ČR se oficiálně prohlásila za diktaturu - zpět na článek

Počet komentářů: 429

  1. Prosím budoucí bratry Mašíny nepodřezávat řadové slouhy. Když už útočit, tak od náměstka vejš, děkuji.

    1. Správný řešení je ovšem zcela opačný. Zbavit nahraditelnou hlavu oudů. Bez slouhů je vyřízená.

      1. Obávám se, že vzhledem k počtu slouhů by to byla taková slušná genocida. Koncept nastíněný Jihočechem Honzou se mi zdá humánnější.

        1. Jenže by byl k ničemu. Papaláš se snadno nahradí dalším. Někde maj jejich líheň.

          1. „Někde maj jejich líheň.“
            – liaheň sluhov je vo volebných miestnostiach. Tam si sluhovia vyberajú svojich páničkov.

      2. Slouhy nevymýtíš. Tolik provazu v království Českém není.
        Musíš z nich udělat svoje slouhy, jim je to fuk komu…. Ale na to nikdo zatím koule ani talent nemá.

        1. Nevymýtíš, ale zastrašíš, a v tom je ten vtip. A jak to přestanou podpírat, zhroutí se to.

          1. Hmm, že se to děje. Poslední byli Mašíni a skončili popliváni. Jsem skeptik.
            Poslat slouhu doprdele dle litery zákona už umíme, ale jak u toho není obecenstvo…a kolikrát je a ještě tě vypískají.
            Osobně se mi otevírá kudla v kapse vždy když slyším „děkujeme našim zdravotníkům, policistům, hasičům….“ jako by to nebyla doprdele jejich práce, u fízlů navíc kromě kriminálky nauplivnutídobrá, kterou je normální snad dělat.

            1. Dnešní absolventy který umístili na kriminálku fakt nechceš. Namyšlený hovada bez jakékoli zkušenosti s normálním světem a eště poměrně často dutý jak prázdnej sud.

              1. Shodou okolností jednoho v bublině mám a …. není to tak zlý. Spíš naopak. Paradoxně nejvíc pičuje na chodníkáře, dle něj bahno a podle toho se k nim chová. Pravda, je mu přes sorok, takže dnešek posoudit neumí(m).
                Ale ty taky ne.

                1. Srážku aktuálně trpím a je to zatím 50:50. Hodně smutný.

                  Celkově po zkušenosti nejedné můžu říct, že sou úplně k hovnu, na druhé straně stád ti (eště pod hrozbou trestu vod těch samejch kokotů tvl) zakazuje si to řešit jakkoli jinak, a zároveň ti, dyž zastupuješ firmu, nařizuje pečovat jako řádnej hospodář, takže v zásadě nic jinýho dělat nemůžeš, dyž firmu někdo vodrbe. Tož tak na světě…

            2. To je věc druhá a jiná, že se to neděje. Stačilo by pár dobře prodaných případů.

              1. Mám s tím problém. Morální. To hovado ani kolikrát neví, co činí špatně, resp. nemá jak se to dozvědět. To není … přijatelný pro klidný spánek. A ten já rád.

                1. Hlavy nikdy nedojdou, zrovna tak jako ministři zdravotnictví. Mají ochranku a k papalášovi se jen tak nedostaneš. A vždycky vstanou noví bojovníci.

                  Ale jsou závislí na svejch drábech, který posílají dělat za sebe špinavou práci.

                  Jejich dráb ale podepíše že bude s nima, hájit jejich zájmy proti vlastním lidem, on s tím morální problém žádnej nemá a já mam mít? Falešnější dilema snad ani není, nasrat!

                  1. Hlavy nedojdou, zato rapidně poklesne jejich zájem o dotčené exponované pozice. Strach je docela velká autokorekční síla. V relativně nedávné době to v Evropě bylo (pokud mě paměť nešálí) celkem úspěšně aplikováno v Rumunsku na nějakém Nicolae C.

              2. Ty vole kucí vy si koledujete aby Vám černý šerifové zaklepali na dveře beranidlem. V zemi kde můžete dostat 6 let za větu „Dobrá práce?!?“ bych se měl na zřeteli.

                1. Umim si představit, že schvalování Mašínů musí stb srát víc, než nějaká „dobrá práce“, však to šlo přímo proti nim :-)

            3. Fizlove za ty svoje debatni krouzky na hranicich okresu maji pry dostat dvacet litru bonus. Slza mi ukapla, konecne na ne taky stat myslel!

              1. A zdravotníci co teda jako že padajou na tu hubu už rok v kuse už dostali těch pár šušňů za loňský jaro?

                1. Co říkali kámoši, tak zdravotní bratři už dostali za loňskej rok někdy na podzim cca 50 000 každej. Letos asi ještě nic.

                  1. A to přišlo vod toho stáda, nebo ten se na všechny vysral a pustil samotnej špitál? (Jako zas co by nepustil, za jednoho ubytovanýho dostávali takovej randál, že by pustit měli, aby se jim na to lidi nevysrali žejo. Nebo eště sou furt ty úchylně nafouklý úhrady?)

                    1. Hele já myslím, že to dostali od ministerstva. Prostě jako extra odměny, to by asi špitál neměl pro každýho 50 – 100 navíc odměnu. Bratři, saniťáci nebo na sádrovně, který teď samozřejmě makaj na covidáriích, dostali to 50 a to bylo prej nejmíň.

                    2. s ohledem na to, že ouřadníci si to rozdávají furt a to dělají hovno, tak aspoň to výjimečně propadlo někomu, komu to hovno obvykle na tu hlavu padá

                      každopádně masa lidí, co sou ve sračkách a žijou na dluh, protože se jim rozpadl celej svět, docela roste, takže to ve výsledku zase vo kus vodevře nůžky a bude to zajímavý, předpokládám, že ti soudnější z personálu radši drží hubu a neříkají na veřejnosti nic

                    3. No jako já jsem slyšel dost a vím, že to takovej masakr není, jak se tvrdí. Ale těch mrtvejch víc bylo, hlavně staříků, tak to je. Covid tu jea občas zabíjí navíc, než kdyby tu nebyl. Ale jasně, že nekousaj do ruky co je krmí. Já tam mám fakt dobrý kamarády, tak něco vím.

    2. Oboje je k hovnu. Na slouhy bys potřebovat těch Mašínů nejméně 1000 a likvidace pánů je také k ničemu, protože je obratem vymění za jiné. Chtělo by to napřed nasbírat konkrétní jména a konkrétní sumy s podklady, kdo a jak profitoval, poté ukázat na konkrétních případech vše co lidem škodí, včetně promluvit k policajtům ve smyslu, že jsou také otcové dětí, pak dát dohromady pár odvážných a na dvě hodinky obsadit ČT. Ale obsadit, t.j. vysílání, kamery, režijí, osvětlovače, prostě aby to nikdo nemohl vypnout. No a udělat televizní show s pozvánkou na manifestaci. To by snad mohlo lidi probudit a pokud by se sešlo 100 mega tak rozehnat takovou manifestaci již není tak jednoduché. Bohužel nevidím u nás nikoho, kdo by dokázal něco podobného zorganizovat a realizovat.

      1. Nemožný, už ve scénáři je pár neproveditelných kroků. Tedy ne že by se mi to nelíbilo, ale už u toho přemlouvání slušných fízlů by ti dali klenoty a šel bys na 8 knedlíků v druhý cenový. Pokud by Ti to dokázali jako organizované.
        To už je mi bližší Leon. A kartičku na čelo. U druhý desítky hitů by to mohlo začít fungovat.

        1. A všiml sis toho, že nikde ve světě, tím méně u nás, už opravdu hodně dlouho nebyl proveden atentát na někoho významného? Ono to totiž vzhledem k zabezpečení a ochraně těch osob už není možné. Vsadím boty, že takovej bába nastupuje pěkně na dvoře a vystupuje opět na dvoře a cestou sedí v opancéřované škodovce. Tihle gauneři už se na veřejnosti prakticky neukazují a pokud ano, tak bude všude kolem snajprů jak nasráno. To by se jedině někdo musel dostat na úřad vlády a ještě s sebou propašovat zbraň a pak přesvědčit ochranku na několika checkpointech uvnitř budovy, že jde na schůzku s panem preimiérem, což je dost slušný sci-fi. To by jim musel zazpívat ukolébavku a doufat, že usnou.

          1. Jednak je to obtížný, což by nevadilo, za peníze v Praze dům, ale hlavně to většinou nemá smysl, maximálně tak osobní motiv, konkurenční boj nebo vnitřní boj o moc. Politická vražda má smysl akorát u stran jednoho muže, jinak ne. Likvidace Babišem nebo Tomia by znamenala konec hnutí, ale třeba odchod Klause nebo Zemana ODS resp. ČSSD sice mírně oslabil, ale nezničil. Jeden skončí a hned je deset zájemců o jeho flek.

            1. To píšu výše. Nemá to smysl, protože je hned někdo nahradí. Ale taky tohle všechno je řízeno někým zvenčí a my ani netušíme kým a kolik jich je.

          2. Tak drastický to rozhodně néjni. Navíc jak bylo diskutováno třeba vohledně bolševickýho svetra, voni mají dojem, že jako po „pracovní“ době už nejsou svině a dobrý. Takže stačí vodchytnout u baráku.

            1. Právě je, že jsou hlídaný furt. Zrovna ministr vnitra, financí, spravedlnosti a možná ještě obrany mají vlastní ochranku, která s nima snad chodí i na hajzl.

              1. Aleprt. Maximálně dyž se jim srocujou lidi u baráku, tak si ji nechají naordinovat – jinak trvale ne.

                1. Behemot 12.4.2021 v 14:51

                  Mladý pan Stropnický (jestli jsem ho správně identifikoval), své soužití s panem ministrem a jeho ochrankou popisoval panu Krausovi podstatně jinak, ale zřejmě máte lepší iformace.

                2. Minimálně premiér a ministři financí, vnitra a spravedlnosti mají ochranku přidělenou nastálo a bůh ví, kolik dalších má ještě ochranku. Když žvaněj u pultíku na tiskovce, tak samozřejmě gorily stojí mimo záběr, ale jsou tam.

                  1. Problém je, že ty o tom nic nevíš. Dej mi finance a cíl a není problém… https://www.csfd.cz/film/16734-sakal

                    1. Ale fuj, pryč s tou sračkou… Takhle to má vypadat: https://www.csfd.cz/film/10147-den-sakala/prehled/

                    2. Ok, seženu prachy, ale prosím tě, sežeň Edwarda Foxe, ne Bruce Willise.

                    3. Ok děláš si z toho prdel. Fajn. jde vidět že jsi jen tupý omezenec, měj tě přesně takového jakého tě chtějí mít.

                    4. Lásko, jestli zkusíš aspoň puč, kterej nevyjde, tak si vezmu transparent, že jsem tupej omezenec a půjdu ti fandit před soudní budovu (klidně i do jednací síně, ale tam mě nejspíš nepustí).

                    5. Vážně si myslíš, že dneska nejde udělat atentát na kohokoliv aby tě nenašli? Ty jsi tak naivní. Ty snad budeš věřit, že Kim zabil svého bratra, že Nevalnyj měl novičok na slipech v letadle a podle mě budeš věřit, že nehoda vrtulníku s Kellnerem byla letecká náhoda, že mám pravdu?

                    6. SkReT:
                      Už jsem ti několikrát upozornil, že komentuješ něco, čemu vůbec nerozumíš a dokonce se snažíš ostatní přesvědčovat, že to znáš líp.
                      Napsals „letecká náhoda“ – existuje termín „letecká nehoda“.
                      V případě smrti Kellnera o nehodu šlo…

                    7. já bych už jen kávičku :)

              2. Čo ti ja viem, pár mesiacov dozadu som mal veľmi dobrú možnosť zabiť nášho donedávna premiéra Matoviča (v uzavretom priestore zmrzlinárne, jediný ochrankár stál vonku). Teda, chýbala mi k tomu nejaká zbraň, aspoň nôž; moje holé ruky na rozdiel od Chucka Norrisa cintorínom nesmrdia…

                Možno že iní politici sú obozretnejší, Matovič je známy tým, že sa nebojí ani basy, ani dopadu svojich nerozvážnych výrokov a FB statusov…

                1. Nepobehoval ten ŠtBácky zmrd zo Slovenska minulý rok len tak hala-bala po Prahe (ak sa nemýlim) a nelízal na verejnosti zmrzlinu? Na fotke som to niekde videl. A bol tam len s nejakou hydinou. Gorily som tam nevidel na fotke.

          3. Ne že by to nešlo, při pohledu na zlenivělou tzv. „ochranku“.
            On i ten vylízanej estébák velmi dobře ví, že my Češi, jsme zbabělé kolaborantské krysy a k ničemu takovému se neodvážíme. Proč proboha chodit na úřad vlády??
            Není tu nikdo, kdo by měl nevyléčitelnou formu rakoviny, zároveň odvahu, přiměřený výcvik i vybavení, přitom by byl sobecky ochoten, vystavit zbytek rodiny /pokud by ji měl/ doživotním perzekucím ze strany neobolševického režimu, to je celý.

            1. A jak se k němu dostaneš? On se ti venku nebude promenovat, abys ho mohl sundat ze střechy.

              1. Mr.Mr. 12.4.2021 v 12:57

                Třeba by si mohl sundat podprsenku.

              2. Na předvolebních výjezdech a mítincích se pohyboval jen s minimem lidí okolo, pokec s plebsem probíhal různě venku, na náměstíčkách a tak.

                1. Jak víš, kolik tam měl okolo svých lidí? Dokonce na takových akcích nenosí většina lidí z jeho ochranky ani oblek, protože by byli děsně nenápadný.

                  1. Stačí si vzpomenout na Klause, jak ho někdo střelil do ramene (pro Klause naštěstí jen kuličkovou pistolí, ale kdyby byla ostrá a dotyčný ho chtěl zabít, tak by namířil na hlavu a bylo by po něm). Ochranka pomůže proti ožralům a blbečkům, ale proti aspoň trochu chytřejšímu vrahovi bych se na ní asi moc nespoléhal.

                    1. házíš hrách na stěnu

                    2. Ve světle téhle události si vždycky kladu otázku: Jak je možné, že na zmr. Agenta s jeho pestrým životním příběhem (a tím jistě velice rozsáhlou suitou potencionálních investorů) ještě nebyl ani žádný reálně plánovaný pokus. (Tu kouřovou clonu pro Moničinu dovolenou z počátku letošního roku zaň nepovažuji.)

                    3. To mi taky vrtá hlavou. Při jeho stylu „podnikání“ musí mít nepřátel asi celkem dost.

                      Na druhou stranu s jeho kontakty … možná pokus byl, ale on to ututlal aby ostatní neinspiroval? Těžko říct…

            2. Musel by to jedině provést nějaký Stauffenberg, který k němu má přístup.

            3. servisdok 12.4.2021 v 12:54

              Jako výpomoc na útvaru správy budov jsem viděl práci ochranky při předběžném zajišťování budovy a přednáškového sálu a nevěřím vám.
              Druhý případ, s aktivistkou Kundibuntu, byl medializován docela dost. Ani tam nepůsobila ochranka tak úplně ospale.

              1. Tak můžeme to vzít třeba od prezidentování Klause st. a kuličkového útoku na něj.
                Tam tzv. „prezidentská ochranka“ ani nevěděla, že necelé dva metry od skutečného prezidenta stojí chlap s velmi věrnou maketou skutečně existující pistole /tuším to byla nějaká kuličková verze Glocka/, přičemž rozhodně nemohla předem vědět, že je to maketa a že je to jen neškodný špás, co právě měl dokázat „schopnosti“ těchto opičáků.
                V rámci zvučení některých vybraných předvolebních akcí a dvou kongresů politických stran, jsem viděl tyhle různý „ochranky“ v akci. Mít u sebe jako zvukař s nějakým postranním úmyslem skutečnou zbraň, tak při „urovnávání mikrofonů“ či kabeláže na řadě stolů, kde seděla celá dlouhá řada těchto papalášů, tak nejméně tři až čtyři z nich, odstřelím z bezprostřední blízkosti přímo do čela a to tak, že nahotovo.
                Ochranky našich „ústavních činitelů“ jsou akorát paňácy pro srandu králíkům, co neuchrání ani pět slepic před rozutečením. Viděl jsem je „v práci“ a párkrát i vyslechl jejich konverzace.
                Moc si to idealizujete. Jak už jsem napsal – většina papalášů, ale i těch tzv. ochranek je srozuměna se skutečností, že Čechové nejsou něčeho takového schopni, ani k tomu ochotni. Vědí, že už od časů Protektorátu není žádný Čech ochoten, obětovat se ve prospěch národa odstraněním zemského škůdce.

                Nic se jim nestane – ani tímto způsobem, ani jinak. Po skončení ve funkci dožijí podobně, jako Jakeš se Štrougalem, pokojně si budou vychutnávat vysoké důchody, nikdo jim nezkřiví vlásek a zemřou na svobodě, přirozenou smrtí stářím. A my se na to budeme dívat, jako v případě těch jmenovaných dvou.

                1. Nemyslím si, že to je v tom, jestli toho je nebo není někdo schopen – myslím, že pokud by šlo opravdu hodně do tuhého, tak by se ten vzdor a odvaha v lidech zase probudila. Jinak jasně, je tady evidentní salámová metoda a až bude opravdu zle, může být pozdě na to s tím něco v rozumné době udělat (ale nic netrvá věčně, a to třeba ani světovláda založená na šmírovacích technologiích).

                  Celkově to je ale o tom, že zatím si podstatná část (nevím, jestli můžu říct většina) ještě žije tak nějak přijatelně a někomu to možná i vyhovuje, a co hůř – hodně lidí si ty represe a pocit ochrany od těch hodných pánů z vlády myslící na všeobecné blaho vyloženě užívá. Takže co bys chtěl vlastně pak změnit odstraněním jednoho článku mašinérie, když je tady pořád celkem silná podpora přímo od Slušných Lidí(tm)? Akorát bys systém podpořil vytvořením konkrétního, hmatatelného nepřítele, kvůli kterému tady všichni trpí. Myslím, že jediná schůdná cesta je nechat všechny ty podporovače ochutnat medicínu, kterou si sami přejou, a sám u sebe proaktivně minimalizovat škody.

                  1. „…(ale nic netrvá věčně, a to třeba ani světovláda založená na šmírovacích technologiích).“

                    Důvod, proč žádná totalita zatím nevydržela věčně (i když v Číně a spol. už se to za věčnost skoro dá označit) je právě v těch technologiích. Ještě žádná totalita nikdy neměla k dispozici to, co má ta nastpující.

                    Ale možná to jednou fakt skončí. Možná. Ale my už toho možná nemusíme být.

            4. Ten co střílel v Ostravě ?

              1. U toho byla fakt škoda, že si vybral lidi, co byli nejblíž po ruce. Že nezacílil spíš na ty, kteří by to zasloužili za to, jak vedou stát a zdravotnictví. Když už teda měl dojem, že ho nechtějí léčit. To byl prostě magor a ne člověk se smysluplným cílem. No a Brod, to zas bylo čiré zoufalství.

                1. oba dva měli potenciál a naprosto ho zneužili. V Brodě, to myslel dobře, ale mohl mířit výš.

                  1. zneužili – zahodili

                  2. Panu Kovářovi bylo jasný, že na brodskou radnici se s kvérama nedostane a i kdyby se mu to povedlo, tak celou by ji vystřílet nedokázal prostě proto, že by celé její osazenstvo nebylo v jeden moment „v práci“. Proto píšu, že to byl akt čirého zoufalství, kdy půl roku chodíš 2x týdně na radnici žadonit o pomoc, oni ti dají do ruky štos papírů k vyplnění a pošlou tě pryč, dtto všecky dostupné sociální služby „byly přeplněné potřebnějšími a vaše paní má přece vás“.
                    Věděl, že své paní, se kterou byl 45 roků, nijak v její nemoci nedokáže pomoct, ani tak, ani tak – ani sám, ani přes úřady. V Brodě jsem přes 15 roků dělal i bydlel, mám tam spoustu známých a ví se tam toho hodně.
                    Nemáte ani ponětí, jaké úsilí a jaké prostředky tento zkurvený stát vynaložil na to, aby z pana Kováře udělal naprostého magora, otravného kverulanta a nakonec zločince nejhoršího kalibru.
                    Kdyby aspoň desetinu těchto prostředků na očernění člověka, malou část toho, co pan Kovář i jeho paní za cca 43 roků práce, státu odvedli na daních, použili k aspoň nějaké sociální pomoci panu Kovářovi, nestalo by se to. On byl ale naprosto bezradný, protože nic podle úředníků nešlo. Nic nebylo pro brodskou radnici, resp. její sociální odbor možné, přestože jsou to dobře placení, profesionální úředníci, který by podle správného mínění pana Kováře měli umět člověku pomoct – je to jejich náplň práce a jsou za to přece placení. Víte, nic není ve skutečnosti tak, jak to potom v televizi vypadá – a tím myslím všecko, nejenom tento případ.
                    Kvéry by v případě účinný pomoci dál ležely netknutý, protože by vůbec nebyly zapotřebí. Původně je měl pro ochranu proti zlodějům, protože v jednom dobrém období devadesátek pan Kovář podnikal v oboru, který byl pro spousty drbanů interesantní a ti měli dojem, že je v baráku krom zajímavých věciček taky spousta prachů.
                    Všecky ty kamerový výpovědi sousedů apod. byly naprosto účelově sestříhaný a hlavně – byly všechny točený až potom, co se pan Kovář pomoci pro svou ženu nedovolal a musel ji nechávat doma, když musel někam odejít. Často to končilo příjezdem fízlů se záchrankami, asi dvakrát taky hasičů a ani jedna taková „návštěva“, kterou ve 100% volali sousedi z řadovky, ničemu nepomohla.
                    Lynčovat se měla brodská radnice a sousedi měli radši držet tlamy. Několik z nich mělo možnost Kovářovým pomoct, minimálně teda dva, co měli nějaké kontakty na příslušné instituce, neboť už sami něco takového v minulosti řešili. Nepomohl vůbec nikdo, zatímco ve vyvolávání fízlů přímo excelovali. Než cokoliv řekli pochybným reportérům, měli si nejprv nasrat do huby, přes kterou jim teklo máslo, co se jim rozpouštělo na hlavách. Všichni z té dotyčné řadovky se tam „dobře znali“, ale nikomu nedocvaklo, co by se mohlo stát, když se na sousedy vyserou a naopak jim budou ještě škodit – myslím tím Kovářovým. A to i přesto, že tam víceméně všichni věděli, že je pan Kovář ozbrojen od té doby, co podnikal. Byl to šikovný člověk, dělal nějaké specialitky pro CZUB i fyzické osoby.
                    A když paní Kovářová onemocněla, tak nejméně polovinu peněz utratil jenom za drahé léky pochybných doktorů, podvodníků a šarlatánů, co ucítili, že pan Kovář peníze má a současně je ochoten, pro paní je utratit třeba všecky.

            5. Pan generál Heydrich si taky půl roku jezdil v otevřeném mercedesu jen se šoférem a pak se nestačil divit.

              1. Jo, i dneska aby se jeden bal jezdit v kabriu, ze mu do toho zavistivi Cesi neco horiciho hodej.

          4. Jak tu všichni řeší nemožnost smáznout papaláše kvůli ochrance, tak prosím vzpomeňte na pár let starou story s Klausem a šaškem s airsoftkou.
            Myslím, že odhodlanýho atentátníka samotáře ochranka tak snadno neodstíní (resp. ne včas).
            Nicméně se zbytkem souhlasím – netuším, komu/čemu by pomohlo, někoho z papalášů fyzicky likvidovat.

            1. Tak co si budeme povídat – většina skutečného, současného zla pochází od estébáka. Už jsem psal, že bez dovolení estébáka si ani stéblo trávy nedovolí, pohnout se.
              Ostatně, bylo možno to často sledovat i v přímých přenosech, ten exces s Vojtěchem před kamerami, to byla jenom srandovní taškařice. Ve skutečnosti estébák bere členy vlády jako svoje zaměstnance a jebe je, jako sysly. Při každém sebemenším náznaku toho, že by některý člen vlády hodlal použít vlastní mozek a nějakému jeho kroku nepředcházelo povolení estébáka, že to může říct, nebo udělat.
              Odstraněním estébáka, jako představitele hnutí jednoho muže, se kterým stojí a padá, by se toho vyřešilo hodně. Hamáček za to nestojí, ten se oddělá sám, dávám mu rok, maximálně dva.

              1. servisdok: „Ve skutečnosti estébák bere členy vlády jako svoje zaměstnance a jebe je, jako sysly.“

                Ale to přece jen dělá to, co sliboval před volbama. Řídí stát jako firmu :-).

              2. Ovšem estébák to všechno taky nemá ze své hlavy, tohle je globální akce, ten jede podle cizích not. Jako on může vyměnit své ministry, tak ten, kdo stojí o hierarchii výše, může vyměnit jeho (Matoviče, Trumpa atd.)

                Teď už třeba jede mohutná PR akce na dosazení piráta Bartoše do funkce premiéra. Myslíte, že se tím něco změní? Ne, bude to ještě horší, ten už se nezakecá. Na druhou stranu, až se začnou zabavovat majetky, tak už se třeba i těm tupejm ovcím rozsvítí…

                1. Tak a teraz by si nám Naturopat mohol prezradiť kto je ten tajomný bábkar v pozadí toho celého.

                2. Blbost.
                  Ten tvor nikdy nikoho neposlouchal a poslouchat nebude. Leda možná za toho starého bolševika, musel poslouchat řídícího důstojníka, ale jinak nikoho. Kdyby poslouchal a nedělal si, co chce, nebude miliardářem.
                  Myslet si, že ho někdo řídí, může jen naiva.
                  Jinak já jsem v tomto optimista. On i ten Prcal jednou selže, nebo se fatálně nestrefí. A potvor se po hlavě, jak to má ostatně ve zvyku, vřítí do takového průseru /a určitě v televizi/, že mu nebude mediálně ani jinak pomoci.
                  Taková Slonková na tom dělá celé roky, bylo by smutný, kdyby všecko to úsilí přišlo vniveč.
                  Na druhou stranu – můj optimismus nahlodává skutečnost, že i takový mediální průser, jako byla kauza Šuman, se ho prakticky nedotkla. Na měsíc zalezl, počkat až se to přežene, mezitím Prcal se šňupákem plným koksu dělal, co mohl. No a ten výsledek mě nijak nepotěšil. Dtto kauza estébák mladší, to už byl slušnej kalibr a ustál i to..je to naprosto neuvěřitelný, co všechno svede nepočetný tým markeťáků. Na ně je krátký sebelepší a sebechytřejší novinář.

                  1. Bábiš se poučil od Merkelové – všechno vysedět, přečkat, pak spustit ohranou „Kalúsek, kampáň“ a pořád to funguje. Kam se hrabe teflonový Reagan.

      2. Nobody :
        “ Oboje je k hovnu. Na slouhy bys potřebovat těch Mašínů nejméně 1000 “

        – hahaááá, optimista.
        Problém je , že podporovateľov tyranie a buzerovania je ÚSTAVNÁ väčšina.

        1. Není podporovatel jako podporovatel. Pokud by někdo současnou diktaturu nějak nahradil vládou co nebude buzerovat a tyranizovat, tak většina těch podporovatelů bude maximálně tak nadávat doma anebo u piva a k nějaké akci proti nové vládě se nerozhoupe.

    3. Nesouhlasím. Tupá většina začne zvažovat možnosti až tehdy, když se jich to začne osobně týkat. Dokud je to pro ně co do následků srovnatelné s televizní reality show, budou pravačkou ukazovat k nebi o stošest

  2. Tvl proč si každý bere do huby Háchu. Takových hezčích případů tu za posledních co sto, co padesát, za třicet let bylo přiléhavějších…..Hácha byl slušný člověk (ne jako ti z divadla).

    1. Prezident Hácha na oko kolaboroval s nacisty a zachránil tím spoustu životů. V době před německou okupací i v době protektorátu dělal asi to nejlepší, co dělat mohl. Neměl to vůbec jednoduché, protože ho v tom Beneš dvakrát nechal úplně samotného. Po prvé po Mnichovu, když utekl do Anglie a hodil po něm otěže a po druhé po osvobození, když ho nechal zemřít ve vězení, coby zrádce a kolaboranta. Ve skutečnosti to bylo přesně naopak. Hácha byl hrdina a Beneš zrádce.

      1. E. Beneš se zasloužil o stát, akorát tím státem byl Sovětský svaz.

        1. Nj, Beneš holt posral na co šáhnul.

          1. Stalin byl celkem spokojen, bych řekl. A Molotov taky.

          2. Umím si představit, jak by člověka typu Beneše řešili třeba Francouzi, netobože Angličani. U těch Angličanů – myslím, že si o naší „exilové vládě“ mysleli své, zvláště s přihlédnutím k tomu, že ona exilová vláda v tom nechala fakticky utopit a doslova obětovala dr. Háchu. Ten by jinak poklidně dožil jako něčí rodinný právník.

            1. Oni je asi moc neřešili. Čs zahraniční vláda byla zcela bezvýznamná, Čechoslováků v Británii byla hrstka a okupovaná ČSR byla příliš z ruky na to, aby měla ve válce nějaký strategický význam. Naprosto klíčová byla Svobodná Francie a de Gaulle, protože Francie byla vstupní brána na kontinent a francouzské kolonie byly příliš cenné aby padly do rukou Němců. Mnohem větší význam než Čechoslováci měli Poláci. Sice to byla taky divná východní díra, ale bylo jich v Británii hodně. Měli tam několik divizí včetně obrněné a výsadkové a dokonce i nějaký loďstvo.
              Co se týče Háchy… Nic jiného než zatčení a soud nepřipadalo u hlavy kolaborantské či loutkové vlády v úvahu. Hácha měl pech že umřel dřív než přišel k soudu. Na rozdíl od Tuky by nejspíš dostal symbolický trest, pokud vůbec. Zdaleka ne každý představitel Protektorátu to schytal. Pokud nebyl vyloženě kolaborant, tak byly soudy vcelku shovívavé. Ministr vnitra a předseda tuším dvou protektorátních vlád Bienert dostal 3 roky. Velitel vládního vojska Eminger z toho vyšel bez viny a „se ctí“. Hácha by nejspíš dopad slušně. Nad rámec povinností nekolaboroval a i se snažil Němce brzdit.

            2. Kupodivu o něm Churchill (patrně taky odporný zbabělec a zrádce) ve svých pamětech nemluví špatně, oceňuje ho. Jediné, kde s ním polemizuje, je období Mnichova, kdy -dle jeho názoru- Beneš možná měl vsadit na jednu kartu a jít do toho. Ale zároveň Churchlill uznává, že situace byla příšerná.
              Čili si myslím, že ani Britové, ani Francouzi ani nikdo jiný nemají potřebu hrát naši oblíbenou hru na Beneše coby univerzálního viníka všeho možného. Netuším, odkud se bere názor na to, co si o nás Britové mysleli, ale já nejem insider tehdejší britské vnitřní mentality. Ale jak exilová vláda měla obětovat Háchu, to mi opravdu jasné není.

          3. Mr.Mr.:
            Nás ve škole ještě učili, že dr. Hácha byl ukázkový vlastizrádce, kolaborant s fašisty nejméně stejného kalibru, jako Moravec – a že dostal, co zasloužil.
            Ale náš dějepisář na základce, vzdělaný profesor historie, vyhozený z brněnské univerzity pro své „politické postoje, neslučitelné s jeho posláním“ nám to vysvětlil na zajímavých příkladech, jak to s dr. Háchou doopravdy bylo, jaký měl možnosti, co ovlivnit mohl, co nemohl a jestli udělal něco, čím by občany Protektorátu poškodil tak, jako třeba ten zmíněný Moravec.
            No a dorazili to naši rodiče a prarodiče, kteří to doma řekli natvrdo, jako obvykle s dovětkem „ne abys to někde vykládal!“

            1. No, vždyť dneska se o něj znovu každej otírá jako o vlastizrádce. A říkaj to hlavně typy lidí, které by byly za okupace v Petschkárně pečené vařené.

      2. Beneš samozřejmě Háchu neybral. Abdikoval mj. proto, že v Hitlerovi vyvolával záchvaty zuřivosti a pozice druhé republiky by byla ještě více ohrožena skrz nacistický řev, že na Hradě furt sedí ten vyvolávač napětí.
        A nebyl diktátor, ani před válkou ani po válce. Fakt nerozhodl, že Hácha bude poslán do vězení. Jestliže se protektorátní „věrchuška“ oficiálně prezentovala (musela prezentovat) jako oddaní služebníci okupantů, bylo normální a očekávatelné, že budou zajištěni až do projednání jejich případů. Proto Hácha skončil ve vězeňské nemocnici, k soudu už se to bohužel nedostalo, protože potom – jak už tady bylo zmíněno kolegou shanem – protektorátní představitelé byli posuzováni celkem spravedlivě.

    2. Za druhý republiky se ovšem moc nevycajchnoval. Takže bych z Emila zas tak neučůrával. Třeba takovej Zmocňovací zákon bylo slušný svinstvo. Druhá répa fašizovala s sto šest a Hrácha stranou zrovna nestál.

      1. Resp. Ničemu nebránil. Ona ta přezdívka Děda podpisówy nebyla úplně od věci.

      2. A za protektorátu poníženě orodoval u říšského protektora a nepřímo u Hitlera za české studenty držené v koncentráku a opravdu se mu povedlo jich spoustu dostat ven.

      3. Duch doby vanul tímhle směrem. Bez Mnichova by se nefašizovalo.

        1. To je sice pravda, ale jako omluva je to dost chabý. Hácha nebyl žádnej zloduch, ale zase bych z něj nedělal světce. Jeho hlavní přínos byl asi v tom, že blokoval židli, takže se do funkce nedostal žádnej opravdovej kolaborant.

          1. Němci tam ani žádnýho opravdovýho kolaboranta nechtěli. Hitlerovi přesně vyhovoval Hácha. Hácha to taky chtěl několikrát zabalit, ale bylo mu taktně naznačeno, že by to mohlo mít závažné následky.

          2. @shane 1* i mně více vadí u Háchy 2. republika než cokoliv po 14.3.1939

            1. Jo. Za Protektorátu už byl pátý kolo u vozu. Druhá republika byla jiná písnička. A vůbec, vzal to po Benešovi dobrovolně a že to nebude sranda mu muselo bejt jasný na první pohled. Takže si žádný soucit nezaslouží. Leda by už tenkrát byl úplně senilní.

              1. Až na to, že ho museli docela dlouho přemlouvat. Vdovec, v důchodu, mohl chodit na procházky a překládat J. K. Jeroma.
                A že trošku skřípli židy? Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Trockij a Jagoda nebyli zapomenuti.

                1. Nj. Buď byl slaboch co se nechal ukecat aby dělal loutku, nebo ho na starý kolena chyt mesiášskej komplex a myslel si, že osud národa je v jeho rukou. Republika v tý době musela bejt v příšernym stavu. Hospodářsky na pokraji státního bankrotu, infrastruktura prakticky nefunkční, čtvrtina území v hajzlu včetně výrobní základny, miliardy na obranu vyhozený z okna, deziluze jako prase… Snažit se tomuhle dělat presidenta, to musela bejt práce snů.
                  Blbý je, že ani Protektorát a už vůbec ne druhá répa nejsou pořádně zpracovaný. Druhá republika jako by neexistovala a problematika protektorátu se smrskla akorát na Němci vs odboj. Nějaká práce která by se zabývala domácí „mezičeskou“ politickou scénou v Protektorátu nejspíš pořádně neexistuje.

                  1. Největší zábava je, že E. Moravec mohl být klidně spasitel národa. Kdyby tehdy nejmenovali PM Churchilla, ale Halifaxe… Kdyby Barbarossu nevedli tím zběsilým germánským rasismem, ale nabídli východním Slovanům pozitivní vizi… Nechybělo věru moc, anebo strašně mnoho.

                    1. To je pravda.

      4. Docela jsi mne nahlodal – přiznám se, že tolik o tom zas tak načteno nemám. Něco ano ale tvoje jízlivost naznačuje že ne dost.
        Nicméně, nikdo z něj neučůrává, to je tvůj konstrukt – považuji ho z doposud dostupných údajů za slušného, vzdělaného, poctivého člověka a vlastence, který se dopustil … vlastně vlastní oběti a pak za to dostal jak za živa tak po smrti pěkný nářez. Pokud si ho někdo bere do držky jako vzor kolaborantství, je mi to ekl. Lepších příkladů by tady bylo nepřeberně více.
        Ale uznávám, že si budu muset načíst více. Tvůj příspěvek nebudu komentovat, radši.

  3. Už se těším, až znovu začnou v politických procesech padat rozsudky smrti. Ústava sice trest smrti nepřipouští a stanoví, že každý má právo na život, ale co? Veřejný zájem je veřejný zájem, takže na Ústavu sere pes. Tohle je vlastně biankošek. Teď si můžou dělat, cokoliv se jim zlíbí.

    1. Veřejný zájem. Je hezké, že takto nastavují politické klima pro černé komouše. Ti by někoho pověsit schopni byli. Pak zase bude breku, že nějací totalitáři utlačují chudáky z lidu, protože s pohlaváry budou lítat i třísky.
      Je zajímavé, že aby Čech aktivně vystoupil proti vládě musí to dojít až do nějaké formy totality.

    2. A tak jak říká pan ministr, medicínská stránka je důležitější než právní, tak holt eutanasie bude mít přednost před zákony a Ústavou… ;-)

    3. To nebude (jen) v politických procesech…

      Za jak dlouho se v některém zákonu nebo nařízení objeví něco jako „v případě pozitivního PCR testu následuje povinná eutanazie subjektu, včetně jeho potomků a rodičů v přímé linii?“

      Medicínská stránka je důležitější než právní, tenhle postup se navíc u nemocí drůbeže nebo skotu osvědčil.

      1. Tak eradikační programy na české chovatelské scéně jedou. Byla by asi docela prdel, kdyby přestali nařízení vyrábět datoví vědci a začali by to dělat státní veterináří. To by nevzali jenom subjekt s rodinou, ale ještě osum dědin okolo.

      2. rovik :
        “ Za jak dlouho se v některém zákonu nebo nařízení objeví něco jako „v případě pozitivního PCR testu následuje povinná eutanazie subjektu, včetně jeho potomků a rodičů v přímé linii?“ “

        – parlament si takéto nariadenie URČITE dá schváliť ovčanom v referende. Takže potom to bude absolutne DEMOKRATICKÉ.

    4. A oni si někdy nemohli dělat co chtěli ?

  4. https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/povinne-testovani-ve-firmach-nejvyssi-spravni-soud.A210408_135800_domaci_knn/diskuse

    Ta diskuze stojí za to. Podívejme se, co na to říká soudruh Říháček:

    „A jako pozitivní také vidím to, že v článku je ten exot jmenován. Vzhledem k hodně neobvyklému příjmení, které u nás nosí pouze několik lidí, tak další zaměstnavatel bude vědět, že ho nemá přijímat – ti současní se ho doufám při nejbližším propouštění zbaví, jestli to ještě neudělali ;-D“

    1. Nejsem si jist, jestli ředitel fakultní nemocnice je přijímán, nebo jestli je to už post co se jmenuje z pozice politiky … povzdech soudruha Říháčka je asi marný :)

      1. Tuším, že na to bývá vypsaný výběrko.

  5. https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/plaga-testy-do-skoly-sshr-testy-i-ze-stolice-rektalni-testy-nosohltan-babis-arenberger.A210412_090728_domaci_lre

    Ne, ty ksindle občanskej! Nám nestačí, když jenom ohneš hřbet. My tě chceme vidět totálně poníženýho.

    1. Tak to jo, ještě předevčírem jsem doma vytáhl myšlenku, jestli jako až se budou dětem strkat do predele 2x tejdně kolíky jestli to bude ještě taky v pohodě a ani sem netušil jak jsem blízko…

    2. Třeba se mu to líbí, pedofilnímu židákovi. Nikdo jiný než úchyl by teď Burešovi děvku dělat nešel.

    3. Mr. Mr. :

      Väčšina ovčanov leze vláde do riti. Furt. Tak prečo by malo ovčanom vadiť, keď pre zmenu bude liezť do riti vláda ovčanom ?

      Dve tretiny mojich priateľov sa už dalo vláde popichať (vakcínou). S radosťou a piesňou na perách. Tak prečo by im malo vadiť, ak sa im bude vláda šparchať v riti ???

  6. „ČR se oficiálně prohlásila za diktaturu “
    – je to vôbec diktatura, ak s ňou súhlasí 80% ovčanov ? Aj za predošlých boľševikov 80% ovčanov boľševika podporovalo. Aj za Hitlera.
    Terajšie buzerácie demokratickej vlády podporuje väčšina opozície. To sa im to potom krásne buzeruje ovčanov.

    Diktátori majú akúsi zvláštnu schopnosť, priťahovať si podporu ovčanov. Vlastne – aj táto srandovná demokracia neumožňuje, aby si vládol každý človek iba SÁM SEBE. V demokracii si vždy ovčania zvolia demokratického diktátora. Ovčania milujú demokraciu, pretože – NEMôŽU SI V NEJ VLÁDNUŤ IBA SAMI SEBE. Vládnuť IBA SEBE, to by bol hnusný anarchokapitalizmus.

    1. Podle posledních průzkumů asi 75% lidí vládě nevěří – a stejně tam jsou.

      Současný volební systém neumožňuje politiky odvolávat pokud začnou dělat bordel.

      Čehož ty politici pak pochopitelně zneužívají, něco naslibují a pak mají 3 roky volnou ruku a jen poslední rok se musí trochu snažit a rozdávat z cizího aby je vohnouti zase zvolili.

      1. Na tzv. průzkumy a jiný mediální akce se vyser.
        100% z nich sleduje nějaký přesný účel a rozhodně jím není objektivní průzkum skutečného stavu věcí, nebo veřejného mínění. Už jenom to, že Čech něco jiného říká a něco jiného si myslí, posílá hodnotu takového průzkumu někam na úroveň pofidérních anket.

        1. Co tak sleduji okolí, tak s těmi 25 procenty co věří vládě jsou ještě dost optimisti (nebo dělali ten průzkum na „správném“ místě, jako např. regál s vegetariánskými párky z kostelce).

          Ano, nevěřím statistice kterou si sám nezfalšuji.

          Ale to, že lidi aktuálně vládě nevěří a asi by nejradši celou vládu viděli smažit se v pekle … tomu bych celkem věřil.

        2. Je v tom problém gumových páteří tohoto národa, co se tady už pět generací táhne, jako smrad pod dveřma.
          Oni pro toho dotyčného papaláše nemají jméno a třeba to i říkají nahlas.
          Ale v momentu, kdy by toho papaláše opravdu někdo picnul, tak neřeknou „fajn, třeba rodina pochopí, s kým to žila“ – začnou vřískat „ježííš! On zabil ženský manžela, tátu vod dětí a živitele rodiny!“.
          To je pak těžký..
          Jediní ti Mašíni, nebo lidi okolo Babic se s tím prostě nesrali – a podívej, jak je v této jediné věci národ rozdělený, nebo spíše přesněji zmanipulovaný.

      2. rovik :
        „Podle posledních průzkumů asi 75% lidí vládě nevěří – a stejně tam jsou.“

        – Vládnu TYRANIU podporuje a schvaľuje minimálne 75% lidí. A taktiež tuto tyraniu SCHVAĽUJE väčšina tzv. OPOZÍCIE. Takže vlastne PRD záleží, kto vládne. „Opozícia“ by tyranizovala ovčanov rovnako, ako terajšia vláda.

        Ovčanom vadí Babiš, ale TYRANIA sa im páči. Vakcínujú sa ako diví. Toto sa nazýva debilita.
        ========================

        „Podle posledních průzkumů asi 75% lidí vládě nevěří – a stejně tam jsou.“
        – už sa teším, ako sa bude na tomto webe vychvaľovať budúca vláda „pirátov“ a STANU podporovaná ODS a TOPkou. Ktorá bude rovnako realizovať buzeráciu a vakcináciu.

        1. A nechceš si ty svoje vzletný floskule s kapitálkami už strčit do řiti a odfrčet někam, kde ti rozumějí? Bóbiko.

        2. Tak to dopadne, když na východ Slovenska dorazí internet.
          Jako první se začnou jebat do českých webů, protože doma jim nikdo nerozumí, nebo napíše „idz do piče, kokot drevený“. A protože čehúni za všecko můžou, tak jim půjdem dělat bordel na jejich weby.

        3. Tuhle jsem jel ve vlaku. Jeli tam dva kluci a dvě holky ve věku kolem 25 let. Celou dobu žvanili o vakcínách a o tom, jak se co nejrychleji dostat na očkování. Už kousek za Prahou jsem si musel pustit hudbu do sluchátek, protože to se nedalo poslouchat. Seděl jsem tam a prsty na chodidlech jsem zatínal do podlahy.

        4. Navrhuji zvážit odlišovat LID – to jsou ti v parlamentu, od LIDÍ – to jsou ti kolem něj. Dílem kolem popelnic a pod mostem, dílem ve fitku, baru, bordelu.

          Většina lidu je pro vládu, to je jasnačka.

          Pro co je většina lidí, bůhví. Ale pro vládu asi ne.

    2. To je na tom to nejhorší. I kdyby někdo něco zkusil, tak nejen, že mu nikdo nepomůže, ale ještě navíc 95 % lidí ho bude upřímně nenávidět jako zrádce, který se pokusil ohrozit veřejnou moc právě v době, kdy zachraňuje životy. To by se rozpoutalo takové propagandistické peklo, že by z něj udělali druhou Horákovou. Takového Stauffenberga dodnes nenávidí celé Německo.

      1. Důchodců a voličů estébáka z řad mladších lidí není 95%. A podpora koblih už taky není, co bývala a těch, co jim estébák leží v žaludku, kvapem přibývá. A koblihy sledovaly skoro v přímém přenosu „schopnosti“ svého idola, ideová pevnost je nahlodaná

        1. To není o tom, kdo fandí estébákovi. To je o tom, kdo věří v tuhle šaškárnu. Naopak ho začínaj mít rádi i lidí, kteří ho dřív nemuseli. Pak se můžeš dočíst: „Já jsem Babiše nikdy nemusel, ale tohle není jeho vina.“ A ona opravdu není, protože Babiš je jenom bílej kůň, kterej pravděpodobně ani nezná svýho loutkovodiče.

          1. Roli myslím hraje i fakt, že opozice je ještě ubožejší a navíc všechno Burešovi odkývala, takže čím si člověk pomůže, že bude volit ultralevou koalici nebo jen levou koalici.

          2. Vy vážně někteří věříte tomu, že estébáka někdo řídí?

            1. Ten člověk je blbej jak necky. Fakt myslíš, že si všechno, včetně agrofertu, zařídil sám a že tu vládne svrchovaně? Proč myslíš, že v době, kdy celej svět jde jedním směrem do hajzlu a všichni blbnou úplně stejně jak přes kopírák, by někdo nechal ukrajinskýho primitiva svobodně vládnout malé zemi uprostřed Evropy?

              1. Švédsko se nezdá, že by šlo jedním směrem do hajzlu. Jako de do hajzlu, ale jiným směrem :D

                1. Tak já myslím, že Švédsko jde úplně stejným směrem, jenom je trochu napřed. Už tam prakticky zrušili hotovost. To nás teprve čeká. Jinak války černošských a arabských gangů, poklekávačky apod. už tam mají stejně jako ve zbytku západní Evropy. To náš taky ještě čeká. Stačí v celé EU sjednotit sociální politiku a srovnat výši soc. dávek.

                2. Jestli tady na podzim převezmou otěže dredaři, tak pán bůh s náma.

                  1. Ano.
                    A tady máte nádherný příklad, co nás asi tak čeká a taky, za koho a jak kope Slonková, padesátnice.
                    https://neovlivni.cz/profil-mala-velka-piratka/

              2. Ale bureš nepotřebuje vyhrávat v šachu nad počítačem. Se podívej na Krejčíře, ten si to podmanil hned na několika místech na světě. Kdyby nebyl takový násilník tak se dneska s burešem přetahuje o moc. Podceňuješ jejich vůdčí schopnosti, které s inteligencí korelují jen do určité míry a přeceňuješ racionalitu plebsu. Proto toho tolik bureš v politice přežil. Plebs ho volí, protože je pro ně vůdce ne proto že je ultra inteligent. Když si pak vedle bureše stoupne jakýkoliv předseda politické strany tak si ho bureš namaže na chleba. Politici totiž mají strach, zatímco bureš je všehoschopný deprivant a jede jako lokomotiva.

                1. Bureš by nikdy nebyl schopnej vybudovat to, co má, to, čeho dosáhl. Někdo mu zametá cestičku. Kolik nadprůměrně inteligentních lidí dělá premiéra a má x firem v hodnotě x miliard? Toho prostě normální člověk nedosáhne, a už vůbec ne, pokud má inteligenci rychlovarné konvice.

                  1. Tak samozřejmě – Bureš je od prvopočátku jen jistý „projekt“ a marioneta. Koho a proč nechť si každý dovodí sám.
                    Opravdu velmi těžko by figura s jeho (ne)schopností by sama byla štonc uřídit cokoli většího než hokynářství o 4 lidech … :-)

                  2. Vážně je tak těžký připustit, že všehoschopný gauner tohoto kalibru, může být miliardářem právě proto, že je to všehoschopný gauner s hroší kůží a sociopat? Že by takový gauner nebyl schopný, za pomoci schopného a dobře zaplaceného marketingu, dojít si pro další miliardy přímo do vlády? Protože už ho nebavili nespolehliví lobbisti a prostředníci, kterým je nutný platit?

                    Tak trochu to chápu, že může být těžké, něco takového připustit. Že se ve firmě obklopil zase bývalými estébáky, vychází z té prosté skutečnosti, že ty lidi dlouhodobě už z osmdesátek zná, zná jejich charaktery, schopnosti, má je prověřené stran loajality a tedy jim věří.
                    Je jasné, že „sám“ by firmu takového rozsahu uřídil jen těžko, těžko by sám dokázal nepřátelsky přebírat firmy jako na pásu, ale jsou to jeho metody – proto tam ty estébáky z oddělení ekonomické kriminality a z rozvědky má, jako výkonné prvky. On sám nebude běhat po bankách a tlačit na jejich ředitele, aby Kostelci okamžitě zesplatnili úvěry a ten mu potom za pár šušňů spadl do klína. Má na to minimálně 30 lidí, kteří mají zase svoje lidi někde jinde.
                    Je to zcela pochopitelné. Pan Veselý a spol., by to jistě potvrdil.

                  3. Bureš má talent na podlý a nečestný byznys. Najde na někoho nějakou špínu (nebo ho manipulacemi do nějaké špíny sám namočí) a pak ho vydírá aby mu zařídil tohle a tamto … a takových lidí má hromadu.

                    Je to byznys postavený na vysávání dotací, rozkrádání a strachu … bez Bureše by do roka půlka jeho firem lehla, nebo jen skomírala, protože jim už nepoputujou dotace a zakázky v takovém množství a ta hromada lidí co je Bureš vydíral a co to držela to po jeho smrti spíš rozkrade než by to nějak dál udržovali v chodu.

                  4. Byl bych ochoten připustit jednu jedinou věc. Tím je to, že paní Monika sice ví, že má obrovskou firmu, ale neví nic o metodách, jakými ty firmy pořídil a jak ty miliardy vydělává.
                    Ony holky nejsou zase úplně všecky hloupý. Dokonce ani ty, co ze sebe v pětačtyřiceti dělají barbíny a navenek působí, jakoby neuměly do pěti napočítat.
                    Pořídila si s ním dvě děti. To samo vypovídá o tom, že moc netuší o tom, co je to za ksindla, jakými metodami a kolik lidí v minulosti zničil a ještě zničí. To je týpek, co si domů práci netahá. Pokud vůbec chtěla, tak přečíst si mohla jenom neškodné zlomky a věci, které praktikují i další podobní žraloci. O ty skutečné tragédie a zničené životy, co se v minulosti při „nákupech“ potenciálně konkurenčních firem odehrávaly, se paní buď nezajímá, nebo o nich nic netuší. Naprosto o všechno, včetně vzdělání dětí, dopravy po světě a mediální krytí je dobře postaráno, všude vás mají v úctě, nebo přinejhorším v bázni, na kartách a kontech jsou neomezené limity, takže o moc víc není potřeba vědět. A paní dobře ví, že o něco víc se nemá zajímat. Většině holek to takhle stačí.

                    1. Motyce je tutově fuk, kde se berou ty prachy ze kterejch žije. Hlavně že se berou. A patrně jí i imponuje že ten její je šikovnej žralok co všechny přechčije.

                    2. Čistě logicky – multimiliardářem v první generaci se staneš buď tak, že máš geniální nápad ze kterýho rejžuješ, dejme tomu jako Gates s Microsoftem nebo Jobs s Applem. prostě založíš megaúspěšnou firmu. Nebo jsi bezskrupulózní žralok co jde přes mrtvoly. Tohle je celkem jasný každýmu kdo se nenarodil včera. Do jaký kategorie spadá Babiš je celkem jasný na první pohled. A pokud Monika není úplně retardovaná, tak je jí jasný, že její manžel má na triku dost špíny. Jenže je jí to jedno. Její špína to není a ona má díky tomu úroveň o který by se jí jinak ani nesnilo. Skrupule jí botičky od Diora a luxusní dovču v Dubaji nezaplatěj.

                    3. Monika Babišová – Clara Petacciová. Vyhýbal bych se benzínkám.

                    4. Máš fantastický talent, ještě jednou, trochu jinými slovy přežvýkat přesně to, co už jiný před tebou a celkem srozumitelně napsal.
                      Nepřemýšlels o politice? Tam je to velmi ceněná vlastnost..žvanit půl hodiny a nic neříct. Takový Havlíček, co je v tom docela zdatnej, by v konfrontaci s tebou zmodral závistí, nebo by ho rovnou šlehlo.

                    5. Proč myslíš že v ní nejsem?

            2. Estébáka VŽDY někdo řídí!!:-) To už učil Děržinskij ..

  7. Jak vyvlastnit všechny české majitele nemovitostí a pod cenou to prodat nadnárodním bytovým fondům:
    https://aeronet.cz/news/scitani-lidu-v-cr-a-na-slovensku-je-desivou-pripravou-na-stanoveni-anualni-dane-z-nemovitosti-ktera-se-bude-vypocitavat-kazdemu-majiteli-z-trzni-ceny-prave-proto-se-scitaci-komisari-drze-ptaji/

    „Nebudete nic vlastnit a budete šťastní“ v realitní verzi.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017