Corona. Ochrana ohrožených v praxi. - zpět na článek

Počet komentářů: 192

  1. aerosol je kapenka 100x vetsi nez to co filtruje maska

    1. Technicka poznamka: Nie je to nahodou 100x mensie?

    2. problem je, ze COVID19 se N E S I R I kapenkama, coz vime zhruba od unora 2020. Tj. pouhych 10 mesicu, coz je pro drtivou cast ctenaru DFENS prilis kratka doba, jelikoz my tu jsme v prumeru 30 let geopoliticky pozadu, tj. v roce 89, ale najdou se jedinci, kteri jsou dokonce v roce 68.

      1. A čím se šíří?

        1. Panek 2.11.2020 v 7:45

          Virus předmětný virus se šíří jako jiné podobné viry. Organismus opouští v kapénkách hlenu, po jejich seschnutí (vyschnutí) je schopen se vznášet ve vzduchu jako aerosol. Virus je nikoli duchovní, ale hmotný ubjekt a chová se podle místa svého vzniku, velikosti a hmotnosti.
          To, že to zrg1 dílem neví, dílem považuje za objev, nemůže přece překvapit nikoho.

          1. aerosol je kapenka 100x vetsi nez to co filtruje maska

            1. je to droplet a splatter …

            2. evlo 2.11.2020 v 13:01

              Aerosol je i kapénka, jistě. Ovšem v aerosolech se vyskytují i látky pevné, dokonce i uhlí, jak jsem viděl v Dětmarovicích.

          2. No vidíš. A já už od července neotevřel e-maily, abych to nechytl. :)

        2. Primárně se šíří mediálně?

        3. 5G.to vi kazda alobalova hlava

  2. ucetele se ti podle me na uceni v celo oblicejovych maskach, doufam, vykaslou

  3. On je vůbec zajímavý rozdíl mezi chováním naší vlády a vlad jiných, co se školy týká. Zatímco na západě i na jihu od našich hranic se školy snaží udržet v provozu do poslední chvíle a ani přísná opatření, která teď zavadí Johnson s uzavřením škol nepočítají, u nás školství padá jako první hned s kadeřnicemi.
    Zda je to na základě strachu kantorů nebo proto, že vláda nechápe, k čemu škola a vůbec vzdělání je, nevím, spíš bych počítal s tím druhým. Že domácí vzdělávání je jen slabá náhražka ví každý rodič. Že se to na dětech projeví negativně, každý psycholog a i učitel. Ne Bureš.

    1. Babiš nevlastní žádné školy, tak proč by je nezavřel hned. Korelace mezi tím co je povolené a jaké podniky vlastní Babiš je celkem značná.

  4. První dva odstavce příspěvku jsou ubohé, jiné dostatečně slušné ohodnocení mě nenapadá. Omílané klišé hord důchodců s oslintanými hadry na tlamách, křižujících celé dny hypermarkety, je ponižující a trapné. Nechci po autorovi, aby doložil, že většina důchodců se takto chová a pokud se tak chová, tak proč. Rád bych jen upozornil, že když byli důchodci věrchuškou vybráni jako „ohrožená skupina“ a tím pádem jako klacek k emočnímu vydírání zbytku občanstva, nikdo se důchodců neptal, co tomu vůbec říkají. Nicméně stará zkušenost říká, že pokud chcete nějakou skupinu obyvatel poškodit, ostrakizovat, stačí dát jí z moci úřední nějaké výhody na úkor ostatních, pak už to poběží samo.

    1. Autor je důchodce. Hodnotit článek který jste nečetl je faux pas.

      1. 1. o autorově věku se nikde nezmiňuji a nepovažuji ho za důležitý
        2. proč myslíte, že jsem článek nečetl?

        1. Protože vaše kritika vyznívá, jako by podstata článku bylo štvát proti důchodcům.

          1. Můj komentář ke článku začíná „První dva odstavce příspěvku…“. O zbytku/podstatě článku se nezmiňuji, jednak s ním nemám problém, druhak bylo jisté, že se toho chytnou povolanější ostatní. Jen ty dva první odstavce mi přišly zbytečně laciné a k tomu ještě nesourodé se zbytkem článku.

            1. wenkovan 2.11.2020 v 1:18

              Přesně.
              Cituji z článku:
              „S proslintanými hadry na hubách staženými pod nos vycházeli…“ bez komentáře. Hadry na hubách jsou vlhké kvůli vodě vysrážené z vydechovaného vzduchu. Slintá jedině autor, důchodce – čekatel.

              „Vyrazili k oprýskanému fáčku v kombi…“ autor použil hloupé klišé, co od důchodce – čekatele nakonec chtít, že.

              „Tohle je ta ohrožená menšina, kvůli které je jednomu mému dítěti odpíráno plnohodnotné vzdělání a druhému ze dne na den zakázali podnikat…“
              Autorovi jeblo (txp Jarek Nohavica). To se důchodcům – čekatelům stává.

              1. Vzal jste v úvahu, že autor prostě jen popsal pravdu, takže prostě jen potkal dva důchodce, kteří neudrželi sliny v ústech (běžnější než si dokážete představit), kteří přijeli neudržovaným autem značky Škoda, model Forman? (ještě běžnější, než si umíte představit. O tom, že důchodci jsou jakoukoli virózou ohrožení více než ostatní skupiny obyvatel, asi diskutovat nemusíme.

                1. Souhlasím s vámi, autor zcela jistě mohl potkat dva důchodce, jak popisujete, i dva páry těchže, jak popisuje on.
                  Dokonce mohli přijet i v automobilu, který popsal, i když tomu na základě svých zkušeností nevěřím – a to bych přijal i Fabii HTP sedan nebo Junior.
                  Autor ale z bodového pozorování činí závěry, tam vidím chybu a pokusil jsem se to, možná příliš neuměle, rozporovat. Nic víc.

                  Co se týče v článku zmíněných akcí, důchodci je skutečně objíždějí nelitujíce nákladů.
                  Jako moji sousedé. Mají tři děti, sedm vnoučat, většina z nich je zaměstnána. Úlovky z akcí jsou rozdělovány v průběhu víkendových návštěv.
                  Jo, a jezdí škodou 120 L ve stavu „sjela z pásu“. Pozoruje je již léta, ale žádné obecné závěry si z jejich chování netroufám vyvozovat.

                  1. Já ovšem z toho pozorování činím závěry zcela podobné. Že vy ne je váš problém.

                    1. RomanL 3.11.2020 v 7:12

                      Já ovšem z jednotlivého pozorování nečiním závěry žádné. Že vy ano, je váš problém.

              2. Hm, a co z toho jako není pravda?

                1. RomanL 3.11.2020 v 7:11

                  Zkuste si příspěvek přečíst pozorněji. V případě potřeby požádejte o pomoc asistenta.
                  Pokud si vážně myslíte, že kvůli čtyřem náhodně zpozorovaným jedincům kdosi jednomu autorovu dítěti odepřel plnohodnotné vzdělání a druhému zakázal podnikat, je to, jak používáte, váš problém.

                  Využiji této příležitosti a vyjádřím údiv, i když asi OT.
                  V mnoha zdejších diskusích let minulých účastníci, dovolím si za všechny jmenovat alespoň Urzu, poukazovali na to, že hlavní překážkou ve vzdělávání dětí je stát a povinná školní docházka.
                  Nyní, když občané dostali možnost výrazně zvýšit svůj vliv na obsah a způsob výuky svých dětí, je to odpírání plnohodnotného vzdělání?
                  Nebyly zde podány či odkazovány příklady, že rodič individuálně doma učící potomka zvládne podat povinné penzum za dvě hodiny denně a zbytek času může svobodně učit potomka tomu, na čem opravdu záleží?

                  1. Já tedy nevím jaké máš konkrétní zkušenosti s distanční výukou. Když to začalo, žena učila děti sama, měla doma dvoutřídku o dvou žákyních a jela si podle jejich tempa a individuálních vlastností. Potom do toho vpadlo zasypávání domácími úkoly, které určují termíny a obsah.

                    Ve výsledku tedy žena neučí látku tak, jak by chtěla, ale snaží se, aby děti plnily termíny. To mi nepřijde úplně jako domácí vzdělávání podle svého. Z matky – učitelky se stala pomocná síla, kterou škola používá k tomu, aby na místě prováděla organizaci a zajišťovala plnění rozkazů, neboť škola si mylně vykládá pojem „distatanční vzdělávání“ jako „nařídíme rodičům, převážnou většinu odučili za nás, ale pozor, tak jak jim to rozepíšeme“. V zadávacích emailech pak nechybí motivační hlášky ve smyslu „chápu, že musíte dělat i něco jiného, ale tohle je povinné!“

                    1. Zkušenosti s distanční výukou nemám, jak e ti jasné, žádné, ale to je vzhledem k obsahu mého příspěvku irelevantní.
                      Jak sám píšeš, situace se školu od školy liší. Mohu sledovat výuku chlapce, který je prvňáček a chodí do školy v jiném kraji, než tvoje děti. V oné škole je pak problémem distanční výuky počítačová negramotnost vyučujícího – zde miniterstvo školství zaspalo podle mého názoru totálně a trestuhodně (tedy pokud to není problém jen té jediné osoby).

                      Dovolím si otázku: Máš-li zkušenost s aktuální distanční výukou, můžeš s přihlédnutím k tomu, že zatím můžeme očekávat její časové ohraničení, prohlásit, že je tvým dětem odepřeno plnohodnotné vzdělání?
                      A přidám druhou: Pamatuleš-li si mnou připomenuté diskuse, pochopil jsem tehdy něco špatně?

      2. Jan Mrcasik 1.11.2020 v 22.52

        Ne.
        Cituji z čánku:“Jo a abyste mi neříkali že mladýmu zdravýmu cápkovi se to kecá, tak Vám prozradím, že mám 3 roky do důchodu a zdravotně do té ohrožené skupiny bezpochyby také spadám.“
        Autorovi je tedy asi tak 61 let, ne?

  5. Smrtnost (IFR) COVID-19 v kategorii do 70 let je 0,23% (chřipka = 0,1%)

    Pozitívny test: ČO mám teraz robiť?

    https://www.youtube.com/watch?v=UT-FVMC2ygo&ab_channel=Dr.IgorBukovsk%C3%BD%E2%80%93AKV

    1. „Smrtnost (IFR) COVID-19 v kategorii do 70 let je 0,23% “

      – čo je dokázateľne HLÚPOSŤ.
      Ak sa za základ – 100% počíta počet pozitívne nameraných, a nie počet nakazených ABSOLUTNY v populácii, tak je to fraška na úrovni 1 ľudovej. A ten počet nakazených ABSOLUTNY v populácii NIK NEVIE.

      1. Typičtí prolhaní manipulátoři. Prohlásí za „hoax“ něco, co ve skutečnosti mohou pouze lehce korigovat jako „nepřesné“.

        A je toho samozřejmě více – namátkou manipulatori prohlašovali že je „lež“ že EU chce zakázat zbraně, když už EU publikovala jasná komuniké a měla připravenou směrnici. A to jen proto, že se zeptali zastoupení Eurokomise a to jim pochopitelně řeklo, že nic takového neplánují – a Manipultáro vzal jednoho z politiků jako Absolutní pravdu a slovo svaté.

        Nebo křivé osočování Weisse založené jen na tom, že Manipulátorům se ideologicky nelíbil konzervativní článek experta na USA a tak se pokusili najít pochybné zdroje které by jim umožnily jej křivě osočit:
        https://echo24.cz/a/Sazuf/setkani-s-manipulatory

        A seznam pokračuje dál a dál. „Fact checky“ jsou doména progresivní levice, která považuje své politické názory za „Pravdu“ a jakýkoli nesouhlas za „lež“.

        1. Sorry, ale bouchnout si do výpočtu smrtnosti dvě skupiny s 0%, když žádná z těch dvou neměla ani 1000 testovaných subjektů. To jako pardon.
          Navíc v tom článku je toho víc. Třeba to, že porovnávají smrtnost covid u lidí do 70 se smrtností chřipky pro celou populaci, to tam je taky. Stejně tak jako to použil DS20.
          A o objektivitě Echo24 si z vlastní zkušenosti z let 2014 – 2016 myslím své. Ty jejich HLPčka mne tenkrát málem stály živobytí a možná i svobodu.

          1. Manipulátoři slavně odsoudili článek jako „HOAX“ za to, že udává směrnost 0,23% – což prokázali tím, že ve Wuchanu, tzn. epicentru všeho, byla od 0,35% do 0,42%.

            Ne, to vážně není „hoax“.

            1. Zase trháte z textu jen to, co se Vám hodí, co? Ničím takovým tam konkrétně neargumentují, jen uvádí zdroje ze kterých ten HOAX vycházel!
              Tahle to tam určitě napsané není. To bych mohl argumentovat tím, že Italie 1,33% a USA v jednom státě dokonce 1,54%.
              A hlavně podstatné, proč jsem dal odkaz, je to, že tu všichni říkají, že to je studie WHO, přitom není!
              A hlavně jste neuvedl, že tam manipulátoři.cz dali i odkaz na vyjádření české pobočky WHO. Kde je uvedeno, že smrtnost v ČR je momentále 0,83% (a tady máme nízkou). Jejich další číslo (smrtnost úři zohlednění jen ukončených případů) sem dávat nebudu, to byste zase štěkal.
              A další hoaxy (i tady na webu). Pozitivní výsledek testu, i když jsem nebyl testován. Mrtví při autonehodách započítáváni jako mrtví na covid. Pod rouškou se hromadí oxid ukličitý atd.

              1. „Smrtnost v ČR“ je absurdní hausnumero protože známe-li jen dělitele a nikoli dělenec, nemůžeme počítat podíl. Oproti tomu Číňan tvrdí, že ve Wuhanu otestoval úplně všechny a tudíž dělitele zná ;-)

                Ditto NY, kde je navíc ještě prokázáno, že tam 3 měsíce počítali úplně všechny mrtvé bez ohledu na příčinu smrti a k tomu si ještě desítky tisíc mrtvých kompletně vycucali z prstu technikou „suspect COVID death“ neboli „máme méně smrtí na COVID než se nám líbí, prohlásíme bez jakýchkoli důkazů či testů že x tisíc dalších lidí určitě umřelo také na COVID“.

                PODSTATA ovšem je, že „hoax“ je lživá poplašná zpráva – kdežto pokud někdo nelže, ale toliko selektivně pracuje s daty (což dělají VŠICHNI alarmisti v čele s Flégrem), může to být označeno maximálně za „manipulaci“ či přesněji „nekorektní zacházení s daty“, ale nikoli za „hoax“.

                Označovat to za „hoax“ je jednoznačná lež a pomluva – je to na stejné úrovni, jako veřejně prohlásit za „sprostého usvědčeného vraha“ někoho, kdo si dal párek v rohlíku.

                1. Smrtnost (IFR) COVID-19 v kategorii je podle WHO 0,23% není HOAX?
                  1. 0,23 je vycucáno z prstu (jde o median, ze soubor, do kterého zahrnuli i místa bez epidemie)
                  2. i to 0,23 je bráno pro jen populaci 0-69 (že 70+ vynechali asi není omylem, když je tam smrtnost dle CDC 5,4%)
                  3. 0,23 postaveno proti 0,1 u chřipky, jenže u chřipky brána celá populace, nikoli věkově omezená
                  4. WHO s tím nemá co dělat!
                  5. A piece of diamond at the end! cit. „Aby měli diváci představu, to (smrtnost u covid) je na úrovni ne chřipky, ale běžných viróz.“

                  A když se Vám nelíbí, že L. Zlámalovou pěkně rozebrali manipulatori.cz, tak třeba nebyli sami, ohradila i česká pobočka WHO a MZSR.
                  https://www.facebook.com/MinisterstvoZdravotnictvaSR/posts/717299822472130

                  1. Chyba o 100 % směrem dolů není hoax, přesně tak.

                    Pokud s tím nesouhlasíte, očekávám obratem prohlášení, že Flégr je HOAX!, protože se se svou predikcí sekl o více jak 100 % – a to vysloveně s cílem strašit.

                    (Mimo to „hoax“ z definice znamená POPLAŠNOU zprávu, nikoli uklidňování, takže Manipulátoři jsou prostě prolhaná pakáž která pouze dává rádoby likvidační nálepky všem, se kterými nesouhlasí, a zázračně dvojím metrem nechává na pokoji ty, které má ráda v čele s EU).

                    1. Flegr je HOAX, jo. Zlámalová ale taky!
                      Přestaňte furt s manipulatory.cz, ohradilo se i ministerstvo jiného státu (Slovensko).
                      A kdyby TV Prima vysílala i v AJ, tak by Zlámalová dostala po pérkách tutově i od jinud, než jen on Slováků.

                    2. Bohužel pořád dovedu vidět spíš jako hoax poplašnou zprávu a tou ty Flégrovo mrazáky v ulicích byly na 100%. Zlámalová prostě jenom mele sračky, ale aspoň ne s účelem strašit a vyvolávat hrůzu. Nikoho nenabádala, aby nedodržoval opatření nebo aby nenosil roušky. Prostě jen buď lhala nebo měla blbý data.

                      Mimochodem se tedy Flégr mýlil, mrtvých k 1.11. nebylo 250, ale 178. 27.10. bylo 170. Takže to žádná exponenciála není a to jsme žádný tvrdý Flégrovo vysněný lockdown neudělali a ani dělat nebudeme. Ty čísla zřejmě dál neporostou. Doufejme. Takže teď už nezbejvá, aby mu vyšla ta třetí vlna kterou už nezastaví vůbec nic. 20.11 1000 mrtvých denně bylo naprosto jasné a nevyhnutelné, od prosince denně 2500 bylo naprosto jasné a nevyhnutelné bez ohledu na opatření.

                    3. A hoax is a falsehood deliberately fabricated to masquerade as the truth.
                      A jestli někdo v celostátní televizi řekne, že smrtnost covidu je na úrovni běžných viroz. Tak to je jako tvrzení: „Elektrárna Černobil řešila koncem dubna problémy technického charakteru, ale obyvatelstvo se nemusí ničeho bát.“

                    4. Pusť si toho Flégra od 6. minuty. Proti tomu je ta Zlámalová fakt nic. Hoax se aspoň tady v ČR vždy překládal jako poplašná zpráva. Kdo plaší a kdo je je snad nabíledni.

                    5. a kdo ne

                    6. Já se snad někde někdy zastával Flégra? Nebo ho citoval? Dával mu částečně za pravdu?
                      Když vyjedeš v tomhle vlákně výš, tak zjistíš, že jsem upozornil na HOAX, který postnul DS20.
                      Flégra do toho vtáhl až Mrcasík. Argumentačním stylem: „A vy zase mlátíte černochy.“

                    7. Z ty anglicky definice jasne vyplývá, ze hoax je lez umyslne upravená/vytvorena aby vypadala jako pravda. Krom toho v tom zbytku to citatu z wiki co jsi příhodně nezkopiroval se píše, ze hoax je neco jinyho nez chyba v usudku nebo pozorování (nebo vtipy).
                      Ty tu tak mektej neco vo hoaxech, manipulátore mizernej.
                      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hoax

      2. Tak zrovna server manipulatori.cz se soudruhem Cemperem v čele je kapitola sama pro sebe.
        Oni se naprosto nepokrytě dopouštějí stejných manipulací, které na druhé straně mnohdy kritizují.
        Jde tak o další kazatele té jediné a správné „pravdy“.

  6. My muzeme byt radi, ze nas pred koronou prijatelne chrani vakcinace proti tuberkuloze jeste z dob SSSR. V porovnani s Italii a Spanelskem v dubnu se tu deje velke hovno, akorat par pitomcu na tom chce vyvarit prachy a medialni mrdky na tom patrne uspesne vyvari politicky vzestup demoopozice.
    Chtel bych rad rozvinout inteligentni debatu na tema „co by asi rekl prumerny American, ktereho by presunuli v casove smycce ze „zlatych devadesatek“ do dnesni doby a nevedel by nic o 11 zari, valce proti terroru, russiagate, zmanipulovanych volbach v USA, pipkach s doktoratem z gender studies, LGBT, politicke korektnosti, barevnych revolucich, nekonecnemu vyjimecnemu stavu ve Francii, muslimske emigraci v Evrope a pravu navigace v JIhocinskem mori atd.
    Patrne by cumel jako puk a nechapal by, jestli to je zly sen, anebo nacvik na nejake filmove pokracovani 1984.
    Tak rychle to na Zapade upadlo.
    Bohuzel, neni se s kym o tom bavit, protoze nase lidi opravdu bude do posledni chvile zajimat sleva v Kauflandu, pripadne nejake jejich debilni podnikani nejakych debilnich pristipkaru, kterym Babis straslive slape na paty kontrolnim hlasenim a EET.

    Vite, co vam na to reknu ? Ze v CR jde o velkou picu. Celosvetove je pokkles HDP 40 procent a realnou ekonomiku vytlacuje aktivita centralnich bank, coz je asi takove reseni, jako hasit pozar benzinem. Tenhle globalni megapruser se zakonite prenese i k nam, kolapsem nasi uzasne proexportni politiky, ktera visi a pada na autech, jedne z nejzbytnejsich veci, ktera pociti totalni pokles poptavky hned po doprave a turistickem ruchu, sluzbach a leteckem prumyslu.
    Cesi vubec nechapou dosah tohodle problemu, pricemz v USA uz jsou videt nasledky v praxi. Luza rabuje obchody, vznikaji no go zony, proti civilistum povolaji co nevidet armadu, kdyz si progresivni levicovi starostove vtipne defundovali policii.
    Volby v USA jsou prima roznetkou, ktera to jeste uspisi.
    Francie uz jede ten samy model, akorat cernosske obyvatelstvo uspesne nahradili socioinzenyrsky dovezeni muslimi.
    A co resime my ? Kolik tu bylo na DFENS protibabisovskych hejtclanku, pritom Babis je jen pouhy pesacek, zlodejicek, oportunista, ktery na to vsecko nema vubec zadny vliv a jeho hlavni starosti je udrzet se co nejdele na kapitanskem mustku potapejici se lodi a vyryzovat, pokud to jde. Jakoby si lidi sedeli na vedeni.

    P.S:
    K dovrseni nasi nekompetence a ignoranstvi a smyslu pro realitu nam chybi uz jen to posledni, vytahnout na Rusa, na coz mame bezvadne zadelano sundavanim pomniku, vyhostovanim diplomatu, prejmenovavanim ulic a aktivni ucasti v pokusu o barevnou revoluci v Belorusku.
    Dneska jsem si s chuti zagooglil o sestipalcovem ruskem kanonu 1877 https://en.wikipedia.org/wiki/6-inch_siege_gun_M1877
    Dobre si prectete valecne nasazeni, protoze v roce 1941 pomoci 12ti techto bezzakluzovych del z roku 1877 zadrzeli u moskvy nastupujici nemecke tanky, kdyz ve vyzbroji nemeli nic jineho, cim by je mohli zastavit. 65 let stare kanony z vojenske akademie a 30 let stare delostrelecke granaty, urcene pro carskou armadu, ktere rudoarmejci zabavli Britum a Americanum v dobe bolsevicke revoluce. Dokonce je o tom i na Youtube film, vcetne popisu, jak probihala prima strelba ze zakopu – vzdalenost 500 metru, mireni skrz vyvrt hlavne, protoze chybel zamerovac.
    Nase mizerie s duchodcema objizdejicima obchody a pochrchlanymi rouskami je fakt „strasna“ v porovnani s Rusama u Moskvy, ze.
    Ale nebojte se, na nas se tez dostane, az nas nasi politruci ale Petr Pavel pod vedenim vsehoschopne EU uvrtaji do valky s Rusama a Cinanama a ta doba je uz bohuzel za dverma. To bude srandy kopec, ze nejaky COvid a medialni baraz kolem toho zbledne zavisti.

    1. Souhlasim ze tahle mela co se deje ted všude kokem, ten chaos,malinko přesahuje normalni meze. A všechno se to prolina s progresifistickou ideologii ktera se žene zapadem.
      Co bude vysledek netušim. A to neustale strašeni Ruskem mi přijde již podezřele.Jako kdyby sme stratili schopnost řidit sve společnosti-staty.

    2. Tuberkulóza je způsobena bakteriemi. COVID způsobuje vir. Nevím, jaká může být korelace mezi očkováním proti bakteriálnímu onemocnění a resistenci vůči virovému onemocnění, četl jsem něco na toto téma na idnes, ale podle mne je to píčovina typu, že ten současný vir napadá více plešaté muže. Prostě se letos virová onemocnění sledují v médiích víc, než je obvyklé, a spousta novinářů jen zveřejňuje výstupy nějakých exotů, kteří sledovali vzorek 50 lidí a myslí si, že na něco přišli.
      Ad debilní příštipkáři – příštipkáři se sami živí, a i kdyby neodvedli na daních nic, aspoň nejsou na pracáku a ve finále nás stojí míň než Bureš, který na daních zaplatí míň, než dostane na dotacích.

      1. viz muj clanek http://dfens-cz.com/sexmise-vs-koronavirus/

        tam se odkazuju na CHallengeruv clanek, ktery zase cituje studii, ze BCG vakcinace zmirnuje prubeh respiracnich onemocneni celkove, tj. i u virovych.
        Pak tam ma nejake velmi zajimave priklady vyskytu zavaznych komplikaci u COVID19 srovnane s proockovanosti populace u BCG a pres velmi hruby model z kraje brezna mu vysel korelacni koeficient 0,4 , coz je pomerne dost na to, aby se melo smysl tim zabyvat.
        Pohrichu se tim celosvetove vubec nikdo nezabyva, dovolim si tvrdit, ze z politickych duvodu, protoze to odporuje mainstreamove zbozstele rousce a teorii, ze vsecko, co udelali komunisti bylo spatne (vcetne zminene BCG vakcinace).
        Kuprikladu nase ministerstvo zdravotnictvi doted tupe predikuje, ze pro nasi populaci plati stejne matematicke modely prubehu onemocneni COVID19, jako na Zapade, i kdyz veskere realne data a prubehy tomu prikre odporuji, jinymi slovy, nase smrtnost na COVID19 je 10x mensi, nez na Zapade a rychlost sireni nakazy v populaci je cca ctvrtinova.

        1. zrg1:
          Cituji z Tvého předchozího postu:
          „A co resime my ? Kolik tu bylo na DFENS protibabisovskych hejtclanku, pritom Babis je jen pouhy pesacek, zlodejicek, oportunista, ktery na to vsecko nema vubec zadny vliv a jeho hlavni starosti je udrzet se co nejdele na kapitanskem mustku potapejici se lodi a vyryzovat, pokud to jde. Jakoby si lidi sedeli na vedeni.“

          Babiš do většiny případných opatření, která skutečně mohla pomoci, odborníkům házel vidle. Ne proto, že by na tom on sám vyrýžoval, ale protože je nevymysleli jeho lidi, protože to byla opatření omezující, nepopulární a jemu by pohasla svatozář pro věrné, obecně by klesly preference ANO a utrpěla by jeho osobní popularita opět mezi věrnými.
          Je to sice premiér, ale hlavně mafián s estébácko-bolševickými manýry a se sakra dlouhými prsty, bez jehož dovolení se v ČR nepohne stéblo trávy.
          Ani jeden z jeho poskoků by si netroufl udělat cokoliv, aniž by o tom Babiš nevěděl.
          Proto nařídil o prázdninách se na všecko plánovitě vysrat, pustit lidi rajzovat po světě atd. Dokonce sám prohlásil, že by se s tím strašením už mělo přestat. To nemělo žádné finanční důvody a jestli, tak to bylo zcela neprůhledné „hospodaření“ s těmi 500G, z nichž polovinu rozkradli jeho přímí podřízení k financování a podpoře spřízněných firem.
          Hlavním problémem ČR je Babiš, akorát si Ty a ještě pár set tisíc jeho věrných odmítá přiznat, že tomu tak je. Páchá tu jedno svinstvo za druhým už od okamžiku, kdy se vydrápal na MF. Zaklekávání desítek větších firem a jejich likvidace insolvencemi nepamatuješ? Babiš je tu příčinou všeho zla, protože jeho podřízení ministři dělají jen to, co se jim z Průhonic nařídí. Proto měl Vojtěch hovno, protože je to loutka a protože bez dovolení šéfa nemohl na SSHR požadovat to, co tam dávno mělo být.
          Všechno, úplně všechno musí požehnat Babiš a když to přeženu, tak bez jeho požehnání si Alenka ani nevymění bombarďáky a Havlíček bude bezmocně blekotat, protože na příkaz Babiše nedostal od Prcala včas noty. To tehdy, když se začalo ukazovat, že Havlíček je přes všecky zmatky důvěryhodně působící člověk a mohl by Babiše v budoucnu zastínit. Dtto Prymula i Hamáček. Proč se Babiš tak vehementně bránil startu krizového štábu a zásadně odmítal v jeho čele Hamáčka? Co kdyby se ukázalo, že i neschopný řadový socan, je pořád schopnější, než velký šéf Ano?

          A Ty mi tady budeš drze a arogantně tvrdit, že je to jenom bezvýznamná loutka, co nemá na nic vliv?
          Mně, kterej i přes všeobecný posměch bránil Tvou absolutní svobodu, psát si na tomto webu naprosto vše, co Tě napadlo?

          Nadávat Ti nebudu, na tomto webu má právo na názor úplně každej – ale mě osobně jsi pěkně nasral.
          A já Ti to teď dám vyžrat, všecko pěkně pozpátku, že se z toho posereš a rád se mi omluvíš.

          1. „Hlavním problémem ČR je Babiš,“

            – tak, tááák….. Babiš je taký český (vlastne slovenský) koronavírus. Všetkých vás zahubí.

            Ale vaši záchrancovia Piráti v bratskej spolupráci s ODS a TOPkou Babiša zneškodnia. A potom nastane zlatý vek ČR, pod múdrou vládou Demobloku. Uff, …. ale vám závidím.
            A toho zrádneho Zemana by ste mali nahradiť našou Pičútovou. Taká spávna proBruselská demokratka, múdra ako Merkelová, a pekná ako Jourová.

            1. di už s tim trollením do prdele. A ANO, zlatá ODS.

              1. ..zlatá ODS proti tomu co je tam dneska.

              2. ty máš čosi proti múdrej vláde Demobloku ???? Takže si vlastne Babišovec, alebo priamo komouš ???

                1. di do prdele

          2. amen. Babiš je v době koronakrize opravdu těžkej průser. Asi mě nenapadá nikdo horší kdo by tam moh bejt

            1. Bartoš – kdyby se ten dostal k moci, tak tu teď máme takovou technologickou totalitu, že ještě budeme závidět Číňanům jejich zbytky svobody.

            2. Hm, tak to mě napadá spousta jiných.

    3. zrg1 :
      Prečo nie je šanca na záchranu ? Ja vidím PRVOTNÚ príčinu v ľuďoch.

      X % ľudí je neschopných vidieť realitu, a neschopných čokoľvek pochopiť (40% ???)

      Y % ľudí vidí problémy, ale nachápe príčiny a súvislosti. A vlastne im je to jedno. (30% ???)

      Z % ľudí vidí problémy, a ako JEDINÚ príčinu vidí židoboľševikov, židov, Rockefelerovcov,
      Putina, hackerov…. (5 % ???)

      T % ľudí vidí realitu, rozumie jej a maximálne ju využíva pre svoje záujmy
      ( politici a ich spoluvinníci) (10 % ???)

      U % ľudí sú totálni ignoranti, ktorých jediným záujmom je nahrabať sebe (10 % ???)

      W % ľudí vidí problémy, rozumie reálnym príčinám (viní politikov a ich záujmy),
      má snahu ale nevidí šancu to zmeniť, pretože ich je mizivé percento.(1 % ???)
      =============

      V demokracii skupiny X, Y, U sú inertné, rozptýlené a nečinné.
      Skupina T dokáže všetko ovládnuť, pretože si kupuje voličskú podporu skupín X, Y.
      Skupina W sa chvíľku snaží, a časom pochopí realitu a vzdá to. A začne zachraňovať hlavne seba !

      Tých do očí bijúcich príčin bordelu je spústa, ale všetky majú korene v tomto katastrofálnom rezdelení populácie.

      1. A ešte dopĺňam bod Z (aktuálne pre ČR !)

        Z % ľudí vidí problémy, a ako JEDINÚ príčinu problémov vidí BABIŠA, ANO, Zemana, židoboľševikov, židov, Rockefelerovcov, (25 % ???)

        (toto vidím na diskusiach )

  7. Ještě než se zase někdo vytasí s tím, že za žádnou cenu nesmíme jít švédskou cestou, protože jim umřely zástupy a to si přece nemůžeme dovolit:

    Švédům se stále vytýká těch více než pět a půl tisíce mrtvých ve Stockholmu. Ale to byla lidská chyba. Oni dělali sociálně demografický průzkum každého domu. Řekli si, kde ti lidé pracují, kdo z nich by mohl být rizikový. Proto, že pracuje třeba právě v domově seniorů nebo v nemocnici. Sledovali, jestli se kolem nich nějak nezačíná infekce objevovat.

    Ze zcela kompetentních míst vím, že tam byl jeden člověk na magistrátě ve Stockholmu, který při tom sociálně demografickém průzkumu zapomněl na dvě sídliště. Je to hrozné, ale byla to prostě lidská chyba. Selhání lidského faktoru, nikoli švédské strategie kolektivní imunity.

    On ta dvě sídliště vůbec neprověřil. Nezjistil, kde ti lidé pracují. Bohužel tam žilo asi pět lidí, kteří pracovali se seniory. Švédové mají péči o ně hodně integrovanou, nejsou v žádných velkých domovech důchodců. Mají hodně propojené sociální, zdravotní, rehabilitační služby pro seniory přímo u nich doma. A těchto pět lidí z těch dvou neprověřených sídlišť objíždělo každý den jako sociální pracovníci ty staré lidi. Bohužel to byli superpřenašeči. To jsou lidé, kteří mají větší tendenci přenášet virus. Oni sami nemusejí mít vůbec žádné příznaky.

    A než někdo začne argumentovat, že ale takovým chybám se endá zabránit takže musí být preventivně zavřeni všichni – dá se jim zabránit 100%, protože již jsou k dispozici antigenové testy které spolehlivě detekují superpřenašeče do 15min a není žádný problém, aby pracovníci v domovech důchodců apod. byli testováni každé ráno než vstoupí do sociálního zařízení.

    1. Antigenové testy dle studie UK nedetekovaly covid pozitivní osoby až u 30% případů skutečně pozitivních. Mimo jiné na jejich nespolehlivost poukazovala řada případů, kdy jako negativní byly označeny subjekty s jasnými příznaky nemoci covid.

      1. PRC testy zase detekují jako pozitivní až 40% případů ve skutečnosti negativních.

        Antigenové testy – pokud jsou kvalitní, ne čínské zmetky – totiž reagují až na relevantní množství viru, nikoli na mrtvé segmenty a lidi kteří nCOV prodělali ale už nejsou infekční ani nemocní.

        1. Jestliže až 81% případů probíhá s příznaky a 19% je bezpříznakových, tak kde berete těch 40% falešně pozitivních?
          I kdybych bral, že neexistuje skupina bezpříznakový nakažených a že jsou to pouze lidé, kteří jsou falešně pozitivně testovaní, tak je to pořád jen 19%.

            1. Echo já fakt neberu jako zdroj pravdy.
              Jak třeba Echo vysvětlí, že 81% z pozitivně testovaných jsou subjekty se symptomama nemoci covid-19? Tam už prostě není prostor pro 40% falešného označení. Maximální false+ může být jen 19%.

              https://www.osel.cz/11392-jak-to-je-s-falesnou-pozitivitou-testu-na-koronavirus-sars-cov-2.html

              1. Samotné MZČR tvrdí, že PCR test prokáže pouze přítomnost viru. Nikoliv to, zda vir je živý nebo mrtvý. Podle čeho se domníváte, že 81% pozitivně testovaných má v sobě živý vir?

                1. Prvně, nikde neuvádím, že nějaká skupina pozitivně testovaných má v sobě živý vir. Uvádím jen, že velká skupina byla se symptomy.
                  A tady se nedomnívám, já uvádím, že dosud pozitivně testovaných případů bez symptomů se uvádí 19%. Takže 100-19=81.
                  We have reported 19% asymptomatic cases of laboratory-confirmed cases (Camargos P., 2020 Aug)

                  1. A to je právě ono. Bez očištěných dat vidíme v ČR jenom počet pozitivně testovaných. Ale to je nic neříkající číslo. Ti pozitivně testovaní v ČR mají v těle nalezený fragment viru. Možná živý, možná mrtvý. Kdo ví? V jakém poměru? Jsou všechny nalezené viry živé? Nebo snad mrtvé? Nebo je to půl na půl? A když otestuju víc těch, co končí s karanténou, tak bude víc těch s mrtvým virem? A když jako hygiena v ČR řeknu, že na konci karantény negativní test není potřeba, protože často hází falešný pozitivní výsledek? Takže je to číslo, které je velmi ohebné. A každopádně nic neříkající. Prostoru pro falešné označení je u nás velmi mnoho.

                    1. Přečtěte si článek na osel.cz. 40% false+ tam není ani náhodou. To zas jen Echo perlilo.
                      Já se s Váma nepřu, já argumentoval proti článku Echa. PCR detekuje vir jako takový. A ano znám někoho, jehož řekněme příbuzná měla na jaře furt pozitivní test (přitom nikdo nikde kolem nic) a celá rodina byla v karanténě, snad 2 měsíce. Zkusila i nějaké proplachovaní dutin a ani nevím jak se z toho dostala. Jestli nakonec vyšla negativní nebo jí udělali test z krve.
                      Jenže jak to chcete uhlídat, když antigenové testy zase klidně 30% pozitivních lidí pustí do oběhu?

                      To je jak s tím počůranýmn prkýnkem na společných záchodech a hledáním toho, kdo to dělá.

                    2. Ano, článek jsem četl. Pro moje téma je irelevantní. Já řeším to, že PCR testy detekují fragment viru. Nic víc. Zda ten fragment je živý nebo mrtvý PCR test neřeší. A samozřejmě jsou možnosti, jak získat přesnější data. Metody jsou přímé i nepřímé. Ale důležité je, zda něco takového vůbec probíhá. A podle toho, jak se mluví jenom o PCR pozitivních, tak mám obavu, že nikoliv. Babiš s celým svým státním aparátem rozhodoval o vládních nařízeních pouze na základě dvou velmi primitivních tabulek v Excelu (jedna v březnu a druhá v srpnu), a přitom nikdo další nepřišel a žádnou další informaci mu nedal? To je pro mě důvod k panice: z vlády, která podle jedné (velmi pravděpodobně mylné) aproximace tabulky dělá takto zásadní nařízení, která mají vliv na život a smrt mnoha lidí této země.

      2. V době protežování viru čínskoamerické chřipky mají jiné viry dovolenou, o bacilech nemluvě.

        Je člověk malátný? Bez nálady? Zakašle? Bolí ho svaly nebo klouby nebo břicho nebo v krku? Zasípe? Má rýmu? Zebou ho nohy, ruce? Či si myslí, že má, jak se říká, teplotu? Nemá potřebu se najíst? [Jeho lékař je vládně uvědomělý? Tedy diferenciální diagnostika se neprovádí.] JE TO KOVID.

        + „Test“ kovid pozitivní = je to KOVID ofiko. Další nakažený a S PŘÍZNAKY. Je v přírůstku průběžných čísel nakažených, raketovém nárůstu a exponenciální křivce, položkou živelně přibývajících pacientů, součástí předpovědí zdravotních statistiků a predikcí českých vědců.

        Pokud test nevyšel jak měl, jde o „subjekt s jasnými příznaky nemoci covidu“.

        Takhle to tedy je?

  8. Přesně napsáno, už v březnu mi bylo jasné, že kdo bude chtít z nějakého důvodu ochránit před nákazou sebe a ostatní, musí tak učinit sám na vlastní pěst. Chtěl bych se pochlubit s vlastní zkušeností s trasováním epidemiologicky významných kontaktů pozitivně testovaného. V podstatě se vůbec nedivím, proč počty zachycených případů nákazy v minulých týdnech stoupaly pomaleji než ty nezachycené. Nechápu proč Prymula, Hamáček a Babiš, tak zuřili a zakazovali.

    19.10.- společná jízda autem (cca 1h) já+ 2 dospělí a jejich dítě. Dítě bylo ve školce v kontaktu s nakaženou učitelkou, která už věděla od 16.10, že je pozitivní avšak nikdo z dětí resp. rodičů o tom ještě nebyl informován.

    21.10-testování veškerých dětí i personálu školky

    23.10- výsledek testu dítěte-pozitivní. Průběh bez příznaků. Spolucestujícím rodičům a zbytku rodiny nařízena karanténa.

    24.10- vyplněn dotazník v rámci trasování epidemiologicky významných kontaktů, ve kterém jsem byl navíc uveden s poznámkou, že patřím do rizikové skupiny.

    25.10 večer- sděluji zaměstnavateli, že jsem přišel do styku s nakaženým. Mám prý jít do karantény. Bohužel nemohu, dokud mi ji nenařídí hygiena.Musíme počkat. Po dohodě jdu pracovat jako řidič, jednak protože nám stále chybí a především celý den nevylezu z kabiny a nejsem v kontaktu s nikým.
    Oba spolucestující rodiče+ další 2 sourozenci nakaženého děcka otestováni na covid.

    26.10 a 27.10- pokouším se kontaktovat telefonicky hygienu, jak mám postupovat a jestli se bude konat nějaká karanténa nebo test na covid? Ztráta času
    Svoji obvodní lékařku nechci obtěžovat telefonáty, protože má své práce nad hlavu a respektuji, že se potřebuje věnovat pacientům. Nesnáším,
    když jsem v ordinaci a stále ji někdo otravuje povětšinou s nesmyslama.
    Ostatní spolucestující jsou pozitivní a začíná se u nich projevovat nákaza, avšak nejsou znovu trasovány jejich kontakty.

    28.10 posílám zprávu s dotazem na hygienu prostřednictvím datové schránky.

    30.10 Dostávávám do DS schránky odpověď, abych uvedl jména a data narození pozitivně testovaných osob s kterými jsem byl v kontaktu.
    “ to snad máte vědět vy!“

    Takže uplynulo 12 dní a já tu mohu vesele trousit vcelku legálně nákazu. Kdybych si nepřijal celkem přísnou vlastní karanténu, tak bych mohl pouze primárně nakazit na 40 osob.
    Tak co Prymulo, jak by líbilo moje reprodukční číslo? Ještě, že nám funguje vlastní trasování a naše chytrá selská karanténa.
    Takže, buď jsem bezpříznakový pacoš z rizikové skupiny anebo jsem asi fakt negativní.

    1. ve svem clanku http://dfens-cz.com/sexmise-vs-koronavirus/ jsem jasne predikoval, ze tahleta podzimni vlna sama od sebe kulminuje v polovine rijna.
      Je konec rijna a vypada to, ze tato vlna skutecne kulminovala. V clanku pisu i proc. V kvetnu v jihoceskem kraji delali plosne testy na pocet lidi v populaci s protilatkama. Byly to mimochodem velmi drahe a spolehlive testy podle velmi dobre zpracovane metodiky, zadne aususove orientacno testy z CIny.
      Vyslo jim 5 procent lidi s protilatkama a dalsi 2-3 procenta hranicnich pripadu. Prymula predpokladal promile, ale pruzkum ukazal 8 procent v kvetnu. Nasledovala damage control kampan v mediich, ktera jihoceske vysledky zesmesnila a dehonestovala.
      Ja udelal jedinou vec, tj. aproximoval jsem tento prubeh popsany lekari z jiznich cech, zapocetl velice hrube dalsi faktory, jako dobu dovolenych a zavrene skoly o prazdninach a nasledny narust nakaz v zari a dosel jsem k zaveru, ze pokud v kvetnu bylo cca 10 procent populace s protilatkama na COVID19, tak v polovine rijna to bude cca 50 procent a sireni viru se prakticky zastavi. Presne k tomu nyni doslo, zatimco nase ministerstvo zdravotnictvi a media siri paniku a tlaci babisovu vladu k dalsi vlne prehnanych opatreni, likvidujicich nasi ekonomiku a stresujicich obyvatelstvo.
      Prymulovo extempore s nenasazenou rouskou uz je jen tresnicka na dortu teto tragikomedie.
      Kazdopadne, jak pisu vyse, muzeme byt radi, ze v CR jde v porovnani s Italii, Spanelskem atd o velke hovno. Pri nekompetenci nasi vlady a neuveritelne hyenite a zmanipulovanosti nasich medii si nedovedu predstavit prubeh nejakeho opravdoveho pruseru, jakozto ze pristi rok budeme skutecny pruser resit, totiz globalni ekonomickou krizi kolosalnich rozmeru.

      1. Takže my máme 50 % promoření a Slovensko 1 % ? Fakt dobrý.

        1. Ani náhodou nemáme 50 a slováci nemaj jedno. My budeme nejspíš tak k deseti a u Slováků neví ani pánbůh, vzhledem k jejich kreativním kejklům s čísly.

          1. Tak 20% u nás a slováci asi míň, ale stejně se tomu nevyhnou. Ono to prostě projde všude, viz. co se teď děje všude kolem. Korona nezmizí a ani jí nezakážou :)

            1. bych tipoval tak 10-20 max, spíš míň než víc, ale to je čirá věštba. Kdyby to bylo víc, tak bych překvapenej nebyl. Víc bych byl překvapenej kdyby to bylo výrazně pod deset.

          2. Slovaci tvrdia ze z testovanych 3.6 miliona maju 38000 pozitivnych. To skutocne vyzera ako 1%

            1. a ty jejich antigenní testy, jakou mají false positive a false negative rate?

              Pokud FP bude aspoň 1%, tak skutečný počet může být o dost nižší

              1. Antigen má mizivé promile false+ (prakticky jen kontaminaci). Antigen má problém s nedetekováním.

    2. pcsped :
      „Přesně napsáno, už v březnu mi bylo jasné, že kdo bude chtít z nějakého důvodu ochránit před nákazou sebe a ostatní, musí tak učinit sám na vlastní pěst. “

      – najúčinnejšia ochrana je kupiť a navliecť si skafander. Pre chudobných aspoň atómbordel . A s manželkou súložiť iba cez internet.
      Ovšem, ten atombordel má obmedzenú životnosť, a po 5 rokoch ho treba vymeniť za nový. Ta guma stárne.

      1. “ A s manželkou súložiť iba cez internet.“
        – ale bacha na ten internet. Cez internet sa vraj šíria vírusy , a možno sa prenesie aj ten smrteľný Covid. Ale snáď ten zabíjač korony Flégr naprogramuje čosi aj proti webCovidu.

        1. ktosicelkominy: přestaň tapetovat dva či více svých vlastních postů za sebou jakož i reagovat na své vlastní posty, je to prasárna proti všem pravidlům netikety a neuvěřitelně to otravuje diskusi.

      2. Běž už do píči. Tady nejsi na fejsbůku, hňupe tapetovací.

        1. heheééé…. ja nie som vôbec na fejsbůku , takže to neviem posúdiť ako ty. Ja na také sračky neleziem.

        2. Jestli potřebuješ víc pozornosti, tak si naraz babu, nebo jezdi na arabu po dědině, nahej a provokativně bez roušky – nebo běž na ten fejsbůk.
          Přihlásit se tam a vytvořit profil, by s jedním prstem v puse zvládla i moje vnučka, kdyby mohla.
          Tam můžeš denně vypisovat jeden špalek o píčovinách za druhým, fakt až do alelujá. Jistě se tam najde skupina podobných, co ti za ty výkřiky bude dávat lajky, palce nahoru, tvoje výkřiky přeposílat ostatním a můžeš se tam seznámit s tobě podobnou babou. Fakt. Je to kouzelný. Akorát tam nemůžeš dělat takovej bordel, jako tady, to by ti brzy zatrhli.
          A třeba tě osloví nějaká firma, abys jim zahrál otravného hmyzáka, v reklamě na nějaký zabiják otravných hmyzáků ve spreji. Ještě na tom vyděláš. Tady jseš fakt špatně.

          1. Nemůže, protože popírání režimních propagand je tam další smrtelnej hřích a zabanujou ho na všech službách nejspíš do třetího kolene.

  9. Pan autor dáva také SMIEŠNE otázky, typu : Prečo sa zakazuje toto, a prečo sa nezakazuje tamto ?

    Na otázku je ľahká odpoveď :
    Prečo zakazujete nezbedným deťom zmrzlinu, zakazujete bicyklovanie a sledovanie telky ? Skúste zakázať nezbedným deťom vysávanie dlážky a čistenie topánok!
    Politici dobre vedia, čo majú ich poddaní radi, a čo nemajú radi. A podľa toho im zakazujú všetky príjemné časti života.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017