V Očku uděláme tečku aneb čteme příbalový leták - zpět na článek

Počet komentářů: 178

  1. Očkování byl jeden z nejpřevratnějších objevů v dějinách lékařství, který zachránil miliony životů. Něco jako antibiotika.
    Jistě může mít určitá rizika jako všechno v životě, ale ta jsou zpravidla řádově nižší než riziko které způsobuje nemoc samotná proti které se očkuje.

    1. To „zpravidla“ platí pouze u dlouhodobě testovaných vakcín a na skutečně smrtelné choroby.
      Tahle sračka pro naprostou většinu lidí smrtelná není. Není to mor ani cholera.
      Vakcíny nejsou vyzkoušené a nikdo neví, jaké následky bude očkování mít, třeba v horizontu 5 let, nebo u žen a dětí.
      Zvláště pak po opakovaném očkování tzv. doblba, zpravidla při každé „vlně“ údajné nákazy.

      1. „Zpravidla“ lze použít i u dalších vlastností. Ani to očkování proti smrtelným chorobám totiž není samospásné a ultimátní. Kdyby některá z nich sem přišla ve velkém tak rizikoví občané by padali jako hrušky. Moderní medicína to dotáhla vskutku daleko. Ale stále tu nemáme očkování na nesmrtelnost, ačkoliv se někteří lidé domnívají, že tu vlastnost covid očkování má.

        1. Je dost pravdepodobny ze tkzv. infekcni nemoci vymizely spis diky takovym vecim jako sanitacni systemy a mnohem lepsi nutrition nez diky ockovani.

          Bohuzel relevantni studie se prej na tohle tema nedelaj protoze ockovaci mrdky to nepripustej.

          At je to jak chce, svet je pro cloveka jeho natural habitat a neni duvod proc by v nem nemel prezit bez toho aby si namrdaval do tela ruzne chemicke sracky.

          1. Jo svět je natural habitat, takže ať si zlomíš nohu nebo ruku, nechoď do nemocnice, ale chcípni někde v lese, jak by se to stalo živému každému tvorovi na této planetě, který nemá lidský mozek a nezačal ho používal ke zlepšování kvality vlastního života a zdraví…. :)
            Nosíš boty? Jezdíš autem? Bydlíš v domě nebo paneláku? Nakupuješ jídlo v supermarketu? Proč? Les je přece pro člověka natural habitat… jídlo si tam nasbíráš, boty nepotřebuješ, oblečení nepotřebuješ atd. :-D

            1. Kdysi jsme se tu předběžně dohodli, že nebudem krmit. Co Ty na to?

            2. Tvoje analogie kulha na obe nohy (pun intended).

              Pokud si pripadas nemotorny a bojis se ze si zlomis hnatu, tak si preventivne dej obe nohy do sadry. Ruce taky. Ditto hlavu. Zabezpec se, nebezpeci ciha vsude! Tohle je vhodna analogie k tem tvejm zblebtum o ockovani ty pitomce!

              Zlepsovani kvality vlastniho zivota a zdravi … hmmm … to je urcite zajimava these. Na zaklade ceho usuzujes ze clovek si zlepsuje kvalitu zivota a zdravi? Lidi maji zdravi uplne v pici. Vetsina zere celej zivot nejaky prasky nebo ma todle nebo tamto v hajzlu. Bez doktoru by neprezila. Naproti tomu, vetsina beings ktery nemaj tak vypicenej lidskej mozek jako ty prozije svuj zivot vicemene v poklidu bez toho aby chodili do mesta k veterinari pro tablety.

              Tvoje ruzova predstava o tom jak je tahle civilizace co se tyce zdravi uzasna se nezaklada na pravde. Jeden by rekl ze je to pravej vopak.

              Jinak na me osobne se vyser podobne jako ja osobne seru na tebe.

            3. Spazik 23.8.2021 v 20:03

              Přesně.
              Svět je „natural habitat“, takže je na něj člověk desítky (stovky) tisíc let adaptován a není třeba zlepšovat kvalitu jeho života. Potom je dvojnásob divné, že infekční nemoci vymizely „diky takovym vecim jako sanitacni systemy a mnohem lepsi nutrition“, jak tvrdí troll výše, protože to jsou výrazné zásahy do přirozeného habitatu, lidský vývoj je na nich založen a je na nich závislý.
              Podle mého názoru je nutné počítat s tím, že lidstvo již před stovkami let přesáhlo hranici kritické hustoty populace a očkování je pouze jedním z opatření, jak tuto hustotu nejen udržet, ale zvyšovat (zjednodušeno, jistě, ale nemám možnost rozšiřovat diskusi).

              1. Ydiote ygnore … sanitacni systemy byly odpovedi na to jak nejaky tobe podobny peachus nejdriv svet skurvil tim ze si sral do vlastniho hnizda pred tim nez se to vodnaucil respektive nez vyrobil systemy ktery ty sracky z vlastniho hnizda odstranil, ty tupy blbce.

                Zvirata si do vlastniho hnizda neserou protoze nemaj vypicenej mozek jako ty, ty hovado.

      2. Tak covid pro miliony lidí smrtelnou chorbou byl/je. Očkuje se na mnoho jiných chorob, které taky nejsou nijak moc smrtelné, ale přesto pro část lidí nebezpečné (klíšťová encefalitida, HPV, hepatitida atd.).
        Vakcíny samozřejmě vyzkoušené a testované jsou. To že ten proces byl zkrácený má několik důvodů – vakcíny tohoto typu se už vyvíjeli proti podobným nemocem než se objevil covid, v době covidu na ně šlo enormní úsilí celého světa a mraky peněz, jako na žádnou jinou nemoc předím.
        Že není testovaná dlouhodobě to je zcela logické, každá vakcína byla jednou nová a dlouhodobě se vyzkoušela jedině tak, že se začala aplikovat… :-D

        1. Ty ses naprosto posral. Zadny COVID jako nemoc neexistuje. Jedna se o sezonni ‚chripku‘. Ta je skutecne pro spoustu lidi smrtelna a smrtelna bude – teda pro lidi ktery uz maj zdravi v pice z nejakejch jinejch duvodu.

          Na neco proste lidi umrit musej.

          Ockovani proti COVIDu je predstava ze clovek se muze naokcovat proti zemreni. Totalni peachovina.

          Tim konci kvaky o ockovani a zabejvej se tim o co ve skutecnosti jde. Jmenovite tim zacyklit ti tvuj nanomozek zvanenim o hovne (virus/ockovani) zatimco je transformovan svet.

          1. To je ale pravda, to musim potvrdit. Ty jses toho zarny priklad, ty uz jses pretransformovanej uplne celej :-D

            1. Vzhledem k tomu jakej jsi totalni kreten, je celkem dobra sance ze si toho jak se svet zmeni ani nevimnes. Nebo budes naopak zirat s votevrenou hubou, incredulously, co se to jako deje.

          2. Už to chápu, pan Jacq má dle jeho projevu buďto papíry na hlavu a v ústavech psychiatrické péče už zavedli taky internet, nebo fetuje nějakej hooodně hustej matroš… :-D

            1. Chapes hovno.

              Insinuovat ze clovek, ktery exprimuje myslenku ktery nerozumis protoze nedohlidnes dal nez za spicku svyho zaneradenyho rypaku zatimco dana osoba se diva daleko za horizont, je blazen je obvykla taktika confirmistickych mrdek tveho typu napric stoletimi.

              https://www.youtube.com/watch?v=6Hlw_9ldThs

        2. BioNTech vakcina (Pfizer) ve skutecnosti nebyla vyvijena na zadny virus. BioNTech mela vyvoj na rakovinu a kdyz vycitili prilezitost tak vyvoj „modifikovali“ na udajny virus SARS-CoV-2 (nikdy nikde neizolovany – jak tu vakcinu vyrobili nevim).

          Tady si poslechni jak to je s tema tvejme zkouskama
          https://nouveau-monde.ca/entrevue-quebecoise-avec-alexandra-henrion-caude/

          Informace z letaku https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-epar-product-information_cs.pdf
          Vakcína vyvolává jak odpověď neutralizačních protilátek, tak i imunitní odpověď buněk na spike (S) antigen, což může přispívat k ochraně před onemocněním COVID-19.

          „MUZE PRISPIVAT“

          Get a life mektale …

    2. Na tohle thema bych ti doporucil treba tenhle clanek.

      https://resetheus.org/detska-obrna-podezreni-na-pesticidy-jako-ddt-a-tezke-kovy/

      Jinak zakrakani „Jistě může mít určitá rizika jako všechno v životě, ale ta jsou zpravidla řádově nižší než riziko které způsobuje nemoc samotná proti které se očkuje.“ je naprosto mimo v pripade nemoci COVID.

      Ockovat proti COVIDU neni mozny protoze nemoc COVID neexistuje. Zadny virus SARS-CoV-2 nebyl nikdy purifikovany, jenom se nejak sekvencoval genome a kdovi z ceho, a to ockovani je nejaka mrdka sestavena na zaklade pocitacovejch modelu. Vzhledem k tomu ze lonskou chripku v podstate vsichni v pohode prezili tak nechat si napichat do tela tudlenctu experimentalni sracku muze jen debil. Ze zdravotniho hlediska to dava nulovej smysl, takze se maximalne muzes ptat proc to tak protlacujou.
      zny protoze nemoc COVID neexistuje. Zadny virus SARS-CoV-2 nebyl nikdy purifikovany, jenom se nejak sekvencoval genome a kdovi z ceho, a to ockovani je neja
      Nuff said … a ted se pod bavit o tom co se doopravdy deje – ekonomicka krize.

      1. Jacq:
        „Nuff said …“
        – – –
        Jy is primitief…!

        |:O))

      2. taky si myslím, že to je zakrytí nějaké ekonomické sračky do které se ženeme. COVID pomohl všem ekonomikám nalít dost peněz aby se krach hypobubliny zase oddálil o pár let jak v roce 2008 a karavana jede dál. Všichni nadlidi se upírají k hvězdnému datumu 2030 jak k nějaké modle. Domnívám, se že to bude nejspíš datum začátku války s ruskem. Nebo nějakýmu totálnímu vyhlazení lidstva. Je to divné, že všichni se ohání tímto datumem. Merklová se ho možná dožije, Soros s velkým otazníkem.

        BTW jak dlouho bude ještě žít Babišův syn ?

        1. Karavana nejede dal.

          To jakym zpusobem svet ekonomicky doted fungoval, jmenovite ze profitoval z levny energie a permanentniho zadluzovani, dosahlo svyho limitu a dal nemuze pokracovat.

          Reseni by mozna byla svetova valka, rozesrat vsechno na sracky a zacit znova, build back even fucking better.

          Nebo CV-1984. To znamena pridusit lidi na maximum, zavrit je, vytycit jim extremne limitovany cesticky po kterejch se muzou pohybovat, naucit je bejt jeste poslusnejsi ovce nez byli doted. Pravdepodobne je pripravit o majetek (you’ll own nothing and you’ll be [brainwashed] happy), udelat je totalne zavisly na establishmentu, sebrat jim vlastictvi vlastniho tela (to uz se de facto stalo – kazdej clovek je potencialni biohazard kterej muze asymptomaticky prenest vir a zabit granny – samozrejme naprosta picovina but it’s worked). Etc., etc. Digital surveillance up the wazoo, drones all over the fucking place, chips in peoples asses.

          Predstava mrdek jako Klaus „Anal“ Schwab asi je ze se celej ten cirkus bude ridit centralne – globalisti timhle smerem postupujou.

          Lze ocekavat ze se jim podari takovy system implementovat protoze 1) sheeple jsou bezmocny, vetsina ma vypicenej mozej, jsou neschopny obrany, nechapou ktera bije a 2) ty technokraticky mrdky to maj do detailu promysleny, zatim jim to jde jak po masle. Otazka je co bude pak. Ten jejich centralistickej system se zakonite driv nebo pozdejc posere, podobne jako se posral communism. Budou schopni se lidi nejak osvobodit kdyz bude mit kazdej v prdeli ten chip a antenu? Jakej pripadne ekonomickej model by pak implementovali? Nejakej brutalni system a la chacun pour soi? Nebo nejakej cooperationism? Dificile a predire. The former is more likely because people will be fucking pissed off and brutal nasty …

          At je to jak chce, brace for impact. We’re going down hard.

          A jestli ne, jestli z toho vseho vyjde neco jinyho, tak to bude bonus. Proziravej clovek se nicmene pripravuje na nejhorsi a je prijemne prekvapenej pokud se to nejhorsi nestane. Kreten ma ruzovy brejle a cumi jak vejr when the shit hits the ol‘ fan.

          1. Covid si vytvorili samotní ľudia. Asi v podvedomí alebo kde. Bol to výsledok krysích závodov, ktoré sa bežali po minulé roky. Už nebolo kam utekať…Ale buďme radi že si nevymysleli trebárs ďalšiu world war. Ono môžeš byť individualita aká chceš, v konečnom dôsledku aj tak musíš prijať zákony ďungle v ktorej žiješ. A tie zákony robí majorita.
            Kto má rozum, vôbec sa agendou Covid nezaoberá. Zákon času je neúprosný, už sa tým ľudia nebudú „baviť“ 40 rokov ako s komunizmom. Treba sa pripraviť na ďalšiu agendu ktorá príde. A tam už možno pôjde ozaj o hlavu :)

            1. Abych pravdu řekl. tak „zákonu času“ ještě úplně nerozumím.
              Je možné že si covid vytvořili lidi. Ale podle mě je to spíš „woodoo“, kdo věří že tu nějaký smrtelný kovid je, ten na něj skutečně může umřít, i kdyby tu žádný takový virus nebyl.
              A propos, můžeme ten zákon času využívat pro sebe? Protože se zdá že ti nejvyšší globalisti ho znají a používají ho proti nám, nevědoucím.
              Stejně jako další „zakázané“ znalosti o které jsme přišli dílem vyvražděním keltské elity a dílem likvidace naší slovanské elity hrdlořezy Crhou a Strachotou.

            2. „Covid si vytvorili samotní ľudia.“

              Tak je potreba se zamyslet nad tim co COVID je. Range toho co je COVID je pomerne siroky.

              Pro ty nejvetsi kreteny je COVID smrtelny virus ktery zpusobil pandemii biblickych rozmeru. Pro jine to je zvelicena chripka a zpusob pro pharma mrdky vydelat penize. Pro jine je to black swan event ktery zpusobi ekonomickou krizi. Pro dalsi je to zas gigantic ekonomicka krize kde CV-1984 byl pouzit jako udajny black swan event ktery to vsechno dopici. Pro dalsi je to zas prostredek k depopulaci planety. Jini to vidi jako present-day fall of the fucking Roman Empire. Etc. etc.

              Jisty je jenom to ze CV-1984 neni nejakej zasranej virus a nejaka zasrana nemoc. Tomu veri akorat conformisticti dementi typu ygnora.

              Jinak to muze bejt any of the foregoing and then some. Vsechno taky zavisi a bude zaviset na tom jak se k vecem postavej lidi. Jestli si nechaj jebat prdel nebo jestli ty mrdeky poslou do hajzlu pripadne jim rozkoupou drzky a koule.

              Muj osobni nazor, ve svetle toho ze podminky pro unprecedented ekonomicky boom poslednich let tak nejak konci (cheap energy) a zpusoby kterejma se to lidstvo momentalne snazi vyresit maj obrovskej potencial nefungovat, coz znamena ze se ten house of cards zkolabuje, tak occidentalni svet je v hajzlu. I v best-case scenario bude post-CV zivot o hodne horsi. Sanitary fascism jako prase, energy poverty, kdovi co jinyho.

              Asi nejvetsi pruser je ze lidi bud resi virus nebo nejaky totalni peacharny jako ze prodali auto ciganovi.

        2. SkReT:
          AB junior bude žít dlouho a bezstarostně. Už byl použit, odhozen jako nepotřebný a imho mu nic nehrozí.

          1. Noo, tim bych si az tak jistej nebyl.. okopavat kotniky, delat vlny.. par takovejch lidi melo celkem zasadni nehody, par se naslo tuhych, nekdo se nenasel..

    3. To nepochybně, já sama jsem se nedávno nechala očkovat proti klíšťové encefalitidě. Ale téměř každý objev v historii lidstva byl také nějakým způsobem zneužit.
      Až teprve až přestane to podivné mlžení, nátlak, dezinformace ze strany veřejnoprotiprávních médií a presstitutů a absence zodpovědnosti kohokoli za případné zdravotní potíže plynoucí z experimentální covid vakcíny s nejistou efektivitou, tak až potom začnu možná byť jen uvažovat o tom, že bych si to nechala píchnout. Nebo vám současná situace kolem vakcín připadá zcela důveryhodná a v naprostém pořádku? Mě teda ne.

      1. Jáj, pravopisné kiksy … to je tak když se píše z mobilu.

    4. Myslis, ze vynalez elektriny neni prevratny? Pokud je, tak proc neni elektrina take povinna do kazdeho loftu? Jak to, ze nekdo odmita zaplatit si pripojku nekam na chatu do hlubokeho lesa?? Vyhody prece prevazuji. Vzpominas, jak byla povinnost nechat montovat domaci FVE vyhradne odborne a vybrane firmy? Libilo se ti to?

      1. Tohle bys ale měl rozvést, protože na první pohled to vypadá, jako pěkně nechutná demagogie.

        1. Spazik primocare pise, jak jsou vakciny uzasne a vsespasitelne. Proto tu davam za priklad elektrinu, ta je take uzasna, tak by asi mela byt take povinna pro kazdeho, ne?

          Vakciny davno nejsou to, co byly. Puvodne mely zachranovat zivoty. Dneska je to ryze komercni produkt se vsim svinstvem okolo a zachranovani zivotu je druhorady efekt. Vakcina je jen to medium, na kterem se nese obchodni ‚produkt‘. Podobne, jako treba ty praskova zradla od HerbaLife, to take jsou ‚produkty‘. Rozdil mezi Pfizerem a HerbaLife je jen v tom, ze HerbaLife je cuckar.

          Jakmile se podari lidem nalajnovat elektrinu jako povinnou vec, namisto nafty, benzinu, nebo plynu, tak vznikne uplne to sami. Budou ‚odmitaci‘, kteri budou ‚ohrozovat ostatni‘, predrazena elktrina bude ‚svymi vyhodami prevazovat nad nevyhodami‘, atd.

          Urcite se najde i jinej priklad.

          Nelze zpochybnit, ze dobre vakciny mohou zachranit zivot. To je nezpochybnitelny fakt. Ale jina stranka veci je, kolik nas to zachraneni stoji, jake jsou vedlejsi ucinky pri tom zachranovani, ktera lidska prava je nutne poslapat, abychom do dobro do lidi nacpali, atd.

          1. Sice se elektrika nikomu nebude zapichovat do těla a nebude tak ovlivňovat geny budoucích generací, ale budiž.

            I když, na můj vkus srovnáváš rámcově dost nesrovnatelný věci. Na absenci 3F přípojky, nebo přípojky elektriky do baráku obecně, zatím neumírají ty nejslabší a polymorbidní kusy, například.

            1. Kdyz nepujde elektrika do spitalu, budou slabsi kusy umirat.

              Neni ale presto nutne, aby napriklad kazdy majitel nejake nemovitosti mel povinnost elektriku zavest. Tedy, v soucasnem modelu – ne, ze by to bylo povinne, ale ti bez elektriky budou mit treba vysoke dane z nemovitosti a buou povinni pravidelne dokladat hygienickou zpravu, ze v dome nemaji plisne. A mohou se zcela svobodne rozhodnout, ze…

          2. Jsem proti tomu aby vakcína byla povinná, jsem proti covid pasům a podobným pičovinám.
            Ale štve mě když nějací ichtylové šíří hovna o vakcinaci, která skoro nebo téměř vymýtila mnoho velmi nebezpečných nemocí, na které běžně trpěli ještě naši dědové a pradědové.
            Když bylo všechno dřív tak sluníčkové a přírodní, bez vakcín, bez ATB, bez „chemiských potravin“, proč se teda lidi před 100 lety dožívali v průměru asi 20 let méně? :-D
            A prakticky v každé rodině bylo mrtvé nebo zmrzačené dítě….

            1. Osobne si myslim, ze proti vakcinaci je velmi malo lidi. Ruzne alternativni matky co by radeji misto hexy slehly detem nejakej odvar z biobylin, ty samozrejme existuji, ale je jich minimum. Jasne, tyhle kreteny generuje to, ze ziji v prostredi, kde je nemoci minimum. Je to podobnej model jako ‚nepotrebujeme armadu, protoze zijeme v miru‘.

              Ale soucasne propagande se hodi, kazdeho, kdo nesouhlasi se soucasnou vakcinou proti COVIDu zdiskreditovat tim, ze z nej udelaji odmitace vsech vakcin jako principu. Tim padem chteji dosahnout toho, aby ti, kteri s jinymi vakcinami souhlasi, nakonec vymekli. Porad je snaha stavet vsechno cernobile. Odmitaci-schvalovaci, USA-Rusko, spatny-dobry. Nic mezi tim.

              1. Většinu lidí, co sou proti nějakýmu režimnímu chapadlu, si režim dělá sám.

    5. Pokud na vedlejsi ucinky umre nekdo cizi, pak samozrejme reknes, ze ta mira rizika je prijatelna. Pokud budes treba na srdecni selhani chcipat po ockovani zrovna ty, budes to v poslednich vterinach sveho zivota videt stejne?

  2. Doporučoval bych knihu od prof. Struenecké – „Doba jedová“. Tam je taky docela pěkná kapitolka o očkování.

    1. Jo to mám někde založený, svět je malej, eště sem se nestihl ani zalistovat…

  3. Děsí mě, kolik lidí si to nechá píchnout, a vůbec se nebojí. Prostě asi jim to tak řekli v televizi, tak to jdou udělat. Nechápu :-(

    1. Kdyby se lidi neridili bednou, komercni programy by nemeli sanci, protoze na na reklamu nesel ani cent.

  4. Co říkáte na tuhle teorii? 6min video. Španělská chřipka byl vakcinační experiment, který strašně selhal.. https://odysee.com/Pravda-o-%C5%A0pan%C4%9Blsk%C3%A9-ch%C5%99ipce:a? Je pravda, že o španělské chřipce, na to jaký to byl průser, se to informacemi zas tak nehemží..

    1. No 0ne 23.8.2021 v 19:39

      Jo, to je ta zábavní větev Resetheuse, fakt Boží. Tolik Pravdy jsem na jednom místě ještě neviděl…

    2. Pokusy s vakcínama probíhaly, údajně snad jistou drobnou účinnost měly směsi vakcín na různý bakteriální záněty plic – zabránily, nebo omezily následnou bakteriální infekci po oslabení virem. Dává smysl. Že to je virový nikdo eště nevěděl, žádnej běžnej optickej mikroskop to nezobrazí. (Dnešní optický mikroskopy se super-rozlišením už několikrát překonaly původní předpokládanej optickej limit.)

  5. Tohle je taky dobry … ha ha …

    https://nouveau-monde.ca/le-chercheur-walter-chesnut-previent-les-injections-repetees-seront-mortelles/

    „Cela suggérerait que les injections COVID accélèrent le processus de vieillissement.“

    Takze ty zazracny CV-1984 prej zrychlej process starnuti. Ha ha … Where the fuck have I seen that …?

    https://youtu.be/VA7J0KkanzM?t=49

  6. D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI D-FEENSI
    Chtěl jsem se zeptat, když si nechám někde natisknout vlaječku ČR a přelepím tím eurokolečko na RZ vozidla, co mi hrozí? Můžou mě něco fízlové? Musím tu vlaječku před STK strhnout? Má do toho někdo co kecat, vím, že nesnižuji čitelnost RZ, ale jestli to není bráno jako zakrývání nějakého speciálního znaku ve smyslu padělání ?
    Ja tam tu kurvu nechci vozit, nejsem EUROfederalista, nejsem evropan, necítím se být evropanem, nechci aby na mém autě byla nějaká symbolika něčeho s čím bytostně nesouhlasím.
    Mohl by jsi sepsat nějaký článek na toto téma ? Nebo nějakou vlaječku Tibetu a budu mluvit o tom, že to je moje náboženství? Si to vytisknu a budu vozit sebou, a když bude chtít nějakej fízl vysvětlení, podám mu papír s natištěným vysvětlením s tím, že pokud po mě něco chce, tak jedině ve správním řízení…

  7. https://nouveau-monde.ca/les-etats-unis-autorisent-pleinement-le-vaccin-de-pfizer-obligation-vaccinale-pour-larmee/

    Zajimavy. Jaky muze bejt vysvetleni toho ze USA udelaji CV-1984 genetic vaccine mandatory pro svoji armadu?

    1) Vaccine ve skutecnosti funguje respektive ochrani lidi pred nejakym jinym typem pathogenu ktery dejme tomu treba Cinsky mrdky hodlaji vypustit s cilem vyhladit nepritele. To by vysvetlilo pro vsichni tak nalehaji aby se lidi nechali vockovat. Chtej zachranit vlastni populaci. Co nedava uplne smysl je to jak by se dozvedeli ze treba ty Cinsky mrdky chtej neco takovyho udelat. Proc by jim to rikali? Jak by vedeli ze ta ockovaci sracka na to bude fungovat?
    2) The genetic vehicle peddled as a vaccine IS the kill shot purported to be a cilem je neutralizovat armadu. Fucking Biden je cinskej agent on a mission to destroy America.
    3) Ty woke dementi jsou uplne mimo a nevedi ktera bije, delaj random peachoviny.

    1. Zajímavý otázky.. nicméně, v těch databázích NÚ či úmrtí je už hromada lidí, jsou odborníci co varují před plošnou vakcinací, ale třeba to bude chránit před něčím horším v budoucnu? Tvl já už nevím..

    2. Likvidace US army je u globalistů skutečně na pořadu dne. Původně to měl zařídit Trump mírnější cestou. Jenže se tam dostali Bidetovi psychopati, takže to půjde cestou drsnější. A kdo je rozumnej, ten z té armády raději odejde sám, ještě před očkováním. Tím armádu ochudí o inteligentní lidi. S čímž globalisti taky počítají.

      A nebo je tu varianta druhá. Kdo říká, že ta „vakcína“ bude stejná než ta, kterou očkují „slovanský dobytek“ ve východní evropě? Jíná šarže může obsahovat úplně jiné látky. A nikdo do toho nevidí, co to obsahuje. Bo je to úplný mrdník a farmaceutické koncerny si dělají co chtějí.

  8. Od státu bych dřív čekal skoro cokoliv, včetně toho, že mi dá do ruky zbraň a pošle mě do nějakého masomlejnku. Nikdy bych ale nečekal, že mě bude nutit hrát nějakou absurdní nedůstojnou celonárodní bojovku pod pohrůžkou loupeže a zmlácení, pokud se odmítnu podvolit.

    Zrovna tak mě nikdy nenapadlo pochybovat o epidemiích španělské chřipky, morových epidemiích, epidemiích cholery apod. Bral jsem je jako fakt. Bral jsem to jako skutečnost, která se opravdu v minulosti stala. Nedokázal jsem si totiž představit, jak snadný je přesvědčit většinu lidí, že jsou smrtelně nemocní, až z toho mnohé z nich doopravdy klepne. Tohle je naprosto bezprecedentní útok na důvěru pacienta vůči lékaři a vůči medicíně jako takové.

    1. Je zjevny ze k vecem je potreba pristupovat bez predsudku a bez predstavy ze „tohle by se prece nemohlo stat protoze …“. Stat se muze vsechno. Historie je toho dukazem, s tim ze na druhou stranu neni mozny predikovat budoucnost na zaklade minulosti. To ze se veci udaly nejakym zpusobem v minulosti neznamena ze to bude stejne v pritomnosti nebo budoucnosti. Patterns might be the same, the actual events not.

      Co se tyce pochybovani, tak pochybovat by clovek mel naprosto o vsem. To je zaklad poznani, skepticism. Je pomerne pravdepodobny ze mnohy z toho co se udalo v minulosti se udalo o dost jinak nez je to napsany v knihach historie. Nakonec to jak se historie prepisuje muzou cesi sledovat v primym prenosu. Ditto co se tyce „vedy“. Dnes napriklad uz neexistuje „tehotna zena“ ale „tehotny clovek“ protoze kdyz se nejaka debilni momentalne naprcana pica povazuje za muze, tak je to muz a basta fidli. To je dnesni „veda“. Jak to bylo se Spanelskou chripkou je dobra otazka. Osobne je mi to u prdele protoze nikdy nebudu schopnej zjistit pravdu.

      Co se tyce „bezprecedentniho utoku na (duveru) pacienta vuci lekari a medicine“, tak spis bych rekl ze vyplouva na svetlo sveta jakym naprosto zrudnym zpusobem bile mrdky (prevazne pharma mafie a skrze jeji dlouhe prsty i doktori, kteri jsou v mnohem ucitecni idioti) mrdaji s lidma skrze administraci nepotrebnych leku, vakcin, peachovin, ktere delaji presny opak toho co by medicine mela delat a kurvi lidem zdravi.

      Dobre je to ze v tom bezprecedentim utoku na lidstvo vylezaji na povrch sileny sracky a lidi si to aspon uvedomujou.

      Tak ted se hraje o to jestli nase civilizace pujde do hajzlu nebo jestli si lidi vytahnou hlavy z prdele a neco s tim udelaji.

      Kdyz vidim jak banda debilku vasnive debatuje o prodavani nejake smrdute plechovky na ctyrech kolech, tak mam pocit ze ten modern-day Roman Empire of ours is on the way down the fucking tubes. Nikdo si ani neuvedomuje do jaky miry je svet skurvenej a do jaky prdele se riti.

      1. Svými bohatými zkušenostmi, někdy bohatšími, než bych sám chětl, jsem přišel na to, že věřit se nedá absolutně nikomu a ničemu. Jsou věci, na kterých můj život nestojí, a pak jsou věci opravdu podstatné. Jestli je pravda, že se v Íránu kopou masové hroby pro oběti covidu nebo ne (https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/iran-koronavirus-satelitni-snimky-masove-hroby.A200313_171346_zahranicni_kha), mě vlastně vůbec nezajímá, takže když to napíšou presstituti, můžu nad tím mávnout rukou. To není věc, na které by závisel můj život. Pak jsou ale věci a hlavně lidi, kterým člověk věřit potřebuje. Potřebuje, ale nemůže. To je to strašný. Někdy opravdu závidím naivním lidem a lidem, kteří si zuby nehty drží iluze.

        Ty šílené sračky, které vyplouvají na povrch, o kterých píšeš, právě skoro nikdo nevidí, resp. vidět nechce. Proto lidem, jako jsme my dva, všichni nadávaj do konspirátorů. A když se časem ukáže, že jsme měli pravdu, jako už se to mnohokrát ukázalo, tak začnou popírat, že o tom vůbec kdy slyšeli. Lidi hlavu z prdele v životě nevytáhnou. Vem si, kolik dementů je schopných popírat očividnou realitu.

        1. Je to tak. Krome toho ze je lidem na 1000+1 zpusobu vymejvanej mozek, a to celozivotne takze si ani nedokazou predstavit neco co je mimo jejich chapani „reality“, tak jsou lidi posrany az za usima z toho si priznat ze by veci nemusely bejt tak jak jsou nauceny, tak jak jim to vrchnost predklada.

          Svet je tech dementu plnej. Maj na rypaku respiratory – radsi verej takovy picovine jako ze to nekoho ochrani nez aby si uvedomili ze establishment je zvotrocuje. Jiny lidi maj tu hranici posunutou o kus dal – treba spousta lidi tady na tom foru – ale taky maj svuj limit. Jak ho prekrocis, tak jses pro ne tinfoil hat magor, zerg, nebo ja nevim co a totalne te vypnou. Vytesni to co rikas protoze maj stazenou prdel z toho si pripustit ze by to byla pravda.

          1. Právě jsi dokonale popsal princip toho všeho. Spousta lidí si vůbec nedokáže a nechce, hlavně asi právě nechce, představit, co všechno se jim dá naservírovat za voloviny. Je daleko snazší z člověka udělat pitomce, než ho přesvědčit, že pitomec je.

            Spousta lidí už třeba dlouho nebyla nemocná. Najednou zmizely chřipky, nachlazení, rýmy. Nikdo se ale už neptá, jak je to možný. Nikdo se nezeptá, o co tu kurva jde.

            1. náhubky přecené, se zepté každýho vohnouta

  9. OT: Urza.cz má ve volbách č. 15.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017