COVID 19: se sprosťáctvím a buzerací na věčné časy a nikdy jinak! - zpět na článek

Počet komentářů: 202

  1. počet 25 (pozitivně testovaných = nemocných)lidí na 100000 je zvolen naprosto geniálně
    pokud se falešná pozitivita testů pohybuje mezi 2 a 3% pak stačí otestovat 13-20 000 lidí denně a je tu pandemie
    a taky můžeme přidat počet PCR cyklů a vyrobit pandemii kdykoliv

    1. beda68 :
      „počet 25 (pozitivně testovaných = nemocných)lidí na 100000 je zvolen naprosto geniálně “

      – genialne bude, ak ten počet „nemocných“ nastavia na MÍNUS 25 na 100000.

      Potom nám už tie vládne korona represálie nezastaví, neohrozí ani Putin.

      1. Putin? Nepodcenuj. Zatimco Hasek tvrdil, ze do libovolne debaty kohokoli kdykoli lze vstoupit slovem ‚hovno‘, cimz okamzite ziskame nejen pozornost, ale i slovo, tak v takove EK je Putin naprostym trumfovym esem pri prosazovani cehokoli. Soudruzka Jourova kvuli tomuto slovu po nocich i vlhne. Slovo Putin ma neuveritelnou moc. Jakekoli vydaje, jakekoli represe, jakekoli psarny ci lzi lze bez problemu oduvodnit slovem ‚Putin‘.

        1. Pravda, která pobavila, díky!

  2. Já jsem s tím počtem na sto tisíc optimista. Ve srovnání s těmi zmíněnými státy mám totiž pocit, že jsme mnohem více promoření, takže už covid nemá kde brát. Tipuji, že na 25 se dostaneme už příští týden ;)

    1. Promoreni? Cim, ty vole? Testy jsou uplne k hovnu. Informaci ohledne naproste nesmyslnosti testu je jak nasrano.

      Zadny COVID neexistuje, neni mozny aby nekdo byl promoreny. Kasel a ryma budou vzydcky. Je to z nedostatku slunce behem zimy.

      https://streetloc.com/news/view/7aj/sweden-stops-using-pcr-tests–rna-from-viruses-can-be-detected-for?fbclid=IwAR1oGGJGNEe3iG5oKRV05qetahzhbDYDCJOimOv8msOoRzUDJ_wDXPX9ppM

    2. Nebo je to počasím, loni to taky na jaře začalo klesat a na podzim přišla další vlna.

      1. Jenže loni jsem znal pár lidí, kteří znali někoho, kdo to možná měl. Letos znám pár lidí, kteří znají někoho, kdo to možná ještě neměl.

        1. Aha, no na tom něco bude, v okolí to pár lidí prokazatelně mělo a třeba moji rodiče už mají pár známých, co na to umřeli.

          1. Pár lidí? U nás v práci naprosto všichni, ve školce a škole u dětí taky, prakticky všichni kamarádí, jejich děti, atd. Už skoro není, kdo by se nakazil. Teda tak to alespoň vnímám ve své soc. bublině.

            1. Z toho vás rychle vyvede na podzim nějaký Prymulův pohrobek na ministerstvu, s tím že je „další vlna“ a další „kuala-lumpurská mutace“ proti které staré „očkování“ nefunguje a všichni ti naivkové co si mysleli, že stačí jedna včelička a budou mít státní covidovou buzeraci z krku, půjdou hned na další.
              Přičemž to experimentální genetické svinstvo jejich na podzim oslabenou imunitu dorazí, a budeme tu mít další vlnu „umřelých na covid“.
              To že byli naočkovaní tím svinstvem doktora frankensteina/mengeleho, se samozřejmě zatají.

            2. Redguy: to bude hodně o sociálních bublinách – znám víc lidí, kteří to neměli než těch, kteří to měli. Nicméně tak jako tak je to přesně jak říkáte, covid už nemá kde brát, psal jsem to tady od podzimu, že jako obyč chřipka to na jaře odejde samo a bude jen záležet na tom, kdy se jaro dostaví. Ani při chřipkové epidemii před pár lety, kdy bylo přes milion nemocných (ne testovaných, ale těch, kteří vyhledali lékařskou péči) neonemocněli všichni, na některé je prostě nemoc krátká, vyčerpají se slabé kusy k nakažení a je po epidemii.

              Jinak se vyloženě nabízí „konspirace“, že údajné „vůbec nebyla chřipka“ vlastně jen znamená, že jsme místo toho měli čínskou chřipku a s ní jsme použitím PCR testů dokázali do té stejné kategorie zařadit všechny kmeny. Tomu odpovídá i variabilita průběhů a následků. Prostě od loňska se chřipce říká covid a je to smrtelná nemoc, na kterou je nutné do sebe při úmrtnosti na úrovni cca 0.2% rvát experiementální rychlokvašené mRNA vakcíny, případně obyč chřipkové vakcíny, které jsou ale mediálně zcela zásadně nepreferované.

              Covidová totalita na hlavu postavená – očkovaní se bojí neočkovaných a vidí v nich riziko, proto se „musí“ naočkovat všichni a pro je možné zakázat zdravému člověku jít do obchodu, aby tam náhodou nenakazil naočkovaného (to teprve přijde, s novelou Zákona o veřejném zdraví). Orwell by jen litoval, že pro větší nadčasovost svého díla nepoužil čtvrté heslo „Zdraví je nemoc“.

      2. „a na podzim přišla další vlna.“

        – ďaľšia vlna prišla preto, že sa začalo testovať. Bez testov by sa žiadny covid neobjavil. A nakoľko tie testy „správne“ nastavili, tak nájdu vírus aj v čerstvo vysvätenej vode od pápeža.

        A tie počty koronamŕtvych majú na svedomí koronaOpatrenia, ktorými sa prakticky zrušili všetky neCovidové oddelenia v nemocniciach.

    3. Tady bohužel nesouhlasím. naše promořenost je určitě 17%. Pokud bychom uvažovali , že část onemocnění i zde probíhá „pod radarem“ a zkusili to spočítat, pak bychom tak činili s presumpcí přibližně stejné mortality a tudíž by pro nás bylo vzorem Holandsko, kde na stejné počty nakažených mají nikoli 30 000 ale 17 000 a tam to vychází cca na 27%, čili 2 700 000 případů cca.
      K tomu je třeba spočítat očkované, ale neznáme overlap mezi očkovanými a nakaženými, odhadneme jej na 20% (27% populace promořenost jako nezávislý faktor, pod radarem jsou nemocní převážně mladí, kteří ještě nejsou očkovaní), v současnosti je 4,8 milionu očkovaných, 1,25 milionu kompletně. Z toho první dávka skýtá 80% protektivitu, 2. dávka 95% protektivitu (optimistický údaj). Relapsy jsou možné u profšlsaného onemocnění opět cca v 5%, tedy: 2,7M x 0,95 + 1,25M x 0,95 x 0,8 + (4,8-1,25-3,35)M x 0,8 x 0,8 = 5,78 mega obyvatel. Čili z 10 milionů obyvatel je asi 57,8% imunních při optimistickém odhadu, cca 48% imunních při méně optimistickém odhadu. To na kolektivní imunitu nestačí. To ale není nijak zvlášť potřeba, neboť pokud se restrikce dělají z důvodu stack overflow v českém zdravotnictví, tak už nyní lze bez problémů „rozvolnit“, neboť vulnerabilní část populace by měla být naočkovaná, resp. měla příležitost nechat se naočkovat a kvůli lenosti důchodců není nutné držet společnost pod lockdownem.
      Nyní se do toho pozitivně bude promítat faktor teplejšího počasí (mezitím se snad stihne ještě něco naočkovat), které výrazně omezí incidenci infekce, takže uvidímě, jestli to bude 25/100tis nebo 35/100 tis., podle mě už nebudou žádné „vlny“ ale stabilní malá incidence, která ale při nevhodném prahu pro zrušení lockdownu může vést k buzeraci na věčné časy.

      1. Obavam se ze tyhle pocty jsou naprosto irelevantni. Vstupni udaje jsou nesmyslne, neoverene, vychazejici z falesnych premis, etc.

        Napriklad pouzivat nejake udaje o ockovani a.k.a. geneticke mutaci v dobe kdy probiha testovani, tedy v dobe kdy je tento genetic vehicle v testovaci fazi, je delusional. To ze administrace udajne vacciny je ve skutecnosti clinical trial je snad kazdemu jasne.

        The bottom line je ze COVID jako nemoc de facto neexistuje, jedna se o rebranded „chripku“.

        Zabyvat je potreba to co se deje v pozadi tehle legrace, ne de dokonecna zacyklovat v kecech o promorenosti.

        1. Jacq 26.5.2021 v 10:15

          Přečte-li někdo větu:“To ze administrace udajne vacciny je ve skutecnosti clinical trial je snad kazdemu jasne.“, je mu jasné, že autor žvaní baz nalosti problematiky.

          1. Jo? A testoval někdo ty vakcíny dost dlouhodobě na to, aby mohl zodpovědně říct, že nemají nějaké škodlivé vedlejší efekty, které se projeví až časem? To by asi musel způsobit zázrak, když se ty vakcíny vyvíjely ani ne rok.

            1. NEJSOU to vaccine. Vaccine je oslabeny pathogen ktery ma vyvolat imunitni reakci. Tohle je genetic vehicle ktery ma udajne skrze genetickou mutaci cloveka uzpusobit lidsky organismus aby mel udajne lehci prubeh udajne neexistujici nemoci.

              Nikdy v minulosti to nebylo vyzkouseno. Nikdo nevi jake to muze mit nasledky. Kratkodobe jsou takove ze pomerne dost lidi je z toho uplne v pici a jini maji vicemene tezke nebo lehke reakce. O tom co to zpusobi dlouhodobe vi kazdy hovno.

              Je to EXPERIMENTALNI zalezitost, nevyzkousena ktera NEMA OFICIALNI APPROVAL.

              To ze se to obecne prezentuje jako ockovani a to ze se o tom ze se jedna o pokusy na lidech se nikde nemluvi a je to pravdepodobne poruseni Nuremberg Code.

            2. Aniž bych chtěl zpochybňovat zrůdnost dnešní doby tak na druhé straně technologický pokrok se určitě nevyhnul ani vakcínám.
              Jako není dnes nutné malovat návrh každé součástky nového auta na izisce, modelovat celou kastli z gypsu a překližky 1:1 či sekat pole kosou, lze se oprávněně domnívat, že vývoj očkování proti TBC byl jistě na hony vzdálen tomu jak se vakcíny „počítají“ a vyrábějí dnes …

              1. Tak otazka je do jake miry je tohle validni analogie.

                Navrh soucastky auta je pomerne jednoducha vec kde fyzikalni aspekty te soucastky jsou pomerne dobre ne-li uplne znamy.

                O virech a genetickych zalezitostech vedi lidi KULOVY HOVNO, vyzkum je v pomerne rannych fazich. Ditto co se tyce virologie samotne. Muze to klidne byt slepa cesta vyzkumu, totalni sarlatanstvi. O pricinach nemoci vi lidstvo celkem KULOVY HOVNO.

                At je to jak chce, podle definice vaccine, proste tenhle genetic vehicle vaccine NENI.

              2. kiv61: jakože hodíte do počítače model těla, složení vakcíny a vypadne výsledek, že za 5 let to bude v pohodě, takže můžem začít píchat? To jako vážně?

                Zajímavý na Vaší úvaze je střet s realitou, kdy toto je zřejmě nějaká super inovace pro čínskou chřipku, protože pro všechny ostatní neplatí a modelovat je zřejmě nelze a je nuté projít běžnou, 5-8 let trvající cestou. Nepochybuji o tom, že farmafirmy by byly z Vašeho nápadu nadšené, protože o to stejné se předpokládám snaží jejich lobbing neustále. A teď se to konečně povedlo. Jen jaksi postrádám důvěru v to, že vylobbované zbavení se zodpovědnosti je signálem, že jsou si funčkností a bezpečností svého výtvoru jisté.

                1. To vše jste tam vyčetl? A sám a střízliv? A není to málo Antone Pavloviči?

                  Pouze a jen předpokládám, že když se za posledních 70 let značně změnil výzkum a vývoj ve všech oborech tak vakcíny to nejspíš neminulo.
                  Nic více, nic méně …

                  1. kiv61: znáte slovíčko „kontext“ a víte, co znamená?

                    Reagoval jste na příspěvek, ve kterém autor oprávněně namítá, že nikdo neví, jaké můžou mít vakcíny dlouhodobé následky, protože je nikdo dlouhodobě netestoval.

                    Vy jste na to opáčil, že v navrhování součástek už není třeba se drbat se zastaralými postupy, čímž jste se vůči výše uvedenému tvrzení vymezil (ať už jste chtěl, nebo ne). Současně zastaralé způsoby nahradil počítač, proto jsem z toho s použitím dedukce na úrovni Sherlocka Holmese usoudil, že i Vy narážíte na to, že v případě vakcín byly zastaralé a čas trvající postupy nahrazené tímtéž.

                    Nejspíš má ygorek pravdu v tom, že chápání psaného textu tady jde od desíti k pěti a Vy jste svým příspěvkem chtěl říci prosté „ano“. To jsem v něm ale vyčíst nedokázal.

                    1. „….nikdo neví, jaké můžou mít vakcíny dlouhodobé následky, protože je nikdo dlouhodobě netestoval.“

                      – a navyše – dnešné NEvakcíny menia genetické fungovanie buniek človeka. Takže to DLHODOBÉ by sa malo chápať ako NIEKOĽKO GENERAČNÉ !!!!! Genetické zmeny sa neprejavia počas jedného života !!!!

                    2. Mám z Vás radost, fatdwi. Vážně.

                  2. Ovsem odezva lidskeho organismu na ruzne zapomenuta, nedodelana, zanedbana ci jinak ponechana rezidua je tak nejak stejna, jestli mame stoleti 18. ci 21. Tady proste cas urychlit nelze. Vzhledem k tomu, ze nejde o skvrnity tyfus, nema smysl podstupovat vetsi risiko, nez ma nemoc sama. Pokud se nekdo ohani statistikou, pak staci videt grafy na Ministerstvu nemoci. V podstate clovek pod 65 let ma vetsi sanci skapat na chripku, nez na Covid.

                  3. „Pouze a jen předpokládám, že když se za posledních 70 let značně změnil výzkum a vývoj ve všech oborech tak vakcíny to nejspíš neminulo.“

                    – Fungovanie IMUNITY je tak extremne tajomné a absolutne neobjasnené, že akékoľvek hrátky s imunitou sú šialenstvo. KLASICKĚ vakcíny sú iba neškodné pokusy, ale dnešné GENETICKÉ NEvakcíny sú hra s ohňom v sklade benzínu. Siahnuť do genetického reťazca živých ľudí je zločin najvyššej kategórie.

                    Dodnes EU nepovoľuje ani genetické šľachtenie kukurice – a dnes povolila genetické šľachtenie ľudí. ŠIALENÉ.

                    1. Na to by se i dalo parafrazovat ‚kdyz vidim, jakej ja jsem inzenyr, tak abych se bal vzit vakcinu od jejich autoru‘.

                    2. Myslíte, že šéf Pfizeru si nechal píchnout tu jejich vakcínu? Nebo si šel radši pro tu od Astrazenecy… :-)

                    3. Re: mjfox

                      Na YT jsou videa s typkem (nevim jmeno, hledat se mi to nechce), kterej u Pfizeru delal ve vyvojovem tymu vakcin. Zdrhnul, az se za nim prasilo a o vakcinaci nechce ani slyset. Sledoval jsem to a prislo mi to nejak az moc prehnany, licil to pomalu jako apokalypsu. Porad rozebiral, ze se vlastne nevi, kde v tele se ta latka muze hromadit, nevi se, za jak dlouho se rozlozi, atd.

                    4. mRNA vôbec nesiaha na genetickú informáciu v ľudských bunkách, teda na DNA v jadre bunky. Nevieš o čom hovoríš. V tvojom podaní sú to iba hlúpe krčmové reči. Koľko semestrov štúdia genetiky máš za sebou?

                    5. Ano, teoreticky by se ta modifikovaná mRNA neměla dostat do jádra buňky, natož aby se nějak přepsala do DNA. Ale teorie je šedivá a zelený je strom života.

                      Mnoho stovek milionů let se všechny organismy/buňky soustředí na obranu proti takovým cizím, potenciálně vražedným kouskům RNA. Proto taky vývoj technologie, která zajistí efektivní a relativně bezpečné proniknutí mRNA do organismu, trval minimálně třicet let intenzivního výzkumu. Když se to konečně někdy zhruba před třemi lety povedlo, shodou šťastných/nešťastných okolností přišel covid a s ním možnost tuhle novou technologii otestovat na miliardách lidí.

                      Je to jistě úžasná technologie s velkou budoucností. Pokud si místo mRNA s kódem spike proteinu covidu necháme píchnout třeba mRNA s kódem fluorescenčního proteinu, nebudeme potřebovat několik dní lampičku. A existují i jiné, mnohem atraktivnější možnosti využití, než ze sebe dělat osvětlovací těleso.

                      Ovšem čistě z mého konzervativního pohledu je ta technologie příliš čerstvá. Existuje určitá nepatrná pravděpodobnost, že to celé nefunguje. Zrovna tak existuje ještě mnohem menší pravděpodobnost, že velká část naočkovaných do pár let umře na nějaké ošklivé nemoci způsobené selháním imunitního systému.

                      Prostě jsem jen tupý nevzdělaný odmítač, který si sobecky pár let počká, jak to dopadne.

                    6. vzhledem k tomu, ze to vnuti tipuju tak 80 az 90% populace, je otazkou, jak by vypadala spolecnost, ve ktere by ta „vakcina“, ktera hackne tvoje vlastni bunky, aby tvorily ten problematicky spike protein viru, prave ten protein, ktery ma sam o sobe patologicke ucinky i bez zbytku viru, co kdyz by zpusobila treba autoimunitni reakci po peti, deseti nebo patnacti letech. A klidne treba jen u poloviny nebo i jen u 20% zasazenych….Zkus to domyslet… Predstav si svet, kde ma sklerozu multiplex nebo alzheimera ne 50 lidi na sto tisic, ale 16% obyvatelsva. tretina nebo sestina VSECH lidi, ktera lezi ve vlastnich hovnech, v depresi, mentalne mimo realitu, nepoznavajici okoli, potrebuje 24 h denne peci 2-3 zdravych lidi, aby nepochcipali hlady a spinou. A v tomto stavu vam vydrzi treba 20 let. Neni mozne aby se svet nezhroutil. A vy preci nenechate svou manzelku, sve decko, nebo rodice chcipnout ve vykalech…A to napric vsemi sektory spolecnosti, takova spolecnost by vypadala tak, ze svet mad maxe je proti tomu pohadka pro deti a cinsky coronavirus je neco, co bys bral vsema deseti…

                    7. Sveho casu byl jeden takovy paradni isekticid (ne, nejde o Cyklon), sypalo se to na vsechno, vojaci s tim vyhaneli blechy z munduru, bylo to perfektni, sirokospektralni, levne. Vlastne ani nevim, proc ten uzasnej DDT po 30 letech uzivani zarizli…

                    8. Mrdam, seru, a chciju na to kam saha nejaka zasrana mRNA.

                      COVID-19 jako nemoc neexistuje tudiz neni mozne aby na tuto nemoc existovalo ockovani. I kdyby COVID-19 jako nemoc existoval, tak by ockovani bylo naprosto nesmyslne protoze tato udajna nemoc je prevazne asymptomaticka coz znamenze ze to neni kurva nemoc. There is no such fucking thing as asymptomatic disease. Pokud je COVID symptomaticka nemoc, je to normalni zasrany kasel nebo ryma.

                      Udajne ockovani NENI ockovani nybrz genetic vehicle ktery NIKDY NEBYL NIKDE vyzkouseny. Je to EXPERIMENTALNI zalezitost, dosud administrovana na emergency use only basis, coz znamena NESCHVALENA a.k.a. pokus na lidech.

                      Vzhledem k vyse napsanemu je velmi podezrely ze se establishment tuhle sracku – o ktere se obecne vi ze zabiji lidi a dokonce byla v mnohych zemich z toho duvodu stazena – snazi do lidi napichat.

                      NASRAT, NASRAT, NASRAT, TRIKRAT NASRAT.

                      Kazdy kdo tuhle experimentalni sracky propaguje je spoluzodpovedny za ty co uz zemreli pripadne na ty kteri budou mit nejaky nasledky v budoucnosti.

                      Pro ilustraci: https://www.google.com/search?q=thalidomide&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiaj6uXrezwAhVl-SoKHbRFAisQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1024&bih=718

                    9. Myslím, že máš skoro celkom, alebo celkom-celkom pravdu. Lenže – 70 – 80% ovčanov neverí ani kusku tvojej pravdy. A pre mňa je teraz absolutne problematická otázka : Ako sa dá žiť medzi ovčanmi, ktorí sú na 80% debilní. A dávajú to nahlas najavo. A tretina z nich by ťa (mňa) najradšej zabila, keby mali odvahu.

            3. UF72 26.5.2021 v 10:40

              Schopnost pochopit psaný text dlouhodobě klesá, jak zjišťují hodnotitelé tuzemského školství. Jak vidno, potvrzuje se to ve zdějších diskusích.
              Pokud byste byl schopen textu rozumět, pochopil byste, nač poukazuji: plošné očkování, jak je proti SARS-CoV-2 aplikováno, není a nemůže být klinickou studií.
              Nic víc.
              Jacq je standardní troll, a vy jste jenom nedbale četl, doufám.

              1. Trolla si zaraz do prdele meximalni imbecile.

                Samozrejme ze to neni standardni klinicka studie. Nicmene de facto to studie je. Jedna se o experimentalni zalezitost ve stadiu testovani. To ze jsi blby jak troky a veris vsemu co ti namrdaji do hlavy mass media na tom nic nezmeni.

                Cest tve praci soudruhu

              2. Slovíčkaříš sice hezky, ale na podstatě to nemění nic. Ta „vakcína“ nebyla schválená a testovaná stejně jako ty ostatní ještě před koronahysterií, ale nějakým výjimečným, zrychleným a „dočasným“ způsobem (teď nevím přesně, jaký vznosný maskovací název tomu dali, ale opět – jde o podstatu).

                1. UF 26.5.2021 v 13:48

                  Aha.
                  Takže Jacq tvrdí, že: „To ze administrace udajne vacciny je ve skutecnosti clinical trial je snad kazdemu jasne.“
                  a namítnu-li, že plošné očkování klinickou studií není, uvede:„Samozrejme ze to neni standardni klinicka studie. Nicmene de facto to studie je.“.

                  Diskuse ve stylu: „Já jsem napsal nesmysl a ty sis dovolil na to upozornit, takže jsi blbec.“ se zde objevuje stále častěji a pomalu to začíná být na překážku.

                  A jak praví váš guru:“To ze jsi blby jak troky a veris vsemu co ti namrdaji do hlavy mass media na tom nic nezmeni.Cest tve praci soudruhu.“

                  1. Zkusme to ještě jednou a hezky pomalu, třeba ti to konečně dojde. Pořád si tady hraješ se slovíčkama, ale plošné očkování nedostatečně otestovanou „vakcínou“ je přeneseně určitá forma studie (nebo experimentu, jestli ti to tam sedí líp). Jak jinak takovou situaci nazvat, opravdu nevím. Jestli chceš ale dál trvat na formálních definicích, tak prosím, ale nic to na věci nezmění. Ad tvá poslední věta – asi to pro tebe bude zklamání, ale žádného guru nemám ani netuším, kdo by to dle tvých prazvláštních představ měl být.

                    1. UF7 26.5.2021 v 16:06

                      Plošné očkování nedostatečně otestovanou vakcínou je nouzovým opatřením politického charakteru.
                      Jediné, co lze zjistit je, kolik očkovaných lidí po očkování zemřelo (kolik lidí zemřelo v důsledku očkování tak zjistit nelze, protože v době aplikace vakcíny nebyl zjištěn jejich zdravotní stav), případně kolik jich mělo obtíže vedoucí k pracovní neschopnosti, opět s výhradou neznalosti zdravotního stavu v době aplikace.
                      Takový experiment lze vyhodnotit pouze politicky, proto nemá žádnou cenu.
                      Tím bych skončil, vy hezký a pomalý troubo.

                  2. ygorek: taky je dost na obtíž, když někdo nedokáže chápat nadsázku. Zerg je sice dement, ale to neznamená, že zrovna v tomto nemá pravdu. Dokonce to, co tvrdíte, že to jistě není je přesně to, co tvrdili izraelští představitelé v lednu, že to je. Když se chlubili, že výměnou za přednostní opíchání své populace nabídli jejich data Pfizeru a tím se stali „jednou velkou klinickou studií“, která „jistě pomůže celému světu“ (ač jsem to označil jako citaci, je to jen volná interpretace, zas abyste to neguglil a neobvinil mě, že neumím citovat).

                    1. fatdwi 26.5.2021 v 16:17

                      Nevím, co dělali v Izraeli a je mi to jedno. Co mě překvapuje, je, že jako argument požíváte politickou propagandu.

                    2. ygorek: dělejte blbého klidně dál.

                  3. ygorek :

                    Ono chápať význam „slova“ je čosi iné, ako chápať význam celej vety, myšlienky.

                  4. Máš to vole napsaný přímo v těch papírech vokolo toho, že to je probíhající studie. Pokusní karlíci si všechny spoluovce tam venku.

          2. Imbecile, the alleged vaccines are used on emergency use only basis, clinical trials haven’t been completed. Vytahni si hlavu z prdele a kdyz vis hovno o cem mluvis tak nemluv.

      2. Vycházím z toho, že pomalu neznám nikoho, kdo by covida v nějaké formě neměl, takže oficiální promořenost 17% je dle mého názoru silně podhodnocená. Celkově mám velkou nedůvěru ve všechny veřejně prezentované údaje.

        1. Asi tak. Ty údaje můžou být naprosto pravdivé, ovšem problém může být s tím, co a za jak stanovených podmínek vlastně reprezentují.

          1. Bezpríznakové nakazenie (ktoré navyše väčšinou ani NIE JE nakazenie) prezentujú ako CHOROBU.
            Takže to ani nie je „problém“ odborný, zdravotný, je to iba klasická demagogia , až debilita.

        2. COVID-19 jako nemoc NEEXISTUJE. Nikdo ho nemohl mit. NIKDY NIKDE NEBYLA PROKAZANA NEJAKA PRICINNOST NEJAKEHO VIRU S UDAJNOU NEMOCI COVID-19.

          Virus SARS-CoV-2 nebyl nikdy nikde izolovan – jedna se o POCITACOVY MODEL. Nikdy nebylo prokazano ze by ten udajny pouze v pocitaci existujici virus zpusoboval nejakou nemoc.

          Nikdo „TO“ nemoh mit. Jestli nekdo neco mel, tak byl normalne nemocnej.

          1. COVID-19 jako nemoc NEEXISTUJE – pretože fakticky NEMÁ PRÍZNAKY. A bezpríznaková nemoc NIE JE nemoc. Telo je preplnené tisíckami druhov vírusov, takže podľa „modernej“ teórie by každý človek mal súčasne tisíce chorôb.

        3. Souhlasím, ze svého okolí odhaduju tak dvoj-trojnásobek. A to nepočítám lidi, kteří to nedostali, i když s někým nemocným sdílejí domácnost a někdy i postel.
          Ale možná jsme oba v „divné“ sociální bublině.

        4. Tak tak, třeba na druhou stranu – neznám skoro nikoho (kromě sebe), kdo netvrdí, že zná osobně někoho, kdo na to umřel. Někteří jich znají dokonce několik. Podle toho by už na ten kovid musela být ČR 3x vylidněná. Nebo všichni, kteří se v životě neviděli, a nemají nic společného, znají toho jednoho či dva, co na to umřeli. ;-)

        5. „Celkově mám velkou nedůvěru ve všechny veřejně prezentované údaje.“

          – jasne. Český min. zdravotníctva verejne, v TV oznámil, že DVE TRETINY diagnostikovaných na koronavírus boli diagnostikovaní NESPRÁVNE. A divné – väčšina ovčanov toto ignoruje.

      3. Jaká bude incidence „infekce“, o tom rozhodne vrchní hygienický vicekardinál Ferdinand „Babiš“ Daxus:
        https://www.youtube.com/watch?v=5JHwVnmHYbQ

        Některé prvky v současnosti připravované covidové totality, jsou zkrátka jak vystřižené z béčkového epidemického filmu „Ultraviolet“.
        Už 2 roky zpátky prosáklo, že že chce Bureš vybudovat v Prahe „superministerstvo“ kde by byla komplet vláda a všechny ministerstva v jednom „nedobytném“ objektu. O parlamentu řeč nebyla, asi se v budoucna nepočítá s jeho existencí:
        https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/babis-spolecne-sidlo-ministerstev.A161227_082058_domaci_fka
        Babiš je asi fanouškem dystopických scifi filmů.

      4. Challenger :
        K čomu sú všetky tie čísla, a všetko to žonglovanie s nimi, keď :
        – tie čísla sú z testov, ktoré nájdu vírus aj vo vesmírnom vákuu
        – keď väčšina tých „nakazených“ je bezpríznaková , a ten zvyšok s príznakmi má iba „boh vie akú“ chorobu. A jedná sa prevažne o ľudí vo vysokom stupni cukrovky, rakoviny, …….

        Pred dvoma dňami som bol na pohrebe známej ženy v strednom veku, ktorá NIKDY nemala žiadne chronické zdravotné problémy, a „zrazu“ zomrela mesiac po tom, ako sa jej otec, s ktorým žila v jednej domácnosti dal „vakcínovať“ tou genetickou NEvakcínou. A mala príznaky PRESNE také, ako popisovali proruské weby (krvné zrazeniny, divoká menštruácia,…. ). Príčina smrti – podľa lekárov- smrť bez príčiny. Nezistili nič – iba silnú straty akejkoľvek imunity.
        Prechod „spikeProteinov“ z vakcínovaného na nevakcínovaných. Tie proruské weby vždy predpovedajú udalosti, ktoré nastanú v lib. demokraciach po pár mesiacoch. Napr. covidpasy.

  3. Jak z toho ven.

    Z kratkodobeho hlediska je jediny zpusob jak z toho ven se na to vysrat, svejkovat, kurvit, krast, rozesirat, pasivne odmitat poslusnost, delat veci ad absurdum, a takpodobne. Otevreny odpor nebo dokonce naivni predstava ze nejaka politicka sila neco zmeni je na hovno. Existuje nepatrna sance ze uspeje nejake soudni zaloby, ale pochybuju. System je natolik zkorumpovany a vsechny drzi za koule takovym zpusobem, ze si nikdo nic nedovoli.

    Z dlouhodobeho hlediska bude potreba aby si lidi vytahli hlavu z prdele a pochopili ze the sacred cow of democracy je priblizne v takovem stavu v jakem byl takzvany komunismus nekdy v roce 1985. V pici. Totalne zkorumpovany. It was a nice try, but no cigar. Ucel demokracie je invertovany – namisto aby lidi si volili zastupce a skrze ne si „vladli“ (co si maj kurva lidi co „vladnout“?), tak mrdky behind the scenes vyserou lidem hlavy aby volili puppets kteri pak pracuji proti lidem v zajmu tech mrdek behind the scenes. Tohle nepujde zmenit, to je podstata dnesni „demokracie“. Takze lidi budou muset vymyslet a prosadit neco jineho. Problem je v tom ze vetsina idiotu zije v presvedceni ze „demokracie“ je vrchol lidskeho historickeho snazeni, nechape jak je jim jebana prdel, nechapou ze maj hovno a ne svobodu, a jakoukoli snahu k revizi demokraci nebo introdukci neceho jineho vidi jako zaskodnictvi. Dementi. Nicmene dokud se tohle nezmeni tak se z tech sracek v kterych svet je nevyhrabem.

    Jeden z nejvetsich pruseru je ze v zemich ktere jsou pro to co se deje globalne, jako cely anglicky mluvici svet, zapad obecne, neni vetsina lidi naprosto pripravena na to aby put into question soucanse usporadani sveta.

    Svet potrebuje Age of Renaissance ale riti se do Age of Darkness.

    Utechou cechum muze bejt to ze v cesku je asi snadnejsi veci vosrat nez treba v Kanade

    My two cents …

    1. Jednou jsem četl článek o něčem, co se nechalo přešít z chlapa na babu. V textu se neustále střídal ženský a mužský rod – podle toho, o které části svého života to individuum hovořilo – bylo to čtení tak na bolehlav. Tento příspěvek je sice o něčem jiném, ale CZ/EN styl mi vyvolal tuto vzpomínku. Krátký smysl této dlouhé řeči: Kurva, to se nedá číst…

      1. Tak to necti a neskuhrej.

      2. Mluvek ty si to nectes anglicky? Nektery anglicky fraze maj proste lepsi zvucnost, nas jazyk je plnej mekkejch sracek, jako ockovani, rouska, obusek, teplousek,… a spousta dalsich slabossko-teple znejicich slov, kdezto anglictina je fuckin raw man, syrova a zni jakoze co na srdci to na jazyku *pokrceni rameny*
        Jacq ono z toho mozna, celosvetove nebo tuzemsky ani ven nejde.
        Muzem si jen facepalm ze sme tohle nepredvidali, aneb co si kurva budem, rok tu tahle zkundipicovina je, minimalne v zamrdanym prosinci roku 2020 byl dostatek podnetu a informaci k tomu aby si clovek udelal globalni nazor a takovou dejme tomu predtuchu jak to bude v kvetnu 2021 vypadat, ceho se budem obavat pres leto a co se OPET na pocatku podzimu stane living nightmare.
        Co vidim jakozto mensi zablesk nadeje je to ze media nejdriv kovid frasku rozmazala, pak se prizovovala na tom co zasela a ted naopak se rozhodla trosku pocuchat bussiness ladies and gentlemans z covid bussinessu – do toho se podle par clanku jeste najde par statnich zamestnancu co budto asi utreli a nedostali ani hovno, nebo sou jeste rozhodnuty se zastat prav statu a obcanu kterejma asi stejne pohrdaj.
        Myslim si to od zacatku: media tohle rozjela, media by se ted dala krasne pouzit jako zbran.
        Mozna ze jedno jediny echo nekomu ze zpicenyho idnesu nebo novinek a covidova valka by byla ukoncena a zacala by posledni faze: post-covidova medialne-politicka hra o preziti.

        1. You da mahn, manh! You speak my language!

          Cely zivot mluvim nekolika jazyky, nevim proc bych se mel omezovat jednim. Neco zni lip v jednom, neco zase v druhym. A neco me treba cesky hned nenapadne. Cesky moc casto nemluvim. respektive ne o nekterejch vecech.

          Nechapu proc to nekoho sere. Zakon na to aby neco cetli neexistuje.

          1. No treba chapu pokud lidi serou pseudovyrazy, jakoze pocesteny slova, ale pokud stridam mezi spravne gramatickou cestinou a jinym jazykem tak co kurvadrat – taky se mi casto stava ze nekomu neco rikam a zbytek vety reknu v anglictine, jindy si zase proste nemuzu vzpomenout na cesky slovo.
            Nekdy mi prijde jako kdyz lidi nesnesou multi-language lidi pac jim asi prijde ze na to clovek musi bejt intelektualni ci co, tseh.

            1. Ja jsem z mista kde vsichni mluvi anglicky a francouzsky a k tomu vetsina jeste nejakou reci podle toho odkud pritahli. Je uplne normalni ze se u stolu mluvi nekolika recma. Nektery slova jsou vystiznejsi v ty nebo tamty reci. Nevim proc to nekoho sere.

              1. Jacq:
                Ne, ty seš z Moravy. Nikoli „z mista kde vsichni mluvi anglicky a francouzsky“.
                A nezkoušej si tu hrát na nějakýho tajemnýho chytráka, co všechny přechčije – tvůj další nick je „Mefayor“.
                Jsi primitivní chemtard.

                1. Takže on si tu sám sobě vyjadřuje podporu?

                  1. Panek:
                    Samozřejmě. Máš o tom pochybnosti?

                    1. Nečekuji, kdo z jaké IP adresy přispívá. To pak má IP musí docela děsit.

                    2. Panek:
                      Ale to seš vedle jak jedle…

                2. Vraiment? Ostie, je savais pas … :-D … No, imbecile, je viens d’ailleurs …

                  1. Jacq:
                    Jasně, ty moravskej chemtardskej žvatlale, seš Francouz a já ti to určitě sežeru, když tu blafneš dvě krátký věty.
                    Zbytečný snahy – kdo má trochu postřeh, pozná, že seš ten blb, co se tu podepisoval původně jako „zrg1“.

                    1. Non, chui pas francais … Klidne si mysli ze jsem zrg neco co to kvakas ty zakomplexovanej kretene … je mi to u prdele …

                      Jinak nevim co mas proti Morave. Nikdo te prece nenuti tam jezdit. Zustan sedet v prdelni dire tvyho ridiciho dustojnika.

                      Jinak uplne nechapu proc se do entity Jacq tak zamiloval, I can assure you that Jacq doesn’t reciprocate.

                    2. zerg: ne, ty nejsi chui francais, you are úplně obyčejnej chuj českej.

                    3. Jacq:
                      Ty pubertální tele, na každým tvým příspěvku je znát, co seš zač. Vkládáním anglických slovíček do těch tvých blitek nezastřeš identitu a nepomůže sem mixovat ani další jazyky.
                      Existuje samozřejmě možnost, jak v debatě působit pod více přezdívkami a několik falešných identit skrýt používáním odlišných slangů, nářečí, odborných výrazů a podobně. To ale nedokážeš, prozradil ses.

                    4. Oh, shit, you can see right through me, man!

                      Jedna mala korekce. Ja s tebou nedebatuju. Ja te posilam do pici. Odborny vyraz na to je „tahni do pici“ a.k.a. „go fuck yourself“.

                      Toho druhyho dementa si vem sebou.

                    5. Jacq:
                      Ale ty nejsi první, kdo se takto proflákl. Takových už bylo hafo a hafo. Stejný stylizace, stejný pravopisný chyby, názory podle stále stejných schémat – to tě musí zákonitě prozradit.
                      Nejsi tak dobrej, abys to skryl…

        2. Gentlemans? Srsly?

    2. To není o držení za koule, ale o všeobecné předposranosti a zbabělosti. Kdy si muži v plné síle a ve věku kdy už mají hromadu zkušeností a sebedůvěry, místo aby vládli této společnosti a směřovali ji do lepší budoucnosti jak pro sebe tak pro svoje děti, tak si raději leští svoje autíška a flintičky a vydávají to za pořádné chlapáctví.

      V tom je ta tragédie. Převažující přístup „mě se to už týkat nebude, já to nějak doklepu“ (=seru na to co bude s mými dětmi a v jakém světě budou žít)

      1. Tenhle aspect a mnoho dalsich existuje, nicmene to jak je The Great Covidian Revolution navliknuta je obtizny proti tomu efektivne bojovat.

        Za prvy jsou vsichni drzeni za koule a pod krkem a za druhy vubec neni jasny kdo je nepritel (asi nejvetsi nepritel je debilita spoluobcanu ale s time neni jednoduchy bojovat).

        1. Celkem máš pravdu, ale s tím držením za koule bych to neviděl úplně jednoznačně. Pravda je to v tom, že lidi jsou sešněrovaní stávajícím systémem, držení v šachu dluhama, potřebou práce a podobně. Na druhou stranu kdyby (to slovo je pochopitelně zcela zásadní) se našla kritická masa lidí, kteří si to uvědomí a začnou si věci řešit po svém, tak by najednou žádné držení za koule už nebylo.

    3. Jacq :
      „Jak z toho ven.“

      – hmm….. v tvojom príspevku si vlastne napísal, že „cesta ven“ neexistuje, existuje iba „ako to prežiť bez zbláznenia“.

      Vlastne si PRESNE popísal moje „globálne“ , podstatné názory. Väčšina zdebilnela, a v demokracii sa tým zablokovalo riešenie. Je pekné príslovie : „Až zem to vytiahne !“

      Jeden tunajší DEBIL mi tu kope do členkov za moje názory. Debili sa radi hrabú v detailoch, v sračkách, a nechcú vidieť PODSTATU problému.

  4. Zdravím, Challengere. To víte že vynálezce PCR „testů“ Kary Mullis sám tyto testy zpochybňoval ohledně spolehlivosti v diagnostice nemocí a nedoporučoval je jako naspolehlivé nevhodné pro diagnostiku?
    DOslova řekl:
    “S PCR, když to uděláte správně, můžete najít v každém takřka cokoli.“
    https://bornova.pub/2020/pcr-testy-zpochybnil-jejich-pouzivani-na-diagnostiku-covid-19-jejich-vynalezce/
    (mimochodem dost zajímavý blog jedné ajťačky)

    Nejzajímavější ale je, že teď se na jeho názor zeptat nemůžeme. Protože v roce 2019 pár měsíců před spuštěním covidové totality zničehonic „zemřel“.
    Vypadá to že se tu hraje opět na „30 malých černoušků“ kdy záhadně mizí, umírají a páchají sebevraždy lidé kteří o určité věci věděli příliš mnoho. Zdaleka nešlo jen o ZHN v Iráku a o záhadné úmrtí desítek lidí co toho věděli příliš o clintonových.
    Jak vidno, být lékařem a nobelistou taky může být nebezpečné.

    1. Další citáty tohoto nobelisty:

      “Pokud dokážete amplifikovat jednu jedinou molekulu na něco, co opravdu můžete měřit, což PCR udělat může, tak existuje jen velmi málo molekul, ze kterých nemáte v těle alespoň jednu jedinou, ok? Takže tvrdit, že to znamená něco smysluplného, se dá považovat za nesprávné.“

      “Umožňuje vám to vzít velmi nepatrné množství čehokoli a udělat to měřitelným a pak o tom mluvit na meetingu, jako kdyby to bylo důležité. Podívejte, to není zneužití, je to způsob nesprávné interpretace.”

      “Neřekne vám to, že jste nemocní, a neříká vám to, že věc, která se u vás objevila, vám opravdu nějak ublíží“

      zde je úryvek z jeho vystoupení:
      https://www.bitchute.com/embed/OM1xl8sZ8D9y/

    2. Neni potreba se ptat Karyho Mullise. To ze PCR testy jsou naprosto na hovno a ze antigenni testy jsou jeste vic na hovno je pomerne znama vec. Navic clovek nepotrebuje byt odbornik na testy aby chapal ze ASYMPTOMATICKA PANDMIE JE TOTALNI PICOVINA.

      Idealni pristup je poslat koholi kdo zacne zvanit o testech, ockovani, COVIDU, a nemocech do prdele a resit skutecne problemy.

      Jmenovite to ze dosavadni historicka epocha skoncila a ze ta kterou se ty mrdky snazi skrze tuhle globalni covidistickou revoluci nastolit ma potencial stat pekne za hovno.

      1. Když to nechápou sami študovaní dochtoři, kteří jsou sami šířitelem covidového šílenství, tak bych netvrdil, že je to až tak známá věc.

        S poslední větou souhlasím tak napůl. Je pravda, že dosavadní historická etapa skončila. A to zcela objektivně, bez ohledu na to jaké mrdky a psychopati to tu řídí.
        Oni se ti Mayové nedřeli s tesáním do toho jejich kalendářního šutru, že v roce 2012 přijde konec dosavadního světa a začátek něčeho zcela nového. Jen to co v roce 2012 proběhlo skrytě, se dostalo na povrch až o 8 let později.
        Ostatně „Zjevení“ z Janova evangelia popisuje totéž. Že vše co bylo skryté, bude odhaleno. S tím že to bude děsivé a bude to bolet, se logicky dalo počítat, když si člověk byl vědom špíny, co se skrývá pod povrchem.

        Čili, konec starého světa je zcela objektivní skutečnost kterou nelze popřít ani nijak obejít.
        Otázkou je jen to, zda ten nový svět necháme vybudovat ty vládnoucí psychopaty, a nebo si svoji budoucnost vytvoříme dle sebe.
        A o tom to celé je !

        1. +1. Já bych tu zase rád měl _normální_ svět. Neříkám, že stejný jako předtím, to už asi nepůjde, ale _normální_. Tj. takový, kde se dá volně dýchat (a to i doslova) a kde nebude furt někdo s něčím buzerovat. A ten tady taky můžeme mít, a proto, jakkoliv to tady teď stojí za prd, mě štvou ty neustálé negativní prognózy zejména od lidí, kteří vidí problémy té současné situace (míněno celou tu debilní hru na covid, včetně všech zákazů, příkazů a ovečkovství). Ano, stojí to za prd, ale je třeba mít pevnou víru v to, že to není na pořád a bude zase dobře.

          Mimochodem, to „zjevení“, co popisuješ, mi asociovalo jeden jev: Poslední rok velice dobře ukázal, co v lidech ve skutečnosti je. To je jedna z mála těch pozitivních věcí, kterou nám to přineslo.

          1. Tak o tom co je „normalni“ by se dalo dalekosahle diskutovat. Ohledne volneho dychani taky. Ve skutecnosti byla svoboda v pre-CV-1984 svete velmi omezena. Akorat lidi to nebyli schopni uvnitr sve klece videt. Z ruznych duvodu. Prevazne proto ze jsou jim stoleti a tisicileti vymrdavany mozky.

            Svet muze byt uplne jiny nez ten ktery existuje v mozcich vymytejch takovym nabozenstvim jako je Christianity.

            Je potreba myslet vne establovanych systemu a sablon.

            Jedna z prvnich veci na kterou se lidi potrebuji vysrat je hierarchicke usporadani spolecnosti, koncept autority.

            Zadna mrdka nema pravo byt vys nez kdokoli jiny a neco nekomu nakazovat.

            Je potreba pracovat na budovani laterarniho sveta namisto sveta hierarchickeho.

          2. Normalni je to, co dela vetsina. Ergo… zijes v normalnim svete. To, co okolo sebe vidis, je prave ted normalni.

            1. Ne, není. Je to vyhajpovaný stav, uměle navozený a který má i navozovat to, že takhle, odteďka už TOHLE bude normální. Je škodlivé si nalhávat, že současný stav je normální.

              Normální bylo přesně to, co bylo v listopadu-prosinci 2019. Tedy velmi nedávno, což si všichni musí ještě velmi dobře pamatovat. Například z dovolené v Chorvatsku, fotek ze zaplněných restaurací, klubů, nahrávek koncertů atakdále.

              1. Ja te chapu. Ale je to ta vecna diskuse o definici slova. Samozrejme, ze prijemnejsi je, kdyz se za normalni povazuje to, co je vyhodnejsi. To bezpochyby. Jen nevim, jestli to tak lze nazvat i fakticky. Asi je nutne ten stav nejak definovat a ty nasledne pak k nemu nejakym popisem, srovnanim, vztahnout.

                Ale tim nemusime ztracet cas, je to malichernost.

                1. Sysop: servisdok má pravdu. To není o definici slova. Být nemocný je normální, že je někde válka je taky normální. Ale není normální být nemocný pořád ani není normálním stavem válka. Současná situace z tohoto pohledu normální není, je to exces. Normálnost je tak akorát v tom, že se excesy dějí.

                2. Sledujte hoši, co taky začíná být „normální“:

                  Roky neplatíš ani kačku nájmu, elektriky či plynu, celoročně děláš v baráku a okolo něj bordel, paříš, dýluješ fet a přitom od státu bereš socdávky na palici.
                  Městský barák, ve kterém to takhle provozuješ, dovedeš do takového stavu, že je nutné ho zbourat, aby na ty tvory, co je za ně město bezpečnostně odpovědný, nespadl sám.
                  Město se ale nasere, vystěhuje odtamtud tebe a tvoje kumpány, barák okamžitě zbourá a nabídne ti dvě varianty náhradního bydlení, ačkoli nemusí, protože městu za desetiletí neplacení ničeho dlužíš balík. Ty to jakože přijmeš, nastěhuješ se do nového náhradního. A o pár let později, za pomoci příslušné neziskovky, město zažaluješ třeba za to, žes měl celé ty roky v náhradním bydlení daleko do obchodu a jsi invalida na nohy.

                  A dneska začíná být normální, že současná justice ti dá jako žalobci zapravdu a odškodní tě.
                  Dobrý, ne?

                  https://www.novinky.cz/krimi/clanek/vsetin-musi-odskodnit-vysidlene-romy-40361547

                  1. On se vždycky najde nějaký progresivní neomarxistický soudce, kterývydá takto zprasený posudek. A odměnou je z nějaké okresní prdele vyšoupnut aspoň na kraj, když už ne do Prahe.
                    Naopak, soudce který soudí dle litery zákona a ne dle ideologického klíče, může být převelen z Prahe, do nějaké prdele. Myslím že se to stalo JUDr. Zbránkovi, či někomu podobnému.

                    1. Tak on ten soud to nevyresil az tak zle. Ve finale Cikani dostali priklepnuto dohromady jen asi stopade, nebo kolik, protoze jim od toho odecetli jejich dluhy vuci mestu. Spis je zajimavy, jak obhajce prisel k tem skoro trem melounum za ty svoje sluzby.

                3. Sysop: normální je většinový. U nás třeba většinou nejíme psy, tak nám to nepřijde normální, jsou země, kde je to jinak (a v Indii třeba nejedí krávy, protože jsou posvátné).

                  Samozřejmě, za ty roky, co máme Babiše ve vládě, začalo být normální mít premiéra, co lže, je bývalý STBák, je ve střetu zájmů, jeho firma, co není jeho, neoprávněně získala nějaké dotace atd.

                  Taky nám připadá normální jezdit autem, zatímco před 150 lety bylo normální jezdit na koni (a ještě normálnější bylo chodit pěšky).

                  Ona ta normálnost se klidně může v čase měnit. Dneska je celkem normální nosit roušku v uzavřených prostorách.

                  1. Sysop: koukám, že jsi extra tu většinu zmiňoval, tak jen aby sis to nevyložil, že se s tebou hádám – naopak dávám ti za pravdu. Každopádně bysme se rádi vrátili k tomu, co bylo normální před covidem.

                    1. Re: mjfox27.5.2021 v 17:57

                      V pohode, vsak ja to taky neberu tak, ze mam 100% pravdu. Vnimani normalnosti je strasne relativni a taky na tomto nedostatku se dneska toci fura LGBT a dalsich sracek. I ti, co na nCOV-19 vydelavaji, vyuzivaji prave toho, co lidi vnimaji jako normalni a co by radi.

                      Bohuzel to, ze tady nejaka cinska chripka je, je proste v soucasnosti normalni a fura ruznych opatreni bude normalni taky. Muzeme si jen prat, aby to nebyla vyrazne vetsi buzerace, nez drive. Taky pamatuju, kdyz bylo normalni jezdit v aute bez povinnosti mit pasy a na motorce bez povinnosti mit helmu.

                  2. Nevim jestli splitting hairs ma nejaky smysl, nicmene tomu ze byt „normalni“ znamena byt vetsinovy bych oponoval.

                    Teda insofar as „normalni“ znamena „prirozeny“.

                    Kdyz si vetsina lidi necha vymrdat hlavu a povazuje za normalni nosit respiratory (ktery jsou v danym pripade uplne na hovno, i.e. udajna nemoc COVID) tak je to mozna normalni v jejich vypicenych hlavach, nicmene neni to prirozeny a normalni v jakymsi absolutnim smyslu.

                    Normalnost a.k.a. prirozenost se odviji od prirody a ne od toho cim nejakej curak vymyl mozek ovcanum.

        2. V podstate si rozumime.

          Doktori jsou obeti tohodle hoaxu uplne stejne jako vsichni ostatni. Zdravotnictvi je jak armada, doktori musej delat to co je jim dany jako lege artis a drzet hubu a krok. Navic jsou na to navykli, nejsou to uplne investigativni jedinci kteri by zkoumali pravdivost toho co jim nakaze jejich ridici dustojnik. Ani nemuzou.

          O tom vytvareni budoucnosti to presne je. Bohuzel se na to lidi dlouhodobe vysrali protoze si mysleli ze svet se uz dostal do historicky nirvany a zadnou alternativu pro budoucnost nikdo neformuloval. Ted narychlo to nepude a navic lidi jsou udrzovany v permanentnim chaosu, strachu, a vubec comprehensivni vypicentosti psyche tak aby nahodou tu lepsi budoucnost nezacli planovat pripadne nekomu nesli nakopat prdel.

          1. Jacq:
            Um „lege artis“ haupt „dustojnik“ kil bré, habrat „comprehensivni vypicentosti psyche“ ošmé. Tilkippi hamsta bralu al Jacq, taka mars uleu halbrac.

          2. Českého lekára Musila na YT zmazali.
            A následne ho zo šéfchirurga urobili radovým.

            Teraz sú tam kopie pôvod. videí.

            „Na youtube se nesmí mluvit o koronaviru bez předchozího schválení český lekár asi Musil“

            https://www.youtube.com/watch?v=AQlroX0wMFk
            https://www.youtube.com/watch?v=5j0QiUKv-jQ

        3. „Jen to co v roce 2012 proběhlo skrytě, se dostalo na povrch až o 8 let později.“
          Vrbětice? 8-o

        4. kaBrnak :
          „Když to nechápou sami študovaní dochtoři, kteří jsou sami šířitelem covidového šílenství, tak bych netvrdil, že je to až tak známá věc.“

          Zle to formuluješ . Tí „študovaní dochtoři“ to MAJÚ ZAKÁZANÉ chápať. Študovaní dochtoři majú zakázané čítať „proruské“ „konspiračné“ weby , a na tých POVOLENÝCH sú takéto informácie totálne mazané. Na YT takéto názory prežijú pár hodín, možno iba minút. Ten mazací program je hnusne rýchly.

          1. Není mi jasné kdo a jak jim mohl zakázat ve volném čase studovat alternativní zdroje ?
            Pak je otázka zda si to sami zakázali chápat, a nebo se k té „zakázané literatuře“ na webu vůbec nedostali a tudíž netuší. U doktorů v důchodovém věku je to ta druhá varianta. Ale u mladších si nejsem jistý.

            1. ve volném čase studovat alternativní zdroje iste môžu. Ale čokoľvek z nich prijmú za svoje, nesmú dávať moc najavo a hlavne liečiť podľa toho.
              Dr. Musil, ktorého po zmazaní videa na YT navyše aešte aj vykopli z funkcie, je pekný dôkaz.

        5. Tak nějak souhlas, ale je v tom jeden oříšek. Většina lidí si o sobě myslí, že mají svobodnou vůli. Ale pokud by měli, tak by teoreticky žádné předpovědi budoucnosti nemohly nikdy fungovat. A ony nejenom že fungují, ale dokonce jsou i naprosto běžné jak dokazuje třeba GCP.

      2. Mno, pokud nejsi „médium“ :) a neslyšíš hlasy ze záhrobí, tak už se Mullise asi na nic nezeptáš. Onen „vynálezce PRC testu“ :o)) zemřel příhodně asi 3-4 měsíce, nebo tak nějak, před „PRC testováním“. Nejsem si jistý, tuším, že na nemoc srdce. On opravdu žádný „PRC test“ „nevynalezl“ :) Byl to biochemik a to, za co dostal Nobela, byla technologie na zmnožení části, úseku, DNA, pomocí replikace nukleových kyselin. Nejen on, ale mnozí další jasně říkali a stále říkájí, i když teď už se do médií nedostanou, že tato metoda je naprosto nevhodná pro masové testování. On je to totiž takový diagnostický nástroj vývojáře, dalo by se říct. To, co pomocí této metody může diagnostik najít, je v každém případě totiž nutné ověřit. A vysvětlit a popsat.
        Jaká to náhoda, že tento člověk umřel zrovínka těsně před „pandemií“ :-P Ano, byl nejspíš opravdu nemocný a ti co za tímhle celým stojí, třeba „jen“ čekali až skoná, aby mohli začít otevřeně fabulovat. Ale také nebude problém smrt nemocného člověka „trochu“ uspíšit. V takovém případě se nikdo nediví, že ano. Nu, a teď máme to pandemonium. :)

        1. Staršího člověka s nemocným srdcem lze do hromu velmi snadno popostrčit. A to tak aby se to ani při pitvě nepoznalo. Kromě toho, pitva se většinou v takových případech u starších lidí ani nějak podrobně nedělá. Pokud vůbec.

          Takže být starší nemocný člověk co se na stará kolena rozhodl nežít ve lži a pouští si ústa na špacít, je poněkud nebezpečné.
          Myslím že Karel Kryl by mohl vyprávět, jak mu německá rozvědka, t.č. spolu s americkou zde provádějící barevnou „sametovou“ revoluci, pomohla do hrobu.

          A rozhodně by o tom mohl mluvit Michael Jackson. Jeho doktor ho do hrobu šoupl tak razantně, že to muselo být nápadné každému. A teď je po pár letech na svobodě, zřejmě bohatší než kdykoliv předtím, a žádný novinář se v tom kupodivu ani trochu nešťourá.
          To hrobové ticho je velmi výmluvné.

          1. Hele, u toho KK to vůbec není jednoznačné, tam byla dědičná zátěž po matce. Navíc si já osobně myslím, že KK prostě puklo srdce, když viděl, do jaké další prdele to směřuje.

            Jackson, to je jiné kafe. Z praxe i u nás je přece dobře známo, že v medicíně jsou prachy až na prvním místě. Takže jestli si MJ řekl doktorovi o cokoliv, tak přísaha-nepřísaha, dostal to. Doktor je sice povinen kontrolovat interakce různých léků, tak ale zkus odporovat Jacksonovi, že…
            Ale v jeho případě, při jeho celkové zchátralosti, se to už jeho tělo rozhodlo neakceptovat. Doktora sice formálně odsoudili, ale kdyby se s nimi fest pral, tak to uhraje na nejrůznější pacientovy bolesti. Bylo mu padesát a byl jako gumovej – kdyby ten doktor stál na svém a tvrdil, že MJ potřeboval dělat přípravu na nové turné a bránily mu v tom nějaký bolesti, tak to býval uhrál.
            Své by k tomu jistě napsal Challenger.
            Ale proti doktorovi stálo americké veřejné mínění. Lidi už měli natvrdo vsugerovaný od médií, že zabil ikonu popu.

  5. Já to vidím optimisticky. Každý režim jednou padne nebo aspoň zeslábne a otupí. A stejně to bude s tímhle medicínským fašismem, který je navíc relativně měkký už na začátku.
    Prostě to přežijeme jako každou blbou dobu. A kdo bude aktivně a v dobrém ovlivňovat své okolí a vytvářet „ostrůvky pozitivní deviace“, bude mít to přežívání jednodušší a hlavně veselejší.

    No pokud by to šlo opravdu do kopru, je pořád kam utéct. I když výběr přijatelných zemí je čím dál užší a v Evropě je asi nenajdeme.

    1. Klid, do kopru to pujde, ale stylem vareni zaby, takze tamto budes akceptovat, tohle budes akceptovat… ale tamto, tamto v zadnym pripade! No,… za dva mesice budes i tamto akceptovat, protoze vono to prece jinak nejde a furt muze byt hur… a pak bude jeste hur, ale prece porad muze byt jeste vice jeste hur… atd.

      Hele, ted treba zena resi nabytek. Shodli jsme se, ze koupime nejakej srac a az se uvidi, jestli nam to v prostoru vyhovuje, tak budeme postupne kousky kupovat kvalitnejsi. Takhle jsme zarizovali minulej barak taky. Zacalo se laminem a skoncilo se na drevu z Indie.

      Cili zena chtela sedacku, stenu do obyvaku a jidelnak. Par blbin, cekaci lhuta 12-14 tydnu a to je to seriovka. Eh? Prej problem lamino, problem kovani, problem vsechno. Obvolala postupne sest firem, ctyri z toho tahaji sracky z Polska a Polak ma problem, protoze do kazde picoviny mu neco chybi. Cesky firmy dtto. Jako jo, kovid je svina, ale kdyz si sesumiruju, jaky dodavatelsky problemy resime v praci a co clovek resi i doma, mam takovej blbej dojem, ze to je jen nejakej spatnej zacatek.

      1. Že to jde úplně do kopru se snadno pozná podle toho, že se začnou zavírat hranice.
        A sakra… :-)

        1. Prijde na to, hranice ceho, ze. Ty statni jsou jeste pomerne malicherne. Jakmile jsou to hranice vybehu, uz je to horsi.

        2. Jsou to prostě složité dodavatelsko-odběratelské vztahy. To řeší každý socialistický režim.

          1. Soucasny nemecky socialismus napriklad resi, ze ceny materialu nam skokove od ledna lezou nahoru, vyrazne vice, nez bylo zvykem za poslednich 20 let. Dneska jsme meli konferenci, kde se resilo promitnuti vstupu na vystupy (ergo i nase zdrazovani), protoze nahoru ted jde uplne vsechno od dopravy, kovu, plastu,… pochopitelne nasi odberatele neudelaji nic jineho, takze Cernej Petr zustane v ruce koncovemu spotrebiteli. Coz v nasem pripade je skoro kterejkoli clovek, protoze mame hodne siroky portfolio od zdravotnictvi, pres potravinarstvi, hostinstvi, zemedelstvi,… az po kabelovy Internet. Do toho vseho delame nejruznejsi komponenty.

            Nikdo netusi, proc presne to je, takze ani nikdo nevi, jak dlouho to bude trvat a kam az to doleze.

            1. Jenže kde nic není, ani smrt nebere. Takže jednoho dne se přestane nakupovat.

            2. Je jich momentálně tak 83M.
              Budou si to muset vyřešit sami a gasterbaitři na to nebudou mít sebemenšího vlivu.

              1. On ten problem ale nebude jen v Germanii, jinak bychom pohodlne nakupovali jinde.

    2. „Každý režim jednou padne nebo aspoň zeslábne a otupí. A stejně to bude s tímhle medicínským fašismem, který je navíc relativně měkký už na začátku.“

      – Omyl !!!
      Práve preto je tento medicínský fašismus taký (pomerne) mäkký, aby dlho prežil. Tvrdý režim ľudia skôr zhodia.

      Je to presne analógia vírusov : Vírus, ktorí nezabíja , veľmi dlho prežije. Presne preto koronavírus veľmi dlho prežije, lebo nezabíja.

  6. Jediná teoretická cesta, jak z toho ven, bude zahájit vlastní přeočkování. Jenom bych neodebíral vakcíny od Pfizeru ale od Sellier & Bellot. Je tam rychlejší dodání a delší splatnost faktur.

  7. Jak stohoven?
    Pohrávám si s myšlenkou použití kickstarteru na financování odboje: definovat cíl (např. kompletní zrušení Pandemického zákona) a která právní kancelář/politická strana/kdokoliv prokazatelně tuto obludnost odstraní, ta dostane nastřádaný balík. Myslím, že postupem času by se tam v některých skutečně obtěžujících položkách mohla nastřádat solidní suma.
    Pravičáků je dost a obvykle nemají hluboko do kapsy, jenom jsou roztříštění a z principu individualismu často rozhádaní…

  8. Me 2 centy k mRNA vakcinam.

    O technologii mRNA se vi nejmene od 90let. Terapeuticke vyuziti zacala realne resit firma Moderna od roku 2010. Vsechny jejich pokusy byly 10 let odmitany regulacnimi organy vyspelych zemi jako prilis riskantni. Dokonce jim nepovolili ani klinickou studii. Ano, zakazali jim to prave ty organy, prave ti vedci, ktere vam dnes rikaji, jak je to vse uplne napohodu. Tusite jak funguji? Ucinna latka hackne mechanismus vasich vlastnich bunek, a ty zasazene bunky zacnou podle prehdozeneho receptu produkovat spike protein, tedy nekompletni protein hrotu viru, ktery by mel vyprovokovat vas vlastni imunitni system k drsne reakci proti tomuto proteinu.

    Podle aktualni studii se vi, ze patologicky, tedy skodlivy, je nejen cely virus, nejen jeho exponencialni mnozeni, nejen oportunni infekce, ale i samotny izolovany spike protein. Prave ten protein, ktery nechame tvorit vasimi hacknutymi bunkami, ve vasem vlastnim tele, snad v omezenem rozsahu.

    Vzhledem k tomu, ze to vnuti tipuju tak 80% az 90% populace, je otazkou, jak by vypadala spolecnost, ve ktere by ta experimentalni „vakcina“, ktera hackne vase vlastni bunky, zpusobila treba nejakou zasadnejsi autoimunitni reakci po peti, deseti nebo patnacti letech. A klidne treba jen u poloviny nebo i jen u 20% zasazenych…

    Zkuste si to domyslet… Predstavte si svet, za 10 let, kde ma sklerozu multiplex nebo alzheimera ne 50 lidi na 100 000, ale 16% obyvatelsva. tretina nebo sestina VSECH lidi, tretina ktera lezi ve vlastnich hovnech, v depresi, mentalne mimo realitu, nepoznavajici okoli, potrebuje 24 h denne peci 2-3 zdravych lidi, aby nepochcipali hlady a spinou. A v tomto stavu vam vydrzi treba 20 let. Neni mozne aby se svet nezhroutil. Zeleny udel se podaril, planeta bude zachranena. A vy preci nenechate svou manzelku, sve decko, nebo rodice chcipnout ve vykalech…A to napric vsemi sektory spolecnosti, takova spolecnost by vypadala tak, ze svet mad maxe je proti tomu pohadka pro deti a cinsky coronavirus je neco, co bys bral vsema deseti…

    Mozna je lepsi byt ten obetovany, nez ten co to prezije. Proti tomu je totiz globalni nuklearni valka uplne skvely scenar.

    1. …ale pokud ti dementni nezahlti JIPky a nebudou mrazaky v ulicich… tak vlastne cajk, ne? ;-)

  9. trošku OT – včera byl v pořadu máte slovo týpek známý jako „plzeňská jehlárenská“, proslavenej je hlavně jeho YT kanál s onboardy z cest. Je tady z Plzně a téma bylo dodržování 1,5 metru při předjíždění cyklistů. Řekl bych, že to bylo docela výživný, ale za mě je to borec. Sice se neodmaskoval, ale ani se mu nedivím.

    1. Čistě náhodou, jsem se na toho týpka v černém chvíli díval.
      Pro mě je ale cokoliv s Jílkovou nedívatelné, takže jsem asi po 5min přepnul jinam. Nedokážu vydýchat, co je Jílková ve skutečnosti zač, takže to nestrávím, byť by tam byl sebe-atraktivnější host.
      Já vlastně ani moc nechápu, kdo ten pořad ještě drží a proč. Zrovna Jílková se svým morálním profilem, by byla sama o sobě sakra pádným důvodem, proč udělat v ČT čistku, že by i Stalin od zdi pochvalně zamručel.

      1. O to ale vůbec nejde, šlo o tu zpíčenou novelu. Pevně doufám, že se na ten Dolínkovo vyžranej socdem ksicht díváme letos naposled…

        1. To je možné.
          Ale máme tak půl roku na mentální přípravu na to, že budeme vídat o to častěji uhrovitý dredatý smažkoksicht Bartoše a té jeho bandy pražských neziskovkářů.

          1. Ja myslim, ze on jen bude delat svoji praci.

            1. Člověče, nech si ten černý morbidní pesimizmus.
              Kat Mydlář taky jen dělal svoji práci.

              1. Kat Mydlar byl clovek opovrhovany, kdezto nami placene uredniky velebime. Aspon vidno, ze jsme se od toho 16. stoleti kulturne posunuli.

      2. Mě tedy způsobují mnohem prudší vomitus Otázky Václava Bukvice. Když jsem se na to před lety naposled díval, tak jsem se po tom musel jít osprchovat, jak jsem si potom připadal oslizlý jen z toho že jsem se na toho slizouna díval.

        A propos, čistka v ČT proběhla. Ale obráceně než jsme chtěli, při tzv. Spacákové revoluci. Od té doby to tam ovládají trockistické hovada typu Uhl.
        Dokud to tam budou ovládat židé a trockisti (často v jedné osobě) tak se budete muset smířit s tím že se na vás bude šklebit z obrazovky židovka Jílková a bukvice Moravec a jejich soukmenovci.

        Vřele doporučuju na youtube XTV Luboše Xavera Veselého, novopečeného člena rady ČT.

        1. Lubos uz jim zacina dost lezt krkem, takze do nej kopou, kde se da. Sam jsem zvedav, jak dlouho tam vydrzi. Neslape brazdu a to se nenosi.

          1. Nojo, všiml jsem si. LXV pokládá otázky a dělá na tématech, co jsou v mainstreamu považovány za buď úplné tabu, nebo minimálně neslušné.
            A protože účinně bloknout ho nemůžou, no tak klasika – špinění v médiích a mydlení schodů.

            1. To je vyloženě protirežimní kanál. Dokonce Jakeše tam měl. Opravdu široké spektrum lidí, přesně jak by novinařina měla fungovat.

              Pak je dobré ještě „Svobodné univerzum“ Martiny Kociánové.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017