Další modla padá – dezinformace se mění v pravdu - zpět na článek

Počet komentářů: 298

  1. X Doležala jsem měl za v zásadě neškodného exota, ale teď mu úplně přeskočilo. Jestli je to kolektivní šílenství v redakce fora24, kde je potřeba neustále přicházet s radikálnějšími a údernějšími názory, nebo je no nějaký mesiášský komplex o záchraně liberální demokracie…

    Winston Churchill se vyjádřil o cenzuře jednoznačně – že svoboda projevu natolik cenná věc, že stojí za to za ni platit šířením zlých i nechutných názorů. Teď vyšel jeho nový životopis, skvělá knížka:
    https://www.databazeknih.cz/knihy/churchill-predurcen-osudem-479633

    1. Do tohoto bestiáře přidejte i Daniela Přibáně, tomu také dočista hráblo. Zřejmě ho na trabantí cestě Čínou soudruzi nejak indoktrinovali.

      1. Tyhle dva jsou pro mě asi největší magoři na českým internetu…

  2. Co dalšího se ukáže jako pravda? No, v poslední době se mohutně konspiruje kolem WEF, jeho šéfa Klause Schwaba a Agendy 2030, snahy WEF o depopulaci (k čemuž měly sloužit mj. i mRNA šmakulády a tam se to už částečně daří, když i lékařské kruhy začímají dezinformovat o tom, že lze spojit souvislost mRNA šlehu se zástavami srdce).
    Bude to ještě zajímavé.

    1. CDC už nechtě odtajnila data z VAERS a vypadá to vypadá, že jsou (a ještě budou) ty vakcíny solidní průser.

  3. Respekt a díky. To, co napsal, se dá číst a platí i dnes.
    https://denikn.cz/minuta/1053622

  4. Nechci být jakkoliv zaujatý ale pravda musí být cestou k životu a nikoliv stagnaci s probíhající havárii naší země i s podmínkami pro obyvatele nekompetetními lůzry.
    https://www.youtube.com/watch?v=xvx5tMU-Lz4&t=171s

  5. Kdo sleduje dezinformační „antivaxxerskou“ scénu tak se směje od ucha k uchu. Těch, co zarytě propagovali vakcínu, hrdě se k ní hlásili, nabádali ostatní, aby se zcela zbytečně očkovali, protože v době, kdy byla vakcína k dispozici už museli prodělat, i kdyby skrytě, pokud nebydleli celou dobu někde v divočině v jeskyni, dávali si na účty svých sociálních sítí logo „i got my vaccine“, jsou dneska celkem často mrtví. Umřeli náhle. Život je cesta plná rozhodnutí, jedno špatné a může skončit. Musel bych se stydět, nadádat někoho k experimentální vakcíně a pak koukat, jak má nalomené zdraví.

  6. Tak třeba pan JMrcasík povídal, že Putin neříká pravdu, protože přece Ukrajina v NATO ale vůbec nikdy nebude, nic takového se nestane a Putin mohl v klidu sedět a točit palci, termíny jako de facto a de jure ho moc nezajímaly, tak třeba svou pozici přehodnotí.

    https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-de-facto-jsme-cleny-nato-tvrdi-ukrajinsky-ministr-reznikov-40419918

    1. Pan Mrcasík říkal, že Ukrajina by se do NATO nikdy nedostala nebýt ruské invaze – a že naopak ruská invaze, formálně pro naivky odůvodněná „záchranou Ruska před členstvím UA v NATO“, bezpečně Ukrajinu do NATO dostane.

      Ergo potvrzujete, co říkám.

      1. :-)

        Ty jsi ale ošklivej!

      2. Pointa je v tom, že vy se stále točíte na de jure, zatímco od Reznikova máte potvrzené, že existuje i stav de facto, o který v geopolitice nakonec jde.

        1. Ne, pointa je v tom, že Rusko svými expanzivními choutkami do Nato nahnalo země, keteré tam buď být vůbec nechtěli (Švědsko, Finsko) a nebo by tam nikdy nebyly, protože by se na tom Nato nikdy neshodlo a hodně zemí by nikdy nebylo pro (Ukraina).

          Vokecávat to můžeš jak chceš.

          1. Ne, co bylo pointou mého vlastního příspěvku jsem už napsal. K té vaší pointě, vložte do těch událostí kontext a co jim předcházelo a zkuste to znova. Navzdory vaší spekulaci se Ukrajina stávala de facto členem, co vy spekulujete o stavu de jure je bezpředmětné.

            1. A takze ideme do boja branit de facto clena NATO alebo zostavame doma lebo de jure?

              1. Správně, nejdeme, alespoň ne přímo a oficiálně.

                1. Tak potom hranie sa na de facto a de jure je uplne o nicom. Cely ten ministrov vyrok je hoax a ukazka ako su ukrajinsky predstavitelia odtrhnuty od reality.

                  1. Co se teď děje mi nepřijde jako o ničem nebo jako hra. Ukazuje to, že podobně to mohlo vidět Rusko, které před tím dávno varovalo a nejedná se tak o nějaký unikátní ruský výmysl, teď už je ovšem trochu pozdě na to brečet.

          2. Ale to už je čiré zoufalství, v těch 13:50.
            Už asi vím, proč je republika tak dojebaná, ročníky všelijakých vágenknechtů.

    2. Ukrajinsky minister rozhoduje o clenstve v NATO?

      1. Ukrajina uz prakticky v NATO je. Respektive… NATO je na UA.

        1. To uz je ina, s tymto sa da suhlasit. Ale nie je to uplne to iste ako povodna hlaska, alebo je? Zacinam v tom mat zmatok, co je propaganda a co pravda…

          1. Jaká původní hláška?

            1. Ze Ukrajina je de facto clenom NATO. Sysop to uviedol na pravu mieru, NATO je de facto na Ukrajine.

              1. To prohlásil ukrajinský ministr.

              2. Ano, četl jsem to také, viselo to na obou hlavních sračko-wapech.

                Dnes si nikdo nedovolí naplno říct, že například v roce 2021 ruiny země, co kdysi díky černozemi, kde i příslovečná násada od lopaty nahodila pupeny – země, co do té doby fungovala jako obilné silo Evropy – ty ruiny nesplňovaly ani jeden z požadavků NATO k zahájení přístupových rozhovorů – natož tak splnění všech podmínek vstupu do paktu.
                Ty jsme s odřenýma ušima splnili my, co jsme kurva trochu jinde, než ty ruiny.

                Dneska, na 14 kilometrech tam a zpět, osm aut s ukrošskou RZ, žádné z nich ale nebyla Niva, či nějaký žigas. Ti vetřelci nejsou žádní chudáci. Některé další jsem možná přehlédl, na předměstí se jede o dost rychleji a není čas čučet po značkách.

                Tady není bez zajímavosti, jak se politicky jedna z nejhorších postsovětských zemí, doslova cpe do charakterem prokazatelně útočného paktu.
                Pročpak se tam asi cpali i při vědomí, že je tam nikdy nemohou vzít? Prostě nemohou bez toho, aby porušili skoro všechna svá vlastní nařízení a předpisy, nemohou z ekonomických, politických, ale i čistě vojenských důvodů. Pročpak to cpaní se do NATO?
                Potřebovali nácíčkové přikrýt záda, po všech těch svinstvech, vznešeně označovaných ATO? Už někdy od roku 2015?
                Pročpak z této země, nepřetržitě už od roku 2015, zdrhají v součtu už vyšší jednotky miliónů lidí? Statisíce ročně. Pročpak odtamtud zdrhají, když tam přece žijí tak skvělí lidé, hrdinové, kterým vládnou dobré vlády?

                O nějakém přijímání do EU, ani nemluvě.
                Nikdo si dnes, ale ani jindy v budoucnu nedovolí nahlas říct, že rozhodně nebude hlasovat pro přijetí ještě většího balvanu na krku a koule na noze, než jakými je stále Řecko.

        2. Pokud je NATO v/na UA, potom je Společenství Nezávislých Států v/na Kongu.

          1. Jan Mrcasik
            15.1.2023 v 1:12

            Jak to?
            A už USA stihly x let předem varovat konkurenci, že Kongo je červená linie a neuralgický bod, kvůli kterému by mohly i vojensky zasáhnout?

            1. qwertyz 15.1.2023 v 10:46

              Nejen to. Dokonce se ani nedochoval žádný záznam o tom, že by představitel SNS oznámil představiteli konkurence, že na žádnou červenou linii nemá nárok.
              Z opačné strany takový záznam existuje, přepokládám, že tuzemská média ze začátku minulého roku se nepodaří zlikvidovat beze stopy.
              Já jsem to bohužel slyšel jen v rádiu, protože TV nesleduji, bulvár nečtu a ve Vodních cestách a plavbě ani v Úrodě se předmětná témata nerozebírají.

              1. ygorek
                15.1.2023 v 11:12

                Že by to nakonec nebyla ani tak Mrcasíkova analogie jako spíš demagogie? To není možné, těžké uvěřit.

            2. Západní technika a vojenští vysloužilci-dobrovolníci na UA jako ruská technika a vojenští vysloužilci zabírající pro Wagnera doly v Kongu, jednoduché.

              Jenže to by tu halt nesmělo platit, že když dva dělají přesně totéž, není to totéž.

              1. Ono to ale totéž není Mrcasíku, natož přesně, NATO na Ukrajině během let působilo/spolupracovalo jménem aliance s cílem v budoucnu mít Ukrajinu za člena a to za doprovodu neustálých varováních sousedící velmoci, dnes NATO stále vystupuje jménem aliance na její podporu. O té vaší analogii tak nelze prohlásit ani to, že kulhá, ta se totiž ani neplazí a jen se zmítá v křečích.

                1. Nikoli, qwertyz. Na Ukrajině „nepůsobilo NATO“, nýbrž USA a GB. A nepůsobily tam „s cílem mít Ukrajinu za člena“, nýbrž s cílem „vycvičit UA armádu aby se ubránila ruské invazi“.

                  Vaše tvrzení je zcela ekvivalentní panikaření Fora24, že pokud si na území ČR Putinovi Noční vlci zajdou na střelnici s partičkou rusofilů, je to předehra k napadení a anexi ČR Ruskem.

                  1. Nikoliv, Mrcasíku. Vztahy Ukajina-NATO jsou dlouhodobé a neomezují se jen na dobu toho známého konliktu, kterým argumentujete a opakovaně ignorujete, že spolupráce/snaha o členství probíhala dávno předtím. Deklarovaným účelem spolupráce má být zlepšení bezpečností situace Ukrajiny a zajištění interoperability a shody se standardy NATO, Ukrajina usiluje o členství, které se řeší už roky a NATO vystupuje jménem aliance. Opakuju, jménem aliance, nejde o přítomnost některého z členů, kterou by někdo nafoukl jak předvádíte vy v té své nesmyslné analogii, zatímco NATO jako takové by to popřelo a distancovalo se. V roce 2008 bylo oznámeno, že v budoucnu se Ukrajina stane členem. Je lhostejné do jaké míry je to vážně míněné a do jaké míry je to jen hra s Ukrajinou jako nástrojem k provokaci Ruska s tím, že ke členství nikdy nedojde, děje se to a to je to podstatné. Z prohlášeních Merkelové a spol už víme, že Minsky nesloužily jako snaha jak ukončit problémy, ale jak zastavit blížící se kolaps Ukrajiny a získat čas na vyzbrojení pro další vojenské řešení problémů, což jak je jasné, by Rusko nikdy nedovolilo. Jinak opravdu zajímavý přístup, někoho vycvičit/vyzbrojit, aby se mohl bránit něčemu, k čemu tím vycvičením/vyzbrojením de facto směřujete.

                    Vaše analogie je proto nesmysl, ledaže byste měl důkazy, že Wagnerovci v Kongu působí jménem SNS a usilují o nebo slibují členství Konga v SNS, které by o členstí usilovalo také, to vše za doprovodu protestů o ohrožení, červených liniích a neuralgickém bodu ze strany konkurence. Máte takové důkazy?

                    https://www.nato.int/nato_static_fl2014/assets/pdf/pdf_2018_11/20181106_1811-factsheet-nato-ukraine-support-eng.pdf
                    https://mfa.gov.ua/en/about-ukraine/cooperation-international-organizations/nato
                    https://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine%E2%80%93NATO_relations

                    1. @ qwertyz 1+

                      mrdkasovi to vysvětluješ úplně zbytečně… má tak vysoký IQ že se mu zacyklilo mozkový myšlení a úplně z té své chytrosti zblbl… ale mám dobrou zprávu… sliní, vyměšuje, přijímá potravu a prdí, takže životní funkce zachovány

                    2. Úplně stejně dlouhodobé jsou vztahy NATO-Rusko. Vztahy NATO-UA a NATO-RF byly úplně identicky založeny na programu Partnership for Peace, jehož výslovným cílem je nabídnout nečlenům NATO vhled do toho, jak fungují alianční síly, a doporučit jim přechod na standardy kompatibilní s aliančními. Běžely už za Janukoviče (včetně společných cvičení výsadků výsadkářů), stejně tak přítomnost amerických poradců účastnících se výcviku vojáků a doporučujících ministerstvům obrany změny.

                      Shodou náhod dělal tyhle pozorování a doporučení ten samý generál jak pro OS RF, tak pro OS UA, a oběma doporučil přesně totéž (posílit poddůstojnický kádr, přenést iniciativu od velení dolů, zlepšit logistiku paletizací a mechanizací).

                      Rusko to ignorovalo, Ukrajina si to po porážkách ve 2014/15 vzala k srdci a zahájila rozsáhlé reformy. Proto jsou dnes tam, kde jsou, a v něčem Ukrajina dokonce standardy NATO přesáhla (NATO předepisuje evakuační bod s vojenskými mediky na úrovni praporu, Ukrajina je zavedla na úrovni roty.)

                      Výcvikové mise na Ukrajině po roce 2014 nebyly mise NATO, nýbrž GB a USA a s NATO nemají nic společného, ať chcete spinovat jak chcete. Šlo o „Operaci Orbital“ (GB) a „Fearless Guardian“ (USA) posléze nahrazenou „JMTG-U“ (USA) – nic z toho ani pod zášťitou, ani ve spolupráci s NATO, nýbrž bilaterálně mezi Kyjevem-Londýnem a Kyjevem-Washingtonem.

                      Vaše závěrečná výtka je zcela mimo, protože dobrovolníci-vysloužilci z armád NATO na Ukrajině nepůsobí ani jménem NATO, ani neslibují účast v NATO, nýbrž si jedou svou vlastní agendu na své vlastní triko – přesně stejně, jako Wagnerovci v Kongu.

                    3. @ mrcasik

                      takže válku vyhraje ten kdo má předpisovější vojenskou příručku… docente ty musíš mít víc mega IQ než jsem myslel… tohle by obyčejně blbej člověk nevymyslel

                    4. ModrýKlokan:
                      „…válku vyhraje ten kdo má předpisovější vojenskou příručku… docente …“
                      – – –
                      Nutno brát v potaz novou dobu. V médiích taky vypráví militáry-odborník L.Visingr a někde bokem se mu chechtá ing. Koller, kterému zakazáli vstup do rozhlasu a TV.

                      :OD

                    5. @ mrcasik

                      takže když skrytě připravuju válku tak se tvářím že jako zrovna nejsem v NATO… a když už válka vypukne tak ječím že chci podporu a součinnost protože jsem přece v NATO…

                      vzdělanci jako ty mrdkas, klobouk dolů, to fakt umí s vyšším mozkovým myšlením… to my obyčejní amatéři jen zíráme

                    6. Jistě, i Rusko má s NATO vztahy, a? Ostatní viz minule, nevím co řešíte. Vaše výtka je mimo, netvrdil jsem to, takže slaměný panák, to samé netvrdím ani u Wagnerovců v Kongu, to byla vaše nesmyslná analogie a důkazy jste nepředložil.

                  2. Kdyby se GB radši starala o sebe.

                    1. Tak nějak, kdyby se ty státy staraly o sebe, mohl trvat status quo, ale ne ten, o kterém sní Mrcasík (nekonečné válčení po převratu), ale samozřejmě ten před převratem.

                    2. Kdyby se raději Rusko staralo o sebe namísto iridentismu a revizionismu.

                      Báchorky o NATO jsou pro blbce, protože anexe území ukrajiny „ochrání Rusko proti NATO“ přesně stejně, jako anexe Polska v roce 1939 „ochránila SSSR proti Říši“. Stejný princip, stejný účel, stejná strategická blbost.

                    3. Až na to pane Mrcasíku, že anexe přišla až pak, nikoliv před vměšováním ruské konkurence do rusko-ukrajinských vztahů a tím do ruských zájmů. Akce a reakce, chronologie, vygooglete si to.

  7. V tv žumpách jedou jen tři aspeny, b. n. p. a vybírají mezi nimi, k popukání. A mají za určující internet věcí ksichtknih & přidat do přátel/ kyberprostoru „metaverze. :-))))))
    ctrl 14.1.2023 12:45:11
    https://pravyprostor.net/?p=154879#comments

    1. Paraziti volí parazity tak výsledek je jistý.

      1. Jako to logika dá ale že si dávají preferenčně toho co tu udělal covid apartheid a ještě se s tím chlubil v předvolební kampani, teda. Asi trénují skok do hrobu, nic jiného mne nenapadá. Nebo mají kult hnutí „emo po česku?

  8. Vypadá to, že motýle nedá ani první kolo… a Danuše je v hajzlu.

    1. Motýle bohužel vede. Ale Danushe, snadno roztíratelná, shořela jak papírovej čert.

      1. No ne, myslel jsem to tak, že ho nijak drtivě nevyhraje, což asi čekal málokdo. I dle sáskařů měl mít Babiš tak 40 – 50%, Pavel tak 20 – 30%.

        Teď se teprve sečtou velký města, takže babiš už nahoru nepoleze, zatímco generál jo. A i Tetuše… ale z tý mám vážně radost.

        1. To pak jo. Tetuši imho zlomily vaz ty diskuze. Proti ní byl i Drahoš hotovej Palackej.

          1. Byla to jen figurka, tvarovatelná, ale chytrosti fakt moc nepobrala. Ambiciózní to jo, v tom je jednička.

            1. Mlela fakt příšerný naučený floskule a ještě byla dost často mimo mísu. Jestli byl Drahoš želé, tak Drahuše je Rama.

              1. nebyla vona náhodou rovnou neztuženej, sójovej volej? :D

                jinak upřímně, teprv dokoukávám tu diškuzu z hovna, kde byli všeci tři, a už jenom te videe tech jejich partnerůch, kdy ten tetkyn popdpantoflák, její hlavní deviza do čela stádu je že je dobrá mama a manželka? a není vona spíš manžela, a von ženženlka? tady to asi s tím progresivísmem trochu přehnali, ehm :D

                no dobře jí tak, papírové čertici, pár sráčů z kola ven

                samozřejmě když se čovek povidá, kdo zbyl, to je opět na blití, ale když se na to podíváš právě napřed tak, že pár debilů je mimo hru, tak jako ne dobrý, ale ne tak špatný X-D

                1. Teda musím říct, že v tý trojdiskuzi celkem zaválel Babiš. Teda, ne źe by nemlel strašný hovna, ale mluvil v zásadě srozumitelně a artikulovaně a dokázal se tak udržet celou dobu. Docela lituju, že nekandidoval Kalousek. Ten dokázal Babiše rozpumprdlíkovat tak, že začal vzteky pištět tou svojí staroslověnštinou a byla aspoň legrace.

                  1. no dobře, mlel obvyklý sračky, ale nemůžeš říct, že neudělali VŮBEC nic (resp. všecko blbě) a MÁ zkušenosti a kontakty s nejdůležitějšíma lidma a inštitucema planety, takže jo

                    tetuška prodavačka má leda tu píču, to je to jediný, je tak?

                    a generál kontrarozvědčík? uvědomuje si většina lidí to, jak mnohokrát po sobě, ve všech jednotlivejch případech, kdy lezl do všech jednotlivejch bolševickejch organizací, skládal přísahu, jak bude věrnej socanskýmu zřízení/varšavské smlouvě, a učil se na diverzanta, aby byl vysazen na západ a tam aktivně rozvracel civilní i vojenský aktivity? a pak sotva nastal kolotoč, tak „se byl podivat na západ, tam viděl tu svoboděnku, slzička ukápla a pochopil, že toto je to vono a od té doby to bránil“?

                    což v praxi vypadalo tak, že eště před třema letama hlavnímu nepříteli votočil kabát, přísahal věrnost a vyžvanil NAPROSTO VŠECKO, co ho varšavská učila? a to je jeho hlavní deviza na to, aby hájil tydlencty zájmy, ju? a co tu vo Koblížkovi :o)

                    1. Nj, jenže výhoda Pavla je, že Bureš byl (a je) ještě horší a amorálnější svině, navíc udavač a tajný spolupracovník má z principu horší pověst než neskrývaný fízl nebo rozvědčík, ať se nám to líbí nebo ne. On to dobře shrnul před pár dny Sandstorm.
                      Drahuše je tupá loutka a zbytek je „meh“. Kdyby Janeček nebyl idiot a pohlídal si podpisy, mohlo to bejt zajímavější. Je to mašíbl, ale zábavnej a nezdá se bejt extra nebezpečnej.

                    2. PetaPaja je svine pro karieru, Bures pro prachy. Nevidim v tom velkej rozdil. Ten vidim az v detailech – PetaPaja tezce pro NATO, Bures pro EU. Sofiina volba. Bures je aspon kurva porad stejna. PetaPaja se klidne otoci jak vitr, pokud odnekud foukne nejaka dalsi zajimava karierni nabidka.

                      Je mi na bliti z obou. Ale zejmena mi vadi NATO, bohuzel.

                    3. Prostě mu nemáš za zlý že vstúpil, ale že vystúpil. To se dá pochopit, no.

                    4. Taky jsem driv myslel, ze NATO je dobry, protoze nic jinyho se nenabizi. Notyvole ja jsem se za posledni rok nestacil divit. Jen kanal na prachy a nase vlada kouka, jak nas okrast o penize a v ramci NATO nakoupit picoviny, nejlepe pak je jako dary nekam poslat.

                      A tenhle lampasackej sulin tam delal vrtichvosta. At mi nikdo netvrdi, ze nevidel na vlastni oci, jak to funguje.

                      Minulej rezim mu za zly nemam. Kazdej se chtel mit dobre a kazdej v tom chodil a lhal, jak umel. Ale nasral mne, ze narovinu dneska nerekl ‚jo, chtel jsem to podojit a udelat karieru. I proto jsem psal lzi o ’68‘. Radeji mlzi, klickuje, neodpovi. Je to srac. Stejnej, jako Bures nebo Fiala.

                    5. sorryjako, ale civilní rozvědky má každej režim

                      vojenský kontrarozvědky, oddělení podvratné činnosti na území nepřítele? to má každej?

                      tajný to samozřejmě bylo taky fest, to ani nedejchej, akorát že nejenom že to zcela zaniklo, ale jak sem už řekl, kariírní svině eště rády všecko, co šlo, zdemontovaly, a odnesly to novýmu páníškovi na stříbrným podnose, ten je za to podrbal za ouškem

                      civilní agent asi dost těžko, když ta rozvědka víceméně furt existuje, akorát se jinak jmenuje :o)

                    6. Vojenskou rozvědku a kontrarozvědku má kde kdo. Někde to bejvá organizačně pod jednou střechou s civilní, někde je to samostatná složka, někde je to součást armády. Nikdo si nenechá potenciálního protivníka šťourat v ozbrojených silách a málokdo je tak blbej, aby ho nezajímalo jak se to šustí u konkurence.

                    7. shane
                      14.1.2023 v 17:01

                      kde kdo=každej, a kdo to má, tak rovnou cvičí záškodníky pro činnost na cizím území, ach tak, to sem nevěděl

                    8. Jo, cvičí. SAS, Seals, Delta, Specnaz, Mossad, Sayeret, za druhý války SOE nebo OSS… kazdý ambicióznější stát má složky a jednotky, který jsou školený na černý operace a záškodnickou činnost na území nepřítele a v jeho týlu.

                    9. zatíms zmínil samý kriple, co bez pozvání agresivně útočně napadají suverénní stády a serou se do nich

                      hm, asi dobrej gang, a něco dalšího tam nemáš??

                    10. Žejo. Třeba to SOE. Chudák Reinhardt Tristan. Hambafuj. Když už napíšeš volovinu, tak se v tom aspoň nešťourej.

                    11. Rozvedka a VKR jsou úplně jiný sporty.

                    12. podotek:
                      Copak víš o VKR? Zažils jí snad…?

                    13. K věci něco máš? To tvy kadrovani nikoho nezajima.

                    14. podotek:
                      „…Rozvedka a VKR jsou úplně jiný sporty…“
                      – – –
                      By mi zajímalo, jak se v těch „sportechů vyznáš, třeba kde vidíš hlavní rozdíl…

                      :OD

                    15. A jsou a byly teda, nebo ne? Bav se k věci, tak snadný to je!

                    16. podotek:
                      No a činnost VKR bys uměl nějak vymezit?

                    17. Uměl. A proto vím, že s vojskovou rozvedkou nemá a neměla nic moc společného úkolem, zadáním, výcvikem ani organizací.

                    18. podotek:
                      Uměl? OK. Pověz mi, co asi mělo za smysl pravidelné systematické objíždění hospod v poloměru zhruba km od útvaru v po-pá zpravidla dopoledne – jde o výcvikový útvar východního vojenského okruhu, cca km od hranic s Rakouskem…

                    19. „v poloměru zhruba 10-12 km“

                    20. podotek 14.1.2023 v 22:11

                      Uměl. A proto vím, že s vojskovou rozvedkou nemá a neměla nic moc společného úkolem, zadáním, výcvikem ani organizací.

                      – – –

                      Jelikož odpovědět NEuměl, odpovím tedy já sám:

                      To pravidelné systematické objíždění hospod v poloměru zhruba 10-12 km od útvaru v po-pá zpravidla dopoledne (výcvikový útvar východního vojenského okruhu, cca 20 km od hranic s Rakouskem) mělo ten smysl, že důstojník VKR měl mimo jiné i dohlížet, zda plní své mobilizační úkoly také civilní sektor pro konkrétní vojenské útvary.
                      V těch hospodách kontroloval, zda funguje osvětlení, teče voda, je uklizeno, jsou tam kamna či topení atd. To je v přímé souvislosti s činností vojsk v případě mobilizace.

                      A dohlížení na používání správných krystalů v radiových, radilolokačních a naváděcích zařízeních měl taktéž pod palcem – opět se jedná o přímou a fakticky každodenní činnost bojových prostředků.
                      Samozřejmě že také musel pracovat se vším kolem tzv. legend, starat se o kontrolu písemného i telefonního styku VZS i VZP, podílet se na vyšetřování trestných činů aj.

                      * * *
                      Nechť vidno, co tenhle právníček nebo poloprávníček s nickem „podotek“ ví a neví…

                      :OD

                2. Pokud vyhraje PetaPaja, tak by moh’ s Afroamericanovou udelat holpec a hned udelat nejaky novy objednavky na vojenskou techniku. Kolomojskyj Zelenskyj se nechal slyset, ze dodavky vaznou. Asi slibil nejaky prodeje do Afriky a zakaznici jsou netrpelivi.

                  1. Di s tou rusáckou agitkou do prdele aspoň dneska.

                    1. Sere mne, jak se zadluzujeme, pritom zadnej lend&lease nedelame. Sorryjako, to nema s Rusakama co delat. Je mi uplne u prdele, kam ty zbrane jdou. Rval jsem i, kdyz sly zadara osmapadesatky Kurdum. Kdepak skoncily?

                      Zkus vyhodit tu russsskou kourovou clonu, co mas pred ocima.

                    2. Aspoň nekecej, sysope. Kopeš tu za rusáky už roky. Je mi to fuk, tvoje věc, nijak mě to nepohoršuje, ale aspoň z nás nedělej blbce.

                    3. To je překvapení, že si všudebylkaždýhoznalavšezažil Sysop sere do huby. Jsem z toho vážně v šoku :O

                    4. K tomuto tematu jsem se tady vyjadril vickrat. Nekopu ‚za nekoho‘, ale ‚proti nekomu‘. Rusaky mam fpici, nijak mi nevadi, nemaji na mne vliv, to jsem snad nekolikrat rekl jasne. Vliv na mne maji ti, co mi zdrazuji zivot a to Rusaci fakt nejsou.

                      Zrovna u tebe bych cekal, ze umis cist. A nebo nechces chapat, co?

                      No… dam si detox. Je tu par lidi, ktere ctim, byt s nimi treba nesouhlasim, ale koukam, ze se veci meni.

                      Taxe tu mejte.

                    5. A kdyby i kopal, tak co?
                      Bude pak méněcennější diskutér, než je třeba sergej vulgo zerg?

                    6. Nepsal jsem že mě to nepohrošuje? Psal.

                    7. Jo a mimochodem – to je všecko, co vy „demokrati“ svedete?
                      Napadat lidi za jiný názor, nebo náhled na svět a dění v něm?

                      Putin má jiný názor na fungování světa – tak šup s ním do pytle na mrtvoly a vyvěsit na oči celému světu?

                      Tohle je vážně všecko, co umíte? Namísto racionálního vysvětlení, či odpovědi na otázku, do kterého zkurvystánu se poděly ty Sa.vz.58, plus přiznaných pět tisíc tun 7,62×39?

                      Už se vám tímhle přístupem podařilo rozmrdat celý internet, který si já ještě pamatuju bez vás a tedy fungující beze sraček.
                      Co dalšího to bude?

                    8. Zlatý slova. Do kamene tesat =b

                    9. No mě by třeba zajímal ten objem v miliardách. Jak finanční, tak zbrojní. Jenže ono je to tak tajný, že se dozvíme až to, kolik nám zbývá k doplacení.
                      Ta ministerská pizda na to prosadila jakýsi úvěr, mělo to být okolo 50G, ale čert ví, kolik to je doopravdy.
                      Naprostá většina toho materiálu, který tam šel a byl k vidění na vagónech, už je někde rozstřílená či roztrhaná a rezaví. Nebo je možná prodaná těm, co na něj mají prachy.
                      Takhle se to tam praktikovalo už od rozpadu SSSR, šlo tam kromě atomovek koupit naprosto cokoliv. Nevidím jediný důvod, proč by to nemělo fungovat dál, když se to osvědčilo.
                      Těm čurákům, co si říkají ukravínská vláda, je totiž naprosto jedno, že země je až na výjimky zhasnutá, vymrzlá, jsou bez paliva i na nákupy žrádla, které tam namísto řetězců vozí kamióny pašeráků z RF. A je jim úplně u prdele, že od února 2022 odtamtud uteklo už sedm miliónů lidí.
                      Minimálně už jeden celý milión, je od toho února jenom u nás, přičemž to stojí jen další a další peníze. Daně našich vlastních lidí, přičemž naši vlastní lidé si ani nemohou koupit důležité léky, reexportované za násobky cen do té černé díry na prachy.
                      Kolik civilistů tam nechala ta jejich „vláda“ v panelácích zabít úplně zbytečně, to si nedovoluju ani odhadovat.
                      Reálně tam má trvale zbývat mezi 26 a 28 milióny lidí, včetně vojska. Ta země měla po oddělení od SSSR 50M obyvatel..

                    10. Zajímavý článek, kam to UA dopracovala – chce to přeskočit trochu toho ideologického balastu, ale na to je vaše generace zvyklá:
                      https://a2larm.cz/2023/01/o-hranicich-bile-identity-valka-a-socialni-reprodukce-na-ukrajine/

                    11. Jihočech Honza
                      14.1.2023 v 21:45

                      vole vóbec nic takovýho neekzistuje, chápeš to? je to všecko dežoinformaca a vóbec, naval zdroje!!! není to na tvitěrech, tak to není, ukravínci sou úplně sluníčkoví, do hnusní dombasáci na ně furt házeli granáti, mrcasák ti to eště ukáže, jenom počké!!!!!

                    12. Ano? A co je na něm zajímavé, Jihočechu?

                      Článek se
                      1) pohoršuje, že když na Ukrajinu v srpnu 2014 vpadla ruská armáda, přesměrovala veřejný rozpočet do posílení armády (díky čemuž v roce 2022 obstáli, což je ten největší hřích, já vím – měli prohrát a kapitulovat, a drze to neudělali, hajzli jedni!)
                      2) pohoršuje, že pro Evropany je po všech ohledech Ukrajina bližší, než arabistány a dovolují si Ukrajině pomáhat více, než Arabům
                      3) pohoršuje, že když si separáti vyhlásili vlastní nezávislé státy, Ukrajina je nechala ať si je tedy i sami financují, namísto aby financovala „nezávislou Lidovou Republiku“ která proti ní aktivně bojuje
                      4) pohoršuje, že Ukrajinci se nestydí, že jsou bílí

                      Tyjo, to to tedy dopracovali. Měli by se stydět za bělobu, kapitulovat před Ruskem, zrušit si komplet armádu a získané rozpočtové přebytky poslat na sociální stát a hlavně Iráku.

                      Jako fakt?

                    13. @ mrcasík

                      otázky, samé otázky… hlavně by celá ukradina měla jít do prdele, pokud máš jiný názor jdi laskavě do prdele ty… nebo na ukradinu, to je totéž… co tě nutí k tomu, s těma ukradinskýma sračkama obtěžovat spoluobčany debile?

                    14. Zadlužujeme, ovšem s UA to nemá nic dělat. Přesně naopak – na „zbraních pro Ukrajinu“ ČR pouze profituje jak blázen a neztrácí ani korunu
                      :
                      1) naše firmy modernizují pro UA bazarové T-72 z celého světa – za prachy USA a NL, které tečou do naší ekonomiky
                      2) naše firmy prodávají UA ShKH DANA2 za valuty – za prachy asi USA, které tečou do naší ekonomiky
                      3) naše armáda na UA vyprázdnila sklady nepoužitelných T-72M obr. 1973, a na plátku odostala zdarma Leopardy 2, což je sice taky děda ale o světelné roky jinde ochranou posádky i SŘP
                      4) naše armáda na UA poslala dodělávající Mi-24V bez zajistitelného servisu, a na oplátku dostala zdarma lehce jeté AH-1Z a UH-1Y

                    15. A teď tu o červené karkulce. :-)

                    16. @ mrcasik

                      to tvoje „Profitování“ platí asi tak pro dvacet lidí z deseti milionů ty prolhanej hajzle… táhni profitovat na ukradinu zmrde a neser tady lidi hovado zkurvený

          2. Drahoš v diskusích nebyl tak špatnej, spíš Miloš se ukázal překvapivě čipernej. Moc jsem na to nekoukal, stačilo mi, že „alkoholická troska“ a „pochcaná mrtvola“ je v kondici.

            1. Nebyl. V podstatě dojel na to, že byl moc slušnej a nezkušenej a nedokázal Zemana odpálkovat. Ale na druhou stranu, Zeman byl na vrcholu sil náš bezkonkurenčně nejlepší řečník a i za Drahoše byl nadprůměr. Navíc měl čtvrt století zkušeností navíc. Z tohohle pohledu Drahoš prohrál se ctí.

    2. Motýle budou po druhém kole presidentem republiky. Zas ta naše krátká paměť.

      1. Vzpomeň si na to, jak dopadl v prvním kole Drahoš vs. Zeman a jak to bylo v tom druhým. Krátkou pamětí bych se radši neoháněl.

        1. To nebylo vyrovnaný, ale vo 12% pro Zemana. To nehorzí ani omylem, spíš bude Babiš rád, když to o procento nebo dvě udrží v tom prvním.

          Pavel bude prezidentem, pokud to nějak brutálně neposere.

          1. Bych se bál, co za sračky Burešův tým na Pavla vykonstruuje. Ale je pravda, že Bureš nemá moc kde brát, dostane hlasy od Bašťounů a Diviše, ale to je málo. Moc nepředpokládám, že se voliči Fischera, Tetuše a Hilšera přetrhnou, aby volili Babiše. Jediný, co může Bábu zachránit je, že odradí voliče těch tří od voleb a mobilizuje nevoliče.

            1. Osud těch, kdo mají fanatické příznivce – většinou mají i zuřivé odpůrce.
              Teď jsem koukal, že jenerál slibuje „změnu“. To už před ním taky někdo sliboval…

              1. Politik slibující změnu je podobně vzácný úkaz jako Miss přející si světový mír. Bez toho by to prostě nešlo :)

                1. V dnešní hysterické atmosféře by se některá mohla pochlapit a požadovat válku s asiatskými hordami.

                  1. To si poslechneme az na Cene Eurovize.

                  2. Především by se mělo zakázat (a tvrdě postihovat) použití pojmů jako „pochlapit“, „zmužilý“ a naproti tomu „zbabělý“…
                    Zvlášť sexistický je § 394 TrZáku…

              2. Teď to chce polepit republiku, upravenými předvolebními „antibabiš“ plakáty pětikolky.

                1. Jako… Bures v pytli koukajici pres zip? Loni to tema docela frcelo.

                2. A strejdo, proč jsi minulý vládní partě neříkal dvoukolka?

                  1. podotek 14.1.2023 v 20:45

                    To neříkal nikdo, protože to byla koalice standardně vzniklá na základě povolebních jednání, takže by se pejorativní zkratky neměly o co opřít.
                    Navíc lze viděl jistou návaznost výrobků z kadlubu ODS: oposmlouva, pětikolka.
                    Další etapy, monokolky(?), se bojím, to přiznávám. Zatím mi není jasné, jak a kdy vznikne, ale to je jen otázka času.

                    1. Aha, a tu standardizaci od časů vládní koalice ODS/KDS, ODA a KDU-ČSL tedy provedl kdo, jak a s jakým výsledkem, prosím? Tahle normotvorba mi asi nějak unikla, omlouvám se.

                    2. @ podotek

                      neomlouvej se a požádej nějakého kolemjdoucího ať ti dá přes držku… já to nestíhám… pacientů jako ty hrozně přibylo

                    3. podotek 15.1.2023 v 1:00

                      Nevím, co konkrétně myslíte. Vycházím z

                      https://www.politologickycasopis.cz/userfiles/file/1999/2/1999-2-4-Klima-Skryta%20ticha%20velka%20koalice.pdf

                      s tím, že u koalice nelze abstrahovat „požadavek“ na blízkost politických programů a náhledů na spravování státu. To u pětikolky nevidím, snad kromě požadavku na „ještě jeden svetr bych si dal…“, a to je na spravování státu docela málo.
                      Nejsem přítelem komolení názvů či jmen za účelem prostého zesměšnění oponenta po způsobu frekventantů MŠ, nicméně zde jsem své hranice překročil. Za tuto svou slabou chvilku se těm politickým idiotům z pětikoalice omlouvám. I když nejsem sociální demokrat, myslím to upřímně.

                    4. ygorek
                      15.1.2023 v 9:20

                      ještě jeden svetr bych si dal, to je nějaký nový krycí označení pro „ale jistě, zvládnu bez problémů žrát ze dvou koryt současně, i ze tří!!“?

                    5. Ne, to je Yggy, místní Pýthie. Když netušíš co chtěl autor říct, tak mu nemůžeš vynadat.

                    6. Behemot 15.1.2023 v 12:08

                      Použil jsem, zejména k udržení svého duševního zdraví, k odlehčení idiotismu třetího nejvyššího ústavního činitele úpravu refrénu Dylanovy písně „One More Cup of Coffee“, dáte se to na Dylanovu melodii i zazpívat:
                      „Ještě jeden svetr bych si dal
                      Ještě jeden svetr, krucinál
                      Než pojedu dál…“

                      Třeba mě příště napadne něco lepšího než:
                      „Nebudu u Danuše na pefce dřít…“,
                      musím to dát k ledu jako neaktuální.

                  2. @ podotek

                    aby ti nebylo líto že drandíš jen na kolobrndě

            2. účast je poměrně historicky vysoká, ve vokrsku starejch usadlíků co sem seděl skoro 80 % a drtivě vyhrál pávek, následovanej burešem s míň jak půlkou

              teď je votázka, esli se mobilizovali do prvního kola pětidemoliční libtardi, nebo navopak burešovi socani, a kdo má eště odkud brát, resp. komu se na to vykvajznou a nepřídou vůbec

              1. On Babišovi podle mýho dost uškodil ten zprošťující rozsudek. Dost lidí ho vnímá jako přinejmenším kontroverzní a tak se zvedli a šli si to s Babišem vyřídit u voleb. Proto tak vysoká účast.

                1. Taky fakt. Přitom medyja tady jely hovna o tom, jak mu to mělo pomoct.

                  1. Nemá jak. Koblihy jásaly, ale ty už ho volej. Zbytek ho buď nemá rád a ty to naopak nasejří a mobilizuje a těm co byl u prdele je u prdele i nadále, vinnej nebo nevinnej.

                2. To je otázka, který příběh zabírá líp. Trestně stíhaný a tudíž nedůvěryhodný versus nevinný a nespravedlivě pronásledovaný.

                  1. Těžko říct. Koblihy by se rozběsnily, jenže ty by ho volily stejně, takže by mu to moc hlasů nepřineslo. Otázka je, co by udělali ti, co ho nesnáší. Dost možná by se zvedli, aby mu v tom ještě vymáchali čumák.

              2. V druhým kole budou klíčoví voliči Drahuše, Hilšera a Fišera. Babiše většinou volit nepůjdou, ale pokud se na to ve velkým vyserou a zůstanou doma, tak Babiš téměř jistě vyhraje. Jinak Babiš těžko zmobilizuje, Zeman měl minule 12 pb náskok a vyhrál jen o fous. Letos je to v prvním kole v podstatě plichta, Babiš vede o třičtvrtě procentního bodu.

                1. Na prvni kolo jsem se vysral, ale vypada to, ze o5 budu muset jit do druheho kola a hodit to tomu, kdo je mi odpornej, aby to nevyhral jeste vetsi curak. Jako posledne.

                2. řada lidí nešla, jak mladejch, tak starejch

                  1. Jasněže ne. Ale řada lidí prostě nepůjde volit nikdy. Největší volební účast mělo tuším referendum o vstupu do EU a i tam přišlo cca 75 procent voličů. Některý lidi by k volbám přivlek akorát policajt.

                    1. :o)) Hele, shame, když například já nejdu „volit“, jakou mám přesně mám jistotu, že můj „hlas“ není započten? Kde to můžu prosím zjistit? :)

                    2. Pod svojí alobalovou čepičkou :)

                    3. Nekrm to, zas to odleze.

                    4. To máš pravdu:) Já mám i jinou zábavu, než vám dělat dírky do těch vašich bublin ;o)

                    5. Honza2130
                      14.1.2023 v 16:37

                      na staťáku na OVK podle registrovanýho trvalýho pobytu, nech si udělat kopii danýho listu ze stálýho výpisu voličů, kde máš řádek, s anonymizovanejma řádkama sousedů z okolních ulic

                    6. Hmmm, a ta odpověď teda? :)

                    7. Přece ani ty nemůžeš být tak strašně hloupý……

                    8. Honza2130
                      14.1.2023 v 17:02

                      na koho vole meleš?

                3. každopádně to bude hooodně těsný, takže to bude solidní shitstorm :D

                  1. Jo, to bude. Bude to zajímavých 14 dní.

                    1. Objednal jsem pred chvili delsi HDMI kabel, at si zena muze na bedne poustet ty svy internetovy kraviny z laptopu a nezapne omylem nejakej TV kanal.

                  2. to jo no

                  3. Ten už byl.
                    Ta otřesná mediální tlačenka lidem většinově neznámé a navíc úplně vypatlané baby.
                    Kdysi jsem nechtěl věřit Františkovi Janečkovi, když už počátkem osmdesátek říkal, že udělá televizní hvězdu, z kohokoliv si zamane. Už tomu nějakou dobu věřím

                    1. Muchova mela aspon pekny kozy a prdel.

                  4. Já nejsem rozvědčík, chystají na mě špínu o KGB, čeká Babiš tvrdou kampaň
                    Zdroj: https://www.idnes.cz/volby/andrej-babis-prezidentske-volby-volebni-stab.A230113_151801_volby_misl

                    Ty vole, von snad s tou KGB fakt spolupracoval, jinak by ho taková blbost ani nenapadla :)

                    1. Leda hovno.
                      S KGB mělo něco společného pár lidí v ČSSR a tenhle posera to určitě nebyl.
                      Patří spíš mezi ty, co nich měli zácpu či sračku, aniž by kdy nějakého skutečného kágébáka potkali.

                    2. Nj, s KGB jeli spíš kluci z Prognosťáku, skrz Köchera. O řadovýho slovenskýho udavače by KGB těžko měla zájem. Ale zajímavý je, že ten vůl vymyslel zrovna tohle. Asi zrovna koukal na bondovky.

                    3. Shane – https://echo24.cz/a/H5EVg/zpravy-domov-prezidentske-volby-kampan-babis-valka-pavel

                      Už se to rozjíždí, to bude prdel ty dva tejdny …

                    4. shifty: to je naprosto geniální, „nezavleču zemi do války“ a póza jak Uncle Sam :-))
                      https://www.umeniesveta.sk/images/catalog-large/PPF/PVP0247.jpg

                    5. Tonoucí se stébla chytá.

                    6. No já nevim. Podle mě je to 50/50, ale ten styl tý kampaně je tak otřesnej, že nechápu, jak to může někdo žrát a nebo volit.
                      Nemluvě o tom, že jsme v Nato, jeden z nejmenších členů a do žádný války nás žádná vláda ani prezident zavlýct nemůže. Může ale bejt tlak na vystoupení z Nato ven, tam by to pak eventuálně hrozit mohlo.

                    7. Nicméně stran týhle vlády má zase Babiš docela karty vysoký. Vláda stojí za hovno a zažíváme období, který stojí taky za hovno. Takže jak píšu, je to podle mě 50/50… i když mi to napřed připadalo, že Pavel to má jasný, tak teď si už tak jistej nejsem.

                    8. Babiš je zlo, které známe. Nepsal jsem něco podobného před posledními parlamentními volbami?

                    9. A co ti co studovali na univerzitě v Moskvě, servisdoku ?
                      Vím o jednom takovém manželském páru. Studia v Moskvě oba dva. On po revoluci musel zmizet na druhý konec republiky, protože byl dost profláknutá figura. A proslýchalo se, že měli švagra na začátku devadesátek na kachlíkárně, kde zametal stopy.

                      Takoví museli být sakra dobře prověření KGB. A v cibulkových seznamech nebyli.

                      Říkalo se, že kdo nebyl ve straně a nebyl u STB a přitom byl velké zvíře, notabene studoval v Rusku, tak musel být u KGB.
                      Oni ani do Ruska nepustili jen tak každého na výlet. Natož studovat.

                      Ale je tu ještě varianta, že oni patřili pod „tu druhou KGB“ která nechránila rusko a sovětský režim, jako původní KGB, ale naopak pracovala protistátně na převratu a likvidaci SSSR, což vyvrcholilo v roce 1990 rozpadem sovětského bloku.

                4. Podle mě tihle volili proti Babišovi a je jim jasný, že budou muset znova. Ono ani na Babišovo fans úplně nezapůsobí výsledek prvního kola, je to o půl procenta…

                  Čekal jsem drtivější vítězství motýle.

                  1. Já teda čekal víc u Drahuše. Že budou mít ti tři plus mínus podobně hlasů.

                  2. No ty kokso, lampasák vede.

                    1. No taky čumim… teď si to v podstaě může posrat jen sám :)

                    2. neměl podle těch cinklejch průzkumů mít bureš tak mrzkejch 20 % za tetkou s pávkem, co by měli vobá asi pětatřicet? :) furt dobrý, taky to mohl bureš s tetkou mít vo půl procenta tak-a-tak, podle toho, jak by chodily výsledky :)

                      tímdle stylem se to nedá napadnout, dyž mají vobá +-stejně a další nejbližší jenom polovinu

                    3. Nevím. Ja průzkumy moc nesleduju, leda tak orientačně. Ale ten propad výsledku pro tetku bude úměrnej jejímu výkonu v debatách. A co si vybavuju, tak v posledních průzkumech si Babiš neved vůbec špatně. Ale jak říkám, moc je nesleduju. A když se ti výsledek průzkumu nelíbí, tak si přečti jinej

                5. “ druhým kole budou klíčoví voliči“ :o)))))))))))))))) tvl, ten mě rozesmál…. :o)))) Můžu ho tady dát někde k dobru? :)

                  1. Neser. Ti na to neskočim.

                    1. Tak promiň :) Já vím, jak je čistá logika nepříjemná. Protože pak si musíš nevyhnutelně klást otázky. A co hůř, také si na ty otázky logicky odpovědět.

    3. shifty: V jakém hajzlu? Ta se státního cecku už nepustí. Tu budeme živit na věky věků.

      1. Radši jí budu živit jako vysokoškolskou profesorku, než za 4x tolik jako prezidentku.

        1. Asi tak. Krom toho ji platí Brno, takže na ní jde z mejch daní menší procento než na pamprezenta.

          1. A Brno je mi vážně prdel.

            1. Platí ji kablbák. Hehe. Dobře mu tak. :-P

              1. Z tý prdele je víc místních exotů… jeden co miluje rusáky, maká pro skopčáky a žije na šumavě, například…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017