Den mobility 2020: Mission abort - zpět na článek

Počet komentářů: 276

  1. Já teda situaci moc nesleduju, ale včera jsem prošel kolem televize a pochopil, že opatření se mění zjevně podle toho, jak moc jsou obsazené nemocnice. Pokud momentální situace znamená, že do týdne budou covid lůžka a přístroje obsazeny, musí se ihned utahovat šrouby (je to dynamický proces s velkým zpožděním). On by pak zase mohl jiný Dfens hořekovat, že mu před špitálem leží tetička s covidem, lapá po dechu, a erár se nedokáže postarat, i když si ho celý život poctivě platí. A měl by pravdu.

    1. Ano. To bych chápal.

      Takže když ta parta, co to šéfuje, nařídila roušky v autě i pro členy jedné domácnosti, srandu si z toho dělali všichni, tak se měl Babiš vyjádřit ve smyslu, že „Nevíte, kdo v tom autě jel před vámi.“ a Hamáček na interpelacích (to jsem viděl v přímém přenosu) řekl, že to zváží, ale že budu problém, jak prokazovat, že jsou to členové jedné domácnosti. Vskutku LWG, LWGová a děti s jejich příjmením, to bylo fakt bylo k nelousknutí. Kdo jel mým autem, o tom docela přehled mám.

      Když v rámci snížení nemocnosti zakázali opouštět zemi, pomohli tím něčemu? Ne, opět vůbec ničemu, pokud mě nějaká země přijme a tam onemocním, tak se tady stane co? No, nic, budu nemocný tam. Pravidla pro návrat jsou něco jiného.

      Když nařídili roušky v extravilánu a dokonce je lokálně hlídali, tak to mělo smysl? (Těžko. Také tam se na to peklo z velké části od počátku, například jsem neviděl lesního dělníka, který by stavěl oplocenku nebo řezal kládu s rouškou. Také nechápu, jak jsem na zahradě dítě v kočárku neohrožoval a následně o chvíli později na lesní cestě ohrožoval – nikdo jiný tam široko daleko nebyl).

      Pominu kraviny, jako že každý z nich vykládal ty jejich výplody jinak a bylo vidět, že v tom fakt plavou (například

      Závěr – buď byli mimo, nebo dělali chybu za chybou a trvalo to, než je odstranili, nebo mě úmyslně buserovali. Takového náčelníka by každý trochu rozhodný kmen schodil ze skály, ne poslouchal.

      Výčet kravin by mohl pokračovat a to se ještě nebavíme o taktických věcech, které jsou sporné a úvahové (např. jestli chceme žít v neustálých karanténách, zrušit osobní setkávání, atd., nevidět léta mimiku lidí se kterými jednáme, atd., definitivně vymítit z kultury hromadné akce, atd. Tyto otázky, které jsou podle mého názoru palčivé, odbývají se prostým bude vakcína, – do konce roku, na začátku příštího roku, v průběhu příštího roku, dost pro všechny jí bude až za dva roky, v roce 2024… To je zhruba něco jako představa, že z ČB a Brna povedou do Rakouska dálnice – slibuje se to dlouho, není vyloučeno, že to jednou bude, ale rozhodně bych podle toho neplánoval svůj život – u ČB je v tunelu spodní voda, 1,5 roku zpoždění.

      1. Já neříkám, že to šéfujou dobře, to bychom ani nebyli v ČR, kdyby tu nebyl kocourkov. Však do politiky slušní a schopní lidé z principu nechoděj, pouze psychopati a sociopati. Jen jsem poukázal na to, od čeho se odvíjí ta současná vlna nařízení a predikce, ať už je jakkoli dál deformovaná.

        Vakcínu daj doufám dohromady tak, aby se mohlo od jara očkovat a podzim pak byl už v pohodě. Zejména tedy pro rizikové. Ale to je těžký, kdo je rizikový, ono to semele i sportovce tak, že nevyjde potom dlouho ani schody.

        1. Víš ty co, to že jsou kapacity ve zdravotnictví ještě neznamená, že se ti té zdravotní péče dostane. Na jaře jsem tady dával článek o tom, jak jsem málem pošel na blbou angínu, jen proto, že to měli všichni v hlavě pomrdaný. Jediný co jsem po eráru žádal byl recept na antibiotika. Dočkal jsem se jich a po výletu do vzdálené FN přes známost na zachránce za porušení karantény – a to prosím bylo hospitalizovaných méně než teď.

          Takže teď už mám v zásobě 5 balení širokospektrálních ATB protože nehodlám zdechnout na léčitelkou nemoc jen proto, že má část obyvatelstva kompletně vymrdano v pálících.

          Addendum pro vopicajta co to tady dozoruje – ty antibiotika byly legálně na recept, takže mi můžeš, ty víš co..

          1. Som si istý, že takých ľudí s takým (či podobným) problémom ako ty bolo po celej ČR či SR nezanedbateľné množstvo. A to by malo desiť ľudí a nie nejaký čínsky bacil s raálnou úmrtnosťou ako chrípka.

          2. No a teď si vem, kolik lidí tu známost nemá a letos do jara na banální bakteriální či virový nemoci umřou, nebo budou těžkej průběh s následkama, jelikož je nikdo nevezme.

            Dtto zubař, věkovej průměr je těsně před smrtí a naprostá většina jich už zavřela nebo eště zavřou, protože voni sou „ohrožená skupina“ a nemusí ordinovat aby si neohrozili zdravíčko.

            1. To si plně uvědomuju. Stejně by mě zajímalo kolik lidí u nás doopravdy umřelo na komplikace s covidem, kolik jich bylo prostě jen pozitivních a kolik lidí za stejnou dobu zemřelo na jiné bakteriální a virové onemocnění.

              1. Zrovna někdy předevčírem byl v TV podobný případ jako ten tvůj. Nějakou paní s bakteriálním zánětem ledvin nechali v nemocnici v Kadani ležet na lavičce na chodbě v bolestech asi hodinu, aby ji pak bez ošetření vyhodili s tím, že má Covid, ať vypadne a nechá se otestovat. Protože se chudák furt horšila, tak jí manžel odvezl někam do Mostu, kde jí udělali odběry a další vyšetření, diagnostikovali ten zánět ledviny a nasadili antibiotika. Kdyby zůstala doma, tak má dneska pohřeb. Takových lidí bude určitě víc.

                1. Oznámení už někdo podal?

          3. Samozřejmě, že zastavit ostatní provoz i podruhé by byla kravina na n-tou, však špitály jsou už většinou připravený tak, že mají kapacity na oboje, ale jsou schopné s nima pracovat dynamicky. Že to někde nedokážou – doporučuju zjebat zřizovatele, je to jeho odpovědnost.

        2. Vakcínu daj doufám dohromady tak

          Nedaji. Big pharma je totez co Deep state a Deep state nema zajem na ucinne vakcine proti koronaviru. Deep state ma zajem na maximalizaci poctu mrtvych, na co nejvetsim napeti, demonstracich, rozestvavani lidi a barevnych revolucich.
          Vakcinu maji Rusove a Cinani a zajem projevili Indi, coz jsou zeme, kde maji lidi ve vlade zajem, aby lidi mohli chodit do prace a neco delat rukama.
          V zemich Zapadu maji vlady zajem na tom, aby lidi byli permanentne ve vyjimecnem stavu, vsak kurva ve francii uz maji vyjimecny stav kolik let a je to standard. Zadna vakcina nebude. Akorat bude hystericka medialni kampan proti ruske vakcine, kdo se necha naockovat, dostane osypky jak Skripal a Litvinenko a Navalny, to je nabeton.

        3. Když naposledy horkou jehlou šili vakcínu proti panice ze chřipečky, výsledný Pandemrix se ukázal být zmetkem který způsoboval narkolepsii a parylýzu:
          https://www.buzzfeed.com/shaunlintern/these-nhs-staff-were-told-the-swine-flu-vaccine-was-safe

          V současnosti dokonce už i progresivní levice, tradičně pro-vakcinační, téměř hystericky varuje, že vakcíny proti nCOV jsou nebezpečné protože jejich vývoj byl brutálně uspěchaný a porušil všechny procedury:
          https://www.businessinsider.in/science/news/fauci-warns-against-rushed-approval-of-covid-19-vaccine-following-report-that-trump-administration-wants-to-do-just-that/articleshow/77733203.cms
          https://foreignpolicy.com/2020/09/03/trumps-vaccine-cant-be-trusted/

          A farmaceutické koncerny si distribuci anti-nCOV vakcín podmiňují zrušením veškeré odpovědnosti za negativní následky – aby se s nimi nemohly soudit oběti, kterým zmetkové rychlokvašné vakcíny ublíží:
          https://www.commondreams.org/news/2020/08/27/astrazeneca-signs-deal-eu-critics-warn-big-pharma-push-covid-vaccine-liability

          Já si žádnou rychlokvačnou anti-COVID vakcínu dát nedám, nejsem ničí pokusný králik. Ať si to na sobě testují panikáři.

          1. V pohodě, vakcína je narozdíl od roušek, které mají chránit ostatní, ochranou individuální. Tedy je to jen tvoje volba.

            1. Zatiaľ dobrovoľná vakcína.
              Ale kurvy sa už postarajú o naše dobro – a bude to podmienene povinné až povinné.

              1. Tak pokud někdo odmítne vakcínu a pak bude léčen na přesně tu nemoc ve špitále, možná by si to měl sám platit, to je ke zvážení…

                1. Kam se můžu přihlásit, že nehodlám být nijak léčenej na čínskou komunistickou chřipečku a tím na mě ode dneška nebudou moct vymejšlet žádný kokoťárny ani mě nijak omezovat?

                  1. Než se dostane řada na mladé, krásné a zdravé Behemoty, dávno nebude mít smysl nikoho očkovat. Odborníci mluví o tom, že vir ztratí reprodukční podhoubí při 50% proočkování. Erár stejně 100% proočkování platit nebude, takže buď v klidu.

                    1. Erár nebude platiť ani jedno jediné očkovanie – všetko si zacvakáme pekne krásne z vlastnej peňaženky (či už priamo, alebo nepriamo).
                      A ako sa prišlo na tých 50% – prečo strašia, že udetí to treba všetkých očkovať a najlepšie aj pravidelne preočkovať?

                    2. Tvrdil to Flégr. Možná to číslo bylo trochu jinak, ale bylo překvapivě nízké.

                    3. pre Hanes 18.9.2020 v 14:51
                      Myslel si toho Flegra – profesor ekologie a evoluční biologie?
                      Je zaujímavé ako sa vedia odborníci a experti vyjadriť, že koľko čoho treba spraviť proti čínskej chrípke o ktorej nemáme ani poriadne informácie. Ale k chorobám čo sú tu s nami desaťročia sa furt nevieme dopracovať k lieku či vakcíne.

                    4. Flegr je parazitolog. A taky posuk a doomsayer.

                    5. Flegr je na tyhle titěrný zmetky skutečně expert, to mu nelze upřít. Určitě co do vzděláni i odborné práce (toxoplasmóza).

                    6. Samoplatba očkování a povinnost se nevylučují. To jednak Babiš prokázal už s rouškmi (musíš nosit ale sežeň si je na své náklady) a hlavně jsou zde kreativní postupy jako „očkování anti-COVID vakcínou není povinné, ale kdo je nemá, ten nesmí X, Y ani Z.“

                    7. Tak nejak to bude.

                    8. Jan Mrcasik
                      18.9.2020 v 16:11

                      To si nedovedu představit ani dneska. Tucet očkování na opravdu pěkně hnusný nemoci jsou sice oficiálně povinný, ale aplikovat si to reálně nechat nemusíš a žádný omezení nejsou. Tlačit to skrz neškodnou čínskou komunistickou rýmičku asi dost blbě.

          2. Edit: paralýzu nezpůsoboval Pandermix rychlokvašený proti strašlivé prasečí chřipce roku 2009, nýbrž jiná vakcína rychlokvašená proti strašlivé prasečí chřipce roku 1976:
            https://www.independent.co.uk/news/health/coronavirus-vaccine-pandemic-swine-flu-covid-a9693721.html

            Historie se tedy opakuje pořád znova. I tehdy, mimochodem, neustále strašili španělskou chřipkou 1918, ačkoli byla prokazatelně o celé řády jinde a z úst vládních představitelů i epidemiologů se tedy jednalo o vědomou lež:
            https://www.history.com/news/swine-flu-rush-vaccine-election-year-1976

            1. Tak dneska ty vakcíny ale děláme už o dost jinak, než v 70. letech, ne? Potenciálně je nebezpečné všechno, ale už se nedává do těl polomrtvý bacil.

              1. Neoficiálne vyjadrenie výrobcu očkovacej látky (napr. aj tých povinných pre deti) je také, že 2-3% očkovaných jedincov môže mať veľmi zlú reakciu na očkovanie (nezriedkavo aj umrieť). Samozrejme, že ak dal človek očkovať dieťa a ono to prežilo v pohode tak to povinné očkovanie berie úplne inak ako niekto kto sa do smrti stará o svoje postihnuté dieťa.

                1. Tohle je na dlouhou debatu. Osobně si myslím, že očkování dětí je odfláknuté, protože se předtím neanalyzují potenciální rizika pro konkrétní dítě. Prostě se to do nich sere a děj se vůle Boží. Já jako dospělý si to po konzultaci s doktorem ale umím vyhodnotit a přijmout odpovědnost za toto rozhodnutí.

                  1. Ale vieš, že ty máš túto zodpovednosť aj voči svojmu dieťaťu? Ja by som skôr prežil to, že som ja ochrnul alebo osprostel po očkovaní pre ktoré som sa ja sám rozhodol, ako keby som mal vlastnému dieťaťu vysvetľovať, že je kripel preto, lebo jeho otec bolo kokot a nechal ho zaočkovať a nezistil si o tom všetky (viem, že toto je viacmenej nemožné) informácie. Je to hra (lotéria) s nevlastným zdravím či životom.
                    No a samozrejme, že u očkovania u detí je to pre pediatričku či pediatra len obyčajná položka – proste sa dozvie: „Áááááááá, tak keď prídete nabudúce na povinnú prehliadku tak to už bude mať dieťa pol roka tak ho rovno zaočkujeme.“ – bez poriadnej kontroly či rozhovoru s rodičmi. A nedaj sám rohatý, že im povieš: „Ani hovno teda – nič sa nebude robiť automaticky.“. A po otázke, že čo to je vlastnej v tej povinnej očkovacej látke sa pediatrička s odutým ksichtom naťahuje po propagačnom letáku a cituje z neho. No v tom momente sa končí príjemná diskusia a začína vypočúvanie – čo je samozrejme tej pediatričke totálne proti srsti.

                    1. Však píšu, že s tím v případě dětí mám problém a požadoval bych u pediatričky vzevrubnou analýzu s ohledem na možná rizika. Souhlasím, že tohle tu máme zoufale nedotažené.

                    2. Asi nějak podobně to probíhá:
                      https://www.novinky.cz/domaci/clanek/deti-maji-pri-vyucovani-rousky-pod-nosem-pak-se-utikaji-nadechnout-na-zachod-40336805
                      Už děcka na základce z toho mají prdel a nikdo to nebere vážně. Třeba se i dozvíme, až se nějaký slabší děcko v horku, vydýchaným vzduchu třídy sesype a rozmázne to záchranka.
                      Fakt nevím, co bych ještě dodal.

                    3. A pediatři budou mít za úkol sepisovat „odmítače“ podobně, jako za bolševika u BCG.

              2. Tu narkolepsii způsobovala vakcína z roku 2009. A pak jsem se o ní dočetl že i ona způsobovala tu paralýzu, akorát „zřídka“ – 1 oběť na 10,000 očkovaných.

                A polomrtvý bacil se dává dál, viz nedávno linkovaná zpráva WHO že takovéto vakcíny dnes způsobují spalničky v zemích 3. světa.

                I když si přečteš u pediatra příbalové letáky k očkování, zjistíš že odhadem polovina dětských očkování pořád obsahuje „oslabené“ živé bacily.

                1. No co vím, tak pro covid jsou ty vakcíny natuty jiné (ňáký vektory atp.).

                  1. Akože vektorové riadenie motorov? A teraz si sa prezradil ty Soroš jeden – chcú z nás urobiť poslušných robotov……….

                    1. Nevím, tady přiznám, že tomu fakt nerozumím. To je jediné slovo, co mi utkvělo v paměti.

              3. Proč píšeš o věcech, kterým nerozumíš. Respektive víš úplný hovno. Polomrtvý bacil u RNA viru, pane bože..

                1. No neasi. Jen na tom poukazuju, že mezi rokem 1976 a 2020 je dost velký časový i vývojový rozdíl.

        4. S tou vakcínou nevím nevím, třeba u chřipky prý nejsou vakcíny moc účinné, protože vir chřipky v sezóně mutuje a samotná vakcína se pak nemusí trefit. Představuji si, že s tím coronavirem to asi bude fungovat podobně. Takže na nějakou brzkou a účinnou vakcínu bych rozhodně nevsázel. Koneckonců kdyby to bylo tak jednoduché s těmi koronaviry, tak by možná už existovala vakcína na obyčejnou rýmu a s tou už se lidstvo potýká nějaký ten pátek.

          1. Presne ako píšeš. Presne tak.

      2. LWG: hanes je jeden z těch sráčů, co tu na jaře panikařili s tím, jak je to šíleně nebezpečné, bla bla, bla bla. Takže od něj rozumnou reakci opravdu čekat nelze.

        1. Pro mě to je nebezpečné pořád.

          1. Tak se chraň sám a neobtěžuje vostatní s kravinama.

            1. A co píšu výše za kraviny, odborníku? Pro vás rýmička, pro lidi, kteří nejsou v klíčovém ohledu dokonalí, problém. Já to nezpochybňuju, ani jsem to nezpochybňoval, tak nevím, za co jsem si vysloužil toho „sráče“.

    2. Kristepaane chlapi neblbněte. Jaký obsazeny nemocnice? Kurva klikněte si na oficiální web Ministerstva zdravotníctví: https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19?utm_source=general&utm_medium=widget&utm_campaign=covid-19 a podívejte se na dneší stav od 01.03.2020:
      Provedené testy: 1,123.221
      Pozitivní: 44.125 (z toho počítejte až 80% falešných)
      Aktivní případy: 20.289
      Vyléčení: 23.377
      Úmrtí: 489
      Aktuálně hospitalizování: 413

      Za šest a půl měsíce 489 zemřelých, ale srolujte tu stránku až dolu a přečtěte si poznámku MZdr.
      Legenda: Počet úmrtí v souvislosti s onemocněním COVID-19 po jednotlivých dnech zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID-19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí a k jejichž úmrtí došlo v rámci hospitalizace či mimo ni.

      To je konkrétní stanovisko ministerstva. To doslova znamená, že i když budete mít DN, kde dojde k úmrtí a po smrti se zjistí, že ten mrtvý má pozitivní test, tak bude zahrnut do zemřelých s Covidem. To je ten hrozně smrtící virus! Na obyčejnou chřipku umře v kolonii Česko za stejné období 2500-3000 lidí a nikdo žádnou pandemii nevyhlašuje. Bohužel 90% populace jim to žere!

      1. Vsak pisu, ze probiha cilena dezinformacni kampan.
        Kdybych mel moznost mluvit v televizi ja, tak bych jim rekl, ze pul roku tady blbneme a delame polovojenske manevry a nosime na ustech hadr, ktery je proti virum neucinny a neexistuje jedina studie, ktera by prokazala opak, zatimco zemrelo 500 lidi (aniz bych to zlehcoval, i petset lidi je cislo, ktere ma smysl resit) a nikoliv deset tisic, kteri by zemreli pri aplikovani italskych dat na nase pomery. A to nikoliv diky rouskam, ale diky jarnimu Prymulovu lockdownu v kombinaci se starym socialistickym programem vakcinaci, ktery se ukazal tisickrat ucinnejsi, nez ty nefunkcni rousky.
        A dale bych rekl, ze 500 mrtvych je cislo, ktere jsou schopni vyrobit nasi zeleznicari ve Studence behem dvou nehod, pricemz ta prvni byla zavinena tim, ze mostem pohybovali nekvalifikovani delnici, aniz by vedeli, co to znamena statika a druhou nehodu zpusobil zbloudily kamioner z polska, ktery nemel zaplacenou dalnicni znamku a na prejezdu zastaralem 50 let ho nabralo rozpumpovane Pendolino, protoze zadne zabezpeceni krom toho 50 let zastaraleho neexistovlo a dodnes neexistuje a s napravou situace se ani nepocita.

        Kdybychom meli merit vsemu stejnym metrem, tak vsichni cestujici ve vlaku by meli mit uz od prvni nehody ve Studence predepsany specialni protinarazovy oblek tvoreny deseti pneumatikama z traktoru, cili Michelin edition, protoze toto opatreni by bylo asi stejne ucinne, jako noseni rousek proti koronaviru.

      2. V tomhle budeme zajedno. Není to o nic horší, než každoroční podzimní chřipková epidemie. Jen se to vládám hodí do krámu, každé z trošku jiného primárního důvodu. Lze to snadno vysledovat podle absurdních nesmyslů, které tu už vyjmenoval třeba LWG – a hlavně si to musíte seřadit chronologicky.
        Až to uvidíte podle data a zásadní události, s tím datem spjaté, začne Vám to celý dávat smysl.
        Vyvolává to úplně šílený stádní efekt, protože nástrojem je strach a vláda toho strachu zneužívá, dokonce ho sama vyvolává. Proto to tu vypadá, jak vypadá.
        Nejsem si vůbec jist, jestli dnešní zavedená opatření ještě někdy půjdou zrušit. Mám takový neurčitý pocit, že jsme překročili nějakou Hranici, za kterou se nepůjde už vrátit.
        Ráno jsem byl v trafice pro cigára. Až u trafiky jsem si uvědomil, co je vlastně od půlnoci zavedeno.
        Řeknu Vám, že kdyby někteří lidi mohli očima střílet, byl bych u té trafiky rozstřílený na hadry. Neměl jsem slinták.
        Zpětně jsem si uvědomil, že to byli vesměs o generaci mladší lidi. Nikdo ze starších na mě takhle blbě nezíral.
        Přiznám se k tomu, že po nákupu v trafice jsem si okamžitě před obchodem zapálil. Nebyl jsem si dostatečně jistý, jak bych v tom momentu zareagoval na něčí blbé kydy.
        Tím žvárem v hubě, jsem jim potenciálně sebral šanci, mít ty blbé kydy, že nemám slinták.

        1. kazda vlada nesmirne vita nejaky strach a nejakeho bubaka na volice, se kterym je treba urychlene a neodkladne BOJOVAT.
          Jednak to je zaminka oduvodnit dali pritazeni sroubu, buzeraci, posileni pravomoci uredniku, policajtu atd. a dale je to bezva prilezitost, jak lidi zabavit a odvest pozornost od kolabujici ekonomiky, zlutych vest, referenda v Katalansku atd., coz jsou skutecne a neresitelne problemy, kterym se Elity (at globalni, nebo lokalni) vyhybaji jako cert krizi.
          Je zajimave, jak ex-stbak Babis jede uplne tu samou lini, co Sorosuv manasek Macron.
          Sice spolu nemaji spolecneho lautr nic, ale kdyz jde o prilezitost bezstrestne buzerovat obcany a jeste se u toho profilovat do role spasitele naroda, chovaji se naprosto stejne.
          STBak Babis tim zakryje zaklekle podnikatele a konkurenci , EET , stret zajmu, likvidovani zemedelstvi a dojeni eurodotaci, zatimco Sorosak Macron tim zakryje rekordni neoblibenost skrz priprchlence, zlute vesty a znicene francouzske hospodarstvi.

        2. Takže taká fajka voľne visiaca v kútiku úst (ako Taras Buľba) a všetci ti môžu nafúkať práškový cukor niekam….

        3. Hele a nezkusil ses zamyslet nad tím, že to bylo i z jiných příčin? Třeba že nás to na jaře víceméně jen štrejchlo, že mohla mít na výsledek vliv přijatá drakonická opatření, že kmen, co u nás řádil, byl z těch slabších atp.?

          1. Na jaře, že nás to jen štrejchlo? Při těch počtech turistů, které sem proudily, při fungující letecké dopravě a běžném pohybu lidí úplně bez jakýchkoliv hadrů?
            Zkusil sis aspoň zhruba nastudovat, jak by se správně mělo zacházet s rouškami, jak je měnit, jak je nosit, jak likvidovat? Když už to musí být, tak používám profi výrobek s gumičkami za ucho.
            Jedenkrát jsem si schválně počítal, kolikrát za pouhé TŘI HODINY potřebuju ten krám posunout, nebo úplně sundat. Pomíjím fakt, že se mi s tím profi výrobkem nechutně rosí brýle, bez kterých do obchodů už nelezu.
            Dával jsem si dobrý pozor a přesto bylo za 3 hodiny zapotřebí 12x s tím výrobkem nějak manipulovat. Běžný smrtelník s sebou všude nenosí jednorázové rukavice, sáčky na likvidaci hadru, kterého jsem se dotkl, nemá možnost si 4x do hodiny umýt ruce atd. Ostatní to budou mít dost podobně, ti s těmi podomáckými aparáty na zavazování ještě podstatně horší.
            Je to celé úplná kravina. Z pohledu funkční ochrany, bych se vůbec nepouštěl do nějakých komparací s chirurgy. Ten chirurg si na tu roušku skutečně nesáhne, pokud není hotovo. Případně mu ji sestra vymění, pokud je to nutné. Na ulici, nebo i v uzavřených prostorách je to naprostá a nefunkční blbost, pokud bereme střízlivě v úvahu naše současné hygienické návyky. Nemůže to fungovat ani jedním procentem tak, jako funguje rouška chirurgovi, notabene v aseptickém prostředí sálu.
            My s tím hadrem chodíme úplně všude, opakovaně si na něj saháme, opakovaně ho používáme a nikdo z nás na to mizerný zacházení neumřel.
            Jak si ve stádu krav označíte kusy, u kterých chcete mít přehled, kde a jak se pohybují?
            Jednoznačným a vždy dobře viditelným symbolem, třeba signálně jedovatě červenou visačkou do ucha.

            1. Ve srovnání s řáděním viru v jinejch zemích jsme tu měli nákazu „řídkou“. Tedy že nositelé viru nejsou hojně na malém území a neperou to do ostatních ve velkých dávkách.
              Já nevím, co pořád lidi nechápou. Ten hadr nechrání tebe, ale okolí! Jde tu o to, aby tvoje kapénky, a že jich při mluvení i funění lítá, nelítaly metry od tebe v přímém směru. Bohužel Češi jsou v této hygieně obecně prasata, proto tu mám rok co rok chřipkové epidemie.

              1. Prosím ťa, neurážaj……………………prasatá.
                A akým spôsobom chráni respirátor s výdychovým ventilom?

                1. No pokud je tam filtr, tak by měl, ale chodit venku s tímto typem jsem nikoho neviděl.

                  1. Jakej filtr? Ty očividně nemáš ani nejmenší tušení, o čem to meleš, že?

                    1. Mluvíš o FFP2-3 s vyměnitelným filtrem, ne?

                    2. Řeč je o výdechovým ventilu

                      SatanOkkY
                      18.9.2020 v 14:06

                      Prosím ťa, neurážaj……………………prasatá.
                      A akým spôsobom chráni respirátor s výdychovým ventilom?

                    3. Já to čet blbě, jako „s vydýchaným ventilem“:-) Tzn. že je filtr v prdeli. Slovenčina, no.

            2. Jak si potom vysvětlujete to, že nezemřela na obrovskou virovou nálož ani jedna pokladní, nebo prodavačka ze supermarketů, které byly celé 2 měsíce naprosto bez jakékoli ochrany?
              Byly bez ochrany dokonce i v okamžicích, kdy mnozí nakupující už hadry měli!
              Vedení řetězce jim jednak hadry nezajistilo a jednak jim řekli, že buď to teda budou mít všichni, anebo nikdo – takže je neměl nikdo.
              Shodit to všechno českými prasaty mi nepřijde úplně fér.

              1. U nás teda měli ten plastovej dekl. Asi máte zocelený lidi.
                Prasata? To je tu bohužel tradice. Kejchnout si do ruky a pak ji podat jinému, protože na něj sere pes, obecné návyky hygieny rukou, courání do práce s teplotou, aby to chytlo co nejvíc lidí…

                1. To courani do prace s teplotou vobec nie je specificky cesky zvyk. Velmi hojne sa vyskytuje aj u nas (Kanada).
                  A zas aby som nekydal len na inych, vinny som tym aj ja. Aj som na to seredne doplatil.

                  1. Tady je to snad zvyk, ještě jít všem ukázat, jak trpíš pro podnik, projít všechna oddělení, omatlat všechno poprskanýma a nemytýma pazourama… A v MHD samozřejmě jen ve špičce a pěkně „hepčíííí“, ať všichni vidí, jak trpíš. Hrozný.
                    Taky máte v Kanadě chřipkové epidemie?

                    1. A co by s tím šlo dělat? Jeden plán na převýchovu Čechů už tu byl. Chválabohu tak úplně nevyšel, přestože celá Praha usilovně hajlovala.
                      Další probíhá průběžně, už přes 30 let v německé režii, jako měkká verze Viertes Reich.
                      Co za Drittes Reich nešlo brute vojenskou silou, to průběžně a hladce běží ve čtverce. Pohodička, hlavně žádný násilí, to na Čechy moc nefungovalo a Čurdů omezeně.
                      Co tak se zamyslet nad tím, proč se tohle všecko děje a jaký to má účel?
                      Místo hloupého pičování na hygienické návyky Čechů? Vy nejste Čech, nebo jak tomu mám rozumět?

                    2. Já, narozdíl od mnohých, nehledám za věcmi automaticky konspirace. Co se hygieny týče, je to o výchově od školek. Stejný problém jako že se nesmrká do rukávů, nekrká a neprdí na veřejnosti atp.
                      Ze současné covid-situace neprofituje nikdo. I politici, kteří jsou závislí do jednoho na lokální i globální ekonomice (není byznys, nejsou daně, nejsou úplatky), tohle nedělaj z jiných pohnutek, než že vymknutí situace je politická smrt. A politik se bojí dvou věcí – že dopadne jako Rath, nebo že ho nasranej volič nezvolí. Volič nechce Bergamo, to je fakt, proto se nesmí přetížit zdravotnictví. To je snad pochopitelný. Realizace ovšem kulhá ruku v ruce s nekvalitou politiků…

                    3. Ale to já taky ne – naopak, za vším se nejprve snažím hledat nějaký smysl. Až už to žádný smysl nedává, jako tohle, tak hledám důvody, proč tak vláda a média činí.
                      Já takový lidi, co smrkají do rukávu, nebo prdí na veřejnosti fakt neznám. Mezi přáteli žádného takového nemám, nikdy jsem ani zedníka či cestáře neviděl smrkat do rukávu.
                      Jo, jako 15-letí puboši jsme dokázali čtyři naráz krknout tak, že baba málem spadla z kola, což jsme kvitovali hurónským řevem. Ale nejpozději za 2 roky nás to úplně všechny přešlo, až ustala potřeba na sebe upozorňovat. Existuje to dodneška, slyším osmáky a deváťáky, když jdou ze školy a jenom se pousměju, při vzpomínce na svoje mládí.
                      Co jsem si tak občas všiml, tak z dospělých krkají a prdí nahlas na veřejnosti jen silně ožralí chlapi, prakticky nikdy ženské.
                      Nedovolil bych si nikdy, zobecňovat to na Čechy.

                    4. Média tak činí ze stejného důvodu, jako tu veřejně předvádí jistí diskutující: neumí pracovat s daty, neumí pracovat se statistikou, brutálně zaměňují korelaci za kauzalitu (resp. netuší jaký je mezi nimi rozdíl), nesnesou pocit že něco nevědí, ale potřebují se ke všemu kategoricky vyjádřit a ke všemu zaujmout pevné a rozhodné stanovisko.

                      Média mají ještě navíc mají pocit, že jsou „5. moc ve státě“, že jsou elity a musí všechny vést a politiky korigovat aby správně vládli.

                      A ještě navrch jsou existenčně tlačeni do vytváření strachu, protože ten prodává ještě víc než negativní zprávy – negativní zpráva má prý 4x větší hodnotu než dobrá, ale strach má ještě násobně vyšší hodnotu než špatná zpráva, protože když média lidi vystraší, lidi se chtějí dozvědět jaké je „řešení“ na jejich strach a tak se přilepí k obrazovkám a konzumují a konzumují a konzumují obsah.

                      Prostě spiknutí blbců. Nevědomé. Spojené s degenerací naší civilizace způsobenou digitálními kravinkami.

                    5. To jste mě nepochopil. O smrkání do rukávu atd. jsem psal jako o příkladech, které byly ze společnosti výchovou úspěšně vymýceny. Prskání do ruky a matlání věcí kolem sebe, nota bene jsem-li nemocen, by mělo být další na řadě. Plivání na zem taky, to se vyskytuje ještě hodně často.
                      Zobecňuju to na Čechy jen co do všeobecné bezohlednosti, a neberu to až tak jako národní vlastnost, ale deformaci minulým režimem. Ta se výchovou stále předává dál.

                    6. Ano, chripkove epidemie v Kanade mame. Mali sme aj SARS-ovu. Vtedy som robil servisaka zdravotnickej techniky. Tiez som musel nosit vyjebane rusko v kazdej nemocnici. A aj som nejaku sracku schytal. Neviem ci to bol SARS – ale vyjst na poschodie v dome znamenalo oddych na kazdom schode. A aj ked som bol bez horucky a schopny vratit sa do prace po tyzdni, zbieral som sa z toho mesiace.

                    7. Ja neco podobneho loni na vanoce..

                2. Este by som dodal ze naozaj dufam ze z tohoto cirkusu vyjde jedno pozitivum. Ze ludia sa nebudu bat zostat doma ked budu chori a ze nebudu zamestnavatelom buzerovani ked zostanu doma. Ale to by som asi chcel privela.

                  1. Jo, tohle podepisuju.

              2. No jistě, máme tady v obchodech hrozně zocelené lidi. A jinde v super a hypermarketech také.
                V době údajné jarní „kulminace“, mmch. asi na setině dnešního, denního počtu nakažených, si estébák dovolil otevřít všecky, tedy i ty velké hobbymarkety.
                Ve kterých měli všichni zaměstnanci převážně jen podomácku vyrobené hadry. Ledabyle na ksichtech, v hobbymarketech byla hlava na hlavě a bez distanců.
                V galanteriích, v únoru, ty ženské neměly vůbec nic a prodávaly látky, gumičky, šňůrky a nitě tisícům smrtelně nakažených lidí, všude fronty jaksviňa, lidi v nich padali jako mouchy. Vedrem.
                Mně se prostě zdá, že máte krátkou paměť.
                Celý únor a celý březen /přestože v půli března krizový stav/ neměly ty ženské v obchodech vůbec nic, někde ještě i v půli dubna. Pokuste se vzpomenout si, kdy lidi začali podomácku šít, kdy sem přiletěla první dodávka materiálu, určená pro nemocnice – a tak podobně.
                Jestli nás na jaře něco trochu, spíš teoreticky uchránilo – jakože si myslím, že nic – tak to byl sociální distanc. Respirátor FFP3 měl jen estébák a pár dalších provokujících kašparů, plastové štíty jen v televizi a snad ještě v lékárnách, protože tam se logicky dala očekávat velká nálož.
                Laické používání těch hadrů zůstává do dnešního dne pouze symbolem. Čeho, to nechám na Vaší fantazii.
                Tahle vláda vysloveně spoléhá na krátkou paměť jejích voličů. Loajalita většinově koupených, nebo kolaborujícch médií je přirozeně zajištěna, tahle média nic sumírovat nebudou.
                Vypněte na dva týdny všechny sociální sítě, snižte datovou rychlost internetu na čtvrtinu a sledujte „tvrdá data“.

                1. Tak ale pokud je ten hadr, a v hobymarketech když tlačíš ten jejich přerostlej vozejk, mluvíš jen na manželku, tak máš docela dobrej bezpečnostní dištanc, navíc vzduchu tři prdele (vysoké stropy), tak to není až zas takový riziko. Narvaná tramvaj je jiná liga.

                  Jinak jako má paměť obsahuje: něco se děje v Číně… něco se děje v Itálii… první nakažený v ČR… do týdne ušité roušky u valné části lidí v okolí… důsledné dodržování hygieny… po měsíci revoltuje Dfens, spoustu lidí to už nebaví… Bába uvolňuje… makám venku, moc to nesleduju… září 2020 :-)

                  1. A ako to vyzeral tam „venku“ kde makáš?
                    Ja som to sledoval v jednej západo-európskej socialistickej republike a stádovitosť ľudí spolu s masovou hystériou hádam horšia jak v tej východnej Európe.

                    1. Venku jako mimo barák. Na čerstvým vzduchu a bez lidí:-) Pak není chuť ani síla sledovat nějaké dění mimo krumpáče, lopaty a kolečka.

                  2. Aha, tak tím se vysvětluje to pičování na Čechy. To pak jo.

                    1. To jste špatně pochopili. Makám jakoby sezónně. Podzim až jaro v teple u kompjůtru, léto hlavně rukama. A když jsem venku, tak nějaký zprávy atp., na to není čas ani chuť.

      3. Nobody: nejlepší je chemtard zrg1, který tady celé jaro panikařil s alobalem na hlavě v bunkru o smrtící epidemii, prorokoval miliony mrtvých a jezdil autem bez STK, protože „by mu tam technik nakejchal coronu“ a dnes najednou „čínská chřipka není, všechno je to dezinformační kampaň“. To nejde vymyslet, to se musí (?) zažít.

        Jinak ta čísla jsou extrémně výmluvná, ani u těch 40k pozitivně testovaných nemusí být 80% falešně pozitivních (což navíc mimochodem moc nesedí s počty nemocných a vyléčených). Celé je to jeden velký cirkus pro hlupáky, který těží z toho, že většina lidstva jsou sráči podělaní z kde čeho. Lidstvo objektivně degeneruje, resp. vrací se čím dál tím víc do úrovně iracionálního chování. To podporuje aktuální úroveň behaviorálních výzkumů – lidi jsou brutálně masírování extrémně dobře cílenou reklamou prakticky všude (obchody, televize, tisk, internet). Takže jejich vnímání je čím dál tím více omezováno na tupé přijímání viděného, kritické myšlení nebo vůbec alespoň nějaké myšlení se zcela ztratilo. Zářným příkladem budiž zerg, který jede na své první signální jak feťák na heráku, vystrašení šášové hanes a monday a další. V průměrné populaci je to pak násobně horší (resp. procentuální zastoupení těchto individuí – s výjimkou zrg, pravda, těch zas tolik není – je drtivé).

      4. Kde v příspěvku řešíš aktuální obsazenost nemocnic, o které mluvím? Já tam nic nevidím.

        1. Tak si klikni na tu URL: https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19?utm_source=general&utm_medium=widget&utm_campaign=covid-19 a poslední obrázek vpravo – Aktuálně hospitalizování 413. Je to k dnešnímu dni.

        2. Klikni na tu URL: https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19?utm_source=general&utm_medium=widget&utm_campaign=covid-19 a poslední obrázek vpravo – Aktuálně hospitalizování 413. Je to k dnešnímu dni.

          1. Sorry jako, při prvním pokusu to poslat mi vyskočil dotaz, zda to chci odeslat, že stejný příspěvek jsem již poslal. Po vykřížkování toho dotazu jsem to poslal a je to zde 2x. Nevím proč.

          2. Super, a teď trend + počet lůžek na uzavřených odděleních, kde jsou vybaveni ventilátory i zabezpečeni vůči přenosu. Kolik takových lůžek máme bez nutnosti obsazovat jiná oddělení?

    3. To je akorát kupa sraček. Nemocnice jsou liduprázdný, personál nemá do čeho píchnout a zatím lidi doma umírají (a budou umírat) na věci, který jdou léčit, protože je odmítají vzít – protože se musí dělat lůžka PRO NIKOHO dyž tam NIKDO NENÍ!!

      1. Gratuluju, u nás se už fasují extra směny.

        1. A to je kde? U nás není po nějakých nemocných ani stopa… :-P

  2. Ještě na doplnění. Ta metoda, zahrnout do počtu zemřelých každého kdo měl pozitivní test, bez ohledu na skutečnou příčinu smrti, není jen u nás, ale platí celosvětově, protože je to nařízení WHO. Rozklíčujte si počty testovaných u nás. Za posledních 14 dnů v srpnu bylo provedeno 100.000 testů, ale za prvních 14 dnů v září 150.000, tdy nárůst o 50000 testů. Proč asi? Protože potřebovali nárůst pozitivně testovaných! O tom, že až 80-90% těch pozitivně testovaných jsou falešný, není můj výmysl. Deník The New Yourk Times, rozhodně není nějaký alternativní „dezinformační“ web. No a oni udělali průzum ve třech státech USA a tam zjistili, že až 90% pozitivně testovaných bylo falešných. Koukněte na https://youtu.be/f6deHoFD90M . Vše je to jen příprava na zavedení povinného očkování nějakou zasranou vakcínou o které nikdo neví co bude obsahovat.

    1. to je zase Soros dezinformace. Situace se ma tak, ze v dobe kulminace v Italii zapocetli do statistik jednoho mrtveho na koronavirus z peti.
      Nahazeli mrtve na vojenske nakladaky, odvezli za mesto do spalovny, spalili a zahrabali jak psy.
      Desetitisice Italu zemrelo na koronavirus hned v te prvni vlne, aniz by nekdo udelal carku.
      V nemocnicich jim umirali lidi pod rukama, ve Spanelsku odpojovali zive pacose od plicni ventilace, protoze na ni cekali jini pacosi, mladsi, s vetsi sanci prezit. Nepamatujete ? KURVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Proc opakujete porad ty same sorosovy mantry, kurva. Jste blbi, nebo co ? Mozek chybi? Nemate doma internet, pristup k pravdivym informacim, nebo v cem je problem?

      1. Jděte již se Serešem do prdele. V severní Itálii a čínském Wuhanu byly dvě příčiny nadměrného počtu úmrtí. Jak Wuhan, tak severní Itálie, mají nejvíce znečištěné životní prostředí na světě a ku podivu Wuhan, bylo první město v Číně s plně rozvinutou sítí G5, podobně jako Miláno v Itálii. Dejte si dohromady tyto dva faktory a dostanete důvod navýšeného počtu zemřelých.

        1. Jak Wuhan, tak severní Itálie, mají nejvíce znečištěné životní prostředí

          Fakt je znecistene prostredi faktor pro umrtnost na COVID ? No tak to by a Karvinsku v dolech museli byt ti hornici uz stokrat mrtvi, kamo. Nejsou. Nakazili, se a prezili. Takze zase veris propagande. Rozbiju ti ty tvoje sorosovske nazory ani ne za minutu.

          To , co mi tu vykladas, jsou jen kecy a dojmologie. Pokud chces vedet cistou pravdu, vyjed si statistiky VSECH UMRTI pro jednotlive zapadni zeme (byvaly vychodni blok chrani ockovani) za poslednich deset let , udelej si graf vyvoje a podivej se na ten SKOKOVY NARUST, ktery predstavuje rok 2020.
          Mi je uplne u prdele, kteremu umrti udelali fasisticti italsti doktori carku Koronavirus ANO a koronavirus NE a co pisou Hovinka, Reflex, Lzidnes a vysilaji v televizi.

          Ovsem neni mi u prdele, ze v celem zapadnim svete je naruust umrti za rok 2020 10% a ze v USA, kde SOROS rozjel nejucinejsi dezinformacni COVIDIOT kampan na svete je koronavirus aktialne 4ta nejcastejsi pricina umrti.

          Nejak ti ta tvoje teorie nesedi, nezlob se.

        2. G5 – někde nějaké zdroje nebo Vaše vlastní úvaha (tím neshazuji Vaše úvahy, jen mě to zajímá).

          1. Taky mi není úplně jasné, co s tím má co společného 5G síť!
            Samotná zmínka o tomto „strašáku“, uvedená v souvislosti s chřipečkou, komplet shazuje celé sdělení.

            1. Což o to, 5G sítě škodlivé jsou – akorát že úplně jinak, než si všichni lidi myslí.

              Škodlivost 5G sítí spočívá v tom, že umožní rychle odesílat velké objemy dat… Což otevře doširoka vrata ještě horšímu šmírování. FullHD videokamery v lampách a na stromech? Není problém. Plošné audioodposlechy směrovými mikrofony? Není problém. Atd.

              Zde jsou ale 5G jen takový vedlejší škůdce – tím hlavním škůdcem jsou dedikované datové sítě pro „Internet of things & Smart cities“ = štěnice na každé lampě – jmenovitě NB-IoT, LoRa a SigFox.

              1. A co teprve až vymyslí nějaký miniaturní superzdroj energie, nebo extrémně úsporný hardware (na tom se zuřivě pracuje) který těmto šmírákům umožní třeba roky autonomního fungování bez zdroje síťové elektřiny? Už dnes vám kdeco funguje na solár, od automatů na parkování až po menší osvětlení.

                A propos, jaký má původ ten elektrický kopanec, který v místnosti dostanete od koaxiální zásuvky do které stíněný kabel od TV antény ze střechy? Tohle poměrně solidní napětí je atmosférická statická alektřina, nebo jde o signál zachycený anténou?

                Dnes je i venkov jedna velká mikrovlnka, tak si říkám, že i tohle může být cesta k autonomně napájeným systémům a nepotřebujeme ani solár ani superakumulátor.

          2. Zkuste se podívat na toto video a napište Váš názor. Ne, že bych se vším tam uvedeným naprosto souhlasil, ale ty souvislosti jsou zajímavé. Video na Youtube: https://youtu.be/fESkVMcRBkU

        3. Hm, tak to tedy fakt nevím, jak tyto dva faktory souvisí s úmrtností na covid. Alobalovou čepičku nosíte? :-D

      2. re: zgr1

        Rádio Jerevan oznamuje, že máte pravdu, bohužel jen okrajově a ještě jí manipulujete. Zcela určitě nebyli započteni všchni mrví s kovidem. Při způsobu, jak se ty statistiky vedou, je to víceméně egál.

        Váš popis „naházeli na vojenské náklaďáky“ je poněkud v rozporu s tím, co bylo zveřejňováno, byly nakládány rakve s ostatky. Nevezli se za město do spalovny, ale do jiných krematorií, která měla volný prostor.

        Po spálení nebyl důvod je zahrabávat jak psy.

        Možná Vás to překvapí, ale třídění nemocných není zdravotnictví neznámé. Nákladné nebo jina rozsahem omezené léčby se dávají/nedávají podle okolností. Např. jedna moje známá čekala na výsledky biopsie nádoru pro určení nějaké cílené léčby. Potom byly výsledky, ale zase vzhledem k rychlému růstu nádoru bylo velmi nepravděpodobné, že by něčemu pomohl, tak přešly na paliatvní léčbu.

  3. Škoda, na Den Mobility jsem se těšil, nicméně důvody chápu. Asi si tu trasu cvičně pojedu projet tak jako tak ve formě letmého průletu, abych nezakrněl.

    Jinak kdo by hledal na zítřek náhradní program či eventuelně nějaké mikrosetkání, dovolím si upozornit na Pražské radioamatérské setkání, slangově „radioburzu“ – http://ok1kfx.sweb.cz/ (pozdravte pirátské tričko :D)

    1. Já na ňu prdím – v nynější situaci tam bude hrstka lidí a je extrémně pravděpodobný, že to dneska zakážou, esli to už zakázaný není, není důvod ztrácet víc jak půl dne, abych prodal za pětikilo, možná litr.

      Idiotbox blábolil něco vo 10 lidech na stání, tady budou stát a chodit dvě až tři stovky lidí?

      1. Aha, a já myslel, že konečně nakoupím elyty do zásoby :D

        Půl hodiny tam v motokárové kukle holt vydržím, za pokus to minimálně stojí, třeba tam budou nějaké zajímavé kaufy, vždycky jsem si odtama něco neběžného odvezl (kde by se dnes měla jinde shánět tunelka do BM566, když chcu zachovat autenticitu pajšlu?) a na víkend do Prahy stejně jedu..

        1. Dojedu v pondělí nebo tak něco, můžeš se celej týden stavit přímo na sklad. Nebo pošlu, máš seznam?

    2. Tady máš jednoho, co by už zase chtěl nařizovat, co si mají lidi myslet a co by měli říkat.
      A když mu v diskusi někdo odporuje, nebo s ním aspoň nesouhlasí, reaguje naprosto příznačně:
      https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=757471
      Jaký máš pro tyhle lidi označení?

  4. Jelikoz je zase cela diskuse rozbita banikovskymi vykriky, dovolim si shrnout smysl sdeleni.
    1. DFENSovi zatrhli jeho sraz a je mi to lito. Je to zbytecne, nesprvedlive a je to omezovani svobody obcanu, komunisticky zakaz shromazdovani edition.
    2. Na vine jsou rukou spolecnou a nedilnou stary Stbak Bures a novi STBaci Hribove. Kdyz jde o osekavani prav obcanu, dokazi se stari i novi psi shodnout na postupu jedna basen.
    3. Vzkaz pro Banikovske pice 1. Moje nazory jsou konzistentni. Koronavirus JE OBROVSKY PROBLEM a to predevsim na zapade, kde zpusobil 10procent narustu vsech umrti, viz https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps
    Pokud jste generace do 15 let (mnozi banikovci tu maji inteligenci houpaciho kone, takze jsou mozna pod 5 let), muzete klidne tvrdit, ze Koronavirus je hoax. Pokud je vam nad 15, mate diky koronaviru o deset procent vyssi nadeji, ze letos zemrete (pokud jste zapadni obcane) a temer nulovy narust pravdepodobnosti, ze letos zemrete (pokud jste obani byvaleho vychodniho bloku). Leda byste umreli na vystraseni, ze jste si zapomneli rousku.
    4. Vzkaz pro Banikovce 2. Koronavirus je umele vytvoreny virus ze zapadnich laboratori, ale to je jen pulka zbrane hromadneho nicei na depopulaci planety. Druhou pulku zbrane hromadneho niceni tvorite vy, konzumenti mainstreamovych dezinformaci, ktera vas pudi tlachat blbosti na webu (1. stupen), nasledne chodit protestovat a sirit nakazu (2. stupen), nasledne hazet zapalne lahve, rabovat a volat po zruseni policie (3. stupen) az konecne dosahnout kolaps cele spolecnosti a rozpad statu (soucasna barevna revoluce USA a nas vzor, kam to globalne pod rukama Elit celosvetove dospeje).
    5. Vzkaz pro Banikovce 3. Koronavirus a kampan kolem neho je jen kourova clona, zakryvajici rozpad realne ekonomiky, coz uz neni nejaka zrgova chimera, ale realita vsedniho dne. Kdybyste vy kokoti znali takove veci, jako globalni HDP, tak uz byste vedeli, ze je celosvetove 30 procent dolu a zadne V shape recovery se nekona a ani konat nebude. Naopak se bude konat rizeny utlum energetiky a klicovych prumyslovych oblasti, coz ma ten dopad na nas blbakov, ze kazdy banikovec, ktery busi u pasu soucastky pro automotiv bude sedet na davkach od pracaku, pokud ty prachy bude z ceho tisknout, jakoze nebude.

    Howgh.

  5. Dfensi, prosímvás, kde že to nemáme být na tom zrušeném sraze a v kolik? A kudy že to nemáme jet a kam?
    Já jen že bych si tam třeba zajel to zkontrolovat, jestli tam náhodou nebudou nějací lidé kteří o tom zrušeném srazu neví. A kdyžtak bych jim poradil kudy rozhodně nemají jet a kam, když ta akce byla zrušena.
    Ale nejsem si 100% jistý jestli pojedu, takže i další dfensáci by mohli zvážit že to tam pojedou zkontrolovat, jestli náhodou omylem někdo na ten sraz nepřijel, bo si nečetl tenhle článek. Přece tam ty chudáky nenecháme bezradně čekat na něco co nebude.

    (pokud tohle někomu připomíná scénku ze Švejka kde se tento dožaduje polohy vykřičených domů aby se jim dle rozkazu mohl vyhnout, tak se rozhodně mýlí, protože to s tím nemá vůbec nic společného :-)))

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017