Paní je bohužel nenávistná feministka a to čtyřiadvacetikarátová, bez ohledu na to, co si o sobě myslí ona. Pozná se to podle věty „feminismus je užitečný, bojuje-li za rovnoprávnost“. Nenávist je možné dovodit především dle urážek na původního autora flameware Žirafu.
Tak feminismus je prý o rovnoprávnosti? Opravdu? Mám na téma feminismu velmi bohatou soudní (i jinou) dokumentaci, chystá se k publikaci. Tak například: bojovaly feministky o střídavou péči o děti 50:50? Nikoli. Sprosté feministické prasnice tomu léta poměrně křivým způsobem brání, dokonce si krávy založily neziskovku jeden domov. Je rovněž zajímavé, jak se ta feministická chamraď Ať se zeptáte kterékoli feministky možná i kterékoli ženy (neboť po 70 letech tyto dvě množiny stále nejsou totéž), na střídavku mají naprosto uniformní názory. Práva na dětičky si vzít nenechají a to ani ve jménu tak ušlechtilého cíle, jakým rovnoprávnost bezpochyby je. O průniku feministek do profesí jako je horník, popelář, kladivář, bagrista a další už řeč byla. Nene, milá zlatá, feminismus v sobě nezapřete, to je zcela jasné. Feminismus je nenávistná ideologie vůči mužům a to vy naplňujete naprosto jednoznačně. To, že se tato prezentace nenávisti stala víceméně společenskou normou a že se na to chlapi dívali nejprve s pobavením, následně s nezájmem, aby více než třetina chlapů byla následně „vyléčena“ feministickou justiční chamradí. Feminismus je jen o nenávisti, která pramení s feministické zamindrákovanosti.
Ale její články mají vskutku cenu, protože slouží jako honeypot pro tu chamraď pičulínskou. Já netvrdím, že soudružka nemá občas point. Ano, pohled na chlapa závislého v mamahotelu je poměrně tristní. Je to ostuda všech chlapů, i když ho do jisté míry chápu, když vidím tu dnešní kolektivní feministickou státní sprostotu. Ten chlap byl kdysi dítě a femoinistky jsou tak nenávistné, že do jisté míry vytvořily tuhle sortu chlapů. Nicméně je zajímavé, jak se paní, či spíše soudružka soustředí zejména na to, že by chlap měl umět v rámci samostatnosti vařit – to souhlasím, většina feministek totiž dnes vařit neumí, proto si chlap musí umět uvařit sám. Poslyšte, soudružko, má žena umět například doma udělat elektriku, zapojit zásuvky a schodišťáky, zkontrolovat pojistky a proudový chrániče? Má žena umět řídit, spravovat auto a dělat veškeré ty mužské práce, které jsou pro feministické kravky neviditelné (ale bez kterých by ani neuvařily?). Ty vole, třeba takový supermravný Kechlibar, kterej má spoustu času: já si dnes ráno vytřel prdel, zavázal boty, vyčistil zuby, nechce mě supermravný Kechlibar pochválit, jak jsem šikovný, jsem to ale borec, no ne vole? Nebo víte co, vy pičulíne jeden (pořád se víc a víc směju, když vidím, jak se moje prognózy a teoreie naplňují v praxi), zkuste tady místo podlézání taky obecenstvu v klidu sdělit, v čem je článek paní feministky přelomový a revoluční. Že nenávidí chlapy a když vidí nějakýho chudáka, tak neodolá, aby ho mohla hezky pozurážet a spravit si na něm svoje ego? (Opravdu Kechlibar, se chcou srovnávat s incelem, to je pro Kechlibara ten soupeř, na kterém spolu s feministkami budou prezentovat své životní úspěchy, mravnost a nekonečné dobro?, Co, Kechlibar?) Mimochodem pořád nevidím tu sebereflexi na váš (široce rozšířený) názor, že by lékaři neměli být řádně placeni za svoji práci – koukněte na tohle: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/nemocnice-pohotovost-motol-lekar-pacient.A250117_835757_praha-zpravy_stud … kde jsou toho kořeny a jak to budete řešit, Kechlibar (tedy vy určitě nijak, ale jak to budou řešit ti pičulíni, co jste si je zvolil)? Já vím, vy máte bolševický maglajz i v tom, co to znamená být „řádně placen“, takže předpokládám, že sebereflexe nebude. A co ta Ukrajina? Už porazila ty zlé RuSSáky, jak jste s jistotou a arogancí sobě vlastní předpovídal? Bude sebereflexe?
Víte, soudružko, dnes pere pračka, peče trouba, nebo si můžete koupit za peníze chlapa takovej ten multifunkční hrnec, co ho vymysleli chlapi, když je vám zatěžko pro něj něco udělat, uklízí robotický vysavač a vy si opravdu pořád myslíte, že jste stále utlačovaná?
Tak prý „kombinace matka, služka a děvka 3v1“ – inu sama jste se kategorizovala. Tak vy se cítíte jako děvka? Buďte ubezpečena – nejste ani to. Děvka vám dá, co chcete za peníze. On chlap je sice často požaduje něco trochu jiného, ale zaplaťpánbu aspoň za čestné děvky, i když nevím, co by se muselo stát, abych jejích služeb využil. Vy požadujete po chlapovi peníze a nechcete dávat nic, protože to by byla dyskymynáce gádžo a státní protirodinná politika to nejen dovoluje ale dokonce facilituje. Jste jen parazit (stejně jako onen pán žijící na úkor svých rodičů ještě ve 30, kurva, mě by hanba fackovala), to je jediný logický závěr, který lze z Vašeho článku, kde popisujete emocionální vztah k incelům, logicky dovodit. Bez ohledu na to, že nedospělá chamraď pičulínská ve vás bude ve svém hlubokém podvědomí hledat svoji (patologickou, feministickou) matku. Býval jsem taky takový, dokud mě bolševicko-feministická justiční chamraď nevyléčila natrvalo, takže přesně vím, o čem mluvím.
Hacendado
Tohle má možná prapůvod už v idealizaci žen od 12. století. Jak se vymyslela rytířská etika, kde je žena ctná, cudná, věrná, atd. Při tom církev běžně šířila opak („kam nemůže čert, nastrčí ženskou“). Ženská je vlastně stejný predátor. šelma jako chlap, akorát používá jiné zbraně. Dokud byly ty možnosti muže a ženy v rovnováze (takové to typické „ženská kuje pikle a pomlouvá a chlap ji za to na oplátku může dvě tři vrazit nebo vykopnout z baráku), tak to jakž takž fungovalo (nepíšu ideálně). Aby to v rovnováze bylo, existoval tlak církve (jakékoliv), legislativní tlak, ekonomický tlak a sociální (komunitní). Dnes už není nic z toho a proto přestává fungovat struktura rodiny, vztahů a komunikace obecně. Na jedné straně osamělé ženy, na druhé muži (incelové), menší porodnost, společnost je stále víc rozdělná. Kde to jde, obě strany raději preferují virtuální svět (soc. sítě, porno, hry). Roste počet duševních poruch a extrémismu (feministky, aktivisti), bují fanatismus podobný náboženství (eko, ezo, gender), hojně podporovaný politiky a nejbohatší vrstou ve společnosti, kterým takto rozdělená společnost vyhovuje. A situace je generace od generace horší. Už někteří mileniálové byli divní, současné sněhové vločky jsou katastrofa, co přijde po nich – to ani nechci vědět. :-D
Dachsmeister
@mužská a ženská práce
moje 1. manželka umí vyměnit kolo, stěrač, zkontrolovat a dolít provozní kapaliny, dokonce onehdy po telefonické konzultaci vymění 15A pojistku v motorovém prostoru.
Jo a má narozdíl ode mně papíry skupiny T.
Stran vaření zvládne to samé co já plus má dar těsta a je lepší sauce chef.
Pere a suší pračka, nádobí myje myčka, luxuje a vysává robot, zašívat a přišívat umíme oba, téměř nežehlíme, firemní dress code nevyžaduje košili každý den a i kdyby, v přízemí administrativní budovy je sběrna prádelny.
Bez příklepu vyvrtá díru, naštípe menší polena, poryje pomaleji, ale precizněji záhumenek.
Pouze práce ve výškách nevyhledává.
V péči o potomstvo se střídáme a doplňujeme.
V sexu nám to po 20 letech stále vyhovuje, na předchozích cca 15 partnerek si ani nevzpomenu.
Inu, měl jsem štěstí.
Pičulíni stále majú pocit, že ženy sú utlačované chudinky a musia za nich bojovať. Buď len v diskusiách na internete alebo reálne v súdnych sieňach. Sám som to zažil, kedy ženská na mňa vytiahla v jednom súdnom konaní také nehorázne lži a polopravdy, našťastie to dobre dopadlo. Odvtedy viem, že sa neštítia ničoho. Ako povedal Al Bunda v jednom seriáli: Žene dokáže rozumieť len žena, preto sa navzájom neznášajú.
Bobson
O „sprostotě“ a „urážkách“ tady píše nejmenovaný král těchto disciplín zde. Tvl., to nevymyslíš :-) „Urážky“ od Šklíby svědčí o tom, že je nenávistná feministka, zatímco urážky od pana dochtora svědčí o? IMHO o tom, že je nenávistný misogyn, který navíc fluše svou patologickou nenávist na kohokoliv, kdo má jiný názor. Naprosto neschopný přijmout jiný názor, nebo si nedejbože připustit, že o některých věcech fakt ví hovno, případně alespoň mnohem míň než ti, které si tady tak vytrvale bere do klávesnice. Smutný případ jedince s bezpochyby vysokou inteligencí, z čehož ovšem inteligence sociální je nulová. Neschopnost empatie, neschopnost pochopit a přijmout fakt, že za jeho posraný život nemohou primárně ženy, justice, policajti, nadřízení, nepřející kolegové ani kdokoliv jiný. Beznadějný případ.
Challenger
Inu, urážka neboli difamace je nepravdivé tvrzení, jež má snížit důstojnost uráženého nebo poškodit jeho pověst. V mém textu není toho ani zbla, je psán velmi opatrně a vychází z tvrzení samotné autorky. Tedy se nejedná o urážku ale o pravdivé tvrzení. Anonymní feministickou nánu mám tak v prdeli, jak to jen jde, osobně ji neznám a z hlediska její inzeligence si dovoluji tvrdit, že
ona si svoje přesvědčení vědomě nevybírá. Její příslušenost k feministické chamradi lze dovodit nejen z nedostatku empatie, která má být normálním ženám vlastní, ale i z přejatého wordingu. Ďábel se vždy skrývá v detailu. Například feminismus je dobře popsán, nicméně šovinismus a machismus jsou pouze feministické termíny sloužící k difamaci těch, kdo poukazují na ženské zlo. Jako feministka se také přihlásila ke 3. vlně feminismu svým výrazem „intersex prominou“, tato vsuvka je v projednávané materii zcela irelevantní, přesti jí tam napsala, což svědčí o internalizaci nenávistného feminismu v nejnovější a nejhrubší podobě.
Autorka naopak žirafu uráží, neboť její tvrzení jsou postavena na její presumpci reality která je ovlivněna jeji nenávistnou optikou, nikoli na analýze psaného textu.
Samozřejmě, je potřeba si vyjasnit, zda třeba tvrzení, že jste pičulín je urážkou nebo pravdivou charakteristikou. Jsem přesvědčen, že to druhé. Já vím, že to pro Váš hloupý mozeček bude značná námaha rozlišovat ty jemný rozdíly, ale tak to prostě je. Urážky muže, který je bez partnerky zcela neznámou ženou za to, že volí život jaký volí, je chucpe.
Pravdivě charakterizovat feministické sprosťárny, které jsou navíc umožněny jen proto, že je vymáhá stát, chucpe není.
A víš proč, Vy pičulíne sprostá blbá? Protože ten pán, co si říká incel, prostě tu feministckou nánu ničím neobtěžuje. Naopak to ovšem neplatí.
Bobson
Vy jste fakt nemocný, panáčku. Bez naděje na uzdravení. A venku budete běhat tak dlouho, dokud některého ze svých „nepřátel“, totiž těch, kteří si dovolí mít na cokoliv jiný názor, nenapadnete i fyzicky. A k tomu dojde, dřív nebo později, vsadil bych se, protože neléčené duševní poruchy se obvykle zhoršují.
Apropos „intersex prominou“ ve vašem výkladu svědčí o tom, že kromě jiného vám, na rozdíl od Šklíby, naprosto chybí smysl pro humor. Ale co už….
Alan.Cox
Psychiatr amatér v diskusi – tak to už začínají perly. Aneb kazašské orákulum Džamila Stehlíková included.
Bobson
Já to zkusím po vašem. Hele přestaň se m němu lísat, stejně ti nedá. Teda…to je fakt blbý, co?
Dissenter
No moment, mužský šovinismus, neboly přesvědčení o nadřazenosti mužského pohlaví (nikoli o tom, aby stát tu nadřazenost nějak zajistil, ale o faktické superioritě některých kvalit) je legitimní názor.
Jantar
Vážený pane doktore.
Kořeny toho, proč státní doktoři nejsou dostatečně placení, je šílená korupce ve zdravotnictví, kde lítají desítky miliard sem a tam. A tito doktoři tuto korupci všichni svorně kryjí jako jeden muž. Nebo se aspoň tváří že neexistuje.
Zkuste se zeptat třeba soukromých ambulantních doktorů jak je možné, že hov… dělají a mají všichni luxusní auta, luxusní baráky v krajských městech a pořídili luxusní auta a byty všem svým dětem.
A zdraví populace je v čím dál katastrofálnějším stavu.
shane
„Státní“ doktoři nejsou dobře placeni, protože „státní% zaměstnanci nejsou celkově dobře placeni a veřejnost to tak chce. Veřejnost by nejradši, aby „státní“ zaměstnanci ideálně dělali 24/7 za postel na ubytovně, 3 jídla denně a 2x do roka dostali nějaké obnošené šatstvo a za tenhle luxus byli patřičně vděční a dělali co občanům na očích vidí.
Od toho se pak odvíjí kvalita „státních“ zaměstnanců a jejich pracovní nasazení, protože jak se roztomile říká v angličtině „Pay peanuts, get monkeys“.
nejsou špatně placení? achich ouvej, kolik by chceli mít, jak soudnická a jiná pakáž, sky’s the limit?
Alan.Cox
Stačilo by začít kontrolovat tunelování a výdaje ve zdravotnictví, a nebyl by problém.
Ministr zdravotnictví Válek řeší tančíky a Ukrajinu. A mezitím nejsou léky. A doktoři když viděli, že nikdo nic nekontroluje, tak začali krást a tunelovat stokrát víc než za Babiše.
Dissenter
Střídavá péče o děti je především hrozná pro ty děti. Chodit s uzlíčkem od bytu k bytu, vstřebávat komunikační a výchovné standardy dvou čím dál více odlišných rodin, nemít stálé kamarády a žít „na cestě“, to bych fakt nechtěl. Jsem mužský šovinista a jsem výsostně přesvědčen, že děti do určitého věku patří k matce (zhruba do dokončení základky) a pak si mají říct samy, ano uznávám, že tohle je v dnešní podivné době krajně menšinový názor.
K tomu zbytku těžko něco dodat, odmyslím-li si různé invektivy, vyplývá z toho nepochopení kritiky Žirafy. Není kritizován za to, že si neumí najít ženu, ale za to, že to vztekle křičí do světa. Ať jsou ženy jaké chtějí, je jich zhruba stejně jako mužů. Zhruba stejné procento v obou pohlavích je samotářské a tudíž se nějak nakonec M + Ž poskládají. Je-li někdo úplně nepoužitelný, má problém najít a seznámit se i s úplně nepoužitelným partnerem a to platí pro obě strany shodně.
Konečně ve vztahu, kde jsou oba spokojeni, nelze o parazitismu mluvit. Tomu se říká symbióza. :-)
Nomad
Dnešní trend je právě proto opačný – dítě se nestěhuje, ale zůstává doma a střídají se rodiče. Je to trochu dražší, pravda, ale mám několik takových případů ve svém okolí a celkem si to chválí.
Dissenter
Tohle je dost děsivý trend; při vší lásce je dítě podřízeným svých rodičů a představa, že si budou rodiče kvůli dítěti až takhle chaotizovat životy… Navíc to efektivně brání rozejitým partnerům založit nové vztahy a rodiny. Osobně bych na něco takového nikdy nepřistoupil.
Challenger
Ano přesně. Tomu se říká papouškování feministických prasáckých narativů a jejich sprosťáren. Věděj například, že byla srovnávána hladina basálního kortizolu u dětí ve výlučné a střídavé péči a hádaj, na co se přišlo? Přišlo se jakože na velký hovno. Neexistují žádná vědecky ověřitelná data, že by SP škodila. https://link.springer.com/article/10.1007/s10566-021-09659-5
No když to papouškuje nějaký narcistní púičulín na internetu, je to jedno. Horší je když to papouškuje i taková kráva, jako je prasnice Hrušáková (Milana), děkanka právnícké fakulty UP a architektka bolševicko-feministické justice. Mimochodem bývalá velká členka KSČ.
Že vy jste „přesvědčen“, to je jako argument? No to asi těžko. Vy nevíte nic – jak že to je? Tenk kdo neví, že nic neví, ale přitom se tváří, že ví je co?
A to, že Žirafa někde něco křičí? No a co? Co je vám do toho? Žirafa nikomu neubližuje a nevadí, ovšem pičulíni si zkrátka a dobře nedovedou odepřítz tu příležitost lejt sračky za krk někomu, kdo je na tom ještě hůř, než ta chamraď zbabělá pičulínská, to je přesně ono, to sedí do jejich mindsetu.
Dissenter
The dependent variable—children’s experiences of stress—was based on each child’s self reported answer to the question: “How often did you feel stressed during the last months? Please do not think about how stressed you feel today, but how stressed you felt during the
last six months”.
Když pominu ten bias, že rodiče dětí, kteří nejsou vyrovnaní se svou situací, do žádné studie nepůjdou, založit tvrzení, že kočování dětí jim nevadí a neškodí, na shodných odpovědích na výše uvedenou otázku, je jednoduše blbost, už jen proto, že děti myslí v kratším časovém horizontu.
Mluvící hlavy neposlouchám (nezávisle na jazyku), na to je čas příliš drahý, sorry.
Challenger
To chápu. Angličtina hatmatilka a ne každý ji rozumí a profesor Zimbardo je vedle feministických prasnic z prasečáku úplný břídil a žádná autorita. To mi jistá feministická justiční prasnice taky tvrdila a dokonce to aproboval i nadřízený soud.
Slecna Ling
To Challanger
teda pane doktore, vam pripada nynejsi Zimbardo jako autorita? Nehledejte v tom uskok, ale treba povezte mi, jestli vam Odpojeny muz neprisel trosku ehmmm…slaby, rekneme. A to nynejsi berte s rezervou…je mi znamo, ze 2024 zemrel.
Dissenter
Zimbardo ale je docela citovaný a nápaditý psycholog, to se zase musí nechat.
Myslím, že být naživu, Challengerovi by dost vyčinil, na způsob představ mé kamarádky soudkyně, která mi nedávno vykládala, že vidí-li před sebou rozhádané manžele, kteří nejsou schopni si domluvit nesporný rozvod a šermují dětmi, lituje, že nemá právo je nechat zavřené o chlebu a vodě v jedné cele než se sami nějak nedohodnou.
Slecna Ling
To dissenter
Zimbardo byl zcela jiste velika osobnost a vizionar. Mne ale moc nesedel, vzdycky mi pripadal jako takovej honil svyho vlastniho ega first. Ale treba se pletu, nejsem z oboru.
Dissenter
To je na téhle úrovni každý, jen někteří to umí líp skrývat. :-)
shane
On je hlavně celej ten jeho Stanford Prison Experiment brutálně cinknutej v nastavení podmínek a i tak ho musel několikrát opakovat, aby mu vyšlo co chtěl aby mu vyšlo.
Dissenter
Míň sprosťáren a víc reakcí na argumenty by prospělo.
K tomu Zimbardovi, překvapivě jsem od něj leccos četl a byť postřehy o tom, že kluci víc hrajou hry, koukají na porno a obecně jsou rodiči méně cepovaní než holky, a proto selhávají ve vzdělávání a v životě vůbec, můžou být zajímavé, s probíraným tématem nesouvisí.
V době, kdy byl svět ještě v pořádku, se otcové výchovou v nejrannějších fázích dětství nezabývali vůbec, maximálně korigovali chování, s nímž si žena nedokázala poradit. Poté vedli syny (méně dcery) příkladem a brzkým zapojením do chodu ekonomické jednotky (od hospodářství po dílnu).
Rozhodně v klucích nikdo nepěstoval empatii a laskavost, natož projevování emocí, ale především schopnost řešit si své problémy SÁM, zvyknout si, že jsem odkázán na své schopnosti a naopak ostatní (v budoucnu žena a děti) budou záviset na mě. Psychickou stabilitu a odolnost vůči nepřízni osudu.
Alan.Cox
Hlavním úkolem otce je včas překlopit děti v dospělé lidi. To jest ukončit mama hotely a zneužívání, a vysvětlit, že odteď už má být soběstačný. Případně je přímo vyhodit, ať si budují vlastní život, když to jinak nejde.
Hlavní příčinou současné rozmazlené generace jsou ženy – masivní výchova dětí bez otců a jako svobodné matky.
Máte problém, který nedokážu adresovat. Kdybyste byl počítač, doporučil bych přeinstalaci OS, protože ve stávajícím jsou nějaké vadné, destabilizující knihovny.
S člověkem se toto bohužel udělat nedá.
Obvyklá otázka „kdo ohlídá hlídače“ by ve vašem případě zněla „kdo vyléčí doktora?“
Challenger
Inu chápu. Supermravný Kechlibar je nejen supermravný ale taky nám sděluje, že je chytrý a skromný. To už víme všichni, že sou prostě jednička a taky arbitr přes (snad duševní) nemoci, Kechlibar. Rozdavač nálepek, obzvlášť když je to bezpečné, že. Tak nás oblažej těma svýma vědomostma, óó skvělý moudrý supermravný Kechlibar! Třeba nějaké moudro o tom, jak Ukrajinci s Američanama vyhrají válku. Ale krom hýkání v chóru s jim podobnýma jim to zatím moc nejde.
A vědej, co je ta destabilizující knihovna, pane Kechlibar? Říká se jí zrcadlo, vrací přesně to, co tam vložej, jenom holt je to očištěný od toho pozlátka, Kechlibar, prostě hardcore meaning. Nebo maj snad jinou diferenciálně diagnostickou úvahu, Kechlibar? Něco konkrétního analyzovatelnýho, krom těch jejich pocitů a nálepek? Já vím, Kechlibar, že si dávaj bacha. Takže co, bude sebereflexe, Kechlibar, bude? Já vím, že nebude. Ale pokud je to uklidní, Kechlibar, klidně ať si nadávaj a plivou, protože mě to neuráží.
Tak zkuste, Kechlibar, co umíte – třeba: něco jako můj odraz narcistního pičulína v zrcadle se mi nelíbí, tak to zrcadlo musí mít asi nějakou duševní nemoc, zakážeme ho.
ModrýKlokan
Kechlibar je grafoman a žvanil, tím bych tuto knihovnu uzavřel.
Dissenter
(facepalm)
Nitus
Ehm, slyším dobře, že člověk, který je hrdým držitelem patentu na slovo „pičulín“, a jehož žádný text se beze slov „českoprasečák“ a „feminacistky“ neobejde, a to ani v případě, že dotyčný text je nákupní seznam, tady lká nad Kechlíbarovou (údajnou) tendencí rozdávat nálepky? Já teda pane dochtor nevím, ale kdyby existovala nějaká diagnóza „F666: Totální odpojení od reality“, tak voni ji maj. Bohužel je zjevné, že vzdělání a (lehce nadprůměrná) inteligence holt nejsou všechno. Také je třeba nenechat si přerůst přes hlavu sebe sama. Případně svoje mindráky z toho, že se mi dějí věci, co se prostě stávají.
Kechlibar není supermravný, ale konkrétně u vás nemůže, Challengere, odolat dojmu, že jste fakt zjevný magor. Říkejte si tomu nálepka, nebo jak chcete.
Různých kyselých nebo jedovatých trolů je plný internet, ale vy jste jediný, u koho mám dojem, že to není ani trochu póza, že ten přetlak rozžhavené nenávisti vevnitř pomalu přestáváte zvládat, a že jednoho dne z vás bude Olga Hepnarová 2.0.
Tyhle verbální výhřezy jsou fakt abnormální, na to nemusím být psychiatr. Jo, jde z vás trochu strach, což tady jinak z nikoho nejde. Toto je moc, tam v té lebce pracuje opravdová zášť vůči světu. Čtu-li manifest Teda Kaczyńského, přijde mi jako menší mizantrop než vy.
To jsou silná slova, Kechlibar. Asi vám vadí, když o vás řekne někdo veřejně pravdu, protože jinak byste nereagoval. No ale jednak svůj význam v mém životě příliš přeceňujete a jednak ty vaše dojmy a soudy akorát jsou jako obvykle postavena na vašich vyčteninkách.
Vy, pravda, nejste Hepnarová, na to nemáte koule, vy jste takový narcistní tlučhuba, který ještě nic nedokázal krom prázdného mlácení hubou, ale koukám, že vaše sebevědomí i psychiatrická expertíza zví velikosti oceánu. Máte pocit, že když tu hýká stádečko podobných neomarxistických pičulínů (což není urážka, to je pravdivý výraz, není urážka, když o zmrdovi řekneme, že je zmrd) a vy na rozdíl od realisticky uvažujících jedinců pičulín jste, tak jak bylo definováno, tak vám to dodává pocit takové té kolektivistické sounáležitosti, bez které byste zhořel jako papírový čert. V tom se právě lišíme, že já tu vaši jedovatou slinu vcelku bez problémů toleruji, protože pičulín jako vy mě urazit nemůže, chováte se přesně dle mých teorií a to m,i přináší radost ze života, protože jsem si přímo v sociálním experimentu ověřil svá tvrzení.
Zatím z vás kromě vašich dojmů nevypadl žádný racionální na znalosterch postavený argument a hezky se tu odkopáváte. Dělejte to dál, přeji si to a rozkazuji vám to.
tcdd
vážený pane doktore. všiml jste si, že vámi citovaná věta o feminismu není ohraničená místně ani časově? popíráte, že existují časová období nebo i dnes místa na planetě, kde žena musí nosit pytel na hlavě, nemůže volit nebo řídit auto?
ne. vy jste sklouznul už tak hluboko, že reagujete na základě spouštěcích hesel. modus operandi primitiva, za kterého se předpokládám nepokládáte.
zamyslete se, proč váš internetový šovinistický aktivismus, kdy rozmazáváte například nerovnost před zákonem, je v pořádku. ale pokud žena někde v Íránu obhajuje své právo na vzdělání, je vámi označena za feministickou prasnici.
bohužel, stále více se projevujete jako lidská troska.
Alan.Cox
Ano, zamyslete se nad sebou!
Ano, jste lidská troska!
Ano, chováte se jako primitiv!
Ano, popíráte že ženy jsou chudinky!
Kdyby to nebyla už ohraná klišé, když hafíci přijdou bránit ženu. Já bych to i bral, kdyby to byla žena a ne pavlačová štěkna jako v tomto článku, pod kterými se diskutuje.
Bahnak
Já se jen zeptám – my se tu bavíme o Íránu? Aha, tak to jsem nepochopil, že (asi?) slečna žije v Íránu. Já myslel, že ta země, kde „se za dokonané znásilnění typicky dávají podmínky“, má být ČR.
Možná ale slečna měla o tom Íránu napsat, jistě nejsem jediný, kdo to z článku nepoznal.
Žirafa taky žije v Íránu?
tcdd
chápu, že výroková logika se v našem školství dost zanedbává. takže mi budete muset věřit – můžeme se bavit o Íránu.
Bahnak
Challenger – myslím, že z jeho textu celkem jasně vyplývá, že píše o situaci v ČR, resp. západním světě. Jistě, není to vědecká definice, okrajové podmínky nejsou dost přesně vymezeny.
Osobně výrazy jako „feministická prasnice“ nepoužívám, ale feministky by se taky mohly trochu výrazově krotit.
tcdd
z Challengerova textu především vyplývá, že ztrácí kontakt s realitou přes tu rudou mlhu, co má před očima. jak se od feminismu dostal ke Kechlibarovi a Rusku, mi hlava nebere. ale ten iracionální vzorec chování je celkem jednoduchý – motivací je pečlivě pěstovaná dlouhodobá zášť.
nejhorší je, že to vypadá, že se vlastně se Šklíbou ohledně „feminismu“ shodnou. jenže to by pán nesměl být na válečné stezce.
Bahnak
Ano, ty články jsou si podobné.
Mimochodem Rusko do toho zatáhl i Žirafa.
Pan Kechlibar mne trochu překvapil tím, že se mu článek Šklíby líbí, ale na druhou stranu je mladý, tak má jiný pohled.
Nesouhlasím, ale to je subjektivní a nijak netrvám na tom, aby to ostatní vnímali jinak.
Alan.Cox
Není to subjektivní. Článek autorky je ženské klišé, které uslyšíte od žen, když uděláte tu blbost a obrátíte se na ně o radu, když budete na dně nebo v rejži.
Herecká etuda „žena plive jedovaté sliny na toho, kým pohrdá, nebo proto že si potřebuje zvednout sebevědomí“. Na tématu nezáleží – ženy zvládnout ponižovat člověka (muže i ženu na jakékoli téma, když člověka chtějí podupat.
Informační hodnota takových ženských jedů je spíše psychologická a výzkumná, jako studium psychologického chování. Ale jinak je k ničemu.
Ženy dokáží být laskavé i svinské. Lidé se znovu a znovu diví, co dokáží ženy na věci – třeba jako bachařky koncentračních táborů, nebo jako vražedkyně. A nebo jak s gustem dokáží aspoň ponižovat ála tento článek.
Mimochodem, když jezdily zdravotnice do války, nebylo to pro muže vždy terno. Zdravotnice ženy si rozdělily muže na ty, kteří jim imponovali a ty ostatní. A k těm druhým, i když byli zranění, se často chovaly dost špatně.
Bahnak
Na můj by ta energie nemusela být tak negativní, méně vzteku a pohrdání by taky neuškodilo. Ale nikomu neberu jeho názor.
Bahnak
vypadlo slovo „vkus“
DavidV
Uf, dočítal som to do konca. Jedna rada pánovi Žirafovi: Ak sa chcete naučiť chytať ryby, nepýtajte sa rýb, ale rybárov!
DavidV
Možno by bolo dobré navštíviť psychológa a spolu nájsť riešenie.
Články od amatérov a internetových „odborníkov“ sú k ničomu.
ModrýKlokan
@ David
Psychoterapeut Marcusant psal, že jeho pacienti končí na pozorování v blázinci. Začínám mít proto neblahé tušení, že se dostáváme do začarovaného kruhu.
Jantar
To je kapitalismus !
Dokud pacoš funguje, tak z něj taháme prachy za psychoterapii (nepříliš funkční)
Jakmile mu definitivně hrábne, tak ho předáme péči státních ústavů.
Klasická privatizace zisků a socializace ztrát.
Dnes v podstatě každý doktor z vás tahá prachy skrz pojišťovnu na nesmyslné a neefektivní terapie a léky.
A až se vám to zhorší, tak vás pošle do prdele (do státní nemocnice) a nic s tím nechce mít společného.
ModrýKlokan
@ Jantar
Proto se léčím sám a to se Marcusantovi hrubě nelíbí. Když se lidi snaží na sobě sami pracovat, prý pak končí u něho v blázinci (viz diskuse Řešení problému s incelem 2).
Možno za tým bude len depresívna porucha. Keď sa začne liečiť, zistí že svet je krásne miesto a prestane riešiť problémy ľudstva.
Alan.Cox
Nejhorší je, když vás psychiatr zbaví pocitu, že jste Napoleon. Pak už jste nikdo.
ModrýKlokan
@ Alan
Průser je, když u psychiatra pochopíš, že nejsi letadlo. Končíš s levnými lety do Chorvatska a manželka se s tebou rozvede.
Alan.Cox
Zatočme s nezodpovědnými psychiatry!
Dissenter
Psychologizace neřkuli medikalizace běžných duševních nepohod a vypětí je rozšířeným nešvarem dneška. Taky proto, že nám chybí náboženství, které tyhle otázky řešilo populačně univerzálně a levně.
Až zdementním a nebudu stačit na svou práci, založím si živnost jako guru. :-)
ModrýKlokan
@ Dissenter
To zní dost lákavě. A jaká to bude církev? Guru Dementa? Hele to zní dobře, vydím v tom prachy a sociální jistoty, takový duševní lázně. To založím taky. Budeme si jako nadávat a ve skutečnosti spolupracovat na rozdělení tržního segmentu. Já si beru lehce retardovaný obsesivní paranoiky.
Hupert
MK: Podceňuješ léčebný efekt umělé inteligence. Její nasazení nadělá z lidí primitivy a těm nebudou duševní lázně třeba.
ModrýKlokan
Hupert
Zase špatně. Vy mě nechcete dopřát ani trochu radosti.
Hupert
Chtěl jsem Tě jen zachránit před zbrklým rozhodnutím vstoupit do tržního segmentu. Vždyť jsou zde stále prosperující segmenty neziskový či dotační.
ModrýKlokan
@ Hupert
Ty nejseš blbej, myslí ti to ekonomicky…
Jantar
Církev měla velmi efektivní řešení: „buď se dáš do kupy a přestaneš tu vyvádět, nebo tě prohlásíme za posedlého ďáblem a předáme inkvizici“
To je pak brutální efektivita léčení psychických poruch.
A pro lehčí případy měli pranýř a nebo „klec bláznů“.
Slecna Ling
To Dissenter
Ono se rekne guru, ale to nemuze delat kazdej :-) Za prve musite mit jakousi nezbytnou jiskrnou silenost v oku, viz treba Manson nebo Koresh. Furt musite svejm ovcim vysvetlovat, ze na pozitky mate narok vy, ale oni…no snad jednou, pokud vas budou peclive poslouchat . Ted tahanice o majetek s mentalne pricetnejma pribuznejma, kterejm se nebude libit, ze vy snad dostavate jakesi, urcite zaslouzene dary. Clovek se taky dost nasoulozi a zadny dneska uz jsem mel tady tri, vam nepomuze. No a nakonec se od vas ocekava, ze naplanujete masovou sebevrazdu se spektakularnima efektama. To neni jednoduchej job, hele :-)
ygorek
Slecna Ling 19.1.2025 v 16:07
Podle mínění této bezvýznamné osoby zaměňujete guru a vůdce sekty.
Jistě, v novořeči již vůdce sekty vymizel.
Slecna Ling
to ygorek
Ja se klidne necham poucit, samo taky nevim vse. On guru neni vudce sekty? Ja mela za to, ze ano. Takovej Jara a podobne….
Childeater
A přitom guru Jára vypadá od pohledu jako typickej incel…
ygorek
Slecna Ling 19.1.2025 v 16:21
V konzervativním smyslu je guru duchovní vůdce. Zde je dobré nepominout to „duchovní“ – guru je prasíla, která jen někdy může být vázána na lidského nositele, kontakt (ovlivnění) je vždy na úrovni duchovní a cílem je dosáhnout osvícení.Jak praví indické přísloví:
Guru řekl svým žákům: „Máte tři úkoly. Prvním je najít mne, druhým je milovat mne, třetím je opustit mne.“
Jako prostý vidlák vidím podobnost guru s křesťanským Duchem svatým.
V šedesátých letech s nástupem módní obliby indických duchovních cest začal do ášrámů jezdit kde kdo a následně se kde kdo prohlašoval za guru (omlouvám se, ale dávám přednost zařazovat toto podstatné jméno mezi nesklonná), ačkoli je to zásadně špatně: člověk si sám nachází svého guru a následuje jeho cestu, nikoli jeho osobu. Je to proces hluboce niterný, soukromý. To je v rozporu s praxí sekty.
Pokud někdo podá kvalifikovaný rozpor nebo obecně přijímané vysvětlení, případně upřesní můj neobratný výklad, budu rád.
ModrýKlokan
@ ygorek
Nic k tomu nemám. Jen teď nevím, jestli si mám taky založit sektu, bo ne… :-D(((
Jo, vím vo tom. Nechutný hnus. Na blití je mě z těch černoprdelnickejch kurev už hodně dlouho. A naše protektorátní vláda chazarů a gerů si s Vatikánskýma pedofilama klidně podepíše Koloniální konkordát. Na to nejsou ani sprostý slova. Megasračky.
Forge
MK:
Tady si z toho každej druhej dělá zásilkovnu.
Jděte s tím do hajzlu!
To je přesně to zneužívání technologií.
Buď jseš v hospodě nebo na hárdisku.
Ale asi marný boj.Lenost a rozmazlenost vládne světu.
ModrýKlokan
Forge
Co to?
Forge
MK:
Čus, vole.
Jsem na příjmu, ale pod vlivem.Takže za nic neručím…
Máš nějaký novinky?
Slecna Ling
to ygorek
Dekuji. Ta pasaz s temi ukoly je mimochodem velmi krasna.
ModrýKlokan
@ Ling
Já souložení deleguju na zástupce, vést sektu má být příjemný relax a ne hokna jak v kamenolomu.
Jinak my Češi na to máme taky talent, jako tam u vás na prériích. Například guru Jára. Už ho pustili z basy a je k dispozici k odháčkování. Dále Auroran Dift Lavus a dalších asi čtyřicet. Bohužel šéfa kutnohorské sekty Richarda zavraždila jeho stoupenkyně, nějaká učitelka, taky labužnice. Budiž mu nebesa lehká.
Slecna Ling
To byl ten psychon, co nakecal zubarce a ucitelce, ze se po smrti magicky vypari, ne? Uf…To by byl zajimavej material pro pana doktora mercusanta. Jak se takovy folie a deux ve smyslu indukovany psychozy a bludu da vyvolat? To by mne totiz opravdu bez ironie zajimalo. Musis ty lidi treba zlomit nedostatkem jidla? Spanku? Nebo co s nima delal?
ModrýKlokan
@ Ling
Mám neblahý pocit, že to přehnali se souložením. Ovšem naše akademycká sféra již pilně pracuje, aby se druhý pokus úspěšně povedl. Snad to zvládne guru Auroran.
DavidV
Hlavne musíte nájsť nejaké slepice.
Slecna Ling
to DavidV
:-DDDD
DavidV
Fakt to neni sranda upadnúť do sekty. Čítal som príbeh Koresha, myslel som že to je možné len v Amerike, oblbnout rednecks, vidina apokalypsy a náboženské žvásty. Ale blbci sú všade. Viz príbeh guru Járy.
Dissenter
Cenné rady, vezmu si vás jako první konkubínu. :-)
Slecna Ling
to Dissenter
Bude mi cti. A jako osubka podnikava nabizim co poradce i zbytek nasi rodiny.
ModrýKlokan
@ Ling
Co to znamená „ošubka“?
Nomad
Ó. Subka!
Childeater
Jak už jsem Ti psal u prvního článku, je to dobré a piš dál.
Holky s podobnými názory jako máš Ty jsou v mojí sociální bublině, je osvěžující potkávat je i v binárním světě…😀
Skliba
Díky, třeba někdy zas něco napíšu, ale opravdu to bude sporadické, na psaní nemám moc času.
Hupert
Jen aby se incel do té doby nepropojil, to by bylo po tématu.
Alan.Cox
Blbější článek jsem ještě nečetl, a to už pamatuji pomalu Napoleona coby nemluvně.
Ale jako text napsaný pod 3 lahvemi vína, nebo flaškou rumu netrénovanou ženou se to dá pochopit.
Zvláště ta pasáž, jak mužům v Česku nic nehrozí za znásilnění. To se muselo psát se třemi a více promilemi v krvi.
A ne, nejsem incel. Incely si pletu s firmou Intel, a dával bych jim nálepky „incel inside“. Třeba na trenky.
DavidV
Zvykejte si. Nová doba, máme tu incelov, feministky, nebináry. Potom sa nedivím, že mladým pere. Výsledkom toho sú takéto sračkovité články.
Alan.Cox
Kdyby se mladší a střední generace snažila balit a prohánět ženské stejně intenzivně, jako bojují proti Rusku či Babišovi, nebo jak prožívají klimatický žal, tak by žádný problém neměli.
puf
Autorka se poněkud cítí dotčená a forma tomu bohužel odpovídá.
Feminismus opravdu není otázka boje za rovnoprávnost. Byla by jste nemile překvapená, když by jste dostala rovnou šanci bez galantního „otevírání dveří“. V mém oboru to je hodně vidět, je to podobné jak u Challengera, nejde to okecat.
Původní autor mně svojí slátaninou zarazil, ale tohle je asi ještě horší. Něco ve smyslu jsem mladá, blbá, ale průrazná a nebojím se to říct. Jenom o krůček dál je Hanychová, která když nemá co říct tak emancipovaně ukáže poprsí. To je ten správný feminismus.
Alan.Cox
Toto je typický článek pavlačové štěkny na zápraží.
Dostala možnost si do někoho kopnout a někoho pomluvit. Srdéčko ženě zaplesalo a jala se nakydat haldu špíny.
Nic jiného než drb zlé ženské chtějící upustil zlou slinu bych v tom článku nehledal.
Místama mi to fak hodně připomínalo jak dyby popadala každou sebetenčí větvičku, aby s ňou mohla žirafáka šlehnout po kebuli.
Slecna Ling
Ty drz tlamu a zamysli se, jak reagujes na ostatni, ty citlivko prezdvorila.
Nitus
To je pocit, který ty neznáš, viď. U tebe lze vzít libovolnou tvoji větu, a ztřískat tě s ní zcela bez omezení, protože píšeš JENOM sračky.
Alan.Cox
Hele, Behemot je sice místama starej sprosťák, ale jeho posty mají obsah, a není blbej. Občas se pustí i do mě, ale jede stejným metrem na všechny.
Zato obsah toho články je dokonale klišovitý. Sprostá baba, která radostně na někoho vylila svou nenávist. Ten článek obsahuje obrovské množství sprostoty, které zabaluje navenek do dobrých rad – pokud nějaký naiva tento chatrný obal bude brát vážně.
Nejhorším omylem, který by mohl jakýkoli muž / incel / kdokoli udělat, že by si snad myslel, že v tom článku najde jakoukoli užitečnou informaci. Cílem článku nebylo nic jiného než nakydat špínu, aby se žena mohla cítit jako lepšočlověk.
Nitus
Jasně, sprostota tady, sprostota támhle. Aby nějaký článek obsahoval výrazy, které ve slovníku spisovné češtiny nenajdeš, to se na tomto tradičně hyperkorektním webu stává zcela ojediněle, a samozřejmě je to VŽDY předmětem ostré kritiky ze strany čtenářů.
A k Blbemotovi, nemyslím si, že mimo Brouka Behemota Pytlíka je tu nějaký diskutující, jehož cílem zpravidla je někoho urazit, samozřejmě stupidně, vulgárně, a především bez jakéhokoliv argumentu nad rámec tradičního „behehe, ty seš ydyjot, yakýcho svjet nevyďel“. Kritizovat Šklíbu za „vulgaritu“ v kontextu s tupým sprostým omezencem Behemotova formátu, to je fakt kognitivní disonance, jaká se nevidí denně.
Alan.Cox
Znovu, marně lezeš autorce do prdele. Nedá ti.
Nitus
Znovu se musím zeptat, jestli předpokládáš, že doufám, že mi dá D-FENS nebo například Aris. Protože pokud ne, tak tvoje logika nedává smysl, a pokud ano, tak ti nevěřím. Takže to buď vzdej, anebo vymysli nějaký lepší „argument“, protože tohle je fakt slabý.
Alan.Cox
Znovu, marně lezeš autorce do zadku. Nedá to.
Aris
Nitus: Dík, oceňuji to.
Alan.Cox
Aris: Škoda, že se nedá ocenit článek a autorka článku.
Nitus
Aris: Rádo se stalo :-)
Nitus
No, on ten „feminismus“ je totiž trošku dezinterpretace poměrně starého pojmu, který se na našem území datuje někam do období mládí Popelky Biliánové k prvním sufražetkám. Původní feminismus nebyl o genderových kvótách, ale prostě a jednoduše o tom, že ženy nechtěly být vnímány jako něco mezi kusem nábytku a užitečným domácím zvířetem, což docela dokážu pochopit. Do toho současného průseru se to prosralo až s postupem času.
Nitus
OK, jestli ten Žirafí shitstorm přinesl něco dobrého, tak to je tenhle (a možná ještě jeden) článek. Aspoň mám jakousi jistotu, že nejsem letadlo, když všichni ostatní jsou blázni.
Alan.Cox
Je to článek nezměrné hodnoty. Asi tak na cenu dvaceti nízkých drben.
Založte si klidně týdeník „The Drbna Today“ nebo „The Fury Gossip International News“ a vydávejte si tam tyto klenoty do alelujá!
Nitus
Děkuji za návod, o který jsem se jednak neprosil a jednak ho nepotřebuji. Patrně ti to uniklo, protože jsi skoro stejně bystrý jako okouzlující, ale já jsem tenhle bordel na kolečkách nevyvolal, rozhodně z něj nemám radost, neparticipuji na něm (kromě toho, že komentuji příslušné články, a to většinou v duchu, že jsou to pěkný sračky), a myslím, že redakce, která „nepodporuje tento druh řetězové publicistiky“ měla na tomto stanovisku trvat pevněji.
Takže nevím, o co ti jde, ale jde ti o to blbě. Asi jsi jenom nasranej, že někdo spáchal nejhorší ze zločinů, a tady, na D-F, v této baště redpilláků, schvaluje nikoliv atentát na Reichsprotektora, ale slova nějaké fuj ženské.
Alan.Cox
Nepochopil jsi. Já jsem se jen přidal k tvé velké chvále daného článku! Jen jsem tu chválu rozvedl! Nebuď takový morous a škarohlíd!
Prostě někde se objeví zapšklá slepice. Ta zajásá že má oběť na kterou může nakydat svůj vnitřní jed a špínu. A následně se objeví spousta hafíků jako Nitus, který najednou vše berou smrtelně vážně. Chtějí slepici vlézt do zadele. A tak ji chválí za neexistující kvalitu.
Hele, Nitusi, teď vážně. Autorka článku ti stejně nedá. Nevlezeš jí do kalhotek. Nemusíš tu předvádět snaživost.
Nitus
Víš, co je zvláštní? Že když napíšu, že D-FENS je už drahnou dobu jediný autor, jehož články se tu dají číst (a s určitými výjimkami na tom trvám), tak mě nikdo neobviňuje, že se panu domácímu snažím vtlačit do jégrovek, slipáčů, boratek, anebo jakéhokoliv jiného spodního prádla. Možná si to někdo myslí, ale předhodit mi to nezkusil nikdy nikdo. Ale když chlap pochválí článek ženský, tak to (samozřejmě) znamená, že ji chce píchat, protože proč by to jinak dělal, že. Myslím, že tvá vlastní neukojenost deformuje tvé vnímání reality, a nutí tě projektovat na tvé okolí blud, že nejsi sám, kdo je tu nadrženej jak stepní bizon. Anebo jsi z toho dělení světa na „nás“ a „je“ už úplně zblbnul, a nevnímáš ženy jako entity, nýbrž jako stojánek na vagínu, do které se můžu a nemusím zkoušet dostat a to je jediné, co se s ní dá dělat. Tvoje partnerka, jestli jednoho dne nějakou šílenou náhodou partnerku budeš mít, z tebe bude nadšená, když jí večeři pochválíš jen tehdy, když ti zrovna bude stát.
Alan.Cox
Z čeho jsem tě obviňoval? Já mám dojem, že tvé reakce na mě jsou spíše tvé fantazie a vlhká přání! Na mě rozhodně nereaguješ.
Nitus
Musím říci, že projevuješ slušné diskusní zoufalství. Postup, kdy se chytneš nějakého jednoho slova z libovolně dlouhého oponentova textu, a na něm vystavíš nějaký protitah, je obvykle skutečně last resort, ovšem pro tebe spíše first resort.
Alan.Cox
Marně lezeš autorce do zadku. Nedá ti, zoufalče!
Alan.Cox
Nenapsal jsem ani slovo proti vydání článku. Nikde nenajdeš jediné postěžování si, že článek vyšel. Stejně jako nenajdeš jedinou zmínku, že by neměl vyjít.
Naopak jsem jen agilně navrhl, že by se měla založit speciální platforma, kde by vycházelo více takových klenotů. Autorka je nezměrný poklad, její článku jsou na Pulitzerovu cenu. Kdyby se založily „The Drbna Today“, nemuseli bychom literární perly již více hledat.
Možná by prospělo, kdyby se článek autorky přeložil do angličtiny na „The Fury Gossip International News“. Případně aspoň do stovky různých jazyků – protože by byla velká škoda, kdyby něco tak nádherného jako je tento článek zapadlo!
Nitus
Tolik slov, a přitom jen stačilo napsat „taky bych napsal něco o tom, jaké to je být zoufalej incel, ale nemám dost talentu dokonce ani na to“.
Alan.Cox
Odhalil jsi mě! Tebe neoblafnu!
fatdwi
Nitus: :-D
ModrýKlokan
Nitus
„Jsi skoro stejně bystrý, jako okouzlující“. To je megakvalitní pochvala, zkusím použít v hospodě, doufám, že nedostanu přes hubu…
Bahnak
No, tak jsem to nakonec přečetl, plus porůznu roztroušené komentáře autorky.
S některými věcmi se dá souhlasit, samozřejmě, že se trčením u PC her a rozpřádáním teorií o tom, jak je svět zlý, si babu nenajde. O těch šesti letech doma už jsem taky napsal své.
Na druhou stranu text předpokládám není určen Žirafovi. Takovéhle zašlapávání do země nepřesvědčí nikoho, silná povaha (což Žirafa asi není) se šprajcne, a slabá se akorát tak propadne hloběji do těch sraček, ve kterých (*) je.
* jo, z velké části vlastní vinou
No a co se týká ublíženosti, té je taky dost, viz to „dokonané znásilnění, za které se typicky dává podmínka“ plus ten pocit vítězství nad těmi, koho autorka zahrnula pod „incely, nice guye, redpilly a podobné kategorie zoufalců „. Ovšem možná to celé má být provokace, nevím.
BTW upoutalo mne spojení „služka, matka a děvka“. Bývaly doby, a není to tak dlouho, kdy slovo „matka“ nebývalo mezi děvčaty vnímáno tak negativně.
Childeater
Myslím, že pokud mělo děvče být náhražkou manželovy matky (tchýně), negativně to bylo mezi děvčaty vnímano vždy.
A tohle tak nejspíše bylo myšleno.
Bahnak
Jo tak. Jo, to je možné.
MaX
Zirafa 1, Sklibo 5. Žirafa píše o problému jako takovém, Sklibo kritizuje jedince. To se vůbec nepotkává. V celém tomto článku není z pohledu ženy žádné řešení ani osobní postoj. Jen nějaké řeči, které potvrzují, že pochopit ženu nejde. Sklibo? proč nemůžete ze sebe udělat Ženské? Šaty, vlasy, kosmetika a na te ulici se usmát jako první. 40% chlapské spokojenosti je díky sexu, v čem je problém, že ženská ani zde nezačne doma první? Nějaký „slavný“ český šovinista prohlásil „Nakonec mám dceru, tak ji budu muset vézt k peči o domácnost a pozitivnímu přístupu k sexu“. A úplně nejlepší jsou ženské fráze „Byl hodný, kamarády měl fajn, vydělával, ale nešlo to. TVL. už někdy prosím řekněte o co vám jde. My to víme.
Nitus
Jenže ten problém, jakkoliv je globální, existuje na úrovni jedinců. Že by Žirafa rád jaksi „realtivizoval“ svůj problém tím, že ho jaksi přehazuje na nějakou globální debatu na téma „proč je nás kurva tolik, lidi, dělejte s tím něco“, to je výhradně Žirafova hra, na kterou ty dobrovolně přistupuješ a necháváš Žirafu, aby ze svého problému dělal tvůj (můj, Šklíbin, premiéra Fialy…), což je tvoje chyba a Žirafův průser. Žirafovi nepomůže nikdo, než Žirafa. Incelovi Pepkovi Vyskočovi z Poddolované Lhoty nepomůže nikdo, než Pepek Vyskoč z Poddolované Lhoty. A tak dále.
Nějaký lkaní nad tím, že se na tebe ženský na ulici nesmějou, jak kdyby kolem nich kráčel nějakej Brad Pitt, je pak zcela mimo. Jseš Brad Pitt, teda přinejmenším? Ne? Tak v tom případě nechápu, proč by se na tebe někdo měl culit. Já se taky neksichtím po ulici na každou, která by se mi teoreticky líbila. Mám totiž svých problémů dost, a pokud někdo chce moji pozornost, nechť si o ni řekne. Ostatně ani ten Brad Pitt nemůže mít zdaleka každou, an kterou bys i pomyslel.
Alan.Cox
Nitusi, ona tě do kalhotek nepustí! I když jí budeš podlézat maximálně!
Nitus
Začínáš bejt maličko nudnej…
Alan.Cox
Ty jsi nudnej už dávno, zoufalče! Stejně ti nedá, žebráku!
Nitus
Tak pořád jsem na tom líp než ty, kterému nedá žádná…
Ale ty konce:
https://edition.cnn.com/2025/01/18/asia/japan-elderly-largest-womens-prison-intl-hnk-dst/index.html
Paní je bohužel nenávistná feministka a to čtyřiadvacetikarátová, bez ohledu na to, co si o sobě myslí ona. Pozná se to podle věty „feminismus je užitečný, bojuje-li za rovnoprávnost“. Nenávist je možné dovodit především dle urážek na původního autora flameware Žirafu.
Tak feminismus je prý o rovnoprávnosti? Opravdu? Mám na téma feminismu velmi bohatou soudní (i jinou) dokumentaci, chystá se k publikaci. Tak například: bojovaly feministky o střídavou péči o děti 50:50? Nikoli. Sprosté feministické prasnice tomu léta poměrně křivým způsobem brání, dokonce si krávy založily neziskovku jeden domov. Je rovněž zajímavé, jak se ta feministická chamraď Ať se zeptáte kterékoli feministky možná i kterékoli ženy (neboť po 70 letech tyto dvě množiny stále nejsou totéž), na střídavku mají naprosto uniformní názory. Práva na dětičky si vzít nenechají a to ani ve jménu tak ušlechtilého cíle, jakým rovnoprávnost bezpochyby je. O průniku feministek do profesí jako je horník, popelář, kladivář, bagrista a další už řeč byla. Nene, milá zlatá, feminismus v sobě nezapřete, to je zcela jasné. Feminismus je nenávistná ideologie vůči mužům a to vy naplňujete naprosto jednoznačně. To, že se tato prezentace nenávisti stala víceméně společenskou normou a že se na to chlapi dívali nejprve s pobavením, následně s nezájmem, aby více než třetina chlapů byla následně „vyléčena“ feministickou justiční chamradí. Feminismus je jen o nenávisti, která pramení s feministické zamindrákovanosti.
Ale její články mají vskutku cenu, protože slouží jako honeypot pro tu chamraď pičulínskou. Já netvrdím, že soudružka nemá občas point. Ano, pohled na chlapa závislého v mamahotelu je poměrně tristní. Je to ostuda všech chlapů, i když ho do jisté míry chápu, když vidím tu dnešní kolektivní feministickou státní sprostotu. Ten chlap byl kdysi dítě a femoinistky jsou tak nenávistné, že do jisté míry vytvořily tuhle sortu chlapů. Nicméně je zajímavé, jak se paní, či spíše soudružka soustředí zejména na to, že by chlap měl umět v rámci samostatnosti vařit – to souhlasím, většina feministek totiž dnes vařit neumí, proto si chlap musí umět uvařit sám. Poslyšte, soudružko, má žena umět například doma udělat elektriku, zapojit zásuvky a schodišťáky, zkontrolovat pojistky a proudový chrániče? Má žena umět řídit, spravovat auto a dělat veškeré ty mužské práce, které jsou pro feministické kravky neviditelné (ale bez kterých by ani neuvařily?). Ty vole, třeba takový supermravný Kechlibar, kterej má spoustu času: já si dnes ráno vytřel prdel, zavázal boty, vyčistil zuby, nechce mě supermravný Kechlibar pochválit, jak jsem šikovný, jsem to ale borec, no ne vole? Nebo víte co, vy pičulíne jeden (pořád se víc a víc směju, když vidím, jak se moje prognózy a teoreie naplňují v praxi), zkuste tady místo podlézání taky obecenstvu v klidu sdělit, v čem je článek paní feministky přelomový a revoluční. Že nenávidí chlapy a když vidí nějakýho chudáka, tak neodolá, aby ho mohla hezky pozurážet a spravit si na něm svoje ego? (Opravdu Kechlibar, se chcou srovnávat s incelem, to je pro Kechlibara ten soupeř, na kterém spolu s feministkami budou prezentovat své životní úspěchy, mravnost a nekonečné dobro?, Co, Kechlibar?) Mimochodem pořád nevidím tu sebereflexi na váš (široce rozšířený) názor, že by lékaři neměli být řádně placeni za svoji práci – koukněte na tohle: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/nemocnice-pohotovost-motol-lekar-pacient.A250117_835757_praha-zpravy_stud … kde jsou toho kořeny a jak to budete řešit, Kechlibar (tedy vy určitě nijak, ale jak to budou řešit ti pičulíni, co jste si je zvolil)? Já vím, vy máte bolševický maglajz i v tom, co to znamená být „řádně placen“, takže předpokládám, že sebereflexe nebude. A co ta Ukrajina? Už porazila ty zlé RuSSáky, jak jste s jistotou a arogancí sobě vlastní předpovídal? Bude sebereflexe?
Víte, soudružko, dnes pere pračka, peče trouba, nebo si můžete koupit za peníze chlapa takovej ten multifunkční hrnec, co ho vymysleli chlapi, když je vám zatěžko pro něj něco udělat, uklízí robotický vysavač a vy si opravdu pořád myslíte, že jste stále utlačovaná?
Tak prý „kombinace matka, služka a děvka 3v1“ – inu sama jste se kategorizovala. Tak vy se cítíte jako děvka? Buďte ubezpečena – nejste ani to. Děvka vám dá, co chcete za peníze. On chlap je sice často požaduje něco trochu jiného, ale zaplaťpánbu aspoň za čestné děvky, i když nevím, co by se muselo stát, abych jejích služeb využil. Vy požadujete po chlapovi peníze a nechcete dávat nic, protože to by byla dyskymynáce gádžo a státní protirodinná politika to nejen dovoluje ale dokonce facilituje. Jste jen parazit (stejně jako onen pán žijící na úkor svých rodičů ještě ve 30, kurva, mě by hanba fackovala), to je jediný logický závěr, který lze z Vašeho článku, kde popisujete emocionální vztah k incelům, logicky dovodit. Bez ohledu na to, že nedospělá chamraď pičulínská ve vás bude ve svém hlubokém podvědomí hledat svoji (patologickou, feministickou) matku. Býval jsem taky takový, dokud mě bolševicko-feministická justiční chamraď nevyléčila natrvalo, takže přesně vím, o čem mluvím.
Tohle má možná prapůvod už v idealizaci žen od 12. století. Jak se vymyslela rytířská etika, kde je žena ctná, cudná, věrná, atd. Při tom církev běžně šířila opak („kam nemůže čert, nastrčí ženskou“). Ženská je vlastně stejný predátor. šelma jako chlap, akorát používá jiné zbraně. Dokud byly ty možnosti muže a ženy v rovnováze (takové to typické „ženská kuje pikle a pomlouvá a chlap ji za to na oplátku může dvě tři vrazit nebo vykopnout z baráku), tak to jakž takž fungovalo (nepíšu ideálně). Aby to v rovnováze bylo, existoval tlak církve (jakékoliv), legislativní tlak, ekonomický tlak a sociální (komunitní). Dnes už není nic z toho a proto přestává fungovat struktura rodiny, vztahů a komunikace obecně. Na jedné straně osamělé ženy, na druhé muži (incelové), menší porodnost, společnost je stále víc rozdělná. Kde to jde, obě strany raději preferují virtuální svět (soc. sítě, porno, hry). Roste počet duševních poruch a extrémismu (feministky, aktivisti), bují fanatismus podobný náboženství (eko, ezo, gender), hojně podporovaný politiky a nejbohatší vrstou ve společnosti, kterým takto rozdělená společnost vyhovuje. A situace je generace od generace horší. Už někteří mileniálové byli divní, současné sněhové vločky jsou katastrofa, co přijde po nich – to ani nechci vědět. :-D
@mužská a ženská práce
moje 1. manželka umí vyměnit kolo, stěrač, zkontrolovat a dolít provozní kapaliny, dokonce onehdy po telefonické konzultaci vymění 15A pojistku v motorovém prostoru.
Jo a má narozdíl ode mně papíry skupiny T.
Stran vaření zvládne to samé co já plus má dar těsta a je lepší sauce chef.
Pere a suší pračka, nádobí myje myčka, luxuje a vysává robot, zašívat a přišívat umíme oba, téměř nežehlíme, firemní dress code nevyžaduje košili každý den a i kdyby, v přízemí administrativní budovy je sběrna prádelny.
Bez příklepu vyvrtá díru, naštípe menší polena, poryje pomaleji, ale precizněji záhumenek.
Pouze práce ve výškách nevyhledává.
V péči o potomstvo se střídáme a doplňujeme.
V sexu nám to po 20 letech stále vyhovuje, na předchozích cca 15 partnerek si ani nevzpomenu.
Inu, měl jsem štěstí.
Ty kokos, todle není ani jedna z tisíce.
Pičulíni stále majú pocit, že ženy sú utlačované chudinky a musia za nich bojovať. Buď len v diskusiách na internete alebo reálne v súdnych sieňach. Sám som to zažil, kedy ženská na mňa vytiahla v jednom súdnom konaní také nehorázne lži a polopravdy, našťastie to dobre dopadlo. Odvtedy viem, že sa neštítia ničoho. Ako povedal Al Bunda v jednom seriáli: Žene dokáže rozumieť len žena, preto sa navzájom neznášajú.
O „sprostotě“ a „urážkách“ tady píše nejmenovaný král těchto disciplín zde. Tvl., to nevymyslíš :-) „Urážky“ od Šklíby svědčí o tom, že je nenávistná feministka, zatímco urážky od pana dochtora svědčí o? IMHO o tom, že je nenávistný misogyn, který navíc fluše svou patologickou nenávist na kohokoliv, kdo má jiný názor. Naprosto neschopný přijmout jiný názor, nebo si nedejbože připustit, že o některých věcech fakt ví hovno, případně alespoň mnohem míň než ti, které si tady tak vytrvale bere do klávesnice. Smutný případ jedince s bezpochyby vysokou inteligencí, z čehož ovšem inteligence sociální je nulová. Neschopnost empatie, neschopnost pochopit a přijmout fakt, že za jeho posraný život nemohou primárně ženy, justice, policajti, nadřízení, nepřející kolegové ani kdokoliv jiný. Beznadějný případ.
Inu, urážka neboli difamace je nepravdivé tvrzení, jež má snížit důstojnost uráženého nebo poškodit jeho pověst. V mém textu není toho ani zbla, je psán velmi opatrně a vychází z tvrzení samotné autorky. Tedy se nejedná o urážku ale o pravdivé tvrzení. Anonymní feministickou nánu mám tak v prdeli, jak to jen jde, osobně ji neznám a z hlediska její inzeligence si dovoluji tvrdit, že
ona si svoje přesvědčení vědomě nevybírá. Její příslušenost k feministické chamradi lze dovodit nejen z nedostatku empatie, která má být normálním ženám vlastní, ale i z přejatého wordingu. Ďábel se vždy skrývá v detailu. Například feminismus je dobře popsán, nicméně šovinismus a machismus jsou pouze feministické termíny sloužící k difamaci těch, kdo poukazují na ženské zlo. Jako feministka se také přihlásila ke 3. vlně feminismu svým výrazem „intersex prominou“, tato vsuvka je v projednávané materii zcela irelevantní, přesti jí tam napsala, což svědčí o internalizaci nenávistného feminismu v nejnovější a nejhrubší podobě.
Autorka naopak žirafu uráží, neboť její tvrzení jsou postavena na její presumpci reality která je ovlivněna jeji nenávistnou optikou, nikoli na analýze psaného textu.
Samozřejmě, je potřeba si vyjasnit, zda třeba tvrzení, že jste pičulín je urážkou nebo pravdivou charakteristikou. Jsem přesvědčen, že to druhé. Já vím, že to pro Váš hloupý mozeček bude značná námaha rozlišovat ty jemný rozdíly, ale tak to prostě je. Urážky muže, který je bez partnerky zcela neznámou ženou za to, že volí život jaký volí, je chucpe.
Pravdivě charakterizovat feministické sprosťárny, které jsou navíc umožněny jen proto, že je vymáhá stát, chucpe není.
A víš proč, Vy pičulíne sprostá blbá? Protože ten pán, co si říká incel, prostě tu feministckou nánu ničím neobtěžuje. Naopak to ovšem neplatí.
Vy jste fakt nemocný, panáčku. Bez naděje na uzdravení. A venku budete běhat tak dlouho, dokud některého ze svých „nepřátel“, totiž těch, kteří si dovolí mít na cokoliv jiný názor, nenapadnete i fyzicky. A k tomu dojde, dřív nebo později, vsadil bych se, protože neléčené duševní poruchy se obvykle zhoršují.
Apropos „intersex prominou“ ve vašem výkladu svědčí o tom, že kromě jiného vám, na rozdíl od Šklíby, naprosto chybí smysl pro humor. Ale co už….
Psychiatr amatér v diskusi – tak to už začínají perly. Aneb kazašské orákulum Džamila Stehlíková included.
Já to zkusím po vašem. Hele přestaň se m němu lísat, stejně ti nedá. Teda…to je fakt blbý, co?
No moment, mužský šovinismus, neboly přesvědčení o nadřazenosti mužského pohlaví (nikoli o tom, aby stát tu nadřazenost nějak zajistil, ale o faktické superioritě některých kvalit) je legitimní názor.
Vážený pane doktore.
Kořeny toho, proč státní doktoři nejsou dostatečně placení, je šílená korupce ve zdravotnictví, kde lítají desítky miliard sem a tam. A tito doktoři tuto korupci všichni svorně kryjí jako jeden muž. Nebo se aspoň tváří že neexistuje.
Zkuste se zeptat třeba soukromých ambulantních doktorů jak je možné, že hov… dělají a mají všichni luxusní auta, luxusní baráky v krajských městech a pořídili luxusní auta a byty všem svým dětem.
A zdraví populace je v čím dál katastrofálnějším stavu.
„Státní“ doktoři nejsou dobře placeni, protože „státní% zaměstnanci nejsou celkově dobře placeni a veřejnost to tak chce. Veřejnost by nejradši, aby „státní“ zaměstnanci ideálně dělali 24/7 za postel na ubytovně, 3 jídla denně a 2x do roka dostali nějaké obnošené šatstvo a za tenhle luxus byli patřičně vděční a dělali co občanům na očích vidí.
Od toho se pak odvíjí kvalita „státních“ zaměstnanců a jejich pracovní nasazení, protože jak se roztomile říká v angličtině „Pay peanuts, get monkeys“.
nejsou špatně placení? achich ouvej, kolik by chceli mít, jak soudnická a jiná pakáž, sky’s the limit?
Stačilo by začít kontrolovat tunelování a výdaje ve zdravotnictví, a nebyl by problém.
Ministr zdravotnictví Válek řeší tančíky a Ukrajinu. A mezitím nejsou léky. A doktoři když viděli, že nikdo nic nekontroluje, tak začali krást a tunelovat stokrát víc než za Babiše.
Střídavá péče o děti je především hrozná pro ty děti. Chodit s uzlíčkem od bytu k bytu, vstřebávat komunikační a výchovné standardy dvou čím dál více odlišných rodin, nemít stálé kamarády a žít „na cestě“, to bych fakt nechtěl. Jsem mužský šovinista a jsem výsostně přesvědčen, že děti do určitého věku patří k matce (zhruba do dokončení základky) a pak si mají říct samy, ano uznávám, že tohle je v dnešní podivné době krajně menšinový názor.
K tomu zbytku těžko něco dodat, odmyslím-li si různé invektivy, vyplývá z toho nepochopení kritiky Žirafy. Není kritizován za to, že si neumí najít ženu, ale za to, že to vztekle křičí do světa. Ať jsou ženy jaké chtějí, je jich zhruba stejně jako mužů. Zhruba stejné procento v obou pohlavích je samotářské a tudíž se nějak nakonec M + Ž poskládají. Je-li někdo úplně nepoužitelný, má problém najít a seznámit se i s úplně nepoužitelným partnerem a to platí pro obě strany shodně.
Konečně ve vztahu, kde jsou oba spokojeni, nelze o parazitismu mluvit. Tomu se říká symbióza. :-)
Dnešní trend je právě proto opačný – dítě se nestěhuje, ale zůstává doma a střídají se rodiče. Je to trochu dražší, pravda, ale mám několik takových případů ve svém okolí a celkem si to chválí.
Tohle je dost děsivý trend; při vší lásce je dítě podřízeným svých rodičů a představa, že si budou rodiče kvůli dítěti až takhle chaotizovat životy… Navíc to efektivně brání rozejitým partnerům založit nové vztahy a rodiny. Osobně bych na něco takového nikdy nepřistoupil.
Ano přesně. Tomu se říká papouškování feministických prasáckých narativů a jejich sprosťáren. Věděj například, že byla srovnávána hladina basálního kortizolu u dětí ve výlučné a střídavé péči a hádaj, na co se přišlo? Přišlo se jakože na velký hovno. Neexistují žádná vědecky ověřitelná data, že by SP škodila. https://link.springer.com/article/10.1007/s10566-021-09659-5
No když to papouškuje nějaký narcistní púičulín na internetu, je to jedno. Horší je když to papouškuje i taková kráva, jako je prasnice Hrušáková (Milana), děkanka právnícké fakulty UP a architektka bolševicko-feministické justice. Mimochodem bývalá velká členka KSČ.
Že vy jste „přesvědčen“, to je jako argument? No to asi těžko. Vy nevíte nic – jak že to je? Tenk kdo neví, že nic neví, ale přitom se tváří, že ví je co?
https://www.youtube.com/watch?v=xA3j_btaz_0&ab_channel=TED-Ed
https://www.youtube.com/watch?v=sgAu1i6aChs&ab_channel=TEDxTalks
…teda pokud umíte anglicky…
A to, že Žirafa někde něco křičí? No a co? Co je vám do toho? Žirafa nikomu neubližuje a nevadí, ovšem pičulíni si zkrátka a dobře nedovedou odepřítz tu příležitost lejt sračky za krk někomu, kdo je na tom ještě hůř, než ta chamraď zbabělá pičulínská, to je přesně ono, to sedí do jejich mindsetu.
The dependent variable—children’s experiences of stress—was based on each child’s self reported answer to the question: “How often did you feel stressed during the last months? Please do not think about how stressed you feel today, but how stressed you felt during the
last six months”.
Když pominu ten bias, že rodiče dětí, kteří nejsou vyrovnaní se svou situací, do žádné studie nepůjdou, založit tvrzení, že kočování dětí jim nevadí a neškodí, na shodných odpovědích na výše uvedenou otázku, je jednoduše blbost, už jen proto, že děti myslí v kratším časovém horizontu.
Mluvící hlavy neposlouchám (nezávisle na jazyku), na to je čas příliš drahý, sorry.
To chápu. Angličtina hatmatilka a ne každý ji rozumí a profesor Zimbardo je vedle feministických prasnic z prasečáku úplný břídil a žádná autorita. To mi jistá feministická justiční prasnice taky tvrdila a dokonce to aproboval i nadřízený soud.
To Challanger
teda pane doktore, vam pripada nynejsi Zimbardo jako autorita? Nehledejte v tom uskok, ale treba povezte mi, jestli vam Odpojeny muz neprisel trosku ehmmm…slaby, rekneme. A to nynejsi berte s rezervou…je mi znamo, ze 2024 zemrel.
Zimbardo ale je docela citovaný a nápaditý psycholog, to se zase musí nechat.
Myslím, že být naživu, Challengerovi by dost vyčinil, na způsob představ mé kamarádky soudkyně, která mi nedávno vykládala, že vidí-li před sebou rozhádané manžele, kteří nejsou schopni si domluvit nesporný rozvod a šermují dětmi, lituje, že nemá právo je nechat zavřené o chlebu a vodě v jedné cele než se sami nějak nedohodnou.
To dissenter
Zimbardo byl zcela jiste velika osobnost a vizionar. Mne ale moc nesedel, vzdycky mi pripadal jako takovej honil svyho vlastniho ega first. Ale treba se pletu, nejsem z oboru.
To je na téhle úrovni každý, jen někteří to umí líp skrývat. :-)
On je hlavně celej ten jeho Stanford Prison Experiment brutálně cinknutej v nastavení podmínek a i tak ho musel několikrát opakovat, aby mu vyšlo co chtěl aby mu vyšlo.
Míň sprosťáren a víc reakcí na argumenty by prospělo.
K tomu Zimbardovi, překvapivě jsem od něj leccos četl a byť postřehy o tom, že kluci víc hrajou hry, koukají na porno a obecně jsou rodiči méně cepovaní než holky, a proto selhávají ve vzdělávání a v životě vůbec, můžou být zajímavé, s probíraným tématem nesouvisí.
V době, kdy byl svět ještě v pořádku, se otcové výchovou v nejrannějších fázích dětství nezabývali vůbec, maximálně korigovali chování, s nímž si žena nedokázala poradit. Poté vedli syny (méně dcery) příkladem a brzkým zapojením do chodu ekonomické jednotky (od hospodářství po dílnu).
Rozhodně v klucích nikdo nepěstoval empatii a laskavost, natož projevování emocí, ale především schopnost řešit si své problémy SÁM, zvyknout si, že jsem odkázán na své schopnosti a naopak ostatní (v budoucnu žena a děti) budou záviset na mě. Psychickou stabilitu a odolnost vůči nepřízni osudu.
Hlavním úkolem otce je včas překlopit děti v dospělé lidi. To jest ukončit mama hotely a zneužívání, a vysvětlit, že odteď už má být soběstačný. Případně je přímo vyhodit, ať si budují vlastní život, když to jinak nejde.
Hlavní příčinou současné rozmazlené generace jsou ženy – masivní výchova dětí bez otců a jako svobodné matky.
Máte problém, který nedokážu adresovat. Kdybyste byl počítač, doporučil bych přeinstalaci OS, protože ve stávajícím jsou nějaké vadné, destabilizující knihovny.
S člověkem se toto bohužel udělat nedá.
Obvyklá otázka „kdo ohlídá hlídače“ by ve vašem případě zněla „kdo vyléčí doktora?“
Inu chápu. Supermravný Kechlibar je nejen supermravný ale taky nám sděluje, že je chytrý a skromný. To už víme všichni, že sou prostě jednička a taky arbitr přes (snad duševní) nemoci, Kechlibar. Rozdavač nálepek, obzvlášť když je to bezpečné, že. Tak nás oblažej těma svýma vědomostma, óó skvělý moudrý supermravný Kechlibar! Třeba nějaké moudro o tom, jak Ukrajinci s Američanama vyhrají válku. Ale krom hýkání v chóru s jim podobnýma jim to zatím moc nejde.
A vědej, co je ta destabilizující knihovna, pane Kechlibar? Říká se jí zrcadlo, vrací přesně to, co tam vložej, jenom holt je to očištěný od toho pozlátka, Kechlibar, prostě hardcore meaning. Nebo maj snad jinou diferenciálně diagnostickou úvahu, Kechlibar? Něco konkrétního analyzovatelnýho, krom těch jejich pocitů a nálepek? Já vím, Kechlibar, že si dávaj bacha. Takže co, bude sebereflexe, Kechlibar, bude? Já vím, že nebude. Ale pokud je to uklidní, Kechlibar, klidně ať si nadávaj a plivou, protože mě to neuráží.
Tak zkuste, Kechlibar, co umíte – třeba: něco jako můj odraz narcistního pičulína v zrcadle se mi nelíbí, tak to zrcadlo musí mít asi nějakou duševní nemoc, zakážeme ho.
Kechlibar je grafoman a žvanil, tím bych tuto knihovnu uzavřel.
(facepalm)
Ehm, slyším dobře, že člověk, který je hrdým držitelem patentu na slovo „pičulín“, a jehož žádný text se beze slov „českoprasečák“ a „feminacistky“ neobejde, a to ani v případě, že dotyčný text je nákupní seznam, tady lká nad Kechlíbarovou (údajnou) tendencí rozdávat nálepky? Já teda pane dochtor nevím, ale kdyby existovala nějaká diagnóza „F666: Totální odpojení od reality“, tak voni ji maj. Bohužel je zjevné, že vzdělání a (lehce nadprůměrná) inteligence holt nejsou všechno. Také je třeba nenechat si přerůst přes hlavu sebe sama. Případně svoje mindráky z toho, že se mi dějí věci, co se prostě stávají.
Kechlibar není supermravný, ale konkrétně u vás nemůže, Challengere, odolat dojmu, že jste fakt zjevný magor. Říkejte si tomu nálepka, nebo jak chcete.
Různých kyselých nebo jedovatých trolů je plný internet, ale vy jste jediný, u koho mám dojem, že to není ani trochu póza, že ten přetlak rozžhavené nenávisti vevnitř pomalu přestáváte zvládat, a že jednoho dne z vás bude Olga Hepnarová 2.0.
Tyhle verbální výhřezy jsou fakt abnormální, na to nemusím být psychiatr. Jo, jde z vás trochu strach, což tady jinak z nikoho nejde. Toto je moc, tam v té lebce pracuje opravdová zášť vůči světu. Čtu-li manifest Teda Kaczyńského, přijde mi jako menší mizantrop než vy.
Tenhle chlapík se vám trochu podobá
https://www.reddit.com/r/conlangs/comments/gc697b/7kill_stele_translation_challenge/
To jsou silná slova, Kechlibar. Asi vám vadí, když o vás řekne někdo veřejně pravdu, protože jinak byste nereagoval. No ale jednak svůj význam v mém životě příliš přeceňujete a jednak ty vaše dojmy a soudy akorát jsou jako obvykle postavena na vašich vyčteninkách.
Vy, pravda, nejste Hepnarová, na to nemáte koule, vy jste takový narcistní tlučhuba, který ještě nic nedokázal krom prázdného mlácení hubou, ale koukám, že vaše sebevědomí i psychiatrická expertíza zví velikosti oceánu. Máte pocit, že když tu hýká stádečko podobných neomarxistických pičulínů (což není urážka, to je pravdivý výraz, není urážka, když o zmrdovi řekneme, že je zmrd) a vy na rozdíl od realisticky uvažujících jedinců pičulín jste, tak jak bylo definováno, tak vám to dodává pocit takové té kolektivistické sounáležitosti, bez které byste zhořel jako papírový čert. V tom se právě lišíme, že já tu vaši jedovatou slinu vcelku bez problémů toleruji, protože pičulín jako vy mě urazit nemůže, chováte se přesně dle mých teorií a to m,i přináší radost ze života, protože jsem si přímo v sociálním experimentu ověřil svá tvrzení.
Zatím z vás kromě vašich dojmů nevypadl žádný racionální na znalosterch postavený argument a hezky se tu odkopáváte. Dělejte to dál, přeji si to a rozkazuji vám to.
vážený pane doktore. všiml jste si, že vámi citovaná věta o feminismu není ohraničená místně ani časově? popíráte, že existují časová období nebo i dnes místa na planetě, kde žena musí nosit pytel na hlavě, nemůže volit nebo řídit auto?
ne. vy jste sklouznul už tak hluboko, že reagujete na základě spouštěcích hesel. modus operandi primitiva, za kterého se předpokládám nepokládáte.
zamyslete se, proč váš internetový šovinistický aktivismus, kdy rozmazáváte například nerovnost před zákonem, je v pořádku. ale pokud žena někde v Íránu obhajuje své právo na vzdělání, je vámi označena za feministickou prasnici.
bohužel, stále více se projevujete jako lidská troska.
Ano, zamyslete se nad sebou!
Ano, jste lidská troska!
Ano, chováte se jako primitiv!
Ano, popíráte že ženy jsou chudinky!
Kdyby to nebyla už ohraná klišé, když hafíci přijdou bránit ženu. Já bych to i bral, kdyby to byla žena a ne pavlačová štěkna jako v tomto článku, pod kterými se diskutuje.
Já se jen zeptám – my se tu bavíme o Íránu? Aha, tak to jsem nepochopil, že (asi?) slečna žije v Íránu. Já myslel, že ta země, kde „se za dokonané znásilnění typicky dávají podmínky“, má být ČR.
Možná ale slečna měla o tom Íránu napsat, jistě nejsem jediný, kdo to z článku nepoznal.
Žirafa taky žije v Íránu?
chápu, že výroková logika se v našem školství dost zanedbává. takže mi budete muset věřit – můžeme se bavit o Íránu.
Challenger – myslím, že z jeho textu celkem jasně vyplývá, že píše o situaci v ČR, resp. západním světě. Jistě, není to vědecká definice, okrajové podmínky nejsou dost přesně vymezeny.
Osobně výrazy jako „feministická prasnice“ nepoužívám, ale feministky by se taky mohly trochu výrazově krotit.
z Challengerova textu především vyplývá, že ztrácí kontakt s realitou přes tu rudou mlhu, co má před očima. jak se od feminismu dostal ke Kechlibarovi a Rusku, mi hlava nebere. ale ten iracionální vzorec chování je celkem jednoduchý – motivací je pečlivě pěstovaná dlouhodobá zášť.
nejhorší je, že to vypadá, že se vlastně se Šklíbou ohledně „feminismu“ shodnou. jenže to by pán nesměl být na válečné stezce.
Ano, ty články jsou si podobné.
Mimochodem Rusko do toho zatáhl i Žirafa.
Pan Kechlibar mne trochu překvapil tím, že se mu článek Šklíby líbí, ale na druhou stranu je mladý, tak má jiný pohled.
Přijde mi, že má vyjadřovací talent a „švunk“. I když ten text není krátký, neztrácí energii a nenudíte se u něj.
Má vyjadřovací talent a švuňk Otokara Foltýna.
Nesouhlasím, ale to je subjektivní a nijak netrvám na tom, aby to ostatní vnímali jinak.
Není to subjektivní. Článek autorky je ženské klišé, které uslyšíte od žen, když uděláte tu blbost a obrátíte se na ně o radu, když budete na dně nebo v rejži.
Herecká etuda „žena plive jedovaté sliny na toho, kým pohrdá, nebo proto že si potřebuje zvednout sebevědomí“. Na tématu nezáleží – ženy zvládnout ponižovat člověka (muže i ženu na jakékoli téma, když člověka chtějí podupat.
Informační hodnota takových ženských jedů je spíše psychologická a výzkumná, jako studium psychologického chování. Ale jinak je k ničemu.
Ženy dokáží být laskavé i svinské. Lidé se znovu a znovu diví, co dokáží ženy na věci – třeba jako bachařky koncentračních táborů, nebo jako vražedkyně. A nebo jak s gustem dokáží aspoň ponižovat ála tento článek.
Mimochodem, když jezdily zdravotnice do války, nebylo to pro muže vždy terno. Zdravotnice ženy si rozdělily muže na ty, kteří jim imponovali a ty ostatní. A k těm druhým, i když byli zranění, se často chovaly dost špatně.
Na můj by ta energie nemusela být tak negativní, méně vzteku a pohrdání by taky neuškodilo. Ale nikomu neberu jeho názor.
vypadlo slovo „vkus“
Uf, dočítal som to do konca. Jedna rada pánovi Žirafovi: Ak sa chcete naučiť chytať ryby, nepýtajte sa rýb, ale rybárov!
Možno by bolo dobré navštíviť psychológa a spolu nájsť riešenie.
Články od amatérov a internetových „odborníkov“ sú k ničomu.
@ David
Psychoterapeut Marcusant psal, že jeho pacienti končí na pozorování v blázinci. Začínám mít proto neblahé tušení, že se dostáváme do začarovaného kruhu.
To je kapitalismus !
Dokud pacoš funguje, tak z něj taháme prachy za psychoterapii (nepříliš funkční)
Jakmile mu definitivně hrábne, tak ho předáme péči státních ústavů.
Klasická privatizace zisků a socializace ztrát.
Dnes v podstatě každý doktor z vás tahá prachy skrz pojišťovnu na nesmyslné a neefektivní terapie a léky.
A až se vám to zhorší, tak vás pošle do prdele (do státní nemocnice) a nic s tím nechce mít společného.
@ Jantar
Proto se léčím sám a to se Marcusantovi hrubě nelíbí. Když se lidi snaží na sobě sami pracovat, prý pak končí u něho v blázinci (viz diskuse Řešení problému s incelem 2).
Jjjjaaaáá aaleee nnna sssobje žžžžádný pppojuchy vvvosssbnosssti nnnneppppozzzoruju. PPráššššky vvvvyppplivvvuju, chtěj mmmmě vvvvotrávittt, svině.
Možno za tým bude len depresívna porucha. Keď sa začne liečiť, zistí že svet je krásne miesto a prestane riešiť problémy ľudstva.
Nejhorší je, když vás psychiatr zbaví pocitu, že jste Napoleon. Pak už jste nikdo.
@ Alan
Průser je, když u psychiatra pochopíš, že nejsi letadlo. Končíš s levnými lety do Chorvatska a manželka se s tebou rozvede.
Zatočme s nezodpovědnými psychiatry!
Psychologizace neřkuli medikalizace běžných duševních nepohod a vypětí je rozšířeným nešvarem dneška. Taky proto, že nám chybí náboženství, které tyhle otázky řešilo populačně univerzálně a levně.
Až zdementním a nebudu stačit na svou práci, založím si živnost jako guru. :-)
@ Dissenter
To zní dost lákavě. A jaká to bude církev? Guru Dementa? Hele to zní dobře, vydím v tom prachy a sociální jistoty, takový duševní lázně. To založím taky. Budeme si jako nadávat a ve skutečnosti spolupracovat na rozdělení tržního segmentu. Já si beru lehce retardovaný obsesivní paranoiky.
MK: Podceňuješ léčebný efekt umělé inteligence. Její nasazení nadělá z lidí primitivy a těm nebudou duševní lázně třeba.
Hupert
Zase špatně. Vy mě nechcete dopřát ani trochu radosti.
Chtěl jsem Tě jen zachránit před zbrklým rozhodnutím vstoupit do tržního segmentu. Vždyť jsou zde stále prosperující segmenty neziskový či dotační.
@ Hupert
Ty nejseš blbej, myslí ti to ekonomicky…
Církev měla velmi efektivní řešení: „buď se dáš do kupy a přestaneš tu vyvádět, nebo tě prohlásíme za posedlého ďáblem a předáme inkvizici“
To je pak brutální efektivita léčení psychických poruch.
A pro lehčí případy měli pranýř a nebo „klec bláznů“.
To Dissenter
Ono se rekne guru, ale to nemuze delat kazdej :-) Za prve musite mit jakousi nezbytnou jiskrnou silenost v oku, viz treba Manson nebo Koresh. Furt musite svejm ovcim vysvetlovat, ze na pozitky mate narok vy, ale oni…no snad jednou, pokud vas budou peclive poslouchat . Ted tahanice o majetek s mentalne pricetnejma pribuznejma, kterejm se nebude libit, ze vy snad dostavate jakesi, urcite zaslouzene dary. Clovek se taky dost nasoulozi a zadny dneska uz jsem mel tady tri, vam nepomuze. No a nakonec se od vas ocekava, ze naplanujete masovou sebevrazdu se spektakularnima efektama. To neni jednoduchej job, hele :-)
Slecna Ling 19.1.2025 v 16:07
Podle mínění této bezvýznamné osoby zaměňujete guru a vůdce sekty.
Jistě, v novořeči již vůdce sekty vymizel.
to ygorek
Ja se klidne necham poucit, samo taky nevim vse. On guru neni vudce sekty? Ja mela za to, ze ano. Takovej Jara a podobne….
A přitom guru Jára vypadá od pohledu jako typickej incel…
Slecna Ling 19.1.2025 v 16:21
V konzervativním smyslu je guru duchovní vůdce. Zde je dobré nepominout to „duchovní“ – guru je prasíla, která jen někdy může být vázána na lidského nositele, kontakt (ovlivnění) je vždy na úrovni duchovní a cílem je dosáhnout osvícení.Jak praví indické přísloví:
Guru řekl svým žákům: „Máte tři úkoly. Prvním je najít mne, druhým je milovat mne, třetím je opustit mne.“
Jako prostý vidlák vidím podobnost guru s křesťanským Duchem svatým.
V šedesátých letech s nástupem módní obliby indických duchovních cest začal do ášrámů jezdit kde kdo a následně se kde kdo prohlašoval za guru (omlouvám se, ale dávám přednost zařazovat toto podstatné jméno mezi nesklonná), ačkoli je to zásadně špatně: člověk si sám nachází svého guru a následuje jeho cestu, nikoli jeho osobu. Je to proces hluboce niterný, soukromý. To je v rozporu s praxí sekty.
Pokud někdo podá kvalifikovaný rozpor nebo obecně přijímané vysvětlení, případně upřesní můj neobratný výklad, budu rád.
@ ygorek
Nic k tomu nemám. Jen teď nevím, jestli si mám taky založit sektu, bo ne… :-D(((
MK: Chceš-li sex bez rizika kriminalizace, je lepší mít vhodnou pozici v sektě již existující než zakládat novou. Doporučuji seznámit se s možnostmi zde: https://www.quintus-sertorius.com/l/umozni-nova-smlouva-cirkvi-jeste-lepe-kryt-trestne-ciny-vcetne-zneuzivani-deti-jake-je-u-nas-postaveni-obeti-zneuzivani-v-cirkvi-jak-se-k-nim-chovaji-nejvyssi-cirkevni-autority/. K blití.
@ Hupert
Jo, vím vo tom. Nechutný hnus. Na blití je mě z těch černoprdelnickejch kurev už hodně dlouho. A naše protektorátní vláda chazarů a gerů si s Vatikánskýma pedofilama klidně podepíše Koloniální konkordát. Na to nejsou ani sprostý slova. Megasračky.
MK:
Tady si z toho každej druhej dělá zásilkovnu.
Jděte s tím do hajzlu!
To je přesně to zneužívání technologií.
Buď jseš v hospodě nebo na hárdisku.
Ale asi marný boj.Lenost a rozmazlenost vládne světu.
Forge
Co to?
MK:
Čus, vole.
Jsem na příjmu, ale pod vlivem.Takže za nic neručím…
Máš nějaký novinky?
to ygorek
Dekuji. Ta pasaz s temi ukoly je mimochodem velmi krasna.
@ Ling
Já souložení deleguju na zástupce, vést sektu má být příjemný relax a ne hokna jak v kamenolomu.
Jinak my Češi na to máme taky talent, jako tam u vás na prériích. Například guru Jára. Už ho pustili z basy a je k dispozici k odháčkování. Dále Auroran Dift Lavus a dalších asi čtyřicet. Bohužel šéfa kutnohorské sekty Richarda zavraždila jeho stoupenkyně, nějaká učitelka, taky labužnice. Budiž mu nebesa lehká.
To byl ten psychon, co nakecal zubarce a ucitelce, ze se po smrti magicky vypari, ne? Uf…To by byl zajimavej material pro pana doktora mercusanta. Jak se takovy folie a deux ve smyslu indukovany psychozy a bludu da vyvolat? To by mne totiz opravdu bez ironie zajimalo. Musis ty lidi treba zlomit nedostatkem jidla? Spanku? Nebo co s nima delal?
@ Ling
Mám neblahý pocit, že to přehnali se souložením. Ovšem naše akademycká sféra již pilně pracuje, aby se druhý pokus úspěšně povedl. Snad to zvládne guru Auroran.
Hlavne musíte nájsť nejaké slepice.
to DavidV
:-DDDD
Fakt to neni sranda upadnúť do sekty. Čítal som príbeh Koresha, myslel som že to je možné len v Amerike, oblbnout rednecks, vidina apokalypsy a náboženské žvásty. Ale blbci sú všade. Viz príbeh guru Járy.
Cenné rady, vezmu si vás jako první konkubínu. :-)
to Dissenter
Bude mi cti. A jako osubka podnikava nabizim co poradce i zbytek nasi rodiny.
@ Ling
Co to znamená „ošubka“?
Ó. Subka!
Jak už jsem Ti psal u prvního článku, je to dobré a piš dál.
Holky s podobnými názory jako máš Ty jsou v mojí sociální bublině, je osvěžující potkávat je i v binárním světě…😀
Díky, třeba někdy zas něco napíšu, ale opravdu to bude sporadické, na psaní nemám moc času.
Jen aby se incel do té doby nepropojil, to by bylo po tématu.
Blbější článek jsem ještě nečetl, a to už pamatuji pomalu Napoleona coby nemluvně.
Ale jako text napsaný pod 3 lahvemi vína, nebo flaškou rumu netrénovanou ženou se to dá pochopit.
Zvláště ta pasáž, jak mužům v Česku nic nehrozí za znásilnění. To se muselo psát se třemi a více promilemi v krvi.
A ne, nejsem incel. Incely si pletu s firmou Intel, a dával bych jim nálepky „incel inside“. Třeba na trenky.
Zvykejte si. Nová doba, máme tu incelov, feministky, nebináry. Potom sa nedivím, že mladým pere. Výsledkom toho sú takéto sračkovité články.
Kdyby se mladší a střední generace snažila balit a prohánět ženské stejně intenzivně, jako bojují proti Rusku či Babišovi, nebo jak prožívají klimatický žal, tak by žádný problém neměli.
Autorka se poněkud cítí dotčená a forma tomu bohužel odpovídá.
Feminismus opravdu není otázka boje za rovnoprávnost. Byla by jste nemile překvapená, když by jste dostala rovnou šanci bez galantního „otevírání dveří“. V mém oboru to je hodně vidět, je to podobné jak u Challengera, nejde to okecat.
Původní autor mně svojí slátaninou zarazil, ale tohle je asi ještě horší. Něco ve smyslu jsem mladá, blbá, ale průrazná a nebojím se to říct. Jenom o krůček dál je Hanychová, která když nemá co říct tak emancipovaně ukáže poprsí. To je ten správný feminismus.
Toto je typický článek pavlačové štěkny na zápraží.
Dostala možnost si do někoho kopnout a někoho pomluvit. Srdéčko ženě zaplesalo a jala se nakydat haldu špíny.
Nic jiného než drb zlé ženské chtějící upustil zlou slinu bych v tom článku nehledal.
Místama mi to fak hodně připomínalo jak dyby popadala každou sebetenčí větvičku, aby s ňou mohla žirafáka šlehnout po kebuli.
Ty drz tlamu a zamysli se, jak reagujes na ostatni, ty citlivko prezdvorila.
To je pocit, který ty neznáš, viď. U tebe lze vzít libovolnou tvoji větu, a ztřískat tě s ní zcela bez omezení, protože píšeš JENOM sračky.
Hele, Behemot je sice místama starej sprosťák, ale jeho posty mají obsah, a není blbej. Občas se pustí i do mě, ale jede stejným metrem na všechny.
Zato obsah toho články je dokonale klišovitý. Sprostá baba, která radostně na někoho vylila svou nenávist. Ten článek obsahuje obrovské množství sprostoty, které zabaluje navenek do dobrých rad – pokud nějaký naiva tento chatrný obal bude brát vážně.
Nejhorším omylem, který by mohl jakýkoli muž / incel / kdokoli udělat, že by si snad myslel, že v tom článku najde jakoukoli užitečnou informaci. Cílem článku nebylo nic jiného než nakydat špínu, aby se žena mohla cítit jako lepšočlověk.
Jasně, sprostota tady, sprostota támhle. Aby nějaký článek obsahoval výrazy, které ve slovníku spisovné češtiny nenajdeš, to se na tomto tradičně hyperkorektním webu stává zcela ojediněle, a samozřejmě je to VŽDY předmětem ostré kritiky ze strany čtenářů.
A k Blbemotovi, nemyslím si, že mimo Brouka Behemota Pytlíka je tu nějaký diskutující, jehož cílem zpravidla je někoho urazit, samozřejmě stupidně, vulgárně, a především bez jakéhokoliv argumentu nad rámec tradičního „behehe, ty seš ydyjot, yakýcho svjet nevyďel“. Kritizovat Šklíbu za „vulgaritu“ v kontextu s tupým sprostým omezencem Behemotova formátu, to je fakt kognitivní disonance, jaká se nevidí denně.
Znovu, marně lezeš autorce do prdele. Nedá ti.
Znovu se musím zeptat, jestli předpokládáš, že doufám, že mi dá D-FENS nebo například Aris. Protože pokud ne, tak tvoje logika nedává smysl, a pokud ano, tak ti nevěřím. Takže to buď vzdej, anebo vymysli nějaký lepší „argument“, protože tohle je fakt slabý.
Znovu, marně lezeš autorce do zadku. Nedá to.
Nitus: Dík, oceňuji to.
Aris: Škoda, že se nedá ocenit článek a autorka článku.
Aris: Rádo se stalo :-)
No, on ten „feminismus“ je totiž trošku dezinterpretace poměrně starého pojmu, který se na našem území datuje někam do období mládí Popelky Biliánové k prvním sufražetkám. Původní feminismus nebyl o genderových kvótách, ale prostě a jednoduše o tom, že ženy nechtěly být vnímány jako něco mezi kusem nábytku a užitečným domácím zvířetem, což docela dokážu pochopit. Do toho současného průseru se to prosralo až s postupem času.
OK, jestli ten Žirafí shitstorm přinesl něco dobrého, tak to je tenhle (a možná ještě jeden) článek. Aspoň mám jakousi jistotu, že nejsem letadlo, když všichni ostatní jsou blázni.
Je to článek nezměrné hodnoty. Asi tak na cenu dvaceti nízkých drben.
Založte si klidně týdeník „The Drbna Today“ nebo „The Fury Gossip International News“ a vydávejte si tam tyto klenoty do alelujá!
Děkuji za návod, o který jsem se jednak neprosil a jednak ho nepotřebuji. Patrně ti to uniklo, protože jsi skoro stejně bystrý jako okouzlující, ale já jsem tenhle bordel na kolečkách nevyvolal, rozhodně z něj nemám radost, neparticipuji na něm (kromě toho, že komentuji příslušné články, a to většinou v duchu, že jsou to pěkný sračky), a myslím, že redakce, která „nepodporuje tento druh řetězové publicistiky“ měla na tomto stanovisku trvat pevněji.
Takže nevím, o co ti jde, ale jde ti o to blbě. Asi jsi jenom nasranej, že někdo spáchal nejhorší ze zločinů, a tady, na D-F, v této baště redpilláků, schvaluje nikoliv atentát na Reichsprotektora, ale slova nějaké fuj ženské.
Nepochopil jsi. Já jsem se jen přidal k tvé velké chvále daného článku! Jen jsem tu chválu rozvedl! Nebuď takový morous a škarohlíd!
Prostě někde se objeví zapšklá slepice. Ta zajásá že má oběť na kterou může nakydat svůj vnitřní jed a špínu. A následně se objeví spousta hafíků jako Nitus, který najednou vše berou smrtelně vážně. Chtějí slepici vlézt do zadele. A tak ji chválí za neexistující kvalitu.
Hele, Nitusi, teď vážně. Autorka článku ti stejně nedá. Nevlezeš jí do kalhotek. Nemusíš tu předvádět snaživost.
Víš, co je zvláštní? Že když napíšu, že D-FENS je už drahnou dobu jediný autor, jehož články se tu dají číst (a s určitými výjimkami na tom trvám), tak mě nikdo neobviňuje, že se panu domácímu snažím vtlačit do jégrovek, slipáčů, boratek, anebo jakéhokoliv jiného spodního prádla. Možná si to někdo myslí, ale předhodit mi to nezkusil nikdy nikdo. Ale když chlap pochválí článek ženský, tak to (samozřejmě) znamená, že ji chce píchat, protože proč by to jinak dělal, že. Myslím, že tvá vlastní neukojenost deformuje tvé vnímání reality, a nutí tě projektovat na tvé okolí blud, že nejsi sám, kdo je tu nadrženej jak stepní bizon. Anebo jsi z toho dělení světa na „nás“ a „je“ už úplně zblbnul, a nevnímáš ženy jako entity, nýbrž jako stojánek na vagínu, do které se můžu a nemusím zkoušet dostat a to je jediné, co se s ní dá dělat. Tvoje partnerka, jestli jednoho dne nějakou šílenou náhodou partnerku budeš mít, z tebe bude nadšená, když jí večeři pochválíš jen tehdy, když ti zrovna bude stát.
Z čeho jsem tě obviňoval? Já mám dojem, že tvé reakce na mě jsou spíše tvé fantazie a vlhká přání! Na mě rozhodně nereaguješ.
Musím říci, že projevuješ slušné diskusní zoufalství. Postup, kdy se chytneš nějakého jednoho slova z libovolně dlouhého oponentova textu, a na něm vystavíš nějaký protitah, je obvykle skutečně last resort, ovšem pro tebe spíše first resort.
Marně lezeš autorce do zadku. Nedá ti, zoufalče!
Nenapsal jsem ani slovo proti vydání článku. Nikde nenajdeš jediné postěžování si, že článek vyšel. Stejně jako nenajdeš jedinou zmínku, že by neměl vyjít.
Naopak jsem jen agilně navrhl, že by se měla založit speciální platforma, kde by vycházelo více takových klenotů. Autorka je nezměrný poklad, její článku jsou na Pulitzerovu cenu. Kdyby se založily „The Drbna Today“, nemuseli bychom literární perly již více hledat.
Možná by prospělo, kdyby se článek autorky přeložil do angličtiny na „The Fury Gossip International News“. Případně aspoň do stovky různých jazyků – protože by byla velká škoda, kdyby něco tak nádherného jako je tento článek zapadlo!
Tolik slov, a přitom jen stačilo napsat „taky bych napsal něco o tom, jaké to je být zoufalej incel, ale nemám dost talentu dokonce ani na to“.
Odhalil jsi mě! Tebe neoblafnu!
Nitus: :-D
Nitus
„Jsi skoro stejně bystrý, jako okouzlující“. To je megakvalitní pochvala, zkusím použít v hospodě, doufám, že nedostanu přes hubu…
No, tak jsem to nakonec přečetl, plus porůznu roztroušené komentáře autorky.
S některými věcmi se dá souhlasit, samozřejmě, že se trčením u PC her a rozpřádáním teorií o tom, jak je svět zlý, si babu nenajde. O těch šesti letech doma už jsem taky napsal své.
Na druhou stranu text předpokládám není určen Žirafovi. Takovéhle zašlapávání do země nepřesvědčí nikoho, silná povaha (což Žirafa asi není) se šprajcne, a slabá se akorát tak propadne hloběji do těch sraček, ve kterých (*) je.
* jo, z velké části vlastní vinou
No a co se týká ublíženosti, té je taky dost, viz to „dokonané znásilnění, za které se typicky dává podmínka“ plus ten pocit vítězství nad těmi, koho autorka zahrnula pod „incely, nice guye, redpilly a podobné kategorie zoufalců „. Ovšem možná to celé má být provokace, nevím.
BTW upoutalo mne spojení „služka, matka a děvka“. Bývaly doby, a není to tak dlouho, kdy slovo „matka“ nebývalo mezi děvčaty vnímáno tak negativně.
Myslím, že pokud mělo děvče být náhražkou manželovy matky (tchýně), negativně to bylo mezi děvčaty vnímano vždy.
A tohle tak nejspíše bylo myšleno.
Jo tak. Jo, to je možné.
Zirafa 1, Sklibo 5. Žirafa píše o problému jako takovém, Sklibo kritizuje jedince. To se vůbec nepotkává. V celém tomto článku není z pohledu ženy žádné řešení ani osobní postoj. Jen nějaké řeči, které potvrzují, že pochopit ženu nejde. Sklibo? proč nemůžete ze sebe udělat Ženské? Šaty, vlasy, kosmetika a na te ulici se usmát jako první. 40% chlapské spokojenosti je díky sexu, v čem je problém, že ženská ani zde nezačne doma první? Nějaký „slavný“ český šovinista prohlásil „Nakonec mám dceru, tak ji budu muset vézt k peči o domácnost a pozitivnímu přístupu k sexu“. A úplně nejlepší jsou ženské fráze „Byl hodný, kamarády měl fajn, vydělával, ale nešlo to. TVL. už někdy prosím řekněte o co vám jde. My to víme.
Jenže ten problém, jakkoliv je globální, existuje na úrovni jedinců. Že by Žirafa rád jaksi „realtivizoval“ svůj problém tím, že ho jaksi přehazuje na nějakou globální debatu na téma „proč je nás kurva tolik, lidi, dělejte s tím něco“, to je výhradně Žirafova hra, na kterou ty dobrovolně přistupuješ a necháváš Žirafu, aby ze svého problému dělal tvůj (můj, Šklíbin, premiéra Fialy…), což je tvoje chyba a Žirafův průser. Žirafovi nepomůže nikdo, než Žirafa. Incelovi Pepkovi Vyskočovi z Poddolované Lhoty nepomůže nikdo, než Pepek Vyskoč z Poddolované Lhoty. A tak dále.
Nějaký lkaní nad tím, že se na tebe ženský na ulici nesmějou, jak kdyby kolem nich kráčel nějakej Brad Pitt, je pak zcela mimo. Jseš Brad Pitt, teda přinejmenším? Ne? Tak v tom případě nechápu, proč by se na tebe někdo měl culit. Já se taky neksichtím po ulici na každou, která by se mi teoreticky líbila. Mám totiž svých problémů dost, a pokud někdo chce moji pozornost, nechť si o ni řekne. Ostatně ani ten Brad Pitt nemůže mít zdaleka každou, an kterou bys i pomyslel.
Nitusi, ona tě do kalhotek nepustí! I když jí budeš podlézat maximálně!
Začínáš bejt maličko nudnej…
Ty jsi nudnej už dávno, zoufalče! Stejně ti nedá, žebráku!
Tak pořád jsem na tom líp než ty, kterému nedá žádná…