Cíl je klouzavý - zpět na článek

Počet komentářů: 344

  1. Někdo tu vytáhl Izrael. Tak se na to pojďme podívat. Statistiky jsou například zde: t.ly/FaQo
    Pokud průběh aktuální vlny porovnáváme s jejich minulou vlnou v lednu tak je cca o třetinu méně úmrtí, což není úplně zářný výsledek, ale budiž.
    Každopádně, co je ještě zajímavější je průběh počtu nakažených, který je prakticky identický.
    Z toho mi plyne závěr, že vakcína omezeně snižuje těžký průběh a potažmo úmrtí, ale nemá vliv na přenos.
    Tedy padá ten argument covid církve o kolektivní imunitě a že se musíme opíchat úplně všichni včetně poloviny naprosto bezrizikového národa. Konečně je to empiricky potvrzeno.

    1. Tady mas analyzu v Malta, Belgium, Singapore, UK, Israel. Neexistujou zadny data potvrzujici nic o tom ze by geneticky agent nazyvany vaccine mel nejakou ucinnost na cokoli. JE TO VSECHNO SRACKA. Uz to do pici kurva pochopte. Jediny ucel je vystrasit lidi, postvat je proti sobe (divide and fucking conquer on steroids), a zmrdat jim prdel.

      https://nouveau-monde.ca/bilan-sanitaire-au-25-9-21-dans-les-pays-champions-de-la-vaccination-anticovid/

    2. A hlavně argument, jak jsou prodělanci po půl roce nebezpeční, zatímco očkovanci jsou nový Herrenvolk.

    3. „Pokud průběh aktuální vlny porovnáváme s jejich minulou vlnou v lednu tak je cca o třetinu méně úmrtí,“

      – čo je absolutna KOKOTINA. Sám veľký mág, minister zdravotníctva ČR niekedy v lete 2020 oznámil v najsledovanejšej TV diskusii na ČT24, že SKUTOČNÝCH obetí korony bolo maximálne 30%, a zvyšok boli „samovraždy, autonehody, padnuté výťahy , silná rakovina“ a podobné necovidové drobnosti.
      Nakoľko sa toto jeho priznanie nehodilo svedkom covidovym do ich náboženstva, bolo toto priznanie globálne ignorované.

    4. Samozřejmě že vakcína nemá a z principu nemůže mít vliv na přenos. Říkají to všichni imunologové a ve článku výslovně cituji jejich vysvětlení:

      Vakcíny totiž vytvoří systémovou imunitu která porazí nákazu uvnitř těla, nevytvoří ovšem slizniční imunitu která by virus zlikvidovala při první expozici.

      Takže ve výsledku vakcinovaní fungují jako mediální strašidlo superspreaderů – ty v Koreji definovali tak, že mají slabou slizniční a naopak silnou systémovou imunitu, takže sice sami neonemocní, jenže na sliznicích se jim to množí a kapénkami infikují všechny okolo.

      1. Vliv na přenos má v tom smyslu, že ten kdo se nenakazí nemůže přenášet. Šance že než imunita viry vymlátí, tak že vyfrkneš někam dál část toho virového předmostí co se ti snaží sliznicí proniknout do těla je zcela marginální.

        1. Pokud to ale dobre chapu, tak soucasne vakciny sliznicni imunitu neumi. Cili ty se jako ockovany nakazis, sliznici to projde, ale dal se dostane jen mensi cast. Takze viry samozrejme siris, jen zrejme mensi merou, nez totalne chrchlajici jedinec. Ale neni to o tom, ze neco se ti nalepi na sliznici, dal to nejde a co z te sliznice zase vyfrkes, tak to je vsechno.

          1. Ono je to v podstatě jedno. Smyslem očkování je, abys pokud možno neonemocněl a pokud už teda onemocníš, tak abys na nemoc nezgrejznul, potažmo aby si se snáz a pokud možno bez následků vykurýroval. Nějaká nakažlivost není důležitá. Tenhle pseudoproblém vzniknul jako nechtěný efekt ne moc dobře promyšlené zimní reklamní kampaně, kdy se očkování prezentovalo jako spasitelský elixír, co vyhubí covida i s chlupama.

            1. Ja vim, jen cekam, kdy pujdou vlady s pravdou ven a reknou, ze i ockovani se proste testovat musi a ze omezovani jen neockovanych je picovina. Netusim, jestli za tim stoji farmalobby a odpali tu zpravu teprve, az vakcinace definitivne zacne klesat nekam k minimu a nebo, jestli vlady jsou tak motivovany strachem, ze jim lidi nakopou prdele a budou lhat dal.

              Sice ockovany jedinec bude sirit mene viru okolo sebe, ale pokud nezname citlivost potencialne nakazenych, pak musime bud vsechny pustit, nebo vsechny oddelit. Nic mezi tim.

              1. To sou strasny kraky. Zadny nakazeny nejsou. Ockovani jedinci nebudou nic sirit protoze nikdo nic nesiri.

              2. Asi nikdy. Na tu už je těch očkovanejch moc. Každej byznys jednou končí. Teď pofrčí přeočkovávání. Kdyby udělali očkovanejm stejnou pakárnu jako neočkářům, tak se jim na to příště lidi vyserou.

              3. BTW, rizikový skupiny jsou celkem dobře známý a mimo ně je covid horší rýma. Ta šance že nerizikovej na covid zhebne je asi stejná, jako že zhebne na komplikace po očkování (asi teda vyšší, ale ne o moc. Ono i pro ty komplikace existujou rizikový skupiny).

                1. Presne tak. To je mmchdm ten rozdil, ktery prijimaci nechteji videt. Ze to, ze vir chytim, jiste neni. Zato pokud si dojdu pro vakcinu, je temer jiste, ze budu intoxikovan.

            2. Koncept ockovani vychazi z germ theory (Pasteur) ktera rika ze nemoci jsou zpusobene pathogeny. Tahle teorie ma pomerne dost znacne trhliny kde terrain theory (Bechamp) ktera byla vicemene rejectovana ve skutecnosti nabizi smysluplnejsi vysvetleni.

              Je dost dobre mozny ze ockovani je cul-de-sac vedy, naprosty omyl medicinsky vedy.

        2. Chápu, že víra je silná, ale ty statistiky mluví jinak. Přenáší to očkování mezi sebou a vakcína z nich udělá jenom bezpříznakové jedince.
          A bezpříznakový očkovaný jedinec, který se nemusí nikde testovat, chodí do práce, po obchodech, atd. to vesele roznáší, zatímco nemocný sedí doma v karanténě. Otázka soudruzi, kdo asi nakazí více lidí?

          1. To není víra, je mi to zcela lhostejné. Kdo se cítí ohrožen, ať se oočkuje, kdo ne, tak ať to riskne. Každý svého štěstí strojvedoucím.
            Cokoliv ostatního je cesta do pekel. A je úplně jedno jestli budeme ve jménu solidarity nutit neočkované se naočkovat (aby nenakazili deset babiček) nebo nutit naočkované aby nosili náhubky a seděli doma (aby nenakazili chudáky neočkované).

            1. Jen se zeptam, plati tohle obecne? Tedy i co se tyce ockovani deti ruznymi vakcinami, ktere se dnes deje?

              1. Obecne plati ze prenos nemoci skrze virus nebyl nikdy nikde nijak dokazan.

                Kuprikladu virus SARS-CoV-2 nebyl nikdy izolovan. Neexistuje. Je to konstrukt. Udajna geneticka sekvence byla vytvorena v pocitaci. TEN VIRUS NEEXISTUJE. Nikde ho nikdo neizoloval, nikde neni. NIKDY NEBYLO PROKAZANO ZE BY ZPUSOBOVAL NEJAKOU NEMOC. Jak by taky mohl kdyz neexistuje, n’est-ce pas?

                Nechat se ockovat na neexistujici virus muze jen NAPROSTY DEMENT, nemluve o tom ze dane ockovani neni ockovani nybrz geneticka mutace.

                Re: izolace: https://andrewkaufmanmd.com/sovi/

                Re: neexistence izolovaneho viru
                https://www.fluoridefreepeel.ca/fois-reveal-that-health-science-institutions-around-the-world-have-no-record-of-sars-cov-2-isolation-purification/

                1. Fuck!!!!

              2. Obecně pro lidi způsobilé k právním úkonům. To je mimo jiné jeden ze základních pilířů ancapu, pokud už jsi zapomněl.

                1. No, pokud rodice odpovidaji za sve deti…tak ze tve odpovedi vyplyva, ze to plati i pro deti, pokud se tak rodice rozhodnou, chapu to spravne?

                  1. Tak to si vy ancapáci musíte nejdřív pořešit ve svých mozkotrustech. Zatím kolem toho spíš chodíte jako kolem horké kaše.
                    Ale lze předpokládat, že v ancapu bude existovat nějaký institut opatrovníka, kteří budou za nezpůsobilé rozhodovat a samostatnosti člověk nabyde tím, že se osamostatní (dokud žiješ v mém domě a jíš moje jídlo, tak budeš dělat co řeknu. Staletími prověřený model).
                    Takže ano, za nezpůsobilé děti rozhodují rodiče. Co naděláš.

                    1. To je jeden ze zajímavých prvků ANCAPu.
                      Istitut jako vnucený podle mého názoru odporuje principu neagrese.
                      Nezpůsobilý jen nemůže z logiky věci přijmout.
                      Takže mě vychází jen to, že jsou všichni způsobilí, problémy s tím spojené jsou prostě stinnou stránkou systému.
                      Rodiče pak vládnou svým dětem do jejich osamostatnění výše popsaným způsobem „nežer a táhni, když nechceš poslouchat“.

                    2. Predpokladam, ze v ancapu syn demonstrativne zmasakruje otce a tim se stane vudcem rodiny.

                    3. Není nezbytně nutné masakrovat tatíky.
                      Po staletí fungovalo „vejminkářství“ kdy se starý otec jednoho dne prostě odebral na ten vejminek a předal vládu nad gruntem mladýmu.

                      Pár vejminkových smluv jsem v archivu viděl a překvapilo mne jak byly podrobný a hodně nekompromisní, hlavně stran povinnosti mladých vůči starým.
                      Je na druhé straně možná pravda, že občas asi nějakýmu mladýmu z toho hráblo a byly z toho ty domácí zabíjačky, pak smírčí kříže atd. ..

                    4. Jednou z hlavních výhod vejminkářství je ten přechod panství nad majetkem, je jasné, kdo je šéf, byť třeba vázaný určitými závazky. To dnes často dělá problémy.

                    5. No tak v původní římské paternitas byl – pokud si pamatuji – nositelem práv jen nejstarší otec v linii, ostatní mu byli dáni na milost a nemilost. Když zemřel, osamostatnili se jeho synové.

                      Později bylo např. upraveno, že pokud otec třikrát prodal syna do otroctví (na určitou dobu) tak byl syn osamostatněný. Z toho se vyvinul propouštěcí rituál, kdy otec třikrát prohlásil „prodávám tě“ a tuším, že se syna dotýkal mincí, nebo tak nějak a tím byl syn volný. Bylo to zajímavé a široké téma, ale už si ho moc nepamatuji.

                    6. To by se dalo exhumovat, ale moderni bude vsechno pronajimat, ne prodavat. Takze pronajem syna a jedeme. S tim vejminkem to bude horsi, protoze dalsi domek = dalsi produkce CO2, dalsi pripojka energii, dost mozna povinna dalsi zumpa&cisticka, plus by do toho jeste mohl vstoupit stat, aby dohledl, aby Buresuv volic mel spravne pohodli, atd.

                    7. Jj, vejmikářství 2021 edition by byl asi hodně jinej level než když se to sepsalo u rychtáře a jako svědek byl farář …

                    8. Jo, tak modelove si umim predstavit, ze obec by za to skasla nejakej poplatecek, nejlepe za povoleni vejminku na uzemi obce a nejakej lidovec by se k tomu taky prifaril, aby urval neoficialni prispevek na chatrajici faru – ciste nahodou clen kontrolni kotelni komise.

                    9. Bla bla bla…ale nakonec se vyjadril, dekuji.
                      Takze to znamena, ze jses pro to, aby rodice vubec nemuseli nechavat ockovat sve deti proti tem nemocem, co se male deti ockuji a to, ze se tak dnes deje, je cesta do pekel.
                      No, v podstate s tebou souhlasim…Take jsem proti tomu, aby to bylo povinne.
                      No vida, jak se i v necem shodnem :-)

          2. Statistiky mluvi tak jak ten kdo je compiluje chce aby mluvily.

            Realita je takova ze nikdo nic neprenasi. Soucasny koncept mediciny – teda ze nemoci zpusobujou patogeny – je podobny tomu kdyz lidi tvrdili ze zemekoule je placata, on the back of a giant tortoise.

            Medicina je extremne nevyvinuta veda, virologie a podobny sracky jsou withchraft. Pred 150 lety zvitezila v scientifickem sveme germ theory, ale to neznamena ze je to spravna teorie. Zjevne neni. Kdyby byla, tak by vsichni lidi co prijdou do styku s udajnym virem onemocneli. To je absurdni peacharna.

            Podobne jako v minulosti upalovali lidi kteri se odvazovali ceknout ze Zeme se toci okolo Slunce se dnes likviduji lidi kteri demonstruji ze soucasna medicine je zalozena na hovnech.

        3. Ale vakcíny neumí „zabránit nakažení“. TO nikdo z výrobců netvrdí.

          Jediné, co vakcíny podle jejich výrobců a vědců umí, je zabránit závažnému průběhu – skrze to, že imunitní systém je předpřipraven a poté, co je člověk nakažen na sliznicích, poté, co se SARS-CoV-2 dostane přes slizniční bariéru, a poté co je nakaženo celé tělo systémově, se rychleji a efektivněji rozjede systémová imunita a COVID zlikviduje rychleji, než se stihne namnožit tak, aby způsobil závažné škody.

          Rychleji ve srovnání s imunitně naivní osobou, jejíž imunitní systém má několikadenní prodlevu kdy teprve zjišťuje, s čím má co do činění, a COVID se zatím vesele množí ostošest.

          1. Ovsem vladni narizeni maji logiku zcela jinou, to vime oba.

          2. Jenže naše vláda a někteří „odborníci“ to prezentovali přesně opačně a osobně se domnívám, že to byla jedna ze lží s vůbec nejhorším dopadem do společnosti. Proto je to nutné neustále opakovat.

  2. Tady je comprehensivni report ohledne skodlivosti genetickych agentu vnucovanych lidem jako vaccines.

    https://www.stopworldcontrol.com/downloads/en/vaccines/vaccine-death-report.pdf

  3. Bezva článek, zcela správně připomínající pozapomenuté nedávno. Jaký byl člověk osel, když to zpočátku, ač sám v poho, bral vážně (natolik, že ze sebe dělal v MHD piráta pomocí armádního šátku, i když né dobrovolně, ale protože se to muselo).

    Na okraj zmínky někde výše v diskusi, že jako má někdo PRÁVO na to, aby na něj ostatní neprskali (a že tedy je třeba mít povinně krytou mordu):

    Léta jsme v noční socce trpěli zcela svobodným jarním a podzimním kašláním a kýcháním těch druhých, kteří tak činili zcela zjevně – páč SVOBODA a PRÁVA. Chraň Marx se zaksichtit na tu prskající babu – hned byl oheň na střeše. A nikomu ofiko – opakuji – nikomu to_nevadilo. To, že rozumný člověk měl po ruce kapesník nebo aspoň rukáv, bylo čistě soukromé řešení.

    Takže mi teď, vy všechna trapná kovid-hovada, se svými „jedině možnými“ kovid-opatřeními polibte prdel.

    1. Jen bych se rad ozval, ze me to teda vadilo, vadilo to i jinym lidem co znam a co si pamatuju, tak byly doby, kdy to vadilo i napriklad zde panu domacimu, ktery psal clanky na tema, jak z techto a podobnych duvodu sockou nejezdi.

      1. 17 km do práce pěšky – 4 hoďky tam, 4 zpátky. Nejezdit MHD nešlo. Byť to bylo jistěže_dobrovolné.
        Asi jako kovid opich ve vlhkých snech globální elity.

      2. „𝐽𝑒𝑛 𝑏𝑦𝑐ℎ 𝑠𝑒 𝑟𝑎𝑑 𝑜𝑧𝑣𝑎𝑙, 𝑧𝑒 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑑𝑎 𝑣𝑎𝑑𝑖𝑙𝑜“ – je možno s tímto dojít někam jinam než do …? Že se svět zhroutí kvůli rýmě jsem fakt nečekal..

    2. Ale furt mi nikdo nevysvětlil, jak můžu nakazit člověka, kterej má krytou hubu.

      A furt mi nikdo nevysvětlil, jak můžu nakazit člověka, kterej je očkovanej. A jestli ho nakazit můžu, není teda náhodou ta údajná vakcína trošičku na hovno?

      1. Taková pomýlení se nevysvětlují. Ono není slušné se o nich bavit – jsou to samozřejmé samozřejmosti. (Přeci nebýt xenofobních homofobních fašistických extremistických neočkovaných teroristů, tak je naše nová svobodomyslná společnost už jednou nohou v bezuhlíkovém nebi. Druhou přidá po osvobození Bílé Rusi a doosvobozní Ukrajiny, až se sjednocená Evropa doosídlená z jihu potáhne od západu na východ. To je jasné každému Občano+. A Vám už teď také, anebo snad né???)

        1. Pravda. Velmi se teď stydím. Asi nejsem hoden podílet se na budování socialismu v této šťastné zemi.

          1. Na to vcelku spokojené období zapoměňte, pamatujete-li si. Anebo naopak – před svým trpkým koncem si vzpomeňte. Já vzpomínám rád. Z mého pohledu jedinou režimní buzerací obyčejných lidí byly pracovní soboty, za velikonoční pondělí a tak. Ale to šlo přežít.

            1. Dneska je to trošku víc hardcore, než to bylo minule (i když jak v čem), ale doporučuji si nastudovat pojem „vzpomínkový optimismus“. Ona to zas taková procházka ordinací v růžové zahradě taky nebyla, pokud člověk nebyl vyloženě konformní.

              1. Navíc je vhodné si uvědomit, že řady dnešních buzerací se tehdejší režim nedopouštěl jen a jenom proto, že na to neměl technické vybavení. Ramerů bylo málo a byly drahé; mít bolševik k dispozici takové technické možnosti sledování, jaké jsou dnes, to bychom teprve viděli silniční fašismus!

                1. -> ocs
                  Kdyby…
                  Možná ano. Ale „kdyby“ není.

                  Kdybych nebyl debil, tak bych dnes nebyl tam, kde jsem. Fak‘ ne. Tedy vyzkoušeno, že „Kdyby“ není.

                  Z minulosti se člověk může poučit. To fungovalo u mých prarodičů. Ti se před smrtí proti_své vůli vrátili do kapitalismu. Odvázaní z toho nebyli. Ale bylo jim to nic platné, svezli se s cinkači.

                2. O tom nelze pochybovat.

                3. Bolševikovi stačily na každé výpadovce z města buzerační budky SNB, kde příslušníci v montérkách suplovali STK a současně kontrolu dodržování prac. doby neb koho chytli v pátek dřív než ve tři odpoledne na výjezdu např. z Prahy toho nabonzovali hbitě na podnik.
                  Obzvlášť jedlý to bylo před 1. májem kdy tím zároveň bylo jasné, že dotyčný soudruh se zákeřně vyhýbá průvodu …

              2. Tohle není místo pro advokáta diabolí. Jistě by to šlo rozebrat, hodiny. Jevů negativních hafo, příčiny, důvody, domácí, vnější, nutně do minulosti a exkurzy ke vzdáleným, ale klíčovým momentům.
                Ale není to nutné. Ta konformnost se už myslím někde rozebírala. Chápu-li ji jako všední život obyčejného člověka, pak ano, nebyl problém. S omezeními, např. jednou občas bublající střední vlnou, se dalo žít v pohodě. Koneckonců byly na výběr jiné kmitočty s dojčlandfunkem, hlasem ameriky, londýnem, kanadou, vatikánem, podle vkusu každého soudruha. A tak dále. Politický úvodník na první stránce amatérského radia, zdraví, myslivosti nebo zahrádkáře člověk číst nemusel, když nechtěl. A tak dále. Kdepak, jsem a dost lidí lidi kolem – ztracenej z pohledu pravdoláskového dobra, zatím končícího kovidem a pokračujícího v grýn dýlu.
                Nebylo to nebeské, ale špatné taky ne a byla-li možnost se vrátit, měním se vším všudy. A dodávám: nebyli jsme věrchuška, ani póvl na ní navázanej. Obyč. dělníci ve výrobě a službách.

                1. Tak já jsem měl na mysli na jedné straně to, že tu nic nebylo a na druhé straně znárodňování, stát plnej StBáků, kolektivní vinu a s tím související kádrování (když ti třeba někdo zdrhnul, tak sis druhej den oblékl montérky a děti mohly na VŠ zapomenout), šikanu nepohodlných lidí (akce Asanace) a spoustu dalších lahůdek. Ven ses dostal maximálně do NDR nebo do Polska a když jsi byl fakt moc hodnej a lezl jsi někomu do zadku, tak tě jednou za 10 let pustili do Jugošky. Na byt jsi čekal patnáct let (dneska teda někdy celej život), na telefon dalších pět. Mnoho z toho se podobá dnešku. Něco bylo tvrdší, něco měkčí, ale na hovno je obojí. Mimochodem dnešek dělaj dneškem převážně stejný lidi nebo jejich potomci.

                  1. Rozumné znárodnění výrobních prostředků je v poho. Přepísklé ne, to je fakt. Jak to šlo jinak viděl člověk v NDR a kulil oči na tu provokaci nebo snad filmovou kulisu -Konditorei- Heide Salzmann či tak nějak. Pak doprovod ušounkovi vysvětlil, že TADY to je normálka.
                    Ten plnej stát estébáků ve vazbě na dnešek nemyslíte vážně, že. Nejsme na přednášce trendy influencera či nevládního aktivisty nevládky v 1. třídě ZŠ. Kádrování a šikanu nepohodlných jakbysmet. Stejně by možná dopadly ty nespecifikované lahůdky.
                    Do NDR, Maďarska, Bulharska, Rumunska běžně, do Polska obvykle – kromě období místních nepokojů, do SSSR sice po puťovke Čedoku apod., ale také, do Jugošky podle stavu své peněženky, a na západ s cestovkou též dle peněženky, kdo o stál, tak i indivindy. (Ne každý byl tak motivovaný, aby šetřil na takový výlet. Proč probůh „na západ“ – třeba Mošoň v MLR nebo Heringsdorf v NDR stály za to a bez starostí). Kdo byl pracovně v omezeních, tak o nich věděl a nedivil se. Tzv. disidenti „trpěli“ zcela vědomě a navíc těm pravým to nevadilo (pamatujete na rozhovor s Landovským – peněz z ciziny jak želez). Orgáni-mrdky se občas vyblbli na dost prostém občanovi, který k tomu přišel i vcelku omylem – to jsem zažil v zam. (ne na sobě). To je fakt. To je dnes stejné.
                    Státní byt tehdy – možnost, družstevní – pravděpodobnost. Po letech, ne hned. Samože se rodiče starali pro děti, to byla normálka. Ubytovny pro svob. pracující, podnikové byty. A teď tady?
                    Telefon s čekáním. Bylo-li místo v ústředně, časem byl, aspoň podvojná st. Ovšem jeho nezbytnost doma nebyla – to se dnes mladým těžko vysvětluje. U nás v domě byl tuším o dvě patra a pak v hospodě v přízemí. A budka kus dál po ulici.
                    Prostě rozumně vzato – nic není jen kladné nebo jen záporné, ani tehdy, ani dnes. Ale rozumné vysvětlení není žádoucí, natož podporované. Stejně jako obdobné vypořádání se s čínskoamerickou chřipkou.

                    1. „disidenti „trpěli“ zcela vědomě a navíc těm pravým to nevadilo“?

                      Třeba takový Augustin Navrátil (který se jen pral za svou rodinu proti nelegální šikaně úřadů stejně, jako to dělá D-F či StavBezNouze.cz), nebo profesor Patočka kterému selhalo srdce na výslechu StB, nebo Pavel Wonka umlácený StBáky, nebo prezidentův vězeň…

                      No, nevadí. Co ti brání „vědomě trpět a nevadit ti to“ v otázce covidové represe? Vždyť je to fajn!

                      Jak já nesnáším revizionismus.

                    2. Podmínky ve výrobě skleněné parády a vše kolem, pokud se jednalo o skutečné politické vězně, byť tak nedeklarované (žádné rozkradače) byly matně si vzpomínám oprávněné kritizovány. Související řízení už za pravdolásky se s nimi však moc nevypořádalo, o odpovědnosti odpovědných nemluvě. Nebo ano? A to už byla ta plná svoboda a demokracie.
                      Podobně to asi bylo v jiných_případech. Za vším byli identifikovatelní lidé. Nic nebránilo udělat pořádek, už tenkrát před třemi desítkami let. Dnes z toho jsou jen obecné zmínky, dokládající špatnost režimu a žádná povědomost o vyrovnání, došlo-li k němu. Pokud ne, zbyla hořkost.
                      Ta ale nesouvisí s ničím, co jsem dnes naklepal.
                      Podobně, když horní sousedé dělají rámus, nevrátím to svými Waty všem_kolem v plus a minus pěti patrech.

                    3. Navrátila zavřeli na psychiatrii. S odůvodněním, že ohánět se zákony proti tomu, když komunistické úřady nelegálně (tzn. v rozporu se socialistickou legislativou) šikanují vaši rodinu je údajně jasný důkaz mentální choroby.

                    4. Paranoia querulans.

                    5. Zvůle vzájemně se podporujících jedinců se zřejmě projevovala za všech (?) režimů. Aspoň co si tak vybavuji. Nebo byl nějaký spíš imunní vůči ní?
                      Všemožné nezbedy je třeba po výměně pochytat a je-li skutečně za co, potrestat. To ale taky bezebytku nefungovávalo.
                      Asi to je normálka?
                      Jen ty, co měli smůlu a dostali se do potíží, to asi dost zlobí.

                    6. Víš vůbec, o čem byla Charta 77 – ne co o ní tvrdili bolšani, ale co se v ní psalo?

                      Šlo v ní právě o to, aby režim přestal porušovat své vlastní zákony a úmluvy, které podepsal.

                      Stejně tak VONS vznikl proto, že režim porušoval své vlastní zákony a jen proto stíhal lidi, a to v tak masové míře a bez jakéhokoli odvolání, že už to nešlo tolerovat.

                      Ostatně o lecčem vypovídá i fakt, že bolšani za všechna ta desetiletí nebyli ochotni implementovat Ústavní soud, který měli prastarou povinnost založit. Dokonce i když je snadné ÚS infikovat kolaboranty jako Rychetský, i přesto se tomu bolšani bránili vší silou, protože jim bylo jasné že odvolání se nezákonně stíhaných k ÚS by sice mohli shodit, ale pak už by to fakt bilo do očí natolik, že by měli z ostudy kabát.

                      Celý ten režim byl doslova zločinný podle jeho vlastních zákonů.

                    7. Jinak řečeno, nebylo to žádné „selhání jedinců“, nýbrž systémový a systematický problém celého režimu, který tak byl úmyslně nastaven. O tom byl primát Strany – že fakticky stála nad zákonem, a její pohůnci tedy ve větší či menší míře také.

                    8. -> Jan Mrcasik 2:10
                      Vědomnost tenkrát: Charta – spolek remcalů, nějakých vlasáčů, kterým se nechce makat. Naprosto nezajímavý. Oni někde byli a my taky někde.
                      Vědomost po revoluci: psalo se (Expres, Špígl, Necenzurované noviny či kde), že vznikla někde na severu pomocí tam umístěných spolupracovníků StB k řízení opozice. To vypadalo věrohodně.
                      Nic víc.
                      Nebylo by nesnadné se identifikovat jako podporovatel či dokonce znalec tohohle všeho, ale to člověk nemá zapotřebí.
                      Proč tajit, že moje hovno smrdí? Není to chyba ani přednost, je to prostě tak.

                      Jedinou možností, která zbývá, či zbývala, je napravit, co se napravit dá. Pokud je co napravovat, je to, jak se říká legitimní snaha.
                      Ale nějak to nešlo, či co.
                      Těžko dnes mladým věřit, že zmíněný soudce Rychetský je špatný, když je i dnes soudce, a to dokonce velmi velký.

                    9. -> Jan Mrcasik 22:55
                      Až teď jsem to přečetl pořádně, včetně Vaší osobní otázky.
                      Tedy zminil jsem tak zvané „disidenty“. Ty, které demaskovali ve vzpomínkách ti ostatní, co se v tomto prostředí tehdy pohybovali. Vzpomenutý pan Landovský se ne-nouzí svého disidentství netajil. Možná i jiní, nezkoumal jsem to.
                      Pokud jde o mě, člověk byl a je zcela obyčejným občanem, který režimu nevadí a kterému režim nevadí, pokud ten ho nechá v klidu přežívat. Což platilo o režimu předlistopadovém a o režimu následném v mezích možností až do jara minulého roku.
                      To, co se dělo potom, nemá obdobu v mně osobně známé minulosti.
                      S odkazem na vědomě trpící „disidenty“: pokud tu je dnes někdo_vydržován jakožto „opozice“, pak nechť „trpí“ – bez toho by pravděpodobně neplnil svěřenou úlohu. Časy se mění, způsoby zůstávají.
                      (Zde dodatečně zmiňuji, že zařadit do kategorie těchto tak zvaných „disidentů“ osoby, které evidentně nedostávaly za své neshody s tehdejšími orgány nějakou formu náhrady, ba byly zbaveny života, není správné.) Dnes se již tohoto pojmu v českém prostředí myslím neužívá. Stejně jako možná zde nejsou „političtí vězni“, ale také kriminálníci – dnes v podobě extremistů, teroristů. To je zvláštní na téhle nově zkované demokracii. Tak nějak v něčem blízké té totalitě. Anebo to byla totalita blízká demokracii?

                    10. Na každého „disidenta“, který byl celebritou zahraničí a StB, připadalo 5 opravdových disidentů kterým nikdo nepomáhal, fízlové a soudcové je nešetřili a kteří bojovali proti šílenému bezpráví a nezákonnosti, kdy bolševici porušovali všechny své vlastní zákony a závazné předpisy i své podepsané oficiální sliby.

                      Samozřejmě, že bolševici rádi mávali před masami těmi pár „disidenty-celebritami“ – aby potom s požehnáním „dělnické třídy“ zardousili ty skutečné.

                      To co tu píšete je jen tristním důkazem, toho, že jim tahle taktika 100% vyšla.

                    11. A ani ty disidentský celebrity neměly zrovna ustláno na růžích. Režim si k nim nedovolil to, co k těm bezejmeným, ale od buzerace a vězení je to neuchránilo.

                    12. Jan Mrcasik: Je nutno dodat, že porevoluční režimy a média v tom pokračovaly s mírou snad větší než komouši. Z disidentů-celebrit se dělali prezidenti a o skutečných disidentech veřejný mediální prostor dodneška téměř nic neví.
                      Otázka tedy pak je, zda-li je to pak chyba obyčejného občana, že něco neví.

                2. Zkusili jste se tehdy odvolat do správního řízení proti policejní zvůli, jako to dnes dělá D-F?

                  Zkusili jste tehdy odmítnout povinné očkování nebo jiné opatření ze Zákona o ochraně veřejného zdraví, jako to dnes dělá řada alternativních rodičů?

                  Zkusili jste tehdy natáčet fízla, který se dopouští brutality, jako to lidé dělají dnes?

                  Zkusili jste tehdy poslat hlavu státu nebo vrcholové politiky do prdele a rpholásit je za svině, jako to děláme dnes?

                  Ani jedno, žejo. Ani vás to nenapadlo. Protože byste od SNB nebo s trochou smůly StB či VKR dostali přes držku tak šíleně, že byste to už nikdy nezopakovali.

                  A pak mi tu vyprávějte o skvělém socíku, kdy bylo více svobody než dnes :P

                  Proč se chcete vracet do bezpodmínečně poslušné konformity, když stejně bezpodmínečně konformní můžete být i dnes?

                  1. Chci říct Zákon č. 20/1966 Sb. o péči o zdraví lidu, §9 a dále.

                    A ještě přidám – zkusili jste neoprávněně pěšky překročit státní hranici se SRN nebo Rakouskem, jako to lidé běžně dělali od poloviny 90. let do Schengenu?

                    1. Já původně chtěl rozvíjet diskusi (zhruba týmž směrem, jako Vy, plusmínus), leč po přečtení si neuvěřitelné zhůvěřilosti

                      Rozumné znárodnění výrobních prostředků je v poho a vůbec celého toho 27.9.2021 v 22:46

                      usoudil jsem, že to nemá zhola žádného smyslu :( Tohle je prostě kovaný bolševik, nejspíše od úrovně okresního tajemníka výš.

                    2. -> ocs
                      Citovaný názor nesouvisí s příslušností jeho nositele k nějakému systému. Podobně pokud někdo například tvůrčím způsobem rozvíjí Mussoliniho myšlenky o fašismu (jde-li to, možná ano), nemusí být fašistou, natož organizovaným.

                      Pamatuje si třeba na Vážení přátelé, ano? Být takovým tajemníkem (kamna z podnikového rekreačního střediska na chatu) je spíš ostuda. Naopak Mrkvičkův tajmeník z Muže na severu je prototypem komunisty, nikoliv „člena komunistické strany“.

                      Na rozdíl od kovidů nikomu nevnucuji ty spěšně nahozené myšlenky z 22:46. Pamatujete-li tu dobu, pravděpodobně si i sám pro sebe srovnáte vlastní vzpomínky. Nemůže Vám nevyjít, že aspoň většina z popsaného se neodchyluje od skutečnosti. Že ta může být ovšem různě interpretována, je jiná věc. Tedy lze napsat, že telefon byl zaveden „už za tři roky“, nebo „až po nekonečně dlouhých třech letech“. Apod.

                    3. zeblil jsem se přesně ve Vámi citovaném místě. zkurvený vepři Bobíci…

                    4. Hrome, např. už v lokálce z Budějic do Kaplice PS kontrolovala sem tam doklady. No a? Přejít do Rakouska nebo NSR tehdy nešlo. Nikdo_se_tomu_nedivil. Nikdo zdravý to nezkoušel. Protože šance zdravým zůstat přitom nebyla velká. To byla skutečnost. A komu to vadilo? Že nemůže „pěšky překročit státní hranici se SRN nebo Rakouskem“? Hranice byla hlídaná, pokud možno neprostupná. Soráč, nerad jsem ve zbytečné opozici, ale srovnáváme kdysi a dnes – nesrovnatelné.

                    5. Namátkou třeba takový Johann Dick — a spousta dalších.

                  2. Já jsem nezažil policejní zvůli, takže jsem neměl potřebu se proti ná odvolat. Neznám nikoho, kdo by musel. Byli jsme vychováni, že esenbák pomůže, když je třeba.
                    S liným příslušníkem jsem se setkal v roce 1988, ale vzhledem k okolnostem jsem ho vcelku chápal, byť přijal jeho postoj s nevolí.

                    Povinné očkování nikdo z mého okolí neodmítl, mě by to až dodnes nenapadlo. Očkování bylo chápano jako rozumná součást zdravotní péče, nebyl důvod ho odmítat.

                    S brutalitou fízla jsem se nesetkal, ani jsem nebyl technicky vybaven na její dokumentaci, natož kinematografem.

                    Nenapadalo mě poslat hlavu státu do prdele, neznám nikoho, kdo by to tehdy udělal. A jestli, buď pod vlivem, nebo psychicky vadný. To samé s vrcholovými politiky. Pokud byl někdo s vrcholovým politikem nespokojený, neprojevil nespokojenost verbálně a raději ani jinak.

                    Osobně nepovažuji dnešní Vámi popsanou možnost za projev svobody, spíše prostoty. A pokud se tehdy někdo tak projevil, dostalo se mu, o co koledoval, blbec. Není nesnadné říci o prezidentovi, že je čurák – ale popsat proč s ním nesouhlasím – určitě, srozumitelně, pokud možno kvalifikaně – to je kumšt. A za bych po mordě nedostal, spíš by mi nabídli spolupráci, nebo práci – být takovým specialistou VKR, to by nemuselo být špatné. Jo, povídali, že mu hráli. Tak vybavený člověk nebyl.

                    O „svobodě“ jsem tuším nepsal, stejně jako o „právech“. Tyto pojmy se mi v poslední době moc nelíbí.

                    Tehdejší způsob života obyčejných lidí byl jedním slovem bezproblémový ve srovnání s dneškem.

                    Vámi použité spojení „bezpodmínečně poslušná konformita“ má, domnívám se, v dané souvislosti hanlivý význam, nebudu se jím zabývat.

                    Jinak v poho.

                    1. Na to se nedá nic říci.

                      Jsa konsternován, škrábu se bezradně na hlavě.

                      To se mi již dlouho nestalo.

                    2. 8-) Vždyť to je diskuse. Normálka. Teprve až budou všichni se všemi ve všem souhlasit, tak to bude na draka. Nebo perfektní, to podle vkusu každého soudruha.
                      Není problém napsat, že bolševici jsou svině a Masaryk to věděl už 9. září 1918. Co z toho?

                    3. Sakra, ted jsem si precetl tuhle sracku, malem jsem se poblil a radsi pujdu spat.
                      Skoda, ze uz nezije muj deda, obycejny zivnostnik, co mu sebrali drogerii a do konce zivota delal podradnou praci….Dal bych mu ten tvuj text precist.
                      A skoda, ze uz nezije moje babicka, co kvuli tomu do konce zivota delala nekde ve fabrice na vyrobu lokomotiv a taha tam celej zivot tuny a tuny zeleza. A nemohla mit jinou praci….Jo a deda mel vysokou skolu chemickou, no skoncil nekde v lese hlidat nejakou opustenou boudu…
                      Skoda, ze se toho nedozili dalsi moji prapredci, co byli takovi svine, ze si dovolili za vsechno co meli koupit kus pole a poridit par krav…
                      Jasne, vsichni si koledovali o to, co se jim stalo.

                      Nebudu sprosty, tohle za to ani nestoji. Takovemu dusevnimu mrzakovi tak maximalne naplivat do ksichtu.

                    4. Mas v podstate pravdu, Lojzo, jen si k tomu dovolim dodat, ze my nevime, co nas ceka dal. Zatim ma System slusne naslapnuto k tomu, nastolit stejnou, nebo i horsi tyranii. Jen, jsa poucen z predchoziho vyvoje, na to pujde jinak. Ostatne to je problem fury lidi, ze se pripravuji na scenare, ktere tu uz byly, ale jsou preqapeni ze situaci, ktere prichazeji dnes.

                      Ja doufam, ze s tim nejak vyjebeme, ale CO2 je mocne medium, na kterem se sveze hodne prikori, myslim si.

        1. Túto blbosť už aj primitívni demagogickí vaxeri opustili a už sa plne sústredia na potenciál zahltenia nemocníc neočkovanými, čo ich všetkých strašne ohrozuje pri možnom zápale slepého čreva.

  4. Tancujte opičáci, tancujte!! :o)))))

  5. No pokud ti to nevadilo, ze tam na tebe nekdo prska, tvoje vec. Me to vadilo vzdycky a snazil jsem se s tim neco delat.
    Ja jsem clovek, co kdyz mu neco vadi, tak se ozve. Ano, obcas jsem za exota, protoze lide na to nejsou zvykli.
    Trebas posledni dobou pred Hornbachem potkavam takove ty snede opalene lidi, co vypadaji jak turci, co neco podobneho. Oni tam tak ruzne podvadeji a okradaji lidi. Uz 3x za posledni mesic jsem na ne nabehnul s kusem nejakeho zeleza / dlazdicky v ruce, podle toho, co jsem zrovna nakupoval.
    Nelibej se mi, ozvu se. I za cenu, ze neco riskuju. Proste se mi nelibi, ze tam okradaj lidi.
    Kdyz by na me nekdo kychal v MHD, ozvu se tak, ze si na to priste da pozor….

    1. Ehm, to patrilo pod komentar od prasatka Bobika….

      1. Domnívám se, že spíš kecy v kleci. Asi jako když člověk čte o dobývání Antarktidy a představuje si sebe jako polárníka. Jsa v ten okamžik v teple a mezi obědem a večeří.
        V nočním autobusu plném – kromě několika nevrlých pracujících též jedoucích na brzkou ranní směnu – více či hodně veselými lidmi, nezřídka póvlem pod vlivem, pro které je kolektivní zpestření konce jejich dne vcelku vítané. A člověk si existenčně nemůže dovolit nepřijít včas. A musí tím samým autobusem jet i zítra, pozítří… Sám si v této úkorné situaci účinně nepomůže. A nebojsu Lojzu obecního policajta v tom autobusu ani kolem nevidět celé ty roky.

        1. Coz je docela smutne.
          Vidim to kolem sebe neustale – lidi se neozvou proti NICEMU. Tuhle jsem jel metrem, docela vyjimecne. Stojim ve fronte u eskalatoru a tu koukam, nejaci 3 mladici sup dopredu. Coz o to, ze predbihali…ale jeste u toho par lidi odstrcili. A lidi udelaji co? Lidi se nechaji odstrcit a nereknou ani hovno.
          Tak jsem jednoho z nich tak trosko postouchnul…ukazalo se, ze to budou nejaci nasi spoluobcane, co maji hodne radi pernik, ci nejake podobne sladkosti.
          Ten co jsem ho postouchnul vytahl z batohu teleskopicky obusek…
          A lidi? Lidi se vsichni divali nekam jinam…
          No, nejak jsem to uhral, kamaradi tohoto akcniho muze ho nastesti uklidnili (jinak bych asi skoncil zle nedobre, to rozhodne)
          A az bylo po vsem, tak par lidi proneslo neco jako „to je hrozny, co se to dneska deje“, asi jako aby me podporilo nebo co…
          Ja si myslim, ze kdyby kazdy clovek, co nekde kejcha lidem do ksichtu, kazdej zmrd, co predbiha u eskalatoru a kazdej podvodnik, co se mota na parkovisti pred obchodakem dostal alespon servano od kazdyho alespon druhyho, co jde okolo, tak by mozna bylo na svete o neco lepe.

          Btw, proc to delam? Protoze me prijde, ze je to tak spravne. Ze je spravne si nenechat srat na hlavu a to i za cenu, ze mozna nekdy dostanu pres drzku (coz se nastesti jeste nestalo a snad se to ani nestane, nijak po tom netouzim).
          Ty sam muzes delat to same. A az to uvidi nejaci tvoji kamosi, mozna nekdy udelaji taky to same…
          A nebo se da lamentovat nad tim, ze „se s tim nic neda delat“.
          A ze ten svet vypada tak, jak vypada.

  6. Pan Mrcasik je výborný na hrabanie sa v (dôležitých) detailoch. Vyhrabe spustu dôležitých faktov, ale na konci toho NEvyvodí ZÁSADNÝ záver toho všetkého.
    PREČO vláda striedala a vymieňala ciele svojho snaženia ???????
    Z vymieňania svojich CIEĽOV je zrejmé, že ani jeden cieľ nebol SKUTOČNÝM cieľom snaženia vlády !!!!! A tu sa začína tá opravdická práca.
    „Konšpiračné“ weby povedali 2 – 3 skutočné (?) ZÁMERY vlád. A konanie vlád, ich FAKTICKÉ konanie spoľahlivo dáva za pravdu tým tzv konšp. webom. A web toho najväčšieho „riaditeľa“ Zemegule pana Schwaba – WEF , celkom otvorene a úprimne dáva za pravdu tým „konširačným“ webom – politici europy a USA chcú pomocou covidteroru presadiť Veľký reset, a otočiť fungovanie sveta doslova hore nohami.

    Zaujímavé je, že napriek PLNÉMU priznaniu sa k tomuto zámeru fakticky nik tomu neverí, ani neakceptuje.

    1. Když rok a půl slibujete až to a to bude tečka a nic z toho nikdy nedodržíte a znova říkáte až to a to tak už to skončí… buď jste totální blbci a „epidemii“ vůbec nezvládáte nebo víte přesně co děláte, a to že „epidemii“ nezvládáte, je jen kouřová clona pro naivní publikum, abyste dále mohli utahovat šrouby a dosáhli tak vašeho skutečného cíle.. Je snad jasné, která možnost platí..-

      1. „Je snad jasné, která možnost platí..-“

        – jasné.
        Blbci teda oni nie sú. Iba GAUNERI a zločinci.

      2. C je správně. Blbců tady máme 7 miliard.

    2. ktosicelkominy: ukaž mi už konečně, kde se ve knize The Great Reset píše to přiznání, o kterém pořád tvrdíš že tam je.

      Tu knihu jsem, patrně narozdíl od tebe, četl a nikde to tam nebylo.

      Na Uložto si tu knihu můžeš stáhnout v PDF, EPUB…

    1. Myslím, že ten titulek sám o sobě je důkazem blbosti někoho jiného…

      1. Flegr to prodelal minimalne 15x.

        1. Flégr nemůže chytit COVID – chrání ho tasemnice a toxoplazmóza, které nahrazují jeho mozek.

    2. Já si nemůžu pomoct, ale mě ten člověk připadá jako takovej zlej asociální dement.

  7. To že autor napsal tenhle blaf, poukazuje pouze na jeho nízkou inteligenci, protože naskočil na mediální masírku, nedokázal si přečíst primární zdroje a zohlednit názory více stran.
    Nikdy tady nebyl jeden proud, jak se autor mylně domnívá.
    Tahle celá komedie okolo koronaviru má jen málo jednoznačných znaků, ale ty které má, jsou přímo v rozporu s těmi hloupostmi, které jsou v tomhle článku.
    Zaprvé, ani naše vláda, EU a ani jiné organizace nejsou ani náhodou jednotné. Rozpory jsou od začátku naprosto zřetelné na všech úrovních a nikdo neví, co má dělat, ani čeho chce docílit.
    Zadruhé, vzhledem k výše zmíněnému, žádný cíl, jako vymýtit koronavirus, nikdy neexistoval. Jediný cíl, který každá vláda opravdu jendotně sledovala a který dokázala různě zpackat, bylo nepřehltit nemocnice a zabránit kolapsu zdravotnictví. Což je ostatně jeden z úkolů každé vlády. Kdyby se o to nesnažila, tak by tady ani nemusela být, bez ohledu na existenci, nebo neexistenci covidu.
    Zatřetí, je potřeba rozlišit oficiální vládní kanály a názory odborníků a pseudoodborníků. Mikrobiologové, evoluční parazitologové, bezvýznamní řadoví pracovníci z anglických univerzit, nebo motivátoři a internetoví kouči, si mohou v médiích plácat co chtějí, ale to neznamená, že je to relevantní zdroj, že se tím někdo musí řídit a už vůbec ne, že se tím někdo opravdu řídí.
    Začtvrté, opět v návaznosti na první bod, tyhle vláda, která je už od svého vzniku v rozkladu, se opravdu není schopna shodnout ani sama mezi sebou, natož aby dokázala něco nařizovat (většinu jejich nesmyslů soud shodil) a už vůbec ne vymáhat. Přikládat tomu tedy jakoukoliv důležitost je naprosto směšné. To co nařídí nebo propaguje vláda, nebo to co tvrdí nějakou pseudoodborníci, je úplně jedno. Lidi si to dělají a budou dělat po svém. Nikdo se neočkuje kvůli vládní kampani. Kdo se očkuje, koná tak na základě všeho vlastního rozhodnutí. Z čehož plyne zapáté, tedy že společnost je poměrně dost různorodá skupina a opravdu
    většina lidí sere na to, co si myslí Babiš, Vojtěch Hamáček, nebo nějaký nějaký Flégr.

    1. Nevím, ale tady odsud to vypadá, jako že většina očkovaných se očkuje proto, aby se vyhnula nejrůznější buzeraci. Těch, kdo si sami nezávisle spočtli, že jim očkování dává lepší zdravotní šanci než risiko nakažení čínskou komunistickou chřipkou, se zdá být dost výrazná menšina.

      Samozřejmě, bude v tom bezpochyby nějaký výběrový efekt, protože ti první obvykle nadávají (a tedy jsou slyšet), kdežto ti druzí nikoli. Je-li dost silný na to, aby ten poměr většina/menšina přepnul, toť otázka, na kterou nemám odpověď (a obávám se, že v těch hromadách nejrůznějším způsobem zfalšovaných statistik, které jsou jediné dostupné, ji asi nemůže mít nikdo :( )

      1. Myslim si, ze zatim jsme stale jeste ve fazi, kdy ti, kteri intoxikaci odmitaji, maji porad nejaky manevrovaci prostor a tim padem je to cele v rovine nadavek. Buzerannti (myslim politicti, nikoli sexualni) jeste stale sleduji rostouci cisla ockovanych. Otazka je, co nastane, az se ockovani zastavi. Vysere se vlada na to, nebo naopak zaradi dvojku?

        1. Vysere, protože na to už nebude mít.
          číňan to dělá poměrně obratně, však ten start na přelomu 2019/2020 byl celkem nenápadný.
          Ceny všeho letí nahoru tak, že vláda bude mít úplně jiné starosti, než očkování.
          Co mě ale sere je to, že ty kurvy ještě vidí potenciál v očkování děcek. To bychom neměli dovolit. Současně přiznávám, že nevím, jak by to šlo provést.

          1. To vis, zelezo se musi kout, dokud je zhave. Za nejake dva tri roky uz stat neopicha ani domaci kocky, protoze tou dobou prozrou uz i ti nejblbejsi.

            Stran toho rustu cen zatim nevidim zadnej strop ani v naznaku. Dneska jsem telefonoval s Cinanem, maji ted dva tydny nucenou celozavodku, protoze jim nepujde elektrika. Ja pamatuju tyhle problemy v Cine pred 15 lety, ale tehdy byl prudkej narust prumyslove vyroby, tedka maj cosi s uhlim. A prej to nevypada moc dobre, zatim. Takze Schadewerke si zrejme na cipiky jeste bude muset nechat zajit chut. V Nemecku jsem dneska tankoval za 1,67 ecek za beznej nacural 95, takze taky zadny terno.

            Jako, zadna Sodoma&Gomora na dvere neklepe, ale na dvorek uz prichazi.

      2. máš recht

      3. V některých korporacích teď probíhá živá diskuze, protože některé z nich chtějí testovat i teď, ačkoliv to nikdo nenařizuje (právní oddělení asi moc chce k soudu:-). Důvod je „větší bezpečí na pracovišti“. A samozřejmě testovat jen neočkované (defacto si chtějí soukromě prodloužit nařízení). Neočkovaní se mírně řečeno bouří, protože jak každý ví, šířit mohou i očkovaní.
        A také tam zaznívá, že drtivá většina očkovaných se očkovala, aby je nikdo nebuzeroval a teď by se museli testovat stejně jako neočkovaní? Tak to jako neeee.

        Nezbývá než dodat:
        „Kdo obětuje svobodu, aby získal více bezpečí, ztratí obojí a nezaslouží si ani jedno.“

        1. Větší korporace jsou jedna ruka se státem, ať už z předposranosti nebo díky osobním vazbám. Nedivil bych se kdyby za tímto chováním byla nějaká státní ruka. Nebo se chtějí jen zalíbit, aby až se bude zase zavírat oni byli nedotčení.
          Být vyhozenej z práce za to že nejsem očkovaný, na tom by si asi smlslo spousta právníků.

          1. Ada 29.9.2021 v 12:08

            To by bylo až příliš jednoduché, ne?
            Vztah velkých korporací ke státu je dán zejména hlavně dvěma faktory:
            1) Velkým korporacím je stát na obtíž, protože je původcem všech překážek svobodného podnikání a nadto podnikání zpoplatňuje.
            2) Velké korporace stát potřebují jako opatrovníka pracovní síly, například pro zajištění alespoň přežití této v době, kdy ji nepotřebují. Dále potřebují stát jako prostředí pro ochranu výrobních prostředků.
            (Zjednodušeno, ale snad srozumitelno.)

            Velké korporace nedisponují lepším aparátem imunologů, virologů, ani epidemiologů než státy, takže nastavují pravidla způsobem obdobným státu.

    2. Článek nikde netvrdí, že existoval jeden proud. Článek sumarizuje cíle předkládané vládně-mediálně-akademickým mainstreamem v průběhu doby.

      EU, naše vláda i jiné organizace jako WHo samozřejmě jednotné byly, což je lehké prokázat – jakoukoli alternativu totož veřejně odsoudily coby kacíře. Barringtonská deklarace, promořování, jakékoli studie (retrospektivní či prospektivní) o generických farmakách coby účinné součástí léčby COVID, možnostpůvodu viru ve Wuhanském virologickém institutu… Vše co se odchylovalo od JohnSnow/vládní linie bylo s maximálním rozhořčením umlčeno a zakázáno coby „ohrožení životů“ a „dezinformace“.

      Cíl eradikovat covid tu samozřejmě byl, opakovaně něj navrhovali exponenti Iniciativy Sníh.

      Vláda je prokazatelně řízena těmi pseudoodborníky a médii kterými se údajně podle vás nikdo neřídí – viz DOOM model Niela Fergusona, který donutil Borise Johnsona otočit o 180°; viz jak otočil Prymula na nátlak médií a Iniciativy Sníh; a jak viz MeSES vnucuje MZČR nelegální opatření https://www.seznamzpravy.cz/clanek/delame-jen-bile-kone-rikaji-o-rozvolnovani-urednici-z-ministerstva-153470

      Hlavně že máte jasno, že kdokoli s vámi nesouhlasí má „nízkou inteligenci“ a nedokáže ani načíst primární zdroje, ani zohlednit názory více stran. Protože jediné správné primární zdroje a názory jsou ty vaše.

      No jo. Velikán ducha, to se hned pozná.

      1. Mrdko, autori clanku vetsinou nepolemizuji v diskuzi s komentari ktere jsou evidentni blaboly. Vetsina autoru dokonce vubec do diskuzi neprispiva. Proste neco napisi s tim ze si za tim stoji and that’s it. Osobne nicmene ocenuju kdyz author na nejaky pertinentni nazor odpovi, dela to treba CJ Hopkins. Na tohodle kretena ses mela vysrat.

        Jinak tvoje asumpce ze vlada je rizena nejakymi pseudoodborniky je naprosto mylna. Tvuj zaver ze to co se deje je dusledek incompetence je fantasmagoricky. Samozrejme ze neschopnost na ruznych urovnich existuje, nicmene uz jenom to ze cela tahle sracka probiha coordinovane na global scale indikuje ze je to promerne velmi aptne rizeny s pomerne vysoku mirou kompetence.

        Hierarchie sveta vypada nejak takhle, a timhle zpusobem je svet rizeny:

        https://off-guardian.org/wp-content/medialibrary/GPPP-Chart-640.png?x42407

        Nejaky mrdky z ministerstva jsou naprosto nedulezity pesaci. Co se tyce zprav ze Seznam, to jsou naprosty sracky kterejm se naprosto neda verit. V nicem.

        1. Priklad medialniho hovna je tady:

          https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/lide-tu-pumpuji-litry-do-kanystru-britove-kvuli-nedostatku-paliva-sili-40373302

          Tady je popis reality from somebody on the ground

          https://off-guardian.org/2021/09/27/watch-covid19-11-cj-hopkins/#comment-436784

          Naproti tomu, tenhle clanek https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/modlitby-za-mirnou-zimu-nemame-zasoby-zemniho-plynu-40373278 je relativne odpovidajici pravde.

          Bottom line: delat zavery na zaklade techhle hoven nelze. Je potreba si vyhledat skutecny zdroje.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017