Civitas Popularis ad Absurdum - zpět na článek

Počet komentářů: 301

  1. Mluvil jsem s kolegou. Byl o víkendu lyžovat v Rakousku. Pochvaloval si, jak to tam všechno krásně dodržujou, že je to super. Teď ještě chvíli vydržet a svět opět zalije slunce.

    1. Já teda mluvil s kamarádem, co chodí „za čáru“ na pivko. Taky si pochvaloval. Jak parádně na všechno serou. Strejda „Hinterwäldler“ přepažil obývák příčkou a strčil tam příčku. Když přijde z pole, kde pěstuje dotace, voklepe holiny a jde čepovat pívo. Jeho stará podojí kravku a uvaří o pár porcí eintopfu navíc. Záchody jsou společné s jejich domácími. Když jsou hosti moc pod vobraz, chčijou domácí paní do fikusu, nebo do dřezu v kuchyni. To celé je navzdory všem hygienickým normám a dementním předpisům o bezdotykových bateriích normální oficiální hospoda. Já tam teda moc nechodím. Jsem sice silný kuřák, ale tam se to pravidelně kolem deváte večer změní na úplnou plynovou komoru. Samozřejmě platí přísný zákaz kouření. Holt co si myslí ve Vídni a co si na císařském dvoře uzákoní, je tady v Mühlviertelu všem parádně u prdele. Přemýšlím, že teď když mají ten přísný Lockodownův syndrom, taky tam na pár piv skočím, zeptat se Hinterwalderů, jak se jim žije v té přísné domácí izolaci.

    2. Jo, Rakušani majú poriadok v krvy. A z tej ich krvy sa narodil aj veľký zjednocovateľ europy – AH.

      1. Tu krev bych moc nevytahoval. Podle ne úplně neopodstatněný teorie byl Hitlerův dědeček z otcovy strany židovský továrník Hoffmann.

        1. Jestli byl dedek zidovskej skrblik a malo daval bonbony, tak mi to dava smysl…

        2. Njn. klasika od Mrštíků:

          „Krevní choroby nosí do Habrůvky vojáci, nemanželské děti ze židovských služeb děvčata, nestrávené a až k pláči zpitomělé idee nosí z Brna dělníci a tak zvaná židovská morálka všemu tomu dává teprve přelud. Jásá Israel. Vždyť v mravním úpadku lidu odjakživa spočívala vítězná síla jeho rasy.“

          Vilém a Alois Mrštíkové – Rok na vsi

          1. Starší vědí, mladším to nedojde, protože na to nejsou zařízení a všem dohromady to je k prdu, když má dneska každej televizi u postele, v pokoji před křeslem a v kuchyni na skříni. Jo, a vždy na dosah velmi chytré zařízení, co ho hlídá v režimu 24/7.
            Celkem klid ještě může být tam, kde není TV signál, kde jdou ty internety 9,6 kb/s a nejlépa tam, kam zprávy ze světa přiveze pošta max 4x ročně. V lesích mezi liškami, medvědy a kamením. Tam, bez globální elity, to může být v cajku.

  2. Super článek, až na ten úplně poslední odstavec.

  3. Pekný článoček, ale až moc teoretický, odborný. V dnešnej šialenej atmosfére sa mi viac páči jednoduchá veta :
    Väčšina ľudí sú debili, a v demokracii vládnu debilmi zvolení zločinci.

    Ale táto vetička v článku je pekná :
    =============
    “ Ostatně, v mém předchozím příspěvku jsem si právě z tohoto jevu dělal legraci, když jsem napsal:
    „Opak demokracie je komunismus. Svoboda je synonymem pro demokracii. Socialismus je synonymem pro komunismus. Dělba moci je funkční demokracie.“
    V komentáři jsem potom musel vysvětlovat, že to je samozřejmě blbost. Tento komentář jsem musel napsat, protože množství čtenářů to tak skutečně vnímá.“
    =============

    Svoboda NIE je synonymem pro demokracii. Synonymum pre demokraciu je TYRANIA demokratickej VäČŠINY. To, čo tu máme už druhý rok.

    1. Stopařův průvodce po Galaxii:

      Pochází z velmi starobylé demokracie, víš. ..“
      „Chceš říct, že pochází ze světa veleještěrů?“
      „Ne“, řekl Ford. Tentokrát hovořil o něco logičtěji a srozumitelněji, protože do sebe konečně nechal vpravit dávku kávy. „To není tak jednoduché. Není to tak nalajnované. Na jeho světe jsou lid lidi. A vůdci jsou veleještěři. Lidi ještěry nenávidí a ještěři jim vládnou.“
      „Zvláštní,“ prohodil Arthur, „myslel jsem, že jsi říkal, že je to demokracie.“
      „Říkal,“ potvrdil Ford. „Taky že je.“
      „Tak proč,“ Arthur jen doufal, že to, co říká, nebude znít směšně a tupě, „tak proč se lidi ještěrů nezbaví?“
      „To je totiž vůbec nenapadne,“ vysvětloval Ford. „Všichni mají volební právo, a tak předpokládají, že vláda, kterou si zvolili, víceméně odpovídá vládě jakou by chtěli. “
      „Chceš říct, že oni ty ještěry skutečně volí?“
      „No jasně, Ford pokrčil rameny, „ovšem.“
      „Ale,“ Arthur se opět dostával k velké otázce, „proč?“
      „Protože kdyby nezvolili jednoho ještěra, mohl by se na to místo dostat nesprávný ještěr. Máš tu nějaký gin?“¨

      1. Nic takového v té knize není

        1. https://www.goodreads.com/quotes/7484962-ford-said-on-its-world-the-people-are-people

          Už si nepamatuju v kterém díle, tuším že 2. nebo 3. ale je to tam.

          1. podle googlu Sbohem a dík za ryby. Takže čtvrtej díl. Takže se omlouvám, moje chyba. Čtvrtej a pátej díl už mě moc nebraly. První dva, Průvodce a Restautant, jsem svého času znal skoro nazpaměť, jsou skvělý. Třetí ušel, čtvrtej nic moc a pátej byl děsnej.

            1. V pohodě, důvěřuj ale prověřuj a navíc ani mě evidentně paměť neslouží až zas tak skvěle.

              s hodnocením knížek souhlasím, z 5. si nepamatuju vůbec nic, čtvrtá je vtipná jen místy, 1-3 je plná absurdních situací (mezigalaktická flotila kterou kvůli chybě ve výpočtu měřítka sní psík, Planeta jejíž ekonomika je závislá na výrobě bot, podvýbor kadeřnické sekce pro vývoj ohně, atd., atd.) Sakra budu si to muset zase přečíst :)

              1. O akých piatich knihách Červeného trpaslíka sa tu bavíte? Ja som žil doteraz v omyle, že ich je len 4.

                1. He? Stopařův průvodce po galaxii není Červený trpaslík.

                  1. Asi som sa nejako stratil.
                    Som si to poplietol. Som to vtedy dávno čítal jedno cez druhé….mea culpa.

                    1. A vítězem chaotického vlákna dne se stává……. :-)))

                    2. 42, jak taky jinak

  4. novinky.cz/internet-a-pc/software/clanek/tecka-ma-po-aktualizaci-vypadky-testovanym-uz-certifikat-neukaze-40378699

    Tak teď už stačí jenom neopíchaným vypálit na čelo cejch a pak ještě nasimulovat nějaký technický výpadek (na jehož odstranění se bude několik dní usilovně pracovat) a máme tu další remake noci oživlých mrtvol (tentokrát to bude ještě silnější zážitek než ve 3D). Takže nám přecejen ještě dopřejou nějakou zábavu.

    1. „„Přijdete, řeknete, že máte očkování, ukážete mobil a tam červená. Takový trapas,” zlobí se čtenář za to, že teď vypadá jako podvodník.“
      Koukám že i definice trapnosti se redefinovala…

      1. Čtenáře naprosto chápu. Tak trapně se cítil i Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, když se viděl v novinách, jak pózuje v „jím“ vybíleném baru. Ta hanba, co tomu řeknou v jeho klubu? (Bud Spencer, Dvojníci)

    2. To je výpadek kompletního systému. Nejde si udělat PCR test, ráno jsem potřeboval a houby.

      Možné příčiny jsou 2 a obě strašně tristní:

      1) ÚZIS dimenzoval systém pro testování na řádově méně, než kolik lidí má od státu povinnost nechat se testovat/očkovat. Tzn. ne na 6M lidí, ale třeba jen na 1M.

      2) ÚZIS je přetížen dataminingem z API, protože si nedokázal oddělit a ochránit „produkční“ systém přes zahlceném externími dotazy ajťáků.

  5. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zadna-rarita-na-aro-lezi-i-mladi-to-hlavni-teprve-prijde-rika-primar-181103 – ach jo, článek výživný, diskuze po nahlédnutí ještě víc. To mi přišlo mailem, prý abych se nad tím zamyslel, co k tomu dodat.

    1. Jo dneska jsem se kvůli tomu dopoledne hádal s v diskuzi s primitivama na fb. Ani když jim člověk předloží statistiky tak nejsou schopný prohlídnout že se jedná o obyčejnou manipulaci

      1. To občas dělám taky, ale asi už to utnu. S dementy se totiž nedá bavit racionálně a situace dospěla do stavu modelového příkladu davové psychózy. V podstatě už spousta lidí podlehla té šílené dlouhodobé masírce, mají totálně vymytý mozek a bez ohledu na to, co řeknete nebo co jim předložíte, tak všechno je fejkňůs, musíme něco dělat s těma přeplněnýma nemocnicemáááá a kdo se nechce očkovat je odmítač (co to je vůbec za příšerný patvar??). Jakákoli rozumná diskuze je vyloučená a teď to bude už jen kdo z koho. Uvidíme, co převáží, jestli ta rozumná část, která si zachovala příčetnost, nebo zfanatizované servilní ovce.

        Osobně jsem si řekla, že ty covidokokotiny už nebudu číst/poslouchat, jednou za cca 14 dní se nadechnu, podívám se do novin kam masová hysterie posunula, jestli už se staví koncentráky nebo co a zařídím se podle toho. Jinak se snažit v rámci možností žít normálně a celou tu šaškárnu vůbec neřešit ani nesledovat. Protože to je asi jediný způsob, jak to psychicky přežít. Současná krize totiž ukázala, kolik je mezi námi nemyslících, snadno zmanipulovatelných duševních kriplů, což je smutné, ale nikoli překvapivé …

        1. Tak tak, nemá cenu si tím zasírat hlavu každej den.

        2. Dobře děláš. Já sračkomety taky sám od sebe zásadně nečtu, tady jsem udělal jednu z opravdu mála výjimek. A hádat se s nějakým elitním včeličkářem je fakt zbytečná ztráta času. Kde nic není ani smrt nebere. Průšvih ale je, jak to lidi rozděluje, a bohužel i v rámci rodiny. V rámci zachování dobrých vztahů radši tohle téma taktně přecházím, protože jinak by se mohlo stát, že mi bouchnou saze a z toho by nic dobrého nevzešlo.

          1. to mi říkejte, ja bojuji již se synem (před pubertou) i s manželkou (te doufám že to dojde časem), další dva naštěsti to moc neřěší jelikož jsou menší.
            A přestal jsem poslouchat čt-plus, čist LN..A co nejhorší, kolik vzdělaných lidi s titulem tomu fandí, to vydim v praci, kolegové některý.

            1. Bofane, uz si zase napsal „vydim“ z tvrdym „y“. Run for your life a.k.a. sauve qui peut … the grammar vigilantes are after you …

              1. protivné slovíčko, já se toho zlozvyku nezbavím, dík..je pravda, žena mě peckuje za gramatiku, musím to lépe hlídat.

                1. Peskuje ne? :D Peckuje prej :D :D

                2. Z toho si nic nedělejte, tohle není diktát ve 3. třídě. Je-li sdělení srozumitelné, tak čert vem nějaký překlep. To platí zejména pro ty, co u klávesnice sedí a jiné práce – jiných prací – si kromě ní hledí.

                  1. Ale dyť jo, mě to jen pobavilo :-)

            2. Bofan: O tom už tady šla řeč někdy dřív. Bohužel, tituly ani inteligence, jak je vidno, nijak nesouvisí se schopností odolávat manipulaci.

        3. Jasně že to je zbytečný jako 90% diskuzí na internetu, protože je to většinou interakce s lidoopem. Ale člověku to prostě někdy nedá když čte ty ptákoviny.

          1. Jj, je to jako když jedete kolem autohavárky. Sice to nechcete vidět, ale stejně vám to nedá a podíváte se.

        4. To nemá smysl. To je jak bavit se s kolovrátkem. Blbý bude, až ti ten kolovrátek jednou půjde po krku. To jsou strašný hovada. Nejhorší je, že ještě před dvěma lety by je to ani nenapadlo.

          1. Řekla bych, že ti co teď mečí, jak se všem musí vnutit tečka, ochotně bonzují na každého, kdo neplní ta úžasná nařízení a tajně se třesou blahem při incidentech typu „strážník zpacifikoval nebezpečnou osobu bez roušky“ jsou ti samí, co kdysi hajlovali a posílali svoje sousedy do plynu. Akorát teď nemají tak velkou moc, aby otravovali život ostatním kolem … zatím.
            Přirovnání k WW2 je sice kontroverzní, ale ten mechanismus je úplně stejný. Vláda neřekne, že to úplně zvorali, neví co dělat a jsme v kélu. Tak raději ukážou prstem na „viníka krize“, tento se začne postupně, pomalinku ale konzistentně očerňovat, omezovat, pomlouvat … po určité době se z této skupiny stane jakýsi podřadný živočišný druh, který jen dělá potíže a může úplně za vše. Vznikají další a další omezující pravidla. Samozřejmě se najde spousta kriplů, kteří dosvědčí, jak jim lidé z této skupiny škodí. Proto je třeba je nějak potrestat. A nejlépe možná úplně odstranit. Deja vu?

            1. Přirovnání k WW2 vůbec kontroverzní není. Zatím je ten vývoj velmi podobný vývoji v Německu ve 30. letech. Ostrakizace určité skupiny obyvatel za nadšeného hýkání prorežimních zmrdů a jiných kolaborantů. A i když má možná spousta lidí vymytej mozek, tak já nevěřím tomu, že pokud člověk není úplně dementní (tzn. fakt těžce retardovanej), že není schopen rozlišovat mezi dobrem a zlem (totéž platí pro Němce před a během WW2). Oni moc dobře vědí, co dělají a moc dobře vědí, že je to špatně. To, že tu někdo rozeštvává lidi, je sice pravda, ale to nikoho z obyčejných „lidí“, kteří tohle podporují nebo nadšeně kolaborují, nezbavuje odpovědnosti za to, jak se chová. Pokud tohle někdy skončí (v což bohužel věřím stále méně), musí se jim to vrátit i s úrokama, hajzlům.

              1. Mr. Mr.: covidismus je náboženství. Je založen na nesmyslných dogmatech (asymptomatický průběh, zdraví, kteří roznáší nemoci a nemocní, kteří je neroznáší, na očkování, které „funguje“, na „kolektivní imunitě“, která nastane atd.). Tj. i velmi inteligentní člověk „má vymytý mozek“ a rozhodně NEumí rozlišovat mezi „dobrem“ a „zlem“. Stejně jako bylo normální lidi upalovat, stejně jako bylo normální posílat Židy do plynu, tak je normální ( = dobro) ostrakizovat neočkované. Resp. oni umí rozlišovat mezi dobrem a zlem, jen mají zcela vymyté mozky ohledně toho co je co.

                A obyč lidi, kteří kolaborují – je jich dost, kterým toho moc nezbývá. Můžete mít samozřejmě odbojářskou restauraci, kde na všechno kašlete a až tam přijde na udání (pravděpodobně velmi rychle) fašoun z hygieny nebo městapa, vyrazíte s nimi dveře, ale ani se nedivím těm, kteří restaurace skutečně mají, že to děljí jinak. Byl jsem taky v jedné, kde na to kašlali – prvních pár dní, do prvního udání. Jsou tedy kolaboranti? Co byste jim doporučil a co si myslíte, že byste na jejich místě dělal Vy?

                1. A právě i člověk s vymytým mozkem musí vědět, že posílat někoho do plynu nebo ho upalovat je špatně. To, že má někdo vymytej mozek, ho rozhodně neomlouvá. Naopak, blbost je přitěžující okolnost.

                  Co bych dělal jako majitel hospody, kdyby přišla hygiena? Nejdřív bych asi vytáhl rozprašovač a postříkal je dezinfekcí a pak klasika – měření teploty, test análním výtěrem a nakonec ukázat certifikát o očkování. Potom bych zřejmě nabyl podezření, že ten certifikát není pravej. Sorry jako. Člověk musí bejt v dnešní době opatrnej a nepustit si do hospody jen tak kde koho.

                  Jinak hospodskej tu není od toho, aby si hrál na policajta. Hospodskej je od toho, aby obsluhoval a jestli stát něco chce, tak ať si to vymáhá sám. Hospodskej není placenej za to, aby něco dělal pro stát.

                  1. Mr. Mr.: to není pravda – člověk s vymytým mozkem VÍ, že upálit čarodějnici je super. Že zbavit se Žida je správná věc. Od toho má vymytý mozek, aby nad tím nepřemýšlel a ani nebyl přemýšlení schopen. Od toho je víra.

                    Ad hospoda – to jste se schválně vyhnul reakci na to, že tam přijde městapák? Myslíte, že ho jako vyřídíte tím, že mu neuznáte průkaz a uniformu a bude vyřešeno? Vážně?

                    Hospodskej není od toho, aby si hrál na policajta, ale když ho někdo napráší, tak nebude hospodskej. Já ty lidi docela chápu, že je lepší nepustit neočkovaného a mít otevřeno než odbojařit a mít zavřeno (nebo být zavřenej). Můžete si nad tím odplivnout, ale taky se můžete zamyslet nad tím, co byste dělal ve chvíli, kdy někomu buď zkontrolujete covidpass nebo nebudete mít výplatu. Možná jste bohatej, svobodnej a bezdětnej, zavřete se doma a cajk. Ale to je pak Vaše vyjádření k tomu, co by měl dělat živitel rodiny poněkud slabé a v principu se moc neliší od vyjádření „však se můžou naočkovat“.

                    1. To není o žádným vymytí mozku. To je prostě o rozdílném pohledu na věc, stupni priorit a individuální morálce.
                      Upálit čarodějnici je dobře nebo špatně? Popravit vraha je dobře nebo špatně? Zbavit se Židů je dobře nebo špatně? Vyhubit myši ve sklepě je dobře nebo špatně? Jíst lidské maso je dobře nebo špatně? Mimomanželský sex je dobře nebo špatně?
                      Hospodskej prostě nechce aby ke vší tý mizérii ještě dostal tučnej flastr. A protože je bližší košile než kabát a Mr. Mr. za něj platit složenky nebude, tak holt tu tečku zkontroluje. Je to dobře nebo špatně? Z Mrmrova pohledu špatně, z pohledu hostinského je to dobře. Nebo to sice není dobře, ale bere to tak, že mu nic jinýho nezbejvá, protože lepší volbu nemá.
                      Tohle morální hodnocení je vždycky nahovno, protože morálka je jako díra do prdele. Každej má nějakou.

                    2. Tak o nekterejc vecech by se dalo diskutovat ve smyslu percepce „dobra“ a „zla“ nebo toho co je spravne a spatne, coz kazdy clovek muze vnimat jinak (navzdory tomu ze lidi jsou od narozeni subjektivani extremnimu conditioning v tomhle ohledu).

                      Na druhou stranu, pohled hostinskyho je pohled myopickycho idiota neschopnyho videt za spicku svyho zasranyho rypaku. To ze se podvoli opatreni dnes znamena ze zejtra ho zyebou 10x vic a za rok 100x. Kdyby se vzeprel, tak by mozna kratkodobe o neco prisel, ale min nez z dlouhodobyho pohledu.

                    3. shane: vůbec ne, je to o vymytém mozku. Mícháte dvě věci dohromady – morálka je jistě o rozdílném pohledu na věc, třeba zrovna ten nemanželský sex je pěkný příklad, někdo to odsuzuje, jiný si to užívá.

                      Ale covid není věcí morálky. Fanatičtí očkovači, náhubkáři a podobní naprosto ignorují fakta a místo toho omílají blbosti z televize. Tabulka MZČR s počtem očkovaných v nemocnici? Hoax, nesmysl, kravina, neexistuje. V televizi říkali, že je to max 10%. Očkování chrání, bude stádní imunita. Jak může být, když očkovaný může onemocnět a roznášet nemoc dál? Bude, říkali to v televizi, spalničky a tetanus jsme taky očkováním vymýtili. Že jsou to jiné nemoci? Ale kdeže, prostě vakcíny fungují, tečka přece. Vakcína není žádná rychlokvaška, vyvíjí se už dvacet (třicet) let. Jediný důvod, proč nebyla dostupná komerčně jsou peníze. Že testování trvalo cca 2.5 měsíce, část lidí byla ze závěrů účelově vyjmuta? Blbost, to by se nemohlo stát, je to otestovaný dobře.

                      A takových hlášek jsem slyšel už mraky. Kdepak „jiný pohled na věc“ a už vůbec ne morálka. Je to víra a z ní plynoucí ignorace racia.

                    4. A právě proto, že se všichni bojí se tomu vzepřít, tak jsme tam, kde jsme. Při tom by stačilo to jednoduše ignorovat.

                      Ok, teď tedy odpovím na to, co bych dělal, kdyby přišla kontrola. Jednak bych je začal prudit s dezinfekcí a s certifikátem o očkování, jak jsem psal výše. Pokud vím ani úředník hygieny nebo policajt nemají žádnou výjimku. Upozornil bych je, že vymáhání opatření je nezákonné, jelikož toto je opatření nezákonné, jakož i kontrola je nezákonná. Odepřel bych výpověď, na nic bych dále neodpovídal, nic bych nepředkládal, vyjma občanky (samozřejmě pouze policii s poučením, že nejsou oprávněni komukoliv, zvlášť ne hygieně, mou totožnost sdělovat) a nijak jinak bych nespolupracoval. Na místě bych odmítal cokoliv řešit. Celé bych si to nahrával a ještě bych si k tomu pozval někoho jako svědka.

                    5. Mr. Mr.: sorryjako, teď píšete jak Urza. Stačilo by, aby se všichni přestali chovat jako lidi a hned by tu byl funkční ancap, jo!

                      Ad popis kontroly – OK, to mi dává smysl, i když právně na tom nic podloženého nevidím. Otázkou je, jestli by to stačilo na oddálení flastru, protože bude-li ve Vaší restauraci neočkovaný, je to Vaše vina. Otázka (ne)zákonnosti opatření je v tuto chvíli sporná a výsledek soudního sporu už Vás možná nebude muset zajímat, protože budete dávno v exekuci. Nehledě na to, že hygiena si na Vás smlsne tak jako tak i mimo covid, to se nebojte, takže budete mít zavřeno jen to fikne.

                      Ono se to totiž vykládá, co byste kdybyste, ale já ty lidi docela chápu. Nakonec chcete po hodpodských násobně víc, než co zvládne běžný člověk, např. sundat hadr z huby nestojí vůbec nic a nehrozí vůbec nic. Přesto je náhubkářů hromada a nemyslím, že lze každého označit za kolaboranta. Za sráče? Zbabělce? Blba? U mnohých určitě, ale kolaboranta si představuju tak, že někde bonzuje nebo aktivně buzeruje a těch jsem potkal za poslední měsíce dost málo.

                      Jinak řečeno, nemyslím, že pomáháte boji proti zvůli tím, že na její stranu dáváte drtivou většinu lidí ve svém okolí. To funguje v halyvůdských béčkách, že osamocený hrdina za svou pravdou stál a nakonec vyhrál proti všem. V reálu ale kolegy, kteří mají v MHD náhubky neodsuzu jako kolaboranty, protože je pro mě důležité, že názorově jsou proti povinnému očkování a diskriminaci neočkovaných. Ač si to v létě s vidinou „tečky“ šlehli a „nechtějí se s nikým dohadovat“ a tak mají hadr v pohotovosti.

                      Oproti tomu lháři jako Smejkal, zmrdi jako Gibiš a další – to jsou skuteční kolaboranti a strůjci zla. Je potřeba mít co nejvíce lidí proti nim, ne to hrát tak, že drtivá většina lidí kolem jsou „oni“. Přitom se tam ani sami neřadí, s notnou dávkou extremismu jste je tam zařadil proti sobě sám. Proč?

                    6. Jinými slovy, lidi si sami dobrovolně postavili vlastní koncentrák.

                    7. Mr. Mr.: to ano, nicméně z toho se nedostaneme tím, že budeme všem říkat, že jsou kolaboranti. Nakonec my jsme v tom koncentráku s nimi. Lepší by bylo se spolčit proti dozorcům než všem nadávat, že jsem v tom koncentráku kvůli nim.

                      Nakonec Vaší logikou by byl „kolaborant“ i ten Žid, co se sbalil s kufrem a dostavil k transportu, mohl se na to přece vykašlat, ne? Nemusí být každý hned rebel, stačí, když právě NEbude aktivně kolaborovat.

                      Podle mě není všechno ztraceno, může se stát, že chícpne nějaký exponent covidismu, onáhubkovaná serebrita nebo se stane něco podobného. Nelze čekat, že by vakcíny apriori byly designované k nějaké depopulaci, určitě ne prvních pár vpichů. To by se to mohlo celé sesypat velmi rychle. Ale z paniky a tlaku vládních zmrdů je poznat, že to ani nebude úplná pohoda úplně na dlouho a je potřeba agendu vyřídit co nejdříve, aby už nebyla cesta zpět. Ono taky s rychlokvaškami, co sem-tam někoho zabijí a proti nemoci nechrání nelze dělat zázraky věčně.

                      Takže spíš, než všechny srát tím, že jsou to kolaboranti bych se snažil jemně působit tak, aby jimi nebyli – a ve vhodnou chvíli (nastane-li, toť otázka) byli připraveni coby „kádrová rezerva“. Do ulic při sametu taky nalezla hromada lidí až když už „o nic nešlo“. To je ta důležitá masa, která zvrátí výsledek. Pokud ji nemáte, nezvrátíte nic – nemůžete osamoceně bojovat proti společnosti. Takže hlavu vzhůru a dejte si třeba pár dní pauzu od internetu a telky a zjistíte, že je lepší být optimista než se už teď utápět v beznaději (která se na rozdíl od optimismu ráda šíří a je nakažlivější než všechny verze covidu dohromady).

                    8. „Lepší by bylo se spolčit proti dozorcům než všem nadávat, že jsem v tom koncentráku kvůli nim.“

                      Což se právě spoluprací na dělení lidí na übermenschen a untermenschen nestane. A při tom by stačilo málo. Stačilo by nedělat nic. Stačilo by to ignorovat. Ani by se nikdo nemusel stavět dozorcům, protože ti by byli bezmocní. V tomhle průseru jsme právě proto, že se lidi rozhodli hrát tuhle hru.

                    9. Naprosto ne.

                      V tomhle průšvihu jsme proto, že systém je příliš silný. Proti cov-disidentům stojí veškerá policie (která s gustem zmlátí a přiškrtí odpůrce), BIS (podle které jsou úplně všichni cov-disidenti „dezinformátoři“), vláda, média, kompletní Akademie Věd atd.

                      A pod masáží těchto elit a Systému i část společnosti.

                      Jenže jak se vláda+MESES dopouští čím dál většího vydírání a bezpráví, roste počet i OČKOVANÝCH lidí, kteří jsou proti tomu a říkají, že dnes už by se z principu očkovat nenechali. Znám osobně 2 takové.

                      Když těmto sympatizantům cov-disidentů budeš nadávat do kolaborantů, TY SÁM budeš viníkem koncentráku. Sám si je poštveš proti sobě.

                      Asi jako kdyby se nějaký Polák ve ’44 otočil zády k Židu a nenapráskal ho Gestapu, načež by mu ten Žid vynadal do kolaborantů protože přeci měl dotyčný Polák gestapáka odprásknout.

                      Ostatně ve tvých očích musím být „kolaborant“ i já, protože abych se vyhnul konfliktům, „stínuji“ to, zda místní majorita v uzavřených prostorech rúšku nosí vůbec, pod nosem nebo přinejhorším dočasně i na nose. Hnusnej Mrcasík, hanba, ať táhne do háje, je to i jeho vina, takovýho spojence nechceme! Budeme sice úplně sami, ale za to ideově čistí!

                    10. Mr. Mr.: Ten koncenták si ale lidí nepostavili dobrovolně, bylo to z donucení státem.
                      Ten hospodské má na výběr kontrolovat hosty a mět aspoň nejakó tržbu nebo nekontrolovat a riskovat pokutu a zavřenó hospodu.
                      Mňe dyš přišél povolávák a mňél sem na výběr nechat se zavřít buď do kasáren nebo do kriminálu tak sem si taky „dobrovolňe“ vybrál tó vojnu.

                    11. Ano, fatdwi.
                      Neostrakizovat hospodské, ti za nic nemohou. Jako občani bychom měli ostrakizovat kurvy jako je Gibiš – a ty udavače.

                    12. Můžou a nemůžou. Nemůžou, protože je to nařízení a musí z něčeho žít, přičemž oprese je veliká. Na druhou stranu jsem nikde nezaznamenal, že by se třeba restauratéři semkli a jednohlasně by to aspoň odsoudili a žádali změnu legislativy, jeli někam demonstrovat, nebo ideálně všichni najednou řekli, že to vymáhat nebudou a šmitec. To už by byla dost velká síla, aby s tím systém mohl fakticky něco dělat.

                    13. Nezaregistroval? A co je potom hnutí ChciplPES jiného?

                    14. Problem hospodskejch je to ze voni hlavne potrebujou aby tam chodili lidi. Kdyz se otevrene postavi na jednu stranu, tak naserou priblizne pulku nebo vic tech kretenu a ty tam treba uz nikdy nepachnou. Treba vo nich prohlasej ze ta hospoda je semeniste viru a jsou v pici.

                      Mluvim z vlastni primy zkusenosti.

                      Hospodskej je neutralni. Naleje kazdymu, sere na to co tam lidi mektaj.

                      Pozadovat po hospodskejch aby tohle za lidi vybojovali neni fer. Tohle musej odmitnout vsicky.

                    15. Já to po nich nepožaduju, nakonec v hospodě už jsem nebyl ani nepamatuju a žiju bez toho celkem bez újmy. Ale ani mi jich pak v zásadě nemůže být líto, pokud nemají tržby nebo se blíží ke krachu.

                    16. UF7: Tak počkej, až se k nim přidají průvodčí ve vlaku, sekuriťáci v supermarketu, kdokoliv kdekoliv. Než se naděješ, zavřou se před tebou posuvné dveře dobytčáku.

                    17. Oproti situaci před necelými dvěma roky prudce podražili, mnohde o 100%. Lidi tam nepůjdou, protože už na to nebudou mít, nebo nebudou ochotni platit za úplně obyčejnou Salami pizzu 280,-Kč a za nijak plnou Quattro Formaggi necelá čtyři kila.
                      Na to Vám seru, vážení. Přitom to byla pizzerka nijak vyhlášená, prakticky na okraji menšího okresního města. I předtím tam lozili jenom místní hipsteři, přijetí na kolobkách od baráčků na doživotní hypošky.

                    18. I u hospod je míra oprese různá. Někde mají jen ceduli na dveřích, ale reálně nic ani nechtějí, někde když člověk vytáhne kus papíru nebo nějaký QR kód, tak to ani neprohlížej a řeknou „dobrý“ …. a někde to berou dost pečlivě, bez správného kódu jim tam neproklouzne ani myš.

                    19. fatdwi
                      23.11.2021 v 14:30

                      Lidi co to podporujou pasivně (a pasivitou) nemají zas tak o tolik menší podíl viny za výsledek. Jasně musí vidět, do jaké totalitní sračky se to řítí, ostatně každýmu to už bylo řečeno nejednou. Pokud i nadále pokračujou dál, holt se pak nebudou moct divit, auž už pude v o existenci a hovno vletí nakonec do toho větráku, že dostanou kulku taky. Protože až ta menšina začne být vyvražďovaná a vytvoří odboj, tak fakt nebude hledět na to, esli zlikviduje jenom pohůnky, co si pro ni jdou s cílem ji zabít, nebo i nějakej collateral damage vokolo, kterej proti tomu stejně nehne prstem, když to vidí na vlastní bulvy a ve vymyté makovici si to nějak odůvodní, že?

                    20. Behemot: stejná reakce jako Mr. Mr. – pokud budete spoluvězňům říkat, že jsou to kolaboranti a Vy jediná oběť, nikam se nedostaneme a na Vaši stranu se nepřidají. Úspěšné vzpoury se nedělají tak, že všude řvete, že jste rebel a kdo neřve, tak je kolaborant a patří mu kulka. Akorát si to říká o to, že kulku dostanete preventivně, abyste neřval.

                    21. fatdwi
                      24.11.2021 v 11:06

                      A jak se tak asi staneš vězněm, dobře ozbrojenej?

        5. Kdyz sleduju obcas ty diskuse, zacinam docela verit na ty pindy, ze ve vakcinach je nejakej mikroogranismus. Ja jsem totiz nenapravitelnej optimista a nechce se mi verit, ze kteri lidi jsou tak debilni od prirozeni.

          1. Tak samozřejmě nemůžeme vyloučit možnost že nás z letadel práškují plicníma chlamydiema a toxoplazmózou, a proto jsou všichni nachrchlaní a zmagoření a zabírají na to antiparazitika jako Ivermectin :-)))

            Ale ty jsi měl na mysli spíš asi něco takového:
            https://www.youtube.com/watch?v=EdklB8UvM-4#t=1m30s
            Tomu říkám aspoň povedená reklama na vakcíny
            :-D

      2. Statistice která se nelíbí nikdo nevěří. Ty taky věříš jen takový, co se ti hodí. Tak čemu se divíš?

        1. Teď nevim jestli narážíš na nějakej kontrétní případ kdy jsem ignoroval nějakou statistiku nebo mluvíš obecně.

    2. … zmiňuje příhodu svého známého obvodního lékaře, který šel večer do hospody a viděl tam své dva pacienty, kterým ten den oznámil, že jsou covid pozitivní.
      No asi byli vočkovaní, tak co by nešli.

      1. vltava 22.11.2021 v 15:10

        Obvodní lékař oznamuje pacientům, že jsou covid pozitivní?
        To snad ne?
        To přece oznamuje pacient obvodnímu lékaři. Tedy praktickému, že. Obvodní lékaři byli zrušeni, protože každý si může vybrat lékaře po libosti, bez ohledu na bydliště. Je-li pak takový lékař skutečně praktický, toť otázka.

    3. Nemocnice přetížené covidy, jimž nechali rozjet těžký průběh… Ale včasná léčba je pořád zakázaná a tyhle protokoly léčby jsou cenzurované a rozhodně se nesmí žádnými doktory v ČR používat.

      Zde aktuální slovenská verze:

      IMASK+ – pro čerstvě nakažené aby z nich nevznikly těžké případy:
      https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2021/03/FLCCC_Alliance-I-MASKplus-Protocol-SLOVENSKY-Slovak.pdf

      MATH+ – aby se těžké případy stabilizovaly a nepotřebovaly na ARO:
      https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2021/07/FLCCC-Alliance-MATHplus-Protocol-Slovensky-Slovak.pdf

      Stěžovat si na přeplněné ARO, ale bojkotovat léčbu která by přeplněným ARO zabránila je chucpe.

      1. „Stěžovat si na přeplněné ARO, ale bojkotovat léčbu která by přeplněným ARO zabránila je chucpe.“

        – prd, žiadne chucpe to nie je.

        Ty evidentne berieš vážne vyjadrenia tých zločincov, a odmietaš priznať, že všetky ich „názory“, tvrdenia, majú celkom iný ZÁMER.
        To „přeplněné ARO“ , to je iba metóda, ako viac zastrašiť neočkovaných, a ako viac poštvať „zaočkovaných“ proti „neočkovaným“ . Nemocnice si to „přeplněné ARO“ vytvárajú pre pohodové a extremne vysoké naplnenie príjmov z poisťovní. Nie je problém pozháňať si dostatok tzv. „nakazených“ ktorých nikde nechcú vziať a poskytnúť ich nemocniciam na biznis.

        “ Ale včasná léčba je pořád zakázaná “ – samozrejme, pretože včasná liečba by pokazila politikom ich zámer, a nemocniciam ich biznis.
        Videl som video z Talianska z jesene 2020 , ktoré natočil človek po nočnom vlúpaní sa do „extremne preplnenej“ talianskej nemocnice. Ta nemocnica vypadala ako hororový svet absolutne bez ľudí. Asi nezohnali štatistov.

        1. ktosicelkominy 22.11.2021 v 16:45

          Můj kolega byl (respektice měl být) v extrémně přeplněné okresní nemocnici v ČR hospitalizován. Poté, co zjistil, že bude uložen na chodbě, nechal se rychle odvézt domů – měl štěstí, protože jeho syn je v té nemocnici lékařem.

          1. a to byla nejaká ta vykradená díra, co je už 5 let prakticky v bankrotu a todle je tam celkem normální jev, nebo ano?

            1. Behemot 24.11.2021 v 10:36

              Co kdybyste se držel vlastních zákaz a nekrmil to?
              Nebo je to nutkání opravdu nezvladatelné?

      2. Jan Mrcasik: na základě čeho je „léčba zakázaná“ a protokoly jsou „cenzurované“ a „nesmí se používat v ČR“?

        1. Na základě toho, že jakýkoli lékař nebo akademik, který se opovážil říci, že jakékoli farmakum by mohlo pomoci s léčbou/průběhem COVIDu, byl oficiálně MeSES, Sníh a na ně navázanými mediálními a politickými platformami prohlášen za „dezinformátora“ a umlčen.

          A třeba na isoprinosine byla připravena velká studie přímo se SZÚ nebo SÚKL, ale biochemik Konvalinka z Iniciativy Sníh si na Babišovi osobně vylobboval její zrušení.

          Protože Sníh pořád razí Dogma, že žádná léčba neexistuje a vakcíny jsou JEDINÉ řešení.

          Každý inženýr ví, že každý kdo mluví o „jediném řešení“ je zmrd v D-F slova smyslu.

          1. Přitom z toho pokrytectví praští. COVID je na jednu stranu tak strašná krize, že neplatí žádné zákony a do všech je nutné naprat vakcínu, která ještě ani neprošla klinickými zkouškami, o postklinických nemluvě…

            Ale z toho, že by někomu mohla být podána farmaka, která klinickými zkouškami prošla, jsou schválena pro off-label použití a prokazatelně neškodí, dostávají osypky a argumentují tím, že „nebyl dostatečně vědecky prokázán benefit proti COVID“.

            Pokrytci odporní.

            1. Holt svině z povolání.

            2. Jan Mrcasik: nevím, jestli „pokrytec“ je to správné slovo. Prostě kopou za svůj tým. Je odporné, že je to na úkor zdraví lidí, kterým se zaklínají, ale to holt tyhle lidi nijak nedojímá. Fašouny nebo komanče taky osud „nepřátel režimu“ nijak nedojímal. Smejkal nebo Kulveit se na normální lidi dívají jako Hitler na Židy nebo Gottwald na živnostníka. Bohužel mají peníze a tedy propaganda jede v jejich prospěch a můžou si to dovolit. Tečka nebo ukradený podnik je pořád lepší než plynová komora, ale nejsme daleko. V podstatě probíhá válka o to, jestli budeme smět žít po svém nebo budeme otroci státu (ať už si pod slovem „stát“ představí kdo chce co chce).

              1. Hele, máš někde dozdrojované uložené ty výroky MeSESáků? Protože jsem měl dojem, že Smejkal je strašná svině co požaduje apartheid, ale pak jsem z jeho úst nic takového nedohledal a nechci mu křivdit. Našel jsem to jen u Flégra a pár biochemiků.

                Ono by to obecně chtělo všechny ty jejich výroky i s odkazem na zdroj zdokumentovat a vydat. Jako takový důkazní materiál a memento.

                1. Jan Mrcasik: psal jsem to tady začátkem října – Smejkala jsem neznal, ale jednou jsem takhle omylem naladil nějaké rádio a tento pán tam zodpovídal otázky. Už se těšil, že bude očkování povinné, argumenty strašlivé. Teda, nic proti těm dnešním sračkám, ale na začátek října masakr. To mi došlo, že když taková zrůda může běžně plácat v rádiu to, co tam plácal, tak je to na velmi špatné cestě. A je to tady.

                  1. Jako kdyby ještě někdo bral vážně to, co se řekne v rádiu, kam zvou každého dementa. Včera tam byl například Kubek, to bylo moc výživný.

  6. Skvělý článek, moc díky za něj. Nepřekvapuje mě, že někteří diskutéři opět prošvihli možnost mlčet. Obzvlášť vtipně to pak působí od zastánce drsné svobodné anarchie, kde si každý dělá co chce, nenásilně samozřejmě.

    1. Hovnohlave, celkem s tebou souhlasim. Clanek mohl poslouzit jako vehicle pro debatu o inherentnich flaws soucasne inkarnace demokracie, zneuzitelnosti konceptu hiararchie a autority ktery je s demokracii spojeny, inalienable rights, atakdale.

      Misto toho se Mrdka myopicky hada vo vicemene inconsequential zalezitostech existujicih uvnitr soucasneho systemu.

      Zase dalsi promarnena prilezitost jak se podivat dal nez za spicku zaneradenyho rypaku. Vrchnost musi bejt spojena. Ofce se hadaj vo hovne, revoluce nehrozi.

  7. Soudruzka Ursula von Hovno ma neprijemny conflict of interest.

    Dale:
    „Zmluva (s Pfizer) zakazuje zmluvným stranám, teda členským štátom Európskej únie, ukončiť odber vakcíny vyrábanej spoločnosťou Pfizer aj za predpokladu, že sa nájde liek na liečbu COVID-19.“

    https://ereport.sk/exkluzivne-sudca-drgonec-sokuje-jeho-reakcia-na-povinne-ockovanie-je-plna-zarazajucich-informacii/?fbclid=IwAR0VXmObPFoYeWvP6LFbkcKGy1QMd0_Y6lx7Ry0ximfPMFQ8hbX6NCUCth4

  8. Ach jo. Co to tady ten zacyklený Mrcasík zase perlí?
    Mimochodem ředitel brněnské nemocnice U svaté Anny se prokecl:

    „Nemáme v této chvíli žádná volná lůžka na intenzivní péči. Pečujeme o covidové pacienty, a nyní se nám v tuto chvíli lůžka zahltila akutními infarkty, mozkovými příhodami a pořád probíhají onkologická operativa. Proto ta lůžka jsou aktuálně plná.“

    Akutní infarkty?
    Mozkové příhody?

    To určitě nijak nesouvisí s pseudovakcínami.
    https://www.czechfreepress.cz/kauzy/kolaps-u-svate-anny-v-brne-utoky-na-profesora-berana-pirka-a-dalsi.html

    1. Určitě souvisí
      To je přece jasné
      Jinak člověk infarkt ani mrtvici nemůže dostat.
      Doprdele tak jak to, že se na to umíralo i před kovidem ?

  9. Autor hlavně v první části tak dokonale popsal mentalitu vohnoutů až je to děsivé. A platí to i u současné uměle udržované hysterie „epidemie“. Najednou se všude vyrojila spousta sráčů, kteří přesně ví, co OSTATNÍ mají dělat, co by si OSTATNÍ měli píchnout a kde by OSTATNÍ neměli chodit, aby se oni mohli cítit bezpečně. A ti samí jedinci jsou schopni ještě fňukat, jak jste sobecký, když si nechcete nechat píchnout tečku, nebo 24h denně nosit roušku. Je to děs.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017