Me by hlavne zajimalo odkud prichazeji ty zpravy o „horach mrtvol v NYC“, zpravy o tom jak krematoria nestihaji, neni dost rakvi, a zdravotni sestry jsou na dne vycerpanim. Siri se to po celem svete a CR je jen soucast jakehosi globalniho strachu z noveho viru.
Jestli to nahodou nejsou falesne poplasne zpravy za ucelem zpusobit paniku?
Tak Babiš news uz dlouho jedou podle pomerne jednoducheho vzorce – ukazat jak v jinych zemích řádí smrt a mrtvoly se kupi, jak to u nas vláda skvele zvládá, coz se doklada tim ze se u nas mrtvoly nekupi a jak jsou Cesi nedisciplinovani a vládní snahu sabotuji (pojistka co kdyby se mrtvoly začaly kupit i u nas. Můžeme si za to sami, Babisovi navzdory). Coz se projevuje emo clanky z centra kupeni mrtvol (rozhovor s Cechem co je pomaha kupit). Nejlepsi byla ta ceska reziserka z Parize, co si stezovala jak jsou Francouzi nedisciplinovani, protoze kdyz se za karanteny sla s detma projit k Seine, tak tam byla spousta Francouzů.
Pak je treba ukazat jak virus vrazdi i mlade, takze vcerejsi emo clanek o anglickych zdravotnich sestrach – dvojcatech, ktere zemrely na virus prakticky soucasne ve 37 letech. Manipulace tentokrat spociva v tom, ze idnes na rozdil od britskeho zdroje nedodala aktualni fotografii onech dvojcat, ze ktere je okamžitě jasne, ze chudery byly morbidne obezni (odhadem tak 150 kilo), tedy patrily k velmi rizikove skupine. Atd.
zrg1
Americani uz zitra prekroci milion oficialne nakazenych. S 3000 nakazenych na milion populace tim uz prakticky dohnali Italii, akorat ze Italum to trvalo promorit se na ten stav 2x dyl a uz kulminuji, zatimco USA stale rostou exponencionalne, takze za chvilicku dozenou Spanelsko (ktere narozdil od Italie nekulminuje) a nepochybne ziskaji pochybny titul svetoveho sampiona v zadrbani pandemie koronaviru.
Ale ja vim, je to panika, nic se v USA nesiri, vsecko je slunickove pod kontrolou :D
Tomuhle je rikam total denial mode.
56tisic mrtvych uz je dost slusna porce i na zemi, jako USA, jenze tohle cislo neni ani zdaleka konecne. Zejmena pokud se zohledni fakt, ze USA uz predvedly i 3000 mrtvych za den a tohle cislo taky neni konecne, protoze se to tam stale siri vic a vic.
Milion aktivnich pripadu je taky slusny backlog, pri smrtnosti 3% to hodi dalsich 30.000 k tem 56.000 to dava 86.000 lidi, kteri umrou na stavajici nakazy plus nezapominejte, ze udaje jsou o 60-75% podhodnocene a jsme na 200.000 obetechna soucasne nakazy v USA, jen to hvizdne.
A narust pohrbu v NewYorku je tak nejak konspirativne zdokumentovany, pravda, jeden zaber z dronu neni zadny dukaz, chtelo by to webkameru, delat si carky a vest presnou statistiku, kdyz ta oficialni je po vzoru CInanu zfalsovana…. https://www.youtube.com/watch?v=EMPowxJBu5w
fatdwi
zrg1: je zajímavé, že oproti panikářským lhářům formátu zrg1 je ta dezinterpretace dat opačná, protože reporting v USA obsahuje tzv. „probable deaths“, které NYC definuje takto:
„Probable deaths: People who did not have a positive COVID-19 laboratory test, but their death certificate lists as the cause of death „COVID-19″ or an equivalent.“
Počet „confirmed deaths“ je 11k, „probable deaths“ 5k. Tedy cca třetina mrtvých, udávaných na covid, na covid pravděpodobně vůbec nejsou a je to jen číslo, uměle zvyšující statistiky.
Docela dobře to ladí s informacemi o tom, že stát platí ošetření na covid i lidem bez pojištění, takže nám tu narůstá počet mrtvých, kteří ale zemřeli na něco jiného, jen se to vhodné napsalo na úmrtní list.
Jsem zvědav, zda k tomu bude něco oficiálního. Nejvyšší počet případů na 1000 obyvatel totiž hlásí Bronx, celkem 34k nakažených. Asi tam teď byla nějaká akce pojišťoven:-)
ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady –
ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.
Ja tomu vazne nerozumim.
já tomu taky nerozumim, že je někdo tak blbá lopata jako ty.
fatdwi
zrg1: díky, fakt jsem se zasmál. Nejlepší je fotka žebříku u auta, kde se nic neděje, ale titulek říká:
„Workers were seen with ladders outside the tractor trailer as they stacked bodies into the mobile morgues.“
Další bomba je záběr na týpka co zavírá dveře a titulek:
„A worker pictured shutting a truck door following body transfers into the mobile morgues on Thursday.“
Škoda, že fotograf, když už tam byl, nevyfotil taky ty mrtvoly. Ale to by nejspíš zergovce jen mátlo, takhle je to tajemné jak hrad v Karpatech, smrtící epidemie to tam kosí po milionech (článek je z 10.4., mrtvých bylo něco přes 4k). Pohled do duše paranoika :-)
„The case definition is very simplistic, it means at the time of death it was Covid positive diagnosis“ – takze to neznamena primo umrti na covid? https://www.youtube.com/watch?v=V1gS2iTjQns&t=9s
„Německý blogger se vydal do nemocnice, kam se mají dopravovat tisíce případů s koronavirem. Nikdo tam nebyl.“ – This video has been removed for violating YouTube’s Community Guidelines.
Takze cemu verit kdyz Google a Youtube mazou vsechny videa z prazdnych nemocnic, zatimco velka media provokuji paniku kolik je kde mrtvych, a zaroven jsou na internetu doktori co rikaji ze proste jenom zaznamenavaji ze lidi umreli a pritom meli Covid, ackoliv to neznamena ze umreli na Covid?
je to tak i tak, nekde je masakr a nekde se nic nedeje. Tenhle virus je fakt nobl sorta.
Nekdo nema ani teplotu a nekdo umre se zapalem plic a porad to je ten samy virus.
Kazdopadne hromady mrtvych ve Spanelsku a Italii a USA nejsou zadna konspirace,
stejne jako hromady mrtvych v CIne nejsou zadna konspirace, akorat ze Cinani jsou na epidemie zvykli a
uhyn populace v miliardove zemi nema takove sideefecty, jako v Evrope.
Ale presto meli soudruzi nutkavou potrebu falsovat statistiku, za coz je Zapad nesmirne kritizoval,
nacez sfalsoval statistiku taky.
Kdo tvrdi opak, tak je popirac reality a mel by si nasadit alobalovy klobouk :p
Arnold J Rimmer
Ááááá, zasírač nám pomalu obrací za vydatnýho mlžení a smradu. Začíná to připomínat taktickej ústup wehrmachtu do předem připravených pozic. Seš průhlednej jak falešná pětka, lopato.
Baník pyčo!!!
zrg1
Arnold J Rimmer28.4.2020 v 13:00 k Den, kdy nepřišla zkáza
Ááááá, zasírač nám pomalu obrací za vydatnýho mlžení a smradu. Začíná to připomínat taktickej ústup wehrmachtu
Drzme se faktu.
1. Na jeden muj post pripada 200 debilnich osobnich utoku od vasi particky vyteplalych kretenu, pokud nepocitam coronu, s coronou to je hned 210. Slovo zasirac si nech pro svoje debilni soudruhy.
2. taktickej ustup se nekona. Ja predpovedel v Italii 300.000 mrtvych na COVID19 nekdy kolem 11.teho zari, kdy tu MRCAS odvazne prsil svou tezi, ze mrtvych Italu na CORONAVIRUS bude podstane mene, nez 25.000, dokonce rikal, ze se pocet mrtvych na CORONAVIRUS v tech 25.000 ztrati a cela vase parta dementnich zasiracu to souhlasne odhykala. Takze ten taktickej ustup wehrmachtu za mlzeni a smradu si nech pro svoje debilni soudruhy.
3. MRCAS – ten debil – tu poslal dva dalsi clanky jak mrtvi na CORONAVIRUS prakticky neexistuji a daval tu za vzor Svedsko. Svedsko je opet a stale a znovu vic a vic v prdeli, zatimco v Italii aktualni pocet mrtvych 27.000, tedy podstatne vice, nez tam umrelo na chripku za rok a cislo roste tempem 350 mrtvych za den (cili kulminace ano, ale velmi slaba a pomala). Takze sve krasne nadavky si nech pro vaseho tiskoveho mluvciho, alias ocae-MRCASE
P.S.
BANIK PYCO!
Arnold J Rimmer
Šla do černýho, co zasírači?
shifty
Hned vyskočil jak čertík z krabičky :-)
Arnold J Rimmer
Přitom mě má na ignore, blbec.
Jojo, Zasírač je na svý ego náramně pyšnej.
Já to chápu. Nemá to lehký. Čtou ho miliony, má pocit že je konečně v životě důležitej a teď mu to nějaký pičusové kazejí. Nic bych za to nedal, že má ohryzanou desku pod klávesnicí.
corona
zrg1:
Hey…!
Ten šémtrájs…!
Vyjádři se…!
:O))
zrg1
Jo a 27.000 mrtvych v Italii je pocet oficialne zdiagnostikvanych, prumych obeti, kde coronavirus byl uznan jako hlavni pricina umrti.
Toto hausnumero je absolutne nicnevypovidajici cislo, protoze:
1. SPousta mrtvych s CORONAVREM spadlo do jinych pricin umrti, jako nadorova onemocneni, nemoci srdce, diabetes, chronicke respiracni choroby jine nez CORONAVIRUS atd. Skutecny pocet mrtvych, kde byl CORONAVIRUS hlavni, anebo vyznamny prispivajici faktor umrti je cca 3x vetsi, nez 27.000
2. Spousta dalsich, neprimych, umrti na CORONAVIRUS se ani neeviduje, napriklad se tyka pacientu, kteri se nedockali operace, protoze italske zdravotnictvi neresi nic jineho, nez pandemii a zapaly plic
3. Take se vubec neresi podstatne zkraceni zivota tech, kteri preziji plicni ventilaci, ale zahy zemrou v dusledku trvalych nasledku
4. Italie sice kulminovala, ale velice pomalu, mrtvi stale pribyvaji, pocet nakazenych nijak vyrazne neklesa, viz post vyse.
To jen pro uplnost, aby se tu zase nejaky dementni banikovec nemele potrebu otirat o muj vypocet z pocatku brezna, kde predikuju 300.000 obeti na CORONAVIRUS v Italii. To cislo neni absolutne prehnane, pri zohledneni bodu 1-4.
Zatimco ty MRCASI predikce nejak nevysly, ze ?
corona
zrg1:
Hey, nerozuměls…?
TEN ŠÉMTRÁJS, vyjádři se…!
:o)
Arnold J Rimmer
Tvuj takzvanej výpočet z hausnumer stejně nikdo soudnej nečte, tak lehni na hadr zasírači.
shifty
Kdepak, tvrdil jsi něco jinýho, rád ti připomenu tvoje slova –
ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.
Ja tomu vazne nerozumim.
Nějak se v tom zamotáváš.
shifty
Komunistická čínská sračka – přesně tak. Navíc se na tom odkopali ti největší panikáři, hejlové a vystrašenci, kteří čekají konec světa každý rok. Viď ZMRDE1? Baník pyčo!
Ko-za
A to už měl tak dlouhou pauzu, že jsem si myslel, zda neumřel na otravu botulotoxinem z prošlý konzervy, co má doma v krytu.
evlo
To obviňování Číny je dost trapne, ano, uniklo jim to z laboratoře, stalo se to tam, ale tak každýho věc když věří WHO a dělá že nic, rozumné státy co ví co a jak s Čínou to zvládli. Pokud prostě někdo věří Čínské vládě takto slepě, je to jeho vlastní chyba.
shifty
co blbneš, to je Sorosovo vir na depopulaci lidstva
evlo
tak to se mu teda vubec nepovedlo
shane
Je uz holt starej a senilni, no.
Vita5
Dnes mi to došlo. Dfens je Drahoš. Řekne že ostatní lžou a vohnouti mu ještě tleskají. Fakt jsem nikde nenašel že by Prymula řekl že přijde Doom. Taky netvrdil že se po Velikonocích zvýší počet nakažených,ale že z toho má obavy. Taky netvrdil nic jako „já vám to řikal“, jen že to je signál a čísla teprve ukážou. Prodavačky! Zdroj uvádí čísla ze dvou řetězců v ČR, pak to zgeneralizuje na celou střední Evropu a jelikož Dfens zřejmě čte jen titulky a konce článků,výzkum je hotov. A to nejlepší na konec komentáře – jelikož autor článku pochází ze socialistického československa přátelícího se s komunistickou čínou, znamená to dle autorovy vlastní logiky že je socialistický čechoslovák přátelící se s komunistickou čínou. Ergo má na šíření viru stejnou vinu jako jeho čínští komunističtí kamarádi.
A ano, všichni co si o mě teď myslíte že jsem kretén máte pravdu. Ale mě to přejde hned jak přestanu aplikovat autorovo „mozkové myšlení“.
shane
Nepřejde
Vita5
Já psal jako kretén zcela úmyslně. U tebe to nemůžu posoudit. Možná tě jen baví mít se vším zkušenost, psát o tom, a pokud jsi náhodou něco nezažil, tak tvůj otec nebo děda určitě jo. Názory měníš podle tématu nebo podle nálady? Fakt netuším jestli jsi takovej brouk pytlík nebo trolíš ze srandy. Nicméně jsi na mě zareagoval jako typický drahošovec.
zrg1
DFENS je porad jeden z nejlepsich blogu, co je. Jako srovnej to s Hovinkama nebo LziDnesem. Trochu to tu kazi parta vymatlanych kretenu, kteri sami nemaji zadny nazor, ale zato maji nutkavou potrebu se do vsech mimo svou pochybnou komunitu navazet, ale porad se tu daji najit posty, za ktere by te vsude jinde do peti minut odstrelili.
Nepopiram, ze DFENS s jeho teamem autoru hned zkraje nepochytil nejdulezitejsi info o Koronaviru a pak se dostal do vleku mainstreamove mlaticky, ze to je jen „rymecka a veskere karanteny a opatreni jsou zbytecne, prehnane a poskozuji ekonomiku“, ale co uz.
To je DFENSUV vlastni boj. Plest se je lidske. Podle mne media a lepsolidi tlaci na barevnou revoluci a svrhnuti Baby vsemi prostredky a vyuzivaji toho, ze lidi jsou karantenama nastvani a nespokojeni. Kdyby lidi videli ten doom v Italii a Spanelsku na vlastni oci, tak by Babu za jeho karanteny nosili na rukach, ale to uz je aplikovana sociologie v praxi.
Budme radi, ze jsem tim propluli tak, jak jsme tim zatim propluli a nezakrikneme to, protoze spousta statu schytala druhou vlnu jen co trochu polevili v opatrenich.
Abychom se nekdy v zari treba nezamykali do karanteny znovu.
Vita5
S tím se nedá než souhlasit. Rozhodně se tu mluví svobodně a podíl lidí se kterými nesouhlasím je zlomek oproti čemukoliv jinému. Jen se mi v posledním roce-dvou zdá, že se to tu začíná přibližovat demobloku. A demokracie ani „demokracie“ nemá se svobodou moc společného.
shane
A ze sem taky obcas neprispejes nejakym moudrem do mlynice? Cos ty osobne udelal proto aby se tu nerozplemenili demobloci, ha? Bys jen konzumoval a cekal az to nekdo oddte za tebe co? Takhle ne, holenku, kdyby to delal kazdej, tak je dnes Drahos na hrade, Kalousek premierem a migrant by prcal tvoji dceru/zenu/druzku/matku* (*nehodici se skrtnete). Drsna doba si zada cele muze a razne ciny. Tak di toho, vrhni se do diskuzni dzungle a zazen demobloky svym ostrovtipem.
shane
…oddřel za tebe…
fatdwi
:-D +1
shifty
:-D +1
shifty
Drsná doba si žádá celé muže a rázné činy – tzn. strachy se klepající ZRG1 ve svém prošlém atombordelu a plynové masces autem bez technický, který se neodvážil jít ještě ani na nákup, natož někam mezi lidi, aby ho smrtící virus nezabil. Imponuje mu rus nebo číňan, ale sám je všech poserů král. Novodobý internetový hrdina zesraný strachy.
shane
Nj, co nadelas. Aspon vidíš jak to dopadne kdyz se bude kazdej Víťa takhle flakat a cekat ze to za nej zachrani nekdo jinej. Chudák zerg se z toho malem udrel.
Jan Mrcasik
Ale vždyť to se nevylučuje. Číňani jsou tak zpracovaní PRkem, že se prý doopravdy bojí kdekoli, kde jako turisté nejsou pod totálním dohledem Velkého Bratra.
„Bezpečí“ a „svoboda“ jsou z velké části antonyma.
shifty
Je fakt, že ten vymytej mozek čínskýho stylu je strašpytlovo sen.
Jan Mrcasik
Na čemž mne fascinuje, že se na straně jedné strašně brání hypotetické teoretické konspirační totalitě Šoroše a NWO, ale zcela reálnou totalitu čínskou naopak radostně opěvuje, propaguje a nejraději by ji zavedl v ČR od pozítří.
Schizofrenik.
shane
Kdepak. Viz muj prispevek niz. Ve zkratce – nasi „vladci“ muzou za jeho zkurveny zivot, ale je presvedcen, ze pod Putinem nebo Sim by se mel lepe, protože jsou moudri vudci a mysli to s lidmi dobre.
shane
Pravda. Svoboda vyzaduje sebevědomé lidi ochotne nest nasledky svych rozhodnuti. Ustrasencum naopak vyhovuje když je nekdo vede, protoze to z nich snima tihu volby a maji ma koho svest neuspechy. Zerg je typickej priklad. Neni ochotnej si přiznat ze si za svuj zkurvenej zivot muze sam a tak hleda kdo za to může. A zároveň se domniva, ze kdyby jeho zivot ridil Putin nebo Si, tak by se mel lepe, protoze zere jejich PR a zije v domneni, ze se jejich poddani maji lepe nez my.
shifty
+1
shane
Bavi me to, díky za optani. Mam se dobre, jsem za vodou, mam velky pero a oktavku f metle a tedeicku na hlinach. Krom toho jsem siroko daleko nejchytrejsi a mam takovyhle svaly.
shane
Jo a toho typickyho drahosovce si vyprosuju. Ja jsem netypicky drahosovec, abys vedel.
všecko nejlepší k narozeninám!!!!!!!!!!
jestli to teda jako neni myšlený tak že ste se jakoby znova narodil když se ‚primulův doom‘ nedostavil :D :D
zrg1
Tak v NewYorku si udelali random testy na protilatky a zjistilo se. ze ctvrtina newyorcanu (mesto) uz to ma… a to se „vyplati“.
Aspon vime, ze ctvrtina je proklate malo na „imunitu stada“, protoze narust bovych pripadu je v NYC stale znacny.
Stat NewYork je za krivkou, s „pouhymi“ 14,9 procenty, to si muzete predstavit jako kazxdy sesty az sedmy je nakazeny.
Fakt bomba.
Treba nam to experti pres rymecku. ktera se nijak „negativne neprojevuje“ (banik stado) nejak zduvodni
… Cuomo also revealed the results of the state’s second random antibody screening of a few thousand New Yorkers. The data were mostly in line with the first test, though they caused the overall numbers to fluctuate a little bit: The new figures brought the statewide detection rate to 14.9%, up by nearly a full percentage point, while the new data for NYC drove the detection rate to a whopping 25%, up from 21% last week. So far, 7,500 have been tested between the two samples.
One again, there were glaring variations by region, with samples in New York City, the nation’s epicenter, showing much higher positivity rates than upstate samples.
Now, what impact will this have on ‚herd immunity‘?
shifty
Nekonečné blití sraček z tebe proroka neudělá, baník PYČO!!!
ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady –
ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.
Ja tomu vazne nerozumim.
já tomu taky nerozumim, že je někdo tak blbá lopata jako ty.
Jan Mrcasik
Shifty, používej prosímtě ten HTML tag BLOCKQUOTE, když cituješ zerga.
jinak si jako myslim že toje moc dlouhý psát furt blockquote navíc věčí prostor pro překlep zlášť u norálních lidí co jakoby nikdy neďáli html. byto chtělo něco kračího a jedodušího :/
zrg1
shifty27.4.2020 v 20:36 k Den, kdy nepřišla zkáza
Nekonečné blití sraček z tebe proroka neudělá, baník PYČO!!! ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady – ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi
a ja myslel, ze shifty je mrcasovo multiple-account alter-ego.
Tak asi ne, ono to shifty ma jeste mensi inteligenci, nez mrcas, kazdopadne mezi banikovcema par multiple-accountu bude, protoze podobnost formy vyjadrovani nekterych banikovskych zjevu je vice nez vymluvna. Stejne jako spousta dalsich banikovcu bude ex.lexovo policajtske alter-ego, nic proti ex.lexovi, jeho inteligence byla tezky nadprumer.
Ale k veci, konkretne ad „rozsudek smrti nad celymi rodinami“. Zerg si narozdil od hykacu pamatuje, ze prvni obet koronaviru v CR byl nejaky dedecek, ktereho nakazili ex-italsti lyzari, kteri tam proste MUSELI jet, protoze meli zaplaceny zajezd a byla by VECNA SKODA to nechat propadnout.
Jasne, zerg je debil, ktery uz ma takovy skill, ze nikdy nema pravdu, jeste, ze je tu parta hykacu, ktera na kazdy post zerga prilepi deset dementi, aby snad nikdo nezapochyboval, ze vsichni vcetne zerga jsou blazni, jenom particka banikovcu jsou letadla.
Takze na opatku par citatu banikovskeho stada.
Koronavirus je rymecka, pocet obeti se ztrati ve statistice, ekonomika celosvetove roste vstric svetlym zitrkum a poroste naveky, USA jsou pohadkova zeme svobody a demokracie, v Syrii vyhrala slunickova koalice NATO a Saudi hrdlorezu, S0ros nema uplacenou celou EU a netaha za dratky a nejlepsi politicka strana v CR jsou ODS s Fialou, Pirati s Bartosem a TOPka ani nevim s kym, Kalouska uz odstavili pro totalni neoblibenost.
Jj, at vam ty vase vize a socialni bublina vydrzi co nejdele.
Na citaci tvých slintů je potřeba nějaká extra inteligence? :-D Takže ty popíráš sám sebe, ale za tvou debilitu může (nedostatek) inteligence ostatních, to jsou mi věci. Jestli ono to, nemilý kundihlave, nebude prostě tím, že jsi debil.
Neříket prosím Zergovi „kundihlav“, to je vážně neetická urážka…
…na D-F totiž existoval jistý „kundohlav smrdutý“, což byl lékař a rozumný člověk.
Byť jen neúmyslně naznačovat, že Zerg dosahuje jeho úrovně, je vážně hrubě nepřiměřené. Zerg je prostě… Zerg. ‚Nuff said.
Max original
Kundohlava smrdutého pamatuji, chodím sem už hodně dlouho jakožto pasivní čtenář. Proto jsem napsal kundIhlav, s malým měkkým. ;-) Ale ok, chápu a respektuji.
shifty
čůráčí hlava neni kundihlav :-D
corona
zrg1:
Chceš-li působit důvěryhodně, musíš se konečně vyjádřit k chemtrails – buď uznat, že jde o hoax, nebo je doložit…!
:o)
Jan Mrcasik
Je vlastně fascinující, že se takřka všechny debaty na D-F nyní točí kolem Zerga (vyjma debat pod články, kde Zerg neexhibuje).
Zerg to tu vlastně ovládl – všichni reagují na něj, tzn. on má nad nimi reálně moc, protože všichni skáčou podle toho, jak Zerg píská (i když demonstrativně opačně, než Zerg píská).
Sám mám samozřejmě nejméně co říkat – kvůli tomu, jak mi drásal nervy, jsem se zaregistroval. Ale když se nad tím člověk takhle zamyslí, docela mu z toho zkysne úsměv.
shifty
Je celkem logické, že když většina světa stojí a nudí se, zaobíráme se i zrůdičkama, který by jinak protekly sítem a nikdo by si jich ani nevšiml.
Jinak tedy zpátky do čísel – jasně nejčtenější je tady článek páně Mrcasíka – http://dfens-cz.com/pravda-o-ncov-19/ – přes 200 000 přečtení.
Pátý nejlepší – 22 000 přečtení http://dfens-cz.com/kdo-nic-neprovedl-nema-se-ceho-bat/
Je fakt, že ty ZRG1 alias vizionáře fanoušci jsou buď liný a nebo blbý, ale ten Zergovo článek tam tak nějak není. Holt nejsou desetitisíce jako desetitisíce, holt ty Mrcasovo fanoušci jsou aktivnější no, co se dá dělat. Ale myslím, že tapetováním diskuzí hovnama se určitě dá zalíbit, obzvlášť tady, na DFensovi.
shifty
Je to zmrd a zmrdům smrt. druhou tvář mu opravdu nastavovat nehodlám, jeho demenci, vychcanost, snahu o probouzení strachu mu naopak o jeho blbou držku omlátím kdykoliv rád a s úsměvem. ZRGčko je ten nejhorší typ trolla co může být. Chválit ho za to nebudu.
Jan Mrcasik
Chválit ne, ale uvědomuješ si, že děláme přesně to, co Zerg chce?
On sem přišel jako virus – rozvrátit diskuse zevnitř, zdiskreditovat normální diskutující a odradit jakéhokoli normálního návštěvníka, aby si pomyslel že spadl do žumpy a honem upaloval pryč.
Tapetování byla jedna fáze. Jenže na každý 1 post Zerga připadal 1 normální post lidí, co se s ním nebavili, a náhodný návštěvník jasně viděl, že Zerg je anomálie.
Tak změnil strategii a docílil toho, že na něj lidé začali reagovat a vtipně mu nadávat. Takže když přijde náhodný diskutující, vidí že tu není nikdo normální – jenom 1) Zerg a 2) BANÍK PYČO Anti-Zerg.
Přičemž pokud se zeptá co to jako je, dostane sprostě vynadáno.
Zerg to tu prostě stáhl do žumpy a zdiskreditoval, protože na něj reagujeme. Chce to kampaň totální ignore. Nebo něco lepšího: pod každý post Zerga napostovat jeden pseudooficiální post typu
Vážení návštěvníci, tento post napsal místní troll a konspirační teoretik věřící mj. v Chemtrails.
Zdejší diskuse nejsou moderované, protože DFENS je svobodný web.
Prosíme neutvářejte si obrázek o webu či jeho diskutujících na základě tohoto pána.
Spis
Tak na to se dá pouze oznámit totální vítězství Zerga. Které čeká pouze na vašem bezpodmínečném uznání svého omylu. Pravda byla odhalena. Virus se učí o nás a my učíme virus. Každý den je hodnější, pokud je (a to je podmínka) ovládán člověkem. Vlastně z něj děláme tu vaší chřipečku. Evoluční biolog a parazitolog Jaroslav Flegr odhadl tu podstatu boje. Ve videu jsou dokonce ukázky (slavné věty Ladislava Duška) video zde: https://video.aktualne.cz/dvtv/koronavirus-je-legrace-proti-tomu-co-jeste-prijde-koledovali/r~43d99dee858f11eab0f60cc47ab5f122/ čas od: 17:26 do 19:06 za minutu a půl víte vše, promořovači jsou zde zostuzeni a končí debata 3xHitler, větrník, Hitler .
lola
Souhlasím! Přesně tak na mě diskuse z odstupu roku a půl působí… zrgem totálně rozesíraná, pro jeho stále stejné bláboly se člověk nedobere zajímavých komentů. Kdo by je do toho hnoje taky sázel…?
shane
Nj, jenze kdyz na nej nebudeš reagovat, tak to tu totalne zasere hnojem a nebude sem chodit uz nikdo, jedine par podobnejch mašíblů. Normalni lidi ta snuska paranoidnich blabolu akorat odežene.
Jediny řešeni je uvádět alespoň část jeho blabolu na pravou miru a posilat ho do prdele, aby normalni čtenáři viděli, ze tu opravdu neni hnizdo konspiracnich kretenu.
A vsimni si, ze dalsi posuci skret a kabrnak takovou žeň nesklizej, protoze to sou sice taky exoti, ale netapetujou a nevysiraj.
lola
Já vím, ale takhle je ten efekt úplně stejnej… Možná by stálo za to, dát si práci s jedním dlouhým konfrontujícím komentem (cosi jako sebrané zrgovy bláboly) a reagovat na zrga vždy jen jednou a to odkazen na ten koment. Normální člověk si pak názor udělá dost rychle a nemusí ho to hned odradit… myslím :-)
corona
lola:
„…by stálo za to, dát si práci s jedním dlouhým konfrontujícím komentem…“
– – –
Ano, a proto zrg1 opakovaně obtěžuji, nechť se vyjádří k chemtrails…
:D
shane
Dyk je to grafoman. 90 procent jeho blabolu se ani normálně vysvetlit nedá a i kdyby jo, tak za tu dobu co budes psat oponenturu vybleje pet dalsich blabolu.
A upřímně, lidi se nudej, epidemie uz unavuje, clanky jsou dva měsíce na jedno brdo, tak se tu bud hadame mezi sebou, nebo valcime se zergem. Ona ta frekvence vylozene zajimavejch debat stejne nebyla nikdy zavratna, vetsinou je to jen takovy hospodský zvaneni.
shifty
Přesně tak :)
lola
Náhodou dobře ozdrojovaný hospodský žvanění je velmi přínosný! :-)
Jasně, že se lidi nuděj a maj virtuální ponorku na všech svých diskusních forech… ale já jen, že se tímhle echt zasíráním vytváří standard, z kterého jen tak nepůjde vycukat…
shane
Ale jo. Az epidemie opadne tak se zase zklidni. Von totiz zasira jen pod nekterejma článkama. Jenze vo korone se tu pise furt, tak ma pre. Von ke jak zen cokl co honi vlastní vocas. Cim vic sebou ocas mrska, tim zbesilejc se pes toci a tim divocejc sebou ten ocas mrska a tim vic… pes.. ocas a tak dal. Nakonec to skončí tak ze ho nekdo zleje z kyble, nebo padne vyčerpáním.
zrg1
Proc ma Belgie nejvetsi pocet umrti pripisovanych COONAVIRU na tisic obyvatel (0,6) ?
Protoze Belgie nefalsuje statistiky tak, jak vsichni ostatni…. (UPS, hej Banikovci, je to jen rymecka, zadni mrtvi nejsou a doom se nekona, jak vam to zapada do oncepce ?).
Ve zkratce, clanek je o tom , ze Belgicani zapocitavaji do statistik umrti na COVID19 velky pocet mrtvych z domovu senioru, kteri nebyli nikdy testovani, maji priznaky onemocneni a byli v kontaktu s nakazou, zatimco ostatni zeme je nezapocitavaji. A v Nemecku to jde tak daleko, ze se nezapocitavaji zadni pacienti nediagnostikovani pozitivne na COVID19, bez ohledu na priznaky. V Nemecku bylo otestovano cca 25 lidi z tisice….
Why the World’s Highest Virus Death Rate Is in Europe’s Capital
By John Ainger
Belgium has reported more coronavirus fatalities than China
Figures linked to rigorously counting nursing-home deaths
In an art-deco building in the heart of Brussels, Belgium’s leading scientists gather daily to announce the country’s coronavirus toll. It’s been grim reading. Despite having only 11 million people, the country has reported more deaths from the disease than China. With some 57 fatalities per 100,000 inhabitants, it has the highest per-capita death rate in the world — almost four times that of the U.S. (zatim, poznamka zrg1)
According to Belgian officials, the reason for the grisly figures isn’t overwhelmed hospitals — 43% of intensive-care beds were vacant even at the peak of the crisis — but the country’s bureaucratic rigor.
Unlike many other countries, the home of the European Union’s top institutions counts deaths at nursing homes even if there wasn’t a confirmed infection.
“We often get criticism — oh, you’re making Belgium look bad — we think it’s the opposite,” Steven Van Gucht, head of the viral disease division at the Sciensano public-health institute, said while maintaining the requisite distance of 1.5 meters (5 feet). “If you want to compare our numbers with a lot of other countries, you basically have to cut them in half .”
Clearer Picture About 95% of Covid-19 deaths in elderly care homes haven’t been diagnosed, yet Belgium makes the decision to register them based on the symptoms shown and who the people have been in contact with. The goal is to get a clearer picture of the outbreak and better target hot spots.
At the start of each briefing at the Residence Palais, a stone’s throw from the European Commission, Belgian officials detail the day’s statistics in French and Dutch. They draw particular attention to those who die outside of hospitals — typically around half the total.
The impact of the disease on vulnerable care-home residents is a growing issue. While Europe knew it would need more ventilators and intensive-care capacity once the virus spread beyond China, the impact on nursing homes was unexpected, according to Agoritsa Baka, a senior expert at the European Centre for Disease Prevention and Control.
“It’s a disaster,” she said. “We did not realize how devastating Covid would be if it entered these populations.”
Excess Mortality
Yet not all European countries are measuring the impact in the same way, meaning that the numbers of coronavirus deaths are likely thousands higher than the official count of more than 110,000.
Last week, Spain had to adjust its historical data after Catalonia started including people who had symptoms but didn’t test positive. This week a local radio broadcaster reported that more than 6,800 elderly died in Spanish nursing homes with symptoms but weren’t recorded in official data.
Germany’s unusually low mortality rate may be helped by the fact that the country only counts deaths that have a positive virus test.
Such discrepancies show up in a concept called “excess mortality,” the number of extra fatalities above typical trends. In Belgium, just over 300 people normally die every day, but this year, it’s jumped to nearly 600.
A project called euroMOMO, originally developed for gauging the scale of flu epidemics, is now being used to track the impact of the coronavirus in Europe.
Good Surveillance
Belgium’s practice means that nearly all deaths are accounted for in a given week, while neighboring Netherlands has around 1,000 undefined fatalities. Some countries’ virus deaths are around a sixth of their excess mortality rates.
Better tracking could help improve Europe’s response to outbreaks, especially as the region gradually eases lockdown restrictions, raising the prospect of second-wave outbreaks. Coordinated procedures could also defuse tensions as Europe grapples with recovery efforts.
“We are still in a situation where within the EU we do not count the same way, which could lead to political misunderstandings,” said Pascal Canfin, chair of EU Parliament’s environment and health committee. “It leads to different perception awareness of the crisis.”
In the meantime, the world’s eyes shouldn’t be focused on Belgium because at least the extent of the problem is known, according to Van Gucht.
“When you have a good surveillance system, you report a lot of cases,” he said. “It’s the countries that are not reporting or that are reporting very low numbers, you should be more worried about.”
Arnold J Rimmer
Zase jsi rozhulil troubu zasíračská lopato? Kdo ty tvý věčný sračky čte, ať klikne sem. .
shane
Cywe, von už je linej i psát, tak sem ty picoviny rovnou kopíruje. Ještěze se sem nedaj davat fotky.
Arnold J Rimmer
Von by asi i napsal ale nemůže. Jestli jim nahoře na lešení dojde malta, dají Zasíračovi po zásluze po tlamě. Má čas tak akorát na rychlý ctrlc ctrlv
JVP
Že vás to kluci eště baví? Co k tomu přistupovat jako k lejnu. To, jak známo, čím víc se rozpatlává, tím víc smrdí.
Arnold J Rimmer
Nefunguje.
shifty
Tím pádem to tady celý zableje a rozumný diskutéři už sem chodit nebudou vůbec. Sorry, ale vo to fakt nestojím.
Mimoto to beru jako morální povinnost, když tady bezuzdně lže, překrucuje a straší, mu ty jeho píčoviny vomlátit vobčas vo hubu.
JVP
Já vám to neberu, jen mi to přijde trochu sysyfovské a marné lásky snaha, mám-li aktuální úroveň této virtuální hospody srovnat s tou před deseti-patnácti a více lety. Jasně, preservativy taky už nejsou tak pevné, jak za mlada, ale mi přijde, že úroveň intelektuálního třesku zde natolik sklesala, že to za nějaké vzrušování se nestojí. Ale proti gustu žádnou disputaci…. :-)
shifty
Vážení návštěvníci, tento post napsal místní troll a konspirační teoretik věřící mj. v Chemtrails.
Zdejší diskuse nejsou moderované, protože DFENS je svobodný web.
Prosíme neutvářejte si obrázek o webu či jeho diskutujících na základě tohoto pána.
Vita5
Troll=shifty, alias shane.
corona
Vita5:
„…Troll=shifty, alias shane…“
– – –
Omyl, dvě osoby.
Ověřeno…
:o)
shane
No jasně. Ostatně, k čemu by bylo dobrý mít dvě identity s podobnejma názorama? Dyť by to nebyla žádná sranda. Když už se srát s přepínáním a hlídáním altereg, tak ať to jsou aspoň protiklady, ať je s tim aspoň nějaká zábava.
shane
Slabý, Víťo, slabý. Takhle demobloky nevykořeníš. Takovýhle slaboduchosti jsme psávali tak ve třetí třídě, než jsme přešli na nápisy typu L+M=VL nebo Lojza miluje Máňu. Akorát že tenkrát to aspoň toho Lojzu nasralo.
PanPredseda
Nedivím se, že to Lojzu nasralo, když už tehdy miloval Thalii.
Me by hlavne zajimalo odkud prichazeji ty zpravy o „horach mrtvol v NYC“, zpravy o tom jak krematoria nestihaji, neni dost rakvi, a zdravotni sestry jsou na dne vycerpanim. Siri se to po celem svete a CR je jen soucast jakehosi globalniho strachu z noveho viru.
Jestli to nahodou nejsou falesne poplasne zpravy za ucelem zpusobit paniku?
https://www.youtube.com/watch?v=X0e5teu2Vm0
Tak Babiš news uz dlouho jedou podle pomerne jednoducheho vzorce – ukazat jak v jinych zemích řádí smrt a mrtvoly se kupi, jak to u nas vláda skvele zvládá, coz se doklada tim ze se u nas mrtvoly nekupi a jak jsou Cesi nedisciplinovani a vládní snahu sabotuji (pojistka co kdyby se mrtvoly začaly kupit i u nas. Můžeme si za to sami, Babisovi navzdory). Coz se projevuje emo clanky z centra kupeni mrtvol (rozhovor s Cechem co je pomaha kupit). Nejlepsi byla ta ceska reziserka z Parize, co si stezovala jak jsou Francouzi nedisciplinovani, protoze kdyz se za karanteny sla s detma projit k Seine, tak tam byla spousta Francouzů.
Pak je treba ukazat jak virus vrazdi i mlade, takze vcerejsi emo clanek o anglickych zdravotnich sestrach – dvojcatech, ktere zemrely na virus prakticky soucasne ve 37 letech. Manipulace tentokrat spociva v tom, ze idnes na rozdil od britskeho zdroje nedodala aktualni fotografii onech dvojcat, ze ktere je okamžitě jasne, ze chudery byly morbidne obezni (odhadem tak 150 kilo), tedy patrily k velmi rizikove skupine. Atd.
Americani uz zitra prekroci milion oficialne nakazenych. S 3000 nakazenych na milion populace tim uz prakticky dohnali Italii, akorat ze Italum to trvalo promorit se na ten stav 2x dyl a uz kulminuji, zatimco USA stale rostou exponencionalne, takze za chvilicku dozenou Spanelsko (ktere narozdil od Italie nekulminuje) a nepochybne ziskaji pochybny titul svetoveho sampiona v zadrbani pandemie koronaviru.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/
Ale ja vim, je to panika, nic se v USA nesiri, vsecko je slunickove pod kontrolou :D
Tomuhle je rikam total denial mode.
56tisic mrtvych uz je dost slusna porce i na zemi, jako USA, jenze tohle cislo neni ani zdaleka konecne. Zejmena pokud se zohledni fakt, ze USA uz predvedly i 3000 mrtvych za den a tohle cislo taky neni konecne, protoze se to tam stale siri vic a vic.
Milion aktivnich pripadu je taky slusny backlog, pri smrtnosti 3% to hodi dalsich 30.000 k tem 56.000 to dava 86.000 lidi, kteri umrou na stavajici nakazy plus nezapominejte, ze udaje jsou o 60-75% podhodnocene a jsme na 200.000 obetechna soucasne nakazy v USA, jen to hvizdne.
A narust pohrbu v NewYorku je tak nejak konspirativne zdokumentovany, pravda, jeden zaber z dronu neni zadny dukaz, chtelo by to webkameru, delat si carky a vest presnou statistiku, kdyz ta oficialni je po vzoru CInanu zfalsovana….
https://www.youtube.com/watch?v=EMPowxJBu5w
zrg1: je zajímavé, že oproti panikářským lhářům formátu zrg1 je ta dezinterpretace dat opačná, protože reporting v USA obsahuje tzv. „probable deaths“, které NYC definuje takto:
„Probable deaths: People who did not have a positive COVID-19 laboratory test, but their death certificate lists as the cause of death „COVID-19″ or an equivalent.“
Počet „confirmed deaths“ je 11k, „probable deaths“ 5k. Tedy cca třetina mrtvých, udávaných na covid, na covid pravděpodobně vůbec nejsou a je to jen číslo, uměle zvyšující statistiky.
Docela dobře to ladí s informacemi o tom, že stát platí ošetření na covid i lidem bez pojištění, takže nám tu narůstá počet mrtvých, kteří ale zemřeli na něco jiného, jen se to vhodné napsalo na úmrtní list.
Jsem zvědav, zda k tomu bude něco oficiálního. Nejvyšší počet případů na 1000 obyvatel totiž hlásí Bronx, celkem 34k nakažených. Asi tam teď byla nějaká akce pojišťoven:-)
https://internewscast.com/body-bags-are-loaded-into-refrigerated-trucks-and-workers-in-hazmat-suits-dig-mass-graves-in-nyc/
Dalsi obrazky, jak vypada MRCASi rymecka v praxi NewYorku.
Z pohrebaku do navesu chladirenskeho kamionu a z chladirenskeho kamionu primo do masoveho hrobu.
Hazmat suity a hektolitry dezinfekce jsou jen konspirace.
Tady nekoukat, tu neni nic k videni.
ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady –
ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.
Ja tomu vazne nerozumim.
já tomu taky nerozumim, že je někdo tak blbá lopata jako ty.
zrg1: díky, fakt jsem se zasmál. Nejlepší je fotka žebříku u auta, kde se nic neděje, ale titulek říká:
„Workers were seen with ladders outside the tractor trailer as they stacked bodies into the mobile morgues.“
Další bomba je záběr na týpka co zavírá dveře a titulek:
„A worker pictured shutting a truck door following body transfers into the mobile morgues on Thursday.“
Škoda, že fotograf, když už tam byl, nevyfotil taky ty mrtvoly. Ale to by nejspíš zergovce jen mátlo, takhle je to tajemné jak hrad v Karpatech, smrtící epidemie to tam kosí po milionech (článek je z 10.4., mrtvých bylo něco přes 4k). Pohled do duše paranoika :-)
Kvalitní zdroje toviš :)
zrg1 – ja prave taky koukam na obrazky
tady jsou napriklad k videni prazdne polni nemocnice v NYC
https://www.youtube.com/watch?v=WGcHN_i17tw
„The case definition is very simplistic, it means at the time of death it was Covid positive diagnosis“ – takze to neznamena primo umrti na covid?
https://www.youtube.com/watch?v=V1gS2iTjQns&t=9s
„Německý blogger se vydal do nemocnice, kam se mají dopravovat tisíce případů s koronavirem. Nikdo tam nebyl.“ – This video has been removed for violating YouTube’s Community Guidelines.
Takze cemu verit kdyz Google a Youtube mazou vsechny videa z prazdnych nemocnic, zatimco velka media provokuji paniku kolik je kde mrtvych, a zaroven jsou na internetu doktori co rikaji ze proste jenom zaznamenavaji ze lidi umreli a pritom meli Covid, ackoliv to neznamena ze umreli na Covid?
https://www.telegraph.co.uk/news/2020/04/26/birminghams-nightingale-hospital-has-not-taken-single-patientsince/
https://www.youtube.com/watch?v=UT309TYf3js&t=2100s
je to tak i tak, nekde je masakr a nekde se nic nedeje. Tenhle virus je fakt nobl sorta.
Nekdo nema ani teplotu a nekdo umre se zapalem plic a porad to je ten samy virus.
Kazdopadne hromady mrtvych ve Spanelsku a Italii a USA nejsou zadna konspirace,
stejne jako hromady mrtvych v CIne nejsou zadna konspirace, akorat ze Cinani jsou na epidemie zvykli a
uhyn populace v miliardove zemi nema takove sideefecty, jako v Evrope.
Ale presto meli soudruzi nutkavou potrebu falsovat statistiku, za coz je Zapad nesmirne kritizoval,
nacez sfalsoval statistiku taky.
Kdo tvrdi opak, tak je popirac reality a mel by si nasadit alobalovy klobouk :p
Ááááá, zasírač nám pomalu obrací za vydatnýho mlžení a smradu. Začíná to připomínat taktickej ústup wehrmachtu do předem připravených pozic. Seš průhlednej jak falešná pětka, lopato.
Baník pyčo!!!
Drzme se faktu.
1. Na jeden muj post pripada 200 debilnich osobnich utoku od vasi particky vyteplalych kretenu, pokud nepocitam coronu, s coronou to je hned 210. Slovo zasirac si nech pro svoje debilni soudruhy.
2. taktickej ustup se nekona. Ja predpovedel v Italii 300.000 mrtvych na COVID19 nekdy kolem 11.teho zari, kdy tu MRCAS odvazne prsil svou tezi, ze mrtvych Italu na CORONAVIRUS bude podstane mene, nez 25.000, dokonce rikal, ze se pocet mrtvych na CORONAVIRUS v tech 25.000 ztrati a cela vase parta dementnich zasiracu to souhlasne odhykala. Takze ten taktickej ustup wehrmachtu za mlzeni a smradu si nech pro svoje debilni soudruhy.
3. MRCAS – ten debil – tu poslal dva dalsi clanky jak mrtvi na CORONAVIRUS prakticky neexistuji a daval tu za vzor Svedsko. Svedsko je opet a stale a znovu vic a vic v prdeli, zatimco v Italii aktualni pocet mrtvych 27.000, tedy podstatne vice, nez tam umrelo na chripku za rok a cislo roste tempem 350 mrtvych za den (cili kulminace ano, ale velmi slaba a pomala). Takze sve krasne nadavky si nech pro vaseho tiskoveho mluvciho, alias ocae-MRCASE
P.S.
BANIK PYCO!
Šla do černýho, co zasírači?
Hned vyskočil jak čertík z krabičky :-)
Přitom mě má na ignore, blbec.
Jojo, Zasírač je na svý ego náramně pyšnej.
Já to chápu. Nemá to lehký. Čtou ho miliony, má pocit že je konečně v životě důležitej a teď mu to nějaký pičusové kazejí. Nic bych za to nedal, že má ohryzanou desku pod klávesnicí.
zrg1:
Hey…!
Ten šémtrájs…!
Vyjádři se…!
:O))
Jo a 27.000 mrtvych v Italii je pocet oficialne zdiagnostikvanych, prumych obeti, kde coronavirus byl uznan jako hlavni pricina umrti.
Toto hausnumero je absolutne nicnevypovidajici cislo, protoze:
1. SPousta mrtvych s CORONAVREM spadlo do jinych pricin umrti, jako nadorova onemocneni, nemoci srdce, diabetes, chronicke respiracni choroby jine nez CORONAVIRUS atd. Skutecny pocet mrtvych, kde byl CORONAVIRUS hlavni, anebo vyznamny prispivajici faktor umrti je cca 3x vetsi, nez 27.000
2. Spousta dalsich, neprimych, umrti na CORONAVIRUS se ani neeviduje, napriklad se tyka pacientu, kteri se nedockali operace, protoze italske zdravotnictvi neresi nic jineho, nez pandemii a zapaly plic
3. Take se vubec neresi podstatne zkraceni zivota tech, kteri preziji plicni ventilaci, ale zahy zemrou v dusledku trvalych nasledku
4. Italie sice kulminovala, ale velice pomalu, mrtvi stale pribyvaji, pocet nakazenych nijak vyrazne neklesa, viz post vyse.
To jen pro uplnost, aby se tu zase nejaky dementni banikovec nemele potrebu otirat o muj vypocet z pocatku brezna, kde predikuju 300.000 obeti na CORONAVIRUS v Italii. To cislo neni absolutne prehnane, pri zohledneni bodu 1-4.
Zatimco ty MRCASI predikce nejak nevysly, ze ?
zrg1:
Hey, nerozuměls…?
TEN ŠÉMTRÁJS, vyjádři se…!
:o)
Tvuj takzvanej výpočet z hausnumer stejně nikdo soudnej nečte, tak lehni na hadr zasírači.
Kdepak, tvrdil jsi něco jinýho, rád ti připomenu tvoje slova –
ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.
Ja tomu vazne nerozumim.
Nějak se v tom zamotáváš.
Komunistická čínská sračka – přesně tak. Navíc se na tom odkopali ti největší panikáři, hejlové a vystrašenci, kteří čekají konec světa každý rok. Viď ZMRDE1? Baník pyčo!
A to už měl tak dlouhou pauzu, že jsem si myslel, zda neumřel na otravu botulotoxinem z prošlý konzervy, co má doma v krytu.
To obviňování Číny je dost trapne, ano, uniklo jim to z laboratoře, stalo se to tam, ale tak každýho věc když věří WHO a dělá že nic, rozumné státy co ví co a jak s Čínou to zvládli. Pokud prostě někdo věří Čínské vládě takto slepě, je to jeho vlastní chyba.
co blbneš, to je Sorosovo vir na depopulaci lidstva
tak to se mu teda vubec nepovedlo
Je uz holt starej a senilni, no.
Dnes mi to došlo. Dfens je Drahoš. Řekne že ostatní lžou a vohnouti mu ještě tleskají. Fakt jsem nikde nenašel že by Prymula řekl že přijde Doom. Taky netvrdil že se po Velikonocích zvýší počet nakažených,ale že z toho má obavy. Taky netvrdil nic jako „já vám to řikal“, jen že to je signál a čísla teprve ukážou. Prodavačky! Zdroj uvádí čísla ze dvou řetězců v ČR, pak to zgeneralizuje na celou střední Evropu a jelikož Dfens zřejmě čte jen titulky a konce článků,výzkum je hotov. A to nejlepší na konec komentáře – jelikož autor článku pochází ze socialistického československa přátelícího se s komunistickou čínou, znamená to dle autorovy vlastní logiky že je socialistický čechoslovák přátelící se s komunistickou čínou. Ergo má na šíření viru stejnou vinu jako jeho čínští komunističtí kamarádi.
A ano, všichni co si o mě teď myslíte že jsem kretén máte pravdu. Ale mě to přejde hned jak přestanu aplikovat autorovo „mozkové myšlení“.
Nepřejde
Já psal jako kretén zcela úmyslně. U tebe to nemůžu posoudit. Možná tě jen baví mít se vším zkušenost, psát o tom, a pokud jsi náhodou něco nezažil, tak tvůj otec nebo děda určitě jo. Názory měníš podle tématu nebo podle nálady? Fakt netuším jestli jsi takovej brouk pytlík nebo trolíš ze srandy. Nicméně jsi na mě zareagoval jako typický drahošovec.
DFENS je porad jeden z nejlepsich blogu, co je. Jako srovnej to s Hovinkama nebo LziDnesem. Trochu to tu kazi parta vymatlanych kretenu, kteri sami nemaji zadny nazor, ale zato maji nutkavou potrebu se do vsech mimo svou pochybnou komunitu navazet, ale porad se tu daji najit posty, za ktere by te vsude jinde do peti minut odstrelili.
Nepopiram, ze DFENS s jeho teamem autoru hned zkraje nepochytil nejdulezitejsi info o Koronaviru a pak se dostal do vleku mainstreamove mlaticky, ze to je jen „rymecka a veskere karanteny a opatreni jsou zbytecne, prehnane a poskozuji ekonomiku“, ale co uz.
To je DFENSUV vlastni boj. Plest se je lidske. Podle mne media a lepsolidi tlaci na barevnou revoluci a svrhnuti Baby vsemi prostredky a vyuzivaji toho, ze lidi jsou karantenama nastvani a nespokojeni. Kdyby lidi videli ten doom v Italii a Spanelsku na vlastni oci, tak by Babu za jeho karanteny nosili na rukach, ale to uz je aplikovana sociologie v praxi.
Budme radi, ze jsem tim propluli tak, jak jsme tim zatim propluli a nezakrikneme to, protoze spousta statu schytala druhou vlnu jen co trochu polevili v opatrenich.
Abychom se nekdy v zari treba nezamykali do karanteny znovu.
S tím se nedá než souhlasit. Rozhodně se tu mluví svobodně a podíl lidí se kterými nesouhlasím je zlomek oproti čemukoliv jinému. Jen se mi v posledním roce-dvou zdá, že se to tu začíná přibližovat demobloku. A demokracie ani „demokracie“ nemá se svobodou moc společného.
A ze sem taky obcas neprispejes nejakym moudrem do mlynice? Cos ty osobne udelal proto aby se tu nerozplemenili demobloci, ha? Bys jen konzumoval a cekal az to nekdo oddte za tebe co? Takhle ne, holenku, kdyby to delal kazdej, tak je dnes Drahos na hrade, Kalousek premierem a migrant by prcal tvoji dceru/zenu/druzku/matku* (*nehodici se skrtnete). Drsna doba si zada cele muze a razne ciny. Tak di toho, vrhni se do diskuzni dzungle a zazen demobloky svym ostrovtipem.
…oddřel za tebe…
:-D +1
:-D +1
Drsná doba si žádá celé muže a rázné činy – tzn. strachy se klepající ZRG1 ve svém prošlém atombordelu a plynové masces autem bez technický, který se neodvážil jít ještě ani na nákup, natož někam mezi lidi, aby ho smrtící virus nezabil. Imponuje mu rus nebo číňan, ale sám je všech poserů král. Novodobý internetový hrdina zesraný strachy.
Nj, co nadelas. Aspon vidíš jak to dopadne kdyz se bude kazdej Víťa takhle flakat a cekat ze to za nej zachrani nekdo jinej. Chudák zerg se z toho malem udrel.
Ale vždyť to se nevylučuje. Číňani jsou tak zpracovaní PRkem, že se prý doopravdy bojí kdekoli, kde jako turisté nejsou pod totálním dohledem Velkého Bratra.
„Bezpečí“ a „svoboda“ jsou z velké části antonyma.
Je fakt, že ten vymytej mozek čínskýho stylu je strašpytlovo sen.
Na čemž mne fascinuje, že se na straně jedné strašně brání hypotetické teoretické konspirační totalitě Šoroše a NWO, ale zcela reálnou totalitu čínskou naopak radostně opěvuje, propaguje a nejraději by ji zavedl v ČR od pozítří.
Schizofrenik.
Kdepak. Viz muj prispevek niz. Ve zkratce – nasi „vladci“ muzou za jeho zkurveny zivot, ale je presvedcen, ze pod Putinem nebo Sim by se mel lepe, protože jsou moudri vudci a mysli to s lidmi dobre.
Pravda. Svoboda vyzaduje sebevědomé lidi ochotne nest nasledky svych rozhodnuti. Ustrasencum naopak vyhovuje když je nekdo vede, protoze to z nich snima tihu volby a maji ma koho svest neuspechy. Zerg je typickej priklad. Neni ochotnej si přiznat ze si za svuj zkurvenej zivot muze sam a tak hleda kdo za to může. A zároveň se domniva, ze kdyby jeho zivot ridil Putin nebo Si, tak by se mel lepe, protoze zere jejich PR a zije v domneni, ze se jejich poddani maji lepe nez my.
+1
Bavi me to, díky za optani. Mam se dobre, jsem za vodou, mam velky pero a oktavku f metle a tedeicku na hlinach. Krom toho jsem siroko daleko nejchytrejsi a mam takovyhle svaly.
Jo a toho typickyho drahosovce si vyprosuju. Ja jsem netypicky drahosovec, abys vedel.
všecko nejlepší k narozeninám!!!!!!!!!!
jestli to teda jako neni myšlený tak že ste se jakoby znova narodil když se ‚primulův doom‘ nedostavil :D :D
Tak v NewYorku si udelali random testy na protilatky a zjistilo se. ze ctvrtina newyorcanu (mesto) uz to ma… a to se „vyplati“.
Aspon vime, ze ctvrtina je proklate malo na „imunitu stada“, protoze narust bovych pripadu je v NYC stale znacny.
Stat NewYork je za krivkou, s „pouhymi“ 14,9 procenty, to si muzete predstavit jako kazxdy sesty az sedmy je nakazeny.
Fakt bomba.
Treba nam to experti pres rymecku. ktera se nijak „negativne neprojevuje“ (banik stado) nejak zduvodni
Nekonečné blití sraček z tebe proroka neudělá, baník PYČO!!!
ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady –
ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.
Ja tomu vazne nerozumim.
já tomu taky nerozumim, že je někdo tak blbá lopata jako ty.
Shifty, používej prosímtě ten HTML tag BLOCKQUOTE, když cituješ zerga.
řekl mrcasík
hele jak nato jako ;D
jinak si jako myslim že toje moc dlouhý psát furt blockquote navíc věčí prostor pro překlep zlášť u norálních lidí co jakoby nikdy neďáli html. byto chtělo něco kračího a jedodušího :/
a ja myslel, ze shifty je mrcasovo multiple-account alter-ego.
Tak asi ne, ono to shifty ma jeste mensi inteligenci, nez mrcas, kazdopadne mezi banikovcema par multiple-accountu bude, protoze podobnost formy vyjadrovani nekterych banikovskych zjevu je vice nez vymluvna. Stejne jako spousta dalsich banikovcu bude ex.lexovo policajtske alter-ego, nic proti ex.lexovi, jeho inteligence byla tezky nadprumer.
Ale k veci, konkretne ad „rozsudek smrti nad celymi rodinami“. Zerg si narozdil od hykacu pamatuje, ze prvni obet koronaviru v CR byl nejaky dedecek, ktereho nakazili ex-italsti lyzari, kteri tam proste MUSELI jet, protoze meli zaplaceny zajezd a byla by VECNA SKODA to nechat propadnout.
Jasne, zerg je debil, ktery uz ma takovy skill, ze nikdy nema pravdu, jeste, ze je tu parta hykacu, ktera na kazdy post zerga prilepi deset dementi, aby snad nikdo nezapochyboval, ze vsichni vcetne zerga jsou blazni, jenom particka banikovcu jsou letadla.
Takze na opatku par citatu banikovskeho stada.
Koronavirus je rymecka, pocet obeti se ztrati ve statistice, ekonomika celosvetove roste vstric svetlym zitrkum a poroste naveky, USA jsou pohadkova zeme svobody a demokracie, v Syrii vyhrala slunickova koalice NATO a Saudi hrdlorezu, S0ros nema uplacenou celou EU a netaha za dratky a nejlepsi politicka strana v CR jsou ODS s Fialou, Pirati s Bartosem a TOPka ani nevim s kym, Kalouska uz odstavili pro totalni neoblibenost.
Jj, at vam ty vase vize a socialni bublina vydrzi co nejdele.
bla, bla, bla, zerg je debil bla, bla, bla… Tvoje slova, moje řeč
Na citaci tvých slintů je potřeba nějaká extra inteligence? :-D Takže ty popíráš sám sebe, ale za tvou debilitu může (nedostatek) inteligence ostatních, to jsou mi věci. Jestli ono to, nemilý kundihlave, nebude prostě tím, že jsi debil.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Occamova_b%C5%99itva
Neříket prosím Zergovi „kundihlav“, to je vážně neetická urážka…
…na D-F totiž existoval jistý „kundohlav smrdutý“, což byl lékař a rozumný člověk.
Byť jen neúmyslně naznačovat, že Zerg dosahuje jeho úrovně, je vážně hrubě nepřiměřené. Zerg je prostě… Zerg. ‚Nuff said.
Kundohlava smrdutého pamatuji, chodím sem už hodně dlouho jakožto pasivní čtenář. Proto jsem napsal kundIhlav, s malým měkkým. ;-) Ale ok, chápu a respektuji.
čůráčí hlava neni kundihlav :-D
zrg1:
Chceš-li působit důvěryhodně, musíš se konečně vyjádřit k chemtrails – buď uznat, že jde o hoax, nebo je doložit…!
:o)
Je vlastně fascinující, že se takřka všechny debaty na D-F nyní točí kolem Zerga (vyjma debat pod články, kde Zerg neexhibuje).
Zerg to tu vlastně ovládl – všichni reagují na něj, tzn. on má nad nimi reálně moc, protože všichni skáčou podle toho, jak Zerg píská (i když demonstrativně opačně, než Zerg píská).
Sám mám samozřejmě nejméně co říkat – kvůli tomu, jak mi drásal nervy, jsem se zaregistroval. Ale když se nad tím člověk takhle zamyslí, docela mu z toho zkysne úsměv.
Je celkem logické, že když většina světa stojí a nudí se, zaobíráme se i zrůdičkama, který by jinak protekly sítem a nikdo by si jich ani nevšiml.
Jinak tedy zpátky do čísel – jasně nejčtenější je tady článek páně Mrcasíka – http://dfens-cz.com/pravda-o-ncov-19/ – přes 200 000 přečtení.
Pátý nejlepší – 22 000 přečtení http://dfens-cz.com/kdo-nic-neprovedl-nema-se-ceho-bat/
Je fakt, že ty ZRG1 alias vizionáře fanoušci jsou buď liný a nebo blbý, ale ten Zergovo článek tam tak nějak není. Holt nejsou desetitisíce jako desetitisíce, holt ty Mrcasovo fanoušci jsou aktivnější no, co se dá dělat. Ale myslím, že tapetováním diskuzí hovnama se určitě dá zalíbit, obzvlášť tady, na DFensovi.
Je to zmrd a zmrdům smrt. druhou tvář mu opravdu nastavovat nehodlám, jeho demenci, vychcanost, snahu o probouzení strachu mu naopak o jeho blbou držku omlátím kdykoliv rád a s úsměvem. ZRGčko je ten nejhorší typ trolla co může být. Chválit ho za to nebudu.
Chválit ne, ale uvědomuješ si, že děláme přesně to, co Zerg chce?
On sem přišel jako virus – rozvrátit diskuse zevnitř, zdiskreditovat normální diskutující a odradit jakéhokoli normálního návštěvníka, aby si pomyslel že spadl do žumpy a honem upaloval pryč.
Tapetování byla jedna fáze. Jenže na každý 1 post Zerga připadal 1 normální post lidí, co se s ním nebavili, a náhodný návštěvník jasně viděl, že Zerg je anomálie.
Tak změnil strategii a docílil toho, že na něj lidé začali reagovat a vtipně mu nadávat. Takže když přijde náhodný diskutující, vidí že tu není nikdo normální – jenom 1) Zerg a 2) BANÍK PYČO Anti-Zerg.
Přičemž pokud se zeptá co to jako je, dostane sprostě vynadáno.
Zerg to tu prostě stáhl do žumpy a zdiskreditoval, protože na něj reagujeme. Chce to kampaň totální ignore. Nebo něco lepšího: pod každý post Zerga napostovat jeden pseudooficiální post typu
Tak na to se dá pouze oznámit totální vítězství Zerga. Které čeká pouze na vašem bezpodmínečném uznání svého omylu. Pravda byla odhalena. Virus se učí o nás a my učíme virus. Každý den je hodnější, pokud je (a to je podmínka) ovládán člověkem. Vlastně z něj děláme tu vaší chřipečku. Evoluční biolog a parazitolog Jaroslav Flegr odhadl tu podstatu boje. Ve videu jsou dokonce ukázky (slavné věty Ladislava Duška) video zde: https://video.aktualne.cz/dvtv/koronavirus-je-legrace-proti-tomu-co-jeste-prijde-koledovali/r~43d99dee858f11eab0f60cc47ab5f122/ čas od: 17:26 do 19:06 za minutu a půl víte vše, promořovači jsou zde zostuzeni a končí debata 3xHitler, větrník, Hitler .
Souhlasím! Přesně tak na mě diskuse z odstupu roku a půl působí… zrgem totálně rozesíraná, pro jeho stále stejné bláboly se člověk nedobere zajímavých komentů. Kdo by je do toho hnoje taky sázel…?
Nj, jenze kdyz na nej nebudeš reagovat, tak to tu totalne zasere hnojem a nebude sem chodit uz nikdo, jedine par podobnejch mašíblů. Normalni lidi ta snuska paranoidnich blabolu akorat odežene.
Jediny řešeni je uvádět alespoň část jeho blabolu na pravou miru a posilat ho do prdele, aby normalni čtenáři viděli, ze tu opravdu neni hnizdo konspiracnich kretenu.
A vsimni si, ze dalsi posuci skret a kabrnak takovou žeň nesklizej, protoze to sou sice taky exoti, ale netapetujou a nevysiraj.
Já vím, ale takhle je ten efekt úplně stejnej… Možná by stálo za to, dát si práci s jedním dlouhým konfrontujícím komentem (cosi jako sebrané zrgovy bláboly) a reagovat na zrga vždy jen jednou a to odkazen na ten koment. Normální člověk si pak názor udělá dost rychle a nemusí ho to hned odradit… myslím :-)
lola:
„…by stálo za to, dát si práci s jedním dlouhým konfrontujícím komentem…“
– – –
Ano, a proto zrg1 opakovaně obtěžuji, nechť se vyjádří k chemtrails…
:D
Dyk je to grafoman. 90 procent jeho blabolu se ani normálně vysvetlit nedá a i kdyby jo, tak za tu dobu co budes psat oponenturu vybleje pet dalsich blabolu.
A upřímně, lidi se nudej, epidemie uz unavuje, clanky jsou dva měsíce na jedno brdo, tak se tu bud hadame mezi sebou, nebo valcime se zergem. Ona ta frekvence vylozene zajimavejch debat stejne nebyla nikdy zavratna, vetsinou je to jen takovy hospodský zvaneni.
Přesně tak :)
Náhodou dobře ozdrojovaný hospodský žvanění je velmi přínosný! :-)
Jasně, že se lidi nuděj a maj virtuální ponorku na všech svých diskusních forech… ale já jen, že se tímhle echt zasíráním vytváří standard, z kterého jen tak nepůjde vycukat…
Ale jo. Az epidemie opadne tak se zase zklidni. Von totiz zasira jen pod nekterejma článkama. Jenze vo korone se tu pise furt, tak ma pre. Von ke jak zen cokl co honi vlastní vocas. Cim vic sebou ocas mrska, tim zbesilejc se pes toci a tim divocejc sebou ten ocas mrska a tim vic… pes.. ocas a tak dal. Nakonec to skončí tak ze ho nekdo zleje z kyble, nebo padne vyčerpáním.
Proc ma Belgie nejvetsi pocet umrti pripisovanych COONAVIRU na tisic obyvatel (0,6) ?
Protoze Belgie nefalsuje statistiky tak, jak vsichni ostatni…. (UPS, hej Banikovci, je to jen rymecka, zadni mrtvi nejsou a doom se nekona, jak vam to zapada do oncepce ?).
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-25/why-the-world-s-highest-virus-death-rate-is-in-europe-s-capital
Ve zkratce, clanek je o tom , ze Belgicani zapocitavaji do statistik umrti na COVID19 velky pocet mrtvych z domovu senioru, kteri nebyli nikdy testovani, maji priznaky onemocneni a byli v kontaktu s nakazou, zatimco ostatni zeme je nezapocitavaji. A v Nemecku to jde tak daleko, ze se nezapocitavaji zadni pacienti nediagnostikovani pozitivne na COVID19, bez ohledu na priznaky. V Nemecku bylo otestovano cca 25 lidi z tisice….
Zase jsi rozhulil troubu zasíračská lopato? Kdo ty tvý věčný sračky čte, ať klikne sem. .
Cywe, von už je linej i psát, tak sem ty picoviny rovnou kopíruje. Ještěze se sem nedaj davat fotky.
Von by asi i napsal ale nemůže. Jestli jim nahoře na lešení dojde malta, dají Zasíračovi po zásluze po tlamě. Má čas tak akorát na rychlý ctrlc ctrlv
Že vás to kluci eště baví? Co k tomu přistupovat jako k lejnu. To, jak známo, čím víc se rozpatlává, tím víc smrdí.
Nefunguje.
Tím pádem to tady celý zableje a rozumný diskutéři už sem chodit nebudou vůbec. Sorry, ale vo to fakt nestojím.
Mimoto to beru jako morální povinnost, když tady bezuzdně lže, překrucuje a straší, mu ty jeho píčoviny vomlátit vobčas vo hubu.
Já vám to neberu, jen mi to přijde trochu sysyfovské a marné lásky snaha, mám-li aktuální úroveň této virtuální hospody srovnat s tou před deseti-patnácti a více lety. Jasně, preservativy taky už nejsou tak pevné, jak za mlada, ale mi přijde, že úroveň intelektuálního třesku zde natolik sklesala, že to za nějaké vzrušování se nestojí. Ale proti gustu žádnou disputaci…. :-)
Vážení návštěvníci, tento post napsal místní troll a konspirační teoretik věřící mj. v Chemtrails.
Zdejší diskuse nejsou moderované, protože DFENS je svobodný web.
Prosíme neutvářejte si obrázek o webu či jeho diskutujících na základě tohoto pána.
Troll=shifty, alias shane.
Vita5:
„…Troll=shifty, alias shane…“
– – –
Omyl, dvě osoby.
Ověřeno…
:o)
No jasně. Ostatně, k čemu by bylo dobrý mít dvě identity s podobnejma názorama? Dyť by to nebyla žádná sranda. Když už se srát s přepínáním a hlídáním altereg, tak ať to jsou aspoň protiklady, ať je s tim aspoň nějaká zábava.
Slabý, Víťo, slabý. Takhle demobloky nevykořeníš. Takovýhle slaboduchosti jsme psávali tak ve třetí třídě, než jsme přešli na nápisy typu L+M=VL nebo Lojza miluje Máňu. Akorát že tenkrát to aspoň toho Lojzu nasralo.
Nedivím se, že to Lojzu nasralo, když už tehdy miloval Thalii.
Fuko má rád kovový
Má takovou speciální slabůstku…