Válka agentů – Pávek vs. Bureš - zpět na článek

Počet komentářů: 604

  1. „… když ještě před několika měsíci nemohli pravicoví politici přijít přímé volbě na jméno? … nebo jde o to, … skutečně si prosadit do ústavního soudu svoje lidi“

    Kdyby výsledkem prezidentských voleb bylo to, že se složení Ústavního soudu promění doprava, a vymetou se všichni ti solidaristicky uvažující a exkomunističtí soudci, pro které jsou občanská práva prázdné slovo (a stát, společnost, je vše), budu naprosto nadšen a překvapen.

    1. Ale houbelec „doprava“.
      Jde o to mít na ÚS lidi kteří nahradí Rychtského a jeho ansábl stejně loajálními poskoky. Na to jestli jsou pravičáci nebo levičáci kálí pes, hlavně když budou dostatečně ohební bez sebeúcty (aby mohla pětikolka do voleb podle svých představ měnil Rychetský vlastní zákon který sesmolil aby v dobách dřívějších takto nemohla kandidovat opozice).

  2. Tehdy nikoli SRN, nýbrž NSR. Na hranicích SRN stála ozbrojená složka až před cca 2 lety pod názvem PČR. :)

  3. „Ukrajina má dostatek zbraní, ale nemůže zvítězit díky kvantitativní převaze Ruska. Pokud vyrovnáme nepoměr lidských sil z 1:4 na 4:4, Rusko porazíme“.

    „Jsme ve válce, je povinností každého bojeschopného muže, či ženy bránit svobodný svět před agresorem“.

    „Jako bývalý vrchní velitel sil NATO doporučím jak Parlamentu ČR, tak ostatním představitelům států zastoupených v NATO navýšení vojenské pomoci Ukrajině, jak v materiálních, tak v lidských zdrojích“.

    „Válka přináší oběti, ale pro mě bude každý padlý hrdinou, ne jen číslem“. „Na změně ústavy umožňujuící poslat jak českou profesionální armádu, tak ostatní bojeschopné do boje proti zlu se již pracuje a jako prezidentovi mi bude ctí toto podpořit a podepsat“. „Jsem vojákem tělem i důší a jako vrchní velitel AČR k tomu budu mít ústavní pravomoc“.

    .

    1. „Na změně ústavy umožňujuící poslat jak českou profesionální armádu, tak ostatní bojeschopné do boje proti zlu se již pracuje a jako prezidentovi mi bude ctí toto podpořit a podepsat“

      Zdroj: řetězové e-maily pro blbečky, co svůj věk berou jako hodnotu?

      1. podotek:
        Ještě mi dlužíš odpověď na něco jiného.

        1. Aha, srry. Naveď, zas tak to tu nesleduju.

          1. podotek:

            „…chorvatské kriminální bandy, které velmi brutálně vraždily místní Srby. Když tam jedno takové komando překročilo hranici, Srbové chtěli zakročit. Francouzi, zřejmě motivováni snahou předejít konfliktu, srbské jednotce zabránili v dalším pohybu do prostoru přepadu. Část srbského konvoje v počtu dvou vozů projela. Zbytek byl Francouzi zablokován a vyjednával, aby směl pokračovat dál. Mezitím se ale první dvě vozidla dostala v kopcích do léčky a Chorvati v ní dost brutálně povraždili 23 Srbů. Srbové pak vyskládali Francouzům 23 hrobů hned vedle jejich kempu,…“

            .-

            1. No a co já s tim

              1. podotek:
                … vyjádření…

                1. A proč, k čemu, nechápu? Mám soudit nějaký vyprávění o tom, co se stalo v Jugošce před 30 lety?

                  1. podotek:
                    Ano, nechápeš. Správně. Vůbec nemáš šajn.

                    .

                    1. Ano, nahodíš pár vět z nějaký tendenčně vyprávěný historky a vymiňuješ si k ní vyjádření ode mě? Proč, z jakýho titulu, mně jsou události v Jugošce teď úplně u prdele. A když ten komentář nedostaneš, zamneš si ručičky, jak jsi něco skvěle vyargumentoval, i když nikdo kromě tebe netuší, o čem vedeš řeč. Teda doufám, že aspoň ty tušíš.

                    2. Krikeťáček?:D

                    3. Motel se kolem toho jeden vyznamenaný „hrdina“. Jistej Pávek.

                    4. A dodávám – A?

                    5. A hovno. Odkopnoutý bolševik s nejasnou budoucností vyjadřuje svou nasranost.

                    6. 2 podotek 15.1.2023 v 23:43 Tak já nevím. Si debil nebo to jen hraješ. Chtěls vědět vo co go, tak jsi dostal nápovědu, potřebuješ předžvýkat i to co si o tom myslet, tak jak seš zvyklej?

                    7. Hraje to.
                      Směšný mi přijde to, že vůbec netuší, že bude stát k matracím zády, ne čelem.

                    8. Ne, nechtel jsem vědět, vo co go, ale proč po mě corona láme vyjádření k něčemu, o čem vím houbel a do čeho mi je houbel. Takhle jednoduchý to je a stejně to nepobiras, svou otázku z úvodu zkus použít k laskavé introspekci.

            2. Když jedu v koloně a nevidím, že jedu sám, nic jiného si nezasloužím …

        2. Corona:ty taky dlužíš nejednu odpověď.

          1. misaka:
            „…dlužíš…“
            – – –
            … ještě přijde.
            Hádej – jdu volit do 2. kola, dám platný hlas…

            :OD

      2. Myslím že tímhle směrem Bába zaměří kampaň. Kňourání proti celkem rozvážnému důstojníkovi nepomůže, tak to zkusí s – Von vás nechá nalejt.

        1. Bába zkusí úplně všechno.

          1. To rozhodně. Protože mu to moc dobře nedopadlo.

            Samozřejmě, že je to naprosto naopak. Každému, kdo nemá v kebuli nasráno jako například tady krikeťáček corona, je jasný, že dokud jsme v Nato, tak nic takového nehrozí. Na druhou stranu ani Babiš proti Nato nebo EU nijak není. Bude to jen používat na vymydlený spd blbečky.

            1. Bude to hrnout přes jasný a přímý poselství – pojďte, pomáhám lidem. Pavel => vláda => inflace => nestará se o lidi. Tak jednoduchý to musí bejt, aby to pochopil i poslední prcač koz v polském pohraničí s českým pasem.

              1. Pan světaznalý ovšem bydlí někde na Šumavě, ne?

                1. Já? Ne, původně pocházím z Novohradska. To je oblast, kde je Babiš volen automaticky a kampaň není zapotřebí.

                  1. Ty ne:) Ty přece nejsi ten zdejší pan Světaznalý, co má od všeho klíče a s každým se zná :))

                    1. Ta brněnská náplava, co miluje rusáky a maká v reichu? no jasně no..

      3. Podotek 22:23:

        To nejsou jen emaily, to je licokniga… Me vzdycky zajimalo, jestli to tem lidem zmineny protagonista septa do ouska nebo kde se tyhle picoviny berou? Obvykle se mi nedari najit zadnej zaznam, kde by tyhle moudra padly… Nobody dole dtto. Vsechno zaruceny informace, ktery se zahadnejma kanalama dostanou „ven“ – pst, neco vam musim rict… A jeste vic me dostane, jak lidi, ktery tvrdej, jak jsou protrely zivotem, jsou ochotny to vsechno sezrat i s navijakem a jeste to prezentovat jako kritickej pristup. No to me poser.

      4. podotek:
        Tak určitě, ty maile řetězovej:

        „Rusko nenapadlo jen Ukrajinu. Napadlo principy západního světa, a tudíž napadlo i nás. Musíme Ukrajině ukázat, že v tom není sama. Jednotně uplatnit veškeré myslitelné sankce vůči Rusku a Ukrajině poskytnout pomoc: humanitární, materiální, finanční i dodávky zbraní a munice.“

        https://twitter.com/general_pavel/status/1496867370404569097

        Má tam podobných výroků dost.
        Jakej princip západního světa že tam napadli…? Zákaz jazyka asi…

        :OD

        1. Principy západního světa (posledních 25 let) stojí za hovno, jak by řekl hostinský Palivec.

          1. Jihočech Honza:
            Jenže Pavka Pávek v tom má jasno. Úplně stejně měl jasno ohledně vstupu vojsk VS na území ČSSR.

            .

            1. Je uvědomělý.

        2. To je ale jiný text, než jsi původně citoval. Vůbec nezkoušej nějaké úhyby ve smyslu, že je to parafráze a není to pravda, ale mohla by být; postav se k tomu, cos napsal, čelem a ty citace z původního příspěvku buď dolož, anebo přiznej, že jsi skočil na lep a jsou vylhané. Proč jednoduše nenapíšeš, odkud je máš? Že by ses za ten řetězák styděl?

        3. Principy záapadního světa? Homosex a nedotknutelnost aškenázských bankéřů.

    2. No, netvrdim, ze je lampasak vyhra, to ani omylem. Ale proc zrovna nebojeschopna CR ma zvratit mysky vah? Proc tam touto optikou uz neoperuji jednotky NATO?
      Samotna CR nebojeschopna armada nema sanci zvratit pomer na 4:4 a to ani pocetne a to ani kdyby verbovali cely bojechopny stav muzu 18-60.
      Navic na to ani nemame prostredky, neni ani jak dopravit a obleci a vyzbrojit takovou armadu v CR. Ne nadarmo byla zrusena ZVS, protoze uz na to nebyly prachy.

      Dalsi vec, i kdyby nam dejme tomu pomohly ostatni zeme s vyzbroji a osacenim a pomohly na presunout tuto skupinu neschopnych a nevycvicenych muzu na porazku (k nicemu by tam nebyli a jeste by se cast z nich omylem zastrelila pri manipulaci se zbrani, kterou nikdy nedrzeli v ruce.

      Posledni vec, pokid by toto nastalo a slupina nebojeschopneho masa se dostala na frontu, tak i kdyz by tito neznamenali v zasade vubec zadny zvrat pomyslnych misek vah, spise by vylepsili statistiky ruske armady (uz by jejich branci nevypadali tak neschopne), tak HLAVNE a na to se tu zapomina, slo by o prime nasazeni armady NATO, cehoz jsme soucasti!
      To znamena, ze by Rusko mohlo pote zautocit na jakekoli vojenske (i nevojenske) cile NATO a to i a predevsim hypersonickymi zbranemi, na ktere neexistuje ochrana. Cimz bychom se okamzite dostali do odpocitavani (DEFCON 2) a ke konci sveta pro sapiens sapiens by takto zbyly pouze minuty.

      Duvod proc jeste nemame konec sveta, je ten, ze NATO striktne zakazalo prime zapojeni svych jednotek.
      Rusove jasne deklarovali, ze pokud pujdou ke dnu, pak s nimi cely svet. A oni maji prostredky jak toho dosahnout+odpoved US a jejich spojencu dokona jadernou katastrofu.

      Jestli je takto Pavek debilni, pripadne zda chteji anglosaske elity konec sveta netusim, ale asi kvuli tomu necekaji na ceske volby.
      Za me je gumake nevolitelny spise proto, ze bude podporovat rozvoje wokismu a nebude jej aspon brzdit jako Bures.

      1. Bureš fakt žádný rozvoj wokismu brzdit nebude. To je úplně pošetilá představa.

      2. Pavel se naopak ukázal jako brzdící element ve válečném nadšení – když spadla ta UA raketa na Polsko, Pavel byl snad jediný z kandidátů, který vyzýval k počkání na závěr vyšetřoání a neeslakování.

        Váš optimismus, že Bureš bude brzdit wokismus bych chtěl mít – oportunista je to úplně stejný. Ale jistě je možné, že cecek na který je přisátý Pávek je jiný a wokističtější než ten, na který je přisátý Bureš – ikdyž si to nemyslím.

        Za sebe jsem spokojený, že hlavně propadla Danuše. Tihle dva jsou u mě jeden za 18 a druhý bez 2 za 20, takže si dám nohy nahoru a těm, kteří cítí potřebu se brát za jednoho či za druhého, jen zamávám.

        1. Jan Mrcasik:
          „…ukázal jako brzdící element ve válečném nadšení..“
          – – –
          V téhle epizodce to má fakt váhu, hlavně s ohledem na jeho „noty“.

          .

      3. skutečně mě stále neskonale překvapuje naivní představa, že v případě použití taktickejch jadernejch zbraní na nějakou východní prdel budou UŠAndi aktivovat strategickou odpověď

        sme nárazníkový pásmo přesně z toho důvodu – jako nárazník; akorát se to trochu posunulo na východ, takže už nedojde k vymazání Č/SR, půlky Polska a NDR, ale Č/SR, Polska a kusu Pobaltí…a pak že se prej NATO nesune na východ :o)

        1. Pokud to bude nějaký taktický jaderný pšouk, třeba na nějaké polské letiště, kde přistávají emerické letadla se zbraněma, tak je to jen vydráždí.
          Pokud to bude pořádný útok, že se z toho amíci zeserou strachy, aby se něco podobného nestalo u nich, tak z toho USA potichu vycouvají.

          Blbé je, že Evropa je ten pravděpodobný odstrašující cíl.

          1. si myslim, že by stačil jeden hříbek, a pšonkům by se docela setmělo…a prdele sevřely…ani by nebylo nutný zasáhnout obydlený území, stačilo by po odmáznot jednu divizi v poli někde na ukravíně

  4. Tak teď už je jasné, že to jeden z agentů bude. No, a Babiše nechci, takže to půjdu hodit Pavlovi. Holt byla nabídka kandidátů taková, jaká byla. V prvním kole jsem to hodil Hilšerovi, protože jsem cítil náhlý závan sympatie, když odmítl přijmout estrádní formát komerční debaty a rozdělení kandidátů na první a druhou kategorie. Holt menší zlo, už zase. Ale dobro holt zrovna na skladě nejni.

    1. No jestli to budete skutečně takto realizovat, tak pozdrav pán Bůh. Vám by opravdu nevadilo, že tato svinská vláda by měla další oporu v prezidentovi? Vojáka jako prezidenta mají v celém světě jen Jihoamerické a Africké totalitní státy, takže hurá, přidáme se k nim. Možná jste si nevšiml, jedné věty, kterou generál velmi často opakoval v debatách „pokud budu zvolen prezidentem, v tomto chaosu nastolím řád a pořádek“. Tento člověk v celém svém životě byl vojákem, takže způsoby jednání ať již s podřízenými, nebo nadřízenými byly na vojenském základě – velet a poslouchat. To nemá ani s tou naši demográcii nic společného. Celý život takto jednal, je to v něm, to prostě nejde odpárat. Nemůžete čekat od takového člověka, který byl celý život zvyklý velet a tvrdě trestat za neuposlechnutí, že se během těch pár měsíců, co odešel do důchodu, nějak změnil na demokrata a politika, který se umí pohybovat v diplomatickém prostředí světa.

      1. A bývalého vojáka?

        1. Není bývalý. Je voják.
          Neexistuje něco, jako bývalý fízl, nebo i ten bývalý voják. To je na doživotí.

          1. servisdok 16.1.2023 v 6:23

            Tak. Na lampasáka nebo pilicistu musí mít člověk předpoklady. Je to znát při změnách režimu, kdy nový režim přebírá armádu, policii, vězeňskou službu prakticky jako celek.
            Popsal to velmi přesně již Jaroslav Hašek.

            1. kdykoli (a že takové případy byly, bohudíky relativně řídké) se při „změně režimu“, „revoluci“, „převratu“ uskutečnil pokus armádu, policii a úřednictvo nepřebrat, skončilo to v lepším případě zbídačením a marginalizováním státu, v horším případě hladomorem a krveprolitím.

            2. ygorek: Von ten nové režim kolikrát přebere jako celek aj všecky pekaře, instalatéry, zedniky nebo chovatele dobytka. Vlastně každýho. A co jako.

              1. ekonomický pud sebezáchovy („vlády“ nového režimu?) velí, aby dobytek ošetřovali ošetřovatelé dobytka, mašiny řídili mašinfírové, soustružili soustružníci a léčili lékaři. nemlich stejně je dobré využít „řemeslníky“ z řad vojáků a policajtů.

                1. Lukas B. 17.1.2023 v 9:03

                  Přesně. Bohužel to platí i pro řemeslníky v oboru obstaravačů přiznání, což je profese, pro niž mají vlohy jen nemnozí a která je zakázaná, nicméně provozovaná, údajně i v členských zemích NATO (ale to prý udal jakýsi Dežo).

                  1. z diskusí s Vámi jsem pochopil, že už máte nějaká léta a že nejste jinochem na prahu zletilosti. Proto mě od Vás velmi překvapuje, že si stěžujete na to, že musíme žít v reálném světě.

                    v reálném světě to holt funguje tak, že jsou občas potřeba mouřeníni na špinavou práci – a máme tady více nebo méně tmavě šedivé režimy, které mají různé počty mouřenínů, využívají je v různých situacích a zachovávají u toho různé dekorum. tak nějak se dokážu smířit s tím, že mouřenín odposlouchá nebo dokonce lehce pomučí padoucha aby z něj dostal informaci s potenciálem zachránit spoustu životů (hezké klišé, žejo), ale jaksi by neměla být plošně terorizována většina obyvatelstva.

                    1. Lukas B. 17.1.2023 v 9:33

                      Zajímavé.
                      Moje prosté hodnocení situace:“Tak. Na lampasáka nebo policistu musí mít člověk předpoklady. Je to znát při změnách režimu, kdy nový režim přebírá armádu, policii, vězeňskou službu prakticky jako celek.
                      Popsal to velmi přesně již Jaroslav Hašek.“

                      s obecným uvedením zdroje a dalším upřesnění (v reakci na jiného diskutéra) berete jako mou stížnost na to, že musím žít v reálném světě a následně mou thesi potvrdíte.
                      Takže nelze dodat než:“Děkuji.“

              2. vltava 17.1.2023 v 8:41

                Pochopil jste to naprosto přesně, jen jste snad zapomněl doplnit houslové virtuosy.
                Já jsme se zaměřil na t.zv.silové resorty, které mají zvláštní postavení ve vztahu k vaší svobodě.
                Dovolím si to ilustrovat tím nejpromivnějším příkladem, abyste to pochopil: žádný pekař, instalatér, zedník nebo chovatel dobytka nechtěl vidět mou lékárničku ani mě nedržel celé měsíce v prostoru mezi ložnicí, strážnicí a buzerplacem. V žádném zákoně není, že propadnu-li u míchačky malomyslnosti, budu uvězněn na deset let.

                1. ygorek: Silové resort nebo né, furt je to, jak napsál Lukas B, řemeslo.
                  Abych vám to ilustrovál tem néprimitivňéším spůsobem, žádné policajt vode mně nigdá nescél vidět rentgenové snímek plic. Doktor jo. Dokonce si mňe kvůlivá temu extra předvolali. A co jako.

                  1. vltava 17.1.2023 v 9:38

                    Ach tak.
                    Omlouvám se náhodným kolemjdoucím, že jsem na vaši připomínku reagoval.

                    1. ygorek: Náhodné kolemdócí možná chápe, že co se neska sce vod řadovýho policajta je plus mínus to samý co se scelo vod řadovýho příslušnika VB před 40 rokama, vod ředavýho četnika za první republiky, za císařa pána…
                      Prostě dyš přinde nové dirigent s jiném notama tak néni nutný hneď vyměňovat všecky muzikanty.

            3. Asi jak kdy. Škoda, že si přesně nepamatuji citát ani osobu citovaného, ale po Únoru to bylo nějak jako „My nebudeme dělat z generálů komunisty, my uděláme z komunistů generály.“ Vyměnili víc než polovinu důstojníků a vyměněné rozhodně neposílali s výsluhami do zaslouženého důchodu.

              1. přesně tak. budeme z nádeníků dělat ředitele. a je nutno na to hledět v kontextu toho, jak to dopadlo – za pět let státní bankrot neboli měnová reforma. to je ta soft varianta konců podobného blbnutí.

          2. Jedna z mala instanci,kdy se shodneme…

        2. Hlavni heslo byvaleho vojaka bylo, ze GENERAL PAVEL… HRDINA…

          Hovno byvalej vojak, kdyz jeho kampan je o GENERALOVI. Chjo…

          1. V čele státu už párkrát generál stál a za moc to tedy nestálo: Syrový, Eliáš, Svoboda.

            1. @Jihočech Honza
              Eliáš, ten čtvrtinový tragéd proti Háchovi?
              No kdyby Pavel otrávil chlebíčky s poloniem Hájka, Novotného a Spencerovou, byla by to taková pěkná reciproční ruská medicína.
              Na Ludvu mi nesahejte, člověk který prošel legiemi, naučil se maďarsky a nějak to skoulel i se sověty a komanči nebyl špatný.
              Koneckonců i toho naivku Dubčeka a hrdinu Kriegla z Moskvy dovezl.
              A s Husákem to zvládal až do 77 let…

            2. Njn, když byl v čele našeho státu feldmaršál, bylo to lepší. Až na ten finiš :)

      2. Karty „lid“ této země rozdal.
        Vystěhovat 6,5 mil lidí co mají volební právo se nezdá moc reálné takže nezbývá než daný stav respektovat nebo emigrovat.
        Nejsem nikterak na větvi z PP ale oproti slovenskému vexlákovi se všeobecným přehledem žáka 2.tř. ZŠ a chováním řeznického psa je to pro mne pořád méně špatná volba.
        Na odchod někam jinam jsem už bohužel starej ..

        1. No, tak jestli jsi tak starej, jako máš numero u Nicku, tak jsi proti mně mladík, protože za čtyři dny mi bude 86. Ale k věci. Babiše jsem zatím nikdy nikam nevolil, až teď v prvním kole. Z jednoduchého důvodu. Bylo mi naprosto jasné, že do 2. kola postoupí tito dva. Zbytek bylo křoví a každý hlas komukoli z nich, byl vyhozeným hlasem. Babiš je možná slovenský vexlák, ale je to chlap, který dokázal vybudovat firmu jenž zaměstnává 30.000 lidí a na rozdíl od mnoha jiných, neplatí daně na Bahamách, ale v Česku. To moc Tvému názoru „všeobecným přehledem žáka 2. tř. ZŠ“ neodpovídá. Že tu firmu nevybudoval jen čistými metodami, ale využil vše co využít šlo, je pravdou, ale jiní naši miliardáří se snad chovali jinak?

          Jen tak mimochodem, nevím, zda se to zde ví, ale Fiala již předložil Parlamentu návrh na změnu ústavního zákona s požadavkem, aby vláda mohla vyslat armádu do cizí země na dobu 60 dnů, bez souhlasu PS. USA/NATO již připravují projekt, kde by tzv. dobrovolné státy z NATO vyslaly armádu na pomoc UA, mimo NATO. Zatím se k tomu přihlásilo Polsko a Rumunsko. Buďte ujištění, že pokud bude zvolen Pavel, tak tam naše armáda jde také a staneme se tak regulérně cílem pro ruské Iskandery. U Babiše předpokládám, že se bude kroutit a snažit se to nějak zablokovat, protože nemá zájem, aby ruské rakety ničily jeho podniky.

            1. kampáááň!!!!

            2. Nedokážěš rozlišit „vyslání speciální jednotky“ od vyslání libovolného množství vojáků do ciziny (včetně branců) a pobyt neomezeného množství zahraničních vojáků u nás, hňupe ?

              1. Ten předložený zákon to nějak zohledňuje, dobrý muži?

          1. to Nobody:
            naprostá pravda, dokázal to ukrást tak, že to někomu i imponuje.
            Ohledně Rumunska, něco tam mám, zjistěte si počet poslanců tamní sněmovny a poměry.
            I na vojně jsem byl, takže guma je guma.
            Pravda je, že volit mezi bolševikem a bolševikem stylem kdo je schopnější nesluší Vašemu věku a proklamovaným zkušenostem.
            Já už k těm dalším nejdu. Vy asi ano a nechám rodinu v koutě za proudem, mimo vlasců, když jich bude moc, pryč do jiného potoka.

          2. Nobody: pokud to „Fiala předložil Parlamentu“, potom to musí být jak Sněmovní tisk (https://www.psp.cz/sqw/sntisk.sqw?o=9&F=N), tak v ODOKu (https://odok.cz/portal ) – neexistuje, aby tam nebyl, to procedurálně není možné.

            Tak zde nalinkuj plné znění toho údajného návrhu a nikoli „jedna paní povídala“. Pak se můžeme bavit dál.

            1. Jan Mrcasik 16.1.2023 v 17:39

              Cely navrh:

              https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=213556

              Vzpominate na covid games? Povolame dost cizich vojsk, aby byl lockdown mezi obcemi skutecne dodrzovan a demonstrace rozpraseny, vsak je to pro ochranu vasich zivotu a zdravi.
              S tim, ze to muze udelat vlada sama, a to klidne i vlada v demisi.

              1. Tak jdeme na to.

                Zaprvé: právo platí jen jako celek, není možné z něj vytrhávat. Článek 43 nyní říká, že parlament (nikoli samotná vláda)
                – rozhoduje o vyhlášení válečného stavu (a za jakých podmínek),
                – může zrušit prostou nadpoloviční většinou senátu či sněmovny rozhodnutí vlády v těchto otázkách,
                – musí souhlasit s vysláním vojsk, když to vláda chce

                Naopak vládě dává pravomoc vyslat vojska atd., atd., včetně těch 60 dnů, za určených podmínek.

                Návrh novely potom říká pouze to, že existující práva vlády z odst. 4 by nebyly podmíněny souhlasem parlamentu – „Bez souhlasu podle odstavce 3 tak může rozhodnout nejdéle na dobu 60 dnů, jde-li o …“

                Zadruhé: naprosto klíčové je, jaký je právní význam „vyslání ozbrojených sil České republiky mimo území České republiky“ – zda to povoluje zapojení do války.

                Ústavní komentář Rychetského naznačuje, že nikoli – že zapojení do války je akt „Vyhlášení války“ dle čl. 1, a to včetně obrany spojence; ovšem „vyslání vojsk“ se dle mezinárodní ústavněprávní praxe týká naopak „při jiném užití vojenských sil, než je užití proti jinému státu“, resp. „mimo vojenskou oblast.“

                Přesně totéž pak tvrdí i Důvodová zpráva vládní novely – ani slovo o boji proti jinému státu, výlučně humanitární krize a záchrana vlastních občanů z bojových zón:

                vyslání ozbrojených sil ČR za účelem záchrany životů občanů ČR protiprávně zadržovaných v zahraničí nebo občanů, jejichž životy jsou v ohrožení v důsledku ozbrojených konfliktů

                Přitom důvodová zpráva je závazným prizmatem, jímž Ústavní soud hledí na legalitu kontroverzní akce, již moc výkonná odůvodňuje ustanovením daného zákona. Kdyby chtěla vláda obejít Parlament, prosadit si novelu s tvrzením že je to „jen pro záchranu občanů ze zahraničí“ a pak to využít k „zapojení v zahraniční válce“, Ústavní soud by to okamžitě shodil – nehledě na to, že parlament má pořád pravomoc to vládě okamžitě zrušit prostým usnesením prosté většiny poslanců či senátorů.

                Zatřetí: tato novela se navrhuje již od roku 2016 (nemá tedy nic společného s Ukrajinou, jakkoli se jí vláda ohání v důvodovce jakože „a teď už ale opravdu“), a dvakrát ji parlament hodil do koše. Není pravděpodobné, že projde potřetí. A to mimo jiné proto, že je vláda drzá jako vopice a nerespektuje „Ducha Ústavy“ ani poslání parlamentu dle Ústavy.

                Totiž, v důvodovce vláda drze tvrdí, že rozhodnutí o vyslání vojsk náleží jen vládě a parlament je pouhá „moc zákonodárná“, která do toho vládě nemá co mluvit (C.2 důvodovky).

                Jenže Ústavní soud jasně judikuje princip, že celá ústava musí být zasazena do „rámce parlamentní formy vlády“, kde nikdo si nemůže dělat co chce na základě z kontextu vytrženého ustanovení, ale musí se podřizovat principu, že vláda je odpovědna poslanecké sněmovně a členové vlády jsou odpovědní vládě.

                Pojetí typu „parlament jen schvaluje zákony a nemá právo kecat vládě do vládnutí“ je tak proti „duchu ústavy“ přesně, ale identicky stejně, jako Baštovy výklady o pravomoci prezidenta svévolně odvolat vládu. Najednou to nejsou tak špatné principy, hm?

                A proto (a protože parlament ani senát nemají zájem omezovat svou kontrolu nad vládou, leda že by se je vládě povedlo úplně zmanipulovat) si myslím, že to půjde do koše potřetí.

                Začtvrté: parlament by to mohl okamžitě zrušit, a svévolné zneužití proti důvodovce a drzé obcházení souhlasu parlamentu se zapojením do války by téměř určitě zrušil. Nehledě na to, že voják AČR má povinnost neposlechnout trestněprávně nelegální rozkaz (§48 čl.3 ZoPVaZPN), a tím by zapojení do války bez vyhlášení válečného stavu jednoznačně bylo.

                Zapáté: Ústava zakazuje ČR se zapojovat do války, která není buď obranná, nebo „je-li třeba plnit mezinárodní smluvní závazky o společné obraně proti napadení.“

                Jednoduše NEEXISTUJE žádný závazek o společné obraně Ukrajiny proti napadení – ne bilaterální mezi ČR a Ukrajinou, a ne mezi Ukrajinou a NATO. A je naprosté šílenství za bílého dne si myslet, že by Radou NATO prošlo členství Ukrajiny dokud je ve válce – jednak je to proti Chartě NATO a jednak by se to rovnalo třetí světové, což nikdy nedovolí Ankara, Paříž, Brusel a až paranoidně ani Bidenův Washington.

              2. Jo a povolání cizích vojsk proti vlastním občanům je jednoznačně protiústavní a nezákonné bez ohledu na novelu, protože
                1) ústavní komentář jasně podotýká, že celé to ustanovení je v Ústavě kvůli roku 1968 – aby se nemohl opakovat, a proto je tam souhlas parlamentu
                2) zákon jasně vymezuje, co je pobyt cizích vojsk – buď transit (průjezd/průlet), nebo účast na cvičeních. Nic jiného tu cizí vojska dělat nesmí, protože jim to žádný zákon nedovoluje, vládu nezmocňuje to dovolit, a tedy je výslovně zakázán Ústavou čl.2 odst.3.

                Prostě neexistuje.

                1. Jan Mrcasik:
                  Diky za rozbor, sam tomu houby rozumim, nejsa pravnik. Akorat jsem ten odkaz na zdroj zahlidnul na TW Ondreje Dostala i s jeho komentarem, jaka rizika to z jeho pohledu muze predstavovat. Jak jsem nakoupil, tak prodavam.

                  Tak snad to nebude tak horke, jak to nekteri prezentuji. Vzdyt za poslednich par let se pravo naohybalo takovym zpusobem, ze az.

                  1. V nejzažším případě bude záležet na ÚS. Podle všech dosavadních konvencí, tak nenáviděných ústavních zvyklostí a výkladů ústavních právníků to zneužito být nemůže. Ale pokud si prezident dosadí ústavní soudce zastávající školu jurisprudence „living history“ či „pragmaticism“, tak ty jsou vysloveně založeny na tom znásilnit a newspeakově dezinterpretovat Ústavu tak, aby prošlo cokoli.

                    Čímž se okruhem dostáváme nazpět k mému poslednímu článku :P

                    Dobré je, že ÚS není jediná pojistka – sněmovna a senát by předně musely být ochotné si vypustit rybník a předat své pravomoci vládě, a podle Parkinsonových zákonů by k tomu žádná instituce ochotná být neměla. No, uvidíme.

                2. Neříkal Dr. Stuckart něco podobného? „To je jako byste přijímal zákon ad hoc. Jsou prostě věci, které se dělat nesmějí!“

                  „Když myslíte…!

        2. Mohl bys vysvetlit jaky vyznam ma znalost slunecni soustavy a slozeni kravskeho zaludku na schopnost ridit 200 firem, potazmo jednu z nejvetsich spolecnosti v CR, na umeni ojebavat EU o dotace a byt odpovedny za vedeni strany, ktera ma v soucasne dobe nejvic voliců? Baba je lump a krivej tak, ze sere vyvrtky, ale ve vrcholne politice mu schopnostma nikdo nesaha ani po kotniky.

      3. Nobody 23:12
        To co píšete je jen jedna miska vah, nejspíše jste rozhodnutý. Pokusil jsem se porovnat oba kandidáty, a Pavel se mi ekluje o něco méně než Babiš. Jistě by Vám mohl vypsat litanie pro nevolit Babiše, ale považuji to za zbytečné. Vám patří dík, protože jsem si uvědomil, že Babiš není bez šance. Ozvláštním si tedy už tak estrádní formu letošních voleb tím, že si na Babiše vsadím litr u Tipsport. Buď vyhraje Pavel a já budu spokojen že vyhrál můj kandidát, anebo mi to zaplatí sud plzeňského, což mi přijde jako adekvátní terapie.

        1. Tak tato strategia vyzera zaujimavo, vyhrat v kazdom pripade.

        2. Jo to už psal někde Sandstorm, vidím to hodně podobně :)

          1. Vážně?
            To mě těší, že jsem ve shodě se Sandstormem…

        3. Víte jak napnutí byli ti, co si vsadili na první kolo? :-D

      4. de Gaulle by s tebou nesouhlasil.

        1. Ani Grant nebo Eisenhower. Truman byl v první válce plukovník. Teddy Roosewelt byl plukovník, možná i generál. Zach Taylor generál, o Washingtonovi nemluvě. Bush starší byl tuším major, ten mladší snad kapitán. Atd. Většina amerických prezidentů sloužila jako lampasáci v armádě. Pokud ne, tak většinou proto, protože zrovna nebyl důvod. Co mohli, ale vykroutili se, byli snad akorát Clinton a Trump.

          1. Hoši máte jako dojem, že by prezidenti demokratických zemí souhlasili, že je dobrý nápad si instalovat do čela demokratické země rozvědčíka totalitní armády?
            To jako fakt?

            1. A že jim nevadil v čele orgánu, kde měl přístup k těm nejpřísnějc klasifikovaným informacím?

              1. Třeba by jim nevadilo ani že chčije ve stoje.
                Ses na to ptal de Gaulle? Nebo Trumana či Eisenhowera, kteří komouše vyloženě milovali?
                „těm nejpřísnějc klasifikovaným informacím“ – co to prosím tě je za pojem?

                1. Klasifikace utajovaných skutečností podle standardů NATO. To se fakt ptáš?

                  1. Ptám se, protože tuto funkci vykonávali i bývalí nacističtí generálové. Tak mě zajímalo, co má být náplní takhle prázdné fráze, že být v NATO úředník je důvěryhodná kvalifikace pro prezidenta.

                    1. Kdyz nevadili nemecky nackove, co by asi tak meli proti ceskymu exkomousovi? Jenom recnicka…

                    2. V Německu jich taky pár měli. Jednoho kancléře (Kiesinger) a dva nebo tři presidenty.

                    3. Generálové poté, co jejich země i s politickým vedením přestala být relevantní, nebo ti, kterým ještě mohla velet?

            2. O 33 let později je mi to fakt u prdele. (U Babiše taky)

            3. starter25: Cože? To jako ČSLA, která už přes 30 let neexistuje? Nechceš strašit rovnou nacistickou armádou? Německo je přece s námi v NATO…

          2. A proč se dívat akorát po generálech? Co tak rozvědčík v čele státu?
            Třeba takové Putin si nevede špatně, podlivá nekeréch je ten poslední vobránce tradičních hodnot a jediná hráz protivá černém, teplém apod.

    2. Asi tak …

  5. Ti chytřejší z nás si dozajista uvědomí, do jaké pasti jsme se tak stupidním způsobem nechali chytit. Masmédia něco vyblila a stáda už se hrnula k urnám. No a teď máme na výběr mezi slovenským estébákem a sovětským rozvědčíkem. Kulka nebo provaz. Vy debilové, co jste si od tohodle slibovali, když jste stáli u urny?
    No nic, takže teď už je rozhodnuto bez ohledu na konečný výsledek, tak to pojďme sledovat jako zábavnou show. Pojďme sledovat, jak statisíce úchylů, kteří celé roky křičeli o morálce, bili komunisty a plivali na Rusko, teď poslušně v jednom houfu půjdou znovu naházet hlasy salutujícímu sluhovi bolševiků. Může vůbec člověk klesnout níž než tato lůza?
    Mimochodem, už delší dobu tyhle mentální zkrachovalce sleduji v diskuzích na iDNES. Jistě pamatujete tu dobu, kdy se o diskuzích na Novinkách říkalo, že je to největší žumpa, protože je to tam samý komouš. To už neplatí, i z toho důvodu, že většině původních diskutujících, kteří nebyli dostatečně konformní s režimem P. Fialenka, byl bez uvedení důvodu udělen trvalý ban (mohl bych vyprávět). Ta pravá stoka dnes nejsou ani Novinky, ani Blesk, ani Parlamentní listy. Jsou to zmíněné diskuze na iDNES, obsazené poskoky pana Fialenka. Samozvaná morální elita s dokonale vymytým mozkem. Takhle člověk fakt dopadnout nechce.
    A co teď? Já deset let všude píšu, že Babiš je zlo. A nyní mně nezbývá nic jiného než mu fandit. Volit nepůjdu, mandát si nezaslouží ani jeden z nich. Ale kdo na to máte žaludek, volte prosím vás Babiše.

    1. Takových písmenek, a přitom…

      1. „Takových písmenek!“ – to říkával můj syn, když mu bylo cca 5 let. Pak se to vyřešilo – naučil se číst.

        1. Cool story, bro

    2. Ja dostal ban za kritizovani herce v pripade srovnavani zidovskeho holocaustu s ukrajinou pred Knesetem aniz by si herec uvedomil,ze zidy mlel I jeho predchozi rezim. Postnuti debka.com jako pry conspiracniho webu mi prislo usmevne kdyz existuje dyl nez seznam myslim.

    3. OMG, deset let píšeš, že Babiš je zlo, abys ho teď šel volit… (že nepůjdeš k volbám vůbec, je de facto to samé).

      „Zvítězil sám nad sebou. Miloval Velkého bratra.“

  6. Volba mezi agenty je jestli se střellit do pravé nebo levé nohy. Bohužel pořád lepší kradlavý Slovák než totální devastace lokaji USA. A že nás nemůže Fialenskyj s podporou prezidenta zatáhnout do ostré války je jen mýtus. Ono Ukrajinci si to loni touhle dobou taky mysleli a teď jsou zadlužení na 100 let dopředu, bez elektřiny a s cca 150000 mrtvými. A nemusí to být vůbec válka NATO. I sami Ukrajinci už mluví o jarním úderu ruských jednotek z Běloruska na Lvov a dál Ivanofrankovsk. Samozřejmě Rusko doufá v zapojení celé běloruské armády. Tím dojde k odstřižení od západních dodávek a totálnímu vyhladovění Ukrajiny. Jediný gamechanger pak zbývá napadení z Polska a Slovenska. Naše ministryně války a guma na hradě by nás určitě zapojili taky. Článek 5 se tím neaktivuje, budeme jen další užiteční idioti jako nyní nebozí Ukrajinci. Samozřejmě guma Pávek bude na povel podepisovat veškeré americké nápady jako likvidace bezplatného zdravotnictví a školství, korespondenční volby, boj s dezinformacemi atd. Bohužel pokud z toho Babišovi něco kápne, tak to bude podepisovat podobně.

    1. Je to tak. Čili jsme poslušně učinili další krok k destrukci naší země. Druhé kolo na tom prakticky nic nezmění. S generálem jsme v hajzlu rovnou a s Burešem trochu pomaleji. Plus pro Bureše vidím v tom, že tady má nějaký byznys, i když brutálně zadlužený a brutálně závislý na dotacích. Pávek je úplatná děva zcela napřímo.

      1. A jak přesně se ta DESTRUKCE stane? Tenhleten doomsaying tu dřív byl předmětem oprávněnýho posměchu. Tvl, DESTRUKCE NAŠÍ ZEMĚ zvolením jednoho kašpara, no to mě poser.

        1. Hele von ten konec a destrukce prostě furt ne a ne přijít…

          Ale tentokrát to klapne. Určitě! A může za to ODS a USA. A NATO. A EU. Osa zla.

          Pak se konečně báťuška slituje a zažijeme ten ruský ráj na zemi, nebo čínský, whatewer…

          https://media.tenor.com/Oaq1HNMNDVsAAAAC/facepalm-crowd.gif

          1. Pro krále, za krále zvítězíme, Sláma uKravína.

          2. Samozřejmě DOOM probíhá nyní na Ukrajině. A vše způsobil zejména jeden lokajský prezident. A stačilo neprovokovat medvěda cpaním se do NATO a EU (což by mělo být při zachování špetky rozumu obojí scifi). Arestovyč plánoval válku s Ruskem už 2019. https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/poradce-zelenskeho-predpovedel-pred-lety-krvavou-valku-z-rus/r~a0299166a38e11ec87d40cc47ab5f122/
            Ale soudružka Zelenská říkala, že lid vydrží bez elektřiny klidně 2-3 roky. Nakonec proč ne, před 150 lety taky nikdo elektřinu nepotřeboval a lidi chodili hlavně pěšky. To nám ostatně chtějí zavést Greténi i bez války.

            1. Už teď je tam z velké většiny zhasnuto a laici z Novinek se nám snaží namluvit, že tamní elektrárny prý běží v „ostrovních“ režimech. Že prý jim Rusové rozstříleli klíčové rozvodny, přes které byla soustava synchronizována, tak prý jedou v ostrovu :D

              Říkala, že vydrží 2-3 roky a slepice přitom myslela 2-3 týdny. Jak dlouho vydrží země (záměrně nepíšu civilizovaná), kde běží na elektriku prakticky všecko?
              Země, kde je převážně rovina a stojí tam spousty paneláků, potřebuje elektřinou poháněná čerpadla pitné vody a přečerpávačky hoven ze stupaček těch paneláků. Jinak se v těch vlastních hovnech doslova utopí.
              Země, kde není dostatek paliva ani pro běžné technické služby, takže tam nikdo nevyváží odpadky. Jak dlouho může trvat, než se tam rozmnoží hlodavci a roznesou nějaké „pěkné“ nemoci?
              Ty 2-3 týdny, nebo v zimním období možná ty 2-3 měsíce, kdy bordel zmrzne, bakterie se tolik nemnoží.
              Na jaře všechen ten bordel roztaje, pěkně se to v těch hovnech a odpadcích pomnoží a cholera bude to nejmenší, co bude hrozit. Plus spousty rozkládajících se těl, které nikdo nepohřbívá s vápnem, protože nejsou síly ani to vápno – vápenka a její mlýny jedou na elektriku.
              Ledaže by Rusové měli jiný plán a tohle nedopustí. Myslím, že většinu obyčejných lidí, co tam zůstali a nejsou to náckové, potřebujou Rusové nechat naživu a fungující. Bez nich by jim správa země šla o dost hůř.

              1. Spíš si říkám, jak dlouho bude trvat, než se tohle stane u nás. Rok nebo nanejvýš dva ?

                Už teď je nedostatek základních léků a bude ještě větší. Ať už z toho důvodu, že budou potřeba na frontě, zejména antibiotika. A nebo že jde o úmyslný nedostatek a řízenou genocidu Evropy.

                1. Tedy lidi z farmacie říkají, že jde spíše o špatně nastavené regulace a to především cenové a naopak čekají zlepšení. Jinak zrovna ty chybějící léky asi není (po technické stránce) takový problém začít vyrábět víceméně kdekoliv.

                  1. Farmaceutické hyeny se pochopitelně na celé krizi snaží přiživit.
                    To je zcela logické.
                    A pořádně se na zvýšené potřebě léků ve válečné evropě napakovat.

                    A třeba i vyvolat nějakou umělou krizičku, aby vyděsili ovčany a vláda jim schválila bezuzdné zdražování.

              2. Technická: Těla není nutno pohřbívat s vápnem. Stačí prostě jáma, podle toho, co jsem četl, hygienicky už vyhovuje 80 cm (nejde-li o nějaký premafrost, bažinu, nebo jiné prostředí, které by tělo vytlačovalo k povrchu, nebo snadno splavitelný materiál).

                1. Aha. Tak proto jsou v územním plánu pro tyto případy vyhrazené hromadné hroby, daleko od jakýchkoliv zdrojů podzemní vody.
                  Takže v klidu stačí zahrabat tlejícího nebožtíka 2 metry od studny do „hygienicky vyhovujících 80 cm“.

                  1. kaBrnak 16.1.2023 v 12:33

                    Asi jak kde. Na „našem“ hřbitově je studna od nejbližšího hrobu asi čtyři metry. Na horním hřbitově pumpa není, je tam vodárna a sací jímka v rybníku (20 m potrubí).
                    Babička je pohřbená v jiném kraji, skoro uprostřed hřbitova, 34 m od pumpy (měřeno v katastrální mapě).

          3. Destrukce je v nasem pripade proces ne udalost. Musite porovnat 2 body v case a nejake parametry..

          4. shifty: Nejsi ty ten, který tu psal, že nemá děti? Já platím 20k za školku, většinu doktorů máme soukromých, čerstvé suroviny se z obyčejného supermarketu nedají žrát a zrovna přemýšlím, proč elektrický nákupní košík stoji mega a půl.
            Prostě desetitisíce jen lítaj.
            Lidi s 20k hrubého v sociální a finanční desktrukci již žijí.

            1. Holt asi musíš víc vydělávat, nebo si život zařídit lépe, aby jsi vyšel. Mám ti na to něco přispět, nebo nějak pomoct?

              20k hrubého nebere ani pokladní v jakýmkoliv hyper super. Fabriky nabíraj všude, tam pod 30k hrubýho nejdeš.

              Natahovat pracku a brát z cizího je lákavý co?

              1. Lol. Nezbývá než konstatovat, žes měls příležitost mlčet, ale ty ses rozhodl zesměšnit se.

        2. Synovče, na tvém místě bych dával lepší pozor, co a jak píšeš. Zrovna sem.

  7. Půjdu to hodit Burešovi a jestli mu to vyjde budu se pět let nenávidět a doufat v lepší kandidátku, nebo ve zrušení přímé volby.
    Ty vole, to je bída …

    1. Bez přímé volby si přitáhnou upíři „covida v celém životním majestátu. :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=fuN6AiZe1lE

    2. třeba půjde vyhnat, jako kameraman https://www.youtube.com/watch?v=Jf7ipHDBGBM nebo to druhé:-)

  8. Prezident Agent Bures bude mit praci tezkou, protoze je proti nemu silna, jasne definovana opozice, a proto mu to hodim.

    Nicmene predpovidam ze to vyhraje Pavel, jako favorit NATO, protoze se dle meho skromneho nazoru chysta treti totalni valka, za cisare pana a jeho rodinu. A Agent Bures mi zkratka prijde jako lepsi saboter tohodle zkurvenyho systemu nez „general“ od armady, ktereho tam chce NATO, aby dobre vedl vojaky na frontu…

    Ja vojak nejsem, a souhlasim s Henrym Kissingerem, ze vojaci jsou jen hloupa zviratka predurcena k tomu, aby umreli v zajmu zahranicni politiky statu. A jednim z takovych zviratek je i pan General, pokud tomu dobre rozumim. To uz fakt radsi za prezidenta podvodnika reznika, nez zviratko…

    Stejne je to ale nakonec asi jedno, kdyby volby mohly neco zmenit, uz davno by je zakazali. Uz jenom to ze je nam predkladana takovahle volba – Pepsi nebo Colu?

    1. Babiš to může vyhrát jenom strašením válkou. Jenže když se podíváme na hysterickou ministryni války a ty další exoty, tak by to lampasácký prezident ještě hodně zhoršil. Že vyzývá ke klidu znamená, že počká jak se vyspí strejda Biden.
      https://www.e15.cz/valka-na-ukrajine/incident-v-polsku-nesmi-zustat-bez-odezvy-rika-cernochova-general-pavel-nabada-ke-klidu-1394915

    2. Barn Swallow: z pohledu války bude rozdíl mezi rozvědčíkem a estébákem akorát v tom, že rozvědčík o tom bude mluvit s úsměvem a s nadšením, zatímco estébák bude krčit rameny a tvrdit, že on za to nemůže, to brusel. Potřebné zákony ale promptně podepíší oba a výsledek bude identický. Důvod je jednoduchý, nezáleží to na nás.

      Znatelnější rozdíly mohou být v případě míru, kdy je klidně možné, že estébák bude mít méně progresivistické a woke choutky než elitní želé, které pouze poslouchá rozkazy a vlastní názor nemá a nikdy neměl (teda kromě touhy po kariéře a víru v komanče).

      Současně – ač to teď bude znít hodně divně, zvlášť ode mě – myslím si, že estébák má paradoxně více na mysli „blaho“ ČR, protože tady má firmy a v nich hromady lidí, které potřebuje, aby makali a on měl dál moc i peníze. Generál coby člověk, který nikdy nemakal a daně neplatil (vždy je pouze spotřebovával) a je pouze mediálním produktem svých loutkovodičů na lidi naopak bude si myslím z vysoka kašlat, protože jeho imperativem není ČR, ale NATO. Kde má Bureš zaměstnance, kteří pro něj něco produkují, tam má Pavka zdroje, které je možné využít pro cíle těch, kteří ho platí.

      Obecně si myslím, že je lepší mít za šéfa člověka, který mě potřebuje živého než člověka, kterému můžu být užitečnější jako mrtvý. Problém je akorát v tom, že kdyby na to došlo, tak dle prvního odstavce to bude jedno.

      Tím pádem ani na mém rozhodnutí k volbám nejít to nic nezměnilo, sice jsem to tady za tento postoj občas schytal, ale jestli něco ožralova éra ukázala, tak že jsem rád, že jsem ho svým hlasem nepodpořil.

      1. @fadtwi
        já bych dal Babišovi hlas v prezidentské volbě, jen kdyby prodal Agrofert, prachy vložil do Nadačního fondu Bureš forever a z něj rozdával adresně potřebným v této zemi, potažmo na Slovensku.
        A kdyby byl takový kretén a dal z fondu 5 litrů každému důchodci, tak jak to dělal z erárních peněz, tak bych si aspoň pomyslel, že je konzistentní.

        1. Dachsmeister: to je jako říct, že byste podpořil Hitlera, jen kdyby teda nenapsal Mein Kampf, nebrojil proti Židům, nezaútočil na Poláky a tak nějak vůbec kdyby to vlastně nebyl on:-)

          S tím rozhazováním z cizího vs. ze svého ale nemáte pravdu, naopak, to je vysoce konzistentní. Babiš vždy dělal to, co mu pomohlo dostat se/udržet se u koryta a současně zajistit maximální penězovody k sobě. A k tomu patří rozhazování ze státního, nikoliv ze svého. Tj. byste v podstatě chtěl, aby naopak konzistentní nebyl, tedy vizte zpět můj první odstavec.

          1. @fadtwi
            věřím v napravení každého hříšníka :-D
            Proto to se skřípěním zubů hodím lam pasákovi, jehož vrstevníci kolegové z VŠ mě srali před 30 lety celý rok během ZVS… :-(
            Myslel jsem konzistenci v rozdávání všem. ;-)
            Mimochodem Babiš dává na charitu ze svého povětšinou adresně, svědectví z rodiny z doslechu.

        2. KOmu by ten Agrofert prodal? Nějaké nadnárodní firmě? Děkuju pěkně.

          1. @JH
            A kdo ho zdědí až zemře, schizofrenik a jeho ségra, barbína a její děti?

            1. Zůstane to v rodině.

              1. @JH
                Aha, tak to su klidné, tož snad to neprodají těm cizákům oni, to by mi Vás bylo líto…

        3. Trochu nechápu, jak někdo ještě může vyčítat Burešovi pětilitr pro důchodce v kontrastu, že ti aktuální rozdali to samé všem, co bez gumy prcali a tři a půl klacku k tomu, že maj el. dráty domů.

  9. Jen bych upozornil, že Bába jeden čas v prackách držel dokonce pravomocný rozsudek (tedy rozsudek nalézacího soudu potvrzený vyšší instancí), že byl evidován na základě vymyšlených skutečností.
    Následně byl tento rozsudek, podotýkám jediného soudu, který se zabýval důkazy, zrušen pouze z procesních důvodů a to proto, že Bába prý zažaloval špatnou instituci. Žádný slovenský soud tak neřekl, že Bába byl agentem StB, jak se snaží tvrdit Kalousek a Pekarová.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017