Chcete, aby skončil Lockdown? Cítíte se bezmocní? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit - zpět na článek

Počet komentářů: 313

Přidat komentář
  1. @Jan Mrcasík
    Ještě jednou k tomu Vašemu tvrzení, že z hospitalizovaných pacientů potřebuje ve skutečnosti hospitalizaci pouze 16% z nich.
    Pokud se podívám na údaje:
    V nemocnici bylo nebo právě je zhruba 50000 osob (43000 propuštěných, 7000 aktuálně hospitalizovaných z toho 5880 dle Vás zbytečně)
    Z toho dle vás hospitalizaci potřebuje pouze 16% pacientů což je 8000 osob.
    Pokud tedy máte pravdu a hospitalizaci v reálu potřebovalo pouze 8000 osob, pak ji vlastně nepotřeboval nikdo. Protože z těch 8000 pacientů co ve skutečnosti dle Vás nějakou léčbu potřebovali, jich zemřelo celých 13000, tedy zcela všichni plus ještě dalších 5000 do rezervy.

    Pokud tedy statistika hospitalizací není zfalšovaná alespoň o řád a pokud jsem se ve výpočtu nesekl víc než by bylo zdrávo, pak je to přesně ten důvod, proč jste pro mě ve statistice Cvach, protože své případné teoretické znalosti nedokážete aplikovat ani pro tak triviální případ.

    1. Nemocnice mají hodně silnou finanční motivaci počet pacientů (a testů) s covidem nafukovat, vesměs asi tak, že (na papíře) z necovid pacientů udělají covid pacienty: https://www.nejvic-info.cz/unikly-dokument-z-nejmenovane-olomoucke-nemocnice-s-pokyny-pro-kodovani-vykonu-zdravotni-pece-v-souvislosti-s-covid-19-odhaluje-jak-se-v-ceske-republice-vyrabi-ta-obrovska-cisla-pozitivnich-a-hospita/

      Jak moc je ta statistika ve výsledku zfalšovaná ale nedokážu odhadnout.

      1. @rovik
        takže z nekovid pacientů udělají covid pacienty, pak z nich udělají covid neboštíky, pak aby to spiknutí bylo celé ještě zfalšují zvýšenou celkovou úmrtnost, ale naštěstí to geniální statistik Mrcasík odhalil a ví, že ve skutečnosti se do těch nemocnic lidi cpou, protože je to doma nebaví.
        A takhle to dělají minimálně po celé Evropě, akorát Švédové se tomu spiknutí postavili.

        1. Ne, při příjmu dostanou všichni test. Komu vyjde covid, tomu se léčí dál s tím kvůli čemu tam původně přišel (což nemusely být zrovna dechové potíže, mohla to být třeba nějaká komplikovaná zlomenina), jen je izolován, započítá se do statistik jako léčený s covidem (i kdyby měl z covidu problémy žádné či mírné a léčil se na něco úplně jiného) a nemocnice mají za takové pacienty značný finanční bonus.

          1. @rovik
            nic proti, jenže pacientů z covidem bylo dle https:/ lidí/onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19 hospitalizováno celkem cca 63000, na covid umřelo 13000, takže 20,6%, ale dle Mrcasíka má hospitalizace smysl jen u 16% pacientů, tzn u menšího podílu, než jaký nakonec zemře.

      2. Pokud je pacient covid+, musí s ním být zacházeno jako s infekčním. Co je na tom k takovému podivení, to opravdu nevím.

        1. A on se tomu někdo diví?

    2. Monday, pokud chceš tvrdit, že mrtvoly zabírají nemocniční lůžka, nepochybně máš pravdu.

      V opačném případě máš z matematiky i logiky za pět, jdi si sednout a cestou do lavice si vlep pár facek.

      Údaj 84% je oficiální číslo mZČR, že z celkového počtu 7000 lidí kteří aktuálně ten den leží v nemocnici je na JIP nebo jiné podpůrné léčbě 1000 osob, kdežto zbývajících 6000 osob není léčeno protože lék proti COVID oficiálně není a tito pacienti nedostávají žádnou jinou péči, než jakou by dostali doma, akorát na jejich hospitalizaci nikdy nebyly dimenzovány nemocnice.

      Pokud ovšem někdo zemře, logicky se nezapočítává do počtu hospitalizovaných osob, a to ani pokud zemřel v nemocnici. Pokud pak někdo zemře mimo nemocnici, nezapočítával se do počtu „hospitalizovaných ten den“ nikdy. Jinak řečeno: součet „ten den hospitalizovaných“, „ten den hospitalizovaných s těžkým průběhem“ a „zemřelých ten den“ dá dohromady automaticky z principu více, než 100 %. To není chyba dat ani faktů která předkládám, to je chyba tvé nekompetentní manipulace s daty.

      Nad to všechno se dopouštíš toho smrtelného statistického hříchu, že současný stav extrapoluješ na minulá data jako by trend byla vodorovná křivka. Tomu tak není, na jaře (výkaz ze 22.3.) byl podíl těžkých případů 34% z hospitalizovaných. Trend je tedy klesající, takže dnešním stavem nemůžeš hodnotit minulost.

      1. @Jan Mrcasík
        No já jaksi nikde netvrdím, jak mi podsouváte, že mrtví zabírají lůžka v nemocnici, ale rozhodně pokud v nemocnici zemřeli, tak nejspíše před tím lůžka zabírali. Uznávám, že nejspíše neboštíky nezapočítávají mezi propuštěné, takže klidně těch 13000 připočteme k tomu základu a ukážeme si, že na nesmyslnosti Vašeho tvrzení to nezmění naprosto nic.

        Dovozovat z rozdělení pacientů s/bez intenzivní péče na závěr, že pacienti bez intenzivní péče jsou v nemocnici zbytečně,je poměrně odvážný závěr a doufám, že nějakýho ministra nenapadne všechna neintenzivní nemocniční lůžka zrušit jako zbytečná.

        Takže pokud v nemocnici je 7000 lidí, bylo 43000 a zemřelo 13000 tak je to celkem 63000 a vychází nám smutný údaj, že (až) 20,6% osob které bylo pravděpodobně hospitalizováno, nemocnici opustilo v igelitovým pytli. To až tam uvádím z toho důvodu, že skutečně všichni co umřeli na covid, nemuseli umřít v nemocnici, otázka je, ke kolika lidem se dostalo Mrcasíkovo doporučení, že léčba a hospitalizace jsou u většiny osob s potížemi zbytečné a zůstali doma bez pomoci. Tuto nepřesnost vyvažuje fakt, že těch aktuálně 7000 hospitalizovaných se na mrtvoly a pacienty ještě bude třídit, takže to číslo 13000 mrtvých z 63000 také není konečné ani směrem nahoru.

        Dále si dovoluji upozornit, že % hospitalizovaných vůči nemocným setrvale klesá již 6 týdnů a je zhruba na čtvrtinovém stavu oproti stavu z 30.11. Já samozřejmě nejsem takový vynikající logik ja vy a nevyznám se tak dobře ve smrtelných hříších statistiky, ale pokud čísla ukazují, že zhruba 20% (asi) hospitalizovaných zemřelo a vy tvrdíte, že péči si zaslouží jen 16% hospitalizovaných, tak to dohromady moc nejde a stejně vaše vysvětlení ,že nyní se v nemocnici válí větší% simulantů než kdysi, nejde dohromady s faktem, že nyní je hospitalizován čtvrtinový podíl pacientů ve srovnání se stavem před šesti týdny. Buď tedy virus během pouhých šesti týdnů brutálně ochabl, nebo si nemocnice začaly o dost více vybírat, koho u sebe nechají válet a koho nikoliv a tedy % zbytečně hospitalizovaných se naopak snižuje.

        Dále zde máme denně cca 150 nebožtíků. Dejme tomu, že 50 z nich dalo na vaší dobrou radu a neotravovalo v nemocnici s takovou blbostí, jako že nemohou dýchat(nebo otravovalo a bylo posláno domů). Zůstává tedy 100 nebožtíků,kteří sice už nezabírají místa v nemocnici, což je jistě super, ale než umřeli, tak zabírali. Dejme tomu,že v nemocnici polovinu pacientů vyléčili a polovinu ne. (tak nějak to tvrdí u těch co musí na ventilaci) Takže máme 200 hospitalizací Mrcasíkem schválených jako oprávněných. K těm ovšem, dle vašeho tvrzení, ještě denně zbytečně hospitalizují dalších 84% pacientů a tedy celých 1050. Zde ovšem mám další problém, který bych potřeboval od mistra logiky a matematiky vysvětlit a to je skutečnost, že hospitalizace se drží na těch cca 7000, počet vyléčených a propuštěných se nám plácá denně dejme tomu na 700 a tím pádem někam mizí denně pár stovek pacientů neznámo kam.
        Pod vlivem vašich článků, začínám mít pocit, že na nich dělají očkovací pokusy a následně je vozí do krematoria v Ostravě, což pak vede k jeho přetížení.
        Pokud by Vaše hodnota 16% oprávněně hospitalizovaných byla alespoň velmi přibližne správná, pak z toho vyplývá, že nám významná část pacientů na covid umírá mimo nemocnici. Paradoxně, zároveň s tím se v nemocnici zbytečně válí 84% pacientů. To tak to může znamenat to, že třídění pacientů na ty co hospitalizaci potřebují a na ty co ji nepotřebují není zdaleka tak jednoduché, jak si Mrcasík představuje. Skoro to podle Vašich závěrů vypadá, že ty co pošlou domů, by v nemocnici měli nechat, protože doma je čeká smrt a ty co hospitalizují, by měli naopak poslat domů, protože 84% z nich je tam zbytečně. No a pokud by tato úprava třídících kritérií nepomohla, pak by se paradoxně mělo hospitalizovat víc, protože vůbec netušíme, kdo leží ve špitále zbytečně a kdo doma za 10 hodin umře.

        Je samozřejmě možné, že jsem se někde o nějaké procento spletl a můžeme samozřejmě probrat , jak jsem na tom blbě s logikou a kolik facek si mám dát, ale ku prospěchu věci by samozřejmě bylo probírat hlavně chyby, které řeší ten zásadní rozpor mezi podílem mrtvých a podílem zbytečně hospitalizovaných, bo se zdá, že nám umírá o hodně víc lidí, než kolik jich potřebuje hospitalizovat.

        1. Tak názorně předvedu, proč je to matematická i logická totální blbost, proč to co říkám já samozřejmě jde a proč Monday kafrá blbosti.

          Mějme epidemii Xuj.

          Epidemie Xuj má takový zajímavý průběh, že každý den je v nemocnici 7000 lidí, z nichž 1000 potřebuje intenzivní péči. Ostatních 6000 tam leží na pozorování, ale nikdy žádný z nich nezemře na Xuj ani se jeho stav nezhorší natolik, že by potřeboval lékařský zásah, natož přemístění JIP. Protože se nebavíme o Covidu ale o Xuj a s tou to prostě tak je.

          Zároveň každý den
          500 lidí z těch, kteří potřebují JIP, na Xuj zemře,
          500 lidí je vyléčeno a propuštěno z JIP rovnou do civilu,
          1000 lidí je propuštěno z pozorování,
          1000 nových lidí do nemocnice každý den přibude na JIP
          1000 nových lidí přibude každý den na pozorování.

          Konstantně se tedy drží „denní průměr“ 1000 na JIP + 6000 na pozorování.
          Zcela mimo tyto ukazatele stojí 500 zemřelých z JIP – avšak tento ukazatel se v datech o rozdělení pacientů mezi JIP a pozorování vůbec nenachází!

          Opakuji klíčový fakt: z lidí, kteří leží na pozorování, nezemře na Xuj nikdy nikdo a nikdo nikdy nepotřebuje lékařskou péči, jsou jen preventivně pozorováni. Na Xuj umírají lidé pouze na JIP, kam jsou jako těžké případy rovnou umístěni z příjmu.

          Je tedy objektivní fakt, že pouze 16% z lidí hospitalizovaných ze Xuj potřebuje hospitalizaci a ostatní tam leží úplně zbytečně, „jen na pozorování“.
          Ovšem zároveň platí, že 25% z lidí hospitalizovaných s nákazou Xuj zemře – výhradně ovšem z řad oněch 16% kteří s Xuj leží na JIP, nikdy ne z řad těch zbývajících 84% kteří jsou se Xuj jen pozorováni.

          Kumulativní data nám tedy říkají, že za půl roku bylo se Xuj hospitalizováno 2000*6*30 = 360,000 lidí, a ovšem 90,000 lidí zemřelo.

          A teď aplikuji fenomenální „Monday logiku“: 16% ze 360,000 je kumulativních 57,600 osob které „opravdu potřebovaly hospitalizaci“ protože JIP, avšak protože číslo 57,600 je menší než kumulativních 90,000 mrtvých, podle „Monday-logiky“ z toho plyne, že ve skutečnosti určitě hospitalizaci ve skutečnosti potřebovalo ještě i dalších (kumulativní počet mrtvých – kumulativní počet hospitalizovaných na JIP = 90,000 – 57,600) = 32,400 lidí, a těchto 32,400 lidí se „logicky“ mohlo vzít pouze mezi těmi 84% lidmi kteří byli na pozorování, jinak by „čísla neseděla“…

          Až na to, že na Xuj nezemřel z pozorovaných ani jeden jediný člověk – a čísla nesedí jen proto, že Monday míchá hrušky s jablky, neumí pracovat se statistikou a jeho zásadní selhání je, že se z dat která má snaží vyvodit informace o číslech, která v těch datech vůbec nejsou a není možné je z nich dovozovat. A to děláš pořád znova.

          1. Jinak řečeno: není možné porovnávat procenta ze dvou odlišných tabulek.

          2. @Jan Mrcasík,
            krásně vysvětleno, jenže Monday nebere celkový počet hospitalizovaných, tak, že by sečetl tisíc v pondělí až neděle a vyšlo mu, že kumulativně bylo v nemocnici 7000 lidí. Ostatně v prvotní odpovědi jste zpochybnil pouze to, že v jsem Vám do základu nezapočítal mrtvý a nyní jste pro jistotu základ nafoukl hned několikrát, aby se v tom počtu ten Vás totální nesmysl ztratil.
            Jenže hospitalizováno NEBYLO 360 000 lidí, to by musel být hospitalizovaný každý druhý pozitivní. Kumulativní počet hospitalizovaných máte v grafu zde: https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19 a každý kromě Vás se může přesvědčit jaký je grafu aktuální počet hospitalizovaných, jaký je počet propuštěných a jaký je počet těžkých případů.
            Takže stále platí, že celkový počet hospitalizací je Současný stav 7000 plus propuštěno 44025 plus nebožtíci 13115.
            Jinými slovy počet neboštíků stále významně převyšuje počet osob, které považujete za oprávněně hospitalizované.
            Ale rád si přečtu, jaký je správný celkový počet hospitalizovaných, abychom si tedy mohli porovnat reálná čísla.

            1. Tak jo, tohle prostě nemá cenu.

              1. Ale nevzdávejte to, prostě sdělte, jaký počet pacientů na covid prošel nemocnicemi, jaký počet zemřel a když na tom zamakáme, tak ta procenta nějak spolu dáme dohromady. No a pak uvidíme jak se to Vaše číslo oprávněných hospitalizací tluče s procentech zemřelých pacientů.
                Tak co dáte to? Takový odborník, by snad měl být schopen dát dohromady 2 čísla.

                1. Vaše procenta jdou odpad a nesmysly, protože pořád. Znova. Cucáte. Z prstu. Nebo. Mícháte. Z. Nekompatibilních. Nesouměřitelných. Datových. Sad. COKOLI. Jen. Aby. Vám. Vyšlo. JAKÉKOLI. Číslo. Namísto. „Nevím“.

                  Samozřejmě že ta čísla jdou dát dohromady – a světe div se, vyjde to limitně podobně, jako můj modelový příklad se Xuj.

                  Ten modelový příklad, který jasně empiricky ukázal, že takové znásilňování, vzájemné násobení čísel a zběsilé míchání procent, jakého se dopouštíte, prokazatelně nefunguje.

                  Takže když nejste schopen pochopit ani modelový příklad, který je zjednodušený tím, že v něm nejsou ŽÁDNÉ NEZNÁMÉ A TREND JE VODOROVNÝ – PROTO JE TO MODEL NA OZKOUŠENÍ TEORIÍ, jak se můžeme bavit o realitě kde je neznámých celá řada a trend je proměnlivý nyní klesající?!

                  Abych zamezil blbým kecům, tady jsou ta čísla. Ale je to úplně jedno protože vy je prostě nechápete, překrucujete, smícháte cokoli s čímkoli a potom z toho uděláte procenta. „Počet litrů nafty spotřebované za rok nákladní dopravou minus počet úmrtí domácích mazlíčků krát výhřevnost slunce jsou procenta pro hyperpohon na Mars.“

                  44457 propuštěno z nemocnice
                  1071 v nemocnici na JIP
                  6622 v nemocnici
                  52150 kumulativně hospitalizováno
                  13272 zemřelo

                  16,17 % podíl dnes hospitalizovaných na JIP z hospitalizovaných celkem
                  43717 „Monday-logika“ kumulativně extrapolováno „zbytečně hospitalizovaných“
                  8432 „Monday-logika“ kumulativně extrapolováno „těžkých případů na JIP“
                  1,57x „Monday-logika“ kolikrát více lidí zemřelo na COVID, než bylo hospitalizováno coby těžký případ

                  ————–

                  Srovnání s modelovým příkladem Xuj:

                  16,66 % podíl dnes hospitalizovaných na JIP z hospitalizovaných celkem
                  57600 „Monday-logika“ kumulativně extrapolováno „těžkých případů na JIP“
                  1,56x „Monday-logika“ kolikrát více lidí zemřelo na Xuj, než bylo hospitalizováno coby těžký případ

              2. Byly doby, kdy se tu dalo něco dozvědět. Teď tu o statistice káže týpek, který přes své údajně hluboké znalosti, není schopen ani odpovědět na otázku, kolik osob bylo celkově hospitalizováno v souvislosti s covidem.
                Nedáte dohromady jedno číslo, ale sedmistránkový elaborát na téma statistika je pro vás hračka.
                Já už se ani nedivím, že na dfensovi vyskočí reklama na modlitby Nejvyšší mistrině Ching Hai. Tak nějak to sem začíná patřit.

                1. Poukázat na chybu je násobně snazší, než postavit něco správně.

                  Jenže Monday považuje za odborníka nikoli toho, kdo neříká bláboly když mu chybí klíčová data, nýbrž toho, kdo mu smíchá brambory s motorovou naftou a prohlásí to za vesmírné palivo. V případě statistiky tedy každého šarlatána, který divoce smíchá data z různých tabulek jako kdyby byla porovnatelná, zamaskuje to procenty a prohlásí za „vědu“ protože v tom přeci používá aritmetiku.

          3. Teď už jen doufám, že nezačnete tvrdit, že 9.1.2021 bylo propuštěno z nemocnice 44025 osob, což je číslo uvedené jako kumulativní číslo z hospitalizace propuštěných osob k tomuto dni.

  2. Tohle teda bude ohromná finanční injekce pro českou poštu. 1 milión dopisů znamená zisk 19 miliónů korun. Ti si tam rozhodně rozdělí prémie.

    Ale i tak je lepší udělat alespoň něco než se nechat tyranizovat nekompetentní vládou.

    1. JaFo 9.1.2021 v 21:08

      Zisk, nebo obrat?
      Technická poznámka: Mám doma známky A a B již pár let, protože snail-mail pokud možno nepoužívám. Zisk a možné prémie mohly přinést před lety, letos to bude naopak čistý náklad, který asi prémie nepřinese.

  3. Na dnešní odpoledne se chystá nějaká větší akce v Praze?
    Kde se o tom dá něco dočíst? A bude tam zas 300 fízlů na 1.000 demonstrujících? Budou správní řízení za slintáky?
    Bude zase slzák a ledová voda, aby bylo aspoň pár stovek normálních zápalů plic, na naředění do chřipečkové statistiky?
    Už zase zapomínáme, kurva.

    1. Na demonstracích ale dle zákona lidé nesmí mít roušky:
      https://stavbeznouze.cz/blog/na-demonstraci-nesmite-mit-rousky/

      Policajti by měli teoreticky pokutovat všechny co se zahalují, ale dělají pravý opak.

      1. (Otázka je, jak se zde aplikuje výkladové pravidlo „lex specialis derogat legi generali“. Konkrétní krizové opatření povinné roušky do konkrétní, datumy vymezené situace situace se mi jeví být konkrétnějším, než paušální zákaz zahalování v zákoně o právu shromažďovacím.)

        1. V tom odkazu se to píše, cituji:

          „V zákoně č. 240/2000 Sb., krizový zákon se v § 31 odst. 4 uvádí:
          Plnění povinností uvedených v odstavci 3 může fyzická osoba odmítnout, pokud by jejich plněním ohrozila život nebo zdraví vlastní nebo jiných osob anebo pokud jsou povinnosti jí ukládané v rozporu se zákonem.

          V § 31 odst. 3 písm. b) se jako jedna z povinností uvádí: strpět omezení vyplývající z krizových opatření stanovených v době krizového stavu.“

          Je otázkou jak by to vykládal soud, ale zákon přímo říká, že pokud krizová opatření jsou v rozporu se zákonem (což dává smysl, když se něco vyhlásí, tak asi není čas během krize analyzovat s čím vším by to mohlo být ve sporu a na co vše by se musely dát výjimky), lze je odmítnout (t.j. nemusí mít roušku). Ale jelikož tu máme ta zákon o zákazu zahalování obličeje na demonstracích, který nebyl nijak zrušen, tak se z „nemusí mít roušku“ stává „nesmí mít roušku“.

          1. Já jsem ten článek, který citujete, četl.

            Pravidlo „lex specialis derogat legi generali“ však znamená to, že konkrétnější ustanovení vždy „přebíjí“ obecnější – a krizové opatření vydané pro konkrétní dobu za konkrétním krátkodobým cílem je už ze své podstaty konkrétnější, než obecně plošně platný zákon o shromažďování, takže krizák přebíjí shromažďovák pokud se jedná o právní normy stejné síly.

            Už se chápeme?

            1. A každopádně lex posterior derogat priori. A derogace může být i nepřímá.

            2. Krizový zákon ale explicitně říká, že krizová nařízení (v tomto případě nošení roušek) nepřebíjí jiné zákony (v tomto případě nezahalování při demonstrací).

              V tomto případě tedy krizový zákon určuje při sporu nařízení a zákonu prioritu – platí zákon a ne nařízení. Podobně jako např. nelze přebít zákon obecní vyhláškou.

  4. Vytvořila jsem jednoduchý leták pro šíření na sociálních sítích. Odkat „procnapsat“ vede na tento článek, druhý pak na uloz.to kde jsou dokumenty ke stažení.
    http://nahrajsoubor.cz/6e65202f55dc075c36d864f6c621754dcd9596292bc3225b440dc647496129c3
    Leták můžete využít dle libosti.

    1. Paráda, díky.

      Já na žádné sociální síti nejsem, takže jsem velmi vděčný všem, kdo to rozšíří.

  5. 10 obálek připraveno k odeslání

Napsat komentář

D-FENS © 2017