Čest práci, soudruhu generále - zpět na článek

Počet komentářů: 812

  1. Tyjoretici
    Vas is ďas das is běs. :-) Onehdy jsem na rotě co by dozorčí roty měl nějaký „hrabací den a z nudy když byli takřka všichni ve službě a ostatní chrápali jak zařezaní a jak mi jebalo zpíval jsem jednoho zabijem dva nové uděláme a atd, taky jsem spustil svou verzi gagarina, dobrý den magore gagarine a zjevil se tam krocan který byl i kvalitní pruďas, měl pod sebou na vs 5. generálů ač byl „vječný major pro průsery s domácím vězením kdy tedy musel být do 6. v kasínu ale potom obvykle domů nejezdil protože doma měl generálku a dvě dospělé dcery tak se zmazal v některé knajpě okolo a v noci chodil dělat pořádky na roty a jednou přišel a posbíral všechny uniformy pověšené na bidlech a nakopal je na chodbě pod skříňky. K udělání když začal řvát kde je dozorčí a pomocník klíče tedy neměl. Chtěl otevřít zbrojárku a já hledal kam mi je pod ty skříňky s opaskem zakopnul, což bylo nakonec štěstí protože když se mne nedočkal vlezl rotě o patro níž a vyházel jim tam ze stojanů samopaly na zem a do rána měli co dělat aby je srovnali podle čísel. Jo a na tu „zpěváčkovovu ántré“ přišel ke mne a začal mi rovnat kravatu ale tlemmil se tak jsem vyvázl bez úhony. Heuréka. Měl svoje metody a taky nám na PŠM přišel vynadat proč musíme všichni mazáci načerno do hospody na pivo když nám ho mladí mohou donést ve várnicích k postelím. Politruk zíral jak trefený puk. Já chachá
    https://www.youtube.com/watch?v=HqJRSv2wgeI
    time 6:00 https://www.youtube.com/watch?v=6mvvIq-Fdxg

  2. Souhlas s autorem, někdejší členství v KSČ nebo spolupráce s StB může být už dnes věcí docela tolerovatelnou (nejsme těsně po převratu, lidi dělají chyby, a tak dále), ale pro funkci prezidenta je zapotřebí morální kredit. A pro jeho ztrátu stačí i jedno šlápnutí vedle, jde-li v dimenzi kolaborace (spolupráce s diktaturou). Sorry jako.

    Osobně jsem si rozdělil potenciální kandidáty na

    nepřátelské: Středula, Nerudová, Blaško
    nežádoucí: Pavel, Babiš, Schillerová, Michálek
    přijatelné: Janeček, Hilšer, Zima, Němcová
    sympatické: Pavel Fischer, Vladimír Dlouhý (naneštěstí ani jeden z nich nepotvrdil kandidaturu)

    O zbytku buď nic nevím a současně myslím, že nemají šanci, nebo je to čistý mašíbl (Paroubek, Bobo, Soukup).
    Noční můrou je pro mě druhé kolo v podání Středula – Babiš/Pavel a volba menšího zlojeda.

    1. A ano, jsem si vědom členství Vladimíra Dlouhého v KSČ, byť to zdánlivě působí jako protimluv s první větou.

      1. Dlouhy? Vlada Dlouhy z Prognostaku? Co byl leta uklizenej v ABB za ‚sluzby, co pro ABB vykonal‘ a vylezl, az sednul prach?

        Ne, toho fakt ne.

        1. Ano, zrovna ten. Až na ten kariéristický škraloup z KSČ s jeho názory i činy prakticky bezvýhradně (v rámci reality – Rothbarda nemáme) souhlasím.

          1. Zkus to nekdy nekde v hospode rict nekomu z tech lidi, co byli v ramci cca 3500 zamestnancu postupne propusteni pote, co ABB skupoval ceske strojirenstvi. Doufam, ze mas dobreho zubare.

            1. Násilí je posledním argumentem neschopných. :-)

              K věci – schopný člověk ve strojírenském oboru našel / vytvořil práci vždycky hravě a řeči o „propouštění“ jsou tudíž mimo mísu. Nevím však, kterou firmu z našeho „stříbra“, která by prosperovala, nebýt prodána ABB, máš na mysli.

              1. Tu první větu by si mohli dát jako hlavní motto organizace NATO a stát USA.

              2. to dissenter

                těch firem a laboratoří i z jiných blízkých i vzdálených oborů bys našel tisíce… kdyby ses uráčil hledat vašnosto… tlakový nádoby, jaderný reaktory, fermentační tanky včetně technologie a softwaru, obří klikovky do zaoceánských lodí, veškerý motory, speciální chemie, projekce, výroba a montáž komplexních chemických procesů, vystřelovací sedačky do stíhaček (umí dodnes jen 5 zemí), náročná farmacie, tryskový motory, stíhačky… řadu z těch oborů zvládalo kromě ČSSR třeba jen několik dalších zemí na světě…

                hlavní problém zhroucení vnitřní komplexnosti ekonomiky byla ztráta ochrany vnitřního trhu vstupem cizího kapitálu a přistoupení na podmínky MMF a Světový banky ohledně zákazu podpory domácích průmyslových investic… byl to šikovnej podraz na nezkušený… se stejnýma podmínkama si na západě vytírají prdel buď skrytým obcházením, nebo silnějším kapitálem… před tím nás chránilo členství v RVHP

                problémy před 1989 vcelku logicky způsobovaly jiné příčiny než neschopnost… financovali jsme čtvrtmilionovou po zuby ozbrojenou armádu… což bylo plus, ale pro banány a lesklý obaly minus… a 40 let jsme byli pod zjevnými či skrytými embargy západu a sabotáží přístupu na globální trhy… kupovali od nás a prodávali nám jen co se jim hodilo – opačná strana mince členství v RVHP

                debila ze sebe děláš nebo ses tak narodil ty čuráku?

    2. Hilšer je absolutně nepřijatelná, byť trochu slabší, kopie Novotného z Řeporyjí. Šašek, politruk, který by spáchal roli Jidáše raz dva. Pár performancí už měl, a to mě stačilo. Heraus!

      Janeček je zase neúspěšná kopie agenta pracujícího pro zahraničí s krycí legendou geniálního matematika co skvěle vydělal na burze. Je to dobrá krycí legenda, jak někoho sponzorovat a přitom to vypadá důvěryhodně. Ale jeho akce jsem sledovala, a vždy to bylo víceméně rozvracení republiky. Navíc totální mimoň.

      Mohla bych psát dále, ale toto je asi nejpodstatnější.

      1. to jesterka 1+

    3. gde máš Vitáskovou?

      1. Ve skupině lidí o nichž nevím naprosto nic a současně nemají šanci, pročež si ani zjišťovat nechci. Něco zajímavého?

    4. Tak ono je to tezke, kazdy kandidat na prezidenta musel min. 20 let prozit za komara a vyloucit vsechny, kteri se o soudruhy jen otreli podstatne zuzuje okruh kandidatů. A vlastnost, ze dotycny nema nic spolecneho s bolsevikem neni pro me dostacujici.

    5. LoL. Nové nicky v diskuzi se fakt nezakecaj.
      Chápu, že neva, že byl Dlouhý komouš, když je teď americký agent. Stejně jako Fischer. Pavel je sice větší komunistický kádr než Dlouhý, ale zato je zaražen v americké prdeli daleko hlouběji. Nechceš ho ještě zvážit? Nerudovou máš ve špatné kategorii.
      Bych s dovolením přenálepokoval.
      sympatické: lízači americké prdele
      přijatelné: pravdoláskaři a sluníčkáři, lízači EU prdele
      nežádoucí: komouši kapitalisti
      nepřátelské: komouši socialisti

      Se budu rouhat, ale ze všech těch jmen je snad nejmíň neškodný ten sexy mozek.

      1. Mám rád USA a nesnáším Rusko. A co?
        Nerudovou mám ve správné kategorii, je to chytrá socialistka, a proto významně nebezpečnější, než třeba tvůj Parovepř.

        1. Nevím, potřebuješ, abych ti to schválil?
          Já zase preferuji prezidenta, který bude hájit české zájmy nebo aspoň nejméně škodit.
          Mám rád intelektuály v diskuzi, kteří nepoznají zjevný překlep.

        2. Co máš tak rád na DNEŠNÍCH USA?

          1. Sílu? Svobodu? Tah na branku?

            Ano, v 80-90. letech minulého století to bylo lepší, v 10-20. letech ještě lepší a ještě dříve vůbec nejlepší, ale Raptory nikdo jiný nemá, Elon Musk i Bill Gates vyrostli v USA a ekonomická svoboda jakož i svoboda slova je v USA stále nejvyšší na světě.

            Škraloupy najdu i na USA, od třeba Waca 1993 po současné mediální lynche na bílé, ale to na výše uvedeném nic nemění.

            1. Sílu jsme viděli v Afgánistánu. Svobodu za covidu i během zacházení s pothrlými Trumpovými stoupenci (opravdu někdo věří v ohrožení demokracie od šamana s bizoní hlavou).

              A tah na branku? Na jakou, potření patriarchátu? Bělošského supremacismu? Heteronormativity?

              1. Patriarchát potřít nelze, pokud my (muži) neztratíme koule. Heteronormativita dtto.
                Útok na parlament resp. jeho podpora byla Trumpova chyba a zacházení s útočníky bylo oprávněné.
                Svoboda za covidu byla ve většina států USA významně větší než ve zbytku světa, kromě Švédska a Běloruska :).

                1. A ty svazácké výkřiky a hesla si cucáš z prstu na levé ruce nebo pravé ruce?

                  Ta svoboda je taková, že jakýsi nýmandský tenista Djokovič odmítl odletět na US open, protože bez očkování exprimentální vakcínou proti covidu-19 ani omylem.

                  1. Mluvím o nepřítomnosti covidových zásahů do života v dané zemi. Kromě východního pobřeží a Kalifornie byl takový klid, že by člověk ani nic nepoznal, díky řadě odvážných (především republikánských) guvernérů.
                    Očkování jako bariéra pro vstup do země není nic nového, já už se takhle nechal očkovat proti tyfu a žluté zimnici, takže covid jsem vzal vcelku v klidu. Ne že bych si myslel, že mi to k něčemu bylo, ale nejsem žádný fanatik.

                    1. Když sis tedy myslel že ti to k něčemu není, nezamyslel ses proč si nechat šmakuládu píchnout?

                    2. Třeba se ještě uvidí, k čemu to bylo, až se objeví následky. ;-)

  3. Pro všechny, co se tu zalykáte nechutí k Babišovi/Burešovi:

    To vám nestačí zkušenost se současnou pětikoalou? AB je možná všehoschopný, ale tahle sebranka je neschopná čehokoli mimo zavírání nepohodlných webů a nahánění „proruských švábů“.

    1. Je to orisek

    2. Potřebujou si šlehnout další dávku nenávisti. Orwell věděl.

    3. Andy je Slovák.To mi stačí.

      1. Klidne bych volil i Madara. S nejakym sikovnym jmenem… treba Orban?

    4. Hubení proruských švábů je záslužná činnost zasluhující si malé nevýznamné plus.

      1. Ale my vás budeme hubit taky, pane!

  4. Tak pridam trochu pod kotel.
    Kdyz jsem byl na UO Brno tak bylo verejny tajemstvi,ze armada byla behem revoluce neutralni tzn. Nepridala se na stranu studentu a nove vlady. V podstate tam cas jeden dal a 89 90 az 94 je vse znacne politicky fluentni az do Ted. Takze nelze cekat od tech lidi nic jsou to lidi co drzi Basu a plni prikazy…

    1. Zato pilně v těch dobách pracovaly vojenské zpravodajské služby. A dělaly se čistky a škatulata, škatulata hejbejte se.

  5. Pro me neni vada charakteru a osobnosti cloveka, ze byl nekdo za komara clenem te sebranky. Ze byl nekdo odbojar a diky tomu delal cely zivot kotelnika jeste neznamena, ze to byl ryzi charakter a dobry clovek. Tezko se to generalizuje, nekdo byl lepmp a svůj posranej zivot svedl na odbojovy zivot, na druhou stranu byli lide, kteri umeli hovno a diky soudruhům se vyskrabali vysoko.

    1. Vsak taky nejde o to, ze byl v KSC. Jde o to, ze byl velmi aktivni jak v KSC, tak vsude okolo, kde to slo. Celozivotni karierista.

      1. tak. nějak mi připadá, že ti omlouvači nejsou schopni pobrat rozdíl mezi prakticky povinným členstvím v eróhá (kdy se v mnoha podnicích zaměstnanec stával odborářem automaticky nástupem do zaměstnání) a oportunistickou kariérou v silových složkách bezprávního státu.
        jsme ochoten jakžtakž tolerovat i ten vstup do strany (v některých situacích*). chápu, že někdo udělal ústupek pro sen nebo koníček (od větroňů po lidovou myslivost). ale vocaď pocaď.

        *) někteří se stali členy KSČ ne úplně vlastním přičiněním. jeden z mých příbuzných byl předválečným členem sociální demokracie, a v létě 48 byla čssd sloučena s ksč (tak nějak bez jakéhokoli hlasování nebo čehokoli právu podobného). a pak měl (oprávněný) strach, že by vystoupením z ksč významně polepil život celé rodině (včetně dvou párů staroušků, které měly veškeré životní úspory na tzv. vázaných účtech). a tak se při každém stěhování nebo změně zaměstnání pokoušel tvrdit že je členem v zaměstnání nebo v ulici, a vyvázání zapomenutím se mu konečně podařilo až po desítkách let odchodem do starobního důchodu.
        **) chápu a znám případy, především z akademické sféry, kdy se vědátoři na výzkumném pracovišti dohodli, že někdo k nim vlézt musí (aby jim tam nenasadili nějakého blba svini zvenku), a tahali sirky, a kdo vytáhl nejkratší tak ten vstoupil a formálně šéfoval.

        1. kde se vodkazuješ na dvě hvězdičky? :o)

        2. Hrozně rád dávám za příklad Zdenu Mašínovou st., která byla také ve Straně.

          A velice pěkná historická osobnost je Toman, bez kterého by možná dnes neexistoval Izrael, i když to pro něj byl hlavně byznys.

      2. Priznam se, ze Pavlovu minulost nemam najetou. Ale treba na Babovi mi vůbec nevadi jeho StB minulost. Za me je to hlava, ktere nikdo z te vrcholne politicke lůzy nesaha bohuzel ani po kotniky. Nikdo z nich nedosahuje takovych schopnosti jako on. Bohuzel ma krivej charakter a hrne to spatnym smerem – pouze jeho byznys a jeho osobnost.
        To ze spolupracoval za komara s rozvedkou, bylo tak samozrejme jako ze dnesni eurohujeri jedou podle EU not. Delal zahranicni byznys s vyznamnymi komoditami, ktery se neobesel bez dozoru statu. Troufnu si rict, ze Leninska ideologie mu byla uplne u prdele a chapal, ze on s tim nic nesvede.

        1. naopak. Bába mi připadá tak pitomej, že se těžko bráním podezření, že je to jen bílý kůň a figurka. ale mohu se mýlit. osobně znám (nebo spíš potkal jsem) pár dravců, kteří na fotce či televizním záběru vypadají jako takoví trotlíci či strejdové, ale v osobním styku z nich vyzařuje „něco“ predátorsklého a děsivého a dokáží ve svém okolí vzbudit pocit, že nebude-li po jejich, stane se něco strašného.

          1. Priznam se, ze bych v byznysu tezko hledal schopnejsiho cloveka nez je baba. Nejen ze ma plne pod kontrolou cast chemickeho průmyslu, ma to podchyceny i pres politiku, kde zaznamenal nepochybne uspech s projektem ANO a ma lidi vsude kde potrebuje.

            1. Biden toho také má spoustu podchycenou. Znamená to, že je to schopný člověk, dravec, superinteligentní a úspěšný manažer?

              Oni tihle hlavouni leckdy mají jaksi svoje lidi na skutečnou práci…

              1. jsou dvě možnosti. buďto je to opravdu kápo všech kápů a skutečně ty svoje lidi řídí, byť strejcovskými metodami. nebo mu je taháno za nitky a je pouze tváří pro nějakou šedou eminenci nebo oligarchii šedých eminencí v pozadí.

                1. Lukas B.: Biden nic neřídí. Prezidenti v USA jsou už dlouho jen figurky, nasazené svými loutkovodiči. S ohledem na jejich pravomoci je to i logické. Když se osvědčí, kandidují znovu, když ne, jsou uklizeni a když udělají vyloženě průser, skončí dřív (JFK).

                  Je samozřejmě otázkou, nakolik jsou spekulace o těch „šedých eminencích“ pravdivé, ale kdyby se do toho člověk „trochu“ ponořil, nejspíš by dokázal ledasco najít. Několikrát jsem zde doporučoval knížku od Perkinse „The Confessions of an Economic Hit Man“ a i tam jsou různé náznaky, které mají hlavu a patu.

                2. Myslíte si, že chlap, který ani neumí mluvit bez toho, aby dostal notičky, je génius schopný vybudovat a řídit obchodní impérium?

                  https://echo24.cz/a/SbGbd/babis-projev-jednani-o-neduvere-vlade-fiala-ceny-energii-povolenky

                  Stejně tak jeho zaměstnanci říkali, že naživo je úplně jiný, než na kamerách – že jen sprostě řve a chová se jako naprostý primitiv.

                  Očividně skutečný Babiš a „marketingový Babiš v TV“ jsou dva zcela odlišné produkty a osobnosti.

                  1. Babiš je píča.

                  2. Každý manažer je herec. Každý politik (by měl být) je manažer. Většina vrcholových manažerů jsou fanatici, až magoři. Tohle nehodnotím, ale….
                    Kdyby byl tak dobrý, tak se nenechá nachytat na takové štrapáci, jako je Čapí hnízdo. To za to nestálo.
                    Zajímavé je, že tady kde kdo uvedl, proč by (ne)volil Babiše, Pavla či toho zmrda z odborů, zatímco jiné jméno nepadlo.
                    Takže vlastně kolorit, víme že to je napiču, jsou to šmejdi, ale sami to dělat nebudeme (nebudeme si přeci špinit ruce, sic) a o nikom jiném nevíme.

                    1. Ohledně toho Čapího hnízda – jistě, že to za to nestálo, ale kdo mohl tušit, že se kolem toho udělá takové haló? AB už se nadělal takových křiváren, že ho nejspíš nenapadlo, že by to mohl být problém, jak říká oblíbená fráze „bylo to pod jeho rozlišovací úroveň“.

                    2. Jihočech Honza 2.9.2022 v 20:55

                      Ohledně Čapího hnízda mám dojem, že Babišovi právníci nepočítali s jeho budoucím politickým angažmá a očekávatelnými z něho plynoucími potížemi.
                      Rozhodně si nemyslím, že se AB jednoho dne probudil, pohlédl do kondiciogramu a jal se projektovat Čapí hnízdo. Věřím naopak tomu, že realizací nápadu pověřil doslova nejednoho právníka a prostředníka s nosnou myšlenkou:“Co jsou to peníze? Oběživo! Tak proč se nezapojit?“ (s díky bratřím Justům).
                      Proč tomu věřím?
                      Protože čerpání dotací je samostatná podnikatelská disciplína a i jednotliví samostatně hospodařící rolníci, mají-li být úspěšní, si na čerpání najímají odborníky. Třeba agenturu Ing.Jourové, známé to Evropanky.

                    3. JH: Hnízdo myslím nedomyslel nějakej z jeho podřízenejch a kvůli pár šušňům nastal půlúvazek:-)

              2. Bidet má podchycený především močák.

          2. Ono je to i sejmutí vnímajícím, čau lidi.

          3. To je „Oligarcha“.Pitomej asi nebude.Politika mu ovšem nejde.Samozřejmě, když myslí jen na firmu(imperium).Jeden z psychoušů, kteří chtějí sežrat všechno, protože k tomu mají určité předpoklady.Ale nikdy nebude první ve světě, i když o tom asi zamlada snil.Možná tady v tom kráterku.Politik to není, ti myslí jen na sebe a na chvilku.A naším presidentem musí bejt, jinak hrozej tepláky…

    2. Ten minulej system netvoril jen Jakes, Korcak, Kabrhelova, Husak a pet lidi okolo. Ten system prave tvorili lidi, jako PetaPaja, kteri tu strukturu vyfutrovali a udrzovali v chodu, protoze ‚to byla jejich prace‘. To samy rikali i Gestapaci, i SSaci, ze ‚haben nur seine Arbeit g’macht‘.

      1. Ja si zase nemyslim, ze soudruh s cervenou knizkou, kterej delal predsedu JZD nebo esenbak, kterej nahanel vekslaky a slapky nebo wohnout, kterej honil bigose po cvicaku byl moralne krivej.
        Na druhou stranu nekteri elitni nacisti byli ihned po valce odvezeni do statů a diky nim vylitli amici treba mj. jako prvni na mesic (W.Braun) a nikdo moc neresil jejich minulost.

        1. Ale ovsem, jenze on se nam na starostu republiky neskrabe nejakej noname predceda JZD z nejake Prdelau. On se nam tam tlaci prominentni karierni komunista a lizac prdeli KSC/SSSR/NATO/USA. Ja resim konkretni lidi, ne globalni podilnictvi v partaji.

          Uplne klidne bych to hodil bejvalymu komarovi, co za minule totality potreboval knizku k tomu, aby nekde sefoval mensi parte lidi a jinak sral na vylepovani vlajecek.

          1. „sebelepší analýza je ti k hovnu, když nemáš jako jedinej vylepený vlaječky“

        2. Btw, pres 6000 elitnich SSaku zustalo v Nemecku na svych pracovnich mistech, protoze by to po nich jinak nemel kdo delat. Jenze PetaPaja alternativu ma.

          1. Tak v tom s Tebou souhlasim.

          2. U nás takhle zůstala část StBáků s přesně stejným argumentem.

            1. včetně soudců, prokurátorů, vysokejch opicejních ai armádních šarží, ouřadníků a podobné verbeže

            2. Tak samozrejme. Je to sice blby, ale bohuzel nutny. Kdyz je svinstvo takhle prorostly, nevyplenis ho obratem, pokud nechces uplne znicit stat. Ne, ze bych za nej nejak horoval, ale ten naslednej bordel by byl jeste horsi a ve finale by se ke klice zase dostaly ty stejny svine, protoze vedi, jak se s ni toci.

              1. tak. nějaká kontinuita dělných sviní být musí, jinak by dopadl každej převrat něčím ve stylu dne trifidů. ale měl by pro ně a jejich další kariéru existovat formální nebo aspoň neformální skleněnej strop.

                1. @Sysop & LB
                  Jaká kurva kontinuita v justici!?
                  Decimace by byla málo.
                  Ty soudce měli vyházet všechny.
                  Však mohli jít do advokacie.
                  Stačilo jim zastropovat platy.
                  To bych udělal i dnes, časy jsou zlý, šetříme.
                  Dvojnásobek průměrné mzdy a nasrat.
                  Jak se ty kurvy teď ozvaly, když jeden ze zmrdů nebyl jmenován na místopředsedu soudu v té zastávce před Vídní…
                  Já bych jim dal nezávislost!
                  Každou škodu co způsobí bych je nechal uhradit, co 5 let výběrové řízení na jejich flek, rotace po ČR dle potřeby a majetková přiznání do hloubky.

                  1. Ja te chapu, svym zpusobem mohu i prohlasit, ze celkove je soudcu zbytecne moc na to, jakej maji vykon a to bez ohledu na jejich politickou angazovanost. A platy bych jim urcite seskrtal, protoze pindy o tom, ze plat musi bejt vysokej prej kvuli uplatnosti at si strcej do prdele. I nejvetsi bohaci kradou cokolady v samosce.

                    Na druhou stranu ale prave proto, ze ten zkurvenej system tzv.’spravedlnosti‘ funguje prave takhle, tak kdybys v 90kach vyhazel vsechny s rudejma knizkama, pak bys byl v te dobe nejvetsi kamos Burese and hiz boyz.

  6. Tak si dáme tu čaputku Nerudovou, ne?:-)) To je stejně hrozný panoptikum, bych ty volby radši zkázal…

    Jinak jeden příbuzný znal soudruha jenerála osobně, z Brna. A říká, že to byl hroznej vůl.

  7. PP potřebuje AB. Pokud nebude kandidovat AB, tak do druhého kola půjde s PP někdo, kdo ho tam porazí z důvodu: „teď všichni proti PP“. Takže pokud nebude AB kandidovat, tak tam budeme mít koho? Střed-nulu?

    1. Tak stačí se podívat na sázkové kurzy: Pavel, Babiš, Nerudová, Středula, Fischer.

      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-sazky-na-prezidenta-ku-pocitame-sance-kdo-vyhraje-volby-2023-201469

  8. Důvod, proč ve volbách vybíráte mezi kokotem a lhářem je v utkvělé představě, že hlas kandidátovi/straně, která je mi názorově nejblíž ale má mizerné preference, je vyhozeným hlasem.
    Každý koho se ptám, mi řekne to stejné: Sice souhlasím s XY, ale budu volit Z, protože XY se nikam nedostane a hlas propadne/pomůže komoušům, whatever.

    Já volím toho, kdo je mi názorově nejblíž a jeho volební preference jsou mi zcela u prdele. Když v druhém kole zůstanou dva kokoti, prostě k těm volbám nejdu, nevolím ani jednoho a není mi následujících 4-5 let na blití z toho, k čemu jsem dal ve volbách hlas.

    Kdo z Vás volil minule Drahoše jen proto, aby nevyhrál Zeman nebo vice-versa?

  9. @Hobar.ce
    Ehm, není pak zbytečné chodit i na 1.kolo?
    @většině
    Už to tady zase pozoruju, ty výmluvy, proč to hodíte AB nebo že AB je menší zlo než PP, potažmo DN.
    Díky Vám jsem si 10 let užil s MZ a vidím to na dalších 10 s AB.
    Myslím, že Prchal něco vymyslí na 2.kolo.
    Nějaký limit 50 mega budou mít v piči, hnojomety rozjedou kobercové bombardování plebsu a ono to vyjde.
    2032 to předá Pitomiovi.
    Dobře nám tak!

    1. Dachsmeister: poslední věta – proč „nám“? Sakra, já to teda nevnímám jako svoje selhání, že jsou ostatní blbci.

      1. děláte málo. žijete si svůj život a nestal jste se kazatelem na prašných cestách. ergo jste viníkem (pro spoluvinu stačí nedělat nic).
        ale já Vám nemám co vyčítat, jsem na tom podobně.

        mimochodem, to, že mám k pp 100+1 výhrad neznamená, že bych snad váhal mu to v druhém kole hodit, bude-li proti ab. lepší karierní bezpáteřák než mafián.

        1. Lukas B.: jak moc musím kázat, abych viníkem nebyl? Dělám samozřejmě v rámci možností osvětu, akorát jsem teda prašnou cestu vyměnil za (více-méně) bezprašný kancl.

          Současně to vidím ještě trochu jinak – stejně, jako je zde nejspíš k dohledání z diskusí z doby minulé volby. A totiž, že nemám-li možnost katastrofě zabránit, je lepší se jí neúčastnit než si ušpinit ruce. Vidíte-li, že někdo někoho vraždí a je jich moc, tak nejste viníkem jen proto, že jste se buď taky nenechal zabít nebo jste nepomohl těm, co vraždili. Tahle falešná dilemata slýchám často, ale pro klid mé duše a možnost se stále podívat v klidu do zrcadla bez dávícího reflexu považuji, že jsem to nehodil ani jednomu z těch dvou šmejdů, co proti sobě stáli v posledních dvou volbách. Radši budu žít s tím, že o mě rozhodl někdo jiný než s tím, že jsem k zlu aktivně přispěl.

          1. dělat v rámci možností osvětu je to jediné a to nejlepší co můžeme dělat. a hlavně se nevyvyšovat jako městský intelektuál na vesnické nevzdělané burany a nezahánět je do obranné ulity a do náruče nějakýmu pičusovi, který se bude tvářit jako že se za ně bije a pak je zneužije.
            to dilema jestli volit menší zlo je samozřejmě složité a to si holt budeme muset každý sám nějak urovnat.

            1. Lukas B.: dilema, jestli volit menší zlo je složité hlavně v tom, že netušíte, že jste to menší zlo skutečně zvolil. Mám kolem sebe dost fialovoličů, kterým už teď zbyl jen jeden argument a to je „no hlavně že tam není Babiš, určitě by to bylo ještě horší“. Kdo ví. Třeba jo, ale třeba taky ne, není jak to zjistit. Z dnešního pohledu zatím vnímám fialový hnus jako ještě horší než předchozí působení estébáka a jsem dost zvědav, co nás čeká na podzim (covid games) a v zimě (zima).

              1. možná si budete ťukat na čelo, ale já toho kočkopsa koaličního (ke kterému mám spoustu zásadních výhrad) vnímám jako jednoznačně lepší než faktickou babišovu samovládu. už proto, že všichni vědí, že tahle koalice sotva vydrží do řádných voleb a ve stejné sestavě se opakovat nebude, a vědí to i policie, soudy, veškeré úřady – a nejdou jí tolik na ruku a nenechávají se tolik prorůstat. od babišovy chobotnice se to horko těžko čistí a ještě se to bude nejméně rok čistit.

                1. čili jako pozitivum vidím obecně výměnu vládní garnitury. bohužel každá vláda v čr s jejím elektorátem bude faktickým programem středolevá.

          2. fatdwi: +1

      2. Jedinec toto může změnit, jen pokud by provedl volbu kulovnicí.

        1. To prosím ne, to by ji zakázali. Když už, tak samodomo nějakým bastlem z lešenářských či vodovodních trubek a materie z principu nezakázatelné třídy. Na „krizi“ sloužící k brutálnímu utažení šroubů čekají naši vládci jak na smilování.

          1. Brokovnice a jednotný náboj, to jen tak nezakážou.

            1. Ale musí to být jednak stopro doma vyrobené, a jednak z takových chemikálií, které by ta banda vyšinutých ichtylů nemohla zakázat… A že už zakázala skoro úplně všechno, včetně pro sichr peroxidu!
              https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_l%C3%A1tek_pova%C5%BEovan%C3%BDch_za_prekurzory_v%C3%BDbu%C5%A1nin
              PRoběhlo tiskem, že za prekurzor považují i hadr, skleněnou lahev a benzin v jedné domácnosti, protžoe to jsou přeci /prekurzory pro molotova“, žeáno.

              Takže je otázka, zda kdyby u nás zaútočil nějaký magor jako ten japonec, tak by to mohlo být zneužito k zákazu hlinikových trubek, ledku a z čeho si samodomo udělal černý prach, nebo zda by takový zákaz byl technicky neprůchozí.

              1. Všechny výbušniny i střelný prach se dají vyrobit z moči. Protože močovina obsahuje dusík, a odtud je jen kousek ke všemu střílejícímu a vybuchujícímu. Tak se to ve středověku dělalo.

                1. To Jo ale kolik tech chcanek bys musel odfiltrovat aby ztoho neco bylo kub iky? A purifikace by te stala kolik?

                  1. Je to levné a jednoduché. Má to historickou tradici.

                    https://www.cesky-dialog.net/clanek/6746-sanytrnici/

                  2. Močovina se dá dnes koupit ve velkém množství na téměř jakékoliv benzínce. AdBlue stojí kolem 30 až 40 Kč za litr. Jestli je to využitelné k výrobě výbušnin ale netuším, nejsem chemik.

                    Ale i benzín je tak trochu výbušnina.

                    Zakázat výbušniny moc nejde, pokud by se důkladně zakázalo vše co teoreticky jde použít k výrobě výbušnin, tak jsme najednou technologicky ve středověku. Auta nejsou, jen koňské povozy, atd.

                    1. Ledek se da dobre vyrobit z popela a moci. Neni to o vede, ale o trpelivosti. Sira je sehnatelna, trosku horsi je to s drevenym uhlim, protoze to ma na zpusob horeni cerneho prachu dost zasadni vliv. Jinak to pak hori s uhlim ze smrku a jinak treba z jasanu.

                      Nicmene, vyrobit vybusninu, pokud clovek nema prudke okyslicovadlo, az tak jednoduche neni a ackoli vybuchuji pary benzinu, nebo treba i hladka mouka ve vetraku, tak na sestrojeni bomby toto fakt nestaci.

                      Bylo by teoreticky mozne zakazat drzeni prudkych okyslicovadel, ale ve finale by to nic neresilo. To je, jako zakazat znasilneni a okradani. Vymahatelnost miziva a ti, kteri na to serou, na to budou srat dal. Atentatnik urcite na svoji bombu nepotrebuje CE.

                      Omezit treba dostupnost peroxidu vodiku, aby si s tim mladez netrhala prsty, lze pochopit.

                    2. Stačí zakázat kyselinu dusičnou, a tím vyřadíš většinu trhavin. Protože ty se vyrábí nitrací. Pak dusičnany a nakonec kyslíkaté sloučeniny chloru a máš víceméně vyřazený i ten zbytek.

                      To vše proto, aby se bílý evropan nemohl bránit islamizaci či banderizaci. O ničem jiném to není. Nějaký terorizmus je jen zástěrka, a navíc to dělaj samí arabáči a jiní čmoudi.
                      Dostv vtipná byla ta akce tajných služeb s idiotem Breivikem, aby konečně mohli začít zakazovat zbraně spořádaným bílým občanům.

                    3. Močovina je spíše nouzová látka pro výrobu. Moč obsahuje do 10 % močoviny, adblue kolem 30 % močoviny. Když už by o to šlo, lze moč nechat 3 x zkoncentrovat.

                      Ovšem pozor na baktérie. Běžně používají močovinu jako zdroj energie jejím rozkladem skrze enzym ureázu na amoniak, tedy čpavek.

                      Téma ovšem znělo nouzová nebo netradiční výroba do armagedonu. Například do České republiky po ročním působení Petra Fialy, Víta Rakušana, a našich neomarxistů.

                      Když si budete moci něco kupovat, tak si logicky nebudete kupovat močovinu, ale onačejší chemikálie, že ano.

              2. Jak tak koukam na ten seznam, tak tam vidim vic, jak polovinu latek, ktery se mi vali v jedne garazi neco pres dvacet let. Tehda byl jeste svet v poradku. No uklizet to tam fakt nepujdu.

                1. Já ten seznam zakázaných látek znám: ruská ropa, ruský plyn, vodka, ruská zmrzlina, ruská hnojiva, ruské obilí.

                  1. A taky pomazánkový máslo! No jaktože v tom seznamu chybí pomazánkový máslo! Všichni víme, že to je nejarciďábelštější! O rumu-nerumu snad ani netřeba hovořit. Další průser, že!

                    1. Nic se nevyrovná zákazu žárovek. A právem! Víte, že ze žárovek lze vyrobit roznětky výbušnin?

                    2. To jsem netušila :-) Ale já v sobě Jamese Bonda probudím málokdy, takže je lichotivé, že si EU myslí, že ve mně ten kus správný kutilky navzdory trapně jednoznačnýmu genderu je :-)

                    3. Jesterka:
                      „…ze žárovek lze vyrobit roznětky…“
                      – – –
                      .. a že se ta výroba nejvíc rozmohla v jedné vysoce svobodné zemi, snad té nejstarší demokracii na světě (a proč právě tam, že…?).

                      :OD

      3. @fadtwi & spol.
        žiju(eme) v této zemi, neemigrovali jsme, (neb stejně není kam) tak tedy nám…
        Nikoho nevolit neznamená umýt si ruce jako Pilát, zejména ve druhém kole kde to teoreticky může být o pár hlasů.
        Nevolit znamená nechat to na jiných a pak hrdinsky brblat, já ho nevolil.
        Ale ani ničím nepřispěl k tomu, aby ho ostatní nezvolili.
        Taky si nemohu vybrat, ale v 1.kole DN a pak kohokoliv proti AB, i gaijina Pitomia nebo tátu dělníků Střednulu nebo i tu piču Kateřinu Konečníkovou nebo Falmera z KSČ(m)

        1. sumýruji si to dost podobně – tedy rád bych volil v prvním kole toho pána, co se tuhle osvědčil jako pastýřský mistr v rybovce v jistém hudbymilovném horském kostelíku.

        2. Dachsmeister: můj pohled na věc je holt jiný, vizte mou odpověď Lukasovi B. o něco výše (2.9.2022 v 13:29).

          „Ničím nepřispěl“ – ehm, kdybych to hodil Zemanovi, aby to nevyhrál Drahoš, tak by se přesně stalo co? Měl bych špínu aktivní účasti na svých rukách taky a všechny ty sračky, co se děly, bych si mohl tak akorát přičíst k dobru. Ne, díky.

          A kdybych to naopak hodil Drahošovi, aby šel ožrala od válu – kdo ví, co by nastalo. Nemyslím, že cokoliv dobrého, jen to zlo by mělo trochu jinou podobu. Opět nic, na čem bych potřeboval mít podíl.

          Takže v teoretické volbě estébáka proti kariérnímu vojclovi – nevidím „menší zlo“. Vidím jen dvě zla a hlasovat nebudu ani pro jedno z nich. Že budou hlasovat jiní? Ať hlasují a srovnají si to se svým svědomím.

          Mimochodem, všiml jste si, že i tady je místy vidět, jak ta ušpiněnost vede k nehezkým projevům? Holt jak jste jednou přispěl, jste vinen. Vnitřně to víte a pokud nejste svině, ale právě jen ten obyč člověk, co to „hodil menšímu zlu“, nezbývá Vám, než pak různě kličkovat a obhajovat si svou volbu před ostatními ve chvíli, kdy není zrovna zřejmé, že to „zlo“, které jste pomohl zvolit, bylo menší. Pokud Vám to nevadí a raději si zracionalizujete, proč je Vámi zvolené zlo „v pohodě, protože jinak by určitě bylo hůř“ (argument, který velmi dobře známe třeba z covid games nebo minulé totality), kdo jsem já, abych Vám v tom bránil?

        3. Dachsmeister:

          „Kandiduje Heydrich proti Eichmannovi. Nevolit je alibismus, musím vymyslet, kdo z nich je menší zlo.“

          Není to příklad ad absurdum, protože Petr Pavel například vehementně schvaluje a podporuje cenzuru a zavírání za politické názory („posilování obrany demokracie“). Také se, mešuge, chtěl výslovně vojensky zapojit bojovou akcí ČR/NATO do války na Ukrajině proti Rusku – bez ohledu na následky. Také Pavel kamarádí s extremistou Smejkalem, kritizoval rozpuštění MeSESu a hned vzkázal, že si od Smejkala nechá poradit, jak iniciativně překopat krizové řízení státu aby tam podobní holomci mohli škodit více:
          https://www.denik.cz/hlasy-deniku/hlas-petr-pavel-priste-uz-musime-krizi-zvladnout-lepe-20210527.html

          Kdo si dal tu práci a ví, co je zač Pavel – např. stačí sledovat jeho Twitter – tak ví, že je to totální kamvítrtamplášť a k tomu extremista rektálního alpinismu, který vyslechne co říká Papež a požaduje to ještě 10x extrémnější. Tzn. snad ještě horší zlo, než dotacemi uplacený a pod krkem držený Babiš. Naprosto nezná jakoukoli přiměřenost a umírněnost, ale ochotně naskočí na jakoukoli hysterii která se mu zdá trendy.

          V reálu jsme se dopracovali do takové žumpy, že oba dva kandidáti jsou zlo absolutní. Naprosto bezpáteřní prospěcháři, empiricky pracující v zájmu cizích mocností a proti ČR, a ochotní kdykoli utáhnout šrouby. Není žádná ctnost volit jednoho z nich, naopak je ctnost jim ve druhém kole vhodit cíleně neplatný hlas a poslat je oba kam patří.

          Osobně doporučuji výtisk blicího smajlíka na celou A4:
          https://altcodeunicode.com/face-vomiting-emoji/

          1. Hm. Bohužel dost souhlas. Ale Bábu volit to prostě nelze. Nakreslím jim tam fakáče, nejspíš…

            1. Ale tak to si volební komise nezaslouží, mohli by to špatně pochopit jako že to myslíš na ně. Zato blicí smajlík je myslím velmi srozumitelný.

            2. Co černožlutou říšskou vlajku? Nebo dvojhlavého orla?

              1. To už radši černožlutou Ancap vlajku…v dnešní době….

                1. Jste odvážný: https://www.ammoland.com/2022/08/leaked-documents-show-fbis-militia-violent-extremist-is-you/
                  (V EU budete za militantního extremistu až tak za rok, dva)

          2. Máš naprostou pravdu, oba jsou zlo, ale pokud lidi budou v hlavě živit představu, že v této volbě budou ve finále vybírat z těch dvou, nakonec k tomu dojde. Mnozí diskutéři si zřejmě neuvědomují, že pokud věnují svoje myšlenky a strachy nějaké, třeba negativní vizi, přispívají tím k vyšší pravděpodobnosti jejího naplnění.

          3. „jsme se dopracovali do takové žumpy“

            Nevyhnutelna zalezitost. Jsme svedky imploze nasi spolecnosti, mozna civilizace, spolecenskeho radu.

            Soucasna inkarnace demokracie nikdy skutecne nefungovala, respektive it suffers from inherent irreparable flaws. Inevitably, problems have piled up, piled up, and then some, and now the can can’t be kicked down the road any further. So, the masks are off. As Frank Zappa said – democracy is like a theater play. When they’ve had enough, they’ll remove the stage props and all you’ll see is the brick wall in the back, behind the stage. We’re in the process of seeing the scenes removed.

            Je potreba se smirit s tim ze stary svet je v pici a zamerit se na budovani novyho.

            1. Masks are literally off but not for long…

              1. „masks are off but not for long“

                You should remind of that the author of this thoroughly ANACHRONISTIC text and all the dimwits who are bickering about bolshevik-related shit that took place 30-40 years ago and earlier. Who gives a flying fuck about that. That has ZERO relevance for the present and the future.

                The masks are a harbinger of what the movers and shakers of the supposedly free Occident have in the store for the future. Imposing total control and severely winding down prosperity, consumption. All in response to the fact that the economic model simply CANNOT be milked any further. It’s bone dry. Exhausted. We’re not going through a rough patch, where things will pick up again and come back to the „old normal“ or some reincarnation thereof.

                This is a time to thing creatively about what to do in the future, not to argue who was a bigger asshole a quarter/half of a century ago. Obviously, that’s totally lost on the vast majority of people. Yapping about inconsequential bullshit is so much more fun, eh …?

          4. V podstatě jste popsal velkou část populace, která na tom s intelektem není nejlépe, tím je řečeno vše.

            1. A to je ta, která volí, nebo ta, která nevolí? ;-)

              1. Týká se to obou vašich skupin.

          5. @JM
            je to prosté, loutku Eichmana, ten udělá co mu rozkážou, Heydrich je loutkovodič, to je horší!
            Ještě nějaké příklady?
            Trockij nebo Stalin?
            Gottwald nebo Slánský?
            18 nebo von Schleicher?

    2. Já se jen děsím té volby, jestli tam skončí ve druhym kole AB a PP.
      Fakt na to pak asi seru a volit nejdu. A je mi to jedno, jsou to oba zmrdi, prominenti minulýho režimu a svině zapojený do vysokých struktur.

      V prvním to tam klidně hodím Janečkovi. Ten by proti těm dvoum byl ještě zlatej…

      1. Karel Janeček je asi tak zlatej, jako byl Petr Fiala zlatej proti Andreji Babišovi.

        Karel Janeček je stejná neschopná paňáca jako Petr Fiala. A bude dělat reálně to samé. Šaška s vizemi a moudrými citátu, zatímco všechno kolem půjde do kopru.

        Jen blbněte! Fakt blbněte!

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017