Autor se ptá na konci článku, kde je asi tak chyba. Chyba je kompletně v celým státním, koloniálním politickým systému. Řada debilů i zde, to ovšem pochopí až po té, co nebudou mít co žrát, nebo budou chcípat na nemoci z odpadků, které se dnes bůhvíproč nazývají potravinami.
Článek dobře vyvažuje předchozí článek, jiný názor. O těch brojlerech je to pravda, jsou přešlechtění a nikoli hnaní hormony. Otázka je, jestli nevnikli z hormony dopovaných chovů před tím rokem 2005.
Na co jsem já osobně citlivý je ten krátký odstavec: „Žijeme v republice, kde drtivá většina lidi má na vše názor a všemu rozumí. Když přijde přívalový liják a spláchne pole, je každý Čech agronom, v době Covidu tady byl každý druhý vakcinolog a virolog.“
Takže svobodný názor a jeho vyjádření je něco špatného? V Rusku nebo Číně by si lidi musí rozmýšlet k čemu se vyjádří, nevyjádří a jak. Já to mám radši takhle.
servisdok
A pamatuješ si, co vyvolaly ty tvoje svobodné názory – Flégra a dalších podobných idiotů, během chřipečky?
Idioti měli takřka neomezený prostor, zatímco skuteční odborníci byli přinejmenším ignorováni, občas dokonce i šikanováni.
Že si nevzpomínáš?
To je pro nás taky typické. Naštěstí jsou tu lidi, kteří ti to připomenou.
Alan.Cox
Brojleři jsou hnaní hormony, které v nich vznikají přešlechtěním.
A kromě toho se sice OFICIÁLNĚ hormony do krmiv nepřidávají, ale neoficiálně je to často jinak. Oficiálně se v živočišné výrobě dodržují pravidla, ovšem realita je radikálně jiná. Asi tak jako Al Capone byl oficiálně bezúhonný občan, a nešlo mu to nijak oficiálně dokázat – s výjimkou problému s daněmi.
Integrale
Já tedy vím o zemědělství kulový a utekl jsem před ním před 30 lety ze vsi do města, ale nechápu, proč by zemědělci neměli protestovat proti této vládě?
Upřímně spíš vůbec nerozumím tomu, proč protestují jenom zemědělci, když tato vláda tak usilovně kurví život úplně všem poctivým lidem v této zemi (a v důsledku i mimo ni)?
Já bych naopak poprosil o článek, v němž se dozvím, proč ještě neproběhla defenestrace, která by po zásluze odměnila všechny členy té současné šestikoalice za jejich úsilí? Protože to je to, čemu vůbec nerozumím a co nedokážu pochopit.
Současná vláda nám ve spolupráci s ANO všem ukradla více než třetinu našich příjmů a nám je to buřt. Premiér této země jen otevře držku, tak lže a lže a lže a každýmmu je to šumafuk. Jeho ministři se chovají jako dobytek a každýmu je to fuk. S touhle vládou nechtějí nic mít ani pologramotní čmoudi kdesi v Africe, ale nás to všechny nechává v klidu, my si tu ostudu rádi dáme za rámeček a jako satisfakci si na ksichtář vyvěsíme ukrajinskou vlajku!
„Velebnosti, chce se mi blejt…“
ygorek
Integrale 10.5.2024 v 13:54
Vaše upřímné neporozumění plně chápu. Ovšem nerozumím ani jiným jevům: po mnoha minulých volbách jsem na vsi vídal automobily nejen s pražskou RZ s vylepeným nápisem: „Stydím se za svého premiéra!“ či presidenta, případně: „XY není můj president!“ nebo premiér.
Teď již druhý rok nepotkávám žádné takové.
Možná to znamená, že stydlivá je jen malá populace a svou kapacitu studu již vyčerpala. Nebo z aktuální konfigurace nějakým způsobem profituje.
Integrale
Souhlas. Evidentně jsme se přestali stydět za svého prezidenta v okamžiku, když na Hrad usedl vyučený komunistický vrah a do premiérského křesla chronický lhář.
Alan.Cox
Ovšem Heydrich, to by byl teprve přijatelný prezident pro Pražáky.
Aspoň se pokusí vyznamenat Posselta, když už Heydrich nežije.
leon
proč ještě neproběhla defenestrace?
Protože Pražáci jsou spokojení. Nejvíc hlasů tahle sebranka nasbírala v Praze. Pražáci byli k protestům zemědělců hodně laxní, spíše jim ty protesty vadili.
A co jsou Pražáci zač nejlépe dokreslují prezidentské volby. Nejvíc hlasů nasbíral PePa v Praze a Středočeském kraji. „Uvědomělým“ „zodpovědným“ „inteligentním“ kovaným pravicovým voličům ODS najednou komunista nevadil. Najednou rčení, že bývalý komunista neexistuje, přestalo platit.
Pavel Janíčko případně píše: …když jsem viděl, jak se někteří invalidní důchodci a obyčejné zdravotní sestry radují nad tím, že prohrál Babiš a komunisté, dal jsem za pravdu ještě dalšímu citátu, který jsem si přečetl na internetu o tom, jak se pozůstalí radují na vlastním pohřbu. Všechny tyto a podobné výroky mají podobný smysl a obsah, totiž poukazují na to, že objektivně vzato většina voličů koalice Spolu i PirStanu volila v rozporu se svými zájmy.
Dnešní levici ale tvoří výhradně multimiliardáři a pravici opravdu volí jen chudí…
Ty články jsou z nějaké minulosti.
Alan.Cox
Já bych volil pravici, kdyby podporovala podnikání a hospodaření států – a nejen zisky korporací a jejich vyjmutí z područí všech zákonů, regulací.
leon
A na to jste přišel jak? Levici jaksi z principu nikdy nemůžou tvořit multimiliardáři.
Jak dokazují prezidenské volby články jsou stále aktuální. Jak vysvětlíte, že v Praze a Středočeském kraji kde nikdy nezvítězila levicová strana, vyhraje s velkým náskokem komunista?
A kapitalista Babiš je z nějakého nepochopitelného důvodu pro ně fuj.
Jan Mrcasik
Samozrejme ze levici „multimiliardari“ tvorit mohou, a take to delavaji. Viz (s prepoctem na inflaci) feminista Engels co si vydrzoval Lenina,
viz nannystatista Bloomberg,
viz woke Soros,
viz Fink ktery vnucuje cele zemekouli woke a dekarbonizaci pres ESG s povinnosti chtit ESG od vsech dodavatelu rekurzivne,
viz Rockefeller ochotny podporit kazdou levicackou uchylku,
viz …
A co je vyznacnejsi a prukaznejsi, viz dary politickym stranam a kandidatum v USA. Kdo z Big Tech a Big Finance podporuje Dekokraty a kdo Republikany, a v nich ktere kridlo.
Ale nejdulezitejsi je samozrejme podivat se do historie – VZDYCKY, s vyjimkou SSSR, VSICHNI vudci socialistu byli mestska smetanka, bohaci a inteligence. I reznik Che Guevara pochazel ze zaxobane bohate mestacke „rodiny s levicovymi sklony“…
Alan.Cox
Pak je ovšem otázka, jestli je to levice. Protože konečným cílem mnohých těchto akcí je zvýšit zisky korporací a multimiliardářů – což je typicky pravicový cíl a pravicové počínání.
On je zmatek v pojmu „levice“ a „pravice“.
Pokud je pravice definována kapitalismem, kde prvním cílem je zvyšování zisků soukromých subjektů – pak je green deal, ESG, LGBTQ, a další velmi pravicové počínání.
Ne náhodou časo korporace podporují všechny tyto věci.
Stejně jako západní, zejména americké a židovské banky a investoři, podporovali nacistické Německo – a to z důvodů zvýšení svého zisku. Ne nadarmo Německo, Itálie a další nastolovali fašismus = spojení korporací s diktátorským režimem, který vedl ke zvýšení zisků korporací, upevnění moci korporací.
Sysop
Ja s JM souhlasim, ono v okamziku, kdy je kapitalista tak velkej, ze mu patri stat, tak uplne v pohode muze byt levicak jak poleno, protoze celej ten kolektivni aparat dela na nej. U toho fasismu je tech prvku jeste vice (napriklad nacionalismus, na coz Sörös sere a naopak se snazi ho udupat).
Pravicove prvky se pak muzou jevit v ramci toho majitele spolecnosti, ale pro clena te spolecnosti je to ultralevice jako krava.
Alan.Cox
Fašismus je spojení korporací se státem, přičemž korporace postupně oslabují stát a podřižují si ho.
Korporace a obchodníci jsou pragmatičtí – netrpí na žádný nacionalismus, jen na prachy. Nacionalismus je nepovinnou ideologií fašismu – podle toho jak korporace potřebují či nepotřebují.
Jakmile kapitalistovi patří stát, tak dosáhl fašismu, pokud ten stát se proti kapitalistovi nevymezí, ale nechá se podřídit.
Jakmile kapitalista začne prosazovat LGBTQ, green deal a jiné úchylárny – tak je to kapitalistický obchodní záměr, tedy pravičáctví jako řemen z podstaty. Cílem je vydělat na těch věcech a také oslabit konkurenci. Nebo máš pocit, že ekologie není vývar pro obchodníky a korporace? Jako prase!
Alan.Cox
Jási připadám jako na výplachu mozku, když mi pravičáci sdělují, že pohádkově bohatý kapitalista, který zavádí podvratné ideologie pro zvýšení svého zisku a upevnění své moci – je levičák. Pak se ptám, jestli pravičáci někdy přemýšlejí o svých teoriích. Nebo jestli je mainstreamové hlášení se k pravici něco jako náboženství, kde je přemýšlet zakázáno.
Když obchodníci v USA zavedli svátek Valentýna, důvod byl zvýšení zisků a prodejů. Důvod byl ryze pravicový. Úplně stejně vám EU přes sdružení průmyslníků zavádí kvóty na cukr (zničení konkurence) nebo snižování uhlíkové stopy (zvýšení zisku). Ze stejného důvodu Osram a Philips zavedli zákaz žárovek, protože chtěli narejžovat na úsporných zářivkách, které vyráběli ve velkých množství. Většina ideologií je zaváděna korporacemi, a z pravicových důvodů.
Sysop
Ja te samozrejme chapu, jen se snazim na vec divat z trosku vyssi perspektivy. Pokud mas stado v ohrade, budujes v ni nejakou hierarchii, poslusnost ke stadu, potlacujes jednotlivce, ale ty sam jsi vlastnik toho stada a to stado je tvuj kapital, tak je to pravicovy, nebo levicovy system?
Ty pises o fasismu, ale fasismus je konjunkce, kde nebyl dominantni kapitalista. Proste kartel kapitalistu spolu se statnimi uredniky zavedl levicovy system pro pravicove vytezeni. Kolektivismus pro ovladnuti, nacionalismus pro sjednoceni vule, nasili pro expanzi, atd.
Ja se jen domnivam, ze v extremnim pripade, kdy je kapitalista ne soucasti te bubliny, alebrz jejim vlastnikem, muze ten system byt vnitrne levicovy. Moje uvaha.
Alan.Cox
A není to trochu orwellovština? Zavedeš systém pro vytěžení zisku – a nazýváš to levicovým systémem?
Já mám pořád dojem, že hlavně pravice je spíše jehovistická sekta. Ohýbá slova a významy stejně jako Petr Fiala.
Jestli se něco dělá pro zavedení / zvýšení zisků korporací, bank, miliardářů – tak je to z definice kapitalismus a kapitalistické. Už od slova kapitál. Bez ohledu na to, jaká konina to je.
Zisk se dobře těží z emocí a ideologií – to je zlatý důl. Ovšem tyto ideologie a emoce jsou ryze a echt pravičácké, neb jde o zisk na prvním místě. Proto je green deal nebo LGBTQ ryze nejpravičáctější věc na světě. S levicí to nemá společného ani ň.
a bez stáda korporát nemá šanci svoje tržní postavení udržet!!!!
leon
Když někdo neví co to je levice, levicovost, pak samozřejmě kdejakou špatnost, kterou vymyslí a prosazují globalisti (kapitalisti na vrcholu pyramidy) považuje za levičácký produkt.
Jo, může se stát, že i v zazobané měšťácké rodině se narodí člověk s levicovým myšlením.
Friedrich Engels byl německý politický filosof a ekonom, spoluzakladatel marxismu, vůdčí osobnost první i druhé internacionály.
Tak to musel být fakt dobrý, když se filosofováním a ekonomií stal multimiliardář.
Opravdu multimiliardáři netvoří levici. Leda tehdy: „Když milionář volí levici, jde o extravagantní rozmar, když však chudák volí pravici jde o krystalickou hloupost.“
Alan.Cox
Lidé zapomínají rozlišovat mezi pravicostí (podpora trhu a podnikání), fašismem (podpora korporací) a levicí (podporoa dělníků) – v závorkách jsou jen zjednodušená hesla.
Když chce pravice dosáhnout fašismu rušením regulace korporací a zvýšením moci korporací – pak to nazývá pravicí.
Když se jedná o zvýšení zisku korporací – skrze zavádění ESG, LGBTQ, green dealu, dotování korporací – pak to pravice označuje jako levicové.
Alan.Cox
Není vcelku překvapivé, že multimiliardáři volí zvyšování zisku korporací skrze fašismus.
leon
Je několik teorií co je to fašismus a jedna teorie říká, že fašismus je poslední vývojové stádium kapitalismu.
Alan.Cox
Fašismus je v zásadě opanování společnosti korporacemi, které vyrostly do síly a moci, že jsou nad zákon.
Sysop
To mas v imperialismu take. Ja to ale chapu tak, ze fasismus je spoluprace statni moci a imperialni ekonomie, kdezto cisty imperialismus je nad statni moci.
Alan.Cox
Pokud je na prvním místě kapitál a zisk = z definice kapitalismus.
Pokud je na prvním místě moc a území = z definice imperialismus.
Pokud se kapitalismus spojí s mocí, ale stále jde o zisk = z definice fašismus. Od slova fasces = svazek.
Pokrok nezastavíš. Rok od roku je vidět na internetových diskusích mizení věcných argumentů a posun jen do planých nadávek a urážek bez věcného obsahu. Na sociálních sítích je to zřetelné maximálně. A na dfensovi se to koukám také zavádí.
Tak gratuluji, Behemote, že jste se zmodernizoval a zprogresivněl. Woke kultura je i zde.
A já si jdu vybalit zásilku kondenzátorů, kterou jsem si objednal ze zahraničí. Budu mít větší radost než z internetové žumpy ála tribalistické pokřikování, které je k prdu a hovnu.
A půjdu si něco navrhnout.
Zítra se podívám na vlákno v diskusi zde o elektronice za komunismu, až zítra zase diskutéři odpoví.
zatím je chléb a hry, Vidlák někde psal, že dokud nebudou lidi hladní, tak jim chybí motivace…
Alan.Cox
Vidlák toho namluvil… On se tím psaním živí, a musí sázet písmenka. Nabídka / poptávka.
Lidi – hladoví i sytí – mají hlavní motivaci. Aby to udělal za ně někdo jiný. Třeba Japonci OnoSeTo a SamoSeTo.
To je taková zábava lidí, v jakémkoli stavu, že budou druhé poučovat. Já jsem se tu několikrát všech chciválků zeptal, kdy si sbalí plnou polní a půjdou něco dělat, když si tak moc přejí toho Rusa porazit.
Ale když vám jiný udělá třeba sametovou revoluci 1989, protože chce vykrást Českou republiku, tak to už se lidi připojí a křičí, že jsou happy.
Hladový člověk nemá dlouhodobé uvažování. Chce se jen nažrat. Snadno se nechá zotročit někým, kdo mu pravidelně dá nažrat, a kdo mu sejme dávky jídla, když nebude tancovat jak ten chlebodárce chce.
On se vždycky někdo najde, kdo se postaví do čela davu lidí OnoSeTo, SamoSeTo a ChtěloByTo. Jak to reálně dopadá v praxi, ukazuje třeba seriál Červený trpaslík, kde se Rimmer postavil do čela voskových figurín, které vedly válku – a dovedl je až k cíli.
Dissenter
Odpověď je dost jednoduchá.
Všichni ostatní jsou ještě horší. Co máme dnes v politice na výběr? Když ne 5K, je tu Babiš (měli jsme a opakovat netřeba), socani, komunisti, Piráti samostatně by byli nejspíš taky ještě horší než když jsou kroceni 5K. Jediní sympatičtí – Svobodní a Koruna Česká osvědčili, že bohužel nemají nejmenší šanci. Pak jsou tu političtí podnikatelé (Okamura) a pár dalších menších odštěpků, kteří by byli způsobilí udělat mezinárodní ostudu, aniž by nabízeli jiné řešení.
Aby mělo smysl defenestrovat, musí být kým defenestrované nahradit. S tou 40% je inflací to bylo očividné a kdo není úplný trotl, zajistil se proti tomu. A ano, z poloviny je to chyba i vlády 5K, nejen Babiše.
Víte jak poznáte, že politik lže? Pohybuje rty.
Optimální politik chce snížit množství legislativy a omezení, snížit daňovou kvótu, zrušit sociální stát a přestat živit a neustále omlouvat netáhla. Až takového potkáte, dejte mi vědět.
Latimerie podivna
Mám takovou obavu, jestli Svobodní a Koruna Česká nejsou sympatičtí jen proto, že dosud ve vládě nebyli.
Já bych prodej motyk a rýčů zakázal. Kdyby to mělo zahcránit jen jeden jediný život, tak se to vyplatí.
Sysop
Musis se inspirovat svycarskym nozikem. Neni treba zakazat prodej motyk. Staci jen, kdyz na toporu nebude kovova cast. Proste bude jen toporo. Proste eurounijni verze. Po roce by se udelalo vyhodnoceni uspesnosti a pokud by se ukazalo, ze s tim toporem vzal nekdo nekoho po palici, nebo se treba nekdo sam zranil, tak pak teprve by prisel plosny zakaz. Nejprve by to ale chtelo nenapadne udelat nejakou registraci, treba v ramci scitani obcanu nevinny dotaz ‚mate doma motyku‘?
Alan.Cox
No já nevím. Motyka do 21. století nepatří. Minimálně bych to topůrko opatřil nápisem „nepoužívat na Petra Fialu, Víta Rakušana, Petra Pavla, Kolářovic rodinu, Michala Koudelku, a už vůbec ne na řeporyjská prasata“. Aby to náhodou nikoho nenapadlo, a nedošlo k politováníhodnému omylu.
Alan.Cox
Možná by se mohl přijmout zákon, který by přikázal nahlásit úřadu každé topůrko (za poplatek 500 Kč / kus) a likvidační pokuty při nenahlášení.
Na konci životnosti topůrka pak zákonem nařídit nechat ekologicky zlikvidovat – odbornou firmou, a potvrzení zanést zase úřadu.
Myslím, že to výrazně zlepšilo naše životy.
cool
Ti s rameny jak sešlapaný rejč jsou podezřelí s výzkumy barmských žen a nutell.
..A zas nedělá na vás disertačku na další ex diplom jako institut skořápkář té „profesůry odrážení se ode dna s utaženým opaskem, druhými.
Kdyby byli ryby v prdeli nebyli by rybníky, tedy businessmani? https://www.youtube.com/watch?v=culwTBGSefY
No a helemese jaká náhodička před stejnou kulisou, jak se tam sešli. https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
Jako v ukr s pobídkou koláčky nůlandky a 5. mld holar$?
Oblíbená „indastry orby válečným pluhem kdy potom sklízí vše a nikdo jim už nenadává – nejsou. https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886
Tisk pdf si zrušte.
Sysop
Zivotnost kvalitniho topora muze byt i padesat let. Na to zadny urad nebude cekat, zejmena pak, pokud se snazi prosadit evropske hodnoty. Uredne by se stanovila zivotnost na dva roky.
Alan.Cox
Každé topůrko musí dostat certifikát, že bylo při jeho výrobě dodržovány evropské hodnoty, ESG zásady, nebyla použita dětská práce, nedošlo k praní špinavých peněz, nepochází z ruského nebo běloruského dřeva, mít certifikát ISO 9001, a doložit úřední povolení ke skácení daného kusu stromu, ze kterého bylo topůrko vyrobeno.
Každé topůrko musí být vybaveno úředním čipem a zaregistrováno v databázi. Policisté budou občas se čtečkou čpiů kontrolovat, zda všechna topůrka v jejich rajónu jsou řádně úředně očipována.
Po dvou letech z důvodů bezpečnosti (stárnutí materiálu, skryté vady a trhliny, červotoči, …) bude topůrko považováno za nebezpečné a jeho majitel je povinen jej nechat certifikovanou firmou nechat úředně zlikvidovat za poplatek. Následně musí s potvrzením o likvidaci skočit na úřad, který zařídí změny v databázi topůrek.
Alan.Cox
Neměly by se z vlastnictví motyky platit daně? Tak jako se platí daň z nemovitosti.
Sysop
Lidi jsou kurvy a vyhybali by se placeni dani tim, ze by motyku treba nekomu darovali, nebo ji dali treba do zastavarny. Nemovitost je v tomto smeru rozhodne praktictejsi.
Alan.Cox
To ano, ale je prostě třeba pokročit.
Daň z vlastnictví motyky, daň při převodu motyky (spolu s předloženým odhadem ceny motyky od odborného odhadce), povinné pojištění za škody způsobené prací s motykou.
Kromě toho motyka bude výdy s čipem, takže původní majitel je dohledatelný.
Alan.Cox
Navíc vlastnictví motyky je sice na hraně, ale dá se v krajním případě povolit. Ale co když lidé budou chtít vlastnit srpy a kladiva? Kam by to vedlo?
Sysop
Je potreba udelat systemove opatreni, ktere zabrani klickovani. Ergo, dan z moznosti mit motyku, nebo jiny zemedelsky predmet. Pak uz nezalezi na tom, jestli motyku ci srp mas, nebo ne. Je potreba myslet progresivisticky.
Alan.Cox
To je skvělý nápad. Ale není to málo byrokratické? Co když úředníci pak nebudou mít co žrát?
Sysop
Pockej, jak te pak urednik vezme tim zabavenym toporem po zadech, abys frcel na pole makat. Ale nebude v tom nic osobniho, proste jen bude delat svoji praci.
ModrýKlokan
@ Sysop, Alan
Chlapi luxusní debata, fakt prdel… :-D))))) Měl jsem nachystaný podobný hlody, ale tohle nebudu kazit, je to dokonalý.
Nespamuyte
Krosáci
Waja tydýt, uš nemusíte lakovat. 😝🤣
https://ae01.alicdn.com/kf/Sa44a8decc225455995019f6ced26b8a3w.jpg?width=1080&height=1080&hash=2160
Papala kabala nebo vobráceně 1:02:30
https://dfens-cz.com/dzon-dyr-gambol-navrat-do-reality/comment-page-3/?show=comments#comments
Dobrý šotek, au jsem rychley.
https://odysee.com/@PosloveBudoucnosti-ZlatyVek:c/DebataWHO:f
Kdo si počká tak se dočká. // nevěřte tomu
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/2735015156646854
Autor se ptá na konci článku, kde je asi tak chyba. Chyba je kompletně v celým státním, koloniálním politickým systému. Řada debilů i zde, to ovšem pochopí až po té, co nebudou mít co žrát, nebo budou chcípat na nemoci z odpadků, které se dnes bůhvíproč nazývají potravinami.
Nový a lepší aluminijový klíček, jo? Třeba čas 1:02:00 Trhriller ijáda.
https://odysee.com/@PosloveBudoucnosti-ZlatyVek:c/33HoaxZaznam:0
https://www.youtube.com/watch?v=ae8qGjDlqP8
Článek dobře vyvažuje předchozí článek, jiný názor. O těch brojlerech je to pravda, jsou přešlechtění a nikoli hnaní hormony. Otázka je, jestli nevnikli z hormony dopovaných chovů před tím rokem 2005.
Na co jsem já osobně citlivý je ten krátký odstavec: „Žijeme v republice, kde drtivá většina lidi má na vše názor a všemu rozumí. Když přijde přívalový liják a spláchne pole, je každý Čech agronom, v době Covidu tady byl každý druhý vakcinolog a virolog.“
Takže svobodný názor a jeho vyjádření je něco špatného? V Rusku nebo Číně by si lidi musí rozmýšlet k čemu se vyjádří, nevyjádří a jak. Já to mám radši takhle.
A pamatuješ si, co vyvolaly ty tvoje svobodné názory – Flégra a dalších podobných idiotů, během chřipečky?
Idioti měli takřka neomezený prostor, zatímco skuteční odborníci byli přinejmenším ignorováni, občas dokonce i šikanováni.
Že si nevzpomínáš?
To je pro nás taky typické. Naštěstí jsou tu lidi, kteří ti to připomenou.
Brojleři jsou hnaní hormony, které v nich vznikají přešlechtěním.
A kromě toho se sice OFICIÁLNĚ hormony do krmiv nepřidávají, ale neoficiálně je to často jinak. Oficiálně se v živočišné výrobě dodržují pravidla, ovšem realita je radikálně jiná. Asi tak jako Al Capone byl oficiálně bezúhonný občan, a nešlo mu to nijak oficiálně dokázat – s výjimkou problému s daněmi.
Já tedy vím o zemědělství kulový a utekl jsem před ním před 30 lety ze vsi do města, ale nechápu, proč by zemědělci neměli protestovat proti této vládě?
Upřímně spíš vůbec nerozumím tomu, proč protestují jenom zemědělci, když tato vláda tak usilovně kurví život úplně všem poctivým lidem v této zemi (a v důsledku i mimo ni)?
Já bych naopak poprosil o článek, v němž se dozvím, proč ještě neproběhla defenestrace, která by po zásluze odměnila všechny členy té současné šestikoalice za jejich úsilí? Protože to je to, čemu vůbec nerozumím a co nedokážu pochopit.
Současná vláda nám ve spolupráci s ANO všem ukradla více než třetinu našich příjmů a nám je to buřt. Premiér této země jen otevře držku, tak lže a lže a lže a každýmmu je to šumafuk. Jeho ministři se chovají jako dobytek a každýmu je to fuk. S touhle vládou nechtějí nic mít ani pologramotní čmoudi kdesi v Africe, ale nás to všechny nechává v klidu, my si tu ostudu rádi dáme za rámeček a jako satisfakci si na ksichtář vyvěsíme ukrajinskou vlajku!
„Velebnosti, chce se mi blejt…“
Integrale 10.5.2024 v 13:54
Vaše upřímné neporozumění plně chápu. Ovšem nerozumím ani jiným jevům: po mnoha minulých volbách jsem na vsi vídal automobily nejen s pražskou RZ s vylepeným nápisem: „Stydím se za svého premiéra!“ či presidenta, případně: „XY není můj president!“ nebo premiér.
Teď již druhý rok nepotkávám žádné takové.
Možná to znamená, že stydlivá je jen malá populace a svou kapacitu studu již vyčerpala. Nebo z aktuální konfigurace nějakým způsobem profituje.
Souhlas. Evidentně jsme se přestali stydět za svého prezidenta v okamžiku, když na Hrad usedl vyučený komunistický vrah a do premiérského křesla chronický lhář.
Ovšem Heydrich, to by byl teprve přijatelný prezident pro Pražáky.
Aspoň se pokusí vyznamenat Posselta, když už Heydrich nežije.
proč ještě neproběhla defenestrace?
Protože Pražáci jsou spokojení. Nejvíc hlasů tahle sebranka nasbírala v Praze. Pražáci byli k protestům zemědělců hodně laxní, spíše jim ty protesty vadili.
A co jsou Pražáci zač nejlépe dokreslují prezidentské volby. Nejvíc hlasů nasbíral PePa v Praze a Středočeském kraji. „Uvědomělým“ „zodpovědným“ „inteligentním“ kovaným pravicovým voličům ODS najednou komunista nevadil. Najednou rčení, že bývalý komunista neexistuje, přestalo platit.
Pavel Janíčko případně píše: …když jsem viděl, jak se někteří invalidní důchodci a obyčejné zdravotní sestry radují nad tím, že prohrál Babiš a komunisté, dal jsem za pravdu ještě dalšímu citátu, který jsem si přečetl na internetu o tom, jak se pozůstalí radují na vlastním pohřbu. Všechny tyto a podobné výroky mají podobný smysl a obsah, totiž poukazují na to, že objektivně vzato většina voličů koalice Spolu i PirStanu volila v rozporu se svými zájmy.
„Když milionář volí levici, jde o extravagantní rozmar, když však chudák volí pravici jde o krystalickou hloupost.“ https://www.novarepublika.cz/2021/10/vyberovy-efekt
Proč Pražáci volí jako zfetovaní komedianti https://www.petrhampl.com/praha-voli/
Dnešní levici ale tvoří výhradně multimiliardáři a pravici opravdu volí jen chudí…
Ty články jsou z nějaké minulosti.
Já bych volil pravici, kdyby podporovala podnikání a hospodaření států – a nejen zisky korporací a jejich vyjmutí z područí všech zákonů, regulací.
A na to jste přišel jak? Levici jaksi z principu nikdy nemůžou tvořit multimiliardáři.
Jak dokazují prezidenské volby články jsou stále aktuální. Jak vysvětlíte, že v Praze a Středočeském kraji kde nikdy nezvítězila levicová strana, vyhraje s velkým náskokem komunista?
A kapitalista Babiš je z nějakého nepochopitelného důvodu pro ně fuj.
Samozrejme ze levici „multimiliardari“ tvorit mohou, a take to delavaji. Viz (s prepoctem na inflaci) feminista Engels co si vydrzoval Lenina,
viz nannystatista Bloomberg,
viz woke Soros,
viz Fink ktery vnucuje cele zemekouli woke a dekarbonizaci pres ESG s povinnosti chtit ESG od vsech dodavatelu rekurzivne,
viz Rockefeller ochotny podporit kazdou levicackou uchylku,
viz …
A co je vyznacnejsi a prukaznejsi, viz dary politickym stranam a kandidatum v USA. Kdo z Big Tech a Big Finance podporuje Dekokraty a kdo Republikany, a v nich ktere kridlo.
Ale nejdulezitejsi je samozrejme podivat se do historie – VZDYCKY, s vyjimkou SSSR, VSICHNI vudci socialistu byli mestska smetanka, bohaci a inteligence. I reznik Che Guevara pochazel ze zaxobane bohate mestacke „rodiny s levicovymi sklony“…
Pak je ovšem otázka, jestli je to levice. Protože konečným cílem mnohých těchto akcí je zvýšit zisky korporací a multimiliardářů – což je typicky pravicový cíl a pravicové počínání.
On je zmatek v pojmu „levice“ a „pravice“.
Pokud je pravice definována kapitalismem, kde prvním cílem je zvyšování zisků soukromých subjektů – pak je green deal, ESG, LGBTQ, a další velmi pravicové počínání.
Ne náhodou časo korporace podporují všechny tyto věci.
Stejně jako západní, zejména americké a židovské banky a investoři, podporovali nacistické Německo – a to z důvodů zvýšení svého zisku. Ne nadarmo Německo, Itálie a další nastolovali fašismus = spojení korporací s diktátorským režimem, který vedl ke zvýšení zisků korporací, upevnění moci korporací.
Ja s JM souhlasim, ono v okamziku, kdy je kapitalista tak velkej, ze mu patri stat, tak uplne v pohode muze byt levicak jak poleno, protoze celej ten kolektivni aparat dela na nej. U toho fasismu je tech prvku jeste vice (napriklad nacionalismus, na coz Sörös sere a naopak se snazi ho udupat).
Pravicove prvky se pak muzou jevit v ramci toho majitele spolecnosti, ale pro clena te spolecnosti je to ultralevice jako krava.
Fašismus je spojení korporací se státem, přičemž korporace postupně oslabují stát a podřižují si ho.
Korporace a obchodníci jsou pragmatičtí – netrpí na žádný nacionalismus, jen na prachy. Nacionalismus je nepovinnou ideologií fašismu – podle toho jak korporace potřebují či nepotřebují.
Jakmile kapitalistovi patří stát, tak dosáhl fašismu, pokud ten stát se proti kapitalistovi nevymezí, ale nechá se podřídit.
Jakmile kapitalista začne prosazovat LGBTQ, green deal a jiné úchylárny – tak je to kapitalistický obchodní záměr, tedy pravičáctví jako řemen z podstaty. Cílem je vydělat na těch věcech a také oslabit konkurenci. Nebo máš pocit, že ekologie není vývar pro obchodníky a korporace? Jako prase!
Jási připadám jako na výplachu mozku, když mi pravičáci sdělují, že pohádkově bohatý kapitalista, který zavádí podvratné ideologie pro zvýšení svého zisku a upevnění své moci – je levičák. Pak se ptám, jestli pravičáci někdy přemýšlejí o svých teoriích. Nebo jestli je mainstreamové hlášení se k pravici něco jako náboženství, kde je přemýšlet zakázáno.
Když obchodníci v USA zavedli svátek Valentýna, důvod byl zvýšení zisků a prodejů. Důvod byl ryze pravicový. Úplně stejně vám EU přes sdružení průmyslníků zavádí kvóty na cukr (zničení konkurence) nebo snižování uhlíkové stopy (zvýšení zisku). Ze stejného důvodu Osram a Philips zavedli zákaz žárovek, protože chtěli narejžovat na úsporných zářivkách, které vyráběli ve velkých množství. Většina ideologií je zaváděna korporacemi, a z pravicových důvodů.
Ja te samozrejme chapu, jen se snazim na vec divat z trosku vyssi perspektivy. Pokud mas stado v ohrade, budujes v ni nejakou hierarchii, poslusnost ke stadu, potlacujes jednotlivce, ale ty sam jsi vlastnik toho stada a to stado je tvuj kapital, tak je to pravicovy, nebo levicovy system?
Ty pises o fasismu, ale fasismus je konjunkce, kde nebyl dominantni kapitalista. Proste kartel kapitalistu spolu se statnimi uredniky zavedl levicovy system pro pravicove vytezeni. Kolektivismus pro ovladnuti, nacionalismus pro sjednoceni vule, nasili pro expanzi, atd.
Ja se jen domnivam, ze v extremnim pripade, kdy je kapitalista ne soucasti te bubliny, alebrz jejim vlastnikem, muze ten system byt vnitrne levicovy. Moje uvaha.
A není to trochu orwellovština? Zavedeš systém pro vytěžení zisku – a nazýváš to levicovým systémem?
Já mám pořád dojem, že hlavně pravice je spíše jehovistická sekta. Ohýbá slova a významy stejně jako Petr Fiala.
Jestli se něco dělá pro zavedení / zvýšení zisků korporací, bank, miliardářů – tak je to z definice kapitalismus a kapitalistické. Už od slova kapitál. Bez ohledu na to, jaká konina to je.
Zisk se dobře těží z emocí a ideologií – to je zlatý důl. Ovšem tyto ideologie a emoce jsou ryze a echt pravičácké, neb jde o zisk na prvním místě. Proto je green deal nebo LGBTQ ryze nejpravičáctější věc na světě. S levicí to nemá společného ani ň.
pokud to dělá přes stád je to inherentně levicový
a bez stáda korporát nemá šanci svoje tržní postavení udržet!!!!
Když někdo neví co to je levice, levicovost, pak samozřejmě kdejakou špatnost, kterou vymyslí a prosazují globalisti (kapitalisti na vrcholu pyramidy) považuje za levičácký produkt.
Jo, může se stát, že i v zazobané měšťácké rodině se narodí člověk s levicovým myšlením.
Friedrich Engels byl německý politický filosof a ekonom, spoluzakladatel marxismu, vůdčí osobnost první i druhé internacionály.
Tak to musel být fakt dobrý, když se filosofováním a ekonomií stal multimiliardář.
Opravdu multimiliardáři netvoří levici. Leda tehdy: „Když milionář volí levici, jde o extravagantní rozmar, když však chudák volí pravici jde o krystalickou hloupost.“
Lidé zapomínají rozlišovat mezi pravicostí (podpora trhu a podnikání), fašismem (podpora korporací) a levicí (podporoa dělníků) – v závorkách jsou jen zjednodušená hesla.
Když chce pravice dosáhnout fašismu rušením regulace korporací a zvýšením moci korporací – pak to nazývá pravicí.
Když se jedná o zvýšení zisku korporací – skrze zavádění ESG, LGBTQ, green dealu, dotování korporací – pak to pravice označuje jako levicové.
Není vcelku překvapivé, že multimiliardáři volí zvyšování zisku korporací skrze fašismus.
Je několik teorií co je to fašismus a jedna teorie říká, že fašismus je poslední vývojové stádium kapitalismu.
Fašismus je v zásadě opanování společnosti korporacemi, které vyrostly do síly a moci, že jsou nad zákon.
To mas v imperialismu take. Ja to ale chapu tak, ze fasismus je spoluprace statni moci a imperialni ekonomie, kdezto cisty imperialismus je nad statni moci.
Pokud je na prvním místě kapitál a zisk = z definice kapitalismus.
Pokud je na prvním místě moc a území = z definice imperialismus.
Pokud se kapitalismus spojí s mocí, ale stále jde o zisk = z definice fašismus. Od slova fasces = svazek.
Alan.Cox
11.5.2024 v 22:38
že seš debil víme, ale až tak? :o)
Pokrok nezastavíš. Rok od roku je vidět na internetových diskusích mizení věcných argumentů a posun jen do planých nadávek a urážek bez věcného obsahu. Na sociálních sítích je to zřetelné maximálně. A na dfensovi se to koukám také zavádí.
Tak gratuluji, Behemote, že jste se zmodernizoval a zprogresivněl. Woke kultura je i zde.
A já si jdu vybalit zásilku kondenzátorů, kterou jsem si objednal ze zahraničí. Budu mít větší radost než z internetové žumpy ála tribalistické pokřikování, které je k prdu a hovnu.
A půjdu si něco navrhnout.
Zítra se podívám na vlákno v diskusi zde o elektronice za komunismu, až zítra zase diskutéři odpoví.
A jinak na to tady dlabu.
hnilíkový elektrolyty mám, měls vole řict
mimo toho že se tu furt bleješ tak argumentů taky minimum, seš jak bolševická zadrhlá gramodeska
Je viděts, že nám Behe zase zvlčel. Už dlouho jsem ho nepotrestal a neudělal z něho na 48 hodin králíka. Dráždí hada bosou nohou!
tvl vrchní vyfetlo tady eště chybělo
zatím je chléb a hry, Vidlák někde psal, že dokud nebudou lidi hladní, tak jim chybí motivace…
Vidlák toho namluvil… On se tím psaním živí, a musí sázet písmenka. Nabídka / poptávka.
Lidi – hladoví i sytí – mají hlavní motivaci. Aby to udělal za ně někdo jiný. Třeba Japonci OnoSeTo a SamoSeTo.
To je taková zábava lidí, v jakémkoli stavu, že budou druhé poučovat. Já jsem se tu několikrát všech chciválků zeptal, kdy si sbalí plnou polní a půjdou něco dělat, když si tak moc přejí toho Rusa porazit.
Ale když vám jiný udělá třeba sametovou revoluci 1989, protože chce vykrást Českou republiku, tak to už se lidi připojí a křičí, že jsou happy.
Hladový člověk nemá dlouhodobé uvažování. Chce se jen nažrat. Snadno se nechá zotročit někým, kdo mu pravidelně dá nažrat, a kdo mu sejme dávky jídla, když nebude tancovat jak ten chlebodárce chce.
eště taky pan Chtělo Byto
On se vždycky někdo najde, kdo se postaví do čela davu lidí OnoSeTo, SamoSeTo a ChtěloByTo. Jak to reálně dopadá v praxi, ukazuje třeba seriál Červený trpaslík, kde se Rimmer postavil do čela voskových figurín, které vedly válku – a dovedl je až k cíli.
Odpověď je dost jednoduchá.
Všichni ostatní jsou ještě horší. Co máme dnes v politice na výběr? Když ne 5K, je tu Babiš (měli jsme a opakovat netřeba), socani, komunisti, Piráti samostatně by byli nejspíš taky ještě horší než když jsou kroceni 5K. Jediní sympatičtí – Svobodní a Koruna Česká osvědčili, že bohužel nemají nejmenší šanci. Pak jsou tu političtí podnikatelé (Okamura) a pár dalších menších odštěpků, kteří by byli způsobilí udělat mezinárodní ostudu, aniž by nabízeli jiné řešení.
Aby mělo smysl defenestrovat, musí být kým defenestrované nahradit. S tou 40% je inflací to bylo očividné a kdo není úplný trotl, zajistil se proti tomu. A ano, z poloviny je to chyba i vlády 5K, nejen Babiše.
Víte jak poznáte, že politik lže? Pohybuje rty.
Optimální politik chce snížit množství legislativy a omezení, snížit daňovou kvótu, zrušit sociální stát a přestat živit a neustále omlouvat netáhla. Až takového potkáte, dejte mi vědět.
Mám takovou obavu, jestli Svobodní a Koruna Česká nejsou sympatičtí jen proto, že dosud ve vládě nebyli.
seš moc náročnej, si přectav, dybys tam byl sám…by ses ráno musel dycky proplesknout, bo jak? :D
Nejlepší by bylo zemědělství úplně zrušit. Velká města by vychcípala, úcta k zemědělství by se navrátila.
Sám trochu reju do hlíny, tak vím jak je to zasraná robota.
Nu, ale kde byste to rytí do hlíny pak prodal? A kde byste koupil tu motyku a rejč?
všude tvl
Já bych prodej motyk a rýčů zakázal. Kdyby to mělo zahcránit jen jeden jediný život, tak se to vyplatí.
Musis se inspirovat svycarskym nozikem. Neni treba zakazat prodej motyk. Staci jen, kdyz na toporu nebude kovova cast. Proste bude jen toporo. Proste eurounijni verze. Po roce by se udelalo vyhodnoceni uspesnosti a pokud by se ukazalo, ze s tim toporem vzal nekdo nekoho po palici, nebo se treba nekdo sam zranil, tak pak teprve by prisel plosny zakaz. Nejprve by to ale chtelo nenapadne udelat nejakou registraci, treba v ramci scitani obcanu nevinny dotaz ‚mate doma motyku‘?
No já nevím. Motyka do 21. století nepatří. Minimálně bych to topůrko opatřil nápisem „nepoužívat na Petra Fialu, Víta Rakušana, Petra Pavla, Kolářovic rodinu, Michala Koudelku, a už vůbec ne na řeporyjská prasata“. Aby to náhodou nikoho nenapadlo, a nedošlo k politováníhodnému omylu.
Možná by se mohl přijmout zákon, který by přikázal nahlásit úřadu každé topůrko (za poplatek 500 Kč / kus) a likvidační pokuty při nenahlášení.
Na konci životnosti topůrka pak zákonem nařídit nechat ekologicky zlikvidovat – odbornou firmou, a potvrzení zanést zase úřadu.
Myslím, že to výrazně zlepšilo naše životy.
Ti s rameny jak sešlapaný rejč jsou podezřelí s výzkumy barmských žen a nutell.
..A zas nedělá na vás disertačku na další ex diplom jako institut skořápkář té „profesůry odrážení se ode dna s utaženým opaskem, druhými.
Kdyby byli ryby v prdeli nebyli by rybníky, tedy businessmani?
https://www.youtube.com/watch?v=culwTBGSefY
No a helemese jaká náhodička před stejnou kulisou, jak se tam sešli.
https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M
Jako v ukr s pobídkou koláčky nůlandky a 5. mld holar$?
Oblíbená „indastry orby válečným pluhem kdy potom sklízí vše a nikdo jim už nenadává – nejsou.
https://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=3886
Tisk pdf si zrušte.
Zivotnost kvalitniho topora muze byt i padesat let. Na to zadny urad nebude cekat, zejmena pak, pokud se snazi prosadit evropske hodnoty. Uredne by se stanovila zivotnost na dva roky.
Každé topůrko musí dostat certifikát, že bylo při jeho výrobě dodržovány evropské hodnoty, ESG zásady, nebyla použita dětská práce, nedošlo k praní špinavých peněz, nepochází z ruského nebo běloruského dřeva, mít certifikát ISO 9001, a doložit úřední povolení ke skácení daného kusu stromu, ze kterého bylo topůrko vyrobeno.
Každé topůrko musí být vybaveno úředním čipem a zaregistrováno v databázi. Policisté budou občas se čtečkou čpiů kontrolovat, zda všechna topůrka v jejich rajónu jsou řádně úředně očipována.
Po dvou letech z důvodů bezpečnosti (stárnutí materiálu, skryté vady a trhliny, červotoči, …) bude topůrko považováno za nebezpečné a jeho majitel je povinen jej nechat certifikovanou firmou nechat úředně zlikvidovat za poplatek. Následně musí s potvrzením o likvidaci skočit na úřad, který zařídí změny v databázi topůrek.
Neměly by se z vlastnictví motyky platit daně? Tak jako se platí daň z nemovitosti.
Lidi jsou kurvy a vyhybali by se placeni dani tim, ze by motyku treba nekomu darovali, nebo ji dali treba do zastavarny. Nemovitost je v tomto smeru rozhodne praktictejsi.
To ano, ale je prostě třeba pokročit.
Daň z vlastnictví motyky, daň při převodu motyky (spolu s předloženým odhadem ceny motyky od odborného odhadce), povinné pojištění za škody způsobené prací s motykou.
Kromě toho motyka bude výdy s čipem, takže původní majitel je dohledatelný.
Navíc vlastnictví motyky je sice na hraně, ale dá se v krajním případě povolit. Ale co když lidé budou chtít vlastnit srpy a kladiva? Kam by to vedlo?
Je potreba udelat systemove opatreni, ktere zabrani klickovani. Ergo, dan z moznosti mit motyku, nebo jiny zemedelsky predmet. Pak uz nezalezi na tom, jestli motyku ci srp mas, nebo ne. Je potreba myslet progresivisticky.
To je skvělý nápad. Ale není to málo byrokratické? Co když úředníci pak nebudou mít co žrát?
Pockej, jak te pak urednik vezme tim zabavenym toporem po zadech, abys frcel na pole makat. Ale nebude v tom nic osobniho, proste jen bude delat svoji praci.
@ Sysop, Alan
Chlapi luxusní debata, fakt prdel… :-D))))) Měl jsem nachystaný podobný hlody, ale tohle nebudu kazit, je to dokonalý.