Civitas Popularis ad Absurdum - zpět na článek

Počet komentářů: 301

  1. Autore, chapu to spravne, ze napriklad pokud ma nejaka zenska problem, ze ji nekdo znasilnuje, tak si ho ma predevsim vyresit sama a rozhodne nema chtit po tom, co ji znasilnuje, aby to nedelal z duvodu, ze je to proste spatna vec?
    Kdyz te okradu, mel sis to lepe zajistit, co chces po me, abych te neokradal?
    Atd atd…
    Chapu to spravne, ze svet vidis takto, a nebo zrovna v tech pripadech co jsem psal je to jinak, a v nekterych jinych konkretnich pripadech je tak, jak pises?

    Btw, nazory drtive vetsiny zde pritomnych na tuto vec znam, netreba mi je znovu opakovat, zajima me pouze nazor autora… dekuji

    1. Ne chápeš to blbě (máš-li vůbec čím).
      Ad tvůj první blbej příklad: Stád od zítřka rozhodne že všichni, co by mohli znásilnit jdou na vasektomii. Zatím dobrovolnou. Ale kdo nepude dobrovolně, na toho si posvítíme. TAKTO je to nastaveno s COVIDISMEM. Tak jak jsi to blbě napsal s tím znásilněním, tak by to znamenalo, že já jako nachrchlanej si tě najdu a naflusám ti do ksichtu.
      Pokud se bojíš o své zdraví, pak pro to něco dělěj SÁM a nenuť k tomu druhé, když ti to a) neovlivní – ani nemohou b) nechtějí a je jim to šumáfuk.
      Ad druhý: „Kdyz te okradu, mel sis to lepe zajistit, co chces po me, abych te neokradal?“ Ne ani ne, ale chci mít možnost, když se o to pokusíš tě na místě sejmout (nástražným nebo přichycen – zastřelen)bez následků od stádu.
      Pochopeno? Nebo?

      1. No, hlavne jestli nekdo neco nepochopil, jses to ty…respektive, ty jses autor clanku? Asi ne, vid?

        1. To je jediné, cos pochopil. Nejsem autor článku. Ty seš Lojza, viď?

          1. Tak potom jsem vyslovne psal, ze me tvuj nazor vubec nezajima.

            1. Lojza level žena v periodě. Pokračuj.

    2. Já bych se pozastavil nejdřív u toho, že „ženská má problém, že jí někdo znásilňuje.“ To je problém, kterej je závažnej hlavně dneska, protože stát ty ženský zakázal se bránit. Čili chci poukázat na to, že uvádíte modelovou situaci, kterou uvádíte hlavně proto, že v dnešní společnosti, která se hlásí k ochraně žen, k tomuhle dochází. Za druhé, pokud už na to přistoupím, že se o této situaci budeme bavit, tak se podívejte, kdo v té situaci útočí a kdo se brání. Měl byste té paní za zlé, kdyby z kabelky vytáhla devítku a prostřelila útočníkovi palici? Asi ne. Ale dnešní stát ano. Dnešní stát té paní vzal právo se bránit.

      1. Hezky, ale na tohohle vopichanyho kryptokomunistu je to jen plytvani dechem. Doporucuju ignorovat, jen provokuje. Udajne anarchokapitalista, ale za svedky covidovy zacal hajlovat okamzite.

      2. No, me nemusis podezirat z toho, ze bych nejak byl rad, ze tu mame stat, kdyz bych ho tu mit nechtel…
        Ja bych rozhodne nemel za zle, kdyby pani panovi prostrelila hlavu, ba prave naopak.
        A mel bys ty za zle, kdyby nekdo jiny prostrelil hlavu tomu, co na nej naprska nejakou pomerne vaznou nemoc? Nebo se zeptam jinak, at je to pro priklad jasnejsi: Rekneme, ze bude clovek, co ma AIDS. Tento pujde na swingers party, a bude tam provozovat sex s ruznyma lidma. Nikomu z nich nerekne, ze ma AIDS, nebude se nijak chranit…Nakazi nekolik lidi AIDS.
        Otazka zni: Muzou si za to ti nakazeni sami? To je moralni otazka, nikoliv technicka. Ja soudim, ze ten, kdo nekoho nakazi, ZVLAST kdyz vi, ze je nemocnej a neudela NIC pro to, aby to nesitil dal, je spatne.
        Je to pro me stejne spatne, jako kdyz nekdo nekoho znasilni. Neresim, jestli je to legalni ci nelegalni. Resim, ze je to imho moralne spatne.

        1. Pro někoho, kdo souhlasí s dětskou prostitucí za jídlo…o jaké morálce mluvíš nám ještě pověz?

          1. Lojzíčku a voni ti zdraví netečkovaní odmítači někoho nakazí? Chodí na někoho chrchlat? Dej si další tečku a užij dva měsíce klidu.

            1. Ano, znam lidi, co nekdo takhle nakazil, a oni umreli.
              Ale chapu, pro tebe to je cajk

              1. tak pokud cíleně vědomě NAKAŽENÝ znásilnil chrchláním toho co umrel, pak jste ho mohl klidně třeba ubít, NEMÁM S TÍM SEBEMENŠÍ PROBLÉM. Já se ptal, jestli „zdraví netečkovaní odmítači někoho nakazí?“ Číst a psát umíš, ještě pochopit psaný. Zkoušej to dál. Držím palec. Už se blíží další TEČKA

        2. Opět argumentujete situací, která se dnes děje naprosto běžně, čili já v tom vidím jen rozdíl mezi tím, kdy se to děje, a tím, kdy se to děje ale stát zároveň vybírá množství daní a tvrdí, že s tím „bojuje.“ Vy máte kolem sebe tolik lidí, které nakazil nějaký superšiřitel HIV na swingers? To je váš největší problém, když ráno vstanete? Protože tohle je situace, do které jsem se nikdy nedostal, nikdy jsem nepoznal nikoho, kdo by tento problém měl a považuju to za nějaký arbitrární edge case.

          1. Ja se PTAM, co si MYSLIS. Tedy, jestli si myslis, ze kdyz ma nekdo AIDS, vi o tom, ze ma AIDS, a nekoho nakazi, jestli je to podle tebe moralne v poradku, nebo ne.

            1. Mě chytřejší člověk naučil, že morálka je subjektivní. Já teda přejdu tu část že AIDS není nakažlivý, ale HIV, který AIDS způsobuje, nakažlivý je. Asi myslíme to samé. Ne, nemyslím si že je morální úmyslně šířit HIV způsobem, který jste popsal. Aby nedošlo k mejlce, tak nepovažuji úmyslné šíření HIV na swingers za totéž, jako chodit mezi lidi bez roušky. To přirovnání dlemně kulhá na obě nohy.

              1. No, ja si to myslim. Protoze pokud jsem nemocny a vim, ze tim nakazim dalsi lidi, kdyz s nima budu v beznem kontaktu a zaroven neudelam nic pro to, abych alespon omezil tu moznost, ze je nakazim, je to podle me proste spatne.
                A to nejen v pripade Covidu.
                Podle me je spatne i to, kdyz ma clovek trebas chripku a vleze trebas do metra a tam to prska na vsechny ostatni.
                Rozdil mezi chripkou, AIDS (HIV) ci covidem je podle me pouze v mire toho, jake nasledky tim nakazenim vzniknou. A od toho se odviji, co si myslim, ze „staci“ udelat pro to, abych to mohl povazovat za „ten clovek udelal dost pro to, aby me nenakazil. Pokud se tak presto stane, nebudu mu to vycitat, protoze se snazil dostatecne“. U rymy mi bude docela stacit, kdyz nebude kychat do prostoru, ale da si v tu chvili pred sebe alespon kapesnik, ci kus rukavu, kdyz ho nema, nebo cokoliv takoveho. U HIV mi bude stacit, kdyz to dopredu rekne a bude vzdy za kazde situace pouzivat kondom. U covidu by mi docela stacilo neco, jako u te chripky, zhruba, takze kdyz bude nemocny, tak at si alespon da nejaky hadr pred usta, aby to neprskal na ostatni (pokud vymysli nejaky jiny, adekvatni zpusob ochrany, tak super).
                A k te prvni vete – jiste, moralka je subjektivni. Na druhou stranu soudim, ze existuji urcite veci, ktere by proste mely byt moralne spatne pro temer kazdeho. Viz to znasilneni, a viz to nakazeni nekoho jineho nejakou nemoci, pokud jsem tomu mohl zabranit, ci se o to alespon pokusit. To, ze tomu tak tady v CR neni, povazuji za dost nestastne.

                1. Já si myslím, že zde není nikdo, kdo by považoval za morální vědomé roznášení jakékoliv nemoci. Pokud jsem marod a kašlu, tak pokud možno nepolezu mezi lidi, a pokud už musím, tak si klidně tu roušku na hubu dám. Ale to přece nemá nic společného s tím, aby po mně někdo vymáhal nošení roušky, když jsem zdravý.
                  A mimochodem zrovna to vědomé šukání bez kondomu HIV nakaženým se má takto: https://www.ceska-justice.cz/2021/04/nechraneny-pohlavni-styk-nakazeneho-hiv-by-uz-nemel-byt-trestnym-cinem-planuje-vlada/ Stejná vláda, která po zdravých lidech chce, aby si zakrývali pusu…

                  1. otula: Vědomě možná ne, ale řadě lidí je to prostě u prdele. Den před vyhlášením prvního lockdownu, úplně na začátku, jsem byl v tesku a nějakej dědek tam vesele chrchlal, před hubou nic. Snad ani ruku.

                    1. Jo, to je pravda, ale o tento typ chování autorovi článku určitě nešlo. A je absurdní, aby kvůli takovým nosili všichni náhubky, co kdyby náhodou…

                    2. To máš jako s kouřením v hospodách. Kvůli pár pitomcům, co prostě kouřej furt a všude, klidně si přisednou ke stolu k nekuřákům a začnou jim tam smrdět, tam zakázali kouření úplně. Absurdní je, jak si i některý kuřáci čvachtaj, jak jim teď nesmrděj hadry, když se vrátěj z hospody, wtf…

                    3. The fallacy you’ve committed is called false analogy.

                      Prestoze hlupakovi tvyho strihu se muze zdat ze koureni a udajny prenos nakazlivych onemocneni je to samy, neni to kurva do pici to samy.

                      To ze lidi ziji a existuji ve spolecnosti, kde na sebe dychaji, prskaji, atakdale (predstav si ze nektery lidi jinejm dokonce lizou kundy a volizujou curaky!), je naprosto normalni a absolutne neexistuje duvod to nejak resit. Je to prirodni, naturalni, uplne v poradku.

                      Naproti tomu koureni, teda udrozvani ohne skrze funeni do kusu papiru s tabakem, normalni neni. Vdechovani koure dobry neni a jakkoli by kazdymu melo bejt u prdele co kdo jinej vdechuje, tak fakt ze ten kour lidi funej na jiny nejakej negativni ucinek ma. Myslim ze i ten nejzarutejsi kurak by treba pochopil ze kdyby nekomu jinymu treba foukal kour z horici klady do ksichtu, bylo by neco v neporadku.

                      Jinejma slovama, regulace koureni nejaky opodstatneni ma, udajny prenos viru naprosto ne.

                    4. Já mám obavu, že ti bezohlední pitomci nejsou důvodem těch restrikcí… Ale pravda je, že to určitě mnoho lidí schvaluje a vítá právě kvůli nim.

                    5. mjfox: Ach, tohle zjednodušování. Nikdy jsem nebyl kuřák, štvalo mě chodit do zakouřených hospod, takže jsem se tomu většinou vyhýbal. Ale nikdy jsem neměl problém s tím, když jsem slušně požádal někoho u stolu, aby nekouřil. A zároveň bych si nikdy nedovolil, navzdory tomu, že já jako nekuřák nekouřením nikoho neomezuju, zatímco kuřák ve stejném prostoru mě de facto kouřením omezuje, volat po plošném zákazu kouření v hospodách. Komu hospoda patří, by si o tom měl rozhodovat a komu to vadí, by tam neměl chodit, nebo by měl provozovateli slušně naznačit, že se mu to nelíbí. Když se najde takových lidí víc, nejspíš se to změní. Ale tohle dobroserství za každou cenu je cesta do pekel, univerzálně.

                    6. UF7: Pod tohle bych se mohl podepsat. I když se našlo pár křupanů, kteří slušnou žádost ignorovali, ale jsou to výjimky.

                    7. UF7: A víš co jsem zažil já? Ještě před zákazem, seděli jsme venku na zahrádce, čekali na jídlo. Přišel chlap, jestli je tam volno a může si přisednout. Tak jsme řekli že jo, velkej stůl, místa dost… přisedl si a začal si balit cigaretu. Tak jsme se ozvali, že jsme nekuřáci a že nám to vadí. Poslal nás do prdele, že je to kuřácká restaurace, tak tam kouřit bude. Co k tomu dodat? A co jsme mohli dělat? Jako my jsme nelezli do zakouřený hospody, ani jsme si nesedli ke kuřákům, my jsme tam seděli první a ani jsme nemohli odejít pryč, měli jsme objednané jídlo. Ale přišel kokot, začal nás otravovat svým kouřem a přes slušnou (!) žádost na nás udělal dlouhej nos.

                      A takovejch kokotů rozhodně bylo dost, aby bylo dost vody na mlýn tomu protikuřáckýmu zákonu.

                    8. mjfox: Tak jste šli za státem, ať kvůli jednomu kokotovi, kterého neumíte pořešit, něco zakáže úplně všem.

                    9. Já zase viděl manažery v obleku s vysokou školou, kteří si po hajzlu nemyjí ruce. Dneska nosí roušky, ale ruce si pořád nemyjí. Pak jsem viděl video, kde si lidi lížou prdele. A malé děcka jak žerou písek na pískovišti, kde serou kočky. A pak běžel pořad, kde bylo možno spatřit zázemí některých restaurací.
                      Lidi ani příroda nejsou deterministické stroje.
                      Každopádně kádrování běžného života mi přijde jako cesta do pekla.

                    10. Všechno zlé je k něčemu dobré. Běžnou výměnou patogenů v populaci se udržuje imunitní systém jedinců v bdělosti. Taková podaná ruka která předtím dlela na tajných místech je taky v podstatě informace pro imunitní systém. Představa, že přísnou izolací běžně nemocných (tím samozřejmě nemyslím dýmějový mor atd.), se populaci nejvíc pomůže je přinejmenším úsměvná. Resp. byla by úsměvná kdyby se teď taková představa nerealisovala v přímém přenosu.

                  2. Jses obet dlouhodobe propagandy a dogmatickeho mytu.

                    Nemoci se neprenaseji tim ze nekdo kasle a prskne na nekoho nejaky flusanec a ten z toho onemocni. To nikdy, nikde nebylo prokazany. Nemoci se takhle proste a jednoduse NEPRENASEJI. Pricina nemoci je jina. Vicemene lidstvo vi hovno co to je.

                    Muzes si klidne dat rousku na hubu, spunt do prdele, zauzlovat si curaka/ucpat picu (select the applicable based on your actual sex, as opposed to sexual orientation because that wouldn’t have the desired effect of hermetically enclosing all of your bodily orifices – jo este si neco narvi do usi), a zavri se doma na hajzlu (pro pripad ze by ses z toho posral. To te pred nemoci neochrani a uz vubec ne nikoho jinyho.

                    HIV nezpusobuje AIDS. AIDS je uplne stejnej hoax jako COVID. Lidi neumiraj na AIDS ale na lecbu ktera je jim administrovana.

                    Chapu ze vyse napsany bude pro tebe tezky zkousnout. Jses indoktrinovana ofce, podobne jako lidi v minulosti treba verili ze zeme je placata. Ty sracky kterejm veris jsou jako pro vericiho vira v boha. Slepa vira, nic s tim nehne.

                    V poradku. Ver si jakejm bludum kterejm chces. Na vostatni lidi se ale VYSER!!!

            2. To už vážně hraničí s ubohostí Lojzku. To tě vážně nesere a hubu nemlátí tu mlejt takový hovna? Co, kdyby v ancapu se většina rozhodla svobodně roznášet ty tvoje strašně strašný choroby? Tvl. Ty jseš fakt kripl.

              1. Tak by to bylo velmi pravdepodobne povazovano za utocne nasili, ty kriple :-D

                1. A slunce na tobě taky provádí útočné násilí. A co teprv zima, ta tě může dokonce zabít.

                2. Kdyby byla většina pro to, to neřešit a žít dál svobodně? To by bylo útpčný násilí tak akorát to tvoje buzerování ty demente debilní.

                  1. Kdyby jim to ty demente nevadilo, tak by to proste neresili, cimz se ale jaksi to nasili neztrati, ze…
                    Jako ze kdyz by vetsina byla pro, aby se zensky na potkani znasilnovaly, tak to taky jaksi neznamena, ze znasilneni neni nasili.

                    1. A proč se sereš do nějakých cizích ženských? Snad bys nechtěl lidem nakazovat, co mají dělat se svými vagínami a penisy.
                      Většina klidně může být pro, to je snad proti něčemu mít názor? Kdo nechce být znásilněn tak si zaplatí kvalitní bezpečnostní agenturu, která ho ochrání.

                    2. To by se ti libilo co? Aby sis mohl znasilnovat koho chtel a nikdo se ti do toho nesral. No, tak ja se ti do toho proste srat budu.

              2. A to počkej, až se znova vodevře debata vo fotonech. To se předpokládám dozvíme, že v rámci všeobecné obrany proti neustávajícímu útočnýmu fotonovýmu násilí bude nutný provést asi jadernej holokaust nebo tak něco.

                1. Rouska staci, ne? Eventualne udelas za fotonem tecku ockovanim.

                2. Fotony? To zní skoro, jako kdyby mi utekla nějaká zajímavá debata :-D.

        3. Máš strach z HIV ? Tak nelez na swingersparty. To je tvoje osobní volba. Cost-benefit mluví jasně. Máš strach ze znásilnění a jsi ženská? Věnuj se sebeobraně, vyhýbej se rizikům a kup si zbraň. Seš důchodce a máš strach z corony ? Zůstaň doma a jezdi jen na nákup – nebo si to nech dodat rohlíkem.

          Morálně špatný podle mě je, že když máš s něčím problém, nutíš ostatní ho řešit. Sou to tvý témata – řeš si je sám.
          Bohužel v souladu s autorem pozoruju především neschopnost 90% populace spolehnout se sám na sebe. Ale dokuď nepadne jejich kosa na kámen, sere na to pes.

          1. Kdyby to aspoň ten problém řešilo. Jako v pornu, pornoherci u velký produkcí chodí povinně každých 14 dní na testy a i přesto byly, jsou a budou případy přenosu a rozšíření HIV v tomto oboru. Logicky, protože HIV je testovatelné po měsíci až dvou, což je v rozporu s tím, že za týden může mít takový herec styk s dalšími 20 lidmi.
            Dá se to přirovnat k funkčnosti našich proticovidových opatření. Budeme se do aleluja testovat a očkovat, ale neřešíme jádro problému a ani si někteří nechtějí přiznat, že část problému je prostě neřešitelná.

            1. Poslední moratorium pro tvorbu filmů pro dospělé se odehrálo v roce 2019 kdy se nakazil virem HIV Nacho Vidal. Před tím byl patnáct let klid, poslední případ evidované nákazy se stal v roce 2004, kdy se nakazil Darren James. Řekla bych, že v pornu jim to testování celkem funguje, to bych ke corona bordelu nepřirovnávala :-)

              1. Jak to vis? Ty jses pornoherecka nebo vasniva divacka porno filmu?

                1. Tipni si :-) Ale riskuješ, že se Corona už nevyspí a bude to mít dopad i na tvou pověst :-) Víš, že jsme jedný krve, úplnej Jekyll a Hyde :-)
                  Ne, teď vážně, vím to, protože mě ten průmysl zajímá. Jeho ekonomický zákonitosti, způsob komunikace s herci, reklamní strategie, psychologický dopady, jak je adult industry vnímán samotnými diváky ( tam je vždycky rozkošný to pokrytectví, nikdo na nic nekouká, ale každej všecko ví :-)) etc etc…Nijak se v něm ale osobně neangažuju, nebylo by to pro mě. Jsem monogamní typ a na požádání neumím odříkat ani básničku, natož vyšvihnout erotickou spartakiádu před nastoupenou jednotkou s kamerou :-)

                  1. Zajímavá záliba, ale proč ne :-). Já myslím, že corona nespí už hodně dlouho, rozradostněn domnělým rozkrytím té obrovské konspirace, kolik tady Jacq má různých přezdívek. Co bude chudák dělat, až zjistí, že byl celou dobu úplně mimo…

                    1. Jen vsuvka do plodne diskuse.. corona, to je ten „a ty mi rekni jakou mas kvalifikaci“? Nebo se pletu? :))

                  2. Ja zadnou povest nemam a i kdybych mel tak na to seru. Ja jsem lone wolf and society can kiss my ass.

                    Co se tyce tebe – respektive pro corona-kretena tvy casti myho id (being a Gemini, I have an endless supply thereof) – tak bych to videl tak ze jsi porn addict a ze sledovani porna rikas zkoumani ekonomickejch zakonitosti, atakdale …:-D …

                    Jinak si dokazu predstavit ze nataceni porna nemusi bejt nic moc jendoduchyho …

                    1. Není. Je to takovej pozlátkovej svět, ale spousta věcí tam není pěkných. Hodně herců je závislých na drogách, má psychické potíže, společnost s nimi pohrdá, nemají podporu svého okolí atd. Ta stigmatizace tam prostě je.
                      Jinak věcně a velmi dobře se člověk o zákulisí dozví třeba z téhle knížky.

                      Human Resource Management in the Pornography Industry: Business Practices in a Stigmatized Trade

                    2. No wonder that fucking for money for people to watch is stigmatized. In this fucked up Christian civilization, sex is stigmatized even in its more nature manifestations.

                      Tak nejak bych rek ze ten kdo do toho jde je s tim srozumenej. Jinak „pozlatkovej svet“? To uplne nevim. Mozna ze nektery chlapi treba pornohercum zavidej, myslej si ze muzou sukat co jim hrdlo raci jednu zenskou za druhou, ale vono to soulozeni pred kamerou asi neni zadny velky poteseni.

                      Spousta professions vypadaj jako pozlatko a nejsou. Taky jedno takovy mam. Nebo vlastne mame, kdyz uz jsme ty mnohojedinny osoby.

                      Ain’t that swell to have so many selves? My Gemini me is so delighted. Merci corona, mon vieux. Tabarnak, you’ve made my day!

                    3. Ano, bigotnost udělala s vnímáním porna své. Přitom kolik lidí, udělá šťastnými třeba revizor nebo úředník z finančáku a kolik pornoherec, ha :-) ! Ne, vtípky stranou…já si nemyslím, že většina začínajících herců, ví do čeho jde. Průměrná životnost herce v oboru je tři měsíce. Pak se okouká a pokud nevyniká extrémními přednostmi, nebo osobnostním charismatem, jde z kola ven. Hlad trhu je stále po nových tvářích a většinou velmi mladých. Tihle lidé si nespočtou, že šance, že z nich bude jednou Lisa Ann nebo Asa Akira, je přibližně stejná, jakože vyhrajou ve sportce. Navíc ten průmysl začali likvidovat amatérští herci, web cam girls taky nepřidaly…ne, není to jednoduchej svět, starý velký produkce pomalu končí. Budoucnost bude vypadat brzo jinak.

                    4. Trh je pro mladý. Pro takový, co bez onlajnu nedají ani minutu a jejichž světonázor formují v režimu 24/7 pouze HSP. A jejich stejným způsobem zformovaní tzv. mentoři.
                      Nás tady v doupěti „mladé tváře“ nerajujou.
                      Zmínila jste revizora. Film s Burianem je ze začátku třicátých a koukat se na něj dá i dnes.

                    5. Ježiš no jo! To máte pravdu! To byl senzační kousek. A co teprv U pokladny stál! To jsem milovala

                    6. Bezva od začátku do konce – Stížnosti se u nás nepřijímají. Běžte domů a počkejte, až dostanete úřední rozhodnutí.
                      Člověka, když to kdysi vidívával, nenapadlo, že se doba nemocenských pokladen a všeho dalšího vrátí.
                      Jo, Katakomby jsou ze stejného soudku.

                    7. Nechte si to, nebo přijde Sýkora a udělá z vás koňadry :D ?

                    8. Slecna Ling 22.11.2021 v 21:09

                      Ono se těžko vybírá…
                      Co třeba Oči čornyje? Nebo C.K.polní maršálek?
                      „Počínal jste si jako divoký skaut na Křivoklátě!“, to je přece dodnes použitelné souhrnné hodnocení prakticky všech sci-fi filmů. Naposled jsem si na něj vzpomněl při sledování Promethea…

                    9. Tři vejce do skla? Jeje, dík za připomenutí, ten kozáček tam neměl chybu! Mimochodem málo se to ví, ale víte, že to málem nedotočili? Na Barrandově tenkrát opruzoval K.H. Frank a měli tam s ním mrzení.

                    10. Tak nejak musim priznat ze je mi to u prdele. Lidem by prospelo kdyby soulozili jeden z druhym namisto aby vocumovali jak to delaj nejaky loutky.

                    11. Něco na tom je. Ale proč jednu příjemnou činnost nedoplnit druhou. Pak něco k snědku, kávičku, cigaretto. Klídek a pohoda. A pak se projít venku, vidět kočku, zajíce, možná donedávna ježka.
                      A během toho všeho upozadit všude se roztékající globální sračky.

                    12. Ještě tak před měsícem k nám na zahradu chodila celá ježčí rodina, fotr, máma a tři mladý. Koupil jsem jim ježčí žrádlo. Teď už snad někde chrunděj :-)

                    13. To máte dobré. Tady ježci před časem nějak zmizeli. Předpokládáme, že je zlikvidovali kontrahenti místního úřadu při úpravě zeleně. Ježci bývávali zalezelí pod hustšími keři a v noci rejdili po trávnících.

                    14. Co by ne. Obdivovat to nemusíš. Mimochodem, cože to máme za pozlátkový povolání? Já to moc nevytrhnu, jsem jen prostý inkoust :-) Okay, trochu specializovanej, ale Indiana Jones fakt ne e.

              2. Aby bylo jasno kdo je kdo:

                Slecna Ling = Jacq = Mefayor = MG42.

                Další časem…

                :OD

                1. Aby bylo jasno, kdo je kdo:

                  corona = PS VB a domovní důvěrník v jedné osobě.

                  I kdybys měl náhodou pravdu (jako že ji nejspíš nemáš), tak co z toho?

                  1. Nomad/Slecna Ling/Jacq/Mefayor/MG42/:

                    Z toho asi to, že vím, co používáš za nicky. A jak jsem naznačil, ani teď jsem zde nenapsal všechny. Pro některé další chybí ještě nějaký detail.

                    Tak se snaž dál, když chceš…

                    :OD

                    1. corona: Přidáš mě na ten seznam identit taky? Prosííím. Cítím se býti zároveň Slečnou Ling i všemi ostatními, tak si udělej další čárku, ať máš radost.

                    2. UF7:

                      Krom tohohle UF7 tam patří ještě ten slavnej „matematik“ a stále není konec…

                      :OD

                    3. corona: Takže to chápu správně, žes mě přidal na seznam? Jestli ano, tak vřelé díky!

                    4. corona vole, here is something for you

                      WE ARE JACQ. YOU WILL BE ASSIMILATED. RESISTANCE IS FUTILE.

                      https://www.youtube.com/watch?v=rtEaR1JU-ps

                    5. :-D :-D

                    6. Ty jsi fakt marnej :-))

                      Ale snaž se dál, alespoň nehrozí, že by ses místo toho pokoušel dělat něco opravdu užitečného :-)

                  2. Díky za podporu, jsi hodnej, ale mě už to ani nerozčiluje. Každej máme nějaký utkvělý představy a když mu to dělá dobře. Jen je škoda, že marní čas kádrováním, místo toho aby třeba napsal něco zajímavýho nebo podnětnýho. Tohle je jen otrava a nic to nikomu nedává. Ale když ho to těší bejt za nudnýho brouka…Proti gustu, vždyť to znáš.

                    1. Já nikoho ze zmíněných neznám a nemám potřebu podporovat, zvládnete to nejspíš sami, budete-li chtít. Corona si vysloužil mou pozornost jenom tím, jak tu už léta zasírá debaty kádrováním diskutérů, ale k věci neřekne nikdy nic.

                    2. Nomad + cca 15 dalších nicků:

                      Než jsem začal vypisovat řetězce tvých nicků, upozornil jsem tě, že děláš chyby a nemáš na to zde tímto způsobem vystupovat tak, aby nebylo poznat, že jde o jednu reálnou osobu.
                      Tvoje věc, dělej si co chceš…

                      :OD

                    3. Jo, jasně, beru na vědomí. Hlavně se nepokoušej vysvětlovat, jak jsi na to všechno vlastně přišel, zůstaň tajemnej :-)

                    4. corona: I’d say vole that tohle je a fucking vole bullshit vole ;-).

                    5. UF7:
                      Bullshit, bullshit,
                      bullshit, bullshit,
                      bull, bull, bull – bull – bull…!

                      :OD

                    6. Paranoia?

                2. To snad ne! Ling není baba? Chudák Bobík, už ji měl rozdělanou.

                  1. Panek:
                    „… Bobík, už ji měl rozdělanou.“
                    – – –
                    Pohoda. Bobík taky…

                    .

                    1. Ty jsi celkem prase. Máš nějaký libý pocity z Vlasty Buriana? |Asi trpíš nouzí, že?

              3. Na to, že tvrdíš jak tě ten průmysl zajímá tak moc informací nemáš. Zkus google a vyjedou ti HIV aféry co dva tři roky. Ale nevadí slečno žaku.

          2. Chapu, zenska, co se nevenuje sebeobrane, si proste za to znasilneni muze sama.
            Ale jak jsem psal, tento nazor tady znam, nepotrebuji, aby mi ho 100 lidi opakovalo. Ptal jsem se autora clanku…

            1. >> Ja bych byl pro, kdyby existovala moznost, aby clovek podepal „reverz“ typu „az dostanu covid, nechci, abyste me lecili v nemocnici“ To jo, pak by bylo vse ok. Ale v dnesni dobe je situace takova, ze moje mama si nastipla obratel a z nemocnice ji poslali domu, protoze maj plno, protoze tam zachranujou lidi s covidem.

              Vy a vaše matka žijete celý život v systému, který si vymáhá existenci svého jedinečného dravotnického systému. Tím bere lidem finanční svobodu se zařídit podle sebe (logicky, když mi stát vezme peníze na zdravotní služby, tak už mi nezbývají peníze na placení soukromých zdravotních služeb). Věděli jste to oba, přesto to zní, jako že jste překvapeni, že s příchodem malého zachvění systém kolabuje a vnímáte jako strašlivou nespravedlnost, že nemocnice nemá na vaší maminku kapacity. Čili těm lidem, kteří se ničeho nelegálního nedopustili, chcete upírat přístup k ošetření na základě nějakého nuceného podpisu „reversu“, ale jejich daně na zdravotnictví byste pobíral dále? Ty jejich peníze už vám teda nesmrdí? Dnes jsou to očkovaní, kdo bude dál? Horolezci? Vaše maminka si naštípla obratel, ale za to si zjevně může sama, že neumí chodit. To kvůli ní se teď nemůže zdravotnictví věnovat případům lidí, kteří se s vadou v obratlích už narodili, takže vaše máma by měla dostat k podpisu revers, že chodit může jak chce, ale ošetřovat jí po pádu nikdo nebude, když je tak bezohledná. Už v tom vidíte to šílenství?

              >> Chapu, zenska, co se nevenuje sebeobrane, si proste za to znasilneni muze sama.

              Eh, já to zkusím jinak.

              To přeci není pravda — chodit po venku je normální, nemusíte si na ostatních vymáhat, aby vám umožnili chodit venku po chodníku. Ale jít a někoho znásilnit, to je útočně násilí, podobně jako když třeba stát jde, vpadne podnikateli do firmy a ukradne mu majetek, protože podnikatel nechtěl zaplatit daň. V obou případech oběť měla něco, co útočník chtěl a silou si to vzal. Věděla slečna, že venku jsou násilníci? No asi věděla, ale přeci jí nemůžeme mít za zlé, že netráví svůj čas přípravou na střet s nějakým magorem. Věděl podnikatel, že stát si sám sobě schválil krádeže výdělků a přijde mu je sebrat? Určitě ano, ale to neznamená, že se budu na oběť dívat, jako že to je její vina. Není. Můžeme třeba diskutovat o tom, jestli je oběť hloupá. Je hloupé, když je člověk pěkná dvacítka a jde se v noci projít s lehkém topu do části města, která je vyhlášená přepadeními. Je hloupé, když člověk podniká a myslí si, že si pro něj nepřijdou, když nebude platit daně. To je všechno sice hloupé, ale nemění to nic na tom, kdo je v těch příbězích útočník a kdo oběť.

              Abych to přirovnal k tomu mozkovému myšlení se swingers párty – ten, kdo tam přijde úmyslně šířit HIV tak nejedná za neaktivity okolí. K tomu, aby vám někdo HIV předal musí dojít k nějakému kontaktu, který na swingers párty nejspíš nebude formou „nešťastné náhody,“ nebo dílem jednostranné aktivity. Na swingers párty jsem nikdy nebyl, ale nemám za to (opravte mě), že to tam probíhá tak, že přijdete do dvěří a někdo vám nečekaně strčí péro co zadku. V tom případě jste si pro to HIV sám došel. Celou dobu jste byl tím, kdo si mohl vyjasnit podmínky styku předem, zjistit si, kdo tam bude a jejich výsledky testů, ale to jste neudělal a na místě se rozhodnete s někým šukat no a dostanete HIV. Jste v pozici oběti? Samozřejmě, vždyť se lze důvodně domnívat, že vaše očekávání bylo úplně jiné. Jste hlupák? No rozhodně ano, protože jste tomu šel sám naproti. Narozdíl od modelu se swingers párty, já po venku chodím zcela bez úmyslu někoho nakazit a navíc je naprosto běžné chodit mezi lidmi, z nichž někteří mohou být nemocní. Myslíte si snad, že nějaký COVID je jediné onemocnění, se kterým lidé venku chodí? Každé lidské tělo je unikátním semeništěm veškerého bordelu, se kterým se ten člověk za život setkal. Každý z nás je chodící nádoba plná virů, bakterií a sojových prasat z Babišovo továren, kde se stejné přísady používají na barvení rádlerů a jako přísada do protipěchotních granátů. A nejhorším rejdištěm biologického nebezpečí jsou samozřejmě děti. Co s tím teda? Budeme považovat všechny lidi za bezohledné zmrdy, dokud neprokáží při odchodu ze svého obydlí, že nemají vůbec žádné viry, nemoci, ničím netrpí, nic jim není, ani jejich dětem nic není, mají všechna myslitelná očkování a jen tehdy budou vpuštěni na naše sanitární chodníky? Jestliže v takovém prostředí někdo není schopen vydržet, tak je to jeho problém. Toho člověka neodsuzuji, nemám radost z toho, že ten problém má, ale stojím si za tím, že ten problém je jeho a ne můj. A já jsem navíc v rizikové skupině, jsem programátor, tlustý prase, který začalo svoji situaci řešit za 5 minut 12. Nedávno jsem tady psal, co se mnou udělalo kombo angíny, do které jsem ještě chytil COVID a jen díky tomu že poslední dva roky svědomitě pracuju na fyzičce a stravě jsem byl v nemocnici 8 dní a ne 80 dní, což také potvrdili i nemocniční lékaři. Ti se ostatně shodovali v tom, že kdyby stát rozdal lidem půlroční permice do fitek, tak tím předejde více hospitalizacím, než všechny ty vakcíny dohromady.

              1. Sirit HIV … ja se poseru. Prestan mektat for fucks sakes.
                HIV je uplne stejnej hoax jako SARS-CoV-2 a AIDS je uplne stejnej hoax jako COVID. Lidi muzete se nejak zakladne informovat pred tim nez zacnete mektat?

                https://www.twitch.tv/videos/1213802957

                1. Příměr s HIV není můj nápad a šíření HIV skrze sexuální kontakt se dá dohledat na Wikipedii. Tohle bude moje poslední reakce na vás.

        4. Stále využíváš příklad s nemocnými lidmi, potažmo dokonce vědomě nemocnými vědomě šířícími infekci.

          Celý covidismus je ovšem postaven na šikaně ZDRAVÝCH lidí na základě PRESUMPCE VINY, že každý je nemocný až dokud není státní certifikační fikcí „prokázán“ opak (O-T-N).

          Vícero lidí tě na to upozornilo, ale ty nadále používáš absurdní prolhaná přirovnání a emotivně manipuluješ.

          Jsi pokrytec.

          1. Anarchokapitalista :-DDD

          2. A ja opakovane napisu, ze nejsem zastancem presumpci viny, jak to prezentuje a pozaduje stat.
            Psal jsem to mnohokrat, ale lidi jako ty se vzdycky priserou do diskuze a zacnou o me lhat.
            Ale co cekat od zmrda tveho formatu, no…

            1. Kokot tvého formátu by neměl nic plácat o zmrdech. To tvé ustříkávání, kdy popíráš sám sebe v jednom postu je všeříkající.

          3. Chápu oba přístupy. Lojzovi vadí, že část lidí nechce udělat maximum proto, aby v případě, že začne šířit vir, omezila šíření na minimum. Druhá strana má pocit, že pro minimalizaci šíření dělá dost tím, že se testuje a zbytek opatření považuje za neúčinná. (Militantní část, se ani netestuje, protože vir a covid neexistují) Hloupé je, že opatření jsou losována z klobouku podle počtu těžce nemocných a v bezvědomí v nemocnicích. A protože se jich teďka povaluje v nemocnicích dost, nebudou vánoční trhy, lyžovačka a další aktivity, které mám rád, už druhý rok po sobě. Doufám, že opatření se nerozšíří a populaci konečně promoříme. Kdo chtěl, tak se naočkoval a ostatní věří své imunitě. Nechme úřadovat vir (nebo co to je), pak pohřbíme slabší kusy a půjdeme dál.

            1. Přesně tak, přírodu nejde ohýbat do nekonečna. I když to lidé nechtějí slyšet, tak malá část naší populace na tebhle virus zemře, ať budeme dělat cokoli. Můžeme to odkládat, můžeme předstírat, jak to máme pod kontrolou, ale „život si najde cestu“, jak říkali v Jurském parku. Údajných 30 000 mrtvých je i v rámci samotně ČR číslo sice smutné, ale nijak nás jako národ či společnost neohrožující. I kdyby to bylo 300 000, tak se z toho vyhrabeme.

            2. Ja bych byl pro, kdyby existovala moznost, aby clovek podepal „reverz“ typu „az dostanu covid, nechci, abyste me lecili v nemocnici“
              To jo, pak by bylo vse ok.
              Ale v dnesni dobe je situace takova, ze moje mama si nastipla obratel a z nemocnice ji poslali domu, protoze maj plno, protoze tam zachranujou lidi s covidem.

              1. Fajn. Ale abychom byli fair…

                Ty bys podepsal reverz typu „pokud dostanu infarkt, mrtvici, žlučníkový záchvat, cukrovku, opotřebení kolenních kloubů, nechci, abyste mě léčili v nemocnici“?

                Kauzalita je naprosto identická – osobní volba každého člověka ohledně otázky, jaká rizika mu stojí za život, jaký považuje za krásný.

                V případě prvního reversu – život bez ohledu na COVID.
                V případě druhého reversu – život bez ohledu na nezdravý životní styl s vysokou nadváhou a vysokým příjmem cukrů i tuků.

                1. Az na to, ze tohle rozhodne nejde srovnavat.

                  1. Ne? A proč ne?

                    Podle MeSES bylo loni 30000 nadúmrtí na COVID.

                    Každoročně v ČR zemře 22000 lidí jen na samotnou cukrovku [viz].

                    Každoročně v ČR zemře 50000 lidí na kardiovaskulární choroby [viz]. Přitom obezita zvyšuje riziko srdečního selhání, mrtvice i žilní trombózy dvojnásobně.

                    Podle MZČR by snížení počtu civilizačních chorob v popředí s obezitou ušetřilo zdravotnímu systému ČR 10 miliard Kč ročně [viz].

                    Tak proč to nejde srovnávat?

                    1. Protože von nepřestane, ale všichni vostatní musijou padnout naprdel přes panem Velkomožným, chňápeš?

                    2. Pravdu má Alojz v tom, že Covid situace představuje překážku pro efektivní léčbu „normálně“ nemocných v nemocnicích (poněvadž to vidí ve své rodině). To, že to vlastně tak vůbec nemusí být, tj. nemocnice by mohly úplně v klidu zvládat „běžný“ nápor pacientů Covid neCovid, ale protože panika, to už nevidí. Covid je, ne že ne. Chřipka taky (a vždy byla) a takový manévry jsme kvůli ní nedělali. Navíc výhoda umístění rádoby coviďáka na JIP z pohledu úhrady zlaťáků od zdravotních pojišťoven je poměrně dobře profláklá a já být ředitel nemocnice, tak má Covid i klučina co přišel s akné pro poradu jak na štěrbiny. A jestli ho nemá, tak mu ho kejchnu a bude.
                      Jediné co mi zůstává záhadou je, jestli Lojza opustil svoje zásady jen tak z leknutí nebo je za tím něco jiného. Svého času v zádech s Urzou to byl beton, nyní tvaroh.

                    3. Ale jak dokazují moje čísla, obezita představuje ještě mnohem větší překážku pro léčbu „normálně nemocných“ než coviďáci…

                    4. No, konecne nekdo ma validni data po patnactiletem pruzkumu. Konecne mne presvedcili. A od ted to narveme do vsech deti.

                    5. No, nevsiml jsem si, ze by navaly lidi s cukrovkou ucpaly nemocnice tak, ze uz asi nemaj misto pro lidi, kterym by meli ja nevim, menit klouby.
                      Nevsiml jsem si, ze by v nemocnicich lezelo tolik lidi s infarktem….
                      Mozna to bude tim, ze cukrovna, infarkt a dalsi podobne veci se jaksi neprenaseji z cloveka na cloveka, z historickych zkusenosti se da pocitat s tim, kolik asi pacientu s tema vecma bude prumerne existovat, nebude se to menit nejak zasadne, a vetsina z nich nepotrebuje JIP, ani podobne veci. (Nekteri samozrejme ano, aby me nekdo netahal za slovo).
                      Nezazil jsem, ze bych prisel do nemocnice a tam mi rekli, ze bohuzel me nemuzou hospitalizovat, protoze maj plnou nemocnici cukrovkaru.

                      Me by bylo opravdu jedno, co si kdo dela se svym zdravim, a to naporosto a zcela, pod nekolika podminkama. Prvni je, aby tim neodhozoval nikoho jineho, kdo si to sam nepreje (a jelikoz nezijeme v idealnim svete, tak aby se o to alespon primerene snazil). Druha je, aby se do toho zadny stat nesral a nechal lidi, at se zaridej po svym. Jelikoz tohle lidi v drtive vetsine pripadu nechteji (a je to videt i tady, kde tady to nechce v podstate skoro nikdo, az na par vyjimek), tak holt se neda nic delat, a lide by meli brat ohledy i na sirsi dopady jejich chovani (viz ty zahcene nemocnice) a opet, nezijeme v idealnim svete, takze by mi stacilo, aby se primerene snazili.

                      Jak jsem pochopil, „chci toho moc“. Zvlast specialne na techto strankach se napriklad nejaka ohleduplnost nenosi. Respektive nosi, vsichni musi byt ohleduplni ke me, ale ja? Tssss, ja na vsechny muzu srat. Takze chapu, ze tu chciju proti vetru, ale prijde mi, ze to mozna ma smysl, ze se trebas nad tim, co pisu, nekdo zamysli.

                    6. Mas totalne vybrakovenej mozek. Ohleduplny by bylo kdybys prestal srat tydle hovna.

                      https://www.twitch.tv/videos/1213802957

                    7. Fucking fuck fucing!!!
                      Ti usetrim pro priste namahu, me psat nemusis, mam z tebe akorat prdel a nikdy nic co napises neberu ani v nejmensim vazne.
                      Takze fuckig fuck, a tahni do fucking prdele.

                    8. Je mi ukradeny soudruhu jestli ze me mas prdel. Je tvuj prerogative bejt kreten as per the following:

                      Pandemic Of Not Thinking
                      https://odysee.com/@drsambailey:c/Dr-Tom-Cowan-Pandemic-Of-Not-Thinking:d

                      Podstatny je soudruhu covidisto ze je potreba ty hovna ktery seres uvadet na pravou miru aby si nahodou nekdo nemyslel ze na to co zvatlas neco je. Neni. Jsou to bezmezny sracky.

                    9. Jacq:
                      „…tvuj prerogative bejt kreten as per the following…“

                      – – –
                      Hele, a jakej je tvůj prerohatýve…?
                      Seš přece nejen námořník, ale také studovaný matematik a navíc herečka pornoprůmyslu…?

                      :OD

                    10. Cili problem je v mizerne flexibilite Systemu, ze ano? Spitaly jsou jeden velky bordel uz desetileti, zumpa na penize pro danove poplatniky a zlatej dul pro farmaceuty. Dokud to vsechno nefunguje hezky plynule, je to cajk. Ale vlny, vlny neumime uz vubec.

                      Proc ted treba v bedne reditele nemocnic brecej, ze nemaj kvalifikovanej personal pro obsluhu pristroju na JIP (ukazuje se, ze stat se snazil dodat luzka a vybaveni a to take povetsinou nechybi), co delali v lete? Kolik personalu doskolili, kdyz slo o hovno? Ja bekt reditel s temahle pindama, tak pred televiznim stabem udelam seppuku.

                    11. V tuto chvili, kdyz uz existuji vakciny, tak z technicke stranky ano.
                      Ze stranky lidske / moralni vidim problem v tom, co jsem psal drive. Tedy, ze nemocni lide, kteri mohou nekoho nakazit, toto prilis neresi a nejsou vychovavani k tomu, aby to resili a mnozi z nich se chovaji jako absolutni hovada.
                      Ostatne, i zde se lide chlubi, ze kdyby meli Covid, budou normalne chodit do prace atd…ve svem okoli jsem nejake podobne reakce zaznamenal take…

                    12. Lojza: Tedy, ze nemocni lide, kteri mohou nekoho nakazit, toto prilis neresi

                      Já se zas domnívám že nemocný jsi spíš ty.
                      Naštěstí ale nemůžeš nikoho nakazit, takže win-win.

                    13. Btw, problem je v tom, ze v systemu, ktery tu mame, to nejde delat lepe. Takze reditele spitalu jsou v tom celem nevinne…
                      Ale lide to tu takto chteji, tak to takto mame…

                    14. Slovo ‚nejde‘ se musi vymenit za spravne ‚neumim‘. Pak je to pravda. Reditel v tom neni nevinne, protoze personalni otazku, zejmena pak jeji kvalifikaci, muze ovlivnit naprosto vyrazne. Hele, ja mam pod sebou taky hafo lidi a taky delam plany skoleni, posilam lidi na kurzy, nebo je kopu do literatury, apod. Vim, ze je to nepopularni, ale v okamziku, kdyby mi tam prisly zakazky a ukazalo se, ze mi treba tri vyvojari onemocneli a zbytek nema o veci sajn, pak nikoho vymluvy nezajimaji. Nase firma ma mesicni obrat okolo deseti milionu euro, vsechno vyroba. A ta musi jet. Nikoho nezajima, proc neco neni, nebo nedej Boze zkusit rict ‚to lip nejde‘. To bych vyletel takovym obloukem, ze bych po sto metrech teprve zacal zvolna klesat. Slovo ‚nejde‘ proste neexistuje. Existuje jen ‚neumim‘. A to je kurva jina.

                    15. My jsme se asi spatne pochopili. Ty jsi psal o Systemu, predpokladal jsem tedy, ze mluvis o celku, nikoliv o nejake jedne konkretni casti tohoto Systemu.
                      Cele zdravotnictvi je spatne, a to proto, ze vsechny strany, ktere vstupuji do interakce, nemaji zadne signaly z trhu. Obcane nemaji signaly od zdravotnich pojistoven, ze nejake chovani je vice rizikove nez jine, protoze zdravotni pojisteni je porad stejne velke, at kourim/nekourim, chlastam/nechlastam, atd atd atd…
                      Nemocnice nemohou vydavat signaly, ze pokud je prilis mnoho nemocnych, tak proste zdrazi sluzby, protoze potrebujou nabrat rychle vice lidi.
                      Zdravotni pojistovny nemaj signaly o tom, ze nemocnice potrebujou vice lidi a proto po nich chteji vice penez.
                      A tak dokola a dokola.
                      To ovsem neni problem reditelu nemocnic, to je problem celku.
                      Kdyz se podivas na bezny volny trh s nejakyma komoditama / sluzbama, tak proste v okamziku, kdyz je neceho nedostatek, tak ta vec zacne zdrazovat, cimz vsechny strany dostavaji informace. A kdyz to zdrazi az moc, zacne trebas vznikat nova konkurence, protoze ta ma signaly k tomu, ze je vyhodne v te veci zacit podnikat.
                      Zdravotnictvi? Vubec…. No, ale lidi to tak chteji, tak to tak maji. Ja jsem posledni na svete, kdo by to podporoval, ale je nas malo, co to nechceme, tak holt vyhrava vetsina.

                    16. Sysop: to divadýlko ale není pro tebe. To je pro masu průměrných hlupců, kteří ho ještě politují, jak to má chudák ředitel těžké.

                    17. https://twitter.com/VaclavZemlicka/status/1462859633761136652 tady máte nějaké grafy, s komenty pod tím

                      tady je komplet zpráva:
                      https://www.mzcr.cz/wp-content/uploads/2021/10/Epidemie-COVID-19-v-datech-dopad-na-zdravotni-peci-a-prevenci.pdf

                      Mrkněte a řekněte co udělalo MZCR, aby se na to nějak připravilo na tuto zimu?

                      Dále by mne zajímalo, když očko tak užasně funguje jak je možné, že budem zase v prdeli, když vloni bylo zahlcení nemocnic komplet neočkovanýma, a letos nám zahlcení hrozí ze 400000 rizikových neočkovaných?

                      Tedy očkování nefunguje? Nové mutace? Očkujte rychleji, nejlépe všechny každé liché úterý?

                    18. No One:

                      Podivej se tady na tohle video – strucny, jasny.

                      https://www.twitch.tv/videos/1213802957

                    19. Jacq:

                      https://in-this-together.com/pseudopandemic/

                      docela mi sedí i tenhle popis situace…

                    20. Tak tak, vicemene presny popis reality.

                      Vec se ma tak ze to co se deje uz bylo zmapovany celkem dobre (i kdyz bohuzel vetsina lidi porad je jeste na nizkejch urovnich poznani – viz blaboly ktery lze treba cist na techle strankach).

                      Otazka je teda co s tim.

                    21. Lojza
                      24.11.2021 v 7:55

                      Tak protože seš blbá kunda a ani ses nepodíval, taks nic neviděl, demente. Co si tak asi myslíš, že na těch árech a jinejch jipkách, vobsazenejch 15 let permanentně v průměru na 90 %, asi tak leží? Cukrovky, kardio, rakoviny, kdejaký orgánový věci, doochodci v terminálu, pak dlouho nic a nakonec rozsekanci z různejch nehod.

                      A teď už s těma tvejma sračkama táhni konečně doprdele.

                    22. Vycisti si hubu, blejes hovna a smrdis

                    23. Výborně, Lojzo. A teď co je ta „přiměřená snaha“?

                      Už je naprosto zjevné, že COVID nikdy nezmizí, nemůže být „poražen“, z pandemie je postupně překlasifikováván na endemii, tzn. všudypřítomnou trvalou součást života.

                      Tzn. jakákoli „covididová přiměřenost“ musí být hodnocena optikou toho, že bude na věčné časy a nikdy jinak.

                      Je přiměřené do lidí cpát co 6 měsíců dávku vakcíny? Ne? Pokud ano, proč?

                      Je přiměřené nutit všechny chodit všude v respirátorech bez ohledu na jejich zdravotní rizika? Ne? Pokud ano, proč?

                      Je přiměřené věznit zdravé lidi pouze na základě presumpce viny, že by hypoteticky mohli šířit infekci? Ne? Pokud ano, proč?

                      Je přiměřené donekonečna nutit všechny podstupovat časté testy? Ne? Pokud ano, proč?

                      Je přiměřené považovat bez jakýchkoli dalších důkazů (kvantifikace virové nálože) za nemocné šiřitele infekce všechny, kterým vyšel pozitivní laboratorní test, zkoumající přítomnost téměř libovolně malého množství nejen viru, ale i pouhých mrtvých fragmentů viru na sliznicích? Ne? Pokud ano, proč?

                      Je přiměřené vytvářet permanentně občany druhé kategorie, kterým budou odebrána základní práva a svobody? Ne? Pokud ano, proč?

                    24. Podle me je primerene to, ze kazdy jeden clovek by se mel starat o to, aby vedel, jestli je nakazeny ci ne (s nejakou rozumnou mirou pravdepodobnosti), pokud nakazeny neni, mel by v teto nejiste dobe zachovavat nejakou alespon minimalni ohleduplnost (imho kus hadru pred pusou pokud jdu mezi velke mnozstvi lidi je neco, co se da prezit), pokud to vypada, ze clovek nakazeny je, tak zachovavat maximalni moznou ohleduplnost (pokud mozno nechodit mezi lidi, pokud uz tam musim, tak fakt nejakej respirator ci neco podobneho, co filtruje s velkou ucinnosti, snazit se vyhybat vetsim skupinam lidi, takze trebas chodit nakupovat do mensich obchodu a ne do supermarketu, pokud mi nemuze nakoupit nikdo jiny).
                      Rozhodne bych nikoho nenutil se nechat ockovat, testovat povinne a podobne. Taktez jsem proti vselijakym lockdownum a podobne.
                      ZA PREDPOKLADU TOHO, ze by platilo to, co jsem napsal vyse.
                      Pokud to neplati….tak holt se neni co divit, ze se deji veci, ktere se lidem nelibi. Ja to nepodporuju, ale nedivim se tomu.
                      Osobne mi prijde, ze to totiz neplati dost zasadnim zpusobem.

                    25. Odpovím za Lojzu
                      -Je přiměřené do lidí cpát co 6 měsíců dávku vakcíny? Ne? Pokud ano, proč?
                      Je to nejlevnější
                      -Je přiměřené nutit všechny chodit všude v respirátorech bez ohledu na jejich zdravotní rizika? Ne? Pokud ano, proč?
                      V oběhu je 235 000 jedinců 60+ bez očkování, kteří ani nebyl nemocní a léčba příslušného procenta v nemocnicích bude drahá
                      -Je přiměřené věznit zdravé lidi pouze na základě presumpce viny, že by hypoteticky mohli šířit infekci? Ne? Pokud ano, proč?
                      Tohle je fakt blbost
                      -Je přiměřené donekonečna nutit všechny podstupovat časté testy? Ne? Pokud ano, proč?
                      V oběhu je 235 000 jedinců 60+ bez očkování, kteří ani nebyl nemocní a léčba příslušného procenta v nemocnicích bude drahá
                      -Je přiměřené považovat bez jakýchkoli dalších důkazů (kvantifikace virové nálože) za nemocné šiřitele infekce všechny, kterým vyšel pozitivní laboratorní test, zkoumající přítomnost téměř libovolně malého množství nejen viru, ale i pouhých mrtvých fragmentů viru na sliznicích? Ne? Pokud ano, proč?
                      Nic lepšího zatím nikdo nedodal.
                      -Je přiměřené vytvářet permanentně občany druhé kategorie, kterým budou odebrána základní práva a svobody? Ne? Pokud ano, proč?
                      Abys je nahnal do stádečka, které se udržuje v nejlevnější režimu lékařské péče (včelička).

                    26. Nejde to srovnávat, protože tady Lojzkovi se to jako vyžranýmu praseti nehodí do krámu. Jak prosté milý Watsone :)

                    27. Pozor!!! Pletes si me se svoji mamou, pozor na to…

                    28. shifty
                      24.11.2021 v 15:20

                      No tydle jeho výsery už sou fakt dávno za hranou, na todle už zabere jenom igňor léčba. A jak ty sračky na stránce zas prořídly :o)

              2. Lojza: Gdo by mňél podepsat takové reverz?
                Za to, že covid trhá rekordy, može jasně stát a jeho vopatření.
                Vobecně, proti nakažlivém nemocem funguje vočkování a karanténa.
                V případě covidu je ale vočkování pasé protože chrání enom před těžkém průběhem a né před nákazó samó.
                Zbévá karanténa. Stát ale rozhodl že do ní vočkovaní nemusijó. To znamená, že čem víc je vočkovanéch tem míň funguje karanténa.

                Je to státní epidemia vočkovanéch.

          4. Jan Mrcasik: Lojza je hlavně sráč, co byl „hustej“ urzotarián do doby, než se objevila chřipka, která udajně kosí hlavně tlusté. Najednou by zavedl totalitu bez mrknutí oka, aby ho ostatní jakože chránili.

            Covid byl aktuálně pozitivně testován u asi 180k lidí, tedy máme jen asi 99.8% populace ČR bez problému. Ale šikanovat se budou všichni a za tu šikanu můžou ty 2 miliony neočkovaných… Už se „těším“, až bude očkování povinné a za šíření nemoci budou moct děti. Tak to do nich taky naperem (nejdřív 5-12), pak budou ty svině co to roznáší děti do 5 let a pak už těžko říct – podle mě potom už budeme na Adventním kalendáři tak daleko, že čínská chřipka dávno nikoho zajímat nebude.

            1. Nelzi, curaku

              1. Lojza: tady ale nejste doma u milenky, tak si ty výrazy schovejte na večerní hrátky. Nebo můžete zavolat vašim a reklamovat, co z Vás vychovali.

                1. tady ale nejste doma u milenky, tak si ty výrazy schovejte na večerní hrátky. Nebo můžete zavolat vašim a reklamovat, co z Vás vychovali.

                  1. Ty jsi vážně debil Lojzo.

                    1. ty jsi vazne debil shifty

      3. masiton 22.11.2021 v 1:31

        Té paní bych to za zlé neměl, naopak, jenom by mě velmi zajímalo praktické provedení.
        Dnešní stát skutečně vzal ženám právo bránit se násilníkům?
        Dokážete uvést nějakou podrobnost? O nutné obraně se zde v minulosti diskutovalo, rád bych si doplnil znalosti.
        Děkuji.

        1. >> Dnešní stát skutečně vzal ženám právo bránit se násilníkům? Dokážete uvést nějakou podrobnost?

          Může žena jít do obchodu a koupit si Ruger EC9s? Nemůže. Nemá zbroják. Může obchodník otevřít svůj obchod pouze pro ženy? Nemůže. Diskriminace. Uvedené příklady jsou docela extrémní, ale Lojza si s nimi začal a jestliže bere ochranu žen z jakéhokoliv důvodu tak strašně vážně, tak právě tahle opatření se nezanedbatelnou měrou na těch jeho znásilněních podílejí. Jak by si asi filmová postava, kterou ve filmu Irreversible ztvárnila Monica Bellucci, počínala, kdyby ve své kabelce měla třeba devítku? Jak by si počínal takový násilník, kdyby věděl, že čubky nosej v kabelkách hromové hůlky? Tohle se na dfensu přetřásá poměrně často – totiž že se těžko dokazuje přínos ozbrojené společnosti na zločinech, které se _nestaly_, k čemuž se důkaz hledá dost těžko.

          1. To teda nepodílejí. Nejenže si asi tak 90 procent dospělých ženských ten zbroják může udělat, ale hlavně se sto procent ženských může bránit jinak. Ostatně, i když omezíme „sebeobranu“ na „sebeobranu palnou zbraní“, tak schytat to zblízka do ksichtu volně prodejnou flobertkou nebo plynovkou bych fakt nechtěl. Krom toho statisticky vzato, většina znásilnění neprobíhá tak, že na osamělou ženskou hupne někde v noci v parku úchyl, ale pachatel a oběť se osobně znají. A tam je ti bouchačka většinou stejně k prdu, pachatel o zbrani ví a počíná si podle toho.
            Největší problém v obraně proti znásilnění je v tom, že průměrný chlap je prostě větší a silnější než průměrná ženská a pak v momentu překvapení. První rána většinou rozhodne. Ostatně, ani vyložený chcípák jako Straka neměl problém znásilňovat a vraždit. A to měl od pohledu tak čtyřicet kilo i s hovnem.

            1. shane 22.11.2021 v 13:31

              Přesně.
              Moment překvalení je, zejména u „osoby blízké“ rozhodující.
              Pokud žena věří, že dostatečně zřetelně vyslovené „Ne!“ postačí k ukončení aktivity útočníka v libovolné fázi aktu, není podle mého názoru v žádném případě schopna vytáhnut následně střelnou zbraň z kabelky či ze záňadří a efektivně ji použít.
              Jak jsem psal masitonovi výše – zajímalo by mě praktické provedení obrany střelnou zbraní jím popisované.
              Úvodní situaci si přestavuji takto: spolužák mě o velké přestávce povalí na zem, klekne si nade mě a pokouší se mi „dát válečky“. Já vytáhnu k sebeobraně pistoli. Jak?

              1. Moc kouká na akční filmy. Stačí jedna dobře mířená facka. Pokud není dotyčná trénovaná, tak ji šok celkem spolehlivě vyřadí. Nebo takovej nůž na krku. Klidně i tupou stranou. Chuděra se neodváží ani zakašlat.

                1. Kuriozne reaguje moje zena. My mame doma naprosto nefalsovanou itali od seznameni. Nejsem z toho urvanej, ale obcas procistit vzduch je proste potreba. No a pokud zenu zrovna chytne nejakej rvaci amok, tak staci na ni zacit rvat vic, nez rve ona. Uplne ji to prepne do klidoveho rezimu. Sice remca dal, ale prestane hulakat. Pritom ale pokud ji takto nestopnu, tak je schopna na zaver predstaveni pred potleskem jeste neco rozflakat. Cili, nejaka tecka na konci musi probehnout. Bud ji dam ja verbalne, nebo to odsere nejake vybaveni.

              2. Nejen prumerna zena vs prumerny muz. Ja se bavil s holcinou, co ma kolem 80 kg(nebo v ty dobe mela), dela zavodne judo nebo co a rvat se umi lip nez vetsina chlapu. A bezproblemu kohokoliv prepere. Tak tahle holcina zila s jednim chcipakem, takova ta hubena tycka, mel problem prestehovat CRT monitor(jo, je to starahistorka :D ). No a voni po nejaky dobe zili spolu, ale nemeli se moc radi a spelo to k rozchodu. No a nas milej chcipacek se jednou s nasi judistkou nepohodl. A jak se hadali, tak to gradovalo, az se t odostalo do faze lehkeho postuchovani. Holcina mela navrch, tak to nechala eskalovat a chcipackovi se zatmelo pred ocima a pod par minutach se volala zachranka. Abych citoval divcinu – je mu to odrazela a pak to najednou proslo a asi na druhou nebo treti ranu me vypl. No a probudila jsem se v nemocnici, par zubu venku, zlamany zebra a celkove osklive zmlacena. Rozdil cca 20 kg, manik v zivote nedelal zadnej sport, ona od 6 let(stalo se ji to v 28) delala bojove sporty. Byla silna, umela se branit a bylo ji to k hovnu, zpetnym hodnocenim to situaci zhorsilo, protoze dokud ten manik myslel, tak by ho asi prvni facka zastavila. protoze on se z toho, e ji dostal do nemocnice psychicky zhroutil.

                Dost delaji spolecenske normy a vnitrni zabrany.

                Jo a od ty doby vsem zenskejm rika, ze kurzy sebeobrany jsou k hovnu :D At jdou behat a nauci se kopat do kouli, protoze jestli neutecou, tak je nepreperou.

                1. Kamarádka – karate, parašutismus, turistika, divoká voda, sportovní typ – zavraždněna na stopu (pokus si pamatuji, brachiálně) a to byly holky dvě. Jenomže borec nevraždil poprvé.

                  Osobně si myslím, že než člověku cvakne „to je doopravdy, to se děje mě“, tak má útočník velkou pravděposobnost získat převahu, třeba jen tím, že mobilizuje více zdrojů, než stačil obránce, byť potencionál obránce je větší.

                  1. LWG 23.11.2021 v 6:42

                    Přesně. Je možné, že je zde diskutovaná obrana střelnou zbraní realizovatelná, ale podle mého názoru předpokládá výcvik naprosté většině lidí nedostupný.

                    1. Realizovatelná je přičemž jistý výcvik nutný je, ale úplně největší blocker jsou české zákony, znalci, soudci, prokurátoři.
                      Kdysi vyšel speciál střelectví o nutné obraně s konkrétní případy, jejich popis a průběh a u každého z nich by ještě komentář znalce, prokurátoru či bývalého soudce.
                      Mě z toho vyšlo jednoduché pravidlo, že když je byť i malá šance utéct a útočníka terminuješ palnou zbraní tak budeš souzen s nenulovou pravděpodobností trestu.

                    2. Nejvetsi blok je vlastni psychika, jak to popsal LWG. Pokud fakt zenska nejde nekde v noci nadraznim podchodem a nestrika ji adrenalin z usi, tak je ji povetsinou strelna palna k hovnu. Nerikam, ze by ji mit nemela, ale je falesny se na ni spolehat. Nikdo normalni nesusi denne tak, aby to v praxi melo nejaky zasadni efekt. Zlocinec vybira cas, misto a zpusob. To je obrovska vyhoda. Drtiva vetsina obeti je odkazana jen na libovuli utocnika.

                    3. V takovým místě má mít ruku v kabele, ve které bude tu pištol pevně svírat. Jinak je to fakt ozdoba.

                    4. @Starter25

                      V dobe sebeobrany je ti nejaka legislativa u prdele, snazis se prezit a v tu chvili ti legislativa, znalci, soudci a prokuratori nebrani vubec v nicem. Pokud te neohrozuje znalec, soudce nebo prokurator :D Hlavni a nejvetsi blok je psychika.

                      Kdyz ukazes lidem obrazek, jak jeden chlap skrti druheho a zeptas se jich, co by v tu chvili delali, vetsina se jich vciti do skrceneho, misto aby rekli, ze by ho prestali skrtit(napr.) Tohle dela kurevsky moc, utocnik ma vyhodu ve vyberu chvile a je na to psychicky pripraveny. V cim bezpecnejsi zemi zijes, tim vic jsi jako obet v nevyhode.

            2. shane píšeš „si ten zbroják může udělat“, ale ona přece nepotřebuje zbroják ona potřebuje tu devítku.

              1. Kdyby potřebovala střelnou zbraň, může si koupit Derringer Gladiator i bez papírů. Předpokládám, že i po novele je to počád céčko.

                Existuje spousta dalších možností, co do té kabelky strčit (pepřák, paralyzér, sirénu), ale většina žen tam nemá vůbec nic. Což přikládám ani ne tak lehkomyslnosti, jako spíš lidské nátuře vyhýbat se přemýšlení o nepříjemných věcech a připravovat se na ně.

                1. Gladiator je (samozřejmě mnohem lepší než nic, ale pořád) dvojranka. A to je málo. Zkoušel jste někdy střílet ve stressu? Jak dobře jste zasahoval?

                  Další věc je, že jeden/dva zásahy nemusí stačit. Popsaný je případ manželky, která se bránila proti zdrogovanému manželovi. Vysypala mu do hrudi plný zásobník expansí 9×19. Padl dříve, než by ji býval mohl zabít, ale jen tak-tak.

                  1. Derringer je kontaktní zbraň, metr, max dva. Navíc po nečekané šlupce z .45 ACP (nebo je to .500?) hádám většině chlapů dost zplihne, i kdyby se netrefila.

                    Moje poznámka vedla spíš k tomu, že možnosti co nosit jsou i bez zbrojáku, ale i přesto k tomu většina ženských přistoupí až po nějaké negativní zkušenosti, bohužel.

                    1. U .45 se traduje pripad, kdyz vojaka napadli, kdyz vychazel z baru. Ten vytahl sluzebni pifajdu a picnul. Chatra se rozprchla a nikdo to dal neresil. Jenze za nejakej cas jednomu z chatry zacalo bejt chatrno a tak zjistil, ze vystrel nekoho trefil a tim nekym byl on. Tak si zavolal sanitku a cekal na obrubniku. Prezil zasah do hrudniku .45

                      Hele, jsem linej to overovat. Ale napumpovanej clovek adrenalinem je neskutecna vec. Spolehlive zastavuje jenom vyrazeni z pohybu, nebo okamzite vyrazeni ze zivota.

                    2. Tyhle historky se po celém světě tradujou už léta a já je nerozporuju, jenže v kontextu téhle debaty mi přijdou trochu nesmyslný. Bavíme se o tom, co by mohla ženská nosit v kabelce, aby tím dokázala odradit sexuální loudily a násilníky. Z vašeho příběhu by jeden řekl, že pokud holka zrovna nemá v kabelce .600 Nitro Express, tak ať si raději pohodlně lehne a myslí na Anglii, což se mi nezdá být úplně šťastné.

                    3. V BTTF2/3 to měl Dr. Braun koupit derringerem do zad a umírat dva dny. Než teda změnili minulost nebo budoucnost… (ale byl to rok 1885 a jakou ráži měl Zlý pes Tennen, to nevim.)

                  2. Minule jsem na youtube koukal na maníka, velkej černoch s kudlou. Tazer nezájem tak, 3 policajsti přímo do něj nasypali 21 ran než si jako pomalu uráčil lehnout.

                    Tohle jsou extrémní případy ale stát se to může.

                    1. Staci chlast a fet a tohle ti predvede i chvistek. Pokud netrefis hlavu, nebo pumpu, tak mu po vysypani zasobniku do nej musis jeste vysvetlit, ze je fakt mrtvej.

            3. průměrný chlap je prostě větší a silnější než průměrná ženská

              Ano. To je přesně ten důvod, proč v zásadě pouze palné zbraně fungují jako účinný — samozřejmě ne stoprocentně spolehlivý, ale velmi spolehlivý — odrazovač grázlů.

              Protože pouze s palnou je padesátikilová štíhlá dívka reálně schopna zvítězit nad stokilovým grázlem, který má biceps i namísto mozku, plus nejspíše ještě nějakou vhodnou substanci v krevním oběhu. Flobertka, plynovka, kasr apod. na to ani náhodou a ani omylem nestačí.

              (Ta palná na to také stačit nemusí, ale šance je o mnoho řádů lepší. A hlavně, je to to jediné, čeho se ti grázlové reálně bojí.)

          2. masiton 22.11.2021 v 12:56

            Aha.
            Ovšem ty argumenty mi připadají nějaké divné (ledaže by šlo o humor, který není kompatibilní s mým):
            Může chlap jít do obchodu a koupit si Ruger EB9s?
            Nemůže. Nemá zbroják.
            Může obchodník otevřít svůj obchod pouze pro muže?
            Nemůže.

            Co se obrany žen týče, dívku, která si na VŠ do Prahy vezla v kabelce kromě rtěnky i legálně drženou krátkou střelnou zbraň, osobně znám.

            Násilník by se faktu, který nastiňujete, přizpůsobil hádám velice rychle.
            Zbraň by měla účinek, pokud by byl násilník rozpoznatelný z větší dálky, než na kterou údajně operuje.
            Ale nejsem v oboru odborník, mohu se mýlit.

            1. Skutečně se mýlíš, hanebně a zle :(

              1. ocs 22.11.2021 v 23:34

                Ono „hanebně a zle“ jsi poněkud, i když pochopitelně, přehnal. Podle mého mínění by to předpokládalo úmysl, nikoli domněnku.
                Na svém si zatím trvám, protože tvoje Skutečně se mýlíš, hanebně a zle :( sice vyjadřuje zásadní nesouhlas s mým názorem, ale žádné vysvětlení.
                Za pravdu bych ti dal, kdyby se v každém případě násilník k oběti teprve blížil a jeho úmysl byl naprosto zřetelný, nebo kdyby bylo třeba odradit útočníka oběť sledujícího.
                Mám se sexuálním „predátorem“ jednu zkušenost, na jejímž základě jsem svůj názor postavil.

                1. V případě obecného diskutujícího bych zajisté rozebíral. V případě někoho, s kým jsme tyto otázky už stokrát a jednou rozebírali v předchozích diskusích i na několika mýdanech jeví se mi zhola zbytečným.

                  1. ocs 23.11.2021 v 5:58

                    Rozumím, ale nechápu, proč jsi můj příspěvek vůbec komentoval a vzhledem k tvé poznámce „ad hominem“ se musím zamyslet, zda se vyjadřuji dostatečně srozumitelně.
                    Jak to vypadá, mýlit se hanebně a zle již je mi souzeno.

        2. Dnešní stát skutečně vzal ženám právo bránit se násilníkům?
          Dokážete uvést nějakou podrobnost?

          Myslíš to úplně a naprosto vážně?

          Srovnej třebas toto: https://zbrojnice.com/2019/10/21/svedsko-17leta-divka-odsouzena-za-drzeni-peproveho-spreje/

          Nebo toto: https://zbrojnice.com/2019/01/24/citat-dne-z-ford-kdyby-se-nebranila-mohli-oba-zit/

          1. ocs 22.11.2021 v 23:27

            Aha.
            Děkuji za uvedené příklady. Chápu, moje omezení tkví v tom, že jsem se bez vysvětlení omezil na stát zdejší, který jakous takous možnost dává, zatímco ty uvažuješ v širších mezích o státu obecném.

            Pokud k:
            Dnešní stát skutečně vzal ženám právo bránit se násilníkům?
            Dokážete uvést nějakou podrobnost?

            Uvedeš:
            …k případu, při němž žena přepadená 19 letým nelegálně ozbrojeným lupičem tasila svou legálně drženou zbraň a lupiče zastřelila,
            nemám co dodat, ledaže by šlo o srovnání situace ve dvou rozdílných státech, což ale koliduje s úvahou o státu obecně.
            (Pochopil jsem to tak, že stavíš do protikladu stát, který zakazuje držení jakékoli zbraně a stát, kde je zbraň možno legálně držet.)
            Na závěr si dovolím poukázat na: Té paní bych to za zlé neměl, naopak, jenom by mě velmi zajímalo praktické provedení. a vytvořit takovou hezkou tečku za tou naší debatou.

    3. Čtu fakt dobře? Tohle napsal Lojza? :-D No to mě podrž.

    4. Vy vole, já vůbec nechápu, proč se obtěžujete s navštěvováním D-Fense, když stále vycházejí Haló noviny. No je to nakonec Vaše věc. Akorát by mě čistě cvičně zajímalo, proč se zaobíráte čtením textů, kde zjevně nechytáte ani nosnou myšlenku.

      1. Asi někde zaslech, že tréning dělá mistra. Tak trénuje. Číst a psát písmenka už umí. Držme mu palce.

        1. No ty nezvladas zatim evidentne ani to, takze mam naskok

          1. Vydrž, pionýre. Zatím si dáfku TEČKA

  2. To je to co bylo hezke na USA. Sjeli se tam vsichni samostatni, svobodomyslni Evropani, a uzakonili si svobodu slova, svobodu ozbrojovani, svobodu podnikani, svobodu pohybu, svobodu stezovat si na vladu, svobodu stykani se a srocovani se…

    A dnes? Svedci Kovidovi likviduji svobodu stykani se, likviduji svobodne podnikani, poslapavaji svobodu slova, vsem ovcim by nejradsi sebrali zbrane, a zacali platit podpory svobodnym matkam, cernochum, uprchlikum, a Americany donutili platit socialni a zdravotni.

    A vysledky na sebe nenechaji dlouho cekat. USA – jestli se jim tohle nepodari otocit, pujdou do kytek, a uz nebudou nejlepsi zemi na svete.

    1. Sorry, tohle je blábol ve stylu „za všechno může Kalousek“. Protože všechny ty svobody, o kterých mluvíš, byly pod útokem dávno před kovidem. A je jedno, jestli si to nepamatuješ nebo jsi jen chtěl vytvořit údernější argument, stejně je to jen hloupá lež, která ničemu nepomůže.

      1. Tak tak, ta spirála úpadku základních práv jede minimálně někdy od velký hospodářský krize, sem tam zpomalí nebo se i na chvíli otočí ale ten trend se nikdy úplně nezvrátil.

      2. Sorry ale ja netvrdim ze za vsechno muzou svedci kovidovi, jenom ze se zrejme jedna o finalni utok na americke svobody ktery uz zabira uplne vse. Nebo snad chces tvrdit, ze pred kovidem to se svobodou v USA bylo stejne jako s kovidem?

        1. Nevím, od začátku kovidu tam nesmím, což by tvou otázku mohlo zodpovědět. Jen bych pro zmatení situace připomněl, že ten ban vyhlásil velký ochránce svobody Trump.

          Jinak koukám, že včera o témže tématu psal Kechlíbar, tam bych raději odkázal na něj.

          1. Jo, Kechlibar. To je ten, co svým článkem o Bergamu nahrál všem zavíračům a panikářům. Dobrá práce, Mariáne. Kam se hrabe Flégr.

            1. No jasně, když někdo jednou napíše něco blbě, tak už nemá smysl od něj číst nic dalšího, nedej bože o tom přemýšlet. Každý své vlastní bubliny strůjcem.

            2. Kechlibar aspoň relativně procitnul. Flégr ten jede furt stejný hovna. Jen pevně doufám, že to konečně bude 100 000 nakaženejch denně…. aspoň to projde rychlejc.

  3. Autore, dobrý, ale nevím kde na světě je možné nalézt systém, který si přejete. Nejspíše bych to nechal do budoucnosti až se začnou osidlovat okolní planety.
    Tady pro Vás musí být strašné žití. Vůbec Vám nezávidím ani tu svobodu projevu, kterou dává internet a různá diskusní fora.
    Měl bych jen malou otázku – pokud ten výtah, kterým jste jel bez hadru na hubu, byl ( a nejspiše je ) soukromý a byl by na něm zákaz majitele, že s nim bez hadru jet nemůžete, šel byste pěšky ?

    1. To mi pripomina, jak si cikani stezuji, ze jim nikdo nechce dat praci. A co kdyby treba si tu praci nasli sami? Muzou klidne zamestnavat i Gadze, tak, jako to oni chteji od Gadzu.

      Jaky system kde hledat? Ten system prece tvorime my!

    2. Podotknu k Vašim plkům: Svodobu projevu nám dává internet – jak kde a jak komu – budiž. Svobodu po projevu bere stád. Vsadím dolar proti fazoli, že na tom výtahu nebyl zákaz majitele, ale stádní.

    3. …a byl by na něm zákaz majitele
      Ten výtah zřejmě nebyl vyhrazen k použití pro majitele – např. v jeho vile. Pokud šlo o výtah pro „veřejnost“, pak zřejmě v souladu s dnes platným pravidlem zákazu diskriminace nelze nikoho jen tak vyloučit z používání výtahu. Čím se liší tvrzení, že „člověk bez kryté mordy je nakažlivý“ od tvrzení „semita je terorista“, „cikán ukradne peněženku a hodinky“ nebo „buzerant mě bude obtěžovat“?
      Takže otázka, tak jak je, nepadá na úrodnou půdu.
      Ono dnes leccos nesedí a leccos je udržováno v běhu jen příkazem nekoukat vpravo ani vlevo – a přes mrtvoly.

    4. Haha, svoboda projevu na internetu. To, že tě nezavřou za cokoliv, co napíšeš, jaksi neimplikuje svobodu projevu. Podívej se na videa od Dana Vávry, jak to chodí s dnešní svobodou projevu a pak něco piš.

      1. Kolik dostal ten expert jak napsal „dobrá práce???!!!“ 3 roky?

        1. Mám dojem, že víc (ale nechci kecat).

  4. Vyborne. Velmi dobry text. Akorat trpi tim ze autor pomeruje realitu s bolsevickym rezimem. To je spatne. Realitu respektive problemy je potreba evaluovat na zaklade inherentnich parametru toho o cem je rec.

    Soucasna inkarnace demokracie je velmi pochybny koncept, ktery nefunguje ani matematicky ani nijak jinak. Je to iluze. Volby jsou bread and circuses pro plebs. Zmeni hovno protoze staty de facto neexistuji. Jsou to policy enforcers as per https://off-guardian.org/wp-content/medialibrary/GPPP.png?x60878.

    Jedina cesta pro svobodomyslny lidi do budoucnosti je uplatnovani inaliable rights. Eliminace konceptu hiararchie a authority. Takze staty a jakykoli organizace musej do pici. Spontaneous order as per Hayek. Asi nejak spojeny s ubuntu contributionism. V ramci soucasnyho systemu nelze dosahnout niceho.

    https://off-guardian.org/2021/09/21/inalienable-rights-a-suggested-solution-to-the-covid-coup/

    Speaking about George Carlin:
    „The table is tilted, the game is rigged.“

    https://www.youtube.com/watch?v=AeRd0EJbkC0

  5. Pecka. Tahle dobrej text už jsem dlouho nečetl. Respekt!

  6. Naopak, celá tahle mánie i článek ukázaly limity filosofie „negativně vymezených práv“ (v protikladu k „pozitivně vymezeným nárokům“).

    Věc je totiž prezentována nikoli jako pozitivní nárok „vy mně na své náklady musíte udržet zdravého“, nýbrž naopak jako negativní právo „vy mně nesmíte aktivně nakazit“.

    Je to stejný problém, jaký zneužili už dekarbonizátoři: každý život každého člověka s sebou nevyhnutelně nese množství drobných externalit, které aktivně ovlivňují jiné (lidé hlučí, prdí, topí, pohybují se různorodou rychlostí a po různých trasách atd.), které se šikovně dají postavit jako „porušování práv“ a to i negativně vymezených (nebýt obtěžován hlukem, zápachem, kolizemi, Globální Změnou Klima atd.)

    Jediné řešení je důsledná aplikace principu, který je zakotven v každém právním státě na světě i ve Článku 4 LZPS: Principu Proporcionality, tzn. např. obtěžování hlukem nikdy nesmí být záminkou k požadavku roubíku pro 100% populace ani pro oprávnění Hygieny trestat dvoumilionovou pokutou jakékoli překročení hlukového limitu 30dB (úroveň šepotu).

    Ale právě zde nastupuje emotivní politika revolucionářů: zveličit jakýkoli problém do takové hysterie, aby bylo zdánlivě přiměřené jakkoli represivní a vyšinuté řešení.
    – Pokud nezakážeme auta a topení, vše zalije voda a hurikány a požáry a SKONČÍ SVĚT!
    – Pokud nepřikážeme rúšky a vakcíny, VŠICHNI UMŘOU!
    – Pokud nezakážeme svobodu slova, BUDE Z TOHO VÁLKA!

    1. Snažím se tohle pochopit, ale nějak se mi to nedaří. „Vy mě na své náklady musíte udržet zdravého“ je podle mě naprosto relevantní tvrzení – proto také lidé považují třeba cukrovku, jinak velmi závažné onemocnění, jako běžnou součást života, protože stát se prostě musí postarat. Stát zaplatí inzulin, vercajk k jeho aplikaci, zařídí doktory v každém městě, stahovací ponožky, veškerá vyšetření, operační zákroky… Takže chci říct, že ty dvě tvrzení co uvádíte spolu nejsou v rozporu, státu se hodí a stát vymáhá obě z nich.

      Ten závěr naopak celkem chápu, ten posun na ose toho co je a není proporční opatření vzhledem k intrusi do práv jednotlivce vs. řešení ve jménu „veřejného zájmu.“ To ale podle mě není vepři s tím, co je uvedeno v příspěvku. Totiž to, že stát ty pravomoce vůbec má dává vzniknout těm emotivním revolucionářským politikám.

      1. Negativně vymezená práva jsou zneužitelná úplně stejně, jako ta pozitivní – jde jen o otázku míry iracionality.

        Např. „právo na práci“ znamená, že vám nikdo nesmí aktivně bránit najít si zaměstnání. Jednoznačně negativně vymezené právo, že?

        A pak se najde magor, který začne tvrdit že tím, že učíte na škole dějepis, způsobujete Systematický Rasismus, který snižuje jeho šance získat práci, ergo kladívko vy svým dějepisem porušujete jeho právo na práci a je nutné vám to zakázat v rámci obrany jeho negativního práva!

        (A ideálně to podloží velkolepým datovým modelem datových vědců a podrobnou statistikou rozpitvávající moře korelací na vhodně zvolených příkladech i protipříkladech.)

        Nebo typičtěji: právo na dopravu. Jasně negativně vymezené právo, že vám nikdo nesmí bránit se přepravovat tam, kam chcete, dokud tím aktivně neohrožujete někoho jiného.

        Jenže se najde magor, který začne tvrdit že tím, že jezdíte autem, mu znemožňujete chodit pěšky po magistrále a jezdit na kole napříč dálnicí, ergo kladívko porušujete jeho právo na dopravu a je nutné vám to auto zakázat v rámci obrany jeho negativně vymezeného práva, na které útočíte!

        (Vše podložené urbanistickými, dopravdě-bezpečnostními a pohybově-statistickými údaji.)

        Zkrátka neexistuje žádný filosofický systém, který by dokázal neprůstřelně ustanovit principy svobody tak, aby nešly zneužít. Vždy je potřeba rozumné lidi s mozkem a citem pro přiměřenost.

        Jakmile se rozmůže iracionalita a bebínkovství s hypertrofovaným egem a hypertrofovaným pocitem, že člověku všichni ostatní ubližují, jakákoli „sebeobrana“ nebo i „negativně vymezená práva“ jdou do kytek, protože takový člověk ultimátně skončí u názoru, že „slova jsou násilí“ a že nesouhlasné názory jej fyzicky poškozují a začne v rámci fiktivní „sebeobrany“ likvidovat všechny své odpůrce.

        1. To je sice pravda, při dostatečné míře dostatečně absurdního newspeaku lze samozřejmě zneužít naprosto cokoli; ale pořád je hodně velký rozdíl mezi tím, jak snadno lze zneužít velmi jednoznačně a smysluplně formulované

          … the right to bear arms shall not be infringed

          oproti od samého začátku (a já se obávám, že úmyslně) blátivému, ba spíše hnojnímu,

          … právo bránit život svůj či život jiného člověka i se zbraní je zaručeno za podmínek, které stanoví zákon.

          Netvrdím, že dobrá ústava je zárukou svobod — ostatně stačí se podívat za oceán, kde dobrou ústavu mají, a jejich svobody jdou do háje; nicméně výrazně pomáhá ty svobody udržovat (což je vidět tamtéž, jakkoli jsou na tom hodně špatně, pořád na tom jsou obecně méně špatně než my v Čechách, a řádově méně špatně, než většina lidí v Evropě, z níž jsou Čechy ještě daleko nejméně zlé).

    2. Off topic,

      Jane, psal jste pod jiným článkem o zvýšeném riziku nemocí srdce pro očkování u mladších ročníků, mohl byste po mne hodit statistiku z které jste čerpal? Díky

        1. Super díky moc!

        2. Teď když do toho čumím, CDC asi nemá statistiku kolik Myokarditid skončilo smrtí?

          Pokud budeme srovnávat cost/benefit tak je to docela důležitá metrika, v tom jejich pamfletu to srovnávají s mírou hospitalizace, to je nic neříkající číslo.

          1. Tu jsem nenašel. Ale teď se stejně primárně argumentuje obsazeností JIP/nemocnic, takže ty hospitalizace se závažnými následky (TSS i zánět osrdečnice/srdce) jsou s COVID-JIP plně srovnatelné.

            On je popravdě malý zázrak původní skutečné vědy, že CDC vůbec udělalo takovouto analýzu a připustilo a kvantifikovalo ty negativní účinky vakcín.

            Ale obecně zní, že CDC a unijní EUCDC jsou výrazně pravdivější a méně zpolitizované pro „vakcíny za každoucenu“, než FDA a EMA.

            1. Dělal jsem si porovnání jen u skupiny 15-20 a tam vznik myokarditidy na vs hospitalizace na JIP je asi 4x menší. (U toho reportu CDC jsou ty věkové skupiny trochu jinak rozděleny oproti našim statistikám které jsou po 5 letech). Proto by mne právě zajímaly ty úmrtí, konec konců ve věku do 40 končí jen minimum hospitalizací s covid na JIP smrtí

              1. Nicméně to by platilo v případě jedné dávky. V případě opakovaných boosterů se rizika násobí, nebo dokonce budou kumulativní pokud se nestihnou z těla vyloučit pozůstatky po předchozí dávce.

                Oproti tomu kdo reálně prodělá, tomu již riziko hospitalizace/JIP prakticky vůbec nehrozí. Tzn. riziko je jednorázové.

                A mimochodem – wut? Vám vyšlo, že u nás desítky tisíc mladých 15-20 skončily na COVID JIP?

                1. ne vůbec, jsou to jednotky nebo nižší desítky. Teď to nemám před sebou takže plácnu že v té skupině co jsme se bavili mi vyšlo že riziko vzniku onemocnění srdce je 8 na 100tis očkovaných a riziko hospitalizace na JIP 30 na 100tis nakažených.

                  1. A úmrtnost menší než riziko vzniku onemocnění srdce a to třeba 6x, proto mě zajímá kolik lidí umřelo na myokarditidu

  7. Článek docela dobrý. Jen autor nepochopil jednu ZCELA ZÁSADNÍ VĚC.
    A to sice to, že dnešní státy jsou jen zcela vyprázdněné skořápky. Skutečná moc je úplně někde jinde na nadnárodní úrovni. A politici jsou jen najatí herci co mají maskovat skutečnou realitu a hlavně existenci toho nadnárodního řízení.
    Které jednotlivé státy řídí jak jednotlivé sekce JZD. A když se třeba rozhodnou vybít celý vepřín, a místo původních prasátek do uvolněného prostoru nasadit drůbež či krávy (podobnost s náhradou původních bílých obyvatel evropy barevnými migranty čistě náhodná) tak kdo jim v tom asi tak zabrání ?
    Ti herci co předstírají že ty prasátka mají nějakou zastupitelskou demokracii, a že o jejich osudu nerozhoduje skutečný majitel vepřína, ale ti jateční čuníci?

    Myslím že současná doba jasně ukázala, že o existenci států a jejich obyvatel rozhodují nikým nevolené nadnárodní struktury, nadnárodní fašistické korporace a jejich servisní organiuace typu CDC a nikým nevolení tajtrlíci typu Billa Gatese, případně Sorose, či jeho syna před kterým panáčkují ti najatí herci typu kancléře nebo ministra.
    Dokonce i miliardář Babiš panáčkuje před těmito nadnárodními strukturami.
    Tak kdo tu doopravdy vládne a o všem rozhoduje?

    Šedé eminence skryté za nadnárodními organizacemi, nadnárodními korporacemi (které neplatí žádné daně a naopak dle libosti sahají na vaše zdaněné peníze) a nahoře tomu zcela šéfuje bankovní kartel který rozhoduje o tom, jaký stát ekonomicky zkrachuje pomocí vysokých úroků, a jaký stát si bude žít na úkor těch ostatních.
    Vidíte tu někde nějakou demokracii? Já teda ne.

    1. Přčtěte si na tom konspiračním webu poslední článek s videem – Kdo vlastní svět.

      1. Velice spravne – tyhle aspekty jsou mnohem dulezitejsi nez vicemene irelevantni hemzy o (neexistujici) demokracii.

    2. Presne tak. Text je dobry ale aplikuje se pouze uvnitr realmu mysleni autora ktery je limitovany jeho obecnou znalosti o globalnim fungovani a mindrakama z bolsevicke minulosti.

  8. Fajn článek, Masaj by mohl psát častěji, zatim všechny články ať už šlo o auto, covid, nebo i postřehy o vývoji společnosti se jednak čtou dobře, jsou tam dobře artikulovaný myšlenky a dá se s tím jen a pouze souhlasit.

  9. Autor mi mluví z duše, ale jenom do chvíle, než poprvé zmíní slovo volby. Už se konečně probuďte a uvědomte si, že ty tzv. volby jsou jenom kolektivní iluze, která nemá nic společného s realitou. Tahle iluze právě svobodu zabíjí.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017