Tak ta poslední věta ta to zabila. „slušný člen ODS nebo KDU-ČSL“. To je oxymorón jako prase, co prase, jako mnoho fotbalových hřišť a tisíce Fábií – eh pardon – Eňijaků.
De_Bill
Jakej mají program zmrdi ze Spolu je jim úplně u prdele. Oni se potřebujou dostat ke korytu. A protože jako samostatné strany by se do chrochtárny nedostali, tak udělali buznaklub. V chrochtárně pak už budou každej sám za sebe. Zmrdi zasraní zkurvení. Postřílet.
corona
Tak někdo to vidí jinak. Přece profesor Fiala je solidní a uhlazený zkušený politik, který pokračuje v tradici pevné strany, pracující pro všechny aktivní lidi bez rozdílu věku.
Muhehé…
:OD
servisdok
Mám s Okamurou ten osobní problém, že je to primárně prodejná děvka. Něco jiného říká a úplně něco jiného udělá, když ucítí prachy. Jen si vzpomeňte, jak se po minulých volbách nechutně vtíral k estébákovi namísto socanů.
Jenže i ten estébák vidí, že je na Okamuru spolehnutí, jak na děravou šprcku – považte, ani takový zkurvysyn, jako je estébák, s ním radši nechtěl nic mít! Myslím, že ani podporu při hlasech – radši se domluvil s bolšánama!
cyklista
Poslední Pitomiův skvělý kousek je naprosto charakteristický: Evropská unie je fuj, měli bychom z ní co nejdříve odejít, ale ty zlevněné brambory, jablka a řízky pro důchodce na těch jeho srazech má díky masivním dotacím zemědělským výrobcům z fondů EU.
Petricak
Máte na mysli ty zemědělské dotace, které jsou u nás nejmenší v celé EU abychom náhodou příliš nekonkurovali západním soudruhům a raději poslušně dováželi jejich produkty?
Jihočech Honza
Pecunia non olet. Když platí, proč je nepodojit?
Jan Mrcasik
Protože si na to zvyknou a pak se stanou feťáky závislými na těch dotacích.
shane
Protože je trochu dost chucpe brát si od někoho prachy a zároveň vyřvávat, že je dotyčnej fuj a ksindl a že s ním nechceme mít nic společnýho.
Jihočech Honza
Myslím, že troch „chucpe“ bychom potřebovali. Ono to slovo nemá čistě negativní konotaci.
Petricak
To není chucpe, protože jsou to naše vlastní prachy, které do Brusele posíláme. Brusel nám je milostivě přeposílá zpátky s tím, že nám diktuje, zač je smíme utratit.
shane
Nejsou, posíláme o dost míň než dostáváme, i když co odešla Británie* to už tak slavný nebude. A netahej sem zisk zahraničních firem, ten do Bruselu nejde. Ten si rozdělí akcionáři těch firem.
*Díky bohu. Když se podívám co za píčoviny tam zaváděj, tak zlatej Brusel.
Petricak
Snažíte se vyhánět Ďábla Belzebubem, ale no tak… Pokud je mi známo, čistý plátcem do EU se staneme snad už příští rok. Zisk zahraničních firem s tím nijak nesouvisí, proč ho do toho taháte? Navíc to nic nemění na principu, který jsem popsal. EU nám vnucuje za co smíme své přerozdělené peníze z daní utratit, což považuji za nehoráznost. O svých penězích si máme rozhodovat sami.
shane
Tahám to sem preventivně, protože na čistě faktografickou poznámku že jsme čistí příjemci mají odpůrci EU zvykem argumentovat, že odsud zahraniční firmy vyvádějí hrůzu miliard, což je potřeba připočítat k našim odvodům do EU. Tak jsem nám chtěl ušetřit čas. No, nepovedlo se. Co naplat.
Co se týče našeho potenciálního čistého plátcovství – ano jednou k tomu dojde a je možné, že už příští rok. Nicméně, zatím k tomu nedošlo, tudíž ty peníze získané na dotacích stále ještě nejsou navrácené naše peníze.
Petricak
Ano, ale Váš argument o prospěšnosti a nutnosti EU dotací tím dost ztrácí na údernosti, nemyslíte? Je to klasická taktika drogového dealera. Nejdřív Vás zásobuje zalevno, abyste si zvykli a až jste závislí, začne Vás dojit.
shane
Můj argument o prospěšnosti a nutnosti EU dotací jste našel konkrétně dne? A mohl bych ho vidět?
shane
konkrétně kde?
Panek
Čisté plátcovství může nastav velice rychle. Stačí nepatrný zásah do celní politiky EU a je to. Ostatně uvidíme, co udělá s příjmy EU zavedení cel u drobných zásilek.
shane
může. taky jsem to před chvílí napsal. Kdy mi ukážete kde jsem argumentoval prospěšností a nutností dotací EU? Napětím sotva dýši. Nemučte mne již více a vyslovte krutou pravdu.
Petricak
Uznávám, že přímo nikde dotační praktiky Bruselu neadorujete, nicméně z kontextu Vašich sdělení vyplývá, že dostáváme víc než platíme a tudíž do toho nemáme co mluvit. Peníze které pošleme do Bruselu nejsou úplně ty stejné, které z něj dostaneme, ale to je čistě administrativní záležitost. Jsou to dvě transakce mezi stejnými smluvními stranami. Pokud do Bruselu nic nepošleme a své peníze z daní utratíme zač uznáme za vhodné, ušetříme si spoustu administrativy a navíc budeme vlastními pány.
shane
No jasně. Zase jeden sexymozek co si myslí, že když někdo uvádí ideologicky nesmysly na pravou míru tak musí být nutně fanda protistrany.
Petricak
Budu to brát jako kompliment. :) Hezký zbytek dne!
shane
Jasně. Taky. A pěknej víkend. Už moc dlouho hezky asi nebude a po volbách zase začne řádit Žlutá smrt*. Přístích 14 dní bude rozhodujících!
*covid.
monday
Pánové, zcela výjimečně, jen protože vidím, že jste sešli z cesty. Největší nepřítel je přeci Bureš a jeho náhradu koalicí, jejíž nevyhnutelnou součástí budou Piráti, jste ještě před půl rokem považovali za naprosto přijatelnou cenu za zničení neofeudála. Já už se těším na odborníky které třeba na vnitro nebo školství Bonzáci nanominují.
Škoda, že Ivan ztratil tah, v USA Biden, v Bruselu a brzo i v Berlíně hlavní slovo magoři okolo Zelených, myslím, že Bartoš ve Strakovce by tuto kombinaci nádherně doplňoval.
Pak tu ještě máme často zmiňovanou možnost to naházet Okamurovi, což ovšem kupodivu vede ke kombinaci ANO a ODS, protože někdo nás přeci před těmi extrémisty, rasisty a xenofoby zachránit musí. Na grýndýlu to nic nemění, Bureš už ho odkýval a dle ODS je to šance jako hrom.
Jinak si ještě dovoluji podotknout, že na nějakou obavu z propadnutí hlasu seru, propadnutí hlasu má tu obrovskou výhodu, že si následující 4 roky nemusím vyčítat, že tahle svoloč ničí zemi i na základě mého hlasu. Propadnutí hlasu by mě mohlo mrzet snad v jednom jediném a vysoce nepravděpodobném případě a to, že by můj jediný hlas chyběl k tomu, aby Chvilkaři srali další 4 roky ježky.
Petricak
Částečně souhlasím, ovšem silný fujky fujky Okamura v parlamentu může pořád vládě do značné míry torpédovat novou legislativu. Alespoň dokud ta kavárenská paka neprotlačí nový Emaechtigungsgesetz.
shane
No,a nebo se s ANO spřáhne. Tomiovi by se to líbilo. Když Babiš vládu sestavoval naposledy, tak se mu Tomio nabízel horem dolem.
U SPD je totiž blbý, že Tomio je v tom pro prachy a za peníze udělá naprosto cokoliv. Protože moc dobře ví, že svým voličům může nakecat naprosto cokoliv, když u toho nezapomene na migranty.
Petricak
Mám to brát tak, že brečíte nad tím, jak Vás někdo možná zradí abyste to mohl hodit někomu, kdo Vás zradí určitě?
shane
Ne. Já to Tomiovi hodit nehodlám. SPOLU možná zradí, možná ne. Každopádně nesplní všechno co hlásá a možná ani ne většinu toho co hlásáa celkově to nebude žádná hitparáda a spoustu svých voličů nasere. Ale Tomio je oportunista bez svědomí, co podrazí kohokoliv, když bude dobrá cena a na to se dá vsadit.
Petricak
Váš život, Vaše volba. Proti gustu není přípustná žádná dišputace a já se Vás nepokouším o ničem přesvědčit. Jen nerozumím Vaší logice výběru. Fiala, Pekarová-Adamová i ten srandista za KDU jsou také oportunisté bez svědomí, co podrazí kohokoli za dobrou cenu. Ostatně samotný článek pana domácího to popisuje v přímém přenosu u posledně jmenovaného.
shane
Sorry, furt jsou víc důvěryhodný než někdejší multikulti ambasador Tomio. Ale ptali jste se co vadí na SPD, tak jsem odpověděl. Krom toh je to příšerná populistická levice co má v programu příšerný totalitní levicový sračky, proti kterejm je ANO ultrakonzervativní pravice.
Petricak
Je to na Vás, buď můžeme uzavřít naši debatu s tím, že Vaše rozhodnutí je více emocionální než racionální, nebo se můžeme pobavit o těch konkrétních sporných bodech programu. Což může být ve výsledku ztráta času nás obou, pokud nás naši zástupci zradí a na program se vykašlou. :)
shane
Moje rozhodnutí je velice racionální, jelikž je mi již dávno známo, že papír snese všechno a body programu nejsou nikterak důležité. Co je důležité je v tomhle případě povaha zúčastněných stran, jejich cíle, možnosti, ideje a ideály a motivace. A tam to pro Tomia nevypadá dobře. Navíc je potřeba vzít v úvahu, že SPD je Tomio. Tam není žádná platforma, žádné ideové proudy, žádná hierarchie moci, nic. Jen Tomio. Lídři tradičních stran jsou omezeni členskou základnou a její vůlí. Pokud se postaví členské základně, končí, budou vyměněni. Jejich pole pro zradu ideálů je mnohem užší a zrada je mnohem riskantnější. Ne u SPD. Tam Tomio nemá konkurenci, žádné vyzývatele, žádné kontrolní mechanismy. Členská základna je jen křoví. Volný by moh vyprávět, jak dopadl když kritizoval Vůdce. Byl zrušen i s celou stranickou buňkou. Vřed byl vyříznut i s podhoubím.
Když ODS vyrazí Fialu, Fiala skončil. Když Úsvit vyrazil Tomia, Úsvit skončil.
Petricak
Mňo s panem Volným je to kapánek složitější. On se totiž mermomocí chtěl dostat do Evropského parlamentu a těžce nesl, že se této možnosti dostalo doktoru Davidovi, který tam dle mého skromného názoru odvádí pro SPD mnohem prospěšnější práci.
shane
Jde o to, že Volný nedržel úhel. Co ho k tomu vedlo už tak úplně podstatný není. Popravdě řečeno, co se honí v makovici lidem jako je Volný se neodvažuji ani odhadovat.
Petricak
Vidíte a vy byste chtěl ve straně člověka, který podrývá Vaši několikaletou práci a budování jména?
shane
A ty jako myslíš, že v tradičních stranách táhnou všichni za jeden provaz a svýmu vedení akorát uctivě přitakávaj? Tam máš kolikrát celý frakce co se spolu handrkujou o koncepci a vliv. Akorát tam funguje opravdová demokracie a nejsou to autokrativní strany kde všechno řídí jeden člověk. I ti komouši jsou vnitřně demokratičtější než SPD.
shane
nebo ANO, když už jsme u toho. Tyhle strany jednoho muže jsou všechny stejný.
Petricak
Římská říše měla taky dva způsoby vlády dle okolností: císaře v případě vojenského ohrožení a senát pro období míru. Pokud Vám hoří koudel u zádě, vláda osvíceného diktátora umožňuje pružnější reakci.
shane
kolik těch osvícenejch diktátorů bylo? krom toho, ten římskej diktátor byl na dobu určitou, pokud si dobře pamatujuj. Takže z dnešního pohledu obyčejnej předseda vlády/president s rozsáhlými pravomocemi. Třeba Churchill za války.
Petricak
Ehm, bavili jsme se o způsobu organizace v rámci politické strany…
shane
Mimochodem, podobný institut má dnes spousta zemí, včetně ČR. Že se v případě vyhlášení nějakého toho výjimečného stavu omezuje moc parlamentu po dobu trvání a moc přebírá vláda. Podmínkou ale je, že se ten stav musí vyhlásit rozhodnutím parlamentu.
Petricak
Římská říše a její organizaci jsem použil pouze pro demonstraci principu. Nijak to nevztahuji na státoprávní uspořádání ČR.
shane
znáte ten o voze a o koze? Pokud to nemá souvztažnost se současnou ČR, tak je v kontextu diskuze nakonec dobře, že jste vytáhnul jen Říši Římskou a ne třeba vyhynutí dinosaurů nebo krakování ropy.
Petricak
Znám, ale obávám se, že k nepochopení došlo na Vašem přijímači. Psal jste jak Vám strašně vadí strany jednoho muže a já se Vám na příkladu snažil objasnit, proč mají svůj smysl.
shane
starověká římská diktatura nemá vůbec nic společného se stranou jednoho muže.
Petricak
Když myslíte… Já Vám to neberu.
shane
Nemá. Ke straně jednoho muže má když už tak blíž římské císařství a to byla nekonečná série průserů po sobě jdoucích.
shane
Z hlediska vlády. Země naštěstí jela víceméně samospádem
Petricak
Otázka je, zdali se to samé nedá prohlásit i o vládě římského senátu. :)
shane
Zcela nepochybně. Člověk žasne, jak vůbec dokázali vybudovat druhou největší říši historie. Asi ti ostatní byli ještě nechopnější.
Petricak
Jedna věc je vybudovat, druhá udržet. Ve výsledku taky dojeli na přebujelou byrokracii, korupci a neschopnost bránit vlastní území.
shane
Jo. Ale trvalo jim to skoro 1000 let, v případě té východořímské skoro 2000.
Petricak
Uznávám, měli dlouhý poločas rozpadu. Otázkou je, zdali se něco takového podaří zopakovat. Mezi starověkem a dnešní dobou je přeci jen krapánek rozdíl.
shane
Takhle – pokud chceš volit někoho, kdo bude házet klacky pod nohy vládnoucí koalici, tak nemůžečš volit podle programu. Musíš volit podle toho, které strany budou pravděpodobně vládnout a které budou v opozici a pak to hodit tomu, kdo bude v opozici. Jistě, nelze čekat že opozice bude zásadně úplně proti všemu co vláda navrhne, ale rozhodně bude víc proti než strany které budou ve vládě nebo ji podporovat.
U SPD celkem reálně hrozí, že se dá do holportu s ANO. Méně pravděpodobně bude součástí vlády, na to tam má příliš málo použitelných lidí a navíc by se umazal, ale je vysoce pravděpodobné, že uzavře s ANO stejnou dohodu jako měla teď KSČM – podpora vlády výměnou za něco. Jenže ti komunisti, jakkoliv to byl ksindl, aspoň v něco věřili, měli nějakou ideologii, byť zvrácenou, a tu se snažili prosazovat. Tomio nic takového nemá, je v tom za prachy a klidně podpoří ANO za prachy. Svým ovečkám pak vysvětlí, že sice podpořil Green Deal a elektromobilitu, ale výměnou že prosadil zákaz ilegální migrace a espéďáci si budou čvachtat. A Babiš mu nějakou takovouhle bezvýznamnou kost klidně hodí.
Petricak
Říká Vám něco film Minority Report? Obviňujete někoho ze zločinu, který nespáchal a nemáte žádnou indicii k tomu, že se tak učinit chystá. Jestli Tomio zradí se teprve dovíme. Že je přijetí New Green Dealu pro strany kavárny jednou z priorit se snad taky shodneme…
shane
Minority report byla píčovina. Tohle je kvalifikovaný odhad založený na dlouholetém Tomiově působení ve veřejném životě a na momentálním rozložení sil a volebních odhadech. Je samozřejmě možné, že se ČSSD do voleb zmátoří a obnoví současnou koalici, případně že ANO získá 101+ mandátů, případně se pochlapí Přísaha a uzavře většinovou vládu s ANO a nebo že Spolu vyměkne, svrhne Fialu a uzavře šťastné registrované partnerství s ANO, ale upřímně, moc nadějí tomu nedávám. Pokud má ANO vládnout, bude muset uhnat SPD a kohokoliv mimo Spolu a PaSt kdo se do Parláče dostane. Jinak má po ptákách. Takže je jasné, ža Babiš udělá doslova cokoliv, aby mohl vládnout, protože na rozdíl od ostatních mu jde doslova o kejhák. A SPD je jeho KLÍČOVÝ potenciální spojenec, takže udělá MAXIMUM pro to, aby je dostal na svou stranu.
Petricak
Souhlasím. Představa, že Tomio drží Bábu za, ehm, přirození, mi ale vůbec není proti mysli. ;)
SkReT
Přesně tak, Bába by musel příjamt Okamurovy zákony, které jsou proti Evropské… Teď si vete to polsko s turovem, madarsko s plotem a máme tu mix, antievropských republik, bývalého východního bloku.
Spojení ANO s SPD nevidím jako reálné. Ne, že by to Tomio nechtěl, ale je zde ještě EU, na které je Babiš silně závislý a EU pořád považuje SPD za extrémistickou stranu. Již při miulých volbách to tak bylo. Babiš měl snahu spojit se s SPD, ale z EU rázně zaznělo NE! A Bábuška poslechl a protože mu již nic nezbylo, vytvořil slepenec s ČSSD s podporou KSČM.
Petricak
Feťáci to mají holt těžký. Já vím, že toho našeho pase EU. Představa, že by ho pásl Tomio je příliš hezká aby byla reálná. :)
shane
Pokud si pamatuju, tak minule se mu cukala jeho vlastní partaj. Jenže to nebyl tak zoufalej jako letos, furt měl ještě socany a komouše.
Jihočech Honza
andrej dopadne stejně jako Adolf. Všechny podvedl, využil, vyssál a odhodil, až nakonec skončí jako 18 v bunkru. Akorát on asi zdrhne do té Latinské Ameriky.
Perunwit
Mě by zajímalo, kde k tomuto bereš tu jistotu. Neni jediná indicie, které by se dalo chytit, nikdo o něm neví, jak zareaguje pod tlakem. Fakt škoda, těchhle názorů a jejich dopadů.
zarniwup
Není to tolik let, co tu pan domácí volbu ODS doporučoval jako nejmenší zlo.
Petricak
Není to tolik let co tu neexistovala jiná partaj než Národní souručenství. :) Čas je relativní…
corona
Reklama dělá svoje. A než se někdo probere, trvá to i leta…
Jan Mrcasik
Kde jsou ty časy, kdy největší hrozbu pro střední třídu v české politice představovaly ČSSD+KSČM se svým programem věčného zvyšování daní a rozhazování sociálních dávek… Jó kde jsou ty časy…
SkReT
Musíme volit jakoukoliv proti Sorosovskou stranu.
Mildik
Při každých volbách jsem se snažit si to rozumně zdůvodnit a volit nejmenší zlo.
Ale letos jsem se konečně dočkal a poprvé svůj hlas spokojeně a s úsměvem zahodím.
Jsem moc rád, že se po letech konečně vykašlali na lezení do zadku různým Topkám apod.
Jan Mrcasik
„v dlouhodobém horizontu není plán na zrušení fosilních paliv nutně negativní a omezující“
„Teprve pokus o vytržení našich zemí z většího nadnárodního útvaru v roce 1918 vedl zanedlouho k destrukci…Stejně jako k dřívějším supranacionálním strukturám je nutno přistupovat aktuálně k Evropské Unii: náš úspěch nebo neúspěch závisí zcela na nás, veškeré výmluvy na nevůli velkých, na naši vlastní malost, na nedostatek vlivu apod. jsou zcela liché“
Mno.
shane
Co je na tom druhým bodu Mno? Maj naprostou pravdu a ten českej postoj „Kdyby nám všichni neházeli klacky pod nohy, tak Češi dneska osidlujou Mars“ je příčinou významné části našich historických průserů. Co maj řikat Poláci? Půl historie si s nima kdekdo vytírá prdel a fňukaj? Nebo Mnichov. Dodnes se z něj můžeme posrat, ale když se podíváš třeba na anglo-francouzský vztahy, tak tam jsou mnohem horší křivárny na denním pořádku, války, masakry a fňukaj? I ty blbý Indové – 200 let kolonizace, dobývání Indie Brity a Francouzi byl jeden podraz a sviňárna za druhou a fňukaj Indové jako my?
Jan Mrcasik
Že vyznávají tu únavnou písničku, že musíme být hlavou co nejhlouběji zaražení v řiti někoho většího, a že prý z tohoto prestižního postavení budeme mít možnost to ovlivňovat a nebýt „o nás bez nás“ – že je to jen otázka snahy.
Asi nikdy neslyšeli o Lisabonské smlouvě, Většinovém hlasování, Trialogu a už vůbec ne o nezávislém rozhodování Soudního dvoru evropské unie (nebudu tomu loutkovému divadlu říkat Evropský soud).
shane
To už si ovšem zapomněl dopsat. Tak ovlivňovat nás budou tak či onak. Bez EU se neobejdeme. Dokud bude existovat, budeme s ní muset nějak koexistovat. Bez odbytiště v EU se neobejdeme. To je prostě fakt. Otázka je, jestli se dokážeme vyjednat lepší podmínky jako členové nebo nečlenové. Oni si myslí že jako členové. Ty že jako nečlenové. Otázka pohledu a názoru. Osobně se po zkušenostech s Brexitem přikláním spíš k tomu pohledu KČ.
peetrich
Důležitější než naše volby jsou volby v Německu. Pokud tam vyhrají Zelení, nepomůže nám, ani kdyby SPD a TSS měly většinu. Těch několik let do realizace Czechzitu by stačilo.
Jan Mrcasik
Náhodou je možnost, že Zelení by Němcům srazili životní úroveň tak skokově a nepokrytě, že by se i blbí Němci konečně vzbouřili – zatímco SPD či CDU by sice udělaly totéž, ale vařili by žábu postupně a Němci by si zvykli a s jásotem nesli zelený prapor v dál.
SkReT
skokově vylepším němcům zelenou elektřinu, potřebuju cca 20.000kč založíš mě?
mjfox
Volba národního ptáka. – hustý, tohle mít v program a SPOLU to tam fakt má:
Na jednu stranu je to lehce splnitelný předvolební slib, na druhou stranu je to úplně k hovnu :-/
shane
Naštěstí je to neškodná blbinka, jejíž nesplnění jim nikdo vyčítat nebude. I když teda nechápu, proč takovýhle voloviny cpát do programu.
Na druhou stranu, národní pták je celkem jasnej každýmu, kdo kdy viděl hejno strak :)
shane
No, i když takovej holub taky není bez šance…
mjfox
Otázka jestli je výstižnější „krade jako straka“ nebo „holub, kterej všechno posere“.
shane
Asi spíš ten holub. Straka je kromě kradení i celkem slušnej predátor a nebojí se servat o kořist. Holub všechno posere a ještě si vykračuje jako pán.
Jihočech Honza
Co takhle konipas bílý „třasořitka“? Sojka obecná „udavačka“? Anebo tetřev hlušec?
Panek
Aby to nedopadlo, jako všechny návrhy našich politiků. První čtení, druhý, zásah senátu a ve výsledku bude v ČR jako národní pták odhlasováno prase domácí.
shane
Vodňanský kuře :)
Panek
Vy Vole! :-)
mjfox
Přesně, proč to cpát do programu. SPD tam má 10 jasných bodů, u každého stručně popsáno, jak. SPOLU tam má takovejhle bizár, větší kokotinu už měl jen Robert Vašíček a jeho „psí hlídky“. (Kdo nevíte, o co šlo, pejskaři budou při venčení psů hlídat, jestli někdo na ulici nevykrádá auta a dostanou za to prachy, asi na psí žrádlo; mimochodem Vašíček byl i v SPD a byl odtud vyhozen.)
shane
Psí hlídky si pamatuju. Taky dobrej úlet. Ale k takovejmhle mašíblovskejm stranách tenhle bizár patří. U seriózní parlamentní strany je to horší.
Hanes
V ČR jedině čurák obecný.
Sysop
Cocotus vulgo? :-)
shane
vulgaris.
no remorse
Nezastávám SPOLU, ale tenhle článek je jenom „Hate“ a vůbec nemá rukopis D-F, i přestože jeho články jsou normálně proruské a protievropské.
Je hlavně úplně jedno komu to hodíme, protože ten dědek z hradu si stejně postaví vlastí, úřednickou vládu. A nebo tady proběhnou stejně „demokratické“ volby, jako právě proběhlé volby v tady tolik vychvalovaném Rusku.
Btw, zajímala by mě jediná strana, která by nevzala zpátečku pro udržení/získání byť jednoho procenta hlasů v následujících, zřejmě těsných volbách.
Petricak
Ehm, nic ve zlém, ale zkusil jste už někdy v životě argumentovat bez nálepek? Hate, proruský, protievropský jsou prachobyčejné buzzwordy, bez jakéhokoli obsahu. Mám to chápat tak, že oceníte mnohem víc, když soudruh Drahoš ve fake brejličkách pověří sestavením vlády rovnou SPOLU či Piráty?
shane
Brejle nejsou fake. Jsou opravdový. Akorát je upřednosňuje před kontaktníma čočkama nebo laserovou operací očí. Mimochodem, ani čočky ani operace nejsou úplně bez negativ a i estetický hledisko je legitimní hledisko. když budu dávat přednost oholený hlavě před muletem, taky to nebude fake pleš.
mjfox
Drahošovy brýle jsou bez dioptrií (ne že by to mně osobně vadilo):
Aha, tak pardon, beru zpět. I tak je mi to fuk, ostatně je mi fuk i Drahoš, svou šanci měl, neproměnil a tím mě přestal zajímat. V příštích volbách už budou jiní kandidáti a jiná rozhodovací kritéria.
(Svým způsobem, když může být estetickým doplňkem sestřih vlasů, vous, tetování, šperky nebo hodinky, tak proč ne brejle. Sluneční se tak používaj už dávno. Některý lidi maj ten ksicht tak nevýraznej, že prostě potřebuje nějaký oživení)
mjfox
Fakt je, že prohrát se Zemanem… nebo jestli byl opravdu Zeman ten nejlepší prezidentskej kandidát a proto vyhrál…
Nějaký fejkový brejle jsou ten nejmenší problém.
shane
Zeman byl dobrej. Zkušenej politickej matador má vždycky navrch před amatérem, zvlášť pokud je zcela bezskrupulózní. Z tohohle hlediska je celkem úspěch, že Drahoš prohrál jen o chloupek. Akorát, že to není Drahošova zásluha, spousta lidí by proti Zemanovi volila i mýho psa.
SatanOkkY
Tak prečo tvoj pes nekandidoval?
shane
ještě mu nebylo čtyřicet.
SatanOkkY
Tak hádam nabudúce. Myslím, že pes v čele štátu by bola dobrá voľba.
Oproti současnosti, kdy tam máme prase, zcela bez pochyb.
SkReT
slováci nás předběhli a už tam mají Sorosovu fenu.
Jihočech Honza
A já bych se volil cokoli proti Drahošovi. Dobře, že to dopadlo, jak to dopadlo. On už to Miloš doklepe.
shane
Fáze popírání? :)
SkReT
Pokud Babiš, nechcípne bude prezidentem. To je holý fakt. 2023-2033
shane
A ANO, budu dávat přednost tomu když předseda sněmovny Vystrčil pověří, místo zesnulého Zemana*, sestavením vlády 101+ koalici SPOLU + PaSt před tím, než aby ten samý pověřil sestavením vlády někoho, kdo sice vyhrál nejvíc hlasů, ale nemá šanci získat pro svou vládu podporou Parlamentu. Takhle ostatně skončil Paroubek. Vyhrál, ale vládu by nesestavil, tak rovnou pověřili sestavením vlády vzniklou většinovou koalici.
SkReT
to není koalice SPOLU + PaSt, neboli koalice dvou stran.
Reálně je to koalice: ODS + TOP09 + KDU-ČSL + Piráti + Starostové a nezávislí. neboli slepenec pěti stran. Myslíte se, že se na něčem schodnou, když už se před volbama žerou navzájem jak ukázal traktoráč ? Tak uvidíte ten dog eat dog po volbách, to se teprve bude bitka o korýtka.
no remorse
Jak by tedy měl být definován článek, ve kterém se píše?: soudružka Adamová Pekarová; Stárnoucí konzervativní Profesor Fiala; Pasáček vepřů Jurečka; Jurečka ve svém traktoru.
To není nálepkování? Proruský/Proevropský rozhodně není buzzword!
Na Vaši otázku odpovím rozhodně ano! Kdokoliv by byl lepší variantou než Zeman a kdokoliv bude lépe vládnout než ANO, Komouši, ČSSD, SPD.
shane
Já bych strašně rád měl nejakou vlasteneckou stranu, která by ale zároveň nebyla zabořená v ruské prdeli. Takovou bych možná i volil.
SkReT
to je blbost. Pokud bude jakkákoliv vlastenecká strana usilovat o zahraniční obchod, bude usilovat o export i do východních států a co je na východě rusko.
a tento slovní obrat používají media, hlavně ČT, neboli kdo není pro západní je automaticky pro ruský. Sleduju Okamuru od Usvitu a nevím teda a nikdy jsem si nevšiml, že by řešil někdy rusko a orientaci na rusko. Podle mě to je jen damage control od ČT.
Petricak
Vidíte a mě se zase mnohem víc líbí ta varianta kde rozhoduje prezident Zeman, byť k němu mám podstatné výhrady. Zjevně se v tomto neshodneme, ale na tom nevidím nic špatného. Není na světě člověk ten, jenž zavděčil by se lidem všem.
Inu co si budeme vykládat, jsme lidi a různá přirovnání či nálepky jsou způsob jak vyjádřit své osobní postoje. Problém nastává, když se někdo snaží přikládat nálepkám jiné významy než mají. Já například nevidím jediný důvod, proč by proruské postoje měly být negativní a proevropské pozitivní. A otázkou je, jak má být pojem proevropské definován? Jako něco, co je dobré pro Evropany? EU? Evropu jako kontinent?
shane
Varianta kde rozhoduje president Zeman by nebyla špatná. Furt lepší než ta dnešní, kde za nej rozhodujou Nejedlý a Mynář.
Zkuste nějakou chvíli žít, pracovat a podnikat v Sojuzu matičce Rusi, a rázem těch důvodů, proč jsou proruské postoje enormně negativní, poznáte milion. Za Putina to sice je bezpochyby méně špatné než za Sovětů, ale to ještě zdaleka neznamená, že by to bylo dobré. Podle bráchových zkušeností (sám jsem tam byl naposled ještě za těch Sovětů, ale on tam stavěl nedávno) je to dokonce ještě horší, než v současné Čtvrté Říši, a to je sakra co říci, protože ta stojí za neuvěřitelné ekskremento.
Pro Evropany by bylo enormně dobré se vrátit před Maastricht (nebo přinejmenším aspoň před Lisabon); ale to by bylo smysluplné, a proto je to zcela politicky neprůchodné :(
Petricak
Já netvrdím, že Rusko je ráj na zemi. Jen nějak nevidím nikoho jiného, kdo by nám dostavěl jaderné elektrárny lépe než oni, Vy ano? Němec nemá problém dělat s Rusem byznys, proč bychom ten problém měli mít my?
Ale to vůbec není klíčová otázka. Dokonce i ten Rus by byl snad snesitelný, kdyby se stavěly JE a ne ty naprosto debilní a dokonale nesmyslné větrníky a fotopanely. Tam je skutečný problém, nikoli v hledání konkrétního partnera.
Petricak
Westinghouse je zkrachovalá firma, která není schopná ani dodávat funkční palivové tyče pro ruské reaktory.
Sysop
Ale jo, my nakonec ten blok nechame postavit Frantiky, kteri ovsem na tento model reaktoru maji smlouvu s Rosatomem, takze nam to postavi Rus za francouzske penize a vsichni budou spokojeni.
WH s těma jejich zastaralejma kraksnama, který si doma neumí ani postavit? Mezi lety 2008-13 začali stavbu 4 bloků, 2 nedostaví nikdy pže zbankrotovali na držku a 2 staví už jenom 13 let. To je asi podobnej pojeb jak frantíkovský EPR. Kolik modernějších reaktorů za tu dobu zprovoznil Rosatom už mě ani nebaví furt dokola počítat. Vlastně všechny tydle megalomanský socanský projekty sou provar nebo přinejlepším na nule, můžem vzpomenout eurofajtry a jiný A380ky.
Trochu aktuální CAP1400 jsou ovšem čínský, s WH to nemá nic moc společnýho, čímž efektivně rejže neoficiálně WH akvizovali, ve světě jim leze do prdele akorát Ukrajina, co si nechá ty starý šunty AP1000 (možná) postavit. Navíc ČEZ spíš kouká po 1200MWe než 1000MWe modelech.
Sysop
Protoze nas politicky vzor neni Nemec, alebrz Amik.
Jinak, z Ruska jsme ted koupili furu plastoveho granulatu, kterej nebyl nikdo schopnej dodat. Ani Ital, ani Frantik, ani Amik. Jo, Cinan ano, ale cert vi, kdy. Obchodovat se s Rusem da a je dobre, ze Cesi s Rusem nechteji nic mit, aspon zbyde na ty ostatni, co mit chteji.
Jihočech Honza
Hehe, tak dneska mi ve schránce svorně přistály noviny anonistů a spolupracovníků. Na obou jsou fotky přecedů se sloganem „jde o všechno“. Jen Bábiš je míň vyretušovanej.
shane
Nůda. O Všechno jde už od roku 1990 a každé ty volby byly Rozhodující.
Jihočech Honza
To si říkám taky. Naštěstí mám dostatečné zásoby toaletního papíru, takže to půjde rovnou do tříděného odpadu. I když číst si z útržků na latríně jako ve Švejkovi muselo mít své kouzlo.
Tak ta poslední věta ta to zabila. „slušný člen ODS nebo KDU-ČSL“. To je oxymorón jako prase, co prase, jako mnoho fotbalových hřišť a tisíce Fábií – eh pardon – Eňijaků.
Jakej mají program zmrdi ze Spolu je jim úplně u prdele. Oni se potřebujou dostat ke korytu. A protože jako samostatné strany by se do chrochtárny nedostali, tak udělali buznaklub. V chrochtárně pak už budou každej sám za sebe. Zmrdi zasraní zkurvení. Postřílet.
Tak někdo to vidí jinak. Přece profesor Fiala je solidní a uhlazený zkušený politik, který pokračuje v tradici pevné strany, pracující pro všechny aktivní lidi bez rozdílu věku.
Muhehé…
:OD
Mám s Okamurou ten osobní problém, že je to primárně prodejná děvka. Něco jiného říká a úplně něco jiného udělá, když ucítí prachy. Jen si vzpomeňte, jak se po minulých volbách nechutně vtíral k estébákovi namísto socanů.
Jenže i ten estébák vidí, že je na Okamuru spolehnutí, jak na děravou šprcku – považte, ani takový zkurvysyn, jako je estébák, s ním radši nechtěl nic mít! Myslím, že ani podporu při hlasech – radši se domluvil s bolšánama!
Poslední Pitomiův skvělý kousek je naprosto charakteristický: Evropská unie je fuj, měli bychom z ní co nejdříve odejít, ale ty zlevněné brambory, jablka a řízky pro důchodce na těch jeho srazech má díky masivním dotacím zemědělským výrobcům z fondů EU.
Máte na mysli ty zemědělské dotace, které jsou u nás nejmenší v celé EU abychom náhodou příliš nekonkurovali západním soudruhům a raději poslušně dováželi jejich produkty?
Pecunia non olet. Když platí, proč je nepodojit?
Protože si na to zvyknou a pak se stanou feťáky závislými na těch dotacích.
Protože je trochu dost chucpe brát si od někoho prachy a zároveň vyřvávat, že je dotyčnej fuj a ksindl a že s ním nechceme mít nic společnýho.
Myslím, že troch „chucpe“ bychom potřebovali. Ono to slovo nemá čistě negativní konotaci.
To není chucpe, protože jsou to naše vlastní prachy, které do Brusele posíláme. Brusel nám je milostivě přeposílá zpátky s tím, že nám diktuje, zač je smíme utratit.
Nejsou, posíláme o dost míň než dostáváme, i když co odešla Británie* to už tak slavný nebude. A netahej sem zisk zahraničních firem, ten do Bruselu nejde. Ten si rozdělí akcionáři těch firem.
*Díky bohu. Když se podívám co za píčoviny tam zaváděj, tak zlatej Brusel.
Snažíte se vyhánět Ďábla Belzebubem, ale no tak… Pokud je mi známo, čistý plátcem do EU se staneme snad už příští rok. Zisk zahraničních firem s tím nijak nesouvisí, proč ho do toho taháte? Navíc to nic nemění na principu, který jsem popsal. EU nám vnucuje za co smíme své přerozdělené peníze z daní utratit, což považuji za nehoráznost. O svých penězích si máme rozhodovat sami.
Tahám to sem preventivně, protože na čistě faktografickou poznámku že jsme čistí příjemci mají odpůrci EU zvykem argumentovat, že odsud zahraniční firmy vyvádějí hrůzu miliard, což je potřeba připočítat k našim odvodům do EU. Tak jsem nám chtěl ušetřit čas. No, nepovedlo se. Co naplat.
Co se týče našeho potenciálního čistého plátcovství – ano jednou k tomu dojde a je možné, že už příští rok. Nicméně, zatím k tomu nedošlo, tudíž ty peníze získané na dotacích stále ještě nejsou navrácené naše peníze.
Ano, ale Váš argument o prospěšnosti a nutnosti EU dotací tím dost ztrácí na údernosti, nemyslíte? Je to klasická taktika drogového dealera. Nejdřív Vás zásobuje zalevno, abyste si zvykli a až jste závislí, začne Vás dojit.
Můj argument o prospěšnosti a nutnosti EU dotací jste našel konkrétně dne? A mohl bych ho vidět?
konkrétně kde?
Čisté plátcovství může nastav velice rychle. Stačí nepatrný zásah do celní politiky EU a je to. Ostatně uvidíme, co udělá s příjmy EU zavedení cel u drobných zásilek.
může. taky jsem to před chvílí napsal. Kdy mi ukážete kde jsem argumentoval prospěšností a nutností dotací EU? Napětím sotva dýši. Nemučte mne již více a vyslovte krutou pravdu.
Uznávám, že přímo nikde dotační praktiky Bruselu neadorujete, nicméně z kontextu Vašich sdělení vyplývá, že dostáváme víc než platíme a tudíž do toho nemáme co mluvit. Peníze které pošleme do Bruselu nejsou úplně ty stejné, které z něj dostaneme, ale to je čistě administrativní záležitost. Jsou to dvě transakce mezi stejnými smluvními stranami. Pokud do Bruselu nic nepošleme a své peníze z daní utratíme zač uznáme za vhodné, ušetříme si spoustu administrativy a navíc budeme vlastními pány.
No jasně. Zase jeden sexymozek co si myslí, že když někdo uvádí ideologicky nesmysly na pravou míru tak musí být nutně fanda protistrany.
Budu to brát jako kompliment. :) Hezký zbytek dne!
Jasně. Taky. A pěknej víkend. Už moc dlouho hezky asi nebude a po volbách zase začne řádit Žlutá smrt*. Přístích 14 dní bude rozhodujících!
*covid.
Pánové, zcela výjimečně, jen protože vidím, že jste sešli z cesty. Největší nepřítel je přeci Bureš a jeho náhradu koalicí, jejíž nevyhnutelnou součástí budou Piráti, jste ještě před půl rokem považovali za naprosto přijatelnou cenu za zničení neofeudála. Já už se těším na odborníky které třeba na vnitro nebo školství Bonzáci nanominují.
Škoda, že Ivan ztratil tah, v USA Biden, v Bruselu a brzo i v Berlíně hlavní slovo magoři okolo Zelených, myslím, že Bartoš ve Strakovce by tuto kombinaci nádherně doplňoval.
Pak tu ještě máme často zmiňovanou možnost to naházet Okamurovi, což ovšem kupodivu vede ke kombinaci ANO a ODS, protože někdo nás přeci před těmi extrémisty, rasisty a xenofoby zachránit musí. Na grýndýlu to nic nemění, Bureš už ho odkýval a dle ODS je to šance jako hrom.
Jinak si ještě dovoluji podotknout, že na nějakou obavu z propadnutí hlasu seru, propadnutí hlasu má tu obrovskou výhodu, že si následující 4 roky nemusím vyčítat, že tahle svoloč ničí zemi i na základě mého hlasu. Propadnutí hlasu by mě mohlo mrzet snad v jednom jediném a vysoce nepravděpodobném případě a to, že by můj jediný hlas chyběl k tomu, aby Chvilkaři srali další 4 roky ježky.
Částečně souhlasím, ovšem silný fujky fujky Okamura v parlamentu může pořád vládě do značné míry torpédovat novou legislativu. Alespoň dokud ta kavárenská paka neprotlačí nový Emaechtigungsgesetz.
No,a nebo se s ANO spřáhne. Tomiovi by se to líbilo. Když Babiš vládu sestavoval naposledy, tak se mu Tomio nabízel horem dolem.
U SPD je totiž blbý, že Tomio je v tom pro prachy a za peníze udělá naprosto cokoliv. Protože moc dobře ví, že svým voličům může nakecat naprosto cokoliv, když u toho nezapomene na migranty.
Mám to brát tak, že brečíte nad tím, jak Vás někdo možná zradí abyste to mohl hodit někomu, kdo Vás zradí určitě?
Ne. Já to Tomiovi hodit nehodlám. SPOLU možná zradí, možná ne. Každopádně nesplní všechno co hlásá a možná ani ne většinu toho co hlásáa celkově to nebude žádná hitparáda a spoustu svých voličů nasere. Ale Tomio je oportunista bez svědomí, co podrazí kohokoliv, když bude dobrá cena a na to se dá vsadit.
Váš život, Vaše volba. Proti gustu není přípustná žádná dišputace a já se Vás nepokouším o ničem přesvědčit. Jen nerozumím Vaší logice výběru. Fiala, Pekarová-Adamová i ten srandista za KDU jsou také oportunisté bez svědomí, co podrazí kohokoli za dobrou cenu. Ostatně samotný článek pana domácího to popisuje v přímém přenosu u posledně jmenovaného.
Sorry, furt jsou víc důvěryhodný než někdejší multikulti ambasador Tomio. Ale ptali jste se co vadí na SPD, tak jsem odpověděl. Krom toh je to příšerná populistická levice co má v programu příšerný totalitní levicový sračky, proti kterejm je ANO ultrakonzervativní pravice.
Je to na Vás, buď můžeme uzavřít naši debatu s tím, že Vaše rozhodnutí je více emocionální než racionální, nebo se můžeme pobavit o těch konkrétních sporných bodech programu. Což může být ve výsledku ztráta času nás obou, pokud nás naši zástupci zradí a na program se vykašlou. :)
Moje rozhodnutí je velice racionální, jelikž je mi již dávno známo, že papír snese všechno a body programu nejsou nikterak důležité. Co je důležité je v tomhle případě povaha zúčastněných stran, jejich cíle, možnosti, ideje a ideály a motivace. A tam to pro Tomia nevypadá dobře. Navíc je potřeba vzít v úvahu, že SPD je Tomio. Tam není žádná platforma, žádné ideové proudy, žádná hierarchie moci, nic. Jen Tomio. Lídři tradičních stran jsou omezeni členskou základnou a její vůlí. Pokud se postaví členské základně, končí, budou vyměněni. Jejich pole pro zradu ideálů je mnohem užší a zrada je mnohem riskantnější. Ne u SPD. Tam Tomio nemá konkurenci, žádné vyzývatele, žádné kontrolní mechanismy. Členská základna je jen křoví. Volný by moh vyprávět, jak dopadl když kritizoval Vůdce. Byl zrušen i s celou stranickou buňkou. Vřed byl vyříznut i s podhoubím.
Když ODS vyrazí Fialu, Fiala skončil. Když Úsvit vyrazil Tomia, Úsvit skončil.
Mňo s panem Volným je to kapánek složitější. On se totiž mermomocí chtěl dostat do Evropského parlamentu a těžce nesl, že se této možnosti dostalo doktoru Davidovi, který tam dle mého skromného názoru odvádí pro SPD mnohem prospěšnější práci.
Jde o to, že Volný nedržel úhel. Co ho k tomu vedlo už tak úplně podstatný není. Popravdě řečeno, co se honí v makovici lidem jako je Volný se neodvažuji ani odhadovat.
Vidíte a vy byste chtěl ve straně člověka, který podrývá Vaši několikaletou práci a budování jména?
A ty jako myslíš, že v tradičních stranách táhnou všichni za jeden provaz a svýmu vedení akorát uctivě přitakávaj? Tam máš kolikrát celý frakce co se spolu handrkujou o koncepci a vliv. Akorát tam funguje opravdová demokracie a nejsou to autokrativní strany kde všechno řídí jeden člověk. I ti komouši jsou vnitřně demokratičtější než SPD.
nebo ANO, když už jsme u toho. Tyhle strany jednoho muže jsou všechny stejný.
Římská říše měla taky dva způsoby vlády dle okolností: císaře v případě vojenského ohrožení a senát pro období míru. Pokud Vám hoří koudel u zádě, vláda osvíceného diktátora umožňuje pružnější reakci.
kolik těch osvícenejch diktátorů bylo? krom toho, ten římskej diktátor byl na dobu určitou, pokud si dobře pamatujuj. Takže z dnešního pohledu obyčejnej předseda vlády/president s rozsáhlými pravomocemi. Třeba Churchill za války.
Ehm, bavili jsme se o způsobu organizace v rámci politické strany…
Mimochodem, podobný institut má dnes spousta zemí, včetně ČR. Že se v případě vyhlášení nějakého toho výjimečného stavu omezuje moc parlamentu po dobu trvání a moc přebírá vláda. Podmínkou ale je, že se ten stav musí vyhlásit rozhodnutím parlamentu.
Římská říše a její organizaci jsem použil pouze pro demonstraci principu. Nijak to nevztahuji na státoprávní uspořádání ČR.
znáte ten o voze a o koze? Pokud to nemá souvztažnost se současnou ČR, tak je v kontextu diskuze nakonec dobře, že jste vytáhnul jen Říši Římskou a ne třeba vyhynutí dinosaurů nebo krakování ropy.
Znám, ale obávám se, že k nepochopení došlo na Vašem přijímači. Psal jste jak Vám strašně vadí strany jednoho muže a já se Vám na příkladu snažil objasnit, proč mají svůj smysl.
starověká římská diktatura nemá vůbec nic společného se stranou jednoho muže.
Když myslíte… Já Vám to neberu.
Nemá. Ke straně jednoho muže má když už tak blíž římské císařství a to byla nekonečná série průserů po sobě jdoucích.
Z hlediska vlády. Země naštěstí jela víceméně samospádem
Otázka je, zdali se to samé nedá prohlásit i o vládě římského senátu. :)
Zcela nepochybně. Člověk žasne, jak vůbec dokázali vybudovat druhou největší říši historie. Asi ti ostatní byli ještě nechopnější.
Jedna věc je vybudovat, druhá udržet. Ve výsledku taky dojeli na přebujelou byrokracii, korupci a neschopnost bránit vlastní území.
Jo. Ale trvalo jim to skoro 1000 let, v případě té východořímské skoro 2000.
Uznávám, měli dlouhý poločas rozpadu. Otázkou je, zdali se něco takového podaří zopakovat. Mezi starověkem a dnešní dobou je přeci jen krapánek rozdíl.
Takhle – pokud chceš volit někoho, kdo bude házet klacky pod nohy vládnoucí koalici, tak nemůžečš volit podle programu. Musíš volit podle toho, které strany budou pravděpodobně vládnout a které budou v opozici a pak to hodit tomu, kdo bude v opozici. Jistě, nelze čekat že opozice bude zásadně úplně proti všemu co vláda navrhne, ale rozhodně bude víc proti než strany které budou ve vládě nebo ji podporovat.
U SPD celkem reálně hrozí, že se dá do holportu s ANO. Méně pravděpodobně bude součástí vlády, na to tam má příliš málo použitelných lidí a navíc by se umazal, ale je vysoce pravděpodobné, že uzavře s ANO stejnou dohodu jako měla teď KSČM – podpora vlády výměnou za něco. Jenže ti komunisti, jakkoliv to byl ksindl, aspoň v něco věřili, měli nějakou ideologii, byť zvrácenou, a tu se snažili prosazovat. Tomio nic takového nemá, je v tom za prachy a klidně podpoří ANO za prachy. Svým ovečkám pak vysvětlí, že sice podpořil Green Deal a elektromobilitu, ale výměnou že prosadil zákaz ilegální migrace a espéďáci si budou čvachtat. A Babiš mu nějakou takovouhle bezvýznamnou kost klidně hodí.
Říká Vám něco film Minority Report? Obviňujete někoho ze zločinu, který nespáchal a nemáte žádnou indicii k tomu, že se tak učinit chystá. Jestli Tomio zradí se teprve dovíme. Že je přijetí New Green Dealu pro strany kavárny jednou z priorit se snad taky shodneme…
Minority report byla píčovina. Tohle je kvalifikovaný odhad založený na dlouholetém Tomiově působení ve veřejném životě a na momentálním rozložení sil a volebních odhadech. Je samozřejmě možné, že se ČSSD do voleb zmátoří a obnoví současnou koalici, případně že ANO získá 101+ mandátů, případně se pochlapí Přísaha a uzavře většinovou vládu s ANO a nebo že Spolu vyměkne, svrhne Fialu a uzavře šťastné registrované partnerství s ANO, ale upřímně, moc nadějí tomu nedávám. Pokud má ANO vládnout, bude muset uhnat SPD a kohokoliv mimo Spolu a PaSt kdo se do Parláče dostane. Jinak má po ptákách. Takže je jasné, ža Babiš udělá doslova cokoliv, aby mohl vládnout, protože na rozdíl od ostatních mu jde doslova o kejhák. A SPD je jeho KLÍČOVÝ potenciální spojenec, takže udělá MAXIMUM pro to, aby je dostal na svou stranu.
Souhlasím. Představa, že Tomio drží Bábu za, ehm, přirození, mi ale vůbec není proti mysli. ;)
Přesně tak, Bába by musel příjamt Okamurovy zákony, které jsou proti Evropské… Teď si vete to polsko s turovem, madarsko s plotem a máme tu mix, antievropských republik, bývalého východního bloku.
Spojení ANO s SPD nevidím jako reálné. Ne, že by to Tomio nechtěl, ale je zde ještě EU, na které je Babiš silně závislý a EU pořád považuje SPD za extrémistickou stranu. Již při miulých volbách to tak bylo. Babiš měl snahu spojit se s SPD, ale z EU rázně zaznělo NE! A Bábuška poslechl a protože mu již nic nezbylo, vytvořil slepenec s ČSSD s podporou KSČM.
Feťáci to mají holt těžký. Já vím, že toho našeho pase EU. Představa, že by ho pásl Tomio je příliš hezká aby byla reálná. :)
Pokud si pamatuju, tak minule se mu cukala jeho vlastní partaj. Jenže to nebyl tak zoufalej jako letos, furt měl ještě socany a komouše.
andrej dopadne stejně jako Adolf. Všechny podvedl, využil, vyssál a odhodil, až nakonec skončí jako 18 v bunkru. Akorát on asi zdrhne do té Latinské Ameriky.
Mě by zajímalo, kde k tomuto bereš tu jistotu. Neni jediná indicie, které by se dalo chytit, nikdo o něm neví, jak zareaguje pod tlakem. Fakt škoda, těchhle názorů a jejich dopadů.
Není to tolik let, co tu pan domácí volbu ODS doporučoval jako nejmenší zlo.
Není to tolik let co tu neexistovala jiná partaj než Národní souručenství. :) Čas je relativní…
Reklama dělá svoje. A než se někdo probere, trvá to i leta…
Kde jsou ty časy, kdy největší hrozbu pro střední třídu v české politice představovaly ČSSD+KSČM se svým programem věčného zvyšování daní a rozhazování sociálních dávek… Jó kde jsou ty časy…
Musíme volit jakoukoliv proti Sorosovskou stranu.
Při každých volbách jsem se snažit si to rozumně zdůvodnit a volit nejmenší zlo.
Ale letos jsem se konečně dočkal a poprvé svůj hlas spokojeně a s úsměvem zahodím.
https://korunaceska.cz/novinky/volby-2021-ps/monarchiste-oznamuji-samostatnou-kandidaturu/
Jsem moc rád, že se po letech konečně vykašlali na lezení do zadku různým Topkám apod.
„v dlouhodobém horizontu není plán na zrušení fosilních paliv nutně negativní a omezující“
„Teprve pokus o vytržení našich zemí z většího nadnárodního útvaru v roce 1918 vedl zanedlouho k destrukci…Stejně jako k dřívějším supranacionálním strukturám je nutno přistupovat aktuálně k Evropské Unii: náš úspěch nebo neúspěch závisí zcela na nás, veškeré výmluvy na nevůli velkých, na naši vlastní malost, na nedostatek vlivu apod. jsou zcela liché“
Mno.
Co je na tom druhým bodu Mno? Maj naprostou pravdu a ten českej postoj „Kdyby nám všichni neházeli klacky pod nohy, tak Češi dneska osidlujou Mars“ je příčinou významné části našich historických průserů. Co maj řikat Poláci? Půl historie si s nima kdekdo vytírá prdel a fňukaj? Nebo Mnichov. Dodnes se z něj můžeme posrat, ale když se podíváš třeba na anglo-francouzský vztahy, tak tam jsou mnohem horší křivárny na denním pořádku, války, masakry a fňukaj? I ty blbý Indové – 200 let kolonizace, dobývání Indie Brity a Francouzi byl jeden podraz a sviňárna za druhou a fňukaj Indové jako my?
Že vyznávají tu únavnou písničku, že musíme být hlavou co nejhlouběji zaražení v řiti někoho většího, a že prý z tohoto prestižního postavení budeme mít možnost to ovlivňovat a nebýt „o nás bez nás“ – že je to jen otázka snahy.
Asi nikdy neslyšeli o Lisabonské smlouvě, Většinovém hlasování, Trialogu a už vůbec ne o nezávislém rozhodování Soudního dvoru evropské unie (nebudu tomu loutkovému divadlu říkat Evropský soud).
To už si ovšem zapomněl dopsat. Tak ovlivňovat nás budou tak či onak. Bez EU se neobejdeme. Dokud bude existovat, budeme s ní muset nějak koexistovat. Bez odbytiště v EU se neobejdeme. To je prostě fakt. Otázka je, jestli se dokážeme vyjednat lepší podmínky jako členové nebo nečlenové. Oni si myslí že jako členové. Ty že jako nečlenové. Otázka pohledu a názoru. Osobně se po zkušenostech s Brexitem přikláním spíš k tomu pohledu KČ.
Důležitější než naše volby jsou volby v Německu. Pokud tam vyhrají Zelení, nepomůže nám, ani kdyby SPD a TSS měly většinu. Těch několik let do realizace Czechzitu by stačilo.
Náhodou je možnost, že Zelení by Němcům srazili životní úroveň tak skokově a nepokrytě, že by se i blbí Němci konečně vzbouřili – zatímco SPD či CDU by sice udělaly totéž, ale vařili by žábu postupně a Němci by si zvykli a s jásotem nesli zelený prapor v dál.
skokově vylepším němcům zelenou elektřinu, potřebuju cca 20.000kč založíš mě?
Volba národního ptáka. – hustý, tohle mít v program a SPOLU to tam fakt má:
https://www.spolu21.cz/program/spolu-pro-udrzitelny-zivot
Na jednu stranu je to lehce splnitelný předvolební slib, na druhou stranu je to úplně k hovnu :-/
Naštěstí je to neškodná blbinka, jejíž nesplnění jim nikdo vyčítat nebude. I když teda nechápu, proč takovýhle voloviny cpát do programu.
Na druhou stranu, národní pták je celkem jasnej každýmu, kdo kdy viděl hejno strak :)
No, i když takovej holub taky není bez šance…
Otázka jestli je výstižnější „krade jako straka“ nebo „holub, kterej všechno posere“.
Asi spíš ten holub. Straka je kromě kradení i celkem slušnej predátor a nebojí se servat o kořist. Holub všechno posere a ještě si vykračuje jako pán.
Co takhle konipas bílý „třasořitka“? Sojka obecná „udavačka“? Anebo tetřev hlušec?
Aby to nedopadlo, jako všechny návrhy našich politiků. První čtení, druhý, zásah senátu a ve výsledku bude v ČR jako národní pták odhlasováno prase domácí.
Vodňanský kuře :)
Vy Vole! :-)
Přesně, proč to cpát do programu. SPD tam má 10 jasných bodů, u každého stručně popsáno, jak. SPOLU tam má takovejhle bizár, větší kokotinu už měl jen Robert Vašíček a jeho „psí hlídky“. (Kdo nevíte, o co šlo, pejskaři budou při venčení psů hlídat, jestli někdo na ulici nevykrádá auta a dostanou za to prachy, asi na psí žrádlo; mimochodem Vašíček byl i v SPD a byl odtud vyhozen.)
Psí hlídky si pamatuju. Taky dobrej úlet. Ale k takovejmhle mašíblovskejm stranách tenhle bizár patří. U seriózní parlamentní strany je to horší.
V ČR jedině čurák obecný.
Cocotus vulgo? :-)
vulgaris.
Nezastávám SPOLU, ale tenhle článek je jenom „Hate“ a vůbec nemá rukopis D-F, i přestože jeho články jsou normálně proruské a protievropské.
Je hlavně úplně jedno komu to hodíme, protože ten dědek z hradu si stejně postaví vlastí, úřednickou vládu. A nebo tady proběhnou stejně „demokratické“ volby, jako právě proběhlé volby v tady tolik vychvalovaném Rusku.
Btw, zajímala by mě jediná strana, která by nevzala zpátečku pro udržení/získání byť jednoho procenta hlasů v následujících, zřejmě těsných volbách.
Ehm, nic ve zlém, ale zkusil jste už někdy v životě argumentovat bez nálepek? Hate, proruský, protievropský jsou prachobyčejné buzzwordy, bez jakéhokoli obsahu. Mám to chápat tak, že oceníte mnohem víc, když soudruh Drahoš ve fake brejličkách pověří sestavením vlády rovnou SPOLU či Piráty?
Brejle nejsou fake. Jsou opravdový. Akorát je upřednosňuje před kontaktníma čočkama nebo laserovou operací očí. Mimochodem, ani čočky ani operace nejsou úplně bez negativ a i estetický hledisko je legitimní hledisko. když budu dávat přednost oholený hlavě před muletem, taky to nebude fake pleš.
Drahošovy brýle jsou bez dioptrií (ne že by to mně osobně vadilo):
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prekvapive-priznani-kandidata-drahose-nosim-falesne-bryle-29525
Aha, tak pardon, beru zpět. I tak je mi to fuk, ostatně je mi fuk i Drahoš, svou šanci měl, neproměnil a tím mě přestal zajímat. V příštích volbách už budou jiní kandidáti a jiná rozhodovací kritéria.
(Svým způsobem, když může být estetickým doplňkem sestřih vlasů, vous, tetování, šperky nebo hodinky, tak proč ne brejle. Sluneční se tak používaj už dávno. Některý lidi maj ten ksicht tak nevýraznej, že prostě potřebuje nějaký oživení)
Fakt je, že prohrát se Zemanem… nebo jestli byl opravdu Zeman ten nejlepší prezidentskej kandidát a proto vyhrál…
Nějaký fejkový brejle jsou ten nejmenší problém.
Zeman byl dobrej. Zkušenej politickej matador má vždycky navrch před amatérem, zvlášť pokud je zcela bezskrupulózní. Z tohohle hlediska je celkem úspěch, že Drahoš prohrál jen o chloupek. Akorát, že to není Drahošova zásluha, spousta lidí by proti Zemanovi volila i mýho psa.
Tak prečo tvoj pes nekandidoval?
ještě mu nebylo čtyřicet.
Tak hádam nabudúce. Myslím, že pes v čele štátu by bola dobrá voľba.
Oproti současnosti, kdy tam máme prase, zcela bez pochyb.
slováci nás předběhli a už tam mají Sorosovu fenu.
A já bych se volil cokoli proti Drahošovi. Dobře, že to dopadlo, jak to dopadlo. On už to Miloš doklepe.
Fáze popírání? :)
Pokud Babiš, nechcípne bude prezidentem. To je holý fakt. 2023-2033
A ANO, budu dávat přednost tomu když předseda sněmovny Vystrčil pověří, místo zesnulého Zemana*, sestavením vlády 101+ koalici SPOLU + PaSt před tím, než aby ten samý pověřil sestavením vlády někoho, kdo sice vyhrál nejvíc hlasů, ale nemá šanci získat pro svou vládu podporou Parlamentu. Takhle ostatně skončil Paroubek. Vyhrál, ale vládu by nesestavil, tak rovnou pověřili sestavením vlády vzniklou většinovou koalici.
to není koalice SPOLU + PaSt, neboli koalice dvou stran.
Reálně je to koalice: ODS + TOP09 + KDU-ČSL + Piráti + Starostové a nezávislí. neboli slepenec pěti stran. Myslíte se, že se na něčem schodnou, když už se před volbama žerou navzájem jak ukázal traktoráč ? Tak uvidíte ten dog eat dog po volbách, to se teprve bude bitka o korýtka.
Jak by tedy měl být definován článek, ve kterém se píše?: soudružka Adamová Pekarová; Stárnoucí konzervativní Profesor Fiala; Pasáček vepřů Jurečka; Jurečka ve svém traktoru.
To není nálepkování? Proruský/Proevropský rozhodně není buzzword!
Na Vaši otázku odpovím rozhodně ano! Kdokoliv by byl lepší variantou než Zeman a kdokoliv bude lépe vládnout než ANO, Komouši, ČSSD, SPD.
Já bych strašně rád měl nejakou vlasteneckou stranu, která by ale zároveň nebyla zabořená v ruské prdeli. Takovou bych možná i volil.
to je blbost. Pokud bude jakkákoliv vlastenecká strana usilovat o zahraniční obchod, bude usilovat o export i do východních států a co je na východě rusko.
a tento slovní obrat používají media, hlavně ČT, neboli kdo není pro západní je automaticky pro ruský. Sleduju Okamuru od Usvitu a nevím teda a nikdy jsem si nevšiml, že by řešil někdy rusko a orientaci na rusko. Podle mě to je jen damage control od ČT.
Vidíte a mě se zase mnohem víc líbí ta varianta kde rozhoduje prezident Zeman, byť k němu mám podstatné výhrady. Zjevně se v tomto neshodneme, ale na tom nevidím nic špatného. Není na světě člověk ten, jenž zavděčil by se lidem všem.
Inu co si budeme vykládat, jsme lidi a různá přirovnání či nálepky jsou způsob jak vyjádřit své osobní postoje. Problém nastává, když se někdo snaží přikládat nálepkám jiné významy než mají. Já například nevidím jediný důvod, proč by proruské postoje měly být negativní a proevropské pozitivní. A otázkou je, jak má být pojem proevropské definován? Jako něco, co je dobré pro Evropany? EU? Evropu jako kontinent?
Varianta kde rozhoduje president Zeman by nebyla špatná. Furt lepší než ta dnešní, kde za nej rozhodujou Nejedlý a Mynář.
Zkuste nějakou chvíli žít, pracovat a podnikat v
Sojuzumatičce Rusi, a rázem těch důvodů, proč jsou proruské postoje enormně negativní, poznáte milion. Za Putina to sice je bezpochyby méně špatné než za Sovětů, ale to ještě zdaleka neznamená, že by to bylo dobré. Podle bráchových zkušeností (sám jsem tam byl naposled ještě za těch Sovětů, ale on tam stavěl nedávno) je to dokonce ještě horší, než v současné Čtvrté Říši, a to je sakra co říci, protože ta stojí za neuvěřitelné ekskremento.Pro Evropany by bylo enormně dobré se vrátit před Maastricht (nebo přinejmenším aspoň před Lisabon); ale to by bylo smysluplné, a proto je to zcela politicky neprůchodné :(
Já netvrdím, že Rusko je ráj na zemi. Jen nějak nevidím nikoho jiného, kdo by nám dostavěl jaderné elektrárny lépe než oni, Vy ano? Němec nemá problém dělat s Rusem byznys, proč bychom ten problém měli mít my?
Westinghouse mnohem lepší.
Ale to vůbec není klíčová otázka. Dokonce i ten Rus by byl snad snesitelný, kdyby se stavěly JE a ne ty naprosto debilní a dokonale nesmyslné větrníky a fotopanely. Tam je skutečný problém, nikoli v hledání konkrétního partnera.
Westinghouse je zkrachovalá firma, která není schopná ani dodávat funkční palivové tyče pro ruské reaktory.
Ale jo, my nakonec ten blok nechame postavit Frantiky, kteri ovsem na tento model reaktoru maji smlouvu s Rosatomem, takze nam to postavi Rus za francouzske penize a vsichni budou spokojeni.
WH s těma jejich zastaralejma kraksnama, který si doma neumí ani postavit? Mezi lety 2008-13 začali stavbu 4 bloků, 2 nedostaví nikdy pže zbankrotovali na držku a 2 staví už jenom 13 let. To je asi podobnej pojeb jak frantíkovský EPR. Kolik modernějších reaktorů za tu dobu zprovoznil Rosatom už mě ani nebaví furt dokola počítat. Vlastně všechny tydle megalomanský socanský projekty sou provar nebo přinejlepším na nule, můžem vzpomenout eurofajtry a jiný A380ky.
Trochu aktuální CAP1400 jsou ovšem čínský, s WH to nemá nic moc společnýho, čímž efektivně rejže neoficiálně WH akvizovali, ve světě jim leze do prdele akorát Ukrajina, co si nechá ty starý šunty AP1000 (možná) postavit. Navíc ČEZ spíš kouká po 1200MWe než 1000MWe modelech.
Protoze nas politicky vzor neni Nemec, alebrz Amik.
Jinak, z Ruska jsme ted koupili furu plastoveho granulatu, kterej nebyl nikdo schopnej dodat. Ani Ital, ani Frantik, ani Amik. Jo, Cinan ano, ale cert vi, kdy. Obchodovat se s Rusem da a je dobre, ze Cesi s Rusem nechteji nic mit, aspon zbyde na ty ostatni, co mit chteji.
Hehe, tak dneska mi ve schránce svorně přistály noviny anonistů a spolupracovníků. Na obou jsou fotky přecedů se sloganem „jde o všechno“. Jen Bábiš je míň vyretušovanej.
Nůda. O Všechno jde už od roku 1990 a každé ty volby byly Rozhodující.
To si říkám taky. Naštěstí mám dostatečné zásoby toaletního papíru, takže to půjde rovnou do tříděného odpadu. I když číst si z útržků na latríně jako ve Švejkovi muselo mít své kouzlo.
taky se pokaždý rozhodlo – jít do eště věčích sraček