False flag op gone wrong – zaplaťpánbůh! - zpět na článek

Počet komentářů: 464

  1. Hezká práce… píši za 1

  2. Bože to je ale sračka.

    1. Podle mne se autor drzi faktu a zavery ktere vyvozuje se od opory tech faktu moc daleko nevzdaluji…

      1. @ hulvath

        zdar… jak píšeš na Pověste je vejš o těch anglickejch železničářích… tak tahle metoda je prý oblíbená taky v Itálii… zaměstnanci úřadů a firem místo stávky důsledně dodržují předpisy… a pak je to fičák :-D)))

        1. To bylo u nas za sociku, bezpecnostni predpisy byli hlavne na kryti vedoucich kdyby neco bouchlo at je to na koho hodit ze je nedodrzel. Ale mali sefikove vedeli ze by tim mistrem ci vedoucim provozu nebyl ani tyden, kdyby to po svych podrizenych realne chtel – a tim padem by vyroba musela zastat. Nejhorsi dusledek teto kultury nastal v Cernobylu – lide uz nedokazali rozlisit miru rizika nutneho ignorovani tech kterych predpisu, a odignorovali i ty, ktere byly opravdu nezbytne… Takto ale funguje u nas i statni sprava. Treba ten nynejsi samozvany vudce protestu Vrabel, 20 let neplatil odvody. A neni sam podobny. Kdyby dusledne stat fungoval, tak by sice bylo „cisto“ – t.j. takovi lide by sedeli ve vezeni – ale soucasne by vzhledem k jejich poctu (byt v ne tak kriklavem meritku) doslo k takovemu spolecenskemu pnuti ze by to bouchlo. Podobne s lekari – urady prace moc dobre vedi ze se deji nepripustne nadcasy. Profesor Pafko z vlastni iniciativy delal anketu mezi kolegy jak to v tomto smeru je – a vetsina se o tom nebyla ochotna verejne bavit. Tady kdyby stat dusledne vyzadoval dodrzovani zakona – zdravotnictvi zkolabuje. Nebo se zeptejte revizoru v Praze v MHD – maji tichy pokyn si cikanu nevsimat. Samozrejme mluvci DP by spustila hystericky korektni jekot kdyby se ji na to ptali :) A podobnych prikladu je x. Nemame u nas uz nahodou take permanentni spolecensky Cernobyl ?

          1. K černobylu a je tam i termín „tupá konsomolka. :-)
            https://www.youtube.com/watch?v=0kXDLE5cKI4

          2. K těm lidem v exekucích. Za MioChvio to byl třeba jejich produkční Robin Suchánek, kterému ty MioChvio pomohli umazat docela dost jeho exekucí (a kuwa velkých).

      2. Nedrží se faktů, všechno jsou to smyšlenky a navíc ignorantské.

        S-300 v žádném případě nemá „v koncové fázi letu navádění IR“, jak tvrdí autor. To je úplně směšný nesmysl.

        Z Egypta, Srbska i Sýrie je známo dost případů, kdy střele PVO minuvší cíl selhala autodestrukce a spadla na zem, a to i ve velké vzdánelosti (zachová se jako semibalistická střela) – nikoli „je vysoce nepravděpodobné, že by americký narativ o zbloudilé střele ukrajinské PVO byl postaven na reálném základě“, jak tvrdí autor.

        Raketě dopadnuvší v Polsku se podle dostupné fotky nespustil detonátor – to by byl traktor proděravělý tisícem střepin podobně, jako kabina MH17 -, nýbrž prostě dostal kinetický zásah popř. mohly explodovat zbytky paliva.
        Autorovo „Při pádu rakety na pozemní prasečák se detonátor nespustí“ je tedy jako argument technicky zcela mimo, manipulace.

        Zbytek je zase rámování narativů typu „zlý západ chce vyvolat WW3 a napadnout mírumilovné ubohé Rusko, které jen vpadlo do sousedního státu s tím, že si zabere jeho území, a když mu to nevyšlo, chlubí se cílenou likvidací civilní infrastruktury před zimou s tím, že ať ti hajzlové umrznou, když se nechtějí vzdát.“

        1. hele Mrcas, ty ses proste nemocnej. To tvoje ramovani a narativy, to uz je choroba.

          Takze abych si to ujasnil „nespustil detonator“ je jine tvrzeni, nez „detonator nespusti“. Takze autor nema pravdu. Prosim te, udelej to zbytku pricetneho osazenstva zde k vuli a bez se lecit.

          1. Přečti si ještě jednou, co napsal Challenger (ale zkus u toho přemýšlet) a potom to, co psal Mrcasik. ty si prostě vytrhneš dvě slova z celého odstavce, nedáš si to do souvislostí. Takže výsledek – Mrcasíkovi jsi nedal jediný protiargument a když už jsi se o jeden pokusil, udělal jsi ze sebe blba. Boduješ

          2. @ netlife

            spindoctor Mrcas se připravuje na druhou atestaci a sbírá podklady… pak míří k definitivě a zisku klíčů od ústavu… a začne léčit nás… ale vopravdu vostře… se začínám bát

    2. Doporučuji zkusit živočišné uhlí, v případě dlouhodobějších problémů vyšetření kolonoskopií.

      1. Nerob zo seba debila. Sračka je ten článok, čo vytiekol z konečníka challengerovi.

    3. Nemusi byt vsetko comu nerozumies sracka…

  3. O Josefovi a Marii je stejně nejlepší

  4. Mno to financovani ukrajiny je brutalni 50 60 70 miliard USD…
    Nekdo nejaky blizsi zpravy otom jak to tam funguje Bez elektriny a s rozbitou infrastrukturou?Docela by me zajimalo co SE tam odehrava.

    1. Normálně na účet 22 let starýho ukrajinskýho studenta (pobývá tu na studentské vízum) přijde z Ukrajiny třeba 9 milionů USD, které jsou tu během 1-2 měsíců utraceny za pro válku určitě potřebné věci. Většinou tedy nemovité věci. Normálně tady skupují vše, co jde. Většinou vykoupí všechno, co je v exekučních dražbách. A je jim jedno, jestli to je pozemek, dům, nebo byt.
      Abych jim nekřivdil, tak někdy koupí i věci, které se dají v tom konfliktu dokonce i využít. Tudle třeba koupil RAM 1500.

      1. Ze na ucet studenta prijde takovej obnos penez a to jako nikdo nezajisti moje naivita s pranim spinavych penez kdyz z nemecka do cz nejdou poslat ani Ty zdaneny….

        1. To je jednoduchý. V ČR totiž musí orgány mít nejen podezření, ale přímo konkrétní trestný čin, ze kterého pochází ty peníze. Jinak na ně můžete jen koukat, protože stačí AML prohlášení a banka je uvolní. A vzhledem k tomu, že mezinárodní právní pomoc ve věcech trestních teď na Ukrajině nefunguje, nestane se nic.

          1. Navyse je v sucasnosti politicky nekorektne, nevhodne az nebezpecne, nepomahat takemu chudacikovi ukrajinskemu studentovi a blokovat mu ucet..

          2. Ucet v domaci Mene to resi tam slo oto,ze ceskej ucet SE nepouzival Mela tam prijit jedna platba neprisla penize SE vratily odesilateli a jeste kdyz jsem SE ptal tak chteli udajne o platbe vysi a ja nevim co. Kdyz jsem si preposilal penize tak porad otravovani,KDE mam danovou rezidenci a jestli danim uroceni ze zahranici a podobny sracky eu legislative je doterna a to de o bagatelni castky. Nechcete mi rict,ze Jen tak prijde 9mega $ z ukrajiny a jeste to nekde nerosviti 10 majaku..

      2. Z Bureše je místní pravdoláskařská klika vysraná, že má zámeček ve Francii, ale že si to tu parcelují ukrajinští Burešové je v pořádku.

  5. Já bych spíš řekl, ze se ukázalo, ze ta naše parta, být není dokonalá, je o několik světelných let víc transparentní než náš oponent.

  6. Ten termín bílí negři který jsem zaznamenal poprvé u pana Kollera je trefný a opravdu tak sem pohlíží patrně se záští dnešní barevný pindostan s jejich chronickou pozitivní diskriminací bílých ale tam u nich to mohlo vyjít z london city a praktikují podle všeho aktuálně i v albionu takže klišé západních ho.not dostává na minulé narativy bombu mezi „voči. A jistě trojka česko, polsko a slovenslo je platforma na které štípou „dříví a tedy maďarsko záměru až píp se jim s národovcem Orbánem takřka vymklo z not likvidace nevzdělaných a patrně již z fanatismu pod kůží i ztracené generace vzájemně i sebeidudkovaných propagandou a iluzemi že je mají rádi, no tak na sežrání tedy ano.
    https://www.youtube.com/watch?v=9a—cJa5-E
    https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA
    A kapitálové snahy korporátníků které drži v kleštích slaboučké státní aparátky nekňubů a zaprodanců tlačí jinou agendu než slizcí poblitici lhavostí naivům.
    https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
    Taky dám obrázek který chodí mimo zřetele „mainstreamáků oligarchiády a užitečných idiotů.
    https://www.tydenikobcanskepravo.cz/2020/09/proc-uz-nejsou-gates-soros-davno-ve.html
    A dám ještě aktualitu kdy na ni nemusí „bojovníci €araboafriky ECB výměny obyvatel kalergi „eu najít kryt včas.
    ???
    https://www.michalapetr.com/map-1512-nato-sok-nacista-ma-velet-alianci-hrozi-rozpad-aliance/
    https://socialistproject.ca/content/uploads/2022/01/zelensky-freeland.png
    Hudba
    https://www.youtube.com/watch?v=Glbvef8r3KI

  7. náhodou, soudruzi v uhniji makajou, až se z nich hulí! problém s nelegálníma negrama vyřešili třeba tak, že uzavřou s palestincama dohodu a budou je sem tahat po milionech legálně

    šak von to východní untrmenš rád všecko zaplatí, bez uhnije by tam dávno všichni žrali trávu, tak budou dělat cokoli, co se jim řekne…

  8. vono k těm raketám, jedna stará protivzdušná plečka prokazatelně ukrošům bouchla ve městě, rozbouralo to kus baráku, nějakýmu Ťamťungu nebo komusi, a samozřejmě zase bombardováli rusácí bláblá, ale je naprosto zřejmý, že to byl starej ukrošskej krám s hlavicí plnou kovovejch kostek, který to pak směrově práská na ty letadla a rakety, jako brokovnica na asfaltový holuby

    takže tam je možný naprosto všecko

  9. Jestli prijde brutalni mraz z vychodu, neco jako Silvestr 78/79, tak to budu brat za dukaz ze „Weather Warfare“ skutecne existuje. Podle me to neni nic mimo skutecne chemicke moznosti Ruska, prestrikat pulku oblohy nejakou chemii zrovna kdyz jde vychodni vitr, aby to v Cilene zemi zpusobilo extremni sokove ochlazeni. Ostatne, takova vec se hodi i pro teoretickou invazi za pouziti tanku.

    Jako stary konspiracni teoretik ale jeste taky tvrdim, ze toto je Trojska Valka, a kun (staroveky symbol pro Fenicanu, symbol obchodu) – kun uz je uvnitr mesta a ve hradbach je velka dira. Vubec bych se nedivil kdyby Biden byl skutecne vydirany a financovany Ruskem nebo Cinou nebo Arabama nebo…

    …a jeho skutecna agenda je rozvratit USA, a tudiz cely zapad, zevnitr. Nevidim nic co by nasvedcovalo o opaku. Vsechno co Biden dela podkopava skutecnou vojenskou moc USA – BIG TIME!

    Bude zima a hlad, to je moje skromna predpoved. A modlim se aby ten Rus nakonec nedosel az sem, protoze to se pri kvalitach nasich politiku muze taky stat.

    1. Barn Swalow:
      „… prestrikat pulku oblohy nejakou chemii …“
      – – –
      Věříš i na chemtrails…?

      :OD

      1. tobe korono nema smysl odpovidat, nikdy jsem te nevidel normalne diskutovat, jen provokovat a urazet, tak ahoj!

        1. Barn Swallow :
          „provokovat a urazet“ je základnou ideou „diskusií“ tohto webu . Tunajšie „diskusie“ je vhodné absolvovať v tzv. atombordeli (my starší vieme, čo to je, máme to odskúšané).

          1. to asi nebude zakladni idea diskuzi tohoto webu, alespon doufam, ackoliv to diky nekolika jedincum tak vypada.

        2. Barn Swallow:
          „…nikdy jsem te nevidel normalne diskutovat…“
          – – –
          Ale houby. Akorát když někdo píše voloviny, tak do něj rochnu.
          Chmetrails = blábol.
          A ty jsi konspiroval jinde, viz onehdá MiG-15 a když jsem ti to vysvětlil, urazil ses.

          :OD

          1. do ted tvrdis ze jsem tvrdil co jsem netvrdil, tudiz diskuze s tebou neni mozna, sbohem

            1. Barn Swallow:
              „…tvrdis ze jsem tvrdil co jsem netvrdil…“
              – – –
              MiG-15 je okopírovanej Ta-183, z tebe vypadlo. Blud, nesmysl.

              1. Některé zdroje[1] uvádějí, že známý sovětský stroj, MiG-15 byl Ta 183 minimálně inspirován, protože Sověti se zmocnili plánů prototypu Ta 183 a v SSSR bylo značně praktikováno reverzní inženýrství.

                https://cs.wikipedia.org/wiki/Focke-Wulf_Ta_183

                1. Barn Swallow:
                  1) Myrha 1999 – nelze považovat za odkaz
                  2) Gordon 2001 – nelze považovat za odkaz
                  3) ISBN 80-7180-182-8 – prohlédnu si, očekávám méně kvalitní publikaci.

                  Wikipedie není sama o sobě solidní informační zdroj, lze ji používat pouze jako rozcestník či soubor odkazů.
                  Nesmíš věřit všemu, co tam najdeš.

                  .

                  1. tvuj prekrucovaci styl kdy jakoze opakujes veci kterym ja „verim“ je dukazem, ze jsi jen zmrd co nechce diskutovat, jen znemoznit diskuzniho oponenta skrze lzi, co si jako mysli nebo nemysli, jediny duvod proc ti to u me vychazi je, ze mam ve zvyku uvadet veci na pravou miru, coz u tebe nejde, protoze to zase prekroutis, a proto te korono jako jednoho z mala, mozna jedineho, povazuju za skutecneho nefalsovaneho zmrda na techto strankach.

                    1. Barn Swallow:
                      Jenže kdybys takovou volovinu nenapsal, nebudu se tím vůbec zabývat. Navíc ses zkoušel stavět do pozice, že tomu lépe rozumíš. Opět tvůj omyl – vytáhl jsem otázku, na kterou jsi neznal odpověď. Byla zvolená záměrně tak, aby ti nepomohl vyhledávač – tímto způsobem se dají ověřit skutečné znalosti.

                      Pokud pak napíšeš „… prestrikat pulku oblohy nejakou chemii …“, vypadá to na sklony věřit na chemtrails.

                      .

                    2. di normalne do prdele korono, tys doted nepochopil co jsem vubec napsal, a to s takovou zarputilosti, ze ti uz proste vubec neverim, zes tu kvuli diskuzi. Ty jsi tu, podle me, jen abys tu diskuzi sabotoval, a proto te povazuju za zmrda.

                    3. Barn Swallow:
                      „…tys doted nepochopil …“
                      – – –
                      Právě že pochopil, protože v tom směru mám nějaké znalosti. Kdybys tu psal něco o kvalitách Sparty nebo Baníku, ani se toho nevšimnu a vůbec nebudu řešit, zda to odpovídá skutečnosti.
                      A kontrolní otázka „K řízení kolem které osy se používají interceptory?“ ti neřekla vůbec nic.

                      S tím „stříkáním půlky oblohy“ vyvoláváš dojem, že na chemtrails věříš.

                    4. presne jak sem rikal, korona je zmrd jehoz jedinym modem operandi je vymyslet si co druhy rikal, a potom urazet

                      diskuze s nim neni mozna

                    5. Barn Swalow:
                      „… prestrikat pulku oblohy nejakou chemii …“
                      – – –
                      Tos napsal 18.11.2022 4:55. Nic jsem si tedy nevymyslel, stačí se podívat výše.

                    6. Hele, Korono, uz ses odkopal, ze ses tu nejvetsi zmrd na webu, takze poctvrte, di do prdele vole! ;-)

                    7. Barn Swallow
                      22.11.2022 v 2:56

                      no nevim, těch kriplů tady je dost, má velice zdatnou konkurenci :o)

                    8. Behemot – ja vim ze tady v Cechach lidi argumentujou jako zmrdi, povazuju to za dedictvi komunismu, ale presto jsem zatim u kazdeho zde dosel k tomu ze je to normalni clovek, co jen pouziva nektere zmrdske argumenty, ale nakonec se s nim clovek dohodne…

                      Korona – to je jiny pripad. To je proste svine, ktera kdyz ji hodis perlu tak ji rozdupe a pak te jeste pokouse. Svine, se kterou se peres v bahne, abys nakonec zjistil, ze se ji to libi…

                      Zkratka – podle me tu korona neni jako „clovek“, ale jako zamestnanec s jasnym ukolem: Kurvit diskuzi.

                      Treba se mylim, ale v tom ze je to zmrd mam jasno.

                    9. Barn Swallow:
                      „…mam jasno…“
                      – – –
                      Kdybys měl opravdu jasno, nebudeš naprosto nesoudně opakovat nesmysly (Ta-183 = MiG-15, blebty o chemtrails).

                      :OD

                    10. korono, jediny kdo tady opakuje nesmysly jses ty, a strkas je me do huby, cimz se dopoustis LZI – A proto jsi prolhana svine jak vysita. Tak cau ty zmrde!

                2. Ano a žigulik je kopie kadilaku. Má volant, čtyři kola, motor vepředu a poháněnou zadní nápravu.
                  https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-a2cdb5a2f25113c36404af225ac744d5.webp

                  1. Panku, ja jsem netvrdil ze TA183 = Mig 15 – jak je mi zde falesne podsouvano, koronou a koukam ze i tebou. Proto odpust ze jsem v diskuzi na toto tema uz sprosty, protoze to je fakt diskuze s debilama, kteri nemaji zajem diskutovat, nybrz jen strkat mi do pusy veci, ktere jsem nerekl, a nenechaji si vysvetlit co jsem vlastne chtel rict. Jen chytat za slovicka, a vytrhavat vety z kontextu – jsi taky svine prolhana jako korona?

                    Stokrat sem te svini koronacke psal ze jsem slovo „okopirovali“ nemyslel ve smyslu ze se jedna o identicka letadla, ale volne, jako kdyz reknu ze Americky Capitol je kopie Antickych verejnych budov.

                    Bylo to v diskuzi na tema – „jak to ti Soveti dokazali vytasit se s tak vyspelymi stroji kratce po druhe svetove.

                    Takze ja jsem nezahajil diskuzi tim ze jsou to identicka letadla, diskuze byla na uplne jine tema, a kdo to nechape je bud debil, nebo blbecek, nebo prolhana svine jako Korona. Tot muj nazor.

                    1. Barn Swallow: dobrá nahrávka:-))

                      corona 3.5.2024:
                      Barn Swallow:
                      „…“
                      – – –
                      Kdybys měl opravdu jasno, nebudeš naprosto nesoudně opakovat nesmysly (Americký Capitol = antická veřejná budova).

                      :OD

                    2. Ach boze jen to ne! :-D

                    3. Barn Swallow:
                      „… jsem slovo „okopirovali“…“
                      – – –
                      Ano, napsals tehdy, že v SSSR okopírovali Ta-183.
                      Jenže to je naprostý nesmysl – shodné nejsou ani díly, natož kontrukční celky, ani rozměry, ani profil křídla. Hoax, který jsi z internetu sebral, patří do stejné kategorie, jako „Spojenci až teprve po válce postavili první reaktivní letadla díky „Paperclip“.

                      Jelikož ses tehdy i nadále se mnou hádal, zkoušel ses stavět do pozice znalejšího a oháněl aererodynamikou, vytáhl jsem na tebe otázku postavenou tak, aby ti nějaké wikigoogle nepomohly:

                      >>K řízení kolem které osy se používají interceptory?<<

                      A samozřejmě jsi shořel jak papír, navíc se ukázalo, odkud jsi zvyklý lovit moudra, protože jsi zablel cosi o záchytných stíhačích.
                      Tvoje další kecy před několika dny ukazují, že máš sklony věřit na konspiračky (chemtrails) a navíc jsi lhal, že pokusy s rozprašování chemikálií za účelem formování počasí zkoušelo letetvo ČSLA a že údajně znáš osoby, které se na tom podílely.
                      Další debata pak ukázala, že nejsi schopen k tomu říci cokoli dalšího – jen tedy vyprskneš nesmysl a končíš.

                      .

                    4. A hele, svine prolhana se ozvala :-D

                      Korono, my uz jsme spolu davno dodebatovali. Vetsiho zmrda jsem na internetu dlouho nepotkal, tak sbohem, zmrde, a nelzi! Neni to slusne, vis?

      2. corona :
        „Věříš i na chemtrails…? “

        – chemtrails sú absolutna hlúposť. Žiaľ, po tom, ako zmagorilo 60% tzv. vakcínovaných ovčanov – sú chemtrails jediným dostupným vysvetlením tej debility. A to dobrovolné vymrznutie europy a súbežné zrušenie výroby umelých hnojív, a teda aj žrádla, sa dá vysvetliť jedine blahodárnym pôsobením tých chemtrails. Veľmi rád si dám vysvetliť toto dobrovolné úmyselné šialenstvo niečím „správnejším“ ako chemtrails.

      3. Rusove i USA provozovali kontrolu pocasi ve znacne mire jeste hooodne let dozadu. Jako priklad ber treba to, ze v Cernobylske zone nespadla az do pozdniho podzimu 1986 jedina kapka deste, protoze jakakoli oblacnost putujici tim smerem byla zlikvidovana i vic jak 100km pred Cernobylem aby nedoslo k sireni radioaktivniho spadu. Tohle nema nic spolecne s legendama o chemtrails, ktere vznikli prave proto aby v USA mohli zakecat rozsahle pokusy s kontrolou pocasi presne stejne jako se pokusy s HAARP zakecavali za pomoci magoru s alobalovymi cepicemi, testy tajnych letadel legendama o UFO nebo treba pedofilni skandaly americkych demokratu a deep state za pomoci nesmyslu o unosech malych deti, satanistickych ritualech a extrakci latek z jejich krve v pizzerce v Severni Karoline…

    2. „A modlim se aby ten Rus nakonec nedosel az sem“ tak to nemusíš. Tí bezmozci sú už každému iba na smiech. To už je dnes úplne irelevantná krajina tretieho sveta, ktorá absolútne nikoho nezaujíma. Však už ani tú svoju potemkinovskú armádu nemajú.

      1. Tak tu třetí větu si zpamatuj. Se ti připomenu, až přijde čas, aby sis naliskal.

    3. „Rus nakonec nedosel az sem“

      V zasade Rus ma nulovy zajem nekam sem chodit. Mnohem vyhodnejsi by pro Rusko byla prosperujici Evropa ktera by od nich odebirala energii a zdroje a calovala jim za to ze to dodaj. Rus by nekam mohl dojit pouze v pripade ze by se nejak ta valka rozvinula a Rus by se nasral a rozhodl se Evropu vycistit once and for all, to finish what wasn’t quite finished in WWII.

      V takovym pripade by bylo potreba rychle prevlict kabaty a vitat ruske vojaky kyticemi seriku …

      1. Vidím, že Teba furt baví hádzať sviniam perly.

    4. Mimochodem zde (https://www.youtube.com/watch?v=3CPQT12VpGE&feature=youtu.be) doporucuju nasledujici video ktery suggestuje ze globalne probiha utok Ciny proti USA/Zapadu. Nevim nakolik je mozny to brat uplne na bernou minci, nicmene to zapada do toho co rikas. Plus, zde (https://www.youtube.com/watch?v=Rh68SFnfLTE) Rancourt taky vysvetluje ze probiha valka s CInou.

      1. diky za videa, kouknu na ne, a ano – podle me toto je finalni utok na „Zapadni Evropu a USA“ zahajeny ze sveho casu SSSR. Usuzuji tak na zaklade informaci od Jury Bezmenova a Anatolije Golitsyna, a dalsich, kteri tvrdili ze SSSR svuj pad jen fingovalo, a po roce 1990 se komunisticke struktury jaly obsadit zapad „zevnitr“.

        Trojska valka, fingovana porazka, se skvelou valecnou koristi infikovanou nepratelskymi bojovniky…

        1. BS: částečně souhlas, ale tohle je trochu složitější. Na západě totiž působily minimálně tři větve pro-marxistických užitečných idiotů:

          1) kulturní marxisti (Adorno, Marcuse, Weathermani a zbytek smečky)
          2) sovětští sympatizanti a agenti (Světový mírový kongres, US. ekvivalenty FRA)
          3) latinoameričtí marxisti (Kuba byla nejprve protisovětská a např. namísto KGB ji kolonizovala StB, SSSR ji přebral až později)

          Ideologicky vzato byli kulturní marxisti a sovětští marxisti v naprosto nesmiřitelném konfliktu – na což se dodnes odvolávají a vymlouvají jako na obhajobu/alibi.

          Empiricky je ale doložené, že Weathermany trénovala k rudému terorismu na Kubě KGB a prakticky si je tam vypiplala.

          Takže se zdá, že západní neomarxistická levice měla SSSR posloužit jako užiteční idioti k rozvrácení Západu zevnitř, Bezmenovova fáze „destabilizace“ – se kterými však potom pravověrní sovětští marxisti měli ve fázi „stabilizace“ nakompromisně zatočit.

          Na stávající dominanci neomarxistické větve se pak dá nahlížet více způsoby:
          1) SSSR je dříve ovládal, ale v 90. letech se vymkli z rukou, KGB/FSB nad nimi ztratila vliv, a dnes akorát kapitalizuje vymezování se proti nim ve svůj prospěch, ale už to neřídí – jen pragmaticky využívá
          2) SSSR je nikdy tak úplně neřídil, ale vždy je sponzoroval, vyzbrojoval a podporoval k neřízenému rozvratu Západu dle kréda „zatřep pitbullem v pytli a hoď ho přes plot“ – tj. neměl nad čím ztratit kontrolu, protože ji nejen nikdy neměl, ale ani nepotřeboval, a dnes jede úplně stejně jako v 60. letech
          3) SSSR to celé řídil, dodnes řídí a rozpad fingoval – vaše teorie

          Mě přijde nejpravděpodobnější ta druhá.

          1. 3) SSSR to celé řídil, dodnes řídí a rozpad fingoval – vaše teorie

            ne, to neni moje teorie, ale ok

            Juri Bezmenov rika docela otevrene, jak to KGB delala, je to ideologicka valka, za pouziti marketingu a propagandy, financovani rozkladnych zivlu v cilene zemi, atd…

            Ovsem vazat to na SSSR je dnes ponekud zavadejici, komunisticka internacionala je internacionalni, ovsem podle me je naivni si myslet ze neni nijak rizena.

            Existuji ruzne zpusoby rizeni. Kobylky nemaji krale ale jdou jako jeden muz za svym cilem. (to rikal Kral Salamoun)

          2. To Jan Mrcasik:
            PS: Pres noc me napadlo, ze pokud bych mel rict co je „moje teorie“ na toto tema, pak ze to funguje jako ohen: Ohen hori tam kde je palivo, a palivo pro komunismus je pred tim kapitalisticka spolecnost. V tom podle me Marx nekecal. A proto kdyz rikate ze „ja si myslim ze je to rizene ze SSSR“, potom to neni pravda. Ja si myslim ze SSSR bylo jen prvni velke ohniste, velka vatra. Odtud se ten ohen rozsiril dal do sveta.

            Kdyz vam od vajglu chytne les, tak nelze tvrdit ze ten vajgl ten pozar „ridi“.

            V Apokalypse se pise o dvou imperiich na konci sveta: Jedno stare, smrtelne zranene mecem, jenz to ale „navzdory svemu smrtelnemu zraneni“ vsechno prezilo. Tohle stare imperium ovladane hadem/drakem se skamaradi s mladym silnym imperiem, a nauci ho vsechny svoje triky, a da mlademu imperiu svou velkou moc a autoritu, primo od dabla.

            Kdybych chtel tak to na rozklad SSSR taky nasroubuju. Smrtelne zranene imperium, ktere ovsem prezilo ve sve ideologicke forme – minimalne v Cine, jenz dnes infikovalo marxismem cely Zapad…

            1. „palivo pro komunismus je pred tim kapitalisticka spolecnost“

              To zcela urcite, urcite na ideologicke urovni. Urcite na urovni vytvoreni povedomi mezi lidmi ohledne jejich kolektivni sily skrze kterou byli schopni si zajistit protivahu tem kteri jsou schopnejsi, uspesnejsi, vychcanejsi, etc. a kteri to vy/zneuzivaji aby ostatni vojebali. V tomhle smyslu kolektivismus (socialismus/komunismus) fungoval vsude na svete, respektive aspon v Zapadnim svete. Mezi kapitalistickym a komunistickym blokem byl v tomhle historicky relativne maly rozdil.

              To je nicmene historie. Ted jsme nekde jinde. Ti schopnejsi, vychcanejsi, min skrupulozni, ti kdo chteji byt hierarchicky vys se metamorphosovali, reinkarnovali a jsme v oligarchicke spolecnosti. Nemyslim ze je vhodne projektovat ideologie 19-20teho stoleti na dnesek. Svet je nekde jinde. Neco z minulosti preziva, je vyuzivano, neco ne.

              Tezko rict jestli USSR skutecne slo ideologicky o komunismus per se, rekneme ze jo. O to zcela jiste nejde Rusku dnes. Na nejakej komunismus se muzou vysrat. Je to oligarchie jako prase ktera se snazi udrzet svoje imperium v celku a zachovat si svuj clout pripadne ho zvysit.

              Examinovat historii a historical patterns je ucite dobry, projektovat je na soucasnost/budoucnost ne.

              1. tak nejak souhlasim az na ten zaver: Podle me je naprosto evidentni ze se lidstvo toci kolem dokola na tech samych blbostech, a kdo se neponauci z historie (a lidstvo behem nekolika generaci zapomina docela spolehlive)

                …kdo se nepouci z historie bude ji opakovat.

                Historical Patterns nam tudiz mohou ukazat kam takova historicky prumerna lidska spolecnost dospeje.

                Tech imperii ktera padla a pak se reinkarnovala nekde jinde je historicky vic. Ono to sedne i na Nacismus a Project Paperclip.

                Uznavam ze dnes jsme dal – zeleny fasismus. Je to jako neco jineho, ale pritom porad stejne.

                1. To je pravda, patterns se opakuji. Jenze neni v danej moment vzdycky zjevny jak. A uz vubec nelze projektovat treba komunisticko-kapitalistickou dichotomii a vsechno co to obnasi na dnesek, coz lidi porad delaj.

                  Jinak samozrejme ze se to porad toci ohledne takovych dichotomii jako individualismus/kolektivismus nebo hierarchie/anarchie atakdale. Porad jsou lidi kteri transaktujou v poklidu horizontalne a mrdky ktery se je snazej jebat vertikalne. Etc. etc.

                  1. ja ten kapitalismus / komunismus chapu jako manzela s manzelkou v tradicni rodine: Chlap maka, vydelava, ale protoze je drsnej mrda na vsechny kolem a vydelava na sebe.

                    Pak prijde jeho zena, a ta potrebuje na deti, na sminky, na novou pohovku…

                    Zkratka ze prvni je drsnej svet drsnejch typku co se nezakecaj.

                    Po nem zpravidla prijde svet „manzelek“, tedy komunismus, ktery se veze na tom co ten pracujici vypracoval, ale teoreticky by za to mel nabidnout rodinne zazemi a domov…

                    To do jake miry chlap vydelava, a do jake miry mu „rodina“ dovede „znarodnit“ majetek, je otazkou miry, ale historicky se tento pattern podle me opakuje velmi casto. Jen ten Marx s Englsem nam z toho udelali nabozenstvi…

                    1. To o cem mluvis je ale negativni produkt kolektivismu, ne ucel. Ucel kolektivismu je aggregovat sily tam kde to je vhodne. Takze napriklad v tovarne kde delnikum tezce jebe prdel tovarnik delnici spoji sily aby si vytvorili relativne stejne podminky co se tyce trzni sily. To o cem pises ty je parasitismus, coz je asi neco inherentne zabudovanyho v kolektivismu – teda to ze jednotlivci se budou kolektivismu snazit zneuzit.

                      Lidi jsou mrdky a budou se snazit zneuzit vseho. That’s a never-ending saga …

                    2. To si jenom mozna lehce spatne nerozumime…

                      Ja jsem vyznavac zlatych strednich cest, a vychazi mi z toho ze pravda je nekde uprostred, neco jako dobrovolny „socialismus“. Stejne jako v rodine, neni zadouci aby fotr mel zbytek rodiny za sluhy, tak v rodine neni zadouci aby matka s tchyni a detma obrali fotra o kazdou korunu, vyhnali ho na ulici, a udelali mu ze zivota peklo.

                      Tak se stalo ze nekteri kapitaliste skutecne vykoristovali, stejne tak jako se stalo ze socialisti ty podnikatele obrali o vsechno az krachla vyroba.

                      V kazde takove situaci je to podle me otazkou miry. Co je fer a co uz neni. Lide a lidstvo jako takove maji prokazatelne problem tu spravnou miru najit, a preklapi se z jedne nezadouci pozice do druhe, nicmene cilem by skutecne, podle me, melo byt neco jako dohoda mezi fotrem a matkou v rodine, ze on bude zit a vydelavat, a ona bude zit a za jeho penize mu delat utulny, hezky domov.

                    3. Samozrejme. Existence je o hledani rovnovahy. Je nesmysl propagovat jednu ze stran pomyslne dichotomie, at uz je to zena/muz, tma/svetlo, prava/leva, yin/yang, you get the picture. La raison d’etre, ou plutot une des raisons d’etre, je hledani te spravne rovnovahy, respektive udrzovani pendula tak aby se nerozhoupalo moc daleko ani na jednu stranu.

                      Kdyz pomyslne pendulum vyboci prilis daleka na jednu stranu, tak se potom zase zhoupne dal na druhe strane.

                      Je to nekonecny proces.

                    4. jj :-)

                    5. Víceméně +1… je vždycky zajímavé, když se víceméně parametricky shodnu s někým, s kým bych se teoreticky shodnout neměl :o)

                    6. proc? zakazali vam to v praci, se se mnou a jackem shodnout? :-)

                  2. No jo, protože i když to tak nevypadá, jebat někoho vertikálně je docela relax, horizontálně je to docela dřina :-)

                    1. Urcite koste vole koste vole koste. Tak bud rad ze se jsi dostal svou deceinalni erekci koste a rychle utikej svuj nanopenis do nekoho nebo neceho zapichnout, treba do prdelni diry tveho boyfrienda. Zvysoka seru na to jestli to budes delat vertikalne nebo horizontalne a mam pocit ze zbytku sveta je to u prdele taky. Nemusis referovat vo tom jaky to bylo.

                2. Ohledně pádu imérií je hlavně zajímavá ta zatraceně důkladně podložená studie, která jasně prokázala na desítkách historických příkladů, že impéria vzestupovala když byla sexuální morálka přísná a tradiční rodina funkční a naprosto respektovaná – a hroutila se v průběhu několika generací od uvolnění sexuální morálky, společenské legitimizace a glorifikace promiskuity,a rozkladu tradiční rodiny.

                  Ale to je nesnesitelné i pro 99% zdejšího osazenstva, protože kdo by si nechal sáhnout na sexuálně uvolněné mravy… Herbert Marcuse’s „Ethos and eros“ For the win, že.

                  1. Ja jsem zrovna nedavno dospel k zaveru, ze bychom meli zopakovat ten slavny experiment s mysim rajem, kdy nakonci vsechny mysi pomrou, ackoliv maji materialno zajisteno.

                    Sledovanim psu a kocek jsem si totiz uvedomil, ze i zvirata zarli.

                    Co kdyz jsme to cele jenom spatne pochopili?

                    Co kdyz to co tu mysi populaci nakonec skutecne zahubilo byla „promiskuita“, kurveni se, podvadeni „mysich manzelek“ s jinejma, ty male mysi deti to pak vsechno videly, byly tim ranene, a rozhodly se ze na to sukani taky mrdaj, kdyz rodice je tim jenom sraly…

                    Svetova nabozenstvi varuji pred upadkem ve „spolecnost kurev a kurevniku“ docela vyrazne, az to obcas nekteri nabozensti fanatici prehani, ale kurveni se s kurvama je proste velmi spatne – pro nabozenstvi…

                  2. Jan Mrcasik: že zrovna Vy skočíte na zdánlivou závislost, to jste mě dostal už podruhé:-) Korelace není kauzalita, že.

                3. Ťažké časy robia silných ľudí.
                  Silní ľudia vytvárajú dobré časy.
                  Dobré časy plodia slabých ľudí.
                  Slabí ľudia vytvárajú ťažké časy.

                  Vyzerá to ako stále sa opakujúca matrica ktorá so železnou pravidelňosťou prekrýva ďalšie a ďalšie generácie. Vonkajší „obal“, či už tvarom, zložením alebo vlastnosťami sa nejako zásadne nemení. Preto ak beží nejaký evolučný proces, je na úrovni ktorú v reálnom čase nemáme šancu pochopiť, nieto ešte zachytiť. Môže to súvisieť s genetikou, kolektívnym vedomím, vesmírnou energoiu…hocičím.
                  Môže sa vám to zdať ako výplod chorej mysle, odhliadnuc od toho v akých časoch žijeme, ale ja si aj tak myslím že ľudstvo robí viac krokov vpred, ako vzad…Niekam proste smerujeme a tí ktorích potomkovia k tomu raz dospejú, budú v určitom smere tí vyvolení. Proces oddelenia zrna od pliev s názvom -evolúcia ľudskej rasy- sa ukončí.

                  1. No shit ….

                    Klic ke zmene neni v reseni kolektivnich otazek ale v reseni individualnich otazek. Klic neni politologie nybrz psychologie.

                    Lidi nejsou schopni se vyporadat sami se sebou, nerozumi sami sobe, maj rozmrdany psyche, ale chteli by resit jiny lidi, spolecnosti, celek svet. How fucking absurd can it get?

                    Staci se podivat na autora tohodle textu – i kdyz v tomhle pripade pise na svuj standard relativne rozumne – ten ma totalne vysranej mozek mindrakama ze zenskejch a faktu ze svet nekoresponduje s jeho idealizovanejma predstavama. Je to mentalni troska v podstate neschopna sama sebe ovladat. Je to stejny s Mrdkou, autorem toho druhyho textu. To je zamindrakovanej jedinec, mad fucking professor, zneuznanej genius kterej neni schopnej spetky sebereflexe a potlaceni svejch silenejch predsudku.

                    Takze urcite, klic je v posilovani jednotlivcu.

                    Jordan Peterson – Men Need To Become More Dangerous
                    https://www.youtube.com/watch?v=v0YCyZ8l-gQ

            2. Tak to bych tedy rouboval spíše na Německo. Dvakrát smrtelně raněné, ale to Němci infikovali jak marxismem Rusko (Leninem s vagonem zlata), tak kulturmarxismem USA… A obě dvě impéria tím fakticky zničili. Rusko ve 20. letech holodomorem a do roku 1989 ekonomicky, USA od roku 1965 společensky a kulturně.

              Green New Deal je také 100% německý vynález – a dnes jím ničí celý svět.

              I ty triky sedí – třeba kombinace zdánlivě demokratické „konsensuspolitiky“, jakože reprezentující názor většiny, ovšem zákeřně založený nikoli na „veřejném“, nýbrž „zveřejněném“ mínění – to je německý vynález.

              O mě tu milovníci Ruska tvrdí, že jsem Rusofob a Rusko nenávidím. Pche. Oproti tomu, jaký mám názor na Německo (tvrdou historií podložený) jsou Rusové ovečky.

              1. jo, ono to padne i na Vatikan a Svatou Risi Rimskou Naroda Nemeckeho ;-)

          3. Od padu SSSR jede neomarxismus – wokeismus v zasade na prani a penezenku bohatych elit. Od momentu, kdy na konci 90s jeste ultralevice bojovala s MMF se hodne zmenilo. Elity moc sobre vedi, ze je lepsi tyto kriklouny radeji koupit, nez proti nim vest zbytecnou a unavnlu bitvu. Tim spis, kdyz se tyto paka daji sikovne pouzit proti stredni tride.
            Rozkladny efekt co je videt v US bych videl jako vedlejsi efekt podpory tohto ksindlu.
            Jinymi slovy, ano, lze timto woke ksindlem zautocit na samotny zaklad stredni tridy a vibec rodiny jako celku, ale vedlejsi ucinek je pak totalni rozklad spolecenskych norem a tim i kvality verejneho zivota. Viz. LA, San Francisco…. Atd atd…

            Otazka spise zni, co s tim klindlem udelaji elity, az zacne byt rekneme nadbytecny. Zda ho nechaji zit jako nebezpecnou subkulturu bez kontroly a nebo je nejak zadusi.

            1. Other_user2: elity ten xindl třeba nějak zadusí. Mohla by se na to hodit nějaká látka v těle. Já nevím, třeba pod záminkou boje proti chřipce:-)

              /konec konspiračních teorií

        2. Bezmenov. Velký Sovětský Plán. Tak určitě. A proto se frankfurtská škola přestěhovala do USA už v roce 1935 a to ne na rozkaz Moskvy, ale protože zdrhaly před Hitlerem. A proto Stalin zrušil téměř všechny Leninsko-Trotskistický reformy zaměřený na likvidaci rodiny (rychlosvatby, rychlorozvody, potraty, prává buzen, ..).

          1. U sebe to zavrhli, ale to neznamena, ze tomu nepomohli jinde. Moc dobre vedeli, jak destrukcni efekt to ma na spolecnost.
            A pak tu byla taky velka skupina lidi na Zapade, co si idealizovala zivot v komunismu aniz meli realnou zkusenost.
            Nicmene na netu se da dohledat, jak se stavela tehdejsi strana vuci “poblouznenym hippies”, kteri sice dle nasich komousu odhadli spravne uskali zivota v kapitalismu, ale revoltu pojmuli spatne. To je v kostce rozpor novolevice vs starolevice.

    5. No že sypají sajrajty bylo zdokumentované a tedy na elektrarenské popílky dělat odkaliště je hledaním zlatého dolu na který se vykašlou když na kontinentální a poloviční lety mohou vysypat ten kal lidem na palice v utajení pár blbečků bratrstva kočičí pračky a že v něm je jako v káždé hlušině sajrat včetně radiačního zamoření.
      Ale na počasí jdou asi jinak, jo a má tam zmínku že by šlo vymrazit planetu navěky. Řekl bych že je to tak prosté že vysrážením vlhkosti což umí bez chemie. A každý ťulda ví že když není v noci oblačnost tak se radiace, tedy tepelná za noci vyzáří do mrazivého kosmu. Takže plány s tím co bude za půl století s CO2 které vypadává ze vzduchu a je těžší jak vzduch na stav atmosféry a ovlivnění klima proti vodní páře která je 500x silnější skleníkový plyn absorpce kterého je do výšky až 80-100.km, ciry je oblačnost tuším do těch 80 který „kaká povedeným „fórem inkluzům na postižené lebky.
      https://www.youtube.com/watch?v=bGrttVRfkgo
      Tohle tedy nemažou ale najít to je oříšek. :-)

      1. Diky za video, tema me zajima :-)

        Podle me jsou to kombinace mnoha veci. Ceskoslovenske letectvo kdysi sypalo nejakou chemii a vyrabeli bourky, podle me jde hlavne o rizeni teploty a vyparovani. Teplota v atmosfere muze byt ovlivnena chemicky, ale take radiem, treba jako kdyz zarizeni typu HAARP ozaruje atmosferu mikrovlnama na urcitych frekvencich, tak podle me dovedou znatelne zahrat vlhkou atmosferu – docela snadno. Jde jen o to mit dost energie, a to dnes problem neni.

        Stejne tak kdyz sviti slunce do vody tak vytvari pary vic nez parni stroj coz zene pocasi, tudiz jeden velky bombardovaci svaz dovede zakryt oblohu a zamezit tomu vyparovani nad zadanym uzemim, a zmenit vitr, a ovlivnit pocasi…

        Nebo jak to demonstrovala NASA – pod raketovym motorem odpalit jezero a vytvorit „mraky“.

        Kdyz se chce, tak to jde. Jak se vsim. Je to jen otazka znalosti a prilezitosti.

        1. Je to hlavně otázka fyziky a zákona zachování energie. O mikrovlnnách konkrétně Pentagon psal, že by se jim strašně hodilo umět si vyrábět mlhu mikrovlnami z letadel, aby schovala invazi na pláž – ale že to prostě nejde, protože tolik energie není možné dodat ani z jaderného reaktoru.

          1. To je mozne, ovsem mlha vyzaduje teplou vodu a chladny vzduch…

            To o cem mluvim ja je neco jineho, jednoduche zahrivani mraku. Nevim, napada me ze to by slo docela „snadno“ spocitat, kolik energie je potreba na rozpusteni mraku mikrovlnou premenou aerosolu v paru?

            Ja pocasi zatim nikdy neridil, takze jen teoretizuju, co je podle me mozne.

            1. Barn Swalov 18.11.2022 v 16:55

              Pan profesor Uhrecký posluchačům v rámci výkladu občas poskytl perličku z praxe nebo výzkumu. Jednou třeba tu, že běžná studená fronta nese víc energie, než má lidstvo k dispozici. Ale je tu už pár let, možná, že dnes by to lidstvo už „dalo“…

              1. nese vic „jake energie“?

                Kineticke, staticke, elektricke, tepelne??

                Male kormidlo zahne z celou lodi… ;-)

                1. Barn Swalow 19.11.2022 v 14:26

                  Vaši otázku by bylo možno vzít vážně, pokud byste netušil, co je to studená fronta. V takovém případě by ale odpověď byla zbytečná.
                  Z druhé strany: kdybych vzal vaši otázku vážně, nedokázal bych ji rozluštit, protože použití uvozovek nedává smysl, jsem poněkud konzervativní.

                  Je-li cosi z vaší otázky vztaženo k mému příspěvku, pak si běžný absolvent vlastivědy uvědomí, že pohyby zemské atmosféry a procesy probíhající v téže jsou primárně uváděny do chodu dodávkami tepla, ne?

                  1. no, me teda na zakladce ucili, ze existuji ruzne druhy energie. Napriklad kineticka. Nebo vami zminovana tepelna… Proto jsem se ptal o jake energii se vubec bavime?

                    Ono premenit takovou vodu obsazenou ve studene fronte skrze jadernou fuzi v teplo – to potom uznavam – tolik energie momentalne na zemi nemame.

                    kilometr krychlovy mraku obsahuje prumerne cca 550 tun vody. (google)

                    k uvareni jednoho litru vody (20C->100C) je potreba 0.091kWh
                    (google)

                    jen tak abych si zjistil v jakych radech se pohybujeme, kolik energie vlastne musime predat mraku aby se cca vyparil jsem si rychle spocital, ze 550,000×0.091= cca 50MWh

                    Vykon jednoho bloku temelina je pres 1000MW

                    To jen tak zkousim v jakych radech se pohybujeme, budeme li chtit vyparit mrak mikrovlnkou?

                    Vychazi mi z toho ze na vareni vody mame energie dost, a uz se muzem bavit jen kolik ztrat behem toho procesu dostanem.

                    PS: Fotek takovych neprirozenych „der v mracich“ je plny internet.

                    Tim chci i

                    1. Máš chybu už v první polovině toho blábolu. Ten google v závorce, to není alibi, ale typicky vizitka vlastní hlouposti. Může to mít i jiné příčiny, ale spekulace nemám rád.
                      Víš co?
                      Namísto sepisování takových volovin, radši vezmi rychlovarku, podívej se na její štítek, pak teploměr a hodinky. Předpokládám, že obě násobilky a převody jednotek, do tebe nějakým způsobem vtloukli.
                      Udělat ze sebe blbce na internetech, to umí každý.

                    2. servisdok 19.11.2022 v 15:40

                      chybu má hlavně v tom, že jednou správně zmiňuje uvařit, podruhý ale odpařit – a tam už nezapočítává skupenský teplo, no

                      k uvaření je správně potřeba něco přes těch 50 MWh, ale k uvaření a odpaření sme na řádově 400 MWh

                    3. servisdok
                      19.11.2022 v 15:40

                      těch á 0,09 kWh na litr vody je řádově správně; jistě, rychlovarka nemá 100% účinnost, není to holt kalorimetr, ale tak zase, ohřívá to celkem rychle, ty ztráty nejsou tak velký (rychlovarka má jednu z největších účinností v ohřevu vody k varu, líp už na tom je jenom dobrá indukční plotna, s tím sme si hráli ve středoškolským kroužku na MUNI už tak před 15 lety)

                      kolik to vohřejvá 2kW konva, tři minuty? takže esli v praxi to bude třeba 0,1 kWh, to je docela správně, co se ti na tom nelíbí?

                    4. Docela nedávno, s 2,2kW nerezovou konvicí Bosch, mi to vyšlo na 0,33kWh.
                      Překvapení: Z kohoutku neteče voda, co má 20°C. Značková konvice Bosch, navzdory svému štítku, neodebírá plných 2,2kW či víc, ale jen necelé 2kW a navzdory tomu, že tu máme téměř 240V.
                      Ale tak řádově je to správně, jen asi 3x víc

                    5. no, tak sorry servisdoku, ze jsem se pri rychlem, velmi nedokonalem odhadu jestli na to v temeline mame dost energie sekl…

                    6. Snad by příště stačilo, prozkoumat trochu víc ten zastaralý pojem „účinnost“? Taky to vidím, že posledních asi tak 10 let, se tato vlastnost jakéhokoli zařízení, skoro nebere v potaz. Ani v kritizovaném textu se tento pojem nevyskytuje.
                      Jaksi automaticky, se dneska předpokládá 100% a vyšší, což je podle mé, zoufale zastaralé a nemoderní, základní a středoškolské fyziky, opravdu vážná chyba.

                      Věci se mění a nejspíš i přístup k fyzikálním zákonům, jinak si to nedovedu vysvětlit – například to oblbování lidstva gravitačními úložišti.
                      Tedy přesněji – té části lidstva, co neabsolvovala výuku fyziky distančně, inkluzivně či jinak alternativně. To dělá hodně, to základní povědomí, to by jeden neřekl, jak moc.

                      Naprosto totéž, by také platilo o přenosu plné výrobní kapacity alternátorů a blokových traf Temelína, směrem do mraků.
                      Podobná úvaha by snad stála za publikaci jen v tom případě, že by už existovala zařízení, schopné s rozumnou účinností a v nějakém rozumném čase, takový výkon vyzářit.
                      Někdy je průzkum internetů v tomto směru vážně překvapující, ale pokud se přidržíme té zmíněné roviny zastaralých fyzikálních zákonů, tak zatím nic podobného ani neexistovat nemůže. Nic na tom nemění ani existence radarů se špičkovým výkonem až několika stovek MW, ale v časech řádově jednotek mikrosekund a kratších.

                    7. servisdok
                      19.11.2022 v 17:00

                      teď ze sebe děláš blbca ty:

                      Vychazi mi z toho ze na vareni vody mame energie dost, a uz se muzem bavit jen kolik ztrat behem toho procesu dostanem.
                      Barn Swallow
                      19.11.2022 v 15:01

                    8. A ygorek následně vysvětlil (je v tomto bez debat mnohem znalejší, nežli já), že uvádět vodu v mracích k bodu varu, je nejspíš pitomost.

                      Konkrétně to udělal ygorek tímto úsekem svého textu:
                      „Nebo dočasnou likvidaci mraku jeho ohřátím, což nedává smysl? Vodní pára z mraku zůstane ve vzduchu a mrak utvoří o něco dále nebo výše, jak na obloze pozorujeme neustále. Umělé vypařování by znamenalo skutečnou možnost posunout srážku do jiné destinace. Volba konkrétní destinace by vyžadovala skutečné ovládání větru…
                      Terorizovat sousední zemi snížením srážkové činnosti by pak možné bylo.“

                    9. servisdok
                      19.11.2022 v 17:27

                      pokaváď ten konkrétní mrak v konkrétním místě chceš zrušit, moc jinak než jeho převedením z konzenzátu zpátky na plyn to neuděláš

                      jistě, vohřívat mrak bude asi ukrutně míň účinný než hrnec, na druhé straně, jakste správně poznamenali, v danejch výškách (tlacích a teplotách) rozhodně nebude nutný vohřívat to ze 20 na 100, ale třeba jenom o 10, 20 °C, nebo dokonce, pokud budem přímo na kondenzační teplotě, jenom tomu dodat energii na odpar, ale bez ohřevu

                    10. servisdok
                      19.11.2022 v 17:27

                      a v čem přesně je to pitomost, když tam sám uvedl jednu z možnejch aplikací takové činnosti? prostě zadání je, aby tento mrak zmizel, tak ho stačí zaměřit velkou mikrovlnkou a zmizet, jde to? jistě jde

                      máme na to cajky a energie? pravděpodobně ano…

                    11. Tak ještě zbývá vysvětlit, proč se přesně o toto, vůbec nikdo nepokouší – a máme to komplet :D

                    12. Sevisdok – vytahujes na me pojmy jako „ucinnost“ kdyz ja v mem „hrubem odhadu“ na konci napsal:

                      „Vychazi mi z toho ze na vareni vody mame energie dost, a uz se muzem bavit jen kolik ztrat behem toho procesu dostanem.“

                      …a tuto vetu jsem povazoval za odkaz na onu „ucinnost“ kterou jsem do sveho hrubeho odhadu nezapocitaval, protoze to chapu jako dalsi problem.

                      Me to prijde jak o voze a o koze. Ja bych se i bavil dal, treba ze do mraku lze vysypat nejakou, na to vhodnou chemii, a tu lze pote nejakym zaricem na dalku ohrivat. Ale proc, kdyz se tady rovnou urazi do hlupaku misto aby se normalne diskutovalo?

                    13. servisdok 19.11.2022 v 16:21

                      Technická poznámka: Voda z veřejného vodovodu má teplotu 12 °C nebo menší. V domě se v trubkách ve zdi může ohřát a klidně těch 20 °C dosáhnout.

                    14. No jistě, to jsou všechno ty vnější vlivy, o kterých už ale google zpravidla nepíše. Kvůli kterým se pak stane, že reálné výsledky mohou vyjít i tak, jak vyšly mně.
                      Laik to prostě vezme jako fakt – a to je ta základní chyba, na kterou se pak balí další.
                      Jak jsem už psal – poslední dobou je to až nápadně často. Jinak by si toho takový ignorant, jako jsem já, snad ani nevšiml.
                      Internety jsou plné vyslovených hovadismů, na které lze přijít už při zběžném přepočítání.
                      Psali je často lidi, toužící jen upoutat pozornost ostatních, jakýmkoli způsobem.
                      Když napíšu, že jen jeden z deseti na internetech nalezených textů, na vcelku libovolné technické téma, bude dávat nějaký smysl – budu se plést moc, nebo ještě málo?

                    15. servisdok
                      19.11.2022 v 16:21

                      to záleží na průtoku, pokud je v potrubí ohřátá na pokojovou teplotu a natočíš víc, tak jo, z řádu má tak 10

                      nerezový jsou nejhorší, ten kov to teplo fofrem odebírá do pryč, plastový jsou z tohodle hlediska lepší (jenže ten plast v průběhu let zas degraduje), takže optimální je kombinace nerezové nádoby s vnějším oplastováním :o)

                    16. Barn Swalow 19.11.022 v 15:01

                      Ano, k ohřátí jednoho litru vody o osmdesát stupňů je potřeba asi 0,1 kWh. V problematice, o které diskutujeme, se nebavíme o ohřívání vody na 100 °C (proč právě na 100 °C?), ale o množství skupenského tepla příslušného aktuální teplotě zdrojové vody.
                      Vodní pára v mracích nese teplo získané v odpařovací lokalitě.
                      Po cestě se skupenské teplo uvolňuje jako teplo kondenzační.
                      Vzniknou srážky, doprovodný jev.
                      Studená fronta je ale to, co se v technické praxi používá jako část výměníku: je to plocha, na které probíhá tepelná výměna mezi studeným vzduchem, který přitéká, a teplým vzduchem, který je na místě.
                      Počítání v kilometrech kubických, které jste použil ve svém příkladě, je na místě. Fronta samotná, tedy ona plocha tepelné výměny, má výšku cca tři kilometry a délku několik stovek kilometrů – třeba od Středozemního moře po Balt. Nejde o jev statický, ale dynamický – fronta v řádu hodin až dnů projde nad částí Evropy, což je také několik set kilometrů. Pokud bychom se bavili v rámci školního příkladu, tak menší fronta délky 500 km do výšky 2 km překonavší území dlouhé 500 km obnáší 500 000 km3 vzduchu, tedy 500 000 000 000 000 m3, což při změně teploty o 10 °C znamená 5 000 000 000 000 000 kJ, tedy 5,0 EJ, převod pro 5,0 kJ = 1,389 Wh je již snadný.

                      „Vypařit mrak“ není jednoznačné sdělení. Máte na mysli evaporaci (evapotranspiraci) vody, která posléze vytvoří mrak? Nebo dočasnou likvidaci mraku jeho ohřátím, což nedává smysl? Vodní pára z mraku zůstane ve vzduchu a mrak utvoří o něco dále nebo výše, jak na obloze pozorujeme neustále. Umělé vypařování by znamenalo skutečnou možnost posunout srážku do jiné destinace. Volba konkrétní destinace by vyžadovala skutečné ovládání větru…
                      Terorizovat sousední zemi snížením srážkové činnosti by pak možné bylo.

                    17. ygorek
                      19.11.2022 v 16:28

                      myslim, že všecke te HAARPe v zásadě asi na výzkum tady toho potenciálu ovlivňování mraků můžou byt, má to výkony v nějakejch těch desítkách až stovkách megawattů, takže to bude schopný cosi měřitelnýho způsobit

                    18. Ty výkony jsou působivé jen potud, pokud neudáš dobu, po kterou trvají.
                      Desítky až stovky ns, v extrémních případech jednotky us, ale jen u nižších frekvencí i výkonů. Víš, nakolik souvisí spínací/vypínací čas výkonového prvku, s použitou délkou vlny? Každopádně je vyzářená a následně objektem absorbovaná energie, poměrně malá.
                      Víš, proč se v ranku nejvyšších špičkových výkonů používá vakuová technika?
                      Spínací časy, v solid-state a při daných výkonech zatím nedosažitelné.

                    19. servisdok
                      19.11.2022 v 17:44

                      a jakejpak aktivní prvek mám v mikrovlnce? jo aha žádnej, von to bude nějakej samooscilátor naladěnej na danou frekvencu, žejo?

                    20. No samozřejmě.
                      Však vidíš sám, co všechno je potřeba k „trvalému“ výkonu toho magnetronu, třeba jen 1.000W. Trvalý je v uvozovkách proto, že je trvalý jen v horizontu jednotek minut.
                      Mimo magnetron a rezonanční dutinu samotnou, obě pracující na hraně fyzikálních možností, je tam hlavně to trvale přesycené, brutálně přetížené trafo jako kráva, kterému bez sólo vrtule do deseti minut shoří sekundár. A to je jen pouhý 1kW a na 2,4GHz.
                      S mikrovlnkou bych to rozhodně nesrovnával.
                      Jestli s něčím, tak by to byl třeba průmyslový vf ohřev, u kterého taky vidíme, co všechno „okolo“ je k němu zapotřebí. Nebo i infrastruktura TV-UHF vysílačů, kde se pracuje s vyzářenými výkony max. stovek kW a s účinností sotva 30%.
                      Radar i ten slavný haarp, přece potřebují jen impuls, ne trvalý výkon.
                      Myslím, že naposled se o vysílání „trvalého“ výkonu do éteru, pokoušel Tesla a moc to teda podle mě nedopadlo. :D

                    21. servisdok
                      19.11.2022 v 18:32

                      však ale tady nejseš omezenej velikostí, můžeš to postavit na celé louce třeba…

                    22. Ygorek – Sergej zde postoval video

                      https://www.youtube.com/watch?v=bGrttVRfkgo

                      v nem ten Rus rika ze presne tak to funguje, srazky nemizi, srazky se jen presouvaji, a kdyz se jim pri jejich experimentech podari zamezit nebo naopak zpusobit srazky, vzdy ta voda bude nekde jinde chybet nebo prebyvat. Dokonce tam zminuje nejaky „prusvih“ kdy to spatne spocitali a vodu ktera mela vyprset v Jordansku nakonec spadla v Iraku.

                      To jen rekapituluji co v tom videu je, protoze mozntost presunout srazku do jine destinace zminujete.

        2. Ovlivňování počasí probíhá v současnosti na plné obrátky a jedou v tom minimálně všechny mocnosti, tedy USA, Rusko i Čína, jen se tím příliš nechlubí. Geoinženýrství je obor s více než staletou historií. Zde si třeba můžete objednat „perfektní počasí pro svatbu“, cena od 100 tis.liber: https://www.oliverstravels.com/blog/guarantee-perfect-wedding-weather-olivers-travels/ (rozstřikují jodid stříbrný nad mraky).
          Chemtrails se korektně nazývá SAI – Stratospheric aerosol injection, tady o tom mluví ředitel CIA Brennan – https://www.youtube.com/watch?v=uIQDqxl9FtM&t=725s (anglicky)

          Koho to zajímá, tak zajímavé povídání na téma ovlivňování počasí u Duška: https://www.youtube.com/watch?v=OFHMZkPb7lE

          1. Naturopat:
            „…u Duška…“
            – – –
            Jasně, solidní informační zdroj, že jo…?
            Ty jsi chemtard…?

            :OD

          2. Používali to už Sověti, aby měli na vojenských přehlídkách na Rudém náměstí pěkné počasí.
            Nijak se tím netajili, v Téčku o tom byl celý delší článek, jak to dělají a co při tom používají.
            Včetně toho, že to Sověty stojí enormní prachy, které pro takové akce sovětští lidé obětují rádi, protože Den vítězství je pro ně vysoce prestižní záležitost.

            1. Snad bych mohl ještě dodat, že Rusové mají takových prestižních záležitostí mnohem víc, včetně naprosto odlišných náhledů na jednu a tutéž věc, nežli máme my.
              Je toho spousta, co o nich nevíme. Další generace se to budou dozvídat poměrně bolestivě.

            2. A o tom ze se to delalo i v tehdejsim Ceskoslovensku byl napriklad v roce 1978 informovan i americky kongres. Delala to kazda aspon trochu kompetentni armada, IMHO https://ufdc.ufl.edu/AA00025909/00001/images

              1. Barn Swallow:
                Tak určitě, tys to celý přečet a taky víš, že i na wikipedii se přece píše o chemtrails…

                :OD

                1. na rozdil od tebe, ja umim cist ;-)

              2. Žádná armáda bývalé VS, kromě té sovětské, tyto pokusy neprováděla. Neexistuje o tom jediný relevantní důkaz, třeba jen fotky opravdu velkých letadel s namontovanými speciálními rozprašovači krystalického jodidu stříbrného. Ten je nutno do těch mraků dopravit nepodmíněně v krystalickém stavu.
                Americký Kongres věnoval Československu roku 1978 asi takovou pozornost, jako dnes my věnujeme třeba Albánii.
                Odkazovaná stránka je solidním informačním zdrojem asi tolik, jako stránky našeho MZd.

                1. mysli si co chces servisdoku, uz sem ti to jednou psal, pripominas mi ty velmi vzdelane lidi, co jeste nekolik let po startu bratri Wrightu tvrdili, ze letadlo tezsi vzduchu neni mozne.

                  O tom ze to zkousela i Ceskoslovenska armada vim primo od lidi, co s tema letadlama litali, a nemam duvod jim neverit, ackoliv jsou dnes jiz po smrti.

                  1. Barn Swallow:

                    „…ze to zkousela i Ceskoslovenska armada vim primo od lidi, co s tema letadlama litali,…“

                    „… vzdelane lidi,…tvrdili, ze letadlo tezsi vzduchu neni mozne…“

                    – – –

                    1.
                    Fajn. Tak uveď, o co mělo jít, tj. v kterých letech, z kterých letišť, s jakým typem stroje, atd. Ať se dobereme reálu, stačí i jen míra pravděpodobnosti, zda se to vůbec mohlo zkoušet apod.

                    2.
                    Vzdělaný člověk to vážně tvrdit nemohl. On na tohle existuje velice jednoduchý argument, jak to smést – nenapadá tě nic…?

                    :OD

                    1. napada me pouze ze uz jsem te trikrat poslal do prdele a tys to porad nepochopil, ale to asi bude tim ze ty tu jsi jen od toho abys kurvil diskuzi srackama, obcasne „jakoby vazne polozene otazky“ mou zkusenost s tebou nesmazou. Tak ahoj, Korono, Zmrde! :-)

                    2. Barn Swallow:
                      „… jsem te trikrat poslal do prdele…“
                      – – –
                      Opravdu věcná odpověď na jasně položenou otázku.
                      Ale uvedu, proč se vzdělaný člověk takovými výroky neoháněl. Viděl létat ptáky – jak jednoduché…

                      :OD

            3. servisdok 19.11.2022 v 14:09

              O popsané technologii a jejím pokusném využití v ČSSR jsme se učili ve škole s takovou radostně budovatelskou nadějí, že bude možno na polích hospodařit bez závlahových systémů (třeba). Praktické využití v zemědělství se, pokud vím, nezkoumalo ani poloprovozně, pouze pan Cibulka se v televizi chlubil, že má tisíce videí ukazujících, jak nám Rusové kradou vodu.
              Další problém je v oblasti vyšších energií a nákladů – napršet může je to, co se vypaří a tam, kam vodní páru dopraví vítr vanoucí správným směrem a ve správné výšce, což se pravděpodobně zkoušelo jen v laboratoři.

              1. Muzu se zeptat ktery pan Cibulka? Ten z Cibulkovych Seznamu? (jineho neznam)

        3. Barn Swallow:
          „…Ceskoslovenske letectvo kdysi sypalo nejakou chemii a vyrabeli bourky,…“
          – – –
          A jsme u toho zase. Píšeš zde blamáž, opět se týkající letectva či letecké techniky. Československe letectvo žádné bouřky nedělalo, nejspíš jsi něco viděl v bulváru nebo slyšel od nějakého hlupáka.

          1. Jsem rad ze jen prokazujes jak zalostne spatne jsi informovan, tak nezapomen zase prihodit nejake prekrouceni nebo urazku!

            1. Barn Swallow:
              „…zalostne spatne jsi informovan…“
              – – –
              Jasně, a ještě vytáhni ty tisíce mimozemšťanů, pochodujících ulicemi na protest proti zatajování informací ze strany NASA…

              :OD

              1. diky ze si nezklamal, od osevani mraku rovnou k tisicum mimozemstanu, tyvole ty ses ale zmrd :D

                1. Barn Swallow:
                  Kdybys nepsal nesmysl za nesmyslem, neměl bych důvod na tebe takto reagovat.
                  Československé letectvo nikdy nedělalo nic takového. Píšeš bludy o ohřevu atmosféry a ještě mi tu budeš psát, že já jsem špatně informován. Asi jsi opravdu chemtard…

                  :OD

                  1. Sice nevim co si pod tim predstavit, ale asi to bude kompliment od zmrda tveho kalibru! Lepsi bejt „chemtard“ nez zmrd jako ty.

                    1. Barn Swallow:
                      Takže seš opravdu chemtard…

                      :OD

                    2. mysli si dal ze jsi sezral celou moudrost sveta, ze vsechno vis a vsechno znas, to ti jde nejlip! :D

        4. Barn Swallow:
          „…zarizeni typu HAARP ozaruje atmosferu mikrovlnama na urcitych frekvencich, tak podle me dovedou znatelne zahrat vlhkou atmosferu …“
          – – –
          Taky budeš za chvíli psát, žes to netvrdil…?

          :OD

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017