-vaclavem-124-dil-119-min/
https://www.youtube.com/watch?v=V3XiUDjGYkg
https://pravyprostor.net/evropa-se-pripravuje-na-valku-a-jeji-valecny-vlak-se-strojvedoucim-ktery-se-zblaznil-a-jede-s-nim-do-pekel-musime-zastavit/#comments
Takhle ještě odkaz v YOU otevřete vložením do vyhledávače. Adresou ne.
Ani HLAS těm, kteří chtějí zůstat v EU, NATO a WHO! | Martin Koller
Shodou okolnostív ve stejný den rozebírá mainstreamovou dialektiku vidlák:
https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/schrodingeruv-putin
Vazne jsou to jen kydy. Dalo by se to velmi jednoduse napsat i ve zcela opacnem gardu. Pokud je tohle nejaka vase modla, tak jste na tom docela blbe.
Však taky dialektika.
bude ještě hodně dílů této zaujaté hlouposti?
Pevne doufam, ze co nejvic. Uz jen ten kvikot ty vasi prorusky frakce tady za to opravdu stoji. A zcela zjevne to tak chce i pan majitel, tak si zvykejte.
Jako tomu moc nerozumím kdy mne to nějak hází na tu pravici a levici kdy se přestalo šuplíkovat v 80.sátkách minulého století a milénia kromě skanzenů. Zajímavé je to že tržníci jsou jak proruští i to mne podrž i pročínští. Akorát se pobliticky sankcionuje ale víme že pro euál je to hrob, k nevíře tedy jak pro koho, no. A hlavně se nejedou narativy v praxi klišé zpátečnictví zaretardovaných a dnes se tedy hraje patrně i když skrytě „zamlaskaným o hunger games. / hángr gejms – hladové hry a programovací filmy si už „loutkáři natočili. Což je asi vize, kromě BRIXS.
https://webshare.cz/#/search?what=HUNGER%20GAMES&token=lx0bot121jl
https://www.youtube.com/watch?v=HdUHMFszmmA
Vždycky když někdo použije v diskuzi, že druhá strana „kvičí“ a že „ten kvikot“ atp, tak se mi zvedá žaludek. Mám vždycky pocit, že se vyjadřuje nějakej totální debil.
Je mi jasný, že je to můj problém, jen jsem to ještě nikdy nikde neřekl a protože to tady mám pořád docela rád, tak to říkám tady.
ukatoto ukulele:
To je slovník lepšolidí.Mám to podobně, akorát místo zvracení mívám nával bezmoci, že dotyčného nemohu profackovat.
Kromě „kvičení“ se používá opravdová lahůdka: DeZZolé!
Možná bude vhodnější tomu kvičení říkat spolupráce s nepřítelem (§319) a místo dezolátů mluvit o obviněných.
Otázka je, koho vlastně považovat za nepřítele…
Foundryman 4.6.2024
…a kdo je z čeho obviněn a kým.
To je samozřejmě problém armády v anarchistickém státu (jestli to samo není protimluv) a důvod, proč na světě nikdy nebude fungovat úplný ancap (sorry, Urzo, taky mě to štve).
Jednoduše proto, že by si ho lépe organizovaní sousedi rozebrali.
Nemáme-li ancap, otázku, koho považovat za nepřítele, rozhoduje politika, potažmo vláda.
No, já za svého nepřítele považuju toho, kdo mě neustále buzeruje a snaží se mě připravit o peníze.
Tak, tak. Nevím jestli jsem xenofob, možná jsem jen opatrný, ale určitě vím, že jsem daňofob.
§ 345/2 TZ
Forge:
No jo, ono když se hlavní argumenty scvrknou na:
Kryk krak vše v tlumok,
na rámě zbraň a v pochod krok!
Bum do bubnu z oslí kůže,
bumarasa, bum, bum, bum!!
Tak to je pak těžký ;-))
ukatoto ukulele 4.6.2024 v 20:03
Přesně.
Pokud nejsou argumenty, je třeba si upevnit pocit nadřazenosti.