Výstavka rudých bobrů - zpět na článek

Počet komentářů: 192

Přidat komentář
  1. Já tu Ukrajinu fakt už nedávám. Stejně jako jsem nedával kovid. Mně je nějaká ukrajinská píča u prdele. Co mě trápí, jsou rostoucí ceny energií žrádla a kvartýru, zákaz normálních aut, všechno jde do prdele. Jako malej jsem zažil bouchnutí sazí v kachlíkovejch kamnech. Ta metafora je výstižná.

    1. Mě spíš připadá děsivé si uvědomit, že Ukrajina je v podstatě jen zrcadlo nastavené Evropě, československo nevyjímaje.
      V podstatě všechno co se na Ukrajině vyvalilo na povrch jako prasknutý vřed, v dekadentní a prohnilé Evropě jen bublá pod povrchem a pomalu se blíží svému výbuchu. A že to bude pořádná rána.
      Ohromná sociální a ekonomická exploze s dalekosáhlými následky, které si ani neumíme představit.
      Pokud tedy evropané nevytáhnou svoji hlavu z prdele a češi nezvednou svůj rypák z koryta (zatím) plného žrádla.

      Zásadní problém je, že zdegenerované elity (a v to nepočítám zcela tupý plankton našeho politického rybníčku) si myslí že se nějak zachrání, že dostanou azyl od svého amerického páníčka a odletí si nějakým lolita-expressem na nějaký tropický rajský ostrůvek, kde si pak zaslouženě budou užívat zbytek života s nezletilými prostitutkami (resp. prostituty).

      Protože v tomhle stádiu přesně, se naše civilizace nachází: těsně před prasknutím hnisavého vředu.
      A záleží jen na nás, jestli nás ta exploze zlikviduje a zcela pohřbí, a nebo budeme mít šanci se z toho vzpamatovat a začít odznova.
      Protože zabránit jí už nelze, jen se připravit a co nejvíc ztlumit její následky.

      1. “ Ukrajina je v podstatě jen zrcadlo nastavené Evropě, československo nevyjímaje.“

        – Ja to vidím inak : Dnešná Ukrajina je decko porodené dnešnou euroUhnijou. A na to decko sme hrdí.

      2. osobne si myslim, ze cim hur, tim lip. At to poradne bouchne a co nejdriv. Budeme moct zacit uklizet a budovat od zacatku. Lepsi nez se v tom patlat leta a treba desetileti ryt rypakem v zemi.

        1. 1) kolem roku 2010 byl na Ukrajině přes veškerou bídu klid (dle slov „číšníka“ místních oligarchů), protože prostý lid měl minimální fixní náklady, tj. levné energie, bydlení, žrádlo si udělali na záhumence, to my jsme tady dávno neměli už v té době … do jakých sraček to naše vlády sloužící cizákům dovedou jsem v tu dobu fakt netušil, bo jsem byl mlád a plný optimismu.

          2) až to bouchne tak bude třeba něco v duchu tohoto a dalších článků článku: https://www.litterate.cz/az-bude-moc-lezet-na-ulici/ … Vidlák je celkem akceptovatelný old-school levičák v porovnání s jinými hovady.

          1. Nešlo si nevšimnout toho množství individuálních klimatizací na panelákách. To mimochodem znamená i to, že donedávna měli elektřinu z jaderek za pár šušňů.

            1. No a? Mrkni na fotky z našich speciálních sídlišť.Barák se rozpadá, všichni na dávkách, ale co balkón, to satelit.Dokavaď to jde, tak frčej.

            2. Nešlo jen o jaderky, Rusko jim dodávalo plyn a ropu za výrazně nižší ceny než byly ty světové.

              1. …a jeste neplatili.

          2. Jojo, s bodem 2) tvrdý souhlas.
            V souvislosti s tímhle bych se chtěl zeptat:
            https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/v-mariupolu-se-siri-cholera-40399773
            V rozmláceném Berlíně, Drážďanech, Varšavě – se cholera nešířila?
            Nestihla se rozšířit, neměla podmínky, anebo se přeživší postarali o to nejnutnější, aby se tak nestalo?

            1. Servisáku, z tebe se stal opravdu dobou dobytek.

            2. Berlín, Varšava, Drážďany jsou pár metrů nad vodou?

              Protože Cholera se šíří pokud vím primárně vodou, a Mariupol je jaksi na břehu moře. Tomu bude odpovídat spodní voda. A podle obou stran je většina rozkládajících se mrtvol v suterénech paneláků zdemolovaných ruskou dělostřeleckou palbou…

              1. tjn, cholera si úpa lebedí v mrtvolách ve slané vodě…tvl ty už ten matroš sypeš lopatama, ne?

              2. Jan Mrcasik 12.6.2022 v 1:17

                Pokud o choleře nic nevíte, tak proč ji zmiňujete?
                Města na ukrajinském pobřeží jsou všechna jaksi na břehu moře, souhlasím, jak také jinak?
                Ale spodní voda tomu odpovídat nemůže, protože tam okolo žádná není. Proč používáte terminologii, kterou neznáte?
                Nevím, kterou čtvrť Mariupolu máte ve svém komentáři na mysli, ale dovolím si odhadnout, že suterény paneláků, o kterých se zmiňujete, budou 50 metrů nad hladinou moře.

                1. V tom případě, by musely být suterény – sklepy paneláků, plné nejen rozkládajících se mrtvol lidí, ale i fekálií z nich a hlavně z rozbitých stoupaček „vertikálních“ kanalizací těch paneláků – a ty mrtvoly by musely v tomto všem, co letí shora (fekálie, odpadní voda) plavat.
                  Cholera, pokud se aspoň trochu pamatuju, vzniká a šíří se kontaminací pitné vody hlavně lidskými fekáliemi, o nákaze cholerou „z mrtvol“ jsem nikdy nic neslyšel, třebaže jsem četl, jak je rozkládající se, mrtvý člověk stručně řečeno „smrtelně jedovatý“.

                  Teoreticky jedině tak, že téměř každý člověk, není-li extrémně hladový a žíznivý, v okamžiku smrti uvolní všechny svěrače. Pak by ale ty sklepy paneláků, musely být zatopené toutéž spodní vodou, ze které jsou napájeny některé individuální studny. Ta voda by musela zpětně prosakovat do jiných studní – což je asi blbost, o jaké jsem nikdy neslyšel, můj aktivní život trvá už hodně desetiletí, ale nikdy jsem nic podobného neslyšel. A velmi pochybuji o tom, že by člověk, nejméně o polovinu mladší, měl přímé zkušenosti a dokázal o věci diskutovat kvalifikovaně, bez politického zabarvení a nevyřčeného sice, ale v každé druhé větě citelného „to ty ruský vrazi“.
                  Víme my, zda ze sklepních oken toho paneláku nelítaly kulky po Rusech, nebo nelétaly „panzerfausty“ po ruských vozidlech? Pokud nedejbože ano, tak proč se někdo diví, že na ten barák Rus pošle raketu, která ten barák učiní neobyvatelným?

                  Mariupol, vzhledem ke své velikosti i k potřebám přístavu, musí nutně být zásobován sladkou pitnou vodou z velké úpravny (asi ne jedné) a velkých vodojemů – jinak to v městě této velikosti, snad ani nejde.
                  Jestli jsou suterény případně rozbitých paneláků naplněny neodklizenými mrtvolami a jsou, jak píše p. ygorek cca nad hladinou moře, tak tam největší problém není cholera, ale pro zbylé obyvatele domu naprosto nesnesitelný, též naprosto charakteristický zápach rozkládajících se těl.
                  Ten klidně může další bydlení, v třeba jen částečně poškozené bytovce, zcela znemožnit – dokud se nenajde „sonderkommando“, složené z místních, s fakt kvalitním žaludkem i kvalitními ochrannými prostředky. Komando dobrovolníků, co by ve vlastním zájmu (chtějí-li zůstat) ty mrtvoly ze sklepa vyklidilo a důstojně, s použitím vápna, je pohřbilo – třeba i na dvorku či ve vnitrobloku. Později nebude problém dotyčné exhumovat a pohřbít je tak, jak je místní tradicí. Práce tam bude pro všechny až nad hlavu – celá UA se určitě do EU nerozuteče.

                  Ještě k té vodě:
                  Moje městečko je zásobováno pitnou vodou ze dvou úpraven a celkem čtyř vodojemů, čili nejspíš stejně, jako to mají na UA. Městečko má dneska cca 9.500 až 10.000 hlav, jsme docela „díra“ a přesto je zde nakýblovaných přes 60! ukravínců (na tak malé městečko?), bydlících v náhle se objevivších, tuším 14 státních bytech. Ani jeden z těch ukravínců se ale z našeho kohoutku nechtěl napít a nejprve pili pouze městem dodávanou, balenou vodou.
                  Pak do jednoho takového bytu přijel na návštěvu-kontrolu místostarosta (výjimečně celkem fajn člověk, až na ty kšefty..) a naprosto samozřejmě si vzal skleničku a natočil si vodu z dřezu. „Hosté“ málem upadli do bezvědomí, že se jim tam otráví místostarosta.
                  Ten v klidu prohlásil, že voda je u nás plně pitná, ošetřena všemi moderními způsoby a že se tedy nemusí trmácet s balíky balené vody, které byly při pětičlenné rodině hned pryč.
                  Zajímavé na tom bylo třeba to, že sprchování-koupání jednou týdně v té, jim podezřelé „kohoutkové“ vodě, nikomu z nich nevadilo. Ale tak, nemusíme chápat zas všechno, že.

                  O ani jednom z těch bytů se i v takto malém městečku vůbec nevědělo. Mohli o nich vědět max. lidi, bydlící v těsném sousedství takových „rezerv“.
                  Dříve bylo zoufalým, s ožraly a násilníky rozvedeným maminkám s dětmi, v ještě zoufalejší sociální situaci vždy tvrzeno, že toto malé městečko, už údajně kvůli této své „velikosti“, žádné rezervní-státní-sociální byty nevlastnilo, nevlastní a další stavět není už za co.
                  A to i přesto, že městečko vlastní precizně, ještě těsným koncem 80.let (88-89) zasíťované, po stránce sítí i dobře předimenzované parcely. Dokonce tam stojí samostatná kobková trafačka, od posledního sloupu v polích už zemně napájená kabelovou 22kV linkou. Dvěma trafa 400kVA, což by jistě posloužilo čtyřem až pěti pěkně dlouhým řadovkám.
                  Jakákoliv garnitura, co tu kdy na „radnici“ byla, byla vesměs prolhaná jako červený pes.

                  Ale pořád mi není jasné, jak by se bakterie cholery dostaly do vodojemů města. Vesnice, kde má skoro každý barák svoji studnu-pumpu-čerpadlo, to je něco jiného – ale dle mého skromného názoru, bude taková vesnická studna, napájená pramenem spodní vody, daleko dříve kontaminována např. močůvkou, z které se lze akorát bez větších následků posrat, ale ne fekáliemi, notabene mrtvými těly..

                  1. servisdok 13.6.2022 v 6:44

                    Jen několik poznámek:
                    Když jsem pracoval na Ukrajině, zaměstnavatel nás varoval před pitím vody z veřejného vodovodu.
                    Voda z velkých úpraven je zpracována solidně, problémem je, že to je říční voda odebíraná na dolním toku, takže obsahuje mnoho látek nasbíraných v povodí a běžnými úpravárenskými postupy neodstranitelných, například pesticidů.
                    Je otázka, jak během bojů úpravny fungovaly, například z hlediska hygienického zabezpečení skladované vody.

                    Propojení pitné vody a odpadní vody je možné, jak bylo nedávno předvedeno praktickou ukázkou v pražských Dejvicích. Ukrajinská vodohospodářská infrastruktura pochází ze sovětských časů a je technicky i morálně na konci životnosti, k tomu byly poškozena v průběhu bojů.

                    Zajímavé. Ubytování, o kterém píšete, se našlo i v naší vsi.

                  2. K těm sociálním bytům, servisdoku – frflal jsem na začátku na totéž u známé, co dělala na sociálním odboru. A ta mě smetla se stolu s tím, že nejde a nikdy nešlo o „byty vůbec nejsou“, ale „žádaná kvalita bytů není“. Že třeba nejmenované severočeské město má k dispozici „sociální byty“ kde je 1 záchod pro celé patro apod., nebo „sociální byty“ v domku s latrínou na dvorku.

                    A tam jednak nikdo normální nechce bydlet ať je sebezoufalejší, to raději přejede 15km daleko do jiného města. A jednak to může být i proti normám a sociálce.

                    V tom severočeském městě tam radnice ubytovávala Spoluobčany a bezdomovce, pokud měli zájem…

                2. Předřečník vznesl otázku, proč se Cholera nešířila v některých rozbombardovaných městech, zato se šíří v jiném rozbombardovaném městě. Já jsem pouze poukázal na jeden z významných objektivních rozdílů mezi oněmi rozbombardovanými městy.

                  Co se paneláků týče, ze záběru Mariupole mi utkvěla v paměti čtvrť Livoberežnij Rajon, kde bylo kompletně srovnáno se zemí celé panelákové sídliště (takže v každém jednom paneláku měl někdo kulomet, nebo to prostě Rusové vzali plošně, servisdoku? Co je pravděpodobnější?) nacházející se na ulici Morskij Bulvar, na dohled od moře jen nad poměrně malou terénní vlnou. 50 metrů určitě ne.

                  Termín „spodní voda“ používám v souvislosti toho, co jsem zažil u svého domu – že v určité hloubce pod povrchem prostě prosakuje přirozená hladina vlhkosti, takže když člověk vykope jámu, začne se mu plnit vodou, a pokud tam má základy, barák navlhne a řešení prakticky neexistuje, neb jakákoli izolace nakonec prosákne. Určitě mne opravíte na správnější terminologii.

                  1. Jan Mrcasik 16.6.2022 v 12.13

                    Aha, Mořský bulvár.
                    Tam je například stadion Azovstal, 35 m n.m., nebo o zastávku dál Palác mladých techniků, který má vchod 42 m n.m. Takže máte pravdu, padesát metrů bylo, alespoň pro polovinu Mořského bulváru, přehnaných, úrovně 56 m n.m. ulice dosahuje až u supermarketu. Jistě bulvár ještě pokračuje, klesá, a to na 54 m n.m., ale tam paneláky již nejsou.

                    To, co popisujete, je voda podzemní. Spodní voda je pod jezem.
                    Řešení vámi popisovaného problému existuje a projektant domu to měl řešit. Ne náhodou je jedním ze základních podkladů pro stavbu IGP.

  2. Njn, bohuzel jedna pica, co si navymejsli kraviny (rekneme i kdyby v dobre vire, proste je to pica) poskodi ty skutecne obeti, kterych je dost a dost, ale ted uz „tomu nikdo nebude verit“, protoze „vi buh, jestli taky nelzou“
    Jedna osoba dokaze shodit uplne vsechno.
    Btw, jak ji autor barvite popisuje…nedal bys nam prosim te autore nekde odkaz na nejake tvoje aktualni foto? (Vubec nechapu, jak to, jestli je nekdo hezkej nebo osklivej a podobne souvisi s tim, jestli si neco vymysli ci nevymysli s myslenkou, ze tim pomuze sve vlasti.)

    1. ano Lojzicku, jedna je pica prolhana, ale ty ostatni urcite mluvi pravdu. No tak jo. Asi sis pozapomel vsimnout, ze tech ukrajinskych prokazanych lzi uz je trochu moc i na ortodoxni verici. Ale co to budu tobe, s Thalijou jedouci Praha-Brno prumernou rychlosti 160, vykladat.

      1. No chapu, ze mas se lhanim velke osobni zkusenosti, jak prokazujes i nyni zde, takze chapu, ze pak lhani vidis uplne vsude okolo sebe, je to jasny, kdyz sam nic jinyho nedelas…

        1. podle sebe soudim tebe, rozumim.

          1. :-D
            s nekym si me pletes, ale to je tu docela caste…
            spis ti ale dosly slova a meles z posledniho :-D
            Uprimne receno, vubec nechapu, co vas vsechny tak strasne nuti lhat, vymyslet si a podobne. Jako jestli se pak citite drsnejsi, jak jste to tomu …….. nandali..

            1. Sestimsmiř Lojzo, že na tomto webu…jak to jen napsat…máš díky svým předchozím kreacím UPPDKŽ. :D

              1. kdyz on v tom duchu jede porad, proste on je takovej socialistickej zmrd. Nejdriv OSA a vsechno okolo, pak jeho story s Fabijou, rousky a jeho komunisticke smysleni, ted hrubej feminacismus, proste to ma v sobe a nemuze si pomoct.

                1. Na Aloisovu obranu se cítím povinován podotknouti, že on psal o průměrné rychlosti na D1 (Praha-Brno) 150 km/h, nikoli 160 km/h. Na faktu, že to je s Thalií v denním provozu z říše pohádek, to ovšem nic nemění. Dokázat se to snažil na D5 směrem na Plzeň (tedy ve snažších podmínkách), ovšem rada starších rozhodla, že ani tam se mu to nepovedlo. Jo, tehdy s ním byla sranda.

                  1. tak thalie je schopná vyvinout i větší průměrnou rychlost… ale způsobem jako Felix Baumgartner

              2. říkalo se UPPDKV, s trochou zloby to bylo UPPDKVVV ty pako.
                A není to tvůj web, ty ho jen kurvíš.

                1. Máš pocit, že bych si ho nějak přivlastňoval? Jak a čím?

              3. Checht. UPPDKZ. Jo.
                Je fakt, ze dalsi takovej prolhanej krivak jako Lojza se tu opravdu najit neda. Vede jednoznacne. Ale zase slouzi verne a uzitecne jako spolehlivy zmrdindikator. Pokud je nejake tema sporne a zatim nejednoznacne, staci se mrknout, kterou stranu podporuje Lojza, cili, na ktere strane jsou svine a hajzlove, a je jasno. Takze nejake plus tu jeho pritomnost ma, pres ten jeho smrad z huby/klavesnice.

                1. Ano, nejistí vždy potřebují indikátor, aby věděli, na kterou stranu se připojit. Nemají jednoznačný názor, že? Potřebují Lojzu…
                  Nebráním Lojzu, chraň bůh, ale toto…..
                  A s tou UPPDKZ, viz můj příspěvek výše.

                  1. misaka:
                    „..aby věděli, na kterou stranu se připojit..“
                    – – –
                    Tak zrovna ty seš přímo etalon – jedeš výhradně podle toho, co hulákají ta „správná“ média. A taky patříš mezi „inteligentní“, co tam vždycky vhodí ODS…

                    :OD

                2. Hele zmrde, zase si me pletes se svyma rodicema…pozor na to, stava se ti to nejak casto…

                  1. myslim, ze to vystihl dobre

              4. Coz o to, ja jsem smirenej s tim, ze na tomhle webu dneska komentuje vetsina zmrdu a prolhanejch kriplu, coz o to… Spise fakt nechapu, co ty lidi nuti si neustale vymyslet lzi, aby cloveka jako ze „dostali“.
                To nemate na vic? Vzdyt je to ubohy…ono to pak vypovida spise o tech lidech, nez o me. Ale zase chapu, ze tohle vidi pouze nekdo, kdo ma nejakou inteligenci, a tady bude zakopany pes…Takze banda kokotu s IQ zmrzle makrely se tu placa po zadech, uzasny….

                1. a nebude ten problém třeba jinde? třeba na vaší straně? vím, těžko se to přiznává, ale zkuste o tom v koutku duše zapřemýšlet. co jsem tak vypozoroval, tak nervy ztrácíte vždy jako první vy, načež pak druhého nazvete zmrdem. Fakt se nad tím zkuste zamyslet, je to lepší než ta vaše dnešní póza obrnit se a kopat okolo sebe. ;-)

                  1. Tady se nikdy ostřejšími výrazy nešetřilo. Tato parodie z roku 2013 je smyšlená a podobnost se skutečnými osobami i událostmi je čistě náhodná:

                    Komentář ze dne: 27.03.2013 20:31:50     Reagovat
                    Autor: Honza ZZR – Honza (Ignore)

                    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    cha chááá…kla-si-ka! tuny výmluv a nesmyslnejch argumentů proč to nešlo. no jako by to nebylo předpovídáno, že?

                    jasně a podrobně sem Q napsal, kde bude a v čem bude hnípat, že za ním máš přijít a pojedete: http://www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=re&cisloclanku=2013032402&ck=468071& style=&page=
                    všechno potřebný bylo teda domluvený zde a veřejně, takže nějaký špitání po mejlu nikoho zjevně nezajímalo.

                    kontakt? telefon? a na co? jel by za tebou a stopoval by ti to. co si s ním chceš povídat? „hele, jak mi to frčí“? do jihlavy by to bylo bývalo stačilo, ale posral ses, že by to mohl opravdu někdo důvěryhodný stopnout a přece jenom vsadit všechno na jeden pokus…lepší z toho vycouvat jako minulej květen v Milovicích, že?
                    Kvé se poučil, my zkušení se ani nedivíme, protože takový vývoj jsme čekali. snad se JJovi ta kamera neztratí.

                    článek? a o čem? jak se jezdí těžkým a slabým autem s levným podvozkem a mizernejma brzdama? nebo jak je za pětikačku ke koupi supr daunsajzovaná stíhačka s 55 kW, která jezdí líp, dál a rychleji než cokoliv jinýho?

                    Q má pravdu – prošvihls (opět) báječnou příležitost mlčet.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 20:35:33     Reagovat
                    Autor: lojza – lojza (Ignore)

                    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    A co ty se do toho seres zmrde?:-))
                    Delas tu nekomu tiskoveho mluvciho?

                    A kde tys byl se stopkama, jak jsi o tom mluvil, co? Cosi o tom, ze si sezenes nekoho, kdo mi to stopne na zacatku a ty budes cekat na konci? Hm?
                    Nejak jsem nezaznamenal, ze bys dneska nekde v Brne cekal se stopkama…

                    A jelikoz jsi necekal, promeskal jsi prilezitost mi to sam osobne stopnout… Takze ted uz ti jen zbyva psat sem ty tve blaboly:-)

                    Nakonec, jsem zvedav, co mi napises k tomu clanku :-)) Mozna te nejaka cisla opravdu velmi prekvapi :-))

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 20:37:17     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re
                    Se mi zdá, že ti zase nějak tečou nervy. Podle toho množství smajlů brzo dojde na výzvy na souboj.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 21:24:30     Reagovat
                    Autor: Honza ZZR – Honza (Ignore)

                    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    na to je u nich v klubu jinej osel, tenhle vyhrožuje fyzickým násilím, když zapomíná, kde si pouští kušnu 8o)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 21:41:43     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Já už to nebudu dál komentovat. Jsem vlastně v podstatě měkkosrdcatej člověk a poslední dobou mám nepříjemnej pocit, že furt šlapu po malých chlupatých zvířátkách. Vlastně ani nechci, akorát se mi furt motaj pod nohy, jako ty lumíci. :)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 21:54:55     Reagovat
                    Autor: eviljack – eviljack (Ignore)

                    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Rimmer simtě, se stim smiř!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:06:58     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Ale tak smířenej, to já zas jsem. Jde o pocit. Je lepší vyrvat tygrovi maso z tlamy, než obrat křečka o buráky. :)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:19:59     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Tak z hlediska celkové bilance nákladů a výnosů je určitě nejlepší vyrvat maso z tlamy křečkovi.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:25:12     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Ha! Zase nějakej teoretik s logikou!!! Kolik jsi viděl křečků s flákotou v tlamě? Aha!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:33:48     Reagovat
                    Autor: moussa – Janík (Ignore)

                    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    tak já jich viděla cca tisíce. Vsadíš se?

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:43:36     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Vypadám snad jako včerejší kafka? Až budu chtít vidět toho tvýho masožravýho křečka, tak se budeš vymlouvat, že ho nedostaneš do auta, protože zbodnul tchyni a nakonec mi budeš chtít dát přes hubu, známe to! :)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:50:48     Reagovat
                    Autor: moussa – Janík (Ignore)

                    Titulek:[28]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    já prostě nechápu, že mi to nikdo nevěří. Jsem to tady už tolikrát psala, sama tomu nerozumím, ale fakt jsem to viděla. Tak jsem asi bystrozraký a většina lidí nevidí to co já. Jdu si dát několik litrů kolčy. Jako mám to na záznamu, mraky křečků s flákotou, ale já jsem věděla, že jsi srab a nevsadíš se.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:04:43     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[29]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    To je furt křeček žere maso… křeček běhá stovku za pět vteřin a zastaví na pětníku… křeček obskočí cca deset křeččíc za den, ani se nezpotí… A když máš křečka ukázat, tak to nikdy nevyjde. Jednou má ojetý tlapky, podruhý zas nemáš telefon. :(

                    Mě ale nějaký sázky, a ani video upravený ve fotošopu už dávno nezajímají, chápeš?

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:15:01     Reagovat
                    Autor: moussa – Janík (Ignore)

                    Titulek:[30]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    tak hele, já jsem to teď měřila a mám záznam. Takže křeček žere maso a stovku běhá za tři vteřiny, to mi teď tak vyšlo z toho záznamu. A obskočil dvacet křečic a ani se nezapotil. Ale počkej si na článek, svěřovat se ti nebudu!! Stejně nevíš, kde jsem byla!! Nabízela jsem ti, abys přijel se stopkami a nakoupil mi křeččí granule, jenže toho ses zalek!! Prostě jsi neseriozní!!! Tolik možností jsi měl, ale asi se bojíš, že mám pravdu. Nakonec co já ti budu prokazovat, tys to chtěl vidět!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:32:27     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[31]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Piš si co chceš, stejně to nebudu číst. Fakt jako nejsem zvědavej na tu kupu žvástů a aranžovaný videa, kde vystupuje cvičenej kocour převlečenej za křečka.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:45:03     Reagovat
                    Autor: moussa – Janík (Ignore)

                    Titulek:[32]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    ale, ale, jsi tady sliboval, že si to sám odstartuješ, náklady zaplatíš, flašku mi koupíš a pak ses ani neozval! Jsem tě tady několikrát vyzývala, neumíš ani napsat na mail?? A jak víš, že nemám pravdu? No, žíly mi to netrhá, počkej si na článek.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:53:59     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[33]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Já už se tomu jenom směju, protože když jsi měla naposled v Milovicích ukázat, jak rozpálenej křeček zabrzdí na pěťáku, tak jsi se vymlouvala že křeček má bolavou nožičku a divně píská. Až se teda ochranář zvířátek JJ ustrnul a stornoval to. Přitom ten křeček na tý noze v pohodě chodil ještě půl roku, než jsi ho teda milostivě vzala k veterináři.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:40:53     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Zase lžeš!!!
                    Když napíšu, že sebrat křečkovi maso je výhodné, tak tím nic neříkám o tom, kolik křečků, ať už s masem, nebo bez masa, jsem viděl. To je, jako bych řekl, že tasemnice jsou v prdeli a ty ses mě zeptal, kolik už jsem jich tam viděl. :-)))
                    To si zkoušej na svoji babičku :-)))
                    Ale na tyhle Tvé trapné ubohosti už jsme tady všichni zvyklí :-)))
                    Jsi ochotný se vsadit o sto litrů nebo zase utečeš z diskuse, jako vždycky? :-)))

                     

                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:48:12     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Já tě důrazně žádám, abys mi tady nekýbloval a nekličkoval v diskusi a místo toho dal jasnou odpověď na otázku, kolik jsi viděl křečků s flákotou v tlamě a tasemnic v prdeli!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:55:32     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[28]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Jenomže já jsem mluvil o TEORETICKÉM křečkovi s masem v tlamě a ty schválně děláš hloupého, přestože z kontextu diskuse je to naprosto jasné.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 22:58:38     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[29]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Víte co, kojote? Jděte doprdele!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:05:40     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[30]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    No to snad ne! Já se Vám tady snažím vysvětlit rozdíl mezi teoretickým a praktickým křečkem s masem v tlamě a Vy jste zatím nepředvedl nic, než kličkování a když Vám dojdou argumenty, tak mě pošlete do prdele?
                    Tím jste jen ukázal, jak jsou mé argumenty brilantní, když jsem Vás donutil takhle se ztrapnit. xD

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:11:48     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[31]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Noooo, hlavně že jste koukám nezapomněl na konečný coup de grâce, totiž prohlásit se vítězem debaty, kde jste protivníka umlátil kýblem k smrti. Jak přízemní, ubohé … a pochopitelné. :(

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:15:40     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[32]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Tos sis ale naběhnuls, protože tohle je jasná projekce, frustráte!

                    1:0 pro mi
                    8o)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:26:06     Reagovat
                    Autor: moussa – Janík (Ignore)

                    Titulek:[33]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    musím se vám vmísit do debaty, protože již Marx psal o teoretickém a praktickém křečkovi. Rozepsal to poměrně dobře a celých dva tisíce stran věnoval srovnání praktického a teoretického křečka, jeho studie je zásadní pro posouzení dalšího křeččího chování. Nicméně jeho teorii vyvrátil Mises, který velmi správně uvedl, že není křeček jako křeček a tímto způsobem není možné chování křečka hodnotit. Uvedl jasný příklad toho, kdy není rozdílu mezi teoretickým a praktickým křečkem, zvláště v okamžiku, kdy jde o kus žvance. V tom okamžiku totiž křečci, jak teoretický tak praktický vykazují naprosto stejné znaky chování. Od toho odvodil svou teorii, která odpovídá skutečnosti. Teď tedy vlastně nevím, jak svou debatu myslíte. Protože křeček je jen křeček. Pokud je křeček něco úplně jiného, vysvětlete proč si to myslíte. Křečka jsem viděla a opravdu vypadá jako křeček, chová se jako křeček a sežere úplně všechno. K stáru bývá vzteklý a může člověka pokousat, ale to nic nemění na teorii Misese.

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:46:21     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[34]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Taky bývám k stáru vzteklý, narozdíl od teoretického Arnolda dle Rimmerový. A je to prý sakra rozdíl!

                    Ovšem vy teoretici furt jenom ležíte v Misesovi, máte toho plnou hlavu a o životě nevíte vůbec nic!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:51:10     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[34]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Celá ta slavná Misesova teorie má ale jednu podstatnou vadu. Vůbec nepočítá s tím, že křečci zbla netuší, že jejich právo na flákotu je jejich právem přirozeným. (Což je taky mmch. jediným skutečným důvodem, proč maso nežerou.)
                    Zajímavější je mravní aspekt věci, respektive otázka dobrovolnosti jejich vegetariánství. Někteří vědci se přiklánějí spíše k názoru, že o dobrovolnosti nemůže být řeči, když po mase křečci blijí. Libertariánské akademické křídlo tomuto tvrzení kontruje tím, že i blití je dobrovolné, je-li předvídatelným důsledkem dobrovolné konsumace masa. Je to složitá, nicméně imho velmi zajímavá otázka.
                    Ale s názorem, že křeček je křeček, mohu, byť s drobnými výhradami, souhlasit.

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:04:51     Reagovat
                    Autor: moussa – Janík (Ignore)

                    Titulek:[35]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    to je samozřejmě pravda, ale Misesova teorie nevychází z toho co takový křeček nakonec sní nebo nesní. Misesova teorie se zaměřuje výhradně na to, co takový křeček ať už praktický nebo teoretický nasyslí do svých „kapes“. A takový křeček pojme do svých zásobních kapes cokoliv. Je mu vlastně lhostejné, zda je to poživatelné nebo není. Zda to odpovídá jeho chuťovým preferencím, prostě nadrbe do kapes cokoliv v dosahu. To je samozřejmě jeho přirozeným právem. Později to možná sní nebo taky ne, ale to už záleží na úplně něčem jiném a dlužno říct, že se to zatím nepodařilo vyzkoumat ani Marxovi ani Misesovi, čili je tu prostor pro mladé a nadějné.

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:18:24     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[36]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Pokud syslí DOBROVOLNĚ, ať si syslí. Syslení jednoho ale končí u syslení druhého. Proti tomu já v podstatě nic nemám. Mně vadí jen to, když někdo říká, že přesyslovávat to, co si každý nasyslil sám, je správné.
                    Ti mladí a nadějní zde jsou, nedají se přehlédnout a ten prostor, který tu zbyl po Marxovi a Misesovi, využívají, řekl bych, celkem zdatně.

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:21:29     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[37]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Vy teoretici! Křeček nesyslí, křeček křečkuje! Syslí sysel! To ví i děti v mateřský …

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:28:56     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[38]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Slovíčkaříš. Syslení je skoro stejné jako křečkování a já jsem nemyslel PŘESNĚ syslení, ale spíš něco cca jako syslení, což může klidně být i křečkování.

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:46:55     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[39]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re
                    Mne ale nezajímá, cos myslels nebo nemyslels. Protože já si to tady dosadím do vzorečků a výrok je buď pravda, anebo nepravda. Jinak ta diskuse prostě nemá smysl!

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 01:04:10     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[40]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Pravda je to, že si nevidíš do huby, pane Nenávidím Stát. Kupovat dětem dotovaný mlíko a pak se chlubit svým pravičáctvím, tos teda tu svou logiku uvázal na hodně krátkej řetěz, frustráte.
                    8o)

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 01:15:24     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[41]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Ty mne nerozhodíš, ubožáku, já na daních odvedl daleko víc než se mi kdy na tom mlíku vrátí. A krom toho stát je zlo, je třeba ho zrušit.

                    Chceš mi jako tvrdit, že ty sis nikdy nezadal, nikdy jsi nevzal prachy od hnusnýho státu? xDD

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 01:28:54     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[42]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    A co ty, který taky platěj daně a jejich fakani dotovaný mlíko nepijou? Máš nějakou logickou teorii o tom, proč na nich neparazituješ, socane?

                    Jo, stát je třeba zrušit, teď už by to šlo, protože si konečně odlepils hubu od jeho cecku, viď, pravičáku?

                    Firma, pro kterou dělá moje firma, nikdy nevzala prachy od magistrátu z Pelhřimova. Stačí ti to takhle, abys to pochopils?
                    8o)

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 01:42:27     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[43]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Už toho necháme, už jsme toho nadrásali dost a dost. Chudák databáze.

                    Ukýblovals mne, 8:0 pro ti, dobrou :)

                     
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl Re: Dobrou :-)

                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[44]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Dobrou :-)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:28:46     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[33]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Zmrde jeden prolhanej, mam tady sadu mečíků! Takže zejtra za úsvitu souboj, přiveď si sekundanta! Jinak jseš obyčejná sračka a všichni to budou vědět!

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:48:35     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[34]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Aha! a teď se odmlčíš :)))) No já to čekal. :))) Máš strach, co? :))))))

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:55:27     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[35]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Jenomže já ti na tvoje sázky seru, chápeš? To by se ti líbilo, určovat podmínky, na které nepřistoupím a pak je ještě měnit, co?

                    Ale klidně se zase ozvi, až zas budeš potřebovat svoji denní dávku ponížení, rád ti vyhovím.

                    8o)

                     
                    Komentář ze dne: 27.03.2013 23:57:01     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[36]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Máš prostě strach co, zbabělče? xDDDDDD

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:07:25     Reagovat
                    Autor: coyot – Nezahualcoyotl (Ignore)

                    Titulek:[37]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    Koukám, že můj fun club vyhlásil mobilisaci 8o)

                    Nemám ani tak strach z tebe, ty frustráte, jako spíš o tebe, protože vypadáš, že ti každou chvilku rupne žilka.

                    Já ti rozumím, že je ti smutno, když se s tebou nikdo nebaví, ale na škemrání o pozornost si najdi někoho jiného. Třeba někoho z těch dalších dvou ubožáků, ti jsou na tom podobně, tak je tím možná i potěšíš.
                    6:0 pro mi
                    8o)

                     
                    Komentář ze dne: 28.03.2013 00:17:56     Reagovat
                    Autor: Arnold J Rimmer – Arnold J Rimmer (Ignore)

                    Titulek:[38]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
                    No jo. Ukázkovej Coyot a jeho doublethinky. xDDD

                     

                    1. To Tomas Eybl:
                      :D Sto bodov a neomezená tankovací karta k tomu :D

                    2. Zlaté časy, zlatí lidé…

                    3. vzpomínám, naprosto excelentní a hned si to někam zazálohuji …

                    4. Ano. Dlouhá léta se tu scházela vybraná společnost a jeden, maximálně dva trolové.
                      Zkusím napsat panu domácímu, z kterého roku pochází můj zdejší reg.

                    5. Ten maká!

                    6. Také mám z té doby uloženo pár vtipných vláken. Například když kdosi psal o různých způsobech stahování (softwaru) a OCs mu na to odepsal, že ano, jest kupříkladu mnoho způsobů, jak stáhnout kočku. Jo jo, bejvávalo…

                      Kdybych to celé tehdejší osazenstvo mohl dostat nazpět třeba i výměnou za to, že si tu smažu registraci a budu to jen pasivně číst, neváhám ani okamžik.

                      No jo. Čas běží. Pokrok nezastavíš :P

                    7. Volny citat: Precetl jsem Gogolovy Mrtve duse. Ted misto „bez do prdele, zasranej buzerante“ rikam „nechte mne byt, pane, protoze mi kradete radost z duse“. A v duchu dodavam „zasranej buzerante“.

                      BTW: Dnes by to ovsem nebyl Nikolaj Gogol, ale Mykola Hohol.

                    8. když jsme u těch géček a háček…. jak vlastně ukroši ladí kytaru? :-)

                    9. treb
                      Hádám, že místo H používají B a místo G používají H:D

    2. No a přesně proto, Lojzo, se vyplatí vždycky počkat s hodnocením, než to hezky „soudními standardy“ prověří organizace jako OSN Human Rights Watch, která přímo na místě provede křížová svědectví a případně ohledání.

    3. Lojza 10.6.2022 v 17:42

      Problém je trochu jinde. Ta jedna si navymejšlí kraviny, protože do jisté míry oprávněně předpokládá, že jim bude uvěřeno, protože tak je to momentálně v mediální sféře nastaveno.
      Jinak se samozřejmě nemýlíš.
      Co je vratké, to lze shodit.

  3. ano, nějak to celý jede šejdrem:
    Případ údajné genderové diskriminace v nabídce zaměstnání v českobudějovické restauraci Zlatá hvězda, o kterém informovalo INFO.CZ, má první hmatatelný výsledek. Za to, že českobudějovický hostinský Jan Dobiáš vyvěsil na dveře inzerát „přijmeme účtující servírku“ (a nikoliv třeba servíra) dostal od Inspektorátu práce dvacetitisícovou pokutu. Inspektorát přitom ve zdůvodnění výslovně uvedl, že se jedná o zvlášť závažný přestupek, za který hostinskému hrozila sankce až jeden milion korun.

  4. Přiznání. Lhala jsem ráno, lhala jsem v poledne, lhala jsem večer
    Přiznání. Ukrajinská ex-ombudsmanka Denisova se přiznala ke svým lžím o ozbrojených silách RF.

    Ljudmila Denisova, propuštěná z Nejvyšší rady Ukrajiny, připustila, že její příběhy o zvěrstvech ruských vojáků byly vymyšleny.
    Bývalá ukrajinská ombudsmanka Ljudmila Denisova komentovala své příběhy o „krutých“ znásilněních, kterých se měli dopouštět ruští vojáci.
    Řekla, že když vystoupila v italském parlamentu, viděla tu únavu z Ukrajiny. A tak začala skládat příběhy, aby nějak dotlačila Itálii k rozhodnutím, která Ukrajina a ukrajinský lid potřebují.
    „Možná jsem to přehnala. Ale snažila jsem se dosáhnout cíle – přesvědčit svět, aby poskytl zbraně a vyvinul tlak na Rusko,“ řekla ex-ombudsmanka v rozhovoru pro LB.ua. ….

    1. Ale no boooze. No tak lhala, no a co? Dulezity prece je, ze ucel to splnilo a drtiva vetsina lidi se uz nebude pidit, jestli to byla pravda. Koho dneska zajimaji nejake ZHN v Iraku.

      Ti, co tusi, co je ta Kijevska sebranka za divadelni svoloc, prekvapeni nejsou. A ti, kterym je to fuk, tak jim bude fuk i tohle.

      1. Znicit krrrtka!
        Reenacntmemt je ted čím dál těžší, Teď néme, vyražte ne západ od Moskvy.

  5. Mě pro změnu zaujala aktivita ANTIFA. Tedy spíš její naprostá neaktivita co se protifašistické a protinacistické činnosti týče. Ačkoliv to má uvedeno přímo v názvu !
    Kde jsou její aktivity nebo aspoň jakési formální stížnosti ohledně banderovců s vytetovanýma hakenkrojcema na Ukrajině za posledních 8 let ?
    Nikde nic, ticho po pěšině.
    Zato rozpoutávání pouličních nepokojů a provokování černochů a zblblých amerických levičáků k podpalování obchodů a rabování, to by jim šlo.
    A není se čemu divit, když jsou sponzorovaní strýčkem Sorosem a organizovaní určitou frakcí amerických třípísmenkových agentur.
    Že by se postavili zájmům vojenskoprůmyslového komplexu či amerických oligarchů, tak vůbec nehrozí.

    1. „banderovců s vytetovanýma hakenkrojcema na Ukrajině za posledních 8 let“

      – to sú tí naši, tí dobrí, protiruskí fašisti. Nesleduješ TV ???????

    2. Oni ti azováci a jim podobní nejsou žádná ořezávátka, to by nemuselo dobře dopadnout.

    3. Zrovna mě napadlo, jak by našinec dopadl, kdyby si vzal prapor té oslavované 14th Waffen Grenadier Division of the SS (1st Galician) a se správně orientovanou končetinou se veřejně promenádoval s výrazem správně legované pancéřové ocele. Protože s ohledem na současnou celkovou situaci si neumím dovodit znění obvinění, pokud by jako podání vysvětlení dotazujícího se orgánu sdělil toliko a jen pouze Sláva UA! Deus Vult.

      1. Myslím, že bys běžným fízlům, kterým by Tě střelhbitě udali, dost těžko vysvětloval, čí to je vlastně prapor.
        Musel by ses dostat do pracek nějakému rozumnějšímu vyšetřovateli z extremistického, co se umí pohybovat po internetu, ale hlavně – by byl ochoten poslouchat Tvoje argumenty a správně je zapsat do protokolu.
        Vše v druhé větě uvedené, je ale málo pravděpodobné.

  6. Challengerovo článek je sice poměrně zajímavý, dobře nepsaný a musel dát docela dost práce. Jen si říkám,jak takové články konkrétně pomohou nám, v současné situaci?
    Je zaobírání se takovými věcmi vůbec k něčemu?

    Trochu mi to připadá, jako vzít dlouhé bidlo, otevřít poklop od žumpy, pořádně tam tím zamíchat, a fascinovaně pozorovat co vyplave na povrch.
    Zatímco nám za našimi zády pomalu začíná hořet dům.
    Takhle mi připadají v současné době obdobné články i od jiných autorů.

    1. „jak takové články konkrétně pomohou nám, v současné situaci?“

      – v štáte, kde 66% ovčanov verí všetkej demagogii z ČT , je jedinou nádejou (nádejou, nie istotou) že sa čast debilných podarí presvedčiť, že pravda je kdesi inde. A takéto články majú šancu niekoho presvedčiť, čo pri čítanosti tohto webu je tak 5 ovčanov z 10 000 000.

      1. Na vysvětlování už není čas. Věci jsou v pohybu. A jen český pivní pepík si myslí, že se ho to netýká, či se z toho nějak vyšvejkuje.
        klasika:
        https://www.youtube.com/watch?v=9EpSPaioBXQ

      2. Nechci ti to kazit, ale na těch 66% přišels jak? Já jsem zaznamenal průzkum zadaný a placený českou televizí, a ten bych tedy rezhodně nepovažoval za směroplatný. A sledovanost? Taky občas sleduju 4% z Moravce, ale ne proto, že bych těm jeho propakydům věřil, jen prostě chci vědět, co dělá nepřítel. Takže odkud?

    2. tak, tak, válka ve stepi jistě přináší i mnohem horší situace než, že nějaký Ivan, jedno ze kterého břehu, šuká psy a žere ženské a mimina. Ale holt to tak bývá, když politici usilovně pracují a hloupý lid jim sedne na lopatu.
      V našem zájmu je nenechat se zatáhnout do stejných sraček a minimalizovat dopad tamního stepního laškování na nás. Proto by celá fialová aktivistická banda měla jít do prdele, ať už po dobrém nebo po zlém.

      1. Tak tak, obávám se ale, že po dobrém to už nepůjde.
        Už to po dobrém někteří zkoušeli, naposled tuším můj oblíbenec D. Landa. A jak v petičním výboru PS dopadl, mnozí jistě vědí.

        1. tak místo podpisu nabrousit pořádně jedny vidle na hnůj

          1. Ano a myslím si, že k podobnému názoru došel i jmenovaný, byť výrazně mladší.

    3. to kabrnak: ano. presne todle je jadro pudla. vsetky clanky tak ci onak konstatuju sme v prdeli. ok. a teraz faza 2, pokial to ide, ako sa z tejto prdele dostat idealne s minimalni stratou (hvezdicek, penez, zdravi, ci zivota). Vsetci sme tu mudry ako radio, mozno by stalo za to zacat konecne rozmyslat kudy a ako ven? Miesto tlachani henten takej xxxfil nebo jinej xxxxfil/zlutomodrej, cervenej ci zelenej?

  7. Zdá se mi to, nebo už to tady jednou bylo?https://www.novinky.cz/krimi/clanek/v-supermarketech-na-jicinsku-a-rychnovsku-nasli-kokain-za-15-miliardy-40399764
    Nějak nevím, zda tu „zásilku“ raději v tichosti nevrátit odesílateli. Někomu to bude zatraceně chybět.

    1. servisdok 10.6.2022 v 19:22

      Jak je to dávno, co vyšel přesně stejný článek o náletu kokainu v Lidlu? Pět let?

      1. Já si právě nedokážu vybavit, v jakém marketu už to jednou bylo, taky v banánech a taky kvanta.
        Snad to ani 5 let není. A tohle vypadá vážně divně. Že by si kartel takovou zásilku nepohlídal, po celé štrece? Máme kartely za pitomce?

        1. Tak ten Lidl podle hovinek/Práva, byl před rokem a půl.

    2. No a pak, že není v republice kvalitní matroš!Dokonce prej 80!

      1. Vždycky byl, teda od devadesátek, ale ne až takhle. Tohle ani mezi lidi nesmí. Ani mezi ty, co na to mají.

        1. Myslíš, že 80 je pro našinec smrtící?

          1. Jojo, přesně to si myslím. V téhle čistotě se to údajně hrozně špatně dávkuje. Cosi málo jsme v devadesátkách taky zkusili, mělo to mít snad jen okolo 40, ale čert ví. Mně to tenkrát vůbec k ničemu nebylo, nic z těch efektů nebylo nijak přínosné a ráno jsem byl jak po výprasku. O ničem.

            1. Jo placebo, spárovací hmota.V lepším případě ta veterina.Ser na drogy a vyploď paměti.

          2. kdyby tohle našel feťák, nadávkuje si množství, na který je zvyklej a je po něm. tohle se stalo v Liberci někdy před 15 lety, kdy přišel na místní trh novej dealer, kterej ale herák tolik neředil. V Liberci během pár dní zmizela heroinova komunita.

            1. Endlösung?

              1. jo… jedna dávka

            2. V pořádku!Příroda to má pod kontrolou:-D

  8. Ad první odstavec – u ní asi bude potíž spíš v tom, že jí žádnej kominík už komín vymést nechce, protože má lepší komíny na práci.

    1. A jak jsem tak viděl, skoro každý komín bude lepší. Dokonce asi i Hrdý komín, a to je těžký diktát.

  9. JUDr. Hrda je pomerne cerstve rozvedena. Challengere, to je challenge pro tebe, jdi do ni!

    1. Tady platí poslední věta pana doktora. :D

      1. desetimetrovou tyč bych zvládl dodat :-)

        1. to je ovšem slušnej nástavec, to je soudružka až takovej vorvaň?

      2. Ja myslim, ze by jim to s MUDr.em Challengerem sluselo, jsou to takovi laskyplnni lidumilove, oba Dr., uplne ty hrdlicky slysim cukrovat. Beztak Challenger polovinu techto clanku pise z nenaplnene touhy a doma si promita fotky Lucie Hrde na 4K televisor.

        1. Dr. Hrdá jako masturbační fantazie? Ale je, sto lidí, sto chutí…

          1. každé zboží má svého kupce. viděl jsem horší vydry, které ulovily nějakého kolouška

Napsat komentář

D-FENS © 2017