Cíl je klouzavý - zpět na článek

Počet komentářů: 344

  1. Tolik slov, a pritom stacilo napsat:
    „Je to vsechno spiknuti!!!!“

    1. Že jo.

      Každý, kdo si dovolí kritizovat vládní represi-covidismus, věří na konspirační teorie. Jiné vysvětlení není. A stejně tak každý, kdo se neřídí vládní covidistickou represí, je „hajzl“ který tě ohrožuje.

      Já vím.

      1. Strawman
        Strawman
        Takze tahni do pice

        1. Se strawmany jsi tu začal jedině ty, Lojzíku. Ve článku není ani slovo, ani náznak jakéhokoli spiknutí, leč ty jsi přesto okamžitě začal dehonestovat přesně takovým osočením.

          Doporučím ti tedy aplikovat tvé vlastní řešení, které jsi tak pregnantně shrnul ve třetí větě tvého příspěvku.

          1. Na vic se nezmuzes, Honzicku?
            Polib si….

            1. Nějak hysterčíš, Lojziku.

              Ale ti samozřejmě nevyčítám – celý covidismus je inherentně založen na hysterii a ty nemůžeš neplout s davem.

              Skoro bych tě politoval, musí být obtížné a namáhavé již dva roky žít v permanentním stavu vystrašené hysterie – ale se svými agresivními a vulgárními výpady si nezasloužíš ani lítost.

              1. Spíš Lojza holt se svými 130 kg a colovou dietou (voda mu nechutná, tak pije 2-3 litry coly denně) zjistil, že by ho mohla skolit chřipka a jako správný Svědek Ancapův začal hledat viníky všude kolem. Takže represe je fajn, protože chránit se sám je fuj a něco se sebou udělat je 2x fuj. Lepší bude, když všichni kolem budou nosit náhubky a dělat další nesmysly, které sice nefungují, ale Lojzovi dopřejí pocit sucha a bezpečí. Po tolika letech ancapáckých bludů je zjištění, že je sám uberzmrdem, pro Lojzu nezpracovatelné jinak, než obrácením zloby a neschopnosti k okolí. Ale klidně to krmte dál:-)

                1. s tebou bych se taky rad potkal osobne…

                2. Lojzo, začni kúřit.
                  Ty kurvy šikmooké sa dozvěděly, že kúření zabrání bolševické chřipečce. Budeš zachráněný, aj bez čepičky.
                  https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/koureni-ztezuje-koronaviru-prunik-ukazala-studie-40373203

                  1. Servismloku, vole, prestan cist takovy sracky jako jsou novinky. Budes mit z toho jeste vypicenejsi mozek nez ho uz mas.

                  2. Já už to mám! Zerg je zaměstnanec Seznamu! :D

                  3. Já jsem to psal již cca před 3/4 rokem. Frantíci tehdy při statistickém vyhodnocování zemřelých na Covid, kromě jiného zjišťovali zda dotyčný byl kuřák. A vyšlo jim, z počtu 2400 zemřelých, že pouze 4,7% byli kuřáci. Závěr ale nebyl, že kouření, jako takové, brání onemocnění, ale „NIKOTÍN“. Frantíci tu zprávu pustili ven a daší dny nastal boom v drogériích a lékarnách, lidi skupovali nikotínové náplastě.

                    1. A bylo to k hovno.

                3. LOL to je kvalitní zmrd ten Lojza, to se hned tak nevidí :D

                  A navíc nejhustější keyboard warrior, přitom určitě kdyby na něj někdo udělal bububu se mu udělá bláto na hřisti a poběží se schovat k mamince :D

                  1. I tobe davam moznost se setkat osobne…pojd, muzes mi to vsechno rict…

                    1. Kvalitní a AGRESIVNÍ zmrd. Nebudou voni přisátý na stádním cecíku v nějaké silácké složce?

                    2. :-D
                      ehm…prosim te, vysvetli mi to.
                      Kde vidis nejakou agresi?
                      Kdyz nekomu nabidnu, aby mi rekl do oci to, co mi tu pise, to je AGRESE? :-O
                      Ja to opravdu nechapu a jiste takovy myslitel jako ty mi to dokaze vysvetlit.
                      A samozrejme i ty, pokud chces, mi to muzes vysvetlit osobne, bylo by to myslim idealni, aby nedoslo k nejakemu nedorozumeni skrze psany text…

              2. Honzicku, vazne uz jses docela v prdeli, kdyz jedine, na co se zmuzes, je strawmanovani.
                Nejlepsi je, kdyz kdejakej curak jako ty zacne osobne utocit, urazet a pak dela, jak je hrozne nad veci a hrozne se ho dotyka, kdyz mu nekdo rekne neco podobneho, s cim si zacal on.
                Ale jestli chces, klidne to muzeme probrat osobne…a muzes klidne vest debatu stejnym tonem….jsem na tebe zvedavej :-D

                1. Lojzo, ty si fakt nevidíš do huby. Přijdeš a jako první se vytasíš s křivým obviněním. Pak už jen graduješ k vulgaritám, a završíš to deklarováním fyzickou agresí.

                  A takhle se chováš od začátku covid-hysterie: křivá obvinění, vulgární urážky, machrování fyzickou agresí.

                  Smutné.

                  1. Jakou fyzickou agresi, zmrde? KDE jsem napsal COKOLIV o fyzicke agresi?
                    Jo, chapu, domyslis si….chapu, ceho se bojis. Tak si to tak hned dosadis. Bojis se, ze s tim, jak se vyjadrujes, by sis zaslouzil dostat pres drzku. Jo, chapu.
                    Ona je to dokonce i pravda, no.
                    To nic nemeni na tom, ze ja vuci nikomu zadnou fyzickou agresi neprovadim a ani to nemam v planu.
                    A jinak, cituj to KRIVE OBVINENI. Asi si pod tim slovem predstavujeme kazdy neco uplne jineho.
                    Jo, kdybych napsal „Ty jses skvely, inteligentni clovek…“, tak to jo, to by bylo krive obvineni

                    1. Uf, a je to tady zase. Lojzo, znova se ptám – jestliže nikdo z oslovených (ZZR, Servisdok a teď Fatdwi a naposled Mrcasík) se, dle tvých ujištění, nemusí bát, že bys mu chtěl rozbít hubu nebo ho jakkoliv jinak fyzicky napadnout za to, co by ti sdělil přímo do očí, co by teda jako měl mít za problém, to udělat? V čem je teda háček všech těch výzev „Přijeď mi to říct osobně, zmrde“, „Do očí bys mi to neřek, zmrde“ atp.“?! Spoléháš na to, že nikdo se nepotáhne do Dobříše jen proto, aby ti během pár okamžiků řek do očí to, co tady, otočil se na podpatku a jel zase do prdele? Nebo jak na potvoru nebudeš doma? Nebo zrovna zastavíš dopravu přilepením se sekunďákem k asfaltu a nikdo se tak k tobě nedostane? Parafráze „Přijeď mi to říct do očí, nic ti neudělám“ mi totiž nedává žádnej smysl. Co mi uniká? Chtěl bych to chápat.

                    2. Mam zkusenosti, ze rict nekomu do oci „ty zmrde“ a podobne veci chce jistou davku odvahy, kterou jsem zatim v zivote prilis nepotkal. I ten Honza ZZR, kdyz jsme se potkali osobne, mi nic takoveho nerekl (ani nic podobneho). Ani nikdo jiny, s kym, jsem se v zivote potkal.
                      Takze bych si skutecne rad popovidal z oci do oci s nekym, s kym bychom si v klidu vynadali do zmrdu a do curaku a podobnych veci…A rad bych v tu chvili vedel, jak by to dotycny odargumentoval, ze se vyjadruje zrovna takto.

                    3. Hm. Za mě je to ztráta času, ale tak třeba tě jednou někdo vezme za slovo a to přání ti splní. Případný videozáznam by se tady mohl stát hitem.

                    4. Ja jsem pro…

                    5. Ano Lojzo? A kde ti říkám „zmrde“? Projdi mé příspěvky vůči tobě a jestliže najdeš jediný, kde ti vulgárně nadávám, osobně ti do té Dobříše dovezu basu piv dle tvého výběru.

                      Čekám.

                      Jediný, kdo tu vulgárně nadává, jsi ty: „tahni do pice“ – Lojza 1:48; „curak jako ty“ – Lojza 10:48; „zmrde“ 11:28 atd.

                      Já jsem ti napsal, že mně křivě obviňuješ, což je fakt; že hysterčíš, což je vzhledem k nepřiměřenosti a emotivnosti tvých reakcí můj důvodně podložený názor; že vulgárně urážíš, což je fakt; a že vyhrožuješ fyzickou agresí, což můžeš sice nakrásně popírat, leč Jack Torrance to shrnul exaktně.

                    6. Jasne. Takze sice to neni pravda, ale ty vis, ze je, i kdyby nebyla. Krasna ukazka zmrdstvi, takze se pak nediv, ze ti rikam zmrde.
                      Jinak je uzasne, jak si z „„ty zmrde“ a podobne veci “ vezmes jen to, co se ti hodi, a zbytek ignorujes. Vis, kdo se takhle chova? Zmrd.
                      Tak nejak jsi zapomnel napsal, kde ze te krive obvinuju. Dotaz na to jsem ti pro jistotu napsal velkymi pismeny, ale pro jistotu jsi dodal dukaz ten…ze….“je to fakt“.
                      Reknete WOW
                      To je nejaka novinka. Dukaz tim, ze se prohlasi, ze je to proste fakt.
                      Jinak, ja jsem se odsud sesel uz s docela dost lidma. Ani s jednim z nich neprobehla zadna fyzicka agrese. A s par z nich to setkani zacinalo mym „tak mi to pojd rict do oci“.
                      S jednim jsme si docela slusne pokecali v kavarne…Btw, kdyby ten clovek byval chtel, rozbil by mi usta tak, ze bych asi doted jedl brckem. Takze ne, ja opravdu nikomu nevyhrozuju fyzickou agresi.
                      Jen me uz nebavi si od lidi, jako jses ty, nechat srat na hlavu.

                    7. Lojzo, vlastními schopnostmi sis doposud neudržel ani manželství ani pořádné auto ani čistý trestní rejstřík, zanech čisté alespoň triko v této debatě – moc velký úkol?

                    8. Mě by z čistě studijního hlediska zajímalo, co tak neodbytně nutí nějakého člověka, že ze sebe, tím co píše a na fakt hodně čteném webu, dělá až takového kokota.
                      Nepředpokládám, že mi to někdo vysvětlí, ale kdyby přeci jen někdo, tak budu rád.

                    9. Volnomyšlenkářství konzervativního charakteru narazilo na své limity v okamžkiku, kdy neudržované tělo začalo v některých segmentech vynechávat a do toho přišla umělá panika Covidu, což obavy o další existenci znásobilo a zcela převrátilo (psychologové tomu říkají Cimrmanova kurve) myšlení jedince na jinou kolej, totiž prosazování ochrany těla za každou cenu. Přestože fyzická konstituce šla dolů, rétorické schopnosti zůstaly zachovány a ve stejné kadenci, v jaké prosazovala ancap, dokázala pokračovat bez klopýtnutí v novém směru, tj. kdo se neočkuje je sráč atd. atd. Obdobný přerod myšlení při zachování stejného přesvědčovacího talentu můžeme vidět historicky např. u soudruha tuším Kohouta (marxista později disent).
                      Je to diagnózna na dálku, ale prachy doufám dostanu, ni ne?

                    10. Pozor, pletes si me se svoji mamou, to nedelj prosim te…

                    11. Nenabídl setkání? Píše, že se rád potká. Třebas by i dojel. Je to zkátka Lojza.

                    12. Kde mně křivě obviňuješ jsem ti zironizoval hned ve své první reakci, pak výslovně a specificky ve druhé. Potřebuješ to potřetí?

                      Křivé obvinění bylo tvá snaha dehonestovat článek nepravdivým podsnutím, že údajně „za vším hledá spiknutí“, resp. tvými slovy:

                      Tolik slov, a pritom stacilo napsat:
                      „Je to vsechno spiknuti!!!!“

                      Tvé veletoče jsou sice krásné, jenže neoddiskutovatelný objektivní fakt je, že já jsem ti ani jednou vulgárně nevynadal – ač nepravdivě podsouváš opak -, zato ty jsi mi velmi vulgárně vynadal 4x.

                      Ztrapňuješ se svým pokrytectvím.

                    13. Ahaaaa, tak tohle bylo „krive obvineni“
                      Tak to se ti omlouvam, ze nedokazes pochopit ironii a satriru.
                      Dobre, tak ja to reknu bez ironie a satiry:
                      Ten clanek je podle me snuska sracek a nesmyslu.
                      Lepsi?

                    14. Lojzo chováš se vážně jako debil. A snůšky sraček a nesmyslů(včetně dementních a trapných pokusů o jakési vyhrožování, což od někoho kdo je morbidně obézní působí vážně komicky)tady do diskuze píšeš hlavně ty sám. Zkus na ten článek nějak argumentovat, to jsi zatím nedokázal. Chováš se fakt jako hysterka.

                    15. Njn, neco co neexistuje, pusobi komicky.
                      To chapu, to si tam kazdy naprojektuje presne to, co se mu hodi a pak tim utluce oponenta.
                      Takze strawman.

                    16. Existuje Lojzo článek, který je ostře kritický proti covidismu (tzn. vůči vynucování lockdownů, prohlašování vakcín za „jediné řešení“, vůči dezinformacím že odmítání covvakcín údajně někoho ohrožuje, vůči covidpassům atd.) a který by ve tvých očích nebyl „snůška sraček a nesmyslů“?

                    17. Tezko rict.
                      Podle me jsou vakciny jedno z nejducinejsich reseni za situace, kdy mame nejaky novy vir, ktery lide neznaji. Potrva totiz nejakou dobu, dokud si na nej lide nezvyknou (stejne jako si zvykli na ty rymu a chripku) a cim starsi clovek, cim hure mu to zvykani si jde, takze vakcina je jedina (v tuto chvili znama) moznost.
                      Problem je, ze existuje dost lidi, kteri se z ruznych duvodu ockovat nemuzou nechat, a ty potom skutecne „neockovani ohrozuji“. Ale pokud je pomineme, tak:
                      Souhlasim s tim, ze by mela byt kazdeho vec, jak naklada se svym zdravim. BOHUZEL to v CR neni mozne. Mame posrany stat a posrany system zdravotniho pojisteni, ktere je povinne. Takze myslenka, ze kdo chce umrit neockovanej, at si klidne umre, je super a ja ji PLNE podporuju, akorat ze v CR to nejde. V CR ho stejne budou lecit a bude zabirat misto nejakejm jinejm nemocnejm, co kvuli tomu mozna i umrou. Coz je dost spatne, imho. Reseni to nema jine, nez ty lidi naockovat, bohuzel (opakuji BOHUZEL a myslim to vazne. Osobne bych MNHOMEM radsi reseni uplne jine, ktere holt neni mozne)
                      Co se tyce lockdownu, jsem jednoznacne proti (snad az na nejake extremni situace, ktere ale podle me jeste v CR nenastaly). Druha vec je, ze v okamziku takove epidemie by to chtelo, aby lide byli tak nejak rozumni a chovali se zodpovedne vuci ostatnim (ehm, tohle by to chtelo stale, ze…) Bohuzel, clovek okolo sebe az prilis casto vida lidi, jak se rozumne a ohleduplne nechovaji. Presto si myslim, ze lockdowny ne, za temer zadnou cenu.
                      Co se tyce toho, ze odmitani vakcin nekoho ohrozuje: Imho ano, odmitani vakcin nekoho ohrozuje, takze to imho neni dezinformace. A imho kdo tvrdi, ze neohrozuje, tak bud vubec nevi, jak to cele funguje, nebo lze, nebo je velmi hloupy. Rozhodne tohle povazuju za sracku tohle tvrdit.
                      Covidpasy pokud jsem to dobre pochopil jsou soucasti toho lockdownu, takze by to na me, neni ani lockdown, ani covidpasy. Ale chapu to v souvislosti se zahranicim, ze to cloveku muze ulehcit cestu nekam, kde to vyzaduji. Ale jak rikam, vnimam to jako soucast lockdownu a samostatne to nema cenu nejak resit – pokud by nebyly tyhle vsechny omezeni, nebyly by ani zadne covidpasy. Chapu jejich vznik jako ulehceni lidem za situae, jaka je (a ktera je spatna, opakuji to pro jistotu stale dokola)

                    18. Tvoje uvazovani ma urcitou logiku, nicmene tvuj problem je ze vychazis z mylnych premis.

                      NEEXISTUJE ZADNY NOVY ZASRANY VIRUS! I REPEAT, THERE IS NO FUCKING NOVEL VIRUS. IL N’Y A AUCUN NOUVEAU TABARNAK DE VIRUS!

                      Zadnej virus neni. Akorat mas zvastama o virech vyplachlej mozek.

                      Zajimej se o to co se deje na pozadi tyhle CV-1984 sracky, the virus is a smokescreen. Ucel je abys vo tom zvanil a nevsim sis jak ti za zadama jebou prdel.

                    19. fuck you fucking fucker!!! repeat, go fuck fucking fucker fucking!!!
                      pripadne si jdi fuck dat fucking alobal na fucking hlavu….

                    20. Ja to rozumim panacku. Jsi indoktrinovanej do ty miry ze nejsi ochoten natoz schopen prijimat zadny fakta, data, cokoli co by narusilo tvoji hlubokou indoktrinaci. Jses posranej az za usima strachem z toho ze by premisy ma kterejch je postavena tvoje bezucelna existence mohly bej fallacious. Nejses v tom sam imbecile, takovejch tupejch hovad jako ty je vetsina.

                      Faktem zustava, you fucking idiot, ze zadnej virus SARS CoV-2 proste a jednoduse NEEXISTUJE. Muzes se z toho posrat, pochcat, your choice. Nic s tim neudelas.

                      Na me se ty blbce vyser, ja v tom nejsem dulezitej. Alobal si dej na hlavu ty kokote ty. Skrz ten do tebe ten virus ty debile urcite nepronikne … :-D …

                    21. Presne jak rikas. Jsem ztracenej fucking pripad, takze go fucking fuck, a budes v pohode

                    22. Urcite. Zvysoka na to ze jsi ztracenej pripad seru. Nech se navockovat na vsechny viry ktery kdy kdo vobjevi, treba se poser. Nos respirator na drzce, na prdeli. Dej si neco i pres curaka. Do usi jakbysmet.

                      Jediny co je potreba je jasne rict ze hovna ktery ty a tobe podobni imbecilove serou jsou hovna aby nevznikalo zdani ze ty sracky o tom jak se lidi nakazej nejakym virem maj nejakej racionalni zaklad.

                      Nemaj. Jsou to hovna. A vy jste paranoidni germophobove.

                      Pokud se muzem shodnout na tom ze ty si ty svoji uchylku budes resit privatne a nesrat s tim svet, je vse OK.

                    23. Fuck fuck!!! Fucking fuck, you fucking fucker!!!! FUUUCK!!!!
                      A nebo fuck? Spis fuck. Se mnou nehnes, jsem fuck!!!!

                    24. Lojzo, to sis ovšem dost nakálel do vlastního hnízda, když ses přidal k davu „protože veřejné zdravotní pojištění a veřejný zdravotní systém, mám právo znásilňovat vůli jiných lidí aby byli zdraví a nevyčerpávali Systém“.

                      Protože “ V CR ho stejne budou lecit a bude zabirat misto nejakejm jinejm nemocnejm“ platí z 99% pro obézní. Takže s tvou vlastní logikou zákaz kofoly, bůčku, masa a povinně každodenní rozcvička jako z 1984, hezky před videokamerou s dohližitelem.

                      Fakt jsi otočil o 180°, neuvěřitelné.

                    25. vocaď pocaď. taková rozumná minimalistická karanténka s jasnými pravidly pro žloutenku, otevřenou tuberu na další neplechy není úplně od věci (to neznamená, že kovidistické šílenství je v pořádku).

                    26. Coze? Nejak nevidim, kde tohle pisu.
                      Koukam, ze ti neni blby si vymyslet jakoukoliv lez.
                      No co, seru na to, myslel jsem si, ze trebas budes chtit normalne diskutovat, ale ne, nesletl jsem se v tobe, bohuzel.

            2. Lojzo, nebuď zase vocas.
              Za dva roky covidu zemřelo 269 lidí do 45let, předpokládám většina rizikoví pacienti kam spadáš i ty. To je ročně 134,5.
              Na těchto číslech je zjevné, že je pro tebe rizikovější řídit auto než nebýt očkovaný na covid.

              1. Lidi vole umiraj furt. Na COVID neumrel nikdo protoze zadnej COVID neexistuje. Zadna takove specificka nemoc nikde nikdy nebyla dokumentovana.

                Prestante do pici blabolit z hladu vo nejakym COVID.

                Jediny co je COVID je mass hysteria, totalni vypicenost ziliard lidi po celym svete. Vsechno vostatni jsou sracky. Gigantic hoax.

                COVID je smokescreen. Potrava pro plebs, ideologie pro to aby z vas udelaly poslusny ovecky kdy uz nefunguje panbickarsky nabozenstvi, te*orism, global warming, climate change, nic. Tak ted zkousek virus. Celkem jim to funguje.

                1. zadnej COVID neexistuje – na toto prísť možno, keď si kecy politikov, vládny teror a oficiálne vládne štatistiky
                  dobre pomiešam so štandartnou logikou .
                  Už tá nádherné diagnóza z dielne HHO : „úmrtie s covidom“ . Nie NA covid, ale „s“.
                  Znie to ako „úmrtie s plešinou“, alebo „úmrtie s neoholenou bradou“.

                  1. opr. z dielne WHO

              2. Trošičku manipulace se statistikou, co? Ony to nebyly dva roky covidu, ale dvě/tři vlny, které dohromady neprobíhaly ani 7 měsíců. Takže těch 250 lidí pod 45let zemřelo během půlroka.

                1. Vlny mas tak maximalne ve svy indoktrinovany psyche.

                  Zadny vlny nejsou ty vlno. Moc ctes sracky produkovany medialnima mrdkama.

                2. A nebylo by tedy lepší to přepočítat na sekundy? Těch 250 lidí umřelo za 250 sekund…
                  V čem je ta manipulace? Přes léto covid přestal absolutně existovat? Respirační onemocnění mají celoroční průběh, v létě je incidence malá na podzim a na jaře velká. A takhle se to opakuje každý rok.

                  1. Fakt to není manipulace? Započítat celý časový úsek od objevení choroby a využít ho pro průměrné úmrtí v čase? Tak koukejte: Ebola zdokumentována v roce 1976, za tu dobu umřelo na Ebolu 14834 lidí celosvětově. Takže Ebola zabíjí jen 329 lidí/rok celosvětově. Takže je to vlastně méně riziková nemoc, než třeba chřipka. To je Vaším pohledem.

                    1. Jaka presne „choroba“ vole se kdy kde vole objevila?

                      Blabolis z hladu. Zadna choroba se neobjevila. Skupina lidi kteri manipuluji svetem se rozhodla pritahnout srouby a uvalit na svet totalitu.

                      Vira v chorobu je jako vira v boha vole.

                    2. Já jsem byl ve fakultní nemocnici během října 2020. Ti lidi tam neumírali na víru, ty vole!

                    3. Sezral jsi salamounovo hovno kdyz jsi byl v nemocnici?

                      Na co tam vole umirali vole lidi? Tys je vole vsecky pitval a mas k tomu teda nejaky relevantni informace?

                      A ze neumirali na „viru“? Nevim nevim zroute salamounovych hovem. Je VYSOCE PRAVDEPODOBNY ze prave na „viru“ v to ze existuje nejaky smrtelny virus spousta lidi umrela. Hlavne tech chudaku starejch lidi do kterejch to medialni mrdky hustily den co den zatimco ty lidi byli pod zamkem doma.

                    4. Je to tak. Už to koreluje s náboženstvom. Uctievači chrípky…to ma poser. Keby polka krajiny prešla na islám, nebol by som viac rozčarovaný ako z toho čo a deje teraz. Ľuďom ozaj chýba ozajstná viera.

                    5. Ano přesně tak, pravděpodobnost, že umřeš na chřipku je násobně vyšší.
                      A já nezapočítávám celý časový úsek, přepočetl jsem to na roky, aby to bylo srovnatelné s počty mrtvých na silnicích, také za rok.
                      Ostatně, ono za 7 měsíců na silnicích zemře i tak více než 134 lidí.

                    6. No covid vs. chřipka, jako fakt? Za celý svůj život nevím o nikom, kdo by umřel na chřipku (neříkám, že se tak neděje), ale za prosinec-duben nám tu v našem městečku covid kompletně vyprázdnil 3 domy (jeden v naší ulici a dva v sousední). Víc jsem nesledoval, ale prostě pokud jde o sousedy, tak tomu se člověk nevyhne a prostě si toho všimnout musí. Můj chlapík na převíjení motorů to taky nedal, jeho manželka tak tak a teď je v LDN.

                    7. 1) Nauc se nedelat globalni zavery a generalizace na zaklade anecdotal evidence nebo toho vo cem tvoje natvrdly ja neco vi. Od toho jsou vole metadata.

                      2) „Covid vam vyprazdnil“ (sic). Tys vole delal autopsii na tech lidech a vis na co zemreli? Nedelal. Tak neblabol vo covidu.

                    8. Dobrá konspirace. Hele, zkus google. Psát, že na chřipku nikdo neumírá je sice dobrý vtip, ale nesměju se.
                      Drtivá většina lidí umře na respirační onemocnění nebo selhání oběhu, neberu-li v úvahu rakovinu.
                      Měl bys WHO přijít říct, že to že mají chřipku v top 5 nemocí celosvětově proti kterým bojují, úplně zbytečně.

                    9. @starter25
                      Jestli to je reakce na mne, tak Vám to přeložím z češtiny do češtiny. „Za celý svůj život nevím o nikom, kdo by umřel na chřipku (neříká, že se tak neděje)“ překlad: Neznám osobně nikoho, kdo by umřel na chřipku, ačkoliv se tak určitě děje. Srov.: Neznám osobně nikoho, kdo by umřel na Ebolu, ačkoliv se tak určitě děje.
                      Rozumíte?

                    10. Rozumím. A to konstatování měl být tedy argument? Já jsem toho neviděl…
                      Přijde mi, že si riziko představuješ nějak lidově. Úplně nejzákladnější měření rizika je dopad a frekvence. Vytahuješ tu příklady, kdy uvažuješ jenom jednu z těch hodnot. Příklad, pokud je na škále od 0-10 u chřipky dopad=5 a frekvence=5 a u eboly dopad=10 a frekvence=0 tak mi vychází 5*5 > 10*0
                      Pokud vezmu v úvahu, že mám obdobné procesy, jejichž průběh je celoroční a dopad=smrt pak porovnávám jen frekvenci, a to počet mrtvých za rok.
                      Zkus mi tedy vysvětlit v čem je ta manipulace.

                    11. Prosím, naše bábi umřela v devadesátejch v nemocnici s/na.

                      V svých sedmaosmdesáti tam byla s nějakou nedostatečností v pajšlu, snad že slinivka málo slinila, či co. Tam chytla chřipku a bylo po ní.

                      Být to v době kovidu, byla by položka kovid statistiky jedna báseň. Yehdy to byl marasmus senilis nebo něco takového.

                      Byla to velká pražská nemocnice, standardní ratejny, standardní péče na pokladnu. Přesto, že člověk byl tehdy ještě v plné síle, říkal si, že být na jejím místě, měl by možná namále. Žádná sranda být v nemocnici. Takže tedy chřipka/kovid.

                    12. Nemocnice člověka ze všeho nejlépe vyléčí z potřeby a ochoty být léčený v nemocnici.
                      A často ti revers a zběsilý úprk odtud zachrání život. Znám několik takových případů. Kdy tam i zdravého a silného člověka málem zrakvili.

                      Vyjímkou je situce kdy té po bouračce saniťaci skládají jak puzzle aby jsi se formou vešel na nosítka. Chirurgie bude vždy užitečná.
                      Tedy pokud nebude vymýšlet pičoviny jako preventivní odstranění orgánu u kterého by někdy v budoucnu hrozila rakovina.

                    13. Samozřejmě, že je, protože má celkem omezený šíření (tělesnejma tekutinama) a naštěstí se hemoragický horečky obecně takřka nedostaly do civilizovanýho světa. Takže pro nás je hrozba hemoragickejch horeček menší, než si ukopnout palec doma vo kus nábytku.

                    14. Panek

                      Na SK máme príslovie : Z hovna bič neupletieš. A ty to furt skúšaš.
                      -z falošných demagogických čísiel možeš navariť iba sračkovú polievku.

                3. Panek 27.9.2021 v 9:35
                  Realy, pink shoes realy?……..
                  To akože tu z tých posledných 19-tich mesiacov čo nás tí zmrdi držia pod zámkom bol čínsky vírus aktívny len 7 mesiacov a zbytok času bol na dovolenke? Lebo ak si dobre pamätám min. slovenský mainstream tak tam sa išlo deň za dňom (týždeň za týždňom) a furt boli zverejňované štatistiky predošlého dňa, že koľko nových prípadov čínskeho vírusu pribudlo (na základe tých „super“ testov, koľko ľudí je v nemocniciach s tím čínskym vírusom a koľko ľudí zomrelo na čínsky vírus (bez ohľadu na reálnu príčinu smrti – mal čínsky vírus na základe „super“ testu a zomrel tak je jasná príčina smrti)*. Takže neviem ako to bolo v zahraničí, ale mám pocit že apokalypsa a jej vyhodnocovanie prebiehalo podobne ako v SR.

                  * Slovenská vláda nám síce tvrdila na začiatku pan(epi)démie, že každý mŕtvy s pozitívnym „super“ testom ide na pitvu, aby bolo isté na čo zomrel, ale to trvalo len pár týždňov a potom už patológie nestíhali tak sa prešlo na všeobecnú príčinu smrti.

                  1. Vaším pohledem. Proč v Oklahomě školit lidi, jak se zachovat v případě tornáda, vždyť za rok dorazí do obydlené oblasti v průměru jen jedno. A pak tam zabije cca 8 lidí. Vaší argumentací = lidi serte na tornáda, uštknutí chřestýšem je nebezpečnější.

                    1. V Oklahomě je v průměru 57 tornád ročně…protoč

                    2. Kolik z těch 57 dorazí do obydlený oblasti a někoho tam zabije?

                    3. Mojím pohľadom:
                      Za rok 2020 zomrelo v Oklahome XYZ osôb (hádam som použil správne pomenovanie aby sa žiadna minor-ita, sexual-ita, úchyl-ita nerazila). To je fakt, ku ktorému sa dopracoval nejaký americký (oklahomský) úrad na základe nejakých podkladov. Ľudia, ktorí žijú v daných oblastiach (ZYX miliónov) sa to dozvie a mali by sa podľa toho zariadiť. Ak si povedia, že mortalita na tornádo je 0,01488 promile v danom štáte tak to asi risknú a ostanú tam žiť, alebo sa tam presťahujú. Budú to brať ako akceptovateľné riziko.
                      Ale potom príde kokot ako ty a povie: „Hej vy banda blbečkov, ale to tornádo zabilo tých XYZ ľudí za 57 dní (1 tornádo za 1 deň aby sa to lepšie rátalo). Takže vaša štatistika je na hovno, lebo po prepočte na rok bude tých mŕtvych (XYZ / 57) x 365,25. A to vám mortalita vybehne na 0,625 promile. A v takom prípade sa už nesmie na nič čakať a štát musí zareagovať a prikázať všetkým obyvateľom Oklahomy bývať v tornádo bezpečných ubikáciách ako sú napr. pivnice, bunkre civilnej ochrany, zemljanky z betónu a tak podobne. Samozrejme na vlastné náklady, lebo ideme líniu „zero tornado dead-man during the whole year“. A vy kto sa Vám to nepáči tak ste anti-tornadéry, pravicoví extrémisti, second class citizen a vôbec celkovo blbečci čo nám to tu celé kazia.

    2. Naprosto presne. Jsou to vsechno lzi, lzi, lzi.

      Cil je vymrdat ti psyche abys byl jeste poslusnejsi nez ten sheeple kterym uz jsi.

      https://rumble.com/vmic3o-dr.-roger-hodkinson-decimates-canadian-government..html

  2. (Již vícekrát mne napadlo, že možná jsme Big Pharma neměli brát ta generika. Kdyby si směli prodloužit patenty na Aspirin a rejžovat na něm miliardy, třeba by se Big Pharma necítila nucena uchylovat se ke vnucování vakcín. Zdá se, že od určité velikosti a moci je nemožné nad takovými firmo-státy vyhrát – jakýkoli útok na jejich rejžování vyprovokuje naprosto zuřivý a zákeřný lobbistický protiútok ve jménu zachování zaručených zisků.

    A nebo také ne. Ostatně jak jsem zdokumentoval minule v „Důvodu třetím“, Big Pharma resp. Roche, Sanofi a GSK měly na výplatní pásce všechny lékaře a akademiky píšící scénáře WHO pro „pandemickou připravenost“ a „chřipkové pandemie“. I náš Prymula bral miliony od Pfizeru a GSK.

    Spíše by jim stávající mlaskání nebylo dost a rejžovali by na patentovaném Aspirinu i povinných vakcínách zároveň.)

    1. “ Kdyby si směli prodloužit patenty na Aspirin a rejžovat na něm miliardy, třeba by se Big Pharma necítila nucena uchylovat se ke vnucování vakcín. “
      – pekne DEBILNÁ logika. Keby sa bankám prikázalo NEZAMYKAŤ dvere na sejfoch, prestali by zlodeji aut kradnúť autá.

      „Zdá se, že od určité velikosti a moci je nemožné nad takovými firmo-státy vyhrát“
      – pekne DEBILNÁ logika. Keby sa ciele Pfizeru nedopĺňali so zámermi politikov, tak si Pfizer ani neprdne.
      Tie firmo-státy sú iba platenými žoldniermi politikov.

      Namiesto Pfizer-„vakciny“ by politici mohli ovčanov „vakcínovať“ aj svojim močom, a vystrašení ovčania by im ešte poďakovali. A ten moč by bol aspoň menej nebezpečný.

    2. Tomu se odborně říká „výpalné“. A jako boj proti mafii se to nikdy neosvědčilo. Takže to nebude fungovat ani proti farmaceutické mafii.
      To má logiku asi jako: celý národ si teď nechá píchnout jednu dávku pseudovakcíny, a farmaceutické firmy budou tak hodné, že už nám přes zkorumpované politiky nebudou nutit další vakcíny ani lockdowny ani další donucovací opatření.
      Vždyť ta vakcinace od počátku jela na vydírání a manipulaci.

  3. Článek je pěkný až na ten nepodstatný detail, že „vakcína“ před závažným průběhem nemoci vůbec nechrání. To se prokázalo už v domově důchodců na Slovensku, kde byli všichni očkovaní a přesto dva důchodci na COVID zemřeli.

    Mutace delta pro většiny lidí způsobí jen rýmu: https://cnn.iprima.cz/pekova-delta-vam-udela-jen-nudli-drakoniada-musi-skoncit-vsichni-do-prace-a-do-skoly-32599 bez ohledu na onu vakcínu. Jen ti naočkovaní mají rozjebanou imunitu a tak jim hrozí mutace delta daleko více.

    1. Jasne, nechrani VUBEC, coz se pozna tak, ze neochranila nejake male procento lidi :-D
      Tvl :-D
      Co se clovek dneska nedozvi.
      Btw, a to jsi slysel, ze ta vakcina ma nejakou prumernou ucinnost, ktera rozhodne neni 100%? Takze ono se s tim jaksi pocita, ze holt nekoho to obcas neochrani vubec…
      Pokud nekdo ma neco lepsiho, tak sem s tim, bude z nej velmi bohaty clovek :-D

      1. Dobře, tak vakcína dle oficiálních dat z Izraele ochrání 4% lidí. Pokud je v Izraeli 94% očkovaných a 6% ne, tak z těch očkovaných dostalo 90% COVID. To si nevymýšlím: https://rumble.com/vmx4i1-je-to-venku-vce-ne-90-novch-ppad-covid-19-v-izraeli-pochz-z-ad-pln-okovanch.html Asi už jste očkován a musíte si nějak to placebo ospravedlnit.

        Něco lepšího je ruský Sputnik, což je klasická vakcína. Jenže cokoliv z Ruska je v naší zemi fuj, protože Pat a Mat odpálili sklad ve Vrběticích!

        1. Mno…pokud je v Izraeli 94% lidi ockovanych, potom je docela jasne, ze vetsina nove nakazenych bude naockovana.
          Matematika, znas?

          1. Teď ses sám přiznal k tomu, že matematiku vůbec neznáš, protože jsi vůbec nepochopil, co jsem napsal! Přečti si to ještě jednou.

            Pro neznalé, kdyby vakcína nefungovala vůbec, tak bude poměr 94%/6%. Poměr 90%/10% je tak na úrovni placeba.

            1. Jo takhle….jsem to asi blbe pochopil.
              Ty tvrdis, ze v Izraeli je zaroven 94% lidi naockovanych a zaroven 90% z tech 94% dostalo Covid?
              Takze v Izraeli dostalo Covid cca 8-9 lidi z 10 celkove?
              Hmmmm…..tak to mi prijde nejake….podivne.

            2. No ale pak jsem klikl na ten odkaz a ten mi dava za pravdu, takze dobry, uz jsem se lekl…
              Takze se prosim te douc matematiku a pak neco res.

        2. Ehm.

          Zaprvé – Sputnik v žádném případě není klasická vakcína – Sputnik je adenovirová vakcína přesně stejně, jako AstraZeneca a Johnson, využívá stejný DNA adenovirus Ad5 jako Johnson, a proto stejně jako u Johnsonu hrozí riziko VITT/TSS způsobené tím, že snažit se přes DNA virus (Ad5) propašovat do buňky RNA virus (SARS-CoV-2) je naprosto idiotský nápad, protože RNA viry nepočítají s enzymovým střihem, dojde ke vzniku splice proteinu a je vymalováno.

          Zadruhé – jediný účel covvakcín bylo zabránit vážnému průběhu COVID, což u velké části rizikové populace skutečně zvládly. Nikdy neměly a by design ani nikdy nemohly ani „zabránit nakažení“, ani „zabránit infekčnosti“ (viz ve článku pasáž o slizniční vs. systémové imunitě). To jsou pitomosti které o nich lživě šířili jejich nekritičtí zastánci a od nich je přejali jejich nekritičtí odpůrci, neboť nemohly neselhat.

          A teď mne můžete přestat blahosklonně poučovat o vakcínách ;-)

          1. No, já bych odděloval, co bylo „by design“ a jak je vakcína prezentovaná teď, když se ukázalo, že její vliv na možnost onemocnět a šířit je přinejmenším diskutabilní.

            Původní studie, na základě které je vakcína povolena pro nouzové použití (Pfizer), hodnotila výhradně počet nakažených (pozitivně testovaných). Ono hodnotit průběh nemoci u vzorku 8 lidí proti kontrolnímu vzorku 162 lidí by byl úlet i na značně rozvolněné vědecké standardy, které se v případě čínské chřipky uplatňují. Ostatně málokterá studie vyřadí 17% účastníků, aby své závěry opřela o 0,84 % rozdíl mezi očkovanou a neočkovanou skupinou.

            Nedivil bych se, kdyby původní účel byl zabránit nakažení a teprve následně se ukázalo, že takto nefunguje a ochrana proti průběhu nemoci je spíše „z nouze ctnost“. Vede mě k tomu např. to, že v prvních studiích nefigurovala nejstarší populace, na které se dá těžký průběh dobře otestovat. Pokud by se „by design“ jednalo o prostředek proti těžkému průběhu nemoci, tak bych ve studiích předpokládal zejména staré, tlusté a diabetiky – protože na mladých a zdravých se těžký průběh bude testovat dost obtížně.

      2. Lojza: malé procento lidí bylo neochráněno i bez vakcíny, je tedy klidně možné, že vakcína nechrání nikoho nijak.

        Něco lepšího je například nehysterčit a nechat život plynout. Jenže z toho právě žádné miliony, ukradené lidem, neplynou. Takže jste jako obvykle vedle.

        1. Mam v tymu 80% ockovanych. Jeden kolega mel dost nahovno prubeh po prvnim ockovani, jeste vic nahovno po druhym, ktery absolvoval v qetnu a ted je doma s Covidem. Pritom ja jsem se stykal prakticky se vsema, co to tady zatim stihli prodelat, vzdycky jsem se zdekoval, nez se resila karantena a ve finale jsem zatim ani nezachrmlal, rymu jsem nemel tak 4 roky. Tak bud jsem to prosel naprosto bezpriznakove, nebo mam z prdele kliku. A ted mi nekdo reknete, proc se nechat ockovat. Jestli mi budete vypravet o pravdepdobonosti, taxe rovnou muzete zivit jako prodejce losu. Ti taky nabizeji miliony a sami maji hovno.

          1. Nejdna se o OCKOVANI – prestan blabolit a vyhledej si definici ockovani.

            Nikdo by si nemel nechat administrovat tenhle geneticky agent protoze je na HOVNO. I militatni oficialni zdroje rikaji ze riziko adverse effects je vyssi nez riziko nemoci. https://www.theguardian.com/world/2021/sep/10/boys-more-at-risk-from-pfizer-jab-side-effect-than-covid-suggests-study

            That being said, drawing conclusions from what happens in your team is stupid. That’s anecdotal evidence. Jediny co ma smysl je metadata

            https://nouveau-monde.ca/bilan-sanitaire-au-25-9-21-dans-les-pays-champions-de-la-vaccination-anticovid/

            euromomo.eu
            VAERS
            Eudravigilance
            Eurostat
            csu

          2. Když to srovnáš s očkováním třeba proti černýmu kašli… normální zdravý člověk vlastně není ohrožený na životě, ale může nakazit někoho, kdo ohrožený je (typicky kojenci, kteří ještě nebyli očkovaní a hodně staří lidé, případně s nějakou komplikací, astma, cojávím). Pokud dostaneš černý kašel, tak tři měsíce kašleš, během toho se s tím tělo popere a vytvoří si protilátky, pak se ti nějakou dobu hojí plíce.

            Většina lidí proti černýmu kašli očkovaná je, ale ono to „vyvane“ asi tak po 40 letech, proto se na to někdy v tu dobu přeočkovává.

            Pokud jde o mě, Covid jsem neměl, nebo o tom nevím, nemocný jsem ale byl, nějakou tu rýmu nebo virózu.

            1. Prijimaci, kteri se ohaneji statistikama, by mi meli rict, kde sezenu ockovani treba proti dopravni nehode. Za ty roky, co jsem na svete, jsem byl podstatne vice statiskticky ohrozen, nez cinskou chripkou. A ze na JIPkach lezi kazdorocne fury ruzne tezce zranenych, to snad zpochybnit nelze.

              Uz mne ta hysterie zacina srat. Jako dite jsem prodelal meningitidu (bodnuti komarem), na pokoji nas lezelo 8, pokoj hlavou napred nas opustilo 5. To je taky dobra statistika. A to mne komari povinne nenaockovali.

              1. Očkování proti dopravní nehodě není, ale máš airbagy, bezpečnostní pásy… poutáš se? :-)

                1. ESP, ABS, line assist, brake assist, auto pilot etc.
                  A furt tie kurvy v tých autách búrajú a zabíjajú sa a kurvia nám štatistiky. Oni to robia asi naschvál.

                  1. Tak pokiaľ viem, reálne úmrtnosť na cestách nezanedbateľne klesla (aj keď dosť urobilo kurvenie metodiky, do koľko hodín musí pacient umrieť, aby to bolo rátané ako dôsledok nehody – skok medzi 2008 a 2009 v https://www.minv.sk/swift_data/source/policia/dopravna_policia/statistika_dn/vyvoj%20DN%20a%20nasledkov%20od%20roku%201966%20do%202020.pdf), napriek tomu, že sa jazdí viac.

                    Horšie na tom je, že si to rôzni volení či nevolení orgáni pripíšu ako úspech svojich skľudňovacích a iných buzeračných opatrení, nie ako úspech samotného technického pokroku, ktorý by nastal aj bez nich (a asistenti, ktorí majú reálny zmysel, by sa do áut postupne dostali aj bez toho, aby sa museli nariaďovať).

                    1. Ak je tá štatistika aspoň na polovicu dôveryhodná (čo už zmena metodiky napovedá, že akým smerom to asi pôjde) tak by to mohla byť dobrá správa pre vodičov z hľadiska ich bezpečnosti na cestách, ale zároveň správa na piču, lebo sa v tom uvidí nejaký aktívny kokot a začne žiadať ďalšie represie na cestách, lebo tie pôvodné síce trochu znížili tu úmrtnosť, ale stále je to veľa mŕtvych a treba ešte pritvrdiť (ako si aj ty písal).

                    2. Statistika věda je… Čím to, že počet nehod v roce 2020 je zhruba stejný jako v roce 1966? I když odhadnu, že reálných mrtvol bude v 2020 o polovinu více, díky metodice, tak je to jen dvojnásobné zlepšení v přepočtu na nehodu … jsme o tolik lepší řidiči při dnešní hustotě provozu? … to nám úřednicí a politici zajistili jen dvakrát větší bezpečí? (ty tisícovky techniků ve vývoji a výrobě by nás bez nich jistě nechaly ještě chcípat napíchnuté na osu volantu, lámat si vazy bez hlavových opěrek apod. :-)

                      No nic zapějme si a uveďme se do reality: https://www.facebook.com/watch/?v=391445331045798 (BTW: nějak nám úřad vládi mizí z youtubu)

                2. Ted o vikendu bylo hezky, jezdil jsem v UAZu. Nema radio, nema pasy, nema pytle,…

                  1. Ech ty samovrah jeden. Šak aj na vás špekulantov už niečo vymyslia, aby ste sa im nezabíjali každú chvíľu v tých nebezpečných autách.

                    1. Uz na to prisli. Zakazou benzin. Lidi se na protest budou zabijet na elektromopedech.

                    2. Upálenie zaživa v elektro-aute – „paráda“.
                      Ale nemci stým majú bohaté skúsenosti. Akurát sa drevo a „hranica“ zmení na baterky a plast s kovom. Aké pokrokové.

          3. Sysop: to bude nějakej hoax, ten kolega :-) Bezpříznakově neexistuje – nejsou-li příznaky, není nemoc. Sice tady neustále Jan Mrcasik cituje strašlivé „superspreadery“ z Koreje, ale reálně si nemyslím, že by něco takového skutečně existovalo v míře, která by dokázala s chřipkou udělat něco zásadního. Tj. určitě někdo takový existuje (popisoval to tady v článku Challenger), ale vliv na válku s virem to má asi jako Me-262 na WW2. Too little too late.

            Pravděpodobnost, že to chytneš je malá a že na to zemřeš směšná – u nás zatím přes miliardy rozkradené za testy necelých 1.7M pozitivně testovaných. Reálně se s tím setkalo lidí víc, ale i tak to odhadem 70% lidí vůbec nemělo (možná 50, kdo ví). K tomu jsou hromady lidí prakticky mimo nebezpečí, že by jim to něco udělalo a hromady těch, kterým to něco udělat mohlo už vládní opatření poslala na hřbitov. Letos bude vývoj zajímavý, není dost lidí, kteří by to mohli dostat, i když důchodců, které by to v kombinaci s vakcínou mohlo zabít je ještě dost. Akorát je fakt, že extra pultovej mrazák by se mohl hodit, až to zase tasemnice Flégr přitáhne do ulice, budu si tam ukládat maso.

            Na straně druhé, máme teď 6 mega plně očkovaných a mnozí z nich nemají dobrý zdravotní stav, což bude mít za následek mrtvé na kde co jiného. Jsem na to docela zvědav. Soudruzi už se určitě po volbách porvou o to, kdo si ty ušetřené miliardy za důchody odnese a vymyslí „jak číst statistiky“ tak, aby z toho vyšlo, že je nutné lidi věznit a očkovat.

            1. Sysop: když už jsem si našel data kvůli příspěvku níže pro Mrcasika, tak to rovnou rozšířím i tady:
              – Potvrzených případů zatím za necelé dva roky je 1.7M, tedy cca 17% populace. Někteří to měli víckrát, někteří u doktora vůbec nebyli, řekněme, že reálně se s tím setkalo 25% obyvatel ČR, v extrému třeba 50%. Nicméně bych počítal s tím, že šance, že to chytneš, je 25%.

              K tomu máš ve své věkové skupině úmrtnost 1.3%. Tedy celková pravděpobnost, že letos zemřeš na čínskou chřipku je 0.25 x 0.013 = 0.00325, tj. 0.03%. Resp. tvoje šance, že tu budeš ještě příští rok je pouhých 99.7%. A ty se ptáš, proč by ses měl nechat očkovat? Vždyť je to přece jasné, 0.03% hrůzy, děsu a utrpení! Jen naprostý hazardér dělá věci, kde je šance na přežití pouhých 99.7%!

              Mimochodem, dítě při úmrtnosti 0.2% spíš zemře na následky autonehody než na covida. Naočkovat! A co nejrychleji, takže do nemocnice zásadně autem!

              1. Odhadem to měla třetina až polovina populace a setkal (tj. byl viru vystaven) se asi prakticky každý. Opakované nakažení sice existuje, ale je nesmírně vzácné. Alespoň teda v rámci jedné sezóny. Chytit to každou zimu znova je asi velmi pravděpodobné, ale tak dlouho tu ten sráč zatím není.
                Co se týče nakažlivosti, tak to celé komplikuje plošné testování, protože u většiny infikovaných nemoc nepropukla, takže nelze srovnávat s jinými podobnými chorobami, kde se netestuje a do statistiky se dostanou jen ti s vážnějšími příznaky. Kdyby se chřipka testovala, tak bysme se možná divili.

                1. „Opakované nakažení sice existuje, ale je nesmírně vzácné.“
                  Může být a nemusí – co třeba i mnohonásobné nakažení, zvládnuté imunitním systémem bez patrných příznaků…
                  Co je skutečně vzácné, je opakované onemocnění – tedy rozvoj těch příznaků…

                  1. Nevím. Až tak detailní můj googledoktorát není. Ale logicky vzato je tahle varianta nepodstatná.
                    Je mi asi fuk, jestli jsem se loni nakazil chřipkou třicetsedmkrát bezpříznakově aniž bych o tom měl tucha, nebo ani jednou. Hlavně že mi nebylo blbě.

                2. shane: je tu dost dlouho, vždyť těch mutací už bylo několik. Zrovna v okolí mám osobu, která měla originál na jaře a deltu v létě.

                  Testování do toho ani netahám, to je další věc, že reálně nemocných bylo výrazně míň, protože vyšťourání viru z nosu neindikuje infekci. Komické jsou „bezpříznakové“ případy, kdy dotyčný má PCR pozitivní, AG negativní a nic mu není. Logicky by se nabízelo, že dotyčný není nemocný, neboť u něj nemoc nepropukla, přestože se o to pokoušela. Ale to ne, budeme tomu říkat „bezpříznakový“. Takových „bezpříznakových“ angin nebo chřipek bude taky slušná řada, jen jak píšete, tohle nikdo netestoval. Ale z logiky věci to tak je – že mám v nose bakterii nebo vir, protože jsem se zrovna nadechl v blízkosti nemocného vůbec nic neříká o tom, jestli tím taky onemocním. Představa, jak jsem ale „bezpříznakový přenašeč“, no, jeden by si myslel, že je to komické, ale hromada lidí se nechala přesvědčit, že to tak prostě je. Takže do karantény s takovým! No a očkovaný, který je nemocný, toho v klidu na koncert. Debilita non plus ultra, ale holt takovou máme vládu a spoluobčany.

                  Ono už jen to, že preferovanou metodou „potvrzení infekce“ je výtěr z nosu a ne ze slin jasně indikuje, o co byl zájem a že realita nikoho nezajímala, protože dle ní by se nedalo věznit a tlačit lidem očkování.

                  1. Bezpříznakový přenašeč je asi blbost. Teoreticky může být přenašeč i člověk co má ruce upatlaný od virusů, ale to už pak nemá cenu bavit se o přenašečích vůbec.
                    Akorát že tohle jsou všechno ty stromy pro který nevidíme les.
                    Není podstatný řešit přenašeče a sliznice a viriony a jak daleko virus doskočí.
                    Důležitý je jenom jestli ti je blbě nebo ne a pokud jo, tak jak moc, co s tím a jestli penál nebo žeh

                    1. shane: psal to tady v článku Challenger, že je to nějaký exot se silnou imunitou, kde se vir divoce množí, ale nemoc nepropukne. Takový ale pochopitelně může existovat pro jakoukoliv nemoc a pandemii tohle nezpůsobí.

                      To zní příliš logicky a hlavně se na tom nedají nakrást miliardy za testování a očkování, takže takhle teda ne.

                    2. Asi může. Nevím. Ono se vlastně pořádně neví, jak to s těmi přenašeči obecně je.

                    3. Spravne. Vi se naprosty hovno.

                      Zijeme v prestave ze lidstvo sezralo salamounovo hovno a ze vsechno se vi. Vi se ale hovno. Virologie je sracka.

            2. „Bezpříznakově neexistuje – nejsou-li příznaky, není nemoc.“
              To je sice pravda, ale proti tomu je docela dobře možné „nakazit se a neonemocnět“ – což je právě ten bezpříznakový průběh…

              1. jizlivec: to jako vážně? Můžete se nad tím zkusit zamyslet a rozvést průběh takové „nemoci“? A taky – a to především – mechanismus přenosu z takového „bezpříznakového“? Co se bude odkud přenášet?

                1. HIV sa prenasa skor nez prepukne AIDS.

                  1. Zajimavy. Kdyz se Karry Mullis snazil vedecky determinovat ze HIV zpusobuje AIDS, tak nic nenasel.

                    https://www.bitchute.com/video/fxZ4SBq9xYAr/

                    https://www.brighteon.com/36e513eb-241a-4ed7-9a63-8a2735280b57

                    Ty neco mas, nejaky vedecky dukaz …?

                  2. Pathy: při nejlepší vůli nedokážu najít souvislost mezi chřipkou (resp. kapénkově šířenou infekcí obecně) a HIV-AIDS. Můžete mě nějak nasměrovat?

                    1. Nestačí, že obojí jsou přenosné choroby? A že se můžou přenést z osoby „zdravé“ – tady dočasně nebo i trvale bez_zjevného_onemocnění?

                2. Můžu se zamyslet…
                  Nemůžu rozvést průběh „nemoci“ u člověka, který neonemocněl…
                  Mechanismus přenosu je jednoduchý – kapénkový* = prskáním virů do okolí…
                  Mmch. jde o zcela obecnou úvahu, která platí pro veškeré přenosné choroby…

                  * Pro jiné choroby i jinak – třeba sraním do zdroje vody k pití nebo kontaktem sliznic…

                  1. Prska kazdej a furt a vsechno mozny. Nic z toho nemoci nezpusobuje.

                    Srani do vody je neco jinyho. Tam se tvori jedovaty latky.

                    1. :-DDDDDD

                  2. jizlivec: to jste se zamyslel málo, ale aspoň správným směrem. Teď se tedy zkuste zamyslet nad tím, kde se v těch Vašich kapénkách vezme onen virus, nejste-li nemocný?

                    1. Prostě se mi usadil na sliznici z kapének jiného chrchlala, trochu se tam pomnožil a šel dál…
                      Je spousta mikroorganismů, které si člověk nese na svých površích i ve tkáních, které může šířit do okolí a které můžou za_určitých_okolností způsobit onemocnění a za jiných to prostě neudělají…

              2. Tohle platí třeba u tyfu. Máš ho v sobě, vesele ho šíří, ale nemocný nejsi. Viz Tyfová Mary. Je ale otázka, nakolik to platí i u jiných onemocnění.

                1. V sobe mas ziliardy sracek ktery udajne – podle germ theory – zpusobuji onemocneni. Vseho je vsude jak nasrano. Kam sahnes, tam neco je. Kdyby nemoci byli zpusobeny patogeny, jako treba udajnema virama, byl bys mrtvej. Nebo permanentne nemocnej.

                  Takhle to nefunguje. Lidi onemocni protoze maj nejakym zpusobem vypiceny organismus.

                2. shane: opravdu „to platí u tyfu“? Není to náhodou spíš tak, že je to ten případ, o kterém psal Challenger a který může být u kde čeho, ale je to naprostá výjimka, jejíž dopad na cokoliv je zanedbatelný?

                  1. Ano, jsou to naprosté výjimky z pravidla – a ostatně i proto byly zadokumentovány.

      3. „vakcina ma nejakou prumernou ucinnost, ktera rozhodne neni 100%“

        – ta NEvakcína má účinnosť plných 100%. Všetkým napichaným pred ňou jebalo v mozgu na 90%, po „vakcíne“ im jebe na 100%.

    2. Přijde vám, že ze tvrzení „Všichni byli, dva přesto zemřeli“ se dá vyvodit „vůbec nechrání“?

      Přijde vám, že některá z vakcín má deklarovanou účinnost 100 %?

      Vím, že tím proti sobě poštvu obě strany stejně spolehlivě – ale vakcíny není správné ani bagatelizovat a vnucovat, ani démonizovat. Jako každý produkt lidského inženýrství mají svá inherentní negativa a rizika stejně jako pozitiva, a záleží na každém konkrétním uživateli jak pro sebe vyhodnotí poměr přínosy:zápory.

      1. Jedná se stále o neotestovanou experimentální látku s možnými naprosto nedozírnými následky. Nachází se v 3. stadiu testování ze 4. Byla nouzově schválena pouze ke 2 dávkám a podávat 3. dávku je zločin.

        Podívejte se na ty, co neměli štěstí a poškodilo jim to zdraví: https://www.vaxtestimonies.org/en/

      2. Mrdko, ty tvoje vakciny NEJSOU vakciny. Nesplnuji definici vaccine. Nekde si to vyhledej. Jedna se o genetic agent/vehicle, experimentalni treatment ktery nikdy nebyl pouzit. Nikdo nevi jaky to muze mit nasledky. Kratkodoby jsou pomerne dost otresny. Stredne- a dlouho-doby, to se uvidi.

        Ty vaccines jsou co se tyce zabraneni respiratorni nemoci NAPROSTO NA HOVNO – https://nouveau-monde.ca/bilan-sanitaire-au-25-9-21-dans-les-pays-champions-de-la-vaccination-anticovid/

        JInak se jedna o fradulentni pouziti genetic engineering bez toho aby o tom probehla nejaka public debate (no vono by to stejne asi bylo na hovno). Pharma takhle legitimizuje genetic engineering jako vaccine – jinak by approval process byl mnohem slozitejsi.

        Neexistuje NAPROSTO ZADNY duvod proc by tuhle sracka mela nekomu bejt administrovana. There is NO FUCKING MEDICAL EMERGENCY and even if there were, the GENETIC AGENTS A.K.A. VACCINES ARE WORTH SHIT as per the above.

        1. “ Nesplnuji definici vaccine“

          – väčšina ovčanov nepozná slovo „definice“ . Väčšina ovčanov pozná iba kecy Primulu, Matoviča a iných zločincov z TV.
          Pan Mrcasík so svojim názorom :“ ale vakcíny není správné ani bagatelizovat a vnucovat, ani démonizovat “ —> má problém pochopiť, že akákoľvek vakcína určená na fakticky NEŠKODNÚ „nemoc“ je smrteľne nebezpečná.

      3. Jan Mrcasik: zatím nevíme, zda vakcíny mRNA mají vůbec nějaká pozitiva (pro ty, kteří to mají v těle). Takže ne, nemáte pravdu, že musí mít nějaká pozitiva. Nemusí. Uvidíme tak za 5-8 let, možná dřív, pokud jsou tam primárně negativa. Doporučuji v okolí, máte-li (znáte-li) starší lidi, co se nechali naočkovat a přitom měli nějakou chronickou nebo jinou nemoc (přežili raka, mají leukémii apod.), co to s nimi dělá. Možná právě začíná druhá fáze důchodové reformy, kdy kdo nezařval na čínskou chřipku, zařve na raka, kterého vakcinace povzbudila. Uvidíme, v které kolonce ti mrtví budou, hlídejte si to (bylo by fajn, kdyby to hlídali všichni, ale to je nereálné).

        Když se trefí blbě kmen, vakcinace proti chřipce je k prdu. Dtto čínská chřipka. Ze stejného důvodu můžete mít snadno čínskou chřipku víckrát a je jedno, jestli Vám protilátky dodala první nemoc nebo vakcína. To dále prokazuje nesmyslnost opatření („uznávání protilátek“ je nebetyčná píčovina a je-li to tak, pak i nutnost očkování je bezmezná píčovina – ani jedno nezaručuje vůbec nic, tím méně bezinfekčnost a nízkou rizikovost pro ostatní).

        1. Podle mňě je néhorší tá papírová „bezinfekčnosť“ gdy navočkované može fšady a dokonce nemusí do karantény. Stát tak „rozhodnutím strany“ vyrobíl nedotknutelnó kastu přenášečů.
          https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ockovanou-ucitelku-neposlali-do-karanteny-nakazili-se-od-ni-kolegove-174904

          1. Zadny prenaseci neexistujou. Respektive vsichni lidi jsou prenaseci. Viru, bakterii, udajnejch pathogenu je vsude jak nasrano. Kazdej je ma ve svym tele.

            Z nejakejch udajnejch viru nebo germs lidi neonemocnej. Onemocnej protoze maj vykurveny telo. Viz germ theory vs. terrain theory.

            Zeptal ses nekdy votazku jak je mozny ze kdyz viry zpusobujou nemoci tak nektery lidi onemocnej a jiny ne? Kdyz nektery lidi neonemocnej, tak nemoci jsou zjevne zpusobeny necim jinym nez tema virama.

            1. Jacq: Zeptal ses nekdy votazku
              To né, ale jednó sem se zeptál vodpověď proč dyš dvá lidí dostanó sténó chálku tak jednýmu to nejede a ani to nedojí, a druhé si to přichvaluje, zblajzne to jako nic a ešče by scél přidat. Esi to néni tem že každé člověk je jiné.

        2. Moje pointa je, že každý sám za sebe musí mít možnost se rozhodnout, zda je pro něj covvakcína přínos nebo zápor, a nesmí na něj být vyvíjen nátlak ani aby se očkoval, ani aby se neočkoval.

          Není to žádným způsobem společenská zodpovědnost, je to naprosto individuální soukromá zdravotní odpovědnost.

          1. Uplne postaci, kdyz se k tomu bude pristupovat treba jako k vakcine proti meningokoku, nebo chripce.

          2. Za mě se z toho cirkusu vytrácí zodpovědnost za nakažení někoho dalšího. Mám právo se nakazit a umřít na cokoliv, ale nemám právo žádnou nemoc šířit. Respektuji právo každého vychutnat si covidovou rýmičku do aluja. Nechci, aby to na mě někdo prskal a nakazil mě. Nemám problém s tím, že každý si může způsob, jakým si viry ponechá ve svém těle, vymyslet sám.

            1. „Nemám problém s tím, že každý si může způsob, jakým si viry ponechá ve svém těle, vymyslet sám.“
              Možu se optat? A ty to děláš? A můžeš nám všem poradit jak lze ponechat 100% virů ve svém organismu? Děkuji.

            2. Tvuj problem – jako problem ziliard jinych brainwashed useful idiots – je ze trpis predstavou ze nekdo nekde nekoho nakazi tim ze siri nemoc nejakym prskanim.

              Nic takovyho se nedeje. Clovek neonemocni tim ze na nej nekdo neco prskne. Prska na tebe vole kazdej vole kurva do pici furt. Vis kolik ma kazdek v drzce sracek? Vic jak v hajzlu. Tvoje drzka je mnohem spinavejsi misto nez tvoje prdelni dira.

              Zadnej virus SARS-CoV-2 neexistuje, nikdy nebyl izolovanej, nikdy nebylo dokazany ze by zpusoboval nejakou nemoc. Tak zklidni hormon.

              Jinak, kdyby tvoje indoktrinovany ja nechtelo vyse napsanymu vole verit vole, coz predpokladam, tak I VYROBCI TECH GENETICKEJ AGENTU SAMI RIKAJI ze geneticky zmutovanej (pro tebe ockovanej) jedinec muze transmittovat ten „virus“ a bejt nemocnej. JEDINEJ benefit geneticky mutace presentovany jako ockovani je udajne zmirneni priznaku respektive preventovani „tezkyho prubehu“. Considering that quite a few fucking people have kicked the ol‘ bucket after the shot, that kinda gives a new mearning to „tezky prubeh“, but nevertheless, that what the shitheads say.

              Takze zklidni vole hormon. TVoje zdravi a JEN A POUZE TVOJE ODPOVEDNOST, nikoho jinyho. Vobtoc si hlavu igelitem, zasputnuj si prdelni diru a put a clamp on your fucking dick. In the unlikely event taht it’s long enough, put a fucking knot on it.

              Hope this mitigates your concerns.

            3. Tak potom zoberme ako poucenie to, ze na spomalenie sirenia kvapockovych infekcii sa naucime zobrat si rusko aby sme to nesirili v takom mnozstve. A ked kychame a kasleme zostaneme doma.

            4. hopsson: máte v hlavě vůbec mozek? Vy jste nikdy nikoho ničím nenakazil?

              Současně, jak souvisí (ne)očkování s tím, zda Vás někdo nakazí? Opět, máte v hlavě mozek? Očkování NEBRÁNÍ tomu, abyste se nakazil. Tedy ani NEBRÁNÍ tomu, abyste někoho nakazil Vy. Ale klidně sem můžete napsat, jak si představujete, že budete zodpovědný za to, že někoho nakazíte, jedno, jestli očkovaný nebo ne, jedno, jestli kašlem, čínskou komunistickou chřipkou nebo angínou. A co teprve žloutenkou. Možná by hlupce Vašeho ražení měli okamžitě po té, co jste poprvé někoho nakazil, zavřít do izolace, ať si tu zodpovědnost, po které tak bažíte u ostatních, užijete u sebe.

              Takže: bojíte-li se nemoci, nelezte ven. Nikoho nepouštějte do baráku. Náhubek i ve sprše a při jídle, abyste něco nechytl. My ostatní zatím budeme žít normálně s rizikem, že nás sem tam někdo nakazí a ostatní zase s rizikem, že my nakazíme je. Kupodivu to tak fungovalo jen pár desítek tisíc let, ale teď se s femoidními sráči hopssonova ražení roztrhl pytel a mělo by to kvůli nim být jinak. Nejste náhodou monday?

            5. hopsson :
              “ Mám právo se nakazit a umřít na cokoliv, ale nemám právo žádnou nemoc šířit.“

              – ty si absolutne nevzdelaný debil. KAŽDÝ človek teda aj ty, má v tele tisíce rôznych druho vírusov, baktérií, a neustále ich šíri zo svojho tela. Spústa z nich je smrteľná – ale väčšina ľudí má k nim imunitu.
              Jedine vďaka získavanej imunite z neustáleho kontaktu s vírusmi – ľudstvo ešte žije.

              PREšTUDUJ SI ELEMENTáRNE FAKTY A NETREP HLUPOSTI.

            6. hopsson: skvěle. A co s tím má společného vakcína proti COVID, která ze své podstaty a prokazatelně nejenže NEOMEZUJE šíření SARS-CoV-2 a a nemůže tomu bránit, ale naopak způsobuje asymptomatický přenos?

              1. Zeptam se na dukazy toho, ze vakcina neomezuje prenos, mas k tomu nejake relevantni studie?
                Je co jsem pred par mesici videl, tak byly studie, ze u vakcinovaneho cloveka je moznost, ze nekoho nakazi, nasobne mensi, nez u neockovaneho. Mas nejake jine studie, co by to vyvracely?

                1. Neexistují žádné důkazy ani studie, že by covvakcíny jakkoli omezovaly přenos.

                  Žádný z výrobců covvakcín si nedovolil deklarovat, že jeho vakcína omezuje přenos.

                  Imunologové všichni jasně říkají, že covvakcíny umí vytvořit systémovou imunitu, avšak ze základů medicínské vědy jasně plyne, že systémová imunita nerovná se slizniční imunita a covid se šíří právě přes výmety ze sliznic – tzn. z toho, kde vakcína žádnou imunitu nedělá.

                  Takže otázka zní jinak: máš ty nějakou studii, která prokazuje, že navzdory výrobcům vakcín a navzdory expertům ty vakcíny přenosu brání?

                  1. A: Tvrdim to a to
                    B: Hmm, a mas na to dukaz?
                    A: A mas ty dukaz na to, ze to co tvrdim, neni pravda?
                    :-D
                    Btw, ja to slysel parkrat trebas od Konvalinky, ktery tvrdil, ze je to zmerene. Studii jsem zadnou necetl. Zkusim se po nejake podivat.

                  2. trebas zde https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/koronavirus-cesko-v-cesku-aktualne-covid-19-ockovani-prvni-druha-davka_2107110500_ako nejaka virolozka tvrdi, ze, cituji,
                    „Může být člověk, který je očkován, ale nakazí se, také přenašečem?
                    Ano, může. Podle studie amerického Centra pro kontrolu a prevenci nemocí je riziko, že jste infekční, menší. Pokud jste naočkovaní, máte menší dávku viru. A také doba, kdy vylučujete virus a jste infekční, je kratší. Tyto dva faktory přispívají k tomu, že očkovaní lidé se sice mohou infikovat, ale s menší pravděpodobností nakazí někoho dalšího.“

                    Priznam se, ze neumim tak dobre anglicky, abych dokazal hledat nejake studie v anglictine :-(
                    Tak ji verim, ze asi existuje, kdyz to rika. Jako jasne, muze si to cele vymyslet, ale nerekl bych.

                    1. :-D
                      Boze :-D
                      Ale jo…je to jasne spiknuti, jsou jedini, kdo o tom pise, vsichni ostatni jsou jiste podplaceni ci tak neco :-D

                    2. Zaprvé Lojzo lžeš – tvoje rádoby shrnutí z 16:28 je lež, protože jsem tě jasně odkázal na imunology kteří to říkají, a až poté tě vyzval ať doložíš své tvrzení.

                      CDC pouze hypotetizuje, že protože covvakcinovaní infekci porazí rychleji, mají menší šanci tím virem někoho nakazit. V žádném případě ale NEŘÍKÁ to, co tvrdíš ty – že vakcíny omezují infekčnost. A to zejména pokud nemáš dlouhodobou paměť vymazanou alkoholem nebo fetem, protože v roce 2020 CDC tvrdilo, že nejvíce infekční jsou nakažení v průběhu prvních 3-10 dní – tzn. v případě vakcinovaných předtím, než vakcína zabere. Jinak řečeno CDC neříká to co říkáš ty, a to co CDC říká je pouze argumentační ekvilibristika v příkrém rozporu se zjištěními vyšší statistické váhy, které CDC říkalo loni.

                      Co do tvé reakce 17:01 – Lancet je (resp. býval) nejprestižnější zdravotnický časopis světa.

                      Pokud tedy prohlásíš o Lancetu „je to jasne spiknuti, jsou jedini, kdo o tom pise“, je to ukázkový pokus zlikvidovat jakýkoli zdroj, který je ti nepohodlný, slizkou dehonestací. Akorát namísto „psal to židák“ říkáš „je to konspirace“.

                      A to tu děláš furt. Cokoli co se ti nehodí prohlásíš bez jakýchkoli důkazů lživě za „konspirační teorii“, ačkoli chybí jakýkoli znak konspirační teorie. Už v prvním příspěvku pod tímto článkem jsi to udělal a dál pokračuješ.

                      Je to pěkná křivárna, jenže pro tebe očividně účel světí prostředky a zdravotní represe je pro tebe úplně nejdůležitější. Jinak by ti přece někdo mohl zabrat to drahocenné místo v nemocnici, že.

                    3. Jo ahaaa…dukaz je „rikaji to imunologove“.
                      hmhmhm….jasne.
                      Nad to neni.
                      A vis ty co? To co tvrdim ja, rikaji virologove!!!!!
                      A virologove jsou vic, nez imunologove, takze jsem vyhral
                      jupiii
                      a o te konspiraci se pise primo v tom clanku. Jako ze „my to vime, ale nikdo o tom nepise, proc asi…“

                    4. Virologové jsou úplně nejvíc a ty seš úplně nejvíc debil.

                    5. Opet si me pletes se svoji mamou, stava se ti to nejak casto posledni dobou…

                  3. Jan Mrcasik 28.9.2021 v 13:23

                    Nejsem medicínský vědec, jen prostý vidlák. Nedikáži aplikovat než selský rozum a snad trochu kupecké počty.
                    Neexistuje slizniční iminuta, virus se tedy dokáže na sliznici uchytit a může tedy využít slizniční buňky k množení.
                    Vakcína umí vytvořit systémovou iminitu, takže se organizmus dokáže infekci bránit a množení viru výrazně omezit nebo zastavit.
                    Virus se šíří právě výmety sliznic, ale protože je jeho množení systémovou imunitou potlačeno, výmety jsou velmi pravdpodobně slaběji infekční až neinfekční a přenos je tedy omezen až potlačen v závislosti na imunitní odpovědi konkrétního jedince.

                    Kde a v čem je v mé úvaze chyba?

                    1. Takéto veci sa neskúmajú filozofickými úvahami, ale štúdiami (observačnými, na kohortách, intervenčnými, dvojito zaslepenými…) Takže chyba v tvoje úvahe je cca v každom jednom slove.

                    2. Pathy 28.9.2021 v 16:57

                      Ja som azda napísal, že voľačo skúmam?
                      Nie.
                      Odpovedal som sedliackou úvahou na vedeckú úvahu pána Mrcasíka, teda som nerozporoval vedeckú štúdiu filozofickou úvahou.
                      Váš záver je teda chybný, aj keď navonok dostatočne rezolutný.

                    3. Pýtal si sa, že kde je v tvojej úvahe chyba. Tak som ti jednoducho odpovedal, že úplne vo všetkom, lebo každé jedno slovo je pravdepodobne nesprávne, pokiaľ sa nepreukáže štúdiou na dostatočne veľkej skupine ľudí.
                      Všetky tieto tvoje „logické“ postupy nemajú vo svete medicíny založenej na dôkazoch čo robiť. nič z toho apriori neplatí:
                      -virus se dokáže
                      -může využít
                      -Vakcína umí vytvořit
                      -množení viru výrazně omezit nebo zastavit.
                      -systémovou imunitou potlačeno
                      -výmety jsou velmi pravdpodobně slaběji infekční
                      -přenos je tedy omezen

                    4. Pathy 28.9.2021 v 17:15

                      Slovné spojenia, ktoré citujete, nie sú nijak logické postupy. Ako ste preboha na niečo také prišli, keďže ide vo všetkých prípadoch o púhe konštatovanie?

                      Pýtal som sa pána Mrcasíka, ktorý napísal:“Imunologové všichni jasně říkají, že covvakcíny umí vytvořit systémovou imunitu, avšak ze základů medicínské vědy jasně plyne, že systémová imunita nerovná se slizniční imunita a covid se šíří právě přes výmety ze sliznic – tzn. z toho, kde vakcína žádnou imunitu nedělá.“
                      Váš názor ma, po prečítaní vašich komentárov, nezaujíma.

          3. Jan Mrcasik: však jsem taky nereagoval na pointu, ale na tvrzení, že vakcína má „inherentní negativa a rizika stejně jako pozitiva“, což nemusí být vůbec pravda. Žádná „inherentní pozitiva“ v mRNA vakcíně nejsou. Jestli jsou tam nějaká jiná, to teprve uvidíme.

            1. fatdwi: netroufal bych si říci, že mRNA vakcíny nefungují ve smyslu nechrání proti těžkému průběhu. Dost občanů v seniorním věku, kteří na COVID opravdu padali jako mouchy (jako takřka jediní), prošli po Pfizeru COVIDem bez ztráty kytičky.

              Jistě, třeba to bylo jen placebo. Ale nevidím pro to důkazy.

              Osobně považuji mRNA vakcíny z dobrých důvodů pro riziko autoimunitní, ovšem pokud někomu zbývá 5-10 let života, potom pro něj má ochrana proti COVID, který by jej hypoteticky mohl zabít už za týden, výrazně lepší poměr cena:přínos, než fakt že mu ta vakcína může třeba i s vyšší pravděpodobností uškodit v horizontu 10 let. Protože to, cynicky vzato, tu už stejně nebude a tudíž ho to nemusí zajímat.

              1. Jan Mrcasik: nechal jste se unést pocity, místo abyste použil rozum. Vy víte, že ti senioři „prošli po Pfizeru covidem“? Jak „prošli“? Že měli pohodový průběh? Nebo že to vůbec nedostali? A pokud nedostali, tak je to očkováním? Pokud měli pohodový průběh, opět víte, že je to očkováním? Zdaleka ne každý důchodce na to zemřel, zdaleka ne každý měl těžký průběh (v okolí mám lehké a střední, žádnou nemocnici). Pokud mělo 75% důchodců loni průběh lehký, jak dnes můžete říct, že je to očkováním? Tehdy to bylo čím? Nějaké „padali jak mouchy“ je poněkud přehnané.

                Jestli na to máte věrohodnou studii, tak hoďte odkaz.

                Bohužel nemáte pravdu s tím, co píšete v posledním odstavci. Vakcína Vám může pomoct rozjet něco úplně jiného a zabít Vás velmi rychle, přitom pravděpodobnost, že chytnete covid, není nijak velká. Takže na jedné straně je tu možnost, že chytnete čínskou chřipku a nedáte to, ta je ale vcelku malá (v kategorii 60-70 let zemřelo 3.6% nakažených, chytnete to s pravděpodobností 0.25-0.5, tj. šance, že přežijete, je někde u 98.2-99.1%). Proti tomu stojí neprozkoumaná pravděpodobnost, že kvůli očkování zemřete na něco jiného. Možná je ta pravděpodobnost menší, možná ne, ale já bych radši risknul chřipku než mRNA.

                1. Že měli lehký průběh, asi jako normální chřipka, ano.

                  Všechny relevantní, nezmanipulované a očištěné statistiky říkají, že COVID je téměř přesně 3x horší než obyčejná chřipka ve všech metrikách – počtem potřebných hospitalizací, smrtností, délkou hospitalizace u vážných případů, průměrnou délkou zotavení u středně těžkých případů (=u covidu těch, co po 7 dnech doma potřebovali 7 dní v nemocnici)…

                  Smrtnost normální chřipky 0,1% versus smrtnost COVID 0,04-0,45% podle největší metastudie WHO a 0,3% podle českého SZÚ i gigantické celonárodní srovnávací studie covid-chřipka Pasteurova institutu.

                  https://swprs.org/wp-content/uploads/2021/04/deaths-per-age-group-global-sinichol.png

                  1. Jan Mrcasik: jak víte, že ti stejní by měli těžký? Máte potvrzeno, že se s virem už setkali nebo naopak nesetkali?

                    Situace není stejná jako loni, nemálo náchylných už tu není. Ti, kteří mají čínskou chřipku dnes mají něco trochu jiného než ti, kteří to měli loni. Neexistuje způsob, jak prokázat, že lehký průběh – který mělo i loni a předloni přes 75% důchodců (a 95% všech) – je daný prostě tím, že už to není nic nového, tím, že to mají úplně jiní, kteří nemají ty stejné problémy jako ti, kteří měli dříve těžký průběh, minulou expozicí apod. A nebo že je to dané zrovna očkováním.

                    Je to stejné jako ta chřipka – to taky není jedna a tatáž nemoc, každý rok je trochu jiná, někdy kosí lidi víc, jindy míň. Proti tomu nemoci, kde očkování smysl má jsou poněkud stabilnější (černý kašel, spalničky atd.).

                    1. Přesně tak. „Mírný průběh díky vakcíně“ je úplně stejné šarlatánství jako „bezpříznakové onemocnění“.
                      Nechápu jak to kdokoliv komu zbyla aspoň polovina mozku, může brát vážně. Jak může někdo tvrdit že měl lehký průběh díky vakcíně? To by musel už předtím jednou chytit s těžkým průběhem, a podruhé po naočkování to měl s lehkým.
                      Jinak je to jen další podvod a kolosální lež.

    3. Vakcína před závažném průběhem chrání, akorát né stoprocentně.
      Podle zkušeností z Izraela majó lidí do 60 let navočkovaní dvóma dávkama 3x menčí pravděpodobnosť těžkýho průběhu, třema dávkama 10x menčí.
      https://echo24.cz/a/Scd6z/covidove-pasy-nemaji-temer-opodstatneni-nechal-se-slyset-izraelsky-ministr-zdravotnictvi

      1. HOVNO.

        1. To je panecku argument

      2. A aká je pôvodná pravdepodobnosť v kategórii 60+ rokov? Koľko ne-očkovaný ľudí z celkového množstva pozitívne testovaných v danej kategórii má ťažký priebeh? A čo to v danjek vekovej kategórii znamená ťažký priebeh?

  4. Obrázek za tisíc slov:
    https://i.redd.it/ng9hzyzt5op71.jpg

    1. Jen bych to mírně vylepšil, ten nešťastník s maskou frajera v saku táhne, zapřažen do vozejčku.

  5. Hm, no, u nas se delaji ruzne komponenty pro ruznou techniku – plyny, kapaliny,… nejvice se delavalo pro prumysl a potravinarstvi. Samozrejme, s nastupem doby kovidove jsme se orientovali vice do zdravotnictvi. V soucasnosti je to v podstate asi jedinej prumysl, kde je prakticky jiste, ze diky poptavce prezije. Pokud nekdo vidi spekulaci v tom, ze Nemecko hleda stabilni investice do budoucna, protoze lidi maji prachu jako slupek a chteji je chranit pred inflaci skupovanim kdeceho, pak ho mohu uklidnit – o spekulaci nejde. Paklize se v Nemecku prosadi ockovaci povinnost, tak ji mame v cele EU ein zwei. Jedinej, kdo na dalsim kole tradicni hromadne akce tentokrat nevydela, bude Bundesbahn, protoze lidi se nebudou muset nikam prepravovat.

  6. A nejzábavnější na tom všem je, že ty idioty co mají vystudováno 6 let lékařské fakulty, deset vědátorských titulů a napsaných 1000. článků na téma epidemie teď může školit průměrně inteligentní jedinec, který nemá v hlavě nasráno a de facto jen opakuje to, co tihle idioti sami razili celou svojí kariéru před epidemií čínské rýmy, viz veleidiot Prymula a jeho minulá vyjádření například o slintácích.

    Méně zábavné je potom to, že tito idioti nás mají skrze hysterky a ještě větší idioty v hrsti a žonglují si s námi dle libosti. Já ovšem stejně doufám, že hysterie kolem kovydu odezní a až na největší pomatence a zbabělce se všem rozsvítí, budou chtít prolít krev a všem Smejkalům, Maďarům, Prymulům a podobným zmrdům se bude do konce života sakra špatně usínat.

    1. Podle mne prave ti Prymulove and hiz boyz tohle moc dobre vedi a tak delaji vse pro to, aby se sroub plynule utahoval. Kdyby se nahodou moc lidi stihlo nadechnout, nemuselo by to dopadnout dobre. Takze tihle sibri jsou sice rozdeleni podle toho, kdo si pres Pfizer primo sahne na balik, nebo kdo bude drban za ouskem od EU, ci bude mit jiny profit, ale tahnou za jeden spagat. O zdravi mozna slo jen tem par uzitecnym idiotum, co jim umetlo cesticky k prachum.

    2. Technická: šéfideolog českých covidistů Kulveit neměl ani jeden vědecký článek a má jeden jediný titul z teoretické fyziky, na kterém dělal tak dlouho, že z jiné školy by už ho vyrazili. Pak se léta rýpal v nose a nedělal nic, zato byl formálně veden jako jeden ze 4000 „výzkumných asistentů“ Oxfordu, čímž se dodnes ohání.

      Maďar a Smejkal nemají druhý atest z epidemiologie a tudíž jsou podle českého zdravotního zákona objektivně nekvalifikovaní do epidemiologie fušovat.

      Akademici z okolí soudí, že téhle partičce jde o prebendy – lobbují za to, aby pro ně stát zřídil „úřad pro nezávislé vědecké poradce“, kde by se mohli zakopat, brát parádní tabulkové platy a páchat dobro nevyžádanými radami, za které by nenesli odpovědnost.

      1. Kulveit je levičácký fanatik, takže tipuju, že jemu osobně o prachy nejde (maximálně o finanční podporu pro jeho soudruhy v různých zájmových sdruženích).
        Kulveitovi dělá tak nějak dobře představa utopické společnosti, kde všichni vyznávají jednu ideologii páchající „dobro“ a nemají potřebu svobody. S tím je Covidová hysterie velmi dobře kompatibilní – v Kulveitových očích jeden z nástrojů, jak takovou Utopii vytvořit.
        Je to poměrně nebezpečný zmetek.

  7. Mrdko, mel jsem o tvym rozhledu lepsi mineni. Jsi jen o maly kousek min myopicky nez random covidisticky kreten.

    To co jsi napsal je samozrejme pravda, nicmene co to placas o klouzavem cili? Cil je naprosto jednoduchy. Cil je vymrdat lidem mozky tak aby se subscribovali ideologii, konceptu ktery kteremu budou „verit“ (ve smyslu slepa viry, supported with the threat of violence) a skrze ktery je bude mozne ovladat. Bylo to podobne s nabozentsvim, kde lidi jsou ovladani skrze predstavu ze vsecko ridi nejaky fousaty dedek za nejblizsim mrakem a kdo bude fuck around pujde po smrti do pekla (unverifiable) a kdo ne do nebicka. A kdo bude neposlousnej, toho inquisition upali. Tohle je vole cil – vypicit lidem mozky skrze scientism, odebrat jim vlastictvi jejich physicke existence, udelat z nich biologicke jednotky, soucasti jedne homogenni, poslusny humanoidni masy – lepe receno sracky. Deje se to kousek po kousku dlouho. CV-1984 je vystrel z Aurory – populace je dostatecne pripravena, lidi maj dostatecne vypicenej mozek, a taky je nejvyssi cas lidi zadusit pred tim nez by si mohli zacit vyskakovat az behem nasledujicich let pujde svet do pici protoze ty faktory diku kterejm occident zazivat unprecedented prosperity jednoduse nebudou existovat.

    Dohadovat se vo tom co zvanej nejaky mrdky nekde v mediich respektive vo tom jak se to politicky a medialni mrdky snazej navliknout je myopicka ztrata casu.

  8. Teď jsem slyšel, že vláda objednala 700k vakcín pro děti od 6 do 12 let. Takže rozhodně se ještě něco děje/bude dít.

    1. To jsem zvedav, jak to vsechno do deti nasi vlady chteji napumpovat.

      1. Ako? Bez tvojho vedomia. Jedného pekného dňa pôjdu na výlet do vakcinačného centra a večer ti synátor prezradí tajomstvo: „Tati, dnes sme dostali včeličku a aj to bolelo, ale ja som neplakal, lebo som veľký chlapec.“

        1. Doteď si čas od času střelbou ve školách vyřizovaly svoje účty oběti šikany se svými tyrany. Ale ještě se snad nestalo, že by do školy naběhl s kvérem nasranej rodič.

          1. Ten by namisto do tridy sel spis do sborovny. A proc hned qer, takovy skaredy veci, ktery by jen nahraly pacifistum. To spis, ye treba by si skola zahrala na reprizu velkeho prazskeho divadelniho predstaveni z 12. srpna 1881, to by se treba stat mohlo.

            1. No jo, ten můj proklatý koníček. Ale jak znám učitele, oni si brzy nastřádají na novou.

              1. Urcite. Celonarodni sbirky maji u nas hlubokou tradici. I ty jejich konce.

            2. 23. května 1618 je lepší řešení. Přeci jen domu je škoda, ještě by piráti mohli chtít na školu znárodnit statkářův kravín.

              1. Jasne, ze je to lepsi, ale u toho je zapotrebi aktivni ucasti, vsude kamery, z toho koukaji mrzutosti, pokud akce nema dostatecny pocet aktivnich clenu. Kdezto mnou pripomiana akce se obcas muze prihodit uplne sama…

                1. Stačí, když tam budou řemeslníci opravovat střechu. To je hned.

                  1. Nebo v zimě bezdomovci na půdě. To známe. Jednomu takhle vyhořelo už pět nemovitostí (např. Kramářova chata).

        2. Nastesti mam uz dost velke potomstvo na to, aby se postavilo na zadni. Plus, vyhoda skoly v male prdeli, kde by podobny plany rychle prosakly. Kdyby mi nekdo sahnul na dite, klidne i nenahlasenou vakcinaci, tak je mrtvej. A to myslim uplne a zcela vazne. Samozrejme nejsem kunda, abych se u toho nechal nachytat.

          1. Tady u nás v prdelákově již na jaře vznikl problémek, že docela dost rodičů odmítlo testy. Ředitel jim vyšel vstříc a škola jela dvoukolejně. Výsledek? Ředitel a dva učitelé si již hledají jinou práci a pár rodičů dává děti jinam (kde to bude asi to samé).

            1. U nas je zrizovatelem skoly obec a starosta je nastesti stejneho nazoru jako mistni vox populi.

            2. Výhoda soukromé školy s alternativním zaměřením. Tady se covidismus nepěstuje, rodiče a učitelé se znají a důvěřují si.

          2. Sysop: aby ses u toho nechal nachytat ne, ale abys poskytl „řetězec nepřímých důkazů“ s přiznáním ano?

            1. Tak hlavne, ja mam na tyto veci cas. Jeden muj bejvalej spolecnik na mne udelal hnusnej podraz. Vratil jsem mu to az za nekolik let. Schvalne. Roky jsem ho jen nepravidelne sledoval a vycihl ten okamzik, kdy mu to nejvice ublizilo. Jen pro vlastni potechu, on nevedel, odkud to priletelo. Jestlize nechci nekoho vychovavat, nemusi trest nasledovat ihned po provineni. Pokud by mi nekdo naockoval proti vuli dite, tak ten akt uz nevratim. Je to stejne, jako by mi ho podrezal. A ja si pockam klidne roky, ale nezapomenu a neodpustim.

              1. Spíš by jsi měl v tomto případě urychleně začít hledat cestu jak to naočkované svinstvo dostat z jeho těla ven. Prý jsou nějaké alternativní způsoby detoxu.
                Celkově jsou děti odolné, takže by to šlo v pohodě stihnout dřív než se projeví negativní účinky. Třeba na rozdíl od doochodce kterého to může regulérně zrakvit.

                ps: trest musí mít výchovný účinek, jinak postrádá smysl. Jde o to udělat exemplární příklad pro ostatní zmrdy okolo. Kdyby se Pryguma už loni houpal na kandelábru, tak by se dalo předejít většině současných problémů a mrzutostí.
                Takovému vzkazu by porozuměl i Vrchní estébák ve vládě i jeho potenciální náhradníci po volbách. I Piráti by pochopili význam spojení „pověste provinilce na ráhno“.
                To že Prygumovi někdo za 5 let vrazí v temné uličce kudlu do břicha, je tak nějak k hovnu, z výchovného hlediska.

                1. Prymula je paradoxně ještě z těch nejlepších, resp. nejméně škodlivých:
                  – chtěl namísto lockdownů promořování, než mu to zatrhli JohnSnow
                  – dlouho odmítal totální lockdown okresů, který požadovali JohnSnow resp. hlavně Kulveit a jeho IT parta
                  – otočil ohledně vakcín pro děti a veřejně vystoupil proti plošnému očkování dětí

                  Je to hlavně oportunista který točí názory jako korouhvička, ale ze všech covidistů je vážně nejneškodnější.

                  Ty škodlivé svině jsou fanatici z JohnSnow/Iniciativa Sníh/MESES, protože ti neuznávají žádný kompromis a chtějí totální zdravotní policing a diktaturu datových pseudovědců. A tihle šmejdi řídí fakticky ministerstvo.

                2. Sam u sebe si umim predstavit, ze si s sebou na ockovani vezmu svuj chiroset a na miste to ze svalu vetsinove vymackam. Ale u svyho ditete bych do toho asi nesel. Jinak, dlouhodobe vedlejsi ucinky u ditete nemusis poznat, muzou se mu projevit treba az v puberte.

                  Nepotrebuju nikoho vychovavat, to je pul cesty k pruseru. Naopak, pokud dotycnej zmizi ze sveta a udela mi jen soukromou satisfakci, je to vyrazne bezpecnejsi cesta. Chapu, ze zde chybi ten vzkaz ostatnim soudruhum, ale to uz je veci stejne postizenych, aby udelali totez, co ja. Ono se pak tem aktivistum rozsviti, ze se neco deje.

                  Jakykoli boj zpusobem, na kterej je System pripraven, je dopredu prohranej. Proto z principu nechodim na zadne demenstruace a podobne kraviny, kde jen ztratim identitu a ve finale vzdy budu tahat kratsi sirku.

                  1. Mi trosku pripominas ty nabozensky dementy, co odmitaji transfuze a radsi umrou, nez aby se tak nechali zachranit….coz o to, dobre jim tak…ale oni to aplikujou i na sve deti…
                    Stejne je bozi, jak vetsina tech „nenene, vakcinu jen pres mou mrtvolu“ tesne pred tim, nez se z nich stane mrtvola, nabadaji ostatni, aby nebyli jako oni a nechali se ockovat :-D :-D

                    1. „Postcovidové symptomy se u dětí vyskytují ve frekvenci jednotek případů na sto tisíc. Myokarditida po očkování se vyskytuje v podobné frekvenci. Takže u rizik, která známe, je to vyvážené. A pak jsou ještě u vakcín rizika, o kterých ještě ani nevíme.“ Dr. Zelená z Ostravského ZÚ, která mj. prokázala ve velké studii, že protilátky po přirozeném průběhu vydrží minimálně stejně dlouho, jako očkování.

                      Všechny statistiky shodně ukazují, že pro děti COVID nepředstavuje problém – dětí, které na COVID umřely nebo měly vážné komplikace, je stejně nebo méně než dětí, které umíraly na obyčejnou chřipku či jiné obyčejné nemoci. To je dané tím, jak funguje jejich imunitní systém.

                      Ale křivák Lojza se okamžitě pokusí položit likvidační nálepku, že kdo odmítne nechat očkovat dítě na COVID, je fanatik a dement který raději zabije své dítě, než aby je zachránil.

                      Jasně. Ty to neříkáš. Ty jen vehementně naznačuješ, protože jsi celý příspěvek napsal v tomto duchu, ale použil jsi „trošku připomínáš“ čímž máš krytá záda.

                      Víš, to ti fungovalo s ancap logiky, kteří byli formalistní slovíčkařící pedanti. Normální člověk vidí, co je obsah 90% tvých příspěvků a obezličky tě z toho nevyvezou.

                    2. No a co tak asi říkajó tí, co majó problémy po vočkování?
                      Pro zajímavosť, známýho vočkování složilo a měsíc ležél. Boží.

                    3. to je takovy to, ze statistika je pro jedince totalne na hovno. Na operaci slepeho streva umira minimum lidi. I tak zrovna TY muzes bejt ten mrtvej. Pritom jakou hezkou sanci na preziti jsi mel :D

                    4. A ty si slepé střevo diagnostikuješ sám a pak se jdeš nechat zoperovat do vestibulu na hlavní nádraží?

                    5. Wut? Nechtel bys to rozepsat, treba jako.. whut?

                    6. Normálně, když máš podezření na zánět slepého střeva tak jdeš ke svému obvoďákovi, ten tě vyšetří a pošle do nemocnice, kde to potvrdí a zoperují. Projdeš rukama několika odborníků, kteří to dělají celý svůj profesní život.

                      Současný stav, abych to parafrázoval, je takový, že říkají v televizi lidem, ať si jdou nechat úplně všichni zoperovat slepé střevo, jinak všichni umřeme. A jelikož není dostatek kapacit tak ti to zoperuje sestra na hlaváku nebo v nákupáku, ambulantně. Bez ohledu na to, zda zánět máš nebo ne.
                      V tomto stavu nic jiného než statistiky obyčejnému člověku nezbývají, protože není odborník a současně vidí ten zjevný rozpor reality a toho, co slyší.

              2. Což nic nemění na tom, že v databázi podobné unijnímu INDECTu (nepochybuji že PČR má svoji) jim u tvé ztotožněné občanské ID stojí jasné přiznání, že kdo ti naočkuje dítě, toho zabiješ. A pokud by tedy někdo, kdo by ti naočkoval dítě, utržil bebí, tak jdou automaticky za tebou protože ses jim naservíroval na talíři – přiznání je nejoblíbenější policejní metoda…

                1. Jo, taky jsem v jedne diskusi priznal, ze jsem zabil Elvise.

                  1. Elvis žije.

      2. Obávám se, že za větší část z těch 700k jim rodiče ještě vděčně poděkují. Zajímá mě ovšem jestli doba údržnosti těch vakcín bude kratší a nebo delší než doba, kdy se sestaví nějaký funkční vládní aparát, kterej tu vakcinaci dětí dá befelem. Případně by se na tom mohl shodnout parlamanet ještě před zvolením vlády, ale netuším jestli je to formálně možné.

        1. A ja tipuju, ze do toho aktivne pujde mene, nez polovina rodicu. Bohuzel nemam cisla, abych zjistil, jestli treba uz s timto ten pocet pocita. Nevim, kolik je v CR deti 6-12 let.

          1. V ČR je cca 350k dětí mezi 6 a 12. Takže se zřejmě počítá se 100% účastí na dvou dávkách.

            1. Tak optimizmus je u Vás v ČR ozaj na mieste.
              Skôr z toho smrdí nejaká zasraná akcia poza chrbát rodičov.

              1. Tak duvodu muze byt spousta. Nejaka zasrana akce za zady rodicu je jedna moznost. Druha moznost ze to vyhodej.

                To co prijde po tech zasranejch volbach ukaze jak daleko ty mrdky chtej zajit. To ze ani jeden z tech ZMRDU nema nic ohledne CV-1984 jako tema kampane, krome malejch vyjimek, asi indikuje ze vetsina z nich jsou ochotny prosazovat cokoli. Do urcity miry mozna nemaj na vybranou protoze jsou pod kontrolou z vyssich urovni.

                Nicmene je dobry se podivat tam kde se situace dostala o kus dal nez v CR, Australia being a case in point.

                https://www.bitchute.com/video/zveuj9o1TuqS/

              2. Tak ono to klidně může dopadnout tak, že vakcíny si v klidu projdou někde v mrazáku a pak pudou rovnou do spalovny, přičemž provize z prodeje už bude někde na bezbečnym místě.

                1. A aj zato by mal niekto visieť za gule v prievane. Alebo v klietke hanby – putovnej po celej ČR.

                2. S tím nepočítej.

            2. Jo tak sorry, já sem počítal jenom jedno pohlaví, takže ono jich je ve skutečnosti 2x tolik…

          2. Sysop: 814k k 1.1.2019. Ke stejnému datu bylo 4-10 807k, takže je to spíš toto (protože ty menší dorostly, větší odrostly). 700k vakcín by znamenalo, že se počítá s tím, že mezi rodiči je debilů, co to narvou do svých dětí něco přes 40% (při dvou dávkách a tedy 350k opíchaných chudácích).

      3. Přes sociální tlak, stejně jako to už MŠTV a MZdČR udělalo u netestovaných+nevakcinovaných: do školy sice smí, ale učit se na bývalém hajzlu, nesmí svačit a ostatním dětem se musí vyhýbat desetimetrovým obloukem. Pocit totálního vyřazení z kolektivu a případná šikana, za kterou ani škola, ani stát vůbec nijak nemohou, pak dorazí zbytek.

        Vakcína budou nové značkové boty nebo hadry. Každé dítě nejvíce ze všeho chce zapadnout do party, nebo alespoň nebýt vysmívaný parája.

        1. No… a to moji sluzaci na gymplu za sikanu malem meli snizeny znamky z chovani.

          1. Ale soudruhu, je přeci asociální šikana a uvědomělá šikana. To druhé není šikana, to je demokratická zpětná vazba kolektivu, co si soudružsky myslí o asociálním chování revanšistů a odpíračů.

    2. JASAN: nevím o žádné vakcíně, testované na dětech a schválené pro věkovou kategorii 6-12. Můžete dát víc info, o co by se mělo jednat?

      1. Pfizer resp. nejaký jeho šéf teraz niečo onanoval o bezpečnej a funkčnej vakcíne pre deti 5-11 rokov. Nejaká vraj znížená dávka oproti deťom nad 12rokov a vraj po dvoch dávkach super výsledky u malých detí. Jo a ešte ten trtko vyhlásil, že návrat do normality bude do roka a do dňa………teda ak pristúpime na ich hru s názvom: „Každý rok jedna včelička“. No jedného by z toho jeblo.

      2. fatdwi: Pfizer má rozjetou klinickou studii na snížení dávky jakože to je dětská vakcína.

        Thon trvá na tom, že dětská dávka předimenzována je. „Studie teď u dětí snižují dávku na jednu třetinu, u nejmenších na jednu desetinu. Ale i tak výsledky ukazují reaktivitu ještě větší ve smyslu nežádoucích účinků. Asi 51 procent dětí potřebovalo pak látky na snížení teploty a horečky, které opět snižují účinnost vakcíny.“

        Je celá řada studií a optimální dávkové schéma se stále hledá, připouští Prymula. „Ale v kategorii 12 až 16 let se dávka od dospělé populace lišit nebude. Do budoucna se může snížit, ale výrazně nižší nebude.“

        1. Jan Mrcasik, SatanOkkY: díky za info, se nestačím divit, co všechno je v dnešní době možné… :-( Přitom u dětí je pravděpodobnost komplikací po očkování z principu výrazně vyšší než že budou mít problém kvůli čínské chřipce. To může vymyslet jen psychopat kombinovaný s debilem.

          1. To je popsané tady, fakt doporučuji přečíst, je to brutál.

            Diskuse české vakcinologické společnosti vs. českým lékařům co dodržují Hippokratovu přísahu:
            https://imgur.com/a/R1J46H6

          2. Niečo ako povinné očkovanie detí na Slovensku a „dobrovoľné“ v Rakúsku. Samozrejme sa očkuje na choroby dávno vraj vymazané z povrchu zeme. Tak neviem.

            1. Myslim, ze ne vsechny nemoci, proti kterym se ockuje, byly opravdu vymazany ze Zeme. A umim pochopit, ze pokud je nejaky akutni pruser, rekneme typu Ebola, tak ma smysl ockovat treba i petrolejem, pokud to pomuze. A nebo, pri minimalni pravdepodobnosti onemocneni ockovat latkou, ktera se pouziva pul stoleti a zname i jeji dlouhodobe vedlejsi ucinky.

              Nic z toho ale dnes nemame. Umrtnost na cinskou chripku uz zname, vime, ze je to blba nemoc ohrozujici lidi, kteri k tezkemu prubehu maji predispozice a taky do znacne miry vime, jak se vir chova, takze neni nutne panikarit. Pokud ovsem za tim nejsou prachy.

              1. No a akurát si to pomenoval:“A umim pochopit, ze pokud je nejaky akutni pruser, rekneme typu Ebola, tak ma smysl ockovat treba i petrolejem, pokud to pomuze.“ Presne takto to majú nastavené tí dobroserovia z radov nás priemerných občanov. Proste majú čínsky vírus „za prúser typu Ebola“ lebo tak im to nakukal každý odborník čo ma do riti dieru a tak sa nechajú napichať nejakým na kolene vyvinutým shitom, lebo povedali opäť tí istí odborníci, že to pomáha a že po dvoch dávkach bude pokoj a porazíme vírus. No to by mi až tak nevadilo, že sa nechajú napichať, jebe ma ale, že to nútia urobiť aj mňa – „dobrovoľne“…….

              2. Vymazaný byly akorát černý neštovice. Nic jinýho. Některý nemoci se jednu dobu podařilo eliminovat v bohatší části Evropy, ale z tý chudší to sem leze zas a znova. Tubera. Černý kašel. Spalničky. A kdovíco ještě

                1. Vychazim z toho, ze nekde v nejakym ustavu jsou vzorky kdejaky sracky a staci lidskej faktor… a je problem zas.

  9. On the same topic, but much more open-minded ….

    https://off-guardian.org/2021/09/27/watch-covid19-11-cj-hopkins/

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017