Covid drtí, svírá a kosí! - zpět na článek

Počet komentářů: 353

  1. Journalism is dead, volové.
    Mediální masáž rozděluje lid na dva tábory. Jedni už na to kašlou a odmítají úplně všechno co z plátků typu Seznam, BabišDnes apod. vzejde a mají to všechno tak nějak na háku, protože je jim jasné, že pravdu se tam stejně nedozví a ty dementní opatření nás stejně nespasí, jen nás ekonomicky zruinují. Druzí zcela propadli stockholmskému syndromu a důležitě na diskuzích mudrují, jak nesmíme rozvolňovat(jsem na to slovo už alergická), jinak všichni umřeMEEE. Protože přece tamta delta a co když to zmutuje v nějakou mimozemskou ebolu, která nás zdrtí ještě víc. Prostě už neuvažují racionálně a jedou pořád v té samé myšlenkové smyčce, která nikam nevede. Odborníci, kteří nepatří do skupiny oblíbených užitečných blbů pindajících o mrazácích a smrtících mutacích, se už raděj k ničemu nevyjadřují, takže jsou slyšet především pouze užiteční blbové. Zajímavé je, že když jsem se občas podívala na texty na stránkách nemocnic atd. tak tam jsou o covidu vidět diametrálně odlišné informace ve stylu „nepanikařte, žijte aktivně, žerte vitamíny a podporujte přirozenou imunitu, nic víc stejně dělat nemůžete“. Článek obdobného ražení jsem na našich presstitutích portálech neviděla za celou dobu snad ani jeden, zato kydů o postcovidovém syndromu, přírůstku o třech lidech na celou republiku a podobně je každý den kopice. Proto by mě zajímalo, komu se celá ta úchylná masírka provázející tu vytrvalou státní „péči“ vlastně hodí?

    1. Podle mě je to nějakej typ hybridní války, nasadit armádu je nemyslitelné a tak se pracuje se strachem, peníze tečou sem a tam, tvořením obřích dluhů se dělají další vazalové systému, krypto občas do toho hodí vidle, ale pak se ho zas na chvíli povede zahnat na ústup. Ekonomové vždy jen věštili z koule a teď se k nim přidali i doktoři, politici jsou zmatení jak lesní včely na mýtině a tak jedou ode zdi ke zdi.

      1. Vicemene spravne. Svet prochazi WWIII, global coup d’etat, neo-feudalne-digitalni revoluci. Probiha pokus znicit stary svet a nastolit novy svet. Priprava na to probihala desitky let.

        COVID je SMOKESCREEN. Zadna pandemie neexistuje. Je to prostredek k vyvolani strachu, coz je nejlepsi zpusob jak lidi primet k poslusnosti.

        Jaky je cilovy stav? Tezko rict. Asi to co lidi tem mrdkam dovoli. Rozhodne probiha masivni transfer bohatstvi na uzkou skupinu lidi a destrukce maleho podnikani a vsech ostatnich. Kdyz budou mrdat s lockdowns dalsich par let, pujde to do hajzlu vsechno. Nasledne budou z lidi votroci chained to Big Bro with a digital leash.

        Obrana by byla celkem jednoducha. Vysrat se jim na to. Necist ty sracky. Nedivat se na media. Ale to by lidi museli drzet spolu a mit zdravej rozum. Spolu lidi nedrzej protoze jsou jim desetileti vymrdavany mozky vsemoznejma divide & conquer stratagems a zdravej rozum taky nemaj z toho samyho duvodu.

        1. Jacq:
          „… Svet prochazi WWIII…“
          „…pokus znicit stary svet…“
          „…cilovy stav? Tezko rict…“
          „… drzet spolu a mit zdravej rozum….“
          – – –
          Tak jo. Drž spolu.
          Vyjádři se k chemtrails…!

          :OD

          1. Cim vic mi budes chcat na kotniky ratliku, tim vic se tvuj treskutej komplex menecennosti bude exacerbovat. Absolutne nechapu proc mas mindraky z toho ze ses rozhodl zit svuj zivot provincnim zpusobem, nekde v nejake vesnici, zatimco jini lidi zijou kosmopolitnim zpusobem. Jediny co me napada je zes nikdy nemel koule – a zjevne ani mozek – na to aby ses ze svy dediny vzdalil a serou te lidi kteri ty koule a mozek maj. S tim ti chlapecku nepomuzu. Budes si to muset nejak vyresit sam. Zkus si treba zarazit hlavu do prdele. To by te mohlo privyst na jiny myslenky.

            1. Jacq:
              Ale to jsem rád za odpověď od takové kapacity, která prchla z rodné Moravy už kdysi, aby nemusela sloužit v armádě a bydlí po celém širém světě, včetně Prahy, Brna, všech světových měst a zejména rozlehlé Kanady.
              Umí česky, moravsky, slovensky a také kanadsky, v plném stylu i americky (madafaka, madafaka, fuck – fuck -fuck!)…

              :O))

              1. Mopsliku, na Morave jsem se nenarodil a slovensky neumim. Vsechna mesta na svete rozhodne neznam.

                Jinak otazku kterou si potrebujes polozit co presne te na tom sere. Nemas dost vlastni osobnosti ze musis zit svuj zivot skrze chcani na kotniky jinejm? Myslis si ze kdyz budes do sveta vytrubovat svou malost ze te to nejak zvetsi, trpasliku?

                I got news for you shithead (to znamena neco jako hovnohlav), it won’t … Get a life you total loser.

                1. Jacq:
                  „…shithead (to znamena neco jako hovnohlav)…“
                  – – –
                  Hm, bravurně máváš angličtinou.

                  You are stupid teenager…!

                  :O)))

                2. Už se holíš?

        2. Jacq :
          V principe máš v tom hodnotení pravdu. Lenže to východisko z toho :
          “ Obrana by byla celkem jednoducha. Vysrat se jim na to. Necist ty sracky. “
          – to je hodne, hodne zložitejšie .
          Včera pred polnocou som sa vracal z Chorvátska. Malé prechody ZAVRETÉ, a tie veľké PLNÉ POLICAJTOV a VOJAKOV. Podrobná evidencia do centrálneho PC. Všetci nepfaizerovaní – do karantény. Tí vojaci boli humánni – vôbec nedávali pokuty tým, čo sa nezaevidovali vopred. Politici dali príkaz na pokuty nezaevidovaným až 1600 Eur. Proste -totalita ako v Orwelovi.
          Teraz som v karanténe na 14 dní. Za trest.

      2. capsle :
        „Podle mě je to nějakej typ hybridní války, nasadit armádu je nemyslitelné“

        – v Slovakistáne pred dvoma dňami NASADILI ARMÁDU na totálnu, totalitnú kontrolu hraníc. Každý nedopichaný pred prechodom hranice MUSÍ SA SÁM zaregistrovať cez štátnu webstránku do štátneho registru, a tvrdo do karantény.
        Napodiv, tí vojaci sa chovajú pomerne humánne, a nedávajú pokuty tým, ktorí sa ešte pred prechodom hranice nezaregistrovali na štánej webstránke Ehranica. Tí, ktorí sa ešte pred prechodom hranice nezaregistrovali na štánej webstránke Ehranica, by podľa štátnej smernice mali dostať pokutu 1600 Eur. Tí vojaci ich iba sami zaregistrujú na hranici.

  2. když ti kosa šlachy kosí,
    když ti koule doštípají vosy,
    když s tebou koc nechce souložit,
    jak težké je žít, těžké je žít.

  3. Clanek jsem si letmo precetl s tim ze vetsina nebo snad vsechny odkazy jsou tam na seznamzpravy.

    To vidim jako zasadni problem. Je potreba vychazet z toho ze VESKERA MAINSTREAM MEDIA jsou NAPROSTE SRACKY. VSECHNO co publikuji jsou HOVNA. Obcas publikuji nejaky hovno ktery min smrdi aby to tem ostatnim hovnum dodalo nejakoy kredibilitu, ale porad jsou to HOVNA. Lzi, lzi, lzi, manipulace, vice nebo mene obratne.

    Now, I kdyz myslici clovek chape ze ty sracky v mediich jsou sracky, tak pokud je konzumuje, jeho mysleni se toci okolo tech hoven. A i kdyz s tim nesouhlasi, tak jeho zpusob uvazovani je tema srackama formovanej. Premejsli vo tom proc ty hovna jsou hovna, je v tech srackach utopenejch. NEMYSLI NA JINY VECI ktery by byly mnohem prospesnejsi, nevyhledava si jiny informace. V podstate je tema srackama podobne ovlivnej jako nejaky stupid sheeple kterej tomu i veri.

    Ma smysl si letmo procit mass media aby clovek vedel co ty mrdky maj za lubem, ale kurva nectete ty sracky a nenechte se tim indoktrinovat.

    Ctete treba ten Off-Guardian na ktery jsem odkazoval vcera, vcetne diskuzi kde jsou odkazy. Nektere jsou phantasmagoricke, ale spousta jich je zajimavych a dovedou vas dal. Tak si muzete udelat nejaky uceleny obrazek o tom co se deje.

    Bottom line, vymezovat se proti hovnovodum typu seznam je cesta do prdele.

    1. správne.
      Lenže – problém nastane, ak tie sračky sú súčasne textom zákona, ktorý urobili politici, aby dojebali ovčanov. Niektoré zákony sú už čistým sadizmom.

    2. Podľa mňa je korona asi najväčšia pračka peňazí v histórii. Zároveň sa rieši aj tá agenda s poklesom populácie, kde trebárs u nás na Slovensku bol po tuším trinástich rokoch zaznamenaný prirodzený úbytok obyvateľstva. Ak v 2019 bolo +3820, za 2020 -2439 obyvateľov. Suma sumárum sme prišli o 6000 duší.
      V terajšiej situácii by došlo k zmene, ak by minimálne 85% populácie nabehlo na covid-not-exist režim, čiže niečo ako predkovidový čas. Ale v celoeurópskom merítku, čo je sci-fi. Bežní ľudia to už nemajú vo svojich rukách. Aspoň nie túto „agendu“.

  4. Podobne ted vysilani na ČRplus,komentar k pand.zakonu,jakože nejsme pravně připraveni na vymahani novych pravidel a pod.,šilena propaganda,autor z aktualne.cz..
    Jen čekam jak ta hysterie po lete opet propukne.dekuji jinak za članek,ty novinaři delaj vetši zlo než kdo jiný.

  5. Paní Natálie by válečného reportéra ze Stalingradu dlouho dělat nemohla. Ty její články jsou jedno velké poraženectví a rozvracení morálky. :-D :-D

  6. Ta Goebbelsovština je úplně všude. I ve zpravách o počasí. Napřed hrozí povodně, pak zase extrémní sucha a požáry. Jen čekám na mračna kobylek.
    I za minulé éry byly krupobití co ničily úrodu a skleníky, a nikomu to nepřišlo hrozivé, strašlivé a dokonce ani drtící.

    Takže soudruzi spindoktoři už neměli slovník, když došlo na tornádo.

    A i tak jsou bodří jihomoraváci v postižených oblastech relativně v pohodě, prostě pánbu dal, pánbu vzal…
    A jsou rádi že nepřišli o život, v lepším případě o obvodové zdivo, ale jen o střechu a okna. A pomáhají jim příbuzní z okolních vesnic.
    Pak ještě přišla VLNA masivní DRTÍCÍ solidarity z celé republiky.
    A pražské novinářské hyeny nemají o čem psát a čím strašit. Takže o celou věc ztratily zájem.

    Přece nebudou psát o tom, jak si lidi pomáhají, a jak se obejdou i bez státních parazitů, bez fondů EU a bez vlády i parlamentu.

    1. Zajímavé, o pomoci v postižené oblasti čtu nějaký článek den co den. Ztracený zájem vypadá jinak. Jinak v Brně už regionální redakce a studia zrušili, že ty hyeny tam musí jezdit ausgerechnet z Prahy?

  7. Frajer. Sice ho nadřízená píča vyhodí a zavrtá se do ministerský prdele, ale dobrej počin.

    https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/ministr-adam-vojtech-obec-vcelna-urednik-zruseni-pobytu.A210708_110346_budejovice-zpravy_jbr

    1. Brundibar 8.7.2021 v 13:06

      Podle odkazovaného článku to není frajer, ale kokot.
      Má ministru za zlé …mimo jiné to, že nehledá účinnou léčbu proti nemoci covid-19…, což je nesmysl, protože nemoc covid-19 jednak neexistuje, jak jsem se na tomto webu dočetl od fundovaných odborníků, jednak zcela obecně neexistuje nic jako „léčba proti nemoci“.
      Dalším důvodem pro mé výše uvedené tvrzení je fakt, že úřednickou zvůli nedokážu chápat jako akt občanské neposlušnosti. Představa, že by mi kokot, kterému se nelíbím, zrušil po libosti například registraci mého automobilu s tím, že případné pokárání od vedoucího mu za to stojí, je mi nepříjemná.

      1. Úřednickou zvůli nám tahle „vláda“ předvádí už více jak rok a půl. Představa, že mi kokoti přikazují jak mám žít, kde se pohybovat a za jakých jimi stanovených podmínek, je mi také nepříjemná. Tečka čtečka covidpass.

        1. Brundibar 8.7.2021 v 14:23

          Jestlipak nemá vláda tu vámi popisovanou „úřednickou zvůli“ v náplni práce?
          Samozřejmě je možné, že v některých případech nemá, ale posuzovat ony případy a trestat jejich původce rozhodně není v náplni práce subalterního úředníka, který žvaní o občanské neposlušnosti – vizte můj dnešní příspěvek v 14:00.
          Představa, jak úředník vyrábí na úředním počítači v pracovní době projev občanské neposlušnosti, dýchací otvory smědomitě kryté respirátorem, mi připadá dokonale česká v tom nejhorším mediálním smyslu.

      2. „Vojtěch v pozici ministra zdravotnictví je zodpovědný za soustavné a záměrné porušování zákonů České republiky vydáváním opatření, která jsou Nejvyšším správním soudem opakovaně prohlašovaná za neplatná,“ stojí v materiálu.

        Dokument, ve kterém se referent obecního úřadu rozhodl zrušit trvalý pobyt Adamu Vojtěchovi.

        Ten Vojtěchovi vyčítá mimo jiné to, že nehledá účinnou léčbu proti nemoci covid-19 a nepropaguje prevenci skrz posilování imunity či pobyt na čerstvém vzduchu a slunci.

        „Správní orgán konstatuje, že vesnice Včelná se za svého občana Vojtěcha stydí a vzhledem k výše uvedeným skutečnostem rozhodl tak, jak je uvedeno ve výroku rozhodnutí,“ píše se na konci materiálu, pod kterým je podepsaný referent obecního úřadu František Mareš.

        Zdroj: https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/ministr-adam-vojtech-obec-vcelna-urednik-zruseni-pobytu.A210708_110346_budejovice-zpravy_jbr

        není třeba to vytrhovat z kontextu. Léky, co proti covid 19 pomáhají jsou, to že jsou masivně nuceny všem vakcíny s tím nesouvisí….

    2. Brundibar 8.7.2021 v 13.06

      No, jestli je opravdu frajer a koná tudlenctu občanskou neposlušnost, jak své hrdinství skromně charakterizuje v odkazovaném článku, zdali má, chodě po amtě, respirátor na tlamě?

    3. Tak pokud se úředník jen zviditelnil tím, že něco napsal na papír a orazítkoval to, tak ho čeká možná jen vyhazov. Pokud však učinil další kroky směřující k tomu, že to bylo vydané rozhodnutí (např. učinil pokus doručit příjemci), pak má asi malér i v trestně právní rovině. Připravit někoho o oficiální údaj o trvalém bydlišti už je asi újma.

      Na druhou stranu, tahle kauze skrývá suprový potenciál pro občany, v jejichž věci ten úředník v minulosti nějak rozhodl. Mohou se pokusit nechat jeho rozhodnutí přezkoumat, s odvoláním, že byl labilní i v jejich případě.

      1. Tak podle v3eho to vzdal jako rozhodnutí (platnost a napadnutelnost pomíjím). Tedy teď je prostor pro nějakou tu občanskou revoltu a podat podnět k UOOU k využití osobních údajů mimo pravomoc plus nějaké to TO na prověření, co že to všechno úředník spáchal.

        1. Koukal jsem na jejich web. Chlapík tam dělá i IT a docela je to blbec. Z veřejných zdrojů lze dohledat i jeho datum narození (6.2.1972). Docela pitomec na to, že dělá i IT a veřejné zakázky. Minimálně podezření na přestupek až za 100 000. A pokud ho obec přikryje, tak jí hrozí až 10 milionů. A ještě se chlubí, že dělá úředníka již 25 let.

          1. Mohli by ho rovnou přibít na kříž a na krk mu pověsit cedulku „Za Vojtěcha“.

        2. Můžete mi vysvětlit, jaký je rozdíl mezi nařízeními ministerstva zdravotnictví a zrušením pobytu ministra Vojtěcha? Oba úřady vydávají rozhodnutí, o nichž dopředu ví, že jsou nezákonná a že budou zrušená. Jediný rozdíl, který já vidím je ten, že ministerstvo zdravotnictví svými rozhodnutími způsobuje značné ekonomické škody.

          1. Opatření obecné povahy vs. individuální právní akt?

            1. To je sice validní, ale furt technikálie.

          2. PrincJason 8.7.2021 v 16:54

            Troufám si tvrdit, že se v odůvodnění svého tvrzení mýlíte.
            Vláda v rámci aplikované bezradnosti vydává rozhodnutí, o jejichž zákonnosti rozhoduje posléze soud a záleží tedy na posouzení příslušného soudce v situaci, kdy s aplikací vládních pravomocí v pandemické situaci nejsou zkušenosti.

            1. „Aplikovaná bezradnost“ – to byl prosím ten nekonečně protrahovaný „nouzový stav“ při kterém si pár kámošů naší bezradné vlády nakradlo bez VŘ za xkrát předražený šunt made in PRC?

              Pobavilo :-)

              1. Brundibar 8.7.2021 v 18:38

                Nejen nouzový stav, takto jsem vyhodnotil fungování vlády před více než rokem a podívám-li se zpátky či nahlédnu dopředu, na své charakteristice trvám.

            2. To přece není pravda. „Pandémie“ už trvá rok a půl a zkušeností za tu dobu máme více než dost. Úmyslnou nezákonnost vládních nařízení potvrdil pan ministr Arenberger, který se vyjádřil v tom smyslu, že ví vydávaná nařízení jsou nezákonná, ale že je mu to jedno, protože ho budeme muset poslouchat do doby, než ho soud zruší. No a než ho stihne soud zrušit, už vydá zase další opatření, zase nezákonné. Dále to máte potvrzené z rozhodnutí soudů, ve kterých soudci opakovaně ruší vládní nařízení. Jak je toto možné? To co se už delší dobu děje je rozvrat právního státu a nástup diktatury. Nebo je nějaká právní cesta, jak dosáhnout toho, aby úředník (ministr) nesl zodpovědnost za svá rozhodnutí a nařízení?

              1. PrincJason 8.7.2021 v 18:43

                Jak myslíte. Můj názor je ten, že zkušenosti „budeme mít“ až při další nákaze podobného rozsahu, tedy rozhodně ne v době, kdy pandemická nákaza stále trvá. Účet se předkládá až po dezertu, ne?
                Nevím, co vyjádřil ministr Ahrenberger a nezajímá mě to, je-li posuzována kauza ministra Vojtěcha.
                Dnes máme potvrzené z rozhodnutí soudů ledacos. Pikantní bude, až budou tytéž soudy rozhodovat o míře nečinnosti vlády a ministerstev.
                Vy píšete, že něco je potvrzené z rozhodnutí soudů a to, co se děje, je ruzvrat právního státu a nástup diktatury? To jako vážně?
                Souhlasím s vámi, aplikace zodpovědnosti, kterou popisujete, by se mi líbila, ale předpokládám, že kdejaký JUC. by mě dokázal zesměšnit.

                Již staří Římané měli jasno, jak problematiku podobného charakteru řešit. Jejich magistratus extraordinarius nám citelně chybí. V tomto ohledu by mě zajímalo, jak funguje ruské Ministerstvo pro mimořádné události, případně jeho …stánské ekvivalenty.
                Proč to zmiňuji?
                Fungování standardního politického systému v mimořádné situaci je nonsens. S jedinou výjimkou, kdy hodlá vládnoucí politická síla odejít do opozice, „vyspat se“ z průserů, olízat si rány a nabrat nové síly. Taková situace ale v tuzemských podmínkách nenastala. Kdyby nebyl Andrej Babiš politickým podnikatelem, ale politikem, mohl provozovat něco na způsob „vlády sebevrahů“ (což svého času byla líbivá proklamace, ne?) a být odnesen na štítě.

                1. „pandemická nákaza stále trvá“

                  Jediny co trva je vypicenost tvyho mozku ygnorante. Jedina mimoradna situace ktera existuje je ze se globalistickym mrdkam podarilo vypicit mozek ygnorantum tvyho typu.

                  Absolutne nemas poneti ktera bije.

                  https://unlimitedhangout.com/

                  1. no jo.
                    Lenže takýchto s vypičenými mozgami je (môj odhad) tak 80%. A to je ústavná väčšina.
                    Dnes moju polovičku skoro šľak trafil, keď cez tlf. zistila, že v tejto kategorii je aj jej milá sestra. Žena v dôchodkovom veku, s VŠ , s vypičeným mozgom. „Pandemická nákaza stále trvá, všetci zomrieme bez vakcíny.“

                    1. Tak to je v hajzlu. Ja ziju mimo spolecnost, vicemene v lese. Lidi se kteryma se schazim mam dobre provereny. Kdyz takhle jdu do civilizace tak jsem mel pocit ze lidi se uklidnujou.

                    2. Ja žijem v malinkaté vesnici, a ludia, ktorých som mal za kamošov, majú 80% z nich vypičené mozgy z korony. Žiť ako pustovník je na hovno.
                      Opravujem – 90% . Keď nepočítam miestneho alkoholika s prepitým mozgom, tak vlastne 100%. A to sú ľudia z 80% z VŠ . Možno práve preto…..

                    3. Žít jako poustevník je problematické názvosloví. Každý si představí něco jiného, věttšinou samé blbosti. Žiji jako poustevník od roku ´92. Postupně na víc místech. Vždy poněkud na horách, s omezenou dostupností autem, s poněkud romantičtějším počasím …. Přesto mám souseda 50 m (pokud bych něco potřeboval) a do městečka do 15 km. Na lidi seru, oni na mne taky. Tahle vesnice je dost svobodomyslná. Vypičený nejsou. Dělají zhruba to samé, co já. Nasposled tady byl slavnostní pohřeb starého váženého starosty, rozlúčka, samozřejmě bez roušek. Jeho syn, s Covidem, nakazil 12 lidí. No a co ….

                    4. Ja neziju jako poustevnik. Mezi lidi se obcas dostanu. Ale nikdy jsem nechodil do zamestnani (povaha ani jedne z mojich profesi to tak nejak neumoznuje). Pracuju sam, ziju stranou toho co dela vetsina. Misto kde ziju neni nekde extremne daleko, ale je schovane a moc nikdo tu neni.

                      To jestli nekdo ma universitni vzdelani je totalne irelevantni. Covidisticka vypicenost mozku se nedeje na racionalni urovni. To je otazka viry, indoktrinace, mass hysteria. Neco jako vira v boha, tam jsou taky racionalni argumenty na hovno. Moje zkusenost je ze lidi kteri ziji a pracuji podobne jako ja, sami a nejsou zahackovani na mediich Fecesbook, etc. dochazi k velmi podobnym zaverum. Lidi co nekam chodi do prace jsou vetsinou v prdeli.

                    5. Umreli? Neumreli. Ve finale muzou bejt radi, ze si posilili imunitu.

                2. Pandemická nákaza stále trvá – to jako vážně? 30 slovy třicet lidí je v nemocnicích, ta jejich slavná incidence (po těch všech čoklech) je na hodnotách 3 – 15 nakažených (rozuměj pozitivních) na 100 000 slovy sto tisíc vohnoutů jen díky desetitisícům testů denně (účet 2 miliardy měsíčně) vohnoutů co prostě musej k mooooři.

                  Dezert nebude, kdo ho asi tak zaplatí?

                    1. To je pravda i když dezerty nemusím. Tenhle bude pěkně hořkej a zkaženej.

                    2. Já uhejbam tak, že neplatím poplatky za telku a radio a neplatím žádné daně z příjmu ze živnosti, již 30 let. Samozřejmě, zbyde víc peněz na odvádění spotřebních daní a poplatků za kdejaké služby státu (které by měly být bezplatné). Finančně to vlastně vyjde nastejno, jde spíš o pocit relativní svobody.

                    3. Jo, CR mi poslal predevcirem formular, ze prej se mam vyjadrit, co s poplatkama. Jsou tam jen dve moznosti. Bud se mam prihlasit k placeni, nebo druha, mam zduvodnit, proc mam narok na osvobozeni. Vzhledem k tomu, ze poplatky plati za rodinu manzelka a tuto variantu jsem tam nikde nenasel, je timto vec pro mne uzavrena a nemam jim co napsat.

                  1. Brundibar 8.7.2021 v 20:53

                    Ano, myslím to vážně. Nákaza je stále rozšířena po celém světě, to je to „pan“ v označení.
                    Pandemii vyhlásila kompetentní (o tom by se asi dalo diskutovat) organizace. Dosud jsem nezachytil jakoukoliv zprávu o ukončení.
                    Vyhodnocení průběhu jevu, účinnosti opatření a libovolné další závěry nelze učinit v průběhu téhož. Čemu na tom nerozumíte?
                    Příklad: včera skončila bouřka, nespadla již ani kapka, vyšel jsem odečíst srážkoměr a začaly padat kroupy.

                    1. Jdu raději nakrmit ptáky, krmítka prázdný, mladý nemaj co do zobáku.

                    2. „Pandemii vyhlásila kompetentní (o tom by se asi dalo diskutovat) organizace“

                      Imbecile, nez napises takovouhle picovinu tak si zjisti elementarni fakta o tom jaka je definice pandemie te tvoji „kompetentni“ organizace, jak se ta definice vyvinula, kdo tu organizaci ovlada, a na zaklade ceho (fraudulent PCR tests) ta udajna pandemie byla vyhlasena ty tupy blbce.

                    3. Taky nerozumím, proč je ti vyplácen plat. Nemělo by se vyhodnotit kolik si zasloužíš až skončí tvůj produktivní život? Že bys dostal plat za celý život až půjdeš do důchodu a celý důchod až…? No radši té tvojí pochybné logiky necháme.
                      Covidové onemocnění má cyklus cca 14 dní, virová onemocnění mají periodu podzim/jaro, a to se od objevení covidu protočilo už třikrát.
                      To mi právě umožňuje účtovat. Například ten jarmil přichází dneska opět s omezováním vstupu do republiky, i když víme, že ničemu nezabránilo ani daleko tvrdší uzavření hranic.
                      To že ty jako humanitně vzdělaný člověk potřebuješ počkat 150let až covid19 zcela zmizí z planety tak ostatní jsou flexibilnější a nepotřebují tak dlouhou reakční dobu. To není jejich chyba, ale jaksi tvoje.

                3. Kdy bude správná doba pro předkládání účtů? Až zemře na covid dalších pár desítek tisíc lidí? Mimochodem, většina jich zemřela zbytečně, protože vláda nezajistila účinnou léčbu, přestože se o tom psalo i v babišovkách.

                  Jestli chcete vidět, kam naše politická scéna směřuje, podívejte se na Slovensko. Nedávno ukázal ústavní soud všem Slovákům vztyčený prostředníček tím, že zakázal referendum o předčasných volbách, i přesto že petici podepsalo 600 tisíc lidí. Podle bývalého soudce ústavního soudu SK Jána Drgonce je toto rozhodnutí naprosto šialené a nedává to Slovákům jinou možnost, než vládu postřílet, pokud by si trvali na svých právech.

                  1. A kdy teda začnou?

                    1. Presne. Stane se uplny hovno a to US moc dobre vi. Takze si s narodem i Ustavou vytre prdel a zivot jde dal. Uplne vidim tu scenu z Baronu „Vonafka s Cimlem nakopali…“

                  2. PrincJasoň 8.7.2021 v 22:37

                    Zajímalo by mě, co je to ta účinná léčba, kterou měla vláda zajistit. Dokážete mi své trvzení přiblížit?
                    Lidé z mého okolí (dva kolegové zaměstnanci, sedm sousedů z ulice), kteří utrpěli nákazu s těžkým průběhem, byli vyléčeni, čtyři v nemocnici, ostatní ambulantně. Vláda se do léčby lékařům, jak jsem pochopil z vyprávění uzdravených, nemontovala nijak. Nejstaršímu sousedovi je letos 98 let, nyní je v domácí rekonvalescenci.

                    1. „Zajímalo by mě, co je to ta účinná léčba, kterou měla vláda zajistit.“

                      Cau ygnore. Zacnu tim ze bych te rad instruoval aby sis anekdotalni evidenci typu ze tvi sousede meli todle nebo tamto zarazil do prdele. Relevance takovych sdeleni je NULOVA. Pokud na to mas mozek a koule, tak se zamer na globalni statistiky. I ty jsou zprznene, ale nejakou informacni hodnotu maji. To ze tvuj 98-lety soused mel v zime chripku vypovida a velkym kulovym hovne. Jestli se z ni uzdravil tak je zjevne ze to zadna smrtelna nemoc neni.

                      Co se tyce vlady, tak vlada respektive statni aparat hlavne nemel LHAT, nemel pouzivat PODVODNE METODY (PCR testy), nemel mrdat s lidskymi osudy tim ze LIDI ZAVIRAL DO DOMACI VEZENI, tim ze je STRASIL NEPODLOZENYMI LZEMI (obzvlast stare lidi), a dalsi a dalsi veci. Stat rovnez nemel PORUSOVAT ZAKONY, FUNDAMENTALNI PRAVA A SVOBODY. Jakkoli nejake preslapy mozna byly pochopitelne nebo dokonce ospraveditelne na zacatku, tak rozhodne nejsou dnes. Podobne, stat, respektive ruzne jeho instituce, se mel zdrzet toho aby PERZEKUOVAL osoby, vcetne odborniku, exprimujici jine nazory nez oficialni dystopicky narrative.

                      Ty si nutne potrebujes vytahnout hlavu z prdelni diry. BTW, neber to ze se s tebou snazim diskutovat. Pouze na prikladu takovyho morona jako jsi ty a tvejch blbejch kecu demonstruju v cem spociva pruser dnesni doby.

                    2. Ano, trvalo jim dva měsíce, než vydali tohle lejstro a k 95% pacientů těžkých případů se ivermectin vůbec nedostal. A to přesto, že ivermectin je starý lék, jehož farmakologie je důkladně prozkoumána, takže lékaři ví, jak ho pacientům bezpečně podávat. Jenže kdyby se většina těžkých případů s covidem vyléčila, neměli bychom přeplněné nemocnice a o to těžší by bylo zdůvodňování prodlužování nouzového stavu.

                    3. PrincJason 9.7.2021 v 11:28

                      Vláda nezajistila léčbu, trvalo jim to dva měsíce… Vidím v tom nějaký zmatek a neumím v diskusi dál pokračovat.
                      Proč?
                      Nevím, jak přesně je SÚKL nezávislý na vládě a jak a co mu může ministr nařizovat – z vyjádření ředitelky SÚKL na ČR-plus jsem získal dojem, že vláda jim tak leda může.
                      Účinky a bezpečnost Ivermectinu při podávání nakaženým Sars-Cov-2 důkladně a dlouhodobě prozkoumána být nemohla, stejně jako v případě jiných antimalarik, například těch, co podával pacientům slavný Dr.Vladimir Zelenko.

                    4. Jak to vypadá, když lékaři covid opravu léčí a nejen udržují pacienta při životě se ukázalo na příkladu Jihoafrické republiky. Tam od poloviny prosince začali ivermectin používat a světe div se, za pár měsiců měli pod 1000 případů za den. Bez karantény a nouzového stavu.

                      https://neviditelnypes.lidovky.cz/veda/ivermectin-neuveritelne-skutecnosti.A210328_162202_p_veda_nef

                    5. Bohuzel tahle asumpce je mylna.

                      Co ma znamenat 1000 pripadu za den? 1000 fraudulent PCR testu?

                      Zadny COVID neexistuje. Je odhadovano ze kdyby PCR testy byly na poctech cyklu na kterych by spravne mely byt, i.e. 25-30, tak by „pozitivnich“ bylo jen par procent. Navic, to na co se „testuje“ neni zadny virus ale nejaka neurcita geneticka sequence kterou si Drosten vytahl z prdelni diry. Neco (nebo mozna vsecko) z toho na se ty sracko-testy delaji je normalni soucast lidskeho tela.

                      COVID neexistuje, neni potreba lecbu. Je potreba prestat blouznit a bude min nemocnejch. Co se tyce respiracnich onemocneni, tak ty at leci osvedcenymi zpusoby bez toho aby do toho zasahoval nejaka pica typu hygienicky Svacinove.

                    6. Jo, tak prej žádnej COVID neexistuje. A těch 16.000 případů s covidem na JIPkách celkem, ty taky neexistovaly. (Rok předtím během chřipkové sezóny na jipkách skončilo s chřipkou asi 270 lidí celkem).

                      A kdo nevěří, ať si přečte zprávy z Ruska z „lepších zdrojů“. Tam COVID taky neexistuje a denně na něj umře teďka kolem 700 lidí (zřejmě hodně podhodnocené číslo) a v některých regionech nařídili povinné očkování.

                    7. „A těch 16.000 případů s covidem na JIPkách celkem“

                      Jiste kvikale.

                      Pokud COVID existuje jako nemoc, tak laskave poskytni relevantni informaci o izolaci viru SARS-CoV-2 (predem upozornuju ze zadny stat na svete to doposud nebyl schopen udelat ale ty sis urcite doma ten coronavirus isoloval). No a jestli mas ten virus, tak laskave poskytni informaci o tom kdy a jak bylo dokazano ze tento udajny virus zpusobuje udajnou nemoc COVID-19.

                      Nevim kolik bylo lidi na ICU a co jim bylo ale COVID urcite nemeli.

                      COVID jako nemoc neexistuje.

                    8. Asi ti nerozumím, soudruhu.
                      Podle tebe ten virus nebyl izolován, když se dnes porovnávají a číslují jeho jednotlivé četné mutace? Stručný popis: „do začátku roku 2020 neznámý β-koronavirus z podrodu sarbecovirus podčeledi Orthocoronaviridae. Je to sedmý (podle některých zdrojů osmýú zástupce čeledi koronavirů, který způsobuje onemocnění člověka[4]. Sekvence SARS-CoV-2 se ze 70 % shoduje s genetickou informací viru SARS-CoV[5]“
                      Popis najdeš třeba tady: https://cs.wikipedia.org/wiki/SARS-CoV-2#Genom_viru

                      Nevím jak ty, ale fotek tohoto konkrétního viru z elektronových mikroskopů už jsme viděli hromady.

                      To víš, všichni jsou obětí nebo původci obří celosvětové konspirace, jen ty jsi… letadlo.

                    9. Nejsem tvuj soudruh, asi sis me splet se svym boyfriendem.

                      As to the isolation of the virus, feast yer eyes here: https://www.fluoridefreepeel.ca/68-health-science-institutions-globally-all-failed-to-cite-even-1-record-of-sars-cov-2-purification-by-anyone-anywhere-ever/

                      Nedelej si prdel s WIkipedia.

                      Nevim cos videl na elektrovym mikroskopu, nicmene i kdybys tam neco videl tak by to tezko dokazovalo ze to je nejakej virus a uz vubec nez ze to zpusobuje nejakou nemoc.

                      As regards the isolation of the alleged virus, you can also read this. Feel free to refute it.
                      https://andrewkaufmanmd.com/sovi/

                      Co se tyce letadla ty pitomecku, to si zaraz do prdele. Nevim co myslis celosvetovou konspiraci, nicmene to ze probiha neco co by se dalo nazvat WWIII, global coup d’etat, nebo neo-feudalisticka-sanitarne-digitalne revoluce je realita.

                      Jen tupi kreteni tvyho razeni blaboli neco o nejakym viru.

                    10. If you require additional resources, you can read this aptly formulated overview https://off-guardian.org/2021/06/29/pseudopandemic/ or anything OffG’s COVID section https://off-guardian.org/. It’s a very comprehensive source of facts.

                      Nevim odkud si tahas svoje rozumy, ale pokud je to s mainstream media nebo nejakyho podobnyho srackovodu, tak se obavam ze mas po roce a pul indoktrinace tak vypicenej mozek ze jsi ztracenej pripad. Taky je mozny a celkem i pravdepodobny ze jsi mel vypicenej mozek davno pred tim nez hoax COVID zacal.

                    11. Cerny Mor 9.7.2021 v 13:20

                      Tuto etapu krmení trolla jsem absolvoval s průběhem: Uvedl jsem (mimo jiné) odkaz na stránku americké společnosti zabývající se archivací popisů virů od společností, které je izolovaly. Jacq namítl, že tam si každý může napsat, co chce a poslal odkaz na stránku vědce, tvrdícího, že virus neexistuje, protože ho nikdo neizoloval.
                      S takovým doublethinkem nelze debatovat.

                    12. Ygorek:

                      přesně tak. Tyhle nejtěžží případy pomatení nevěří ani standardním dezinformátorům; i to je pro ně „nepřijatelné“. Nemá to smysl.

                    13. Nejtezsi pripady jses ty a tvuj boyfriend ygnor.

                      Absolutne nemas potuchu ktera bije. Nevis nic, nula, zero, nada, fucking rien. Mas mozek zasrany informacemi z idnes nebo jaky sracky to ctes. Cokoli co narusuje tvoji hlubokou indoktrinace je „dezinformace“.

                      S uzitecnych idiotu jako ty by Lenin, Goebbels, Stalin, a dalsi a dalsi podobny mrdky meli radost.

                    14. Hele, Jean Jacque Mučedníku,
                      koukám, že si ještě začnu vážit profesora Berana, zubaře Šmuclera, posrance Volného či „doněcké konzulky“ Nely Liskové a dalších exotů, jako téměř normálních lidí :-)
                      Tak dík.

                    15. Mylne si myslis ze kdyz se budes vymezovat vuci nejakemu imbecilovi Jacq tak vyresis svuj predicament spocivajici ve faktu ze jsi a) tupy ignoramus a b) ze zadny virus SARS-CoV-2 neexistuje respektive ze jeho existence nebyla nikdy nikde prokazana.

                      Z tvoji korespondence je zjevne ze cerpas z ceskych zdroju a mam pro tebe bohuzel spatnou zpravu, zadne relevantni zdroje v cestine moc nejsou k dispozici. Predpokladam ze znacna cast tvoji ignorance vyvera z tohodle faktu. Zbytek je dusledek tve prirozene pitomosti.

                    16. Hele Žaku, já vím, že to je marný, ale zkusím to ještě jednou.

                      před rokem trvalo přečíst sekvenci nového viru pár hodin. Genom má zhruba 30.000 znaků, tak to sem nebudu kopírovat a tdy máš odkaz.
                      Já vím, že to pro tebe je natolik neuvěřitelný, že to radši popřeš. Prostě nic neexistuje :-)
                      (PS: vzduch taky není vidět, takže podle neexistuje; magnetismus není vidět; částice menší než atom taky neexistují; světlo taky neexistuje…)

                      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MN908947

                    17. Je skvely ze sis prectl sequenci novyho viru. Nebo ze si ji precetl nejaky virolog ve smradlave laboratori.

                      Doopravdy je to tak ze voni precetli hovno. Slepili dohromady nejaky udajny pripadne geneticky sequence a prohlasili ze je to novej virus. Zadnej virus SARS-CoV-2 nikde nikdo neizoloval – jak muzou vedet co presne udajne sequencujou? Vedi hovno.

                      Virology is witchraft. Cul de sac de la science.

                      Tvoje reference k vzduchu, magnetismu se nazyva false analogy – that’s a formal logical fallacy, you can look it up (while you’re at it, you can check out all the other fallacies and learn some basics of logical thinking). Virus je udajne pathogen ktery se prenasi a tudiz by nic nemelo branit jeho izolaci a naslednemu experimentu ve smyslu Koch’s Postulates (najdi si nekde co to znamena).

                      To ze nekde nekdo „sequencuje“ nejaky udajny virus znamena velke KULOVE HOVNO. Neni jediny duvod se domnivat proc by ta udajna vec mela neco zpusobovat.

                      There is plenty of evidence that virologists are FULL OF SHIT, i.e. https://www.bitchute.com/video/GNPygICOhL2h/

                      At je to jak chce, I KDYBY NAKRASNE udajny virus SARS-CoV-2 existoval a zpusoboval nejakou nemoc, i.e. COVID-19, tak veskera data z celeho sveta ukazuji ze zadny zasadni excess mortality hasn’t happened a pokud se nekde nejaky irregularities udaly, jsou pomerne jednoduse vysvtelitelny.

                      Takze wocas zpet mezi nohy a bez si vyhledat nejaky relevantni zdroje a prestan srat hovna vo genomu.

                    18. Cau YGNORE….

                      Under the conveniently provided link, your fucked up self will find responses from government authorities WORLD-FUCKING-WIDE, all saying the same, you imbecile. „WE DO NOT HAVE A RECORD OF SARS-COV-2 PURIFICATION“. SARS-CoV-2 je POCITACOVY MODEL ty tupy blbce.

                      https://www.fluoridefreepeel.ca/68-health-science-institutions-globally-all-failed-to-cite-even-1-record-of-sars-cov-2-purification-by-anyone-anywhere-ever/

                      Popisu udajnych viru je jak nasrano. Vsechno je to to same. Nejake udajne geneticke sequence. Najdi JAKOUKOLI STUDII ve ktere byl udajny virus SARS-CoV-2 IZOLOVAN a byl jim nakazeny nejaky CLOVEK respektive organismus. Nic takoveho ty tupy zvanivy blbce neexistuje. Neni na mne ani na nikom abych dokazoval ze SARS-CoV-2 existuje – je to na tech kdo to tvrdi. Nikdo nemuze dokazat ze neco neexistuje. Neexistenci neceho ty tupy blbce nelze dokazat.

                      Jestli s necim ty tupy blbce nelze diskutovat jsi to ty tupy blbce ty. Naprosto nechapes zaklady elementarni logiky, stouras se v idiotickych detailech, jsi neschopny syntheticke uvahy.

                      Mimochodem, pokud by SARS-CoV-2 a consequently COVID-19 existoval, uvital bych to protoze by to co se deje ve svete davalo smysl. Navzdory tomu ze veskera data ukazuji ze z pohledu nejake nemoc se NIC NEDEJE. Bohuzel zadna nemoc COVID-19 neexistuje. Jedna se o sezonni chripku. Bohuzel probiha neco jako WWIII.

                      Obduratni tupy debil tveho razeni to nemuze pochopit protoze je tupym debilem.

                    19. Zrgu, ešte pred rokom si tu vyšiloval, že celé ľudstvo sa pomocou nCov depopuluje, teraz tu zase blúzniš o tom, že nCov neexistuje. Nechceš si radšej vytiahnuť hlavu z prdele a strčiť je do úľa bez umytia?!

                    20. Sorry man/woman/however the fuck you identify your fucking self, I don’t speak Ukrainian.

                    21. Ale ani anglicky poriadne nevieš, ty jeden shitfuck.

                    22. So waht, nobody’s perfect. What concern is it of yours anyway? Decolle tabarnak …

                    23. Pathy 9.7.2021 v 13:04

                      Nejenže tvrdí, že nCov neexistuje. Tvrdí, že neexistují viry a zároveň tvrdí, že Covid se nepřenáší mezi lidmi a že onemocní-li někdo, je to normální chřipka. Uniklo mu, že chřipka je virové onemocnění.
                      Tak to u zapálených věřících libovolného náboženství chodí.

                      Popřením existence virů a možností jejich popisu (sekvencování) se dostáváme k otázce existence současných technologií genetické modifikace. A tím k otázce funkce mRNA vakcín, které mají být „genetickými vehikly“, ačkoli neexistují-li viry, nemohou existovat.
                      Dalším probémem je, že jsou-li popisy viru pouhými popisy detritu organického materiálu, měly by být odlišné, ale nejsou.

                      Jacq je příkladem smutné skutečnosti, že čist písmenka umí skoro každý člověk, ale většině lidí je tato dovednost k ničemu, protože nemají v hlavě aparát nutný k zpracování těch písměnek.

                    24. PrincJason 9.7.2021 v 12:12

                      Bez karantény a nouzového stavu to asi úplně nebylo:
                      Jihoafrická republika byla pod velmi přísným lockdownem od konce března… Přestože se země nachází v nejnižší úrovni lockdownu, nadále zůstává vyhlášen stav národní katastrofy (prozatím do 15. 11. 2020).
                      https://www.businessinfo.cz/clanky/jizni-afrika-koronavirus/
                      Jak přesně lze při posuzování účinků léku abstrahovat předchozí pasivní opatření?

                      Jinak: máte pravdu, za pár měsíců měli v JAR pod 1000 případů za den. Jenomže jim to vydrželo jen chvilku: https://www.google.com/search?q=covid+JAR+2021&client=firefox-b-d&ei=yCfoYJPmLcitkgW4uorQAg&oq=covid+JAR+2021&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBAgAEA1KBAhBGAFQ9H1Y3pABYIKXAWgCcAB4AIABswGIAZEPkgEEMS4xNZgBAKABAaoBB2d3cy13aXrAAQE&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwiT6rvI5tXxAhXIlqQKHTidAioQ4dUDCA0&uact=5

                      a i ten lokdaun si tam užívají:
                      28.06.2021 / 12:11 | Aktualizováno: 02.07.2021 / 12:17

                      V souvislosti s probíhající 3. vlnou pandemie Covid-19 (mutace delta) v zemi, je s účinností od 28. 6. 2021 v zemi vyhlášen „lockdown“ ve stupni č. 4 (5. je nejpřísnější).

                      Jsou zakázána jakákoliv (politická, náboženská, společenská) shromáždění a platí zákaz nočního vycházení od 21:00 do 04:00 hod. Restaurace jsou uzavřeny s výjimkou prodeje „take away“, platí absolutní zákaz prodeje alkoholických nápojů. Je nadále zachována povinnost nosit na veřejnosti ochranou roušku, nedodržování nařízení je postihováno zákonem.
                      Provincie Gauteng, ve které se nachází i mezinárodní letiště v Johannesburgu, je uzavřena a lze z ní cestovat jen výjimečně, z důvodů jiných, než turistických.

                      S příkladem JAR jste podle mého příliš neuspěl a k dalšímu dohledávání zbytků sdělení, ze kterých jste vytrhl vhodný úsek, nemám čas ani důvod.

                    25. A ďalšie štúdie ukázali účinnosť podávania megadávok vitamínu D, čo znížilo úmrtnosť o 70%. Ďalšie štúdie boli na podávanie kortikosteroidov, ktoré takisto fungujú. Ivermectin takisto funguje, hoci relevantná štúdia nebola urobená, ale anekdotických dôkazov je neúnosná prevaha. Keď sa liečiť chce, tak sa slušné výsledky dosiahnuť dajú.
                      Lenže my máme absolútne debilnú a nekompetetnú vládu, ktorá všeobecným doktorom zakázala akúkoľvek liečbu. Dokonca im kázala ordinovať iba na telefón. A do nemocníc chodili ľudia, ktorí sa primárnej starostlivosti nemohli a chodili tam v stave, keď už im väčšinou nebolo žiadne pomoci.

                    26. Pathy 9.7.2021 v 13:12

                      Já jsem měl štěstí – praktická lékařka mě v lednu „vyšetřila“ telefonicky a poslala mi elektronický recept na antibiotika. U zubaře jsem problém neměl, panoramatický rentgen fungoval bez omezení, neurolog a magnetická rezonance také (období únor-květen 2021).
                      Získal jsem dojem, že vše záleží na přístupu jednotlivých praktických a odborných lékařů – příkladem budiž má zdejší konverzace s Janem Mrcasikem, kdy jsme oba uváděli příklad sousedky s onkologickou diagnózou. Ta „moje“ je po operaci a chystá se do lázní, ta „jeho“ nebyla operována a snad zemřela (nepamatuji se přesně).
                      Pokud vadí, že uvádím osobní zkušenosti, je mi to jedno. Zkušeností z doslechu koluje mnoho a vlastně všechny jsou neověřitelné.

                    27. Pathy :
                      „Lenže my máme absolútne debilnú a nekompetetnú vládu, ktorá všeobecným doktorom zakázala akúkoľvek liečbu. “

                      – Omyl !!!
                      Naša vláda NIE JE nekompetentná. Táto vláda má iba INÉ ciele , ktoré nesúvisia s nejakým pofidernym a fakticky neškodným vírusom. Vláda chce EXTREMNE vystrašiť ovčanov, aby potom mohla zavádzať celkom iné ciele.
                      Liečením by sa to VYSTRAŠENIE rušilo, a preto musí byť JEDINE dopichanie, pretože toto slúži tým INÝM cieľom. To dopichanie je tiež indikátorom POSLUŠNOSTI ovčanov.
                      Naša vláda NIE JE nekompetentná – sú to zločinci.

                  3. Nie že by som sa tu chcel nejako zastávať terajšej slovenskej vlády (banda amatérov a zmrdov je to), ale momentálna opozícia (Smer, Hlas ale aj ĽSNS) má obavy, že ako dopadnú momentálne otvorené kauzy, kde vypovedajú rôzne figúrky, ktoré za minulej vlády (Smer, SNS, maďari z Most-u a tichá podpora od ultrapravice z ĽSNS) zastávali významné posty vo všetkých silových a úradných či súdnych zložkách. Takže opozícia spísala petíciu o možnosti „konania referenda o predčasných voľbách“ a nechala tú petíciu podpísať ca. 600 000 ob(v)čanom. Ak som to ale správne pochopil (lebo som túto kauzu nejako detailne nesledoval) tak tam išlo o to, že v tej petícii bola tá otázka resp. veta o predčasných voľbách formulovaná tak debilne, že to nekorešpondovalo s ústavou. V ústave je nejak zakotvené, že za akých podmienok môže resp. nemôže byť skrátené / ukončené funkčné obdobie (4 roky) aktuálnej vlády (koalície). A ak sa nemýlim tak práve preto to prezidentka poslala na Ústavný súd a ten rozhodol ako rozhodol. Nie som taký zbehlý v súdnych formuláciach a popravde ani nemám čas na to aby som to rozhodnutie (ak je vôbec verejné) nejako skúmal či ho posudzoval.
                    Inak je to také zadosťučinenie pre všetkých dobrých a slušných občanov Slovenskej Republiky, že Ústavný súd rozhodol o tom, že táto akcia Smer-SD a Hlas-SD (táto „nová“ strana má aj alternatívne meno – Smer-SD verzia 2.0) je zbytočná.
                    Pretože predseda strany Smer-SD menom Fico Róbert (nazývaný aj Don Róbert) sa po jeho neúspešnej kandidatúre za prezidenta (prehral s Kiskom v roku 2014), po politických otrasoch od roku 2018 (vražda novinára a jeho snúbenice), po prehre jeho kandidáta Šefčoviča (zubatá príšera zo Smer-SD) v prezidentských voľbách (prehral aj v 1. aj v 2. kole s Čaputovou), po uvedomení si jeho politickej situácie (klesajúca podpora Smer-SD, protesty v SR, odchod z pozície premiéra SR, nervozita jeho „sponzorov“ a jeho „ľudí“ atď.) rozhodol, že keďže je právnik (má titul JUDr.) tak bude predsedom Ústavného súdu SR a bude si vytierať ďalej prdel zo zákonmi a po novom aj ústavou. Lenže tu sa mu postavil prezident Kiska na odpor (preto pred poslednými parlamentnými voľbami padali na Kiskovu hlavu samé kauzy a aféry a podozrenia) a navyše sa zistilo že Fico nemá právnickú prax 15 rokov (ako treba na sudcu Ústavného súdu) a tak mu ani toto nevyšlo. Pretože je dosť možné, že ak by to Don Róbert nejakým podvodom dotiahol na toho predsedu Ústavného súdu tak by sa danou záležitosťou ani nezapodieval a poslal by prezidentku doprdele a odporučil by konanie referenda.
                    Inak k inštitútu referenda – v SR je nezáväzne (vláda a politici sa môžu na všetky referendové hárky pekne krásne vysrať) a navyše je platné ak bude účasť vyššia ako 50%. Teda tie dve podmienky ešte donedávna platili a myslím, že to nikto nejak nemenil. No a na slovensku sa už konalo niekoľko referend (asi 5-6) a len pri jedinom bola účasť vyššia ako 50% – hlasovalo sa o vstupe do EU, NATO a ešte jedna otázka tam bola. Takže s veľmi vysokou pravdepodobnosťou by k referendu nedošlo dosť voličov a bolo by neplatné…….Stálo by to kopu zbytočných peňazí a hovno by to prinieslo.
                    Ak by sa v SR konalo referendum LEN on-line (šak máme skvelé občianky s čipom, parádny portál slovensko.info či jak to je) tak pre mňa za mňa nech je referendum aj raz za mesiac. Raz by sa poriadne urobila stránka na prihlasovanie, nakúpili by sa servre, urobila by sa „anonymná“ databáza a ľudia by šaleli radosťou z možnosti on-line voľby. A štát by šalel radosťou, že má ovečky pekne v databáze aj s ich názormi a preferenciami a miestom odkiaľ hlasovali atď. – veľký brat jak sa patrí.

                    1. Satan, všetko pekné, ale je to ináč. To, že chcem, aby táto vláda okamžite skončila a Matelko okamžite skončil na smetisku dejín a ideálne aj v base, vôbec neznamená, že si želám návrat Fica a jeho klonu k moci. Viem si predstaviť hocijaké iné lepšie možnosti, než ten absurdistan, čo tu máme dnes.

                    2. Problem je v tom ze tam niet koho volit. Takisto ako v Kanade. Vsetci sa prejavili ako banda zmrdov tuziacich po co najvacsej moci a ovladani ludi. Tymto som s volbami nadobro skoncil a obmedzim sa na nadavanie ze akych kokotov nam to znova zvolili. A medzicasom budem uvazovat ze kam sa odstahovat. No vyber toho moc nie je. Asi to bude nejaka bananova republika, pretoze dam aspon defaultne ocakavas od vlady idiotske spravanie. A nie je tam zima.

                    3. Koho volit … Since you’re talking about Canada, feast yer eyes on this: https://www.rudemacedon.ca/drh/10g-pretend%20democracy.html Taky si nepamatuju ze by volby kdy neco zmenily. Je to furt stejny. Jedinou zmenu kterou si pamatuju bylo kdyz byl zvolenej Bob Rae a NDP. Ten skurvil na co sahl ale welfare se tenkrat asi zdvojnasobil … ha ha … people on dole loved him …

                      Kam se odstehovat? Na svete neexistuje misto kde by bylo bezpecno. Tohle je GLOBALNI coup d’etat. Bud se lidem podari to odvratit nebo je to v pici.

                      Bananova republika je taky na hovno. Tanzania odmitla diktat WHO a za par mesicu byl president po nahle smrti na heart attack. Le president d’Haiti est mort il y quelques jours …

                    4. Jacq :
                      „Tohle je GLOBALNI coup d’etat. Bud se lidem podari to odvratit nebo je to v pici.“

                      – nič sa neodvráti. Ovčania sú degeneráti, a vyhovuje im akákoľvek buzerácia, pokiaľ je doplnená žrádlom a posteľou. Slovo SLOBODA už neexistuje v hlavách debilov.

                    5. Wildcat – až na něco zajímavého přijdeš, prosím poděl se. taky mi to dost vrtá hlavou…

                    6. Zatial su na zozname Dominikanska Republika v oblasti Samana a Panama, oblast Bocas del Toro.
                      Za preskumanie stoji aj Belize a samozrejme, Kostarika.
                      Ale ze kde zakotvime este neviem. Vela veci bude mat na to vplyv. Napriklad uvidime ze ako nase oddelenie dopadne ked nas kupi Veolia.

                    7. Wildcat :
                      “ A medzicasom budem uvazovat ze kam sa odstahovat.“

                      – snáď niečo ako interná emigrácia do pustého lesa. A žiť bez ľudských kontaktov, pretože nájsť niekoho s nedojebaným mozgom je asi nemožné. A cez internet sledovať, ako sa tí vonku jebú.

                    8. To sú iba falošné problémy.
                      Naša vláda NIE JE nekompetentná. Táto vláda má iba INÉ ciele , ktoré nesúvisia s nejakým pofidernym a fakticky neškodným vírusom. Vláda chce EXTREMNE vystrašiť ovčanov, aby potom mohla zavádzať celkom iné ciele.
                      Liečením by sa to VYSTRAŠENIE rušilo, a preto musí byť JEDINE dopichanie, pretože toto slúži tým INÝM cieľom. To dopichanie je tiež indikátorom POSLUŠNOSTI ovčanov.
                      Naša vláda NIE JE nekompetentná – sú to zločinci.

  8. Hledal jsem ‚ban‘ v encyklopedii a nenasel. Dokonce ani Ottuv naucny slovnik nepomohl. Mam vychazet z toho, ze redakce Seznamu dava lidem do ust roubik a to i natrvalo?

    1. Zkus nějakou porevoluční, tam už bys to najít mohl. Napadá mě třeba Wikipedie, jo tam to určitě bude, ty tištěný si ale určitě ponechej, ty velkej bratr jen tak nepřepíše.

    2. ban {podstatné jméno} – zákaz klatba vypovězení

    3. Je to typický internetový výraz, který se nikde, ani v anglofonních zemích, až do roku asi 1993-1995 nepoužíval. Přišel až s masivním nástupem internetu. Do té doby si nepamatuju nikoho, kdo by např. „dostal ban“ na pevnou telefonní linku – měl možnost pouze příchozích, nikoli ale odchozích hovorů. Podobných zkratek je přece více, ale s nástupem digitální diktatury nabývá „ban“ dokonce několika různých významů.

      1. Si si isty? Mal by si si veci overit o com to hovoris prv nez pustis takuto hlasku. Google, alebo akykolvek iny preferovany vyhladavac je v tom to pripade tvoj priatel. A vyznamov mal vyraz ban v minulosti az az. Vratane toho dnesneho, cize zakazat nieco. Zhruba od 14. storocia. A zo dve storocia predtym mal vyznam aj ako prekliat, uvalit kliatbu.
        To o tom vyhladavaci plati aj pre Sysopa.

        1. No bóže Wildcat berieš to nejako natvrdo. On servisdok urobil len drobnú chybičku – istotne chcel napísať roky 993-995, ale mu tam vhupla ta jednotka dopredu – a už ho takto kefuješ. OK – koniec irónie.

      2. Slovo ban se nepouzivalo do roku 1993 …? Ban is a normal word. If you’re banned from something, you’re prohibited from doing it. It’s been used forever.

      3. Egon Bondy’s Happy Hearts Club Banned:)

    4. Nu, třeba to redakce Seznamu a jeho portálů činí …. Ale není to náhodou fuk? Kdo k životu kdy potřeboval Seznam a jakýkoliv jeho produkt? S internetem jsem se v zárodku setkal v roce 1988 (něco málo jsem i programoval). Ale Seznam mne za třicet let opravdu nějak minul. Jde zřejmě o něco zbytečného, něco, co funguje paraleleně, mimo běžný život. Vím o něm, znám i historii, ale jeho služby a produkty mne nějak neoslovily …. Ani mne nemohl valně zklamat, nebylo čím. Neznám to …. Takže, komu, u všech všudy, vadí ban na Seznamu?

      1. Ja jsem jen premyslel nad tou korespondenci v clanku. Sveho casu jsem debatoval na Hovinkach, tam mne zablokovali. A zjistil jsem, ze ziju dal.

        Z moji strany to byla spis takova narazka na to, ze ono slovo „ktere kazdy zna“ nema nejak presne definovany vyznam a bezpochyby vykladaci te jedine spravne pravdy by lidem nejradeji ty roubiky do hub natloukli.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017